Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03:14
I ColoSsuZz I schreef op woensdag 15 april 2020 @ 14:38:
[...]

Nou het helpt in deze natuurlijk ook niet dat het design vermoedelijk wit gaat zijn. Als je beide designs zwart zou maken, ogen ze al veel rustiger en vallen ze minder op in de woonkamer :)
Dat klopt, maar ik ben persoonlijk niet dol op al die extra elementen. Liever gewoon iets met strakke lijnen wat niet direct de aandacht trekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I ColoSsuZz I
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-09 13:16
NotSoSteady schreef op woensdag 15 april 2020 @ 14:42:
[...]

Dat klopt, maar ik ben persoonlijk niet dol op al die extra elementen. Liever gewoon iets met strakke lijnen wat niet direct de aandacht trekt.
Persoonlijk heb ik het liefste exact dezelfde behuizing als Xbox. Kan er aan beide kanten van mijn TV zo'n toren staan :+

Xbox Series X: I ColoSsuZz I - PS5: I-ColoSsuZz-I

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

bram1984 schreef op woensdag 15 april 2020 @ 09:29:
[...]

Als je geboren wordt zonder armen en benen, weet je ook niet wat je mist. Beetje cru, maar dat is eigenlijk hetzelfde.

Je bent in de meeste games gewoon simpelweg beperkt. TW3, ander voorbeeld. X gebruiken om te rennen (te voet en te paard), miljoenen dingen die je moet looten terwijl je er op een specifieke manier voor moet staan. Gewoon paddles rammen en vrijuit de camera kunnen bedienen.
Zeker voor de oudere gamers die niet meer zo snel zijn en eigenlijk de games niet goed meer kunnen bijbenen met al die knopjes zijn ze echt een uitkomst volgens mij. :P

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

I ColoSsuZz I schreef op woensdag 15 april 2020 @ 14:08:
Tja ik weet niet zo goed wat ik van die eerste vind. Die 2e is wel nice opzich. Jullie?

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ze lijken allebei op Chinese luchtbevochtigers. :P

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
Hopelijk gewoon een zwarte console, heb helemaal niets met wit.. (op mijn keuken na ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I ColoSsuZz I
Segafreak83 schreef op woensdag 15 april 2020 @ 15:13:
Hopelijk gewoon een zwarte console, heb helemaal niets met wit.. (op mijn keuken na ;)).
Zou gek zijn als ze nu met een zwarte console komen terwijl de controller overwegend wit is. Tenzij ze natuurlijk ook met een zwarte controller komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb dat ook wel een beetje met afwijkende "kleuren".
Mijn TV meubel is hoogglans wit, alle kabels zijn in de muur verwerkt en de TV hangt erboven.

Een net afwijkend wit "gekleurde" console zou mij daarom enorm storen. Dan heb ik ook liever volledig zwart zoals hierboven geopperd wordt, ik vind het design van mijn Pro ook niet fraai maar door het zwart valt hij wel goed weg tussen de andere apparaten.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Ik heb heel geen apparaten meer in het zicht behalve de playstation en een soundbar.

Dat die kleine media box next op IR werkt en totaal geen warmte produceert is ideaal voor mij. Ik heb dus alleen een soundbar onder de tv en mn playstation. Dus ik hoop dat het wel gewoon een strak design gaat worden.

Tijden van receivers/versterkers/mediaplayers zijn voor mij gelukkig voorbij.

[ Voor 11% gewijzigd door Kenny_026 op 15-04-2020 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I ColoSsuZz I
Maar wat nou als blijkt dat ze echt met een afschuwelijk lelijk design komen? Wat dan? Zwart kartonnen doos erover heen? :+

[ Voor 17% gewijzigd door I ColoSsuZz I op 15-04-2020 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 00:04

Major_ton

Shoot!

Waarom blijft die tower met die discdrive onderin maar voorbij komen? Het mag toch duidelijk zijn dat zo'n ontwerp nogal tegenstrijdig is met zichzelf? Het hele idee van zo'n tower is de verticale airflow van beneden naar boven en die drive blokkeert dat nou net compleet.
I ColoSsuZz I schreef op woensdag 15 april 2020 @ 15:54:
Maar wat nou als blijkt dat ze echt met een afschuwelijk lelijk design komen? Wat dan? Zwart kartonnen doos erover heen? :+
Ik heb het al eerder aangehaald, maar van mij mag dit ding er als koeienstront uitzien. Ik zit met mijn baklap 2 meter bij een 75" scherm vandaan en zie dus niks van wat er omheen gebeurd. Maar dat is mijn situatie... Als zo'n gebakje in de woonkamer komt te staan op of in een open meubel, dan is een beetje design wel gewenst. Nu blijven het wel Japanners, dus het zal wel weer iets vreemds worden.

[ Voor 54% gewijzigd door Major_ton op 15-04-2020 16:01 ]

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-09 21:48
Waarom blijven er überhaupt concept designs voorbij komen. Zo gaat de ps5 er toch niet uitzien.
Er komt 1 officieel design, en daar ga je het mee moeten doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Kenny_026 schreef op woensdag 15 april 2020 @ 15:52:
Ik heb heel geen apparaten meer in het zicht behalve de playstation en een soundbar.

Dat die kleine media box next op IR werkt en totaal geen warmte produceert is ideaal voor mij. Ik heb dus alleen een soundbar onder de tv en mn playstation. Dus ik hoop dat het wel gewoon een strak design gaat worden.

Dat is echt een enorme verbetering in vergelijk met de MediaBox XL, wat een rampzalig ding was dat: traag, groot, lelijk en onbetrouwbaar. 8)7

Wanneer denken jullie dat ze het ontwerp gaan onthullen? Ik verwacht persoonlijk ergens in juni.

[ Voor 8% gewijzigd door NotSoSteady op 15-04-2020 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I ColoSsuZz I
NotSoSteady schreef op woensdag 15 april 2020 @ 16:08:
[...]
Wanneer denken jullie dat ze het ontwerp gaan onthullen? Ik verwacht persoonlijk ergens in juni.
Oeh gaan we weer datums roepen? :+ Ik gok in dezelfde week (of er net voor ) als dat Microsoft de 'officiele' reveal doet, en dat zou in mei ergens zijn volgens alle glazen bollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kenny_026 schreef op woensdag 15 april 2020 @ 15:52:

Aah ja niets in het zicht is ook mijn droom, alleen dat is met een receiver met daarbij horende speakers "helaas" niet mogelijk, Mediaplayer (een Macmini bij mij) is wel uit het zicht, Playstation 4Pro ook als hij niet gebruikt wordt, met het deurtje dicht spelen is niet meer te doen helaas 8)7 (Al heb ik de pasta vervangen gisteren, dat hielp iets)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
[...]

Dat is echt een enorme verbetering in vergelijk met de MediaBox XL, wat een rampzalig ding was dat: traag, groot, lelijk en onbetrouwbaar. 8)7

Ja ik heb het ding nu bijna twee jaar doordat ik in het testpanel zat. Maar wat een verademing. Al twee jaar zonder problemen tv kijken 😂 Moest die oude bijna wekelijks herstarten aan de achterkant.

Maar ik denk rond de oorspronkelijke E3 datum.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Major_ton schreef op woensdag 15 april 2020 @ 15:56:
Waarom blijft die tower met die discdrive onderin maar voorbij komen? Het mag toch duidelijk zijn dat zo'n ontwerp nogal tegenstrijdig is met zichzelf? Het hele idee van zo'n tower is de verticale airflow van beneden naar boven en die drive blokkeert dat nou net compleet.
Hoezo blokkeert de drive dat? De Hardware zit er toch boven?
Anton.net schreef op woensdag 15 april 2020 @ 16:01:
Waarom blijven er überhaupt concept designs voorbij komen. Zo gaat de ps5 er toch niet uitzien.
Omdat we niets anders hebben, daarom :)
[...]

Ik denk morgen en morgen denk ik dat ook.

[ Voor 22% gewijzigd door Donstil op 15-04-2020 16:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Donstil schreef op woensdag 15 april 2020 @ 16:21:
[...]

Aah ja niets in het zicht is ook mijn droom, alleen dat is met een receiver met daarbij horende speakers "helaas" niet mogelijk, Mediaplayer (een Macmini bij mij) is wel uit het zicht, Playstation 4Pro ook als hij niet gebruikt wordt, met het deurtje dicht spelen is niet meer te doen helaas 8)7 (Al heb ik de pasta vervangen gisteren, dat hielp iets)
De truc bij mij was uiteindelijk arctic silver en thermal pads van thermal grizzly op het geheugen. Als je ziet hoe sony zelf de thermal pads heeft bevestigd...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_WJjFIvNNMP226mzsGfmVjEXJEo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IVXrD4wembqkOk8pyzsPdd98.jpg?f=fotoalbum_large

Dat is nog geen 50% volgens mij. Nu heb ik ze over de gehele modules zitten. Playstation is helemaal stil nu. Zelfs na 4 uur modern warfare geen merkbaar verschil te horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kenny_026 schreef op woensdag 15 april 2020 @ 16:26:
[...]

De truc bij mij was uiteindelijk arctic silver en thermal pads van thermal grizzly op het geheugen. Als je ziet hoe sony zelf de thermal pads heeft bevestigd...

[Afbeelding]

Dat is nog geen 50% volgens mij. Nu heb ik ze over de gehele modules zitten. Playstation is helemaal stil nu. Zelfs na 4 uur modern warfare geen merkbaar verschil te horen.
Aah dat las ik online ook al, heb nu dezelfde pads gebruikt, alleen de pasta vervangen.
Tips waar ik die Termal pads moet halen toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major_ton

Major_ton

Shoot!

Donstil schreef op woensdag 15 april 2020 @ 16:24:
[...]
Hoezo blokkeert de drive dat? De Hardware zit er toch boven?
[...]
Hoe moet er van beneden dan nog lucht aangezogen worden als die driver er in zijn geheel voor zit?

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Major_ton schreef op woensdag 15 april 2020 @ 16:29:
[...]

Hoe moet er van beneden dan nog lucht aangezogen worden als die driver er in zijn geheel voor zit?
Ooh is de onderkant van de SeriesX de aanvoer? Ik dacht alleen bovenin de afvoer (en langs de randen onder de aanvoer). Nee als dat zo is wordt het lastig 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door Donstil op 15-04-2020 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major_ton

Major_ton

Shoot!

Donstil schreef op woensdag 15 april 2020 @ 16:30:
[...]

Ooh is de onderkant van de SeriesX de aanvoer? Ik dacht alleen bovenin de afvoer (en langs de randen onder de aanvoer). Nee als dat zo is wordt het lastig 8)7
Nu weten we in ieder geval welke wannabe designer er geen baan krijgt aangeboden van Sony _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Major_ton schreef op woensdag 15 april 2020 @ 16:40:
[...]

Nu weten we in ieder geval welke wannabe designer er geen baan krijgt aangeboden van Sony _O-
Hahaha, nou extern design kan ik nog wel maar intern dat moeten zeker weten andere doen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:57

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

I ColoSsuZz I schreef op woensdag 15 april 2020 @ 14:08:
Tja ik weet niet zo goed wat ik van die eerste vind. Die 2e is wel nice opzich. Jullie?

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Die tweede lijkt wel een frietpan joh. Ik hoop dat Sony snel met een reveal komt, zodat al die rare designs verleden tijd wordt. :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Donstil schreef op woensdag 15 april 2020 @ 16:21:
[...]

Heb je liquid metal gebruikt? Die van mij is daarmee qua geluid van een straaljager naar een lichte zoem gegaan, ik hoor hem eigenlijk nooit volledig aanspringen. Zat destijds nog te denken om het nieuwe model te halen, maar dat is nu niet meer nodig. Volgens mij maakt het overigens ook nog uit welke fan je hebt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Major_ton

Major_ton

Shoot!

Donstil schreef op woensdag 15 april 2020 @ 16:42:
[...]

Hahaha, nou extern design kan ik nog wel maar intern dat moeten zeker weten andere doen :P
Oh haha nee sorry, ik bedoelde jou niet, maar diegene die dat design gemaakt heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Donstil schreef op woensdag 15 april 2020 @ 16:29:
[...]

Aah dat las ik online ook al, heb nu dezelfde pads gebruikt, alleen de pasta vervangen.
Tips waar ik die Termal pads moet halen toevallig?
Thermal Grizzly bij megekko.

https://www.megekko.nl/pr...ound-TG-MP8-120-20-10-1R-

Deze kun je exact in 8 gelijke stukken knippen die met een beetje extra knipwerk passen.

Ik had ze overigens voor 11,95 dus waarom ze nu ineens duurder zijn....

[ Voor 6% gewijzigd door Kenny_026 op 15-04-2020 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kenny_026 schreef op woensdag 15 april 2020 @ 17:30:
[...]

Thermal Grizzly bij megekko.

https://www.megekko.nl/pr...ound-TG-MP8-120-20-10-1R-

Deze kun je exact in 8 gelijke stukken knippen die met een beetje extra knipwerk passen.

Ik had ze overigens voor 11,95 dus waarom ze nu ineens duurder zijn....
Aah cool. Ga ik dat ook nog Ff doen.
Thanks.
NotSoSteady schreef op woensdag 15 april 2020 @ 17:13:
[...]

Heb je liquid metal gebruikt? Die van mij is daarmee qua geluid van een straaljager naar een lichte zoem gegaan, ik hoor hem eigenlijk nooit volledig aanspringen. Zat destijds nog te denken om het nieuwe model te halen, maar dat is nu niet meer nodig. Volgens mij maakt het overigens ook nog uit welke fan je hebt.
Ja goeie ervaringen met spul van Noctua dus dat gesmeerd. Moet zeggen dat het mij positief verrast heeft, dat het niet nodig zou moeten zijn staat voorop maar ik had het liever eerder gedaan.

In het menu van COD kon ik mijzelf niet horen denken. Nu is dat naar een aanwezige fan gegaan en dat vind ik prima.

Tijdens gamen hoor ik hem helemaal niet meer dus dat is nog beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Klinkt goed, hoe moeilijk is dat? Mijn pro is net een stofzuiger, maar ik twijfel of ik dit zelf moet gaan doen :p

Hebben jullie hiervoor een goede guide gevolgd, of gewoon op tweak ervaring gedaan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
vaagisdenaam schreef op woensdag 15 april 2020 @ 22:53:
Klinkt goed, hoe moeilijk is dat? Mijn pro is net een stofzuiger, maar ik twijfel of ik dit zelf moet gaan doen :p

Hebben jullie hiervoor een goede guide gevolgd, of gewoon op tweak ervaring gedaan?
Ik ben gewoon gaan schroeven maar met een guide lijkt mij het voor iedereen (hier) makkelijk te doen.
Je hebt wel een T8 nodig met safety pin, die had ik niet dus heb alles met een platte schroevendraaier moeten doen, die is nu afgeschreven. Koop die dus even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Nieuw Bloomberg artikel.

https://www.bloomberg.com...on-5-output-in-first-year

TLDR
-PS5 launch delay not likely if Xbox isn't delaying
-PS5 1st-yr production fewer than PS4 1st-yr production
-PS4 family's price cut being considered
-Covid-19 affecting PS5's PR plans, including DualSense reveal
-Confident on launch games
-$499 to $549

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The Tokyo-based tech giant is limiting its initial production run in part because it expects the PS5’s ambitious specs to weigh on demand by leading to a high price at launch
"High price at launch" , $549,- is met de huidige koers en btw overigens € 597,-
Oftewel € 599,- launch lijkt steeds dichter bij te komen.

Inmiddels ook op de frontpage.
nieuws: Bloomberg: Sony produceert minder PS5-consoles in eerste jaar vanwege...

[ Voor 33% gewijzigd door Donstil op 16-04-2020 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesp_J
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-09 15:19
“I think both the PS5 and Xbox Series X may end up at US$450 even though they would lose money at that price,” said Damian Thong, an analyst at Macquarie Capital.

Als het echt maar 50 dollar hoger wordt dan de PS4 bij launch snap ik niet dat Sony daardoor de helft minder PS5s verkoopt in het eerste jaar tov de PS4. Die 50 dollar is alleen al helemaal te verklaren door de inflatie in 7 jaar tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nieuws: Bloomberg: Sony produceert minder PS5-consoles in eerste jaar vanwege...

"High price at launch" aldus bloomberg, $549,- is met de huidige koers en btw overigens € 597,-
Oftewel een € 599,- launch lijkt steeds dichter bij te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jesp_J schreef op donderdag 16 april 2020 @ 09:04:
“I think both the PS5 and Xbox Series X may end up at US$450 even though they would lose money at that price,” said Damian Thong, an analyst at Macquarie Capital.

Als het echt maar 50 dollar hoger wordt dan de PS4 bij launch snap ik niet dat Sony daardoor de helft minder PS5s verkoopt in het eerste jaar tov de PS4. Die 50 dollar is alleen al helemaal te verklaren door de inflatie in 7 jaar tijd.
7 miljoen maal $50,- is natuurlijk nog steeds wel een aanzienlijk bedrag, maar het voelt inderdaad niet als een bedrag waarvoor je de productie met 50% terug schroeft vergeleken met de vorige release.

Dat moet dus haast wel hoger uitvallen. Is overigens een analist die dat verwacht voor alle twee de consoles, dus hoe realistisch dat is moet nog blijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Donstil schreef op donderdag 16 april 2020 @ 09:02:
[...]

"High price at launch" , $549,- is met de huidige koers en btw overigens € 597,-
Oftewel € 599,- launch lijkt steeds dichter bij te komen.

Inmiddels ook op de frontpage.
De dollar is lager dan de euro. Schommelt tussen de 0.90 en 0.94. Dus 549$ is nu ongeveer 505€. In dat geval zal de 549$ gewoon 549€ worden gok ik zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Kenny_026 schreef op donderdag 16 april 2020 @ 09:20:
[...]

De dollar is lager dan de euro. Schommelt tussen de 0.90 en 0.94. Dus 549$ is nu ongeveer 505€. In dat geval zal de 549$ gewoon 549€ worden gok ik zo.
Vergeet het klassieke gevalletje "BTW" niet ;) In de VS wordt er met prijzen zonder BTW geadverteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kenny_026 schreef op donderdag 16 april 2020 @ 09:20:
[...]

Ja klopt maar er moet ook btw betaald worden he :)
Daarmee kom je dan op 597

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Caayn schreef op donderdag 16 april 2020 @ 09:25:
[...]
Vergeet het klassieke gevalletje "BTW" niet ;) In de VS wordt er met prijzen zonder BTW geadverteerd.
Dan is het weer rond en gaan we naar 599€ 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ik denk dat € 599,- nog steeds een prima prijs is voor deze hardware. Aan de andere kant moet je het ook zo zien: hoe goedkoper het ding, hoe aannemelijker het is dat ze bezuinigd hebben op dingen als cooling, behuizing, drive etc.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Bij Sony kun je $ gewoon door € vervangen.

PS4 Pro $399 - €399
PS4 $399 - €399
PS3 $599 - €599

[ Voor 42% gewijzigd door NotSoSteady op 16-04-2020 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
NotSoSteady schreef op donderdag 16 april 2020 @ 09:35:
Niet alleen bij Sony denk ik?

Jason Schreier gaat morgen "iets" aankondigen. Geen idee of het PS5/next gen related is, maar volgens hem is het "nuts".

https://twitter.com/jason.../1250626579845316609?s=20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
bram1984 schreef op donderdag 16 april 2020 @ 09:37:
[...]

Niet alleen bij Sony denk ik?

Jason Schreier gaat morgen "iets" aankondigen. Geen idee of het PS5/next gen related is, maar volgens hem is het "nuts".

Nou bij Apple niet. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Geraedus schreef op woensdag 8 april 2020 @ 10:22:
Ben benieuwd of de nieuwe controller compatible gaat zijn met de Playstation 4 Pro. Als dat zo is dan word het een instabuy.
Want?

Ik denk niet dat je moet verwachten dat PS4 games ineens van de haptic triggers gaan gebruik maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PS4 Pro $399 - €399
PS4 $399 - €399
PS3 $599 - €599
Dat zou wel lekker zijn maar eerst zien dan geloven. Deze drie voorbeelden misschien maar vrijwel alles in de line-up van Sony heeft die filosofie niet.
Van Apple kunnen ze dan weer wel een hoop leren als het op distributie aankomt >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I ColoSsuZz I
[...]

Een aankondiging doen dat je een aankondiging gaat doen, het wordt steeds gekker :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
I ColoSsuZz I schreef op donderdag 16 april 2020 @ 09:51:
[...]

Een aankondiging doen dat je een aankondiging gaat doen, het wordt steeds gekker :+
:+

Volgens Schreier bevindt de ontwikkeling van GTA 6 zich overigens nog maar in de beginfase, dus daar hoeven we op korte termijn in ieder geval nog niet naar uit te kijken. Ze zouden ook kleiner beginnen en de wereld later uitbreiden met updates.

https://kotaku.com/18-mon...ckstar-has-mad-1842880524
Donstil schreef op donderdag 16 april 2020 @ 09:49:
[...]

Dat zou wel lekker zijn maar eerst zien dan geloven. Deze drie voorbeelden misschien maar vrijwel alles in de line-up van Sony heeft die filosofie niet.

[...]

Van Apple kunnen ze dan weer wel een hoop leren als het op distributie aankomt >:)
Ik denk dat het vrij aannemelijk is. Microsoft doet namelijk hetzelfde, lijkt me niet dat Sony zijn vingers daar aan wil branden.

[ Voor 31% gewijzigd door NotSoSteady op 16-04-2020 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NotSoSteady schreef op donderdag 16 april 2020 @ 09:54:
[...]

:+

Volgens Schreier bevindt de ontwikkeling van GTA 6 zich overigens nog maar in de beginfase, dus daar hoeven we op korte termijn in ieder geval nog niet naar uit te kijken. Ze zouden ook kleiner beginnen en de wereld later uitbreiden met updates.

https://kotaku.com/18-mon...ckstar-has-mad-1842880524
He gadsie, gewoon de wereld verkennen terwijl je nog helemaal aan het begin van het verhaallijn staat vind ik juist altijd zo lekker, gewoon avonden rond dwalen door die wereld en eigenlijk niets doen. Dat was ook zo fijn aan GTA5 en RDR2.

Kleine wereld met updates zou dat verpesten voor mij persoonlijk. Al ben ik überhaupt benieuwd wat er nog overblijft van echte GTA glorie nu de broer verantwoordelijk voor verhaal en scenario weg is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caayn
  • Niet online
Mijn grootste zorg voor GTA6 is de focus op het offline stuk. Als iemand die geen reet geeft om de huidige GTA Online multiplayer vind ik het erg jammer dat alle publieke GTA ontwikkelingen daar op gefocust lijkt te zijn.

PS4 Pro $399 - €399
PS4 $399 - €399
PS3 $599 - €599
De koers stond tijdens de PS3 en PS4 launch heel anders, alleen tijdens de PS4 Pro is de koers vergelijkbaar met hoe die nu staat.

PS3 periode: $1 ≈ €0.79
PS4 periode: $1 ≈ €0.74
PS4 Pro: $1 ≈ €0.90
Momenteel: $1 ≈ €0.91

Het zou maar zo kunnen dat Sony simpelweg de valuta symbolen verwisseld, maar ik zou er niet blind op vertrouwen.

[ Voor 16% gewijzigd door Caayn op 16-04-2020 10:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
Donstil schreef op donderdag 16 april 2020 @ 09:57:
[...]

He gadsie, gewoon de wereld verkennen terwijl je nog helemaal aan het begin van het verhaallijn staat vind ik juist altijd zo lekker, gewoon avonden rond dwalen door die wereld en eigenlijk niets doen. Dat was ook zo fijn aan GTA5 en RDR2.

Kleine wereld met updates zou dat verpesten voor mij persoonlijk. Al ben ik überhaupt benieuwd wat er nog overblijft van echte GTA glorie nu de broer verantwoordelijk voor verhaal en scenario weg is.
Nee ik ook niet. Als ik een GTA-game koop moet die compleet zijn. Het leukste aan de serie vind ik juist de wereld verkennen. Ik heb geen zin om weer te moeten wachten op een stukje verhaal, waarbij de nadruk vermoedelijk ook nog zal liggen op online om zoveel mogelijk geld te genereren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NotSoSteady schreef op donderdag 16 april 2020 @ 09:54:

Ik denk dat het vrij aannemelijk is. Microsoft doet namelijk hetzelfde, lijkt me niet dat Sony zijn vingers daar aan wil branden.
Zou wel in 1 klap oplossen waar ze nu zo afhankelijk van zijn, namelijk de ouderwetse retail.
Dus eigen distributie, pre-order via de webshop, etc.

Microsoft doet dat deels al wel maar heeft het ook nog niet helemaal los gelaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesp_J
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-09 15:19
[...]

Toen hij het bericht plaatste was het nog woensdag in de VS. Dus dat betekend dat er vandaag rond 17:00 (NL tijd) iets aangekondigd gaat worden door hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I ColoSsuZz I
Jesp_J schreef op donderdag 16 april 2020 @ 10:31:
[...]

Toen hij het bericht plaatste was het nog woensdag in de VS. Dus dat betekend dat er vandaag rond 17:00 (NL tijd) iets aangekondigd gaat worden door hem.
En grote kans dat het niks te maken heeft met PS5 en/of next-gen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Jesp_J schreef op donderdag 16 april 2020 @ 10:31:
[...]

Dank voor de correctie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Volgens mij gaat die iets aankondigen samen met wat anderen. Ik denk dat ze voor zich zelf gaan beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I ColoSsuZz I
uchiha tijntje schreef op donderdag 16 april 2020 @ 12:37:
Volgens mij gaat die iets aankondigen samen met wat anderen. Ik denk dat ze voor zich zelf gaan beginnen.
Lijkt er inderdaad meer op dat het 'career' gebonden is. Wellicht verlaten ze Kotaku :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Spannond :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I ColoSsuZz I
Volgens Bloomberg had de PS5 al onthuld moeten zijn d.m.v. een persco, maar is hiervan afgezien vanwege COVID.
The virus has already upended Sony’s promotional plans. The company may forgo hosting a public press conference for its PS5 release date and price unveiling due to infection fears. Recently, it was forced to reveal its DualSense PS5 controller in a hurried fashion, according to people informed on the matter.
Bron: https://www.bloomberg.com...on-5-output-in-first-year

Acties:
  • +1 Henk 'm!
I ColoSsuZz I schreef op donderdag 16 april 2020 @ 13:51:
Volgens Bloomberg had de PS5 al onthuld moeten zijn d.m.v. een persco, maar is hiervan afgezien vanwege COVID.

[...]

Bron: https://www.bloomberg.com...on-5-output-in-first-year
Ik heb niet het hele artikel gelezen maar wat je nu samenvat is niet wat er in de Quote staat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I ColoSsuZz I
Donstil schreef op donderdag 16 april 2020 @ 14:08:
[...]

Ik heb niet het hele artikel gelezen maar wat je nu samenvat is niet wat er in de Quote staat :)
Ik heb er een klein stukje uit gehaald, niet echt samengevat ;)
Zo wordt het althans wel overgenomen door andere mediasites (daar las ik het eerst) maar ik snap je punt!

Mijn eerste bron: https://www.psx-sense.nl/...-onthulling-ging-gehaast/

Hun quote
Zo zou Sony afgezien hebben van een publiekelijke persconferentie om de PlayStation 5 te onthullen, waarbij ze ook de prijs en de releasedatum bekend wilden maken. Dit om het verspreiden van het virus tegen te gaan.
Heeft PSX inderdaad wel erg vrij vertaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-09 21:48
Meh, een hoop lucht weer. Veel may en could

Acties:
  • 0 Henk 'm!
I ColoSsuZz I schreef op donderdag 16 april 2020 @ 14:12:
[...]

Zo wordt het althans wel overgenomen door andere mediasites (daar las ik het eerst) maar ik snap je punt!

Hun quote

[...]

Ja dat heeft PSX er dan van gemaakt dan want dat staat er inderdaad niet :)

[ Voor 4% gewijzigd door Donstil op 16-04-2020 14:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
volgens mij zit je in het verkeerde topic :+ er wordt niet eens ergens een PS5 genoemd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

ion

DigitalError schreef op donderdag 16 april 2020 @ 15:55:
[...]

volgens mij zit je in het verkeerde topic :+ er wordt niet eens ergens een PS5 genoemd :P
Backwards Compatability ;) :9~

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06:40
Een game die ze hadden moeten bewaren voor de nieuwe generatie, alhoewel er aan de andere kant nog steeds mooie games uitkomen voor de ''oude'' generatie consoles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
Ik moet eerlijk zeggen dat die uitspraken van die rendering engineer bij Crytek nu opeens niet eens zo "gek" meer zijn. Meer in de zin van zijn uitspraken met deze aankondig van een remaster (die ook naar next-gen zal komen).

Hij is niet de eerste die zich heeft uitgesproken over de PS5, in dit geval kwam hij met wel wat meer detail. Persoonlijk hoef ik de remaster niet te spelen op de current-gen. Speel het wel op de pc denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
Omdat jullie er allemaal op zaten te wachten hier (gezien de reacties):
Jason gaat inderdaad weg bij Kotaku :P

https://twitter.com/jasonschreier/status/1250801006461489155

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
I ColoSsuZz I schreef op donderdag 16 april 2020 @ 14:12:
[...]

Hun quote

[...]

Ik vond het sowieso een beetje vreemd van Bloomberg om de conclusie te trekken dat Sony gehaast de DualSense moest onthullen. Het is namelijk Sony die beslist wanneer de controller wordt vrijgegeven aan ontwikkelaars en ze weten waar dat toe kan leiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 20:18
Sinds wanneer nemen we informatie van Bloomberg serieus?
De reveal vind rond 13 juni plaats,
de release in november.
prijs 549.
dat is mijn informatie, neem het net zo serieus als Bloomberg, gewoon niet :P

Ik kan overigens niet wachten! heb wel zin om weer hyped te zijn voor een release!!

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
De Quantum Error dev is screenshots aan het tweeten.

https://twitter.com/quantum_error

Die vijand is blijkbaar nog een low poly model.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NotSoSteady
Dutchzilla schreef op donderdag 16 april 2020 @ 18:14:
Sinds wanneer nemen we informatie van Bloomberg serieus?
De reveal vind rond 13 juni plaats,
de release in november.
prijs 549.
dat is mijn informatie, neem het net zo serieus als Bloomberg, gewoon niet :P

Ik kan overigens niet wachten! heb wel zin om weer hyped te zijn voor een release!!
Omdat Bloomberg een serieuze partij is met bronnen die ook daadwerkelijk een hartslag hebben. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

NotSoSteady schreef op donderdag 16 april 2020 @ 20:46:
[...]

Omdat Bloomberg een serieuze partij is met bronnen die ook daadwerkelijk een hartslag hebben. :+
Nou, Bloomberg kan anders prima clickfarmen.

Hele lange stukken met algemeenheden en dingen die al lang bekend zijn. En voor de rest veel maybe, it could, it's a rumor but..., etc etc.

Je moet hun artikelen 6x uitpluizen om er dan achter te komen dat ze zich iedere keer indekken terwijl het leest alsof ze feiten presenteren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 10:12
Houden we het ontopic aub? Dus geen games voor de PS4 of het afscheid van een gamesjournalist...

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Niet online

ion

Geronimous schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 00:08:
[mbr]Houden we het ontopic aub? Dus geen games voor de PS4 of het afscheid van een gamesjournalist...[/mbr]
:/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 10:15
Geronimous schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 00:08:
[mbr]Houden we het ontopic aub? Dus geen games voor de PS4 of het afscheid van een gamesjournalist...[/mbr]
Ontopic in een kroegtopic :')

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• I ColoSsuZz I
In een kroegtopic mag je toch zo nu en dan wat afdwalen van het oorspronkelijk onderwerp? Anders kan je dit net zo goed dichtgooien, zoveel ps5 nieuws/feitjes zijn er dagelijks niet te melden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Niet online

ion

Een game voor de PS4 is automatisch een game voor de PS5, dus ik snap niet waarom we dit niet kunnen bespreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Nu online

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Vind quantum error er eerlijk gezegd maar mwehh uitzien.

Om het ontopic te houden: Die zou ik niet gaan halen al was het de enige titel op de PS5 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
ion schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 09:16:
Een game voor de PS4 is automatisch een game voor de PS5, dus ik snap niet waarom we dit niet kunnen bespreken.
Niet per definitie waar, de 'meeste' games worden BC, ze hebben nooit gezet dat ze dat allemaal worden ;)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:44

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
I ColoSsuZz I schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 09:02:
In een kroegtopic mag je toch zo nu en dan wat afdwalen van het oorspronkelijk onderwerp? Anders kan je dit net zo goed dichtgooien, zoveel ps5 nieuws/feitjes zijn er dagelijks niet te melden..
ion schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 09:16:
Dit topic gaat over de PS5 niet zozeer over de games, en nog minder over de cross platform games dus laten we het beperken tot de PS5 exclusives. Als er niets te melden of te discussiëren valt prima, het is niet verplicht om hier elke dag wat te posten ;)

Anders is dit geen PS5 topic maar een ouwehoer over random games topic en dat lijkt me niet de bedoeling.

[ Voor 6% gewijzigd door Chaoss op 17-04-2020 10:23 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I ColoSsuZz I
Chaoss schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 10:20:
[...]

[...]

Dit topic gaat over de PS5 niet zozeer over de games, en nog minder over de cross platform games dus laten we het beperken tot de PS5 exclusives. Als er niets te melden of te discussiëren valt prima, het is niet verplicht om hier elke dag wat te posten ;)

Anders is dit geen PS5 topic maar een ouwehoer over random games topic en dat lijkt me niet de bedoeling.
Ik neem aan dat games die OOK op PS5 uitkomen dan wel besproken mogen worden? Of enkel de PS5 exclusives?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
I ColoSsuZz I schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 10:30:
[...]

Ik neem aan dat games die OOK op PS5 uitkomen dan wel besproken mogen worden? Of enkel de PS5 exclusives?
Volgens mij is het dan vooral interessant om te bespreken wat er anders is aan de game dan dezelfde game op de PS4. Waar liggen de verbeteringen precies. Als de game exact hetzelfde is, zie ik persoonlijk weinig meerwaarde... (just my opinion)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
DigitalError schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 09:44:
[...]

Niet per definitie waar, de 'meeste' games worden BC, ze hebben nooit gezet dat ze dat allemaal worden ;)
Ga er maar vanuit dat Crysis het gewoon doet op de PS5. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder
bram1984 schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 10:49:
[...]

Ga er maar vanuit dat Crysis het gewoon doet op de PS5. :)
Ik ga er sowieso van uit dat alle games die na de PS4 pro uitkwamen en games die een PS4 Pro patch gekregen hebben sowieso zullen werken op de PS5. Misschien een enkele vergeten game die niet goed zal werken is wat ik verwacht.

Dacht dat er gezegd is dat de overgrote meerderheid van de 4000 games op PS4 zonder problemen zal werken op de PS5.

[ Voor 12% gewijzigd door Kalder op 17-04-2020 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Ik zeg doen:

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/itdoy0bgi9t41.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door Chaoss op 18-04-2020 11:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Smaken verschillen, ik word hier niet blij van... van mij mag het wat 'saaier'. Maar als het zoiets wordt, geef me dan in elk geval de mogelijkheid om die ledlijn uit te zetten. Dit leid mij echt te veel af als ik in een verdonkerde kamer ga gamen.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo die is, uuhh, heftig zullen we maar zeggen.
ArthurMorgan schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 11:11:
Smaken verschillen, ik word hier niet blij van... van mij mag het wat 'saaier'. Maar als het zoiets wordt, geef me dan in elk geval de mogelijkheid om die ledlijn uit te zetten. Dit leid mij echt te veel af als ik in een verdonkerde kamer ga gamen.
Afbeeldingslocatie: https://www.staples.co.uk/content/images/product/GenesisExtraLarge/45/58/asset.5704558.jpg

[ Voor 50% gewijzigd door Donstil op 18-04-2020 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Bij dit ontwerp zou ik voor het eerst overwegen om hem rechtop op mijn tv meubel te zetten, die is ook wit met zwart..

Die led zou dimbaar en uitschakelbaar moeten zijn net als de huidge controller. Of anders gewoon een blauw streepje.

Verder zou het imho mooier zijn als het bovenste zwarte gedeelte ook zo'n mesh zou zijn als. De. Voorkant, dan heb je gelijk betere koeling.

Maar ik vindt het wel een knap design, deze ontwerper heeft wel echt naar de controller gekeken en de devkit en daar een combi van gemaakt.
Donstil schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 11:45:
[...]

Zo die is, uuhh, heftig zullen we maar zeggen.
Vindt je? Van alle ontwerpen vind ik deze wel meevallen, vooral ten opzichte van de devkit.

[ Voor 20% gewijzigd door Chaoss op 18-04-2020 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chaoss schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 11:51:

Vindt je? Van alle ontwerpen vind ik deze wel meevallen, vooral ten opzichte van de devkit.
Ja er gebeurt wel erg veel in dit design. Verschillende materialen. Tientallen lijnen, hoeken, kleuren, light strips.

Ik laat hem er niet voor staan maar heb wel mooiere gezien tot zover :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Ik zou hem zelf ook iets strakker maken, led strip weg. En die onderste ventilatie sleuf ook weg. Dan is het toch een vrij strak ontwerp.

Ik vind het wel verfrissend ten opzichte van de zoveelste vierkante doos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caayn
  • Niet online
Het design is.... anders.

Qua formaat mag ik hopen dat het echte ontwerp een stuk kleiner is, afgaande op de poorten en disc drive is dit echt een monster.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kalder
Ik word echt niet vrolijk van de meeste van die concept designs... Ik hoop dat het een strak design word met weinig toeters en bellen, maar ik vrees voor het design van de PS5 nu ik de Dualsense gezien heb, hoop echt niet dat het een zwart/wit console wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Zo’n ding wil je toch niet in je woonkamer hebben staan? Doe maar gewoon lekker strak zonder rare vormen en in 1 kleur.

[ Voor 3% gewijzigd door uchiha tijntje op 18-04-2020 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Caayn schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 13:20:
[...]
Het design is.... anders.

Qua formaat mag ik hopen dat het echte ontwerp een stuk kleiner is, afgaande op de poorten en disc drive is dit echt een monster.
Hoop juist dat hij flink groter is dan de PS4 anders kan ik me niet voorstellen dat het goed komt met de koeling.
Kalder schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 14:19:, hoop echt niet dat het een zwart/wit console wordt.
Ik denk dat je daar wel vanuit kunt gaan Playstation consoles hebben altijd dezelfde kleur als de controllers gehad.
uchiha tijntje schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 14:21:
[...]

Zo’n ding wil je toch niet in je woonkamer hebben staan? Doe maar gewoon lekker strak zonder rare vormen en in 1 kleur.
Smaken verschillen nu eenmaal. Ik zou deze misschien wel op mijn meubel zetten ipv erin.

[ Voor 20% gewijzigd door Chaoss op 18-04-2020 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Chaoss schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 14:22:
[...]

Hoop juist dat hij flink groter is dan de PS4 anders kan ik me niet voorstellen dat het goed komt met de koeling.

[...]

Ik denk dat je daar wel vanuit kunt gaan Playstation consoles hebben altijd dezelfde kleur als de controllers gehad.

[...]

Smaken verschillen nu eenmaal. Ik zou deze misschien wel op mijn meubel zetten ipv erin.
Dat smaken verschillen is wel duidelijk ja :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder
Chaoss schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 14:22:
[...]

Ik vind het voor de controller best mooi, maar om nou zo'n eye-catching zwart/wit apparaat naast de TV hebben staan... Ik weet niet, ben uiterst benieuwd naar de reveal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Nahja heb ze tot nu toe altij in een meubel. Gehad omdat ze lelijk zijn. De PS4 is een soort van acceptabel, maar het had net zo goed een ziggo setup box kunnen zijn, IMHO mag een console best onderscheidend zijn.

Launch PS3 was pas lelijk :+
Afbeeldingslocatie: https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/10b06ee27758d0878d40de4b687e5b87-1024-80.jpg

De PS2 vind ik tot nu to eigenlijk het mooist, strak ontwerp maar toch onderscheidend.

Pagina: 1 ... 9 ... 283 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
[font size=16]
In dit topic geen statusupdates van je bestelling, daarvoor is [PS5] Pre-order, bestellingen en levertijden
[/font]
Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden