ik vond het in dying light nog niet eens zo heel slecht gedaan het level scaling. Daar werd het zover ik nog kan herinneren voornamelijk op de makkelijke zombies toegepast. Die kregen gewoon meer armor naarmate je level steeg, maar ze waren wel met 3x hakken wel dood. De moeilijke zombies werden iets moeilijker waardoor het daar eigenlijk nauwelijks op viel.Caayn schreef op woensdag 4 november 2020 @ 11:22:
[...]
"Level scaling"Eén van de meest irritante gameplay systemen imo. Net als anderen hier heeft mede dat Assassin's Creed voor mij verpest. Origins een paar uur gespeeld maar vervolgens nooit meer aangeraakt, Odyssey uiteindelijk ook nooit gekocht en Valhalla wordt het waarschijnlijk ook niet. Terwijl ik de voorgaande AC games altijd met plezier gespeeld heb beginnend bij het origineel op release dag in 2007.
Voor mij is het level scaling de reden om niet aan AC te beginnen. Om een of andere reden is AC nooit op mijn radar gekomen, ondanks dat ik me met ubisoft games me altijd wel heb vermaakt (Far Cry en Watch dogs).

:strip_exif()/f/image/WZCnSz4HwJVO8qmP13Upbazs.jpg?f=fotoalbum_large)