Als ze slim zijn wel, denk dat daar zeker een markt voor is!Oxigeon schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 08:48:
[...]
Van de andere kant.... betekend dit dat Sony zelf met plates gaan komen?
Voor wie watchdogs legions interessant vind en 4k erg belangrijk vind. De laatste trailer (xsx beelden maar zal voor ps5 zelfde zijn ong)is door alex van digital foundry bekeken en ze kwamen voornamelijk ~1440p resolutie tegen.
https://forum.beyond3d.com/posts/2170046/Thanks to @chris1515 for linking me this thread. I counted another frame here later in the Trailer and got a 7/10 count, so slightly above 1440p once. So Yeah, "4K"
Temporal upsampling +DRS is really nice and all, but Yeah, Marketing is going to be playing it fast and loose with calling games 4K when really... They are not 4K in that strickt sense.
But hey! This is good news - as it means pigs do not fly and the GPUs here are performing like they should. It turns out ray tracing is expensive when you do it in a through way? Who woulda thunk it?
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Als ze officieel van Sony komen zou ik gelijk zwarte platen kopen.Stantana schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 09:03:
[...]
Als ze slim zijn wel, denk dat daar zeker een markt voor is!
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
Oh jee. 720p op PS5 confirmed.v8power67 schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 09:04:
Voor wie watchdogs legions interessant vind en 4k erg belangrijk vind. De laatste trailer (xsx beelden maar zal voor ps5 zelfde zijn ong)is door alex van digital foundry bekeken en ze kwamen voornamelijk ~1440p resolutie tegen.
[...]
https://forum.beyond3d.com/posts/2170046/
Nog wat dikke slinger gameplay van Miles Morales. Er lijkt ook soort boost in te zitten. Ziet er lekker uit.
[Twitter: https://twitter.com/ynsection/status/1322167671702564864?s=21]
Ja of themed plates, denk dan aan plates van games.Kalder schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 09:04:
[...]
Als ze officieel van Sony komen zou ik gelijk zwarte platen kopen.
Denk echter dat ze het voorlopig op standaard wit houden.
Altijd maar weer de devs de schuld geven. Ik ken geen enkele luie developer. Ze werken allemaal gemiddeld harder dan waar ze voor betaald worden. De features in een stuk software is een balans tussen prijs en doorlooptijd. Bij een gegeven doorlooptijd en prijs krijg je een bepaalde featureset. Het heeft dus helemaal niks met luiheid te maken als een game op release niet 4K draait. Het is hoogstens een afweging die door de product owner gemaakt wordt afgezet tegen prijs en tijd. Erg jammer dat een mod op een techforum dit soort toxische misinformatie verspreidt.Chaoss schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 21:47:
[...]
Kijk naar games als Spiderman MM en demon Souls die zien er tenminste next gen uit en zijn 4"K. Valhalla ziet er alles behalve next gen uit, die devs zijn gewoon lui.
En het tegenovergestelde van wat jij beweerd is waar. Hoe langer de generatie duurt hoe beter de games er uit gaan zien. Vergelijk een GoW of TLOU2 eens met de games die in het begin van de PS4 uitkwamen.
Wel bruut dat met dat pak van die animatie film ze ook de ingame animatie wat houterig gemaakt hebben zodat het match met die film. Ziet er verder echt smooth en bruut uit. Even in de gaten houden rond release, en mn broertje mogelijk omhalen deze te gamesharen..bram1984 schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 09:22:
[...]
Oh jee. 720p op PS5 confirmed.![]()
Nog wat dikke slinger gameplay van Miles Morales. Er lijkt ook soort boost in te zitten. Ziet er lekker uit.
[Twitter]
Past allemaal tegenwoordig niet meer in een sprintErapaz schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 09:26:
[...]
Altijd maar weer de devs de schuld geven. Ik ken geen enkele luie developer. Ze werken allemaal gemiddeld harder dan waar ze voor betaald worden. De features in een stuk software is een balans tussen prijs en doorlooptijd. Bij een gegeven doorlooptijd en prijs krijg je een bepaalde featureset. Het heeft dus helemaal niks met luiheid te maken als een game op release niet 4K draait. Het is hoogstens een afweging die door de product owner gemaakt wordt afgezet tegen prijs en tijd. Erg jammer dat een mod op een techforum dit soort toxische misinformatie verspreidt.
En nog meer Miles gameplay. Ik laat Demon's Souls nog even hangen. Ik ga eerst dit spelen en dan de remaster. Voorlopig wel zoet mee.
[Twitter: https://twitter.com/hassanhamid26/status/1322167295897149440?s=21]
[Twitter: https://twitter.com/hassanhamid26/status/1322167295897149440?s=21]
Iemand nog tips over het aanschaffen van een ps5 game? Gewoon preorder of lekker in de winkel halen. Vind de preorder prijzen best stevig namelijk, maar wil ook niet zonder een nieuwe ps5 game zitten de 19e.
Ik ben het deels wel met je eens en zal een dev niet zo heel snel lui noemen, maar ik vind dat Ubisoft met de AC serie wel een beetje de makkelijke weg kiest. Niet eens qua graphics (HDR is altijd erg goed in hun titels), maar qua copy-paste werk. Dat kan ook niet anders met het tempo waarop ze delen uitbrengen, maar jammer is het wel. Ik vind Valhalla en Legion er allesbehalve next gen uitzien als ik Origins of zelfs Unity ernaast leg. En zo zijn er nog wel meer open wereld current gen titels die er beter uitzien: Death Stranding, RDR2 en Horizon Zero Dawn bijvoorbeeld.Erapaz schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 09:26:
[...]
Altijd maar weer de devs de schuld geven. Ik ken geen enkele luie developer. Ze werken allemaal gemiddeld harder dan waar ze voor betaald worden. De features in een stuk software is een balans tussen prijs en doorlooptijd. Bij een gegeven doorlooptijd en prijs krijg je een bepaalde featureset. Het heeft dus helemaal niks met luiheid te maken als een game op release niet 4K draait. Het is hoogstens een afweging die door de product owner gemaakt wordt afgezet tegen prijs en tijd. Erg jammer dat een mod op een techforum dit soort toxische misinformatie verspreidt.
Ik verwacht eigenlijk niet dat er games zijn die overal uitverkocht zullen zijn tijdens de release van de PS5, pre-orderen is dan ook nergens voor nodig tenzij je de pre-order bonussen graag wilt.recca schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 09:48:
Iemand nog tips over het aanschaffen van een ps5 game? Gewoon preorder of lekker in de winkel halen. Vind de preorder prijzen best stevig namelijk, maar wil ook niet zonder een nieuwe ps5 game zitten de 19e.
Ik heb Ubi over het algemeen ook niet zo hoog zitten maar (bv) de nieuwe Watchdogs ziet er al een stuk beter uit dan ik had verwacht en ook Valhalla is in drie maanden er stukken op vooruit gegaan. Ik geef ze (wederom) het voordeel van de twijfel in ieder geval.Chaoss schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 08:33:
[...]
Ok, die devs zijn niet lui maar Ubi gaat gewoon niet veel geld iveateren om er een next gen titel van de maken. Eigenlijk ook niet iets om van op te kijken Black Flag was destijds ook maar marginaal mooier op de next gen.
Valhalla ga ik ook wel spelen omdat de setting me aanspreekt het gaat uiteindelijk om de game. Maar ik wacht wel even op de prijsdaling, die krijgen veel ubi games toch al na een paar weken.
Ik vind het nog reuze meevallen, ja het is copy/paste maar er zijn games die nog velen malen erger zijn; voornamelijk sport games, FIFA, NBA etcbram1984 schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 09:51:
[...]
Ik ben het deels wel met je eens en zal een dev niet zo heel snel lui noemen, maar ik vind dat Ubisoft met de AC serie wel een beetje de makkelijke weg kiest. Niet eens qua graphics (HDR is altijd erg goed in hun titels), maar qua copy-paste werk. Dat kan ook niet anders met het tempo waarop ze delen uitbrengen, maar jammer is het wel. Ik vind Valhalla en Legion er allesbehalve next gen uitzien als ik Origins of zelfs Unity ernaast leg. En zo zijn er nog wel meer open wereld current gen titels die er beter uitzien: Death Stranding, RDR2 en Horizon Zero Dawn bijvoorbeeld.
en die games kosten ook een vermogen, ik vind dat die games maar €35 mogen kosten
[ Voor 4% gewijzigd door Kol Nedra op 31-10-2020 10:06 ]
nothing stops this train
Probeer je niet te blind te staren op '4K'.. Als iets op bijv 1800 upscale is of 'dynamic 4K of wat dan ook, met slimme berekeningen enzo, dan ga je dat echt niet zien.Rivanov schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 08:38:
[...]
Uhm née. Ik zit op 2.5m van m’n 65CX. Dan maakt 4K echt wel uit.
Er komt zoeveel meer bij kijken dan enkel resolutie.. Kleuren, belichting, slimme textures en models en allemaal van dat soort dingen, hebben allemaal invloed op hoe je het plaatje ervaart.
(Zo kan mijn telefoon van 'maar' 1000,- ook 4K60 filmen.. Maar een professionele camera die dat ook doet, kost 30,000 bij wijze van)
Uiteindelijk zal het neerkomen op het uiteindelijke complete plaatje, niet om die paar pixels meer of minder.
Ik persoonlijk zal altijd kiezen voor de 'eyecandy' optie met alle toeters en bellen over een resolutie optie, zelfs op een 65"
Ik vind dit er toch wel een stuk beter uit zien dan de meeste PS4 games (ook RDR2 meegerekend).
Lijkt wel alsof mensen alleen de eerste beelden nog in het geheugen hebben, zo mooi als in deze video zal de PS4 Pro of XOX versie echt niet zijn.
Ok, dit is niet op de PS5 maar op de XSX, maar verwacht toch min of meer hetzelfde van de PS5 versie.
Lijkt wel alsof mensen alleen de eerste beelden nog in het geheugen hebben, zo mooi als in deze video zal de PS4 Pro of XOX versie echt niet zijn.
Ok, dit is niet op de PS5 maar op de XSX, maar verwacht toch min of meer hetzelfde van de PS5 versie.
Even een bruggetje bouwen naar die tease van DF over dat we nog verrast gaan worden (ja, die tease laat me echt niet lospoor Leno schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 10:09:
[...]
Probeer je niet te blind te staren op '4K'.. Als iets op bijv 1800 upscale is of 'dynamic 4K of wat dan ook, met slimme berekeningen enzo, dan ga je dat echt niet zien.
Er komt zoeveel meer bij kijken dan enkel resolutie.. Kleuren, belichting, slimme textures en models en allemaal van dat soort dingen, hebben allemaal invloed op hoe je het plaatje ervaart.
(Zo kan mijn telefoon van 'maar' 1000,- ook 4K60 filmen.. Maar een professionele camera die dat ook doet, kost 30,000 bij wijze van)
Uiteindelijk zal het neerkomen op het uiteindelijke complete plaatje, niet om die paar pixels meer of minder.
Ik persoonlijk zal altijd kiezen voor de 'eyecandy' optie met alle toeters en bellen over een resolutie optie, zelfs op een 65"
- Chaoss
- Registratie: December 2000
- Laatst online: 00:02
Ook zo raar inderdaad dat WD raytracing heeft en Valhalla niet, neem aan dat beide games op dezelfde engine draaien.D-Ed schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 10:02:
[...]
Ik heb Ubi over het algemeen ook niet zo hoog zitten maar (bv) de nieuwe Watchdogs ziet er al een stuk beter uit dan ik had verwacht en ook Valhalla is in drie maanden er stukken op vooruit gegaan. Ik geef ze (wederom) het voordeel van de twijfel in ieder geval.
Ben het met je eens dat de graphics er beter op zijn geworden de eerste beelden waren niet al te best. Dat is iig een stuk beter dan een downgrade.
Alleen bij andere games lijken de verschillen met de next versie wat groter. Het is wel leuk die gratis upgrade naar next gen, maar persoonlijk betaal ik liever een 10tje meer voor de next gen versie als er dan ook echt een stap gemaakt wordt.
De communicatie afdeling van Ubi is ook zo lekker
Update: Ubisoft removed the post, citing inaccuracies.
— Gematsu (@gematsu) 30 oktober 2020
A Ubisoft rep told Gematsu: “We have pulled the Ubisoft Connect article and forum post re backwards compatibility for the time being as there may be inaccuracies involving the Ubisoft titles that will be playable on PS5." https://t.co/mxfJc7kjnU
[ Voor 7% gewijzigd door Chaoss op 31-10-2020 11:15 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Nog steeds vind ik dit, hoewel iets mooier, er toch nog steeds uitzien als een huidige gen opgepoetst naar next gen, ipv andersom..Kalder schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 10:16:
Ik vind dit er toch wel een stuk beter uit zien dan de meeste PS4 games (ook RDR2 meegerekend).
[YouTube: Assassins Creed Valhalla - New Gameplay on Xbox Series X]
Als ik dit naast een RDR leg, doet die echt niet veel onder voor dit, imo.
Zitten ook wel hele mooie belichting en texture stukjes in, maar bijvoorbeeld de bewegingen en animaties zijn gewoon nog houterig.
Nu is dit wel Ubisoft eigen, en optimalisatie is niet echt hun sterkste kant.
Maar als het spel er uiteindelijk is, kunnen we zien hoe het heeft uitgepakt
- Chaoss
Over RDR gesproken, het zou echt geweldig zijn als die een next gen upgrade krijgt met deftige haptics ondersteuning. Die wapens en het paardrijden zijn er echt ideaal voor 
@kalder het is ook zeker geen lelijke games, dat zijn AC games ook nooit geweest. Ja de facial animaties zijn meestal matig maar de werelden zijn erg sfeervol en levendig. Maar bij deze beelden heb ik niet het idee dat het er beter uitziet dan Odyssey?
@kalder het is ook zeker geen lelijke games, dat zijn AC games ook nooit geweest. Ja de facial animaties zijn meestal matig maar de werelden zijn erg sfeervol en levendig. Maar bij deze beelden heb ik niet het idee dat het er beter uitziet dan Odyssey?
[ Voor 42% gewijzigd door Chaoss op 31-10-2020 10:35 ]
Game Mania heeft vandaag 10% korting op alle fysieke games waardoor je vandaag PS5-games kunt kopen met 10% korting (in de webshop, niet in de fysieke winkels).
Ik heb net Spider-Man Miles Morales en Sackboy gekocht voor €116,96.
Op deze manier heb ik toch 13 euro bespaard
[ Voor 9% gewijzigd door VirinR op 31-10-2020 10:34 ]
Het is ook wel vrij bizar te noemen hoe AC teruggevallen is van de serie die bekend stond om z'n benchmark neerzettende graphics (AC: Unity) en topnotch animaties naar wat het nu is, ingehaald door zoveel andere games. RDR2 werd al genoemd, HZD:FW op de PS4pro en pc doet er ook niet voor onder.
Komt er wel voor de hele schappelijke prijs van 69,99...Chaoss schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 10:29:
Over RDR gesproken, het zou echt geweldig zijn als die een next gen upgrade krijt met deftige haptics ondersteuning. Die wapens en het paardrijden zijn er echt ideaal voor
Enigste wat ik zou willen zien is 60fps. Dat zou die mega inputlag mogelijk wat verbeteren.
- Chaoss
Ja rockstar kennende... Die zijn wat dat betreft misschien nog wel erger dan Ubi. Ik vind het een fantastische game en ik zou hem zo nog eens spelen. Ik zou zelfs willen betalen voor een upgrade als de graphics noemswaardig verbeterd worden en er haptic ondersteuning in komt.v8power67 schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 10:35:
[...]
Komt er wel voor de hele schappelijke prijs van 69,99...
Enigste wat ik zou willen zien is 60fps. Dat zou die mega inputlag mogelijk wat verbeteren.
Volgens mij is dat gewoon die trailer die op de PC draait? Maar dan nog, het lijkt er aardig uit te zien met die selectieve shots en de main character die lekker sloom wandelt her en der, maar zodra er echt gespeeld wordt, zie je meteen de tekortkomingen i.v.m. RDR2. Ook qua animaties. Ubisoft weet wel hoe je trailers moet maken.Kalder schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 10:16:
Bijzondere vergelijking. Aan een sport game kun je misschien 20 drastische veranderingen doorvoeren terwijl dat er aan een open wereld game misschien wel 10.000 zijn. Maar dus niet als je ieder jaar een deel uitbrengt.Kol Nedra schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 10:06:
[...]
Ik vind het nog reuze meevallen, ja het is copy/paste maar er zijn games die nog velen malen erger zijn; voornamelijk sport games, FIFA, NBA etc
en die games kosten ook een vermogen, ik vind dat die games maar €35 mogen kosten
Rockstar:Chaoss schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 10:38:
[...]
Ik zou zelfs willen betalen voor een upgrade als de graphics noemswaardig verbeterd worden en er haptic ondersteuning in komt.
Kun je op de PS5 ook meerdere games in de achtergrond plaatsen, zoals met Series X het geval is?
Toch maar even pre-orderen dan. Bedankt voor de melding.VirinR schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 10:31:
Game Mania heeft vandaag 10% korting op alle fysieke games waardoor je vandaag PS5-games kunt kopen met 10% korting (in de webshop, niet in de fysieke winkels).
Officieel niks bekend gemaakt maar in de ui reveal van laatst stond bij de rest modus hetzelfde als bij ps4 alleen dan games ipv game. Dus lijkt er wel op. Maja als je een game in 7 sec kan coldbooten. En binnen 2 sec een savegame laad. Zal ik er niet veel gebruik van maken eerlijk gezegd.NotSoSteady schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 10:44:
Kun je op de PS5 ook meerdere games in de achtergrond plaatsen, zoals met Series X het geval is?
Ze zeggen van wel, aan het einde van de UX video was ook te zien dat er bij het afsluiten van de PS5 opties bij restmode staat "suspend your games" met de nadruk op de s in games.NotSoSteady schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 10:44:
Mijn grootste vraag is nog steeds of er themes zijn en zo ja hoe dat in elkaar zal zitten. Ik zie namelijk niet in hoe dat gaat werken als de achtergrond automatisch die van de game is.
Misschien gewoon een optie "show game background / show theme"
Dat zou een default theme kunnen zijn.Santiago2019 schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 10:51:
Mijn grootste vraag is nog steeds of er themes zijn en zo ja hoe dat in elkaar zal zitten. Ik zie namelijk niet in hoe dat gaat werken als de achtergrond automatisch die van de game is.
Een andere theme zou gewoon je eigen photos bijvoorbeeld. Of puur een theme van een bepaalde game.
Zie nog niets blocking dat we vast zitten aan een theme
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Behalve dat ze alle themes uit de store gehaald hebben?DarkSide schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 10:58:
[...]
Zie nog niets blocking dat we vast zitten aan een theme
PS3 had thema's, PS4 had thema's, lijkt me gek als ze voor de PS5 geen thema's zouden hebben.
Heb zelf voor de PS4 1 betaalde thema, die ene die eruit ziet als het PS2 menu. Denk dat er genoeg mensen thema's kopen op de PS4, ok ze zijn meestal niet duur, maar er word toch winst mee gemaakt, denk dat je op de PS5 ook gewoon thema's krijgt.
Heb zelf voor de PS4 1 betaalde thema, die ene die eruit ziet als het PS2 menu. Denk dat er genoeg mensen thema's kopen op de PS4, ok ze zijn meestal niet duur, maar er word toch winst mee gemaakt, denk dat je op de PS5 ook gewoon thema's krijgt.
Is het dan al bekend dat je bij je games niet meer alle verplichte corporate logo’s en engines etc etc te zien krijgt en direct in het hoofdmenu terecht komt? Want dat zou wel tof zijn.v8power67 schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 10:48:
[...]
Officieel niks bekend gemaakt maar in de ui reveal van laatst stond bij de rest modus hetzelfde als bij ps4 alleen dan games ipv game. Dus lijkt er wel op. Maja als je een game in 7 sec kan coldbooten. En binnen 2 sec een savegame laad. Zal ik er niet veel gebruik van maken eerlijk gezegd.
Verder is het wel natuurlijk zo dat je niet in elke game on the fly kunt saven. Ook al laad een savegame in 2 seconden. Als je daarvoor een kwartier gameplay overnieuw moet doen win je er weinig mee.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Natuurlijk krijg je eerst alle logo's en andere intro's te zien, dat veranderd echt niet. Alleen gaat het laden vele malen sneller en de overgang tussen "intro's" naar het hoofdmenu duurt hooguit een paar seconden.uchiha tijntje schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 11:09:
[...]
Is het dan al bekend dat je bij je games niet meer alle verplichte corporate logo’s en engines etc etc te zien krijgt en direct in het hoofdmenu terecht komt? Want dat zou wel tof zijn.
Verder is het wel natuurlijk zo dat je niet in elke game on the fly kunt saven. Ook al laad een savegame in 2 seconden. Als je daarvoor een kwartier gameplay overnieuw moet doen win je er weinig mee.
En andere mogelijkheid is dat de intro's bij het hoofdmenu worden gevoegd, en je dus eerst alle logo's te zien krijgt voordat je in het hoofdmenu zit.
Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements
Ik heb de PS4 spiderman niet gespeeld. Zit nog in dubio of ik met MM begin of met de remaster.bram1984 schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 09:37:
En nog meer Miles gameplay. Ik laat Demon's Souls nog even hangen. Ik ga eerst dit spelen en dan de remaster. Voorlopig wel zoet mee.
[Twitter]
Nog niet opgemerkt.RubenSaurus schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 11:00:
[...]
Behalve dat ze alle themes uit de store gehaald hebben?
Maar kan het me niet voorstellen eigenlijk. Maar ja. Dat was ook met de wishlist........
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
XGN geeft de meest positieve draai aan een totaal nietszeggende uitspraak maar het zou wel mooi zijn 
Elder Scrolls 6 misschien toch geen Xbox exclusive
*edit
Spuit 11 hoor ik net
Elder Scrolls 6 misschien toch geen Xbox exclusive
*edit
Spuit 11 hoor ik net
[ Voor 5% gewijzigd door Superkiwi op 31-10-2020 11:28 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Shit, had me voorgenomen om 1 a 2 games te bestellen maar ik kan echt niet kiezen nu ik de lijst voor m'n neus heb.VirinR schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 10:31:
Hoewel ik Spider-Man op de PS4 leuk vond voelt MM als meer van hetzelfde. De duur van de campaign icm deze prijs vind ik een beetje gortig, zeker omdat ik hem meer als showcase zou aanschaffen voor m'n nieuwe OLED tv.
Demon Souls ziet er vet uit, maar zo'n game is echt een enorme commitment. DS is de enige uit de Soulsborn serie (incl. Sekiro) die ik nog niet gespeeld en schijnt nog meer ambigue en moeilijker te zijn. Wil hem wel spelen maar zoek iets 'lichters' voor de launchperiode.
Godfall heb ik nog niet vertrouwen genoeg in en wil ik eerst de reviews van afwachten. De gameplay die tot nu toe getoond is vond ik erg houterig overkomen (zeker omdat hij vaak in 1 sessie getoond werd met DMC5)... alsof je met een Warrior in WoW speelt. Valt ook meer onder de categorie showcase voor nu bij mij.
Cyberpunk was DE ideale kandidaat en dat was niet eens een PS5 game. Daarnaast had ik TLOU2 tweedehands vast aangeschaft maar daarvoor kon ik me niet inhouden en heb ik op de PS4 al bijna uit. Sackboy wilde ik nog wel aanschaffen voor m'n zoontje, maar die gaat zich wel vermaken met Bugsnax.
Dank voor het bezoeken van m'n blog
Afhankelijk of je de backstory van de characters wil wetenCyBeRSPiN schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 11:17:
[...]
Ik heb de PS4 spiderman niet gespeeld. Zit nog in dubio of ik met MM begin of met de remaster.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Verwijderd
Ja leuk die cherry picked cinematics, zodra je gameplay erbij pakt valt het toch weer zo tegen:Kalder schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 10:16:
Wow, dat gras @ 12:20Verwijderd schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 11:30:
[...]
Ja leuk die cherry picked cinematics, zodra je gameplay erbij pakt valt het toch weer zo tegen:
[YouTube: Assassin's Creed Valhalla | 20 Minutes of Exclusive Open World Gameplay & Customization Options]
Ik deel precies dezelfde gedachte over die drie games, maar heb mezelf voorgenomen om toch voor Miles Morales te gaan om twee redenen, de eerste dat deel 1 gewoon fantastisch is en MM hier qua alles nog een paar schepjes bovenop doet en als tweede om een ps5 original en geweldige studio te supporten. Kunt hem altijd weer doorverkopen.yinx84 schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 11:25:
[...]
Shit, had me voorgenomen om 1 a 2 games te bestellen maar ik kan echt niet kiezen nu ik de lijst voor m'n neus heb.
Hoewel ik Spider-Man op de PS4 leuk vond voelt MM als meer van hetzelfde. De duur van de campaign icm deze prijs vind ik een beetje gortig, zeker omdat ik hem meer als showcase zou aanschaffen voor m'n nieuwe OLED tv.
Demon Souls ziet er vet uit, maar zo'n game is echt een enorme commitment. DS is de enige uit de Soulsborn serie (incl. Sekiro) die ik nog niet gespeeld en schijnt nog meer ambigue en moeilijker te zijn. Wil hem wel spelen maar zoek iets 'lichters' voor de launchperiode.
Godfall heb ik nog niet vertrouwen genoeg in en wil ik eerst de reviews van afwachten. De gameplay die tot nu toe getoond is vond ik erg houterig overkomen (zeker omdat hij vaak in 1 sessie getoond werd met DMC5)... alsof je met een Warrior in WoW speelt. Valt ook meer onder de categorie showcase voor nu bij mij.
Cyberpunk was DE ideale kandidaat en dat was niet eens een PS5 game. Daarnaast had ik TLOU2 tweedehands vast aangeschaft maar daarvoor kon ik me niet inhouden en heb ik op de PS4 al bijna uit. Sackboy wilde ik nog wel aanschaffen voor m'n zoontje, maar die gaat zich wel vermaken met Bugsnax.
edit: laat maar, geen zin meer om hierover te praten, ik ga me prima vermaken met AC Valhalla op de PS5.
[ Voor 90% gewijzigd door Kalder op 31-10-2020 11:40 ]
De gameplay beelden vanaf minuut 12 ziet er wat mij betreft echt wel uit als last gen en niet beter dan een RDR2.Kalder schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 11:37:
edit: laat maar, geen zin meer om hierover te praten, ik ga me prima vermaken met AC Valhalla op de PS5.
Verwijderd
Ik vind je reactie wel erg zwart-wit. Zoals ik het interpreteer zijn de 'devs' het 'bedrijf' in plaats van een 'persoon'. En je kunt van een bedrijf wel stellen dat ze bijvoorbeeld "lui" zijn of om (netter) jouw eigen woorden te gebruiken "afwegingen te maken". Dat mag toch best benoemd worden.Erapaz schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 09:26:
[...]
Ja het is ook bevestigd dat dat draait op een PS5 en niet op een aardappel PC (sarcasme voor het geval dat niet duidelijk was). Kijk anders even wat 4K gameplay beelden, daar is de YT compressie een stuk minder, RDR2 zag er op de PS4 ook beter uit als op een standaard 1080p YouTube filmpje.recca schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 11:43:
[...]
De gameplay beelden vanaf minuut 12 ziet er wat mij betreft echt wel uit als last gen en niet beter dan een RDR2.
[ Voor 24% gewijzigd door Kalder op 31-10-2020 11:53 ]
Waarom zou je in dubio zitten? Lijkt me logisch dat je met het eerste deel begint?CyBeRSPiN schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 11:17:
[...]
Ik heb de PS4 spiderman niet gespeeld. Zit nog in dubio of ik met MM begin of met de remaster.
Verwijderd
Want dan ziet er gras er ineens veel beter uitKalder schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 11:49:
[...]
Ja het is ook bevestigd dat dat draait op een PS5 en niet op een aardappel PC (sarcasme voor het geval dat niet duidelijk was). Kijk anders even wat 4K gameplay beelden, daar is de YT compressie een stuk minder, RDR2 zag er op de PS4 ook beter uit als op een standaard 1080p YouTube filmpje.
Zonder grappen, ik heb gezocht naar de beste 4k 60fps gameplay en het oogt voor mij hetzelfde. Heb jij een andere gameplay trailer gezien?
Bespaard? Je bent alsnog duurder uit want als je bijv bij een yourgamezone of allyourgames etc besteld zijn de prijzen lager. Zie budgetgaming. De prijzen van gamemania liggen meer dan 10 % hoger dan de standaard prijzen bij de concurrent.VirinR schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 10:31:
Dit zijn ook geen next gen beeldenVerwijderd schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 11:30:
[...]
Ja leuk die cherry picked cinematics, zodra je gameplay erbij pakt valt het toch weer zo tegen:
[YouTube: Assassin's Creed Valhalla | 20 Minutes of Exclusive Open World Gameplay & Customization Options]
[ Voor 11% gewijzigd door Stylze op 31-10-2020 12:07 ]
Playstation 5
YouTube: ASSASSIN'S CREED VALHALLA Gameplay Walkthrough Part 1 [4K 60FPS PC] ...Verwijderd schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 12:05:
[...]
Want dan ziet er gras er ineens veel beter uit?
Zonder grappen, ik heb gezocht naar de beste 4k 60fps gameplay en het oogt voor mij hetzelfde. Heb jij een andere gameplay trailer gezien?
Overigens, gras is ook het meeste belangrijke element van de graphics natuurlijk.
[ Voor 7% gewijzigd door Kalder op 31-10-2020 12:09 ]
Stomme dubbelkliks
[ Voor 96% gewijzigd door Kalder op 31-10-2020 12:08 ]
Vindt het echt bizar hoe mooi ze zo'n grote wereld kunnen neerzetten, dat komt natuurlijk ook omdat ze veel van eerdere games gebruiken maar dat is echt geen nadeel imo.Kalder schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 12:07:
[...]
YouTube: ASSASSIN'S CREED VALHALLA Gameplay Walkthrough Part 1 [4K 60FPS PC] ...
Overigens, gras is ook het meeste belangrijke element van de graphics natuurlijk.
Ben echt benieuws hoe verder we in de next gen komen hoe dan de RPG werelden eruit gaan zien is echt genieten geblazen
Playstation 5
Early builds delen is ook niet eerlijk, want er was al aangegeven dat de laatste versies er een stuk beter en soepeler uitzagen toch?
Ja vooral op de PC gaan ze het nog even flink downgraden, zou de game maar niet kopen als ik jou was.Kyhfin schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 12:12:
Early builds delen is ook niet eerlijk, want er was al aangegeven dat de laatste versies er een stuk beter en soepeler uitzagen toch?
Hier heb je de laatste build als het goed is:
YouTube: ASSASSIN'S CREED VALHALLA 4K 60FPS RTX 2060 Gameplay Walkthrough [Pa...
En dat is op een RTX 2060, minder powerful dan de GPU van de PS5.
[ Voor 34% gewijzigd door Kalder op 31-10-2020 12:18 ]
Bij beide sites die je noemt liggen de prijzen van een Miles Morales en Sackboy bv. nog steeds hoger dan met de korting bij GM.G4mert schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 12:05:
[...]
Bespaard? Je bent alsnog duurder uit want als je bijv bij een yourgamezone of allyourgames etc besteld zijn de prijzen alsnog lager. Zie budgetgaming. De prijzen van gamemania liggen meer dan 10 % hoger dan de standaard prijzen bij de concurrent.
Bij een full price game zoals Demon Souls liggen ze op dezelfde prijs met de korting.
Niet duurder uit dus.
Edit: dat kan je nu trouwens ook op die Budgetgaming zien.
[ Voor 4% gewijzigd door Santiago2019 op 31-10-2020 12:15 ]
Ik ben er ook nog niet uit.yinx84 schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 11:25:
[...]
Shit, had me voorgenomen om 1 a 2 games te bestellen maar ik kan echt niet kiezen nu ik de lijst voor m'n neus heb.
- Ghost of Tsushima heb ik nog liggen, speel het af en toe maar pakt mij niet genoeg. Prachtige game met op sommige vlakken best een unieke aanpak, maar het verhaal, karakter en de lege wereld motiveren te weinig om verder te spelen. Die gaat in de verkoop denk ik.
- MM lijkt een kanshebber, want dat is wel de enige die ze echt als showcase gebruiken voor de PS5. Maar weet niet of dat spel volle mep waard is. Ik zou ook de DLC van de normale Spider Man kunnen halen voor een tientje, die heb ik nog niet gespeeld... dan mis je volgens mij alleen wat eye-candy.
- Cyberpunk 2077 leek mij gaaf, want wel echt iets nieuws. Tegelijkertijd hebben ze de lat erg hoog gelegd, dus ik zou sowieso eerst de reviews af willen wachten.
- AC Valhalla, toch wel weer benieuwd naar... ondanks dat het weer veel van hetzelfde is. Is wel een donkere-dagen-december-game
- TLOU2 zou ik nog kunnen halen. Deel 1 vond ik qua verhaal/afwerking top, maar bij de zoveelste zombie/clicker-ruimte was ik het zat.
Verwijderd
Toegegeven, de video's die je nu deed zijn beter dan die ik deelde. En natuurlijk zijn graphics en gras niet het belangrijkste.Kalder schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 12:13:
[...]
Ja vooral op de PC gaan ze het nog even flink downgraden, zou de game maar niet kopen als ik jou was.
YouTube: ASSASSIN'S CREED VALHALLA 4K 60FPS RTX 2060 Gameplay Walkthrough [Pa...
I stand corrected!Stylze schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 12:06:
[...]
Dit zijn ook geen next gen beeldenGameplay uit filmpje van de series X versie die wel bijna hetzelfde zal zijn als ps5 zagen er stuk beter uit.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2020 12:25 ]
Fair enough een paar euro korting. 53 euro ipv 55. Ik keek idd naar Demon Souls etc.Santiago2019 schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 12:13:
[...]
Bij beide sites die je noemt liggen de prijzen van een Miles Morales en Sackboy bv. nog steeds hoger dan met de korting bij GM.
Bij een full price game zoals Demon Souls liggen ze op dezelfde prijs met de korting.
Niet duurder uit dus.
Edit: dat kan je nu trouwens ook op die Budgetgaming zien.
Ik ben erg verdeeld of ik nou de Digital versie moet halen of de Disc versie. De disc versie is zo spuuglelijk, alsof er een tumor groeit. Ik merk tegenwoordig ook wel dat ik bijna alles toch digitaal koop, de disc is toch maar een fancy CD key authenticator tegenwoordig. Daarentegen kan ik dan totaal ook geen tweedehandse games meer halen.
Hmmm hmmm
Hmmm hmmm
En dan gaan dergelijke sites wellicht nog wel wat stunten dichterbij de release.
Lijkt me geen megakorting op het dure Gamemania
Lijkt me geen megakorting op het dure Gamemania
Het is bij YT compressies (van die standaard 1080p filmpjes vooral) dan ook zo, hoe meer detail er op beeld is en hoe meer het beweegt, hoe slechter de kwaliteit word. Gras word dan ook zwaar beïnvloed door de YT compressie, 4K60 filmpjes hebben een veel betere compressie.Verwijderd schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 12:24:
[...]
Toegegeven, de video's die je nu deed zijn beter dan die ik deelde. En natuurlijk zijn graphics en gras niet het belangrijkste.
[...]
I stand corrected!
Wellicht dat het voor sommige niet de stap is die ze verwacht hadden, maar de PS5 versie zal er toch een paar stappen beter uit zien dan de PS4 (pro) versie, anders hadden ze net zo goed de game alleen op last gen uit kunnen brengen..
[ Voor 17% gewijzigd door Kalder op 31-10-2020 12:40 ]
Vind jammer dat er zo veel vergelijkingen gedaan worden met PS4 games, geeft me niet het gevoel dat we nu ook echt nieuwe systemen krijgen, ondanks dat ik nog even wacht. Had liever meer nieuwe functies gezien van wat we kunnen verwachten.
Het smart delivery programma van veel titels vind ik zeker tof, maar laatste weken lees en zie je alleen maar vergelijkingen hoe oude games draaien op het nieuwe systeem, krijg ik weer een beetje dat remake gevoel wat we in het begin hadden van ps3 naar ps4 toen heel veel PS3 titels opnieuw werden uitgebracht naar de PS4.
Het smart delivery programma van veel titels vind ik zeker tof, maar laatste weken lees en zie je alleen maar vergelijkingen hoe oude games draaien op het nieuwe systeem, krijg ik weer een beetje dat remake gevoel wat we in het begin hadden van ps3 naar ps4 toen heel veel PS3 titels opnieuw werden uitgebracht naar de PS4.
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Ging zelf eerst voor de digitale tot ik erachter kwam dat bibliotheken blijkbaar ook games uitlenen. Even gaan kijken bij mijn lokale bib en die hebben nu al games zoals TLOU2 ter beschikking. Dan toch maar voor de disc versie gekozen. Handig voor alle games die ik niet per sé op release wil hebben maar toch eens wil spelen.TrafalgarLaw schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 12:26:
Ik ben erg verdeeld of ik nou de Digital versie moet halen of de Disc versie. De disc versie is zo spuuglelijk, alsof er een tumor groeit. Ik merk tegenwoordig ook wel dat ik bijna alles toch digitaal koop, de disc is toch maar een fancy CD key authenticator tegenwoordig. Daarentegen kan ik dan totaal ook geen tweedehandse games meer halen.
Hmmm hmmm
Verwijderd
We zitten momenteel op een marketing golf die (voor ons) nog 18 dagen duurt. Nieuwe functies kunnen we ook zeker wel verwachten komende tijd.Linksquest schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 12:39:
Vind jammer dat er zo veel vergelijkingen gedaan worden met PS4 games, geeft me niet het gevoel dat we nu ook echt nieuwe systemen krijgen, ondanks dat ik nog even wacht. Had liever meer nieuwe functies gezien van wat we kunnen verwachten.
De focus op backwards compatibility / remasters / remakes vind ik bij Playstation wel meevallen. Wij hebben sowieso Demon's Souls en Spiderman die nextgen al goed kunnen showcasen en dan ben ik nog niet eens begonnen over de controller.
Tsja, de echt next gen game golf zal ergens volgend jaar op gang komen.. tot die tijd zitten we nog een beetje in de twillight zoneLinksquest schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 12:39:
In de beelden die hier stonden van spiderman miles morales zag je geen logos enz. Wat je zegt over savegames okee, maar heb daar nu geen problemen mee dus verwacht dat dalijk ook niet. Ik vind quick resume mooi voor de mensen die veel verschillende games spelen en snel willen wisselen. Maar ik doe dat niet. En doe nu ook alles cold booten ipv rest modus. Dus als dan binnen 10sec kan ben ik een blij mens.uchiha tijntje schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 11:09:
[...]
Is het dan al bekend dat je bij je games niet meer alle verplichte corporate logo’s en engines etc etc te zien krijgt en direct in het hoofdmenu terecht komt? Want dat zou wel tof zijn.
Snap ik ook wel, misschien komt dat omdat PS3 naar PS4 geen backwards compatibility had dat het nu meer opvalt.poor Leno schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 12:50:
[...]
Tsja, de echt next gen game golf zal ergens volgend jaar op gang komen.. tot die tijd zitten we nog een beetje in de twillight zone
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Ja oké, dat is een filmpje van 1 game en first party, dus dat zou ik nog wel logisch vinden.v8power67 schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 12:50:
[...]
In de beelden die hier stonden van spiderman miles morales zag je geen logos enz. Wat je zegt over savegames okee, maar heb daar nu geen problemen mee dus verwacht dat dalijk ook niet. Ik vind quick resume mooi voor de mensen die veel verschillende games spelen en snel willen wisselen. Maar ik doe dat niet. En doe nu ook alles cold booten ipv rest modus. Dus als dan binnen 10sec kan ben ik een blij mens.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
[ Voor 3% gewijzigd door poor Leno op 31-10-2020 13:04 ]
Dat was hier een tijdje geleden al gepostDoubleDutch schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 13:07:
Er zijn 2 extra games toegevoegd die je gratis krijgt bij playstation +
[Afbeelding]
[ Voor 5% gewijzigd door Kalder op 31-10-2020 13:09 ]
Betreft deze games welke heeft de meest indrukwekkende visuals?
Demon Souls lijkt me een duidelijke nr 1. Maar in welke volgorde zou je de deze games zetten?
Miles Morales, AC Valhalla, Cyberpunk (zonder next gen patch).
Demon Souls lijkt me een duidelijke nr 1. Maar in welke volgorde zou je de deze games zetten?
[ Voor 17% gewijzigd door G4mert op 31-10-2020 13:24 ]
Van die 3? MM > AC =/> CPG4mert schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 13:23:
Betreft deze games welke heeft de meest indrukwekkende visuals?
Zijn jullie al over naar de nieuwe PS App? Ik heb nog steeds geen update gehad. (Android)
Ik ook niet hier. Ook Android (10)Raem schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 13:28:
Zijn jullie al over naar de nieuwe PS App? Ik heb nog steeds geen update gehad. (Android)
[ Voor 3% gewijzigd door Kalder op 31-10-2020 13:29 ]
Hier gistermiddag de nieuwe update binnen gehaald. (Android 10)
Werkt wel soepel hoor!
PSN: Redrafted
Gisteren volgens mij, op Android 10Raem schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 13:28:
https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben
Ik vind die nieuwe controller ook nog altijd het enige dat écht next-gen is in de nieuwe consoles. Snap niet dat Microsoft daar bvb totaal niets mee gedaan heeft. In die optiek lijkt de Xbox meer op een PC, gewoon snellere hardware zodat je visueel wel veel verbeteringen ziet, maar voor de rest eigenlijk gewoon puur evolutie. Zelfs de korte laadtijden door de SSD zijn niets anders dan 'sneller'.
De keerzijde is natuurlijk dat wanneer je als developer multi-platform wil, die nieuwe features eigenlijk optioneel moeten zijn. Maar ik kan bvb nauwelijks wachten hoe zo een DualSense in een racegame zal gebruikt worden.
Ben ook wel benieuwd naar hoeveel weerstand die adaptive triggers kunnen genereren, en vooral of het configureerbaar zal zijn. Want (kleinere) kinderen hebben gewoon veel minder kracht in hun vingers.
De keerzijde is natuurlijk dat wanneer je als developer multi-platform wil, die nieuwe features eigenlijk optioneel moeten zijn. Maar ik kan bvb nauwelijks wachten hoe zo een DualSense in een racegame zal gebruikt worden.
Ben ook wel benieuwd naar hoeveel weerstand die adaptive triggers kunnen genereren, en vooral of het configureerbaar zal zijn. Want (kleinere) kinderen hebben gewoon veel minder kracht in hun vingers.
@Twixie Yep, je kan de mate van weerstand wijzigen. Heb even geen bron, maar las ik gisteren ergens.
Wat een zieke teardown ! Niet normaal hoe complex de binnenkant is vergeleken met bvb een DualShock 3 (die ik nog open gedaan heb).Verwijderd schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 13:37:
Weet niet of deze al gepost was
Ik had het overigens niet gedacht, maar nu is wel duidelijk dat de triggers ook compleet kunnen blokkeren, en dus niet enkel meer/veel weerstand bieden. Ik vraag me af hoe dat in sommige games zal/kan leiden tot pijnlijke vingers. Als je in een shooter in het heetst van de strijd hard aan de trigger trekt, en die blokkeert ineens, zal dat toch echt geen pretje zijn, lijkt me. Zal natuurlijk ook wel uitschakelbaar zijn.
Wel vet, al zijn mechanische onderdelen wel altijd het eerste wat kapot gaat, dus ben toch wel benieuwd naar de levensduur.
[ Voor 8% gewijzigd door Twixie op 31-10-2020 14:34 ]
Nu je het zo omschrijft, ik zie het al voor me dat in Resident Evil 8 de triggers om te schieten blokkeren net op het moment dat er een weerwolf op je afkomt en je dus dat beest hand-to-hand zal moeten verslaan.Twixie schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 14:33:
[...]
Wat een zieke teardown ! Niet normaal hoe complex de binnenkant is vergeleken met bvb een DualShock 3 (die ik nog open gedaan heb).
Ik had het overigens niet gedacht, maar nu is wel duidelijk dat de triggers ook compleet kunnen blokkeren, en dus niet enkel meer/veel weerstand bieden. Ik vraag me af hoe dat in sommige games zal/kan leiden tot pijnlijke vingers. Als je in een shooter in het heetst van de strijd hard aan de trigger trekt, en die blokkeert ineens, zal dat toch echt geen pretje zijn, lijkt me. Zal natuurlijk ook wel uitschakelbaar zijn.
Wel vet, al zijn mechanische onderdelen wel altijd het eerste wat kapot gaat, dus ben toch wel benieuwd naar de levensduur.
Zou wel interessant zijn als dit ook als gameplay mechanic gebruikt wordt in TLOU2 Factions straks. Dat bepaalde wapens ook nog een extra eigenschap meekrijgen zoals betrouwbaarheid. De krachtigste wapens hebben een lage betrouwbaarheid, de hoogste betrouwbaarheid vind je bij de zwakkere wapens. High Risk is dan high payoff.
Jepp, DualSense door TV momentTrishul schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 14:39:
[...]
in Resident Evil 8 de triggers om te schieten blokkeren net op het moment dat er een weerwolf op je afkomt
In principe duw je gewoon totdat ze stoppen toch? Niet anders dan nu, alleen stoppen ze eerder. Kan me niet voorstellen dat je daar pijnlijke vingers van krijgt.Twixie schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 14:33:
[...]
Wat een zieke teardown ! Niet normaal hoe complex de binnenkant is vergeleken met bvb een DualShock 3 (die ik nog open gedaan heb).
Wel vet dat hij de adaptive triggers ook uit elkaar haalt. Fraai staaltje engineering.
Ik denk ook niet dat hij volledig zal blokkeren, als je dan doordrukt sloop je iets als het echt niet terug te duwen is.bram1984 schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 14:43:
[...]
In principe duw je gewoon totdat ze stoppen toch? Niet anders dan nu, alleen stoppen ze eerder. Kan me niet voorstellen dat je daar pijnlijke vingers van krijgt.
Wel vet dat hij de adaptive triggers ook uit elkaar haalt. Fraai staaltje engineering.
'Eerder' kan ook 'niet' zijn. Als jij hard met je wijsvinger aan de trigger trekt en dit zit compleet vast, zal dat toch enigszins pijnlijk zijn, lijkt me. Ik heb sowieso in sommige games al een pijnlijke wijsvinger van veel te hard te trekken in het heetst van de strijdbram1984 schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 14:43:
[...]
In principe duw je gewoon totdat ze stoppen toch? Niet anders dan nu, alleen stoppen ze eerder. Kan me niet voorstellen dat je daar pijnlijke vingers van krijgt.
Je kan ook beter je game ff pauzeren als je hard zit te trekken.Twixie schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 14:48:
[...]
'Eerder' kan ook 'niet' zijn. Als jij hard met je wijsvinger aan de trigger trekt en dit zit compleet vast, zal dat toch enigszins pijnlijk zijn, lijkt me. Ik heb sowieso in sommige games al een pijnlijke wijsvinger van veel te hard te trekken in het heetst van de strijd. Maar misschien ligt dat dus aan mij
.
Ik zal maar doen of ik die post niet gezien heb...
Huh waar slaat jouw reactie op. Ik bedoel juist dat het nog wel beter wordt waarschijnlijk dan wat er in de early builds is laten zien.Kalder schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 12:13:
[...]
Ja vooral op de PC gaan ze het nog even flink downgraden, zou de game maar niet kopen als ik jou was.
Hier ook sinds vrijdag. Mooie app! Die voicechat ook getest en dat werkt ook perfect! Via de app dus ingame met iemand op de PS4 voicechatten. Handig als je even je buddy wilt polsen voor een potje Warzone o.i.d.Xerox schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 13:40:
[...]
Hier gistermiddag de nieuwe update binnen gehaald. (Android 10)
Werkt wel soepel hoor!
Hier ook Android 10 maar nog geen update
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Dafuq speel jij voor 18+ spellen?Twixie schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 14:48:
[...]
Ik heb sowieso in sommige games al een pijnlijke wijsvinger van veel te hard te trekken in het heetst van de strijd
https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
[font size=16]
In dit topic geen statusupdates van je bestelling, daarvoor is [PS5] Pre-order, bestellingen en levertijden
[/font]
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
[font size=16]
In dit topic geen statusupdates van je bestelling, daarvoor is [PS5] Pre-order, bestellingen en levertijden
[/font]
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
:strip_exif()/f/image/t8q72lpAX1urIbqZ2iETHumQ.jpg?f=fotoalbum_large)