Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dmp1982
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 22:04
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yq4co9Yqo_sPaRWW0hBHl5LrMD4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/nC08g3YCuEW71gEd9xJck4nz.gif?f=user_large

Ps4 gaat straks naar beneden. PS5 op de beamer in de mancave.. :+

http://psnprofiles.com/Arc_Xev

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Cougar schreef op woensdag 18 november 2020 @ 15:48:
Wie heeft z’n game room er voor morgen ook al op aangepast? Ps5 aansluiten en gaan!

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Handig die kastruimte ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
AMARONE schreef op woensdag 18 november 2020 @ 16:03:
[...]

Ooit gedacht aan wat planten? :X
Die van mij gaan altijd dood, ook al krijgen ze zorg, liefde, water, voeding en ik praat ook nog tegen ze :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-09 10:16
Twixie schreef op woensdag 18 november 2020 @ 16:02:
[...]

Vanavond sluit ik de PS4 aan :P. De PS5 gaat immers gewoon in de woonkamer waar iedereen er op gaat spelen. De game room is eigenlijk meer een retro room met 8 andere consoles (waaronder dus straks ook de PS4) en een oude plasma.

Ivm jouw ruimte: waarom staat je zetel zo ver naar achteren ? Lijkt me dat je enerzijds ver zit van je (niet al te grote) TV en speakers, maar anderzijds veel te dicht bij je surrounds zit. Ik zou dat tafeltje gewoon elimineren en daar de sofa zetten :).
Woon er nog niet zo lang. Maar de bank wat naar voren is inderdaad wel een idee.

Qua setup nu b&w: 7nt, lcr 600, 685, jamo 300 sub. Aangestuurd door een marantz sr 5500.

Aankleding verder moet nog komen. Morgen eerst de PS4 pro vervangen voor de 5 🙏

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bas170
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

Zo, bovenkant van het TV meubel opgeruimd. Alleen geen idee waar ik m'n Google Nest Mini moet laten, want die wil ik juist op het meubel laten.

Zwaar leven dit

https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-10 08:45
Wie heeft z’n game room er voor morgen ook al op aangepast? Ps5 aansluiten en gaan!

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Beetje ver van de TV of valt het mee?
Verder ziet het er strak uit. Ooit had ik ook zo'n woonkamer met nis en deur aan de zijkant.
De TV had ik aan de tegenovergestelde muur en de bank met de rug richting de muur waar je nu de tv hebt maar met nog ruimte om achterlangs naar de buitendeur te lopen.

In mijn huidige hut heb ik een man cave met TV en voldoende ruimte voor een PS5 naast de PS4 Pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:31

CyBeRSPiN

sinds 2001

Vanavond alvast een lange extra HDMI 2.1 kabel door de kabelgoot in de muur trekken en tv meubel herinrichten zodat het morgenmiddag plug&play wordt.
Morgen eerst met Astro aan de slag om de controller te ervaren en zsm alle downloads in gang zetten zodat ik 's avonds en vrijdag lekker kan gamen :) #zinin

[ Voor 3% gewijzigd door CyBeRSPiN op 18-11-2020 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-10 09:36

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Moeten je achterspeakers niet naar je toewijzen voor de beste 5.1 resultaat? Dus 45 graden draaien.

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-10 08:45
CyBeRSPiN schreef op woensdag 18 november 2020 @ 16:19:
Vanavond alvast een lange extra HDMI 2.1 kabel door de kabelgoot in de muur trekken en tv meubel herinrichten zodat het morgenmiddag plug&play wordt.
Morgen eerst met Astro aan de slag om de controller te ervaren en zsm alle downloads in gang zetten zodat ik 's avonds en vrijdag lekker kan gamen :) #zinin
Het is waarschijnlijk al ergens geroepen, maar alles opnieuw downloaden is de snelste manier of is er ook nog een optie om alles dus ook de game content zoals bijvoorbeeld Destiny 2 via je lokale netwerk over te zetten van PS4 naar PS5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaddeusX
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 09-11-2021
Ik houd al die sites in de gaten maar ik heb het gevoel dat het gewoon onmogelijk is om iets te pre-orderen afgelopen dagen.

Sites gaan plat door bots etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas170
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

Frijns.Net schreef op woensdag 18 november 2020 @ 16:21:
[...]

Het is waarschijnlijk al ergens geroepen, maar alles opnieuw downloaden is de snelste manier of is er ook nog een optie om alles dus ook de game content zoals bijvoorbeeld Destiny 2 via je lokale netwerk over te zetten van PS4 naar PS5?
Enigste optie is volgens mij een externe hdd op je PS4 aansluiten, spellen er op zetten en vervolgens op je PS5 aansluiten

Correct me if I'm wrong

@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ridicuul
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 20-10 18:25
Het Tweakers [PS5] Aanloop naar het release-topic: voor al je PS5 nieuws en interieurtips!

Mijn PS4 Pro gaat zo'n 3 meter verhuizen naar de secundaire tv in de game room. De PS5 neemt zijn oude stek in. Heb gisteren een uurtje uitgetrokken om alle kabels te managen, ik hoef morgen bijna niets meer te doen. Behalve gamen natuurlijk! Ik werk vanavond een paar uurtjes door, zodat ik mijn werk voor morgenmiddag al af heb. Ideaal dus!

Nog even over de charging dock voor de Dual Sense. Ik ben er nu al een grote fan van. Het ziet er goed uit (mijn simpele mening) en het werkt zoveel soepeler dan die van de Dualshock 4. De DualSense staat minder stabiel (maar voldoende stabiel om er niet af te vallen), maar het voordeel is dat je veel minder nauwkeurig hoeft te zijn bij het koppelen. Je legt de controller erop en als de lampjes gaan branden weet je dat je goed zit. Dat was bij de vorige versie wel eens anders.

Mogelijk dat het met katten of kleine kinderen een ander verhaal is, en ik moet nog even zien of het ook de tand des tijds goed doorstaat, maar ik ben tot dusver zeer tevreden.

This is absolutely ridiculous

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AchtungYall
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 19-09 15:48
Je kan ook de playstations met elkaar verbinden dmv Ethernet kabel of WiFi, en vervolgens alles overzetten.

Zie : YouTube: PS5 - Transferring Data From Your PS4 Console

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark_139
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18:36
Tim01 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 13:42:
[...]

Duurde bij mij ook +/- 30 minuten voordat hij daar zichtbaar was :)
Ik zat heerlijk op mijn stoel totdat ik dit soort berichtjes voorbij zag komen. Het zal toch niet dat.... Maar geduldig iedere tien minuten de inbox checken voor een verzendbevestiging, zal met bol.com wel goed komen. wat laat ik mezelf opnaaien :F

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Racing-Paradise
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 22-10 14:38
Frijns.Net schreef op woensdag 18 november 2020 @ 16:21:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
Waarschijnlijk ook al tig keer gevraagd, maar kan ik ook savegames overzetten van de 4 naar de 5?

Met name rdr2 wil ik graag overzetten. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VKqL8X6bBtKEYWPBz2Ug6_bc2gI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/M35xRF9Gt89lySVap9oHPZIN.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32
Cougar schreef op woensdag 18 november 2020 @ 16:27:
Waarschijnlijk ook al tig keer gevraagd, maar kan ik ook savegames overzetten van de 4 naar de 5?

Met name rdr2 wil ik graag overzetten. [Afbeelding]
Hoe kom je aan een savegame als je spel nog geseald is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
Erapaz schreef op woensdag 18 november 2020 @ 16:28:
[...]

Hoe kom je aan een savegame als je spel nog geseald is ?
Gok dat het een iets oudere foto is ;).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17:50
Met name rdr2 wil ik graag overzetten.
En waarom zou je willen overzetten als je RDR2 nog sealed is ? Of is die foto eigenlijk totaal irrelevant voor je vraag ? :P
EDIT: te laat :)

[ Voor 3% gewijzigd door Twixie op 18-11-2020 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
Ja, foto wellicht irrelevant. Ben nu in chapter 4.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34

Met name rdr2 wil ik graag overzetten. [Afbeelding]
Op de PS Blog staat (bijna :P) alles:
https://blog.playstation....he-ultimate-faq/#ps4onps5

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Starscreamer
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 17-10 16:21
Bas170 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 16:23:
[...]

Enigste optie is volgens mij een externe hdd op je PS4 aansluiten, spellen er op zetten en vervolgens op je PS5 aansluiten

Correct me if I'm wrong
Externe HDD aansluiten aan je PS5 en dan vanuit de bibliotheek je PS4 games downloaden ;)
Ook de disk PS4 games kan je zo instellen dat ze installeren op je externe HDD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedierass
  • Laatst online: 08-09-2022
Heeft iemand bij BCC besteld? Heb nog steeds geen T&T.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:05
Weet iemand of ik mijn PS4 moet deactiveren als primaire account voordat ik in ga loggen op de PS5 en die ga activeren als primair of staat dat los van elkaar?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Starscreamer
D. Ninjai schreef op woensdag 18 november 2020 @ 16:31:
Weet iemand of ik mijn PS4 moet deactiveren als primaire account voordat ik in ga loggen op de PS5 en die ga activeren als primair of staat dat los van elkaar?
Je kan je account op zoveel PlayStations op primair zetten als je maar wilt ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bas170
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21-10 22:14

v8power67

Psn: Mausosaurus

Staan volgens mij los van mekaar, las op resetera dat iemand op ps4 en ps5 zijn account als primair had en beide tegelijk konden gamen. Online in zelfde spel(crossplay) zal lastiger worden denk ik. Tenzij ze dan bv een nummer achter je naam zetten zoals je vroeger had als je couch coop online deed ( x360 tijd in cod geloof ik).

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Laatst online: 01-05 15:34
v8power67 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 16:34:
[...]

Staan volgens mij los van mekaar, las op resetera dat iemand op ps4 en ps5 zijn account als primair had en beide tegelijk konden gamen. Online in zelfde spel(crossplay) zal lastiger worden denk ik. Tenzij ze dan bv een nummer achter je naam zetten zoals je vroeger had als je couch coop online deed ( x360 tijd in cod geloof ik).
Staat inderdaad los van elkaar.
Je online/crossplay opmerking klopt alleen niet helemaal (of ik begrijp je verkeerd). Als ik een PS5 en PS4 als primair instel, dan kan iedereen die daar op inlogt mijn spellen spelen onder hun eigen account (grote voordeel van het instellen van de console als primair).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daanthk
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08-07 07:45
Starscreamer schreef op woensdag 18 november 2020 @ 16:32:
[...]

Het is juist andersom as far as I know.

Je kunt meerdere accounts op je systeem hebben, en daarop aangeven dat DIT het primaire systeem is voor dat account.
Maar je kunt niet je account op 7 verschillende systemen primair zetten.

Reden is dat je, door primair aan te zetten, alles waarvoor je betaalt (PS Plus, digital games) deelt met de rest van het systeem, dus ook andere gebruikers.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Syn3rgi
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-05 19:57
Wat heb ik toch zin in de PS5. Heb nog geen spel gekocht, maar een behoorlijk aantal PS4 games nog niet gespeeld. Morgen naar huis zodra hij geleverd is en dan maar eens een uurtje spelen in 't menu en wat games downloaden.. Voel me echt weer een klein kind O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starscreamer
Syn3rgi schreef op woensdag 18 november 2020 @ 16:42:
Wat heb ik toch zin in de PS5. Heb nog geen spel gekocht, maar een behoorlijk aantal PS4 games nog niet gespeeld. Morgen naar huis zodra hij geleverd is en dan maar eens een uurtje spelen in 't menu en wat games downloaden.. Voel me echt weer een klein kind O+
Je hebt waarschijnlijk meer games dan je denkt ;)
Heb nu al een aantal PS4 spellen (via laptop) geupgrade na PS5 en sommige PS5 games zijn gratis o.a. Astrobots, Fortnite & Bugsnax (Bugsnax heb je plus voor nodig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gandalf68
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19-10 17:48
Is eindelijk het ps5 pre order topic opgeschoond of kijk ik er over heen :) Gisteren even 1000 berichten in nog geen uur.... en waarvoor.....

Weet iemand of de problemen met de download bug, de standbye stand etc zijn opgelost ? Voor ik het geval morgen wel een ps5 heb (sta op een lijst ) .

Overigens geloof ik niet dat ik geluk heb en maak me er niet druk om na het horen van de probleempjes die er zijn...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cougar
Syn3rgi schreef op woensdag 18 november 2020 @ 16:42:
Same hier. Onder het mom van een mediaspeler te kopen kwam de PS4 hier in huis. Sindsdien helemaal verkocht aan verschillende games. Morgen 10u ophalen en dan lekker spelen! 😀

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bas170
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

Gandalf68 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 16:47:
Is eindelijk het ps5 pre order topic opgeschoond of kijk ik er over heen :) Gisteren even 1000 berichten in nog geen uur.... en waarvoor.....
Geronimous in "[PS5] Pre-order, bestellingen en levertijden"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
Heeft iemand eigenlijk al gelezen/gecheckt hoeveel SSD space je kwijt bent als je de gehele PS+ Collection downloadt ? Kan die er überhaupt helemaal op ? :) Dat zijn allemaal AAA titels en ik vermoed dat de meeste eigenlijk boven de 50GB aantikken ?

Vanavond eens checken welke downloads ik allemaal wil in gang zetten van zodra alles aangesloten is :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syn3rgi
Starscreamer schreef op woensdag 18 november 2020 @ 16:45:
[...]

Je hebt waarschijnlijk meer games dan je denkt ;)
Heb nu al een aantal PS4 spellen (via laptop) geupgrade na PS5 en sommige PS5 games zijn gratis o.a. Astrobots, Fortnite & Bugsnax (Bugsnax heb je plus voor nodig)
Heh ja denk 't ook! Sowieso GoW en Bloodbourne spelen. Moet nog even een jaartje PS plus scoren en dan kan de pret beginnen... Morgen dan :+

Iets anders... Heb de Pulse 3D headset hier liggen. Ik lees dat hij 'geoptimaliseerd' is voor de PS5 maar vind dat hij op de PS4 niet heel spectaculair. Dus, is de Pulse 3D beter dan de PS5? Vind 't denk t ik niet waard om 70+ euro uit te geven voor de SteelSeries P7.

Btw: vergeten, maar ik verwacht met kerst iets met een headphones (Sony/Bose) onder de boom... Iemand ervaring hiermee?
Cougar schreef op woensdag 18 november 2020 @ 16:49:
[...]

Same hier. Onder het mom van een mediaspeler te kopen kwam de PS4 hier in huis. Sindsdien helemaal verkocht aan verschillende games. Morgen 10u ophalen en dan lekker spelen! 😀
Wat was/is je favoriet? En wat ga je op de PS5 spelen?

[ Voor 24% gewijzigd door Syn3rgi op 18-11-2020 16:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gandalf68
nou dan mag ie wel hulp troepen in zetten , maar goed bezig in ieder geval ! dat liep daar echt de spuigaten uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim01
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-10 11:31
Starscreamer schreef op woensdag 18 november 2020 @ 16:45:
[...]
Heb nu al een aantal PS4 spellen (via laptop) geupgrade na PS5
Wat bedoel je hier mee?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 22:56
Gandalf68 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 16:52:
[...]

nou dan mag ie wel hulp troepen in zetten , maar goed bezig in ieder geval ! dat liep daar echt de spuigaten uit :)
Logisch toch bij een release, laat lekker even gaan ipv zoveel tijd kwijt te zijn in het opschonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gandalf68
Ik heb eigenlijk nog niks bijzonders gehoord over de audio van de ps5 in de reviews , en dat custom gedoe voor je oren...

Ben nog niet helemaal de oude (covid :( behoorlijk gehad ) maar dat tempest (dacht ik) moest behoorlijk spectaculair zijn... of kijk ik er over een ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas170
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

PS4 spel wat ik zeker ook op de PS5 ga spelen: Control

Op de PS4 bevriest het spel bij het verlaten van menu's 2 seconden, terwijl het spel wel doorloopt. Sowieso heb ik het idee dat het flink kan profiteren van de boost mode voor PS4 spellen

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• semi70
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 17-10 00:36
Feedback op individuele moderaties mogen naar de betreffende mod toe, heb je algemene feedback, dan mag dat in Feedback op moderatie binnen Spielerij, niet hier.

[ Voor 78% gewijzigd door Geronimous op 18-11-2020 18:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:31

CyBeRSPiN

sinds 2001

Twixie schreef op woensdag 18 november 2020 @ 16:51:
Heeft iemand eigenlijk al gelezen/gecheckt hoeveel SSD space je kwijt bent als je de gehele PS+ Collection downloadt ?
Beetje zelf zoeken op het interweb zit er niet meer in?
https://www.reddit.com/r/...lection_will_take_around/ 795GB dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
Syn3rgi schreef op woensdag 18 november 2020 @ 16:51:
[...]

Heh ja denk 't ook! Sowieso GoW en Bloodbourne spelen. Moet nog even een jaartje PS plus scoren en dan kan de pret beginnen... Morgen dan :+

Iets anders... Heb de Pulse 3D headset hier liggen. Ik lees dat hij 'geoptimaliseerd' is voor de PS5 maar vind dat hij op de PS4 niet heel spectaculair. Dus, is de Pulse 3D beter dan de PS5? Vind 't denk t ik niet waard om 70+ euro uit te geven voor de SteelSeries P7.
[...]

Wat was/is je favoriet? En wat ga je op de PS5 spelen?
Mijn favoriet blijft toch wel call of duty modern warfare. Daarnaast ook rdr2. Leuk om erbij te hebben vond ik need for speed payback. Enige “nieuwe” spel wat ik straks ga spelen is Spider-Man Miles Morales. De rest komt wel 😋

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syn3rgi
Cougar schreef op woensdag 18 november 2020 @ 16:57:
[...]

Mijn favoriet blijft toch wel call of duty modern warfare. Daarnaast ook rdr2. Leuk om erbij te hebben vond ik need for speed payback. Enige “nieuwe” spel wat ik straks ga spelen is Spider-Man Miles Morales. De rest komt wel 😋
Nice! RDR2 heb ik nog liggen.. nog niet aangeraakt, wellicht dat ik wacht op de update voor 60FPS en/of 4K.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VirinR
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 22:28
Zojuist mijn online backlog (keeptrackofmygames.com) bijgewerkt met drie PS5-games (Astro, Miles Morales en Sackboy).
Daarnaast liggen Horizon Zero Dawn, God of War, RDR2 en alle Kingdom Hearts-games hier ongebruikt in de kast dus ik vermaak mij wel met de PS5. Overigens heb ik geen PS4 Pro dus de overstap van PS4 naar PS5 wordt wel groot voor mij. Nu game ik nog in Full HD, morgen in 4K met ray-tracing oOo
Ik ben benieuwd naar de verbeteringen van PS4-games op de PS5 (in ieder geval de PS4 Pro Enhanced games)

[ Voor 11% gewijzigd door VirinR op 18-11-2020 17:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bas170
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

VirinR schreef op woensdag 18 november 2020 @ 17:01:
alle Kingdom Hearts-games hier ongebruikt in de kast
Tot over 8 maanden :w :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• gunghir
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 20-07-2024
Voor mij is het.

Spiderman Miles Morales (raytracing demo)
Demon Souls (gewoon de mooiste game)
Call Of Duty:Cold War (gaafste dual sense demo)

En dan voornamelijk oude klappers spelen,

God Of War
Horizon Zero Dawn
The Last Of Us 2
Days Lost
Ghost Of Tsushima

Al met al een dijk van een lijst met top games.

Wat kiezen jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirinR
Is het zo erg? :X
Ik werk maar 12 uur per week en ik ga pas in februari weer studeren dus ik kan makkelijk 30 uur gamen per week.
Ben overigens al wel begonnen met de eerste KH en daarvan 3 uur gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Verklaar me voor gek maar van Sony's eigen games heb ik de meeste zin in Sackboy :P

Astrobot en Miles Morales komen daarna en Demon's Souls als laatste. Laatstgenoemde zal veruit de meeste tijd (en frustratie vermoed ik...) in gaan zitten.

Gisteren mijn Creative G6 DAC binnengekregen, kan ik mooi de audio vergelijken met die van de DualSense jack.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JusticeForAll
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 12-06 07:07
gunghir schreef op woensdag 18 november 2020 @ 17:03:
Voor mij is het.

God Of War
Horizon Zero Dawn
The Last Of Us 2
Days Lost
Ghost Of Tsushima

Wat kiezen jullie?
Ik heb demon's Souls en Sackboy klaarliggen.

De anderen heb ik allemaal al gespeeld, maar persoonlijk zou ik je God Of War en Ghost of Tsushima aanraden en dan de andere (ook uitstekende) games.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AppleFan2007
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 23:57
Voor mij is het.

God Of War
Horizon Zero Dawn
The Last Of Us 2
Days Lost
Ghost Of Tsushima

Wat kiezen jullie?
Voor mij is het Watch Dogs legion, RDR2, Assasins reed Odyssey nog verder spelen en dan later nog Miles Morales.
en morgen tijdens het downloaden speel ik astrobot en van de plus collectie wordt het the last of us remastered dat ik als eerste ga spelen.

[ Voor 10% gewijzigd door AppleFan2007 op 18-11-2020 17:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023
Voor mij is het.

God Of War
Horizon Zero Dawn
The Last Of Us 2
Days Lost
Ghost Of Tsushima

Wat kiezen jullie?
Astro's Playroom even ervaren, daarna AC Valhalla meteen, en later zal ik nog wel Days Gone en FFXV uit de PS+ collection halen, en misschien monster hunter world als daar ook de dlc bij zit maar dat geloof ik niet.
Oh ja, en GT Sport even installeren.

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas170
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

VirinR schreef op woensdag 18 november 2020 @ 17:06:
[...]

Is het zo erg? :X
Ik werk maar 12 uur per week en ik ga pas in februari weer studeren dus ik kan makkelijk 30 uur gamen per week.
Ben overigens al wel begonnen met de eerste KH en daarvan 3 uur gespeeld.
Alle delen bij elkaar iets van >170 uur denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Laatst online: 20:46
AppleFan2007 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 17:06:
[...]

Voor mij is het Watch Dogs legion, RDR2, Assasins reed Odyssey nog verder spelen en dan later nog Miles Morales.
en morgen tijdens het downloaden speel ik astrobot en van de plus collectie wordt het the last of us remastered dat ik als eerste ga spelen.
Wel jammer dat van die oude klappers weinig bekend is hoe/of ze optimised zijn voor ps5

Edit: oops bedoelde deze:

God Of War
Horizon Zero Dawn
The Last Of Us 2
Days Lost
Ghost Of Tsushima

[ Voor 10% gewijzigd door Basekid op 18-11-2020 17:13 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Erapaz
AMARONE schreef op woensdag 18 november 2020 @ 16:53:
[...]

Logisch toch bij een release, laat lekker even gaan ipv zoveel tijd kwijt te zijn in het opschonen.
Ja inderdaad, er valt niks op te schonen, want er staat niks nuttigs in. Alle preorders zijn in enkele minuten weg. Kun je beter het topic weggooien en een slowchat topic aanmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleFan2007
Basekid schreef op woensdag 18 november 2020 @ 17:12:
[...]

Wel jammer dat van die oude klappers weinig bekend is hoe/of ze optimised zijn voor ps5

Edit: oops bedoelde deze:

God Of War
Horizon Zero Dawn
The Last Of Us 2
Days Lost
Ghost Of Tsushima
Is inderdaad wel jammer dat het niet echt bekend is hoe ze draaien op PS5.
Al denk ik dat The last of Us Part 2 eigenlijk al een PS5 versie is omdat deze redelijk recent is uitgekomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VirinR
Bas170 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 17:10:
[...]

Alle delen bij elkaar iets van >170 uur denk ik?
Ik zie het nu op HowLongToBeat met 130 uur.
KH3 is dan 30 uur dus 170 uur klinkt realistisch.
Als ik geen games op mijn Nintendo Switch ga spelen zal het goed komen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AppleFan2007 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 17:15:
[...]

Is inderdaad wel jammer dat het niet echt bekend is hoe ze draaien op PS5.
Al denk ik dat The last of Us Part 2 eigenlijk al een PS5 versie is omdat deze redelijk recent is uitgekomen.
Ik heb juist mijn PS4 vroeg verkocht en gewacht op de PS5 om TLOU2 op 60fps en volle grafische pracht te spelen op de PS5. Valt mij echt vies tegen, ik ga denk ik mijn PS5 lekker op MP zetten en wachten tot de spelen de updates gekregen hebben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:05

Ace

Happy Happy Joy Joy

Voor mij is het.

Wat kiezen jullie?
Demon's Souls straight into my veins de eerste 12 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
VirinR schreef op woensdag 18 november 2020 @ 17:16:
[...]

Ik zie het nu op HowLongToBeat met 130 uur.
KH3 is dan 30 uur dus 170 uur klinkt realistisch.
Als ik geen games op mijn Nintendo Switch ga spelen zal het goed komen! :)
Ik zit nu op 60 uur in rdr2. Nog 2 chapters te gaan. Maar moet wel zeggen: als je eenmaal echt in het verhaal zit dan gaat het relatief snel. ☺️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoubleDutch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:19
Voor mij is het.

God Of War
Horizon Zero Dawn
The Last Of Us 2
Days Lost
Ghost Of Tsushima

Wat kiezen jullie?
Tweedehands misschien Valhalla.
En heb Battlefield 4 en Killzone Shadow Fall weer in huis gehaald voor de multiplayer,had ze twee maand geleden verkocht met de PS4. 😅
Verder geen enkel spel dat mij nu echt aanspreekt,die komen pas 2021.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gunghir
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 20-07-2024
Ace schreef op woensdag 18 november 2020 @ 17:21:
[...]

Demon's Souls straight into my veins de eerste 12 uur.
Hahah _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21-10 22:14

v8power67

Psn: Mausosaurus

nioz schreef op woensdag 18 november 2020 @ 16:35:
[...]

Staat inderdaad los van elkaar.
Je online/crossplay opmerking klopt alleen niet helemaal (of ik begrijp je verkeerd). Als ik een PS5 en PS4 als primair instel, dan kan iedereen die daar op inlogt mijn spellen spelen onder hun eigen account (grote voordeel van het instellen van de console als primair).
Nee ik doelde op dat je met zelfde account op ps4 en ps5 inlogt en dan bv cod speelt op ps4 en ps5 en dan dus crossplay doet met jezelf. Vraag me af of dit werkt.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Safaci
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-10 15:15
Het is mij nog niet duidelijk of ik saved game data via een USB-stick naar de PS5 kan overzetten. Lees dat alleen save games in de cloud (PS+) werken.

PS5 is onderweg btw 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyhfin
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-10 09:28
Hij komt bij mij vanavond al naar verwachting, maar ik heb vanavond schilderles dus als hij inderdaad komt kan ik er misschien pas na 9 uur mee aan de slag. Ik heb er qua inrichting nog geen rekening mee gehouden, maar ga kijken of hij achter de tv kan staan.
Ik heb geen PS4 gehad, dus qua games kan ik me uitleven. Shadow of the colossus en Nathan drake collection al wel gekocht. Daarnaast nog Miles Morales Ultimate en de PS plus collection, dus ga me wel vermaken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

Geen PS5 kunnen preorderen?
Dan bestel je toch gewoon een https://phillyseries5.com/

YouTube: Introducing The Philly Series 5

[ Voor 33% gewijzigd door DarthDavy op 18-11-2020 17:36 ]

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:05
Safaci schreef op woensdag 18 november 2020 @ 17:29:
Het is mij nog niet duidelijk of ik saved game data via een USB-stick naar de PS5 kan overzetten. Lees dat alleen save games in de cloud (PS+) werken.

PS5 is onderweg btw 8)
Ik heb de saves van mijn vriendin op een usb-stick en die van mij staan in de cloud. Moet gewoon kunnen met usb verwacht ik. Storaged device is een storaged device lijkt mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GaHard
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 25-06 13:38
DoubleDutch schreef op woensdag 18 november 2020 @ 17:22:
[...]

Tweedehands misschien Valhalla.
En heb Battlefield 4 en Killzone Shadow Fall weer in huis gehaald voor de multiplayer,had ze twee maand geleden verkocht met de PS4. 😅
Verder geen enkel spel dat mij nu echt aanspreekt,die komen pas 2021.
Battlefield 4 is echt jammer dat deze nooit een pro patch gehad heeft. Spel draait op 900p :'( in boost mode haalde de pro iig wel een locked 60 fps. Zal op de PS5 vrijwel hetzelfde zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-10 09:47
Voor mij is het.

God Of War
Horizon Zero Dawn
The Last Of Us 2
Days Lost
Ghost Of Tsushima

Wat kiezen jullie?
Miles en Demons Souls ook :) Miles omdat spider-men gewoon leuke games zijn en Miles al jaren een favo character van me is.
Daarnaast nog een aantal PS4 titels liggen die ik heb bewaard voor de PS5, zoals Days Gone en FF7R. Een tweede playthrough van GoW en TloU2 heb ik ook bewaard voor de PS5.

Ik kan niet wachten tot morgen :D

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleDutch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:19
GaHard schreef op woensdag 18 november 2020 @ 17:35:
[...]

Battlefield 4 is echt jammer dat deze nooit een pro patch gehad heeft. Spel draait op 900p :'( in boost mode haalde de pro iig wel een locked 60 fps. Zal op de PS5 vrijwel hetzelfde zijn.
Ind, maar is op het moment de enige multiplayer die mij boeit tot dat BFC3 of BF6 uit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-10 14:06
Safaci schreef op woensdag 18 november 2020 @ 17:29:

PS5 is onderweg btw 8)
Via de cloud is toch prima? Kheb de cloud volstaan met saves van games die ik verder/weer wil spelen op de ps5. Zin in valhalla en Tsushima op 60fps! God of war pak ik ook weer op en ben benieuwd naar monster hunter world. Zo vaak getwijfeld om te kopen, maar vrees dat t geen game voor mij is. Dus nu mooi via psn collection proberen :)

Nog geen verzendbevestiging hier :/

[ Voor 20% gewijzigd door Hulleman op 18-11-2020 17:55 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
Hulleman schreef op woensdag 18 november 2020 @ 17:53:
[...]

Via de cloud is toch prima? Kheb de cloud volstaan met saves van games die ik verder/weer wil spelen op de ps5. Zin in valhalla en Tsushima op 60fps! God of war pak ik ook weer op en ben benieuwd naar monster hunter world. Zo vaak getwijfeld om te kopen, maar vrees dat t geen game voor mij is. Dus nu mooi via psn collection proberen :)

Nog geen verzendbevestiging hier :/
Ik heb geen saves in de cloud, alles op USB staan. Neem aan dat je die gewoon stuk voor stuk kan overzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23:50
Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2020 @ 17:17:
[...]

Ik heb juist mijn PS4 vroeg verkocht en gewacht op de PS5 om TLOU2 op 60fps en volle grafische pracht te spelen op de PS5. Valt mij echt vies tegen, ik ga denk ik mijn PS5 lekker op MP zetten en wachten tot de spelen de updates gekregen hebben.
Dan moet ik je teleurstellen, want TLOU2 is ook op de PS5 locked op 30fps. Wel haptic feedback ondersteuning.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpeedyNick
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 23-10 13:42
D. Ninjai schreef op woensdag 18 november 2020 @ 17:35:
[...]

Ik heb de saves van mijn vriendin op een usb-stick en die van mij staan in de cloud. Moet gewoon kunnen met usb verwacht ik. Storaged device is een storaged device lijkt mij.
Moest ik even controleren, zag hier gisteren een melding over namelijk. Kan wel met PS4 games, echter niet met PS5 games via USB ;)
https://www.google.com/am...n-plus-abonnement%3famp=1

Zelf vanmiddag alle data van de PS4 op de externe schijf gezet. Heb Spider-Man klaarliggen, en de PS4 discs van Watch Dogs Legion en AC Valhalla.. benieuwd hoe groot die PS5 upgrade patches zijn :X
Verwacht morgen vooral astrobot te spelen, heb ook bezoek morgen, dus gelimiteerde game time :'( .. Nu eerst wachten op T&T code vanuit Bol.com.. (foei Nick, dat moet in het andere topic! :( :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-10 14:06
yinx84 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 17:56:
[...]

Dan moet ik je teleurstellen, want TLOU2 is ook op de PS5 locked op 30fps. Wel haptic feedback ondersteuning.
Die wordt niet verder opgeleukt voor de PS5 nee? Jammer!

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShaYan
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 10-03-2021
[...]

Echt? Verdorie, had gehoopt van wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnterToets
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 22-10 23:19
ShaYan schreef op woensdag 18 november 2020 @ 17:58:
[...]

Zou er niet nog een PS5 patch komen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Twixie
PS4 en PS5 staan los van elkaar. Dus je kan zowel een PS4 als primair systeem als een PS5 als primair systeem instellen voor je account. Net zoals je ook zelfs een PS3 als primary kan ingesteld hebben.

Ik dacht overigens dat ze het op de PS5 niet 'primary' noemen, maar iets anders. Ben effen vergeten hoe het heet.
Starscreamer schreef op woensdag 18 november 2020 @ 16:32:
[...]
Niet dus. Je kan slechts 1 toestel van elke generatie als 'primary' aanduiden. Primary zorgt ervoor dat iedere andere account op die console ook van jouw aankopen (incl. PS+) gebruik kan maken. Op een non-primariy console kan alleen jij jouw content gebruiken. Vandaar de wat bizarre truuk van iemand anders' console primary te maken zodat die persoon ook jouw games kan spelen, terwijl dan op je eigen console thuis alleen jij je games kan spelen. Dat werkt dus goed, zolang je maar alleen bent op je eigen console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23:50
ShaYan schreef op woensdag 18 november 2020 @ 17:58:
[...]

Uit de Pushsquare ps5 review:

Other high-profile exclusives, like The Last of Us: Part II, turn in slightly more disappointing results. Because of the design of the game – it was capped at 1440p and 30 frames-per-second on the PS4 Pro – there are no real upgrades to speak of here. In fact, the title looks and performs almost identically, save for some very minor framerate fluctuations which have been cleaned up by the next-gen hardware.

Acties:
  • +24 Henk 'm!

• Kyhfin
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-10 09:28
I got it!! Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JNM1bs87eQ_NNhZcq6FmR2hS5Nc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/utP6HZxjxFOZNtss9Z1hpH6R.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knetterhard
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-10 08:47

Knetterhard

Dedicated

Was een van de eerste net een preorder bij Bol, normale editie dus met disc. Helaas nog geen mail gehad dat hij verzonden is 🙃

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23-10 00:33
s0kkie schreef op woensdag 18 november 2020 @ 15:20:
[...]

Yes ik! Ik had een bewijs in de andere topic gepost :)

Nu dat ik voorzien ben hoef ik eindelijk niet meer in die spam topic te kijken :P
Heb veel zin in morgen!
Wat een geluk! Tof voor je. Have fun!

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hulleman schreef op woensdag 18 november 2020 @ 17:57:
[...]

Die wordt niet verder opgeleukt voor de PS5 nee? Jammer!
Wat niet is, kan misschien nog komen? :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bas170
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

Knetterhard schreef op woensdag 18 november 2020 @ 18:04:
Was een van de eerste net een preorder bij Bol, normale editie dus met disc. Helaas nog geen mail gehad dat hij verzonden is 🙃
Geronimous in "[PS5] Aanloop naar release topic"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanny_83
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-08 12:57
Knetterhard schreef op woensdag 18 november 2020 @ 18:04:
Ik ook nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Dat bedoel ik dus juist.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• GaHard
Leuk maar het pre order topic is al een aantal uren gesloten door de mods.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens700
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 04-08-2024
Heb een gratis playstation 5 camera gekregen van Bol :D

Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch

Acties:
  • +1 Henk 'm!
GaHard schreef op woensdag 18 november 2020 @ 18:10:
[...]

Ja dus? Dan hoef je hier niet verder te gaan? Dat heeft een reden. |:(

Dit topic gaat al genoeg overspoeld worden met mensen die m wel hebben gekregen en foto's. En dat hoort er bij.

Daar hoeft niet alle pre-order paniek drama bij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bas170
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

GaHard schreef op woensdag 18 november 2020 @ 18:10:
[...]

Dan is het nog steeds niet de bedoeling dat hier over preorders gepraat wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaHard
poor Leno schreef op woensdag 18 november 2020 @ 18:15:
[...]

Ja dus? Dan hoef je hier niet verder te gaan? Dat heeft een reden. |:(

Dit topic gaat al genoeg overspoeld worden met mensen die m wel hebben gekregen en foto's. En dat hoort er bij.

Daar hoeft niet alle pre-order paniek drama bij.
Het topic is net weer open zie ik. Probleem opgelost.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22-10 20:59
Veel plezier iedereen die geluk heeft en een ps5 krijgt. Ik heb al een week de series X en volgend jaar hoop ik ook een ps5 te kunnen bemachtigen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Melkaz
  • Laatst online: 22-10 15:38

Melkaz

Melkazar

Leuk! Ik krijg net op tijd ook nog de PSVR adapter binnen:

Je PlayStation®Camera-adapter is onderweg

Goed nieuws! Je aanvraag voor een PlayStation Camera-adapter is verwerkt en het product is op weg naar jou.

Dit duurt gewoonlijk ongeveer 1 tot 2 werkdagen.

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleFan2007
Ik veronderstel dat het topic ergens morgen middag op slot gaat.
Het was fijn om iedere dag hier al die interessante posts te kunnen lezen.
Hopelijk tot over een jaar of 5 à 6

Acties:
  • +1 Henk 'm!
AppleFan2007 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 18:24:
Haha nergens voor nodig ;)

Als dit topic tzt. dicht gaat, wordt gewoon het 'officiele' PS5 topic geopend, met games en nieuws en andere dingetjes, waar iedereen elke dag post :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz
  • Laatst online: 22-10 15:38

Melkaz

Melkazar

AppleFan2007 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 18:24:
Drie jaartjes ook goed? PlayStation 5 pro en PlayStation 5 Slim :9

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaggerNL
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 05-01-2024
Melkaz schreef op woensdag 18 november 2020 @ 18:22:

Goed nieuws! Je aanvraag voor een PlayStation Camera-adapter is verwerkt en het product is op weg naar jou.

Nice, Ik heb de mail ook binnen gehad. Ben nu wel benieuwd naar de hogere framrates in VR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleFan2007
Melkaz schreef op woensdag 18 november 2020 @ 18:28:
[...]

Drie jaartjes ook goed? PlayStation 5 pro en PlayStation 5 Slim :9
Zou tof zijn maar ik denk dat er deze generatie geen komen omdat ze al gezegd hadden dat ze de levenscyclus naar 5 jaar zouden willen brengen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:01
Melkaz schreef op woensdag 18 november 2020 @ 18:22:

Dit is erg goed geregeld van Sony, ik krijg hem morgen of overmorgen ook binnen. Maar ja, heb ook een Quest liggen. En die is eigenlijk een heel stuk beter.
Pagina: 1 ... 280 ... 283 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
[font size=16]
In dit topic geen statusupdates van je bestelling, daarvoor is [PS5] Pre-order, bestellingen en levertijden
[/font]
Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden