PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Er was net een shot dat ie gewoon plat ligt hoorSinergyX schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 23:16:
Hij oogt te rond aan de zijkant om denk ik plat te kunnen.
[Afbeelding]
Niet zo vreemd, met een 1080p stream.RawChild schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 23:15:
Ik vond horizon altijd prachtig. Maar deze niet eens heel erg veel mooier of zo
Verwijderd
Los van alle andere voordelen van het MSFT aanbod is de Series X tenminste een apparaat wat je nog in je kamer kan zetten. Dit ding ziet er echt ongelofelijk cheap uit met dat glimmende plastic en blauwe lampjes.Phusebox schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 23:15:
Dit is echt te lelijk voor je huiskamer. Lijkt gericht op 12 tot 16 jarigen met dit wanstaltig ontwerp.
Er is geen prijs bekendNjay schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 23:17:
is er een kans dat bol.com vanaaf nog de pre order online gooit?

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Ik denk het niet, er zijn geen prijzen en configs bekend gemaakt.Njay schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 23:17:
is er een kans dat bol.com vanaaf nog de pre order online gooit?
Welke voordelen?Verwijderd schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 23:17:
[...]
Los van alle andere voordelen van het MSFT aanbod is de Series X tenminste een apparaat wat je nog in je kamer kan zetten. Dit ding ziet er echt ongelofelijk cheap uit met dat glimmende plastic en blauwe lampjes.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
De blu-ray drive? Elke PS console op de PSX na heeft een drive gehad die verticaal kon.ion schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 23:16:
Een drive leven op zijn zij, kan niet goed zijn voor de levensduur lijkt mij.
Toch wel? Ik dacht alleen een recap van games, dus even niet opgeletpoor Leno schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 23:17:
[...]
Er was net een shot dat ie gewoon plat ligt hoor
Ik mag serieus hopen dat Horizon max 1 jaar duurt, die moet geen 2022 worden.
[ Voor 14% gewijzigd door SinergyX op 11-06-2020 23:19 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
poor Leno schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 23:17:
[...]
Er was net een shot dat ie gewoon plat ligt hoor
:strip_exif()/f/image/zbVA3LVlCPTgXEtQWlJFyYag.jpg?f=fotoalbum_large)
Totaal niet handig.MadDogMcCree schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 23:16:
[...]
Ik vind dat eigenlijk wel goed. Althans, dat ze kiezen voor een 'verplichte' stand, want de optie om het ding zowel horizontaal als verticaal te kunnen plaatsen betekent dat er altijd ergens een compromis gemaakt moet worden wat betreft koeling.
Denk dat meerderheid hem eerder plat wil hebben dan rechtop.
Overal waar ik een PS heb gezien heb ik er nooit 1 rechtop zien staan, ja in winkels maar bij consumenten nooit.
Verwijderd
Denk net zo hoog als XSX maar wel platterPhusebox schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 23:18:
Is trouwens ook serieus een enorm ding je als je kijkt naar hoe groot de disc drive is.
Slim gedaan toch, en ik vind het wel vet!
Heb er zin in!
Instabuy voor dag 1.
Hahah zo ziet hij er nog vreemder uit.
nee, aan deze vergelijking word nog steeds niet begonnen.Verwijderd schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 23:17:
[...]
Los van alle andere voordelen van het MSFT aanbod is de Series X tenminste een apparaat wat je nog in je kamer kan zetten. Dit ding ziet er echt ongelofelijk cheap uit met dat glimmende plastic en blauwe lampjes.
Inderdaad. Ik vind het juist mooi van Sony dat ze hun ballen tonen. Dit straalt een stuk mooie techniek uit.rajackar schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 23:17:
Smaken verschillen. Ik vind het prachtig
En ik vind dat wit met blauw echt modern & futuristisch
Nou ja zo far is het 1 versie waarvan 1 geen optical disk. Das bet zoiets als zeggen dat een 500gb en 1tb 2 versies zijn.Donstil schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 23:13:
Hahaha ik zeg al maanden 2 versies. Iedereen hier verklaarde me voor gek en daar is hij. In twee varianten 😎
2 versies is zoals de pro met performance verschil en niet dit.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Ze zeiden expliciet dat alles op PS5 draaide toch? Dus minstens ingame cut-scene / in engine render dan? of heb ik dat verkeerd begrepen?Donstil schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 23:18:
Hoop CGI zeg, Jammer wel.
Ziet er toch ontzettend instabiel uit imo.FabianNL schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 23:18:
[Afbeelding]
Liggend lijkt dus ook te kunnen, screenshot uit de stream.
Gewoon prima show, goeie games, lekkere pace. Top! Begin beetje raar, en kakte rond middelpunt wat in, maar naar einde weet prima.
Horizon zag er geweldig uit, al ben ik wel benieuwd naar echte gameplay beelden.
Design, prima imho, maar wel bij voorkeur in zwart, dat witte hoeft voor mij niet zo. Vooral benieuwd of voeding intern is, design lijkt me akelig compact Dat neem ik terug na nog eens goed kijken
Al met al, prima show!
[ Voor 11% gewijzigd door BM op 11-06-2020 23:24 ]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
OOOOOOOOMMMMMMMMFFFFFFFFFFFGGGGGGGGGGGGG
WAT EEN PRACHTIGE CONSOLE!!! Geweldige games gezien!!! GT7 nou een launch game of niet?
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
nothing stops this train
Dat is errr.. apart denk ik zo?
Goed, smaken verschillen, vind de kleursetting briljant, maar de vorm, niet zo.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Je ziet gewoon de luchtgolven in het designRMX schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 23:19:
Dit design heeft dus alles met het koelen te maken.
Slim gedaan toch, en ik vind het wel vet!
Heb er zin in!
Instabuy voor dag 1.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Precies, je haalt de woorden uit mijn mond. Dit ziet er uit als een PS3 mockup vanuit ps2 tijdperk.Verwijderd schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 23:14:
Wat een lelijk apparaat, ziet eruit alsof een 13-jarige gamer dit verzonnen heeft met deze kleurencombinatie incl. blauwe lampjes.
Nee nee dit zijn gewoon twee versies, hebben een andere naam en ongetwijfeld een andere prijs, dus twee versies.Flagg schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 23:19:
[...]
Nou ja zo far is het 1 versie waarvan 1 geen optical disk. Das bet zoiets als zeggen dat een 500gb en 1tb 2 versies zijn.
2 versies is zoals de pro met performance verschil en niet dit.
Ben er persoonlijk ook niet echt fan van.. Denk ook dat het ontwerp van de Xbox ook iets makkelijker door de gemiddelde WAF Komt.SinergyX schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 23:20:
[...]
Dat is errr.. apart denk ik zo?
Goed, smaken verschillen, vind de kleursetting briljant, maar de vorm, niet zo.
Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden
Over de games tot nu toe ben ik gematigd tevreden, had het gevoel dat er maar een paar echte aaa games waren zoals hzd2, spiderman, hitman 3 en rachet en clank, naar mijn mening de games die ik zelf graag wil spelen. Best teleurstellend na een uur met 20+ aan games.
Mis wel teveel informatie nodig. Wanneer is de release precies, wat is de precies, hoe werkt de overgang van ps4 naar ps5? Ik zou graag willen weten of ik mijn ps4 games kan spelen op de ps5 en of ik de ps5 games kan spelen op de ps4. Vind het zonde om dan gelijk een nieuwe console te halen voof bijvoorbeeld alleen hzd2. Heeft iemand hier al meer informatie over?
Redelijk tevreden, mager 7tje.
JaGamebuster schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 23:20:
Maarree die furries game. Was dat nou gameplay of wat?
Zeker niet in zon lelijke kastMr.Whitewolf88 schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 23:20:
[Afbeelding]
Past hier dus ook echt niet bij
Dunno, veel mensen zullen met die versie blijven omdat de echte sales op games altijd op de discs zijn, als je ziet voor welk prikje je na een tijd sony exclusives op schijfje kan oppikken bij retailers dan zie ik niet meteen iedereen naar Digital flocken.Jumpman schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 23:18:
Dit wordt de genadeklap voor optische disc games. Die versie zal duurder zijn, om iedereen naar digitaal krijgen.
PS1 wel danMr.Whitewolf88 schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 23:20:
[Afbeelding]
Past hier dus ook echt niet bij
Ik ook haha, toen de shaduw ervan af gingSilversin schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 23:21:
Ik moest gelijk denken aan de toren van Saruman uit LotR.

Weet nog niet of ik het mooi vind, maar ik vind het in ieder geval goed dat ze echt voor een design language gaan voor alle playstation dingen. Je kan het mooi of lelijk vinden, maar het maakt in ieder geval iets losMosin schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 23:19:
[...]
Inderdaad. Ik vind het juist mooi van Sony dat ze hun ballen tonen. Dit straalt een stuk mooie techniek uit.
En ik vind dat wit met blauw echt modern & futuristisch
- Chaoss
- Registratie: December 2000
- Laatst online: 00:26
:strip_icc():strip_exif()/u/17239/crop586cd04bb358c.jpeg?f=community)
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Nee hoor, ik blijf bij discs, digitaal voor mij te duurJumpman schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 23:18:
Dit wordt de genadeklap voor optische disc games. Die versie zal duurder zijn, om iedereen naar digitaal krijgen.
nothing stops this train
Maar weinig echt memorabele games op gt7 en horizon na. Spiderman dlc leuk maar zie liever een deel 2. Ja weet niet echt wat ik van de console moet vinden. Tis gedurfd maar mooi is anders. Maar console zie je toch biet als je gamed.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
We gaan het zien tegen launch tijd, maar de hype is nog steeds niet aanwezig.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Verwijderd
[ Voor 90% gewijzigd door Gropah op 11-06-2020 23:23 ]
ik ben wel heel nieuwsgierig hoe dat technisch gezien werkt... toch wel even kijken in de toekomst, voor research doeleinden.
Ohja. Hitman 3! Hopelijk komt-ie ook voor PC, ik zie mezelf geen shooter spelen op een PS5
[ Voor 15% gewijzigd door Gamebuster op 11-06-2020 23:23 ]
Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden
Zit nu te vergelijken, maar hij lijkt een stuk groter, puur ter referentie even de Xbox, geen vergelijkingVerwijderd schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 23:19:
[...]
Denk net zo hoog als XSX maar wel platter
Maar de discdrive van de Xbox is iets meer dan de helft, deze lijkt bijna 1/3de te zijn.
Super Q&D
:fill(white):strip_exif()/f/image/3GNQxrS3KZlMKwGGFU753JWk.png?f=user_large)
[ Voor 21% gewijzigd door SinergyX op 11-06-2020 23:25 ]
Playstation 5
Laatste shot liep de kat door het overhangende doek bij de store, daar liep ie met z'n poten doorheen. NIet heel sterkGropah schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 23:22:
Voor wie frans kan en meer van stray wilt weten: https://hk-devblog.com/
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Verwijderd
JaGamebuster schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 23:20:
Maarree die furries game. Was dat nou gameplay of wat?
- Chaoss
Geluid klonk over mijn soundbar goed, hoe hebben mensen met koptelefoon het ervaren? @bram1984?
Haha ja die staat mooier, komt er nog bij maar ben zoekende naar een niet omgebouwde phat
Ghostwire zag er ook wel interessant uit en de nieuwe Astrobot ben ik ook wel benieuwd naar. Er is geen woord gesproken over PSVR backwards compatibility maar de camera en een aantal games hinten daar wel naar.
Het design van de PS5 is ook wel mooi. Hoop echter wel dat hij ook horizontaal kan.
Snap niet dat ze met GTA V openen. Dat spel heeft iedereen nu wel 2x uitgespeeld. R* zal wel veel betaald hebben om de primeur te mogen maken.
Dat is hun werk
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Horizon en R&C waren erg mooi, maar mis een Battlefield of Killzone game met multiplayer.
Verwacht er nog wel één, maar dat word pas volgend jaar of misschien wel over twee jaar.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Smaken verschillen inderdaad, ik vind hem erg mooi en juist dit mag gezien worden.. past hier heel mooi
En wit!!!
Spiderman
GT 7
Ratchet and clank
Project Atia
Stray
Returnal
Sack boy
Destruction allstars
Kena (aanrader)
Goodbye Valcano high
Oddworld Soulstorm
Ghostwire Tokyo
Jetf
Godfall
Solar Ash
Hitman 3
Little devil
NBA 2K21
Bugsnax
Demon Souls
Deathloop
Village (resident evil)
Pragmata
Horizon forbidden West
Ik heb de originele playstation 1 in de vitrine kast staan, waar ik als kind op speelde. Klein kreupel en lelijk ding, maar van nostalgie vind ik het een prachtig apparaat. Eigenlijk is ‘ie door de jaren zelfs mooi gewordennioz schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 23:21:
[...]
Weet nog niet of ik het mooi vind, maar ik vind het in ieder geval goed dat ze echt voor een design language gaan voor alle playstation dingen. Je kan het mooi of lelijk vinden, maar het maakt in ieder geval iets los
Ze hebben schijt en maken er gewoon weer iets aparts van en zoals je terecht zegt, of je deze mooi of lelijk vind, onthouden doe je het toch wel.
spiderman DLC? is dit niet een heel nieuw deel?v8power67 schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 23:22:
Okee ja apart allemaal. Grafisch niet heel erg weggeblazrn maar dit zegt meer over wat 1st party Sony al deed op de ps4.
Maar weinig echt memorabele games op gt7 en horizon na. Spiderman dlc leuk maar zie liever een deel 2. Ja weet niet echt wat ik van de console moet vinden. Tis gedurfd maar mooi is anders. Maar console zie je toch biet als je gamed.
Playstation 5
- Chaoss
Wel onderbouwen dus dan mag het
Wit is leuk eens. Maar het design? Zet je hem naast je netgear gaming router?poor Leno schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 23:24:
Heel gedurfd zo'n design. Echt wel goed van ze.. Stukken beter dan een zwarte saaie doos iig.
Smaken verschillen inderdaad, ik vind hem erg mooi en juist dit mag gezien worden.. past hier heel mooi
En wit!!!
Ik denk als je kijkt hoe snel de twee games na elkaar uit komen dat je wel kan stellen dat je het als een soort DLC kan zien.Stylze schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 23:24:
[...]
spiderman DLC? is dit niet een heel nieuw deel?
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
- Chaoss
Voor de haters, er komt wel een zwarte versie
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
PSN: McMillan0984
Ja, dat was absoluut insta.. wachtttttJumpman schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 23:25:
Wel balen, geen FIFA 21. 😉
- Chaoss
Klonk over mijn soundbar al. Goed, morgen nog ff in HQ met koptelefoon luisteren.uchiha tijntje schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 23:26:
Misschien lag het aan Youtube, maar waarom moest ik nu met een headset luisteren?
Paprika schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 12:13:
[...]
Leuk ontwerp, maar er is geen enkele match met de controller. De nieuwe controller heeft veel ovale vormen en de getoonde variant heeft perfecte rondingen.
Die hebben de 25e hun eigen event.Clavat schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 23:26:
Had stiekem gehoopt dat er iets van cyberpunk tussen zat
"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord
Dit topic is gesloten.
[font size=16]
In dit topic geen statusupdates van je bestelling, daarvoor is [PS5] Pre-order, bestellingen en levertijden
[/font]
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden