Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 10:17
Ok, dus een TV met een echte HDMI 2.1 (48Gpbs) is er nog niet.
In hoeverre is het al bekend hoe belangrijk dit is voor de PS5 om te hebben?
En op welke huidige TV zal de PS5 beter ''draaien'' de C9 of de CX dan?
@Amaze86 @Xerox

[ Voor 18% gewijzigd door DeBaroN op 13-06-2020 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23-10 23:04
Amaze86 schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 15:58:
@Rossi46 C9 heeft een volledige 2.1 hdmi poort,CX niet jammer genoeg.
Er is allang aangetoond dat het verschil in de praktijk 0,0 effect zal hebben. Storm in een glas water dus. Zeg ik, als C9 eigenaar ;)

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21-10 22:14

v8power67

Psn: Mausosaurus

https://www.resetera.com/...-ps5-and-more-info.226324

DEATHLOOP is a uniquely Arkane take on the first-person shooter genre, and it is being developed for a new generation of hardware. DEATHLOOP will launch on console exclusively for PlayStation 5 this holiday season and will run at 4K/60FPS at launch. DEATHLOOP will also be launching on PC at the same time.

@drakiesoft zag geloof een opmerking in xbox topic dat er een aantal 30fps games waren op ps5 die volgens jou zeker 60fps op de series x zouden draaien. (Waaronder deze game als goed is maar je bericht is verwijderd dus kan niet meer terughalen)Wil me liever niet meer mengen in dit geneuzel maar vond dit keer wel even kunnen ivm dat je nogal graag onzin de wereld in gooit, ben je overigens niet de enigste in van beide "kampen". Maar dacht misschien zet het je meer aan het denken erover, en dat onderbuik gevoelens niet meteen waarheid zijn.

Edit en verder ook nog even de opmerking erbij dat ik timed exclusives zoals dit spel kansloos en niet meer van deze tijd vind !!

[ Voor 12% gewijzigd door v8power67 op 13-06-2020 17:17 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23-10 20:31
@v8power67 Ik vond Deathloop wel 1 van de verrassingen eigenlijk, zag er goed uit! Ben ook wel fan van de gunplay in Wolfenstein, en dat kwam hier een beetje terug.

In de DF video halen ze ook aan dat er al in best veel games ray tracing wordt gebruikt. Vond het wel opvallend.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023
Ik vond Kena: Bridge of Spirits er eigenlijk wel erg vet uitzien.
Kena, Stray en R&C zijn mij het meest bijgebleven.

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Anton.net
Kalder schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 17:49:
Ik vond Kena: Bridge of Spirits er eigenlijk wel erg vet uitzien.
Ja die zag er ook heel goed uit!
Probleem is dat het een soort indie game is, dus je weet niet goed wat je er van moet verwachten. Wie weet is het zo'n halve techdemo van 90min....

Moest wel lachen bij de topcomment onder de trailer van Kena op YT :+
That "We are a small studio" comment sounded like the dude who says he didn't prepare for the exams and then gets the highest score.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder
Anton.net schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 17:54:
[...]

Ja die zag er ook heel goed uit!
Probleem is dat het een soort indie game is, dus je weet niet goed wat je er van moet verwachten. Wie weet is het zo'n halve techdemo van 90min....

Moest wel lachen bij de topcomment onder de trailer van Kena op YT :+

[...]
Als de indie games er zo uit gaan zien... ben ik voor het eerst zeer benieuwd wat voor indies we nog meer krijgen... Indies op de PS4 boeien me over het algemeen maar weinig, maar dat is omdat ze er zo simpel uit zien meestal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Edit: Ooh pardon.

[ Voor 97% gewijzigd door Donstil op 13-06-2020 18:17 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Blijkbaar was die GTA V footage al de enhanced edition. Ben ik nou zo scheel dat ik dat heel niet in de gaten had? Voor mn gevoel is er weinig tot niets anders....

Ik was van mening dat het meer de boodschap was dat het nog steeds zo goed liep dat ze hem verlengen naar de PS5.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
v8power67 schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 17:08:
https://www.resetera.com/...-ps5-and-more-info.226324

DEATHLOOP is a uniquely Arkane take on the first-person shooter genre, and it is being developed for a new generation of hardware. DEATHLOOP will launch on console exclusively for PlayStation 5 this holiday season and will run at 4K/60FPS at launch. DEATHLOOP will also be launching on PC at the same time.

@drakiesoft zag geloof een opmerking in xbox topic dat er een aantal 30fps games waren op ps5 die volgens jou zeker 60fps op de series x zouden draaien. (Waaronder deze game als goed is maar je bericht is verwijderd dus kan niet meer terughalen)Wil me liever niet meer mengen in dit geneuzel maar vond dit keer wel even kunnen ivm dat je nogal graag onzin de wereld in gooit, ben je overigens niet de enigste in van beide "kampen". Maar dacht misschien zet het je meer aan het denken erover, en dat onderbuik gevoelens niet meteen waarheid zijn.

Edit en verder ook nog even de opmerking erbij dat ik timed exclusives zoals dit spel kansloos en niet meer van deze tijd vind !!
Hahahaha zei hij dat? Dat verschil in framerate is er nu al niet (in tegendeel zelfs, in sommige gevallen) met 40% extra GPU power, laat staan straks. Wat een clown.

Ik ben nu eigenlijk wel benieuwd naar die tear down. Hopelijk volgt die snel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kalder
Kenny_026 schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 18:19:
Blijkbaar was die GTA V footage al de enhanced edition. Ben ik nou zo scheel dat ik dat heel niet in de gaten had? Voor mn gevoel is er weinig tot niets anders....

[YouTube: Grand Theft Auto 5: Enhanced Edition - Official Trailer | PS5 Reveal Event]

Ik was van mening dat het meer de boodschap was dat het nog steeds zo goed liep dat ze hem verlengen naar de PS5.
Nee dat ziet er niet erg next gen uit, eigenlijk totaal niet, misschien dat het nu in volledig 4k en 60fps draait (als dat het nog niet deed op de Pro), maar voor de rest zie ik ook geen verschil met de huidige versie.
Maar GTA5 was ik sowieso al klaar mee.
Red dead redemption 2 vond ik een stuk leuker.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• bram1984
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/5KRH0Bm/69-CFA335-A0-DC-4656-B374-5-B28344-A1-DDC.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door bram1984 op 13-06-2020 18:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Xerox schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 16:12:
[...]

De CX heeft maximaal 40,1Gbps bandbreedte. Om 4k 120fps op 12bit 4:4:4 te krijgen heb je 48Gbps nodig. Aangezien de panelen maar 10bit zijn en 4k 120fps 10bit 4:4:4 40,1Gbps nodig hebben, zal dit (voor nu mogelijk) geen nadeel zijn. Dus een 'echte' hdmi 2.1 is het niet, maar voor de huidige console mogelijk geen beperking.
Aangezien de nieuwe consoles ook de 120fps niet gaan halen hoef je je daar dus geen zorgen over te maken.
Verwacht niet dat games boven de 4k60 uit gaan komen.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08:04
YakuzA schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 18:38:
[...]

Aangezien de nieuwe consoles ook de 120fps niet gaan halen hoef je je daar dus geen zorgen over te maken.
Verwacht niet dat games boven de 4k60 uit gaan komen.
Qua games niet, maar voor het afspelen van Blu-Ray of streaming mogelijk wel.

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Xerox schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 18:39:
[...]

Qua games niet, maar voor het afspelen van Blu-Ray of streaming mogelijk wel.
Een BD disk zal dat misschien wel halen.
Snelle check zegt echter dat ultra HD blu-ray ook maar tot 4k60 gaat?

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
YakuzA schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 18:44:
[...]

Een BD disk zal dat misschien wel halen.
Snelle check zegt echter dat ultra HD blu-ray ook maar tot 4k60 gaat?
Is dat niet een enorme overkill voor bluray... was The Hobbit niet heel erg uit de smaak gevallen daardoor?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• bram1984
Sony Europe boss Simon Rutter says "a great deal of effort" has gone into making sure that the PS5 is less noisy than the PS4.
http://www.pushsquare.com...king_ps5_quieter_than_ps4

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kalder

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Zullen de thermal pads nu wel 100% van de chips bekleden 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRCreations
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23-10 20:46
bram1984 schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 18:24:
[...]

Hahahaha zei hij dat? Dat verschil in framerate is er nu al niet (in tegendeel zelfs, in sommige gevallen) met 40% extra GPU power, laat staan straks. Wat een clown.

Ik ben nu eigenlijk wel benieuwd naar die tear down. Hopelijk volgt die snel.
Ik ben heel benieuwd naar je bronnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
*snip* hier gaan we niet aan beginnen

[ Voor 95% gewijzigd door Geronimous op 13-06-2020 19:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
Toch maar raar dat je zelfs voor horizontaal een stand nodig hebt. Ziet er niet uit eerlijk gezegd.
Hebben we de rechterkant al gezien? Hoe de console dan bevestigd wordt aan die stand? Of moet je em dan gewoon op geluk balanceren op dat schaaltje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
RRCreations schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 19:02:
[...]

Ik ben heel benieuwd naar je bronnen.
Bronnen? Waarvan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 00:29
De standaard editie ziet er zo liggend beter uit dan de digital editie. Bij die laatste lijkt het alsof je hem zo rondjes kan draaien op de standaard.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• bram1984
niet op ingaan...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tihKxJ7t8CdG6o7JQO5ixUneZSA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/9a04xmITkm1qruO1ixKhuGWh.png?f=user_large

[ Voor 107% gewijzigd door Geronimous op 13-06-2020 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRCreations
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23-10 20:46
De volgende stelling:
Dat verschil in framerate is er nu al niet (in tegendeel zelfs, in sommige gevallen) met 40% extra GPU power, laat staan straks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
RRCreations schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 19:12:
[...]

De volgende stelling:

[...]
:?

De bron is de PS4 Pro en de Xbox One X en de talloze games die ervoor verschenen zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Seth_Chaos schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 19:03:
[...]

Blijft marketing gelul. De ssd controller is geen reet beter dan wat de gevestigde orde te bieden heeft, en maakt geen verschil in games. De enige reden waarom Linus met zijn staart tussen zijn benen zijn excuses aan bied, is omdat zijn sponsorships en relatie met de hardware fabrikanten er onder te lijden had. En dat kost hem harde knaken. Het feit is dat 90% van alle games op de playstation 5 ook op alle andere platforms draaien, en beter zullen draaien op pc's. En die 10%, zijn exclusieve games, waar ik ongetwijfeld een playstation 5 voor ga halen, maar waarbij ik vanaf dag één me al beklaag dat het er belabberd uit ziet in vergelijking met wat mijn pc zou kunnen renderen. Dit was bij mijn ps2, ps3 en ps4pro zo. En dat gaat nu niet veranderen.

Dat stuk plastic van 600 euro haalt het niet bij en high-end game pc. Nu niet, nooit niet.
Ik denk dat je best wat valide punten aanhaalt mbt tot sponsoring etc. Maar het hele punt in het verhaal was dat je alle snelle spullen uit pc land in een kast kunt bouwen maar dat je tegen allerlei incompatibiliteit aan loopt waaronder het OS. En dat gaf hij nu uitgebreid toe. En dat siert hem...

Een formule 1 team wat de snelste motor van Ferrari koopt, het beste chassis van Red Bull etc heeft niet ineens het beste pakket.

En nee nu zeg ik niet dat de playstation het beste pakket is maar value for money, return on investment etc... daarmee zit je met een PS5 (en een Xbox) helemaal goed de eerst volgende jaren.

Dat gezegd hebbende, ik genoot vanmiddag nog met mn zoontje van een vierkant ondergaande zon terwijl we naar ons 16 bit stapeldorpje aan het kijken waren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
Kenny_026 schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 18:19:

[YouTube: Grand Theft Auto 5: Enhanced Edition - Official Trailer | PS5 Reveal Event]

Dit waren ook geen beelden van de enhanced edition.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Recon24 schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 19:19:
[...]

Nu ben ik helemaal de weg kwijt. Dus het is een trailer van de enhanced edition zonder enhanced beelden, alleen de aankondiging dus dat ie eraan komt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
@Kenny_026 Klopt. Dit was gewoon een pure advertentie voor GTA, niets meer 8)7
Linksboven staat ook het ps4 logo dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-10 17:18
Ze zijn duidelijk niet ontworpen om te liggen lijkt me zo... Ik ga m denk ik gewoon rechtop zetten naast mn tv, maar dat zie ik wel als ik m heb.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geronimous
Recon24 schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 19:19:
[...]

Bron?

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

RRCreations schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 19:12:
[...]

De volgende stelling:

[...]
Ik zou zeggen ipv het hier bespreken, even digital foundry's youtube kanaal bekijken, dan kan je zelf alle vergelijkingen bekijken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bram1984
Anton.net schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 19:23:
@Kenny_026 Klopt. Dit was gewoon een pure advertentie voor GTA, niets meer 8)7
Linksboven staat ook het ps4 logo dacht ik.
De vraag die we moeten stellen is waarom? Sure, GTA5 is nog steeds een grote populaire game, maar waarom ga je die als eerste laten zien tijdens een stream waar miljoenen mensen al maanden op wachten? Ik denk dat er meer achter zit. Ik denk zelf dat er in een bepaalde vorm een exclusiviteitsdeal komt met GTA6.

De YouTube metrics van de reveal gaan trouwens dwars door het dak heen. Liefst 16 miljoen views al. Bizar.
v8power67 schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 19:32:
[...]

Ik zou zeggen ipv het hier bespreken, even digital foundry's youtube kanaal bekijken, dan kan je zelf alle vergelijkingen bekijken.
Ja of bespaar hem de moeite. Er is geen enkele game die 30fps op Pro haalt en 60fps op 1X. De framerates op next gen worden op beide consoles gewoon hetzelfde, tenzij de dev iets verkeerds doet zoals nu met games die op Pro stabieler draaien dan op 1X.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kwdtje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 07:00
bram1984 schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 19:35:
[...]

De vraag die we moeten stellen is waarom? Sure, GTA5 is nog steeds een grote populaire game, maar waarom ga je die als eerste laten zien tijdens een stream waar miljoenen mensen al maanden op wachten? Ik denk dat er meer achter zit. Ik denk zelf dat er in een bepaalde vorm een exclusiviteitsdeal komt met GTA6.
Gta5 online komt dus gratis en als timed exclusive naar de ps5, denk dat het inderdaad een bruggetje is naar gta6.

Die beelden waren van de PS4, dat zag je ook aan het logo. Op de PC zonder mods ziet het er al 10x beter uit dan wat we daar zagen. Gta5 met die ene mod op de ps5, dat zou een must buy zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
RawChild schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 11:15:
[...]

Ik vind de game absoluut mooi, maar niet zo heel veel mooier als deel 1.
Denk je even de oude HZD trailer moet gaan kijken en dan gelijk de nieuwe er achter aan, zit best wel een wereld van verschil in moet ik zeggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
Vestendrie schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 12:11:
[...]

Ik hoop dat het natuurlijk niet waar blijkt te zijn. Maar kom dan met tegenargumenten waaruit blijkt dat het onzin is. Ik geef letterlijk aan dat er prijsafspraken zijn gemaakt, anders kan Bol.com het ook helemaal niet te koop aanbieden. Zou zeggen; sta er wel open voor.
Mijn vriend zijn neef zijn oom werkt ook bij BOL en die vertelde mij dat er prijsafspraken gemaakt zijn dat alle PS5 games 49,99 gaan kosten!

Nu geef ik ook aan dat er prijsafspraken gemaakt zijn die iets anders beweren, nu mag jij bewijzen dat het niet waar is. Dat kan je niet.

Zou niet weten waarom de prijs van games ineens omhoog zou moeten gaan, lijkt mij zeeeer onverstandig om te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
Stond PS4 links boven. Zag er ook totaal niet enhanced uit namelijk.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

kwdtje schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 20:26:
[...]

Gta5 online komt dus gratis en als timed exclusive naar de ps5, denk dat het inderdaad een bruggetje is naar gta6.

Die beelden waren van de PS4, dat zag je ook aan het logo. Op de PC zonder mods ziet het er al 10x beter uit dan wat we daar zagen. Gta5 met die ene mod op de ps5, dat zou een must buy zijn.
Weer een timed exclusive... Vind het echt beetje sneu worden eerlijk gezegd.. whats next cod of fifa timed exclusive... Maak gewoon je eigen exclusieve content en de rest gewoon multiplatform voor iedereen..
Snap de beslissing vaak ook niet van een dev, je naait gewoon een deel van je fans..
Weet nog de timed xbox deal met tomb raider deel 2 van die reboot serie. Uiteindelijk niet gespeeld want vond gewoon niet tof. Hou niet van dit soort deals.
Geld ook voor timed ingame zut btw zoals de destiny deal van sony..
Marketing rechten zijn iets anders, dat is gewoon een extra centje voor een dev en de console maker kan leuk boosten ermee( nog steeds raar maar okee) maar echt timed exclusive zoals bv ook de cod dlc deals met sony... Kansloos.. imho natuurlijk.

[ Voor 15% gewijzigd door v8power67 op 13-06-2020 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwdtje
Aenea schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 20:27:
[...]

Denk je even de oude HZD trailer moet gaan kijken en dan gelijk de nieuwe er achter aan, zit best wel een wereld van verschil in moet ik zeggen!
Dat zeker, maar naast graphics hoop ik dat de aankomende generatie ook andere zaken aanpakt, zoals A.I.

Hierdoor heb ik HZD nooit uitgespeeld, die A.I. was zo bedroevend van menselijke tegenstanders dat ik er geen voldoening uit gehaald heb. Misschien tzt toch nog eens proberen, aangezien ik toch weer een PS4 gekocht heb ;p

A.I., meer interactie met de omgeving, meer particle effects, meer destructieve omgevingen, minder tot geen laadtijden en grotere, diversere en vooral meer details in werelden dat moet nextgen mij brengen. Resolutie en fps zeggen me echt geen ene drol

[ Voor 4% gewijzigd door kwdtje op 13-06-2020 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
kwdtje schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 20:26:
[...]
Is volgens mij geen timed exclusive voor ps5. Geen idee waar je dat gehoord hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwdtje
Anton.net schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 20:48:
[...]

Is volgens mij geen timed exclusive voor ps5. Geen idee waar je dat gehoord hebt
Ik dacht 3 maanden timed exclusive , verkeerd gehoord of het was een andere game :-) gaat wel om GTA online hè.

Edit; de eerste 3 maanden gratis dus, dat was het.

[ Voor 7% gewijzigd door kwdtje op 13-06-2020 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwdtje schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 20:45:
[...]

Dat zeker, maar naast graphics hoop ik dat de aankomende generatie ook andere zaken aanpakt, zoals A.I.

Hierdoor heb ik HZD nooit uitgespeeld, die A.I. was zo bedroevend van menselijke tegenstanders dat ik er geen voldoening uit gehaald heb. Misschien tzt toch nog eens proberen, aangezien ik toch weer een PS4 gekocht heb ;p

A.I., meer interactie met de omgeving, meer particle effects, meer destructieve omgevingen, minder tot geen laadtijden en grotere, diversere en vooral meer details in werelden.
Daar ben ik het absoluut mee eensch! (Niet perse Horizon)

In al het geweld van fpssen, RTX, flops, eyecandy, resoluties etc etc etc, wordt AI helemaal over het hoofd gezien.. (zelf ook nog niet veel aan gedacht!)

Ik verwacht (hopelijk) dat we met de nieuwe rekenkracht daar toch ook wel een flinke sprong in maken.. want daar schort het toch echt te vaak aan ;w

En ik bedoel niet met betere AI om deze op 'Hard' te zetten en dat je tegenstanders een betere aimbot krijgen }:|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kwdtje
poor Leno schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 20:50:
[...]

Dar ben ik het absoluut mee eensch! (Niet perse Horizon)

In al het geweld van fpssen, RTX, flops, eyecandy, resoluties etc etc etc, wordt AI helemaal over het hoofd gezien.. (zelf ook nog niet veel aan gedacht!)

Ik verwacht (hopelijk) dat we met de nieuwe rekenkracht daar toch ook wel een flinke sprong in maken.. want daar schort het toch echt te vaak aan ;w

En ik bedoel niet met betere AI om deze op 'Hard' te zetten en dat je tegenstanders een betere aimbot krijgen }:|
Inderdaad, nog steeds 1 van de betere AI in shooters komt uit Half-Life, moet je nagaan hoe lang geleden dat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Lees nu her en der dat de PS5 digital 399 gaat zijn en de disc versie 499. Sterk prijspunt hebben ze daarmee, denk ik. Ik ga wel voor de disc versie denk ik. Kan je ook nog eens een filmpje erin steken.

Acties:
  • +5 Henk 'm!
bram1984 schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 20:54:
Lees nu her en der dat de PS5 digital 399 gaat zijn en de disc versie 499. Sterk prijspunt hebben ze daarmee, denk ik. Ik ga wel voor de disc versie denk ik. Kan je ook nog eens een filmpje erin steken.
Pff dat lijkt me écht nog steeds wishful thinking..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ikookhier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07:04

ikookhier

>hijdiehieris<

Dat lijkt mij wel een erg scherpe prijs, denk dat 470€ voor digitaal en disc 570€ al netjes zou wezen :)

PSN:Arijanonline Xbox:Arijanonline Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Zouden ze het verkeerde mp4-tje naar Sony gestuurd hebben? Waarom lieten ze dit niet gewoon zien. Hier wordt ik al wel wat warmer van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet nog steeds niet wat ik van Godfall moet denken. Ook niet echt duidelijk wat het genre nu juist is: Meer klassieke hack&slash of eerder een soulslike.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2020 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Verwijderd schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 21:14:
Weet nog steeds niet wat ik van Godfall moet denken. Ook niet echt duidelijk wat het genre nu juist is: Meer klassieke hack&slash of eerder een soulslike.
Looter slasher. Destiny meets Black Desert ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-10 20:21
nieuw genre zegt ie in de trailer toch? :P looter-slasher :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind er weinig aan. Hoe heet die gratis space ninja game ook alweer? Daar vind ik het op lijken.
Geen verhaal, gewoon meppen en looten. Zit ik niet op te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Een "looter slasher" zoals hij in het filmpje zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-10 00:27

Bullet NL

Eigen Wijs

Reële prijzen, echter nergens bevestigd. Zeker niet vanuit de handel.
Waar heb jij deze prijzen gelezen?

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dalim
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 04-07 14:50
*snip*

[ Voor 98% gewijzigd door Geronimous op 13-06-2020 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*snip*

[ Voor 97% gewijzigd door Geronimous op 13-06-2020 22:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrFriendly
  • Laatst online: 12-10 21:11
Heeft iemand er al bij stilgestaan dat het mogelijk is dat de DE misschien duurder wordt? Misschien heeft de DE straks wel dubbele capaciteit ter compensatie voor het ontbreken van de blu-ray drive? ^^ Of denken jullie dat dat geen kans van slagen heeft omdat ze waarschijnlijk de DE gaan gebruiken om qua prijs te concurreren?

Ben heel benieuwd naar de tear-downs van de apparaten! Kan ook niet wachten op informatie over de VR ervaring met de PS5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
Recon24 schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 20:31:
[...]

Stond PS4 links boven. Zag er ook totaal niet enhanced uit namelijk.
YouTube: Grand Theft Auto V and Grand Theft Auto Online - Announcement Traile...

Ik zie hier nergens een PS4 logo. In de stream video weer wel. Daar komt dus de verwarring vandaan. Het ziet er inderdaad niet bepaald enhanced uit, daar is iedereen het wel over eens. Had dus wat meer gehoopt op een verduidelijking ergens in een tweet ofzo, nu blijft het wat vaag.

Niet dat ik er verder oren naar heb, want die melkkoe laat ik lekker aan mij voorbij gaan, kunnen ze enhancen wat ze willen voor de PS5 :)

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raem
Vestendrie schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 12:18:
[...]

Geloof het of niet. Ik ga niet een privé-gesprek vrijgeven omdat meneer NotSoSteady het niet gelooft. Ik onderbouw het antwoord van deze kennis door met de feiten te komen (staan verschillende games te koop voor een prijsopgave van 75 euro, dat gebeurt nooit als er geen prijsafspraken zijn gemaakt)

Het enige wat jij doet is het opdringen van je eigen mening door te zeggen: geloof niet in deze onzin.
Vestendrie schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 09:51:
Er is helemaal niets bekend over de prijs van de console, accessoires en games. Hoe de F*** kan een webshop of gamewinkel of wie dan ook, ons een halfjaar voor release vertellen wat de prijsverhouding is. Puur speculeren wat er gedaan wordt.

Je kan overigens best zeggen dat het 75 per game kost, omdat er bij iedere next-gen console een prijsverhoging op de games komt, dat is ook niet meer dan logisch. Maar het wordt nu gewoon gebracht als een voldongen feit. En dat is gewoon onzin. Weet bijna zeker dat Sony nog niet eens een idee heeft van een prijsopgave.
:X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steefje
  • Laatst online: 09:42
Nu wil ik me niet te veel mengen in jullie discussie, maar de prijs van games zijn juist al jaren vrij stabiel. Adviesprijs is 69,99 maar 59,99 is de standaard. Dat is al bijna 20 jaar zo. Vrij bijzonder als je nadenkt over inflatie en bijvoorbeeld de btw verhoging die wij in Nederland hebben gehad.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:04

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 21:18:
Ik vind er weinig aan. Hoe heet die gratis space ninja game ook alweer? Daar vind ik het op lijken.
Geen verhaal, gewoon meppen en looten. Zit ik niet op te wachten.
Warframe? Nee toch?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
Future Games Show 2020 stream is zojuist begonnen.

YouTube: Future Games Show 2020

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Recon24
Eerste gameplay beelden van Quantum Error.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
Deze game wordt gemaakt door een handjevol mensen toch? Hun vorige game had wel wat technische problemen, maar goed, enthousiaste developers verdienen wel een tweede kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Raem schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 23:03:
Future Games Show 2020 stream is zojuist begonnen.

YouTube: Future Games Show 2020
Zijn dit allemaal indie studios?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Geronimous
Geen idee of deze mockup al voorbij kwam, maar ik verwcaht een boel van dit soort mockups voor special editions gaan opduiken.

Overigens niets voor mij met al die kleurtjes :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZwDT-B3UQmJPev4Qjv8pwK6Qcek=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/D0fUE7605wYLfelMQsc4T6ff.png?f=user_large

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Geronimous schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 23:35:
Geen idee of deze mockup al voorbij kwam, maar ik verwcaht een boel van dit soort mockups voor special editions gaan opduiken.

Overigens niets voor mij met al die kleurtjes :P

[Afbeelding]
Is onderstaande dan niet iets voor jou? :+

"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Yorinn schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 23:49:
[...]

[html]<blockquote class="twitter-tweet"><p lang="en" dir="ltr">gotchu <a href="https://t.co/s9Rc0AZonH">pic.twitter.com/s9Rc0AZonH</a></p>— dbrand (@dbrand) <a href="https://twitter.com/dbrand/status/1271480533923647488?ref_src=twsrc%5Etfw">June 12, 2020</a></blockquote> <script async src="https://platform.twitter.com/widgets.js" charset="utf-8"></script>[/html]
Waarom doet mij die denken aan Robin van Bassie en Adriaan?

Rare hersenen...

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
Kenny_026 schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 23:32:
[...]

Zijn dit allemaal indie studios?
Ja, volgens mij wel. Ik ben op een gegeven moment gestopt met kijken, dus weet niet of er nog wat interessants voorbij is gekomen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Raem schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 23:58:
[...]

Ja, volgens mij wel. Ik ben op een gegeven moment gestopt met kijken, dus weet niet of er nog wat interessants voorbij is gekomen.
je hebt net half life 3 gemist.

Wel grappig dat ze footage laten zien van de Ue5 demo op de PS5

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2020 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
Verwijderd schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 23:59:
[...]

je hebt net half life 3 gemist.
Oohh, niks gemist dus. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
Yorinn schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 23:49:
[...]

Schitterend! insta-buy :+

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
Weet niet of ze hier al bekend zijn, maar het viel me op dat het YouTube PlayStation account nog door gaat met game video's posten zoals deze:

https://youtu.be/2Xhcb2iJCU4

En ik schrok me rot toen ik nog een PS Vita game zag tussen de nieuwe trailers...

[ Voor 6% gewijzigd door Trishul op 14-06-2020 01:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

https://blog.playstation....__twitter_impression=true

Uit dit interview haal ik niet echt dat er nog meer grote titels gaan komen voor launch. Dus was dit het kwa exclusives ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwdtje
Verwijderd schreef op zondag 14 juni 2020 @ 02:40:
https://blog.playstation....__twitter_impression=true

Uit dit interview haal ik niet echt dat er nog meer grote titels gaan komen voor launch. Dus was dit het kwa exclusives ?
Dan mag ik hopen dat Horizon een launch game is, anders wacht ik gewoon want voor de rest zat er voor mij nog geen system seller bij. Bij de PS4 was het Killzone die me over de streep trok om hem bij launch te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die bedoelde ik ja! Daar lijkt het een beetje op heb ik het idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Verwijderd schreef op zondag 14 juni 2020 @ 07:20:
[...]

Die bedoelde ik ja! Daar lijkt het een beetje op heb ik het idee.
Warframe en Destiny zijn allebei leuke games dus als ze een goede mix vinden...

Maar alles gaat en staat bij balans en een goede multiplayer en end game. Als ik naar Outriders kijk lijken die een goede mix gevonden te hebben. Die game kijk ik denk ik nog het meeste naar uit.

Dit zijn bevestigde games beschikbaar bij Launch. @bram1984 , heb je nog aanvullingen?
  1. Astro Playroom
  2. NBA 2k21
  3. Godfall
  4. Outriders
  5. Destiny
  6. Spiderman
  7. Deathloop
  8. Dirt
  9. Madden
  10. Vampire Masquerade
  11. Observer
  12. Jett
  13. Bugsnax
  14. Rainbow Six
  15. Assassins Creed
Als ik zelf naar de lijst kijk zijn Outriders, Rainbow Six en Godfall toch wel de twee insta buys.

Wat gaan jullie halen bij launch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chic de Friemel
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 10-09 09:09
Warzone is meen ik ook beschikbaar vanaf launch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:39

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Kenny_026 schreef op zondag 14 juni 2020 @ 07:43:
Als ik zelf naar de lijst kijk zijn Outriders, Rainbow Six en Godfall toch wel de twee insta buys.
Rainbow Six Siege neem ik aan? Als je die nu ook al hebt, hoef je die niet nog een keer te halen.
https://www.psx-sense.nl/...-ook-op-de-playstation-5/

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:37
kwdtje schreef op zondag 14 juni 2020 @ 06:42:
[...]

Dan mag ik hopen dat Horizon een launch game is, anders wacht ik gewoon want voor de rest zat er voor mij nog geen system seller bij. Bij de PS4 was het Killzone die me over de streep trok om hem bij launch te kopen.
De meeste van de games uit de livestream waren gedateerd voor 2021 of release werd gewoon niet vermeld. Ik ga er zelf van uit dat het nog een tijdje gaat duren voor we de meeste van die first-party games gaan zien, en al zeker niet rond de launch periode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Ik gok dat de nieuwe Housemarque titel ook een launch titel gaat zijn, net als Resogun bij de PS4 destijds.
Zelfde geldt voor Warframe die bij de PS4 bij launch als een van de eerste free to play titels beschikbaar was maar nu ook op de PS5 ee nmooie visuele bump gaat krijgen.

Demon's Souls lijkt me trouwens ook wel een goede kanshebber als de AAA launch titel, samen met Spiderman. Denk dat men de line-up wel wat uitgebreider wilt hebben als 7 jaar geleden maar dat de working from home situatie ook nog wel wat roet in het eten kan gooien, wat begrijpelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Bart ® schreef op zondag 14 juni 2020 @ 07:53:
[...]

Rainbow Six Siege neem ik aan? Als je die nu ook al hebt, hoef je die niet nog een keer te halen.
https://www.psx-sense.nl/...-ook-op-de-playstation-5/
Siege inderdaad. Ja ik heb de game maar ik ga er vanuit dat ze de switch naar een seizoen met nieuwe operators heel handig gaan gebruiken.

Nu is R6 Siege denk ik een goed voorbeeld van GaaS en vind ik het ook niet erg om er af en toe wat geld in te steken.

@Chaoss , kunnen de bevestigde launch games in de OP?

[ Voor 4% gewijzigd door Kenny_026 op 14-06-2020 07:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Kenny_026 schreef op zondag 14 juni 2020 @ 07:57:
[...]

Siege inderdaad. Ja ik heb de game maar ik ga er vanuit dat ze de switch naar een seizoen met nieuwe operators heel handig gaan gebruiken.
Hoe dan? Volgens mij kun je gewoon doorspelen met alles wat je had, en blijft de game precies hetzelfde op de nieuwe console.
Nu is R6 Siege denk ik een goed voorbeeld van GaaS en vind ik het ook niet erg om er af en toe wat geld in te steken.
Eens hoor, ik koop ook elk jaar de season pass, 24 euro voor heel veel uur plezier is het me meer dan waard :).

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Fortnite komt ook op launch naar next gen.

Met launch titles bedoelen jullie games die nog in 2020 uitkomen?
Sony zelf lijkt over een launch window te spreken, waarmee ze het volledige eerste jaar bedoelen denk ik. Ook wel logisch, aangezien je pas een paar maanden na launch de massa moet overtuigen, die eerste console gaan toch naar de 'hardcore' fans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Bart ® schreef op zondag 14 juni 2020 @ 08:01:
[...]
Hoe dan? Volgens mij kun je gewoon doorspelen met alles wat je had, en blijft de game precies hetzelfde op de nieuwe console.

[...]
Season 3 en 4 komen in september en december. Vergiste me even drie maanden. Year 6 komt in maart pas. Ik ga er vanuit dat we dan pas de verbeteringen voor next gen gaan zien. Of denk je eerder al in seizoen 4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Kenny_026 schreef op zondag 14 juni 2020 @ 08:12:
[...]

Season 3 en 4 komen in september en december. Vergiste me even drie maanden. Year 6 komt in maart pas. Ik ga er vanuit dat we dan pas de verbeteringen voor next gen gaan zien. Of denk je eerder al in seizoen 4?
Ik denk dat de verbeteringen alleen visueel zullen zijn. De gameplay, maps, operators, mogelijkheden, etc, zullen allemaal gelijk blijven over alle versies. Ik heb geen idee wanneer de PS5-versie die visuele upgrade gaat krijgen. Misschien gelijk al bij launch, misschien pas bij Y6... Maar imo is dat ook niet heel spannend, ik speel deze game niet voor de dikke graphics :P.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gandalf68
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19-10 17:48
Games ,nice ook al zitten er dingen qua genre wat niks voor nij is ziet het er goed uit.

Ik wil meer weten ovee de ssd, plannen voor vr. Hoe de interface is, hoe hij intern is oogebouwd, prijs, tot hoever bc. Etc.

Enig idee iemand wanneer er weer meer info komt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
@Gandalf68 Wat wil je dan nog weten over de SSD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
[...]

Maar alles gaat en staat bij balans en een goede multiplayer en end game. Als ik naar Outriders kijk lijken die een goede mix gevonden te hebben. Die game kijk ik denk ik nog het meeste naar uit.

Dit zijn bevestigde games beschikbaar bij Launch. @bram1984 , heb je nog aanvullingen?
  1. Astro Playroom
  2. NBA 2k21
  3. Godfall
  4. Outriders
  5. Destiny
  6. Spiderman
  7. Deathloop
  8. Dirt
  9. Madden
  10. Vampire Masquerade
  11. Observer
  12. Jett
  13. Bugsnax
  14. Rainbow Six
  15. Assassins Creed

Kena heeft ook een holiday 2020 release date, dus die kan ook nog met launch komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Gandalf68 schreef op zondag 14 juni 2020 @ 08:25:
Games ,nice ook al zitten er dingen qua genre wat niks voor nij is ziet het er goed uit.

Ik wil meer weten ovee de ssd, plannen voor vr. Hoe de interface is, hoe hij intern is oogebouwd, prijs, tot hoever bc. Etc.

Uit dit lijstje vindt ik BC wellicht wel nog wel het belangrijkste. Kan de PS5 direct vanaf launch als een volledige vervanger dienen voor de PS4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
Gandalf68 schreef op zondag 14 juni 2020 @ 08:25:

Qua BC alleen PS4. Sony heeft al aangegeven dat de 2 modellen geen verschil hebben in features. Met de digitale editie komt BC voor alles voor de PS4 dus te vervallen.
Daarmee is dan ook de vraag beantwoord of digitale PS4 games BC zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
[...]

1. Astro Playroom
  2. NBA 2k21
  3. Godfall
  4. Outriders
  5. Destiny
  6. Spiderman
  7. Deathloop
  8. Dirt
  9. Madden
  10. Vampire Masquerade
  11. Observer
  12. Jett
  13. Bugsnax
  14. Rainbow Six
  15. Assassins Creed

Ja ik weet ook niet alles. Ik weet alleen wel dat Spider-Man (ook al is het een kortere spin-off) op de launch een bijzonder slimme zet is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Rossi46 schreef op zondag 14 juni 2020 @ 08:51:
[...]

Uit dit lijstje vindt ik BC wellicht wel nog wel het belangrijkste. Kan de PS5 direct vanaf launch als een volledige vervanger dienen voor de PS4?
In principe wel. Ze zijn nu alle games aan het testen. Dan nog even alle grote PS4 exclusives patchen zodat je ook mensen zonder de PS4 over de streep trekt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Raem schreef op zondag 14 juni 2020 @ 08:51:
[...]

Kena heeft ook een holiday 2020 release date, dus die kan ook nog met launch komen.
Idd Kena ook. Onderstaande is van event gisteren..

19 juni om 01.00 in de nacht is het EA event. Voor in de agenda

[ Voor 17% gewijzigd door Kenny_026 op 14-06-2020 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Raem schreef op zondag 14 juni 2020 @ 08:57:
[...]

Qua BC alleen PS4. Sony heeft al aangegeven dat de 2 modellen geen verschil hebben in features. Met de digitale editie komt BC voor alles voor de PS4 dus te vervallen.
Daarmee is dan ook de vraag beantwoord of digitale PS4 games BC zijn.
Ik vind je tekst een beetje onduidelijk.

Ik neem aan dat je probeert te zeggen dat de PS5 enkel BC is met de PS4 (maar in welke mate is nog steeds onduidelijk) en dat dit zowel geldt voor de 'digital only' versie van de PS5 als de 'disc drive' versie van de PS5. Waarbij de de digital only natuurlijk geen PS4 schijfjes kan lezen, dus je zult de PS4 games dan altijd digitaal moeten bezitten.

Zo gaat het werken, toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Homeland schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 11:42:
Viel me wel op dat er wel veel horror/creepy achtige games waren of juist erg cartoony en weinig daar tussenin. Uiterlijk van de disc version is bizar, alsof ze de digital edition hebben ontwerpen en toen een hoge baas besloot dat er ook een versie met Blu-Ray moet zijn dus die plakken ze maar aan de zijkant.
Ik vond het best wel afwisselend, platformers, horror, slasher, action adventure, etc. Het enige wat echt miste was een shooter. Maar Sony heeft aangegeven dat ze in de komende maanden nog meer reveals gaan doen, dus ik ben benieuwd.

Verder vond ik het een goede presentatei qua opbouw, veel trailers, developers die kort wat vertellen. en dan tussendoor de renders met opbouw naar de console reveal zelf. Als de prijs niet absurd hoog gaat zijn wordt het voor mij wel een day one, mits dat ding te krijgen is :+

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kenny_026 schreef op zondag 14 juni 2020 @ 09:41:

19 juni om 01.00 in de nacht is het EA event.
-O- }:|
Pagina: 1 ... 69 ... 283 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
[font size=16]
In dit topic geen statusupdates van je bestelling, daarvoor is [PS5] Pre-order, bestellingen en levertijden
[/font]
Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden