Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 28-10 15:41

s0kkie

Cowabunga

Zoveel paniek voor een game wat je toch nog 9 dagen niet kan spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas170
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

Jumpman schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 07:37:
PS5 Assassins Creed Valhalla is gisteren verstuurd. Maar ja, voorlopig nog wachten.
Die van mij is onderweg, maar ik ben vrijdag pas weer thuis en UPS vereist een handtekening :')

En bij de buren laten bezorgen kun je pas kiezen na 1 mislukte poging. Dan heb je de code op het "niet thuis" briefje nodig.

Dat is leuk, maar ik heb vrijdag pas toegang tot de brievenbus :')

Enfin, die zal wel op een pakketpunt belanden

https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:33
Ik wilde hem ook annuleren, maar dat hoeft nu niet meer.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18:47
Waarom hebben jullie de PS5 versie gekocht als de PS4 versie goedkoper is en een gratis upgrade heeft. Alleen voor de kleur van het doosje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:33
Poulske schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 08:42:
Waarom hebben jullie de PS5 versie gekocht als de PS4 versie goedkoper is en een gratis upgrade heeft. Alleen voor de kleur van het doosje?
Ik heb € 58,00 betaald voor de PlayStation 5 variant, dat leek mij toen goedkoop.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-10 22:23
Poulske schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 08:42:
€ 55,99 betaald voor de PS5 variant in de ubi store. Prima prijs lijkt me.
Ik verkoop de game toch weer en een PS5 versie levert meer op dan een PS4 versie.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-10 16:17
Ik heb een vraagje voor de experts :P Ik zie in de verschillende gameplay videos van Miles Morales een legio aan controls en combinaties die je moet uitvoeren (en onthouden) om iets uit te voeren. Ik heb Spiderman niet gespeeld op de PS4, maar is dat ook jullie ervaring dat je veel controls/combinaties hebt? Ik ben daar altijd heel slecht in met onthouden, vandaar mijn vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23:58
Gusev schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 09:04:
Ik heb een vraagje voor de experts :P Ik zie in de verschillende gameplay videos van Miles Morales een legio aan controls en combinaties die je moet uitvoeren (en onthouden) om iets uit te voeren. Ik heb Spiderman niet gespeeld op de PS4, maar is dat ook jullie ervaring dat je veel controls/combinaties hebt? Ik ben daar altijd heel slecht in met onthouden, vandaar mijn vraag.
Ja je hebt inderdaad veel combinaties en die onthield ik ook niet allemaal dus ik beperkte ook tot alleen de basis moves plus een handvol die heel tof zijn om uit te voeren en die ik nog kon onthouden. De game speelt echt heerlijk dus laat je er niet door tegenhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Je hebt wel bepaalde moves en combinaties waarmee je specifieke dingen kunt doen, maar om eerlijk te zijn: ik button-bash voor een groot deel en gebruik vaak dezelfde combinaties, gaat prima O-)
Er zit in een menu een 'move list' die je ook nog kan checken als je wil, maar bij mij was het meestal gewoon een beetje web schieten en dan vierkantje bashen :)
Het is echt absoluut geen ingewikkelde game, sterker nog: ik vond het echt de perfecte game om na een vermoeiende werkdag even mee te chillen. Leuke grapjes, lekker beetje rondslingeren _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Jummy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 29-10 18:32
verkeerde topic

[ Voor 92% gewijzigd door Mr. Jummy op 10-11-2020 09:15 ]

Sultana?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 30-10 06:58
Zijn inderdaad veel combinaties en mogelijkheden die je langzaamaan wel gaat onthouden. Anders gewoon buttonbashen en je favoriete moves eruit gooien!
En als ik je een tip mag geven (en wat frustratie wellicht :p); doe de drone challenges zodra je ze kunt doen. Ik heb ze tot 't eind bewaard maar door die challenges ga je echt het webslingen goed doorkrijgen. Achteraf had ik dat liever eerder gedaan om gewoon echt vlot en tof door de stad heen te gaan :)

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:09
Een dubbele cookiewall.. die ben ik nog niet eerder tegengekomen.. en dus ook maar weggeklikt.. aan dat soort onzin ga ik niet meedoen.

*sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyhfin
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-10 09:28
schaapiej schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 09:14:
[...]

Zijn inderdaad veel combinaties en mogelijkheden die je langzaamaan wel gaat onthouden. Anders gewoon buttonbashen en je favoriete moves eruit gooien!
En als ik je een tip mag geven (en wat frustratie wellicht :p); doe de drone challenges zodra je ze kunt doen. Ik heb ze tot 't eind bewaard maar door die challenges ga je echt het webslingen goed doorkrijgen. Achteraf had ik dat liever eerder gedaan om gewoon echt vlot en tof door de stad heen te gaan :)
Bedankt voor de tip. Voor mij is Spider-man ook nieuw en ben meestal ook niet van de vele combinaties behalve als het op een redelijk tempo wordt uitgelegd. Alles in één keer vind ik vaak irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirinR
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 30-10 11:42
Ik heb deze mail ontvangen van Game Mania over mijn Sackboy pre-order
Hey gamer,

Allereerst bedankt voor jouw pre-order bij Game Mania!

Omwille van een feestdag in België is het niet mogelijk om Sackboy – A big Adventure op 12/11 bij je thuis te leveren. Je mag het pakket uiteraard wel op vrijdag 13 november bij je thuis verwachten en de verzendbevestiging daarvan zal je op 12/11 in je mailbox zien verschijnen. Vanaf dat moment kan je het pakket op de voet volgen.

Deze informatie staat ook al even op onze website te lezen, maar we wilden je hier toch nog even persoonlijk van op de hoogte stellen!

Met vriendelijke groeten,
Game Mania
Opvallend genoeg heb ik geen mail gehad van Miles Morales die wel op de 12e wordt bezorgd. Ik woon in NL btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FMS schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 07:51:
Ps4 Pro verkocht. Ik had er de laatste tijd toch niet zo veel zin meer in, wetende dat de games die ik speel straks op 60fps draaien. Dag oude vriend. :w

PS5 designer: ‘When I started drawing, it was much larger’

Leuk artikel.

“When I started drawing, it was much larger even though I didn’t know what engineering was going to do," Morisawa said. “It’s kind of funny that engineering actually told me it’s too big. So, I actually had to shrink it down a little bit from the first drawing."

En ook:

"Do you have a preference between a vertical or horizontal orientation, aesthetically speaking or otherwise?
I don’t have [a PS5] yet. [laughter] If I could get one, personally, I would go for both. I designed both [the standard and digital editions of the PlayStation 5], so I would buy both and place one vertically and one horizontally."
_O-
Leuk artikel :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/L0wIhv8xfpx6S0O_R6pRE-VRO-4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/aNh73sNH501745LDMgszj1ZI.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
Thanks @D. Ninjai , @nioz en @schaapiej . Button bashen kan altijd nog inderdaad, maar ik raak altijd snel het overzicht kwijt als er veel HUD/tekst op het scherm staat, veel button combo's die je moet leren en op hetzelfde moment is Spiderman Peter ook nog aan het praten zodat je het verhaal moet volgen haha.

Eerst maar eens Astrobot Playroom, Sackboy en waarschijnlijk COD spelen en daarna dan denk ik MM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bandicool
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 30-10 08:55
Greatsword schreef op maandag 9 november 2020 @ 18:31:
Mensen die geen Pre Order hebben weten te bemachtigen.

[Afbeelding]
Hahahah _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bandicool
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 30-10 08:55
Dexinate schreef op maandag 9 november 2020 @ 21:42:
[...]

Raar om games in huis te hebben, zonder de benodigde console. :P Voeg me gerust toe op PSN (Dexinate).
Ik heb je een verzoek gestuurd NL-Vincent-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirinR
Weten jullie of deze HDMI 2.1 kabel van AlleKabels goed is?
Ik heb namelijk minimaal 2.5 meter nodig (net opnieuw gemeten voor de zekerheid) en er zijn niet veel kabels die deze lengte hebben. Daarnaast wil ik dat de kabel future proof is met 4k@120 Hz.

[ Voor 13% gewijzigd door VirinR op 10-11-2020 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
VirinR schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 09:41:
Ik heb namelijk minimaal 2.5 meter nodig (net opnieuw gemeten voor de zekerheid) en er zijn niet veel kabels die deze lengte hebben. Daarnaast wil ik dat de kabel future proof is met 4k@120 Hz.
De specs zien er goed uit, dus hij zou moeten voldoen. Gewoon terugsturen als het niet doet wat het moet doen.

[ Voor 4% gewijzigd door nioz op 10-11-2020 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raikkonen_WC
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20-10 13:36
Grappig, ik was hier vanmorgen ook al voor aan het kijken. Had van Belkin en Club3D 2 mooie kabels gevonden, maar beide maar 2 M.... Ik heb minimaal 3M nodig.... Dus ben erg benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Laatst online: 22:11
Coolblue heeft weer headsets! (net 2 besteld - voor een vriend en mijzelf).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-09 12:34
Ik ook 1 :)

Was het enige dat ik nog wilde maar niet was gelukt, nu ben ik echt klaar voor de 19e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
Basekid schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 09:51:
THANKS ook eindelijk gelukt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirinR
nioz schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 09:46:
[...]

De specs zien er goed uit, dus hij zou moeten voldoen. Gewoon terugsturen als het niet doet wat het moet doen.
Duidelijk, ik heb hem besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitchl89
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22-10 11:27
Ik weet dat hierover al het een en ander gezegd is, maar het blijft voor mij toch nog enigszins onduidelijk.. Zit er nog enig nadeel aan het kopen van de PS4 versie ten opzichte van de PS5 versie, bij games die in aanmerking komen voor een gratis upgrade?

Als je bijvoorbeeld kijkt naar AC Valhalla dan gaan nu met Ubisoft Connect ook je save games mee, dus dat probleem is opgelost. Maar toegang tot DLC (season pass), gaat dat ook mee van de PS4 naar de PS5?

Het lijkt me nog steeds te mooi om waar te zijn... een goedkopere versie kopen en deze te zijner tijd gratis te upgraden zonder dat hier nadelen aan kleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens700
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 04-08-2024
jongf7 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 09:54:
Ik ook 1 :)

Was het enige dat ik nog wilde maar niet was gelukt, nu ben ik echt klaar voor de 19e
Yes heb hem ook! Nu nog een game twijfel of ik Spiderman of Godfall ga halen.Wacht eerst even de review van Godfall af.

Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raikkonen_WC
Iemand die nog ergens een Playstation 5 Remote weet uit te halen? Deze is ook steeds overal uitverkocht....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:36

JSchut

.....

Raikkonen_WC schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 09:59:
Iemand die nog ergens een Playstation 5 Remote weet uit te halen? Deze is ook steeds overal uitverkocht....
https://www.coolblue.nl/p...station-media-remote.html

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 17:08
Mitchl89 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 09:57:
Ik weet dat hierover al het een en ander gezegd is, maar het blijft voor mij toch nog enigszins onduidelijk.. Zit er nog enig nadeel aan het kopen van de PS4 versie ten opzichte van de PS5 versie, bij games die in aanmerking komen voor een gratis upgrade?

Als je bijvoorbeeld kijkt naar AC Valhalla dan gaan nu met Ubisoft Connect ook je save games mee, dus dat probleem is opgelost. Maar toegang tot DLC (season pass), gaat dat ook mee van de PS4 naar de PS5?

Het lijkt me nog steeds te mooi om waar te zijn... een goedkopere versie kopen en deze te zijner tijd gratis te upgraden zonder dat hier nadelen aan kleven.
Volgens Ubisoft wel, geen idee of dat ook bij andere publishers het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyhfin
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-10 09:28
Ik heb de headset ook maar besteld. Ik game de laatste tijd met een Turtle Beach Stealth 450, maar hij ziet mij te strak op de oren en ik heb geen breed hoofd. Drukt dus echt op mijn hoofd (is over ear) en merk dat ik dat niet fijn vind. Hopelijk is deze wel comfortabel. Het is jammer dat je headsets niet echt makkelijk kan proberen of het bevalt. De reviews lijken echter goed, dus heb er vast één besteld. Misschien wacht ik nog wat andere reviews af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raikkonen_WC
Thanks. Vanmorgen was hij hier nog offline... Maar top dat hij er nu weer is, net besteld :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricto
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23-10 13:21
Raikkonen_WC schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 09:51:
[...]

Grappig, ik was hier vanmorgen ook al voor aan het kijken. Had van Belkin en Club3D 2 mooie kabels gevonden, maar beide maar 2 M.... Ik heb minimaal 3M nodig.... Dus ben erg benieuwd
Mijn kat heeft toevallig vorige week mn HDMI kabel kapot gebeten en moest dus een nieuwe bestellen. Ik ben op deze uitgekomen. Is ook te bestellen op 3 en 4 meter zie ik. Kost minder en kwalitatief voelt de kabel naar mijn idee prima aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KSettenbandje
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 27-03 09:43
Raikkonen_WC schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 09:51:
[...]

Ik heb zelf deze https://www.bol.com/nl/p/...173704/?s2a=#productTitle gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens700
  • Laatst online: 04-08-2024
Ben benieuwd naar de headset. Hoop eigenlijk dat ik hem ook straks kan gebruiken voor de xbox series x. Vind het best apart dat je soms van headset fabrikanten een andere headset moet kopen om hem te gebruiken voor je xbox of ps.
Mijn vriendin zal wel blij zijn, hoort ze niet elke keer dat geschiet van COD.

Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud_VII
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 00:05
Hier goedkoper: https://www.onlinekabelsh...8k-60hz-hdr-zwart-3-meter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-08 10:42
Wie heeft er een foto van de achterkant van een liggende ps5? Volgens mij zit de HDMI poort aan de tegenovergestelde kant dan die van de ps4 pro. Wie kan dit bevestigen?

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozzie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:56
Komt Tweakers.net trouwens niet met een PS5 Preview? Of hebben ze geen console van Sony gekregen zodat ze alvast kunnen reviewen?

"Write code as if the next maintainer is a vicious psychopath who knows where you live."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud_VII
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 00:05
Theo27 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:47:
Wie heeft er een foto van de achterkant van een liggende ps5? Volgens mij zit de HDMI poort aan de tegenovergestelde kant dan die van de ps4 pro. Wie kan dit bevestigen?
Hij zit inderdaad meer naar links als je tegen de voorkant aan kijkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WOD
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 31-03-2024

WOD

Basekid schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 09:51:
For fucks sake. Ik heb opzettelijk een alert ingesteld bij CoolBlue, maar niks gekregen. Nu is hij weer uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Ozzie schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:48:
Komt Tweakers.net trouwens niet met een PS5 Preview? Of hebben ze geen console van Sony gekregen zodat ze alvast kunnen reviewen?
Dacht dat ze wachten tot morgen omdat er nog een embargo rust op een paar dingetjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timetje100
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 27-10 14:46
Caayn schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:52:
[...]
Dacht dat ze wachten tot morgen omdat er nog een embargo rust op een paar dingetjes.
Ik zit er ook nog op te wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas170
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

Afbeeldingslocatie: https://i.ebayimg.com/images/g/IGkAAOSw6DBflDkH/s-l400.jpg

Ik zag vandaag deze sweater hangen, gelijk gekocht. Kan ik de 19e in m'n PlayStation sweater op de bezorger wachten :D

@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:38
Bas170 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:54:
[Afbeelding]

Ik zag vandaag deze sweater hangen, gelijk gekocht. Kan ik de 19e in m'n PlayStation sweater op de bezorger wachten :D
Cool, waar gekocht if i may ask?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas170
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

BigF25 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:58:
[...]

Primark, maar hij staat niet online, dus geen idee of hij in alle vestigingen beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raikkonen_WC
BigF25 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:58:
[...]

Sony heeft een volledige store met kleding van de PS5. Kwam het gisteren toevallig tegen op 9GAG

https://gear.playstation.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
Mooi dingetje. Ben benieuwd naar de 1e tests wat de PS5 aan stroom verbruikt als je em als streamer gebruikt. Volgens DF trekt ie ca 70watt in hoofdmenu. Heb nu een nvidia shield hiervoor en die verstookt 10watt ofzo. Dan vind ik het nog niet echt de moeite om de shield de deur te wijzen.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
Raikkonen_WC schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 11:01:
[...]

Sony heeft een volledige store met kleding vand e PS5. Kwam het gisteren toevallig tegen op 9GAG

haha nice. Kun je met je PS5 trui en cap volgende week donderdag de deur in stijl openen voor de PostNL bezorger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Laatst online: 02-08 10:39
mijn enige kans is coolblue/bcc aankomende woensdag. ik mag hopen dat dat lukt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Raikkonen_WC schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 11:01:
[...]

Sony heeft een volledige store met kleding van de PS5. Kwam het gisteren toevallig tegen op 9GAG

Ja lol, een rugzak voor 230,- _O- :w

Afbeeldingslocatie: https://contentprd2.bdasites.com/BDAC/PLAYSTATION/ProductImages/1521835_b.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is er eigenlijk al wat bekend over de kwaliteit van de DAC in de controller?
Eerder kwam al wel voorbij dat het een Realink chip is maar heb nog niet echt wat over de kwaliteit gelezen.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim01
  • Laatst online: 24-10 16:22
Zit ook een PS5 mee inbegrepen dus eigenlijk best goedkoop :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tim01 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 11:18:
[...]

Zit ook een PS5 mee inbegrepen dus eigenlijk best goedkoop :+
Terwijl die er (waarschijnlijk) niet eens in past.. het is een laptop tas 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-09 12:34
Ik krijg nu de melding van coolblue dat de headset er weer is..

Gelukkig had ik het hier een paar uur eerder al gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Laatst online: 02-08 10:39
Bas170 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:54:
[Afbeelding]

al krijg ik hem gratis ga ik hier nog niet in lopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas170
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

shakespeare schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 11:25:
[...]

al krijg ik hem gratis ga ik hier nog niet in lopen ;)
Haters gonna hate 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter711
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 21-01 22:52
DannyJutten schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:50:
[...]

For fucks sake. Ik heb opzettelijk een alert ingesteld bij CoolBlue, maar niks gekregen. Nu is hij weer uitverkocht.
Lekker dan kreeg pas een coolblue mail dat de headset in voorraad was11:20
Stelletje &8%4^& :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbz1985
  • Laatst online: 28-10 22:02
Zojuist extra controller besteld bij coolblue aangezien ik nog een €50,- bon had van werk :) zojuist dbz kakarot binnen die ik op ps5 ga spelen en deze week komt dan ook nog spiderman miles morales binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koenvd90
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-06 08:48
Wie weet een goede 2.1 hdmi kabel van minomaal 2.5 meter? Ga het met 1.5 meter niet redden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technofreakz
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 20:05
Ik heb deze besteld.

YIWENTEC 8K HDMI 2.1 Koperen Koord UHD HDR 8K 48Gbps,8K@60Hz 4K@120Hz Ondersteuning HDCP 3D HDMI Kabel voor PS4 SetTop Box HDTV's Projectoren 5M 8 kg. https://www.amazon.nl/dp/...EZGS?_encoding=UTF8&psc=1

Tot nu doet hij aan mijn verwachtingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• double_pack
  • Laatst online: 29-10 20:16
1 pagina terug staan wat berichten over HDMI kabels, misschien daar even tussen kijken. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32
koenvd90 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 11:51:
Wie weet een goede 2.1 hdmi kabel van minomaal 2.5 meter? Ga het met 1.5 meter niet redden
Zelfde probleem, heb deze besteld: https://www.amazon.nl/gp/...tle_o00_s00?ie=UTF8&psc=1.

Nog niet gebruikt, maar ziet er verder goed uit. Als de PS5 binnen is is het aansluiten en gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
Was even in het Xbox One aanloop naar release topic aan het kijken. Toch wel een beetje jaloers naar alle mensen die foto's posten van hun nieuwe Xbox verpakking en de console langs de TV, screenshots van PostNL apps.

Nog maar 8,5 dag, dan zijn wij aan de beurt! oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
Poulske schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 12:26:
Was even in het Xbox One aanloop naar release topic aan het kijken. Toch wel een beetje jaloers naar alle mensen die foto's posten van hun nieuwe Xbox verpakking en de console langs de TV, screenshots van PostNL apps.

Nog maar 8,5 dag, dan zijn wij aan de beurt! oOo
Ik kijk vooral met afgrijzen, preorders die niet geleverd worden, bol.com die geen T&T verzend of de Series S levert i.p.v. de X! Ik mag hopen dat Bol.com gewoon netjes de Disk Edition PS5 aflevert de 19de en niet last-minute sorry zegt of de digital edition levert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozzie
  • Laatst online: 19:56
Erapaz schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 12:32:
[...]

Ik kijk vooral met afgrijzen, preorders die niet geleverd worden, bol.com die geen T&T verzend of de Series S levert i.p.v. de X! Ik mag hopen dat Bol.com gewoon netjes de Disk Edition PS5 aflevert de 19de en niet last-minute sorry zegt of de digital edition levert.
Nou inderdaad, echt alles wat fout kan gaan gaat ook fout volgens mij. Mediamarkt die een zooitje maakt van de afhaal bestellingen, BCC die mensen die gisteren hebben besteld wel levert terwijl mensen die hem maanden geleden hebben gepreorderd lekker op de wachtlijst staan.

PostNL T&T codes die niet werken, UPS die rustig je huis voorbij rijdt terwijl je gewoon thuis bent.

Maar de plaatjes van binnengekomen dozen en startschermen zijn wel leuk :)

"Write code as if the next maintainer is a vicious psychopath who knows where you live."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23:11
Ik twijfel een beetje om al een 2de DualSense te pre-orderen. Zijn er eigenlijk überhaupt at Launch day multiplayer games specifiek voor de PS5 (en dus DualSense nodig) ?

Of nemen jullie al een tweede controller gewoon om te kunnen blijven gamen terwijl andere controller ligt op te laden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prophasis
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 28-10 15:20
Twixie schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 12:51:
Ik twijfel een beetje om al een 2de DualSense te pre-orderen. Zijn er eigenlijk überhaupt at Launch day multiplayer games specifiek voor de PS5 (en dus DualSense nodig) ?

Of nemen jullie al een tweede controller gewoon om te kunnen blijven gamen terwijl andere controller ligt op te laden ?
Sackboy en Overcooked, beide games die top zijn voor co-op en reden voor een tweede controller. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sackboy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
[...]

Ooh zo’n verhalen heb ik nog niet gelezen. Maar ik laat het wel fijn gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Laatst online: 00:36
Met de PS5 kun je straks dus ook de speeltijd van je PS4 games zien. Het lijkt erop dat dit nu al in de API meegestuurd wordt voor sommige games.
Als ik mijn gamercard via Exophase bekijk zie ik namelijk bij veel PS4 games nu een speeltijd erbij staan.

https://www.exophase.com/psn/user/RaemNL/

Edit: oh, schijnbaar sinds 1 november al. 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door Raem op 10-11-2020 13:20 ]

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michiel_1982
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 03-02 17:10

Ik heb net een tweede besteld. Heb hem op termijn toch nodig en had een 50,- bon van werk. Handig qua opladen en je hebt natuurlijk ook PS4 BC titels die je samen kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
  • Laatst online: 23:11
Ik ben eigenlijk (ook) hyped voor iets waar ik niet eerder aan gedacht heb : lokale LAN multiplayer voor PS4 games.
Door de backward compatibility kan je games zowel op PS4 als PS5 spelen. Ondertussen is ook al bekend dat je dus zowel een PS4 als PS5 kan 'activeren' zodat anderen op de console je games kunnen spelen. Gevolg: je kan met een gezinslid elk op je eigen scherm gaan multiplayeren en zonder een game 2x te moeten aankopen.
Gedaan met bvb potjes SW:BF2 tegen mijn zoontje waarbij hij constant op mijn schermhelft zit te kijken om te weten waar ik ben :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17:00
Ozzie schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 12:42:
[...]

Nou inderdaad, echt alles wat fout kan gaan gaat ook fout volgens mij. Mediamarkt die een zooitje maakt van de afhaal bestellingen, BCC die mensen die gisteren hebben besteld wel levert terwijl mensen die hem maanden geleden hebben gepreorderd lekker op de wachtlijst staan.

PostNL T&T codes die niet werken, UPS die rustig je huis voorbij rijdt terwijl je gewoon thuis bent.

Maar de plaatjes van binnengekomen dozen en startschermen zijn wel leuk :)
Je moet maar zo denken: beter dat het nu overal fout gaat met de Xbox bestellingen, dan hebben ze nog een week de tijd om onze PS5 bestellingen beter te stroomlijnen :+

Of is dat heel egoïstisch bedacht :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricto

Toch wel erg benieuwd hoe dit draait op de PS5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GK87
  • Registratie: December 2014
  • Niet online
Laten we het er op houden dat er redelijk wat mensen teleurgsteld zijn op het moment, maar ik laat mijn pre-order nog even staan:
Official Statement from Frontier about console build limit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Donstil schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 11:13:
Is er eigenlijk al wat bekend over de kwaliteit van de DAC in de controller?
Eerder kwam al wel voorbij dat het een Realink chip is maar heb nog niet echt wat over de kwaliteit gelezen.
Ja die schijnt wat beter te zijn. Niet zo goed als een dedicated DAC uiteraard maar wel een betere geluidskwaliteit overall vergeleken met de DS4.

Dit is een comment van iemand die de geluidskwaliteit vergeleken heeft:
So I've spent the evening doing what comparisons I can think to do without a PS5 in hand. I know a lot of people were unhappy with the audio quality via the Dualshock 4. I have been doing A/B testing with a pair of BL-03 IEMs and my HD598s with my v2 Dualshock 4 and my Dualsense. I'm using the Dualsense wired on PC, and the Dualshock 4 wireless on PS4. I have personally noticed a quality difference with both headphone pairs between the controller. I obviously cannot gaurantee that the wireless audio protocol won't hit the quality on the Dualsense a bit, but the audio quality is definitely better to my ears through the Dualsense when set to a fairly equal volume level. Highs are clearer, there seems to be more separation, and the sub bass is more present if not stronger all around. It's not a mind blowing difference, but their audio delivery via the controller certainly seems better to me.
Ik gebruik al een tijdje een Senheisser HD598 die ultra comfortabel is en ook een lage impedance heeft dus goed werkt met de controller maar ik mis wel wat details en die punch die je krijgt met een degelijke DAC en amp. Benieuwd hoe het is met de DualSense volgende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobvG
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 25-10 21:07
Ik heb mijn PS5 editie van het spel zojuist al binnen gekregen. Ik dacht dat dat de 12e zou komen (besteld bij Bookspot).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricto
RobvG schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 14:34:
[...]

Ik heb mijn PS5 editie van het spel zojuist al binnen gekregen. Ik dacht dat dat de 12e zou komen (besteld bij Bookspot).
Haha jammer dat je er nog niets mee kunt he. Ik heb mijne besteld bij coolshop. Daar was ie t goedkoopst (35 euro). Mijne is trouwens nog niet verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn1990
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14:39
Tricto schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 14:36:
[...]

Haha jammer dat je er nog niets mee kunt he. Ik heb mijne besteld bij coolshop. Daar was ie t goedkoopst (35 euro). Mijne is trouwens nog niet verzonden.
Hij staat bij die webshop op niet op voorraad, stond dat er ook toen jij hem bestelde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chic de Friemel
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 10-09 09:09
GK87 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 14:10:
[...]

Laten we het er op houden dat er redelijk wat mensen teleurgsteld zijn op het moment, maar ik laat mijn pre-order nog even staan:
Official Statement from Frontier about console build limit
Ik had Planet Coaster vooral gekocht om samen met m'n dochtertje van 5 te spelen, dus die build limit zal ons wel niet direct parten gaan spelen. Als je serieuze plannen had om all in te gaan met je thema parken is het wel wat teleurstellend. Misschien valt de restrictie uiteindelijk reuze mee en loop je er niet direct tegenaan. Wellicht wordt het t.z.t. ook weer gepatched.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricto
Martijn1990 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 14:49:
[...]

Hij staat bij die webshop op niet op voorraad, stond dat er ook toen jij hem bestelde?
Hmm, dat weet ik eerlijk gezegd niet. Volgens mij stond er toen iets anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
https://www.eurogamer.net...dualshock-via-remote-play

Bevestiging dat PS5 games te spelen zijn met een DS4 via remote play. Dan zou een DS4 toch ook gewoon rechtstreeks op een PS5 te gebruiken moeten zijn voor PS5 games. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Raem schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 15:18:

Bevestiging dat PS5 games te spelen zijn met een DS4 via remote play. Dan zou een DS4 toch ook gewoon rechtstreeks op een PS5 te gebruiken moeten zijn voor PS5 games. :?
Yup, zal ook vast geen technische limitatie zijn maar meer een strategische overweging om devs zoveel mogelijk te pushen de unieke DualSense features te implementeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racing-Paradise
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 29-10 12:47
"Het zou moeten kunnen"

Maar dat Sony de nieuwe DualSense pusht in combinatie met de PS5 zal toch ook niemand verbazen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz

Ja, ik zie ook niet helemaal in waarom dat niet zou kunnen voor de DS4, maarja...

De DS4 lijkt een beetje een slachtoffer te zijn van de visie van Sony op next gen. Zoals ze zelf zeggen, ze geloven in generaties.

Als je bij de nieuwe generatie een 'clean cut' maakt, dan zorg je er in ieder geval voor dat de baseline niet bepaald wordt door de vorige generatie. Een voorbeeld daarvan is hoe ze omgaan met PSVR. Je kan het aansluiten op de PS5 en het werkt, maar enkel met PS4 games. Je kan bijvoorbeeld No Man's Sky PS5 editie niet met PSVR spelen.

Je speelt met PSVR dus PS4 games in backwards compatibility mode. Het idee daarachter bij VR begrijp ik wel: als ze de huidige versie van PSVR ook ondersteunen in PS5 games, dan zullen ze dat straks ook moeten blijven doen. Zodra dan over 2 jaar PSVR 2 op de markt komt, wordt deze mogelijk beperkt in de mogelijkheden, doordat de games ook nog met PSVR 1 op de PS5 moeten werken. Dus logisch ja, maar heel overzichtelijk is het niet.

Het voelt voor mij alsof ze die filosofie ook hebben toegepast op de Dual Sense en Dual Shock 4. Het ding is alleen dat ik dit niet zo logisch vind als de PSVR situatie. Een Dual Shock 4 is volgens mij niet heel anders dan een Dual Sense met de mic op mute en de haptic feedback en triggers uit. Maar misschien vergis ik me hierin?

Also: money?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WokeBroke
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 01-08 08:32
Heeft Sony nacon of scuf ect al iets laten weten over een eventuele playstation 5 controller met knoppen aan de onderkant? Of een Sony DualSense Back Button Attachment? Als je het eenmaal gewend ben wil je niet meer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
[...]
In verreweg de meeste gevallen zal het gewoon goed gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23-10 13:27
WokeBroke schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 15:30:
Heeft Sony nacon of scuf ect al iets laten weten over een eventuele playstation 5 controller met knoppen aan de onderkant? Of een Sony DualSense Back Button Attachment? Als je het eenmaal gewend ben wil je niet meer terug.
Helaas nog niks. Gezien hoe populair de officiële versie van de PS4 was, kan ik me niet voorstellen dat PlayStation lang gaat wachten met zo'n accessoire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17:00

Hier mag Sony wel een keer een uitleg over komen geven, want de conclusie is vreemd:
- PS4 controller is wel te verbinden met de PS5
- PS4 controller is niet te gebruiken bij PS5 games maar wel bij PS4 games
- PS5 controller kan niet op de PS4 voor remote play van PS5 games.
- PS4 controller kan wel op de PS4 voor remote play van PS5 games.

Er gaat ergens iets niet goed lijkt me...

Overigens lijkt het erop dat de DS5 controller bij Amazon NL nog gewoon te bestellen is:
https://www.amazon.nl/Son...a%2Caps%2C176&sr=8-1&th=1

Bij Amazon DE zelf nog bestellen met leverdatum 12 november:
https://www.amazon.de/-/n...id=1605019804&sr=8-2&th=1

edit: zelfs Bol.com verkoopt ze nog met een leverdatum van 12 nov. Ik dacht dat ze al uitverkocht waren, maar dat valt dus mee.

[ Voor 30% gewijzigd door yorroy op 10-11-2020 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
yorroy schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 15:45:
[...]

Hier mag Sony wel een keer een uitleg over komen geven, want de conclusie is vreemd:

Plus:
- PS5 + PS4 controller kun je niet tegelijk gebruiken op PS5.

Ik begrijp dat ze de DualSense willen pushen. Maar de features van de controller zou al genoeg moeten zijn om zichzelf te verkopen. En niet door allerlei beperkingen die Sony nu oplegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kazuka schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 14:25:
[...]

Ja die schijnt wat beter te zijn. Niet zo goed als een dedicated DAC uiteraard maar wel een betere geluidskwaliteit overall vergeleken met de DS4.

Dit is een comment van iemand die de geluidskwaliteit vergeleken heeft:

[...]

Ik gebruik al een tijdje een Senheisser HD598 die ultra comfortabel is en ook een lage impedance heeft dus goed werkt met de controller maar ik mis wel wat details en die punch die je krijgt met een degelijke DAC en amp. Benieuwd hoe het is met de DualSense volgende week.
Aah cool, klinkt opzich wel goed al :)

Liep al een tijdje met het idee een goeie koptelefoon te kopen voor het luisteren van muziek maar als ik dan mijn keuze daarin een beetje kan laten afhangen hiervan zou dat wel welkom zijn.

Dus hoor het graag als je wat hebt kunnen testen :)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
yorroy schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 15:45:
[...]

Overigens lijkt het erop dat de DS5 controller bij Amazon NL nog gewoon te bestellen is:
https://www.amazon.nl/Son...a%2Caps%2C176&sr=8-1&th=1

Bij Amazon DE zelf nog bestellen met leverdatum 12 november:
https://www.amazon.de/-/n...id=1605019804&sr=8-2&th=1

edit: zelfs Bol.com verkoopt ze nog met een leverdatum van 12 nov. Ik dacht dat ze al uitverkocht waren, maar dat valt dus mee.
Voor remote play kun je toch een willekeurige bluetooth controller aan je telefoon/tablet hangen? Verder werkt de PS4 niet met de DS5. Op de PS5 willen ze de volledige ervaring bieden, remote play is een afgeleide daarvan. Dus daar heb je je antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Beelden van Miles Morales hebben we al veel gezien maar nog niet van de Spider-Man Remaster:

Ze hebben ook behoorlijk wat werk gestoken in het opwaarderen van de assets en textures. Zie de verschillen met de spullen op tafel:

PS4:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Fg_cTKknj--QvfZFhR66rhs_lX0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/L7SUx4jTI0cJqvt0bPPkMAbu.png?f=fotoalbum_large

PS5:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0wquhHepq6BCrkmX2m0wtFAlhF4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/D5Vt1LrEL49deOnzQQmKchgF.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 29-10 23:42

v8power67

Psn: Mausosaurus

kazuka schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 18:45:
Beelden van Miles Morales hebben we al veel gezien maar nog niet van de Spider-Man Remaster:

[YouTube: Spider-Man Remastered on PS5: ray tracing and 60fps modes]

Ze hebben ook behoorlijk wat werk gestoken in het opwaarderen van de assets en textures. Zie de verschillen met de spullen op tafel:

PS4:
[Afbeelding]

PS5:
[Afbeelding]
Holy crap dit ziet er toch ook weer echt top notch uit hoor damn! Focking hell moet nu dus ook die ultimate edition gaan halen.. dure grap deze maand.. wel een absolute showcase van power deze game kolere!

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 29-10 20:35
Eindelijk goed nieuws voor een PSVR game op de PS5.
Blood & Truth krijgt een PS5 patch met de volgende verbeteringen:
- hogere resolutie
- betere texture detail
- hogere framerate (tot 90 frames/sec)

[ Voor 27% gewijzigd door Crusader1978 op 10-11-2020 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 25-09 21:25
Omdat het nvme-slot nog even disabled is, heb ik een usb-enclosure gekocht om de nvme die ik nog had liggen alvast te kunnen gebruiken.

Nu merkte ik dat mijn PS4 Pro aangeeft dat je niet meerdere externe opslag bronnen kan gebruiken.

Jullie daar ervaring mee? Kan je wisselen tussen externe opslag met ieder een aantal games? (En gaat de ps5 wel meerder schijven tegelijk ondersteunen?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
v8power67 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 19:09:
[...]

Holy crap dit ziet er toch ook weer echt top notch uit hoor damn! Focking hell moet nu dus ook die ultimate edition gaan halen.. dure grap deze maand.. wel een absolute showcase van power deze game kolere!
Wel veel van hetzelfde, en button mashen en QT events gameplay. De 70 euro niet waard imho. Ik haal Miles Morales wel een keer uit de budgettablet tzt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Iemand in de US heeft voor release day al een PS5 te pakken met Godfall en is tot nu toe onder de indruk van de gameplay. Reviews kunnen we als het goed is morgen verwachten. Hij heeft een paar screenshots gedropped:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sqf6LJIrbI8i72A1es0IPnL4QQQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/VRVY1HySZlpqAMu3p83GLVBx.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MC54SR9oSO1OAnrrG6Ue8GOQNpI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/3pbcMMgCbgRg3JHS5ZFqjTJD.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2WtDy2qUl0hLr01W18tPMSPIJjg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/jEBg8Np1IQP0egvjoFzFVqXm.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iqJbCOsIFbLUKBbndg887ZK0OjI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/n06BEUqkXjijeBEdZPl9WgYF.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Erapaz schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 20:32:
[...]

Wel veel van hetzelfde, en button mashen en QT events gameplay. De 70 euro niet waard imho. Ik haal Miles Morales wel een keer uit de budgettablet tzt.
QT kan je uitzetten... overigens, dat was bij deel 1. het gaat eerder om de grafische kracht van de PS5 te zien. alleen daarvoor al moet je spiderman of godfall hebben op release. goede gameplay gerichte spellen heb je nooit op launch.

[ Voor 21% gewijzigd door Farabi op 10-11-2020 20:40 ]

Pagina: 1 ... 263 ... 283 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
[font size=16]
In dit topic geen statusupdates van je bestelling, daarvoor is [PS5] Pre-order, bestellingen en levertijden
[/font]
Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden