🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
Volgens mij is deze nog niet eerder voorbij gekomen . Staat er ook pas vandaag op zie ik.
Is een turn-based strategy game tevens.
[ Voor 8% gewijzigd door Kadardar op 31-10-2020 15:24 ]
[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]
Geen probleem hoor, bedankt voor de uitleg. Ik zag wat kritiek op gras. Ik heb Origins en Odyssey met heel veel plezier gespeeld.Kalder schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 15:19:
[...]
Ik dacht dat je opmerking sarcastisch was omdat je zegt early build delen is ook niet eerlijk, terwijl die early build er beter uit zag dan dat 1080p filmpje. Excuses.
Assassin's Creed Valhalla cosplayer (Maul) brengt Technoviking weer tot leven
[YouTube: Techno Viking 2020 – Maul Cosplay]
En wie TechnoViking niet kent
Of gesynct
https://viewsync.net/watc...B5p2v0Y&t=37.55&mode=solo
[ Voor 11% gewijzigd door Cowboy_Henk op 31-10-2020 15:46 ]
Wat levert dat nog op? Wil de mijne aankomende week ook verkopen.DutchOwnage schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 15:20:
Zo, m'n Pro is verkocht. Meldt mij waarschijnlijk over een aantal maanden hier, als er een beetje normale voorraad is
Ik heb mijne ook verkocht voor 200 euro eerder deze week. Prima prijs.DutchOwnage schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 16:02:
200 excl. verzenden. Prima hoor.
Kan ik toch mooi een extra controller en wat games van kopen.
Ik heb mijn pro ook verkocht, maar dan vlak voor de aankondigingen van de ps5. Ik kreeg er toen 400 euro inclusief 3 games voor.G4mert schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 16:03:
[...]
Ik heb mijne ook verkocht voor 200 euro eerder deze week. Prima prijs.![]()
Kan ik toch mooi een extra controller en wat games van kopen.
Doe dat meestal, kan ik er meer voor krijgen nog.
[ Voor 6% gewijzigd door laurens700 op 31-10-2020 16:11 ]
Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch
Netjes maar dat is al even geleden dan zelfs voor TLOU2? Die wilde ik niet missen.laurens700 schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 16:10:
[...]
Ik heb mijn pro ook verkocht, maar dan vlak voor de aankondigingen van de ps5. Ik kreeg er toen 400 euro inclusief 3 games voor.
Maar voor jou wel ideaal, hopen op een 60 fps patch.
Heb dus eigenlijk 200 euro laten liggendlaurens700 schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 16:10:
[...]
Ik heb mijn pro ook verkocht, maar dan vlak voor de aankondigingen van de ps5. Ik kreeg er toen 400 euro inclusief 3 games voor.
Nu m'n One X nog verkopen, als de XSX in huis is
Heb die van mij ook te koop staan, en krijg nog steeds biedingen over de eur 400,- (ps4 pro). Waarschijnlijk vanwege het feit dat ik nog op 6.72 zit. Zodra ik mijn ps5 heb gaat deze weg, doet nog steeds prima dienst als mediaplayer en zo af en toe een game.laurens700 schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 16:10:
[...]
Heb je er zoveel spellen bij?Cougar schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 16:21:
[...]
Heb die van mij ook te koop staan, en krijg nog steeds biedingen over de eur 400,- (ps4 pro). Waarschijnlijk vanwege het feit dat ik nog op 6.72 zit. Zodra ik mijn ps5 heb gaat deze weg, doet nog steeds prima dienst als mediaplayer en zo af en toe een game.
Ik heb hem namelijk ook te koop staan, met 9 spellen (ook wat oudere spellen er tussen), maar biedingen komen bij mij niet hoger dan 230
I still can’t get over how good the PS5 controller is. It’s truly mind blowing 🤯 this is better than iPhone haptics or switch haptics. The adaptive triggers are crazy. If developers customize their games for this, it’s gonna be a whole new level of immersion pic.twitter.com/kJJQRpqGoE
— Tom Warren (@tomwarren) 31 oktober 2020
Hitman 3 & No Man's Sky require the PS4 version to play on PSVR - even on PS5
Heb je de app al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Ik kreeg ook geen update en in de Playstore leek het ook nog de oude app. Er stond zelfs dat de laatste update van maart 2020 was. Maar na herinstallatie kreeg ik toch de nieuwe app.Oxigeon schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 15:16:
Hier ook Android 10 maar nog geen update
Apart, maar ik snap het. De PS5 versie heeft blijkbaar geen VR omdat VR een BC feature is. Even rekening houden met de versie die je koopt dus.kaanmijo schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 17:07:
Dit is toch wel een bijzondere eis aan de PSVR games op de PS5:
Het gaat om het stigma van devs de schuld geven van laat opleveren, te lage kwaliteit of lui zijn. Zeg dan Ubisoft is lui. Of zeg gewoon wat het is, mensen kopen die games blijkbaar in voldoende mate dat 4K niet nodig is. Stomme gamers dus, geen luie devs.Verwijderd schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 11:44:
[...]
Ik vind je reactie wel erg zwart-wit. Zoals ik het interpreteer zijn de 'devs' het 'bedrijf' in plaats van een 'persoon'. En je kunt van een bedrijf wel stellen dat ze bijvoorbeeld "lui" zijn of om (netter) jouw eigen woorden te gebruiken "afwegingen te maken". Dat mag toch best benoemd worden.
Werkt hier nog niet. Beide verwijderd en herinstallatie van de app zorgt nog niet voor een nieuwe app.DoubleDutch schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 17:17:
Hier de playstation app en de playstation chat app verwijdert, na een nieuwe installatie heb ik de nieuwe versie op mijn mobiel. 👍
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Heb een leuk lijstje van games wat mij erg aanspreekt, maar daar moet je nog een tijdje op wachten, erg jammer.
#Little Devil Inside
#Kena: Bridge of the Spirits
#Project Athia
#Stray
# Rachet & Clank: Rift Apart
#Horizon Forbidden West 🤤
Vreemd. 🤔Oxigeon schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 18:06:
[...]
Werkt hier nog niet. Beide verwijderd en herinstallatie van de app zorgt nog niet voor een nieuwe app.
Ik ga de mijne nog niet verkopen, zul je zien dat het misgaat met mijn pre-order, zit ik met de kerst zonderCowboy_Henk schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 16:23:
Ik heb mijn pro verkocht in september voor 250 euro aan Gamemania. Zonder spellen. Vond ik wel een nette prijs.
En hoe ken jij dat?
https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben
Haha, eens voorbij zien komen. Verbaasd dat dit ook op de Switch uit is gekomen, dus daarom is het blijven hangen denk ik
https://playstation-app.en.uptodown.com/android/download
Heb hem zelf getest en het werkt. 👍
:strip_exif()/f/image/B2xbmpKovo7LKBTbE7tR6fCI.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 68% gewijzigd door DoubleDutch op 31-10-2020 18:51 ]
Ik snap het ook. Maar PlayStation maakt er een potje van qua communicatie omtrent BC.bram1984 schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 17:14:
[...]
Apart, maar ik snap het. De PS5 versie heeft blijkbaar geen VR omdat VR een BC feature is. Even rekening houden met de versie die je koopt dus.
[ Voor 14% gewijzigd door Kalder op 31-10-2020 18:59 ]
2021 wordt sowieso een absoluut topjaar volgens mij. Hogwarts RPG, Hitman, RE8, Returnal, GOW, Far Cry etc... kan je ook nog toevoegen voor mij.DoubleDutch schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 18:15:
Ben denk ik één van de weinige ben die warm loopt voor de games die met de lancering van de PS5 te spelen zijn.
Heb een leuk lijstje van games wat mij erg aanspreekt, maar daar moet je nog een tijdje op wachten, erg jammer.
#Little Devil Inside
#Kena: Bridge of the Spirits
#Project Athia
#Stray
# Rachet & Clank: Rift Apart
#Horizon Forbidden West 🤤
Verwijderd
Mee eens dat het technisch correcter is om te zeggen: "Ubisoft is lui". Echter begrijp ik ook dat het woord 'devs' als bedrijfsvorm gebruikt zou kunnen worden. Stel je hebt een kleinere studio die een abominatie van een game afleveren. Dan ben ik sneller geneigd te zeggen "Die devs van die game zijn lui" in plaats van correct "kleinere studio is lui" of "kleinere studio van die game is lui"Erapaz schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 17:25:
[...]
Het gaat om het stigma van devs de schuld geven van laat opleveren, te lage kwaliteit of lui zijn. Zeg dan Ubisoft is lui. Of zeg gewoon wat het is, mensen kopen die games blijkbaar in voldoende mate dat 4K niet nodig is. Stomme gamers dus, geen luie devs.
Andersom doe ik het ook. Zo heb ik wel eens gepost dan ik fan was van de developer van Satisfactory. Ik had ook kunnen zeggen: "ik ben fan van Coffee Stain Studios", maar het is en blijft een forum waarbij berichten elkaar snel opvolgen. Moet je dan zo nauwkeurig met je woorden zijn? Nogmaals ik begrijp je en ben het met je eens, maar je reactie vond ik gewoon zwart-wit.
Ik ga de avond in!
Dit is toch nergens vermeld ? Hitman 3 wordt toch juist een van de titels die je op de PS5 in VR moet kunnen spelen?Kalder schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 18:59:
Ik hoop dan maar dat de PSVR2 snel aangekondigd word, beetje jammer dat je op de PSVR1 geen PS5 games in VR kunt spelen. Dat word dus ook geen VR mode in GT7
Paar berichten terug ging het over de ps4 controller die nodig is om VR titels te spelen op een PS5. Heb zelf wel eens met PSVR gespeeld en ik geloof dat de positie bepaling van de controller sterk afhankelijk is van het licht op de controllers, waarschijnlijk is dat ook de reden dat een DS4 controller vereist is.
Oh ik dacht dat er hierboven (op de vorige pagina) ergens gemeld werd dat voor PSVR op de PS5 alleen PS4 games in BC werken met de PSVR, maar had geen zin om het hele artikel te lezen dus kan me vergissen.Racing-Paradise schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 19:23:
[...]
Dit is toch nergens vermeld ? Hitman 3 wordt toch juist een van de titels die je op de PS5 in VR moet kunnen spelen?
Paar berichten terug ging het over de ps4 controller die nodig is om VR titels te spelen op een PS5. Heb zelf wel eens met PSVR gespeeld en ik geloof dat de positie bepaling van de controller sterk afhankelijk is van het licht op de controllers, waarschijnlijk is dat ook de reden dat een DS4 controller vereist is.
Dit bericht bedoel ik:
kaanmijo schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 17:07:
Dit is toch wel een bijzondere eis aan de PSVR games op de PS5:
[ Voor 21% gewijzigd door Kalder op 31-10-2020 19:32 ]
Gisterenavond had ik nog 10 minuten nodig voor een update van 250MB. En dat lag niet aan de snelheid van mijn internetbram1984 schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 20:23:
Volgens mij heeft de snelheid van de Store ook een schop gekregen. Haalde net een game binnen met 40 MB/s (of is het Mbps? haal ze altijd door elkaar).
This is absolutely ridiculous
Misschien is het sinds vandaag.Ridicuul schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 20:36:
[...]
Gisterenavond had ik nog 10 minuten nodig voor een update van 250MB. En dat lag niet aan de snelheid van mijn internet
Maar ik heb nog nooit 40 gehaald in ieder geval.
Is deze hier al voorbij gekomen? Kan het ook allemaal niet meer bijhouden
Volgens mij is dat geen Horizon maar iets van Monster Hunter Worldbram1984 schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 21:03:
Gratis Horizon Forbidden West reclame.![]()
https://twitter.com/_xbox.../1322574884585771008?s=21
En het bericht klopt ook niet? PS5 komt toch ook met een 2.1 HDMI kabel?bram1984 schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 21:03:
zeker weten.Erapaz schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 21:06:
[...]
En het bericht klopt ook niet? PS5 komt toch ook met een 2.1 HDMI kabel?
Lijkt net alsof je continue frame drops hebt 😅Devilish schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 21:05:
[YouTube: Spider-Man: Into the Spider-Verse Suit Reveal | Marvel’s Spider-Man: Miles Morales]
Is deze hier al voorbij gekomen? Kan het ook allemaal niet meer bijhoudenWel even in 4K kijken!
RubenSaurus schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 21:05:
[...]
Volgens mij is dat geen Horizon maar iets van Monster Hunter World

Tuurlijk. Maakt het extra hilarisch.Erapaz schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 21:06:
[...]
En het bericht klopt ook niet? PS5 komt toch ook met een 2.1 HDMI kabel?
Dan raakt die hele tweet kant nog wal.
Zelf heb ik maar alvast een 4 meter lange 2.1 HDMI kabel gekocht. Die bij de PS5 blijkt niet altijd lang. Verder hangt de connect box van mij TV onder de vloer en nu kan ik inpluggen en gaan.
Ze hebben de framerate van Miles met dit pak aangepast aan de film. Ik ga er niet mee spelen, maar ik vind het wel tof gedaan.xavier! schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 21:08:
[...]
Lijkt net alsof je continue frame drops hebt 😅
Ja moest er ook even aan wennen!xavier! schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 21:08:
[...]
Lijkt net alsof je continue frame drops hebt 😅
[Twitter: https://twitter.com/ragsami/status/1322629124645703681?s=21]
Wat een droevig zooitje. Zitten weinig mensen met kennis in die geheime discord groep.bram1984 schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 21:09:
[...]
[Afbeelding]
[...]
Tuurlijk. Maakt het extra hilarisch.
Sorry verkeerd gelezen, never mind.Lekkerboeie86 schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 21:23:
[...]
Wat een droevig zooitje. Zitten weinig mensen met kennis in die geheime discord groep.
[ Voor 12% gewijzigd door DoubleDutch op 31-10-2020 21:29 ]
Game krijgt een upgrade naar de PS5 en komt uit op de psvr2. 😋
Met reflecterende vloeren. Leno heeft deze trouwens al maanden in pre-order staan hoor.DoubleDutch schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 21:36:
[...]
Ik in al mijn onschuld had dus echt geen flauw idee dat dat soort spellen überhaupt voor de PS bestaanDoubleDutch schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 21:36:
[...]
maarre.. voor de psvr ja?..
Waarom denk je dan dat de PS zo populair is in Japan?poor Leno schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 21:39:
[...]
Ik in al mijn onschuld had dus echt geen flauw idee dat dat soort spellen überhaupt voor de PS bestaan
maarre.. voor de psvr ja?..
-
Nouja eigenlijk vanwege al die ADHD ninjasamuraihackslashwaijaaahpowksstsjingggtsjakaarghwajaaahhai spellenEdd schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 21:44:
[...]
Waarom denk je dan dat de PS zo populair is in Japan?
Op 0:50 staat de PS3 fat edition naast de PS5, heb er zelf een gehad en die was echt huge. 😱
De PS5 is echt een reus van een console, grootste console ooit volgens mij? Vind het niet zo erg wetende dat de koeling de meeste ruimte in beslag neemt. Genoeg plek ook naast m'n TV om de PS5 verticaal neer te zetten.DoubleDutch schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 22:10:
[...]
Op 0:50 staat de PS3 fat edition naast de PS5, heb er zelf een gehad en die was echt huge. 😱
Je weet dat het geen officieel twitter account is?bram1984 schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 21:03:
Ja, boeit dat?Caayn schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 23:28:
[...]
Je weet dat het geen officieel twitter account is?
Het blijft net zo dom, of t nou een officiele is, of van een fan account
(even serieus, dit is toch gewoon grappig)
[ Voor 7% gewijzigd door poor Leno op 31-10-2020 23:36 ]
Betekend dit dat er max HDMI 2.0 bij wordt geleverd en dus geen 2.1. Of is Ultra High Speed alleen een marketing term en kan een High Speed kabel ook 2.1 zijn?
Het is zeker knullig. Maar ik vind er wel een verschil inzitten wanneer een officieel account iets post of een random (fan) account.poor Leno schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 23:35:
[...]
Ja, boeit dat?
Het blijft net zo dom, of t nou een officiele is, of van een fan account
(even serieus, dit is toch gewoon grappig)
Kiadjo schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 23:36:
Kan iemand mij uitleggen waarom erop de kabel van de PS5 High Speed HDMI staat en géén Ultra High Speed.
Betekend dit dat er max HDMI 2.0 bij wordt geleverd en dus geen 2.1. Of is Ultra High Speed alleen een marketing term en kan een High Speed kabel ook 2.1 zijn?
High speed = 18Gb/s (max HDMI 2.0)
Ultra high speed = 48Gb/s (HDMI 2.1)
Thanks!Caayn schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 23:45:
offtopic:
Echt? Is PSN meestal zo traag? Ik zou me daar wel een beetje aan gaan ergeren denk ikRidicuul schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 20:36:
[...]
Gisterenavond had ik nog 10 minuten nodig voor een update van 250MB. En dat lag niet aan de snelheid van mijn internet
Maar daar ging t niet om. Het was niet de vraag of het een officiele of fan is, of dat daar verschil tussen zit. Dat maak je er zelf van.Caayn schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 23:45:
[...]
Het is zeker knullig. Maar ik vind er wel een verschil inzitten wanneer een officieel account iets post of een random (fan) account.
Het is gewoon 'gratis reclame' (en grappig), wie t ook doet.
Ik zou gewoon even wachten. Waarschijnlijk is het gewoon een 2.1 kabel. Van de week weten we meer.Kiadjo schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 23:51:
[...]
Thanks!Dan ga ik maar een Ultra High Speed kabel bij kopen!
[ Voor 24% gewijzigd door poor Leno op 31-10-2020 23:53 ]
Normaal gesproken niet. Maar gisteren was het echt tergend traag om een of andere reden.Kyhfin schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 23:51:
[...]
Echt? Is PSN meestal zo traag? Ik zou me daar wel een beetje aan gaan ergeren denk ik
This is absolutely ridiculous
DF heeft aangegeven dat er "geen problemen zullen zijn met de meegeleverde kabel" en dat het goed werkt met zijn LG CX (HDMI 2.1 TV). Ze mogen nog geen details geven, maar dit geeft wat mij betreft wel aan dat er een HDMI 2.1 kabel meegeleverd wordt.Kiadjo schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 23:51:
[...]
Thanks!Dan ga ik maar een Ultra High Speed kabel bij kopen!
Security & Privacy Geek • PSN: alionfiree •
De CX is gèèn volwaardige HDMI 2.1 tv, kan maximaal 40 gbps verwerken ipv de officiële standaard van 48 gbps. (of je daar wat van gaat zien / merken dat is een tweede, maar dan nog).alionfire schreef op zondag 1 november 2020 @ 01:10:
[...]
DF heeft aangegeven dat er "geen problemen zullen zijn met de meegeleverde kabel" en dat het goed werkt met zijn LG CX (HDMI 2.1 TV). Ze mogen nog geen details geven, maar dit geeft wat mij betreft wel aan dat er een HDMI 2.1 kabel meegeleverd wordt.
Verder zijn het gewoon cheap skates, als ze niet eens een fatsoenlijke echte ultra high speed HDMI 2.1 kabel bij de PS5 doen, maar op de doos wel adverteren met 8k
- Chaoss
- Registratie: December 2000
- Laatst online: 19:23
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
PSN is vaak traag, vooral tussen 16:00 - 23:00, ervoor of erna is het redelijk te doen.Ridicuul schreef op zondag 1 november 2020 @ 00:01:
[...]
Normaal gesproken niet. Maar gisteren was het echt tergend traag om een of andere reden.
Jammer dat je zo vaak als mod gewoon keihard aan het trollen bent in een serieus topic.Chaoss schreef op zondag 1 november 2020 @ 07:37:
Maar als je echt scherp beeld wilt moet je even zo'n 2.1 kabel van Monster kopen of een ander premiummerk..!
Monster kabel is nergens voor nodig, maar als je een fatsoenlijke kabel koopt als Sony zijnde, in miljoenen aantallen dan kost je dat echt de kop niet.
- Chaoss
Laten we dan eerst de echte review van DF afwachten want nu doe je alleen maar aannames. Als die kabel 4K 120fps kan dan is dat prima.
Dat zou er nog eens bij moeten komen. Maar dit random fan account heeft 23.000 volgers.Caayn schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 23:45:
[...]
Het is zeker knullig. Maar ik vind er wel een verschil inzitten wanneer een officieel account iets post of een random (fan) account.
[...]
offtopic:
LG heeft inderdaad besloten om de overgebleven verwerkingskracht ergens anders voor in te zetten. Verder lees ik overal dat je dat verschil hoogstwaarschijnlijk niet gaat zien maar er zullen vast mensen zijn die hier oogafwijkingen van gaan krijgen.Segafreak83 schreef op zondag 1 november 2020 @ 07:36:
[...]
De CX is gèèn volwaardige HDMI 2.1 tv, kan maximaal 40 gbps verwerken ipv de officiële standaard van 48 gbps. (of je daar wat van gaat zien / merken dat is een tweede, maar dan nog).
Verder zijn het gewoon cheap skates, als ze niet eens een fatsoenlijke echte ultra high speed HDMI 2.1 kabel bij de PS5 doen, maar op de doos wel adverteren met 8k.
Nope merk maakt niks uit. Je mag ook een hdmi 2.1 kabel kopen on de action als het ware.Chaoss schreef op zondag 1 november 2020 @ 07:37:
Maar als je echt scherp beeld wilt moet je even zo'n 2.1 kabel van Monster kopen of een ander premiummerk..!
https://www.cnet.com/news/why-all-hdmi-cables-are-the-same/
Ok je moet wel op een paar dingen letten
[ Voor 14% gewijzigd door Cowboy_Henk op 01-11-2020 08:14 ]
Ik heb net mijn nieuwe teeveetje besteld met hdmi 2.1 voor de komende generaties. Maar zoals ik nu van jou begrijp kan ik mijn 77GX wel weer annuleren. Ik zou mezelf even wat beter inlezen als ik jou was. En over die kabel ligt toch niemand wakker? Zeg nou zelf, wie heeft er in de wereld een tv met hdmi 2.1. Misschien moet Sony wel zoveel bijleggen op een PS5 door die belachelijk lage prijs dat ze ervoor kiezen niet een ultra hdmi 2.1 kabel erbij te leveren. So fucking what? Kijk naar Apple en Samsung. Die gaan ook geen oortjes en lader meer meeleveren. Doe niet zo moeilijk man. Waar sommige mensen zich soms zo druk over kunnen maken begrijp ik echt niet.Segafreak83 schreef op zondag 1 november 2020 @ 07:36:
[...]
De CX is gèèn volwaardige HDMI 2.1 tv, kan maximaal 40 gbps verwerken ipv de officiële standaard van 48 gbps. (of je daar wat van gaat zien / merken dat is een tweede, maar dan nog).
Verder zijn het gewoon cheap skates, als ze niet eens een fatsoenlijke echte ultra high speed HDMI 2.1 kabel bij de PS5 doen, maar op de doos wel adverteren met 8k.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
De volledige bandbreedte van 48Gbps is ALLEEN nodig bij 12-bit content, maar aangezien er geen 12-bit panelen zijn is 40Gbps genoeg voor 4K@120Hz 10-bit HDR. En de PS5 en Xbox series X sturen ook niet meer dan 40Gbps uit met hun 4x 10-bit lanes.
Some infinities are bigger than others.
Hoop dat het nu eens een keer land bij sommige mensen.Major_ton schreef op zondag 1 november 2020 @ 08:38:
@Segafreak83 Volgens mij is jou al vaak genoeg uitgelegd hoe de 40Gbps HDMI 2.1 implementatie van de huidige LG OLED generatie voldoende toereikend is. Stop dan ook met verwarring zaaien.
De volledige bandbreedte van 48Gbps is ALLEEN nodig bij 12-bit content, maar aangezien er geen 12-bit panelen zijn is 40Gbps genoeg voor 4K@120Hz 10-bit HDR. En de PS5 en Xbox series X sturen ook niet meer dan 40Gbps uit met hun 4x 10-bit lanes.
Veelgemaakte fout. Waar je op moet letten is of de kabel wel met 24-karaat goud is verguld en de kabel dient door een elfensmid bij volle maan te zijn gevlochten met het fijnste elfenhaar dat te vinden is voor de beste interference shielding. Alleen dan kan je volwaardig genieten van je hdmi-kabel.Cowboy_Henk schreef op zondag 1 november 2020 @ 08:09:
[...]
Nope merk maakt niks uit. Je mag ook een hdmi 2.1 kabel kopen on de action als het ware.
https://www.cnet.com/news/why-all-hdmi-cables-are-the-same/
Ok je moet wel op een paar dingen letten
[Video: All HDMI Cables Are NOT The Same!]
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Praat het vooral voor jezelf goed, het gaat om het principe. HDMI 2.1 spec is 48 gbps en geen 40 gbps.Major_ton schreef op zondag 1 november 2020 @ 08:38:
@Segafreak83 Volgens mij is jou al vaak genoeg uitgelegd hoe de 40Gbps HDMI 2.1 implementatie van de huidige LG OLED generatie voldoende toereikend is. Stop dan ook met verwarring zaaien.
Verder gaat men uit van 1 bron, die heeft geen problemen, dus dan zal het wel goed zijn (N=1). Meestal heb je toch minimaal 2 a 3 bronnen nodig om het verifiëren.
Ik heb mijn reactie al aangepast... laat maar....zonde voor de energie...Segafreak83 schreef op zondag 1 november 2020 @ 08:47:
[...]
Praat het vooral voor jezelf goed, het gaat om het principe. HDMI 2.1 spec is 48 gbps en geen 40 gbps.
Verder gaat men uit van 1 bron, die heeft geen problemen, dus dan zal het wel goed zijn (N=1). Meestal heb je toch minimaal 2 a 3 bronnen nodig om het verifiëren.
[ Voor 10% gewijzigd door zwembroek op 01-11-2020 08:53 ]
Wat denken jullie?
Bier en chips al ingeslagen?
[ Voor 3% gewijzigd door MoldyInko op 01-11-2020 08:58 ]
Stop gewoon met dit soort onzin en ga ergens anders lopen trollen. Als je de terminologie niet begrijpt waarop de HDMI 2.1 specificatie van toepassing is, dan kan je maar beter gewoon niet reageren en zo voorkomen dat mensen verkeerde keuzes maken aan de hand van (jouw) foutieve informatie.Segafreak83 schreef op zondag 1 november 2020 @ 08:47:
[...]
Praat het vooral voor jezelf goed, het gaat om het principe. HDMI 2.1 spec is 48 gbps en geen 40 gbps.
Some infinities are bigger than others.
Volgens de geruchten loopt een evt embargo 5 of 6 november af, dus kom maar opMoldyInko schreef op zondag 1 november 2020 @ 08:57:
Ik verwacht deze of volgende week wat reviews van bloggers / youtubers met gameplay.
Wat denken jullie?
offtopic:
Bier en chips al ingeslagen?
En 10K/120Hz toch zeker? Slechts 4K is geen volwaardige 2.1 tvSegafreak83 schreef op zondag 1 november 2020 @ 08:47:
[...]
Oftewel: er bestaat niet zoiets als “volwaardig” mbt HDMI 2.1. Het is een paraplu-standaard voor vele verschillende protocollen. Apparaten zijn compatible, hoeven niet perse allemaal 8K 120Hz 12-bit te zijn.
Nu weer back on topic graag..
- Playstation 5 disc
- Extra controller
- Chargingdock
- Demon Souls
- Miles Morales
- Cyberpunk (als die ooit uitkomt)
Major_ton schreef op zondag 1 november 2020 @ 08:38:
*4x 10Gb/s lanes
Er bestaat een kleine kans dat Sony wel een 48Gb/s chip in de PS5 gebruikt, volgens mij hebben zij de specs o.a. hierover nog niet openbaar gemaakt. Verder ben ik het helemaal met je eens dat 40Gb/s HDMI 2.1 voldoende is voor de huidige TVs. Plus met DSC kan er nog wat extra effective bandbreedte gewonnen worden in de toekomst.
[ Voor 4% gewijzigd door Caayn op 01-11-2020 09:18 ]
- Chaoss
Klopt bij gamekings zeiden ze dat de 5de die van XSX afloopt en de 6de die van de PS5.Segafreak83 schreef op zondag 1 november 2020 @ 09:01:
[...]
Volgens de geruchten loopt een evt embargo 5 of 6 november af, dus kom maar op
Ik verwacht dus dat er eind deze week volledige revieuws online komen
Goed. Ze staan er nogG4mert schreef op zondag 1 november 2020 @ 09:16:
Hoe zien jullie pre-orders eruit?
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Netjes hoor! Mijn pre-orders:G4mert schreef op zondag 1 november 2020 @ 09:16:
Ik ben er helemaal klaar voor. Na lang twijfelen tussen MM en DS, toch maar voor beide gegaan. Laat de 19e maar komen!Hoe zien jullie pre-orders eruit?
- Playstation 5 disc
- Extra controller
- Chargingdock
- Demon Souls
- Miles Morales
- PlayStation 5 Disc Edition
- 2e Controller
- Charging dock
- 3D Pulse Headset
- Remote Control
- Demon’s Souls
- CoD: BOCW
- Planet Coaster
- Cyberpunk 2077
[ Voor 7% gewijzigd door Larsnij op 01-11-2020 09:28 ]
- 2e Controller
- Charging dock
- Remote Control
- Miles Morales Deluxe
- Sackboy
- Gran Turismo 7 (als hij uitkomt)
- Ratchet & Clanck
Het is gewoon volwaardig HDMI2.1 ook voor de consoles die niet meer nodig hebben dan 48gb/s. Voor 48Gb/s heb je een 12bit display nodig en er zijn geen tv's met 12bit dus heb je al niet aan 48gb/s.Segafreak83 schreef op zondag 1 november 2020 @ 07:36:
[...]
Dat de C9 dat heeft, doet er verder niet toe namelijk want die kan er ook geen gebruik van maken. Ik heb overigens zelf een LG CX dus ik kan het weten.
Hier ook. Game Maria Mania is nog steeds niet failliet.
[ Voor 3% gewijzigd door FMS op 01-11-2020 10:09 ]
- PlayStation 5 Disc EditionG4mert schreef op zondag 1 november 2020 @ 09:16:
Ik ben er helemaal klaar voor. Na lang twijfelen tussen MM en DS, toch maar voor beide gegaan. Laat de 19e maar komen!Hoe zien jullie pre-orders eruit?
- Playstation 5 disc
- Extra controller
- Chargingdock
- Demon Souls
- Miles Morales
- 2e Controller
- Charging dock
- 3D Pulse Headset
- Demon’s Souls
- AC Valhalla Gold Edition
- Watchdogs Legion
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Ja dat verbaasd mij ook eigenlijk, zeker in deze tijden.FMS schreef op zondag 1 november 2020 @ 10:03:
[...]
Hier ook. Game Maria is nog steeds niet failliet.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Dit topic is gesloten.
![]()
[font size=16]
In dit topic geen statusupdates van je bestelling, daarvoor is [PS5] Pre-order, bestellingen en levertijden
[/font]
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden