Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:52

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Erapaz schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 20:32:
[...]

Wel veel van hetzelfde, en button mashen en QT events gameplay. De 70 euro niet waard imho. Ik haal Miles Morales wel een keer uit de budgettablet tzt.
Is ook een keuze, op easy/medium werkt button bashen, maar combo's leren is veel leuker en ziet er een stuk spectaculairder uit.

QT events zijn er maar niet constant, met name in de main mission. Heeft als voordeel dat het een veel filmischer ervaring wordt, sommige main missions zijn een en al spectacel.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 29-10 23:42

v8power67

Psn: Mausosaurus

4K w/RT: Reconstruction
4K w/o RT: Native
1080p w/RT: Native

- 1080p w/RT uses a lower internal resolution for RT.
- RT modes add voxel fog.
- Native 4K mode doesn't hold 60fps (around the 45-60 range), RT quality mode has worse performance (drops into the 30s).
- RT Performance mode holds 60fps most of the time (dips into the upper 50s in gameplay and 40s in cutscenes).
- 120fps: Cutscenes in the 70-80fps range, gameplay around 100-120fps but can drop significantly (lowest shown was 68fps).
- If the game detects your display supports 120Hz, it will ONLY output in the resolutions that the 120Hz mode supports. For example, if you have a 4K TV that does 120Hz in 1080p, you'll never be able to run the game at 4K, only 1080p.
- If you have a 120Hz display, the game will run all modes uncapped up to 120Hz. There are no locked, stable frame rate options.

Nou gelukkig geen game die ik wil spelen. Maar damn dit is wel heel matig. Is dit een betaalde remaster of een patch eigenlijk?

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDukemaster
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 29-10 10:02
Oke oke ultimate edition van Spiderman ook maar bestellen dan. Begin bijna te hopen dat Godfall tegen valt want zoveel tijd en geld heb ik nou ook weer niet. :P 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas170
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiadjo
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 09-03-2024
R.I.P.

Eerste PS5 overleden

:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soussi.
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-01-2021
Wat er zijn issues dat de ps5 naast een router staat??? iemand weet hier iets van? Lijkt me onwaarschijnlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiadjo
Soussi. schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 21:48:
Wat er zijn issues dat de ps5 naast een router staat??? iemand weet hier iets van? Lijkt me onwaarschijnlijk
YongYea (Youtuber) heeft als zijn PS5 te lang op stand-by staat dat hij vanzelf uitschakelt en als hij hem dan weer wil aanzetten dan is er een storage repair. Hij heeft contact gehad met Sony en die zeggen dat sommige mensen problemen hebben als ze een Google WiFi Router gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soussi.
  • Laatst online: 01-01-2021
Azo merci, hopelijk niet met andere routers heb zelf een netgear en die zou er naast komen te staan :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens700
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 04-08-2024
Kiadjo schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 21:53:
[...]

YongYea (Youtuber) heeft als zijn PS5 te lang op stand-by staat dat hij vanzelf uitschakelt en als hij hem dan weer wil aanzetten dan is er een storage repair. Hij heeft contact gehad met Sony en die zeggen dat sommige mensen problemen hebben als ze een Google WiFi Router gebruiken.
Lekker dan ik heb de Google Wifi router een aantal weekjes. We gaan het wel zien.

Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-09 12:34
Ai ik ook :-/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiadjo
Voor de mensen die geïnteresseerd zijn in die video.

Vanaf 41:56 heeft hij het erover.

Zal we opgelost zijn voor launch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley2009
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 28-10 20:45
Nu de release steeds dichterbij komt, en nu we ook weten wat er onder de kap zit, is mijn vraag hoe deze het beste te kunnen aansluiten.

Hierbij gaat het niet om het geluid, maar om het beste beeld te krijgen.

1) de PS5 aansluiten via een Marantz SR7011 en dan naar een 65C9. (uiteraard met de goed Hdmi kabels)
2) PS5 rechtstreeks op Hdmi 1 (receiver zit op Hdmi2) van de C9, uiteraard ook met een 2.1 hdmi kabel. (optische kabel naar de reciver)

Geluid vind ik niet zo belangrijk, speel bijna altijd met een headset. En voor uhd speler gebruik ik hem ook niet. Heb een goede aperte uhd speler staan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
iemand een idee hoeveel meter de hdmi kabel in de doos is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online
Hamazaki schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 22:13:
iemand een idee hoeveel meter de hdmi kabel in de doos is?
1,5m

Acties:
  • 0 Henk 'm!
harley2009 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 22:12:
Nu de release steeds dichterbij komt, en nu we ook weten wat er onder de kap zit, is mijn vraag hoe deze het beste te kunnen aansluiten.

Hierbij gaat het niet om het geluid, maar om het beste beeld te krijgen.

1) de PS5 aansluiten via een Marantz SR7011 en dan naar een 65C9. (uiteraard met de goed Hdmi kabels)
2) PS5 rechtstreeks op Hdmi 1 (receiver zit op Hdmi2) van de C9, uiteraard ook met een 2.1 hdmi kabel. (optische kabel naar de reciver)

Geluid vind ik niet zo belangrijk, speel bijna altijd met een headset. En voor uhd speler gebruik ik hem ook niet. Heb een goede aperte uhd speler staan..
De SR7011 geeft geen 4k120 door (want is HDMI2.0a), mocht je dat belangrijk vinden moet je dus rechtstreeks aansluiten op de tv en dan ARC gebruiken (gewoon met HDMI niet met optische kabel).

Mocht je dat niet belangrijk vinden dan gewoon rechtstreeks op de SR7011.

[ Voor 6% gewijzigd door Donstil op 10-11-2020 22:21 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
Nooo, klinkt niet best. Lijkt mij niet dat een router daarvan de oorzaak is. Hij zegt ook in het filmpje dat hij de betreffende router niet heeft.

Hopelijk is het een incident en niet de norm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud_VII
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 18:34
boefje79 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 20:08:
Omdat het nvme-slot nog even disabled is, heb ik een usb-enclosure gekocht om de nvme die ik nog had liggen alvast te kunnen gebruiken.

Nu merkte ik dat mijn PS4 Pro aangeeft dat je niet meerdere externe opslag bronnen kan gebruiken.

Jullie daar ervaring mee? Kan je wisselen tussen externe opslag met ieder een aantal games? (En gaat de ps5 wel meerder schijven tegelijk ondersteunen?)
Je kan meerdere externe schijven gebruiken. Maar niet tegelijk. Zowel op PS4 als PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
v8power67 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 21:03:
[YouTube: Devil May Cry 5: Special Edition - PS5 Ray Tracing + 120Hz Modes Tested!]
4K w/RT: Reconstruction
4K w/o RT: Native
1080p w/RT: Native

- 1080p w/RT uses a lower internal resolution for RT.
- RT modes add voxel fog.
- Native 4K mode doesn't hold 60fps (around the 45-60 range), RT quality mode has worse performance (drops into the 30s).
- RT Performance mode holds 60fps most of the time (dips into the upper 50s in gameplay and 40s in cutscenes).
- 120fps: Cutscenes in the 70-80fps range, gameplay around 100-120fps but can drop significantly (lowest shown was 68fps).
- If the game detects your display supports 120Hz, it will ONLY output in the resolutions that the 120Hz mode supports. For example, if you have a 4K TV that does 120Hz in 1080p, you'll never be able to run the game at 4K, only 1080p.
- If you have a 120Hz display, the game will run all modes uncapped up to 120Hz. There are no locked, stable frame rate options.

Nou gelukkig geen game die ik wil spelen. Maar damn dit is wel heel matig. Is dit een betaalde remaster of een patch eigenlijk?
Dit is het probleem van de game voor mensen met een 120hz tv. Je hebt dus nooit een steady fps, dus Capcom moet deze locken, en de gebruiker zelf de optie geven om 120hz aan te zetten.

Ooit (volgend jaar een keer) wil ik DMC 5 wel eens gaan spelen, dus hopelijk heeft Capcom het voor die tijd dan op orde.

[ Voor 4% gewijzigd door Recon24 op 10-11-2020 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 29-10 23:39

Martinspire

Awesomeness

Segafreak83 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 22:17:
[...]

Nooo, klinkt niet best. Lijkt mij niet dat een router daarvan de oorzaak is. Hij zegt ook in het filmpje dat hij de betreffende router niet heeft.

Ik hoop het ook. Maar hij gaat er wel netjes mee om imo.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDukemaster
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 29-10 10:02
https://www.tweaktown.com...n-games-coming/index.html

Dat worden dus nog een hoop cross gen games, waarvan GoW Ragnarok er één van zal zijn denk ik. Tegen de tijd dat men volledig is overgestapt naar PS5 hebben we onderhand al een PS5 Pro. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vagax
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 29-10 20:50

Vagax

Hehe

Poulske schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 13:01:
[...]

Ooh zo’n verhalen heb ik nog niet gelezen. Maar ik laat het wel fijn gebeuren.
Alhoewel ik mijn Xbox Series X pre-order lekker op tijd had besteld ging ik nog wel even meelezen in het draad.

Om de chaos even kort op te vatten:

Het begon met de track and trace, dinsdag kwam de Series X uit en vrijdag kregen vele al hun code waarbij er vervolgens alleen stond dat de label was aangemaakt, dus de console moest nog aankomen/verzonden worden maar het was beter dan niets.

Over het weekend heen kregen mensen hier en daar nog track and trace codes, sommige zagen hun status veranderen, de paniek ontstond al een beetje hier omdat er dus genoeg mensen waren die bij dezelfde webshop ook hadden besteld en nog niks hadden, er was ook erg veel mis- of gewoon geen communicatie vanuit Coolblue, Wehkamp en Game Mania (en andere partijen gok ik). Ik weet ook nog dat Media Markt verschillende verhalen voerde aan verschillende mensen

Maandag arriveerde, bij mij was rond de middag de status veranderd, dinsdag 10:00 - 14:00 zou ik hem krijgen. Bij heel veel mensen bleef het stil vanuit hun webshop, bij de andere mensen kregen ze hun track and trace pas net en bij nog een aantal was die zoals bij die van mij geupdate.

Maandag was het dus echt storm, iets waar Playstation 5 release denk geen last van zal krijgen is dat er de dag voor release nog nieuwe bestellingen worden aangenomen door webshops wegens extra voorraad oid. Om de haverklap op maandag middag was er voor 10 seconden voorraad bij een webshop en voor iemand de link deelde naar de shop was het al uitverkocht, dat in combinatie met veel mensen die nog steeds geen track and trace code hebben gehad leide tot een grote put van frustratie, ergenissen, bezorgheid en een tikeltje vreugde van de mensen waar het allemaal lukte.

Wees er in ieder geval heel erg van bewust dat pas de dag voor de verzending, zelfs tot 12 uur s'nachts, er nog steeds track and trace codes zullen volgen. Zoek contact met de webshop als je twijfelt.

[ Voor 3% gewijzigd door Vagax op 10-11-2020 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
TheDukemaster schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 23:22:

Dat worden dus nog een hoop cross gen games, waarvan GoW Ragnarok er één van zal zijn denk ik. Tegen de tijd dat men volledig is overgestapt naar PS5 hebben we onderhand al een PS5 Pro. :/
Nou ja zeg, hoeveel konijnen gaat Sony nog uit de hoed toveren?

"We believe in generations" :r.

Snap het prima vanuit zakelijk oogpunt, maar sjonge. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Segafreak83 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 22:17:
[...]

DOAs hou je natuurlijk altijd, maar zijn extra zuur tijdens de release periode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caayn
  • Niet online
TheDukemaster schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 23:22:

“We believe that when you go to all the trouble of creating a next-gen console, that it should include features and benefits that the previous generation does not include. And that, in our view, people should make games that can make the most of those features. We are thinking that it is time to give the PlayStation community something new, something different, that can really only be enjoyed on PS5.” - Jim Ryan, mei 2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
Caayn schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 23:44:
[...]
Dat sowieso, zag ook al meerdere Xboxen voorbij komen die zo goed als DOA zijn, zit je mooi te kijken -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cold_as_ijs
  • Laatst online: 29-10 07:01
Caayn schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 23:44:
[...]
Ben ik even blij dat ik mijn ps4 nog gewoon heb, mocht ik zo onfortuinlijk zijn kan ik tenminste nog lekker gamen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Recon24 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 22:41:
[...]

Dit is het probleem van de game voor mensen met een 120hz tv. Je hebt dus nooit een steady fps
Volgens mij snap je VRR niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Hamazaki schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 23:57:
[...]

Volgens mij snap je VRR niet echt.
Je bedoeld dat vrr wat nog niet werkt op de ps5...
Dus heeft hij gewoon een punt. Geen stabiele fps als je 120hz tv hebt. Is duidelijk iets wat gepatched moet worden.
En sony moet vrr er nog in patchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley2009
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 28-10 20:45
Donstil schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 22:14:
[...]

De SR7011 geeft geen 4k120 door (want is HDMI2.0a), mocht je dat belangrijk vinden moet je dus rechtstreeks aansluiten op de tv en dan ARC gebruiken (gewoon met HDMI niet met optische kabel).

Mocht je dat niet belangrijk vinden dan gewoon rechtstreeks op de SR7011.
Oke . zal dus rechtstreeks via tv gaan. Gaat er mij om om htet mooiste beeld te krijgen.. Zoals ik dat lees is dat via de tv..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32
Hamazaki schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 20:38:
[...]

QT kan je uitzetten... overigens, dat was bij deel 1. het gaat eerder om de grafische kracht van de PS5 te zien. alleen daarvoor al moet je spiderman of godfall hebben op release. goede gameplay gerichte spellen heb je nooit op launch.
Nou, ik moet sowieso niks. Ik ga niet tegen mijn zin de volle mep voor een game betalen en deze spelen. Ik ga lekker met TLOU 2 aan de gang en daarna Cyberpunk. Zo fantastisch ziet Spider-Man er ook weer niet uit, zo als ik zei, veel van hetzelfde. Allemaal bruine gebouwen en weinig sfeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 18:19

Oxigeon

En zo is dat!

Erapaz schreef op woensdag 11 november 2020 @ 06:28:
[...]

Nou, ik moet sowieso niks. Ik ga niet tegen mijn zin de volle mep voor een game betalen en deze spelen. Ik ga lekker met TLOU 2 aan de gang en daarna Cyberpunk. Zo fantastisch ziet Spider-Man er ook weer niet uit, zo als ik zei, veel van hetzelfde. Allemaal bruine gebouwen en weinig sfeer.
Spectaculair vind ik hem er eigenlijk wel uit zien. Spiderman is norma gesproken niet mijn ding. Zodra deze een keer in de busgetbak ligt neem ik deze mee.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:00

MazeWing

The plot thickens...

Segafreak83 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 23:33:
[...]

De nieuwe consoles gaat gewoon het klassieke pc gamen achterna en heeft ook raakvlakken met hoe telefoons werken. Je kunt het spel op meerdere instellingen (opties en resolutie) spelen en naar gelang de kracht van het platform krijg je meer (minder) mooie graphics.

Gezien de huidige ontwikkelkosten van spellen en dat het deze generatie echt letterlijk een evolutie is, ipv een geheel "nieuw" ontwerp (is volgens mij nog nooit voorgekomen), kan dat nu ook. Het is nu niet zo alsof er echt baanbrekend andere dingen mogelijk zijn als je enkel voor de PS5 ontwikkeld en niet voor de PS4.

Als er een pc-port komt van een PS5 spel dan zal dit sowieso verschillende opties moeten hebben qua resolutie en grafische pracht & praal. Als dit zo is, kan het ook gewoon op een PS4(pro) draaien.

[ Voor 18% gewijzigd door MazeWing op 11-11-2020 07:07 ]

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GK87
  • Registratie: December 2014
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
v8power67 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 00:26:
[...]

Je bedoeld dat vrr wat nog niet werkt op de ps5...
Dus heeft hij gewoon een punt. Geen stabiele fps als je 120hz tv hebt. Is duidelijk iets wat gepatched moet worden.
En sony moet vrr er nog in patchen.
VRR en stabiele fps? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008

Oxigeon

En zo is dat!

Mejaar. Wie zegt dat hij de eerste in-line was. Ik meen dat ik dat was... nouja, als je een influencer bent en je wat reclame maakt voor Sony krijg je die dingen gewoon

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ridicuul
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 24-10 15:55
Oxigeon schreef op woensdag 11 november 2020 @ 08:00:
[...]

Mejaar. Wie zegt dat hij de eerste in-line was. Ik meen dat ik dat was... nouja, als je een influencer bent en je wat reclame maakt voor Sony krijg je die dingen gewoon
Stond jij ook op de foto met Andrew House dan?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/g-LzZYxId4TNuo1K9TEY0DxgbDo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Ch8b9EHVqZIuAWAM0yGyiuOO.jpg?f=user_large

This is absolutely ridiculous

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chic de Friemel
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 10-09 09:09
First in line... hoe dan? Moet je dan met je slaapzak voor Sony HQ liggen? Of bij de lokale gamesboer? Of moet ik nu alvast per aangetekende brief ter reservering van de PS6 plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caayn
  • Niet online
Chic de Friemel schreef op woensdag 11 november 2020 @ 08:16:
First in line... hoe dan? Moet je dan met je slaapzak voor Sony HQ liggen? Of bij de lokale gamesboer? Of moet ik nu alvast per aangetekende brief ter reservering van de PS6 plaatsen?
Een paar dagen voor het launch event in de VS voor de deur gaan liggen ;)

Gelukkig had Sony hem al snel erkend als eerste en lieten ze hem 's nachts naar huis gaan om warm te slapen en hoefde hij niet in de vrieskou (toen het nog koud was in November, vroegah :+) in een slaapzak op de stoep te overnachten.

[ Voor 5% gewijzigd door Caayn op 11-11-2020 08:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011

Major_ton

Shoot!

Voor de duidelijkheid; games met een uncapped framerate, oftewel variabel, lopen hakkelig op alle TV's zolang er geen sprake is van VRR support (op zowel console als TV). Daar heeft een 120Hz paneel niks mee te maken. Zonder VRR wil je een locked framerate op 30, 60 of 120Hz (wanneer 120Hz ondersteund wordt) voor een vloeiend beeld zonder haperingen.

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-10 22:23
v8power67 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 21:03:
[[URL="https://youtu.be/nwsI6RG7DDQ"]YouTube: Devil May Cry 5: Special Edition - PS5 Ray Tracing +

Volgens mij gratis update. Performance is echt dramatisch. Volgens DF is er een engine-technisch probleem. De RE7 engine is blijkbaar niet optimaal geschikt voor next-gen. Daarnaast is de bandbreedte van de next-gen niet extreem veel hoger dan op current-en wat niet meehelpt om native 4K op hoge framerate steady te krijgen.

We gaan denk ik wel meer zien dat native 4K met steady 60fps te hoog gegrepen zal zijn. Beter richten ze zich op reconstructie technieken die de 4K kwaliteit benadert maar veel minder resources kost. Nu ook wel benieuwd of de PS5 Variable Rate Shading gaat ondersteunen. Dat is deze generatie wel een must om games op een hogere framerate (ook 60fps) te krijgen.

[ Voor 9% gewijzigd door Hulleman op 11-11-2020 08:53 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Nu online
Ik zie het verschil tussen native 4K non-native 4K vaak niet. Verschil tussen goede en slecht HDR implementatie en 30 vs 60 FPS zie ik wel. Hoop dat er daar veel focus op ligt deze generatie.

@bram1984 waar ben jij? Ik moet ineens al m’n nieuwtjes zelf opzoeken😂?

[ Voor 17% gewijzigd door giantgiantus op 11-11-2020 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
giantgiantus schreef op woensdag 11 november 2020 @ 08:49:
Ik zie het verschil tussen native 4K non-native 4K vaak niet. Verschil tussen goede en slecht HDR implementatie en 30 vs 60 FPS zie ik wel. Hoop dat er daar veel focus op ligt deze generatie.
Helemaal met je eens ook wat betreft HDR > 4K. Focus moet liggen op zeer goede reconstructie technieken (DLSS achtig) en het slim verdelen van resources (VRS). Native 4K is nergens voor nodig en kost zo extreem veel resources. Dat kan beter gestopt worden in betere framerates of hoge framerate icm raytracing. Liever 1440p 60fps RT dan 4K 30fps RT.

Moet bram op de bank zitten? Zie em ook al een tijdje niet meer idd :P

[ Voor 12% gewijzigd door Hulleman op 11-11-2020 08:59 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07:36
Hulleman schreef op woensdag 11 november 2020 @ 08:57:
[...]

Helemaal met je eens ook wat betreft HDR > 4K. Focus moet liggen op zeer goede reconstructie technieken (DLSS achtig) en het slim verdelen van resources (VRS). Native 4K is nergens voor nodig en kost zo extreem veel resources. Dat kan beter gestopt worden in betere framerates of hoge framerate icm raytracing. Liever 1440p 60fps RT dan 4K 30fps RT.

Moet bram op de bank zitten? Zie em ook al een tijdje niet meer idd :P
Dit ja. DLSS-achtige technieken en Oodle Kraken compressie gaan hierin een sleutelrol spelen. Had hier maandag nog een linkje gepost van iemand die Death Stranding op de PC in 240p heeft gerenderd... dankzij DLSS zag het er nog verbazingwekkend goed uit en was het goed speelbaar. Dat is een extreem voorbeeld, maar wel de toekomst. Daarnaast ga je echt niet meer het verschil zien tussen native 4K en slimme DLSS-achtige upscaling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusterclucker
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 31-07 15:11
Enig idee hoelaat het embargo vandaag verloopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas170
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

Fusterclucker schreef op woensdag 11 november 2020 @ 09:05:
Soony

@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timetje100
  • Laatst online: 27-10 14:46

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18:47
Welk embargo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starscreamer
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 12:26
Bas170 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 06:30:
[...]

Tja, ik ben pas sinds 2016/2017 actief aan het gamen. Mijn ouders waren nogal strict qua gametijd (max. 3 uur elk weekend en niet doordeweeks gamen), dus heb nog wel wat in te halen :)
Ik pas vanaf 1990 (NES 8 bit nog steeds in bezit) :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyhfin
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-10 09:28
Ik vind het niet zo boeiend, maar dat ze de hele Playstation mogen laten zien. Kappen er eventueel af. De media apps mochten nog niet getoond worden. Er zat best nog wat onder embargo als je de video's hebt gezien werd vaak gezegd: 'dit mogen we nog niet laten zien'.

-Edit-
Daarnaast hebben we volgens mij van de reviewers alleen nog maar Spider-man en Astro's Playroom gezien? The Pathless en Bugsnax al wel reviews, maar geen 'vrije' gameplay.

[ Voor 18% gewijzigd door Kyhfin op 11-11-2020 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timetje100
Starscreamer schreef op woensdag 11 november 2020 @ 09:16:
[...]

Ik pas vanaf 1990 (NES 8 bit nog steeds in bezit) :X
Ik kreeg als 10 jarige een ps3 eerste editie cadeau met mijn verjaardag:P. Toen begon het:D
Kreeg ik resistance fall of a men bij de ps3, was best een enge game voor een 10 jarige xd

Daarna vooral pc gaming, afgelopen 2 jaar ps4 + pc en nu dan ps5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
Ben wel benieuwd wanneer de godfall ambargo verloopt. Die game komt morgen uit en nog geen review gezien. Vaak geen heel goed teken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
timetje100 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 09:23:
[...]
Ik kreeg als 10 jarige een ps3 eerste editie cadeau met mijn verjaardag:P. Toen begon het:D
Kreeg ik resistance fall of a men bij de ps3, was best een enge game voor een 10 jarige xd
Vooral een gestoord cadeau voor een 10 jarige 8)7 Maar kan me je blijdschap toen goed voorstellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zvennn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-04 12:52
Ik vermoed dat het embargo van Godfall tegelijkertijd verloopt met die van de PS5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rstift
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 29-10 17:39
Godfall embargo verloopt ook vandaag had ik ergens gelezen. Erg benieuwd naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michiel_1982
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 03-02 17:10
Hulleman schreef op woensdag 11 november 2020 @ 09:26:
[...]

Ben wel benieuwd wanneer de godfall ambargo verloopt. Die game komt morgen uit en nog geen review gezien. Vaak geen heel goed teken.
Demon's Souls ook niet. Dus.... Hopelijk geen slecht nieuws

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
Michiel_1982 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 09:30:
[...]

Demon's Souls ook niet. Dus.... Hopelijk geen slecht nieuws
Goed punt.... ik verwacht dat die game wel een 9 gaat scoren. Godfall verwacht ik niks van, maar hoop ik wel op. Een dikke lootslasher die een echte next-gen showcase is, zie ik wel zitten. Demon's Souls is te moeilijk voor me ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
heb gisteren nieuwe hi-res patch van warzone gedownload en videos van jackfrag gezien.

geen fov slider/120 modus.. gewoon de ps4 versie die draait op de ps5 voor warzone... zware tegenvaller voor mij.

Als ik de ps5 volgende niet bij launch krijg wacht ik tot die normaal te orderen is, ik ga ook geen 400 bijbetalen voor schooiers die winst willen maken.

Wel zin in spiderman btw.. was ook een dijk van een sp game 2 jaar terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:38
Btw vind wel dat de aankoop refund gedoe binnen PS store wel op de schop mag.
Binnen Steam of Google play bijv gaat dit vrij makkelijk.
Je koopt een game maar vind het binnen de uur(?) dat je em hebt eigenlijk toch niets aan, dan heb je de mogelijkheid om je aankoopbedrag terug te krijgen door een uninstall/verwijderen uit de bibliotheek.
Het kan binnen de PS store wel maar zitten weer voorwaarden aan, hopeloos omslachtig en verouderd imo, just my 2 cents..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusterclucker
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 31-07 15:11
Correct me if I'm wrong maar we hebben buiten BC-games en first party games geen loading times gezien, zoals Assassin's Creed Valhalla. Ik hoop dat dat vandaag duidelijk wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloggs
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-10 13:58
Fusterclucker schreef op woensdag 11 november 2020 @ 09:54:
Correct me if I'm wrong maar we hebben buiten BC-games en first party games geen loading times gezien, zoals Assassin's Creed Valhalla. Ik hoop dat dat vandaag duidelijk wordt.
Kotaku heeft wat tests gedaan.

https://kotaku.com/ps5-an...mpared-they-re-1845638380

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
  • Laatst online: 26-10 09:29
Daar gaan we. Bol heeft de accessoires op de post gedaan. Morgen de DS zelf in handen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timetje100
Steven030 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 09:57:
Daar gaan we. Bol heeft de accessoires op de post gedaan. Morgen de DS zelf in handen
Ik heb nog geen mail ontvangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
  • Laatst online: 26-10 09:29
timetje100 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 09:58:
[...]

Ik heb nog geen mail ontvangen
Ik verzendmails van de controller en de charging station. MM, de Pulse 3D en de media remote volgen vast later vandaag.
Stonden trouwens op “gereserveerd”, dus de datum of gereserveerd in je bestelling maakt inderdaad niets uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Nu online
Steven030 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 09:57:
En dan de ps5 niet krijgen. Eigenlijk kansloos dat Sony niet gewoon een wereldwijde launch heeft. Die week kan toch niet zo veel verschil maken.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Iemand enig idee of de PlayStation Pulse Wireless Headset ook zal werken met de PS5? Ik heb ‘m destijds gekocht voor de PS3 en ik gebruik ‘m ook naar volle tevredenheid met m’n PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19:37

Superkiwi

Hoi doei

BigF25 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 09:44:
Je koopt een game maar vind het binnen de uur(?) dat je em hebt eigenlijk toch niets aan, dan heb je de mogelijkheid om je aankoopbedrag terug te krijgen door een uninstall/verwijderen uit de bibliotheek.
Het beste zou zijn als er gewoon weer demo's beschikbaar komen van elke game.
Ik laat nu ook redelijk wat games liggen omdat ik niet 100% overtuigd ben, een demo zou dan de doorslag kunnen geven.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17:00
Nu we toch rustig moeten wachten tot de embargo's vervallen, kan iemand een logische redenatie geven voor het volgende?

Van de SSD in de PS5 zou 160gb afgesnoept worden voor het OS.
Als je kijkt naar Windows 10 dan heeft dit ongeveer 15gb nodig. Een "simpel" OS als voor de PS5 zou toch makkelijk met 5GB moeten kunnen? Dat je wat ruimte overlaat voor eventuele updates en dergelijke is logisch, maar wat is de reden dat er ruim 160gb bezet wordt?
Heeft dat te maken met het "quick resume" gebeuren?

[ Voor 5% gewijzigd door yorroy op 11-11-2020 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
  • Laatst online: 09-09 12:34
Er zitten in elk geval ook veel buffers in, bijvoorbeeld voor het opnemen van gameplay moet een stuk hardeschijf gereserveerd worden omdat de playstation altijd je afgelopen uur ofzo als video opslaat.
Dit wordt wel continue overschreven tot je iets echt wil bewaren.

Waarschijnlijk is er ook geen quick resume omdat dit ook weer een hadeschijf buffer nodig heeft om te werken en de games starten toch al snel.

Verder zit Astro Playroom in die 160 gb volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirinR
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 11:42
Raem schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 13:16:
Met de PS5 kun je straks dus ook de speeltijd van je PS4 games zien. Het lijkt erop dat dit nu al in de API meegestuurd wordt voor sommige games.
Als ik mijn gamercard via Exophase bekijk zie ik namelijk bij veel PS4 games nu een speeltijd erbij staan.

https://www.exophase.com/psn/user/RaemNL/

Edit: oh, schijnbaar sinds 1 november al. 8)7
Bedankt voor de tip! Ik heb gisteren een account aangemaakt en van de meeste games staan de speeltijd er bij. Alleen mijn trophy-level wordt nog verkeerd weergegeven (84 in plaats van 124). Alle trophies staan er wel in dus hopelijk wordt dit vanzelf bijgewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caayn
  • Niet online
yorroy schreef op woensdag 11 november 2020 @ 10:08:
Nu we toch rustig moeten wachten tot de embargo's vervallen, kan iemand een logische redenatie geven voor het volgende?

Van de SSD in de PS5 zou 160gb afgesnoept worden voor het OS.
Als je kijkt naar Windows 10 dan heeft dit ongeveer 15gb nodig. Een "simpel" OS als voor de PS5 zou toch makkelijk met 5GB moeten kunnen? Dat je wat ruimte overlaat voor eventuele updates en dergelijke is logisch, maar wat is de reden dat er ruim 160gb bezet wordt?
Een console werkt iets anders ;)
  • 825GB is in de praktijk 768GB: GB vs GiB, binair vs decimaal, 1024 bytes vs 1000 bytes. Lang leve hard disk fabrikanten en lobbyisten...
  • Reservering voor het OS
  • Reserveringen voor werk ruimte (tijdelijke stallen van updates, swap files, realtime opnames, etc.).
  • Reservering voor toekomstige OS upgrades die mogelijk meer ruimte vereisen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Segafreak83 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 23:33:
[...]

Er was al eerder aangegeven dat de PS4 nog 2 jaar ondersteund wordt, Niets nieuws want de PS3 kwamen ook ongeveer nog 2 jaar games voor uit. Heeft imho niet zoveel met de generaties te maken.

Kijk hoe Spiderman er op de PS5 uitziet en vergelijk het met de PS4 versie dan is er een groot verschil en dat is nog maar een remaster. Dat je gelooft in een nieuwe generatie met nieuwe features betekend nog niet dat je de oude gen als een baksteen laat vallen. Daar zou je pas commentaar op krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:38
dvdkiwi schreef op woensdag 11 november 2020 @ 10:07:
[...]

Het beste zou zijn als er gewoon weer demo's beschikbaar komen van elke game.
Ik laat nu ook redelijk wat games liggen omdat ik niet 100% overtuigd ben, een demo zou dan de doorslag kunnen geven.
Optie idd. Demo is niet helemaal representatief voor de volledige game, alhoewel je wel genoeg impressie kunt opdoen of de game wel of niet wat voor je is.
Demo's van elke game is niet realistisch, is echt afhankelijk van de ontwikkelaar.
Liefst gewoon dat Sony dit in de nabije toekomst aanpast in de eigen reglementen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
schijnt dat er op een aantal zaken nog een embargo zit, vermoedelijk Demon Souls en Godfall. de PS5 zelf hebben we alles al van gezien volgens mij. Schijnt de reden te zijn dat de Tweakers review vandaag pas komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19:37

Superkiwi

Hoi doei

BigF25 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 10:16:
[...]
Optie idd. Demo is niet helemaal representatief voor de volledige game,
In mijn ogen nog altijd representatiever dan alleen het eerste uur van een game ;)

Ik lees net dat Assetto Corsa Competizione op de next gen (lees: series X) gewoon draait zoals het hoort
(lees: veel beter dan op de PS4/OneX). Goed nieuws :)
Doe mijn Demon Souls en ACC en ik vermaak me wel.

[ Voor 30% gewijzigd door Superkiwi op 11-11-2020 10:27 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

dvdkiwi schreef op woensdag 11 november 2020 @ 10:24:
[...]

In mijn ogen nog altijd representatiever dan alleen het eerste uur van een game ;)

Ik lees net dat Assetto Corsa Competizione op de next gen (lees: series X) gewoon draait zoals het hoort
(lees: veel beter dan op de PS4/OneX). Goed nieuws :)
Doe mijn Demon Souls en ACC en ik vermaak me wel.
YouTube: Xbox Series X Back-Compat: Red Dead Redemption 2, Ark, Just Cause 3,...
Vanaf 9:09 zie je acc op xsx en juist die game heeft als een van de weinige niet echt een grote boost. Dus tenzij er een patch geweest is lijkt me dit nog steeds verre van optimaal.
Zal denk op ps5 niet veel beter zijn maar dat gaan we vanzelf zien komende weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
Fusterclucker schreef op woensdag 11 november 2020 @ 09:54:
Voor PS5 nog niet nee. Hier een filmpje oneX vs XSX. Krijg je een beetje beeld wat te verwachten:

Loadtimes op current-gen is echt gestoord, net als bij odyssey en origins. Ik heb 100uur in odyssey zitten, waarvan ik wel 5uur naar laadschermen heb zitten kijken denk ik. Echt niet te doen.

Wat ik wel bijzonder vind is dat de PS5 een veel snellere SSD en I/O heeft dan de XSX, maar dat de XSX over het algemeen snellere laadtijden kent. Wel voornamelijk bij BC games gezien, maar wel opvallend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07:36
Hulleman schreef op woensdag 11 november 2020 @ 10:45:
[...]
Wat ik wel bijzonder vind is dat de PS5 een veel snellere SSD en I/O heeft dan de XSX, maar dat de XSX over het algemeen snellere laadtijden kent. Wel voornamelijk bij BC games gezien, maar wel opvallend.
Softwarematige bottlenecks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Nu online
Wanneer verlopen eigenlijk de review embargo’s op bv daemon souls en call of duty? Ben wel benieuwd hoe die gaan presteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy50
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 27-04 09:50
Hier mag ik morgen ook remote van ps5 ontvangen en Assassin's Creed: Valhalla(ps5) .
Charge station zal pas 19 november zijn samen met de console staat op bol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
Hulleman schreef op woensdag 11 november 2020 @ 10:45:
[...]

Voor PS5 nog niet nee. Hier een filmpje oneX vs XSX. Krijg je een beetje beeld wat te verwachten:
[YouTube: Assassin's Creed Valhalla Xbox Series X And Xbox One Load Times Compared]

Loadtimes op current-gen is echt gestoord, net als bij odyssey en origins. Ik heb 100uur in odyssey zitten, waarvan ik wel 5uur naar laadschermen heb zitten kijken denk ik. Echt niet te doen.

AC games zijn sws slecht geoptimaliseerd vindt ik altijd, als het 1 minuurt duurt op een xbox one is het sowieso bagger. ik zag een streamer van de week die kreeg een early key voor valhalla.. het eerste wat ik zag waren animaties die totaal verkeerd in mekaar overliepen. had al gelijk weer genoeg gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destroyer6670
  • Laatst online: 11-10 13:55
Vraagje, doen ander tweakers ook de US ps plus? Wat zijn jullie ervaringen hiermee? Dat kost via sommige sites maar 26 euro ipv minstens 45 euro voor de NL versie? Ik heb al jaren geen plus gehad, maar voor de gratis ps5 en ps5 games lijkt het me wel wat. (Snap het nadeel dat je de nl geclaimde zaken niet meer hebt, en vice versa als je toch weel nl ps plus doet.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Ik heb op de PS4 vanaf Horizon Zero Dawn geen spel meer gespeeld sinds het lawaai van mijn Pro.. ga maar beginnen met God of War, Last of Us 2 en Spiderman :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
In het algemeen over defecten:

- Het zou me niets verbazen als er mensen zijn die expres dingen kapot maken of faken voor de clicks.

- Het kan gebeuren dat er een klein percentage apparaten niet goed werkt. Bij van die grote launches is de kans dus groot dat er een aantal mensen zijn die pech hebben, en dat wordt natuurlijk direct opgepikt en uitvergroot. Als er 5 a 10miljoen consoles verkocht zijn en op dezelfde dag geleverd worden, dan is 0.01% failures gelijk aan 500 - 1.000 mensen die pech hebben. Als een groot deel van die mensen dan online gaat klagen (en grote kans denk ik, met early adopters), dan lijkt het wellicht erger dan het is.

(dit was een reactie ergens op, maar die post is terecht verwijderd :), bij deze alvast wat advies voor de komende weken ;))

[ Voor 8% gewijzigd door nioz op 11-11-2020 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exxus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-10 08:55
Vandaag eindelijk de review van Tweakers online. Ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 25-09 21:25
Zo zo, posts verwijderen, zonder toelichting, zo erg was de inhoud toch niet?

Worden de lontjes richting lunchday wat kort waarde mods?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas170
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
boefje79 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 11:28:
Zo zo, posts verwijderen, zonder toelichting, zo erg was de inhoud toch niet?

Worden de lontjes richting lunchday wat kort waarde mods?
Volgens mij kun ook jij de TW lezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
ik snap niet dat er over 7 dagen release staat terwijl bijna niemand dat ding kan bemachtigen;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
shakespeare schreef op woensdag 11 november 2020 @ 11:04:
[...]
AC games zijn sws slecht geoptimaliseerd vindt ik altijd, als het 1 minuurt duurt op een xbox one is het sowieso bagger.
Zit wellicht deels in optimalisatie, maar vooral in de beperking van de xone en ps4. Kijk eens naar laadtijden van GTAV of RDR2. Dat is ook echt insane.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Nu online
shakespeare schreef op woensdag 11 november 2020 @ 11:32:
ik snap niet dat er over 7 dagen release staat terwijl bijna niemand dat ding kan bemachtigen;)
Heel veel mensen hebben er gewoon 1 weten te bemachtigen. Dat het apparaat schaars is, is een feit, net als bij heel veel tech launches.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas170
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

shakespeare schreef op woensdag 11 november 2020 @ 11:32:
Pre-orders jonguh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens Bol.com is Spider-man onderweg. Kan ik een week lang al naar het doosje kijken. :o :+

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19:54
Zijn er nog mensen die voorbij de Pulse 3D kijken en gewoon al een betere hoofdtelefoon bezitten of gaan kopen? Gezien ze HRTF gebruiken heeft de marketing afdeling goed werk geleverd met de naamgeving gezien de interesse in de headset, maar technisch gezien is het natuurlijk fud.

[ Voor 4% gewijzigd door Paprika op 11-11-2020 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Laatst online: 29-10 23:19
Paprika schreef op woensdag 11 november 2020 @ 11:44:
Zijn er nog mensen die voorbij de Pulse 3D kijken en gewoon al een betere hoofdtelefoon bezitten of gaan kopen? Gezien ze HRTF gebruiken heeft de marketing afdeling goed werk geleverd met de naamgeving gezien de interesse in de headset, maar technisch gezien is het natuurlijk fud.
Nee, 3D Pulse besteld en vermoedelijk vind ik het niet fijn gamen en leg ik de headset in de kast om daarna nooit weer te gebruiken. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G4mert
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-04 19:52
tommy50 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 10:57:
Hier mag ik morgen ook remote van ps5 ontvangen en Assassin's Creed: Valhalla(ps5) .
Charge station zal pas 19 november zijn samen met de console staat op bol
Gek. Mijn charge station en controller worden morgen geleverd door Bol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 25-09 21:25
*knip* doe normaal...

[ Voor 85% gewijzigd door Geronimous op 11-11-2020 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19:54
NotSoSteady schreef op woensdag 11 november 2020 @ 11:46:
[...]

Nee, 3D Pulse besteld en vermoedelijk vind ik het niet fijn gamen en leg ik de headset in de kast om daarna nooit weer te gebruiken. :9
Dat kan natuurlijk ook :+...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18:47
NotSoSteady schreef op woensdag 11 november 2020 @ 11:46:
[...]

Ik geef je er €50 voor. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Paprika schreef op woensdag 11 november 2020 @ 11:44:
Mijn hoofdtelefoon (Kingston HyperX Cloud2) was destijds een van de betere bekabelde hoofdtelefoons in het prijssegment (80 euro) en was volgens de hardware.info review zelfs beter dan duurdere hoofdtelefoons, Dus ik denk dat de Sony zeker mindere kwaliteit is.

Als 3D audio echt mindblowing blijkt te zijn dan kan het zijn dat ik een betere koptelefoon wil, maar dan is dat in het prijs segment € 150 +

Pagina: 1 ... 264 ... 283 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
[font size=16]
In dit topic geen statusupdates van je bestelling, daarvoor is [PS5] Pre-order, bestellingen en levertijden
[/font]
Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden