Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19:41
SinergyX schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 18:50:
[...]

Even buiten wat wel/niet klopte, ik vind de aanloop erna best bijzonder. Vanuit de mockups die ik kan vinden, werkelijk niemand (ook hier niet) had dit design verwacht, des te meer kudo's dat ze dit ding nooit ergens hebben laten lekken (zelfs niet gewoon een medewerker ofzo).

Andere kant, dit laat natuurlijk behoorlijk wat ruimte open voor 'reacties', in te spelen richting de Slim/Pro (ja, volgens Coolblue echt zo) en nog wat reacties bekijken qua kleursettings, hebben ze best een tactisch ding neer gezet om het een flink gespreksonderweg te maken.
Absoluut en 't design kan makkelijker uitlekken door assembly bedrijven en partners. De prijs kunnen ze nog langer intern houden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Donstil schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 18:54:
[Afbeelding]

Ik zie op YouTube net deze thumbnail. Dat is nou de eerste hoek waar vanuit ik denk “Mm best aardig”.

Zeker met een Dbrand sticker erop zoals iemand hier al opmerkte.
Oh nice! De discloze liggend! :D

Ik zou wel een soort boek sticker die lijkt alsof ie openwaait wel zien zitten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
poor Leno schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 18:56:
[...]

Oh nice! De discloze liggend! :D

Ik zou wel een soort boek sticker die lijkt alsof ie openwaait wel zien zitten ;)
Ooh dit is de discloze idd. Dat was mij nog niet eens opgevallen. Dan moet het toch die maar worden als het de Ps5 wordt.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-10 12:34
poor Leno schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 18:53:
[...]

Ik denk dat de Wehkamp enzo in termijnen betalen heeft? Of bedoel je niet zo'n 'abo'?
Nee, ik weet eerlijk gezegd niet of het ook voor Playstation bestaat maar ik bedoel een abonnementvorm zoals Xbox All Acces (nu volgens mij alleen in de VS, UK en Australië beschikbaar). Dan betaal je in een tweejarig abonnement 19,99 dollar per maand voor de nieuwste console (als er een nieuwe uitkomt zoals straks de XSX dan krijg je die thuis gestuurd), Game Pass en Xbox Live. https://www.xbox.com/en-US/xbox-all-access

Ik zou het opzich best verleidelijk vinden als Sony met een dergelijke deal komt voor de PS5 hier in Nederland.
[...]

Ik denk 550 voor de dickloze en 650 met de BR speler.. (50,- extra op beide ivm Corona tax, en dat ze eigenlijk 500 en 600 hadden moeten kosten)
Ik denk ook dat de prijzen die je hier noemt realistisch zijn. Al helemaal omdat Sony al gezegd heeft dat de prijs de waarde van de console zal vertegenwoordigen, ook als in dat er hele dikke games naartoe komen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Donstil schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 18:59:
[...]

Ooh dit is de discloze idd. Dat was mij nog niet eens opgevallen. Dan moet het toch die maar worden als het de Ps5 wordt.
Nee joh doe het nou niet , ding is zo lelijk.

Ik zou het niet doen als ik jou was. Gewoon een Xbox ook hartstikke leuk. :P

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:54

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

[...]

Ik denk dat de Wehkamp enzo in termijnen betalen heeft? Of bedoel je niet zo'n 'abo'?

Ik denk 550 voor de dickloze en 650 met de BR speler.. (50,- extra op beide ivm Corona tax, en dat ze eigenlijk 500 en 600 hadden moeten kosten)
Dat is gewoon koop op afbetaling, voor US heeft bv MS 'All Access', dat is echt een lease/huur principe, beetje hoe je tegen betaling je router/modem in bruikleen hebt zegmaar. Ik weet jaren geleden had Singapore bv de PS3 (die daar ook gewoon 699 was, terwijl daar valuta ongeveer de helft waard is) in een mobiel abo zitten, ipv telefoon, kreeg je een PS3, abo ten einde moest hij of retour, of je kon hem afkopen.

[ Voor 17% gewijzigd door SinergyX op 12-06-2020 19:04 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:17
Hoewel ik altijd beide consoles heb gehad ga ik deze generatie voor alleen de PS5. De games hebben mij altijd meer aangesproken.

De console is niet heel mooi, en een volledig digitale versie gaat het niet worden maar HZD2 en TLoU 2 op de PS5...... Dat was genoeg voor mij...De prijs zal wel rond de € 600,00 liggen. Veel hoger gaan ze niet doen. Ik denk zelfs lager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

SinergyX schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 19:01:
[...]

Dat is gewoon koop op afbetaling, voor US heeft bv MS 'All Access', dat is echt een lease/huur principe, beetje hoe je tegen betaling je router/modem in bruikleen hebt zegmaar. Ik weet jaren geleden had Singapore bv de PS3 (die daar ook gewoon 699 was, terwijl daar valuta ongeveer de helft waard is) in een mobiel abo zitten, ipv telefoon, kreeg je een PS3, abo ten einde moest hij of retour, of je kon hem afkopen.
Volgens mij waren hier destijds ook PS3 bij een abbo te "krijgen", je kon toen vrijwel alles op een abbo krijgen eigenlijk.

Ik kon hier vind plaatselijke Telecom toko een telefoon uitzoeken van 400€ maar als ik een wasmachine wilde van 350€ was dat ook geen probleem.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nwnc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19:34
Donstil schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 18:42:
[...]

Natuurlijk is de aarde plat. Anders was de helft van de bevolking er wel afgeflikkert ;)
check #spaceisfake eens

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Flagg schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 19:07:
[...]

Volgens mij waren hier destijds ook PS3 bij een abbo te "krijgen", je kon toen vrijwel alles op een abbo krijgen eigenlijk.

Ik kon hier vind plaatselijke Telecom toko een telefoon uitzoeken van 400€ maar als ik een wasmachine wilde van 350€ was dat ook geen probleem.
Nu je het zegt, inderdaad, dat was nog in de tijd dat je telefoon eigenlijk gewoon een 'budget' was binnen je abo (zo kon je ook via toko's dat geld gewoon cash krijgen), heeft Coolblue niet zoiets nu ook voor wasmachines ofzo? X bedrag per maand 'huur' je zo'n ding (bruikleen)?

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:30

Wom

Heb de presentatie eens teruggekeken en vond vooral Ratchet duidelijk iets laten zien wat ik nog niet eerder heb gezien. Het leek mij ingame te zijn, maar het feit dat je daar over kunt twijfelen zegt genoeg.

Dat schakelen tussen die werelden en de lichteffecten en focuseffecten die je zag nadat die 'racescene' voorbij was gaf mij wel een nextgen gevoel. Nu is het niet mijn type game, maar ben blij iets te zien wat voorheen nog niet echt kon in mijn beleving.

Vroeger was het Gran Turismo wat voor de 'ooohs en aaaahs' moest zorgen, maar op grafisch gebied is die tijd wel voorbij.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik hoor eigenlijk weinig over stray hier. Dat vond ik wel een van de meest intrigerende games. Helaas zat daar geen gameplay bij zodat je niet echt weet wat het gaat worden (althans ik zag dat niet). Maar leek me wel een game om in de gaten te gaan houden. Vond het idee van die 'arme' robots die buiten zitten te koukleumen erg grappig. En een kat als hoofdrolspeler zie ik wel zitten.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 19:09
ArthurMorgan schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 19:17:
Ik hoor eigenlijk weinig over stray hier. Dat vond ik wel een van de meest intrigerende games. Helaas zat daar geen gameplay bij zodat je niet echt weet wat het gaat worden (althans ik zag dat niet). Maar leek me wel een game om in de gaten te gaan houden. Vond het idee van die 'arme' robots die buiten zitten te koukleumen erg grappig. En een kat als hoofdrolspeler zie ik wel zitten.
Ik ook! afgelopen maandag helaas mn kat moeten laten inslapen, lijkt me geweldig om als een kat te kunnen spelen, love them. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Klopt! Die was ik even vergeten! :D

Die lijkt me ook echt supercool! Die vergane robot wereld ziet er echt heel nice uit, en wat een sfeertje.. en idd als kat spelen lijkt me erg leuk :D

-
Ambition88 schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 19:22:
[...]
afgelopen maandag helaas mn kat moeten laten inslapen,
-O- ;w

[ Voor 12% gewijzigd door poor Leno op 12-06-2020 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Het was zo'n nietzeggende trailer, de settings waren vet, maar 'wat' is de game? Goat simulator goes robot? Of hoe was die indie game met die gans? Enige wat mij opviel was dat die kat blijkbaar iets moet afleveren (rugzakje), maar weinig wat de game nu zelf precies is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 19:24:
[...]

Het was zo'n nietzeggende trailer, de settings waren vet, maar 'wat' is de game? Goat simulator goes robot? Of hoe was die indie game met die gans? Enige wat mij opviel was dat die kat blijkbaar iets moet afleveren (rugzakje), maar weinig wat de game nu zelf precies is.
Nouja, idd.. Je ziet zn rugzakje (gaat er gelijk eentje bestellen voor eigen kat :>) en je ziet ook dat hij ergens wordt binnen gelaten.. Dus het zal inderdaad een soort game zijn waarbij je spullen moet afleveren en ophalen..

Waarschijnlijk heel stealthy en met veel klimmen en springen, eten jagen/stelen/zoeken en ondertussen de robotwereld redden zodat iedereen blij wordt ofzo? :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Maar met laarzen en een zwaard is het ineens Puss in Boots...

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Kenny_026 schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 19:31:
Maar met laarzen en een zwaard is het ineens Puss in Boots...
Misschien kun je allerlei upgrades aan je kat doen? Outfits, armor en dat soort dingen?

Misschien kun je wel groeien of evolueren?

Oeh en een laser system! Zodat je een soort Dino Riders hebt *O*

Herinnert u zich deze nog nog nog nog ?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1oQKp4kOZJpsxL7ZvaCDW-UlQJs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/HlKvVRS8Sw4hWcU8xS2FHJZ9.png?f=user_large

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

poor Leno schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 19:28:
[...]

Nouja, idd.. Je ziet zn rugzakje (gaat er gelijk eentje bestellen voor eigen kat :>) en je ziet ook dat hij ergens wordt binnen gelaten.. Dus het zal inderdaad een soort game zijn waarbij je spullen moet afleveren en ophalen..

Waarschijnlijk heel stealthy en met veel klimmen en springen, eten jagen/stelen/zoeken en ondertussen de robotwereld redden zodat iedereen blij wordt ofzo? :D
Cat Stranding by himeow catjima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Het zegt gewoon te weinig. Het zal om de kat gaan maar wat doe je in het spel? Geen flauw idee. Moet je dingen bezorgen en is het een soort platformer?

offtopic:
Met katten heb ik ook niks, maar dat komt meer doordat alle katten in de buurt mijn tuin gebruiken als ontmoetingsplaats met alle rommel en vernielingen die daarmee gepaard gaan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Caayn schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 19:39:
[...]
Het zegt gewoon te weinig. Het zal om de kat gaan maar wat doe je in het spel? Geen flauw idee. Moet je dingen bezorgen en is het een soort platformer?

offtopic:
Met katten heb ik ook niks, maar dat komt meer doordat alle katten in de buurt mijn tuin gebruiken als ontmoetingsplaats met alle rommel en vernielingen die daarmee gepaard gaan.
Als het een 3rd person spel wordt, en kat de loopt as usual met zn staart omhoog.. dan zit je de hele tijd tegen z'n... :X

Katten in @Caayn z'n achtertuin _O-

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7IDoEskidAyfVESoqMnmlVSsDCw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/tBQX9JM6Sm4dUsiIPNBDzMWf.png?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
poor Leno schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 19:43:
[...]

Als het een 3rd person spel wordt, en kat de loopt as usual met zn staart omhoog.. dan zit je de hele tijd tegen z'n... :X
Dan voorspel ik dat de rijen op release er zo uit zien

Afbeeldingslocatie: https://d.ibtimes.co.uk/en/full/1542947/eurofurence-22-2016-berlin-furries.jpg

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 19:24:
[...]

Misschien dat je hier iets aan hebt.
Lost, alone, and separated from family, a stray cat must untangle an ancient mystery to escape a long-forgotten city.

Stray is a third-person cat adventure game set amidst the detailed neon-lit alleys of a decaying cybercity and the murky environments of its seedy underbelly. Roam surroundings high and low, defend against unforeseen threats and solve the mysteries of this unwelcoming place inhabited by nothing but unassuming droids and dangerous creatures.

See the world through the eyes of a stray and interact with the environment in playful ways. Be stealthy, nimble, silly, and sometimes as annoying as possible with the strange inhabitants of this foreign world.

Along the way, the cat befriends a small flying drone, known only as B12. With the help of this newfound companion, the duo try to find a way out.

Stray is developed by BlueTwelve Studio, a small team from south of France mostly made of cats and a handful of humans
Soort ratchet and clank maar dan meer realistisch :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 19:53:
[...]

Misschien dat je hier iets aan hebt.

[...]

Soort ratchet and clank maar dan meer realistisch :p
Oh dat klinkt echt cool! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Twee consoles he... is dat dan 2x7mil beschikbaar of 3.5 van elk?

Volgens mij zit ik met de discless versie wel in het kamp met de meeste kans er eentje te bemachtigen op launch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21-10 22:14

v8power67

Psn: Mausosaurus

Wom schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 19:14:

Vroeger was het Gran Turismo wat voor de 'ooohs en aaaahs' moest zorgen, maar op grafisch gebied is die tijd wel voorbij.
Uhmm dafuq ? Gt sport is echt de mooiste racer op consoles. En dat gt7 nu heeft laten zien niet meteen mega indrukwekkend is zegt niks ivm geen release datum en dat bij gt sport identiek was. Eerste beelden waren ondermaats maar bij de release was het echt fenomenaal! Wat ik hiermee wil zeggen is dat ze vaak een huidige staat van zaken laten zien qua beelden ipv een vertical slice maken die niet te behalen is. En dat naarmate release nadert ze steeds meer upgraden. Ipv downgraden.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22:29
v8power67 schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 20:02:
[...]

Uhmm dafuq ? Gt sport is echt de mooiste racer op consoles. En dat gt7 nu heeft laten zien niet meteen mega indrukwekkend is zegt niks ivm geen release datum en dat bij gt sport identiek was. Eerste beelden waren ondermaats maar bij de release was het echt fenomenaal! Wat ik hiermee wil zeggen is dat ze vaak een huidige staat van zaken laten zien qua beelden ipv een vertical slice maken die niet te behalen is. En dat naarmate release nadert ze steeds meer upgraden. Ipv downgraden.
Hm, natuurlijk veel minder populair, maar ik vind driveclub nog steeds indrukwekkender dan GT Sport. Die weereffecten zijn nog steeds ongeëvenaard in welke racegame dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21-10 22:14

v8power67

Psn: Mausosaurus

Trishul schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 20:06:
[...]

Hm, natuurlijk veel minder populair, maar ik vind driveclub nog steeds indrukwekkender dan GT Sport. Die weereffecten zijn nog steeds ongeëvenaard in welke racegame dan ook.
Ja is zeker een hele mooie racer maar niet vergelijkbaar. 30fps vs 60 fps. Minder autos op de baan. Belichting is stuk minder, pd is echt meester in de belichting. Polycount van de autos. Kan wel even doorgaan. Voor een serieuze simcade racer is het echt zeer indrukwekkend. Ja driveclub kan met de weersomstandigheden mooier zijn dat zeker maar toch ben ik meer onder de indruk van gt sport. Maja ik ben dan ook echt zwaar verslaafd aan gt sport geweest :P

Maar een driveclub ps4 pro patch had ik wel heel erg graag gezien maja... Jammer dat een deel 2 ook niet gebeurt studio is opgeheven en iedereen werkt bij codemasters nu geloof ik... Echt een flinke fout van sony.

[ Voor 12% gewijzigd door v8power67 op 12-06-2020 20:20 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

poor Leno schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 20:02:
[...]

Oh dat klinkt echt cool! :D
Was ook al wat vroege gameplay van

https://v.redd.it/im85jin7dh451

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Vet, thnx! Nu al zin in :>

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:30

Wom

v8power67 schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 20:02:
[...]

Denk dat je iets verkeerd leest in mijn post, of dat ik het verkeerd neertype. Wilde zeggen dat vroeger GT dé game was als je grafische progressie wilde zien en ik dat nu sterker had bij Ratchet. Eerste beelden op PS2 en PS3 van GT waren iets heel bijzonders. Je moet toch erkennen dat dit nu niet het geval is? Waarmee ik niet zeg dat het een lelijke game is, maat de benchmark voor vooruitgang is het ook niet meer.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Trishul
We zijn dan ook te verwend met games zoals UC4, GoW, TLOU2, GoT, GT:S op PS4. Grafisch gezien allemaal zwaar indrukwekkend, benchmarks van de huidige generatie.
Toch zie je dat in ieder geval R&C en HZD2 al die nieuwe generatie benchmark gaan neerzetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

iemand die discussie ook gezien over dat de Devs die tussendoor te zien zijn ook CGI waren ? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 21:15:
iemand die discussie ook gezien over dat de Devs die tussendoor te zien zijn ook CGI waren ? 8)7
Zwarte of witte devs? Of haal ik nu discussies door elkaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowboy_Henk
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:57

Impressie van Bright.

Zoals de PS5 gephotoshopped is in de handen lijkt me wel een reële grootte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleDutch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:48
Hier wat vergelijkingen kwa afmetingen met andere consoles.
X-box is dan wel wat lager, maar is wel stukken breeder.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/r_xYChyPqseObNUI_3BazcV0xEs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uZqVXDdgOpkFecHyvPlI5RgZ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-10 00:27

Bullet NL

Eigen Wijs

DoubleDutch schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 21:46:

[Afbeelding]
De console zelf wel, maar de voet van de PS5 is niet veel smaller, de voetprint die ze beide nodig hebben lijkt daar door aardig vergelijkbaar.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Verwijderd schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 21:23:
[...]

Zwarte of witte devs? Of haal ik nu discussies door elkaar?
Okay Ik doe deze wel... *zucht* :O

#Cgidevslivesmatter

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraag mij af hoe de achterkant eruit ziet, waar de fans zitten en waar de lucht erin of eruit gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Verwijderd schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 22:07:
Vraag mij af hoe de achterkant eruit ziet, waar de fans zitten en waar de lucht erin of eruit gaat.
Ik vraag me af of passieve koeling gelukt is, ding is vrij lang, zou iets van heatpipes makkelijker kunnen maken lijkt me.

Denk het niet hoor overigens, maar zou wel cool (hurdur) zijn.

Edit nope.

https://www.videogameschr...an-noise-claims-exec/amp/

Tenzij.. dit helemaal geen head phone is. Enkel noise canceling!! :P

Afbeeldingslocatie: https://gamemania-sec.azureedge.net/-/media/Sites/GameMania/Products/Accessories/Headsets/SONY/PS5-PULSE-3D-Wireless-Headset/Screenshots/PlayStation-5-Pulse3D-Wireless-Headset-01.jpg?v=REseVfphEkCtpQJXKNqRIA&Type=Small

[ Voor 44% gewijzigd door Flagg op 12-06-2020 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-10 09:24

GS88

π raat

Ik had écht gehoopt dat het ontwerp wat weg zou hebben van de ps2 slim.

Ben best wel een beetje teleurgesteld..

Rotterdam

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:53

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Euh... Dat ziet er best wel vermakelijk uit. Iig behoorlijk sfeervol.

En ach ik heb vaker met een poes gespeeld... Alley cat heb ik het dan over O-)

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Laatst online: 20:10
Heeft die optische aansluiting....kon het nergens vinden.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chaoss schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 22:49:
[...]

Euh... Dat ziet er best wel vermakelijk uit. Iig behoorlijk sfeervol.

En ach ik heb vaker met een poes gespeeld... Alley cat heb ik het dan over O-)
is footage van 2016 dus kan gewoon een concept alpha zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zouden er soms 2 centrifugal Fans inzitten met elke een eigen duct naar de linker en rechter opening bovenop ?

Sony gebruikt vaak centrifugal Fans in hun consoles

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Styx_
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 19-08-2022
Op de website van de Mediamarkt laten ze de PS5 zien met een prijs van €999. Lijkt mij raar dat zij al de exacte prijs zouden weten en dat zo openbaar maken.

https://www.mediamarkt.nl...attion+5&search-submit=Ga

[ Voor 14% gewijzigd door Styx_ op 12-06-2020 23:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IkBenBeter
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 15-10 16:43
Styx_ schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 23:39:
Op de website van de Mediamarkt laten ze de PS5 zien met een prijs van €999. Lijkt mij raar dat zij al de exacte prijs zouden weten en dat zo openbaar maken.

Alle 'leaks' van prijzen op webpagina's zijn onzin. Waarschijnlijk weet Sony zelf de msrp nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:44
Is toch duidelijk een placeholder.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Nabeschouwing van Gamekings:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17:29
DoubleDutch schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 21:46:

[Afbeelding]
Is dit op een bepaalde manier bevestigd, of puur een schatting? Vind hem echt héél groot hierop namelijk. Niet heel veel smaller dan de XSX en aanzienlijk hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-10 00:27

Bullet NL

Eigen Wijs

eerste reactie van DF op de presentatie van gisteravond

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toevallig aan half uurtje geleden gezien, ze zijn over het algemeen zeer positief zo te zien.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Trishul
Digital Foundry analyse van de PS5 games:

https://www.eurogamer.net...eliver-the-next-gen-dream

RL is onder de indruk van R&C. Als ik zo nog eens de video bekijk, snap ik wel waarom: native 4k, RT, zoveel particle effects, vloeiende timerifts continu, hoge density, en het lijkt nu al beter dan de R&C film uit 2016...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Nu online
Wat zijn ze negatief over het design zeg. Zo erg is het allemaal niet. Mooi vervolg op de ps3. Die saaie doos van een Xbox fleurt de kamer al helemaal niet op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoubleDutch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:48
FabianNL schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 00:40:
[...]

Is dit op een bepaalde manier bevestigd, of puur een schatting? Vind hem echt héél groot hierop namelijk. Niet heel veel smaller dan de XSX en aanzienlijk hoger.
Heeft iemand aan de hand van de grote van de usb en de diskdrive gemaakt, is dus een schatting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 22:07:
Ik heb nog steeds het vermoeden dat de PlayStation 5 op het filmpje een animatie was en niet (helemaal) de definitieve uitvoering.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk eens naar de beoordelingen 7(8)7

Hier mag MM, wel even de bezem doorheen halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-10 08:16
Ik denk dat we voor Next gen toch de portemonnee moeten gaan trekken.
Andere vraag. Zit de Kinect camera bij de console incl? Of moet je die apart aanschaffen ivm vr?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Db2sSTWLPbzqpiRdyDpX5v5R7a4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/drtrgXAKAkhNbyREpicuiDa1.jpg?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• drakiesoft
PS Spiderman

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ou-qug48yx82Smp1FVPLb7mYcQk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PVtd4CmUfLdJCBG0uImmPcef.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
@drakiesoft nope ps5 camera zit er niet bij,net als de nieuwe headset en controller oplaadstation.

Mooie dat reviewers positief zijn,zitten toch echt leuke games tussen.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drakiesoft
Amaze86 schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 07:55:
@drakiesoft nope ps5 camera zit er niet bij,net als de nieuwe headset en controller oplaadstation.

Mooie dat reviewers positief zijn,zitten toch echt leuke games tussen.
De meesten zijn multiplats. Alleen ratchet lijkt me leuk. Misschien ff wachten totdat prijs iets gezakt is als hij 600 + blijkt te zijn.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Amaze86
drakiesoft schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 08:09:
[...]

De meesten zijn multiplats. Alleen ratchet lijkt me leuk. Misschien ff wachten totdat prijs iets gezakt is als hij 600 + blijkt te zijn.
Jij die een ps5 console gaat kopen? geloof er niks van _O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Ik begin het uiterlijk van de console steeds minder te vinden. Snap echt niet dat ze met zo'n kinderlijk uiterlijk zijn gekomen. Wel leuk hoe het internet losgaat en het vergelijkt met gebouwen, of PS3 verpakt in een ringmap ;)

Nee, ze hebben daar wel een flinke fout mee gemaakt. En al die andere modellen met die een ander likje hebben, het maakt het er niet beter op. Het design is gewoon helemaal niks.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:07
Amaze86 schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 08:11:
[...]

Jij die een ps5 console gaat kopen? geloof er niks van _O-
Gebeurt ook niet. Hij wilde hier gewoon even 'Kinect camera' zeggen, omdat hij denkt dat Microsoft als eerste een dergelijk product bedacht heeft.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15:21
Verwijderd schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 08:16:
Ik begin het uiterlijk van de console steeds minder te vinden. Snap echt niet dat ze met zo'n kinderlijk uiterlijk zijn gekomen. Wel leuk hoe het internet losgaat en het vergelijkt met gebouwen, of PS3 verpakt in een ringmap ;)

Nee, ze hebben daar wel een flinke fout mee gemaakt. En al die andere modellen met die een ander likje hebben, het maakt het er niet beter op. Het design is gewoon helemaal niks.
Helemaal eens. Het lijkt een schreeuwerig ontwerp wat denk ik niet goed past bij de doelgroep. De doelgroep van 30+ is heel groot en zet zo’n ding in de woonkamer. Veel mensen willen dan gewoon een onopvallend ding en niet een copy van een netgear router.

Persoonlijk zet ik hem in de kast en kan je hem gelukkig niet zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Zie ik nou op de website van mediamarkt dat de PlayStation 5 999 euro gaat kosten :( :')

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KVakdkMR_x8tVSeaJkIyiG5KGVE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/gtz0kM4WojFHtvWIv1yLJyvh.png?f=fotoalbum_large

8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 22-10 09:05
Mrjraider schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 08:32:
Zie ik nou op de website van mediamarkt dat de PlayStation 5 999 euro gaat kosten :( :')

[Afbeelding]

8)7
Dat is gewoon een placeholder, prijs gaat sowieso zakken.
Die beoordelingen slaan ook echt nergens op. Duidelijk een stel jochies die een aantal jaar onderwijs hebben gemist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
@Mrjraider Ik ben toch niet gek! haha check die reviews,dat mensen het ook nog geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Ik heb het gelezen ja. Maar dan nog. Mag inderdaad hopen dat het zakt maar je weet het nooit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drakiesoft
Raem schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 08:25:
[...]

Gebeurt ook niet. Hij wilde hier gewoon even 'Kinect camera' zeggen, omdat hij denkt dat Microsoft als eerste een dergelijk product bedacht heeft.
Ja wat maakt dat uit hoe het ding heet. Was gewoon de vraag of het er bij in zit of niet. Hij zal vast niet gratis zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Uitaraard is die prijs fake, niemand weet de prijs, en de Mediamarkt al helemaal niet. Grote kans dat Sony zelf nog meerdere prijzen heeft liggen waar ze tussen gaan kiezen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
AMARONE schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 01:14:
[...]

Wat zijn ze negatief over het design zeg. Zo erg is het allemaal niet. Mooi vervolg op de ps3. Die saaie doos van een Xbox fleurt de kamer al helemaal niet op.
Achja, smaken veeachillen, ze hadden donderdagavond een poll op Twitch en 68% gaf aan de PS5 mooie te vinden.dan de xsx, is dus wat overdreven.

Maar goed het gaat om de inhoud en de presentatie en games vonden ze wel goed.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:49
Smaken verschillen gelukkig. Ik zet hem mooi rechtop op mijn tv meubel. Prachtig design

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Twixie
  • Laatst online: 17:50
Lijkt mij raar dat zij al de exacte prijs zouden weten en dat zo openbaar maken.
Lijkt me raar dat er nu nog altijd mensen zijn die denken dat een prijsmelding op een webshop een half jaar vóór release, en zonder enige officiële prijsstelling van de fabrikant, ook maar enige betekenis heeft.

EDIT: ongelooflijk hoe die spoilers van TLOU2 een hele Internet meme geworden zijn. Zelfs op de PS5 product page van bol.com vindt iemand het nodig om een 'review' te schrijven met de spoiler van TLOU2. 8)7 8)7 8)7 8)7

[ Voor 21% gewijzigd door Twixie op 13-06-2020 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
Katmi schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 23:14:
[...]

Geen disc drive in de digital edition.
Wat op zich sucked want de beste koopjes bij PS games doe je als ze er na x maanden voor 25-30 op te pikken zijn op disc en niet op de PS Store.
De beste koopjes doe je na x maanden op zowel de PSN store als op disc!

Ik hou beide haarfijn in de gaten, de ene keer is digitaal betere aanbieding te vinden dan fysiek.

En ach, ik hou het gewoon lekker bij de normale versie! Vooral omdat ie ook PS4 BC is en ik een enorme backlog heb aan PS4 games op disc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aenea
Persoonlijk vind ik 'm geweldig! Niet zo'n saai doosje zoals bij de XSX het geval is, maar het is wel grappig om te zien dat de meningen nogal verdeeld zijn moet ik zeggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aenea
RawChild schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 23:15:
Ik vond horizon altijd prachtig. Maar deze niet eens heel erg veel mooier of zo
Joh! Ga jij ff lekker in de hoek zitten gek doen! Dat onderwater gedeelte, vreselijk mooi zag dat er uit!

En je moet de 4k trailer ff gaan bekijken, echt wow gewoon.

Hopelijk komt Horizon 2 en R&C snel uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
drakiesoft schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 08:09:
[...]

Timed console exclusive wilt niet zeggen dat die games ook allemaal naar de XSX komen na een jaar ofzo. Dit betekend dat ze ook naar de PC komen. Waar dit niet stond vermeld, die games komen later (zekerheidje), naar andere platformen. Die game van Square bijvoorbeeld gaat niet naar XSX komen maar alleen pc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steven030
Ik vind het design ook helemaal niets, maar goed, het zal wel wennen. Mijn vrouw vindt em gelukkig wel mooi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trishul
Ik denk dat het ook typisch zo'n design is als de PS3 phat, dat je m veel mooier vind irl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aenea
Goe, was te moe donderdagavond om meer te doen dan onderuit liggen en kijken dus heb niet hier gezellig live mee gebabbeld, maar dit was best een lekkere presentatie hoor!

Ja in het midden veel Indie ogend spul en moet zeggen dat bij veel van die filmpjes in het begin ze mij veel simpeler leken dan ze uiteindelijk bleken te zijn! Wat ik bedoel is dat merendeel alsnog fijn in 3d was en er niet al te verkeerd ogend uitzag. Inderdaad, sommige zullen misschien mogelijk geweest zijn op de PS4 maar ik denk dat men dan wel veel meer tijd er aan kwijt was geweest om ze er zo uit te laten zien. Door de extra headspace van de PS5 en de ease of development denk ik dat men dit makkelijker naar een iets hoger niveau kon tillen.

Misschien zijn er genoeg mensen hier die het daar niet mee eens zijn, haha, maar toch dat is mijn idee er over. Verbaasde me sowieso dat er best veel te zien was en men heeft er duidelijk voor gekozen om zo veel mogelijk verschillende dingen te laten zien. Laten we wel wezen, sommige studios van Sony zelf hebben nog niks laten zien, dit is echt niet alles! Ze hebben nog meer om te laten zien!

Denk ook maar eens simpelweg aan een COD, Sony heeft de laatste jaren de marketing daar voor gehad met exclusieve items, hebben we niet gezien, en nee, die zijn ze niet kwijt aan MS want dan hadden we dat wel groots gezien bij de 3rd party Xbox showcase laatst terwijl juist de volgende van hun in het teken staat van first party. Kortom, ik denk dat we nog wel meer leuke streams gaan zien van Sony!

Qua uiterlijk van de console, ik vind hem geweldig! De digitale editie is totaal niet voor mij, ook al ben ik wel van plan wat meer digitaal te gaan kopen in toekomst. Vroeg me eerst af waarom? Maar denk dat de reden vrij simpel is wel, zeg even dat de normale PS5 499,- gaat kosten, kunnen ze misschien de DE variant voor 399,- gaan verkopen. En dat doen ze dan met meer verlies per console dan op de normale editie maar dat kunnen ze redelijk snel terugverdienen doordat de kopers vast zitten aan de PSN store..

Daarnaast komt MS ook waarschijnlijk met de Series S die dan nog goedkoper moet gaan worden, en hoe ver moeten zij dan gaan zakken om het aantrekkelijker te maken dan de PS5 DE. Daarnaast zullen de meeste mensen zoals hier (die niet volledig digitaal zijn al) gewoon de normale editie kopen maar in advertenties staat een "VANAF 399,-" gewoon veel aantrekkelijker ook al kopen de meeste toch de normale versie.

Kortom eigenlijk best wel een hele slimme actie van Sony denk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
Dubbel.
Het is iig een design dat niet neutraal is en maar net in je smaak moet vallen

[ Voor 49% gewijzigd door Steven030 op 13-06-2020 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aenea
Mr.Whitewolf88 schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 23:15:
Sorry hoor maar vind het dus echt een lelijk en met name onhandig ding. Even rellen net als destijds bij de banaan controller en wie weet passen ze het nog aan.
Succes want genoeg mensen vinden hem juist wel mooi! Wat heb je dan liever? Een rechthoekig saai kastje weer? Nah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023
Ik vind het design van de PS5 echt wel mooi, had zoiets totaal niet verwacht, zat in de vorm van de devkit te denken.
Denk alleen dat hij niet liggend onder mijn TV past, dus zal het staand ernaast worden.
Neem zeker weten de versie met disc mede omdat ik veel PS4 games op disc heb en omdat bij nieuwe game releases de disc versie vaak rond de 15 euro goedkoper is, plus je kan er dan 4k bluray films mee kijken.

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aenea
loekf2 schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 23:15:
[...]

BD drive is 50 euro + licentie kosten voor HEVC etc.. 70 euro ? Denk 100 euro op een prijs voor de uitgebreide versie van 499 ?
Hooguit 20 tot 30 euro inclusief licenties. Maar ze kunnen hem juist misschien verder onder de kostprijs verkopen omdat ze weten dat ze het sneller terug verdienen doordat de kopers vast zitten aan de PSN store.

Alhoewel ik ook al paar jaar hoop dat winkels PSN codes gaan verkopen in mooi uitziende doosjes. Dan heb je nog steeds de concurrentie en dus goedkopere prijzen EN je hebt nog iets fysieks om te ontvangen, uit te pakken, en neer te zetten.

Het idee dat je ze kan verkopen is leuk, maar voor iemand zoals ik is dat echt alleen maar een gedachte, komt er meestal niet van, haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REV1703
  • Laatst online: 17-05 08:42
De prijs van de games zou volgens bol €75 zijn.

https://www.bol.com/nl/p/...U1Evg_0_3.19.ProductTitle

[ Voor 57% gewijzigd door REV1703 op 13-06-2020 09:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Steven030 schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 09:37:
Ik vind het design ook helemaal niets, maar goed, het zal wel wennen. Mijn vrouw vindt em gelukkig wel mooi
Steven030 schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 09:41:
Ik vind het design ook helemaal niets, maar goed, het zal wel wennen. Vrienden vinden hem ook allemaal afzichtelijk maar mijn vrouw vindt em gelukkig wel mooi.
Het is iig een design dat niet neutraal is en maar net in je smaak moet vallen
Maar wat vind je er nou echt van? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aenea
Verwijderd schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 23:17:
[...]

Los van alle andere voordelen van het MSFT aanbod is de Series X tenminste een apparaat wat je nog in je kamer kan zetten. Dit ding ziet er echt ongelofelijk cheap uit met dat glimmende plastic en blauwe lampjes.
Sony heeft echter tijd gestoken in het maken van een origineel design, bij MS zij iemand dat ze nog wel ergens een doosje hadden liggen die ze konden gebruiken....

:D

Smaken verschillen gelukkig, mij had het niet echt uitgemaakt hoe die er uit had gezien had 'm toch wel gekocht, maar dit vind ik toch wel er heel leuk uit zien!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vestendrie
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 22-10 09:05
Er is helemaal niets bekend over de prijs van de console, accessoires en games. Hoe de F*** kan een webshop of gamewinkel of wie dan ook, ons een halfjaar voor release vertellen wat de prijsverhouding is. Puur speculeren wat er gedaan wordt.

Je kan overigens best zeggen dat het 75 per game kost, omdat er bij iedere next-gen console een prijsverhoging op de games komt, dat is ook niet meer dan logisch. Maar het wordt nu gewoon gebracht als een voldongen feit. En dat is gewoon onzin. Weet bijna zeker dat Sony nog niet eens een idee heeft van een prijsopgave.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aenea
Nodgic schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 23:18:
Maar Horizon komt ook wel naar de PC denk ik.
Ben toch bang van niet hoor!

Als meer en meer PS exclusives gebruik gaan maken van de I/O architecture mogelijkheden van de PS5 dan zullen de PC fabrikanten onderling eerst even goed moeten gaan samenwerken om een soortgelijk systeem te maken (let op: ik bedoel hier mee niet simpelweg de snelheid van de SSD, maar het hele I/O gebeuren, het rechtstreeks in video RAM kunnen lezen, on the fly decompressen en nog veel meer aanpassingen die het hele I/O gebeuren zo snel maken).

Dat Horizon 1 naar de PC komt is naar mijn idee meer een lekker makertje om PC gamers dan daarna een PS5 te laten kopen om deeltje 2 te gaan spelen. Denk ook dat als Death Stranding geen gebruik had gemaakt van Guerilla's Decima engine er geen Horizon port naar PC was gemaakt. Kojima wilde Death Stranding op PC ook uitbrengen dus de Decima engine moest toen geport worden naar PC.

Kortom, als Horizon 2 gebruik maakt van allerlei SSD truken zoals Ratchett dat leek te doen dan zal die niet zo snel naar PC komen....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Twixie
  • Laatst online: 17:50
REV1703 schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 09:46:
De prijs van de games zou volgens bol €75 zijn.
Man, man, we hebben hierboven nog maar net met verschillende mensen aangegeven dat PS5 product pages (en dat geldt ook voor games) op webshops totaal geen indicatie zijn voor de prijs, en dan post jij dit.. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REV1703
  • Laatst online: 17-05 08:42
Twixie schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 09:53:
[...]

Man, man, we hebben hierboven nog maar net met verschillende mensen aangegeven dat PS5 product pages (en dat geldt ook voor games) op webshops totaal geen indicatie zijn voor de prijs, en dan post jij dit.. |:(
Hehe sorry, ben nog maar net wakker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
Eerst volgende zal wel de console deep dive zijn. Ik verwacht dat PlayStation pas weer games gaat tonen nadat Xbox is geweest.

Dit was niet alles, dat zei Jim Ryan zelf al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
Recon24 schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 09:56:
Eerst volgende zal wel de console deep dive zijn. Ik verwacht dat PlayStation pas weer games gaat tonen nadat Xbox is geweest.

Dit was niet alles, dat zei Jim Ryan zelf al.
Sony kennende, komen ze toevallig ergens in juli nog met iets groots. Er wordt gespeculeerd een HZD2 gameplay demo of nog een AAA onthulling.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Aenea
nwnc schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 23:29:
de ps5 pro wordt een dubbel whopper design
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LwTa4WlZU-fiRNbv9y5JhMOIaxw=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/six5pYh59Ex8lDWNEFvBKOiD.jpg?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20:24

Major_ton

Shoot!

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steven030
poor Leno schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 09:46:
[...]

[...]

Maar wat vind je er nou echt van? :>
Haha oeps, my bad :z

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Dit topic ook niet meer bezocht. Ik vond het een toffe presentatie, geen idee hoeveel games ik voorbij heb zien komen maar het waren er echt veel. En geen (lang) gelul tussendoor. Dat doet Sony altijd wel goed, de nadruk op games leggen.

De games die we te zien kregen vond ik wisselend. Een hoop hoeft voor mij niet, maar ik denk dat er voor ieder wat wils tussen zit. Sommigen waren wat onduidelijk, wat het precies gaat zijn. Voor mij was Spider Man en GT7 heel gaaf. Dat spel met die kat vond ik qua art direction heel tof. Deathloop had wel een lekker sfeertje in de trailer.

De graphics waren wisselend. Sommige titels zagen er heel dik uit. Anderen wat minder. Dat race & crash spel vond ik er bagger uit zien, dat leken wel PS3 graphics.

Als laatste de console zelf: ik vind het een mooi design, maar van mij had het gewoon een strakke vierkante kast mogen zijn. Hij is mij voor in de woonkamer te opvallend. Gelukkig komt ie toch achter een dicht deurtje als ik 'm niet gebruik.
Verder: laat maar komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15:21
zwembroek schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 08:57:
Smaken verschillen gelukkig. Ik zet hem mooi rechtop op mijn tv meubel. Prachtig design
Graag foto met knipperende kerstman op een trein die via je kamer de tuin in gaat En langs de netgear console 🤣

[ Voor 4% gewijzigd door giantgiantus op 13-06-2020 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Omg stel je voor dat dat zou kunnen, of een hele zooi PS5's daisy-chainen :D
Pagina: 1 ... 67 ... 283 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
[font size=16]
In dit topic geen statusupdates van je bestelling, daarvoor is [PS5] Pre-order, bestellingen en levertijden
[/font]
Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden