Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
Kenny_026 schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 12:36:
[...]

Er is blijkbaar nog markt voor. Als het geen melkkoe zou zijn zouden ze er ook niet meer in investeren. Ik zie ook liever vandaag een GTA 6 maar Rockstar en THQ zitten in een dusdanig goede positie dat ze gewoon wat jaartjes kunnen wachten.
Kan prima een stapje zijn naar GTA6 als je mij vraagt, al heb ik ook liever een GTA6 dan dit maar zo krijg je wel veel mensen naar je platform en zorg je dat men verder kan met een enhanced edition.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-09 17:30
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dVOD6_dwhRpSf0uNEEysPoyIWzc=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/3igZ03QtreMHQLY9S0uF0dwx.jpg?f=user_large

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21-10 22:14

v8power67

Psn: Mausosaurus

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Nu online
De prijs van een pakket 500 a4tjes printpapier is zo'n 5 euro inclusief BTW. Dus zelfs zonder massakorting betaalt Sony 2 cent per PS4 die ze upgraden naar een PS5. Goede marges zeg. Kan Apple nog wat van leren.
Wat een baas. 8)

[ Voor 16% gewijzigd door Paprika op 12-06-2020 12:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EnterToets
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 22-10 23:19
corporalnl schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 23:32:
[...]

Denk je echt dat ze na release begonnen zijn aan deel 2? Die zijn al eerder begonnen voordat deel 1 uit was. ( dit is vaker bij games )
nieuws: Spider-Man: Miles Morales is PS5-remaster en uitbreiding van Spider-M...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-10 00:27

Bullet NL

Eigen Wijs

Lol..... Sony heeft het wel voor elkaar, een controversioneel ontwerp wat genoeg discussie doet opwerpen.
Het liefst had ik een gameconsole die qua formaat zo op mijn reciever/blueray speler kan staan (zelfde lxbxh verhouding) . Maar jah, schijnbaar leven we in een tijd dan een console er fancy uit moet zien...

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14:01
Donstil schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 12:15:
[...]

Verbaasd mij een beetje dat mensen dachten dat dit Spiderman 2 was eigenlijk. Kreeg dat op whatsapp ook wel bijvoorbeeld.

Terwijl het voor mij juist heel duidelijk was dat dit om DLC en een PS5 versie ging.
Ja, dat was volgens mij ook wel redelijk duidelijk.

Hopelijk kun je de DLC ook los kopen, want ik hoef niet perse de hele game remastered te hebben op de PS5.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:00

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Raem schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 12:49:
[...]

Ja, dat was volgens mij ook wel redelijk duidelijk.

Hopelijk kun je de DLC ook los kopen, want ik hoef niet perse de hele game remastered te hebben op de PS5.
Ze moeten ergens weer de volle mep voor krijgen... ;)

En op aanraden van @Recon24 hierbij mijn bevindingen in dit topic. Ik vond het super tof dat Sony in haar show veel en veel kleinere games liet zien. Dat zijn toch vaak de games die echt kunnen verrassen. Ratchet was gewoon de tofste game van de show. Zag er ook echt next gen uit. Als die digital versie een beetje aan de prijs is komt die er misschien wel begin 2021. En er zijn wel wat kleine games die volgens mij exclusive zijn die mijn interesse wel hebben, zoals Kena.

Voor de rest alleen niet heel veel gezien waarom het gelabeld was als the future of gaming. Maar dat is ook gewoon logisch aangezien dat het geval is bij elke start van een nieuwe generatie.

Het uiterlijk van de console is alleen niet mijn smaak. Geef me maar rechte lijnen en gewoon 1 kleur.

Verder vroeg ik me af waarom we nu met een headset moesten luisteren. Kan iemand wellicht aangeven waar ik wat echt heb gemist qua geluid? Zat de youtube stream te kijken, dus wellicht lag het daar aan.

[ Voor 59% gewijzigd door uchiha tijntje op 12-06-2020 12:56 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Anton.net schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 12:37:
Om mezelf maar even te quoten :+

[...]

Achteraf is het natuurlijk makkelijk praten, maar de ps5 ziet er echt precies uit zoals ik me had voorgesteld. Groot, wit, designer apparaat met wat vreemde vormen aan.

Ik vind de versie zonder disc er wel beter uitzien, zeker als je ze echt frontaal bekijkt.
Maar ik neem sowieso de versie met disc. Ik verkies (momenteel nog) physical games. En physical games zijn ook goedkoper, dus die meerprijs van de ps5 met discdrive haal ik er sowieso weer uit.
Wat dat betreft heb ik mazzel ik koop nu vrijwel alles al digitaal dus de digitale versie past mij prima.

En het design zal me verder echt een worst wezen, ding staat toch in de mancave, PS4 staat al jaren beetje lullig op een lege doos zijn werk te doen.

Maar so far voor mij nog geen reden om de 5 op dag 1 te kopen iig, dus we wachten vrolijk af. Ik koop tlou2 als (denk ik) laatste AAA titel op de PS4.
En misschien verkoop ik de PS4 dan wel en koop ik een xbox, moet ik eerst eens kijken of er nog wat exclusives zijn daar die ik wil spelen. En als ik daar doorheen ben naar de ps5.

Ik zie wel, ik houd alle opties open iig. :)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paprika
  • Nu online
Flagg schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 12:50:
[...]

Maar so far voor mij nog geen reden om de 5 op dag 1 te kopen iig, dus we wachten vrolijk af. Ik koop tlou2 als (denk ik) laatste AAA titel op de PS4.
En misschien verkoop ik de PS4 dan wel en koop ik een xbox, moet ik eerst eens kijken of er nog wat exclusives zijn daar die ik wil spelen. En als ik daar doorheen ben naar de ps5.
Wanneer je dit soort dingen post is het lastig om je te beschuldigen van fanboy gedrag. Kun je nu weer even normaal posten? Anders moeten mensen straks met echte argumenten aan komen zetten in discussies en dat is al meerdere dagen op rij erg lastig gebleken :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Paprika schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 12:53:
[...]

Wanneer je dit soort dingen post is het lastig om je te beschuldigen van fanboy gedrag. Kun je nu weer even normaal posten? Anders moeten mensen straks met echte argumenten aan komen zetten in discussies en dat is al meerdere dagen op rij erg lastig gebleken :+.
Ik ben nog nooit van wat dan ook een fanboy geweest dus je verward me met iemand anders denk ik. :)

Heb voor de PS3 ook meerdere xboxen gehad en pc games, ik speel op wat mij het beste uitkomt op dat moment, hoef niet zo nodig bij een clubje te horen. :)

[ Voor 14% gewijzigd door Flagg op 12-06-2020 12:56 ]

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 12:09
Ik zet de PS5 gewoon horizontaal (rechtop) achter mijn tv, dan zie je hem nauwlijks en zit hij ook nog eens met zijn kont richting waar de aansluitingen zitten op de tv + hij kan zn warme lucht goed kwijt. all good :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Paprika
  • Nu online
Flagg schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 12:54:
[...]

Ik ben nog nooit van wat dan ook een fanboy geweest dus je verward me met iemand anders denk ik. :)
Ik bedoel dus meer dat dit soort berichten van niemand welkom zijn in dit draadje. Dan hoor je hier niet. Je moet overduidelijk een voorkeur hebben voor 1 merk. Was niet toegespitst op berichten uit het verleden.

/s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik vrees dat ik toch weer bij de fysieke games blijf. Ik snap gewoon niet goed waarom de prijzen van fysieke games vaak zo ontzettend veel goedkoper zijn. Het zou al schelen als er bijvoorbeeld een marketplace zou komen voor tweede hand games. Dat kan ook op verschillende manieren. Dat Sony en de ontwikkelaar allebei een deel krijgen van de verkoopprijs. Of zelfs dat ze de game zelf terug kopen voor een bepaald percentage van de aankoopprijs (afhankelijk van weet ik veel wat) en dan niet goedkoop verkopen aan iemand anders. Nu betaal ik vaak 30 tot 40 euro voor een game die in de store voor 60 of 70 euro staat en kan ik hem later nog voor 10 of 20 euro doorverkopen... Als ze dan zeg 20 euro teruggeven als ik de game niet meer wil na 2 maand, dan zou het nog steeds duurder zijn, maar zou ik het wel sneller doen.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Paprika schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 12:55:
[...]

Ik bedoel dus meer dat dit soort berichten van niemand welkom zijn in dit draadje. Dan hoor je hier niet. Je moet overduidelijk een voorkeur hebben voor 1 merk. Was niet toegespitst op berichten uit het verleden.

/s
Ah okay my bad, ik zie echt niet hoe een volwassen persoon het nodig vind om zich emotioneel verbonden te voelen met welke multinational dan ook. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Nu online
ArthurMorgan schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 12:56:
Ik vrees dat ik toch weer bij de fysieke games blijf. Ik snap gewoon niet goed waarom de prijzen van fysieke games vaak zo ontzettend veel goedkoper zijn.
Winkels concurreren met elkaar. Over-bevoorraad over tijd en ze moeten van de stapel af. Sowieso heb je geen oneindige hoeveelheid winkelruimte beschikbaar, dus als een game al een tijdje uit is dan kun je ze prima met nog maar weinig marge verkopen zodat je ruimte vrij kan maken voor de laatste releases. Digitaal heb je al deze problemen niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13:51
ArthurMorgan schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 12:56:
Ik vrees dat ik toch weer bij de fysieke games blijf. Ik snap gewoon niet goed waarom de prijzen van fysieke games vaak zo ontzettend veel goedkoper zijn. Het zou al schelen als er bijvoorbeeld een marketplace zou komen voor tweede hand games. Dat kan ook op verschillende manieren. Dat Sony en de ontwikkelaar allebei een deel krijgen van de verkoopprijs. Of zelfs dat ze de game zelf terug kopen voor een bepaald percentage van de aankoopprijs (afhankelijk van weet ik veel wat) en dan niet goedkoop verkopen aan iemand anders. Nu betaal ik vaak 30 tot 40 euro voor een game die in de store voor 60 of 70 euro staat en kan ik hem later nog voor 10 of 20 euro doorverkopen... Als ze dan zeg 20 euro teruggeven als ik de game niet meer wil na 2 maand, dan zou het nog steeds duurder zijn, maar zou ik het wel sneller doen.
Waarom dan vrees, ik zie op het "probleem" van schijfjes wisselen na enkel voordelen. Je verklaart ook zelf al de prijzen. Met een digital versie kan je echt niks, dus geen reden ergens competatief te zijn qua prijs. Met digital geef je imo alles uit handen, betaald de hoofdprijs, maakt de retail kapot, zorgt voor monopolies en krijgt er niks voor terug

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:00

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Mutatie schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 13:01:
[...]

Waarom dan vrees, ik zie op het "probleem" van schijfjes wisselen na enkel voordelen. Je verklaart ook zelf al de prijzen. Met een digital versie kan je echt niks, dus geen reden ergens competatief te zijn qua prijs. Met digital geef je imo alles uit handen, betaald de hoofdprijs, maakt de retail kapot, zorgt voor monopolies en krijgt er niks voor terug
Gemak ;) Ik zie mezelf echt niet meer schijfjes wisselen hoor...

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Paprika schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 12:58:
[...]

Winkels concurreren met elkaar. Over-bevoorraad over tijd en ze moeten van de stapel af. Sowieso heb je geen oneindige hoeveelheid winkelruimte beschikbaar, dus als een game al een tijdje uit is dan kun je ze prima met nog maar weinig marge verkopen zodat je ruimte vrij kan maken voor de laatste releases. Digitaal heeft al die problemen niet.
Dat snap ik, maar ik denk dat ze meer winst zouden maken als ze een systeem zouden verzinnen waarbij je toch op zijn minst het gevoel hebt dat het wat meer met elkaar in evenwicht ligt.

Als ik bij fysiek blijf dan maken ze minder winst. Ten eerste koop ik goedkoper in, en ten tweede is er een ander persoon die niet nieuw hoeft te kopen omdat hij mijn oude game overneemt.

Hou die aankoopprijs zoals die is, maar geef me iets terug als ik het spel zat ben. Dan heb je de retailer er tussenuit, en de tweedehandskoper ertussenuit. Ik betaal meer, maar ontdoe me van het gedoe om een koper te zoeken.

Het is dus niet alleen in mijn voordeel, maar ook voor sony en de gamemaker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Digitaal is makkelijker, sneller wisselen, geen krassen bij laten vallen etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

uchiha tijntje schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 13:02:
[...]

Gemak ;) Ik zie mezelf echt niet meer schijfjes wisselen hoor...
Ik koop al jaren uitsluitend digitaal.... Wel over de hele wereld, gisteravond nog boodschappen in Brazilië gedaan. Fysieke winkels, tis prima dat ze er zijn. Maar daar hoef ik niet voor te bloeden. Als een ander daar wil kopen, voor al doen.

Het is gewoon een sport om digitaal zo goedkoop mogelijk een game te scoren...

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11:27
Ik weiger 70 euro voor een game uit de psstore te betalen terwijl hetzelfde spel bij de mediamarkt voor 55 te krijgen is, dat is gewoon zo krom als ik weet maar wat.

psn: HertogJack

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Nu online
Als "All Digital" of "Only Digital" de toekomst is dan wordt het tijd dat zowel Microsoft als Sony een omruilprogramma opzetten om fysieke schijven om te wisselen voor een digitale editie. Daarmee plaveien ze de weg naar een naar een Xbox en PS6 alleen verkrijgbaar als "Digital Only"-variant zonder schijflade.

[ Voor 6% gewijzigd door ariekanari op 12-06-2020 13:17 ]

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Paprika schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 12:58:
[...]

Winkels concurreren met elkaar. Over-bevoorraad over tijd en ze moeten van de stapel af. Sowieso heb je geen oneindige hoeveelheid winkelruimte beschikbaar, dus als een game al een tijdje uit is dan kun je ze prima met nog maar weinig marge verkopen zodat je ruimte vrij kan maken voor de laatste releases. Digitaal heb je al deze problemen niet.
En in de retail is het gebruikelijk dat wanneer een importeur (Sony in dit geval is de "importeur") zelf direct aan klanten verkoopt ze enkel de adviesprijs hanteren.

Je wil als Sony niet je retailers tegen het hoofd stoten door onder of op hun prijs te gaan zitten.

Vraag me af of retailers de digital edition als een duidelijk signaal voor de toekomst zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paprika
  • Nu online
Flagg schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 13:13:
[...]
Vraag me af of retailers de digital edition als een duidelijk signaal voor de toekomst zien.
Het zou mij verbazen als de generatie na de PS5 nog een gleuf zal hebben. Uiteindelijk is het weghalen van je tussenpartijen ook de makkelijkste manier om je omzet te verhogen. Er zijn meer dan 1 miljard PS4 games verkocht. Als je daarvan dus de kosten van transport, fabricage, printen etc en de marges van de winkels afneemt dan is dit een heel makkelijke manier om de omzet van je console generatie met miljarden te verhogen.

[ Voor 17% gewijzigd door Paprika op 12-06-2020 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:13

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Precies zolang digitaal geen 2de hands markt is zullen veel mensen bij fysiek blijven.

Ik heb Spiderman voor 12 euro gekocht terwijl hij in de PS shop nog 30 euro koste. Voordeel in gemak is er voor mij niet, is speel vaak 1 spel tegelijk of soms nog een ps+ titel ernaast dus schijvjes wisselen doe ik al amper.

Het hangt van de prijs af maar ik denk dat ik bij de PS5 weer kies voor een versie met br drive.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oguzhan58
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 26-09 02:34
HertogJack schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 13:09:
Ik weiger 70 euro voor een game uit de psstore te betalen terwijl hetzelfde spel bij de mediamarkt voor 55 te krijgen is, dat is gewoon zo krom als ik weet maar wat.
Dit is zeker raar, maar als je iemand hebt die zelfde games speelt zou dit ook 35 euro per persoon kunnen zijn. Je kan bijvoorbeeld als je games koopt op je eigen account en dit deelt met je vriend het volgende doen:

Stel de playstation van je vriend als primary playstation in op jouw eigen psn account, hierdoor kan je games die je met jouw account op die playstation gedownload zijn ook spelen met andere psn accounts, dus je vriend kan dan op zijn eigen playstation inloggen met zijn eigen psn account en de games spelen die afkomstig zijn van jouw account.

Jij kan op jouw playstation inloggen met je psn account en ook de games spelen. Dit was tenminste zo toen ik het 1 of 2 jaar geleden deed, dus neem aan dat dit onveranderd blijft. Ook zaten er soms limitaties op bv multiplayer games die het weer niet ondersteunden, maar games als the last of us, uncharted kon je dan digitaal verkrijgen voor 35E per persoon in plaats van 70.

Niet dat het goedpraat natuurlijk, waarom is het digitaal duurder terwijl je fysiek precies hetzelfde krijgt en daarbij ook nog een plastic doosje met een bluray disk (soms zelfs meerdere) erbij. En dan niet eens beginnen over transport kosten endergelijke.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sverzijl
  • Nu online
Ik heb wel eens vaker voor deze keuze gestaan (al was het verschil toen maar 10 euro ofzo) en toch gekozen voor de digitale versie. Simpelweg omdat het gemak me meer waard is (ik haat schijfjes wisselen als dat niet nodig is, heb dus ook geen BR films, ik stream alles). Nu is het wel zo dat ik niet zo veel games koop (hooguit 3-4 per jaar), dus dat 10tje extra boeit me dan ook niet echt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:16
Ik vond dit toch veel (*kuch*) mooier:
Afbeeldingslocatie: https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/A9P8WRCicMQAGGZCriWmNi-1920-80.jpg.webp

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• R-utger
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17-10 20:42
Deze al voorbij gekomen?
Ik vind een zwarte versie wel het mooiste als die zou komen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/s1BgXqKG12_cXaPbQvO7kDFtkGQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hXgaMN6gS9sXq1lj4PGDVlUW.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jMm4AunORHbqbPdAIE9bRNmqlhM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/45RqvRCmCsMiaH66qQKl1PPd.jpg?f=fotoalbum_large

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Mutatie schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 13:01:
[...]

Prijs interesseert me niet, gemak wel. Ik koop dusdanig "weinig" games dat de prijs geen factor is.

Voor mensen die meerdere tientallen games per jaar kopen is het misschien niet grappig om de psn prijzen te betalen.

En ik krijg er een spel voor terug, dat was ook de hele opzet. Ik heb geen behoefte om een hele retailsector in leven te houden en dan te moeten kloten met fysieke schijfjes.

Met die instelling was ik nu nog heen en weer aan het pendelen naar de videotheek met mijn VHS bandjes.

De wereld veranderd verander mee of blijf hopeloos achter. (Bedoel dit richting de retailers)
Dan moet je dat niet doen, maar mensen worden altijd zo vreemd defensief over het onderwerp.

Als jij fysiek wil dan doe je dat lekker en zolang er genoeg mensen zijn die dat ook willen dan zal dat echt wel zo blijven.

[ Voor 20% gewijzigd door Flagg op 12-06-2020 13:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:45

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

R-utger schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 13:26:
Deze al voorbij gekomen?

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Die had ik gezien, maar dat gaat no way mat-zwart worden zoals hij daar te zien is, eerder 'iets' van reflectie zoals de PS4 of zelfs nog PS3, die photoshop is iets 'te' absorberend zwart geworden. De kleursetting echter is juist wat ik wel mooi vind aan dat ding, het is gewoon... de vorm.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Nu online
Deze al voorbij gekomen?

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Als deze zou verschijnen zou ik zeker voor deze gaan. Maar vrees dat volledig zwart pas in een later stadium zal komen. Dan ben ik bang dat ik hem al lang heb in zwart/wit. Dan maar zwart spuiten ;)

#blackPS5matters
Flagg schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 13:35:
[...]

Ze moeten gewoon met een Vanta black versie komen. :9
Wist niet wat Vanta black was, nu wel, weer wat geleerd ;)

[ Voor 11% gewijzigd door sverzijl op 12-06-2020 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oguzhan58
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 26-09 02:34
Yonix schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 13:23:
Ik vond dit toch veel (*kuch*) mooier:
[Afbeelding]
Rechtboven staat lets go digital. Dacht altijd dat het een soort van watermark van de partij was die dit uitlekte. Misschien was het toch echt op de devkit, wat ik dan gemist heb. Een digital edition was dus al die tijd gehint en ik heb er niks over gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

sverzijl schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 13:33:
[...]

Als deze zou verschijnen zou ik zeker voor deze gaan. Maar vrees dat volledig zwart pas in een later stadium zal komen. Dan ben ik bang dat ik hem al lang heb in zwart/wit. Dan maar zwart spuiten ;)

#blackPS5matters
Ze moeten gewoon met een Vanta black versie komen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 22-10 21:08
Voor mij ook de disc versie. Ik wil een game kunnen kopen voor 55 euro en vervolgens weer verkopen voor 40 als ik hem uitgespeeld heb. Wat heb ik eraan om een uitgespeelde game in mijn bibliotheek te laten hangen? Enige game die ik digitaal zou kopen is een call of duty, een game die ik meestal het hele jaar af en toe blijf spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Voor mij lekker digital only. De tijd dat kasten met dvd’s en games in de woonkamer stoer waren is wel voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Deze al voorbij gekomen?

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Als ze hem zo uitbrengen wil ik hem wel kopen. Maar zolang die versie er niet komt en Horizon nog niet aan de horizon te bespeuren valt :+ is het geen one day buy. Ik blijf lekker bij de pro voor nu. Genoeg backlog.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13:51
Flagg schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 13:28:
[...]

Prijs interesseert me niet, gemak wel. Ik koop dusdanig "weinig" games dat de prijs geen factor is.

Voor mensen die meerdere tientallen games per jaar kopen is het misschien niet grappig om de psn prijzen te betalen.

En ik krijg er een spel voor terug, dat was ook de hele opzet. Ik heb geen behoefte om een hele retailsector in leven te houden en dan te moeten kloten met fysieke schijfjes.

Met die instelling was ik nu nog heen en weer aan het pendelen naar de videotheek met mijn VHS bandjes.

De wereld veranderd verander mee of blijf hopeloos achter. (Bedoel dit richting de retailers)

[...]

Dan moet je dat niet doen, maar mensen worden altijd zo vreemd defensief over het onderwerp.

Als jij fysiek wil dan doe je dat lekker en zolang er genoeg mensen zijn die dat ook willen dan zal dat echt wel zo blijven.
Niks mis met verandering, maar verandering is niet altijd positief ;) Vind het voordeeltje niet opwegen tegen de enorme nadelen
Geef mij ook maar blu ray movies ipv die gare stream kwaliteit bv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03:53
Ik ga sowieso niet voor de digital edition, dat zie ik vooral als jezelf beperkingen om een paar tientjes te besparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kenny_026 schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 13:37:
Voor mij lekker digital only. De tijd dat kasten met dvd’s en games in de woonkamer stoer waren is wel voorbij.
Denk ook voor het eerst digital only. Vooral door gemak, maar door omdat ik vind dat schijfjes niet meer van deze tijd zijn. Hoop ook op een digitale tweedehands markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Dat heeft ook voor een heel groot deel met je levensfase te maken. Voor 15€ verschil ga ik geen 10€ bezine verstoken, een uur onderweg zijn en de gemeentepot spekken met 3€ parkeergeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Nu online
Alexknl schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 13:36:
Voor mij ook de disc versie. Ik wil een game kunnen kopen voor 55 euro en vervolgens weer verkopen voor 40 als ik hem uitgespeeld heb. Wat heb ik eraan om een uitgespeelde game in mijn bibliotheek te laten hangen? Enige game die ik digitaal zou kopen is een call of duty, een game die ik meestal het hele jaar af en toe blijf spelen.
Dat komt binnenkort ook nog wel, Sony heeft niet voor niets in 2019 een patent vast laten leggen op het doorverkopen van digitale games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REV1703
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17-05 08:42
Ik koop me volgend jaar sowieso een sony 8k 85 inch voor bij mijn ps5. Mijn huidige 4k 55 inch is tegen dan toch aan vervanging toe.

[ Voor 30% gewijzigd door REV1703 op 12-06-2020 13:42 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NotSoSteady
Kenny_026 schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 13:40:
[...]

Dat heeft ook voor een heel groot deel met je levensfase te maken. Voor 15€ verschil ga ik geen 10€ bezine verstoken, een uur onderweg zijn en de gemeentepot spekken met 3€ parkeergeld.
Jij leeft nog in 1998?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Leg eens uit...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HertogJack
Kenny_026 schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 13:40:
[...]

Postnl gooit hem gratis door de brievenbus he.. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NotSoSteady
Benzine verstoken, uur rijden en parkeren. Ik zal niet weten wanneer ik een game voor het laatst in een winkel heb gekocht.

[ Voor 18% gewijzigd door NotSoSteady op 12-06-2020 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReVision.
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online
Je kan ze gewoon online bestellen en gratis laten bezorgen. En dan nog 15euro goedkoper dan de PS store.

hoi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
HertogJack schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 13:41:
[...]

Postnl gooit hem gratis door de brievenbus he.. ;)
Ah ik denk dat @NotSoSteady daar ook op doelde...

Je vergeet dan één ding... een early adopter moet iets hebben zodra het er is en wachten is geen optie. The last of us moet ik gewoon vrijdag om 7.30 als vrouw en kinderen het huis uit gaan kunnen spelen ipv wachten op de postnl bezorger 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 13:40:
[...]

Denk ook voor het eerst digital only. Vooral door gemak, maar door omdat ik vind dat schijfjes niet meer van deze tijd zijn. Hoop ook op een digitale tweedehands markt.
Digitale tweedehands markt zou top zijn, dan ga ik ook over naar volledig digitaal. Maar zolang ze digitaal nog €10 a €15 duurder houden, kunnen ze mooi de boom in (ja retailers tevreden houden, snap ik wel).

Maar Sony of Microsoft hebben die retailers niet eens nodig. Zelf een flinke webshop opzetten, alles verkopen, klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Mutatie schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 13:39:
[...]

Niks mis met verandering, maar verandering is niet altijd positief ;) Vind het voordeeltje niet opwegen tegen de enorme nadelen
Geef mij ook maar blu ray movies ipv die gare stream kwaliteit bv
Nou wat de klant wil gaat ie krijgen, dus zolang je tot een meerderheid behoort of iig de groep dusdanig groot is dat de hele fysieke distributie rendabel blijft dan zullen ze aan de vraag blijven voldoen.

En zolang er genoeg mensen de extra marge voor digitaal blijven ophoesten zijn de extra kosten voor die fysieke ook gedekt.
Zeg maar "dank je wel, Flagg." :P

@Segafreak83 "Maar Sony of Microsoft hebben die retailers niet eens nodig. Zelf een flinke webshop opzetten, alles verkopen, klaar."

En dat is dus blijkbaar niet zo want als ze denken dat ze die hele tussenhandel niet meer nodig hebben dan kan ik je beloven dat die hele tussenhandel heel snel de rug toegekeerd wordt.

Er zal ergens een mooi evenwicht zitten op dit moment dat ze meerwaarde voor elkaar bieden.

[ Voor 23% gewijzigd door Flagg op 12-06-2020 13:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
Kenny_026 schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 13:44:
[...]

Je vergeet dan één ding... een early adopter moet iets hebben zodra het er is en wachten is geen optie. The last of us moet ik gewoon vrijdag om 7.30 als vrouw en kinderen het huis uit gaan kunnen spelen ipv wachten op de postnl bezorger 😊
Tja, mijn hoofd staat niet bepaald naar gamen om 7:30. :+ Ik heb liever gewoon een keuze in plaats van digital only, zie afgezien van het besparen van wat zal het zijn 50 euro, geen enkel voordeel.

[ Voor 11% gewijzigd door NotSoSteady op 12-06-2020 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
Kenny_026 schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 13:44:
[...]

Tja zo blijft het.. ben 35 (met kids) en kan het prima handelen als de game ietsje later op de dag binnen komt.

iets met een levensfase zoals je net al aan gaf ? ;) >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:46
Laten we eerlijk zijn, de digitale prijzen zijn belachelijk op de Nederlandse store, maar als je een US account hebt dat betaald je vaak voor nieuwe game ook gewoon 55 euro, want nieuwe games kosten altijd maar 60 dollar ipv 70 euro. Achterlijk prijsverschil.

Bijv Last of Us 2 Deluxe Edition, kan je op US store kopen voor minder (€61.87) dan de normale versie op NL store.

[ Voor 18% gewijzigd door Albinoraptor op 12-06-2020 13:51 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NotSoSteady
Albinoraptor schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 13:49:
Laten we eerlijk zijn, de digitale prijzen zijn belachelijk op de Nederlandse store, maar als je een US account hebt dat betaald je vaak voor nieuwe game ook gewoon 55 euro, want nieuwe games kosten altijd maar 60 dollar ipv 70 euro. Achterlijk prijsverschil.
Ja, maar die games kun je ook gewoon kopen als je de versie met een Blu-ray-speler haalt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

HertogJack schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 13:47:
[...]

Tja zo blijft het.. ben 35 (met kids) en kan het prima handelen als de game ietsje later op de dag binnen komt.

iets met een levensfase zoals je net al aan gaf ? ;) >:)
Joh, dan ben je nog jong..... Ik heb inmiddels tieners in huis die alles op eten.... Ik vind het gamesharing erg makkelijk, ik koop digitaal iets op mijn account en mijn kinderen kunnen het ook op hun console spelen.

Daarom hoef ik geen schijfjes meer te hebben, doe mij maar lekker digitaal.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Raem
Biedt Sony de mogelijkheid om volledig digitaal te gaan of toch bij disc te blijven, om aan iedereens wensen te kunnen voldoen. Ontstaat er alsnog een discussie. 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:46
NotSoSteady schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 13:50:
[...]

Ja, maar die games kun je ook gewoon kopen als je de versie met een Blu-ray-speler haalt.
Ging mij er om om aan te tonen dat digitale kopen niet perse veel duurder hoeft te zijn dan fysiek halen.

Ik zal er ook 1 halen met disc, ook al heb ik laatste 1 1/2 jaar geen fysieke game meer gekocht, maar wil mezelf ook niet mogelijkheid ontnemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Albinoraptor schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 13:53:
[...]

Ging mij er om om aan te tonen dat digitale kopen niet perse veel duurder hoeft te zijn dan fysiek halen.

Ik zal er ook 1 halen met disc, ook al heb ik laatste 1 1/2 jaar geen fysieke game meer gekocht, maar wil mezelf ook niet mogelijkheid ontnemen.
Sterker, digitale games zijn (op de XBox zeker) vaak veel goedkoper... Nog los van 2e hands verkoop, ik heb namelijk niet zo veel met 2e hands verkoop geleur..... Digitaal is veel makkelijker, eigenlijk incl een gamesharingsdienst op account niveau.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Paprika
  • Nu online
Nog wat 4K afbeeldingen zonder compressie (iets omlaag scrollen):
https://www.gamersyde.com...be_trailers-21644_en.html

Bijvoorbeeld R&C:
http://images.gamersyde.c...apart-42171-4503_0003.jpg

Resident Evil Village trailer (4K, 30 fps):
https://www.gamersyde.com/video__4k_trailer-44950_en.html

Deathloop trailer (4K, 30fps):
https://www.gamersyde.com...eal_trailer-44951_en.html

Pragmata trailer (4K, 60 FPS):
https://www.gamersyde.com...ent_trailer-44952_en.html

Stray trailer (4K, 30 FPS):
https://www.gamersyde.com/video_stray_trailer-44953_en.html

[ Voor 7% gewijzigd door Paprika op 12-06-2020 13:56 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NotSoSteady
Raem schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 13:51:
Biedt Sony de mogelijkheid om volledig digitaal te gaan of toch bij disc te blijven, om aan iedereens wensen te kunnen voldoen. Ontstaat er alsnog een discussie. 8)7
Dit is Tweakers. >:)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Raem
https://www.bol.com/nl/p/...console/9300000004162282/

Productpagina staat online bij Bol. Nog niet te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Hehe juist daarom ontstaat die discussie. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DingK
  • Laatst online: 08-03-2024
Dat heet keuzestress. Tot nu toe kon je die keuze alleen maken bij het kopen van een game, maar nu ook bij het aanschaffen van je console. Een extra keuzemoment, dus extra stress.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:34
Werken digitale games ook met backwards compatibility?
Bijvoorbeeld gisteren zijn spiderman en gta5 langsgekomen.
Die spellen heb ik beide al digitaal op de ps4.

Kan ik die dan direct blijven spelen op mijn ps5?

[ Voor 12% gewijzigd door Joostje123 op 12-06-2020 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Joostje123 schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 14:00:

Vast wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REV1703
Die pulse 3d headphone koop ik ook sowieso erbij. Is speciaal ontworpen voor de tempest engine

[ Voor 32% gewijzigd door REV1703 op 12-06-2020 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

glambert schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 14:04:
Die pulse 3d headphone koop ik ook sowieso erbij.
Zou dat over-ear zijn of on-ear?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REV1703
Verwijderd schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 14:05:
[...]

Zou dat over-ear zijn of on-ear?
Ik denk en hoop over ear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online

Ik zie niet in waarom niet. De disc is effectief enkel een licentie bewijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 06:41

Ja, volgens mij had Cerny al aangegeven dat ze alvast de 100 populairste PS4 games getest hadden op PS5, en dat ging prima. Beide games die je noemt vallen in die categorie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paprika
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://o.aolcdn.com/images/dims?image_uri=https%3A%2F%2Fmedia-mbst-pub-ue1.s3.amazonaws.com%2Fcreatr-uploaded-images%2F2020-06%2Fbcb79980-ac33-11ea-bffb-c66f845f9a06&thumbnail=640%2C&client=49kdj93ncb8s938hkdo&signature=b937629139ae4b2a9b72a5931b43c43d7fbb4085

Afbeeldingslocatie: https://o.aolcdn.com/images/dims?image_uri=https%3A%2F%2Fmedia-mbst-pub-ue1.s3.amazonaws.com%2Fcreatr-uploaded-images%2F2020-06%2F73cf5aa0-ac33-11ea-b9de-2d83db46d642&thumbnail=640%2C&client=49kdj93ncb8s938hkdo&signature=d4b8e41b5ee1a9f473dbd626a92e70590d2fec87

Afbeeldingslocatie: https://o.aolcdn.com/images/dims?image_uri=https%3A%2F%2Fmedia-mbst-pub-ue1.s3.amazonaws.com%2Fcreatr-uploaded-images%2F2020-06%2F251ea8d0-ac32-11ea-bbda-bf075eb8a33c&thumbnail=640%2C&client=49kdj93ncb8s938hkdo&signature=470f333f7956d8e0c57fd7f97e71529dd69a08c1

Nog wat degelijk beeldmateriaal van de accessoires.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoop dat die koptelefoon niet gaat knellen. Oogt nogal rond ipv ovaal zoals een oor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chic de Friemel
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 10-09 09:09

Ik ben meer benieuwd hoe het andersom zit; zijn PS4 games die ik fysiek bezit ook op de digital only PS5 te spelen? In principe weten ze welke games ik in bezit heb (gehad) d.m.v. Trophies e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 14:11:
Hoop dat die koptelefoon niet gaat knellen. Oogt nogal rond ipv ovaal zoals een oor.
Ik twijfel bij dit plaatje ook wel tussen on-ear en over-ear. Over-ear is bijna een must voor gaming, maar of de hoofdband is echt heel dik, of hij is on-ear. Van de andere kant, het zijn een beetje dezelfde verhoudingen als veel Beats headphones, dus het kan wel.

[ Voor 12% gewijzigd door Paprika op 12-06-2020 14:16 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12:50
Chic de Friemel schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 14:11:
[...]

Ik ben meer benieuwd hoe het andersom zit; zijn PS4 games die ik fysiek bezit ook op de digital only PS5 te spelen? In principe weten ze welke games ik in bezit heb (gehad) d.m.v. Trophies e.d.
Verwacht van niet. Anders steek je één keer een disc in je PS4 en verkoop je ze weer, maar kan je ze nog wel spelen op de PS5.. 8)7

PSN: Redrafted

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
Chic de Friemel schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 14:11:
[...]

Die mag je bij de digital only gewoon nog een keer aanschaffen. Je kunt nu toch ook games niet gratis uit de store trekken omdat je er een paar trophies op hebt? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Noviomagus97
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 27-08-2024
Paprika schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 14:11:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Nog wat degelijk beeldmateriaal van de accessoires.
Het kan aan de afbeeldingen liggen hoor, maar ik vind het er erg plastic uitzien. De controllers vind ik ook niet mooi, dat witte lijkt wel een skin/cover over een van origine zwarte controller. Ik beoordeel het slechts op een afbeelding, maar van mij mag er wel wat meer 'premium' uitstraling en kwaliteit zijn. Zeker voor een console van +- 600 euro en dan ook nog eens accesoires van 60+ per stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noviomagus97
  • Laatst online: 27-08-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 14:11:
'
https://cdn.vox-cdn.com/t...0_06_11_at_5.29.36_PM.png

Lijkt op deze afbeelding, gezien de grote oorschelp een over-ear te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chic de Friemel
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 10-09 09:09
Raem schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 14:14:
[...]

Die mag je bij de digital only gewoon nog een keer aanschaffen. Je kunt nu toch ook games niet gratis uit de store trekken omdat je er een paar trophies op hebt? :P
Zou wel handig zijn! :+

Maar het zou een mooie geste zijn, PS4 games voor een geringe meerprijs (€5-€10) opnieuw kunnen aanschaffen op je PS5 als je hier al Trophies van bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-10 18:41
Oh my die screen shots voor HZD: Forbidden West. Waren die al gepost ?

Zie Guerilla's twitter account.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Recon24
Youtubers zijn blij met het nieuwe design...pweh, ben ik daar even blij om...wat een gerustelling

Afbeeldingslocatie: https://i.gifer.com/origin/03/03f094de51c4f0932f7bc740b2b181e0_w200.gif

[YouTube: YouTubers and Streamers Reaction PS5 Announcement. Live Reactions]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-10 16:28
Hopelijk kan je ook je eigen bluetooth headset gebruiken met behoud van alle functionaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Currry
  • Laatst online: 12:45
Ik ben om qua pre-order. Hoop dat er een optie komt voor een bundel met Horizon! Als die maar een beetje lijkt op de eerste dan is dat de eerste tijd toch de enige game die ik doe na de launch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:28

BM

Moderator Spielerij
Currry schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 14:32:
Ik ben om qua pre-order. Hoop dat er een optie komt voor een bundel met Horizon! Als die maar een beetje lijkt op de eerste dan is dat de eerste tijd toch de enige game die ik doe na de launch
Je weet dat Horizon geen launch game voor de PS5 is he?

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REV1703
Ik ga denk ik beginnen met GT7 en assasin's creed walhalla.

[ Voor 32% gewijzigd door REV1703 op 12-06-2020 14:37 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Antigo
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 07:44
Een vraag die ik me stel:

Wat als de PS5 Digital Edition bestaat om Xbox onder druk te zetten qua prijs en marge?
€399 voor de PS5 digital mét verlies
€499 voor de PS5 met winst

Om vervolgens heel weinig aantallen van de PS5 digital in de markt te zetten enkel en alleen voor imago.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
Antigo schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 14:37:
Een vraag die ik me stel:

Wat als de PS5 Digital Edition bestaat om Xbox onder druk te zetten qua prijs en marge?
€399 voor de PS5 digital mét verlies
€499 voor de PS5 met winst

Om vervolgens heel weinig aantallen van de PS5 digital in de markt te zetten enkel en alleen voor imago.
De digital is goedkoper om te maken, hoeft geen drive in, geen sleuf, minder warmte ontwikkeling.

Maar interessante denkwijze :).

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• ReVision.
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online
Recon24 schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 14:30:
Youtubers zijn blij met het nieuwe design...pweh, ben ik daar even blij om...wat een gerustelling

[YouTube: YouTubers and Streamers Reaction PS5 Announcement. Live Reactions]
Reactie filmpjes überhaupt, wie kijkt dat soort onzin :X

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-10 09:41
Ik was niet heel impressed met alles. Design zal me worst wezen, gaat om de games. Wel veel meer exclusives dan bij Xbox. Ach, day one preorder en genoeg te spelen. HZD2 is natuurlijk fantastisch (maar niet op launch). Dat Kena vind ik ook veelbelovend!

En ik denk dat de prijs op 599,- gaat uitkomen ,,,

[ Voor 9% gewijzigd door -SaveMe- op 12-06-2020 14:40 ]

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvd-linden
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-01-2023
loekf2 schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 14:29:
Oh my die screen shots voor HZD: Forbidden West. Waren die al gepost ?

Zie Guerilla's twitter account.

[Embed]

[Embed]
Het valt mij op dat in het logo er 'II' te zien is. Dat zag ik eerder ook al ergens staan. Ze noemen de game verder nergens Horizon 2/II, want ik zie overal Horizon: Forbidden West staan. Of is dat toch een kleine verwijzing naar dat het een officieel tweede deel is (nou ga ik daar sowieso wel vanuit, daar niet van).

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 12:09
Vergeet niet dat die ''standaard'' edition natuurlijk meer kan dan alleen je games afspelen hè. Je bent misschien een voorstander van digitale games puur voor het gemak, maar het lijkt mij wel fijn om voor die 100 euro of hoeveel het dan ook gaat zijn, de optie te hebben dat je 4k blurays kan afspelen als je zin hebt in een goeie film. :) netflix kwaliteit is ook niet alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Currry
  • Laatst online: 12:45
BM schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 14:35:
[...]

Je weet dat Horizon geen launch game voor de PS5 is he?
Nee dat wist ik nog niet... Jammer, dan maar los bestellen en afwachten wat erbij komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14:08
Ik heb alles nog eens teruggekeken, en er zat toch veel interessants tussen.
Een paar van mijn favorieten zijn Hitman 3, Deathloop, Kena Bridge of Spirits, Demon's Souls en natuurlijk Ratchet & Clank Rift Apart.

Voor de grote (mainstream) massa zal HZD2 wel de grote eyecatcher zijn, maar die trok me persoonlijk minder. Ik vond HZD1 al overrated, en deeltje 2 is more of the same. Maar ik ga het wel spelen natuurlijk :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleDutch
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
dvd-linden schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 14:40:
[...]

Het valt mij op dat in het logo er 'II' te zien is. Dat zag ik eerder ook al ergens staan. Ze noemen de game verder nergens Horizon 2/II, want ik zie overal Horizon: Forbidden West staan. Of is dat toch een kleine verwijzing naar dat het een officieel tweede deel is (nou ga ik daar sowieso wel vanuit, daar niet van).
In de logo staat Horizon II Forbidden West, II staat normaal voor deel twee toch. 🤔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
ReVision. schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 14:39:
[...]

Reactie filmpjes überhaupt, wie kijkt dat soort onzin :X
Zeg maar gewoon dat je stiekem hebt zitten kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dvd-linden
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-01-2023
DoubleDutch schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 14:43:
[...]

In de logo staat Horizon II Forbidden West, II staat normaal voor deel twee toch. 🤔
Ja, dat snap ik. Maar het viel mij op dat overal op internet de game Horizon: Forbidden West wordt genoemd. Nergens zie ik Horizon 2: Forbidden West staan. Terwijl het logo dat dan weer wel lijkt te insinueren.

[ Voor 6% gewijzigd door dvd-linden op 12-06-2020 14:44 ]

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jamesl
  • Laatst online: 22-10 19:23
Ben erg benieuwd naar het prijsverschil tussen digitial edition en degene met disk. Ik koop nu vrijwel alles op disc omdat het simpelweg goedkoper is (vaak), bv. the last of us part II kost in de store 70 euro en disc was die voor 55 euro, dat scheelt nogal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoubleDutch
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
dvd-linden schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 14:44:
[...]

Ja, dat snap ik. Maar het viel mij op dat overal op internet de game Horizon: Forbidden West wordt genoemd. Nergens zie ik Horizon 2: Forbidden West staan. Terwijl het logo dat dan weer wel lijkt te insinueren.
Oh sorry las het verkeerd, ja dat viel mij ook al op.
Zal wel binnenkort meer over bekend worden gemaakt door GG.
Pagina: 1 ... 65 ... 283 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
[font size=16]
In dit topic geen statusupdates van je bestelling, daarvoor is [PS5] Pre-order, bestellingen en levertijden
[/font]
Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden