Prima als je het ontwerp niks vind, dont't care. Maar het begint een beetje eentonig te worden om dat steeds te lezengiantgiantus schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 10:03:
[...]
Graag foto met knipperende kerstman op een trein die via je kamer de tuin in gaat En langs de netgear console ๐คฃ
Poll: Wat vind je van het design van de PS5?
• ๐ฅฐ Geweldig
• ๐คข Lelijk
• ๐คจ Mwah

Ook een poll maken? Klik hier
• ๐ฅฐ Geweldig
• ๐คข Lelijk
• ๐คจ Mwah
- Chaoss
- Registratie: December 2000
- Laatst online: 00:48
Hehe onder wat voor steen komt die poll counter vandaan #retro
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
๐ ๐Chaoss schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 10:33:
Hehe onder wat voor steen komt die poll counter vandaan #retro
Ik krijg die dingen hier nooit te vinden ๐
Hmm die combi met dat koffiezetapparaat... kan het waterreservoir mooi voor de koeling gebruikt worden. (ok... na een kop koffie moet je 10 minuten wachten voor je verder kunt, dat is wat minder
)
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Ik ben heel benieuwd hoe Sony de 2 verschillende edities gaat benaderen en wat het prijsverschil gaat zijn.
Puur naar het hardware kijkend, een blu-ray drive, zou een prijsverschil van 100EUR of meer niet rechtvaardigen maar ik heb echt het gevoel dat Sony de digital edition wilt pushen zodat iedereen zijn games via PSN koopt.
Qua design lijkt het ook wel alsof Sony de digital edition als main console ontwikkeld heeft en de versie met blu-ray drive er een beetje aan vast geplakt lijkt in plaats van de drive in het zwarte gedeelte te verwerken.
Ik las dat de PS4 een attach rate heeft van 9.6 games, dus stel dat Sony uitgaat van 10 gekochte games via PSN per console zou het mij niet verbazen dat de digital edition 100EUR of zelfs 150+ EUR goedkoper zal worden.
Het wordt interessant om te zien wat dat doet met de kopers die op dit moment de voorkeur geven aan fysieke schijfjes.
Puur naar het hardware kijkend, een blu-ray drive, zou een prijsverschil van 100EUR of meer niet rechtvaardigen maar ik heb echt het gevoel dat Sony de digital edition wilt pushen zodat iedereen zijn games via PSN koopt.
Qua design lijkt het ook wel alsof Sony de digital edition als main console ontwikkeld heeft en de versie met blu-ray drive er een beetje aan vast geplakt lijkt in plaats van de drive in het zwarte gedeelte te verwerken.
Ik las dat de PS4 een attach rate heeft van 9.6 games, dus stel dat Sony uitgaat van 10 gekochte games via PSN per console zou het mij niet verbazen dat de digital edition 100EUR of zelfs 150+ EUR goedkoper zal worden.
Het wordt interessant om te zien wat dat doet met de kopers die op dit moment de voorkeur geven aan fysieke schijfjes.
Mwah geweldig lelijkKenny_026 schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 10:26:
Poll: Wat vind je van het design van de PS5?
• ๐ฅฐ Geweldig
• ๐คข Lelijk
• ๐คจ Mwah
[Afbeelding]
Verwijderd
Ik denk dat Sony de digitale versie onder de prijs van de XSX gaat zetten en de blue Ray versie er boven.
Mocht XsX dan toch heel laag gaan zitten(ms subsidie) kunnen ze altijd nog de prijs gaan matchen met de digitale versie.
Mocht XsX dan toch heel laag gaan zitten(ms subsidie) kunnen ze altijd nog de prijs gaan matchen met de digitale versie.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2020 11:03 ]
Ik hoop maar dat er voldoende beschikbaarheid is tijdens de launch. Ik zie op Nedgame en Gamemania de mogelijkheid tot een pre order, maar geen idee of dat zin heeft? Ik denk dat die 6 miljoen exemplaren als warme broodjes over de toonbank gaan. Wereldwijd gezien is het niet veel.
LG OLED G5 65โ | Sonos Arc Ultra, 2x Sonos Five, 2x Sonos Sub 4 | Playstation 5 Pro | Panasonic UB450
@ZesBarkiePK Wordt gewoon weer een probleem net als met ps4 te weinig units op de release.En dan zie je ze op mp voor dubbele prijzen
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Ohjee. Niet dezelfde mening. Meteen in de hoek.Aenea schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 09:29:
[...]
Joh! Ga jij ff lekker in de hoek zitten gek doen!
Ik vind de game absoluut mooi, maar niet zo heel veel mooier als deel 1.
[ Voor 13% gewijzigd door RawChild op 13-06-2020 11:16 ]
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
Net als bij de PS4 zal er een tekort zijn. Ook mede door corona en de productie lijnen is er grote kans dat er enkele weken misschien wel maanden niet aan de vraag voldaan kan worden.ZesBarkiePK schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 11:07:
Ik hoop maar dat er voldoende beschikbaarheid is tijdens de launch. Ik zie op Nedgame en Gamemania de mogelijkheid tot een pre order, maar geen idee of dat zin heeft? Ik denk dat die 6 miljoen exemplaren als warme broodjes over de toonbank gaan. Wereldwijd gezien is het niet veel.
Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34โ Red Eagle IIyama - Fractal North XL
Ja dat weet ik inderdaad nog met de PS4, ik geloof dat er twee of drie maanden na de launch wel weer voldoende voorraad was. Ach, we zien wel of het lukt om er een te bemachtigen en anders wachten we het gewoon af.Amaze86 schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 11:11:
@ZesBarkiePK Wordt gewoon weer een probleem net als met ps4 te weinig units op de release.En dan zie je ze op mp voor dubbele prijzen
LG OLED G5 65โ | Sonos Arc Ultra, 2x Sonos Five, 2x Sonos Sub 4 | Playstation 5 Pro | Panasonic UB450
@poor Leno u bent zeker een blij man met de aankondiging van de PS5? Nu zit ik eens in jouw schuitje: ik denk dat ik ga wachten op een zwarte versie van de PS5
(als ik dat vol kan houden)
Als GT7 uitkomt, en er is dan nog geen zwarte variant, dan zou ik zomaar toch de witte kunnen kopen.
Als GT7 uitkomt, en er is dan nog geen zwarte variant, dan zou ik zomaar toch de witte kunnen kopen.
Ik heb begrepen dat Bol.com al bepaalde prijsafspraken heeft gemaakt met de uitgever van de PS5-games. Hierdoor kunnen zij dus (inmiddels bijna alle getoonde games van afgelopen donderdag) te koop aanbieden voor een bedrag van 75 euro. Het is namelijk wel zo dat als de prijs hoger uitvalt dan 75 euro, de gereserveerde orders van 75 euro blijven staan. Ga er dus maar vanuit dat het een minimumprijs van 75 euro gaat hebben. En dan heb ik het alleen over de standaardversie.
Kortom: PS5 gaat ons klauwen met geld kosten.
Kortom: PS5 gaat ons klauwen met geld kosten.
Vind het design wel super mooi, vooral rechtop. Helaas pas hij rechtop niet in mijn TV meubel en zal hij dus plat moeten.
Ben alleen niet zo'n fan ben dat witte, had liever grijs of zwart gezien. Geen eerste heb ik geen wit in mijn interieur, ten tweede ben ik bang dat (vooral de controller) snel vies/grauw wordt
Ben alleen niet zo'n fan ben dat witte, had liever grijs of zwart gezien. Geen eerste heb ik geen wit in mijn interieur, ten tweede ben ik bang dat (vooral de controller) snel vies/grauw wordt
@Vestendrie Heb je daar een bron van? Want het klinkt nogal als nattevingerwerk.
Geen bron als een geschreven artikel, maar ik heb een kennis die bij Bol.com werkt en hij heeft het nagevraagd. Ze mogen namelijk geen producten te koop aanbieden als er geen prijsafspraken zijn gemaakt. Ik heb wel vaker wat aan deze persoon iets gevraagd op gebied van Gaming. Kwam (bijna) altijd uit.Anton.net schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 11:58:
@Vestendrie Heb je daar een bron van? Want het klinkt nogal als nattevingerwerk.
Ja ik ben wel blij dat ie wit is jaralph075 schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 11:49:
@poor Leno u bent zeker een blij man met de aankondiging van de PS5? Nu zit ik eens in jouw schuitje: ik denk dat ik ga wachten op een zwarte versie van de PS5(als ik dat vol kan houden)
En je kan m altijd nog plastidippen he
Ik hoop dat het natuurlijk niet waar blijkt te zijn. Maar kom dan met tegenargumenten waaruit blijkt dat het onzin is. Ik geef letterlijk aan dat er prijsafspraken zijn gemaakt, anders kan Bol.com het ook helemaal niet te koop aanbieden. Zou zeggen; sta er wel open voor.NotSoSteady schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 12:03:
Mensen geloof die onzin niet.
Ja dat zeggen ze bij elke generatie dat games weer duurder worden. Bij Xbox naar de xbox360 betaalde ik niet meer voor de games, zelfde als bij PS3 naar PS4. We hebben het hier niet over Nintendo...
Plaats dan het gesprek. Die claims van een kennis, broer, neef, nicht, oma, opa en weet ik veel wie die bij een bepaald bedrijf werken ken ik inmiddels wel een keer. Het is altijd vaag. 'Ja het is een hele goede bron, hoewel hij/zij er ook wel eens naast zit.' Doordat het vaag blijft kun je alle kanten op, lekker makkelijk.Vestendrie schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 12:11:
[...]
Ik hoop dat het natuurlijk niet waar blijkt te zijn. Maar kom dan met tegenargumenten waaruit blijkt dat het onzin is. Ik geef letterlijk aan dat er prijsafspraken zijn gemaakt, anders kan Bol.com het ook helemaal niet te koop aanbieden. Zou zeggen; sta er wel open voor.
[ Voor 25% gewijzigd door NotSoSteady op 13-06-2020 12:19 ]
Geloof er geen zak van.Vestendrie schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 12:00:
[...]
Geen bron als een geschreven artikel, maar ik heb een kennis die bij Bol.com werkt en hij heeft het nagevraagd. Ze mogen namelijk geen producten te koop aanbieden als er geen prijsafspraken zijn gemaakt. Ik heb wel vaker wat aan deze persoon iets gevraagd op gebied van Gaming. Kwam (bijna) altijd uit.
Geloof het of niet. Ik ga niet een privรฉ-gesprek vrijgeven omdat meneer NotSoSteady het niet gelooft. Ik onderbouw het antwoord van deze kennis door met de feiten te komen (staan verschillende games te koop voor een prijsopgave van 75 euro, dat gebeurt nooit als er geen prijsafspraken zijn gemaakt)NotSoSteady schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 12:13:
[...]
Plaats dan het gesprek. Die claims van een kennis, broer, neef, nicht, oma, opa en weet ik veel wie die bij een bepaald bedrijf werken ken ik inmiddels wel een keer. Het is altijd vaag. 'Ja het is een hele goede bron, hoewel hij/zij er ook wel eens naast zit.' Doordat het vaag blijft kun je alle kanten op, lekker makkelijk.
Het enige wat jij doet is het opdringen van je eigen mening door te zeggen: geloof niet in deze onzin.
Tegenargument is placeholder
[ Voor 48% gewijzigd door Anton.net op 13-06-2020 12:25 ]
Nee, want een naam doorstrepen is zoveel werk. Als je niks hebt om je verhaal te onderbouwen zeg dan ook niks. Feiten te komen? Dan had je de prijzen vooraf moeten vertellen en niet achteraf.Vestendrie schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 12:18:
[...]
Geloof het of niet. Ik ga niet een privรฉ-gesprek vrijgeven omdat meneer NotSoSteady het niet gelooft. Ik onderbouw het antwoord van deze kennis door met de feiten te komen (staan verschillende games te koop voor een prijsopgave van 75 euro, dat gebeurt nooit als er geen prijsafspraken zijn gemaakt)
Het enige wat jij doet is het opdringen van je eigen mening door te zeggen: geloof niet in deze onzin.
[ Voor 5% gewijzigd door NotSoSteady op 13-06-2020 12:23 ]
Ik wil verder geen discussie aanwakkeren hierover. Ik geef wat informatie over de PS5. Als daar twijfels over zijn, dan kan dat natuurlijk. Maar houd er niet van dat deze informatie per definitie als onzin wordt bestempeld. Dat is te makkelijk. Maar goed, we gaan er niet over eens zijn dus we wachten het rustig nog een halfjaar af.NotSoSteady schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 12:21:
[...]
Nee, want een naam doorstrepen is zoveel werk. Als je niks hebt om je verhaal te onderbouwen zeg dan ook niks.
Ik snap het wel als games duurder worden. Ze zijn al decennia niet duurder geworden, terwijl de productiekosten flink toegenomen zijn.
Gamertag: VAS taijynโฆ.. Those who know not, that they are not.
Wel een reden voor de disc-versie te gaan. Daar is concurrentie en zullen games goedkoper te vinden zijn. In de PS Store zou je theoretisch die 75 moeten lappen. Al is met VPNโs etc misschien ook wel wat te verzinnen
Gelukkig zijn er ook vaak aanbiedingen in de PS Store
Disc versie for sure here. Zolang digitals op release nog zo duur zijn en zolang ze nog niet door verkoopbaar zijn blijf ik discs kopen.
Ik heb wel zin in een nieuwe generatie, erg benieuwd wat het allemaal gaat brengen. Als de nieuwe HALO een killer blijkt te zijn komt de Series X hier vast ook
Ik heb wel zin in een nieuwe generatie, erg benieuwd wat het allemaal gaat brengen. Als de nieuwe HALO een killer blijkt te zijn komt de Series X hier vast ook
GamiQ, de game notes app met game maps!
Al was de PS5 roze, ik ga er games op spelen, that's it ...
Nou dit idd. Games moeten haast wel duurder worden en niet onterecht ook, โฌ59,95 voor tientallen soms honderden uren entertainment is geen geld.uchiha tijntje schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 12:29:
Ik snap het wel als games duurder worden. Ze zijn al decennia niet duurder geworden, terwijl de productiekosten flink toegenomen zijn.
โฌ75,- voelt daarin tegen wel als een โhele hoop geldโ
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
YouTube: Ratchet & Clank: Rift Apart - Announcement Trailer | PS5
Dit ziet er zo sick uit. Ik had ook genoten van de vorige die ik gratis kreeg van ps plus.
Dit ziet er zo sick uit. Ik had ook genoten van de vorige die ik gratis kreeg van ps plus.
Hier ben ik het niet mee eens. De afzetmarkt wordt ook steeds groter.Donstil schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 12:45:
[...]
Nou dit idd. Games moeten haast wel duurder worden en niet onterecht ook, โฌ59,95 voor tientallen soms honderden uren entertainment is geen geld.
Adviesprijs van PS4 games was 69.95 als ik me niet vergis?Donstil schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 12:45:
[...]
Nou dit idd. Games moeten haast wel duurder worden en niet onterecht ook, โฌ59,95 voor tientallen soms honderden uren entertainment is geen geld.
Ja dit ziet er gaaf uit ja. En bizar ook dat er nog geen twee seconden laad tijd tussen die werelden zit.DeeSung schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 12:49:
YouTube: Ratchet & Clank: Rift Apart - Announcement Trailer | PS5
Alleen echt voor mij als system seller is het ook weer niet. Je zegt het zelf al, tof als Ps+ titel.
Ja klopt digitaal toch? Gisteren TLOU2 besteld bij bol en die was โฌ59,99, net zoals vrijwel elke game de laatste jaren.kwdtje schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 12:51:
Adviesprijs van PS4 games was 69.95 als ik me niet vergis?
Ik bedenk me eigenlijk net, nu de rook om mn hoofd is verdwenen..
Wat zou voor mij de reden zijn om m perse op releasedag te hebben
Er is op het ogenblik geen spel dat speel waarvan ik denk dat die met een PS5 update gaan komen, of althans dat de moeite waard is..
Het ligt toch eigenlijk wel aan welke nieuwe spellen er beschikbaar zijn op launch.. Hoewel ik een Ratchet & Clank of een aantal andere getoonde spellen erg mooi vind, zijn die voor mij geen reden om m op release te hebben als het enkel om die spellen gaat..
Ik ben wat dat betreft een picky eenkennige gamer en enkel spellen als een nieuwe Battlefield, GTA, Red Dead of een (goeie) Assassins Creed zouden mij 'dwingen' om m te kopen
En vooralsnog komen die voorlopig niet, laat staan op launch.
Ook zou die nieuwe StarWars of Cyberpunk mij over de streep kunnen trekken, mits de meerwaarde van 5 dit echt zou rechtvaardigen qua graphics/ervaring etc..
Ik zie mezelf eigenlijk best wel dat ding pas halverwege 2121 kopen
Er is op het ogenblik geen spel dat speel waarvan ik denk dat die met een PS5 update gaan komen, of althans dat de moeite waard is..
Het ligt toch eigenlijk wel aan welke nieuwe spellen er beschikbaar zijn op launch.. Hoewel ik een Ratchet & Clank of een aantal andere getoonde spellen erg mooi vind, zijn die voor mij geen reden om m op release te hebben als het enkel om die spellen gaat..
Ik ben wat dat betreft een picky eenkennige gamer en enkel spellen als een nieuwe Battlefield, GTA, Red Dead of een (goeie) Assassins Creed zouden mij 'dwingen' om m te kopen
Ook zou die nieuwe StarWars of Cyberpunk mij over de streep kunnen trekken, mits de meerwaarde van 5 dit echt zou rechtvaardigen qua graphics/ervaring etc..
Mm de afzet markt misschien wel maar de unit sales op wat uitschieters na niet.DeeSung schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 12:50:
[...]
Hier ben ik het niet mee eens. De afzetmarkt wordt ook steeds groter.
Nou ja het eerste jaar zal hij niet goedkoper worden naar verwachting. Dan heeft later kopen eigenlijk geen meerwaarde en dat is voor mij persoonlijk altijd de reden om het product dan maar gewoon op release te halen.poor Leno schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 12:54:
Zeker als je Last gen games er ook op kunt spelen.
Bol koopt in bij een distributeur, die ken ik dan weer heel goed. Behalve de specs die bekend zijn (artwork) en technische specs uit het verleden is er in het hele retail kanaal niets bekend over prijs of leveringsinfo.Vestendrie schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 12:00:
[...]
Geen bron als een geschreven artikel, maar ik heb een kennis die bij Bol.com werkt en hij heeft het nagevraagd. Ze mogen namelijk geen producten te koop aanbieden als er geen prijsafspraken zijn gemaakt. Ik heb wel vaker wat aan deze persoon iets gevraagd op gebied van Gaming. Kwam (bijna) altijd uit.
Prijzen die Bol of Mediamark roepetoeteren zijn dan ook volledig uit de lucht gegrepen.
Nee, deze prijsafspraken zijn er niet. Winkels krijg een adviesverkoopprijs. Als wederverkoper mag je ten alle tijde zelf je prijzen bepalen. De vraag is natuurlijk alsof dit verstandig is, wanneer je markt verstorend bezig bent vind een distributeur of uitgever dit meestal niet leuk.Vestendrie schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 12:11:
[...]
Ik hoop dat het natuurlijk niet waar blijkt te zijn. Maar kom dan met tegenargumenten waaruit blijkt dat het onzin is. Ik geef letterlijk aan dat er prijsafspraken zijn gemaakt, anders kan Bol.com het ook helemaal niet te koop aanbieden. Zou zeggen; sta er wel open voor.
Maar prijsafspraken zijn grote kolder....
En geloof me, ik kan het weten
[ Voor 34% gewijzigd door Bullet NL op 13-06-2020 13:03 ]
Cogitationis poenam nemo patitur
Mwa de prijs maakt in dat geval op zich niet echt uit, misschien meer of ik het op dat moment wil missen of niet, niet perse of ie goedkoper wordt later.Donstil schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 12:57:
[...]
Nou ja het eerste jaar zal hij niet goedkoper worden naar verwachting. Dan heeft later kopen eigenlijk geen meerwaarde en dat is voor mij persoonlijk altijd de reden om het product dan maar gewoon op release te halen.
Zeker als je Last gen games er ook op kunt spelen.
Maar als ik kijk hoeveel ik op t ogenblik game, dan is dat best weinig. Dus als er geen spellen komen die me dat wel laten doen, heb ik (nog) geen meerwaarde..
Een van de grote voordelen is wel dat als er kinderziektes in zitten, dat je die dan met een evt revisie voorbij kunt zeilen
Ik zal het tegen die tijd wel zien, en kijken wat de komende maanden gaat brengen aan nieuws
Kinderziektes is altijd een risico idd maar dat is part of the โfunโ joh, daar laat ik hem niet voor liggen en een hardware revisie half 2021 zie ik ook niet echt gebeuren.poor Leno schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 13:04:
[...]
Mwa de prijs maakt in dat geval op zich niet echt uit, misschien meer of ik het op dat moment wil missen of niet, niet perse of ie goedkoper wordt later.
Maar als ik kijk hoeveel ik op t ogenblik game, dan is dat best weinig. Dus als er geen spellen komen die me dat wel laten doen, heb ik (nog) geen meerwaarde..
Een van de grote voordelen is wel dat als er kinderziektes in zitten, dat je die dan met een evt revisie voorbij kunt zeilen
Ik zal het tegen die tijd wel zien, en kijken wat de komende maanden gaat brengen aan nieuws
Gewoon op day one hier dus. Of ik nou veel of weinig game, als ik game wil ik gewoon de beste console ervaring die ik op dat moment kan hebben
Die nieuwe R&C is een volledig nieuw deel, geen ingekrompen re-image van het eerste deel zoals R&C 2016 (deze was ook niet full price, maar 39,99 op ps4). Dat deel heeft maar iets van 12 planeten, terwijl de PS2 en PS3 delen iets van 20 planeten hebben. Ze hebben in die game van 2016 iets van 6 planeten eruit geknipt zelfs.Donstil schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 12:52:
[...]
Ja dit ziet er gaaf uit ja. En bizar ook dat er nog geen twee seconden laad tijd tussen die werelden zit.
Alleen echt voor mij als system seller is het ook weer niet. Je zegt het zelf al, tof als Ps+ titel.
Het nieuwe deel wordt gewoon een volledige R&C game. Beter vergelijkingsmateriaal is dan bv. R&C: a crack in time op de PS3/PSnow.
Maar ieder heeft zo z'n voorkeur uiteraard. Voor sommigen een PS+ titel, voor genoeg mensen een koop waard gezien de sales. Insomniac dacht dat met a crack in time in 2009 er geen vraag meer zou zijn naar een nieuwe R&C deel, maar de serie bleef goed verkopen waardoor Sony games bleef bestellen. Wordt volgens mij nog steeds door hetzelfde core team gemaakt als het eerste deel uit 2002, en ze vinden het leuk om deze serie voort te zetten.
Same, hoop dat het me lukt om hem day one in huis te hebben. Altijd leuk een nieuwe release en dan op dag 1 aan de slagDonstil schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 13:10:
[...]
Kinderziektes is altijd een risico idd maar dat is part of the โfunโ joh, daar laat ik hem niet voor liggen en een hardware revisie half 2021 zie ik ook niet echt gebeuren.
Gewoon op day one hier dus. Of ik nou veel of weinig game, als ik game wil ik gewoon de beste console ervaring die ik op dat moment kan hebben.
Hier ook meteen ps5 day one editie met disk,wissel hem wel pas bij ps5 pro.
Hoop op een pack console+2 controllers.
Hoop op een pack console+2 controllers.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Ik denk dat je met dbrand de ps5 wel wat mooier kan krijgen ^^
nothing stops this train
Verwijderd
Afzetmarkt stijgt ook. Steeds meer mensen gamen. Dus zo makkelijk kom je er niet vanafuchiha tijntje schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 12:29:
Edit: spuitelf..
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2020 13:18 ]
Ik koop 'm ook gelijk. De huidige generatie heb ik een half jaartje later aangeschaft en pas gekocht toen er games voor waren die ik wilde. Nu het backwards compatible is komt ie er gelijk. Niet omdat ik verwacht dat m'n oude games ineens zoveel beter spelen, maar omdat ik uiteindelijk toch een PS5 wil en een half jaar wachten geen nut heeft. Hoogstens dat ie dan misschien een paar tientjes goedkoper te verkrijgen is, maar daar lig ik niet zo wakker van.
Voor mij is het nu (nog) gewoon willen hebben om te hebbenDonstil schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 13:10:
[...]
Gewoon op day one hier dus. Of ik nou veel of weinig game, als ik game wil ik gewoon de beste console ervaring die ik op dat moment kan hebben.
Maar niet gelinkt aan een echte reden nog.. dus als ik die 'beste console ervaring' wil hebben, dan moet die er wel zijn voor spellen die ik speel.
Als bijv Battlefield V wรฉl leuk was geweest, en nog voldoende ondersteund werd tot de release van 6, en die een upgrade krijgt met dubbele Fps en een shitload aan eye candy en weet ik wat, ja dan was het een no-brainer
(Of GTAV met een graphics pack die de moeite is EN een hele flinke singleplayer update.. maar dat zal er niet komen)
Ik kocht de PS4 pas bij de release van Horizon Zero Dawn. Toen had ik meteen wat in te halen aan Uncharted 3/4 en andere games. Maar daarvoor gamede ik nog prima op de PS3 en xbox 360. En het gaat mij niet eens om goedkoper worden of niet, maar om de games. Wil ik de nieuwe games meteen kunnen spelen of niet? Want backwards compatible zijn met PS4 games is leuk, maar dat alleen maakt niet dat ik upgrade.
Een nieuwe Ratchet ziet er oprecht tov de PS4 game super uit. Maar een game is geen game imo. Net als met festivals: voor 1 band koop ik geen ticket. Ik wil het de moeite waard vinden om te upgraden. Komt nog bij dat ik het design niet je van het vind. Kortom: PS5 komt hier zodra hij in zwarte uitvoering verkrijgbaar is en/of horizon 2 uit is. Kan ik tegen die tijd ook mooi goedkoop Ratchet meepakken, wellicht GTA VI, wellicht toch een nieuwe Uncharted / God of War ed.
Een nieuwe Ratchet ziet er oprecht tov de PS4 game super uit. Maar een game is geen game imo. Net als met festivals: voor 1 band koop ik geen ticket. Ik wil het de moeite waard vinden om te upgraden. Komt nog bij dat ik het design niet je van het vind. Kortom: PS5 komt hier zodra hij in zwarte uitvoering verkrijgbaar is en/of horizon 2 uit is. Kan ik tegen die tijd ook mooi goedkoop Ratchet meepakken, wellicht GTA VI, wellicht toch een nieuwe Uncharted / God of War ed.
Ik ga hem bij release halen. Samen met de pulse 3d headset.poor Leno schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 12:54:
The last of us part 2
Ghost of tunisha
Cyberpunk 2077
Die kan je ps4 pro enhanced spelen. Mss dat ze raytracing toevoegen. Ik heb momenteel de OG PS4 welke het nog prima doet na 7 jaar, maar ik laat die nieuwe games even liggen voor wnnr de PS5 uit is.
Verder zal ik bij release
De nieuwe Spiderman
& Godfall kopen
Als de eerste versie na 3 maanden een ventilator heeft die het geluid van Harrier maakt geef maar aan hoeveel "fun" het is.Donstil schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 13:10:
[...]
Kinderziektes is altijd een risico idd maar dat is part of the โfunโ joh, daar laat ik hem niet voor liggen en een hardware revisie half 2021 zie ik ook niet echt gebeuren.
*snip*
Ik volg @poor Leno wel, waarom een nieuwe console kopen als er bij launch nog geen spelen zijn die je echt wil spelen?
*snip* onnodig
Ik koop hem zodra er een aantal games zijn die ik daadwerkelijk wil spelen.
[ Voor 16% gewijzigd door Geronimous op 13-06-2020 17:18 ]
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Ik wil hem wel bij release halen, al is dat natuurlijk nog wel enigzins afhankelijk van de prijs. Ik speel nu nog op een base PS4 op 1080p. Met de PS5 wil ik er ook een nieuwe tv bij halen, dus ik ga er in het geheel dan sowieso op vooruit, ook met de PS4 games op de PS5.
ik speel op dit moment nog op de pro (black friday deal voor 239)
heb hiervoor de ps4 van release gehad maar echt 0.0 problemen mee gehad.
de ps5 zal ik ook met release kopen wil inderdaad ook de games spelen op de beste console
en een dbrand erop denk ik
heb hiervoor de ps4 van release gehad maar echt 0.0 problemen mee gehad.
de ps5 zal ik ook met release kopen wil inderdaad ook de games spelen op de beste console
en een dbrand erop denk ik
LolFlagg schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 13:22:
[...]
Alleen maar om te het eerste jongetje in de straat te zijn? Denk dat die arme Leno daar al iets te oud voor is (en ik ook) buiten het feit dat werkelijk niemand onder de indruk is.
Tenzij je 12 jarige jongetjes wil imponeren...
Nou eigenlijk..
We hebben een paar buurjochies van 10 en 13 die ons laatst zaten te 'dissen' met dat papa de nieuwste dikste Audi Qtron oid had gekocht en mij er 'vet uit zou rijden'
Toen ik droog zei dat er nu geen geld meer was voor straks de nieuwe Playstation (zij spelen ook op de PS) had ik t gedaan hoor
Okay I stand corrected.poor Leno schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 13:32:
[...]
Lol
Nou eigenlijk..
We hebben een paar buurjochies van 10 en 13 die ons laatst zaten te 'dissen' met dat papa de nieuwste dikste Audi Qtron oid had gekocht en mij er 'vet uit zou rijden'
Toen ik droog zei dat er nu geen geld meer was voor straks de nieuwe Playstation (zij spelen ook op de PS) had ik t gedaan hoor
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Hahah nouja waarschijnlijk hebben zij er straks weer 2 of 3 ofzo, en moet ik dat natuurlijk aanhoren totdat ik m ook koop
Nou door het fiasco met de Ps4 Pro koeling durf ik er wel vanuit te gaan dat ze die fout niet nog eens maken.Flagg schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 13:22:
[...]
Als de eerste versie na 3 maanden een ventilator heeft die het geluid van Harrier maakt geef maar aan hoeveel "fun" het is.
Maar als jij onbezoldigd hardware testen als hobbie hebt more power to you.
Ik volg @poor Leno wel, waarom een nieuwe console kopen als er bij launch nog geen spelen zijn die je echt wil spelen?
Alleen maar om te het eerste jongetje in de straat te zijn? Denk dat die arme Leno daar al iets te oud voor is (en ik ook) buiten het feit dat werkelijk niemand onder de indruk is.
Tenzij je 12 jarige jongetjes wil imponeren...![]()
Ik koop hem zodra er een aantal games zijn die ik daadwerkelijk wil spelen.
Het bagatelliseren met โ12 jarige jongetjes imponerenโ of โeerst jongetje in de straat te zijnโ zegt meer over andere dan over mij schat ik zo in, bij mij komt dat niet eens op namelijk. Die leeftijd heb ik allang gehad.
Ik geef alleen maar aan waarom ik hem wel koop, daar werd immers naar gevraagd.
Of ik iets veel of weinig gebruik vind ik minder belangrijk, het gaat om de momenten wanneer ik het wel doe, die doen ertoe.
Dat de PS5 hier komt op release hoeft geen twijfel. Enige twijfel die ik heb of ik met het spelen van Cyberpunk 2077 kan wachten tot de PS5 om er optimaal van te kunnen genieten ...
... probably not
... probably not
/f/image/k6CXyWx4Yg7l2iL4Kw6G8J0H.png?f=fotoalbum_large)
Augustus word de prijs dus bekend
plaatje verkleind
[ Voor 5% gewijzigd door Geronimous op 13-06-2020 23:09 ]
Om jezelf te quoten:Donstil schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 13:36:
[...]
Of ik iets veel of weinig gebruik vind ik minder belangrijk, het gaat om de momenten wanneer ik het wel doe, die doen ertoe.
Oe ja, dat wordt ook mijn Launch titel idd.-SaveMe- schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 13:39:
Dat de PS5 hier komt op release hoeft geen twijfel. Enige twijfel die ik heb of ik met het spelen van Cyberpunk 2077 kan wachten tot de PS5 om er optimaal van te kunnen genieten ...
... probably not
Hehe, dat ging over een ander onderwerp hรจ
2 seconden? Jij ziet het als een laadscherm tussen de werelden in? Ik had het idee dat het dynamisch is en je zelf een richting kiest....Donstil schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 12:52:
[...]
Ja dit ziet er gaaf uit ja. En bizar ook dat er nog geen twee seconden laad tijd tussen die werelden zit.
Laad scherm als in โdeur die je open doetโ. Of in dit geval โroze wolk/gatโ waar je door gaat.Kenny_026 schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 13:43:
[...]
2 seconden? Jij ziet het als een laadscherm tussen de werelden in? Ik had het idee dat het dynamisch is en je zelf een richting kiest....
Super impressive nog steeds maar dat zit daar om die reden.
Voor de mensen die nogsteeds niet weten waarom de PS5 zo gruwelijk gaat worden.
Dit is Linus pc master race
YouTube: Iโve Disappointed and Embarrassed Myself.
Ow ik had juist het idee dat je allemaal portals zag waar je instant in kon sturen...Donstil schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 13:45:
[...]
Laad scherm als in โdeur die je open doetโ. Of in dit geval โroze wolk/gatโ waar je door gaat.
Super impressive nog steeds maar dat zit daar om die reden.
Tijdens dat portaal wordt de volgende wereld geladen, wat nu door die SSD dus heel indrukwekkend snel gaat.Kenny_026 schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 13:48:
[...]
Ow ik had juist het idee dat je allemaal portals zag waar je instant in kon sturen...
[ Voor 4% gewijzigd door Donstil op 13-06-2020 13:53 ]
Ja klopt, maar dat was al een poosje bekend (hier)DeeSung schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 13:48:
Voor de mensen die nogsteeds niet weten waarom de PS5 zo gruwelijk gaat worden.
(Is verder niet erg hoor) En t het veroorzaakte weer een shitstorm over en weer tussen de verschillende kampen
Je kunt dit leuke leesvoer allemaal terugvinden als je de zoekfunctie hierboven gebruikt
Ik denk er vergelijkbaar over. Aan de andere kant, nu kan de PS4 nog goed op marktplaats en dan een half jaartje de backlog op de switch wegwerken en dan meteen met de launch TLOU2 op de PS5.poor Leno schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 13:18:
[...]
Voor mij is het nu (nog) gewoon willen hebben om te hebben
Maar niet gelinkt aan een echte reden nog.. dus als ik die 'beste console ervaring' wil hebben, dan moet die er wel zijn voor spellen die ik speel.
Als bijv Battlefield V wรฉl leuk was geweest, en nog voldoende ondersteund werd tot de release van 6, en die een upgrade krijgt met dubbele Fps en een shitload aan eye candy en weet ik wat, ja dan was het een no-brainer
(Of GTAV met een graphics pack die de moeite is EN een hele flinke singleplayer update.. maar dat zal er niet komen)
Dat lijkt mij dan juist weer zonde, want je kunt de klok er op gelijk zetten dat van die games juist PS5 enhanced versies komen. Die speel je toch veel liever? Alleen wel even de vraag wanneer. Cyberpunk gaat zo'n 'upgrade' denk ik gratis beschikbaar stellen (hebben ze namelijk voor de Xbox Series X al bevestigd). In het geval van The last of Us 2 ben ik benieuwd wat ze gaan doen. Deel 1 kwam nogmaals uit, voor het volledige bedrag, op de PS4. Maar toen was er geen sprake van BC. Op de PS5 is wel sprake van BC, vast ook wel voor The Last of Us 2. Dan is het opnieuw uitbrengen van een PS5 versie een stuk lastiger te verkopen naar het publiek.DeeSung schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 13:21:
[...]
Ik ga hem bij release halen. Samen met de pulse 3d headset.
The last of us part 2
Ghost of tunisha
Cyberpunk 2077
Die kan je ps4 pro enhanced spelen. Mss dat ze raytracing toevoegen. Ik heb momenteel de OG PS4 welke het nog prima doet na 7 jaar, maar ik laat die nieuwe games even liggen voor wnnr de PS5 uit is.
Verder zal ik bij release
De nieuwe Spiderman
& Godfall kopen
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
@Rossi46 Ik weet niet of er ondertussen al iets verandert is, maar eerder dit jaar zei CDPR dat er bij de launch nog geen next gen versie van Cyberpunk gaat zijn.
Verwijderd
Cyberpunk 2077 voor Xbox One krijgt gratis Upgrade naar Series XRossi46 schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 14:20:
[...]
Cyberpunk gaat zo'n 'upgrade' denk ik gratis beschikbaar stellen (hebben ze namelijk voor de Xbox Series X al bevestigd)
TLOU2 en GoT zijn beide PS4 games die echt het uiterste vergen van die oude console. Net als TLOU1 destijds op PS3. Die draaide toen 720p30 op PS3 en later 1080p60 op PS4. Nog iets later 1800p60 op PS4pro. Zoals je zegt, toen geen bc (cpu van de PS4 is daar ook simpelweg te zwak voor, als je ziet wat je minimaal nodig hebt op pc voor PS3 emulatie).Rossi46 schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 14:20:
[...]
Dat lijkt mij dan juist weer zonde, want je kunt de klok er op gelijk zetten dat van die games juist PS5 enhanced versies komen. Die speel je toch veel liever? Alleen wel even de vraag wanneer. Cyberpunk gaat zo'n 'upgrade' denk ik gratis beschikbaar stellen (hebben ze namelijk voor de Xbox Series X al bevestigd). In het geval van The last of Us 2 ben ik benieuwd wat ze gaan doen. Deel 1 kwam nogmaals uit, voor het volledige bedrag, op de PS4. Maar toen was er geen sprake van BC. Op de PS5 is wel sprake van BC, vast ook wel voor The Last of Us 2. Dan is het opnieuw uitbrengen van een PS5 versie een stuk lastiger te verkopen naar het publiek.
Nu met bc en architectuur gelijkenissen kun je er wel vanuit gaan dat Sony de PS5 een extra boost wil geven door beide games op PS5 nog een extra boost te geven bovenop de PS4pro modus door te gaan voor 4K60. Beide games worden gemaakt door Sony 1st party, dus die weten al een dik jaar wat de final performance target is van de PS5 en hebben daar dan ook rekening mee gehouden.
Resolutie en framerate boost is natuurlijk een piece of cake voor de PS5 (met pakweg 32x meer cpu, 6x gpu en 100x meer io performance t.o.v. een PS4). De vraag is dan eerder, wat voegen ze nog meer toe? Misschien patchen ze nog RT erin, 8K textures die ze toch al kunnen maken uit bronmateriaal, of voor TLOU2 character assets van de tv serie?
Ik vrees opnieuw kopen. Dit is een dure game voor Sony om te ontwikkelen. Nu kunnen ze nog wat kosten terugwinnen.Rossi46 schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 14:20:
[...]
Dat lijkt mij dan juist weer zonde, want je kunt de klok er op gelijk zetten dat van die games juist PS5 enhanced versies komen. Die speel je toch veel liever? Alleen wel even de vraag wanneer. Cyberpunk gaat zo'n 'upgrade' denk ik gratis beschikbaar stellen (hebben ze namelijk voor de Xbox Series X al bevestigd). In het geval van The last of Us 2 ben ik benieuwd wat ze gaan doen. Deel 1 kwam nogmaals uit, voor het volledige bedrag, op de PS4. Maar toen was er geen sprake van BC. Op de PS5 is wel sprake van BC, vast ook wel voor The Last of Us 2. Dan is het opnieuw uitbrengen van een PS5 versie een stuk lastiger te verkopen naar het publiek.
Precies dit verwacht ik ook voor de PS5. Tenminste, van de goodguys dan. Partijen zoals EA zijn wat moeilijker denk ik.
Bungie heeft al aangekondigd dat Destiny 2 Beyond Light kosteloos meegaat naar PS5/XSX indien je de PS4/X1 versie al hebt. D2 next gen draait op 4K60 op beide consoles.
Ten tijde van de PS3/Vita/PS4 noemde Sony dit Cross-Buy en Cross-play.
[ Voor 6% gewijzigd door Trishul op 13-06-2020 14:55 ]
CD Project Red noemt in de tweet ook dat gamers nooit twee keer voor hetzelfde stukje software zouden moeten betalen.
Goede zaak dit!
Ok, eind van dit jaar een PS5. Gevolg:
Nieuwe tv, aangezien de huidige een 1080p oled is (LG 55EG910V) . Eisen 4K oled met hdmi 2.1.
Nieuwe receiver met hdmi 2.1 aansluiting.
Nieuwe headset voor de PS5.
Gaat een duur geintje worden....
Nieuwe tv, aangezien de huidige een 1080p oled is (LG 55EG910V) . Eisen 4K oled met hdmi 2.1.
Precies dat heb ik ook hier. Upgraden naar 4K en HDMI 2.1.baronruud schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 15:14:
Nieuwe receiver ook, maar HDMI 2.1 is niet noodzakelijk als je nieuwe tv HDMI ARC heeft, dan sluit je de PS5 aan op tv en geluid stuurt de tv naar je receiver via HDMI ARC. Moet je receiver wel ARC hebben natuurlijk.. helaas heb ik nog een Marantz SR6003 uit 2009. Naja rip vakantiegeld dan maar.
Klopt idd met ARC.Trishul schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 15:25:
[...]
Precies dat heb ik ook hier. Upgraden naar 4K en HDMI 2.1.
Nieuwe receiver ook, maar HDMI 2.1 is niet noodzakelijk als je nieuwe tv HDMI ARC heeft, dan sluit je de PS5 aan op tv en geluid stuurt de tv naar je receiver via HDMI ARC. Moet je receiver wel ARC hebben natuurlijk.. helaas heb ik nog een Marantz SR6003 uit 2009. Naja rip vakantiegeld dan maar.
Hier een Onkyo TX-NR515 waar ik alles op aangesloten heb. Moet dan ook meteen mijn mediaspeler upgraden naar een 4K .
Qua receiver wacht ik dan nog wel als de PS5 een tijdje uit is en alles bekend en getest is.
Onze TV is net 4 jaar oud en kostte destijds 1500,-
Vriendin al aangegeven dat als de PS5 komt er een nieuwe TV moet komen. Dat was prima, de rest weet ze nog niet.... beetje bij beetje straks dan maar....
[ Voor 9% gewijzigd door DeBaroN op 13-06-2020 15:45 ]
Of gewoon een optische uitgang naar je receiver of the koptelefoon direct op de ps5 of tv natuurlijk.
Als ik jou was zou ik kijken of ik nu nog snel een LG C9 OLED kan bemachtigen. Grote kans dat je tzt niet een even goede / betere TV zult vinden voor dat geld.baronruud schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 15:14:
pricewatch: LG OLED55C9PLA Zwart
1219 euro voor een 55โ OLED met HDMI 2.1 is echt een heel goede deal.
De PS5 disk versie vind ik niet zo mooi. Versie zonder disk ziet er daarentegen strak uit. En dat als Xbox Series X koper die geen PS5 gaat halen. Ik vind het design mooier dan de Xbox Series X.
Set your goals high, and don't stop till you get there.
Tegen die tijd kost de CX hetzelfde...marijni12 schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 15:52:
[...]
Als ik jou was zou ik kijken of ik nu nog snel een LG C9 OLED kan bemachtigen. Grote kans dat je tzt niet een even goede / betere TV zult vinden voor dat geld.
pricewatch: LG OLED55C9PLA Zwart
1219 euro voor een 55โ OLED met HDMI 2.1 is echt een heel goede deal.
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
@Koning-Admiraal Met de disk versie van onze SpaceX kunnen we naar de Mars,zonder disk versie blijf je waar je bent 
Zonder is die inderdaad mooier.
@Rossi46 C9 heeft een volledige 2.1 hdmi poort,CX niet jammer genoeg.
Zonder is die inderdaad mooier.
[ Voor 19% gewijzigd door Amaze86 op 13-06-2020 16:01 ]
Dat zou kunnen, maar als je nu een C9 koopt, heb je er meteen plezier van
Zelf zal ik volgend jaar een 85 inch 8k sony tv aanschaffen als vervanging voor mijn inmiddels 8 jaar oude 55 inch 4k tv. Zal wel nice zijn denk ik op zo'n groot scherm.baronruud schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 15:14:
Volgens mij heeft de CX wel hdmi 2.1.Amaze86 schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 15:58:
https://www.rtings.com/tv/tools/compare
Ik wacht het wel af richting einde dit jaar als de PS5 er een keer is met het kopen van een nieuwe TV.
[ Voor 16% gewijzigd door DeBaroN op 13-06-2020 16:10 ]
De CX heeft maximaal 40,1Gbps bandbreedte. Om 4k 120fps op 12bit 4:4:4 te krijgen heb je 48Gbps nodig. Aangezien de panelen maar 10bit zijn en 4k 120fps 10bit 4:4:4 40,1Gbps nodig hebben, zal dit (voor nu mogelijk) geen nadeel zijn. Dus een 'echte' hdmi 2.1 is het niet, maar voor de huidige console mogelijk geen beperking.baronruud schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 16:08:
[...]
Volgens mij heeft de CX wel hdmi 2.1.
https://www.rtings.com/tv/tools/compare
Ik wacht het wel af richting einde dit jaar als de PS5 er een keer is met het kopen van een nieuwe TV.
[ Voor 7% gewijzigd door Xerox op 13-06-2020 16:13 ]
PSN: Redrafted
Ik weet haast zeker dat je die niet opnieuw hoeft te kopen.Cyleo schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 14:49:
[...]
Ik vrees opnieuw kopen. Dit is een dure game voor Sony om te ontwikkelen. Nu kunnen ze nog wat kosten terugwinnen.
volledige hdmi 2.1 zal denk ik pas volgend jaar beschikbaar zijn.
extra grip
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
[font size=16]
In dit topic geen statusupdates van je bestelling, daarvoor is [PS5] Pre-order, bestellingen en levertijden
[/font]
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
[font size=16]
In dit topic geen statusupdates van je bestelling, daarvoor is [PS5] Pre-order, bestellingen en levertijden
[/font]
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/uNXxqu90t45FEqdo8PM16Zi0.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/Mg0lpMd2xUt5ybuR2jF8Gori.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/tVh8gf47msR9NdnNYHE7KZcK.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/zJ9QTwRozQgBhCtrzBDD04UU.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/mZTCq4U2qkQJYE2SaFKp7umt.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/RIU3DX2KL26OKHEDBSTxDOZn.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/vxORgxbseEiyitiatyFAiaLj.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/q6nf8EJCypw7hmz65s5uZ0xu.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/clpskbQNk1kcsCZzsN9eQLpX.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/maz8wCrqpWn4IlAnK1av5jhr.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/13bKZHWODQYnDKxubFbtSiVd.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/d7UDOi7BACHBUuLrQsWBSUMV.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/PUTkQgVyNUmVitR2WD9AuDWO.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/5OfkOYQ5kVeJ8cIZgZW0yLSi.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/EBDj3MVnYLlfJZXMjbeWvTEQ.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/YVkArbjDTE6ZELSyj8Kk6L4u.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/fNpnO39qPqaO3Cad3PJAOUnD.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/lmFk9TJzIg2pIeCc86pYlqmM.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/f0OaV5GqpHTHjjjMrkGoIjmu.jpg?f=fotoalbum_large)