Jesp_J schreef op woensdag 18 november 2020 @ 12:19:
Als je zo op marktplaats kijkt heb je het idee dat iedereen zijn pre-order PS5 verkoopt. Ik doe hier niet aan mee en ik had eigenlijk gehoopt dat andere mensen dat ook niet zouden doen. De webwinkels moet dit ook zo proberen zoveel mogelijk te ontmoedigen door bijvoorbeeld het gratis retour sturen niet aan te bieden bij de consoles en alleen vaste/oude klanten de optie geven voor pre-orders zodat men niet meerdere nieuwe accounts kan maken om er zoveel mogelijk te kunnen pre-orderen.
Hoewel de verleiding nog bijna groot wordt ook als je er 1000 euro voor krijgt, ik doe er ook niet aan mee.
Ik zou me mega lullig voelen als ik iemand aan de deur krijg die blijkbaar zo graag een PS5 wil om er dan het dubbele voor te vragen.
Ik had nog wel geprobeerd een tweede pre-order binnen te slepen, gewoon om voor mezelf de kans groter te maken. Als ik er dan 2 zou hebben gekregen had ik hem gewoon voor dezelfde prijs of wellicht +20 euro voor de moeite verkocht, maar dit is niet gelukt.
Het lijkt erop dat mijn pre-order van de Mediamarkt wel binnen gaat komen morgen dus ik ben zo blij als een kind, durfde er eigenlijk niet eens op te hopen dat het gelukt was. Mijn vrouw wordt al gek van me omdat ik elke dag roep: Yes, nog maar X dagen tot de PS5 komt!
Zijn er overigens nog Tweakers die gaan voor budget oplossingen voor bijvoorbeeld het charging dock?
Ik zag onderstaande bijvoorbeeld voorbij komen op Alie, maar vind het nog een beetje tricky om nu al dit soort accessoires te gaan proberen.
https://nl.aliexpress.com..._668%233468%2315615%23622