Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 28-10 19:17

v8power67

Psn: Mausosaurus

Jamesl schreef op woensdag 11 november 2020 @ 15:59:
Ik moet nog steeds God of War (2018) spelen, kan ik dan gewoon de PS4 versie kopen, de disc in de PS5 stoppen en spelen?
Kan het niet zo goed vinden op internet
God of war zit in de psn collection als je een ps5 en psn plus hebt. Dus dat scheelt weer wat!

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozzie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:38
Ik moet nog steeds God of War (2018) spelen, kan ik dan gewoon de PS4 versie kopen, de disc in de PS5 stoppen en spelen?
Ja, als je een PS5 Disk Edition heb. Anders wordt het lastig je disc erin te stoppen :)

"Write code as if the next maintainer is a vicious psychopath who knows where you live."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alionfire
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 27-08 08:33
Ja, maar als je de PS5 haalt en PS+ hebt (abo) krijg je GoW er 'gratis' bij.

Security & Privacy Geek • PSN: alionfiree •

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn1990
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 06:27
Hij zit ook in de Playstation Collection die je bij de PS5 krijgt als je PSN+ hebt. Dan hoef je niks te kopen dus.

Edit: en als je wel de disc wilt kopen kan de PS4 disc gewoon in de PS5 ja.

[ Voor 9% gewijzigd door Martijn1990 op 11-11-2020 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Caayn schreef op woensdag 11 november 2020 @ 16:00:
[...]
Gaat een interessante generatie worden qua vergelijking. Paar vreemde dingen die mij opvallen buiten de vage performance op sommige punten.

Geen refreshrate setting op de PS5 op systeem niveau?
Op een 4K tv met HDMI 2.0 wordt de game altijd eerst gedownsampled naar 1080p omdat 120hz output geforceerd wordt?

Brakke port? :Y
Klopt is nogal vage keuze van sony. En hopelijk snel gefixed..
Kyhfin schreef op woensdag 11 november 2020 @ 16:00:
[...]

Inderdaad. Zal nooit een game zijn die ik ga spelen, maar je ziet dat ene modus Xbox beter doen en bij de ander blijft PS5 op 120 terwijl Xbox zelfs richting 70 (of eronder) duikt. Echt apart. Zoveel verschil lijkt mij niet dat het aan de console ligt, maar inderdaad aan de port.
Eens, zal waarschijnlijk aan devs liggen die mogelijk problemen hadden en is het te patchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
v8power67 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 16:04:
[...]

Klopt is nogal vage keuze van sony. En hopelijk snel gefixed..
Aparte keuze vanuit Sony inderdaad, wie weet met een software update, maar ook jammer dat de devs geen framerate cap optie bieden om performance op 60fps te locken. Op systeem niveau performance afdwingen, zoals ze demonstreren met de Xbox versie, is ook verre van ideaal omdat je dan per spel steeds je systeem instellingen moet gaan aanpassen.

[ Voor 25% gewijzigd door Caayn op 11-11-2020 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Caayn schreef op woensdag 11 november 2020 @ 16:08:
[...]
Aparte keuze vanuit Sony inderdaad, wie weet met een software update, maar ook jammer dat de devs geen framerate cap optie bieden om performance op 60fps te locken. Op systeem niveau performance afdwingen, zoals ze demonstreren met de Xbox versie, is ook verre van ideaal omdat je dan per spel steeds je systeem instellingen moet gaan aanpassen.
Ja eens, moet gewoon in de game zitten. Maar moet ook optie zijn in systeem. Dus eigenlijk eens beide punten!
Maja is nieuwe gen nieuwe kansen. Dus neem aan dat dit soort kinderziektes gewoon gefixed gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy50
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 27-04 09:50
Ik snap de review van tweakers wel en digital foundry zegt het zelf ook in de devil may cry face off waarom ps5 VRR nog altijd niet in orde geeft snap ik niet .

Terwijl bij xbox dit vanaf dag 1 kan ..
Ik hoop echt dat ze met deze updates niet te lang wachten .. kan nu toch zo moeilijk ni zijn .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-10 15:38
is er al een voeg mij toe als PSN vriend table?

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

tommy50 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 16:13:
Ik snap de review van tweakers wel en digital foundry zegt het zelf ook in de devil may cry face off waarom ps5 VRR nog altijd niet in orde geeft snap ik niet .

Terwijl bij xbox dit vanaf dag 1 kan ..
Ik hoop echt dat ze met deze updates niet te lang wachten .. kan nu toch zo moeilijk ni zijn .
Denk omdat xbox ook al freesync had op de one x ze al meer mee bezig zijn. Plus covid heeft gewoon veel roet in het eten gegooid. Het is jammer maar niks wat niet gepatched kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 05:10

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Fapperdefap :9 Alleen het 'You Died' font vind ik niet echt geweldig maar als dat het is..
Take mij money :9
Speaking of:

https://www.theverge.com/...-browser-1440p-support-vr
Geen webbrowser :o :'(

[ Voor 14% gewijzigd door BlackEyedAngel op 11-11-2020 16:25 ]

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-10 13:51
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GhBRWJe7F35RnFyD-E8TGN62QPk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sPbbqXnucUGbiQ7TmRJQtxn9.jpg?f=fotoalbum_large

Hier ook binnen. Leuk detail, het PS icoontjes patroon zit ook aan de binnenkant van de charging dock :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-10 09:41
Morgen krijg ik al mijn tweede controller en charge station. Volgende week PS5! Zin an!

Wel jammer dat Cyberpunk er nog niet is, maar ik ga me ook prima vermaken met Valhalla! Ik kijk vooral uit naar het einde der tijden van de eindeloze laadtijden!

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 28-10 16:25
Vond de review wat tegenvallen van Tweakers. Ze kwamen nu al bijna een week later dan alle andere grote reviewers en de verwachting was dat dit was omdat ze qua embargo nog niet alles mochten laten zien.
Maar wat hebben we nu feitelijk gehoord/gezien wat nog niet bekend was?

Waarom werd er niks verteld over het media gedeelte van de PS5 en het gebruik van 3D audio?
Hier heb ik ook nog geen andere reviews over gehoord. De PS5 komt morgen toch al uit in de US?

In ieder geval wel positief dat Jurian ook erg blij is met de nieuwe controller en een echt next gen gevoel geeft, daar doen we het vooral voor.
Ook mooi dat de standby modus maar 3 watt aan energie vreet.

Edit:
In de tekstuele review wordt nog wel wat gezegd over 3d audio:
Ook op audiogebied belooft Sony veel. De consolebouwer heeft de PS5 voorzien van Tempest 3D AudioTech, dat alle games moet voorzien van wat de consolebouwer zelf omschrijft als '3d-audio'. Net als bij hdr moet Tempest 3D AudioTech dergelijke 3d-audio toevoegen aan elke game die op de console draait. Helaas kan dat voorlopig enkel als je een geschikte headset aansluit op de 3,5mm-aansluiting van de nieuwe DualSense-controller of op een USB-poort van de PS5. Om van 3d-audio te genieten moet dat echter wel een PS5-compatible headset zijn. Het is niet helemaal duidelijk welke headsets dat zijn en aan welke eisen een headset moet voldoen. We hebben verschillende headsets geprobeerd, in combinatie met zowel Spider-Man: Miles Morales als Astro’s Playroom, maar geen 3d-effect opgemerkt. Sony brengt zelf de Pulse 3D wireless headset uit, maar die hebben we helaas nog niet kunnen testen. De headset is nog niet te koop en verschijnt tegelijk met de console op de markt
Kennelijk valt er van 3D audio dus nog niet veel te merken.

[ Voor 59% gewijzigd door yorroy op 11-11-2020 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 27-10 19:26
v8power67 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 16:00:
[...]

God of war zit in de psn collection als je een ps5 en psn plus hebt. Dus dat scheelt weer wat!
Oh helemaal tof :) thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy50
v8power67 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 16:15:
[...]

Denk omdat xbox ook al freesync had op de one x ze al meer mee bezig zijn. Plus covid heeft gewoon veel roet in het eten gegooid. Het is jammer maar niks wat niet gepatched kan worden.
Ja dat klopt wel , komt wel in orde 👍

Dolby vision voor games snap ik dan weer niet als kritiekpunt .. er is nog geen 1 game dat gebruik maakt van dolby vision .
Komt ook pas later in update naar de series x omdat het nu totaal nog geen nut geeft omdat er geen games gebruik van maken .
Wat ik mij dan wel weer afvraag is er dolby vision/atmos voor 4k bluray films ?
Toch wel belangrijk punt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim01
  • Laatst online: 24-10 16:22
v8power67 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 16:15:
[...]

Het is wel een feature die ze een tijd geleden hebben aangekondigd dus het is normaal dat mensen het nu vervelend vinden dat het er (nog) niet inzit. Hier mag Sony wat mij betreft wel snel met wat meer duidelijkheid over komen (waarom zit het er nu niet in en wanneer kunnen wij het verwachten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Tim01 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 16:40:
[...]

Het is wel een feature die ze een tijd geleden hebben aangekondigd dus het is normaal dat mensen het nu vervelend vinden dat het er (nog) niet inzit. Hier mag Sony wat mij betreft wel snel met wat meer duidelijkheid over komen (waarom zit het er nu niet in en wanneer kunnen wij het verwachten)
Hellemaal mee eens. Vind ook jammer dat niet inzit. Heb nog geen hdmi 2.1 of 120hz tv dus ja kan er zelf nog niets mee ook al was het er wel. Maar ga ervan uit dat zsm erin gepatched word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:39
Theo27 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 16:00:
[...]

Die build limit valt reuze mee op de OG ps4 laat staan op de ps5. Onderste park is next gen en zit rond de 65%.

[Afbeelding]

Ik kan niet wachten om eraan te beginnen _/-\o_

[Afbeelding]
Waarom zou je een dergelijke game kopen als die ook in game pas zit. Lijkt het me een betere keus om er een series s bij te kopen naast je PS5. Na een stuk of 5 games heb je het er al uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyhfin
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-10 09:28
giantgiantus schreef op woensdag 11 november 2020 @ 16:45:
[...]

Waarom zou je een dergelijke game kopen als die ook in game pas zit. Lijkt het me een betere keus om er een series s bij te kopen naast je PS5. Na een stuk of 5 games heb je het er al uit.
Dan moet je wel uitgaan dat je game pass al hebt toch anders betaal je daar ook nog 10 euro 13 per maand voor?

(13 euro was voor PC + console).

Ik denk als je enkel zo'n game wilt dat je dat er niet zo snel uit haalt.

[ Voor 12% gewijzigd door Kyhfin op 11-11-2020 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
Kyhfin schreef op woensdag 11 november 2020 @ 16:50:
[...]

Dan moet je wel uitgaan dat je game pass al hebt toch anders betaal je daar ook nog 13 euro per maand voor?
Lol. Goed punt. Dus nog 2 games per jaar er boven op inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23:26
Lees in de Tweakers review dat allm (automatic low latency mode) er niet op zit? Vreemd, want heb dit in geen andere review gelezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-10 13:16
yorroy schreef op woensdag 11 november 2020 @ 16:32:
Vond de review wat tegenvallen van Tweakers. Ze kwamen nu al bijna een week later dan alle andere grote reviewers en de verwachting was dat dit was omdat ze qua embargo nog niet alles mochten laten zien.
Maar wat hebben we nu feitelijk gehoord/gezien wat nog niet bekend was?
Grappig, had net op de FP ook eenzelfde reactie geplaatst (en zal me wel weer de nodige -1s opleveren van Jurian/Paul fanboys :p). Er is in heel die review werkelijk niets getoond, geschreven of gezegd, dat ik een week geleden al niet wist.

Blijf dus met veel vragen nog zitten, en zal dan wel even de andere reviews vandaag en morgen gaan opzoeken. Op dit moment zit ik vooral in dubio of en hoeveel extra controllers ik bestel. Hebben nu 3 DS4s die soms alle 3 in gebruik zijn. De PS4 verhuist naar boven, en moet nu zien of en hoe ik sommige van die DS4s op de PS5 blijf gebruiken en de andere mee naar boven verhuis. Maar ondertussen was er dus al nieuws, dacht ik, dat je niet tegelijk een DS4 en DS5 kunt gebruiken. Dus dan heb ik mogelijk toch 2 of zelfs 3 DS5s beneden nodig.

[ Voor 3% gewijzigd door Twixie op 11-11-2020 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyhfin
yinx84 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 16:53:
Lees in de Tweakers review dat allm (automatic low latency mode) er niet op zit? Vreemd, want heb dit in geen andere review gelezen...
Ja, dat dacht ik dus ook. Dat hij bij Netflix e.d. wel gewoon beeld weergeeft en bij games naar Game modus schakelde. Ik weet alleen niet meer welke review dat zei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-08 10:42
[...]

Ehhh omdat ik geen Xbox heb staan hier en ook absoluut nooit meer wilt hebben na dat fiasco mer de Xone.

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-10 17:11
Theo27 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 16:55:
[...]

Ehhh omdat ik geen Xbox heb staan hier en ook absoluut nooit meer wilt hebben na dat fiasco mer de Xone.
Wat waren de problemen met je one dan?
heb het ook een tijd gehad naar mijn ps4 maar nooit wat mee gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-08 10:42
Ruudox schreef op woensdag 11 november 2020 @ 16:56:
[...]

Wat waren de problemen met je one dan?
heb het ook een tijd gehad naar mijn ps4 maar nooit wat mee gehad.
Het grootste probleem was dat hij bijna een jaar na release pas in Nederland uitkwam. Daarvoor 12 jaar een Xbox gehad maar door dit geintje overgestapt en geen dag spijt gehad :)

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:09
Hm was vast van plan om over te stappen van Xbox naar PS5, maar het gebrek aan native support van 1440p (dat nieuws was me volledig ontschoten) is voor mij wel een tegenvaller. Ik game voornamelijk op een 1 jaar oude game monitor van 32" met, je raadt het al, 1440p als resolutie :+

Toekomstige exclusives en de controller spreken dan weer in het voordeel van de PS5... Lastig hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22-10 17:52
outlandos schreef op woensdag 11 november 2020 @ 17:06:
Hm was vast van plan om over te stappen van Xbox naar PS5, maar het gebrek aan native support van 1440p (dat nieuws was me volledig ontschoten) is voor mij wel een tegenvaller. Ik game voornamelijk op een 1 jaar oude game monitor van 32" met, je raadt het al, 1440p als resolutie :+

Toekomstige exclusives en de controller spreken dan weer in het voordeel van de PS5... Lastig hoor!
Sony gaat dat echt wel toevoegen. Reddit etc. staat vol met dit verzoek en dit kunnen ze met een update eenvoudig activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34

Accepteert je monitor wel 4k input? dat scheelt dan misschien nog iets, maar is ook niet ideaal natuurlijk.
Ik zag gisteren ergens een interview waarin gezegd is dat de focus nu op TV's ligt, maar dat 1440p output in de toekomst wellicht nog komt als er voldoende vraag is. Maar dat is nog niet eens een halve toezegging :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
nioz schreef op woensdag 11 november 2020 @ 17:09:
[...]

Accepteert je monitor wel 4k input? dat scheelt dan misschien nog iets, maar is ook niet ideaal natuurlijk.
Ik zag gisteren ergens een interview waarin gezegd is dat de focus nu op TV's ligt, maar dat 1440p output in de toekomst wellicht nog komt als er voldoende vraag is. Maar dat is nog niet eens een halve toezegging :S
Weet je toevallig waar ik kan vinden of hij 4k input accepteert? Ik zie het niet staan tussen de kenmerken:

pricewatch: MSI Optix MAG322CQRV Zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• double_pack
  • Laatst online: 26-10 12:00
yinx84 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 16:53:
in de Digital Foundry video hebben ze het ook benoemd,
Op ongeveer 13:50min

YouTube: PlayStation 5 Review: Power, Thermals, Storage, DualSense + HDMI 2.1...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Thanks!

Toch een klein beetje teleurgesteld als iemand die net een fancy tv gekocht heeft. Maakt me minder uit dan VRR, maar dit is al de tweede HDMI 2.1 feature die wel was aangekondigd maar nu blijkt te missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
outlandos schreef op woensdag 11 november 2020 @ 17:10:
[...]

Weet je toevallig waar ik kan vinden of hij 4k input accepteert? Ik zie het niet staan tussen de kenmerken:

pricewatch: MSI Optix MAG322CQRV Zwart
Ik zie het er ook niet bij staan. Zou er maar niet op rekenen dan :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
nioz schreef op woensdag 11 november 2020 @ 17:19:
[...]

Ik zie het er ook niet bij staan. Zou er maar niet op rekenen dan :/
Dus dat wordt dan 1080p? Tot zover het next-gen gevoel :') snap deze keuze echt niet; 1440p is een veel gebruikte resolutie op game monitoren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Matig allemaal, blijkbaar willen ze allemaal wat verdienen aan die 60fps patches. Dat had toch allang klaar kunnen zijn voor een TLOU2 en een RDR2 ? Misschien dat ik maar beide PS5'en ga verpatsen en maar een paar maandjes ga wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• double_pack
  • Laatst online: 26-10 12:00
This does put a smile on my face

-DualSense Haptics Is Tuned Individually for Every Weapon in Black Ops Cold War

https://wccftech.com/dual...lvr.it&utm_medium=twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-utger
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17-10 20:42
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-n39IGH0i2rk31_JsyZxzu8zNXI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/V9RAXX5SYIIvEKKkUV25aO9n.jpg?f=fotoalbum_large

De eerste goodie vanuit Denemarken is binnen :D :D
Morgen de 2e controller en dan nog een lange week wachten.... ;(

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!
R-utger schreef op woensdag 11 november 2020 @ 17:30:
[Afbeelding]

from the makers of the
BEST HIGH-END GAMING HEADSET!!

_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santiago2019
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 04-01-2022
poor Leno schreef op woensdag 11 november 2020 @ 17:34:
[...]

from the makers of the
BEST HIGH-END GAMING HEADSET!!

_O-
Is dit niet zo dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
Verwijderd schreef op woensdag 11 november 2020 @ 17:25:
Matig allemaal, blijkbaar willen ze allemaal wat verdienen aan die 60fps patches. Dat had toch allang klaar kunnen zijn voor een TLOU2 en een RDR2 ? Misschien dat ik maar beide PS5'en ga verpatsen en maar een paar maandjes ga wachten.
Vind het ook matig hoor, maar het is niet anders.

Ook al heb ik "speciaal" een HDMI 2.1 tv gekocht omdat ik optimaal wil genieten van de volgende generatie.

Gaan ze eerst weken/maanden de boel de hemel in prijzen en amper een week voor release komen alle dingen die er niet inzitten naar boven drijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyhfin
Die opdruk is wel erg ja. Desondanks heb ik hem ook besteld. Ben benieuwd naar de ervaringen op de PS5 morgen. Zal vast wel iemand op YouTube wat over zeggen in Amerika.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linkje3
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-10 19:48
[Afbeelding]

Ik gebruik hem al een maand (zowel op PC als Nintendo Switch), en ben er tot nu toe tevreden mee. Ik ben vooral benieuwd hoe 3d audio op de PS 5 hier mee klinkt (op de PC kun je een programma installeren die virtual surround toevoegt, en dat klinkt al best lekker).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32
Theo27 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 16:00:
[...]

Die build limit valt reuze mee op de OG ps4 laat staan op de ps5. Onderste park is next gen en zit rond de 65%.

[Afbeelding]

Ik kan niet wachten om eraan te beginnen _/-\o_

[Afbeelding]
De screenshots zeggen niet veel, decoraties en paden tellen ook mee.

Zojuist de DualSense besteld, ook handig voor remote play op de iPad. Iemand nog tips voor kindvriendelijke couch coop games?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Segafreak83 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 17:39:
[...]

Ook al heb ik "speciaal" een HDMI 2.1 tv gekocht omdat ik optimaal wil genieten van de volgende generatie.

Gaan ze eerst weken/maanden de boel de hemel in prijzen en amper een week voor release komen alle dingen die er niet inzitten naar boven drijven.
Laten we hopen dat het activeren van die features een kwestie van weken gaat zijn ipv maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wait.. wut?

Afbeeldingslocatie: https://i.pinimg.com/564x/8f/97/b2/8f97b2684093dea814ab7e026b41c742.jpg

-
Oh ongetwijfeld, maar t ging om het lokkertje zeg maar ;)

[ Voor 29% gewijzigd door poor Leno op 11-11-2020 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas170
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santiago2019
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 04-01-2022
poor Leno schreef op woensdag 11 november 2020 @ 17:55:
[...]

Wait.. wut?

[Afbeelding]

-

[...]

Oh ongetwijfeld, maar t ging om het lokkertje zeg maar ;)
Het was een oprechte vraag btw. Moet mijn headset nog kiezen maar ik neig enorm naar de 7P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
  • Laatst online: 05:48
Hier ook de 7P bevalt heel goed. Ziet er ook stuk beter uit dan de pulse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:01

CyBeRSPiN

sinds 2001

[Afbeelding]

Denemarken? Speciale aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
CyBeRSPiN schreef op woensdag 11 november 2020 @ 18:07:
[...]

Als je hem rechtstreeks via leverancier besteld komt die uit Denemarken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ridicuul
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 24-10 15:55
Blokkeert die brede USB-C dongle van de Arctis 7p de USB-A port op de voorkant van de PS5 niet?

This is absolutely ridiculous

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyhfin
CyBeRSPiN schreef op woensdag 11 november 2020 @ 18:07:
[...]

Via de Steelseries site kun je met korting bestellen. Ook de zwarte versie zoals hij heeft en wordt verstuurd vanuit Denemarken blijkbaar (met UPS)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyhfin
Ridicuul schreef op woensdag 11 november 2020 @ 18:09:
Blokkeert die brede USB-C dongle van de Arctis 7p de USB-A port op de voorkant van de PS5 niet?
Zou wel raar zijn als hij speciaal voor is ontwikkeld. Ik hoop ook dat hij met audio automatisch schakelt naar de headset als je hem aan zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN

CyBeRSPiN

sinds 2001

Kyhfin schreef op woensdag 11 november 2020 @ 18:10:
[...]

Via de Steelseries site kun je met korting bestellen. Ook de zwarte versie zoals hij heeft en wordt verstuurd vanuit Denemarken blijkbaar (met UPS)
Korting? Hij blijft 179,99 bij mij en geen mogelijkheid om een discount code toe te voegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
CyBeRSPiN schreef op woensdag 11 november 2020 @ 18:15:
[...]

Korting? Hij blijft 179,99 bij mij en geen mogelijkheid om een discount code toe te voegen.
Bij Gamemania is die 160 euro..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy50
Hier juist besteld bij Bol (Arctis 7p ) , vind mooie headset .. zeker met wit en blauw is eens iets anders . heb nu de Arctis pro + gamedac maar zal deze gebruiken voor op de pc te gamen .

Toch wel leuker om vanuit zetel met draadloze headset te spelen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyhfin
CyBeRSPiN schreef op woensdag 11 november 2020 @ 18:15:
[...]

Wacky12 werkte bij mij wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenben
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 27-10 17:23

Vervelend idd want ik ga ook op een 1440p monitor gamen. Maar op zich is dit geen probleem als je monitor een goede scaler heeft. Ik heb het vandaag eens getest met mijn PS4 Pro aan te sluiten op mijn LG 27GL850 en die herkent het 4K signaal gewoon, dus de scaler doet zijn werk om het naar 1440p te brengen.

AMD Ryzen 7 3700x - Sapphire Nitro + RX5700XT - Samsung Odyssey Neo G7 32" | Samsung 65QN93B | Denon AVR-X1700H DAB | Monitor Audio Silver RX6 | BK XXLS 400 FF | PS5 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06:35
Segafreak83 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 17:39:
[...]

Ik heb dus ook speciaal een tv gekocht met hdmi 2.1 eigenschappen waaronder VRR en dat zit er dus ook niet op. Zou dat nog komen via een update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy50
Hier zelf in bezit van lg c8 en c9 . Ook de c9 paar maand geleden gekocht voor hdmi 2.1 en VRR dus is wel spijtig dat het niet vanaf dag 1 in orde is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veertien14
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20-09 08:20
Lijkt mij dat dolby vision nog met een update kan worden toegevoegd?

Waar gaan jullie straks voor, graphic of performance mode? Of bij echt elke game t apart gaan bekijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023
crimby schreef op woensdag 11 november 2020 @ 18:33:
[...]

Ik heb dus ook speciaal een tv gekocht met hdmi 2.1 eigenschappen waaronder VRR en dat zit er dus ook niet op. Zou dat nog komen via een update?
VRR staat tussen de specificaties van de PS5 dus dat komt gegarandeerd nog met een update, wanneer is alleen de vraag.

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06:35
Kalder schreef op woensdag 11 november 2020 @ 18:35:
[...]

VRR staat tussen de specificaties van de PS5 dus dat komt gegarandeerd nog met een update, wanneer is alleen de vraag.
Oke gelukkig!
Wanneer ik de ps5 heb is ook nog de vraag dus dat scheelt (voor mij). Hopelijk volgende week...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:53
Tweakers review gelezen.

Geen Atmos/DTS:X voor films en gaming
Geen Dolby Vision voor films en gaming
Geen VRR

Wat een tegenvaller!

Hij staat hier sowieso volgende week vrijdag in huis. Maar ik ben erg teleurgesteld in het niet ondersteunen van deze opties door Sony. Komt misschien in de toekomst maar dat zal dan wel weer 2022 zijn.

Jammer, kan ik hem ook niet gebruiken om mijn 4K schijven af te spelen met Atmos.

[ Voor 13% gewijzigd door B-Bandit op 11-11-2020 19:33 ]

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN

CyBeRSPiN

sinds 2001

k1978 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 18:16:
[...]

Bij Gamemania is die 160 euro..
Thanks! Net de 7P besteld. Hopelijk zit ie inderdaad zo fijn als de reviewers zeggen.
Kan ik hem mogelijk als als headset voor mn Mac gebruiken. Heb daarvoor nu de Bose QC35, maar die klemt te strak op mn oren en na uren per dag thuiswerken krijg ik daar toch wel last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Protax schreef op woensdag 11 november 2020 @ 17:08:
[...]

Sony gaat dat echt wel toevoegen. Reddit etc. staat vol met het verzoek om 1440p te ondersteunen en dit kunnen ze met een update eenvoudig activeren.
Hm ik wist niet eens dat het technisch mogelijk is om later nog toe te voegen. Is dit bevestigd?

[ Voor 4% gewijzigd door outlandos op 11-11-2020 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
CyBeRSPiN schreef op woensdag 11 november 2020 @ 18:43:
[...]

Thanks! Net de 7P besteld. Hopelijk zit ie inderdaad zo fijn als de reviewers zeggen.
Kan ik hem mogelijk als als headset voor mn Mac gebruiken. Heb daarvoor nu de Bose QC35, maar die klemt te strak op mn oren en na uren per dag thuiswerken krijg ik daar toch wel last van.
Krijg je geen spijt van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
outlandos schreef op woensdag 11 november 2020 @ 17:24:
[...]

Dus dat wordt dan 1080p? Tot zover het next-gen gevoel :') snap deze keuze echt niet; 1440p is een veel gebruikte resolutie op game monitoren..
90% hangt de console aan de tv. En daar heeft niemand die resolutie. Ook game monitoren zijn nu vrij snel aan het overschakelen richting 4K.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy50
YouTube: Is the PS5 ALREADY Overheating?

Hier praten ze ook over de steelseries headset 7p

[ Voor 25% gewijzigd door tommy50 op 11-11-2020 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Hulleman schreef op woensdag 11 november 2020 @ 08:57:
[...]
Moet bram op de bank zitten? Zie em ook al een tijdje niet meer idd :P
Ik was net mijn inbox een beetje aan het opschonen en zag deze melding onder een gesprek met Bram staan:
"De deelnemer(s) aan deze discussie (bram1984) is/zijn niet meer actief op Tweakers en kunnen daardoor jouw bericht niet ontvangen. De reactie-mogelijkheid is daarom uitgeschakeld.".
Bram zit niet op de bank, Bram is uit de selectie gezet :D

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

B-Bandit schreef op woensdag 11 november 2020 @ 18:42:
Tweakers review gelezen.

Geen True HD voor gaming
Geen DTS HD voor gaming
Geen VRR

Wat een tegenvaller!
Geen 8K, staat wel mega-groot op de doos maar goed, Geen HDMI 2.1, geen 1440P :')

Sony kan zijn slogan beter wijzigen in Play has limmits 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haha die clickbait _O-

Klikte erop en verwachtte echt iets totaal anders, gelukkig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:56

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
yorroy schreef op woensdag 11 november 2020 @ 16:32:

Kennelijk valt er van 3D audio dus nog niet veel te merken.
Bij gamekings was Koos erg enthousiast over 3D audio. En de opmerking van Tweakers klopt niet, alle stereo headsets zijn compatible, het werkt alleen niet bij alle mensen/oren even goed.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05:36
Kyhfin schreef op woensdag 11 november 2020 @ 18:13:
[...]

Zou wel raar zijn als hij speciaal voor is ontwikkeld. Ik hoop ook dat hij met audio automatisch schakelt naar de headset als je hem aan zet.
Je bedoelt je tv geluid? dat die automatisch schakelt als hs aan/uit zet, dat zal niet werken met 7p ben ik bang.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Uitgebreide DF video over de Demon's Souls remake:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
dvdkiwi schreef op woensdag 11 november 2020 @ 18:59:
[...]

Ik was net mijn inbox een beetje aan het opschonen en zag deze melding onder een gesprek met Bram staan:
"De deelnemer(s) aan deze discussie (bram1984) is/zijn niet meer actief op Tweakers en kunnen daardoor jouw bericht niet ontvangen. De reactie-mogelijkheid is daarom uitgeschakeld.".
Gaat me wel tijd kosten. Moet ik zelf nieuwtjes gaan volgen:(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
@dvdkiwi is die gebanned?

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Ik weet het niet ;)

@giantgiantus Hard werken zonder Bram en Dennis in het Playstation topic :P

[ Voor 68% gewijzigd door Superkiwi op 11-11-2020 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 11 november 2020 @ 17:25:
RDR2 is aan rockstar heeft Sony weinig invloed op.

TLOU2 zal als fist party titel snel een patch krijgt. God of War, Days Gone en Ghost of Tsushima hebben al een dynamic 4K-60fps patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
Verwijderd schreef op woensdag 11 november 2020 @ 19:00:
[...]

Geen 8K, staat wel mega-groot op de doos maar goed, Geen HDMI 2.1, geen 1440P :')

Najah 8k hebben we gelukkig nog niet zoveel aan. 1440p gaat waarschijnlijk op korte termijn al komen. Is ook niet echt een hele grote kwestie lijkt mij. Al die geluidsopties zijn een stuk lastiger denk ik zo.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyhfin
Amaze86 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 19:06:
[...]

Je bedoelt je tv geluid? dat die automatisch schakelt als hs aan/uit zet, dat zal niet werken met 7p ben ik bang.
OH, dat is wel jammer. Moet je dan elke keer de dongle eruit en erin doen en gaat hij dan automatisch over of moet je dat dan elke keer instellen op de playstation? Ik weet niet hoe dat bij de PS4 ging?
ik wissel nu op mijn pc nog wel vaak namelijk en zelfs in een gaming-sessie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
B-Bandit schreef op woensdag 11 november 2020 @ 18:42:
Tweakers review gelezen.

Geen True HD voor gaming
Geen DTS HD voor gaming
Geen VRR

Wat een tegenvaller!

Hij staat hier sowieso volgende week vrijdag in huis. Maar ik ben erg teleurgesteld in het niet ondersteunen van deze opties door Sony. Komt misschien in de toekomst maar dat zal dan wel weer 2022 zijn.

Jammer, kan ik hem ook niet gebruiken om mijn 4K schijven af te spelen met Atmos.
Daar hoefde we tweakers review niet voor te lezen.
PS5 will support the following audio formats:

Dolby Digital (max 5.1ch)
Dolby Digital Plus (max 7.1ch)
Dolby TrueHD (max 7.1ch)
DTS (max 5.1ch)
DTS-HD High Resolution Audio (max 7.1ch)
DTS-HD Master Audio (max 7.1ch)
AAC (max 5.1ch)
Linear PCM (max 7.1ch)
Ik heb nooit een game gezien met TrueHD. Dirt 5 heeft ondersteuning voor DTS-HD als ik me niet vergis. VRR is nog niet unlocked/geïmplementeerd, maar wel onderdeel van de HDMI chip. De rest is allemaal niet spannend namelijk, sinds we de meeste van deze geluids formaten al niet eens in games gaan zien.
Verwijderd schreef op woensdag 11 november 2020 @ 19:00:
[...]

Misschien gewoon even handig om deze door te nemen, of te zoeken op woorden als "8K", het staat er allemaal in: https://blog.playstation..../09/ps5-the-ultimate-faq/
PS5 is compatible with 8K displays at launch, and after a future system software update will be able to output resolutions up to 8K when content is available, with supported software.

[ Voor 21% gewijzigd door Recon24 op 11-11-2020 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
Kyhfin schreef op woensdag 11 november 2020 @ 19:13:
[...]

OH, dat is wel jammer. Moet je dan elke keer de dongle eruit en erin doen en gaat hij dan automatisch over of moet je dat dan elke keer instellen op de playstation? Ik weet niet hoe dat bij de PS4 ging?
ik wissel nu op mijn pc nog wel vaak namelijk en zelfs in een gaming-sessie
ooo zo nee denk dat 1x instellen voldoende is.

De sony pulse headset die gaat automatisch over naar tv geluid als je hem uitzet, je hoeft niks bij instellingen te wijzigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyhfin
Amaze86 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 19:16:
[...]

ooo zo nee denk dat 1x instellen voldoende is.

De sony pulse headset die gaat automatisch over naar tv geluid als je hem uitzet, je hoeft niks bij instellingen te wijzigen.
Ik bedoel hoe wissel je dan van headset naar tv geluid en andersom? Doe je dat in een menu op de playstation of haal je de dongle eruit? Ik had gehoopt dat het met uitzetten automatisch ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
De reacties op de review worden weer lekker gemodereerd op basis van iemand zijn of haar mening over pre-/anti- PS5/Xbox berichten i.p.v. op inhoudelijke waarde. Als neutrale koper moet je weer alle berichten lezen, want een -1 comment kan prima inhoudelijk heel relevant zijn, maar dan wordt deze uiteraard weer weggedrukt op basis van meningen. -O-

[ Voor 3% gewijzigd door Paprika op 11-11-2020 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
Recon24 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 19:13:
[...]

Daar hoefde we tweakers review niet voor te lezen.

[...]

Ik heb nooit een game gezien met TrueHD. Dirt 5 heeft ondersteuning voor DTS-HD als ik me niet vergis. VRR is nog niet unlocked/geïmplementeerd, maar wel onderdeel van de HDMI chip. De rest is allemaal niet spannend namelijk, sinds we de meeste van deze geluids formaten al niet eens in games gaan zien.
Ik heb in de Tweakers review wel degelijk nieuwe dingen gelezen. Namelijk kan de XSX gamegeluid uitsturen in zowel Atmos als DTS:X formaat. Dat de PS5 dat niet kon was niet duidelijk aangezien Sony hier heel mysterieus over deed en de focus legde op hun eigen 3D-audio. Gamegeluid uitsturen in True HD of DTS HD voegt inderdaad niet veel toe tov PCM (behalve leuk lampje op je receiver). Over dat minpunt had ik niet goed nagedacht, zal hem weghalen. Bij de XSX worden deze formaten wel gebruikt, maar is dat dus vanwege de hoogtekanalen. Dat kan niet over PCM dus dan moet je wel een van de HD audio formaten gebruiken.

Daarnaast geeft Tweakers aan dat bij films met Dolby Atmos de hoogtekanalen worden gemixt in de reguliere kanalen. Dat is ook echt een zeer vreemde keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
B-Bandit schreef op woensdag 11 november 2020 @ 19:11:
[...]

Najah 8k hebben we gelukkig nog niet zoveel aan. 1440p gaat waarschijnlijk op korte termijn al komen. Is ook niet echt een hele grote kwestie lijkt mij. Al die geluidsopties zijn een stuk lastiger denk ik zo.
Dat zou erg mooi zijn! Zeker omdat Xbox wel 1440p ondersteunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
oops, verkeerd topic

[ Voor 88% gewijzigd door Twixie op 11-11-2020 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32
[...]

Hoe bedoel je dat? Ik zou wel een series S ernaast willen hebben, maar zie de meerwaarde nog niet, want nog geen exclusives. Prijs en design zijn prima, dus als er games zouden zijn die ik echt wil spelen zou dat een optie zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
Het blijft toch een beetje zonde dat de DualSense de PSVR leds niet heeft. Dat gecombineerd met het feit dat de DualShock 4 niet samen gebruikt kan worden met een DualSense, zal er voor zorgen dat ik eigenlijk 6 controllers nodig heb op mijn PS5. 8)7 8)7

Mijn kinderen spelen immers graag nog af en toe Playroom VR samen met mij. Maar daar gaan we dus onze huidige DualShock 4 controllers voor nodig hebben. Combineer dat dan met een local co-op PS5 spel wat je dus met een DualSense moet spelen, en je zit dus aan die absurde situatie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyhfin
Kyhfin schreef op woensdag 11 november 2020 @ 19:21:
[...]

Ik bedoel hoe wissel je dan van headset naar tv geluid en andersom? Doe je dat in een menu op de playstation of haal je de dongle eruit? Ik had gehoopt dat het met uitzetten automatisch ging.
Ik kan er nog niets over vinden. Zal moeten kijken hoe het bij de PS5 gaat, maar hoop niet dat je steeds de settings in moet duiken om van headset naar tv te schakelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleDutch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-10 12:33
Des te meer reviews ik lees of zie krijg ik het gevoel dat Sony het uitbrengen van de PS5 naar voren heeft getrokken uit noodzaak omdat de nieuwe Xbox uit kwam.

Adverteren met hdmi 2.1 en vervolgens geen vrr ondersteunen, komt later |:(

Geen ondersteuning voor 1440p,hier pak je veel gamers mee die zo'n scherm hebben staan, Xbox ondersteunt dit wel, dus de PS5 moet dit ook kunnen, komt misschien later las ik ergens. 8)7

En waar ik helemaal niet met mijn kop bij kan, geen
exclusives die samen uit komen met de nieuwe console, hoe dan?
PlayStation 4 kwam met Killzone Shadow Fall en liet meteen de kracht van de console zien.
Nu zitten we met opgepoetste games want de exclusives komen ind. later :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

DoubleDutch schreef op woensdag 11 november 2020 @ 20:52:
En waar ik helemaal niet met mijn kop bij kan, geen exclusives die samen uit komen met de nieuwe console, hoe dan?
(...)
Demon Souls als "opgepoetse game" beschouwen is wat kort door de bocht imo, dit is gewoon een volwaardige exclusive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
@DoubleDutch ik zie zelf erg uit naar Miles moralis. Is denk ik nog knap dat ze hier mee zijn gekomen in Corona tijd. Veder ziet deamon souls er belachelijk goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23:10
dvdkiwi schreef op woensdag 11 november 2020 @ 18:59:
[...]

Zit ook te kijken. Zag hem even niet aankomen. Zwaar gemis voor dit topic. Weet @Chaoss wellicht wat er gaande is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleDutch
dvdkiwi schreef op woensdag 11 november 2020 @ 20:54:
[...]

Demon Souls als "opgepoetse game" beschouwen is wat kort door de bocht imo, dit is gewoon een volwaardige exclusive.
Demon Souls vind ik geen exclusive, is in mijn ogen een remake van een game die uit 2009,tuurlijk ziet die er geweldig uit, maar als je hem al hebt gespeeld op de PS3 ken je de game al en voelt het niet als wauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleDutch
giantgiantus schreef op woensdag 11 november 2020 @ 20:55:
@DoubleDutch ik zie zelf erg uit naar Miles moralis. Is denk ik nog knap dat ze hier mee zijn gekomen in Corona tijd. Veder ziet deamon souls er belachelijk goed uit.
Ind deze ziet er mooi uit en waarschijnlijk ook de enige game die ik ga kopen bij release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

DoubleDutch schreef op woensdag 11 november 2020 @ 20:52:

En waar ik helemaal niet met mijn kop bij kan, geen
exclusives die samen uit komen met de nieuwe console, hoe dan?
PlayStation 4 kwam met Killzone Shadow Fall en liet meteen de kracht van de console zien.
Je hebt 4 first party titels bij launch (Demon's Souls, Astro, Miles Morales en Sackboy) die allen goede cijfers krijgen tegenover Knack en Killzone, die destijds ook nog eens matig gereviewed werden. Ik vind deze launch line-up juist opvallend goed vergeleken met 7 jaar geleden.

Demon's Souls laat toch zeker zien wat de console in huis heeft, ongeacht of het genre van de game je nou ligt of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
kazuka schreef op woensdag 11 november 2020 @ 21:07:
[...]

Je hebt 4 first party titels bij launch (Demon's Souls, Astro, Miles Morales en Sackboy) die allen goede cijfers krijgen tegenover Knack en Killzone, die destijds ook nog eens matig gereviewed werden. Ik vind deze launch line-up juist opvallend goed vergeleken met 7 jaar geleden.

Demon's Souls laat toch zeker zien wat de console in huis heeft, ongeacht of het genre van de game je nou ligt of niet.
Vergeet Bugsnax niet, systemseller! :P zonder gekheid je vergeet Godfall.

Daarnaast ook nog eens een aantal exclusives in het eerste halfjaar: R&C, GT7 en eentje die ik vergeten ben :P

Dus je kunt moeilijk zeggen dat er geen content is.

[ Voor 3% gewijzigd door Chaoss op 11-11-2020 21:15 ]

Pagina: 1 ... 266 ... 283 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
[font size=16]
In dit topic geen statusupdates van je bestelling, daarvoor is [PS5] Pre-order, bestellingen en levertijden
[/font]
Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden