http://psnprofiles.com/Arc_Xev
Handig die kastruimteCougar schreef op woensdag 18 november 2020 @ 15:48:
Wie heeft z’n game room er voor morgen ook al op aangepast? Ps5 aansluiten en gaan!
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Die van mij gaan altijd dood, ook al krijgen ze zorg, liefde, water, voeding en ik praat ook nog tegen ze
Woon er nog niet zo lang. Maar de bank wat naar voren is inderdaad wel een idee.Twixie schreef op woensdag 18 november 2020 @ 16:02:
[...]
Vanavond sluit ik de PS4 aan. De PS5 gaat immers gewoon in de woonkamer waar iedereen er op gaat spelen. De game room is eigenlijk meer een retro room met 8 andere consoles (waaronder dus straks ook de PS4) en een oude plasma.
Ivm jouw ruimte: waarom staat je zetel zo ver naar achteren ? Lijkt me dat je enerzijds ver zit van je (niet al te grote) TV en speakers, maar anderzijds veel te dicht bij je surrounds zit. Ik zou dat tafeltje gewoon elimineren en daar de sofa zetten.
Qua setup nu b&w: 7nt, lcr 600, 685, jamo 300 sub. Aangestuurd door een marantz sr 5500.
Aankleding verder moet nog komen. Morgen eerst de PS4 pro vervangen voor de 5 🙏
Zwaar leven dit
https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben
Beetje ver van de TV of valt het mee?Cougar schreef op woensdag 18 november 2020 @ 15:48:
Wie heeft z’n game room er voor morgen ook al op aangepast? Ps5 aansluiten en gaan!
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Verder ziet het er strak uit. Ooit had ik ook zo'n woonkamer met nis en deur aan de zijkant.
De TV had ik aan de tegenovergestelde muur en de bank met de rug richting de muur waar je nu de tv hebt maar met nog ruimte om achterlangs naar de buitendeur te lopen.
In mijn huidige hut heb ik een man cave met TV en voldoende ruimte voor een PS5 naast de PS4 Pro.
Morgen eerst met Astro aan de slag om de controller te ervaren en zsm alle downloads in gang zetten zodat ik 's avonds en vrijdag lekker kan gamen
[ Voor 3% gewijzigd door CyBeRSPiN op 18-11-2020 16:19 ]
Moeten je achterspeakers niet naar je toewijzen voor de beste 5.1 resultaat? Dus 45 graden draaien.Cougar schreef op woensdag 18 november 2020 @ 15:48:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean
Het is waarschijnlijk al ergens geroepen, maar alles opnieuw downloaden is de snelste manier of is er ook nog een optie om alles dus ook de game content zoals bijvoorbeeld Destiny 2 via je lokale netwerk over te zetten van PS4 naar PS5?CyBeRSPiN schreef op woensdag 18 november 2020 @ 16:19:
Vanavond alvast een lange extra HDMI 2.1 kabel door de kabelgoot in de muur trekken en tv meubel herinrichten zodat het morgenmiddag plug&play wordt.
Morgen eerst met Astro aan de slag om de controller te ervaren en zsm alle downloads in gang zetten zodat ik 's avonds en vrijdag lekker kan gamen#zinin
Sites gaan plat door bots etc.
Enigste optie is volgens mij een externe hdd op je PS4 aansluiten, spellen er op zetten en vervolgens op je PS5 aansluitenFrijns.Net schreef op woensdag 18 november 2020 @ 16:21:
[...]
Het is waarschijnlijk al ergens geroepen, maar alles opnieuw downloaden is de snelste manier of is er ook nog een optie om alles dus ook de game content zoals bijvoorbeeld Destiny 2 via je lokale netwerk over te zetten van PS4 naar PS5?
Correct me if I'm wrong
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben
Mijn PS4 Pro gaat zo'n 3 meter verhuizen naar de secundaire tv in de game room. De PS5 neemt zijn oude stek in. Heb gisteren een uurtje uitgetrokken om alle kabels te managen, ik hoef morgen bijna niets meer te doen. Behalve gamen natuurlijk! Ik werk vanavond een paar uurtjes door, zodat ik mijn werk voor morgenmiddag al af heb. Ideaal dus!
Nog even over de charging dock voor de Dual Sense. Ik ben er nu al een grote fan van. Het ziet er goed uit (mijn simpele mening) en het werkt zoveel soepeler dan die van de Dualshock 4. De DualSense staat minder stabiel (maar voldoende stabiel om er niet af te vallen), maar het voordeel is dat je veel minder nauwkeurig hoeft te zijn bij het koppelen. Je legt de controller erop en als de lampjes gaan branden weet je dat je goed zit. Dat was bij de vorige versie wel eens anders.
Mogelijk dat het met katten of kleine kinderen een ander verhaal is, en ik moet nog even zien of het ook de tand des tijds goed doorstaat, maar ik ben tot dusver zeer tevreden.
This is absolutely ridiculous
Zie : YouTube: PS5 - Transferring Data From Your PS4 Console
Ik zat heerlijk op mijn stoel totdat ik dit soort berichtjes voorbij zag komen. Het zal toch niet dat.... Maar geduldig iedere tien minuten de inbox checken voor een verzendbevestiging, zal met bol.com wel goed komen. wat laat ik mezelf opnaaienTim01 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 13:42:
[...]
Duurde bij mij ook +/- 30 minuten voordat hij daar zichtbaar was
Frijns.Net schreef op woensdag 18 november 2020 @ 16:21:
[...]
Het is waarschijnlijk al ergens geroepen, maar alles opnieuw downloaden is de snelste manier of is er ook nog een optie om alles dus ook de game content zoals bijvoorbeeld Destiny 2 via je lokale netwerk over te zetten van PS4 naar PS5?
Hoe kom je aan een savegame als je spel nog geseald is ?Cougar schreef op woensdag 18 november 2020 @ 16:27:
Waarschijnlijk ook al tig keer gevraagd, maar kan ik ook savegames overzetten van de 4 naar de 5?
Met name rdr2 wil ik graag overzetten. [Afbeelding]
Gok dat het een iets oudere foto isErapaz schreef op woensdag 18 november 2020 @ 16:28:
[...]
Hoe kom je aan een savegame als je spel nog geseald is ?
En waarom zou je willen overzetten als je RDR2 nog sealed is ? Of is die foto eigenlijk totaal irrelevant voor je vraag ?Cougar schreef op woensdag 18 november 2020 @ 16:27:
Met name rdr2 wil ik graag overzetten.
EDIT: te laat
[ Voor 3% gewijzigd door Twixie op 18-11-2020 16:29 ]
Op de PS Blog staat (bijnaCougar schreef op woensdag 18 november 2020 @ 16:27:
Waarschijnlijk ook al tig keer gevraagd, maar kan ik ook savegames overzetten van de 4 naar de 5?
Met name rdr2 wil ik graag overzetten. [Afbeelding]
https://blog.playstation....he-ultimate-faq/#ps4onps5
Externe HDD aansluiten aan je PS5 en dan vanuit de bibliotheek je PS4 games downloadenBas170 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 16:23:
[...]
Enigste optie is volgens mij een externe hdd op je PS4 aansluiten, spellen er op zetten en vervolgens op je PS5 aansluiten
Correct me if I'm wrong
Ook de disk PS4 games kan je zo instellen dat ze installeren op je externe HDD
Je kan je account op zoveel PlayStations op primair zetten als je maar wiltD. Ninjai schreef op woensdag 18 november 2020 @ 16:31:
Weet iemand of ik mijn PS4 moet deactiveren als primaire account voordat ik in ga loggen op de PS5 en die ga activeren als primair of staat dat los van elkaar?
Geronimous in "[PS5] Aanloop naar release topic"Speedierass schreef op woensdag 18 november 2020 @ 16:31:
Heeft iemand bij BCC besteld? Heb nog steeds geen T&T.
Staan volgens mij los van mekaar, las op resetera dat iemand op ps4 en ps5 zijn account als primair had en beide tegelijk konden gamen. Online in zelfde spel(crossplay) zal lastiger worden denk ik. Tenzij ze dan bv een nummer achter je naam zetten zoals je vroeger had als je couch coop online deed ( x360 tijd in cod geloof ik).D. Ninjai schreef op woensdag 18 november 2020 @ 16:31:
Weet iemand of ik mijn PS4 moet deactiveren als primaire account voordat ik in ga loggen op de PS5 en die ga activeren als primair of staat dat los van elkaar?
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Staat inderdaad los van elkaar.v8power67 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 16:34:
[...]
Staan volgens mij los van mekaar, las op resetera dat iemand op ps4 en ps5 zijn account als primair had en beide tegelijk konden gamen. Online in zelfde spel(crossplay) zal lastiger worden denk ik. Tenzij ze dan bv een nummer achter je naam zetten zoals je vroeger had als je couch coop online deed ( x360 tijd in cod geloof ik).
Je online/crossplay opmerking klopt alleen niet helemaal (of ik begrijp je verkeerd). Als ik een PS5 en PS4 als primair instel, dan kan iedereen die daar op inlogt mijn spellen spelen onder hun eigen account (grote voordeel van het instellen van de console als primair).
Het is juist andersom as far as I know.Starscreamer schreef op woensdag 18 november 2020 @ 16:32:
[...]
Je kan je account op zoveel PlayStations op primair zetten als je maar wilt
Je kunt meerdere accounts op je systeem hebben, en daarop aangeven dat DIT het primaire systeem is voor dat account.
Maar je kunt niet je account op 7 verschillende systemen primair zetten.
Reden is dat je, door primair aan te zetten, alles waarvoor je betaalt (PS Plus, digital games) deelt met de rest van het systeem, dus ook andere gebruikers.
Je hebt waarschijnlijk meer games dan je denktSyn3rgi schreef op woensdag 18 november 2020 @ 16:42:
Wat heb ik toch zin in de PS5. Heb nog geen spel gekocht, maar een behoorlijk aantal PS4 games nog niet gespeeld. Morgen naar huis zodra hij geleverd is en dan maar eens een uurtje spelen in 't menu en wat games downloaden.. Voel me echt weer een klein kind
Heb nu al een aantal PS4 spellen (via laptop) geupgrade na PS5 en sommige PS5 games zijn gratis o.a. Astrobots, Fortnite & Bugsnax (Bugsnax heb je plus voor nodig)
Weet iemand of de problemen met de download bug, de standbye stand etc zijn opgelost ? Voor ik het geval morgen wel een ps5 heb (sta op een lijst ) .
Overigens geloof ik niet dat ik geluk heb en maak me er niet druk om na het horen van de probleempjes die er zijn...
Same hier. Onder het mom van een mediaspeler te kopen kwam de PS4 hier in huis. Sindsdien helemaal verkocht aan verschillende games. Morgen 10u ophalen en dan lekker spelen! 😀Syn3rgi schreef op woensdag 18 november 2020 @ 16:42:
Wat heb ik toch zin in de PS5. Heb nog geen spel gekocht, maar een behoorlijk aantal PS4 games nog niet gespeeld. Morgen naar huis zodra hij geleverd is en dan maar eens een uurtje spelen in 't menu en wat games downloaden.. Voel me echt weer een klein kind
Geronimous in "[PS5] Pre-order, bestellingen en levertijden"Gandalf68 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 16:47:
Is eindelijk het ps5 pre order topic opgeschoond of kijk ik er over heenGisteren even 1000 berichten in nog geen uur.... en waarvoor.....
Vanavond eens checken welke downloads ik allemaal wil in gang zetten van zodra alles aangesloten is
Heh ja denk 't ook! Sowieso GoW en Bloodbourne spelen. Moet nog even een jaartje PS plus scoren en dan kan de pret beginnen... Morgen danStarscreamer schreef op woensdag 18 november 2020 @ 16:45:
[...]
Je hebt waarschijnlijk meer games dan je denkt![]()
Heb nu al een aantal PS4 spellen (via laptop) geupgrade na PS5 en sommige PS5 games zijn gratis o.a. Astrobots, Fortnite & Bugsnax (Bugsnax heb je plus voor nodig)
Iets anders... Heb de Pulse 3D headset hier liggen. Ik lees dat hij 'geoptimaliseerd' is voor de PS5 maar vind dat hij op de PS4 niet heel spectaculair. Dus, is de Pulse 3D beter dan de PS5? Vind 't denk t ik niet waard om 70+ euro uit te geven voor de SteelSeries P7.
Btw: vergeten, maar ik verwacht met kerst iets met een headphones (Sony/Bose) onder de boom... Iemand ervaring hiermee?
Wat was/is je favoriet? En wat ga je op de PS5 spelen?Cougar schreef op woensdag 18 november 2020 @ 16:49:
[...]
Same hier. Onder het mom van een mediaspeler te kopen kwam de PS4 hier in huis. Sindsdien helemaal verkocht aan verschillende games. Morgen 10u ophalen en dan lekker spelen! 😀
[ Voor 24% gewijzigd door Syn3rgi op 18-11-2020 16:54 ]
nou dan mag ie wel hulp troepen in zetten , maar goed bezig in ieder geval ! dat liep daar echt de spuigaten uit
Wat bedoel je hier mee?Starscreamer schreef op woensdag 18 november 2020 @ 16:45:
[...]
Heb nu al een aantal PS4 spellen (via laptop) geupgrade na PS5
Logisch toch bij een release, laat lekker even gaan ipv zoveel tijd kwijt te zijn in het opschonen.Gandalf68 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 16:52:
[...]
nou dan mag ie wel hulp troepen in zetten , maar goed bezig in ieder geval ! dat liep daar echt de spuigaten uit
Ben nog niet helemaal de oude (covid
Op de PS4 bevriest het spel bij het verlaten van menu's 2 seconden, terwijl het spel wel doorloopt. Sowieso heb ik het idee dat het flink kan profiteren van de boost mode voor PS4 spellen
[ Voor 78% gewijzigd door Geronimous op 18-11-2020 18:49 ]
Beetje zelf zoeken op het interweb zit er niet meer in?Twixie schreef op woensdag 18 november 2020 @ 16:51:
Heeft iemand eigenlijk al gelezen/gecheckt hoeveel SSD space je kwijt bent als je de gehele PS+ Collection downloadt ?
https://www.reddit.com/r/...lection_will_take_around/ 795GB dus.
Mijn favoriet blijft toch wel call of duty modern warfare. Daarnaast ook rdr2. Leuk om erbij te hebben vond ik need for speed payback. Enige “nieuwe” spel wat ik straks ga spelen is Spider-Man Miles Morales. De rest komt wel 😋Syn3rgi schreef op woensdag 18 november 2020 @ 16:51:
[...]
Heh ja denk 't ook! Sowieso GoW en Bloodbourne spelen. Moet nog even een jaartje PS plus scoren en dan kan de pret beginnen... Morgen dan![]()
Iets anders... Heb de Pulse 3D headset hier liggen. Ik lees dat hij 'geoptimaliseerd' is voor de PS5 maar vind dat hij op de PS4 niet heel spectaculair. Dus, is de Pulse 3D beter dan de PS5? Vind 't denk t ik niet waard om 70+ euro uit te geven voor de SteelSeries P7.
[...]
Wat was/is je favoriet? En wat ga je op de PS5 spelen?
Nice! RDR2 heb ik nog liggen.. nog niet aangeraakt, wellicht dat ik wacht op de update voor 60FPS en/of 4K.Cougar schreef op woensdag 18 november 2020 @ 16:57:
[...]
Mijn favoriet blijft toch wel call of duty modern warfare. Daarnaast ook rdr2. Leuk om erbij te hebben vond ik need for speed payback. Enige “nieuwe” spel wat ik straks ga spelen is Spider-Man Miles Morales. De rest komt wel 😋
Daarnaast liggen Horizon Zero Dawn, God of War, RDR2 en alle Kingdom Hearts-games hier ongebruikt in de kast dus ik vermaak mij wel met de PS5. Overigens heb ik geen PS4 Pro dus de overstap van PS4 naar PS5 wordt wel groot voor mij. Nu game ik nog in Full HD, morgen in 4K met ray-tracing
Ik ben benieuwd naar de verbeteringen van PS4-games op de PS5 (in ieder geval de PS4 Pro Enhanced games)
[ Voor 11% gewijzigd door VirinR op 18-11-2020 17:03 ]
Tot over 8 maandenVirinR schreef op woensdag 18 november 2020 @ 17:01:
alle Kingdom Hearts-games hier ongebruikt in de kast
Spiderman Miles Morales (raytracing demo)
Demon Souls (gewoon de mooiste game)
Call Of Duty:Cold War (gaafste dual sense demo)
En dan voornamelijk oude klappers spelen,
God Of War
Horizon Zero Dawn
The Last Of Us 2
Days Lost
Ghost Of Tsushima
Al met al een dijk van een lijst met top games.
Wat kiezen jullie?
Is het zo erg?
Ik werk maar 12 uur per week en ik ga pas in februari weer studeren dus ik kan makkelijk 30 uur gamen per week.
Ben overigens al wel begonnen met de eerste KH en daarvan 3 uur gespeeld.
Astrobot en Miles Morales komen daarna en Demon's Souls als laatste. Laatstgenoemde zal veruit de meeste tijd (en frustratie vermoed ik...) in gaan zitten.
Gisteren mijn Creative G6 DAC binnengekregen, kan ik mooi de audio vergelijken met die van de DualSense jack.
Ik heb demon's Souls en Sackboy klaarliggen.gunghir schreef op woensdag 18 november 2020 @ 17:03:
Voor mij is het.
God Of War
Horizon Zero Dawn
The Last Of Us 2
Days Lost
Ghost Of Tsushima
Wat kiezen jullie?
De anderen heb ik allemaal al gespeeld, maar persoonlijk zou ik je God Of War en Ghost of Tsushima aanraden en dan de andere (ook uitstekende) games.
Voor mij is het Watch Dogs legion, RDR2, Assasins reed Odyssey nog verder spelen en dan later nog Miles Morales.gunghir schreef op woensdag 18 november 2020 @ 17:03:
Voor mij is het.
God Of War
Horizon Zero Dawn
The Last Of Us 2
Days Lost
Ghost Of Tsushima
Wat kiezen jullie?
en morgen tijdens het downloaden speel ik astrobot en van de plus collectie wordt het the last of us remastered dat ik als eerste ga spelen.
[ Voor 10% gewijzigd door AppleFan2007 op 18-11-2020 17:07 ]
Astro's Playroom even ervaren, daarna AC Valhalla meteen, en later zal ik nog wel Days Gone en FFXV uit de PS+ collection halen, en misschien monster hunter world als daar ook de dlc bij zit maar dat geloof ik niet.gunghir schreef op woensdag 18 november 2020 @ 17:03:
Voor mij is het.
God Of War
Horizon Zero Dawn
The Last Of Us 2
Days Lost
Ghost Of Tsushima
Wat kiezen jullie?
Oh ja, en GT Sport even installeren.
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
Alle delen bij elkaar iets van >170 uur denk ik?VirinR schreef op woensdag 18 november 2020 @ 17:06:
[...]
Is het zo erg?![]()
Ik werk maar 12 uur per week en ik ga pas in februari weer studeren dus ik kan makkelijk 30 uur gamen per week.
Ben overigens al wel begonnen met de eerste KH en daarvan 3 uur gespeeld.
Wel jammer dat van die oude klappers weinig bekend is hoe/of ze optimised zijn voor ps5AppleFan2007 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 17:06:
[...]
Voor mij is het Watch Dogs legion, RDR2, Assasins reed Odyssey nog verder spelen en dan later nog Miles Morales.
en morgen tijdens het downloaden speel ik astrobot en van de plus collectie wordt het the last of us remastered dat ik als eerste ga spelen.
Edit: oops bedoelde deze:
God Of War
Horizon Zero Dawn
The Last Of Us 2
Days Lost
Ghost Of Tsushima
[ Voor 10% gewijzigd door Basekid op 18-11-2020 17:13 ]
Ja inderdaad, er valt niks op te schonen, want er staat niks nuttigs in. Alle preorders zijn in enkele minuten weg. Kun je beter het topic weggooien en een slowchat topic aanmaken.AMARONE schreef op woensdag 18 november 2020 @ 16:53:
[...]
Logisch toch bij een release, laat lekker even gaan ipv zoveel tijd kwijt te zijn in het opschonen.
Is inderdaad wel jammer dat het niet echt bekend is hoe ze draaien op PS5.Basekid schreef op woensdag 18 november 2020 @ 17:12:
[...]
Wel jammer dat van die oude klappers weinig bekend is hoe/of ze optimised zijn voor ps5
Edit: oops bedoelde deze:
God Of War
Horizon Zero Dawn
The Last Of Us 2
Days Lost
Ghost Of Tsushima
Al denk ik dat The last of Us Part 2 eigenlijk al een PS5 versie is omdat deze redelijk recent is uitgekomen.
Ik zie het nu op HowLongToBeat met 130 uur.Bas170 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 17:10:
[...]
Alle delen bij elkaar iets van >170 uur denk ik?
KH3 is dan 30 uur dus 170 uur klinkt realistisch.
Als ik geen games op mijn Nintendo Switch ga spelen zal het goed komen!
Verwijderd
Ik heb juist mijn PS4 vroeg verkocht en gewacht op de PS5 om TLOU2 op 60fps en volle grafische pracht te spelen op de PS5. Valt mij echt vies tegen, ik ga denk ik mijn PS5 lekker op MP zetten en wachten tot de spelen de updates gekregen hebben.AppleFan2007 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 17:15:
[...]
Is inderdaad wel jammer dat het niet echt bekend is hoe ze draaien op PS5.
Al denk ik dat The last of Us Part 2 eigenlijk al een PS5 versie is omdat deze redelijk recent is uitgekomen.
Demon's Souls straight into my veins de eerste 12 uur.gunghir schreef op woensdag 18 november 2020 @ 17:03:
Voor mij is het.
Wat kiezen jullie?
Ik zit nu op 60 uur in rdr2. Nog 2 chapters te gaan. Maar moet wel zeggen: als je eenmaal echt in het verhaal zit dan gaat het relatief snel. ☺️VirinR schreef op woensdag 18 november 2020 @ 17:16:
[...]
Ik zie het nu op HowLongToBeat met 130 uur.
KH3 is dan 30 uur dus 170 uur klinkt realistisch.
Als ik geen games op mijn Nintendo Switch ga spelen zal het goed komen!
Tweedehands misschien Valhalla.gunghir schreef op woensdag 18 november 2020 @ 17:03:
Voor mij is het.
God Of War
Horizon Zero Dawn
The Last Of Us 2
Days Lost
Ghost Of Tsushima
Wat kiezen jullie?
En heb Battlefield 4 en Killzone Shadow Fall weer in huis gehaald voor de multiplayer,had ze twee maand geleden verkocht met de PS4. 😅
Verder geen enkel spel dat mij nu echt aanspreekt,die komen pas 2021.
HahahAce schreef op woensdag 18 november 2020 @ 17:21:
[...]
Demon's Souls straight into my veins de eerste 12 uur.
Nee ik doelde op dat je met zelfde account op ps4 en ps5 inlogt en dan bv cod speelt op ps4 en ps5 en dan dus crossplay doet met jezelf. Vraag me af of dit werkt.nioz schreef op woensdag 18 november 2020 @ 16:35:
[...]
Staat inderdaad los van elkaar.
Je online/crossplay opmerking klopt alleen niet helemaal (of ik begrijp je verkeerd). Als ik een PS5 en PS4 als primair instel, dan kan iedereen die daar op inlogt mijn spellen spelen onder hun eigen account (grote voordeel van het instellen van de console als primair).
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
PS5 is onderweg btw
Ik heb geen PS4 gehad, dus qua games kan ik me uitleven. Shadow of the colossus en Nathan drake collection al wel gekocht. Daarnaast nog Miles Morales Ultimate en de PS plus collection, dus ga me wel vermaken.
Dan bestel je toch gewoon een https://phillyseries5.com/
YouTube: Introducing The Philly Series 5
[ Voor 33% gewijzigd door DarthDavy op 18-11-2020 17:36 ]
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
Ik heb de saves van mijn vriendin op een usb-stick en die van mij staan in de cloud. Moet gewoon kunnen met usb verwacht ik. Storaged device is een storaged device lijkt mij.Safaci schreef op woensdag 18 november 2020 @ 17:29:
Het is mij nog niet duidelijk of ik saved game data via een USB-stick naar de PS5 kan overzetten. Lees dat alleen save games in de cloud (PS+) werken.
PS5 is onderweg btw
Battlefield 4 is echt jammer dat deze nooit een pro patch gehad heeft. Spel draait op 900pDoubleDutch schreef op woensdag 18 november 2020 @ 17:22:
[...]
Tweedehands misschien Valhalla.
En heb Battlefield 4 en Killzone Shadow Fall weer in huis gehaald voor de multiplayer,had ze twee maand geleden verkocht met de PS4. 😅
Verder geen enkel spel dat mij nu echt aanspreekt,die komen pas 2021.
Miles en Demons Souls ookgunghir schreef op woensdag 18 november 2020 @ 17:03:
Voor mij is het.
God Of War
Horizon Zero Dawn
The Last Of Us 2
Days Lost
Ghost Of Tsushima
Wat kiezen jullie?
Daarnaast nog een aantal PS4 titels liggen die ik heb bewaard voor de PS5, zoals Days Gone en FF7R. Een tweede playthrough van GoW en TloU2 heb ik ook bewaard voor de PS5.
Ik kan niet wachten tot morgen
Ignorance Is Bliss
Ind, maar is op het moment de enige multiplayer die mij boeit tot dat BFC3 of BF6 uit komt.GaHard schreef op woensdag 18 november 2020 @ 17:35:
[...]
Battlefield 4 is echt jammer dat deze nooit een pro patch gehad heeft. Spel draait op 900pin boost mode haalde de pro iig wel een locked 60 fps. Zal op de PS5 vrijwel hetzelfde zijn.
Via de cloud is toch prima? Kheb de cloud volstaan met saves van games die ik verder/weer wil spelen op de ps5. Zin in valhalla en Tsushima op 60fps! God of war pak ik ook weer op en ben benieuwd naar monster hunter world. Zo vaak getwijfeld om te kopen, maar vrees dat t geen game voor mij is. Dus nu mooi via psn collection proberenSafaci schreef op woensdag 18 november 2020 @ 17:29:
Het is mij nog niet duidelijk of ik saved game data via een USB-stick naar de PS5 kan overzetten. Lees dat alleen save games in de cloud (PS+) werken.
PS5 is onderweg btw
Nog geen verzendbevestiging hier
[ Voor 20% gewijzigd door Hulleman op 18-11-2020 17:55 ]
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Ik heb geen saves in de cloud, alles op USB staan. Neem aan dat je die gewoon stuk voor stuk kan overzetten.Hulleman schreef op woensdag 18 november 2020 @ 17:53:
[...]
Via de cloud is toch prima? Kheb de cloud volstaan met saves van games die ik verder/weer wil spelen op de ps5. Zin in valhalla en Tsushima op 60fps! God of war pak ik ook weer op en ben benieuwd naar monster hunter world. Zo vaak getwijfeld om te kopen, maar vrees dat t geen game voor mij is. Dus nu mooi via psn collection proberen
Nog geen verzendbevestiging hier
Dan moet ik je teleurstellen, want TLOU2 is ook op de PS5 locked op 30fps. Wel haptic feedback ondersteuning.Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2020 @ 17:17:
[...]
Ik heb juist mijn PS4 vroeg verkocht en gewacht op de PS5 om TLOU2 op 60fps en volle grafische pracht te spelen op de PS5. Valt mij echt vies tegen, ik ga denk ik mijn PS5 lekker op MP zetten en wachten tot de spelen de updates gekregen hebben.
Moest ik even controleren, zag hier gisteren een melding over namelijk. Kan wel met PS4 games, echter niet met PS5 games via USBD. Ninjai schreef op woensdag 18 november 2020 @ 17:35:
[...]
Ik heb de saves van mijn vriendin op een usb-stick en die van mij staan in de cloud. Moet gewoon kunnen met usb verwacht ik. Storaged device is een storaged device lijkt mij.
https://www.google.com/am...n-plus-abonnement%3famp=1
Zelf vanmiddag alle data van de PS4 op de externe schijf gezet. Heb Spider-Man klaarliggen, en de PS4 discs van Watch Dogs Legion en AC Valhalla.. benieuwd hoe groot die PS5 upgrade patches zijn
Verwacht morgen vooral astrobot te spelen, heb ook bezoek morgen, dus gelimiteerde game time
Die wordt niet verder opgeleukt voor de PS5 nee? Jammer!yinx84 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 17:56:
[...]
Dan moet ik je teleurstellen, want TLOU2 is ook op de PS5 locked op 30fps. Wel haptic feedback ondersteuning.
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Echt? Verdorie, had gehoopt van wel...yinx84 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 17:56:
[...]
Dan moet ik je teleurstellen, want TLOU2 is ook op de PS5 locked op 30fps. Wel haptic feedback ondersteuning.
PS4 en PS5 staan los van elkaar. Dus je kan zowel een PS4 als primair systeem als een PS5 als primair systeem instellen voor je account. Net zoals je ook zelfs een PS3 als primary kan ingesteld hebben.D. Ninjai schreef op woensdag 18 november 2020 @ 16:31:
Ik dacht overigens dat ze het op de PS5 niet 'primary' noemen, maar iets anders. Ben effen vergeten hoe het heet.
Niet dus. Je kan slechts 1 toestel van elke generatie als 'primary' aanduiden. Primary zorgt ervoor dat iedere andere account op die console ook van jouw aankopen (incl. PS+) gebruik kan maken. Op een non-primariy console kan alleen jij jouw content gebruiken. Vandaar de wat bizarre truuk van iemand anders' console primary te maken zodat die persoon ook jouw games kan spelen, terwijl dan op je eigen console thuis alleen jij je games kan spelen. Dat werkt dus goed, zolang je maar alleen bent op je eigen console.Starscreamer schreef op woensdag 18 november 2020 @ 16:32:
[...]
Je kan je account op zoveel PlayStations op primair zetten als je maar wilt
Uit de Pushsquare ps5 review:
Other high-profile exclusives, like The Last of Us: Part II, turn in slightly more disappointing results. Because of the design of the game – it was capped at 1440p and 30 frames-per-second on the PS4 Pro – there are no real upgrades to speak of here. In fact, the title looks and performs almost identically, save for some very minor framerate fluctuations which have been cleaned up by the next-gen hardware.
Wat een geluk! Tof voor je. Have fun!s0kkie schreef op woensdag 18 november 2020 @ 15:20:
[...]
Yes ik! Ik had een bewijs in de andere topic gepost
Nu dat ik voorzien ben hoef ik eindelijk niet meer in die spam topic te kijken![]()
Heb veel zin in morgen!
PSN: Mondaatje
Wat niet is, kan misschien nog komen?Hulleman schreef op woensdag 18 november 2020 @ 17:57:
[...]
Die wordt niet verder opgeleukt voor de PS5 nee? Jammer!
Geronimous in "[PS5] Aanloop naar release topic"Knetterhard schreef op woensdag 18 november 2020 @ 18:04:
Was een van de eerste net een preorder bij Bol, normale editie dus met disc. Helaas nog geen mail gehad dat hij verzonden is 🙃
Ik ook nog nietKnetterhard schreef op woensdag 18 november 2020 @ 18:04:
Was een van de eerste net een preorder bij Bol, normale editie dus met disc. Helaas nog geen mail gehad dat hij verzonden is 🙃
Verwijderd
Dat bedoel ik dus juist.yinx84 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 17:56:
[...]
Leuk maar het pre order topic is al een aantal uren gesloten door de mods.
Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch
Ja dus? Dan hoef je hier niet verder te gaan? Dat heeft een reden.GaHard schreef op woensdag 18 november 2020 @ 18:10:
[...]
Dit topic gaat al genoeg overspoeld worden met mensen die m wel hebben gekregen en foto's. En dat hoort er bij.
Daar hoeft niet alle pre-order paniek drama bij.
Dan is het nog steeds niet de bedoeling dat hier over preorders gepraat wordtGaHard schreef op woensdag 18 november 2020 @ 18:10:
[...]
Het topic is net weer open zie ik. Probleem opgelost.poor Leno schreef op woensdag 18 november 2020 @ 18:15:
[...]
Ja dus? Dan hoef je hier niet verder te gaan? Dat heeft een reden.![]()
Dit topic gaat al genoeg overspoeld worden met mensen die m wel hebben gekregen en foto's. En dat hoort er bij.
Daar hoeft niet alle pre-order paniek drama bij.
Je PlayStation®Camera-adapter is onderweg
Goed nieuws! Je aanvraag voor een PlayStation Camera-adapter is verwerkt en het product is op weg naar jou.
Dit duurt gewoonlijk ongeveer 1 tot 2 werkdagen.
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
Het was fijn om iedere dag hier al die interessante posts te kunnen lezen.
Hopelijk tot over een jaar of 5 à 6
Haha nergens voor nodigAppleFan2007 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 18:24:
Ik veronderstel dat het topic ergens morgen middag op slot gaat.
Als dit topic tzt. dicht gaat, wordt gewoon het 'officiele' PS5 topic geopend, met games en nieuws en andere dingetjes, waar iedereen elke dag post
Drie jaartjes ook goed? PlayStation 5 pro en PlayStation 5 SlimAppleFan2007 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 18:24:
Ik veronderstel dat het topic ergens morgen middag op slot gaat.
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
Nice, Ik heb de mail ook binnen gehad. Ben nu wel benieuwd naar de hogere framrates in VR.Melkaz schreef op woensdag 18 november 2020 @ 18:22:
Leuk! Ik krijg net op tijd ook nog de PSVR adapter binnen:
Goed nieuws! Je aanvraag voor een PlayStation Camera-adapter is verwerkt en het product is op weg naar jou.
Zou tof zijn maar ik denk dat er deze generatie geen komen omdat ze al gezegd hadden dat ze de levenscyclus naar 5 jaar zouden willen brengenMelkaz schreef op woensdag 18 november 2020 @ 18:28:
[...]
Drie jaartjes ook goed? PlayStation 5 pro en PlayStation 5 Slim
Dit is erg goed geregeld van Sony, ik krijg hem morgen of overmorgen ook binnen. Maar ja, heb ook een Quest liggen. En die is eigenlijk een heel stuk beter.Melkaz schreef op woensdag 18 november 2020 @ 18:22:
Leuk! Ik krijg net op tijd ook nog de PSVR adapter binnen:
Dit topic is gesloten.
![]()
[font size=16]
In dit topic geen statusupdates van je bestelling, daarvoor is [PS5] Pre-order, bestellingen en levertijden
[/font]
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/nC08g3YCuEW71gEd9xJck4nz.gif?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/M35xRF9Gt89lySVap9oHPZIN.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/utP6HZxjxFOZNtss9Z1hpH6R.jpg?f=fotoalbum_large)