FMS schreef op zondag 1 november 2020 @ 10:03:
[...]

Hier ook. Game Maria is nog steeds niet failliet. :')
Ja Game Maria is de beste Maria :>

• Kyhfin
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09-11-2025
Bas170 schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 16:50:
[...]

We kunnen weer opnieuw een discussie beginnen over:
  • Digital vs fysiek
  • Lampjes op de controller
  • tv's (sorry @Chaoss :> )
  • HDR
  • Wat is raytracing
  • De SSD
  • Er zal wel iets mis zijn, want Sony laat weinig zien/horen
  • ik heb Spider-Man al op de PS4, krijg ik nu een gratis upgrade????
  • *Plaatst filmpje van 6 dagen geleden* "Hebben jullie dit al gezien!?"
  • HDMI 2.1
  • dolby vision/atmos
  • de nieuwe PS store
  • welke externe SSD kan het beste kopen?
  • PSVR
  • De tandjes wat is dat ding leluuuuuk!!!!!!!
  • Hij past niet in mijn tv-meubel
Haha prachtig. Klopt nog steeds. Hdmi 2.1 discussiepunt van vandaag.

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

*knip* op de man

[ Voor 94% gewijzigd door Geronimous op 01-11-2020 16:44 ]

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Verwijderd

Eigenlijk is dat toch meer iets voor het pre-order topic!?
Heeft weinig toegevoegde waarde als iedereen zijn lijstje hier neerplempt.

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-01 11:30
Ik ben niet de enige dus die dagelijks even checked?

• boefje79
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 25-09-2025
G4mert schreef op zondag 1 november 2020 @ 09:16:
Ik ben er helemaal klaar voor. Na lang twijfelen tussen MM en DS, toch maar voor beide gegaan. Laat de 19e maar komen! :)
  • Playstation 5 disc
  • Extra controller
  • Chargingdock
  • Demon Souls
  • Miles Morales
  • Cyberpunk (als die ooit uitkomt)
Hoe zien jullie pre-orders eruit?
Digital edition
Extra dual sense
Charging dock
Pulse 3D
Dirt 5
Sackboy
COD
Watch Dogs Legion

En stiekem twijfel ik nog over MM...😇☺️

• cold_as_ijs
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08:41
Donstil schreef op zondag 1 november 2020 @ 10:07:
[...]

Ja dat verbaasd mij ook eigenlijk, zeker in deze tijden.
Ze hebben een goeie marges op hun verkopen >:)

• Santiago2019
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 04-01-2022
Verwijderd schreef op zondag 1 november 2020 @ 10:07:
Eigenlijk is dat toch meer iets voor het pre-order topic!?
Heeft weinig toegevoegde waarde als iedereen zijn lijstje hier neerplempt.
Klopt. Dit topic is eerder voor zeer belangrijke discussies zoals welk kabeltje je gebruikt en wat het ene kabeltje beter doet dan het andere.

• FMS
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

FMS

cold_as_ijs schreef op zondag 1 november 2020 @ 10:10:
[...]

Ze hebben een goeie marges op hun verkopen >:)
En van wat ik zie draaien sommige winkels gewoon goed. Die in Utreg in elk geval.

• koenvd90
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-06-2025
boefje79 schreef op zondag 1 november 2020 @ 10:09:
[...]

Digital edition
Extra dual sense
Charging dock
Pulse 3D
Dirt 5
Sackboy
COD
Watch Dogs Legion

En stiekem twijfel ik nog over MM...😇☺️
LG 65GX

Xbox series x
- ac valhalla
- gamepass 3 jaar

Playstation 5 Disc
- Cyberpunk 2077
- CoD cold war
- miles morales
- godfall
- 3D headset

• koenvd90
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-06-2025
.

[ Voor 101% gewijzigd door koenvd90 op 01-11-2020 10:15 ]

• Caayn
  • Niet online
Donstil schreef op zondag 1 november 2020 @ 10:07:
[...]

Ja dat verbaasd mij ook eigenlijk, zeker in deze tijden.
Het is zeker niet een winkel waar ik snel naar binnen loop, mede door het winkel personeel. Maar als ik er langs loop dan zie ik er toch nog wel regelmatig mensen binnen en voor de deur staan.

Denk dat ze juist door Corona een extra zetje hebben gekregen, meer mensen die thuis zitten en gamen, kijk naar de verkoop van games wat de afgelopen periode hoog ligt.

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-12-2025
-PS5 disc
Extra dual sense
3D Pulse headset
Remote
Charge station
SpiderMan Ultimate Edition

-XSX
1tb extra storage
Controller oplaadstandaard
AC Valhalla
WD: Legion
P&C kit
Steelseries 7X

• G4mert
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-04-2025
Steven030 schreef op zondag 1 november 2020 @ 10:19:
-PS5 disc
Extra dual sense
3D Pulse headset
Remote
Charge station

-XSX
1tb extra storage
AC Valhalla
P&C kit
Steelseries 7X
PS5 voor de exclusives en XSX voor multiplatform? Opzich logisch..(soms kans op iets betere performance) alleen mis je dan wel 3d audio en dualsense features.

• Bas170
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

• Salami
  • Kaas
  • Kipfilet
  • Hagelslag
  • Limonade
Of zijn we geen boodschappenlijstjes aan het posten :?

https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben

• Antigo
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 02-02 22:08
Bas170 schreef op zondag 1 november 2020 @ 10:26:
  • Salami
  • Kaas
  • Kipfilet
  • Hagelslag
  • Limonade
Dit heeft een glimlach op mijn gezicht getoverd. Dank daarvoor. :*)

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15:27

Might be the most next-gen thing about any of the upcoming next-gen consoles

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19-01 16:10
Ps5 digital
PS5 digital

En ik wil die headset maar geen idee waar te bestellen
  • Salami
  • Kaas
  • Kipfilet
  • Hagelslag
  • Limonade
Dit is je tosti voor vanmiddag toch?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Raikkonen_WC
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15:52
  • Salami
  • Kaas
  • Kipfilet
  • Hagelslag
  • Limonade
Limonade voor bij de lunch? Nee, doe maar een pak melk voor mij :-)

• Steven030
G4mert schreef op zondag 1 november 2020 @ 10:25:
[...]

PS5 voor de exclusives en XSX voor multiplatform? Opzich logisch..(soms kans op iets betere performance) alleen mis je dan wel 3d audio en dualsense features.
Klopt! Zo deed ik het ook de afgelopen mid generatie. Al komen er vanaf volgend jaar of het jaar daarna op beide consoles veel interessante 1st party titels. Moet het zelf nog gaan ervaren maar denk dat ik met name om de dual sense Next-gen features games als CoD en FIFA voor de PS5 ga halen. En misschien wel meer multiplats die er gebruik van maken, maar eerst zelf ervaren

[ Voor 8% gewijzigd door Steven030 op 01-11-2020 10:53 ]

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
G4mert schreef op zondag 1 november 2020 @ 10:25:
[...]

3D zullen ze beide wel hebben en Valhalla lijkt vooralsnog geen DS features te hebben, maar inderdaad lijkt het alsof je met in ieder geval de eerste golf multiplats op de PS5 beter uit bent: graphics zit zo te zien geen verschil tussen en waarschijnlijk zijn de laadtijden korter. Legion gebruikt daarentegen wel de adaptive triggers.

• Bas170
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

Donstil schreef op zondag 1 november 2020 @ 10:38:
[...]

Dit is je tosti voor vanmiddag toch?
Nee, vanmiddag heb ik het restant van de pizza van gisteren oOo

@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:51
bram1984 schreef op zondag 1 november 2020 @ 10:50:
[...]

3D zullen ze beide wel hebben en Valhalla lijkt vooralsnog geen DS features te hebben, maar inderdaad lijkt het alsof je met in ieder geval de eerste golf multiplats op de PS5 beter uit bent: graphics zit zo te zien geen verschil tussen en waarschijnlijk zijn de laadtijden korter. Legion gebruikt daarentegen wel de adaptive triggers.
Ik wil het eerst nog wel is zien of de laadtijden echt beter zijn op de PS5 anders zou ik multiplatform games vaak daarop kopen idd. Graphics zijn waarschijnlijk weer net iets beter op de series X maar daar is ook nog weinig bewijs voor. Voor beide zijn het aannames gebaseerd op de hardware maar we moeten het eerst nog maar is zien.
Bij de multiplatform games zou ik wel vergelijkings filmpjes willen gaan zien, voor interessant voor de laadtijden.

Mijn pre order pakket:

- PS5 digital edition
- Extra controller
- Godfall
- Demon Souls

- Xbox series X
- Extra controller
- AC Valhalla
- 3 Jaar abbo gamepass ultimate :+

Multiplatform:
Steelseries Arctis 7X (werkt op beide consoles)
Lg CX 55" Oled (ook net aangeschaft voor de next gen)

Playstation 5

• Stylze
Steven030 schreef op zondag 1 november 2020 @ 10:19:
-PS5 disc
Extra dual sense
3D Pulse headset
Remote
Charge station

-XSX
1tb extra storage
AC Valhalla
P&C kit
Steelseries 7X
Die 7X kan je ook op de PS5 gebruiken he inclusief 3D audio, zou die pulse headset lekker cancelen en een extra game voor de PS5 van kopen.

Playstation 5

• recca
  • Laatst online: 01-02 14:59
Valt me op dat velen een 2e controller aanschaffen in de pre-order. Veel games kun je toch niet samen spelen?

• Bas170
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

recca schreef op zondag 1 november 2020 @ 11:08:
Valt me op dat velen een 2e controller aanschaffen in de pre-order. Veel games kun je toch niet samen spelen?
Waarschijnlijk mensen die alleen via dockingstation opladen en altijd een volle controller bij de hand willen hebben?

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16:59
FMS schreef op zondag 1 november 2020 @ 10:03:
[...]

Hier ook. Game Maria Mania is nog steeds niet failliet. :')
Hun verdienmodellen mbt de gebruikte games staat zeker onder druk, maar dat daargelaten is de Corona periode juist zeer gunstig voor alles wat met gaming te maken heeft. Dus ook voor Game Mania. Tot dat veel mensen hun baan gaan verliezen (wat er zeker aan zit te komen). Dan wordt het wel een beetje anders.

Sowieso snap ik het gehaat op GM niet zo. Hun acties zijn soms zeer interessant en verder is het gewoon een een legitieme winkel toch? Alleen voor console launches zou ik er niet heen gaan, ze krijgen amper wat.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
Bas170 schreef op zondag 1 november 2020 @ 11:09:
[...]

Waarschijnlijk mensen die alleen via dockingstation opladen en altijd een volle controller bij de hand willen hebben?
Wel een dure optie dan. Heb gewoon een kabel bij de bank liggen, gewoon door gamen tijdens laden.

• Steven030
Stylze schreef op zondag 1 november 2020 @ 11:06:
[...]

Die 7X kan je ook op de PS5 gebruiken he inclusief 3D audio, zou die pulse headset lekker cancelen en een extra game voor de PS5 van kopen.
Ja klopt, mijn idee was een beetje om niet de hele tijd met draadjes te hoeven kloten de Steelseries te gebruiken voor alles behalve PS, en dan de 3D pulse voor de PS5. Ook gezien de PS5 geen chatmix heeft werkt de 7X toch minder ideaal dan de 3D Pulse. Maar je hebt wel gelijk hoor, moet er nog even over nadenken en misschien ook de reviews van de 3D Pulse afwachten. Maar gezien de beschikbaarheid even afwachten, dan kan ik hem altijd nog terugsturen naar Bol

• Bas170
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

Segafreak83 schreef op zondag 1 november 2020 @ 11:09:
[...]

Wel een dure optie dan. Heb gewoon een kabel bij de bank liggen, gewoon door gamen tijdens laden.
Tja, ieder zijn ding. Ik heb al jaren een verlengsnoer tussen de kussens van de bank lopen, zodat ik van alles binnen handbereik kan opladen

• Segafreak83
Rossi46 schreef op zondag 1 november 2020 @ 11:09:
[...]

Hun verdienmodellen mbt de gebruikte games staat zeker onder druk, maar dat daargelaten is de Corona periode juist zeer gunstig voor alles wat met gaming te maken heeft. Dus ook Game Mania. Tot dat veel mensen hun baan gaan verliezen (wat er zeker gaan zit te komen). Dan wordt het wel een beetje anders.

Sowieso snap ik het gehaat op GM niet zo. Hun acties zijn soms zeer interessant en verder is het gewoon een een legitieme winkel toch? Alleen voor console launches zou ik er niet heen gaan, ze krijgen amper wat.
Ze geven je een grijpstuiver voor je games (eigen keuze natuurlijk om ze daar in te ruilen), en vragen er daarna de hoofdprijs voor.

Verder hebben ze vaak wel goede acties, maar daar is ook alles mee gezegd. Nieuwe games zijn daar vaak €70 tov €55 bij bijvoorbeeld de MM.

• Stylze
Steven030 schreef op zondag 1 november 2020 @ 11:10:
[...]

Ja klopt, mijn idee was een beetje om niet de hele tijd met draadjes te hoeven kloten de Steelseries te gebruiken voor alles behalve PS, en dan de 3D pulse voor de PS5. Ook gezien de PS5 geen chatmix heeft werkt de 7X toch minder ideaal dan de 3D Pulse. Maar je hebt wel gelijk hoor, moet er nog even over nadenken en misschien ook de reviews van de 3D Pulse afwachten. Maar gezien de beschikbaarheid even afwachten, dan kan ik hem altijd nog terugsturen naar Bol
Volgens mij hoef je alleen dat stickie verwisselen naar de andere console, met 2 headsets moet je ook de headsets verwisselen dus is even veel werk :+
Maar natuurlijk zelf weten ;)

Playstation 5

• Ridicuul
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 29-01 20:18
recca schreef op zondag 1 november 2020 @ 11:08:
De nieuwste games misschien (nog) niet. Maar PS4 games wel. Als je net je PS4+controllers hebt verkocht is een extra DualSense wel handig.

This is absolutely ridiculous

• Segafreak83
Ridicuul schreef op zondag 1 november 2020 @ 11:15:
[...]

De nieuwste games misschien (nog) niet. Maar PS4 games wel. Als je net je PS4+controllers hebt verkocht is een extra DualSense wel handig.
Snap ik, daarom blijft mijn beste DS4 gewoon hier als de PS4 in de verkoop gaat ;).

• laurens700
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09-01 13:03
Net een LG 65 CX gekocht.

Mijn pre order pakket:

- PS5 disk edition ( 29 oktober nog 1 kunnen bemachtigen, via Bol)
- PS5 koptelefoon
- PS5 camera voor het streamen
- Godfall
- Spiderman MM
- Sackboy koop ik misschien

Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-02 10:48
Net aan gamemania gevraagd om mijn 250 euro voorschot terug te storten, zal wel proberen om er later gewoon eentje mee te nemen uit de winkel.

• bram1984
@Stylze Het is altijd even afwachten inderdaad, maar het raw speed verschil is vrij groot. Dus tenzij de developer moedwillig parity in de laadtijden implementeert (wat wel heel vreemd zou zijn), zal er een verschil zijn.

• boefje79
Die 2e controller is ook gewoon fijn om achter de hand te hebben voor als de eerste kuren gaat vertonen.

Dat gebeurt vroeg of laat toch wel en het is niet zo dat dingen dalen in prijs na de launch, dus idd handig voor als de ene leeg is, maar ook gewoon als spare/2e controller voor die incidentele multiplayer-sessies...

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

PS5 games zitten in de pocket. Godfall heeft m'n interesse maar ik wacht daar nog even de reviews voor af volgende week.

No Man's Sky had ik op de PS4 al gekocht maar die next-gen update ga ik zeker de eerste week even checken. Genoeg te spelen de komende maanden!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LFscOO58QFT6ZRiHH24ntd1Od6s=/800x/filters:strip_exif()/f/image/lHMqTTx0Clk9vlWZBJ1d8NEy.png?f=fotoalbum_large

Ik verwacht trouwens wel dat we een aantal leuke updates kunnen verwachten tijdens de Game Awards aangezien we in 2021 nog de nodige 1st party games kunnen verwachten.

• cold_as_ijs
Segafreak83 schreef op zondag 1 november 2020 @ 11:09:
[...]

Ik zit 1m van de console af en toch heb ik bewust de charging dock gekocht. Puur gemak, altijd een volle controller op die enkele keer na dat ik hem vergeten ben in de dock te zetten. Kabel voelt zo 2005 :D

• bram1984
boefje79 schreef op zondag 1 november 2020 @ 12:31:
Die 2e controller is ook gewoon fijn om achter de hand te hebben voor als de eerste kuren gaat vertonen.

Dat gebeurt vroeg of laat toch wel en het is niet zo dat dingen dalen in prijs na de launch, dus idd handig voor als de ene leeg is, maar ook gewoon als spare/2e controller voor die incidentele multiplayer-sessies...
Dat gebeurt vroeg of laat toch wel? :?

Ik heb echt nog nooit een defecte controller gehad.

• Erapaz
boefje79 schreef op zondag 1 november 2020 @ 12:31:

Nooit problemen gehad met de eerste PS4 controller en later voor 15 euro nieuw een tweede kunnen oppikken die ik nooit gebruikt heb. Dus alle drie je argumenten gelden voor mij niet. Ik koop die tweede controller wel als ie in de aanbieding is, er een erg gave coop game komt of als de eerste stuk gaat.

• Segafreak83
bram1984 schreef op zondag 1 november 2020 @ 12:50:
[...]

Dat gebeurt vroeg of laat toch wel? :?

Ik heb echt nog nooit een defecte controller gehad.
Dan ben je in de minderheid, dingen zijn echt kwetsbaar.

• laurens700
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09-01 13:03
Erapaz schreef op zondag 1 november 2020 @ 12:58:
[...]

Nooit problemen gehad met de eerste PS4 controller en later voor 15 euro nieuw een tweede kunnen oppikken die ik nooit gebruikt heb. Dus alle drie je argumenten gelden voor mij niet. Ik koop die tweede controller wel als ie in de aanbieding is, er een erg gave coop game komt of als de eerste stuk gaat.
Heb de ps1,2,3,4 en de pro versie gehad ook nooit problemen gehad met de controllers. Weet nog dat de ps1 controller echt hard mishandeld werd door mijn broer.

Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch

• SgtCaffran
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:44
Segafreak83 schreef op zondag 1 november 2020 @ 13:04:
[...]

Heb je er belang bij om alleen negativiteit te spuwen over Playstation?

Die dingen zijn naar mijn ervaring helemaal niet kwetsbaar. Als je netjes met je controllers omgaat gaan ze gewoon lang mee. Er zullen altijd controllers zijn met productie foutjes.

De eerste serie had een echte ontwerp fout waarbij de rubber compound op de sticks te zacht was. Hierdoor was er overmatige slijtage bij normaal gebruik, dit is toen opgelost in de nieuwe PS4 controllers en bij mij onder garantie vervangen.

De nieuwe dualsense lijkt trouwens op vrijwel alle gebieden verbeterd te zijn. Uit m'n hoofd een kort lijstje met verbeteringen:
  • Minder flex in de controller body
  • Haptic feedback met voice coils
  • Adaptive triggers L2 en R2
  • Grotere L1 en R1 knoppen
  • L3 en R3 buttons betrouwbaarder en steviger
  • Stillere knoppen
  • Betere klik van touch pad
  • USB C
  • Grotere accu

[ Voor 25% gewijzigd door SgtCaffran op 01-11-2020 13:16 ]

• boefje79
Ik ben niet bepaald een rage-gamer, maar (zeker bij de V1 DS4, heb ik er in de jaren sinds launchday echt wel een paar versleten.

R1 die niet meer lekker werkt, X die een eigen leven ging leiden, vierpuntsdruktoets (classic pes hier 😇) die een voorkeurstem aan rechts geeft...niet altijd hetzelfde euvel, maar wel irritant en dus vervangen...

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
[...]

Echt niemand in mijn omgeving heeft ook maar 1 defecte controller gehad. Ook niet bij Xbox controllers overigens. Ik heb zelf 3 DS4’s en die doen het ook allemaal nog zonder problemen.

Enige wat ik wel had bij alle 3 is dat de rubber coating van de stickjes vrij snel kapot ging. Dat heb ik opgelost met overzet dopjes, 4 Euro bij de Mediamarkt en die zitten er al ruim 5 jaar zonder problemen op. Sterker nog, heb daar meer grip mee dan de originele coating.

Ik ga er vanuit dat Sony deze fout met de DualSense niet weer maakt :)

Join het GoT Pulse-Team!

• Segafreak83
SgtCaffran schreef op zondag 1 november 2020 @ 13:09:
[...]

Heb je er belang bij om alleen negativiteit te spuwen over Playstation?

Die dingen zijn naar mijn ervaring helemaal niet kwetsbaar. Als je netjes met je controllers omgaat gaan ze gewoon lang mee. Er zullen altijd controllers zijn met productie foutjes.

De eerste serie had een echte ontwerp fout waarbij de rubber compound op de sticks te zacht was. Hierdoor was er overmatige slijtage bij normaal gebruik, dit is toen opgelost in de nieuwe PS4 controllers en bij mij onder garantie vervangen.
Nee hoor, totaal niet. Ga maar zoeken / lezen online, meerderheid heeft echt problemen met de DS4, had ik liever ook niet gehad, maar is nu eenmaal zo.

• boefje79
In mijn vriendenkring idem, allemaal wel een oaar moeten vervangen.

En om uit de fanboy-issues weg te blijven, vind ik dat ook helemaal geen issue. Dat ding gebruik ik (bijna) dagelijks, zitten veel bewegende onderdelen in, weinig dingen die intensiever te verduren krijgen dus af en toe een verse voor een paar tientjes...

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023
[...]

De mijne zijn ook stuk, maar dan wel door ragequits en niet door onhandigheid. Ding is 1000 keer tegen de grond gekletterd zonder schade, één keer de controller voluit tegen de muur gegooid en het enige dat stuk was was het linker trilmotortje, controller opengemaakt, trilmotortje eruit gesloopt, controller werkt weer prima met uitzondering van de linker trilmotor.
Ik kan die dingen nou niet bepaald kwetsbaar noemen, het is vrij logisch dat dingen kapot gaan als je er wild mee om gaat.

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

• TradeMarkNL
  • Laatst online: 29-01 21:07

TradeMarkNL

Videoproducer
boefje79 schreef op zondag 1 november 2020 @ 13:11:
Ik ben niet bepaald een rage-gamer, maar (zeker bij de V1 DS4, heb ik er in de jaren sinds launchday echt wel een paar versleten.

R1 die niet meer lekker werkt, X die een eigen leven ging leiden, vierpuntsdruktoets (classic pes hier 😇) die een voorkeurstem aan rechts geeft...niet altijd hetzelfde euvel, maar wel irritant en dus vervangen...
Same. Bij de PS3 werkelijk nooit problemen mee gehad. Echt de eerste generatie waar ik meerdere keren de controller heb moeten vervangen. In het begin was het het rubber (of wat het ook is) van de pookjes die losliet, R1 idd die het niet meer goed deed, zelfde met L3, X waar gewoon een deukje in ontstond en niet meer lekker werkte...Latere batches waren wel iets beter volgens mij. Dus hoop dat we dat gezeur bij de PS5 niet weer krijgen.

• SgtCaffran
Segafreak83 schreef op zondag 1 november 2020 @ 13:13:
[...]

Nee hoor, totaal niet. Ga maar zoeken / lezen online, meerderheid heeft echt problemen met de DS4, had ik liever ook niet gehad, maar is nu eenmaal zo.
Er zijn meer dan 110 miljoen PS4 consoles verkocht gedurende 7 jaar tijd. Qua controller aantallen zullen er misschien wel 400 miljoen zijn verkocht. Deze worden soms dagelijks gebruikt door gamers die niet altijd netjes met hun spullen omgaan (ze liggen overal er nergens, vallen van de bank, etc).

Het lijkt me onwaarschijnlijk dat je online weinig problemen gaat vinden over een product dat zo zwaar gebruikt wordt en zeker niet perfect is.

Mijn suggestie zou alleen wel zijn om absolute termen over de kwaliteit/levensduur van de controller te vermijden. Bijvoorbeeld zou het wat netter zijn als je zou zeggen dat in jouw ervaring de DualShock 4 niet lang mee gaat, in plaats van dat elke DS4 controller fragiel is.

• Segafreak83
SgtCaffran schreef op zondag 1 november 2020 @ 13:25:
[...]

Er zijn meer dan 110 miljoen PS4 consoles verkocht gedurende 7 jaar tijd. Qua controller aantallen zullen er misschien wel 400 miljoen zijn verkocht. Deze worden soms dagelijks gebruikt door gamers die niet altijd netjes met hun spullen omgaan (ze liggen overal er nergens, vallen van de bank, etc).

Het lijkt me onwaarschijnlijk dat je online weinig problemen gaat vinden over een product dat zo zwaar gebruikt wordt en zeker niet perfect is.

Mijn suggestie zou alleen wel zijn om absolute termen over de kwaliteit/levensduur van de controller te vermijden. Bijvoorbeeld zou het wat netter zijn als je zou zeggen dat in jouw ervaring de DualShock 4 niet lang mee gaat, in plaats van dat elke DS4 controller fragiel is.
PS3 controller nul problemen, Xbox One controller nul problemen. PS4 controller, al 5x mogen vervangen in 3 jaar tijd, zonder echt gekke dingen ermee te doen, liggen netjes opgeborgen als ik ze niet gebruik, gooi er niet mee of wat dan ook.

Dus in mijn beleving is de kwaliteit echt om te huilen, hopelijk bij de PS5 straks geen last van.

• boefje79
Is het andersom ook niet zo, dat jij blijft herhalen dat die dingen alleen kuren vertonen als je er slordig mee omgaat?

Dat is net zo goed flauwekul en niemand beschikt over de cijfers die echt antwoord geven op uitvalpercentages en oorzaken, dus ieder baseert het op de eigen ervaring.

Met de DS3 nooit issues, de controllers van mijn nes van 35 jaar geleden doen het nog, maar die ds4, die week gewoon af, sinds de V2 was het beter...(mijn ervaring)

• spijkerhoofd
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 17:10
Ik had op het laatst problemen met de DS3 dat hij random controls uit het niets deed. Heel vervelend als je een shooter speelt waarbij je iemand besluipt en uit het niets een granaat gooit. Bij de DS4 had ik dat de R2 knop haperde waardoor ik met een semi automatic wapen soms niet schoot terwijl ik dat wel wilde. Ik heb toen een nieuwe gekocht 2 jaar geleden en die loopt nog steeds als een zonnetje. Maar wat @SgtCaffran zegt, je gebruikt hem bijna dagelijks, valt soms op de grond, dus niet zo gek dat hij veel vervangen moet worden. Dat zal niet anders zijn met de PS5.

• bram1984
Segafreak83 schreef op zondag 1 november 2020 @ 13:13:
[...]

Want 100% van alle DualShock gebruikers delen hun ervaring online of alleen degenen met problemen? En jij hebt alle ervaringen in een Excel sheet gezet en het percentage probleemgevallen afgezet tegen het percentage dat nergens last van hebt? *knip* op de man

[ Voor 6% gewijzigd door Geronimous op 01-11-2020 14:00 ]

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16:59
*knip* doe dat gewoon via een normale TR

[ Voor 88% gewijzigd door Geronimous op 01-11-2020 13:59 ]

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• boefje79
*knip* voegt ook weinig toe

[ Voor 83% gewijzigd door Geronimous op 01-11-2020 14:04 ]

• bram1984
*knip* ga er dan aub niet op in hier...

[ Voor 87% gewijzigd door Geronimous op 01-11-2020 16:09 ]

• bram1984
boefje79 schreef op zondag 1 november 2020 @ 13:36:
Pffff zowel ‘83, als ‘84 was er veel zure regen zeker?

Koop er wel een extra, of niet. Doe er 8 jaar mee zonder issues, of niet.

Is het al launchday?
Death Stranding gespeeld net. ;)

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-02 12:56
Stylze schreef op zondag 1 november 2020 @ 11:06:
[...]

Klopt dat wel? Voor de PS5 bestaat deze: https://steelseries.com/gaming-headsets/arctis-7p

• Steven030
Ja klopt, de 7X werkt op beide (doch zonder chatmix op de PS5), de 7P werkt niet op de XSX.

[ Voor 5% gewijzigd door Steven030 op 01-11-2020 13:45 ]

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:46
Ach boehoe, imo laten jullie je eigen ook te veel opjutten door een 'mening'
Niet mee eens? Ok kan, prima, move on, wordt nu iets te veel tijd aan besteed. Zijn mening is niet meteen feit of waarheid, hij/zij ziet het zo, ok fine.. d:)b

Oja dit gaat over ds4 gedoe, mocht het niet duidelijk zijn :+

[ Voor 13% gewijzigd door BigF25 op 01-11-2020 13:51 ]

• Kalder
Als je hem aansluit via USB (of met USB snoertje of USB adapter) zal het zo maar kunnen dat de oudere headsets ook werken, die gebruiken namelijk gewoon de USB Audio. Heb zelf geen verstand van de steelseries maar ik geloof wel dat zo'n beetje elke headset die via USB aangesloten is zal werken.

• Stylze
Kalder schreef op zondag 1 november 2020 @ 13:46:
[...]

Als je hem aansluit via USB (of met USB snoertje of USB adapter) zal het zo maar kunnen dat de oudere headsets ook werken, die gebruiken namelijk gewoon de USB Audio. Heb zelf geen verstand van de steelseries maar ik geloof wel dat zo'n beetje elke headset die via USB aangesloten is zal werken.
helaas niet, de 7x is de enige headset die voor zowel de series X als PS5 werkt van de steelseries headsets.
De meeste headsets kan je maar voor 1 console platform gebruiken (wel vaak meerdere generaties dus bijv ps4 + ps5), maar dan wel vaak ook nog voor de PC.

[ Voor 3% gewijzigd door Stylze op 01-11-2020 13:53 ]

Playstation 5

• Kalder
Stylze schreef op zondag 1 november 2020 @ 13:52:
[...]

helaas niet, de 7x is de enige headset die voor zowel de series X als PS5 werkt van de steelseries headsets.
De meeste headsets kan je maar voor 1 console platform gebruiken (wel vaak meerdere generaties dus bijv ps4 + ps5), maar dan wel vaak ook nog voor de PC.
Is het dan niet zo dat ze gedeeltelijk werken? Als in hij werkt wel maar sommige features zoals chat volume niet?
Vraag me af wat er gebeurt als je een USB headset voor PC koopt (zonder Xbox of PS branding) en die aansluit op de PS4/5
Ik dacht namelijk dat alleen bluetooth headsets niet zouden werken.

[ Voor 5% gewijzigd door Kalder op 01-11-2020 13:57 ]

• cold_as_ijs
BigF25 schreef op zondag 1 november 2020 @ 13:45:
Ach boehoe, imo laten jullie je eigen ook te veel opjutten door een 'mening'
Niet mee eens? Ok kan, prima, move on, wordt nu iets te veel tijd aan besteed. Zijn mening is niet meteen feit of waarheid, hij/zij ziet het zo, ok fine.. d:)b

Oja dit gaat over ds4 gedoe, mocht het niet duidelijk zijn :+
Ooh ik dacht dat dit over HDMI, HDMI kabel, remaster/remake, gamekings, ps5-xbox, Trump-Biden ging })

• pipapaulus
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14:18
[...]

Hoe weet je nu al dat deze controllers kwetsbaar zijn? Ik heb overigens ook nog nooit een kapotte controller gehad. Daarnaast lees je natuurlijk over het algemeen vaker over een kapotte controller dan over een niet-kapotte controller ;) Zal dus wel meevallen allemaal.

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-02 20:17

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Ik heb mijn release dag PS4 controller ook nog, het rubber op de pookjes is wel kapot. Heb ook nog een 2de controller er later bij gekocht. Verder geen gebreken.

Qua PS5 games weet ik het nog niet. Kga sowieso GoW uit de PS+ spelen, No mans sky met de next gen update lijkt me ook tof. Ook Gost of Tsushima en TLOU2 moet ik nog spelen.

Spiderman MM ga ik ook halen maar ik weet niet of die game mij wel 60 euro waard is qua speelduur.

Keuzestress.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-02 09:14

JSchut

.....

Segafreak83 schreef op zondag 1 november 2020 @ 13:29:
[...]

PS3 controller nul problemen, Xbox One controller nul problemen. PS4 controller, al 5x mogen vervangen in 3 jaar tijd, zonder echt gekke dingen ermee te doen, liggen netjes opgeborgen als ik ze niet gebruik, gooi er niet mee of wat dan ook.

Dus in mijn beleving is de kwaliteit echt om te huilen, hopelijk bij de PS5 straks geen last van.
De Xbox One controller is bij mij ook al 4 keer vervangen in 2 jaar. Ik game niet super veel maar dit is de eerste generatie waar ik zoveel controllers versleten heb.

Waarschijnlijk gewoon pech maar goed.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

• Bas170
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

• SgtCaffran
Maar alle belichting en schaduwen zijn volledig dynamisch dus de vraag is hoe dat mogelijk is zonder (vorm van) raytracing?

Die dynamische belichting maakt onder andere ook dat deze game er echt next-gen uit ziet. En dan nog te bedenken dat de laatste beelden van de 60fps performance variant zijn.
Achja, verbaast me niet echt. Maar aan de ene kant zeggen 'ze' van wel, nu weer dit. Tijd zal het leren.

Maar dan nog, kan me goed voorstellen dat een 4K/60/RT te heftig was. Vooral met een 'echte' next gen game als deze, ondanks dat het een remakemasterreboot is, en niet een current-gen game met patch..

Ze zeggen echter wel dat de PS het wel gewoon aankan, maar dat ze prioriteiten aan andere dingen moeten geven, en dat geloof ik wel.

Misschien dat een 30/RT later wel via een update gewoon mogelijk is :)

• bram1984
Nee, niet besteld deze. Zag het gisteren al, maar de berichten zijn wat tegenstrijdig. Dat gezegd hebbende ga ik die toch op 60fps spelen.

Ik verwachtte sowieso al heel weinig van RT op de next gen, dus je vraagt het aan de verkeerde. :p

• BigF25
`

Ben benieuwd naar de meningen van medetweakers aangaande ray tracing gezien het zo'n hot topic is laatste tijden.

In dit specifieke voorbeeld gaat het om Watch dogs legion.

Nu heb ik het filmpje in zn totaal bekeken en genoeg blabla over wat het aanpast, performance hits etc

Waar ik me erg aan stoor en het komt in dit voorbeeld voornamelijk door WD Legion geef ik toe maar het veranderd echt 0,0 aan de game zelf, de immersie er van zal ik maar zeggen.

Deze game ziet er op zijn eigen best wel poep uit, had 10jr terug al kunnen uitkomen en toen was het al niet mooi geweest. Bewegingen zijn houterig, poppetjes kijken dood uit de ogen, low rest textures hier en daar, Nee dit is niet mooi.

Nu voegen ze ray tracing toe aan een al lelijke game en veranderd er imo echt helemaal niets aan hetgeen ik hierboven noem, het blijf nog altijd een lelijke game. Ja de reflecties zelf zien er leuk uit maar dit komt nu bovenop een lelijke game en veranderd verder helemaal niets aan de beleving van de game zelf.
Je levert alleen maar in op performance..

En dan moet deze game nog op de nextgen uitkomen, leuk dat 4k/30 incl RT maar als het er zo gaat ogen, no thanks

Dan heb ik liever dat resources gestopt worden in high res characters/textures, movement, interactie. Zo krijg ik eerder het nextgen gevoel dan RT waar je helft van de tijd toch niet op let want je focust op de game, het verhaal, de missies die je utivoert.

Wat vinden jullie?

• Segafreak83
BigF25 schreef op zondag 1 november 2020 @ 18:21:
[YouTube: Watch Dogs Legion PC Review: Ray Tracing + GFX Upgrades - A Taste of Next-Gen?]`

Ben benieuwd naar de meningen van medetweakers aangaande ray tracing gezien het zo'n hot topic is laatste tijden.

Nu heb ik het filmpje in zn totaal bekeken en genoeg blabla over wat het aanpast, performance hits etc

Waar ik me erg aan stoor en het komt in dit voorbeeld voornamelijk door WD Legion geef ik toe maar het veranderd echt 0,0 aan de game zelf, de immersie er van zal ik maar zeggen.

Deze game ziet er op zijn eigen best wel poep uit, had 10jr terug al kunnen uitkomen en toen was het al niet mooi geweest. Bewegingen zijn houterig, poppetjes kijken dood uit de ogen, low rest textures hier en daar, Nee dit is niet mooi.

Nu voegen ze ray tracing toe aan een al lelijke game en veranderd er imo echt helemaal niets aan hetgeen ik hierboven noem, het blijf nog altijd een lelijke game. Ja de reflecties zelf zien er leuk uit maar dit komt nu bovenop een lelijke game en veranderd verder helemaal niets aan de beleving van de game zelf.

En dan moet deze game nog op de nextgen uitkomen, leuk dat 4k/30 incl RT maar als het er zo gaat ogen, no thanks

Dan heb ik liever dat resources gestopt worden in high res characters/textures, movement, interactie. Zo krijg ik eerder het nextgen gevoel dan RT waar je helft van de tijd toch niet op let want je focust op de game, het verhaal, de missies die je utivoert.

Wat vinden jullie?
Ook geen fan van RT, doe maar minimaal 60 FPS en een vloeiende ervaring, vind ik veel belangrijker. Maar zoveel mensen zoveel wensen.

De ene gaat graag voor 4k30 en de ander 4k120 en alles wat er tussenin ligt is ook mogelijk ;).

• bram1984
@BigF25 Preach.

Ik vind het in een game als Miles Morales wel tof vanwege de vele spiegelende gebouwen, maar wat je al zegt: het is enorm taxing en Legion had die power inderdaad beter ergens anders kunnen gebruiken.

Meer iets voor PS6 denk ik. :p

Laat deze gen maar meer focussen op goede performance en 60fps.

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Wat vinden jullie?
Het hoeft niet of-of te zijn.
De uiteenzetting van D-F is interessant, maar het concept raytracing beoordelen in een Ubisoft-game (die bovendien op twee generaties uit komt) is niet handig. De lat ligt daar simpelweg wat lager als het om animaties en afwerking gaat en dat is natuurlijk een bewuste keus. Ubisoft brengt games uit met 50 uur (main+extra's) content die vrij rap achter elkaar uit komen. Als ze net als Rockstar een jaar of acht aan één game werken dan is het een ander verhaal.

Het is wachten wat een Naughty Dog uit gaat brengen, daar ligt de lat wel hoog qua animaties en afwerking. Ongetwijfeld gaan zij ook mooie dingen doen ray-tracing. Is het game-changing? Mwa, dat niet, gewoon (weer) extra detail met mooiere en echtere reflecties.

Overigens denk ik niet dat ray-tracing een developer heel veel extra tijd kost. Bij 3D modellen zijn de materialen en eigenschappen al bekend, zodra de engine er ondersteuning voor heeft komt dat goed. Alleen moet je daarna je performance finetunen. Met games die alleen op nextgen verschijnen zal dat alweer makkelijker zijn.

• Caayn
  • Niet online
[YouTube: Watch Dogs Legion PC Review: Ray Tracing + GFX Upgrades - A Taste of Next-Gen?]`

Wat vinden jullie?
Vind je wel erg overdrijven imo. Maar dat komt waarschijnlijk omdat ik WD Legion er prima uit vind zien.

RT voegt in mijn ogen juist extra immersie toe en dat laat Alex ook goed zien in die video. Objecten die eerder vreemd aanvoelen doordat ze geen visuele interactie hebben met de rest van de wereld voelen nu als onderdeel van de wereld in plaats van dat ze er achteraf opgeplakt zijn. De plassen in het park, de poortjes in de metro, simpelweg het bankje en het raamkozijn, etc. allemaal simpele objecten die door RT beter in de wereld integreren en de immersie verhogen imo.

• BigF25
Caayn schreef op zondag 1 november 2020 @ 18:43:
[...]
Vind je wel erg overdrijven imo. Maar dat komt waarschijnlijk omdat ik WD Legion er prima uit vind zien.

RT voegt in mijn ogen juist extra immersie toe en dat laat Alex ook goed zien in die video. Objecten die eerder vreemd aanvoelen doordat ze geen visuele interactie hebben met de rest van de wereld voelen nu als onderdeel van de wereld in plaats van dat ze er achteraf opgeplakt zijn. De plassen in het park, de poortjes in de metro, simpelweg het bankje en het raamkozijn, etc. allemaal simpele objecten die door RT beter in de wereld integreren en de immersie verhogen imo.
Niks aan overdreven, de game oogt gewoon niet modern maar goed dat is wat ik vind.
De RT toepassing ziet er leuk uit maar veranderd weinig tot niets aan de totale ervaring, alles er omheen ziet er nog altijd verouderd uit.

• bram1984
Korreltje zout (bron in tweet reacties).

bram1984 schreef op zondag 1 november 2020 @ 19:37:
Korreltje zout (bron in tweet reacties).

[Twitter]
Welles Nietus Welles Nietus Die gast weet niet waar ie t over heeft! Oh beter dan verwacht! Kan niet! Onmogelijk! Oh meer ruinte over! _O-

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 31-01 00:06
Raytracing gaat vast veel beter worden op de PS5 pro over 3,5 jaar.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• bram1984
DS4 facebuttons passen in de DualSense. :p

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/Z8X61Fg/3-B6-BB1-F3-1-CE4-4243-A7-C5-AD965884455-D.jpg

• Kalder
bram1984 schreef op zondag 1 november 2020 @ 20:09:
DS4 facebuttons passen in de DualSense. :p

[Afbeelding]
Dat ze in dat frame passen is fijn, maar werken ze dan ook? :X (Als in zijn ze de goede hoogte en gaan ze niet los zitten)

[ Voor 10% gewijzigd door Kalder op 01-11-2020 20:17 ]

• Stylze
zwembroek schreef op zondag 1 november 2020 @ 20:07:
Raytracing gaat vast veel beter worden op de PS5 pro over 3,5 jaar.
120 fps 4k + ray tracing bedoel je?😜

Playstation 5

• bram1984
Ze zijn ook de water physics in Legion vergeten. :p

https://twitter.com/mcbig.../1322985361061171200?s=21

• FMS
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

FMS

Lekker ongenuanceerd maar Ubisoft games vind ik even als EA games doorgaans zielloos. Next :p

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-02 10:48
Caayn schreef op zondag 1 november 2020 @ 18:43:
[...]

vind ik ook, ben het op pc aan het spelen op 3440x1440 met een rtx3080 en ziet er imo fantastisch uit, RT is echt enorm knap gedaan hier

• Erapaz
Hey, het is een verwijzing naar Assassins Creed, in deel 1 kon je niet eens zwemmen.

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Ik ben zeer benieuwd naar wat Santa Monica gaat doen met de PS5, ik neem aan dat dat de eerste echte next-gen game wordt. Naughty Dog wordt nog even wachten.

TLOU2 runde op mijn PS4 Pro met 1440p upscaled en dat is de mooiste game die ik ooit heb gezien ondanks de veel zwakkere hardware t.o.v. mijn PC.

Ik ben ook benieuwd naar Demons Souls, volgens mij is elk spel dat ik tot nu toe op PS4 Pro heb gespeeld 1440P upscaled en niet echt 4K.

[ Voor 3% gewijzigd door Brogala op 01-11-2020 21:55 ]

• Kalder
Erapaz schreef op zondag 1 november 2020 @ 21:53:
[...]

Hey, het is een verwijzing naar Assassins Creed, in deel 1 kon je niet eens zwemmen.
Watch Dogs 1 kwam uit na AC4 Black Flag waarin je wel degelijk kon zwemmen ;) niets behalve het geluid dat ze in het filmpje gemonteerd hebben refereert naar AC, een Leap of Faith zoals ze het noemen in AC is een hele andere sprong.

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-01 14:49

• Bas170
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

Kalder schreef op zondag 1 november 2020 @ 21:59:
[...]

Watch Dogs 1 kwam uit na AC4 Black Flag waarin je wel degelijk kon zwemmen ;)
Hij bedoelt AC1 ;)

• Stylze
Maar wanneer je het exemplaar mag ontvangen laten ze buiten beschouwing :+

Playstation 5

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08:08

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Stylze schreef op zondag 1 november 2020 @ 22:23:
[...]

Maar wanneer je het exemplaar mag ontvangen laten ze buiten beschouwing :+
[Twitter: https://twitter.com/bol_com_games/status/1322099051760885760?s=19]

https://untappd.com/user/OzzBier

• Kalder
Maar in AC1 zat volgens mij geen of bijna geen water, was in ieder geval lastig te vinden als het er al in zat naast een fonteintje misschien. Nogal logisch dat je dan niet kunt zwemmen in die game.
Nvm net even wat beelden terug gekeken en zag wel wat water maar niet veel, maar kon me niet herinneren dat er water in zat, is sowieso al lang geleden dat ik die game gespeeld heb, dat was toen die net uit kwam.

[ Voor 33% gewijzigd door Kalder op 01-11-2020 23:31 ]

• Veertien14
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22-01 18:40
Zag al meerdere boodschappenlijstjes voorbij komen met verschillende launchgames die vele gelijk hebben gepre-orderd.

Zelf ga ik mij eerst maar bezig houden met een paar games uit de ps+ collection zoals days gone, detroit: become human en ratchet en clank.

Wil op dit moment vooralsnog alleen ratchet and clank: rift apart, kena en little devil inside aanschaffen.
Pagina: 1 ... 246 ... 283 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
[font size=16]
In dit topic geen statusupdates van je bestelling, daarvoor is [PS5] Pre-order, bestellingen en levertijden
[/font]
Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden