Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:19
Chelseamarre123 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 11:04:
[...]

Ik reageer voornamelijk op je punt dat je zegt dat je een paar maand terug hem gemakkelijk kon bestellen.
En mocht je geen tijd hebben om een paar maanden van te voren de webshops een beetje in de gaten te houden (wat ook niet alleen tijdens werktijden was hoor trouwens) kan je hem een jaar van te voren gewoon rustig bestellen bij verschillende winkels zonder enige stress.
Vlak voor release is de kans gewoon erg klein en dan boos worden en op twitter medewerkers van de BCC etc de huid vol schelden is gewoon erg zielig.

Playstation 5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carn82
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22-10 19:41
Deckard_BR21 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 11:06:
Bij mij zegt Bol ook dat de bestelling morgen wordt bezorgd. Moet wel zeggen dat door alle berichten van problemen met rest mode, game crashes, external drive etc. de hype wel een beetje minder is geworden :| Ik speel juist met een console om de stekker erin te steken en lekker te gaan gamen.
Ja ik heb zelf al besloten om rest-mode voorlopig maar even niet te gebruiken en ook nog even wachten met het aansluiten van externe storage. Zoveel games speel ik nou ook weer niet tegelijkertijd dus kan wel eventjes vooruit met de interne opslag.

Maar goed; ik lees ook impressies van mensen die nergens last van hebben. En vergeet niet; mensen die geen problemen hebben zullen ook niet 'klagen' op internet; lijkt mij dat statistisch gezien het grootste deel geen problemen ervaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud_VII
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 24-10 21:29
Carn82 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 11:10:
[...]

Ja ik heb zelf al besloten om rest-mode voorlopig maar even niet te gebruiken en ook nog even wachten met het aansluiten van externe storage. Zoveel games speel ik nou ook weer niet tegelijkertijd dus kan wel eventjes vooruit met de interne opslag.

Maar goed; ik lees ook impressies van mensen die nergens last van hebben. En vergeet niet; mensen die geen problemen hebben zullen ook niet 'klagen' op internet; lijkt mij dat statistisch gezien het grootste deel geen problemen ervaart.
Gewoon lekker gebruiken. Als je nu echt problemen krijgt dan stop je er mee. Kan me niet voorstellen dat hij in een keer kapot gaat. Er is btw al wel weer een PS5 update uit. Wie weet helpt dit ook mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cold_as_ijs
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 24-10 09:26
Stylze schreef op woensdag 18 november 2020 @ 10:43:
[...]

Er is nooit bij een release van een nieuwe playstation genoeg aanbod om aan de vraag te voldoen.. Maar als je er gewoon op tijd bij bent is het echt niet moeilijk om er één te bemachtigen hoor.
Niks kort door de bocht aan.. Er niet op tijd moeite in steken en vervolgens gaan zeiken als een klein kind zoals in het pre order topic veel gebeurt is gewoon triest dat is het enige wat ik ermee wou zeggen en vervolgens ook weer on topic te gaan :+
daar ben ik het wel met je eens hoor, slaat natuurlijk nergens op om de schuld da maar bij de webshop neer te leggen. Maar mensen zijn gefrustreerd dat het niet is gelukt, laat ze even uitrazen. En laat ze in hun waarde. Je kan er ook gewoon voor kiezen om je mening even voor je te houden (of te plaatsen bij de groep waar je over praat)

Ik kan morgen rustig een dagje gaan werken
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hdLamvfi2N0pUxffFEGd6OIIkfo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/eQatlzsm8kucqUsqlOu0Gw0Y.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• balarina
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23-10 10:40
@Florissant

Die e-mail kreeg ik ook, maar nog geen t&t. Heb er wel vertrouwen in. Vind het wel lullig dat mensen die veel eerder waren en hem in de winkel hadden gereserveerd veel langer moeten wachten. Die mogen ze op zijn minst tegemoet komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cold_as_ijs
Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2020 @ 10:47:
[...]

Ik doelde op de Pulse 3d headsets. De consoles gaan we niet zien inderdaad.
aah ok :D
daar heb je helemaal gelijk in.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ozzie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:39
cold_as_ijs schreef op woensdag 18 november 2020 @ 11:21:
[...]

daar ben ik het wel met je eens hoor, slaat natuurlijk nergens op om de schuld da maar bij de webshop neer te leggen. Maar mensen zijn gefrustreerd dat het niet is gelukt, laat ze even uitrazen. En laat ze in hun waarde. Je kan er ook gewoon voor kiezen om je mening even voor je te houden (of te plaatsen bij de groep waar je over praat)

Ik kan morgen rustig een dagje gaan werken
[Afbeelding]
Laat ze in hun waarde? Heb je de reacties wel gezien op twitter? Die mensen hebben geen waarde.

Net zoals ik een pagina terug gezegd heb, deze pre-order chaos brengt blijkbaar het slechtste in de mens naar boven. Wat een enorme idioten lopen er rond zeg, ik kan er niks anders van vinden. Dat mensen zo agressief worden voor een, laten we eerlijk wezen, spelletje. Dan spoor je gewoon niet helemaal.

Ja, ik wil ook graag een PS5 en heb geen pre-order. Zie je mij de klantenservice van BCC, Coolblue, Bol, whatever uitschelden? Natuurlijk niet.

"Write code as if the next maintainer is a vicious psychopath who knows where you live."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cold_as_ijs
Ozzie schreef op woensdag 18 november 2020 @ 11:25:
[...]

Laat ze in hun waarde? Heb je de reacties wel gezien op twitter? Die mensen hebben geen waarde.

Net zoals ik een pagina terug gezegd heb, deze pre-order chaos brengt blijkbaar het slechtste in de mens naar boven. Wat een enorme idioten lopen er rond zeg, ik kan er niks anders van vinden. Dat mensen zo agressief worden voor een, laten we eerlijk wezen, spelletje. Dan spoor je gewoon niet helemaal.

Ja, ik wil ook graag een PS5 en heb geen pre-order. Zie je mij de klantenservice van BCC, Coolblue, Bol, whatever uitschelden? Natuurlijk niet.
Dan nog, ga dan bij die mensen lopen klagen... ipv dat hier te doen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-10 20:21
Precies, dit topic heeft helemaal niets met pre-orders te maken, daarvoor is juist dat andere topic gemaakt.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
[...]

Dat soort mensen zijn helaas het product van de huidige samenleving en de nieuwe 'normen en waarden' geworden. Met trieste motto's zoals "niet omdat het moet, maar omdat het kan", het entitled denken te zijn,
zelfreflectie van een visstick hebben, en het valse gevoel hebben van maar kunnen zeggen wat je wil onder het mom van ik-ik-ik.

Het 'social' gebeuren heeft nog nooit voor zo'n egoistische beweging gezorgd als de afgelopen tijden. :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavier!
  • Laatst online: 13-01 13:11
Begin um toch wel te knijpen als ik van een paar maatjes hoor dat ie al is verzonden en bij mij nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11:14
xavier! schreef op woensdag 18 november 2020 @ 11:37:
Begin um toch wel te knijpen als ik van een paar maatjes hoor dat ie al is verzonden en bij mij nog niet.
Bij bol? Ze hebben duizenden te verwerken dus niet zo gek dat het langer kan duren bij een ander. Eerste letter van jouw voornaam is ook niet zo gunstig in de volgorde (j/k) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Laatst online: 24-10 15:33
xavier! schreef op woensdag 18 november 2020 @ 11:37:
Vaak genoeg gehad dat ik bij bol.com pas om 1:30 's nachts de verzendbevestiging kreeg. Ik zou me niet druk maken als ik jou was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spijkerhoofd
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 10:33
[...]

Mensen hebben sinds corona een korter lontje gekregen lijkt wel. Ik zie op straat en in de winkels ook veel scheldpartijen en ruzies. Het is niet alleen de schaarste van de consoles, het is ook de onzekerheid van Corona die zijn tol eist. Vooral het verschil van mening over of het strenger moet of niet wordt niet al te chic meer gevoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesha
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 01-10 22:19
balarina schreef op woensdag 18 november 2020 @ 11:22:
@Florissant

Die e-mail kreeg ik ook, maar nog geen t&t. Heb er wel vertrouwen in. Vind het wel lullig dat mensen die veel eerder waren en hem in de winkel hadden gereserveerd veel langer moeten wachten. Die mogen ze op zijn minst tegemoet komen.
Wanneer heb jij 'm dan besteld?

Ik was namelijk de 17de in de winkel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PearlChoco
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 10-10 16:02
Ik heb nog maar pas een nieuwe PC met RTX 3090 ineen gestoken, maar door de gigantische PS5 hype die hier heerst ben ik nu ook koortsachtig op zoek naar een PS5 preorder :)
Hoe gek kan je zijn?

Acties:
  • +10 Henk 'm!
hah cool, ondertussen in London :D

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EnF4HmdW8AUycGm?format=jpg&name=small

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EnF4HmdW8AESjhq?format=jpg&name=small

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EnF4HpPW8AA3NH7?format=jpg&name=small

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EnF4Hw7WEAc5PjH?format=jpg&name=small

Vlak voor de MS store ook gewoon :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-10 21:49
Wow, dat is gewoon vet :D. Wel toevallig natuurlijk dat het cirkeltje van het gewone Underground symbool al de juiste kleur had :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
PearlChoco schreef op woensdag 18 november 2020 @ 11:44:
Ik heb nog maar pas een nieuwe PC met RTX 3090 ineen gestoken, maar door de gigantische PS5 hype die hier heerst ben ik nu ook koortsachtig op zoek naar een PS5 preorder :)
Hoe gek kan je zijn?
Heel gek worden mensen ervan ze gaan als warme broodjes over de toonbank voor 900/1000 euro op marktplaats nu 8)7

Had er toch meer moeten pre orderen :+ (dit is een grapje trouwens he.. ik hou de mijne gewoon)

Echt zin om morgen door de prachtige wereld van Demon Souls rond te lopen!
Accessoires zijn ook wel schaars te krijgen zo te zien ik probeer nog ergens een charge station te scoren maar nog zonder succes :+

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PearlChoco
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 10-10 16:02
Eigenaardig dat Sony van deze schaarste niet profiteert door pakweg 800 EUR te vragen voor de early adopters. En de prijs naar beneden te brengen van zodra de voorraden groter worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
PearlChoco schreef op woensdag 18 november 2020 @ 11:50:
Eigenaardig dat Sony van deze schaarste niet profiteert door pakweg 800 EUR te vragen voor de early adopters. En de prijs naar beneden te brengen van zodra de voorraden groter worden.
Kun je toch niet maken tegenover je "trouwe fans", krijgen ze geheid gezeik over zich heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas170
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

Poulske schreef op woensdag 18 november 2020 @ 11:52:
[...]

Kun je toch niet maken tegenover je "trouwe fans", krijgen ze geheid gezeik over zich heen.
Ja maar grote bedrijven zijn evil!1!1!een!1

https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben

Acties:
  • +9 Henk 'm!
Dan doe je als consolebouwer toch ergens wel iets goed, als je dit soort gave persiflages krijgt _O-

[YouTube: Introducing The Philly Series 5]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Florissant
  • Laatst online: 11-10 04:21
Poulske schreef op woensdag 18 november 2020 @ 11:52:
[...]

Ik denk inderdaad dat ze dan zoveel imagoverlies lijden, dat ze er uiteindelijk alleen maar geld op verliezen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
Ze verdienen vooral aan de games en ps plus abbo's, lijkt me dat zo niet zoveel profit maken op de consoles zelf.

Playstation 5

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DoubleDutch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10:21
Dan had ik voor het eerst in m'n leven de overstap gemaakt naar de xbox voor €499.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ozzie
Stylze schreef op woensdag 18 november 2020 @ 11:54:
Ze verdienen vooral aan de games en ps plus abbo's, lijkt me dat zo niet zoveel profit maken op de consoles zelf.
Precies, ze willen gewoon zoveel mogelijk van die dingen bij mensen thuis hebben staan. Dat is goed voor hun eigen studios en trekt ook andere ontwikkelaars aan want wie wil er nou niet een game maken voor een apparaat waar er 100 miljoen van zijn verkocht.

"Write code as if the next maintainer is a vicious psychopath who knows where you live."

Acties:
  • +6 Henk 'm!
Toch jammer dat aan dit soort dingen NL vaak toch minder gedaan wordt :/

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EnGS_RQXUAAXeGU?format=jpg&name=small

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023
poor Leno schreef op woensdag 18 november 2020 @ 12:00:
Toch jammer dat aan dit soort dingen NL vaak toch minder gedaan wordt :/

[Afbeelding]
Wat let je? Ga PlayStation graffiti spuiten overal!

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim01
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 24-10 16:22
Doen ze in principe wel want er zal natuurlijk ooit wel een prijsdrop aankomen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jesp_J
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20-10 20:44
Als je zo op marktplaats kijkt heb je het idee dat iedereen zijn pre-order PS5 verkoopt. Ik doe hier niet aan mee en ik had eigenlijk gehoopt dat andere mensen dat ook niet zouden doen. De webwinkels moet dit ook zo proberen zoveel mogelijk te ontmoedigen door bijvoorbeeld het gratis retour sturen niet aan te bieden bij de consoles en alleen vaste/oude klanten de optie geven voor pre-orders zodat men niet meerdere nieuwe accounts kan maken om er zoveel mogelijk te kunnen pre-orderen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• t0mmiiiii
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23-10 22:16
Tim01 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 12:11:
[...]

Doen ze in principe wel want er zal natuurlijk ooit wel een prijsdrop aankomen ;)
In het digital Foundry interview over de Xbox Series X komt naar voren dat het deze generatie moeilijker is om prijsverlagingen gedurende de levenscyclus te creeren, omdat de chips op een nog kleiner procede bakken er wel voor zorgt dat het apparaat zuiniger wordt, maar de fabricagekosten niet omlaag meer gaan. Waar dat bijvoorbeeld van 14nm naar 7nm wel zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
99% nu :D :
Dank je wel voor je aankoop!
Je wilt vast en zeker je nieuwe pareltje zo snel mogelijk in ontvangst nemen... Dus hebben we goed nieuws voor jou! Je bestelling zal vandaag nog vertrekken vanuit ons magazijn.
Je aankoopcontract met Media Markt is nu geldig.
Je bestelling op de voet volgen? Dat kan! Klik op de link hieronder:
MediaMarkt heeft dus echt wel woord gehouden toen ze zeiden dat iedereen die online bestelde hem mag verwachten. Als je dan weet dat pre-orders op mediamarkt.be minstens 3u lang liepen, moeten ze daar toch echt wel een enorme voorraad gekregen hebben, lijkt me. (schijnt wel dat mediamarkt.nl binnen het half uur door hun voorraad waren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleFan2007
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 09:33
Twixie schreef op woensdag 18 november 2020 @ 12:24:
[...]

[...]

MediaMarkt heeft dus echt wel woord gehouden toen ze zeiden dat iedereen die online bestelde hem mag verwachten. Als je dan weet dat pre-orders op mediamarkt.be minstens 3u lang liepen, moeten ze daar toch echt wel een enorme voorraad gekregen hebben, lijkt me. (schijnt wel dat mediamarkt.nl binnen het half uur door hun voorraad waren).
Dus jij hebt al een mail gekregen met track en trace?
Ik heb nog niets gekregen maar heb nog hoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retawsuna
  • Laatst online: 04-10-2022

Retawsuna

Koffie!

Twixie schreef op woensdag 18 november 2020 @ 12:24:
[...]

[...]

Het is alleen sneu dat dit waarschijnlijk ten koste is gegaan van de mensen die hem weken/maanden eerder in de winkel hadden besteld.
Jesp_J schreef op woensdag 18 november 2020 @ 12:19:
Als je zo op marktplaats kijkt heb je het idee dat iedereen zijn pre-order PS5 verkoopt. Ik doe hier niet aan mee en ik had eigenlijk gehoopt dat andere mensen dat ook niet zouden doen. De webwinkels moet dit ook zo proberen zoveel mogelijk te ontmoedigen door bijvoorbeeld het gratis retour sturen niet aan te bieden bij de consoles en alleen vaste/oude klanten de optie geven voor pre-orders zodat men niet meerdere nieuwe accounts kan maken om er zoveel mogelijk te kunnen pre-orderen.
En je als winkel een hoop rompslomp op de hals te halen terwijl ze alleen maar geld willen verdienen door spullen te verkopen.

[ Voor 36% gewijzigd door Retawsuna op 18-11-2020 12:29 ]

superhippe witte identicon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
AppleFan2007 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 12:27:
[...]
Dus jij hebt al een mail gekregen met track en trace?
Ik heb nog niets gekregen maar heb nog hoop.
Ja, ze zijn al bezig van vanmorgen, en ik heb de mijne kwartier geleden gekregen of zo. Als de status van je bestelling in je account veranderd is (en ik vermoed dat dat bij jou ook was, aangezien je de post geliket hebt), dan komt het wel goed, denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
Tja aan de ene kant snap ik die mensen ook wel weer is toch lekker makkelijk geld verdienen, en gebeurt toch ook met nieuwe sneakers en andere zaken dat is gewoon marktwerking.

Ze zouden inderdaad een ander systeem moeten verzinnen maar de winkels pakken volgens mij maar een hele kleine marge op de consoles dus ze willen er waarschijnlijk ook weer niet te veel moeite voor doen om het scalpen tegen te gaan..

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
Retawsuna schreef op woensdag 18 november 2020 @ 12:28:
[...]
Het is alleen sneu dat dit waarschijnlijk ten koste is gegaan van de mensen die hem weken/maanden eerder in de winkel hadden besteld.
Ik zou niet zeggen 'ten koste van', maar het is inderdaad wel sneu hoe je op het juiste moment op de juiste webshop moest zijn. Bij MediaMarkt hebben ze op 17/9 duidelijk x aantal gealloceerd voor de webshop, en dan gewoon zoveel mogelijk proberen vast te krijgen om de rest ervan aan de winkels te verdelen waar daar dan pas de in-store reservaties opgevuld worden. Dus ja, best frustrerend als je de moeite deed om naar een winkel te rijden en dan nu moet horen dat je uit de boot valt (anderzijds: op de webshop had je wel maar een beperkt time window waarin het je zou lukken - zoals ik zei, kwestie van geluk).
Ik lees zelfs van mensen hier in Belgie, die gewoon eergisteren (!) telefonisch een konden reserveren bij Carrefour en bevestiging kregen dat ze morgen mogen komen afhalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Retawsuna
  • Laatst online: 04-10-2022

Retawsuna

Koffie!

Twixie schreef op woensdag 18 november 2020 @ 12:32:
[...]

Ik zou niet zeggen 'ten koste van', maar het is inderdaad wel sneu hoe je op het juiste moment op de juiste webshop moest zijn. Bij MediaMarkt hebben ze op 17/9 duidelijk x aantal gealloceerd voor de webshop, en dan gewoon zoveel mogelijk proberen vast te krijgen om de rest ervan aan de winkels te verdelen waar daar dan pas de in-store reservaties opgevuld worden. Dus ja, best frustrerend als je de moeite deed om naar een winkel te rijden en dan nu moet horen dat je uit de boot valt (anderzijds: op de webshop had je wel maar een beperkt time window waarin het je zou lukken - zoals ik zei, kwestie van geluk).
Ik lees zelfs van mensen hier in Belgie, die gewoon eergisteren (!) telefonisch een konden reserveren bij Carrefour en bevestiging kregen dat ze morgen mogen komen afhalen.
Dat is het nadeel van die semi-franchise structuur van MM. Blij dat ik hem bij Bol.com heb kunnen bemachtigen, zojuist de track and trace wakker zien worden.

superhippe witte identicon

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AppleFan2007
Twixie schreef op woensdag 18 november 2020 @ 12:29:
[...]

Ja, ze zijn al bezig van vanmorgen, en ik heb de mijne kwartier geleden gekregen of zo. Als de status van je bestelling in je account veranderd is (en ik vermoed dat dat bij jou ook was, aangezien je de post geliket hebt), dan komt het wel goed, denk ik.
Nu heb ik ook een mail gekregen en is de bestelling aangepast in de app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibbangin1
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 19-10 22:35
AppleFan2007 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 12:45:
[...]

Nu heb ik ook een mail gekregen en is de bestelling aangepast in de app
Wat zie je precies in de MM app? Ik heb nog geen T&T :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy50
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 27-04 09:50
Hier nog geen mail gehad van bol , staat nog steeds op gereserveerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim01
Ook 20 minuten geleden een mail ontvangen van Bol.com. Disc versie en ik heb hem vrij laat besteld (binnen de laatste 5 minuten toen het destijds mogelijk was)

edit//sorry dacht dat ik in het andere topic zat

[ Voor 14% gewijzigd door Tim01 op 18-11-2020 13:14 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10:37

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

ik walg ervan als je ziet dat marktplaats al helemaal volstroomd met playstation 5 die verkocht worden.
Bieden vanaf 1000,00.. belachlijk. Jammer voor al die mensen die graag een ps5 willen.

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

Denk je in dit topic geen pre-order gezeur te vinden...
Ben benieuwd naar de bevindingen morgen. :)

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2020 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShaYan
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 10-03-2021
Tim01 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 13:13:
Ook 20 minuten geleden een mail ontvangen van Bol.com. Disc versie en ik heb hem vrij laat besteld (binnen de laatste 5 minuten toen het destijds mogelijk was)

edit//sorry dacht dat ik in het andere topic zat
Ik ook net mail binnen van bol. Kan pakketje wel nog niet vinden via de track & trace code :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AppleFan2007
Ibbangin1 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 13:07:
[...]

Wat zie je precies in de MM app? Ik heb nog geen T&T :-(
momenteel zie ik een de app dat het artikel is verstuurd
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IBgbtnjPaAk-rx_fryq9mke0ThU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cBUeRCKwcWUreRCRFXNact4k.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michiel_1982
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 03-02 17:10
ShaYan schreef op woensdag 18 november 2020 @ 13:23:
[...]

Ik ook net mail binnen van bol. Kan pakketje wel nog niet vinden via de track & trace code :)
Ik wel, maar heb geen levertijd. Alleen morgen.

Normaal zou ik me er totaal geen zorgen over maken maar we naaien elkaar hier lekker op!

Andere vraag: heeft iemand een goede deal gezien voor Ps Plus, of vermoeden dat er iets aankomt voor 40,- ofzo voor een jaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibbangin1
AppleFan2007 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 13:26:
[...]

momenteel zie ik een de app dat het artikel is verstuurd
[Afbeelding]
Ah thanks! Ik zie dat de mijne onderweg is naar het magazijn om verzonden te worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-06 00:10
Ibbangin1 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 13:28:
[...]

Ah thanks! Ik zie dat de mijne onderweg is naar het magazijn om verzonden te worden...
Ik heb dezelfde status.

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibbangin1
Komt vast nog goed! ;-)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• RubenSaurus
Hou eens op zeg, er is een apart topic voor deze posts

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jesp_J
Michiel_1982 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 13:27:
[...]

Ik wel, maar heb geen levertijd. Alleen morgen.

Normaal zou ik me er totaal geen zorgen over maken maar we naaien elkaar hier lekker op!

Andere vraag: heeft iemand een goede deal gezien voor Ps Plus, of vermoeden dat er iets aankomt voor 40,- ofzo voor een jaar?
Vorige week PlayStation plus met een jaar verlengd voor 45 euro via instant gaming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim01
ShaYan schreef op woensdag 18 november 2020 @ 13:23:
[...]

Duurde bij mij ook +/- 30 minuten voordat hij daar zichtbaar was :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-10 14:30
Hoewel de verleiding nog bijna groot wordt ook als je er 1000 euro voor krijgt, ik doe er ook niet aan mee.
Ik zou me mega lullig voelen als ik iemand aan de deur krijg die blijkbaar zo graag een PS5 wil om er dan het dubbele voor te vragen.
Ik had nog wel geprobeerd een tweede pre-order binnen te slepen, gewoon om voor mezelf de kans groter te maken. Als ik er dan 2 zou hebben gekregen had ik hem gewoon voor dezelfde prijs of wellicht +20 euro voor de moeite verkocht, maar dit is niet gelukt.

Het lijkt erop dat mijn pre-order van de Mediamarkt wel binnen gaat komen morgen dus ik ben zo blij als een kind, durfde er eigenlijk niet eens op te hopen dat het gelukt was. Mijn vrouw wordt al gek van me omdat ik elke dag roep: Yes, nog maar X dagen tot de PS5 komt!

Zijn er overigens nog Tweakers die gaan voor budget oplossingen voor bijvoorbeeld het charging dock?
Ik zag onderstaande bijvoorbeeld voorbij komen op Alie, maar vind het nog een beetje tricky om nu al dit soort accessoires te gaan proberen.
https://nl.aliexpress.com..._668%233468%2315615%23622

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bas170
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

@yorroy ik ben er een beetje huiverig voor om opladers / oplaadkabels uit China te importeren

www.nextpit.com/fake-charger-problems-dangers

@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

FMS

Nee, ik zou bang zijn dat het de batterij schaadt of zelfs een brandgevaar vormt. Daarnaast is de PS5 charging station pretty sexy. O+ Daar heb ik wel 3 tientjes voor over. Nu nog een plek vinden waar ze die verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaNageoire
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06-06 15:06
Zo, net mijn PS4 Pro verkocht. Voelt toch een beetje gek ;(

Kan niet wachten op morgen *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lakini
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-03 07:10
yorroy schreef op woensdag 18 november 2020 @ 13:58:
[...]

Hoewel de verleiding nog bijna groot wordt ook als je er 1000 euro voor krijgt, ik doe er ook niet aan mee.
Ik zou me mega lullig voelen als ik iemand aan de deur krijg die blijkbaar zo graag een PS5 wil om er dan het dubbele voor te vragen.
Ik had nog wel geprobeerd een tweede pre-order binnen te slepen, gewoon om voor mezelf de kans groter te maken. Als ik er dan 2 zou hebben gekregen had ik hem gewoon voor dezelfde prijs of wellicht +20 euro voor de moeite verkocht, maar dit is niet gelukt.

Het lijkt erop dat mijn pre-order van de Mediamarkt wel binnen gaat komen morgen dus ik ben zo blij als een kind, durfde er eigenlijk niet eens op te hopen dat het gelukt was. Mijn vrouw wordt al gek van me omdat ik elke dag roep: Yes, nog maar X dagen tot de PS5 komt!

Zijn er overigens nog Tweakers die gaan voor budget oplossingen voor bijvoorbeeld het charging dock?
Ik zag onderstaande bijvoorbeeld voorbij komen op Alie, maar vind het nog een beetje tricky om nu al dit soort accessoires te gaan proberen.
Mja, dan koop je een console van 500 euro en dan probeer je twee tientjes te besparen op een lader door die te vervangen door, pardon my french, chinese meuk waarvan de kwaliteit een groot vraagteken is. Dan maar die twee tientjes er ook bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozzie
Ik vind de prijs van de charging dock sowieso wel meevallen dus zou daar niet zo snel een aliexpress rip-off voor kopen. Maar ik hoef toch maar 1 controller en die kan ik prima met een usb-c kabeltje opladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesp_J
[...]

https://nl.aliexpress.com/item/100500167.....
Ik zou niet voor een budget oplossing gaan. Ik heb ook altijd de originele charging dock voor de dualshock 4 gebruikt en dit is me jaren goed bevallen. Zal je zien dat als je zo'n ding van alie koopt het toch allemaal net niet lekker aan elkaar klikt. De originele heeft touwens ook maar een adviesprijs van 30 euro. Dat is geen geld voor iets wat je 7 jaar lang iedere dag gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-10 14:30
De prijs valt inderdaad wel mee, ik had in mijn hoofd zitten dat dat ding 50 euro kost.
Bij de PS4 altijd een dock van 5 euro van de Action gebruikt, maar eigenlijk was dat ook maar een gammel dingetje.

Maar het originele dock laadt ook niet op via de USB-C poort, maar via die contactpuntjes als ik het goed zie. Dat is ook wel een dikke plus eigenlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bas170
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

Filmpje bij de foto's van Londen die @poor Leno eerder vandaag postte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Niet online

FMS

LaNageoire schreef op woensdag 18 november 2020 @ 14:03:
Zo, net mijn PS4 Pro verkocht. Voelt toch een beetje gek ;(

Kan niet wachten op morgen *O*
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZoKoO-ndl0eNI8_iEwg2LxjD5Ws=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vyJTq6PWpocnnzkwps774VY6.jpg?f=fotoalbum_large

:P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:07

Edd

Bas170 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 14:10:
[Twitter]

Filmpje bij de foto's van Londen die @poor Leno eerder vandaag postte
Zie die Ray-Tracing @0:29 :o

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder
Nee ik zet hem voorlopig nog lang niet voor de laatste keer uit, moet eerst wat data kopieeren, en vervolgens gaat de PS4 naar mijn ouders (mijn Pa had interesse :> Nou prima, hoef er niets voor terug omdat het me pa is die wil gaan gamen) en bij mijn ouders zal ik hem vast en zeker ook wel zo nu en dan uit zetten als ik op bezoek ben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32
[...]

...
De budget oplossing is het meegeleverde USB-C kabeltje te gebruiken :) Snap niet dat er überhaupt mensen een dock kopen, en al helemaal niet een aliexpress versie.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pipapaulus
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09:57
Erapaz schreef op woensdag 18 november 2020 @ 14:32:
[...]

De budget oplossing is het meegeleverde USB-C kabeltje te gebruiken :) Snap niet dat er überhaupt mensen een dock kopen, en al helemaal niet een aliexpress versie.
Voor mij is het -naast het opladen zelf- vooral een steady plek om mijn controllers te bewaren. Die 30 euro zijn dan een prima investering als je er een jaar of 5 á 6 plezier van hebt d:)b

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rspoe
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 28-08 08:23
pipapaulus schreef op woensdag 18 november 2020 @ 14:35:
[...]

Voor mij is het -naast het opladen zelf- vooral een steady plek om mijn controllers te bewaren. Die 30 euro zijn dan een prima investering als je er een jaar of 5 á 6 plezier van hebt d:)b
Precies dit. Altijd opgeladen controllers. Zonder te kloten met kabeltjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleFan2007
Erapaz schreef op woensdag 18 november 2020 @ 14:32:
[...]

voor de meeste mensen kan het een handige oplossing zijn. Stel dat je console in een kast staat op 3 meter van de zetel vandaan. Je eerste controller geraakt plat en geraakt er niet meer bij in de kast want de PS5 is zo groot, tuurlijk wil je verder spelen dus pak je gewoon de tweede controller van het Dock dat naast de zetel staat bijvoorbeeld of op de tv kast.
natuurlijk zijn er ook USB-C kabels die 3 meter lang zijn maar dan is een Dock een mooiere oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Niet online

FMS

Hij begint met de DS charger en zegt min of meer hetzelfde als wat hier al is gepost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozzie
AppleFan2007 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 14:49:
[...]

voor de meeste mensen kan het een handige oplossing zijn. Stel dat je console in een kast staat op 3 meter van de zetel vandaan. Je eerste controller geraakt plat en geraakt er niet meer bij in de kast want de PS5 is zo groot, tuurlijk wil je verder spelen dus pak je gewoon de tweede controller van het Dock dat naast de zetel staat bijvoorbeeld of op de tv kast.
natuurlijk zijn er ook USB-C kabels die 3 meter lang zijn maar dan is een Dock een mooiere oplossing.
Ik heb mijn ps4 controller ook vaak genoeg met een powerbank gebruikt, gaat ook prima en geen lange usb kabels nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32
[...]

Maar je dock moet nog ook aan de lader? Of je nu je dock of je controller aan de lader ligt maakt geen fluit uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caayn
  • Niet online
[...]

Of je hebt gewoon een USB kabel bij je "zetel" liggen (netjes weggewerkt) omdat je ook wel eens je telefoon, tablet, Xbox/Nintendo controller, etc. gebruikt welke ook wel eens leeg is ;)

Een USB kabel kan ik netter weg werken dan een dock met ruimte voor twee controllers.

[ Voor 5% gewijzigd door Caayn op 18-11-2020 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 24-10 17:21
Nog iemand gebeld door Coolblue met een verrassing, na het schoenzetten?

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas170
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

Caayn schreef op woensdag 18 november 2020 @ 14:53:
[...]
Of je hebt gewoon een USB kabel bij je "zetel" liggen (netjes weggewerkt) omdat je ook wel eens je telefoon, tablet, Xbox/Nintendo controller, etc. gebruikt welke ook wel eens leeg is ;)

Een USB kabel kan ik netter weg werken dan een dock met ruimte voor twee controllers.
Dit.

En controllers liggen gewoon in een lade van de salontafel (of hoe je een kastje/tafel tussen bank en TV ook noemt)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bas170
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

Monda schreef op woensdag 18 november 2020 @ 14:56:
[PS5] Pre-order, bestellingen en levertijden

Daar kun je het beste die vraag stellen, volgens mij waren er een aantal gebeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-10 09:41
Mijn Pro is ook verkocht, dus nu maar hopen dat mijn PS5 er morgen werkelijk is (GM). Ik heb al een tweede controller en een officieel charging dock.

Qua game om mee te starten was het wel ff puzzelen; Op 10 december wil ik direct aan de gang met Cyberpunk. Dus wil ik nu liefts een game die ik in 3 weken kan uitspelen. Miles Morales is te kort, die koop ik wel als die in prijs is gezakt. Godfall idem. Blijven Demon Souls En Valhalla over. Voorkeur heeft Demon Souls, maar ik weer bijna zeker dat ik die niet op tijd uitspeel en als ik die dan aan de kant leg kom ik er later nooit meer in. Dus het wordt Valhalla, ook zin in, de veranderingen spreken me wel aan.

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyJoness
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19-10 19:29
Verkeerde topic gekozen :D

[ Voor 78% gewijzigd door JimmyJoness op 18-11-2020 15:12 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RubenSaurus
JimmyJoness schreef op woensdag 18 november 2020 @ 15:07:
Ik heb zojuist de T&T ontvangen van mijn web-pre order bij intertoys
Alleen jammer dat je het goede topic niet gevonden hebt :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22-10 11:38

s0kkie

Cowabunga

Monda schreef op woensdag 18 november 2020 @ 14:56:
Yes ik! Ik had een bewijs in de andere topic gepost :)

Nu dat ik voorzien ben hoef ik eindelijk niet meer in die spam topic te kijken :P
Heb veel zin in morgen!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Poulske
s0kkie schreef op woensdag 18 november 2020 @ 15:20:
[...]

Yes ik! Ik had een bewijs in de andere topic gepost :)

Nu dat ik voorzien ben hoef ik eindelijk niet meer in die spam topic te kijken :P
Heb veel zin in morgen!
Ik ben al vanaf dat ik een pre-order heb in dat topic mee aan het lezen, met een andere bril is dat toch een beetje leedvermaak. :X

Maar andersom heb ik ook best veel medelijden met mensen, heel veel moeite doen en uiteindelijk niks terugkrijgen door bots of slecht functionerende sites.

Neemt niet weg dat het topic een grote rotzooi is van slowchat en herhalingen.

[ Voor 6% gewijzigd door Poulske op 18-11-2020 15:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AppleFan2007
Erapaz schreef op woensdag 18 november 2020 @ 14:51:
[...]

Maar je dock moet nog ook aan de lader? Of je nu je dock of je controller aan de lader ligt maakt geen fluit uit.
maar je Dock steek je in een stopcontact, de kabel voor de controller zal lang niet altijd lang genoeg zijn om met een blok in het stopcontact te steken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cold_as_ijs
Poulske schreef op woensdag 18 november 2020 @ 15:24:
[...]
Neemt niet weg dat het topic een grote rotzooi is van slowchat en herhalingen.
Dit topic niet dan 7(8)7

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-10 18:49
Modbreak:Dit is niet het topic om preorder / bestellingen / levertijden te bespreken. Het topic dat daarvoor bestemd is, is dicht voor groot onderhoud. Laat het achterwege om het ook hier verder te bespreken, anders moet deze ook op slot

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cougar
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-09 10:16
Wie heeft z’n game room er voor morgen ook al op aangepast? Ps5 aansluiten en gaan!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gYYpLQylCbS4wLFRUnviw8BQSKA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gcQjMiDGZofSgveELIZbxvvg.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KjgDLffrACr0WNenJLQ8pgkXO6U=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ncnFczZHl1qqxfBck1U4qa7q.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kalder
De meeste zullen al wel op de hoogte zijn val al deze dingen, maar toch om het gehalte PS5 nieuws maar weer wat naar de voorgrond te brengen:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bas170
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

Geronimous schreef op woensdag 18 november 2020 @ 15:44:
[modbreak]Het topic dat daarvoor bestemd is, is dicht voor groot onderhoud. [/modbreak]
Succes (y)

[ Voor 27% gewijzigd door Bas170 op 18-11-2020 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas170
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

Cougar schreef op woensdag 18 november 2020 @ 15:48:
Wie heeft z’n game room er voor morgen ook al op aangepast? Ps5 aansluiten en gaan!

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Oh ja, ik moet nog ff wat zooi op het tv meubel verplaatsen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Disfigured
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-10 15:12

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Op die kijkafstand heb ik toch minimaal een 100" TV nodig denk ik. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zhero10
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 08-08-2023

[Afbeelding]

[Afbeelding]
We hebben iig dezelfde TV (Philips the One toch ;)? ) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Zet jij nog een stoel voor de TV tijdens het gamen? Of kijk je echt van zover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-09 10:16
Zhero10 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 15:57:
[...]

We hebben iig dezelfde TV (Philips the One toch ;)? ) :P
Ja, the One idd. 👍

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 24-10 17:56
Zo.. Oude PS4 afgesloten, bedankt voor de jaren trouwe dienst! Bizar eigenlijk toen ik de PS4 had zat ik nog op school :’) Zin in morgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobvG
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-10 22:45
Ik heb het geluk dat ik op zolder een thuisbios heb met alle apparatuur achter mijn stoel. Op het meubel staan nu een 4K blu-ray speler en PS4. Die ga ik er straks vanaf halen en daarna pronkt daar enkel nog een PS5 :D

Natuurlijk komen daar z.s.m. zwarte kappen op of kappen die ik nog vetter ga vinden. En nee, ik ga niet de huidige kappen verven :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
Vanavond sluit ik de PS4 aan :P. De PS5 gaat immers gewoon in de woonkamer waar iedereen er op gaat spelen. De game room is eigenlijk meer een retro room met 8 andere consoles (waaronder dus straks ook de PS4) en een oude plasma.

Ivm jouw ruimte: waarom staat je zetel zo ver naar achteren ? Lijkt me dat je enerzijds ver zit van je (niet al te grote) TV en speakers, maar anderzijds veel te dicht bij je surrounds zit. Ik zou dat tafeltje gewoon elimineren en daar de sofa zetten :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 24-10 21:17

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ooit gedacht aan wat planten? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 13-09 11:55
Ik heb m'n setup ong. een maandje geleden een update gegeven, waarbij de HDMI splitters en switches ook (waar nodig) 4k ondersteunen. Dat was even een gedoe, maar wel belangrijk voor me qua capture devices, etc. De PS5 kan straks mooi boven op een Kallax (een 2x4) komen te staan, met makkelijke connectie naar de setup (en een netwerk switch 2 vakjes eronder, dus ook bedraad internet).

Heb er zin in, in ieder geval. Vrijdag en maandag ook vrij genomen, even lekker in Demon's Souls duiken terwijl ik tussendoor ook bezig ben met een evenement :)

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• boefje79
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 25-09 21:25
Het tv-meubel is er al een weekje klaar voor. Ik heb hier echter een andere uitdaging...opgestaan, plaats vergaan denkt deze rakker, maar dat zullen wij nog wel eens zien...Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dT9I7IlpYTHlTSgq6NCT8LWDISA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GAVsg6zynHxLupBVzPuwX48x.jpg?f=fotoalbum_large
Pagina: 1 ... 279 ... 283 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
[font size=16]
In dit topic geen statusupdates van je bestelling, daarvoor is [PS5] Pre-order, bestellingen en levertijden
[/font]
Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden