Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Theo27
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-08 10:42
Misschien al gepost maar het charging station is weer beschikbaar via Amazon.nl

https://www.amazon.nl/Son...ation&s=videogames&sr=1-5

[ Voor 10% gewijzigd door Theo27 op 17-11-2020 19:16 ]

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:20

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
RDR2 is ook 2 discs, die installatie duurde ook gewoon 2 uur ofzo :P

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozzie
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Chaoss schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 19:13:
[...]

RDR2 is ook 2 discs, die installatie duurde ook gewoon 2 uur ofzo :P
Pff nou dat was echt vervelend. Ik vroeg uit werk, snel naar Coolblue om een PS4 Pro + RDR2 op te halen sluit ik hem thuis aan moest ik eerst 2 discs installeren en updates downloaden. Kon ik nog niet meteen gamen.

Dat zal straks bij de PS5 hopelijk wat sneller gaan met de SSD. Hoop dat dat wel verschil maakt.

"Write code as if the next maintainer is a vicious psychopath who knows where you live."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen Sack
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-10 16:15
TheDukemaster schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 18:32:
[...]

Is de PS5 op het dat moment dingen aan het downloaden of installeren? Kom best wat verhalen tegen dat games dan kunnen vastlopen.
Nee, heb gecontroleerd op een download logo in the menu balk. Heb nu pauze dus nog even tijd gehad om wat te spelen, maar hij is alweer gecrashed in Astro's Playroom na ongeveer 25 minuten spelen, nu met de laatste update. Dus het is nog niet opgelost.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

De Digital Foundry verdict over Demon's Souls:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRaD
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-10 16:24
Is er iets gezegd over de aanwezigheid van ipv6 op de PS5?

Ik word met 2 PS4's (1 bedraad, 1 op wifi) gek van de netwerkproblemen als ik tegelijk wil gamen in dezelfde lobby.

Met ipv6 zou dit wellicht verleden tijd zijn.

psn drad83

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:19
Zal vast al is voorbij zijn gekomen maar hoe zit het nou precies met Spiderman remastered krijgen op de PS5 terwijl je de gewone versie al hebt op de PS4.
Probeerde het op te zoeken maar begrijp ik nou goed dat er uberhaubt geen upgrade mogelijk is ook geen betaalde? Dus je zal de ultimate edition van Miles morales moeten kopen voor 80 euro om de gewone spiderman in de upgraded versie te spelen?

Was pas halverwege met Spiderman dus hoef nog niet perse miles morales met launch, maar 80 euro voor een upgrade neerleggen is wel heel overdreven:)

Playstation 5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-10 20:21
Het is ook geen 80 euro voor een upgrade, het is 80 euro voor Miles Morales EN de upgrade :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-03-2021
Ik was eigenlijk niet van plan een PS5 te gaan kopen maar met de support voor Fanatac stuurtjes icm de backwards compatibility met de PS4 begint het toch te kriebelen. Ik zit nog een beetje te twijfelen tussen de digitale editie en de volledige PS5. Aan de ene kant is zo'n blu-ray drive wat achterhaald maar aan de andere kant zijn de spellen op disc een stuk vaker voor een goede prijs te krijgen dan de digitale versies uit de Playstation Online Store wat het het op de langere termijn allicht interessanter maakt. Ik heb waarschijnlijk nog wel even om er over na te denken gezien de berichten vanuit Coolblue over 1 PS5 per 1000 liefhebbers :')

op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
RubenSaurus schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 21:09:
Het is ook geen 80 euro voor een upgrade, het is 80 euro voor Miles Morales EN de upgrade :P
True Maar had gehoopt op een upgrade van Spiderman naar remastered voor 10/20 euro, Demon souls komt ook al bij launch dus dan ben ik wel even zoet komende maanden gezien ik ook al een series X met Gamepass heb staan :+

Playstation 5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheJackal83
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-08 20:25
Theo27 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 19:12:
Misschien al gepost maar het charging station is weer beschikbaar via Amazon.nl
Thanks, gelijk besteld.
Nu nog een PS5 Headset.

PSN ID: TheJackal83

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Theo27
  • Laatst online: 24-08 10:42
Ik bestel nu mijn ps5 games bij gamemania met iedere keer
€ 10 korting via de airmiles.

Ultimate spiderman voor €69.99 en planet coaster voor € 34.99. Goedkoper nog dan op budgetgaming staat :)

[ Voor 12% gewijzigd door Theo27 op 17-11-2020 21:32 ]

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
D4V3 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 21:13:
Ik was eigenlijk niet van plan een PS5 te gaan kopen maar met de support voor Fanatac stuurtjes icm de backwards compatibility met de PS4 begint het toch te kriebelen. Ik zit nog een beetje te twijfelen tussen de digitale editie en de volledige PS5. Aan de ene kant is zo'n blu-ray drive wat achterhaald maar aan de andere kant zijn de spellen op disc een stuk vaker voor een goede prijs te krijgen dan de digitale versies uit de Playstation Online Store wat het het op de langere termijn allicht interessanter maakt. Ik heb waarschijnlijk nog wel even om er over na te denken gezien de berichten vanuit Coolblue over 1 PS5 per 1000 liefhebbers :')
Alle hoop nu op de kerst.. :P

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:41
Kerst 2023? Ik hoop het van harte, maar ben er bang voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
crimby schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 21:36:
[...]

Kerst 2023? Ik hoop het van harte, maar ben er bang voor
Faith.. 8)

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17:40
Morgen gaan ze dus op de post. Ik vindt het spannend hoor. M'n 3D Pulse Headset is ook vorige week woensdag verstuurd door Bol en nog steeds niet aangekomen. Kan zomaar ook met de console zelf gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-10 20:21
Tja en die dingen zijn nu goud waard natuurlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShaYan
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 10-03-2021
yinx84 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 22:20:
Morgen gaan ze dus op de post. Ik vindt het spannend hoor. M'n 3D Pulse Headset is ook vorige week woensdag verstuurd door Bol en nog steeds niet aangekomen. Kan zomaar ook met de console zelf gebeuren.
Ik krijg er stress van haha 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedyNick
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20:45
Zou ik wel even achteraan gaan dan, had die van mij heb ik daar vorige week woensdag besteld (mede dankzij tip uit dit forum, waarvoor dank :> ), en vrijdag binnen! 😉

Eerste ervaringen op PS4 erg positief, kraakhelder i.t.t. wanneer ik het via de soundbar afspeel. Maar eerlijk, heb weinig vergelijking materiaal, mijn laatste headset was ook die van Sony, en dat is >5 jaar geleden ;) En die werd al vrij snel "geleend" door mijn broertje :P Nooit meer terug gezien erna dus :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Indy
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:23
De website van BCC, waar morgen/vandaag de PS5 in de verkoop gaat ligt het nu al uit,...
Dat beloofd nog wat :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cold_as_ijs
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 24-10 09:26
Dan maar gauw je schoentje zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erkinacar5
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 18-11-2020
Am I too late for the BCC PS5? I see that the website is down, but did anyone see if it was working with PS5 available?

Edit: At 1:18, the website loaded for me but it is either sold out or not yet available. https://imgur.com/a/jaioMnw

[ Voor 35% gewijzigd door erkinacar5 op 18-11-2020 01:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
-Indy schreef op woensdag 18 november 2020 @ 00:24:
De website van BCC, waar morgen/vandaag de PS5 in de verkoop gaat ligt het nu al uit,...
Dat beloofd nog wat :S
Als je die aan het F5en bent, zou ik een andere hobby zoeken :) (slapen?) Ik ga ervan uit dat die site door scripts wordt overspoeld en dat ie 'ineens' uitverkocht is wanneer BCC zich realiseert dat dit geintje alle andere aankopen onmogelijk maakt totdat ze heel duidelijk hebben gemaakt dat er geen PS5 meer te krijgen zal zijn.

De rest ook fijn via medewerkers verkopen, via social media roepen dat ze binnen 30 seconden uitverkocht waren en klaar. Niemand buiten BCC die dat met zekerheid kan ontkrachten, scripts worden gestopt, er wordt nog wat gejankt en klaar, we kunnen weer stofzuigers en koelkasten bestellen.

Dan heeft Coolblue het toch een heel stuk verstandiger aangepakt met hun "hier intekenen en wij bellen jou".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilmundo
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Stylze schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 21:06:
Zal vast al is voorbij zijn gekomen maar hoe zit het nou precies met Spiderman remastered krijgen op de PS5 terwijl je de gewone versie al hebt op de PS4.
Probeerde het op te zoeken maar begrijp ik nou goed dat er uberhaubt geen upgrade mogelijk is ook geen betaalde? Dus je zal de ultimate edition van Miles morales moeten kopen voor 80 euro om de gewone spiderman in de upgraded versie te spelen?

Was pas halverwege met Spiderman dus hoef nog niet perse miles morales met launch, maar 80 euro voor een upgrade neerleggen is wel heel overdreven:)
Je hebt de ultimate editie niet nodig. Ik heb Spider-Man voor de PS4. Ik wil de remaster spelen, maar ik wil geen ultimate editie kopen. Hoe ga ik dit oplossen?

Ik heb Miles Morales voor de ps4 gekocht (inruilactie van Game Mania). Deze geeft recht op een gratis upgrade voor de ps5 versie. Heb je de mogelijkheid om te upgraden? Dan krijg je ook de optie om de remaster van Spider-Man te kopen.

Je hebt dus een exemplaar van Miles Morales nodig. Ook is bevestigd dat je geen disc nodig hebt van Miles Morales om de remaster te spelen.

Hier kan je het nalezen: https://www.google.com/am...-remastered-detailed/amp/

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:09
Dat is wel heel vreemd. Ik heb al wel honderd (als het er niet meer zijn) bestellingen bij bol.com geplaatst en altijd een dag na levering binnen. Als je een week na verzending nog niets hebt ontvangen moet er bijna wel iets mis zijn.

[ Voor 6% gewijzigd door Hulleman op 18-11-2020 06:30 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20:21
Twixie schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 16:21:
[...]
Acht mijn kansen nu 70% dat ik tegen het weekend ene heb :p.
Kans gestegen naar 95% :D.
Status van mijn bestelling op mediamarkt.be is gewijzigd naar ‘in voorbereiding voor levering’.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy50
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 27-04 09:50
Bij mij staat cyberpunk trouwens ook nog voor morgen te leveren bij bol . Had deze in september al besteld .. blijkbaar hebben ze dit nog niet aangepast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
  • Nu online
- verkeerde topic

[ Voor 96% gewijzigd door ppeterr op 18-11-2020 06:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023
tommy50 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 06:44:
Bij mij staat cyberpunk trouwens ook nog voor morgen te leveren bij bol . Had deze in september al besteld .. blijkbaar hebben ze dit nog niet aangepast
Die text passen ze ook niet meer aan, bij mij staat Cyberpunk nog ergens op levering April 2020

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
DRaD schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 20:23:
Is er iets gezegd over de aanwezigheid van ipv6 op de PS5?

Ik word met 2 PS4's (1 bedraad, 1 op wifi) gek van de netwerkproblemen als ik tegelijk wil gamen in dezelfde lobby.

Met ipv6 zou dit wellicht verleden tijd zijn.
Dan zit er echt iets in je netwerk niet goed. Heb regelmatig (nu iets minder, thanks Corona) 3 a 4 ps4's draaien met een mini lan-party, geen enkel probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder
Segafreak83 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 07:12:
[...]

Dan zit er echt iets in je netwerk niet goed. Heb regelmatig (nu iets minder, thanks Corona) 3 a 4 ps4's draaien met een mini lan-party, geen enkel probleem.
Kun je de PS4's ook onderling op een lan aansluiten? Dus zonder internet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Laatst online: 12-12-2024
Kalder schreef op woensdag 18 november 2020 @ 07:20:
[...]

Kun je de PS4's ook onderling op een lan aansluiten? Dus zonder internet?
Natuurlijk kan dat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder
Koel, dat wist ik niet eens. Maar dan moet een game daar zeker specifiek support voor hebben?

[ Voor 16% gewijzigd door Kalder op 18-11-2020 07:32 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17:40
Hulleman schreef op woensdag 18 november 2020 @ 06:29:
[...]

Dat is wel heel vreemd. Ik heb al wel honderd (als het er niet meer zijn) bestellingen bij bol.com geplaatst en altijd een dag na levering binnen. Als je een week na verzending nog niets hebt ontvangen moet er bijna wel iets mis zijn.
Zelfde ervaring hier tot aan deze headset. Statistisch gezien minder kans op fouten bij de console zelf, denk ik dan maar :D

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Hulleman
Nog 1 dagje tweakers! Vol spanning de verzendbevestiging van bol.com in de gaten houden!

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wilmundo schreef op woensdag 18 november 2020 @ 06:10:
[...]

Je hebt de ultimate editie niet nodig. Ik heb Spider-Man voor de PS4. Ik wil de remaster spelen, maar ik wil geen ultimate editie kopen. Hoe ga ik dit oplossen?

Ik heb Miles Morales voor de ps4 gekocht (inruilactie van Game Mania). Deze geeft recht op een gratis upgrade voor de ps5 versie. Heb je de mogelijkheid om te upgraden? Dan krijg je ook de optie om de remaster van Spider-Man te kopen.

Je hebt dus een exemplaar van Miles Morales nodig. Ook is bevestigd dat je geen disc nodig hebt van Miles Morales om de remaster te spelen.

Hier kan je het nalezen: https://www.google.com/am...-remastered-detailed/amp/
Maar is het bekend wat de Remaster kost als je die los koopt via Miles Morales? Want dan is natuurlijk nog de vraag wat voordeliger is. (Even afgezien van de GM inruilactie).

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20:28
Sony Pulse 3D headset is weer beschikbaar bij https://www.amazon.nl/dp/...1&linkCode=osi&th=1&psc=1

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleDutch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:29
Hulleman schreef op woensdag 18 november 2020 @ 07:50:
Nog 1 dagje tweakers! Vol spanning de verzendbevestiging van bol.com in de gaten houden!
Bij mij staat hij gewoon als gereserveerd.🥺

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
DoubleDutch schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:07:
[...]

Ja hier ook. Creditcard reservering is ook weer weg. Maar heb 9 dagen terug wel de bevestiging van Bol.com gehad dat ik em de 19e krijg. Dus dat gaat wel goed komen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Veertien14
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20-09 08:20
Denk dat de status bij iedereen nog op gereserveerd staat bij bol.com. Zou mij er niet al te druk om maken met wat bol.com er eerder allemaal over gezegd heeft. Overigens krijg ik de verzendmail vaak ook pas snachts.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tommy50
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 27-04 09:50
DoubleDutch schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:07:
[...]

Bij mij ook ... pff da wachten is ni plezant 😅
Mja bol had gezegd iedereen dat gereserveerd had dat je het op day 1 ging hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder
Hulleman schreef op woensdag 18 november 2020 @ 07:50:
Ik hoef alleen nog maar naar de winkel te gaan morgen vroeg :> heb hem denk ik eerder dan dat de meeste pakketjes bezorgd worden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stfnz
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10:08
Wat is de snelste betalingsmanier bij BCC?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Farid_A
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22-10 09:15
Er komt beweging in mijn online MM order, wordt thuis geleverd.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/3S24W0v.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
Kalder schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:12:
[...]

Ik hoef alleen nog maar naar de winkel te gaan morgen vroeg :> heb hem denk ik eerder dan dat de meeste pakketjes bezorgd worden :D
Dat denk ik ook wel. Hier veelal tussen 13u-15u. Prima, moet toch werken. Vrijdag m'n vrije dag, dus maximaal gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raikkonen_WC
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20-10 13:36
Farid_A schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:15:

[Afbeelding]
Yep, ik heb hetzelfde staan nu online!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleDutch
We gaan het zien morgen, mijn gevoel zegt dat postnl het te druk gaat hebben, zie nu al dat de normale pakketjes in de App met drie dagen worden verplaatst.
Heb een pakketje van 14->15->16->17 naar nu de 18de is verplaatst. 😬

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
DoubleDutch schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:16:
We gaan het zien morgen, mijn gevoel zegt dat postnl het te druk gaat hebben, zie nu al dat de normale pakketjes in de App met drie dagen worden verplaatst.
Heb een pakketje van 14->15->16->17 naar nu de 18de is verplaatst. 😬
Afgelopen vrijdag nog wat besteld bij bol. Was de volgende dag netjes in huis via postnl. Morgen krijgen die gasten wel extra duizenden PS5's te verstouwen. Als ik em morgen niet krijg is er nog geen man over boord, als ie dan vrijdag of zaterdag maar komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kalder
Morgen zijn we eindelijk af van al dat "Next Gen" geneuzel, dan is het officieel overal current gen :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleDutch
Zit trouwens te kijken om AC Valhalla te kopen, maak toch niks uit als ik een tweedehandsje van de ps4 haal of is de PS5 versie beter?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ShaYan
DoubleDutch schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:23:
Zit trouwens te kijken om AC Valhalla te kopen, maak toch niks uit als ik een tweedehandsje van de ps4 haal of is de PS5 versie beter?
Ging ik ook doen. Maar volgens reviews wel super repetitief en saai midgame... Heeft mij dan toch doen afhaken. Misschien es kopen als hij goedkoper staat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
Maakt niet uit nee. Ik heb zelf de PS5 versie via de ubistore gehaald voor € 55,99. De laatste 2 games vond ik heel tof, dus voor mij meer dan z'n geld waard. Ook afgaande op alle reviews weet ik zeker dat deze game mij zeer gaat bevallen.

Je kunt je ubi punten in de ubi store inruilen voor 20% korting. De PS4 versie is dan nog wat goedkoper. De game verkoop ik waarschijnlijk toch weer. Een PS5 versie levert dan weer wat meer op. Ubi punten spaar je met een ubi account door ubisoft games te spelen en achievements te halen.

[ Voor 12% gewijzigd door Hulleman op 18-11-2020 08:28 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Chic de Friemel
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 10-09 09:09
Afbeeldingslocatie: https://i.pinimg.com/originals/b8/b7/55/b8b755b0cfb5675ed54b82a588ac5e94.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-10 15:33
Om even antwoord op je vraag te geven en geen mening over het spel, ja dit kun je gewoon doen. Er zit een gratis upgrade van de PS5 versie bij.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Twixie
Aan het pre-order topic te zien, is het voor sommigen eerder: nog één nachtje wakker blijven :D.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Poulske
Twixie schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:28:
[...]

Aan het pre-order topic te zien, is het voor sommigen eerder: nog één nachtje wakker blijven :D.
Wat een slagveld is dat zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark2go
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10-02 19:44
Is er iemand die een bevestigde pre-order bij MediaMarkt heeft en vandaag al een kijkje gaat nemen of die hem al meekrijgt? Dit vraag ik voor een vriend.... Soort van.... :)

[ Voor 7% gewijzigd door mark2go op 18-11-2020 08:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• laurens700
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 04-08-2024
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6xJ7GKb0KU8u6uWh_cEC_g5NtnM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/CHJyqi7l1tsPJYeeKIZXxJ6c.png?f=user_large

Dit staat er bij mij :D

Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleDutch
ShaYan schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:26:
[...]

Ging ik ook doen. Maar volgens reviews wel super repetitief en saai midgame... Heeft mij dan toch doen afhaken. Misschien es kopen als hij goedkoper staat
Mening zijn verdeeld over het spel, vandaar dat ik een tweedehandsje probeer te scoren,wist alleen niet of er een gratis upgrade was naar een PS5 versie. 👍

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martijn1990
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 24-10 12:45
Here we go.. nu gaat iedereen checken bij zichzelf en als er dan ng gereserveerd staat vliegt iedereen weer in de paniek modus :P

Edit: kijk maar in het Pre order topic :+

[ Voor 4% gewijzigd door Martijn1990 op 18-11-2020 08:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Niek_1981
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20-10 13:04

Niek_1981

Think Different.

Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poulske
Nee hoor, bij mij staat hetzelfde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Despen
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Coolblue was best slim, gezien BCC nu al (9:00) issues heeft door hun aankondiging gisteren.

Telefonisch zijn ze ook al niet bereikbaar.. dit gaat leuk worden vandaag.

[ Voor 29% gewijzigd door Despen op 18-11-2020 09:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Niek_1981

Niek_1981

Think Different.

Despen schreef op woensdag 18 november 2020 @ 09:03:
Coolblue was best slim, gezien BCC nu al (9:00) issues heeft door hun aankondiging gisteren.

Telefonisch zijn ze ook al niet bereikbaar.. dit gaat leuk worden vandaag.
Welke issues? Alles is al weg.

Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martijn1990
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 24-10 12:45
Niek_1981 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 09:07:
[...]

Das best een issue voor veel mensen! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek_1981

Niek_1981

Think Different.

Martijn1990 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 09:08:
[...]

Das best een issue voor veel mensen! :P
Haha, dat klopt. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Despen
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Niek_1981 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 09:07:
[...]

Ik was rond 8en wakker en dacht laat ik eens even kijken elke 5 minuten, maar dat was blijkbaar geen match tegen de botters.

Jammer maar helaas. Hopelijk rond kerst weer even kijken dan maar en anders volgend jaar.

[ Voor 11% gewijzigd door Despen op 18-11-2020 09:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-10 19:23
Farid_A schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:15:

[Afbeelding]
Jup hier ook, wordt geleverd in het filiaal.

Zouden ze zo gek zijn om hem een paar minuten voor sluitingstijd al mee te geven? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:56
Despen schreef op woensdag 18 november 2020 @ 09:17:
[...]

Ik was rond 8en wakker en dacht laat ik eens even kijken elke 5 minuten, maar dat was blijkbaar geen match tegen de botters.

Jammer maar helaas. Hopelijk rond kerst weer even kijken dan maar en anders volgend jaar.
Vanaf vannacht 12 uur tot 3 uur lag bcc sowieso plat. Veel. Mensen hebben geprobeerd. Geen idee of iemand het überhaupt gelukt is. Zag vanmorgen de site weer up, maar precies dezelfde melding als dagen hiervoor. Dat ie beschikbaar komt vandaag. Nu ligt de site er weer uit.

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
Ik dacht dat vroeger fysiek op launch day gaan rondrijden om nog een PS3 of Xbox 360 te pakken te krijgen (wat uiteindelijk ook lukte) crazy was, maar de huidige online chaos is nog veel zotter :D. Ik vind dit veel spannender dan die nachtelijke wachtrijen die in spanning wachten tot de klok middernacht slaat :).

EDIT: oops, moest eigenlijk in het pre-order topic staan. Maar anderzijds, daar is het van post-post-post...en niemand die nog iets leest :).

[ Voor 18% gewijzigd door Twixie op 18-11-2020 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeer nog even een Pulse 3d headsetje te scoren, maar die lijkt overal uitverkocht te zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ridicuul
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 24-10 15:55
Twixie schreef op woensdag 18 november 2020 @ 09:30:
Ik dacht dat vroeger fysiek op launch day gaan rondrijden om nog een PS3 of Xbox 360 te pakken te krijgen (wat uiteindelijk ook lukte) crazy was, maar de huidige online chaos is nog veel zotter :D. Ik vind dit veel spannender dan die nachtelijke wachtrijen die in spanning wachten tot de klok middernacht slaat :).
Bij die wachtrijen zie je natuurlijk ook gewoon waar je staat. Je hebt je plekje in de wachtrij en die raak je niet zomaar kwijt. Online heb je geen idee hoeveel mensen tegelijkertijd zitten te F5'en en als je net even een minuutje opzij kijkt, kan het allemaal al weer weg zijn.

This is absolutely ridiculous

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ozzie
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Twixie schreef op woensdag 18 november 2020 @ 09:30:

EDIT: oops, moest eigenlijk in het pre-order topic staan. Maar anderzijds, daar is het van post-post-post...en niemand die nog iets leest :).
Het pre-order topic is ontploft momenteel, maar de chaos is daar wel aardig compleet. Ik ga gewoon lekker wachten tot ik om 15:00 een telefoontje krijg van Coolblue :D
Het mooiste vind ik nog wel dat er mensen de hele nacht op zijn gebleven om vervolgens om 9:00 's ochtends net naast het net te vissen, en dan boos zijn op BCC om onduidelijke redenen.

Zo'n pre-order circus brengt wel duidelijk het slechtste in sommige mensen naar boven.

"Write code as if the next maintainer is a vicious psychopath who knows where you live."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timetje100
  • Laatst online: 24-10 13:41
Ozzie schreef op woensdag 18 november 2020 @ 09:34:
[...]

Het pre-order topic is ontploft momenteel, maar de chaos is daar wel aardig compleet. Ik ga gewoon lekker wachten tot ik om 15:00 een telefoontje krijg van Coolblue :D
Het mooiste vind ik nog wel dat er mensen de hele nacht op zijn gebleven om vervolgens om 9:00 's ochtends net naast het net te vissen, en dan boos zijn op BCC om onduidelijke redenen.

Zo'n pre-order circus brengt wel duidelijk het slechtste in sommige mensen naar boven.
Het was ook wel echt een grote madness. 10 seconden, zolang duurde het voordat de ps5's waren uitverkocht bij BCC echt bizar 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens700
Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2020 @ 09:30:
Probeer nog even een Pulse 3d headsetje te scoren, maar die lijkt overal uitverkocht te zijn.
Die zijn ook schaars idd. Amazon verkocht een aantal gisteren, nu staat er 1 op van meer dan 300 euro :9~

Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
wrong topic

[ Voor 95% gewijzigd door Twixie op 18-11-2020 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens700
[...]

De oermens komt dan ineens naar boven bij sommige. survival of the fittest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyhfin
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-10 09:28
Volgens DHL krijg ik hem vanavond al. Dat zou wel heel snel zijn. Ben benieuwd of er misschien toch een notitie bij staat van 'niet leveren voor 19 november'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleDutch
Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2020 @ 09:30:
Ik heb ook als een gek gezocht zonder resultaat, misschien liggen ze op de dag van ne lancering gewoon in de winkels.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• laurens700
DoubleDutch schreef op woensdag 18 november 2020 @ 10:06:
[...]

Ik heb ook als een gek gezocht zonder resultaat, misschien liggen ze op de dag van ne lancering gewoon in de winkels.
Je kan trouwens nog proberen in Media Markt winkels. Was een Tweaker die had foto's gemaakt in de winkel van Zwolle dacht ik. Daar hadden ze een stuk of 3 - 4.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• apexia0087
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 24-10 16:45
Mijn bestelling van Bol is verzonden :)

Strava Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleDutch
laurens700 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 10:08:
[...]

Je kan trouwens nog proberen in Media Markt winkels. Was een Tweaker die had foto's gemaakt in de winkel van Zwolle dacht ik. Daar hadden ze een stuk of 3 - 4.
Had op de site gekeken naar de voorraad en bij alle winkels staat, niet op voorraad wel een showmodel aanwezig.Misschien even bellen, bedankt voor de tip.

[ Voor 5% gewijzigd door DoubleDutch op 18-11-2020 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleDutch
O-)

[ Voor 100% gewijzigd door DoubleDutch op 18-11-2020 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zvennn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-04 12:52
Kyhfin schreef op woensdag 18 november 2020 @ 10:01:
[...]

Volgens DHL krijg ik hem vanavond al. Dat zou wel heel snel zijn. Ben benieuwd of er misschien toch een notitie bij staat van 'niet leveren voor 19 november'
Ik hoop toch echt dat ie niet met DHL Parcel wordt verzonden. Daar heb ik tot op het moment van vandaag nog steeds de slechtste ervaring mee (DHL Express daarentegen is wel top)

Nee ik hoop toch echt op PostNL, maar goed. Hier hebben we helaas geen invloed op. Al zou ik het werkelijk een toffe upsell vinden voor Bol.com Select als je ook premium verzending kan kiezen wanneer je de nodig vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

laurens700 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 10:08:
[...]

Ja, zou me ook niks verbazen als er tig van die dingen in de winkel liggen hoor morgen. Komt allemaal goed. Ben wel benieuwd naar de kwaliteit van die nieuwe headset. Schijnt een erg goed apparaat te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

FMS

Zijn er mensen die ook morgen ochtend hun PS5 bij GM (Utrecht) gaan ophalen? Benieuwd hoe druk het zal worden. Ik vroeg naar hun voorraad en dat mochten ze niet vertellen, behalve dat het minder dan 100 is. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShaYan
apexia0087 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 10:10:
Amai dat is vroeg :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stylze
[...]

Complete Warzone in het pre-order topic :+ Mensen die hele nacht zijn opgebleven inderdaad en vervolgens boos worden dat ze niet kunnen bestellen. Paar maandjes geleden kon je gewoon makkelijk overdag soms wel half uur lang bij verschillende webshops bestellen, had er wel 3 kunnen bestellen als ik wou.
Mensen die nu zo gaan zeuren hadden er gewoon wat eerder bij moeten zijn, zijn genoeg momenten geweest dat het prima te bestellen was. Dat ze nog denken even 2 dagen voor release een console te bemachtigen die zo gewild is.. Dan moet je de loterij winnen of 1K neer gaan leggen op marktplaats.

Mooie review van AC Valhalla trouwens op Tweakers! Is ook echt een toffe game echt aan te raden (heb hem al even op de series X gespeeld ziet er ook verbluffend mooi uit).

Morgen Komt de PS5 binnen, welke games gaan jullie er allemaal bij halen?
Ik ga voor Demons Souls en zit nog te twijfelen om miles morales ultimate edition te nemen.

[ Voor 7% gewijzigd door Stylze op 18-11-2020 10:21 ]

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesp_J
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20-10 20:44
apexia0087 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 10:10:
Met zelfde dag levering als select lid komt hij vanavond nog aan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cold_as_ijs
Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2020 @ 10:15:
[...]

Ja, zou me ook niks verbazen als er tig van die dingen in de winkel liggen hoor morgen. Komt allemaal goed. Ben wel benieuwd naar de kwaliteit van die nieuwe headset. Schijnt een erg goed apparaat te zijn.
lijkt me sterk
https://tweakers.net/nieu...-online-verkrijgbaar.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyhfin
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-10 09:28
Zvennn schreef op woensdag 18 november 2020 @ 10:15:
[...]

Ik hoop toch echt dat ie niet met DHL Parcel wordt verzonden. Daar heb ik tot op het moment van vandaag nog steeds de slechtste ervaring mee (DHL Express daarentegen is wel top)

Nee ik hoop toch echt op PostNL, maar goed. Hier hebben we helaas geen invloed op. Al zou ik het werkelijk een toffe upsell vinden voor Bol.com Select als je ook premium verzending kan kiezen wanneer je de nodig vindt.
Amazon heeft al veel vaker geleverd met DHL Parcel bij mij. Ook deze komt met DHL Parcel en ik heb nooit echt problemen gehad. Ook wel avondleveringen. Volgens mij heb ik wel één keer gehad dat ik bericht kreeg dat hij toch niet kwam en verplaatst was naar een dag later, maar zelfs dat weet ik niet zeker.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• cold_as_ijs
Stylze schreef op woensdag 18 november 2020 @ 10:19:
[...]

Complete Warzone in het pre-order topic :+ Mensen die hele nacht zijn opgebleven inderdaad en vervolgens boos worden dat ze niet kunnen bestellen. Paar maandjes geleden kon je gewoon makkelijk overdag soms wel half uur lang bij verschillende webshops bestellen, had er wel 3 kunnen bestellen als ik wou.
Mensen die nu zo gaan zeuren hadden er gewoon wat eerder bij moeten zijn, zijn genoeg momenten geweest dat het prima te bestellen was. Dat ze nog denken even 2 dagen voor release een console te bemachtigen die zo gewild is.. Dan moet je de loterij winnen of 1K neer gaan leggen op marktplaats.

Mooie review van AC Valhalla trouwens op Tweakers! Is ook echt een toffe game echt aan te raden (heb hem al even op de series X gespeeld ziet er ook verbluffend mooi uit).

Morgen Komt de PS5 binnen, welke games gaan jullie er allemaal bij halen?
Ik ga voor Demons Souls en zit nog te twijfelen om miles morales ultimate edition te nemen.
Post dit soort kort door de bocht opmerkingen maar in het pre-order topic.
Je doet net of er tijdens die pre-order ook genoeg was om aan alle vraag te voldoen. Feit blijft dat als die mensen wel hadden besteld er een serie andere tweakers was geweest die achter het net had gevist.

Daarnaast zijn er ook nog de schrijnende gevallen waar de pre-order meerdere malen is gecanceled, "per ongeluk" door een MM/Wehkamp/Bol.com/Amazon medewerker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
cold_as_ijs schreef op woensdag 18 november 2020 @ 10:30:
[...]

Post dit soort kort door de bocht opmerkingen maar in het pre-order topic.
Je doet net of er tijdens die pre-order ook genoeg was om aan alle vraag te voldoen. Feit blijft dat als die mensen wel hadden besteld er een serie andere tweakers was geweest die achter het net had gevist.

Daarnaast zijn er ook nog de schrijnende gevallen waar de pre-order meerdere malen is gecanceled, "per ongeluk" door een MM/Wehkamp/Bol.com/Amazon medewerker.
Er is nooit bij een release van een nieuwe playstation genoeg aanbod om aan de vraag te voldoen.. Maar als je er gewoon op tijd bij bent is het echt niet moeilijk om er één te bemachtigen hoor.
Niks kort door de bocht aan.. Er niet op tijd moeite in steken en vervolgens gaan zeiken als een klein kind zoals in het pre order topic veel gebeurt is gewoon triest dat is het enige wat ik ermee wou zeggen en vervolgens ook weer on topic te gaan :+

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik doelde op de Pulse 3d headsets. De consoles gaan we niet zien inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2020 @ 10:15:
[...]

Accessoires liggen sinds vorige week al in de winkels. Vraag me af of daar morgen nog een nieuwe lading van binnen komt.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
Stylze schreef op woensdag 18 november 2020 @ 10:19:
[...]

...
Wat een onzin, de meeste mensen kunnen niet onverwachts op een doordeweekse dag zomaar even continu alle webwinkels in het oog houden zonder aankondiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 01:35
Chelseamarre123 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 10:53:
[...]

Wat een onzin, de meeste mensen kunnen niet onverwachts op een doordeweekse dag zomaar even continu alle webwinkels in het oog houden zonder aankondiging.
Ja en dan heb je gewoon pech. Soms zit het mee en soms zit het tegen. Totaal geen reden om zo boos te zijn.

Sociologen zouden hier echt onderzoek naar moeten doen. Mensen doen alsof een ps5 hun leven siginificant veranderd. Ben wel benieuwd wat er achter zit. Zeer sterke FOMO oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
Chelseamarre123 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 10:53:
[...]

maar ze kunnen wel een dag voor release een hele nacht doorhalen om proberen bij de bcc nog te bestellen? Volgens mij snap je mijn punt niet helemaal wat ik probeerde te maken ;)

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
Stylze schreef op woensdag 18 november 2020 @ 11:01:
[...]

maar ze kunnen wel een dag voor release een hele nacht doorhalen om proberen bij de bcc nog te bestellen? Volgens mij snap je mijn punt niet helemaal wat ik probeerde te maken ;)
Ik reageer voornamelijk op je punt dat je zegt dat je een paar maand terug hem gemakkelijk kon bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deckard_BR21
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 26-06-2023
Bij mij zegt Bol ook dat de bestelling morgen wordt bezorgd. Moet wel zeggen dat door alle berichten van problemen met rest mode, game crashes, external drive etc. de hype wel een beetje minder is geworden :| Ik speel juist met een console om de stekker erin te steken en lekker te gaan gamen.
Pagina: 1 ... 278 ... 283 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
[font size=16]
In dit topic geen statusupdates van je bestelling, daarvoor is [PS5] Pre-order, bestellingen en levertijden
[/font]
Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden