Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
Raem schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 13:16:
Met de PS5 kun je straks dus ook de speeltijd van je PS4 games zien. Het lijkt erop dat dit nu al in de API meegestuurd wordt voor sommige games.
Als ik mijn gamercard via Exophase bekijk zie ik namelijk bij veel PS4 games nu een speeltijd erbij staan.

https://www.exophase.com/psn/user/RaemNL/

Edit: oh, schijnbaar sinds 1 november al. 8)7
Wat een geinige site is dit! Leuk, thanks voor de tip.

Andere vraag die ik had: is er iets bekend over trophies bij games die zowel voor PS4 als PS5 te koop zijn? Bv AC Valhalla? Is dat wel gewoon 1 trophy list?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:58
Chaoss schreef op woensdag 11 november 2020 @ 11:51:
[...]

Mijn hoofdtelefoon (Kingston HyperX Cloud2) was destijds een van de betere bekabelde hoofdtelefoons in het prijssegment (80 euro) en was volgens de hardware.info review zelfs beter dan duurdere hoofdtelefoons, Dus ik denk dat de Sony zeker mindere kwaliteit is.

Als 3D audio echt mindblowing blijkt te zijn dan kan het zijn dat ik een betere koptelefoon wil, maar dan is dat in het prijs segment € 150 +
Duidelijk verhaal. Ik kan mij voorstellen dat draadloos nog een voordeel is voor zij die eigenlijk niet zoveel om audio geven, dus dan kom je in het draadloze headsets segment voor <= 100 euro en dan zal ie vast degelijk scoren relatief gezien.

Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de kwaliteit van de DAC.

[ Voor 3% gewijzigd door Paprika op 11-11-2020 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 28-10 15:41

s0kkie

Cowabunga

SemperFidelis schreef op woensdag 11 november 2020 @ 11:54:
[...]

Andere vraag die ik had: is er iets bekend over trophies bij games die zowel voor PS4 als PS5 te koop zijn? Bv AC Valhalla? Is dat wel gewoon 1 trophy list?
Met de overgang van PS3 en PS4 telden de trophies als twee aparte games in je lijst :)
Maar wel precies dezelfde trophies uiteraard.

[ Voor 10% gewijzigd door s0kkie op 11-11-2020 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
s0kkie schreef op woensdag 11 november 2020 @ 11:55:
[...]

Met de overgang van PS3 en PS4 telden de trophies als twee aparte games in je lijst :)
Ja maar die waren ook niet BC, ook niet qua savegames etc. Dus ben hier wel nieuwsgierig naar. Games als de MM Spiderman is echt wezenlijk een andere game (remaster) met eigen lijst, maar zijn ook wel hoopje games die eigenlijk hetzelfde zijn... En wellicht dus een trophy lijst delen.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/nrdUig7.png

Staan iig in dat exophase verschillend. Nu heb ik daar echt geen moeite mee maar dan speel ik liever een game gewoon helemaal uit op de PS4 haha. Houd het een beetje netjes.

[ Voor 18% gewijzigd door SemperFidelis op 11-11-2020 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:37

Edd

Raem schreef op woensdag 11 november 2020 @ 11:39:
Volgens Bol.com is Spider-man onderweg. Kan ik een week lang al naar het doosje kijken. :o :+
We verwachten dan natuurlijk wel een unboxing video van je.. :+

[YouTube: Demon's Souls UNBOXING]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn1990
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 05:38
Edd schreef op woensdag 11 november 2020 @ 11:57:
[...]

We verwachten dan natuurlijk wel een unboxing video van je.. :+

[YouTube: Demon's Souls UNBOXING]
Ik heb even gekeken omdat ik me afvroeg of het echt een unboxing was van een game.. maar zijn er mensen die hier oprecht op zitten te wachten? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyhfin
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-10 09:28
Ik ga het überhaupt pas uitpakken als ik de PS5 daadwerkelijk heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:37

Edd

Martijn1990 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 11:59:
[...]

Ik heb even gekeken omdat ik me afvroeg of het echt een unboxing was van een game.. maar zijn er mensen die hier oprecht op zitten te wachten? :D
Alles voor de clicks ;)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Paprika schreef op woensdag 11 november 2020 @ 11:44:
Zijn er nog mensen die voorbij de Pulse 3D kijken en gewoon al een betere hoofdtelefoon bezitten of gaan kopen? Gezien ze HRTF gebruiken heeft de marketing afdeling goed werk geleverd met de naamgeving gezien de interesse in de headset, maar technisch gezien is het natuurlijk fud.
Nou ik wil dus ook een nieuwe koptelefoon nu ik zoveel thuis werk.

Ik was daarom aan het wachten op de Airpods Studio maar nu die gisteren tijdens de Apple Keynote weer niet aangekondigd is laat ik die varen.

Voor nu twijfel ik tussen de Bowers and wilkins PX7 en de Beoplay H9 waarvan de laatste de voorkeur heeft maar ik voor de zekerheid toch even op BlackFriday wacht.

Nu zijn dat natuurlijk geen gaming headsets (wat voor mij juist een pluspunt is) maar ik ben toch benieuwd hoe die het via draad aan de controller doen. Ik kijk dus uit naar de eerste ervaringen met de DAC in de controller.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Dat laatste ben ik ook wel benieuwd naar. Ik ben halverwege met WatchDogs Legion en dus ook met de trophy's. Ik wil dat het liefst wel afmaken op de Ps5 en liever niet opnieuw beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op woensdag 11 november 2020 @ 12:08:
[...]

Nu zijn dat natuurlijk geen gaming headsets (wat voor mij juist een pluspunt is) maar ik ben toch benieuwd hoe die het via draad aan de controller doen. Ik kijk dus uit naar de eerste ervaringen met de DAC in de controller.
Het "schijnt" dat je t beste gaming headsets voor gamen moet gebruiken, en dat muziek headsets toch onderdoen.. Voor muziek enzo is het andersom.

Iets met frquenties en driveropbouw oid..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pipapaulus
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 28-10 19:16
Ik heb een Sony WH-1000XM3 en verwacht dat die meer dan voldoende geschikt is om als gaming headset te fungeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyhfin
https://www.pushsquare.co...dds_wishlists_to_ps_store

Lijkt er op dat er dus wel weer wishlist Komt en dat je meldingen krijgt als iets in de aanbieding is

Acties:
  • 0 Henk 'm!
poor Leno schreef op woensdag 11 november 2020 @ 12:13:
[...]

Het "schijnt" dat je t beste gaming headsets voor gamen moet gebruiken, en dat muziek headsets toch onderdoen.. Voor muziek enzo is het andersom.

Nou ik heb dat wel eens eerder gehoord inderdaad maar ben dan vooral benieuwd wat er bedoelt wordt.

Kan mij eigenlijk niet voorstellen dat een 99,- gaming headset beter presteert dan een 500,- Audio koptelefoon omdat de eerste "gemaakt" is voor gaming.

Nu speel ik 90% van de tijd met mijn surroundset, dus als een goeie audio koptelefoon minder zou presteren is dat niet echt een ramp maar het gaat zijn doel een beetje voorbij dan natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 27-10 16:21
pipapaulus schreef op woensdag 11 november 2020 @ 12:15:
Ik heb een Sony WH-1000XM3 en verwacht dat die meer dan voldoende geschikt is om als gaming headset te fungeren :)
Is die via bluetooth te gebruiken en met mic support?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 29-10 16:04
Kyhfin schreef op woensdag 11 november 2020 @ 12:17:
https://www.pushsquare.co...dds_wishlists_to_ps_store

Lijkt er op dat er dus wel weer wishlist Komt en dat je meldingen krijgt als iets in de aanbieding is
Nice, daar ben ik zeer blij mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:58
[...]

Overdreven bas maakt het niet per definitie beter overigens :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op woensdag 11 november 2020 @ 12:20:
[...]

Nou ik heb dat wel eens eerder gehoord inderdaad maar ben dan vooral benieuwd wat er bedoelt wordt.

Kan mij eigenlijk niet voorstellen dat een 99,- gaming headset beter presteert dan een 500,- Audio koptelefoon omdat de eerste "gemaakt" is voor gaming.

Nu speel ik 90% van de tijd met mijn surroundset, dus als een goeie audio koptelefoon minder zou presteren is dat niet echt een ramp maar het gaat zijn doel een beetje voorbij dan natuurlijk.
Geen idee.. Ik heb altijd Sony's eigen gehad en ben daar meer dan tevreden over.

Maarja, op mn Nikes kan ik ook beter rennen dan op m'n VanBommels :>

Afgezien daarvan hebben de Sony headsets de EQ app, die je dus bij anderen 'moet missen'.. Misschien een externe EQ/Dac geval, maarja dan hang je er bedraad aan..

(Geen idee of je dat soort headsets waar jij t over hebt, kunt programmeren op een PC en opslaan in de headset, en die instellingen dus ook gebruikt als je gaat gamen? En zitten er mics in die headsets?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Paprika schreef op woensdag 11 november 2020 @ 12:21:
[...]

Overdreven bas maakt het niet per definitie beter overigens :p.
Mee eens. Ik heb verschillende "gaming headsets" geprobeerd van Sony tot Astro maar ik val toch altijd weer terug op een goede stereo koptelefoon van een Audio Technica of Sennheiser. Wel vaak iets duurder maar ik hoor zoveel meer details en het geluid is veel meer gebalanceerd.

Maar uiteraard met zoals zoveel dingen: personal preferences :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhero10
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 08-08-2023
Overigens krijgen The Pathless (8,1 gemiddeld op Metacritic) en Bugsnax (7,3 gemiddeld Metacritic) beste goede beoordelingen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Donstil schreef op woensdag 11 november 2020 @ 12:20:
[...]

Het is niet de kwaliteit van de headphones, maar de equalizer (en whatever je verder kan instellen) settings die vaak wat anders zijn ingebakken bij gaming headsets. Ik gebruik zelf de Sony XM3's en heb er af een toe een Sound BlasterX G6 tussen hangen. Sowieso is dat al beter dan die DS4 controller DAC, maar hij heeft ook dezelfde soort opties die gaming headsets zoals de Turtle Beach dingen vaak ingebouwd hebben. Dan klinkt het toch wel een stukje anders, en ik zou met die settings ook echt geen muziek gaan luisteren :)

Het is dus een beetje de vraag wat je verstaat onder 'beter presteren': betere geluidskwaliteit, of voetstappen etc in Apex Legends kunnen horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santiago2019
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 04-01-2022
Miles Morales is in ieder geval binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shin_Alu
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08:46

Shin_Alu

Ranger/Ninja

[...]

Van wat ik op de Trophy sites zie, lijken het vooral losse lijsten te zijn. Zo zie ik op psnprofiles.com losse lijsten voor PS4 en PS5 versies van Valhalla.

Taru tossing moet een olympische sport worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

En de Wishlist feature voor de PS5 is er dus toch: https://www.pushsquare.com/news/2020/11/ps5_adds_wishlists_to_ps_store

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4o_KWYpWVRBlvbR3j1XxqFhJuWY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PQEGlAmRvKgJ3AUKMtsqDNvi.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Sackboy reviews zijn in progress, tot nu toe overwegend positief:

https://www.pushsquare.com/news/2020/11/hands_on_sackboy_a_big_adventure_is_a_papercraft_marvel_on_ps5
We’re only a couple of worlds in, but we haven’t smiled this much since, well, when we played Astro’s Playroom about 10 days ago. Sony’s on fire, eh? No but seriously, with Media Molecule moving on to Dreams, we thought LittleBigPlanet had been put out to pasture. And it has – in a way. See, this has all of the charm of the Guildford developer’s PlayStation 3 classic, but it’s been given a Super Mario 3D World makeover.

The result is remarkable. Not only does this game look the part – it’s running at a flawless 60 frames-per-second, with razor-sharp textures and even some raytracing – but it’s just a joy to play. Where the old LittleBigPlanet games were criticised for their floaty platforming, Sackboy is much more responsive here, with a Luigi-esque double-jump and a Metroid-inspired roll ability.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• double_pack
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 29-10 20:16
Zhero10 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 12:28:
Overigens krijgen The Pathless (8,1 gemiddeld op Metacritic) en Bugsnax (7,3 gemiddeld Metacritic) beste goede beoordelingen :).
The Pathless ziet er wel leuk uit maar zie niet echt een verhaal er in zitten en kost dan alsnog 35 euro via de playstation store zo te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
Nice! Ze hadden al gezegd dat ze de controls onder handen hadden genomen, maar het is fijn om nu de bevestiging te krijgen. Ik vond die floaty controls niet echt fijn. Bij de eerste LBP vond ik dat nog wel te vergeven: het was nieuw en de rest was super tof gedaan, maar echt vrolijk ben ik er nooit van geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud_VII
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 08:13
SemperFidelis schreef op woensdag 11 november 2020 @ 11:57:
[...]

Ja maar die waren ook niet BC, ook niet qua savegames etc. Dus ben hier wel nieuwsgierig naar. Games als de MM Spiderman is echt wezenlijk een andere game (remaster) met eigen lijst, maar zijn ook wel hoopje games die eigenlijk hetzelfde zijn... En wellicht dus een trophy lijst delen.

[Afbeelding]

Staan iig in dat exophase verschillend. Nu heb ik daar echt geen moeite mee maar dan speel ik liever een game gewoon helemaal uit op de PS4 haha. Houd het een beetje netjes.
Ik vindt dit dus ook raar. Stel je speelt hem nu op PS4. Je upgrade volgende week naar PS5 versie. Dan heb je dus de helft van de trophies in PS4 en de rest in PS5 mits je save file mee gaat. Of gaan de PS5 trophies die je al op PS4 had auto poppen? Een shared list had beter geweest. Zoals bij bijvoorbeeld FFX en FFX-2

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nioz schreef op woensdag 11 november 2020 @ 12:29:
[...]

Het is niet de kwaliteit van de headphones, maar de equalizer (en whatever je verder kan instellen) settings die vaak wat anders zijn ingebakken bij gaming headsets. Ik gebruik zelf de Sony XM3's en heb er af een toe een Sound BlasterX G6 tussen hangen. Sowieso is dat al beter dan die DS4 controller DAC, maar hij heeft ook dezelfde soort opties die gaming headsets zoals de Turtle Beach dingen vaak ingebouwd hebben. Dan klinkt het toch wel een stukje anders, en ik zou met die settings ook echt geen muziek gaan luisteren :)

Het is dus een beetje de vraag wat je verstaat onder 'beter presteren': betere geluidskwaliteit, of voetstappen etc in Apex Legends kunnen horen.
Ja is ook erg lastig hoor, is toch voor iedereen anders.
Ik zou persoonlijk liever gaan voor "Betere geluidskwaliteit" dan "voetstappen" maar dat tweede kan natuurlijk wel belangrijker zijn voor andere.

Ik vraag het mij vooral een beetje af vanwege 3D audio. Zolang dat nog Headset only is wil ik dat zo nu en dan wel ervaren.
poor Leno schreef op woensdag 11 november 2020 @ 12:28:

Afgezien daarvan hebben de Sony headsets de EQ app, die je dus bij anderen 'moet missen'.. Misschien een externe EQ/Dac geval, maarja dan hang je er bedraad aan..

(Geen idee of je dat soort headsets waar jij t over hebt, kunt programmeren op een PC en opslaan in de headset, en die instellingen dus ook gebruikt als je gaat gamen? En zitten er mics in die headsets?)
Ja met draad vind ik geen probleem hoor voor die ene keer. Vandaar dat ik hoop dat de controller een goeie dac heeft.

Ik vind het overigens niet erg hoor als een audio headset wat minder presteert omdat hij iets anders doet dan waar hij voor ontwikkeld is, alleen een goeie headset/koptelefoon is wel veel meer dan een EQ app/instellingen natuurlijk. Dus dan moet ik nog maar zien of een 99,- koptelefoon beter gaat presteren dan een model wat 5x duurder is en dito drivers heeft. Dat ga je met alleen afstelling niet winnen schat ik zo in. Wat natuurlijk ook weer niet erg is, alle waarde naar zijn geld.

De H9 die ik in gedachte heb heeft overigens wel profielen, dus misschien is daar nog wat mee te doen.
poor Leno schreef op woensdag 11 november 2020 @ 12:28:
[...]

Geen idee.. Ik heb altijd Sony's eigen gehad en ben daar meer dan tevreden over.

Maarja, op mn Nikes kan ik ook beter rennen dan op m'n VanBommels :>
Haha ja precies :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santiago2019
Ik ga geen unboxing doen ( :+ ) maar de art aan de binnenkant van de case van Miles Morales is wel gaaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Niet online
Chaoss schreef op woensdag 11 november 2020 @ 11:51:
[...]

Mijn hoofdtelefoon (Kingston HyperX Cloud2) was destijds een van de betere bekabelde hoofdtelefoons in het prijssegment (80 euro) en was volgens de hardware.info review zelfs beter dan duurdere hoofdtelefoons, Dus ik denk dat de Sony zeker mindere kwaliteit is.

Als 3D audio echt mindblowing blijkt te zijn dan kan het zijn dat ik een betere koptelefoon wil, maar dan is dat in het prijs segment € 150 +
Ik heb een cloud II en een Pulse in bestelling. Mocht je interesse hebben kan ik wel een vergelijkinkje posten, met de disclaimer dat ik geen audiofiel ben.

Ik heb ook een 7p overwogen, maar de party/game volumeknop en de usb-c hebben met toch naar de Pulse geduwd. Het prijsverschil van 80 euro hielp daarbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soussi.
  • Laatst online: 01-01-2021
Gebruik zelf de G933 op de pc, deze zal normaal ook goed werken op de s x en de ps5 neem ik aan. Kids gebruiken gewoon simpele bedrade headphones voor in de controllers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 29-10 15:34
Ik heb jaren geen console gehad, krijg nu een PS5. Wil console een nieuwe kans geven, gezien een hoop irritatie factoren nu hopelijk weg zijn.

Ik overweeg de volgende games aan te schaffen:

- Spider-Man: Miles Morales - Ultimate Edition --> Dan heb ik ook direct die vorige game (de moeite waard?)
- Fifa 21 --> Twijfel over welke versie
- Call of Duty: Black Ops Cold War --> Ben ik eindelijk van dat crossplay gezeur af ;-)

Zouden jullie deze games allemaal fysiek aanschaffen? Of digitaal? Via de app zie ik weinig prijsverschil i.v.m. fysieke aanschaf.

Heb ik voor de rest nog zaken nodig om de 19e direct aan de slag te kunnen?

Overigens hoop ik dat wel dat mijn PC headset werkt met de PS5. Heb de Razer BlackShark V2 Pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WokeBroke
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 01-08 08:32
Ik wil een nieuwe koptelefoon kopen voor de ps5, maar ik twijfel over de 3d pulse. Ik vind het vervelend als je jezelf niet goed kan horen. Dan is de 3d pulse wellicht niet de beste keuze voor mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Niet online
WokeBroke schreef op woensdag 11 november 2020 @ 12:59:
Ik wil een nieuwe koptelefoon kopen voor de ps5, maar ik twijfel over de 3d pulse. Ik vind het vervelend als je jezelf niet goed kan horen. Dan is de 3d pulse wellicht niet de beste keuze voor mij?
Hij heeft een mic monitor functie, dus misschien juist wél!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07:36
Is bekend hoe laat we de Tweakers review vandaag kunnen verwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prophasis
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 28-10 15:20
yinx84 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 13:09:
Dit zijn de belangrijke vragen. Kijk hier ook naar uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjufke
  • Registratie: September 2009
  • Nu online
Protax schreef op woensdag 11 november 2020 @ 12:58:
Ik heb jaren geen console gehad, krijg nu een PS5. Wil console een nieuwe kans geven, gezien een hoop irritatie factoren nu hopelijk weg zijn.

Ik overweeg de volgende games aan te schaffen:

- Spider-Man: Miles Morales - Ultimate Edition --> Dan heb ik ook direct die vorige game (de moeite waard?)
- Fifa 21 --> Twijfel over welke versie
- Call of Duty: Black Ops Cold War --> Ben ik eindelijk van dat crossplay gezeur af ;-)

Zouden jullie deze games allemaal fysiek aanschaffen? Of digitaal? Via de app zie ik weinig prijsverschil i.v.m. fysieke aanschaf.

Heb ik voor de rest nog zaken nodig om de 19e direct aan de slag te kunnen?

Overigens hoop ik dat wel dat mijn PC headset werkt met de PS5. Heb de Razer BlackShark V2 Pro.
Ik koop bijna alles fysiek. Vooral games als Fifa en CoD hebben weinig replay waarde zodra de volgende versie uit is. Dan slinger ik ze op marktplaats of gebruik ze met een inruilactie (gamemania).
[...]

Paar pagina’s terug staat een video met een vergelijking tussen de Pulse en de Arctis 7P. Daarin komt ook vluchtig een vergelijking met een Marshall headset voorbij, die het aflegt.

Ben zelf ook zoekende naar een nieuwe headset. Heb de Cloud II, maar wil wat anders. Mijn keuze hangt onder andere af van het feit of een hoger segment (Audio Technica, Beyerdynamic, etc) headphones hetzelfde/beter presteert als bv de Arctic.

PSN: bollsie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

10 minuten gameplay van Sackboy:

[ Voor 25% gewijzigd door kazuka op 11-11-2020 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
pipapaulus schreef op woensdag 11 november 2020 @ 12:15:
Heb in het verleden wel eens gekeken om dit model aan te schaffen als gaming headset, maar dat is mij toen afgeraden wegens de delay die inherent is aan Bluetooth. Het is ook niet voor niets dat alle draadloze headsets gericht op gamers gebruikmaken van wireless 2.4 GHz connectie.

Tenzij je natuurlijk bedraad gaat luisteren, dan is er niks aan het handje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

yinx84 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 13:09:
Ik gok om 15:00 (6AM PT), dat was zo met andere grote recente embargo's van NVIDIA, AMD en XBOX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disfigured
  • Laatst online: 26-10 20:41
Ik staarde me eigenlijk blind op Demon's Souls en Miles Morales, maar... dit ziet er fucking leuk uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raikkonen_WC
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20-10 13:36
Disfigured schreef op woensdag 11 november 2020 @ 13:36:
[...]

Ik staarde me eigenlijk blind op Demon's Souls en Miles Morales, maar... dit ziet er fucking leuk uit.
Ik heb hem toen al gepreorderd na het zien van de eerste beelden. Kids vonden hem ook geweldig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
https://www.pushsquare.co...in_new_ps5_gameplay_video

Godfall gameplay ook. Bevestigt voor mij het 'meh' gevoel dat ik al had bij deze game :P

edit: ook een Metacritic score van 62... yikes en ouch.

https://www.metacritic.com/game/playstation-5/godfall

[ Voor 22% gewijzigd door yinx84 op 11-11-2020 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santiago2019
yinx84 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 13:43:
https://www.pushsquare.co...in_new_ps5_gameplay_video

Godfall gameplay ook. Bevestigt voor mij het 'meh' gevoel dat ik al had bij deze game :P

edit: ook een Metacritic score van 62... yikes en ouch.

https://www.metacritic.com/game/playstation-5/godfall
Inderdaad zoals verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exxus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-10 08:55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

https://twitter.com/manfi...tatus/1326115170913955840

"Yeah okay the patch is 900mb (actually closer to 850mb). I was looking at the wrong thing the first time. PS5 has a totally new way of patching games. Cool."

Ben benieuwd of dat copy dan weg is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 11 november 2020 @ 13:58:

"Yeah okay the patch is 900mb (actually closer to 850mb). I was looking at the wrong thing the first time. PS5 has a totally new way of patching games. Cool."

En die verplichte 6363530TB vrije ruiimte voor een 100MB patch/update }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mime010
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 29-10 14:06
Misschien een simpel vraagje:
Als ik op release geen PS5 kan bemachtigen, wil ik alsnog Call of Duty spelen. Dan zal ik deze kopen voor de PS4.

Mocht ik even later de PS5 bemachtigen; ga ik dan verschil merken (PS4 game op de PS5)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
Mime010 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 14:08:
Misschien een simpel vraagje:
Als ik op release geen PS5 kan bemachtigen, wil ik alsnog Call of Duty spelen. Dan zal ik deze kopen voor de PS4.

Mocht ik even later de PS5 bemachtigen; ga ik dan verschil merken (PS4 game op de PS5)?
Ja, de PS5 versie heeft snellere laadtijden, ray tracing en maakt gebruik van de Dualsense features. Maar als je de PS4 versie koopt kun je later (volgens mij voor €10) een upgrade kopen voor de PS5 versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mime010
Bedankt voor het antwoord @Poulske !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 06:58
Verwijderd schreef op woensdag 11 november 2020 @ 13:58:

Dat achterlijke kopieer systeem van de PS4 zou weg zijn toch op de PS5?
Vooral met Warzone op mijn oude 500GB PS4 was dat gewoon janken! 8)7

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32
Misschien toch maar die 2de controller bestellen bij Gamemania vandaag dan. Sackboy heeft local coop toch? Nu Planet Coaster tegenvalt is dat misschien een leuke game om met de kids te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Wie zegt dat we over 2 jaar ook niet allemaal een blazende PS5 hebben? Mijn PS4 Pro was in de eerste weken ook stil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Erapaz schreef op woensdag 11 november 2020 @ 14:16:
[...]

Misschien toch maar die 2de controller bestellen bij Gamemania vandaag dan. Sackboy heeft local coop toch? Nu Planet Coaster tegenvalt is dat misschien een leuke game om met de kids te doen.
Yep! 4 player local co-op zelfs. De online co-op is niet bij launch beschikbaar maar volgende maand.

Tijd om er 3 DualSense controllers bij te bestellen :P

[ Voor 6% gewijzigd door kazuka op 11-11-2020 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
shoombak schreef op woensdag 11 november 2020 @ 14:17:
[...]

Wie zegt dat we over 2 jaar ook niet allemaal een blazende PS5 hebben? Mijn PS4 Pro was in de eerste weken ook stil.
Gokje: liquid metal. Droogt niet uit ten opzichte van reguliere pasta.

En stofzuigergaatjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GiZY5ccPDotQhn9NNeEP6SxVZKc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZeqGzUrXiNG0Ont1lUdy7RYt.jpg?f=fotoalbum_large

Zojuist bezorgd hier!

[ Voor 38% gewijzigd door Uniciteit op 11-11-2020 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alionfire
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 27-08 08:33
Cool! Heb je de PS5 weten te pre-orderen?

Straks zit je met je accessoires en geen console :P

Security & Privacy Geek • PSN: alionfiree •

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

alionfire schreef op woensdag 11 november 2020 @ 14:27:
[...]

Cool! Heb je de PS5 weten te pre-orderen?

Straks zit je met je accessoires en geen console :P
Haha, dat is dus de grote grap... namelijk: nee, niet gelukt :+

Ik had het accessoire alleen al in september besteld in de hoop tegen deze tijd alsnog een pre-order te kunnen fixen, maar helaas!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chic de Friemel
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 10-09 09:09
Erapaz schreef op woensdag 11 november 2020 @ 14:16:
[...]
Nu Planet Coaster tegenvalt is dat misschien een leuke game om met de kids te doen.
Is dat daadwerkelijk zo? Er was wat kleine ophef over de build limit, maar verder hoor ik toch geen negatieve verhalen. Er zijn nog maar weinig reviews, maar ik vond wel deze (ken de site overigens niet) waar ze Planet Coaster een 9 meegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens700
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 04-08-2024
COD Cold War is in de aanbieding op Bol. Weet niet of het aangegeven is.

https://www.bol.com/nl/p/...831491/?s2a=#productTitle

Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleDutch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-10 12:33
Weet iemand of je nog ergens de DS5 en de pulse 3D headset kunt bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzaracing
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-10-2024
Net controller geleverd van GM... voelt echt top aan, wel wat zwaarder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mime010
laurens700 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 14:34:
COD Cold War is in de aanbieding op Bol. Weet niet of het aangegeven is.

https://www.bol.com/nl/p/...831491/?s2a=#productTitle
Zo te zien alleen met Bol Select (dan kost het €70 ipv €75 en je hebt een jaar Select).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alionfire
DoubleDutch schreef op woensdag 11 november 2020 @ 14:38:
Pulse: https://www.intertoys.nl/...d-pulse-draadloze-headset

DS: https://www.intertoys.nl/.../ps5-dualsense-controller

[ Voor 21% gewijzigd door alionfire op 11-11-2020 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chic de Friemel
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 10-09 09:09
Mime010 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 14:39:
[...]

Zo te zien alleen met Bol Select (dan kost het €70 ipv €75 en je hebt een jaar Select).
Klopt, is een Select deal. Persoonlijk vind ik Select wel relaxed; vaak leuke aanbiedingen (zoals nu) en nooit verzendkosten, ook niet bij kleine bestellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08:33

OzzieMann

PSN: OzzieMann

DoubleDutch schreef op woensdag 11 november 2020 @ 14:38:
Mediamarkt. Staat nog op pre-order maar wordt morgen uitgeleverd.

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:00
Zijn er voor PSN eigenlijk ook online shops waar je goedkoper aan games komt dan via de PSN store zelf? Betrouwbare, legale, keyshops bedoel ik dan.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
  • Laatst online: 02:19
yinx84 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 10:54:
[...]

Softwarematige bottlenecks.
Dat geloof ik ook wel, maar toch blijft het dan nog een kwalijke zaak.

Ze hebben nu dus op papier een snelle SSD maar kunnen nu met huidige titels het niet benutten.

Hopelijk verbeteren ze dat nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
Palindrome schreef op woensdag 11 november 2020 @ 14:46:
[...]

Dat geloof ik ook wel, maar toch blijft het dan nog een kwalijke zaak.

Ze hebben nu dus op papier een snelle SSD maar kunnen nu met huidige titels het niet benutten.

Hopelijk verbeteren ze dat nog.
'Huidige titels' valt wel mee toch?
Verschillen zag ik met name bij games van de vorige generatie. De cross gen titels lijken elkaar niet veel te ontlopen. De PS5 exclusives kan je uiteraard niet direct vergelijken, maar de laadtijden van Miles Morales, Astro etc.. daar is toch niets kwalijk aan?

'maar kunnen nu met huidige titels het niet benutten' : de exclusives laten volgens mij zien dat het wel kan, maar dat andere devs het nog niet doen.

Die update van TLOU2 op de PS4 laat ook wel zien hoeveel van de laadtijden ook bij de implementatie van de devs ligt. Tering wat een verschil was dat, bij hetzelfde spel op dezelfde console nog wel.

[ Voor 11% gewijzigd door nioz op 11-11-2020 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
  • Laatst online: 02:19
nioz schreef op woensdag 11 november 2020 @ 14:50:
[...]

'Huidige titels' valt wel mee toch?
Verschillen zag ik met name bij games van de vorige generatie. De cross gen titels lijken elkaar niet veel te ontlopen. De PS5 exclusives kan je uiteraard niet direct vergelijken, maar de laadtijden van Miles Morales, Astro etc.. daar is toch niets kwalijk aan?

'maar kunnen nu met huidige titels het niet benutten' : de exclusives laten volgens mij zien dat het wel kan, maar dat andere devs het nog niet doen.
Ik moet bekennen dat ik niet elke game zelf heb gecheckt maar ik zag een lijstje voorbij komen waarbij van de 10 titels de ps5 maar in een paar titels sneller was. Met huidige bedoel ik dan ook de ps4/xbox one x gen games.

Ik had eingelijk het tegenovergesteld verwacht omdat de de PS5 oplossing minder gestoeld lijkt te zijn op software/ API verbeteringen en meer op hoge raw bandbreedte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Palindrome schreef op woensdag 11 november 2020 @ 14:55:
[...]

Ik moet bekennen dat ik niet elke game zelf heb gecheckt maar ik zag een lijstje voorbij komen waarbij van de 10 titels de ps5 maar in een paar titels sneller was. Met huidige bedoel ik dan ook de ps4/xbox one x gen games.

Ik had eingelijk het tegenovergesteld verwacht omdat de de PS5 oplossing minder gestoeld lijkt te zijn op software/ API verbeteringen en meer op hoge raw bandbreedte.
De PS4 games draaien op de PS5 in of PS4 Legacy Mode of PS4 Pro Legacy mode. Die games maken dus bij lange na niet gebruik van alle hardware in de PS5 zoals de IO. Ik denk dat we het dadelijk goed kunnen vergelijken met bijvoorbeeld de PS4 versie van No Man's Sky in BC modus en de Next-Gen versie. Laatstgenoemde zou stukken sneller moeten laden dan de PS4 versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
De Tweakers PS5 review staat online:

reviews: PlayStation 5 - Futuristische look met next-gen controller

[ Voor 25% gewijzigd door Poulske op 11-11-2020 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disfigured
  • Laatst online: 26-10 20:41
De laatste zin mist het woord "nog".
Het is jammer dat er nog geen ondersteuning is voor onder meer variabele refreshrate, Dolby Vision en een 1440p-resolutie, maar afgezien daarvan is er weinig aan te merken op deze console die PlayStation-gamers de komende jaren duizenden uren spel- en mediaplezier moet bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud_VII
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 08:13
Morgen PS5 versie Miles Morales binnen. Gewoon in men PS4 stoppen, wie weet krijg ik gewoon de PS4 versie te spelen :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32
Chic de Friemel schreef op woensdag 11 november 2020 @ 14:32:
[...]

Is dat daadwerkelijk zo? Er was wat kleine ophef over de build limit, maar verder hoor ik toch geen negatieve verhalen. Er zijn nog maar weinig reviews, maar ik vond wel deze (ken de site overigens niet) waar ze Planet Coaster een 9 meegeven.
Met die build limit zien de parken er zelfs op de PS5 kaal uit. Voor mij valt het dus tegen. In de review noemen ze die limit niet, dus of ze hebben maar een paar uurtjes gespeeld en zijn er niet tegen aan gelopen of ze hebben een review build waar de limit nog niet in zit.

[ Voor 13% gewijzigd door Erapaz op 11-11-2020 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozzie
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Nou vind het maar een matige review. Het eerste deel vond ik goed, maar die hele vergelijking zoeken met de XSX snap ik niet zo goed. Dan zoek ik wel een 'PS5 vs XSX' review in plaats van een PS5 review, maar dat ligt misschien aan mij.

Natuurlijk weten de mensen die hier rondhangen alles al wat erin gezegd is, dus dan is het ook iets minder boeiend.

"Write code as if the next maintainer is a vicious psychopath who knows where you live."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09:18
Ozzie schreef op woensdag 11 november 2020 @ 15:28:
[...]

Nou vind het maar een matige review. Het eerste deel vond ik goed, maar die hele vergelijking zoeken met de XSX snap ik niet zo goed. Dan zoek ik wel een 'PS5 vs XSX' review in plaats van een PS5 review, maar dat ligt misschien aan mij.

Natuurlijk weten de mensen die hier rondhangen alles al wat erin gezegd is, dus dan is het ook iets minder boeiend.
Haha. Twee next gen consoles komen praktisch tegelijkertijd uit. Lijkt me nogal wiedes dat ze deze met elkaar vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
Ozzie schreef op woensdag 11 november 2020 @ 15:28:
[...]

Ik denk ook dat niemand hier de uitkomst van de review boeit. Alsof mensen ineens hun pre-order hadden afgeblazen als dat ding een Matig kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Phusebox schreef op woensdag 11 november 2020 @ 14:46:
Zijn er voor PSN eigenlijk ook online shops waar je goedkoper aan games komt dan via de PSN store zelf? Betrouwbare, legale, keyshops bedoel ik dan.
Betrouwbaar in die zin dat ze leveren, cdkeys.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G4mert
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-04 19:52
'We hebben net als de Xbox series X weinig games op de Ps5 wat laat zien wat de console kan. Alleen Astro and Miles Morales'.

Ze doen tijdens de hele video review alsof Demon Souls niet bestaat. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-10 19:36

Snappie88

Mr. Hollywood

Poulske schreef op woensdag 11 november 2020 @ 15:33:
[...]

Ik denk ook dat niemand hier de uitkomst van de review boeit. Alsof mensen ineens hun pre-order hadden afgeblazen als dat ding een Matig kreeg.
Geen pre-order en had eigenlijk ook niet door de de nieuwe Xbox er al zou moeten zijn en de PS5 er volgende week is. Heb dus met veel interesse de review doorgenomen, en voor het gemak ook meteen de preview van de Xbox meegepakt. Had veel handige informatie, maar ik ben natuurlijk ook een Tweakers fanboy ;)

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyhfin
Grappig om in de review van Tweakers de Spider-man game in het Nederlands te zien. 'Druk op X voor webflitsen' en 'Venom stoot' e.d. Volgens mij heb ik bijna nog nooit een game in het Nederlands gezien. Ik ga dat gewoon op Engels instellen. Ik neem aan dat dat kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 29-10 15:04
Kyhfin schreef op woensdag 11 november 2020 @ 15:38:
Grappig om in de review van Tweakers de Spider-man game in het Nederlands te zien. 'Druk op X voor webflitsen' en 'Venom stoot' e.d. Volgens mij heb ik bijna nog nooit een game in het Nederlands gezien. Ik ga dat gewoon op Engels instellen. Ik neem aan dat dat kan.
Zelfde reden waarom ik ook bij films/series altijd voor Engelse audio en Engelse ondertitels kies. Nederlandse vertalingen vind ik echt heel raar om de een of andere reden. Met games net zo inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:39

Martinspire

Awesomeness

Kyhfin schreef op woensdag 11 november 2020 @ 15:38:
Enerzijds ziet het er muf uit, maar ik vind het goed om het in de review te zien, want dat geeft aan mensen die er wel behoefte aan hebben, toch een bevestiging. Zeker voor kinderen is het toch wel wat makkelijker en bij veel andere reviews zie je dat dus niet.

Ik speel ook gewoon met Engels, maar snap dat niet iedereen dat fijn vindt.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhero10
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 08-08-2023
Ik vind het gaaf dat Sony-games wel (bijna) altijd ook in het Nederlands beschikbaar zijn, zeker voor de jongere gamer. Kun je verder gewoon aanpassen naar Engels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyhfin
Martinspire schreef op woensdag 11 november 2020 @ 15:44:
[...]

Enerzijds ziet het er muf uit, maar ik vind het goed om het in de review te zien, want dat geeft aan mensen die er wel behoefte aan hebben, toch een bevestiging. Zeker voor kinderen is het toch wel wat makkelijker en bij veel andere reviews zie je dat dus niet.

Ik speel ook gewoon met Engels, maar snap dat niet iedereen dat fijn vindt.
Oh, ik vind het ook geen verkeerde keuze van Tweakers hoor. Het is gewoon iets dat me nu op valt.

Voor kinderen snap ik het wel. Echter, ik denk dat mijn Engels juist aanzienlijk verbeterd is doordat ik vroeger wel gamede in het Engels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Ter info, volgens deze lijst:
https://www.psu.com/news/every-ps4-game-that-works-on-ps5/

Zouden games met 3rd party USB accessoire zoals een portaal het gewoon doen op de ps5.

Voorbeelden
Disney infinity 3.0
Skylanders
Lego Dimensions

Dit zijn voornamelijk games die mijn zoon momenteel speelt op de ps4.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G4mert
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-04 19:52
Mijn god. Dit ziet er impressive uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:42

v8power67

Psn: Mausosaurus

Afbeeldingslocatie: https://media1.tenor.com/images/5b05dedbbd74fae500e4b3413e720c3b/tenor.gif?itemid=3576273

Denk dat we dit veel gaan zien, beide hun sterke punten.
Oogt verder wel als een redelijke brakke port. Maar denk dat deze generatie heel dicht bijmekaar gaat zitten.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Laatst online: 29-10 10:25
Ik moet nog steeds God of War (2018) spelen, kan ik dan gewoon de PS4 versie kopen, de disc in de PS5 stoppen en spelen?
Kan het niet zo goed vinden op internet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alionfire
DoubleDutch schreef op woensdag 11 november 2020 @ 15:46:
[...]

Beide pagina's doen het niet, toch bedankt. 👍
Ai, sorry. Net wel. Gaat te snel voor mij allemaal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
v8power67 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 15:52:
[YouTube: Devil May Cry 5 SE: PS5 vs Xbox Series X - The First Next-Gen Performance Face-Off]
[Afbeelding]

Oogt verder wel als een redelijke brakke port. Maar denk dat deze generatie heel dicht bijmekaar gaat zitten.
Gaat een interessante generatie worden qua vergelijking. Paar vreemde dingen die mij opvallen buiten de vage performance op sommige punten.

Geen refreshrate setting op de PS5 op systeem niveau?
Op een 4K tv met HDMI 2.0 wordt de game altijd eerst gedownsampled naar 1080p omdat 120hz output geforceerd wordt?

Brakke port? :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-08 10:42
Erapaz schreef op woensdag 11 november 2020 @ 15:25:
[...]

Met die build limit zien de parken er zelfs op de PS5 kaal uit. Voor mij valt het dus tegen. In de review noemen ze die limit niet, dus of ze hebben maar een paar uurtjes gespeeld en zijn er niet tegen aan gelopen of ze hebben een review build waar de limit nog niet in zit.
Die build limit valt reuze mee op de OG ps4 laat staan op de ps5. Onderste park is next gen en zit rond de 65%.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dij995h7r5XyXAypE80LjK1C3m8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hPClay88S8B0tiE0LVm8vvwY.jpg?f=fotoalbum_large

Ik kan niet wachten om eraan te beginnen _/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_maFfup8oezg0V8kfUImAaCKBMU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7Kr7nvH0wHfMtZ6lLqseHUYg.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 19% gewijzigd door Theo27 op 11-11-2020 16:01 ]

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyhfin
v8power67 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 15:52:
[YouTube: Devil May Cry 5 SE: PS5 vs Xbox Series X - The First Next-Gen Performance Face-Off]
[Afbeelding]

Inderdaad. Zal nooit een game zijn die ik ga spelen, maar je ziet dat ene modus Xbox beter doen en bij de ander blijft PS5 op 120 terwijl Xbox zelfs richting 70 (of eronder) duikt. Echt apart. Zoveel verschil lijkt mij niet dat het aan de console ligt, maar inderdaad aan de port.
Pagina: 1 ... 265 ... 283 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
[font size=16]
In dit topic geen statusupdates van je bestelling, daarvoor is [PS5] Pre-order, bestellingen en levertijden
[/font]
Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden