LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
De kabel vervangen met eentje die voldoende bandbreedte heeft voor HDMI 2.1 zal niks uitmaken, je TV heeft enkel HDMI 2.0 poorten. Je zal dan maximaal de volgende settings kunnen gebruiken vanaf de PS5:mxmemx schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 10:52:
Gasten vraagje eh,
Ik heb in 2018 met black friday een goedkope QLED weten te bemachtigen bij een plaatselijke dealer (was 300 goedkoper dan mediamarkt etc). Ik heb toen met oog op de ps5 gekozen voor de 55" versie vanwege de lage inputlag en 120hz. Het is de volgende tv:
https://www.samsung.com/uk/tvs/qledtv-q6fn/QE55Q6FNATXXU/
Nu wist ik toentertijd dat er geruchten waren van hdmi 2.0 of 2.1 en toch besloten om deze tv te kopen met de gedachte dat ik anders kon blijven wachten omdat er altijd wel weer iets nieuws uitkomt.
Nu vraag ik me af, kan ik met een hdmi 2.1 kabel alsnog de ps5 voorzien van de beste beeldkwaliteit of ga ik er toch aan moeten geloven dat mijn tv niet het maximale uit de ps5 gaat halen?
- 1080p@120Hz
- 1440p@120Hz (indien Sony ditmaal 1440p ondersteund)
- 4K@60Hz
Oh, als de tv 4k 60FPS ondersteund dan ben ik al tevreden! ik was bang dat ik dat niet ging halen ivm het missen van 2.1Hulleman schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 10:55:
[...]
Je tv heeft geen HDMI 2.1 ondersteuning, dus je gaat niet het maximale uit de PS5 halen. De vraag is hoe erg dat is. Je tv ondersteunt 4K 60FPS, dikke prima. Ik verwacht toch nog veel (single player) games op 4K30fps deze generatie, zoals ook bleek uit de Digital Foundry analyse van de eerste PS5 game trailers.
De vraag die je denk ik moet stellen is in hoeverre VRR een verschil gaat maken. Van die 120fps hoef je weinig te verwachten, denk ik. We redden nu al amper 30fps in sommige gevallen.Hulleman schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 10:55:
[...]
Je tv heeft geen HDMI 2.1 ondersteuning, dus je gaat niet het maximale uit de PS5 halen. De vraag is hoe erg dat is. Je tv ondersteunt 4K 60FPS, dikke prima. Ik verwacht toch nog veel (single player) games op 4K30fps deze generatie, zoals ook bleek uit de Digital Foundry analyse van de eerste PS5 game trailers.
En de games die wel 120FPS bieden zullen grafisch niet echt denderend gaan zijn maar meer hun snelheid als gimmick hebben*Hulleman schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 10:55:
[...]
*Aanname
Klopt, had ik ook begrepen. Dat in tegenstelling tot Microsoft. Die heeft een eigen ontwikkelde SSD toch?bram1984 schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 10:50:
[...]
Onzin, aangezien ook third party drives gewoon gaan werken.
PS5 werkt met nvme ssd? Third party drives zullen alleen (nog) niet zo snel zijn als de ssd die Sony heeft ontwikkeld.
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Voornaamste reden is kost. Dit zijn high-end SSDs die vandaag zelfs nog niet eens verkrijgbaar zijn, dacht ik. Die hoge snelheid van de SSDs is nodig om laadtijden, pop-in, etc.. te elimineren.Nickrsd schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 10:42:
Hoe kom het dat de ps5 maar 820 gb aan opslag heeft? dat is toch niet echt voldoende als je straks een aantal mooie digital games heb die miss 80 gb per stuk zijn.. Dan zit je ps5 zo vol???
of zie ik iets over het hoofd?
De vraag gaat zijn hoe ze dan externe (USB) storage gaan supporteren. De PS4 ondersteunt het afspelen van games vanaf externe storage. Bij de PS5 gaat dat ongetwijfeld voor problemen zorgen in de zin dat sommige games enorm stroef gaan lopen. Het zou me dan ook niet verbazen dat bij de PS5 dat niet meer kan, en je hooguit games kunt archiveren op USB, maar ze wel naar intern moet copiëren om ze te kunnen spelen.
Wel gaat de PS5 ook een M.2 slot hebben om een extra SSD in te pluggen, waarvan dan ongetwijfeld wél rechtstreeks games kunnen gespeeld worden.
Racegames wellicht. Die zijn doorgaans grafisch een stuk minder zwaar. Ik zie het ook wel gebeuren voor competitieve online shooters.yinx84 schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 10:56:
[...]
En de games die wel 120FPS bieden zullen grafisch niet echt denderend gaan zijn maar meer hun snelheid als gimmick hebben*
*Aanname
[ Voor 8% gewijzigd door Hulleman op 17-06-2020 10:58 ]
Grafisch minder zwaar? Ik zou zeggen kijk eens naar Gran Turismo... Dit is echt wel een hele zware game grafisch...Hulleman schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 10:57:
[...]
Racegames wellicht. Die zijn doorgaans grafisch een stuk minder zwaar. Ik zie het ook wel gebeuren voor competitieve online shooters.
https://www.bol.com/nl/p/...tEhA6g.1_4.6.ProductTitle[b]
Onzin, aangezien ook third party drives gewoon gaan werken.
als jij denkt dat hiervan niks naar Sony gaat heb je het mooi mis.
Dat is wel de bedoeling, een langzamere SSD haalt de prestaties omlaag. Cerny heeft aangegeven dat ze hier mee bezig zijn en in een later stadium laten weten welke SSD's geschikt zijn.Hulleman schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 10:57:
[...]
Klopt, had ik ook begrepen. Dat in tegenstelling tot Microsoft. Die heeft een eigen ontwikkelde SSD toch?
PS5 werkt met nvme ssd? Third party drives zullen alleen (nog) niet zo snel zijn als de ssd die Sony heeft ontwikkeld.
This is absolutely ridiculous
Je kan elke HDD eraan hangen heRob SOS schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 10:59:
[...]
https://www.bol.com/nl/p/...tEhA6g.1_4.6.ProductTitle
Dat zegt toch ook niemand, maar Sony heeft reeds aangegeven dat third party insteekkaarten, mits ze voldoen aan de snelheid, ook gaan werken. Sure, sommigen zullen het PS5 logo krijgen en daar zal de fabrikant een deel van moeten afdragen, maar net als nu werkt het ook gewoon als je een Seagate of Samsung schijf in je PS4 duwt. Daar ziet Sony niks van terug.Rob SOS schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 10:59:
[...]
https://www.bol.com/nl/p/...tEhA6g.1_4.6.ProductTitle
Alles wat boven de 60fps werkt, ookal is het variable geeft je al profijt indien VRR support aanwezig isyinx84 schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 10:56:
[...]
En de games die wel 120FPS bieden zullen grafisch niet echt denderend gaan zijn maar meer hun snelheid als gimmick hebben*
*Aanname
Plus het heeft als voordeel dat wanneer je een >60fps game speelt dat de game niet eerst gedownscaled wordt naar 1080p/1440p (afhankelijk van de output resolutie) indien nodig om vervolgens weer naar 4K te worden geupscaled door je TV.
Edit:
(concurrent I know, maar puur ter voorbeeld)
Rainbow Six Siege heeft nu al profijt van 120Hz output op de XB1X omdat de game vaak boven de 60fps gerendered wordt op geloof ik checkboarded 1782p. Alleen door beperkingen van de HDMI 2.0 connectie moet dat eerst gedowscaled worden naar 1080p/1440p om daadwerkelijk als >60fps weergeven te worden. Met de XSX en PS5 kan je dat gewoon als een 4K@120hz beeld naar je TV versturen waardoor je niet onnodig downscaled om het over de HDMI kabel te kunnen versturen.
[ Voor 26% gewijzigd door Caayn op 17-06-2020 11:16 ]
Precies, gooi die prijs nou maar lekker omhoog, dan heb ik misschien nog een kans om een PS5 bij launch te bemachtigen. Als de PS5 499,- kost en de DE 399,- vind ik dat eerlijk gezegd geen geld voor wat je krijgt.bram1984 schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 09:47:
[...]
Tja, aan de andere kant denk ik: moet Sony zich daar druk om maken? Ook met een hogere prijs gaan ze met 2 vingers in de neus iedere console verkopen die er beschikbaar is.
LG OLED G5 65” | Sonos Arc Ultra, 2x Sonos Five, 2x Sonos Sub 4 | Playstation 5 Pro | Panasonic UB450
Ja, laat ons gewoon een licensed product nemen, en dat extrapoleren naar alle 3rd party producten.Rob SOS schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 10:59:
[...]
Het enige speciale aan die die je hier toont, is dat ze de naam PlayStation mogen gebruiken en Sony daar inderdaad geld voor vangt.
https://www.bol.com/nl/p/...8VRH6Q.1_4.6.ProductTitle
Werkt even goed op een PS4, en Sony krijgt daar letterlijk 0 euro voor.
Je vergeet even dat in tegenstelling tot de concurrent ze gewoon universele ssd m2 gebruikt kunnen worden van allerlei merken.Rob SOS schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 10:43:
[...]
je ziet over het hoofd dat Sony een commercieel bedrijf is die graag wil verdienen aan de verkoop van externe SSDs straks.
Maar draait wel 60fps op de Ps4(pro), terwijl de meeste games 30fps zijn en dat is niet altijd voor de filmische ervaring. Racegames renderen geen grote complexe werelden. Echt een stuk minder zwaar.Raikkonen_WC schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 10:58:
[...]
Grafisch minder zwaar? Ik zou zeggen kijk eens naar Gran Turismo... Dit is echt wel een hele zware game grafisch...
[ Voor 5% gewijzigd door Hulleman op 17-06-2020 11:47 ]
De formfactor mag dan wel gelijk zijn maar je houd geen rekening met de afmetingen van het m2-slot. Het kan best zo zijn dat veel standaard m2-drives niet passen omdat de heatsinks op de geheugenmodules te groot of te dik zijn. Als dit laatste het geval is dan ben je aangewezen op aangepaste, voor de PS5 geschikte, modules en welke mogelijk tegen een hogere prijs worden verkocht. Reken je zelf nog niet rijk.Gandalf68 schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 11:10:
[...]
Je vergeet even dat in tegenstelling tot de concurrent ze gewoon universele ssd m2 gebruikt kunnen worden van allerlei merken.
Edit: als reactie op @Kenny_026 onder dit bericht: ja, het is bekend dat Sony met een compatibiliteitslijst komt, i.i.g. met een minimale ondergrens qua snelheid en mogelijk ook (en daar was mijn bovenstaande reactie op gericht) op de afmetingen van de modules niet specifiek qua afmetingen (standaard formfactor) maar mogelijk wel de dikte omdat de warmte met heatsinks moet worden afgevoerd.
[ Voor 23% gewijzigd door ariekanari op 17-06-2020 12:04 ]
Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements
Sony heeft aangegeven dat ze “down the road” met een compatibilty lijst komen voor 3rd party leveranciers van m2 drives.ariekanari schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 11:57:
[...]
De formfactor mag dan wel gelijk zijn maar je houd geen rekening met de afmetingen van het m2-slot. Het kan best zo zijn dat veel standaard m2-drives niet passen omdat de heatsinks op de geheugenmodules te groot of te dik zijn. Als dit laatste het geval is dan ben je aangewezen op aangepaste, voor de PS5 geschikte, modules en welke mogelijk tegen een hogere prijs worden verkocht. Reken je zelf nog niet rijk.
"We will be supporting certain M.2 SSDs. These are internal drives you can get on the open market and install in a bay on the PlayStation 5. They connect to the custom I/O unit just like our SSD does so they can take full advantage of the decompression, I/O co-processors, and all the other features," PlayStation 5 architect Mark Cerny today confirmed.
@Ruudox
"Games that rely on our SSD need to work flawlessly with any M.2 drive."
"The NVMe scheme is pretty nice, but it only has two true priority levels. Our SSD has six. We can hook up a drive with only two priority levels but our custom I/O unit has to arbitrate the extra priorities rather than the M.2 drive's flash controller. And so the M.2 drive needs a little extra speed to take care of issues arising from the different approach."
[ Voor 39% gewijzigd door Kenny_026 op 17-06-2020 12:06 ]
Dit is naar mijn weten bevestigd (zal een bron zoeken)
"We will be supporting certain M2 SSDs," Cerny confirmed. "These are internal drives that you can get on the open market and install in a bay on the PS5. They connect through the custom IO unit just like our SSD does, so they can take full advantage of the decompression, IO co-processors, and all the other features I was talking about. Here's the catch though: that commercial drive has to be at least as fast as ours. Games that rely on the speed of our SSD need to work flawlessly with any M2 drive."
https://www.gamesradar.com/ps5-ssd/
voor ps4 games op de ps5 kan je zo te zien wel elke ssd gebruiken maar voor ps5 games niet
[ Voor 57% gewijzigd door Ruudox op 17-06-2020 12:05 ]
De beste gaming features van HDMI 2.1 van de PS5 ga je missen.mxmemx schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 10:52:
Gasten vraagje eh,
Nu vraag ik me af, kan ik met een hdmi 2.1 kabel alsnog de ps5 voorzien van de beste beeldkwaliteit of ga ik er toch aan moeten geloven dat mijn tv niet het maximale uit de ps5 gaat halen?
Namelijk: Auto Low Latency Mode (ALLM) en Variable Refresh Rate (VRR).
Een andere belangrijke feature van HDMI 2.1 als je de PS5 voor UHD-BD film gaat gebruiken is Dynamic HDR.
[ Voor 10% gewijzigd door zwembroek op 17-06-2020 12:15 ]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Nu til ik nooit zo zwaar aan het kopieren van gameplay features of elementen maar dit voelt wel heel erg gejat. Mn interesse is wel een beetje aan het wegzakken voor deze game als ik naar de gameplay kijk. Had er iets anders van gehoopt.
[YouTube: Gods & Monsters Google Stadia Demo Gameplay Leaked]
De zijkant ben ik wel benieuwd naar. Vooral omdat liggend het standaard er tegen aan komt. Lijkt mij dat die toch ergens een bevestiging moet hebben en je hem niet er zo maar los op legt.Anton.net schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 12:06:
[Afbeelding]
Een mock-up van de zijkant. (niet officieel)
Komt van Resetera.
Kan natuurlijk ook gewoon vlak zijn met een magneet bevestiging.Raem schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 12:15:
[...]
De zijkant ben ik wel benieuwd naar. Vooral omdat liggend het standaard er tegen aan komt. Lijkt mij dat die toch ergens een bevestiging moet hebben en je hem niet er zo maar los op legt.
Wat een unit.... Ding is 40cm hoog? afgaande op 13cm drive en dat je er daar zo'n beetje 3 van kwijt kunt over de lengte.Anton.net schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 12:06:
[Afbeelding]
Een mock-up van de zijkant. (niet officieel)
Komt van Resetera.
bijna inderdaad volgens de berekeningen 39CMHulleman schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 12:26:
[...]
Wat een unit.... Ding is 40cm hoog? afgaande op 13cm drive en dat je er daar zo'n beetje 3 van kwijt kunt over de lengte.
Lekker man, ff de woonkamer opnieuw inrichten hoor.Hulleman schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 12:26:
[...]
Wat een unit.... Ding is 40cm hoog? afgaande op 13cm drive en dat je er daar zo'n beetje 3 van kwijt kunt over de lengte.
Als die echt zo groot is, dan maak ik me over de luidruchtigheid alvast weinig zorgen.
Verwijderd
Als het net zo'n rechthoekige doos zou zijn als de Xbox, dan zou ik misschien iets meer moeite hebben met het formaat. Maar dit ding is sexy, the bigger the better.
https://screenrant.com/ps5-size-big-slim-cool-heat-parts/
Eigenlijk boeit de grote me niet zo als ie maar goed koelt inderdaad.Raem schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 12:36:
Hij is schijnbaar zo groot vanwege de koeling. Vraag ik me af hoe dat dan gaat met een slim model, want die gaat er ongetwijfeld komen.
https://screenrant.com/ps5-size-big-slim-cool-heat-parts/
Dat ziet er inderdaad wel matig uit zeg, had ook veel meer verwacht van deze game... Wat ik ook vreemd vind is dat aan het einde gezegd word: Available February 25, 2020 .... Huh?Kenny_026 schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 12:11:
Er is gameplay geleaked vanaf het Stadia platform van Gods and Monsters (geen spoilers)...
Nu til ik nooit zo zwaar aan het kopieren van gameplay features of elementen maar dit voelt wel heel erg gejat. Mn interesse is wel een beetje aan het wegzakken voor deze game als ik naar de gameplay kijk. Had er iets anders van gehoopt.
[YouTube: Gods & Monsters Google Stadia Demo Gameplay Leaked]
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
Dat is mijn (first gen) PS4 nu als m'n zoontje Fortnite speelt. Ding stijgt bijna op dan. Speel ik GT Sport, dan is ie gewoon stil. Beetje zware game misschien dat Fornite ?DoubleDutch schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 12:56:
Liever een grote koelkast die je niet hoort, dan een kleine stofzuiger die op het punt staat op te stijgen. 😆
Mag toch aannemen na 2 versies ze nu wel weten hoe ze moeten koelenDoubleDutch schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 12:56:
Liever een grote koelkast die je niet hoort, dan een kleine stofzuiger die op het punt staat op te stijgen. 😆
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Mja, niet echt een pijl op te trekken. In veel games begint mijn pro te loeien als ik een ingame menu zit. Alsof ie dan ineens volle bak aan de slag gaat. Heel vreemd natuurlijk. Mijn PS4 deed dat overigens ook en zou t bij de game Until Dawn serieus bijna begeven.sverzijl schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 13:00:
[...]
Dat is mijn (first gen) PS4 nu als m'n zoontje Fortnite speelt. Ding stijgt bijna op dan. Speel ik GT Sport, dan is ie gewoon stil. Beetje zware game misschien dat Fornite ?
Koeling moet wel 1 van de speerpunten van de PS5 zijn geweest. Echt een drama bij de PS4.
Hier hetzelfde euvel de allereerste PS4, met BF4, KZSF bv hoor ik hem bijna niet, mar als mijn zoontje Fortnite speelt dan heb ik bijna de neiging om de vloer ermee te gaan stofzuigen. 😂sverzijl schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 13:00:
[...]
Dat is mijn (first gen) PS4 nu als m'n zoontje Fortnite speelt. Ding stijgt bijna op dan. Speel ik GT Sport, dan is ie gewoon stil. Beetje zware game misschien dat Fornite ?
Hopelijk is dit met de PS5 verleden tijd.
@SinergyX De pro lijkt er ind nog meer last van te hebben. 😫
[ Voor 6% gewijzigd door DoubleDutch op 17-06-2020 13:24 ]
Op papier klinkt het logisch om daarom een HDMI 2.1 tv te kopen. Maar tot hoever kunnen we verwachten dat dit in praktijk ook zo gaat zijn? Of zijn er andere goede argumenten om alsnog voor HDMI 2.1 tv te gaan? Games halen nu amper 1080p 60 fps.
Er zijn namelijk nog maar weinig tv's die HDMI 2.1 ondersteunen.
Sindsdien maar een beetje voor lief genomen
[ Voor 7% gewijzigd door yinx84 op 17-06-2020 13:30 ]
Ik heb toevallig net een TV gekocht die wel HDMI 2.1 heeft, maar ik verwacht echt niet dat ik dit op korte termijn nodig ga hebben. 4K@60Hz zal de komende generatie consoles ruim voldoende zijn.Fuujii schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 13:26:
Zoals velen hier wil ik aankomende feestdagen een PlayStation 5 gaan aanschaffen. Nu lees je overal online dat next-gen consoles HDMI 2.1 gaan ondersteunen. Zodat je bijvoorbeeld 4k 120 fps kan halen.
Op papier klinkt het logisch om daarom een HDMI 2.1 tv te kopen. Maar tot hoever kunnen we verwachten dat dit in praktijk ook zo gaat zijn? Of zijn er andere goede argumenten om alsnog voor HDMI 2.1 tv te gaan? Games halen nu amper 1080p 60 fps.
Ik zou de centjes nog even in de zak houden. Voor 8k heb je hdmi 2.1 bandbreedte nodig dus ik ga er vanuit dat alle 8k tv’s 2.1 hebben. En volgens mij worden de 8k tv’s steeds betaalbaarder.Fuujii schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 13:26:
Zoals velen hier wil ik aankomende feestdagen een PlayStation 5 gaan aanschaffen. Nu lees je overal online dat next-gen consoles HDMI 2.1 gaan ondersteunen. Zodat je bijvoorbeeld 4k 120 fps kan halen.
Het blijft koffiedik kijken, maar ik denk dat je er wel vanuit kan gaan dat de meeste games nog steeds gewoon 30fps gaan targeten, en als we geluk hebben 60fps. Op alle voorgaande consoles hadden ze ook prima games met 60fps kunnen maken, maar bijna altijd werd daar 'eye candy + 30fps' gekozen boven 60fps, dus ik verwacht niet dat dit ineens gaat veranderen.Fuujii schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 13:26:
Geloof wel dat HDMI 2.1 nog andere dingen ondersteunt zoals een variabele refresh rate, wat stutter kan verminderen bij games die niet helemaal lekker een locked framerate draaien. Maar geen idee hoeveel tv's dat dan ook echt ondersteunen.
Ik ben zelf ook toe aan een nieuwe televisie en eigenlijk ook een nieuwe computer monitor met al dat thuiswerken, en ik heb wel besloten om even te wachten met de aanschaf hiervan totdat ik iets meer weer over de nieuwe consoles (dat voorkomt straks spijt doordat er nu nog info mist), maar er zijn voor mij wel belangrijkere criteria dan hdmi 2.1 en 120fps games.
Dat komt ook vanwege de verschrikkelijke manier waarop de koelpasta is geplaatst. Ik heb mijn PS4 Pro opengemaakt en liquid metal toegepast. Dat is echt een wereld van verschil.yinx84 schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 13:27:
Ik heb m'n PS4 in de zomer van 2015 gekocht, samen met Infamous: Second Son. Diezelfde dag heb ik hem teruggebracht naar de Media Markt omdat ik dacht dat het een defect exemplaar was, vanwege de herrie. Je kon bijna letterlijk niet meer met elkaar op normaal niveau praten, zo luid. Had geen vergelijkingsmateriaal en diegene bij de service desk was het met me eens na een korte demo. Met een gloednieuwe andere weer naar huis en ja hoor, klonk ook weer als een hoovercraft.
Sindsdien maar een beetje voor lief genomenDe grootte van de PS5 neem ik voor lief als ze een stuk stiller is.
[ Voor 86% gewijzigd door NotSoSteady op 17-06-2020 13:43 ]
Misschien wel het verstandigste. Het kriebelt echter gigantisch nu ik aan het uitzoeken ben. Dan is het natuurlijk extra leuk dat ik nu games kan spelen op een fatsoenlijk scherm...Kenny_026 schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 13:33:
[...]
Ik zou de centjes nog even in de zak houden. Voor 8k heb je hdmi 2.1 bandbreedte nodig dus ik ga er vanuit dat alle 8k tv’s 2.1 hebben. En volgens mij worden de 8k tv’s steeds betaalbaarder.
Overigens vind ik 8K totaal niet interessant, momenteel vind ik het meer een hippe marketingterm. Op een 55" ga je dat volgens mij minimaal zien, bovendien zullen die tv's voorlopig enorm duur blijven. Ik vind 1000 euro al erg veel voor een tv, maar volgens mij heb je voor het geld dan wel een ontzettend goede tv (LG OLED).
Ja daar heb je ook gelijk in, zolang er nog veel onbekend is.nioz schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 13:36:
[...]
Het blijft koffiedik kijken, maar ik denk dat je er wel vanuit kan gaan dat de meeste games nog steeds gewoon 30fps gaan targeten, en als we geluk hebben 60fps. Op alle voorgaande consoles hadden ze ook prima games met 60fps kunnen maken, maar bijna altijd werd daar 'eye candy + 30fps' gekozen boven 60fps, dus ik verwacht niet dat dit ineens gaat veranderen.
Geloof wel dat HDMI 2.1 nog andere dingen ondersteunt zoals een variabele refresh rate, wat stutter kan verminderen bij games die niet helemaal lekker een locked framerate draaien. Maar geen idee hoeveel tv's dat dan ook echt ondersteunen.
Ik ben zelf ook toe aan een nieuwe televisie en eigenlijk ook een nieuwe computer monitor met al dat thuiswerken, en ik heb wel besloten om even te wachten met de aanschaf hiervan totdat ik iets meer weer over de nieuwe consoles (dat voorkomt straks spijt doordat er nu nog info mist), maar er zijn voor mij wel belangrijkere criteria dan hdmi 2.1 en 120fps games.
Momenteel is het aanbod van tv's dat HDMI 2.1 aanbiedt vrij schaars. En volgens mij zijn er ook relatief weinig tv's in aantocht die het gaan ondersteunen. Dat zullen we komende jaren sowieso alleen de duurdere tv's zijn (het is tenslotte meer een high-end functie). Ik kan best een paar maanden wachten, maar ik ga geen 2-3 jaar wachten voor het de norm is.
HDMI 2.1 heeft ook ondersteuning voor VRR (Variable Refresh Rate) dus er zijn meer voordelen dan alleen ondersteuning voor een hogere resolutie. Ik was van plan om een nieuwe oled van Sony te komen, maar die hebben geen 2.1-aansluiting dus wacht ik nog wel een jaar. Vanaf volgend jaar zal het ongetwijfeld aanwezig zijn op heel veel modellen.sverzijl schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 13:32:
[...]
Ik heb toevallig net een TV gekocht die wel HDMI 2.1 heeft, maar ik verwacht echt niet dat ik dit op korte termijn nodig ga hebben. 4K@60Hz zal de komende generatie consoles ruim voldoende zijn.
[ Voor 17% gewijzigd door NotSoSteady op 17-06-2020 13:47 ]
Waarbij ik mij afvraag wat je in hemelsnaam met een 8k tv moetKenny_026 schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 13:33:
[...]
Ik zou de centjes nog even in de zak houden. Voor 8k heb je hdmi 2.1 bandbreedte nodig dus ik ga er vanuit dat alle 8k tv’s 2.1 hebben. En volgens mij worden de 8k tv’s steeds betaalbaarder.
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Het is niet alleen de resolutie, die lcd-panelen zijn ook gewoon erg goed met een krankzinnige piekhelderheid.Rossi46 schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 13:48:
[...]
Waarbij ik mij afvraag wat je in hemelsnaam met een 8k tv moetVoor gaming is dat héél ver weg. En films and such toch ook?
Maar komt doordat het specifiek een 8k-paneel is, of omdat de huidige 8k modellen de topmodellen zijn van de fabrikanten en daarom ook een erg goed paneel hebben?NotSoSteady schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 13:51:
[...]
Het is niet alleen de resolutie, die lcd-panelen zijn ook gewoon erg goed met een krankzinnige piekhelderheid.
Je zou natuurlijk ook gewoon Tweakers kunnen volgenHulleman schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 12:26:
[...]
nieuws: 'Staande PlayStation 5 is hoogste console van recente generaties'
Vermoedelijk het laatste, maar als je geen keuze hebt dan zal je alsnog voor het 8k-model moeten gaan. In mijn hoofd overweeg ik ook nog altijd de 8k van Samsung, verschrikkelijk mooi ding.Rossi46 schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 13:53:
[...]
Maar komt doordat het specifiek een 8k-paneel is, of omdat de huidige 8k modellen de topmodellen zijn van de fabrikanten en daarom ook een erg goed paneel hebben?
Dat is dus ook het gevoel dat ik al heb. Natuurlijk is 4K veel mooier op een 55", maar volgens mij is HDR bijvoorbeeld veel belangrijker voor mooi beeld.Rossi46 schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 13:48:
[...]
Waarbij ik mij afvraag wat je in hemelsnaam met een 8k tv moetVoor gaming is dat héél ver weg. En films and such toch ook?
Natuurlijk is 8K mooier op papier en wellicht in praktijk op een groot scherm, maar is dat echt de investering waard, laat staan voor een 55"? Niet voor mij denk ik. Daar ben ik niet per se naar op zoek.
Een nieuwe tv is wellicht niet toekomst-proof voor de PS6 over 10 jaar, maar voor nu lijkt me dat ook niet nodig.
Als je veel geeft om HDR dan zijn die 8k-modellen juist de beste keuze. Die resolutie is compleet onzinnig in mijn ogen.Fuujii schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 13:57:
[...]
Dat is dus ook het gevoel dat ik al heb. Natuurlijk is 4K veel mooier op een 55", maar volgens mij is HDR bijvoorbeeld veel belangrijker voor mooi beeld.
Natuurlijk is 8K mooier op papier en wellicht in praktijk op een groot scherm, maar is dat echt de investering waard, laat staan voor een 55"? Niet voor mij denk ik. Daar ben ik niet per se naar op zoek.
Een nieuwe tv is wellicht niet toekomst-proof voor de PS6 over 10 jaar, maar voor nu lijkt me dat ook niet nodig.
[ Voor 3% gewijzigd door NotSoSteady op 17-06-2020 14:01 ]
Ja, same here. Ergens rond de launch van de PS5 gaat er gewoon een nieuwe TV komenFuujii schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 13:41:
[...]
Ja daar heb je ook gelijk in, zolang er nog veel onbekend is.
Momenteel is het aanbod van tv's dat HDMI 2.1 aanbiedt vrij schaars. En volgens mij zijn er ook relatief weinig tv's in aantocht die het gaan ondersteunen. Dat zullen we komende jaren sowieso alleen de duurdere tv's zijn (het is tenslotte meer een high-end functie). Ik kan best een paar maanden wachten, maar ik ga geen 2-3 jaar wachten voor het de norm is.
Ja helemaal niets voorlopig. Maar daarom zeg ik ook nog effe geld in de zak houden als het niet hoeft. De tv’s zullen standaard naar 8k gaan de komende jaren en goedkoper worden.Rossi46 schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 13:48:
[...]
Ik denk ook dat het geringe aantal mensen dat een TV met HDMI 2.1 heeft die 120fps er ook nergens uit zal worden gehaald. Wellicht dat er een aantal (oudere) games zijn waarbij je de optie kan aanzetten voor de liefhebbers. Ik heb ook liever dat ze het gewoon bij 60fps houden, zeker omdat deze generatie beide consoles nog steeds maar 30fps aantikten met veel games.nioz schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 13:36:
[...]
Het blijft koffiedik kijken, maar ik denk dat je er wel vanuit kan gaan dat de meeste games nog steeds gewoon 30fps gaan targeten, en als we geluk hebben 60fps. Op alle voorgaande consoles hadden ze ook prima games met 60fps kunnen maken, maar bijna altijd werd daar 'eye candy + 30fps' gekozen boven 60fps, dus ik verwacht niet dat dit ineens gaat veranderen.
Hier ga ik denk ik wel upgraden naar een 4K TV, zijn inmiddels ook wel betaalbaar. Heb nu een 40" 1080p staan die het verder overigens prima doet, maarja, een tik groter en 4K begint wel een beetje een must te worden.
[ Voor 7% gewijzigd door Thomas op 17-06-2020 14:11 ]
Ik begrijp je niet, 8K modellen de beste keuze, maar resolutie compleet onzinnig? Omdat 8K tv's simpelweg de beste panelen hebben?NotSoSteady schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 14:00:
[...]
Als je veel geeft om HDR dan zijn die 8k-modellen juist de beste keuze. Die resolutie is compleet onzinnig in mijn ogen.
Want ja natuurlijk, maar je betaalt je wel een godsvermogen voor zo'n tv.
Mooi om te weten, dan wacht ik wel een tijdje voordat ik de ps5 aanschaf
(toch nog +/- 30 ps4 games die ik eigenlijk nog wil spelen ^^
nothing stops this train
Tja, ligt eraan hoe gek je bent van televisies. Ik vind 2500 euro een hoog bedrag, maar niet direct een 'godsvermogen'.Fuujii schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 14:11:
[...]
Ik begrijp je niet, 8K modellen de beste keuze, maar resolutie compleet onzinnig? Omdat 8K tv's simpelweg de beste panelen hebben?
Want ja natuurlijk, maar je betaalt je wel een godsvermogen voor zo'n tv.
Kol Nedra schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 14:13:
https://www.gamesradar.com/ps5-special-editions/
Mooi om te weten, dan wacht ik wel een tijdje voordat ik de ps5 aanschaf![]()
Even more beautiful...Commenting in response to a question on Linkedin (via VG247), MacLaurin promised that PS5 players "can count on even more beautiful (and hopefully radical) special editions” to the base white PS5 design revealed last week.
[ Voor 36% gewijzigd door Rossi46 op 17-06-2020 14:15 ]
Customization with special editions will be beyond anything seen before", continued MacLaurin, who also expressed his own personal support for a "Horizon Forbidden West special edition" of Sony's next gen console.Kol Nedra schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 14:13:
Kom maar door
Of zoiets:
[ Voor 8% gewijzigd door Joosie200 op 17-06-2020 14:24 ]
Ik weet dat ik wel vaker roep dat het fijn is om bevestiging te hebben maar dit heeft wel een heel erg hoog "water is nat" gehalte.Kol Nedra schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 14:13:
Ik voorspel dat de PS5 Platinum en de Xbox Series Y ook super/amazing/unique/neverbeforeseen/<marketing_lingo_hier> special editions zullen hebben
[ Voor 6% gewijzigd door Twixie op 17-06-2020 14:47 ]
Wat wordt er precies voorspeld dan? Dit komt Matt MacLaurin en hij is blijkbaar de "vice-president of UX design". Lijkt me nieuwswaardig dus.Caayn schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 14:36:
[...]
Ik weet dat ik wel vaker roep dat het fijn is om bevestiging te hebben maar dit heeft wel een heel erg hoog "water is nat" gehalte.
Ik voorspel dat de PS5 Platinum en de Xbox Series Y ook super/amazing/unique/neverbeforeseen/<marketing_lingo_hier> special editions zullen hebben
Nou een van die Sony bobo's heeft laatst aangegeven dat de PS5 iets van highly customizable is, alleen liet hij in het midden wat daarmee precies bedoeld werd. Qua specs verwacht ik niks, dus dan blijft alleen het uiterlijk over. Zou wel vet zijn om die panelen zelf te kunnen vervangen.Twixie schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 14:41:
Ik vraag me overigens af of die witte panelen niet gewoon replaceable gaan zijn. Je mag immers aannemen dat dit afzonderlijke kunststof delen zijn die gewoon aan de main unit hangen. Zou dan ook een kleine stap zijn dat die er gewoon kunnen afklikken en ze met custom plates zouden komen. Een beetje gelijk wat Sony deed met de XBox 360 faceplates (al was dat niet echt een succes, meen ik).
Heb ik nog niet aan gedacht maar dat zou een leuk idee zijn. Het zou prima kunnen dat de witte stukken enkel sierstukken zijn.Twixie schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 14:41:
Ik vraag me overigens af of die witte panelen niet gewoon replaceable gaan zijn. Je mag immers aannemen dat dit afzonderlijke kunststof delen zijn die gewoon aan de main unit hangen. Zou dan ook een kleine stap zijn dat die er gewoon kunnen afklikken en ze met custom plates zouden komen. Een beetje gelijk wat Sony deed met de XBox 360 faceplates (al was dat niet echt een succes, meen ik).
Je bedoelt wat MS deed met de 360 faceplates
Nintendo heeft dit met de new 3DS ook gedaan bedenk ik mij nu.
Tenzij hij had gezegd wat Twixie hierboven zegt vind ik het een open deur. Voor mij maakt het dan niet uit wie het zegt. Zelfs als de CEO van Sony, MS of Nintendo het zou zeggen is het nog steeds een open deur omdat special editions van consoles doodgewoon zijn.bram1984 schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 14:45:
[...]
Wat wordt er precies voorspeld dan? Dit komt Matt MacLaurin en hij is blijkbaar de "vice-president of UX design". Lijkt me nieuwswaardig dus.
Ik zeg ook niet dat hij het voorspelt ik zeg dat *ik* voorspel. Dat moet je vooral niet te serieus nemen
[ Voor 12% gewijzigd door Caayn op 17-06-2020 14:54 ]
Wow, eerste keer dat ik dat zieAnton.net schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 14:52:
Zoiets hebben ze toch ook gedaan met de OG ps4, maar dat is nooit echt een succes geworden, denk ik.
- Chaoss
- Registratie: December 2000
- Laatst online: 00:22
Slim versie komt pas na een paar jaar, tegen die tijd worden er efficiëntere chips gebruikt waardoor er minder koeling nodig is.sverzijl schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 12:37:
Gelukkig niet groter dan de standaard voor A/V apparatuur (42cm), ander pastte hij niet eens in mn 'media-cabinet' onder mn TV.
Het verschil tussen de launch PS3 en de laatste slim versie is ook erg groot, maar die slim versie was in het begin simpelweg niet mogelijk.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Gaaf! Nooit geweten, ik heb een paarse en gouden controller, had er zo een bijpassend sierstuk voor de PS4 bijgekocht. Gemiste kans!Anton.net schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 14:52:
Zoiets hebben ze toch ook gedaan met de OG ps4, maar dat is nooit echt een succes geworden, denk ik.
[YouTube: Introducing custom faceplates for PS4]
LG OLED G5 65” | Sonos Arc Ultra, 2x Sonos Five, 2x Sonos Sub 4 | Playstation 5 Pro | Panasonic UB450
RGB verlichting die je naar de kleur van de panelen kunt aanpassen. 🤔
Zou wel vet zijn. Alhoewel, voor mij: PlayStation = blauwDoubleDutch schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 15:13:
RGB verlichting die je naar de kleur van de panelen kunt aanpassen. 🤔
[ Voor 5% gewijzigd door Alexknl op 17-06-2020 15:25 ]
Ik vermoed dat wij op de PS4 nooit de optie hebben gekregen om de kleur en intensiteit aan te passen omdat het mogelijk verwarrend werkt doordat de kleur ook als status gebruikt wordt.
[ Voor 39% gewijzigd door Caayn op 17-06-2020 15:28 ]
Ja als het goed is wel, hij kan minimaal 3 kleuren weergeven dus lijkt me dat andere kleuren ook moeten kunnen. Dat het niet kan, is een softwarematige beperking.Caayn schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 15:26:
Het kunnen aanpassen van de kleur en intensiteit van de led strips zou wel gaaf zijnDe led strip in de PS4 was toch ook gewoon een RGB strip?
Ik vermoed dat wij op de PS4 nooit de optie hebben gekregen om de kleur en intensiteit aan te passen omdat het mogelijk verwarrend werkt doordat de kleur ook als status gebruikt wordt.
Zo lang ga ik natuurlijk niet kunnen wachtenChaoss schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 15:03:
[...]
Slim versie komt pas na een paar jaar, tegen die tijd worden er efficiëntere chips gebruikt waardoor er minder koeling nodig is.
Het verschil tussen de launch PS3 en de laatste slim versie is ook erg groot, maar die slim versie was in het begin simpelweg niet mogelijk.
Ik wacht zelf nog even tot Bol, Mediamarkt of CoolBlue wat hebben staan.
Dat roept alleen maar meer "value over price".Kol Nedra schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 14:13:
https://www.givemesport.c...rice-when-it-comes-to-ps5
Wat nou als Sony er continue naar zit te hinten dat de PS5 geen "budget" apparaat console gaat worden, maar een high-end platform voor zij die daar het geld voor over hebben? Value selling is dus ongeëvenaarde waarde aantonen van je product en zo een hoge prijs rechtvaardigen (en ja, dat doe ik ook dagelijks in mijn werkPlayStation have refused to be drawn on how much the new console is going to cost, but CEO Jim Ryan has said that the company will be focusing on “value as opposed to price.”
When asked whether it was a good idea to release a new console amid an anticipated global recession, Ryan doubled down on his view.
"Conventional wisdom and history show that our business is one of the more recession-proof businesses," Ryan told the BBC.
"But I think this will sharpen our need to ensure that we focus on getting the value equation right. And I emphasise value as opposed to price.
"We must be more attentive than ever before to ensure that the overall value proposition in terms of the console and the games - the range of games, the quality of games, the quantity of games - makes this something that our community aspires towards.
Zie dat die alweer gesloten is bij Nedgame, maar zie daar wel nog dit staan.ZesBarkiePK schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 15:37:
Bij NedGame is de Pre-order weer online te koop. PS5 599,- DE 499,-
Ik wacht zelf nog even tot Bol, Mediamarkt of CoolBlue wat hebben staan.
Betaal je bij Nedgame serieus nu al het volledige bedrag? (waarvan zij inschatten dat de console moet gaan kosten)Let op: deze prijs is een indicatie, naar mate er meer bekend wordt over deze release kan de prijs worden aangepast. De officiële prijs nog niet bekend, mocht de prijs zakken dan ontvangt u het verschil retour. Mocht de prijs stijgen dan kunt u het bedrag bijbetalen via uw account.
- Chaoss
- Registratie: December 2000
- Laatst online: 00:22
Neeee die PS5 gaat gewoon 399 kostenPaprika schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 15:48:
[...]
Dat roept alleen maar meer "value over price".
https://www.givemesport.c...rice-when-it-comes-to-ps5
[...]
Wat nou als Sony er continue naar zit te hinten dat de PS5 geen "budget" apparaat console gaat worden, maar een high-end platform voor zij die daar het geld voor over hebben? Value selling is dus ongeëvenaarde waarde aantonen van je product en zo een hoge prijs rechtvaardigen (en ja, dat doe ik ook dagelijks in mijn werk).
Maar dat is ook de hele tijd wat ik roep, als je alleen al de inflatie bij de prijs van 399 uit 2013 optelt dan zit je al bijna op 450. Tel daar de duurdere hardware bij op en een prijs van 499 lijkt me al laag. Ik ga daarom zelf uit van 549 of 599 maar ik heb natuurlijk liever 499 maar dat is wishful thinking.
[ Voor 46% gewijzigd door Chaoss op 17-06-2020 16:05 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Je moet je überhaupt afvragen of Nedgame wel voorraad gaat krijgen en zo ja, hoeveel. Het moge duidelijk zijn dat de PS5 schaars gaat zijn en dat er ook een stuk minder geproduceerd gaan worden dan normaal gesproken het geval zou zijn geweest. Het kan zomaar dat alleen ketens als Media Markt, Bol en Coolblue voorraad gaan krijgen.Raem schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 16:04:
[...]
Zie dat die alweer gesloten is bij Nedgame, maar zie daar wel nog dit staan.
[...]
Betaal je bij Nedgame serieus nu al het volledige bedrag? (waarvan zij inschatten dat de console moet gaan kosten)
Verwijderd
ik meende ook ergens iets gezien te hebben over thumbscrews voor de PS5, kan het zo 1 twee niet terug vinden en we hebben de console ook nog niet van achteren gezien dus kan mij zo voorstellen dat je net als een pc een paneel er zo af kan schuiven.Twixie schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 14:41:
Ik vraag me overigens af of die witte panelen niet gewoon replaceable gaan zijn. Je mag immers aannemen dat dit afzonderlijke kunststof delen zijn die gewoon aan de main unit hangen. Zou dan ook een kleine stap zijn dat die er gewoon kunnen afklikken en ze met custom plates zouden komen. Een beetje gelijk wat Microsoft deed met de XBox 360 faceplates (al was dat niet echt een succes, meen ik).
Ik hoop straks een pre-order bij Bol en/of Mediamarkt te kunnen scoren. Daar zal ook ongetwijfeld al het volledige bedrag betaald moeten worden, maar ik vertrouw hen eerder €500 - €600 toe dan Nedgame.bram1984 schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 16:16:
[...]
Je moet je überhaupt afvragen of Nedgame wel voorraad gaat krijgen en zo ja, hoeveel. Het moge duidelijk zijn dat de PS5 schaars gaat zijn en dat er ook een stuk minder geproduceerd gaan worden dan normaal gesproken het geval zou zijn geweest. Het kan zomaar dat alleen ketens als Media Markt, Bol en Coolblue voorraad gaan krijgen.
Coolblue ben ik niet zo kapot van, die zie ik gerust nog €50 erbovenop gooien als er veel vraag naar is.
Maar als CoolBlue kan leveren heb ik die 50,- extra er nog wel voor over. Verder ben ik het helemaal met je eens. NedGame en GameMania willen wel, maar lukt het vaak toch niet. Toch vrees ik dat het voor veel van ons sowieso wachten zal worden op een tweede of zelfs derde partij. Maar uiteindelijk komt die console er echt wel. Snap alleen niet dat Sony niet wat meer maakt, willen ze nou games en abonnementen verkopen of niet. Zonder PS5 heb je er niks aan.Raem schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 16:32:
[...]
Ik hoop straks een pre-order bij Bol en/of Mediamarkt te kunnen scoren. Daar zal ook ongetwijfeld al het volledige bedrag betaald moeten worden, maar ik vertrouw hen eerder €500 - €600 toe dan Nedgame.
Coolblue ben ik niet zo kapot van, die zie ik gerust nog €50 erbovenop gooien als er veel vraag naar is.
Nou, best wel sterotyperend dan dat ze dat die microfoon en waarschijnlijk weer een bijbehorend SingStar-achtig spel, dan gelijk weer op vrouwen richtenKenny_026 schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 16:50:
Playstation gaat zich ook op de ladies richten...
[Afbeelding]
bedoelt @Kenny_026 met die "microfoon" niet iets anders.poor Leno schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 16:54:
[...]
Nou, best wel sterotyperend dan dat ze dat die microfoon en waarschijnlijk weer een bijbehorend SingStar-achtig spel, dan gelijk weer op vrouwen richten
geen singstar maar P***Star
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
[ Voor 28% gewijzigd door biertje79 op 17-06-2020 17:06 ]
Nou ik zie ook nog knopjes enz erop. Misschien remote play compatibel, ik heb gehoord dat dit tegenwoordig best populair is, al helemaal nu met lockdown enz.poor Leno schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 17:01:
De stijl van de microfoon is ook heel anders.. zo met die chrome rand enzo. Past er niet echt bij.. Waarschijnlijk een fake
Daarom staat er ook een insta/twitter tag aan de zijkant met 'iets' comedypoor Leno schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 17:01:
De stijl van de microfoon is ook heel anders.. zo met die chrome rand enzo. Past er niet echt bij.. Waarschijnlijk een fake
Maar je zal 1 van de weinigen zijn die er direct een microfoon in zien
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ja, dan wordt het een principe kwesie. Ik vind het schofterig als webshops (vooral grote jongens als Coolblue) meegaan in marktplaats taferelen door de prijs omhoog te gooien als er schaarste is. Dat deden ze bij de Amiibo's ook toen die lastig te krijgen waren.ZesBarkiePK schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 16:51:
[...]
Maar als CoolBlue kan leveren heb ik die 50,- extra er nog wel voor over.
Ooooh wacht, nu zie ik de grapbiertje79 schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 17:05:
Lijkt meer op een “massage” staaf. (Bedoeld Kenny026 ook denk ik)
Hij lijkt idd wel op die mn moeder heeft voor haar nek klachten
PSN:Arijanonline Xbox:Arijanonline Twitch
Dit zal ongetwijfeld eerder zijn gevraagd, maar ik heb geen zin om 298 pagina's door te spitten.
De PSVR 2 laat nog even op zich wachten. Maar de huidige PSVR kan je met de PS5 gebruiken.Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 13:10:
[...]
Ik was hier ook benieuwd naar en kwam onderstaand nieuwsbericht tegen. PS5 VR laat nog even op zich wachten.
[...]
https://www.gamingnation....ion-vr-bij-lancering-ps5/
Ha, ha. Sony neemt interactiviteit zeer serieus. Voeg een VM-bril aan toe en heel veel vrouwen kopen een PS5.DarkSide schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 16:58:
[...]
bedoelt @Kenny_026 met die "microfoon" niet iets anders.
geen singstar maar P***Star
Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements
Dit topic is gesloten.
![]()
[font size=16]
In dit topic geen statusupdates van je bestelling, daarvoor is [PS5] Pre-order, bestellingen en levertijden
[/font]
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
:strip_exif()/f/image/cqOwGhh005LqwvKmuiuXPR4Y.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/S9AosxqXuv71vIMkFM0eLLvI.jpg?f=fotoalbum_large)