Dus als je de digital only edition neemt, kun je nog vrij weinig als je sporadisch een collectors edition koopt?
En we hebben schijnbaar de eerste timed exclusive... Echt nutteloos.
https://twitter.com/geoff.../1271189286553923584?s=21
Deathloop and ghost wire tokyo.
https://twitter.com/geoff.../1271189286553923584?s=21
Deathloop and ghost wire tokyo.
[ Voor 11% gewijzigd door uchiha tijntje op 11-06-2020 23:27 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Misschien omdat ze hoopte dat je die headset koopt als dit tegen valt met je eigen headsetuchiha tijntje schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 23:26:
Misschien lag het aan Youtube, maar waarom moest ik nu met een headset luisteren?
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
- Chaoss
- Registratie: December 2000
- Laatst online: 00:30
:strip_icc():strip_exif()/u/17239/crop586cd04bb358c.jpeg?f=community)
Zie eerder geposte afbeeldingen, ja dus.Batiatus schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 23:26:
Vind het design wel mooi, hopelijk kan je m wel horizontaal leggen. Wat betreft games nog niet weggeblazen, maar Horizon zag er wel tof uit (Go Guerrilla!).
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Gta remaster en meer content is toch ook wel vet 👌👌
psn: HertogJack
Show begon sterk en daalde daarna naar een dramatisch kinderachtig niveau.
Dat Horizon 2 en de eindelijke reveal van het apparaat waren wel de afsluiter die de show nodig had.
Gewaagd design, mag hopen dat hij liggend kan, leek me een grote unit.
Dat Horizon 2 en de eindelijke reveal van het apparaat waren wel de afsluiter die de show nodig had.
Gewaagd design, mag hopen dat hij liggend kan, leek me een grote unit.
Die hebben duidelijk afspraken met Xbox gemaakt, dus zal wel tijdens één van die events langs komen.Clavat schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 23:26:
Had stiekem gehoopt dat er iets van cyberpunk tussen zat
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
echt een heel vet design. Afwachten of die ook in het zwart komt, geborsteld aluminium in het midden zou het dan helemaal mooi maken.
Aah oke, nou geen gameplay dan in ieder geval.nioz schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 23:19:
[...]
Ze zeiden expliciet dat alles op PS5 draaide toch? Dus minstens ingame cut-scene / in engine render dan? of heb ik dat verkeerd begrepen?
Ben benieuwd naar de prijsverschillen tussen de versie met en zonder optische drive. Ik geef de voorkeur aan optische schijven ipv online aankopen .
CDPR heeft de 25ste een eigen event. Daar kan je meer cyberpunk verwachten!Rossi46 schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 23:28:
[...]
Die hebben duidelijk afspraken met Xbox gemaakt, dus zal wel tijdens één van die events langs komen.
2 jaar later. Valt ook weer mee.EnterToets schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 23:26:
[...]
Ik denk als je kijkt hoe snel de twee games na elkaar uit komen dat je wel kan stellen dat je het als een soort DLC kan zien.
Voor mij alleen Gran Turismo 7 en Horizon Forbidden West interessant.
[ Voor 8% gewijzigd door Jumpman op 11-06-2020 23:29 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Wooho, duurde even maar daar was Aloy! Alleen zij maakt de PS5 al een instantbuy!
Die digitale versie kan ik dan net iets mooier vinden, staand is hij symetrisch, dat het net iets meer klopt, maar nog steeds... ik kan er niet aan wennen
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
- Chaoss
Die Spiderman beelden waren toch Spiderman 2?
Hij is echt groot. Plat lijkt er ook een stand nodig te zijn.SinergyX schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 23:23:
[...]
Zit nu te vergelijken, maar hij lijkt een stuk groter, puur ter referentie even de Xbox, geen vergelijking
Maar de discdrive van de Xbox is iets meer dan de helft, deze lijkt bijna 1/3de te zijn.
Super Q&D
[Afbeelding]
Verwijderd
Ik ben wel om inmiddels dat wordt een PS5 ipv van die andere toren. Veel gevarieerde games die zowel als setting en graphics veel meer immersie brengen.
Heb je enig idee hoeveel tijd het kost om een hoog kwaliteit game te maken? Het is duidelijk dat ze niet veel aan de engine hiervoor poetsen e.d.
Ook al komt de ps5 in het zwart ik ga voor deze variant. Ben er echt blij mee. Gaat hier goed passen . Ik ben ook wel hyped voor de village! Sowieso al 3 must haves gezien. Ook die nieuwe Abe fantastisch.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Ik ga de 4K stream kijken met headset. Nu niet gedaan.Chaoss schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 23:23:
Goeie opbouw in de presentatie trouwens.
Geluid klonk over mijn soundbar goed, hoe hebben mensen met koptelefoon het ervaren? @bram1984?
Mijn verdict: ik vond het overall gezien wel een beetje tegenvallen, maar mijn verwachtingen waren dan ook torenhoog (fanboy, laat me lekker). Wel goed dat ze veel gameplay lieten zien.
Gelukkig ook wel een aantal vette dingen gezien:
Spiderman Miles Morales - Zo te zien wordt dat een soort spin-off, aangezien ze ook met R&C bezig zijn. Sowieso day one.
Ratchet & Clank - Ja zoals bekend ben ik niet van cartoony meuk, maar dit ziet er wel echt heel dik uit.
Project Atia - Idem, ook heel vet.
Sack boy - Leuke game om met de kids te doen.
Kena - Ziet er ook echt heel tof uit. Die komt er zeker wel.
Demon Souls - Ga ik sowieso proberen, net als iedere FROM game.
Resident Evil Village - Ziet er ook tof uit. Hopelijk komt er weer een VR mode.
Horizon - Ja, het vervolg op de game die 2 uur spelen liet voelen als 2 minuten. Dag 1.
En de console zelf: niet verwacht dat we die zouden zien. Ik vind hem echt enorm sexy en ben erg opgelucht dat het niet een saaie zwarte doos is of iets van een toren model. Het lijkt erop dat het ding ook kan liggen? Maar wellicht zet ik hem gewoon achter de TV, lekker open.
Al met al was dit pas het begin. Sony gaat nog met meerdere uitzendingen komen, de komende maanden. Er komt nog veel meer leuks aan.
Het geluid was super mooi , razer treasher 7.1 op gehad klonk erg goed en dat met een redelijke stream ,wachten op 4k beeldenDonstil schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 23:27:
[...]
Misschien omdat ze hoopte dat je die headset koopt als dit tegen valt met je eigen headset
Haha, oké danVerwijderd schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 23:30:
Ik ben wel om inmiddels dat wordt een PS5 ipv van die andere toren. Veel gevarieerde games die zowel als setting en graphics veel meer immersie brengen.
Goede games gezien. Ik had stiekem toch wel op een silent hill game gehoopt. Maar goed, er kan nog vanalles komen.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Ik ben niet ondersteboven van de games. Hoewel Horizon 2 wel tof is. Kena zag er ook leuk uit. Ben vooral benieuwd naar de All Star Destruction. Lijkt een mooi concept.
MAAR OH MY GOD HEB JE DIE CONSOLE GEZIEN. WTF. WAT EEN BALLEN. EN DIE HEADSET. DIE MOET IK HEBBEN. SOWIESO.
MAAR OH MY GOD HEB JE DIE CONSOLE GEZIEN. WTF. WAT EEN BALLEN. EN DIE HEADSET. DIE MOET IK HEBBEN. SOWIESO.
NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x
Denk je echt dat ze na release begonnen zijn aan deel 2? Die zijn al eerder begonnen voordat deel 1 uit was. ( dit is vaker bij games )EnterToets schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 23:30:
[...]
Heb je enig idee hoeveel tijd het kost om een hoog kwaliteit game te maken? Het is duidelijk dat ze niet veel aan de engine hiervoor poetsen e.d.
Dus wat heeft mijn aandacht
Project nogwat
Re8
Horizon 2
De rest nu al vergeten.
Project nogwat
Re8
Horizon 2
De rest nu al vergeten.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Ik denk eerder een standalone DLC, net als Infamous first light. Insomniac is ook bezig met Ratchet & Clank, dus betwijfel dat ze een spiderman 2 als launch titel af hebben kunnen krijgen.Chaoss schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 23:29:
Die Spiderman beelden waren toch Spiderman 2?
Eerlijk gezegd maakt het mij niks uit hoe een console eruit ziet, maar vind het nice dat ze nu weer voor een stijl zoals de PS3 phat gekozen hebben. Als ik trouwens kijk naar m'n PS3 phat en de PS5 met in achtneming van de BD drive, dan lijkt het erop dat de PS5 toch een 5cm hoger is dan de PS3 phat, die toch al niet klein is. Al met al beter dan het goedkope design van de PS4.
@bram1984 dacht altijd dat je smaak had (ben het iig eens met je game smaak). Maar de console mooi? Wist niet dat er zoveel netgear liefhebbers waren op tweakers.
Elke keer dat ik een playstation had gekocht was om PES te spelen. ik wacht nog wel een jaartje tot de next-gen editie uit is voor ik upgrade
GT7 instabuy confirmed.. mijn absoluut legendarisch circuit is terug

https://pbs.twimg.com/med...PqJ?format=jpg&name=large
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Alles staat in 4k op youtube op de Playstation kanaal!Gandalf68 schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 23:31:
[...]
Het geluid was super mooi , razer treasher 7.1 op gehad klonk erg goed en dat met een redelijke stream ,wachten op 4k beelden
YouTube: PlayStation
Verwijderd
Ja die andere komt er later misschien wel bij maar ze komen niet zo overtuigende uit de hoek vandaar.uchiha tijntje schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 23:31:
[...]
Haha, oké danEindelijk je keuze gemaakt! Ik had er de afgelopen weken zoveel over nagedacht. Welke zou die nu kopen. Je was zo positief over beide consoles
Awh the fuck yeah!!!!SinergyX schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 23:33:
GT7 instabuy confirmed.. mijn absoluut legendarisch circuit is terug![]()
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Dat denk ik niet, of in ieder geval niet jaren ervoor.corporalnl schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 23:32:
[...]
Denk je echt dat ze na release begonnen zijn aan deel 2? Die zijn al eerder begonnen voordat deel 1 uit was. ( dit is vaker bij games )
Geen prijzen, dus ook geen pre-orders vandaag voor het volledige bedrag.
Ik verwacht dat Sony nog een aanval op Microsoft gaat doen wat betreft prijs. Iets minder snelle console, maar wel marktleider worden.
Ik verwacht dat Sony nog een aanval op Microsoft gaat doen wat betreft prijs. Iets minder snelle console, maar wel marktleider worden.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Dat worden ze sowiesoJumpman schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 23:34:
Dat zijn ze al, dat blijven ze, Sony heeft zoveel meer momentum met precies die specifieke games, daar kan je niet zomaar tegenin (ok.. misschien designJumpman schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 23:34:
- Chaoss
Ze zijn al marktleiderJumpman schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 23:34:
Demon's Souls!! Yay, goeie reden om PS5 aan te schaffen.
Verwijderd
Ik moet en sparen voor de digital edition en een mooi wit tv meubel waar ie op kan staan 
Mooi uniek design.
Mooi uniek design.
Ik denk eerder andersom.Jumpman schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 23:34:
Ouch, als ik 'm zo zie, dan gaat die rechtop. Zo is 'ie weer graflelijk. 

Eigenlijk zonde dat de versie met BluRay drive er wat minder goed uitziet vanwege asymmetrisch in vertikale stand. Toch een must voor mij, voor PS4 BC en de UHD BluRay.
Ik herkende 'm ook in de streamSinergyX schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 23:33:
GT7 instabuy confirmed.. mijn absoluut legendarisch circuit is terug![]()
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Die onderkant.. kan dat ding niet op z'n zij vallen ofzo? Hij staat enkel op dat rondje rechts.bram1984 schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 23:35:
[Afbeelding]
Edit, oh wacht, dat rondje zit in het midden.. dan nog
[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 11-06-2020 23:36 ]
Als je ze zo naast elkaar zet is de PS5 echt een monster qua formaat. Had hem kleiner verwacht vanwege de variabele clock snelheid.SinergyX schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 23:23:
[...]
Zit nu te vergelijken, maar hij lijkt een stuk groter, puur ter referentie even de Xbox, geen vergelijking
Maar de discdrive van de Xbox is iets meer dan de helft, deze lijkt bijna 1/3de te zijn.
Super Q&D
[Afbeelding]
Ik kijk geregeld blu-ray hdr 4k films. Dus ik ga zeker voor de versie met speler.
Overigens is er ook nergens gezegd dat dit om een volledige game gaat.corporalnl schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 23:32:
[...]
Denk je echt dat ze na release begonnen zijn aan deel 2? Die zijn al eerder begonnen voordat deel 1 uit was. ( dit is vaker bij games )
Tjeezz zo wordt die nog even 26x zo lelijkbram1984 schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 23:35:
[Afbeelding]

Xbox Series X: I ColoSsuZz I - PS5: I-ColoSsuZz-I
Dit is puur de 'sleuf' als referentie, kan prima zijn dat de sleuf van de PS5 precies formaat disc is, die van XB mogelijk iets breder, maar het is ter referentie.. hij lijkt gewoon best grootCaayn schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 23:36:
[...]
Als je ze zo naast elkaar zet is de PS5 echt een monster qua formaat. Had hem kleiner verwacht vanwege de variabele clock snelheid.
De project athia van Square Enix trailer ziet er wel interessant uit
Doet me denken qua stijl deze PS4 tech demo (8jaar geleden) ook van Square Enix!
Doet me denken qua stijl deze PS4 tech demo (8jaar geleden) ook van Square Enix!
[ Voor 9% gewijzigd door Cowboy_Henk op 11-06-2020 23:38 ]
Mooie console met een zeer gewaagd design. De games die er voor mij uitspringen:
Spider-Man: Miles Morales
Horizon Forbidden West
Resident Evil 8: Village
Ik hoop dat de Digital version net onder of rond de € 500 duikt
Spider-Man: Miles Morales
Horizon Forbidden West
Resident Evil 8: Village
Ik hoop dat de Digital version net onder of rond de € 500 duikt
Wel leuk als je allemaal spul hebt van AlienWare.
Ieder zn smaak maar vind hem echt dik, liefst wel in het zwart
En misschien digital versie overwegen..
450 voor digital vs 500/550 disc versie?
En misschien digital versie overwegen..
450 voor digital vs 500/550 disc versie?
[ Voor 40% gewijzigd door BigF25 op 11-06-2020 23:40 ]
Wanneer komt de ps5 slim?
I served in a company of heroes.
Beetje underwhelming voor mij. Godfall zat op de juiste plek in de show want het is alles behalve een show starter of afsluiter.
De middelste 40 minuten hadden niets met de PS5 te maken wat mij betreft. Wat me bijgebleven is is dit:
Project Athia
Ratchet en Clank
Kena
Housemarque
Demons souls
Resident Evil 8
Pragmata
HZD2
Op zich een prima lijst maar Ik had graag meer AAA gezien...
Design van de PS5 is top, dat dan weer wel 😊
De middelste 40 minuten hadden niets met de PS5 te maken wat mij betreft. Wat me bijgebleven is is dit:
Project Athia
Ratchet en Clank
Kena
Housemarque
Demons souls
Resident Evil 8
Pragmata
HZD2
Dus de PS5 is veel groter dan de Xbox maar minder krachtig?
Does not compute, of wacht, koeling dingetje mss he
[ Voor 17% gewijzigd door nwnc op 11-06-2020 23:39 ]
xbox heeft misschien ook weer een externe voedingnwnc schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 23:39:
I served in a company of heroes.
Verwijderd
Volledig mee eens.Kenny_026 schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 23:39:
Beetje underwhelming voor mij. Godfall zat op de juiste plek in de show want het is alles behalve een show starter of afsluiter.
Project Athia
Ratchet en Clank
Kena
Housemarque
Demons souls
Resident Evil 8
Pragmata
HZD2

Neen.Vuvuzela schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 23:40:
[...]
xbox heeft misschien ook weer een externe voeding
Nee wordt gewoon internVuvuzela schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 23:40:
[...]
xbox heeft misschien ook weer een externe voeding
Ik begrijp echt niets van dit design. Ik hoop dat het met airflow oid te maken heeft.
Gt 7 beelden met kleine teaser van de tuning shop en je ziet used cars staan !! Ik ben toch weer happy like a child at Christmas!!
Maar is dat echt zo. Ik had iets gelezen over sat de PS5 op papier dan wel minder kracht lijkt te hebben maar door de vooruitstrevende architectuur dit juist ombuigt?nwnc schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 23:39:
Lijkt op een pistache noot die je nauwelijks open krijgtbram1984 schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 23:35:
[Afbeelding]
Ik,weet nog dat ik de PS4 zag en gelijk riep, dat ding wordt bloedheet. Dus ja ik zie liever een grotere console. Past trouwens prima in een wit meubel...
Wat een design zeg, moet er spontaan een afspraak bij de Hans Anders door maken. Wat een wanstaltelijke verschijning. Alle voorgaande OG PlayStations vond ik altijd erg strak en futuristisch. Dit is meer foute jaren 80 Sci-Fi futuristisch, jammer...
- Chaoss
Sony blijft volgende next-gen de koning,kan ni anders.Let maar op dat ze qua prijs goed zitten.
[ Voor 3% gewijzigd door Amaze86 op 11-06-2020 23:44 ]
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Hoop wel dat ze het online gedeelte van gt sport overhevelen. Een van de leukere online race games waar je met alle niveaus aan je trekken komt.v8power67 schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 23:42:
[YouTube: Gran Turismo 7 - Announcement Trailer | PS5]
Gt 7 beelden met kleine teaser van de tuning shop en je ziet used cars staan !! Ik ben toch weer happy like a child at Christmas!!
Christmas 2026 that isv8power67 schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 23:42:
[YouTube: Gran Turismo 7 - Announcement Trailer | PS5]
Zou wat zijn als ze qua sales verliezen... Dan mag dr leiding wel naar huis gestuurd wordenAmaze86 schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 23:42:
Sony blijft volgende next-gen de koning,kan ni anders.Let maar op dat ze qua prijs kunnen goed zitten.
Wel meubel met kerstverlichting mag ik hopen? Witte leren bank?Kenny_026 schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 23:42:
Ik,weet nog dat ik de PS4 zag en gelijk riep, dat ding wordt bloedheet. Dus ja ik zie liever een grotere console. Past trouwens prima in een wit meubel...
Ok, als het iets nieuws is, kan ik de grootte wel begrijpen.AMARONE schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 23:42:
[...]
Maar is dat echt zo. Ik had iets gelezen over sat de PS5 op papier dan wel minder kracht lijkt te hebben maar door de vooruitstrevende architectuur dit juist ombuigt?
Genoeg als ik dat hier zo lees.wauturr schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 23:43:
Pfff who cares hoe dat ding eruit ziet....
Hoe weten jullie dat hij minder krachtig is. Ik heb bij de ps5 heel veel gezien over het offloaden van bepaalde taken naar eigenhardware, zoals audio, raytracing en ssd snelheden die preload van assets onnodig maken dus alles direct ingeladen kunnen worden.nwnc schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 23:39:
Audio heeft bv een eigen aparte chip die alle audio regelt en blijkbaar dus al een halve tot een hele core vrijspeelt voor de game zelf. Daarnaast kan die chip ook gebruikt worden voor bepaalde brekeningen die een stuk sneller op de specifieke chip zullen gaan dan op de main cpu. Dit soort dingen zijn niet meegerekend in de Tflops berekeningen die online staan, dus dat is totaal geen rechvaardige vergelijking van de consoles.
Dit zal ook niet duidelijk zijn tot beide consoles uit zijn en games vergeleken kunnen worden op beide consoles.
Voor mij lijkt het wel een zwarte banaan dat wordt open gepeld met een witte schil 😝D. Ninjai schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 23:42:
[...]
Lijkt op een pistache noot die je nauwelijks open krijgt
Dit nogal ja.wauturr schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 23:43:
Past niet bij mijn kleedje, stelletje wijven m/v.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Je moeder heeft mn witte bank verpestgiantgiantus schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 23:44:
[...]
Wel meubel met kerstverlichting mag ik hopen? Witte leren bank?

Nee ik heb gewoon een strak wit meubel en daar past dit prima in denk ik.
4k gran turismo video is er :
Nou daar dacht ik nog aan, digitale games waren altijd duur omdat de retail dat “eiste” maar dat gaat met de digital only niet op, waarom die in je retail winkel leggen zou je dan denken.t mac schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 23:45:
Die Digital only kunnen ze veel goedkoper aanbieden omdat ze per verkochte game 10,- extra vangen.
Oftewel lekker digitaal only verkopen ook en de games naar 59,95
Nou.. als digitale games iets goedkoper worden, dan hebben winkels als Gamemania en Nedgame tot aan de PS6 om de boel op te doeken en verkopen 
Want dit is waarschijnlijk een tussenmodel voordat het volledig over gaat op digitaal..

Want dit is waarschijnlijk een tussenmodel voordat het volledig over gaat op digitaal..
Niet iedereen propt zijn console in een kast.. Dit uiterlijk wil je zo snel mogelijk verbergen..wauturr schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 23:43:
Hopelijk komt ie er ook in het zwart!
360mm x 73mm iets groter dan de ps4
PSN:Arijanonline Xbox:Arijanonline Twitch
Minder plastic dus reken er maar op. Zo'n doosje en de disc zijn eigenlijk niet meer van deze tijd.poor Leno schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 23:47:
Dit topic is gesloten.
Let op:
[font size=16]
In dit topic geen statusupdates van je bestelling, daarvoor is [PS5] Pre-order, bestellingen en levertijden
[/font]
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
[font size=16]
In dit topic geen statusupdates van je bestelling, daarvoor is [PS5] Pre-order, bestellingen en levertijden
[/font]
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden