Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03:14
D. Ninjai schreef op woensdag 8 april 2020 @ 09:49:
Hebben jullie al een pre-order geplaatst voor de PS5? Elke keer als ik bij Nedgame kom dan zit ik te twijfelen want ik heb nog nooit een console op release gehaald en het moet toch een eerste keer zijn. Wil een dergelijk magisch moment wel meemaken :P
Ik weet het niet meer of destijds de PS4 ook lastig te bemachtigen was in het begin.
NedGame weet net zoveel als wij, dus daar ik ga mijn pre-order zeker niet plaatsen. Ik werk toch online dus ik heb nog nooit moeite gehad om een console te bemachtigen op de dag van release. Ga denk ik weer vertrouwd voor Bol.com die hebben me met dit soort releases nog nooit teleurgesteld.

Ik snap dat gezeur over een witte controller ook niet zo. Het is bovendien plastic dan haal je 1x in de maand een natte doek eroverheen als je zo'n smeerpijp bent.

[ Voor 10% gewijzigd door NotSoSteady op 08-04-2020 10:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 8 april 2020 @ 09:55:
[...]

Er bestaan toch ook third party controllers voor de PS4 met een Xbox lay-out?
Klopt, maar dat vind ik gedoe. Ik wil out-of-the-box gewoon een officiële controller die voor mij voldoet. Dat lijkt bij de PS5 het geval te zijn. Erg veel zin om hem uit te proberen. :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Hier nog even de DS4 + DS5 (noem hem maar even zo voor het gemak) naast elkaar.

Afbeeldingslocatie: https://static3.srcdn.com/wordpress/wp-content/uploads/2020/04/PS5-vs-PS4-DualSense-DualShock-4-Controller-Comparison-Differences.jpg

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Flagg schreef op woensdag 8 april 2020 @ 09:38:
[...]

Hij is wellicht niet specifiek gericht op mensen die hun smerige klauwen nooit wassen en die vooral in de waan willen blijven dat hun controller nog heel schoon is omdat je het toch niet kan zien.

Ik denk dat Sony die doelgroep redelijk veilig kan negeren zonder dat de verkoopcijfers in het geding komen. :+
Controller is zwart-wit, past in elk geval goed bij je karakter 🤡

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023
Mooi ontworpen controller! Erg benieuwd hoe hij in de hand ligt.
De naam, dualsense, doet wel echt vermoeden dat de controller dus echt je hartslag e.d. gaat meten, daar ben ik dan weer geen fan van.

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04:26
Vond de DS4 nooit lekker in de hand liggen tov de X1 controller, dus dit is een mooie vooruitgang. Design en kleuren spreken me wel aan, lekker futuristisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

Best wel een interessant ontwerp. Als die door een leaker getoond zou worden zou je ook kunnen zeggen dat het gewoon concept-art is. Ze kunnen met dit design wel alle kanten op gaan qua kleuren natuurlijk, beetje zelfde zoals het nu ook gaat met de DS4 controller.

Maar belangrijkste van alles; hoe gaat de controller in de hand liggen. :D
Silversin schreef op woensdag 8 april 2020 @ 10:13:
Vond de DS4 nooit lekker in de hand liggen tov de X1 controller, dus dit is een mooie vooruitgang. Design en kleuren spreken me wel aan, lekker futuristisch.
Dat heb ik dus ook. De Xbox controllers heb ik altijd fijner gevonden dan de DS4 controllers.

[ Voor 35% gewijzigd door Metian op 08-04-2020 10:15 ]

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyrunner
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-09 17:01
Een 'simplified' controller zou leuk zijn voor de casual gamer van de vorige generatie.

Ik heb weinig tot niks met de stortvloed van FPS games en zit ook niet te wachten op 1001 knoppen die ik na 10 sec toch weer vergeten ben.

Ergo: 'simplified' controller met een bijbehorende lineup van games voor de (extremely) casual games van gisteren (ja, ik ben 45+).

It took the power of Commodore 64 to put man on the moon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geraedus
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 14-09 16:55
Ben benieuwd of de nieuwe controller compatible gaat zijn met de Playstation 4 Pro. Als dat zo is dan word het een instabuy.

PSN : Geraedus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Skyrunner schreef op woensdag 8 april 2020 @ 10:20:
Een 'simplified' controller zou leuk zijn voor de casual gamer van de vorige generatie.

Ik heb weinig tot niks met de stortvloed van FPS games en zit ook niet te wachten op 1001 knoppen die ik na 10 sec toch weer vergeten ben.

Ergo: 'simplified' controller met een bijbehorende lineup van games voor de (extremely) casual games van gisteren (ja, ik ben 45+).
Kun je lang wachten. Overigens had de DualShock van de PS One ook gewoon twee thumbsticks, L1/R2, R1/R2, vier knoppen en een d-pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:02
Satom schreef op woensdag 8 april 2020 @ 08:53:
[...]
Dan hoop ik dat ze exact dezelfde afmetingen hebben als voor de DS4, kan ik mooi de opzet-stukjes overzetten/hergebruiken :X
Ja, het gaat me meer om de bolling in het midden waar ik vaak vanaf glij. Nu heb ik ook nog grote handen, dus dat werkt ook niet mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:20

justifire

Shut up and squat !!

bram1984 schreef op woensdag 8 april 2020 @ 09:56:
[...]
[...]

Ja want een zwarte controller wordt natuurlijk niet vies. Of is het dan niet erg omdat je het niet ziet? Ik weet niet wat ik dan smeriger vind. Je kan ook gewoon een keer je handen wassen. Dat kan natuurlijk nooit kwaad. Helemaal in deze tijd kan je veel oefenen.
Tuurlijk wordt hij wel vies, elke controller wordt dat.
Verschil is wel of hij na twee maanden nog netjes toont, of is verworden tot een zebra.
Daarom heb ik ook geen wit lederen bekleding in mijn auto, geen witte mobiel etc.
Neem van mij aan dat je kan wassen tot je een ons weegt, zandgrond en olie krijg je echt niet uit je poriën na een dag buffelen.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023
Geraedus schreef op woensdag 8 april 2020 @ 10:22:
Ben benieuwd of de nieuwe controller compatible gaat zijn met de Playstation 4 Pro. Als dat zo is dan word het een instabuy.
Denk het wel, de DS4 is namelijk ook compatible met de PS3 (via USB kabeltje, niet via bluetooth geloof ik).

Edit:
Nu dit het design van de controller is geworden, ben ik eigenlijk wel extra nieuwsgierig geworden hoe de PS5 er zelf uit gaat zien, hopelijk krijgen we snel de onthulling.

[ Voor 20% gewijzigd door Kalder op 08-04-2020 10:35 ]

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 23:06
Jammer dat er geen back buttons zijn zoals in de ds4 back button attachment. Dat zou voor bijvoorbeeld racegames ideaal zijn om te schakelen.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
justifire schreef op woensdag 8 april 2020 @ 10:31:
[...]

Verschil is wel of hij na twee maanden nog netjes toont, of is verworden tot een zebra.
Daarom heb ik ook geen wit lederen bekleding in mijn auto, geen witte mobiel etc.
Neem van mij aan dat je kan wassen tot je een ons weegt, zandgrond en olie krijg je echt niet uit je poriën na een dag buffelen.
Geen idee, ik werk niet met olie. Maar als je het er niet uit krijgt, dan zou het vreemd zijn dat het wel makkelijk op je controller komt.

Voor jou volgens mij geen probleem verder, want ik heb de indruk dat je toch geen PS5 gaat kopen. :+

En anders koop je een zwarte controller. Ze gaan er zonder twijfel weer in verschillende kleuren komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:20

justifire

Shut up and squat !!

bram1984 schreef op woensdag 8 april 2020 @ 10:36:
[...]

Geen idee, ik werk niet met olie. Maar als je het er niet uit krijgt, dan zou het vreemd zijn dat het wel makkelijk op je controller komt.

Voor jou volgens mij geen probleem verder, want ik heb de indruk dat je toch geen PS5 gaat kopen. :+

En anders koop je een zwarte controller. Ze gaan er zonder twijfel weer in verschillende kleuren komen.
Benchmarks gaan hier de doorslag in keuze maken.
Als die ssd en dedicated audio chip echt zoveel performancewinst gaan geven als beweerd wordt kan hier zomaar een PS5 onder de A1 komen te staan :Y

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +3 Henk 'm!
justifire schreef op woensdag 8 april 2020 @ 10:31:
[...]

Ja maar de keuze is nu een witte, dus dat moet weer extreem verdedigd worden.
Ik ga er echter vanuit dat iedereen die nu de vieze controller zo aan het verdedigen is zelf ook wel snapt wat er bedoelt wordt. Witte items worden simpelweg zichtbaar viezer dan zwarte, dat zwarte dat dan ook zijn doet er voor mij niet zo toe eigenlijk.

Net zoals bepaalde kleur auto,s langer schoon lijken. Of er in huis op bepaalde zaken sneller stof lijkt te liggen dan op andere enz.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Hoewel ik het een mooie controller vind zal ik er denk ik wel gelijk een third party controller erbij nemen. Ik vind de lage positie van de sticks gewoon niet ergonomisch. Rechts is prima, omdat je dan toch meer de toetsen gebruikt, maar voor beweging wil ik mijn duim in een normale rustpositie op de stick hebben liggen.

(ik heb een witte en een zwarte controller nu, witte is echt niet veel viezer dan zwart.)

[ Voor 12% gewijzigd door ArthurMorgan op 08-04-2020 10:48 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Die dualsense ziet er goed uit, maar ik had wel backbuttons verwacht en de kleurstelling is niet helemaal mijn ding... Maak hem dan helemaal wit...

Mijn witte ds4 ziet er nog als nieuw uit dus dat vind ik persoonlijk geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyrunner
NotSoSteady schreef op woensdag 8 april 2020 @ 10:24:
[...]

Kun je lang wachten. Overigens had de DualShock van de PS One ook gewoon twee thumbsticks, L1/R2, R1/R2, vier knoppen en een d-pad.
Onder 'simplified' versta ik een knuppel + 2-3 knoppen. Geen schouder-/d-pad/blablabla knoppen, nergens voor nodig.

Hoeft natuurlijk niet per sé van Sony te zijn, aftermarket is ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

ion

Hopelijk komen ze nog met een PS5 Pro controller, die wel backpaddles heeft en een modulair design heeft.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NotSoSteady
Skyrunner schreef op woensdag 8 april 2020 @ 10:46:
[...]

Onder 'simplified' versta ik een knuppel + 2-3 knoppen. Geen schouder-/d-pad/blablabla knoppen, nergens voor nodig.

Hoeft natuurlijk niet per sé van Sony te zijn, aftermarket is ook prima.
Als ze nergens voor nodig zijn dan hoef je ze ook niet te gebruiken. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ion schreef op woensdag 8 april 2020 @ 10:52:
Hopelijk komen ze nog met een PS5 Pro controller, die wel backpaddles heeft en een modulair design heeft.
Aah daar zit ik ook op te wachten, sinds de Xbox One Elite controller al.
Dat is echt een heel fijn ding, de Nacon die ik nu heb komt in de buurt maar zie liever iets wat Sony zelf maakt. (zodat ik bijvoorbeeld BT heb zonder Dongle).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01:21
Ik vind de controller wel mooi. Zwart had toch mijn voorkeur gehad, maar nu ik hem wat langer heb bekeken vind ik dat witte zo slecht nog niet. Het enige wat ik wel echt mis zijn de gekleurde knoppen.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

Het zou me helemaal niks verbazen als er ook nog een zwarte variant hierop komt. Ik kan me ergens niet voorstellen dat er alleen een witte controller komt.

Hoewel met dit design ben ik erg benieuwd naar de console zelf.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het grootste probleem wat ik met de witte controller heb is het vermoeden dat dit een hint is naar het Playstation design. Een dergelijk wit, zwarte kleurstelling zie ik als console niet mooi passen in mijn woonkamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:45

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Valt me mee dat er niemand spreekt over die microfoon in de controller. :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
uchiha tijntje schreef op woensdag 8 april 2020 @ 11:12:
Die gaat hier gewoon standaard op mute.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

ion

uchiha tijntje schreef op woensdag 8 april 2020 @ 11:12:
Handig, dan kunnen mensen precies horen wanneer mijn controller de muur raakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:45

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Nou, bedoel meer ivm privacy.. Dat was een paar jaar geleden nog een heel groot ding. :P

Maar times are a changing :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Kenny_026 schreef op woensdag 8 april 2020 @ 10:05:
[...]

Controller is zwart-wit, past in elk geval goed bij je karakter 🤡
Heb je de post gelezen waar ik op reageerde? Probeerde in dezelfde stijl te antwoorden en das gelukt blijkbaar. :P

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
Die Voice Assistant waar toen een patent voor was ingediend lijkt me hiermee trouwens ook meer werkelijkheid te worden.
Of was daar sowieso al meer over bekend gemaakt?

https://www.gamesradar.com/ps5-voice-assistant-patent/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 10:37
Gevolgd wordt je toch wel. :)

Ik zie vooral het nut er niet zo van in. Communiceren is nog nooit zo makkelijk geweest door de 3.5mm poort waarbij je vrijwel alle koptelefoons en oortjes (op die van Apple na want die moesten weer eens een eigen implementatie gebruiken wat storing veroorzaakt) kunt gebruiken.
Nu ga je naast schreeuwende moeders, rap muziek ook het agressief indrukken van de controller knoppen kunnen horen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op woensdag 8 april 2020 @ 11:17:
Nou, bedoel meer ivm privacy.. Dat was een paar jaar geleden nog een heel groot ding. :P

Maar times are a changing :)
Nou dat is (gelukkig) nog steeds een groot ding, alleen er is hier nog niet echt bekend hoe het gaat werken natuurlijk. Ik zie in ieder geval geen hardware switch om het uit te schakelen.

Alleen ik ben wel benieuwd wat hij doet als je in een party zit bijvoorbeeld, nu heb ik nog al eens dat ik al in de party ga maar nog even met mijn vrouw door praat en op het moment dat de microfoon erin gaat kunnen we dan "scherp" zijn.

[ Voor 21% gewijzigd door Donstil op 08-04-2020 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21:48
Zit er nu wel of geen 3.5mm jack op?
Dat zou voor mij een gigantisch gemis zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Anton.net schreef op woensdag 8 april 2020 @ 11:24:
Zit er nu wel of geen 3.5mm jack op?
Dat zou voor mij een gigantisch gemis zijn.
Zelf nog nooit gebruikt, maar die zit er blijkbaar op.

https://www.resetera.com/...ave-an-audio-jack.180920/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Raem schreef op woensdag 8 april 2020 @ 11:15:
[...]

Die gaat hier gewoon standaard op mute.
Ditto.

Ergens wel grappig hoe de kijk op sommige dingen veranderd gegeven een paar jaar tijd.
dutchgio schreef op woensdag 8 april 2020 @ 11:22:
(op die van Apple na want die moesten weer eens een eigen implementatie gebruiken wat storing veroorzaakt)
Think Different™ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23:53

Oxigeon

En zo is dat!

Nu weten we hoe de controller uitziet. Nu nog de PS5 en misschien nog wel belangrijker. De prijs van het hele gebeuren.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-08 10:11
Die gebruik jij wel, daar gaat de Back Button Attachment in nl! :9

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mosin
De smerigheid gaat zich vaak tussen die randjes zitten. Heb wel eens bij mensen gegamed die dit hadden.
Dan krijg je direct nare gedachtes. Zo van lekker eerst even aan je ballen kratsen, daarna met je handen een zak chips in gaan en die zooi blijft daar tussen hangen.
Maakt geen bal uit of ‘ie wit of zwart is. Daar blijft je zooi wel inhangen.

[ Voor 17% gewijzigd door Mosin op 08-04-2020 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
-SaveMe- schreef op woensdag 8 april 2020 @ 12:00:
[...]

Die gebruik jij wel, daar gaat de Back Button Attachment in nl! :9
Oh ja true dat. :*)

Gelukkig zit die erop! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyrunner
NotSoSteady schreef op woensdag 8 april 2020 @ 10:52:
[...]

Als ze nergens voor nodig zijn dan hoef je ze ook niet te gebruiken. :+
Want een "ergonomische" controller met teveel en te kleine knoppen werkt natuurlijk een stuk fijner voor een ouderwetsche button mashing sessie... :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Ik blijf voorlopig denk ik lekker bij mn Scuff Vantage 2... Als je die backpedals gewend bent wil je echt niet meer zonder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23:15

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Bwoa, wat een lelijk geval in die kleurstelling. Ik word te oud voor deze disco controllers denk ik.
Ik hoop dat er nog een standaard configuratie komt die gewoon zwart is.

Daarnaast hoop ik ook dat dit geen voorbode is voor hoe de console van Playstation uit komt te zien. Ik hoef in ieder geval geen gekleurd wit zwart plastic met blauwe accenten of iets in die richting. Gewoon strak en zonder poespas zodat het weg te werken is.

Ps. De microfoon integratie in de controller vind ik overigens wel een fijne toevoeging. In een rustige omgeving zou dat best wel moeten werken.

[ Voor 14% gewijzigd door Chrosser op 08-04-2020 12:49 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
Mosin schreef op woensdag 8 april 2020 @ 12:18:
De smerigheid gaat zich vaak tussen die randjes zitten. Heb wel eens bij mensen gegamed die dit hadden.
Dan krijg je direct nare gedachtes. Zo van lekker eerst even aan je ballen kratsen, daarna met je handen een zak chips in gaan en die zooi blijft daar tussen hangen.
Maakt geen bal uit of ‘ie wit of zwart is. Daar blijft je zooi wel inhangen.
Precies, al snap ik sowieso nooit hoe mensen apparatuur kunnen gebruiken door hun hand eerst in een zak chips te douwen en gewoon verder te gamen. Dat voelt niet eens lekker, je handen zijn gladder en het is gewoon smerig.

Al die personen die opeens hier komen klagen over witte controllers en vieze handen etc, zijn gewoon zelf misschien niet met hygiëne bezig algemeen. Ik heb deze zinloze discussies niet eerder gezien toen de concurrentie met een witte consoles/controllers kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 08:50
Heb zelf de witte pro,vind het persoonlijk veel mooier dan zwart. Vies? valt toch best mee, althans na al die jaren is hij nog gewoon wit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Chrosser schreef op woensdag 8 april 2020 @ 12:45:
Bwoa, wat een lelijk geval in die kleurstelling. Ik word te oud voor deze disco controllers denk ik.
Ik hoop dat er nog een standaard configuratie komt die gewoon zwart is.

Daarnaast hoop ik ook dat dit geen voorbode is voor hoe de console van Playstation uit komt te zien. Ik hoef in ieder geval geen gekleurd wit zwart plastic met blauwe accenten of iets in die richting. Gewoon strak en zonder poespas zodat het weg te werken is.

Ps. De microfoon integratie in de controller vind ik overigens wel een fijne toevoeging. In een rustige omgeving zou dat best wel moeten werken.
Ga er maar vanuit dat de console niet pikzwart wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
Amaze86 schreef op woensdag 8 april 2020 @ 01:40:
Ziet er goed uit,hopelijk op meer kleuren dan alleen wit.
Het is niet eens wit, maar dualtone zwart wit. Blegh.

Doe maar mij een compleet zwarte controller. Maar die zal er heus wel komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21:48
Was het niet mooier geweest als ze het zwart/wit hadden omgedraaid? Dus de handvaten zwart en het midden wit?
Heb er nu een nachtje over kunnen slapen, en mijn conclusie is dat ik het gewoon niet mooi vind. :P
Ik zal er wel aan wennen, maar het blijft niet mooi.
Vooral die foto langs de zijkant is vreemd. Is gewoon een witte controller, waar ze random het deel rond de thumbsticks zwart hebben gemaakt.

Belangrijkste is dat ie goed in de hand gaat liggen.
MS heeft gekozen voor de brave manier, waarbij alles hetzelfde blijft, met kleine aanpassingen zodat ie nog beter in de hand ligt.
Playstation kiest voor meer evolutie met nieuwe features (goed!). Daardoor is het ding wel groter geworden en hebben ze het design daar omheen moeten bouwen. Het is dus nog helemaal niet zeker dat deze even goed in de hand ligt als de DS4, laat staan beter. Dat gaan we dus moeten testen :9
For example, with adaptive triggers, we had to consider how the components would fit into the hardware, without giving it a bulky feeling. Our design team worked closely with our hardware engineers to place the triggers and actuators. The designers were then able to draw the lines of how the exterior of the controller would look and feel, with a challenge of making the controller feel smaller than it really looks

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30

Martinspire

Awesomeness

8)7 Hij bevat 2 kleuren

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
dutchgio schreef op woensdag 8 april 2020 @ 11:22:
Gevolgd wordt je toch wel. :)

Ik zie vooral het nut er niet zo van in. Communiceren is nog nooit zo makkelijk geweest door de 3.5mm poort waarbij je vrijwel alle koptelefoons en oortjes (op die van Apple na want die moesten weer eens een eigen implementatie gebruiken wat storing veroorzaakt) kunt gebruiken.
Nu ga je naast schreeuwende moeders, rap muziek ook het agressief indrukken van de controller knoppen kunnen horen. :+
Apple oortjes werken hier prima :). Ben blij dat er een mute knop op zit, zou deze ook werken om de blue tooth headset of bedrade headset te muten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
Op Reddit staan veel mooiere versies, dan dit gekleurde gedrocht.. Maar omdat het ding nu verkozen is tot wit, mag dat blijkbaar de enige knuffel keuze zijn, man man man...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Segafreak83
Recon24 schreef op woensdag 8 april 2020 @ 13:07:
[...]

Precies, al snap ik sowieso nooit hoe mensen apparatuur kunnen gebruiken door hun hand eerst in een zak chips te douwen en gewoon verder te gamen. Dat voelt niet eens lekker, je handen zijn gladder en het is gewoon smerig.

Al die personen die opeens hier komen klagen over witte controllers en vieze handen etc, zijn gewoon zelf misschien niet met hygiëne bezig algemeen. Ik heb deze zinloze discussies niet eerder gezien toen de concurrentie met een witte consoles/controllers kwam.
Wat een berg aannames weer. Wit is gewoon meer besmettelijk dan zwart, punt. Daarom wil ik ook geen witte (leren) bank of wit interieur in de auto. Iedereen die hier de boel loopt te verdedigen..

En het hygiënische aspect is exact de reden waarom ik niets uitleen, je weet nooit hoe je het terug krijgt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:36
Hahaha discussie om een kleur. Ik heb een witte en zwarte dualshock. Beide zijn gewoon schoon. Los van de kleur vind ik het een prachtige controller. Ook deze kleurstelling. De nieuwe features zijn ook dikke prima! Hoop dat de console net zo mooi wordt en niet zo'n saaie lelijke pc bak als de series x. Al mag die van mij gewoon zwart zijn

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-08 10:11
Het zal mij worst wezen hoe de PS5 eruit ziet en welke kleur die heeft. En ja, hij komt pontificaal in zicht te staan :9

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30

Martinspire

Awesomeness

Segafreak83 schreef op woensdag 8 april 2020 @ 14:21:
[...]

Op Reddit staan veel mooiere versies, dan dit gekleurde gedrocht.. Maar omdat het ding nu verkozen is tot wit, mag dat blijkbaar de enige knuffel keuze zijn, man man man...
Bij mij is wit maar een enkele kleur maar jij doet alsof ze er een regenboog van gemaakt hebben. Speciaal voor jou:

Afbeeldingslocatie: https://cdn130.picsart.com/258713842019212.png

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caayn
  • Niet online
Martinspire schreef op woensdag 8 april 2020 @ 14:38:
[...]

Bij mij is wit maar een enkele kleur maar jij doet alsof ze er een regenboog van gemaakt hebben. Speciaal voor jou:

[Afbeelding]
Ligt het aan mij of ziet dat eruit als snoep :?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Wit en zwart zijn geen kleur.

Zeggen dat ik dan maar niet Hygiënisch ben is natuurlijk dikke onzin, dat is gewoon het proberen plat te slaan van een mening van andere omdat het voor jou geliefde merk minder goed uitkomt.

Ik ben prima Hygiënisch, buiten gewoon durf ik wel te stellen, toch krijg je gewoon "viezigheid" op bepaalde producten, en zeker op producten waar ook een beetje zweet oid op kan komen, zoals dus controllers en op wit zie je dat beter dan op zwart. Dat het er op zwart ook is lijkt me geen discussie verder, het gaat (mij in ieder geval) om de zichtbaarheid ervan. Edit: Het gedeelte waar de Pookjes zitten is ook niet voor niets zwart lijkt mij overigens.
Martinspire schreef op woensdag 8 april 2020 @ 14:38:
[...]

[Afbeelding]
Haha ik vind deze best tof, dan was het internet pas echt ontploft als ze dit default hadden gemaakt.

[ Voor 25% gewijzigd door Donstil op 08-04-2020 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser

Chrosser

En blauwe lampjes. Net zoals er redenen te verzinnen zijn waarom dit wel mooi is. Zijn deze er ook waarom het niet mooi is. Voor mij hoeft Sony niet te pronken met flonkerende kleurstellingen, ik snap niet wat ze daarmee willen bereiken. Mijn inziens doorstaat zoiets minder dan normaal de tand des tijds. Daarnaast vind ik het anno 2020 zelfs nu al best gedateerd overkomen.

Was het een optie geweest, prima. Maar als dit de basis variant is dan mag ik er best wat van vinden.

Zelf bijv. ook gewoon een zwarte headset, een zwarte muis, een zwart toetsenbord en ook een zwarte controller.

[ Voor 7% gewijzigd door Chrosser op 08-04-2020 14:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Recon24
Donstil schreef op woensdag 8 april 2020 @ 14:40:
[...]

Wit en zwart zijn geen kleur.

[...]

Zeggen dat ik dan maar niet Hygiënisch ben is natuurlijk dikke onzin, dat is gewoon het proberen plat te slaan van een mening van andere omdat het voor jou geliefde merk minder goed uitkomt.

Ik ben prima Hygiënisch, buiten gewoon durf ik wel te stellen, toch krijg je gewoon "viezigheid" op bepaalde producten, en zeker op producten waar ook een beetje zweet oid op kan komen, zoals dus controllers en op wit zie je dat beter dan op zwart. Dat het er op zwart ook is lijkt me geen discussie verder, het gaat (mij in ieder geval) om de zichtbaarheid ervan.

[...]

Haha ik vind deze best tof, dan was het internet pas echt ontploft als ze dit default hadden gemaakt.
Ik heb zelf een witte iPhone, Witte auto gehad, witte Xbox One X gehad. Het boeit me geen reet of je wit mooi vindt of niet, alleen die onzin discussie wel of niet vies, zichtbaar of niet. We weten al lang dat witte producten eerder vuil zichtbaar maakt, al doet mijn Elite controller niks anders namelijk.

Gewoon je zooi schoon houden dan is er niks aan de hand (in geval van controllers). Er komen genoeg andere varianten voor anderen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Segafreak83
zwembroek schreef op woensdag 8 april 2020 @ 14:36:
Hahaha discussie om een kleur. Ik heb een witte en zwarte dualshock. Beide zijn gewoon schoon. Los van de kleur vind ik het een prachtige controller. Ook deze kleurstelling. De nieuwe features zijn ook dikke prima! Hoop dat de console net zo mooi wordt en niet zo'n saaie lelijke pc bak als de series x. Al mag die van mij gewoon zwart zijn
Liever een saaie (en functionele) buitenkant / indeling van je console, dan een die bijna ontworpen lijkt door een kleuter met vage ronde vormen en allerlei andere poeha..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou me bij witte controllers precies evenveel zorgen maken om vuiligheid als bij zwarte. Op zwarte controllers krijg je evengoed gore (bruine) vlekken als je met vieze handen speelt. Plus als je het vuil ziet, kun je hem ook beter schoonhouden. Als PS4 (en toekomstig PS5) bezitter hoop ik vooral dat hij beter in de hand ligt dan de DS4.

Dat haptische feedback verhaal zou ook aardig kunnen zijn. Rumble triggers zijn ook best wel tof namelijk en alles wat reguliere rumble functies minder heftig maken juich ik toe. Vooral als devs meer na gaan denken over het effect van dat getril zie ik als pluspunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
-SaveMe- schreef op woensdag 8 april 2020 @ 14:37:
Het zal mij worst wezen hoe de PS5 eruit ziet en welke kleur die heeft. En ja, hij komt pontificaal in zicht te staan :9
Uiteindelijk is de kleur en vormgeving het minst belangrijk. Maar een mooi design is altijd meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben overigens ook wel benieuwd naar deze randjes. Of die niet in de weg gaan zitten enz.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mOtWILj1r_Teh_DPnJHPSkbeIFI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Dei22fbsraHsrIpHhKPfPOQh.jpg?f=fotoalbum_large

Op de High-res render van gisteren zie je daar duidelijk een scherp randje, ik zit daar precies met mijn vingers schat ik zo in.
Recon24 schreef op woensdag 8 april 2020 @ 14:47:
[...]

Ik heb zelf een witte iPhone, Witte auto gehad, witte Xbox One X gehad. Het boeit me geen reet of je wit mooi vindt of niet, alleen die onzin discussie wel of niet vies, zichtbaar of niet. We weten al lang dat witte producten eerder vuil zichtbaar maakt, al doet mijn Elite controller niks anders namelijk.

Gewoon je zooi schoon houden dan is er niks aan de hand (in geval van controllers). Er komen genoeg andere varianten voor anderen.
Prima maar doe het dan ook niet af alsof het onzin is (of aan de hygiëne van de gebruiker ligt). Want dat is het simpelweg niet.
Verwijderd schreef op woensdag 8 april 2020 @ 14:55:
Ik zou me bij witte controllers precies evenveel zorgen maken om vuiligheid als bij zwarte. Op zwarte controllers krijg je evengoed gore (bruine) vlekken als je met vieze handen speelt. Plus als je het vuil ziet, kun je hem ook beter schoonhouden. Als PS4 (en toekomstig PS5) bezitter hoop ik vooral dat hij beter in de hand ligt dan de DS4.
Dat laatste hoop ik ook idd en dat ziet er zo ook wel uit vanaf de plaatjes.

[ Voor 46% gewijzigd door Donstil op 08-04-2020 15:08 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Zo zie je maar weer dat smaken verschillen. Ben zelf een designer en kan dit ontwerp erg waarderen. Het is uniek, onderscheidend van de concurrentie en biedt ook nog eens mogelijkheden voor leuke personalisatie! Kom maar door!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-IrGtBwAUQtxjMGvo4iiwLPjl7Y=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/X3G31thS9yds0vDGMSAYfgFG.jpg?f=fotoalbum_large

Haha dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Toch vind ik persoonlijk die witte mooier. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
zwembroek schreef op woensdag 8 april 2020 @ 15:47:
Ik vind ze beide fraai, maar voorkeur heeft inderdaad steeds meer de witte nu ik 'm wat vaker zie. Ik waardeer de futuristische look.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand in de reacties onder dit bericht noemde het Detroit become human design en dat vond ik eigenlijk best wel een goeie uitleg.

Ik vind hem persoonlijk niet meer zo lelijk als gisteren maar toch liever gewoon een zwarte. Voor mij is het probleem met deze witte controller vooral het voorteken van de Design richting van de console zelf denk ik.
zwembroek schreef op woensdag 8 april 2020 @ 15:47:
Dat mag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo ziet de DualSense-controller eruit in andere kleuren:

https://gamer.nl/artikele...r-ook-andere-kleuren-had/

Welke vinden jullie het mooiste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser

Chrosser

Verwijderd schreef op woensdag 8 april 2020 @ 16:07:

Mooi zwart is niet lelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:29
Ik vind de controller wel mooi, zelfde kleurenschema als de ps vr, wellicht dat de console zelfde kleuren samenstelling gaat krijgen, we gaan het zien.
En meerdere kleuren van de controller gaan er hoe dan ook komen, ik heb m het liefst blauw/donkerblauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mooi zwart is nooit lelijk maar die grijze vind ik ook wel goed gaan.
Al die versies met games erop mogen ze houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984

Wit en daarna die blauwe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
Dit is nog altijd mijn favoriet. :9~

Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/proxy/yIpPg0_Mq_FvAWPskHLoyOU1zcV2PfBll0LHMwnrCOLt4jHgwqenHFb5xwwLlw04xrXr6G4oggfWpyYDny_7Kloli7_H_OZlSfhEWueViIVazdkDi0zYpzx5bwu6AteKqpTXekddKGf2_vkWx342Sbsk1Iktd3r3wBLo0Y14vrm6fElVMEnuHacINPKqMf4zQTlBXdFhXAcpiBffRPyCdXNxf9XzuuO5gNtbVQSD-1iets2gvdaJww

Dat ontwerp met betrekking tot het gebruik twee kleuren vind ik toch beter geslaagd.

[ Voor 11% gewijzigd door NotSoSteady op 08-04-2020 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NotSoSteady schreef op woensdag 8 april 2020 @ 16:12:
Dit is nog altijd mijn favoriet. :9~

[Afbeelding]

Dat ontwerp met betrekking tot het gebruik twee kleuren vind ik toch beter geslaagd.
Hahahaha 8)7
Zet die naast de nieuwe en ik ben alles vergeten.

Edit: En dan ook altijd die grote touchpad erin, niet eens de moeite nemen om die mee te kleuren.

[ Voor 7% gewijzigd door Donstil op 08-04-2020 16:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
Donstil schreef op woensdag 8 april 2020 @ 16:16:
[...]

Hahahaha 8)7
Zet die naast de nieuwe en ik ben alles vergeten.
Je denkt dat ik een grapje maak, maar dat doe ik niet. :) Hoewel ik begrijp dat dit een variant is waar niet iedereen dol op is. Dit is altijd de vaste controller die ik gebruik, de witte is voor de bezoekers.

[ Voor 9% gewijzigd door NotSoSteady op 08-04-2020 16:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4G2dD5HyXtzFiTxfV_weK7NqNYc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7uFtDHNFEUej7qlMCwYPkPH3.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xCFvsMHmvISfptMmHw21VHksyRM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/csMBvVmeKj6PEZ4QhZmYUAKc.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-09 13:04
Ah, niet de Shock Trooper maar de Sense Trooper.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
Hier staan nog meer hilarische designs.

https://www.resetera.com/...fan-art-following.181001/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
Wit futuristisch design vindt ik wel verfrissend. Past heel erg bij de PSVR en blijkbaar gaan we dit ook terug zien in de PS5. Ben wel benieuwd naar de special colours die ze vast ook zullen uitbrengen en special editions bij game bundels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotiniens
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:52

Gotiniens

Fairly odd Tim

Behalve dat hij de lightbar niet heeft voor tracking benodigd voor de PSVR.

Volgens mij is bevestigd dat de PSVR compatible is, dat zou dan betekenen dat:
1. De DS4 controller kan verbinden met de PS5
2. de nieuwe controllers betere tracking hebben met gyroscopen enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben niet zo StarWars maar deze zou ik gebruiken :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 00:04

Major_ton

Shoot!

Het zou nu zomaar kunnen dat de PS5 een witte bovenkant krijgt met een zwarte onderkant en een blauwe ledstrip horizontaal er tussenin. Al ziet dat ding eruit als koeienstront, ik heb zin in de games!

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Caayn
  • Niet online
Qua PSVR zat ik te denken dat het mij niet zou verbazen als de huidige PSVR versie puur compatibel is voor BC redenen. Dit heeft als groot voordeel dat als er een PSVR 2 komt dat Sony en ontwikkelaars niet beperkt worden door limitaties van de huidige PSVR. Dit past perfect in Mark Cerny's voorkeur voor generaties waarbij de nieuwe generatie niet gelimiteerd wordt door de huidige.

Dit zou voor mij verklaren waarom de DS5 geen kernmerken heeft om als VR controller gebruikt te worden, ik zie nergens tracking dots/sensors op de controller terug op plekken waar wij ze wel zouden verwachten. Mijn verwachting is dan ook dat de PSVR 2 een compleet nieuw ontwerp (vanuit een tech oogpunt) krijgt en niet langer zal leunen op dezelfde achterhaalde tech als de PS Moves uit 2009. De PSVR 2 zou dan meer in lijn kunnen liggen met een WMR headset, Oculus Rift S of Vive Cosmos qua tracking en input.
Donstil schreef op woensdag 8 april 2020 @ 15:55:
Iemand in de reacties onder dit bericht noemde het Detroit become human design en dat vond ik eigenlijk best wel een goeie uitleg.
Opzich. Het heeft best wel wat weg van Connor's RK900 versie

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/S7t6mgc-v9y7fYA3UjB-Fml_z8I=/800x/filters:strip_exif()/f/image/WQZq2NBZutizmBS5IgRjzHsC.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 3% gewijzigd door Caayn op 08-04-2020 18:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Major_ton schreef op woensdag 8 april 2020 @ 18:06:
Het zou nu zomaar kunnen dat de PS5 een witte bovenkant krijgt met een zwarte onderkant en een blauwe ledstrip horizontaal er tussenin. Al ziet dat ding eruit als koeienstront, ik heb zin in de games!
Games? Vertel ons meer!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• biertje79
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23:29
Ja, er schijnen ook games voor de ps5 uit te komen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
biertje79 schreef op woensdag 8 april 2020 @ 18:27:
[...]

Ja, er schijnen ook games voor de ps5 uit te komen :+
Ja vooral schijnen, want dat weten we nog niet echt natuurlijk, dat was meer het punt :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• bram1984
We zijn nu op het punt beland dat we blijkbaar nog niet weten of er games voor de PS5 uitkomen en daar dus niet enthousiast over mogen zijn.

Thread keeps on delivering. :+

Edit: @Caayn Ik las iets over inside out tracking? Ben er niet bekend mee verder.

[ Voor 19% gewijzigd door bram1984 op 08-04-2020 19:15 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NotSoSteady
Godfall >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Bijvoorbeeld.

En Cyberpunk, Dying Light 2, nieuwe Assassins Creed, nieuwe Watch_Dogs, Spider-Man 2, nieuwe God of War/SSM game, HZD2 en ga zo maar doorrrr. >:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Aah multiplatforms idd.

Maar eerlijk is eerlijk de aankondiging van Spider-Man 2, nieuwe God of War/SSM game, HZD2 heb ik gemist.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caayn
  • Niet online
bram1984 schreef op woensdag 8 april 2020 @ 19:13:
Edit: @Caayn Ik las iets over inside out tracking? Ben er niet bekend mee verder.
Inderdaad. Het is eigenlijk het compleet tegenovergestelde van de manier waarop de huidige PSVR werkt.

In een notendop;
Outside-in:
Een externe tracker (PS Eye of Steam Lighthouse bijv.) verzorgt de tracking, dit heeft als voordeel dat de accuratie van de tracking potentieel hoger is vanwege de stabiele positie van de tracker. Maar vereist wel de set-up van de nodige externe apparaten (bij voorkeur minimaal 2) en beperkt het speelveld tot het zichtveld van de externe trackers.

Inside-out:
De VR headset zelf verzorgt de tracking en heeft geen externe trackers nodig. Dit heeft als voordeel dat de set-up een stuk simpeler wordt omdat je geen extra apparaat correct moet positioneren en je niet gelimiteerd bent tot het zichtveld van een externe tracker. Wel gaat dit ten koste van accuratie zo willen headsets nog wel eens problemen hebben met het correct tracking van de controllers wanneer deze zich achter de speler bevinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Donstil schreef op woensdag 8 april 2020 @ 19:56:
Aah multiplatforms idd.

Maar eerlijk is eerlijk de aankondiging van Spider-Man 2, nieuwe God of War/SSM game, HZD2 heb ik gemist.
Zijn nog niet aangekondigd. Neemt niet weg dat ik er wel erg veel zin in heb en meerderen met mij.

@Caayn Thanks. Zou wel dope zijn. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpeedOfShadows
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 04-09 21:59
Ik vind de nieuwe DualSense controller prachtig. :9~
Heeft iets futuristisch. En ik verwacht hem ook wel snel in nieuwe kleuren.
Donstil schreef op woensdag 8 april 2020 @ 09:39:
Hoe zit het eigenlijk met andere controllers, is dat ook backward compatibility enz?
Ik heb een Nacon Revolution Unlimited Pro en die wil ik eigenlijk wel blijven gebruiken i.v.m. de Xbox Layout.
Dit vraag ik mij dus ook af. Voor occasionele splitscreen / lokale coöp zou het wel handig zijn om DS4 controllers te kunnen gebruiken op de PS5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
[...]

Het is inderdaad geen doen om met eten aan je handen een controller vast te pakken.
Zoals je al zegt, gewoon even schoon houden en je handen wassen, dan moet alles goed komen.
Denk dat Sony het gewoon moet ontgelden deze generatie, maar ik ga er niet in mee.

Persoonlijk vind ik dat wit, mits goed gebruikt, ook een premium uitstraling heeft :)
Het viel me trouwens op dat er een grip textuur onder op de controller zit! Een beetje zoals de robot white controller van Microsoft heeft.

[ Voor 6% gewijzigd door Mosin op 08-04-2020 21:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
SpeedOfShadows schreef op woensdag 8 april 2020 @ 21:00:
Ik vind de nieuwe DualSense controller prachtig. :9~
Heeft iets futuristisch. En ik verwacht hem ook wel snel in nieuwe kleuren.

[...]

Dit vraag ik mij dus ook af. Voor occasionele splitscreen / lokale coöp zou het wel handig zijn om DS4 controllers te kunnen gebruiken op de PS5.
DS4 is volgens mij compatible. Ik zie ook geen belemmeringen als deze geen backbuttons heeft.
Pagina: 1 ... 6 ... 283 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
[font size=16]
In dit topic geen statusupdates van je bestelling, daarvoor is [PS5] Pre-order, bestellingen en levertijden
[/font]
Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden