Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:39

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

I ColoSsuZz I schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 09:55:
[...]

Doe mij maar DS. Heb Demon's Souls ook nooit gespeeld, en Bloodborne kan ik onderhand wel dromen :+

[...]

Eens! Maar een goede remake zoals RE2 was vind ik prima! En voor FromSoftware games maak ik wel uitzondering!
Een remake van een game die pas op de ps3 uit is gekomen? Hoe moet ik dat zien? Een first person perspective? Nieuwe werelden? Nieuwe wapens en enemies? En dat dan door een extern team ipv From? Een remaster is logischer.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-10 20:45

JSchut

.....

Doe mij ze maar beide :D

Demon Souls nooit gespeeld. Maar Dark Souls 2,3 en Bloodborne allemaal hele vette games. Moet Dark Souls 1 ook nog eens spelen.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I ColoSsuZz I
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-09 13:16
uchiha tijntje schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 09:59:
[...]

En dat dan door een extern team ipv From? Een remaster is logischer.
Shadow of the Colossus is toch ook een remake van een (nog oudere i know) game door een ander extern team ;)

Xbox Series X: I ColoSsuZz I - PS5: I-ColoSsuZz-I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:10

justifire

Shut up and squat !!

JSchut schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 10:01:
Doe mij ze maar beide :D

Demon Souls nooit gespeeld. Maar Dark Souls 2,3 en Bloodborne allemaal hele vette games. Moet Dark Souls 1 ook nog eens spelen.
DS1 vind ik de beste uit de serie, gevolgd door DS3.
DS2 vond ik minder (te veel losse eindjes) al was dualwield wel geweldig !
DS1 remaster is nu trouwens in de aanbieding, echt een aanrader !

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-10 20:45

JSchut

.....

justifire schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 10:13:
[...]

Heb nu nog een Xbox One X. Stap over naar de PS5 :) Dus misschien tegen die tijd maar op de PS5 kopen :)

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I ColoSsuZz I
justifire schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 10:13:
[...]

Eens wat betreft DS1, maar heb toch echt meeste plezier beleefd met DS2 (Hex Mage). Zit volgens mij nu in new game +8/9 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

I ColoSsuZz I schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 10:07:
[...]

Shadow of the Colossus is toch ook een remake van een (nog oudere i know) game door een ander extern team ;)
Ik vind dat gewoon een remaster. Namelijk hetzelfde spel maar dan betere graphics :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

I ColoSsuZz I schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 10:33:
[...]

Eens wat betreft DS1, maar heb toch echt meeste plezier beleefd met DS2 (Hex Mage). Zit volgens mij nu in new game +8/9 :+
Ben meer van de strength builds.
Daarom ook erg fijn die dualwielded UGS met powerstance in DS2 :)
Maar mis in DS2 een beetje wat de serie zo goed maakt.
Ook die losse werelden en gebrek aan de fantastische shortcuts zoals in de andere delen vind ik echt stukken minder.
Dat je een deurtje open doet en denkt ‘verdomd, ik ben weer terug bij het begin’ :7

[ Voor 7% gewijzigd door justifire op 05-06-2020 10:50 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12:46
Mja hangt er maar net vanaf wat je verstaat onder betere graphics. Veel remasters zijn niet meer dan een resolutie bump, extra anti-aliasing en AF. Een remake gaat een stuk verder, door nieuwe assets te gebruiken en hier en daar zaken te wijzigen. Een mooi voorbeeld hiervan vind ik ratchet & clank PS4, een feest van herkenning als je het origineel op de PS2 gespeeld hebt, maar toch erg anders. Veel mooier, gameplay meer gestroomlijnd, hier en daar wat dingen veranderd, nieuwe soundtrack, meer RPG elementen die pas in deel 2 en 3 geïntroduceerd werden overgenomen, etc. Ik geloof dat ze deze dan ook iets van een re-imaging noemen. Hoop dat ze deel 2 en 3 ook nog zo'n behandeling geven, brengt de games weer up-to-date naar huidige maatstaven.
Zie graag een nieuwe R&C op PS5, als het kan op release. Hoop dat Sony niet weer gaat investeren in Knack, want R&C is simpelweg een grotere serie die ook meer verkoopt. En maak het weer 60fps, want ik vond het toch wel gek om r&c op PS4 te spelen met 30fps terwijl de PS2 delen 60fps zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13:03
uchiha tijntje schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 10:35:
[...]

Ik vind dat gewoon een remaster. Namelijk hetzelfde spel maar dan betere graphics :p
Kan zijn maar die is wel vanaf de grond opnieuw gebouwd met totaal andere gfx. De ps3 versie was wel een remaster.
Maar je kan FFVIIR nemen als nieuwe standaard van remakes, alleen zal je zoiets extreems niet snel weer zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 07:14
Om te begonnen gaat PSU wel heel kort door de bocht door te stellen dat het patent de internals revealt. Het hele patent gaat enkel over een dual-microphone feature. De form factor is zelfs nog gewoon die van de DS4 en op de tekeningen zie ik toch echt helemaal niets dat lijkt op haptic triggers bvb. Je ziet wel 2 mini-jack achtige aansluitingen, maar opnieuw, dit is totaal niet relevant voor dit patent en zegt niets over wat er op die plaats gaat zitten in de DS5.

De kans lijkt me wel zeer groot dat de DS5 dus ook 2 built-in microphones zal hebben zoals in het patent. De controller heet immers DualSense en dus zou 2 microphones in die optiek logisch zijn. Op de officiële foto zie je overigens het bovenste gaatje zoals ook op het patent. De onderkant van de controller hebben we (bij mijn weten) nog niet gezien en dus nog niet kunnen zien of er aan de onderkant een gelijkaardig microfoon-gaatje is.

EDIT: Vraag me wel af wat het nut is van 2 microfoons. Het patent is ook wat te lang om te lezen om eventueel te achterhalen wat mogelijk use cases zijn. Of mogelijk laat dat toe het onderscheid te maken tussen geluid afkomstig van de speler en geluid afkomstig van je luidsprekers ?

EDIT2: ik had natuurlijk gewoon eerst eens naar het begin van het patent kunnen kijken. 8)7 Is dus vooral bedoeld om onafhankelijk van hoe je de controller vast neemt toch nog goede audio-capture te hebben. Vraag me dan wel af of dit enkel goed zal werken wanneer je met een headset speelt.
Problems to be Solved by the Invention
[0004]
 The user holds the input device and puts a finger on the operation member or extends the finger to operate the operation member. Depending on the position of the microphone, the hand that holds the input device or the finger that operates the operation member may interfere with sound collection by the microphone, and may interfere with the generation of appropriate audio data.
Means for solving the problem
[0005]
 The input device proposed in the present disclosure includes a right held portion having an upper surface on which a first right operating member operated by a finger of the right hand is arranged, and a first left operating member operated by a finger of the left hand. A left held portion having an upper surface that is formed, a central portion located between the right held portion and the left held portion, and disposed inside the central portion in the front-back direction. It has a first microphone located rearward of the center of the central portion and a second microphone arranged inside the central portion.
[0006]
 According to this input device, it is possible to reduce the influence of the hand holding the input device or the finger operating the operation member on the sound collection by the first microphone and the sound collection by the second microphone. Further, according to this input device, it is possible to improve the performance of acquiring the voice uttered by the user through the first microphone.
EDIT3: als ik zo eens google bleek er bij de reveal in april al sprake te zijn van een 'microphone array' dus eigenlijk is dit dus ook niet echt nieuws blijkbaar.

[ Voor 53% gewijzigd door Twixie op 05-06-2020 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10:47
Fake?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BdgfM17S6NATLLAX5-ceoVYDwEE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TR4vITteE4nK4GPWiOGLqfy8.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geen idee.. maar ergens toch best wel aannemelijk en 'logisch' dat de vorm zoiets wordt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I ColoSsuZz I
Mag toch hopen van niet, dan blijft die mooi ij de doos staan onder m'n tv :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Even ervan uitgaan dat dit zo'n snel lullig tekeningetje is, kan het best wel mooi worden als het strak gedesigned wordt, met de juiste materialen en kleuren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft Sony wel eens een echt lelijk product gemaakt ? (Ze maken meer dan consoles)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Laatst online: 14:15
Verwijderd schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 13:14:
Heeft Sony wel eens een echt lelijk product gemaakt ? (Ze maken meer dan consoles)
Afbeeldingslocatie: https://ps3media.ign.com/ps3/image/article/934/934646/what-if-sony-stuck-with-the-ps3s-boomerang-controller-20081201033209544-000.jpg
Ok, hij is uiteindelijk niet gekomen, maar het idee was er wel.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raem schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 13:21:
[...]

[Afbeelding]
Ok, hij is uiteindelijk niet gekomen, maar het idee was er wel.
Gekke idee heeft elke bedrijf wel maar ik bedoel echt producten die op de markt zijn gekomen.

Wat extra info over de boomerang
The original PlayStation 3 controller that was unveiled at E3 2005 was a design mock up that we wanted to get ready for the product's first unveiling. It was obviously met with a very vocal reaction, some in favor of and some not in favor of the design. After E3, while we were going through a variety of focus group tests across the globe, it was clear that the consumers and PlayStation fans wanted to experience their PlayStation 3 games with the familiarity and award winning feel of the Dual Shock design, and we made that change
Blijkbaar pasten er niet eens rumble motoren in die Boomerang :p

Kan me niet voorstellen dat het dev kit design door focus en test groups komt.

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2020 13:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10:47
Sommige walkman designs waren destijds geweldig.
Ik heb deze, een van Sony's beste designs.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VMsq1QM0ywX--IQE-w5QVJOT_wk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/8zZnrskT4BDRrZcZkz0n4mk0.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Persoonlijk vind ik Sony een van de betere hardware designers, vind vrij weinig van wat ze maken 'lelijk'

Vaak erg stylish en kwalitatief goed.

https://nl.pinterest.com/...ghai/sony-product-design/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tuurlijk hebben ze dat, elk bedrijf wat producten maakt komt wel eens met wat lelijks.

Vind de Ps4 Pro niet het voorbeeld van mooi design bijvoorbeeld.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 00:17
Heb hier een Xbox One SAD naast m'n Pro staan, en die Xbox ziet er echt 100x beter uit.

Ik ga er echt van uit dat de PS5 een lelijk ding gaat zijn, maar dat pak ik er wel bij. Maakt niet zo veel uit. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

De PS2 vind ik een van de mooiste consoles. De PS3 de lelijkste. Dus ja ze maken ook niet altijd even mooie producten. Maarja. Smaak is subjectief.

[ Voor 14% gewijzigd door uchiha tijntje op 05-06-2020 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 13:22:
[...]
Blijkbaar pasten er niet eens rumble motoren in die Boomerang :p
Dat hoefde toen ook niet toch? Want de controller die deze bazen boomerang verving en uiteindelijk bij de console zat had ook geen rumble.

Sony zijn visie was toen anders maar daar kwamen ze gelukkig van terug :)
Anton.net schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 13:44:
Ik ga er echt van uit dat de PS5 een lelijk ding gaat zijn,
Haha ja ik ook. Tv meubel heeft niet voor niets deurtjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
Hoe moeten wij daarover oordelen als je er niet bij vertelt waar je het vandaag hebt ?
Eigenlijk zou ik eens gewoon een random mockup moeten maken en dan ergens op reddit posten of zo en zien hoe snel het viral gaat :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08:53
De plaatjes helpen ook niet echt mee om het design te verkopen. Het kan best ok zijn, ben wel benieuwd! Hoop dat de controller in elk geval ook in het zwart leverbaar wordt. Wit vind ik altijd zo steriel en je ziet alles erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
Meerdere, de Boomerang was al genoemd zag ik. De PS3 Phat en de laatste serie super slim (of hoe die ook heet), vond ik behoorlijk lelijk.

De Xperia telefoons vind ik er ook niet uitzien.

En stiekem hoop ik dat de PS5 mee gaat vallen, maar vrees het ergste. En nee, ik ga hem niet in een kast proppen, dat is niet echt bevorderlijk voor de console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
Ik hoop dat de PS5 een taal-instelling per profiel supporteert. Ik heb mijn PS4 noodgedwongen op NL staan vanwege de kinderen. Maar af en toe loop je dan toch op tenenkrullende vertalingen. Zo gisteren bvb in de Headset Companion App (voor de Gold & Platinum headsets). Bij specificaties van de headsets hebben ze 'speaker driver' blijkbaar vertaald als 'luidsprekerstuurprogramma' 8)7 8)7 8)7 . Zelfs Google Translate doet het beter !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Segafreak83 schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 15:11:
[...]

Meerdere, de Boomerang was al genoemd zag ik. De PS3 Phat en de laatste serie super slim (of hoe die ook heet), vond ik behoorlijk lelijk.

De Xperia telefoons vind ik er ook niet uitzien.

En stiekem hoop ik dat de PS5 mee gaat vallen, maar vrees het ergste. En nee, ik ga hem niet in een kast proppen, dat is niet echt bevorderlijk voor de console.
Boomerang was niet een product. Maargoed niet echt dus aangezien ik niet zie wat er lelijk is aan de PS3 en xperie telefoons :P

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Twixie schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 15:29:
Ik hoop dat de PS5 een taal-instelling per profiel supporteert. Ik heb mijn PS4 noodgedwongen op NL staan vanwege de kinderen. Maar af en toe loop je dan toch op tenenkrullende vertalingen. Zo gisteren bvb in de Headset Companion App (voor de Gold & Platinum headsets). Bij specificaties van de headsets hebben ze 'speaker driver' blijkbaar vertaald als 'luidsprekerstuurprogramma' 8)7 8)7 8)7 . Zelfs Google Translate doet het beter !
Ja, want 'supporteert' is lekker Nederlands? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
poor Leno schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 15:57:
[...]
Ja, want 'supporteert' is lekker Nederlands? :>
Maar ik word niet betaald voor mijn Nederlands :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Verwijderd schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 15:30:
[...]

Boomerang was niet een product. Maargoed niet echt dus aangezien ik niet zie wat er lelijk is aan de PS3 en xperie telefoons :P
Niet echt dus? Grappig, want ik zie toch iemand dit aangeven... Met andere woorden... Smaak is persoonlijk...Als je de vraag stelt kun je antwoorden verwachten. :)

[ Voor 16% gewijzigd door uchiha tijntje op 05-06-2020 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 15:59:
[...]

Niet echt dus? Grappig, want ik zie toch iemand dit aangeven... Met andere woorden... Smaak is persoonlijk...Als je de vraag stelt kun je antwoorden verwachten. :)
ja daarom juist "niet echt" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
De originele PS3 phat met chromen accenten zag er wel heel erg high-end uit voor een console destijds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chic de Friemel
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 10-09 09:09
Trishul schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 17:34:
De originele PS3 phat met chromen accenten zag er wel heel erg high-end uit voor een console destijds.
Helemaal mee eens! Chrome met piano-lak :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
Hoogglanzend zwart... :N

Dat op een hoogglanzend zwart plastic van een Ikea Besta en het plaatje is compleet. :+

[ Voor 82% gewijzigd door Paprika op 05-06-2020 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gandalf68
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12:02
Anton.net schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 13:44:
Heb hier een Xbox One SAD naast m'n Pro staan, en die Xbox ziet er echt 100x beter uit.

Ik ga er echt van uit dat de PS5 een lelijk ding gaat zijn, maar dat pak ik er wel bij. Maakt niet zo veel uit. :P
nou ik vindt de pro wel mooi met die schuine kant, Minpuntje is het geluid bij menus in een game en bij sommige spellen.

kwestie van smaken verschillen nietwaar ! Ik vondt bv de gamecube wel weer erg leuk qua vorm :)

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• bram1984
@Gandalf68 "Ik vindt" wil ik je best vergeven, maar "vondt"? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Hoop dat ze de lijn van hun televisies doortrekken qua design :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gandalf68
  • Laatst online: 12:02
bram1984 schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 18:48:
@Gandalf68 "Ik vindt" wil ik je best vergeven, maar "vondt"? :o
sorry drukke dag gehad.... , wees blij dat ik niet op mijn mobiel typ , dan komen er soms hele gekke dingen onbedoeld uit :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
Vanmiddag al gepost. Vooral die Tweet van Imran Khan gooit flink wat olie op het vuur. Breng die remaster maar op alle platformen uit. Zoveel mogelijk mensen moeten van dit meesterwerk kunnen genieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Gerucht: RE8 op het reveal event.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trishul
Wel opvallend, zo voor het weekend even flink de boel opstoken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Als ik nu de Resident Evil serie wil oppakken, kan ik dan het beste met 0 remastered beginnen en dan 2?

Ben de volgorde een beetje kwijt...

[ Voor 15% gewijzigd door Kenny_026 op 05-06-2020 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Kenny_026 schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 20:20:
Als ik nu de Resident Evil serie wil oppakken, kan ik dan het beste met 0 remastered beginnen en dan 2?

Ben de volgorde een beetje kwijt...
Heb ook echt geen idee. Alleen 7 gespeeld vanwege VR. Hopelijk zit dat in 8 weer. Waanzinnige ervaring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 20:23:
[...]

Heb ook echt geen idee. Alleen 7 gespeeld vanwege VR. Hopelijk zit dat in 8 weer. Waanzinnige ervaring.
Heb VR, alleen niet de ballen om RE7 te gaan spelen, laat staan in VR. Laatste RE was RE4 op de GameCube en die vond ik rete spannend. Gamen moet leuk blijven... Toch???? :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Verwijderd schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 20:39:
[...]

Heb VR, alleen niet de ballen om RE7 te gaan spelen, laat staan in VR. Laatste RE was RE4 op de GameCube en die vond ik rete spannend. Gamen moet leuk blijven... Toch???? :$
Ik ben ook een schijterd hoor, maar dit moest gewoon even. Heb wel zonder koptelefoon gespeeld op laag volume. Anders trok ik het niet.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Weten jullie nog, toen Linus het over de PS5 SSD had? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
Gandalf68 schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 19:02:
[...]

sorry drukke dag gehad.... , wees blij dat ik niet op mijn mobiel typ , dan komen er soms hele gekke dingen onbedoeld uit :)
Dat gebeurd zeker vooral 's avonds na een drankje of 5? :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10 21:51

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Goed verhaal en een prima samenvatting van de voordelen van Sony's oplossing.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
De geruchten over Bloodborne remaster worden sterker en sterker.
[Twitter: https://twitter.com/Nibellion/status/1268987197308448770]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-10 20:07

v8power67

Psn: Mausosaurus

Anton.net schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 21:46:
[Twitter]
Zeer leuk voor de fans van de game. Geloof dat 60fps al heel lang gevraagd word. Zelf nooit gespeeld en ben geen fan van 1000000x dood gaan games. Ben meer van het verhaal volgen op easy tegenwoordig O-)

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11:02
vind dit heel goed van hem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Anton.net schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 21:46:
[Twitter]
Ik vind dit stiekem toch wel echt gruwelijk. Blijft mijn GOAT. Als ze het goed aanpakken, overhaulen ze het blood vial en het fast travel systeem en zorgen ze ervoor dat die high damage blood gems gewoon in de game droppen en niet alleen in de chalice dungeons. Dan gaan we door tot NG+++++++!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
bram1984 schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 22:03:
[...]
Ik vind dit stiekem toch wel echt gruwelijk. Blijft mijn GOAT. Als ze het goed aanpakken, overhaulen ze het blood vial en het fast travel systeem en zorgen ze ervoor dat die high damage blood gems gewoon in de game droppen en niet alleen in de chalice dungeons. Dan gaan we door tot NG+++++++!!!
Ja, die blood vials farmen is het grootste pijnpunt imo. Maar als ze daar aan gaan sleutelen wordt het misschien te makkelijk, en het systeem van de Estus Flasks uit DS gaan ze ook niet zomaar overnemen denk ik.

Hopelijk is dit wel gratis. Er is nu BC, dus het is niet de bedoeling dat al die devs met halve QoL remasters komen om weer geld te vragen. Ik zou hier alleszins geen 40 of 60 euro voor betalen.
Een simpele ps5 patch met 60fps en een hogere resolutie is voor mij al prima. En dan BB2 maken.

Die EA conferentie van volgende donderdag gaat ook niet door. Verplaatst naar 18 juni

[ Voor 4% gewijzigd door Anton.net op 05-06-2020 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
@Anton.net Hoe doen ze het ook alweer in Dark Souls? Werkt prima toch?

Ben er bang voor, maar ik heb zo'n vermoeden dat dit een geheel nieuwe release gaat worden. Dus niet simpel een hogere resolutie en framerate, maar een complete overhaul met nieuwe textures, mechanics, enemy placements, ray tracing, instant fast travel etc. Hopelijk heb ik het mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Keurig. Hij stond bij mij in de min, nu weer neutraal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12:16
Verwijderd schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 22:44:
[...]

Keurig. Hij stond bij mij in de min, nu weer neutraal.
Het was een kinderlijke video, maar toch goed dat hij het heeft rechtgezet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
Die video van Linus is nog een soort van leerzaam ook!

Toch gek dat zo iemand met zoveel volgers, niet even de tijd neemt om de Cerny video te kijken voordat hij boe gaat roepen. Hij gaat in ieder geval diep door het stof.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Super! Nou hopen dat t gezeik daarover afgelopen is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-10 20:21
poor Leno schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 23:41:
Super! Nou hopen dat t gezeik daarover afgelopen is :)
ja en dat ze morgen die ps5 uit het niks showen op twitter ofzo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 18:53:
Hoop dat ze de lijn van hun televisies doortrekken qua design :9
Nou ik heb het 2019 85” model. Prima ding alleen daar zit wel een vreemde design misser in. De hoeken boven zijn verstek en de onderste niet. Dat irriteert mij na een jaar nog steeds 8)7
Nou keurig, voor iemand die “blij is met zichzelf” toch een aardige stap en ook weer 2k aan inkomsten binnen geharkt zodra deze video de normale views haalt, prima vrijdagje voor hem :P

[ Voor 38% gewijzigd door Donstil op 06-06-2020 00:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12:16
bram1984 schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 23:25:

Toch gek dat zo iemand met zoveel volgers, niet even de tijd neemt om de Cerny video te kijken voordat hij boe gaat roepen. Hij gaat in ieder geval diep door het stof.
Zelfoverschatting en niet kunnen accepteren dat een console ook iets extra's kan leveren. Dat deden ze in verleden overigens ook al, maar dat is iedereen een beetje vergeten sinds de komst van de qua hardware enigszins eenvoudige PS4 en Xbox One. Er zat overigens ook weinig anders op dan de drol weer in te trekken.

[ Voor 5% gewijzigd door NotSoSteady op 06-06-2020 00:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paprika
Donstil schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 23:56:
[...]

Nou ik heb het 2019 85” model. Prima ding alleen daar zit wel een vreemde design misser in. De hoeken boven zijn verstek en de onderste niet. Dat irriteert mij na een jaar nog steeds 8)7
En de tv is veel te dik. Als de PS5 dikker is dan het glas van een OLED van Sony dan hoef ik er geen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paprika schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 10:37:
[...]

En de tv is veel te dik. Als de PS5 dikker is dan het glas van een OLED van Sony dan hoef ik er geen hoor.
Gebruiken ze niet dat inductie speaker achter het scherm idee ?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

bram1984 schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 23:25:

Yep was netjes, grappige is dat een hoop haters zijn eerste video gebruikt hebben om een punt te maken, die blijven nu heeeeeeeel stilletjes hopen dat niemand ze er aan herinnerd. :+

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• bram1984
Flagg schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 13:49:
[...]

Yep was netjes, grappige is dat een hoop haters zijn eerste video gebruikt hebben om een punt te maken, die blijven nu heeeeeeeel stilletjes hopen dat niemand ze er aan herinnerd. :+
Hey ja, nu je het zegt. Zaten er hier niet ook een paar?

Afbeeldingslocatie: https://media2.giphy.com/media/kVRBvsiOyBM8o/giphy.gif?cid=82a1493bc36791740620d46ce42ae2eeb1d5b03c91cdd4fc&rid=giphy.gif

Acties:
  • +1 Henk 'm!
*Lonely tubleweed rolling by and cricket noises.gif*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WISw3trgA131ouEaMa2ahednYaY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/1LoLivr2wF9AmqLQBkt4dlUh.png?f=fotoalbum_large

Is deze al voorbij gekomen? Hier zou ik goed mee kunnen leven...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
Kenny_026 schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 17:56:
[Afbeelding]

Jij liever dan ik. Wat vind ik dat een lelijk gedrocht zeg.. :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
[Afbeelding]

Kleuren combinatie vind ik prima, maar de vormgeving niet. Graag gewoon droog en rechthoekig.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Paprika
Past het bij de controller? Absoluut. Past het in een gemiddeld huishouden? Nee :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EZp-FBLWsAEOaj3?format=jpg&name=medium

Is deze al eens langsgekomen? Ik had het zelf nog niet gezien. Dit betreft dus de waste. Totale game-size is 45GB (Spider-Man).

[ Voor 3% gewijzigd door Paprika op 06-06-2020 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aah shit hadden we dat nou maar zo gelaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Paprika schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 18:31:
[Afbeelding]

Is deze al eens langsgekomen? Ik had het zelf nog niet gezien. Dit betreft dus de waste. Totale game-size is 45GB (Spider-Man).
PC’s blijven dus dit probleem houden tot de dag dat ze SSD verplicht gaan stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

[Afbeelding]

Wafelijzer...

Geen idee waarom maar dat was het eerste wat er bij mij op kwam.

Kan ook rare hersenen hebben natuurlijk. :P

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Kenny_026 schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 18:49:
[...]

PC’s blijven dus dit probleem houden tot de dag dat ze SSD verplicht gaan stellen.
Klopt, maar gelukkig is de uitbreidbaarheid iets hoger. Al heb ik zelf alleen maar (6) SSDs (waarvan 2 NVME). Zou toch fijn zijn als die echt benut werden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• I ColoSsuZz I
[Afbeelding]

Voor dit soort gekkigheid ben ik dus 't meest bang..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cowboy_Henk
  • Laatst online: 13-10 22:26
[Afbeelding]

Iieeeuw!! Komaan dit is lelijk, precies een banaan?

Ik vind deze wel mooie concepts

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wDm2nzi2X0DahVu8UGq0kzwQPa8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/7gyHiNO4PokajONlmii6I6eJ.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VKmflBVSyi1451jQ67YrZoyakXA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Y5iiqHIYS7iA1WlTtiDbkoG0.jpg?f=user_large

Of in het zwart

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/t3y4wdWZOT2WWbmeBa5YYRrtaLc=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/eIqvK5aAcGZ4ohmp4Ntq01Z6.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Cowboy_Henk schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 19:00:
[...]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Of in het zwart

[Afbeelding]
Die eerste is wel heel sexy zeg, dat gaat hem nooit worden natuurlijk -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023
Kenny_026 schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 18:49:
[...]

Ik ben erg benieuwd wat er op SSD-gebied gaat veranderen, zodra de PS5 uit komt, PC gamers gaan smelten als het blijkt dat PS5 games in de buurt komen van wat de UE5 demo toonde.
De prijzen moeten wel flink omlaag, want voor de prijs van een high end SSD kun je straks zowat al een PS5 kopen.

Persoonlijk denk ik dat erg veel PC gamers een PS5 zullen nemen, gewoon omdat ze niet nog een keer €1000 voor een videokaart en €500 voor een goeie SSD moeten uitgeven om in de buurt te komen van de PS5.
Het word natuurlijk wel erg aantrekkelijk voor PC gamers die nog een GTX1080 ofzo hebben met een ouderwetse HDD om een PS5 te kopen, want die mensen zullen heel wat meer moeten uitgeven om hun PC te upgraden zodat die in de buurt komt van de PS5. Dus je kunt net zo goed een PS5 kopen, ja ja, je kunt hem niet verder upgraden met een betere gfx kaart of extra ram geheugen ofzo, maar dat zijn dan ook gelijk besparingen op nog meer kosten... en mocht je toch na 4 jaar ofzo weer betere graphics willen, zal er rond die tijd misschien wel weer een PS5 pro komen die 8K aan kan ofzo.

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023
Cowboy_Henk schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 19:00:
[...]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Of in het zwart

[Afbeelding]
Wat is er gebeurd met die dualsense in de eerste afbeelding??? Zo hoef ik hem niet hoor, dan gebruik ik m'n DS4 wel. Gelukkig niets anders dan een compleet nutteloos concept ontwerpje.

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chic de Friemel
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 10-09 09:09
DigitalError schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 19:03:
[...]

Die eerste is wel heel sexy zeg, dat gaat hem nooit worden natuurlijk -O-
En je discs zijn er bijna niet zonder krassen in te krijgen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paprika
Kalder schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 19:13:
[...]
Het word natuurlijk wel erg aantrekkelijk voor PC gamers die nog een GTX1080 ofzo hebben met een ouderwetse HDD om een PS5 te kopen
Ik denk eerlijk gezegd niet dat je veel mensen met een GTX1080 en een harde schijf zult aantreffen. Neemt niet weg dat de aankomende consoles populair zullen zijn door de beschikbare hardware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Chic de Friemel schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 19:30:
[...]

En je discs zijn er bijna niet zonder krassen in te krijgen...
discs? wat zijn dat? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• I ColoSsuZz I
Die dingen die je koopt omdat 't nog steeds goedkoper is dan alles digitaal kopen :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14-10 17:39
Onderzetters! :p

<GoT>NightStalker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
I ColoSsuZz I schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 19:53:
[...]

Die dingen die je koopt omdat 't nog steeds goedkoper is dan alles digitaal kopen :F
Niet als je gamesharing doet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I ColoSsuZz I
DigitalError schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 19:57:
[...]

Niet als je gamesharing doet :P
Ook niet als je ze steelt of geen games koopt. Zo weet ik er nog wel een paar :p

[ Voor 13% gewijzigd door I ColoSsuZz I op 06-06-2020 20:19 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RubenSaurus
I ColoSsuZz I schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 20:18:
[...]

Ook niet als je ze steelt of geen games koopt. Zo weet ik er nog wel een paar :p
waar slaat dit nou weer op?
het is voor mij goedkoper om een game 1 keer digitaal te kopen en op 2 playstations te kunnen spelen dan 2 keer op schijf 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
DigitalError schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 20:29:
[...]

waar slaat dit nou weer op?
het is voor mij goedkoper om een game 1 keer digitaal te kopen en op 2 playstations te kunnen spelen dan 2 keer op schijf 8)7
Ik doe dit al de hele generatie met een maatje van me. Als je een game op schijf koopt voor 60 en hem ooit verkoopt voor 30 heeft het je 30 gekost en heb je niets. Nu kopen we samen voor 70 en kost het dus 35 maar je hebt ze voor altijd... mits je een goede gamesharebuddy hebt. Maar voor ouders en kinderen is het helemaal een goede oplossing natuurlijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Kalder schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 19:13:
[...]

Ik ben erg benieuwd wat er op SSD-gebied gaat veranderen, zodra de PS5 uit komt, PC gamers gaan smelten als het blijkt dat PS5 games in de buurt komen van wat de UE5 demo toonde.
De prijzen moeten wel flink omlaag, want voor de prijs van een high end SSD kun je straks zowat al een PS5 kopen.

Persoonlijk denk ik dat erg veel PC gamers een PS5 zullen nemen, gewoon omdat ze niet nog een keer €1000 voor een videokaart en €500 voor een goeie SSD moeten uitgeven om in de buurt te komen van de PS5.
Het word natuurlijk wel erg aantrekkelijk voor PC gamers die nog een GTX1080 ofzo hebben met een ouderwetse HDD om een PS5 te kopen, want die mensen zullen heel wat meer moeten uitgeven om hun PC te upgraden zodat die in de buurt komt van de PS5. Dus je kunt net zo goed een PS5 kopen, ja ja, je kunt hem niet verder upgraden met een betere gfx kaart of extra ram geheugen ofzo, maar dat zijn dan ook gelijk besparingen op nog meer kosten... en mocht je toch na 4 jaar ofzo weer betere graphics willen, zal er rond die tijd misschien wel weer een PS5 pro komen die 8K aan kan ofzo.
Pc gamers zijn over het algemeen toch puristen die geld over hebben voor een goede ervaring. Shooters, RTS, MMO, Race sims en meer blijven het beste speelbaar op pc. Ik verwacht niet dat ze zullen zwichten voor een prijs die maar tijdelijk in het voordeel van de next-gen consoles zal zijn. Na 1 of 2 jaar is dit namelijk al genormaliseerd en zal pc mogelijk weer een (technologisch) voordeel hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kenny_026 schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 20:39:
[...]

Ik doe dit al de hele generatie met een maatje van me. Als je een game op schijf koopt voor 60 en hem ooit verkoopt voor 30 heeft het je 30 gekost en heb je niets. Nu kopen we samen voor 70 en kost het dus 35 maar je hebt ze voor altijd... mits je een goede gamesharebuddy hebt. Maar voor ouders en kinderen is het helemaal een goede oplossing natuurlijk.
Maar sharen met iemand is volgens de algemene voorwaarden op deze manier helemaal niet toegestaan toch?

Buiten het feit dat er nog wel meer nadelen te bedenken zijn, zoals vriendschappen die over gaan, games of een bepaalde game niet bezitten omdat die game/games op het andere account staan, enz enz.

Hoop moeite voor een paar tientjes als je het mij vraagt.

[ Voor 39% gewijzigd door Donstil op 06-06-2020 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Donstil schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 20:56:
[...]

Maar sharen met iemand is volgens de algemene voorwaarden op deze manier helemaal niet toegestaan toch?

Buiten het feit dat er nog wel meer nadelen te bedenken zijn, zoals vriendschappen die over gaan, games of een bepaalde game niet bezitten omdat die game/games op het andere account staan, enz enz.

Ik deel het met mijn vriendin, met wie ik al 11 jaar samen ben dus ik maak me daar niet zo druk om. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
DigitalError schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 20:58:
[...]

Ik deel het met mijn vriendin, met wie ik al 11 jaar samen ben dus ik maak me daar niet zo druk om. ;)
Ja dat zou je nog onder familie kunnen scharen (geen idee wat de regels zijn).

Alleen Kenny doet het met een vriend (no pun intended), daar doelde ik meer op.

[ Voor 6% gewijzigd door Donstil op 06-06-2020 21:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• I ColoSsuZz I
Donstil schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 20:56:
[...]

Vandaar ook mijn punt. Zolang 't digitaal duurder is, blijf ik schijfjes kopen.

Pagina: 1 ... 39 ... 283 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
[font size=16]
In dit topic geen statusupdates van je bestelling, daarvoor is [PS5] Pre-order, bestellingen en levertijden
[/font]
Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden