Jezus wat een lelijk ding. Gelukkig in een afgesloten kast met voldoende koeling.
Not what I expected maar damn! Ziet er futuristisch uit
Tegenwoordig is het makkelijk om een verhaal toetevoegen aan een bestaande spel en te verkopen als een nieuw spel.
Kan denk ik niet meer horizontaal?
Ja daar komt die, wit met blauwe verlichting. 😆
net een kat.. ik haat katten..
I served in a company of heroes.
Ok, dat hebben ze ecth fuckign GEIL gedaan!

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
En nu cake ?
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Oeh dat wit met blauw vind ik echt mooi, past ook super in m'n interieur
Ik mis Jony Ivy
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Kokers he. Dit is een grap toch?
Wat een wanstaltig ding zeg, zelfs in het zwart is dit niets.
Dat domme Japanse design ook altijd.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Iets te "design", oogt als een fan render eerlijk gezegd. Maar goed, daar is ie dan.
Een zonder optical! Cool!
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Wat een ‘Alien’ ding.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Nouja.. ik zat goed met m'n wit/blauw.. maar errr niet echt mijn ding.
Wel vet dat er een digitale versie is
Wel vet dat er een digitale versie is
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Oh da's wel apart haha.
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
whaaat 2
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
met en zonder BD drive dus
Geen drive uiteraard.Martinspire schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 23:12:
Lef +1.
Op zich wel geinig design, maar ik begrijp ze niet helemaal. Digital Edition komt er dus ook. Ben benieuwd wat de verschillen zijn
Prima ik wil de digital edition.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Hahaha ik zeg al maanden 2 versies. Iedereen hier verklaarde me voor gek en daar is hij. In twee varianten 😎
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Verwijderd
ding is vet mooi ja, gelukkig niet die dev kitDonstil schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 23:12:
Kokers he. Dit is een grap toch?
Told ya! Wit met blauw, en ok, ook wat zwart
.
Ziet er wel zeer zeer artsy uit! Echt vet.
En veel meer revealed dan iedereen verwachtte.
Ziet er wel zeer zeer artsy uit! Echt vet.
En veel meer revealed dan iedereen verwachtte.
Poeh. Knap lelijk zeg.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Wooooot
PSN:Arijanonline Xbox:Arijanonline Twitch
- Chaoss
- Registratie: December 2000
- Laatst online: 00:26
:strip_icc():strip_exif()/u/17239/crop586cd04bb358c.jpeg?f=community)
ZO presenteer je een console!
[ Voor 3% gewijzigd door Chaoss op 11-06-2020 23:13 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Nou geen prijs dus, maar goed.
Benieuwd naar de prijs van de Digital Edition.
Omg lijkt echt wel op dit concept, zat er niet ver naast
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Y5iiqHIYS7iA1WlTtiDbkoG0.jpg?f=user_large)
En hier was ik dus bang voor, wat een ruimteschip
Xbox Series X: I ColoSsuZz I - PS5: I-ColoSsuZz-I
Wel bijzonder zeg, niks wat er op leek tot nu toe
Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB
Design moet ik aan wennen. Erg gewaagd maar ik moet een "niet" render versie van zien.
lelijk verschrikkelijk!
nothing stops this train
Topper hopelijk die headset ook op release.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
De kleur ja, voor de rest lijkt het niks op de echte versie.Cowboy_Henk schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 23:13:
[Afbeelding]
No offense maar lijkt echt totaal niet op dit concept, behalve dat 'ie rechtop staat.Cowboy_Henk schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 23:13:
[Afbeelding]
Wat is het verschil met normale editie dan?Ari Gold schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 23:13:
wijze woorden
Naast de kleur wit zie ik weinig overeenkomsten.Cowboy_Henk schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 23:13:
[Afbeelding]
Dit was beter geweest imhoCowboy_Henk schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 23:13:
[Afbeelding]
Verwijderd
Wat een lelijk apparaat, ziet eruit alsof een 13-jarige gamer dit verzonnen heeft met deze kleurencombinatie incl. blauwe lampjes.
lijkt er totaal niet op.. helaasCowboy_Henk schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 23:13:
[Afbeelding]
I served in a company of heroes.
Dus in de winkel vind je dadelijk 2 rekken ps5 games.. 1 met doosjes met codes en 1 met fysieke games
PSN: McMillan0984
Kleur misschien maar design? Nee..Cowboy_Henk schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 23:13:
[Afbeelding]
Uhhhh nee, wat een tegenvaller wat design betreft.
Ziet er totaal niet praktisch uit imo.
Ziet er totaal niet praktisch uit imo.
Damn, hij moet dus overeind blijven staan?
Dat vind ik best een tegenvaller.
FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch
Bluray drive?Valandil schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 23:14:
[...]
Wat is het verschil met normale editie dan?
Wie zegt dat? Zou even afwachten.Grumpmeister schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 23:14:
Damn, hij moet dus overeind blijven staan?Dat vind ik best een tegenvaller.
De doelgroep van Sony is 12 jaar en jonger?
Geen disc drive in de digital edition.Valandil schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 23:14:
[...]
Wat is het verschil met normale editie dan?
Wat op zich sucked want de beste koopjes bij PS games doe je als ze er na x maanden voor 25-30 op te pikken zijn op disc en niet op de PS Store.
Verwijderd
vast niet.Grumpmeister schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 23:14:
Gaaf! Nu alleen de prijs nog!
Maar verassing van de show: KENA.
Maar verassing van de show: KENA.
Ik vond horizon altijd prachtig. Maar deze niet eens heel erg veel mooier of zo
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
Hoop dat ie ook plat kan, anders ga ik serieus twijfelen over aanschaf.
Dit is echt te lelijk voor je huiskamer. Lijkt gericht op 12 tot 16 jarigen met dit wanstaltig ontwerp.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Hij zal toch ook wel kunnen liggen? Ik bedoel ze weten toch ook wel dat de meeste laten er zo uitzien?
Mooi ding maar smaken verschillen, helaas niets over de prijs en qua games ook niet echt toppers gezien, op Horizon na dan.
Stay hungry, stay foolish!
Hele vette show, console ziet er ook heel gelikt uit. Niets dat op renders lijkt.
En wat een games...
En wat een games...
Sorry hoor maar vind het dus echt een lelijk en met name onhandig ding. Even rellen net als destijds bij de banaan controller en wie weet passen ze het nog aan.
BD drive is 50 euro + licentie kosten voor HEVC etc.. 70 euro ? Denk 100 euro op een prijs voor de uitgebreide versie van 499 ?Ari Gold schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 23:13:
Vind dat totaal niet. Die concept is een afgeschuinde PS4.Cowboy_Henk schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 23:13:
[Afbeelding]
Ik mag toch serieus hopen dat ie horizontaal kan haha

PSN: xMaurice93
Oh, nee, idd, nu zie ik het. De linker kant / onderkant is wel recht. Dat leek eerder niet zo te zijn.
FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch
- Chaoss
- Registratie: December 2000
- Laatst online: 00:26
:strip_icc():strip_exif()/u/17239/crop586cd04bb358c.jpeg?f=community)
Denk ik niet playstation kunnen altijd horizontaal en verticaalGrumpmeister schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 23:14:
Ik vind het ontwerp geweldig.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Tja en anders gaat ie gewoon plat hoor, I don't care.giantgiantus schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 23:15:
Hij zal toch ook wel kunnen liggen? Ik bedoel ze weten toch ook wel dat de meeste laten er zo uitzien?
Hij kan gewoon liggen hoor.
Zag je net in 1 sec
Zag je net in 1 sec
Als de bovenhoek nou gewoon plat was ipv 2 punten die uitsteken. Dat zou veel slicker zijn.
[ Voor 12% gewijzigd door Ari Gold op 11-06-2020 23:16 ]
Dat wordt dus tzt een digital edition als ie ook in een andere kleur leverbaar wordt. Heb een open hifi meubel en wit gaat niet in mijn interieur passen.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Hij oogt te rond aan de zijkant om denk ik plat te kunnen.
:fill(white):strip_exif()/f/image/zmeRKW5HRVJxyKscgpOnd9JI.png?f=user_large)
Die gast van Neogaf (VR4nogwat?) zat er trouwens aardig dichtbij dat ik me kan herinneren, die had ook aardige golvende vormen.
:fill(white):strip_exif()/f/image/zmeRKW5HRVJxyKscgpOnd9JI.png?f=user_large)
Die gast van Neogaf (VR4nogwat?) zat er trouwens aardig dichtbij dat ik me kan herinneren, die had ook aardige golvende vormen.
[ Voor 20% gewijzigd door SinergyX op 11-06-2020 23:17 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik vind dat eigenlijk wel goed. Althans, dat ze kiezen voor een 'verplichte' stand, want de optie om het ding zowel horizontaal als verticaal te kunnen plaatsen betekent dat er altijd ergens een compromis gemaakt moet worden wat betreft koeling.Grumpmeister schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 23:14:
Nou ja de PS1 en PSONE konden alleen liggen hoorChaoss schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 23:15:
[...]
Denk ik niet playstation kunnen altijd horizontaal en verticaal
Ik vind het ontwerp geweldig.
Als ie maar plat te gebruiken is, ding staat op twee gewelfde ribben, kan ook met airflow te maken hebben, meer air van onderenMr.Whitewolf88 schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 23:15:
Sorry hoor maar vind het dus echt een lelijk en met name onhandig ding. Even rellen net als destijds bij de banaan controller en wie weet passen ze het nog aan.
Wat een ongelooflijk lelijk ding.
Horizon: Whatever is wel een insta-buy voor mij
Horizon: Whatever is wel een insta-buy voor mij
Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden
Volgens mij zag je hem heel snel ergens tussen door horizontaal liggen.Maurice079 schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 23:15:
Ik mag toch serieus hopen dat ie horizontaal kan haha
Dit topic is gesloten.
Let op:
[font size=16]
In dit topic geen statusupdates van je bestelling, daarvoor is [PS5] Pre-order, bestellingen en levertijden
[/font]
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
[font size=16]
In dit topic geen statusupdates van je bestelling, daarvoor is [PS5] Pre-order, bestellingen en levertijden
[/font]
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden