*knip*
Ik ben daadwerkelijk beetje bang dat ik een release exemplaar ga mislopen aangezien ik door ziekte niet naar buiten kan, en aangezien het sowieso einde verhaal is van mij qua die ziekte (3 maanden tot 3 jaar? zie in ieder geval de PS6 never nooit niet) wordt het dus alleen maar erger en niet beter en betekent iets als "nouja, dan koop je 'm toch later?" dat ik 'm nooit misschien krijg (in my life time)....
Magoe, heb bij Nedgame alvast 50,- aanbetaald, en zodra BOL open gaat enzo doe ik die ook gelijk! Geld staat netjes apart in een apart potje op spaarrekening, dus zal er niet snel naast gaan vissen, maar ja, je snapt misschien wel als tweaker zijn dat ik uit kijk naar zo iets en gezien mijn toekomst, tja....
---------
Overigens, wel leuk verhaaltje over de PS4 Pro!
Die had ik zowel bij BOL als bij GameMania gepre-ordered toen. Er zat een 2TB hdd in mijn PS4, de originele 500GB zat in een Linux servertje. Ik ging dus kijken voor een nieuwe 500GB, was toen rond de 50,- zo'n beetje (1 die er in pastte), zonde geld. Een nieuwe grotere voor server kopen en alle data over zetten, pfft, was beetje te veel gedoe (Linux bootte er van af...). Kortom, dubbele preorders to the rescue!
Op donderdag, dag van release, kwam de BOL PS4 Pro binnen, daar zat een 1TB hdd in, die er uit gehaald, en in mijn oude PS4 gepropt, de 2TB daar uit in de nieuwe BOL PS4 Pro. Alles geinstalleerd, werkte lekker.
Volgende dag naar GameMania met mijn oude PS4 met gloedjenieuwe 1TB hdd er in, volledige prijs terug gekregen, alles werkte naar behoren, zelfs een controller werd goedgekeurd. Dus ik naar huis met mijn 2e PS4 Pro.
Die heb ik vervolgens retour gestuurd naar BOL!
Heb niemand benadeeld en dit was voor mij zowel het minste gedoe ALS het goedkoopste, hahaha
[
Voor 18% gewijzigd door
Chaoss op 20-05-2020 21:30
]