Ozzie schreef op woensdag 18 november 2020 @ 09:34:
[...]
Het pre-order topic is ontploft momenteel, maar de chaos is daar wel aardig compleet. Ik ga gewoon lekker wachten tot ik om 15:00 een telefoontje krijg van Coolblue

Het mooiste vind ik nog wel dat er mensen de hele nacht op zijn gebleven om vervolgens om 9:00 's ochtends net naast het net te vissen, en dan boos zijn op BCC om onduidelijke redenen.
Zo'n pre-order circus brengt wel duidelijk het slechtste in sommige mensen naar boven.
Complete Warzone in het pre-order topic

Mensen die hele nacht zijn opgebleven inderdaad en vervolgens boos worden dat ze niet kunnen bestellen. Paar maandjes geleden kon je gewoon makkelijk overdag soms wel half uur lang bij verschillende webshops bestellen, had er wel 3 kunnen bestellen als ik wou.
Mensen die nu zo gaan zeuren hadden er gewoon wat eerder bij moeten zijn, zijn genoeg momenten geweest dat het prima te bestellen was. Dat ze nog denken even 2 dagen voor release een console te bemachtigen die zo gewild is.. Dan moet je de loterij winnen of 1K neer gaan leggen op marktplaats.
Mooie review van AC Valhalla trouwens op Tweakers! Is ook echt een toffe game echt aan te raden (heb hem al even op de series X gespeeld ziet er ook verbluffend mooi uit).
Morgen Komt de PS5 binnen, welke games gaan jullie er allemaal bij halen?
Ik ga voor Demons Souls en zit nog te twijfelen om miles morales ultimate edition te nemen.
[
Voor 7% gewijzigd door
Stylze op 18-11-2020 10:21
]