• Cloud_VII
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 19:46
Kalder schreef op zondag 1 november 2020 @ 23:08:
[...]

Maar in AC1 zat volgens mij geen of bijna geen water, was in ieder geval lastig te vinden als het er al in zat naast een fonteintje misschien. Nogal logisch dat je dan niet kunt zwemmen in die game.
Nvm net even wat beelden terug gekeken en zag wel wat water maar niet veel, maar kon me niet herinneren dat er water in zat, is sowieso al lang geleden dat ik die game gespeeld heb, dat was toen die net uit kwam.
Heb heel toevallig de game laast pas eindelijk uitgespeeld na 12 jaar 😂. Ga nu bezig met deel 2 en de rest van ezio collection. Beetje aan 't einde van de game heb je een assassination op een boot. De weg er naar toe staan wat mafkezen die je aanvallen en in 't water duwen. Dan is 't meteen klaar en kan je overnieuw beginnen

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-12 21:13
Kalder schreef op zondag 1 november 2020 @ 23:08:
[...]

Maar in AC1 zat volgens mij geen of bijna geen water, was in ieder geval lastig te vinden als het er al in zat naast een fonteintje misschien. Nogal logisch dat je dan niet kunt zwemmen in die game.
Nvm net even wat beelden terug gekeken en zag wel wat water maar niet veel, maar kon me niet herinneren dat er water in zat, is sowieso al lang geleden dat ik die game gespeeld heb, dat was toen die net uit kwam.
Achteraf was AC1 het beste deel. Zat genoeg water in om dood te gaan :)

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Mocht iemand zich nog afvragen of Rift Apart ook naar PS4 zou komen.

• Bas170
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

bram1984 schreef op maandag 2 november 2020 @ 07:38:
[Twitter]
*O* Dat belooft veel goeds qua prestaties en eyecandy *O*

https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:57
Is bij jullie de PS store ook kapot (via de browser)?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• bram1984
Phusebox schreef op maandag 2 november 2020 @ 08:19:
Nope, hier geen probleem. MacBook met Chrome, Chrome op iPhone en app werken allemaal.

• Bas170
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

Kan aan je browser liggen. Ik kan sinds kort in Opera niet meer inloggen op de site, ik blijf rondgestuurd worden.

@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19:00
Bij mij is alles normaal, dus ja, hij is nog altijd zo kapot als een week geleden :p

• FMS
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

FMS

Warenhuis vol met PS5

En allemaal disc.

Ergens op deze aardbol ligt ook jouw/mijn PS5 klaar om verzonden te worden. O+

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18-12 12:18
FMS schreef op maandag 2 november 2020 @ 08:42:
Warenhuis vol met PS5

En allemaal disc.

ik hoop dat dat ergens toch vrijwel zeker, nu in het land is, of in ieder geval in een container op een schip dat bijna hier is. anders hebben we allemaal een probleem de 19e;).

• cold_as_ijs
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 17:05
Om mijn lijstje maar te posted, gisteren Death Stranding besteld. TLOU2 en the witcher 3 zijn al binnen. Mis alleen nog Ghost of Tsushima en dan is mijn current gen collectie voor de ps5 wel compleet (dat is dan inclusief ps plus games). Als ik daar een deuk in heb geslagen dan wordt het tijd voor next gen. Tegen die tijd zijn de ps5 games ook mooi geprijsd.
Ben trouwen nu nog met kingdom come bezig, die zal ik waarschijnlijk op de ps5 afmaken. Zou mooi zijn als daar een patch voor komt met snellere laadtijden (2 min voor startmenu en dan nog eens 2 min voordat je in de game zit) en graphics kwaliteit van ps2 :p. En toch vermaak ik me nog steeds

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 18-12 21:39
bram1984 schreef op zondag 1 november 2020 @ 20:09:
DS4 facebuttons passen in de DualSense. :p

[Afbeelding]
Zo veel mooier! Dacht eerst dat er gekleurd licht in die knoppen zou zitten maar t lijkt er niet op.

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 18-12 21:39
cold_as_ijs schreef op maandag 2 november 2020 @ 08:46:
Om mijn lijstje maar te posted, gisteren Death Stranding besteld. TLOU2 en the witcher 3 zijn al binnen. Mis alleen nog Ghost of Tsushima en dan is mijn current gen collectie voor de ps5 wel compleet (dat is dan inclusief ps plus games). Als ik daar een deuk in heb geslagen dan wordt het tijd voor next gen. Tegen die tijd zijn de ps5 games ook mooi geprijsd.
Ben trouwen nu nog met kingdom come bezig, die zal ik waarschijnlijk op de ps5 afmaken. Zou mooi zijn als daar een patch voor komt met snellere laadtijden (2 min voor startmenu en dan nog eens 2 min voordat je in de game zit) en graphics kwaliteit van ps2 :p. En toch vermaak ik me nog steeds
Kingdom Come zou ik ook wel in betere kwaliteit willen spelen. Moeilijk om in te komen maar die middeleeuwse oost Europese sfeer en diepe gameplay waren daarna erg verslavend. Laadtijden zullen veel beter worden maar wat extra liefde en grafische pracht zou heel leuk zijn.

Edit: grappig om op te zoeken hoe mooi deze game kan zijn op de pc met mods etc. Op de ps4 ondermaats maar met een hele hoop potentie. Helaas game ik niet genoeg om een dikke game pc te verantwoorden, heb voor werk een mac.

[ Voor 9% gewijzigd door Sluw op 02-11-2020 08:51 ]

• Erapaz
Denk dat je geen patch nodig hebt voor snellere laadtijden. Hoogstens een PS5 compatiblity patch en die is er sowieso indien nodig. Ik begin ook met TLOU2, maar wil er nog eigenlijk wel een game naast die ik met de kids kan doen. Planet Coaster staat in ieder geval op de lijst voor 5 december.

• spijkerhoofd
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 19:56
FMS schreef op maandag 2 november 2020 @ 08:42:
Warenhuis vol met PS5

En allemaal disc.

Ik denk dat de exemplaren deels al in Nederland zijn in de warehouses van de winkels liggen te wachten tot ze naar de adoptieouders mogen. :+

• cold_as_ijs
Sluw schreef op maandag 2 november 2020 @ 08:49:
[...]

Kingdom Come zou ik ook wel in betere kwaliteit willen spelen. Moeilijk om in te komen maar die middeleeuwse oost Europese sfeer en diepe gameplay waren daarna erg verslavend. Laadtijden zullen veel beter worden maar wat extra liefde en grafische pracht zou heel leuk zijn.

Edit: grappig om op te zoeken hoe mooi deze game kan zijn op de pc met mods etc. Op de ps4 ondermaats maar met een hele hoop potentie. Helaas game ik niet genoeg om een dikke game pc te verantwoorden, heb voor werk een mac.
Ik verbaas me er ook gewoon over hoe leuk ik die game vind. Ik ben niet zo'n die hard RPG fan of misschien wist ik gewoon niet beter :D. Het is toch een verhaal en sfeer die het hem doen. Verder ergens ook wel heel ontspannen dat dit spel, gisteren gewoon een uur rond gelopen. Iets wat ik nu realiseer dat ik daar geen tijd voor heb want heb al teveel sidequests gestart :D

• Mesque
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 07-12 08:03
Gister? Ook voor €19,99?

https://www.mediamarkt.nl...798.html?ga_query=1624798

• cold_as_ijs
Nee voor 23.99 bij All your games. https://www.allyourgames.nl/ps4-death-stranding.html
Had de media markt deal niet gezien.

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:11
bram1984 schreef op maandag 2 november 2020 @ 07:38:
[Twitter]
Cool, dacht dat het een crossgen titel zou worden.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

• bram1984
Hulleman schreef op maandag 2 november 2020 @ 10:35:
[...]

Cool, dacht dat het een crossgen titel zou worden.
Echt? Ja ik juist niet met die portal jumps. Dit is juist de SSD showcase tot nu toe. Maar altijd fijn om even bevestiging te krijgen.

• Hulleman
bram1984 schreef op maandag 2 november 2020 @ 10:52:
[...]
Echt? Ja ik juist niet met die portal jumps. Dit is juist de SSD showcase tot nu toe. Maar altijd fijn om even bevestiging te krijgen.
Heb je ook weer gelijk in. In de war gebracht door een nieuwsitem rondom uitspraken van Jim Ryan. Jim Ryan stelde een tijd terug dat hij niet gelooft in crossgen, maar toen werd duidelijk dat first party titels van Sony ineens wel crossgen werden (Horizon en Spiderman). In mijn hoofd had ik daar R&C ook onder geschaard, maar Demon's souls weer niet 8)7

Dus prima zo'n bevestiging. Toffe showcase gaat R&C worden.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

• bram1984
Hulleman schreef op maandag 2 november 2020 @ 11:22:
[...]

Heb je ook weer gelijk in. In de war gebracht door een nieuwsitem rondom uitspraken van Jim Ryan. Jim Ryan stelde een tijd terug dat hij niet gelooft in crossgen, maar toen werd duidelijk dat first party titels van Sony ineens wel crossgen werden (Horizon en Spiderman). In mijn hoofd had ik daar R&C ook onder geschaard, maar Demon's souls weer niet 8)7

Dus prima zo'n bevestiging. Toffe showcase gaat R&C worden.
Ja volgens mij zijn dat de enige 2 bevestigde tot nu toe. Ik verwacht dat GT7 ook wel cross gen gaat worden.

Million dollar question is wat ze met de nieuwe God of War gaan doen.
Als we het toch over first party hebben, o.a. Naughty Dog doet ook mee aan de "Golden Joystick Awards", van Gamesradar :)

Er zijn 20 categorieën, voor zowel Nintendo, Xbox en PC, en PS natuurlijk, van alles wat.

Voor degenen die het leuk vinden, je kunt stemmen tot 00:00 vannacht :)

https://www.gamesradar.com/goldenjoystickawards/
(Je hoeft geen gegevens in te vullen, behalve je land, als je niet wil)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wSCz4LqNNJCp6nFI-EkdDW8lxUo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/01gkzAnaZv7K0momzHAuC03F.png?f=fotoalbum_large

(Ik heb t plaatje van de oproep van Naughty Dog twitter, vandaar dat TLOU erop staat)

[ Voor 4% gewijzigd door poor Leno op 02-11-2020 11:40 ]

• Hulleman
bram1984 schreef op maandag 2 november 2020 @ 11:31:
[...]
Ja idd. Voor beide beslissingen wat te zeggen. Santa Monica vertrouw ik er wel in dat ze op zowel de PS4 als PS5 een showcase voor beide systemen neer kunnen zetten. Probleem is als je gameplay technisch de SSD gaat gebruiken wat op de PS4 niet mogelijk is. Als je dat dan niet weer doet krijg je wellicht een game die niet alles uit de PS5 haalt. Als er alleen grafische verschillen zijn, is dat wel te doen. Maar met de PS5 is natuurlijk meer mogelijk dan alleen maar een grafisch dikkere game.

Ik wil ook gewoon games als dit op de PS5 die dikke physics gebruiken. En dan de voxels inruilen voor polygonen.

[ Voor 6% gewijzigd door Hulleman op 02-11-2020 11:42 ]

• bram1984
Hulleman schreef op maandag 2 november 2020 @ 11:41:
[...]

Ja idd. Voor beide beslissingen wat te zeggen. Santa Monica vertrouw ik er wel in dat ze op zowel de PS4 als PS5 een showcase voor beide systemen neer kunnen zetten. Probleem is als je gameplay technisch de SSD gaat gebruiken wat op de PS4 niet mogelijk is. Als je dat dan niet weer doet krijg je wellicht een game die niet alles uit de PS5 haalt. Als er alleen grafische verschillen zijn, is dat wel te doen. Maar met de PS5 is natuurlijk meer mogelijk dan alleen maar een grafisch dikkere game.

Ik wil ook gewoon games als dit op de PS5 die dikke physics gebruiken. En dan de voxels inruilen voor polygonen.
[YouTube: TearDown Game (First Look) - Fully Destructible Voxel World]
Dat reizen tussen alle realms moet natuurlijk instant gaan straks op PS5. Misschien maar een NG+ playthrough starten. :P

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
Hulleman schreef op maandag 2 november 2020 @ 11:41:
[...]

[YouTube: TearDown Game (First Look) - Fully Destructible Voxel World]
Vrijdag gedownload en het is best leuk om te spelen, maar je moet er ook weer niet veel van verwachten als "game". Je kan met een andere tool eigen dingen bouwen en er zal wel en hoop community levels erin komen natuurlijk.

Draait aardig, maar kan zwaar worden als meerdere gebouwen in puin liggen of in de fik staan. Draai deze game zelf op 5K DRS en haal ongeveer 60/70 fps, en de game maakt gebruik van Ray Traced lighting.

• Hulleman
@bram1984. Sowieso. Tof dat in de psplus collection zit. Had de game verkocht, maar begint toch weer te kriebelen omdat ik nog wat valkyries moet slopen. Dan op de PS5 maar gewoon een NG+ op locked 60fps spelen.

• Bas170
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

bram1984 schreef op maandag 2 november 2020 @ 11:43:
[...]

Dat reizen tussen alle realms moet natuurlijk instant gaan straks op PS5. Misschien maar een NG+ playthrough starten. :P
Volgens mij zijn dat scenes met een vast tijdsverloop, dus dat gaat echt niet sneller :P
Het reizen via de takken van de world tree, tussen portals, zal wel sneller gaan.

Ik snap t op zich wel.. Sony zal bepaalde bedrijven de licenties geven (of zelf verkopen), en er dus aan verdienen..

Dit ga je in de loop der tijd niet tegen kunnen houden als t echt een rage wordt, maar ik snap ook wel dat ze dit vooral in het begin nog zelf in de hand willen houden..

(En misschien willen ze in het begin de Ps5 nog gewoon origineel houden, zodat het zichzelf in de markt kan nestelen, en dat later dat soort leuke dingen wel komen?)

• Zvennn
  • Laatst online: 23-11 03:16
Het is voor Sony natuurlijk wel heel makkelijk om met de platen PS5's te branden met het gebundelde spel.

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:03
Binnen een paar maanden zul je toch wel plates kunnen kopen op AliExpress voor $10 incl. shipping.

• Zvennn
  • Laatst online: 23-11 03:16
Trishul schreef op maandag 2 november 2020 @ 12:08:
Binnen een paar maanden zul je toch wel plates kunnen kopen op AliExpress voor $10 incl. shipping.
Kun je je PS5 rebranden naar PlateStation5 :P

• FMS
  • Niet online

FMS

Trishul schreef op maandag 2 november 2020 @ 12:08:
Zulk meuk zal ik mijn PS5 niet aandoen. En no way dat AliExpress spul het PlayStation patroon kan namaken.

Ik vind het overigens fijn dat de kleur niet helemaal wit is maar een soort wit-grijs, als de PS1.
FMS schreef op maandag 2 november 2020 @ 12:20:
[...]

Zulk meuk zal ik mijn PS5 niet aandoen. En no way dat AliExpress spul het PlayStation patroon kan namaken.

Ik vind het overigens fijn dat de kleur niet helemaal wit is maar een soort wit-grijs, als de PS1.
Het zal op zich wel kunnen, maar zul je nét zien.. als je m horizontaal hebt, klemmen de haakjes van de voet enkel aan de onderste plaat.. beetje zuur als de Ali platen niet lekker passen en je PS knapt af of kukelt ondersteboven :X :')

(zo'n vaart zal t natuurlijk niet lopen maar toch.. ik ken iemand die zn Applewatch is verloren dankzij Ali bandjes.. :X)

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16:15
[...]
En no way dat AliExpress spul het PlayStation patroon kan namaken.
Het zijn inderdaad wel erg complexe ontwerpen zeg. Dit kan echt niemand behalve Sony maken. :+
Paprika schreef op maandag 2 november 2020 @ 12:30:
[...]

Het zijn inderdaad wel erg complexe ontwerpen zeg. Dit kan echt niemand behalve Sony maken. :+
Om zoiets fijns en ieniemini te maken heb je wel vrij specifieke precisie apparatuur nodig :)

Aan de andere kant, veel mensen zal het niet boeien of hun plates dat patroon wel of niet hebben..

• Paprika
poor Leno schreef op maandag 2 november 2020 @ 12:33:
[...]

Om zoiets fijns en ieniemini te maken heb je wel vrij specifieke precisie apparatuur nodig :)

Aan de andere kant, veel mensen zal het niet boeien of hun plates dat patroon wel of niet hebben..
De vorm van de gemiddelde platenspeler is nog complexer. Nee, je gaat niet even een optisch mooie cover zelf printen met een 3D printer, maar laten we nou niet gaan doen alsof die 2 plastic covers van de PS5 vernieuwend zijn, kom op zeg.

• GK87
  • Registratie: December 2014
  • Niet online
Dilemma: RDR2 nu al kopen voor PS5 of wachten tot Rockstar er een PS5 versie van maakt

:?

• double_pack
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06-11 17:31
GK87 schreef op maandag 2 november 2020 @ 12:38:
Dilemma: RDR2 nu al kopen voor PS5 of wachten tot Rockstar er een PS5 versie van maakt

:?
Is er überhaupt al nieuws over RDR2 op de ps5? als je hem nog niet hebt zou ik gewoon de ps4 versie nemen, anders kan je langs wachten denk ik.

• I ColoSsuZz I
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10:36

Xbox Series X: I ColoSsuZz I - PS5: I-ColoSsuZz-I

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-12 17:15
bram1984 schreef op maandag 2 november 2020 @ 11:31:
[...]

Ja volgens mij zijn dat de enige 2 bevestigde tot nu toe. Ik verwacht dat GT7 ook wel cross gen gaat worden.

Sowieso gaan ze GoW niet redden in 2021, maar dat is een persoonlijk vermoeden. Als ze het wel redden wordt dat denk ik eind 2021. Zouden ze op dat punt echt nog cross gen games uit brengen? En dan vooral een titel als GoW die echt wel als een system seller gaat functioneren.

• Bas170
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

Zal wel loslopen, men moet gewoon eens ophouden met paniek zaaien

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:37
yinx84 schreef op maandag 2 november 2020 @ 12:46:
[...]

Sowieso gaan ze GoW niet redden in 2021, maar dat is een persoonlijk vermoeden. Als ze het wel redden wordt dat denk ik eind 2021. Zouden ze op dat punt echt nog cross gen games uit brengen? En dan vooral een titel als GoW die echt wel als een system seller gaat functioneren.
Denk ook niet dat GoW Ragnarok in 2021 uitkomt, kijk er niet van op als ze het uitstellen naar 2022.
Paprika schreef op maandag 2 november 2020 @ 12:38:
[...]

De vorm van de gemiddelde platenspeler is nog complexer. Nee, je gaat niet even een optisch mooie cover zelf printen met een 3D printer, maar laten we nou niet gaan doen alsof die 2 plastic covers van de PS5 vernieuwend zijn, kom op zeg.
Ah ik zie t al, we hebben t over twee verschillende dingen..

@FMS had het over letterlijk het patroon wat miniscuul op de platen en de controller zit, ipv 'gewoon' plastic structuur.

Het ging niet om de golvende vorm of de plaatsing van de pieletjes om de platen vast te zetten oid :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_Rdl9pAKRgbprvwV_bTZuZBMU4s=/800x/filters:strip_exif()/f/image/w6Qlmp4ccNOD5dYWT7CzqXfu.png?f=fotoalbum_large

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 16:51
Waarom post je dit in dit topic?

Hij komt de 12e ! :+

[ Voor 7% gewijzigd door DeBaroN op 02-11-2020 12:55 ]

• ShaYan
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 10-03-2021
Zou wel een mooie verrassing zijn :*) :*)

• cold_as_ijs
Hoop het niet, moet nog iets nog een game uitspelen op de PS4 7(8)7 _O-

• Paprika
poor Leno schreef op maandag 2 november 2020 @ 12:52:
[...]

@FMS had het over letterlijk het patroon wat miniscuul op de platen en de controller zit, ipv 'gewoon' plastic structuur.

Het ging niet om de golvende vorm of de plaatsing van de pieletjes om de platen vast te zetten oid :)

[Afbeelding]
Ah, excuses :p. Ja, zo'n klus zal een hoogwaardige fabriek nooit niet aannemen, zonder goedkeuring van Sony. Daar zullen ze zich niet aan willen branden lijkt mij. Al denk ik dat als je een andere cover neemt dat vast zal zijn om er een of andere hentai tekening op te zetten en dat het Sony logo ze gestolen kan worden. 8)7

• cold_as_ijs
poor Leno schreef op maandag 2 november 2020 @ 12:52:
[...]

[Afbeelding]
Dit wordt toch gewoon gemaakt middels spuit gieten?
Lijkt me niet heel moeilijk voor het gemiddelde productie bedrijfje in china. Malletje maken en stampen maar.

• spijkerhoofd
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 19:56
ShaYan schreef op maandag 2 november 2020 @ 12:54:
[...]

Zou wel een mooie verrassing zijn :*) :*)
Dat zou heel mooi zijn! Laten we het hopen! :9~
cold_as_ijs schreef op maandag 2 november 2020 @ 12:56:
[...]

Dit wordt toch gewoon gemaakt middels spuit gieten?
Lijkt me niet heel moeilijk voor het gemiddelde productie bedrijfje in china. Malletje maken en stampen maar.
Geen idee hoe ze zoiets maken, misschien wel iets moeilijk-moeilijk lasergestuurd weetikveel.

Ongewtijfeld gaan ze dat na kunnen maken tzt, maar het is echt wel heul klein he :X

De vraag is, of dat je Sony's logootjes ook wil namaken, dat kan nog meer gezeik geven.. Ik denk dat er gewoon dan gladde platen gaan komen.. of met gekke figuurtjes als structuur :)

• bram1984
Dat gaat specifiek over de UK, Duitsland en Engeland. Volgens mij is het vooral in de UK heel spannend qua lockdown plannen, momenteel.

Ik zie dit niet gebeuren trouwens. Dingen worden gewoon via de post gestuurd.

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 18:18

Oxigeon

En zo is dat!

poor Leno schreef op maandag 2 november 2020 @ 13:05:
[...]

Geen idee hoe ze zoiets maken, misschien wel iets moeilijk-moeilijk lasergestuurd weetikveel.

Ongewtijfeld gaan ze dat na kunnen maken tzt, maar het is echt wel heul klein he :X

De vraag is, of dat je Sony's logootjes ook wil namaken, dat kan nog meer gezeik geven.. Ik denk dat er gewoon dan gladde platen gaan komen.. of met gekke figuurtjes als structuur :)
Ik was laatst ik meen snackmaster aan het kijken op discovery of national geographic. Kan ook een totaal andere zender zijn maar dan nog.

Bedoeling is dat een goede sterrenkok een product namaak uit de winkel. Van smaak tot verpakking.

Product was de kitkat. Meneer 1 heeft officieel gevraagd aan kitkat of hij hem mocht namaken en kreeg uiteraard toestemming om hem te gebruiken voor het programma.

Meneer 2 ging gewoon naar een Chinese fabriek en liet een malletje maken met logo's etc.

Uiteindelijk zag de mal van meneer 2 die gemaakt was in China er beter uit dan de mal van meneer 1 die meer dan het dubbele had betaald in Engeland.

We hoeven echt niet te denken dat in China alleen maar prutmachines staan

Edit: indien de datum naar voren gaat gaat die voor heel Europa naar voor of voor heel Europa naar achteren. Anders krijg je mensen die vinden dat ze benadeeld worden denk ik. Als ze het doen. Geldt het voor heel Europa lijkt mij.

12e gaat hem sowieso niet worden lijkt me. Dan komt er echt een gigantische druk te staan op het ps network dat duurt echt dagen voordat dat goedkomt.

[ Voor 13% gewijzigd door Oxigeon op 02-11-2020 13:17 ]

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-12 14:07

TiMMieJ

PSN: Orixez

Misschien is dat dan de surprise waar DF het over had in de video. Eerdere launch!

• double_pack
Het artikel laat het iets anders voordoen dan het eerste bericht op reddit,

" GAME in the UK asked me yesterday to come into store and Pre-pay for my PS5 so that I could "Click and Collect" on the 19th. I've been in to do that this morning and been told the following:

"Sony have told us to stop taking prepayments as they may be bringing the date closer or delaying release due to UK, France and Germany all going into lockdown."

As it stands my PS5 is still in limbo then 😭"

https://www.reddit.com/r/...e=embedly&utm_term=jmkf28

• double_pack
Edit: opmerking per ongeluk dubbel geplaatst.

[ Voor 92% gewijzigd door double_pack op 02-11-2020 13:24 ]

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:03
[...]

Ow je bedoelt dat textuur aan de binnenkant? Weet niet of dat voor iedereen zo belangrijk is. En onderschat de Ali Chinezen niet, Apple behuizingen en horlogebandjes kunnen ze ook prima namaken voor $3.

Ik verwacht dat je op AliExpress ook aluminium plates, gold-plated plates, enz. zal kunnen kopen.

• I ColoSsuZz I
TiMMieJ schreef op maandag 2 november 2020 @ 13:16:
[...]

Misschien is dat dan de surprise waar DF het over had in de video. Eerdere launch!
Hahaha zou mooi zijn
Sony: Suprise suprise, console launched morgen!!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:06

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Trishul schreef op maandag 2 november 2020 @ 13:19:
[...]

Ow je bedoelt dat textuur aan de binnenkant? Weet niet of dat voor iedereen zo belangrijk is. En onderschat de Ali Chinezen niet, Apple behuizingen en horlogebandjes kunnen ze ook prima namaken voor $3.

Ik verwacht dat je op AliExpress ook aluminium plates, gold-plated plates, enz. zal kunnen kopen.
Belangrijker, andere vormen :P Hij mag van mij prima namelijk 2x dikker worden, als hij gewoon vierkant kan zijn :D

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• AppleFan2007
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 17:55
België zit ook in lockdown, met die verlengde schoolvakantie hier heb ik wel tijd voor een vroegere launch.
Oxigeon schreef op maandag 2 november 2020 @ 13:15:
[...]

We hoeven echt niet te denken dat in China alleen maar prutmachines staan
Dat zeg ik ook niet ;)
(en een KitKat malletje is iets simpeler though)

Maar je moet wel überhaupt de machine hebben die zoiets kán. Het is niet alsof ze daar 1 wonder machine hebben staan die alles kan namaken :D

En het moet natuurlijk goedkoop blijven. Dus ik denk dat ze niet eens de moeite gaan doen voor dat structuurtje.. Dat is voor mensen niet het belangrijkste, als ze het plan hebben om te wisselen..

Dan gaat t om de kleur en evt. de vorm en materiaal :)

• Starscreamer
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 12-12 16:50
Mag het niet hopen alles wat maar kon tegen zitten in 2020 is ook gebeurd |:(

• Devilish
  • Laatst online: 08-08 15:10
double_pack schreef op maandag 2 november 2020 @ 13:19:
Het artikel laat het iets anders voordoen dan het eerste bericht op reddit,
Hier staat nog iets meer context rondom de berichtgeving in de UK. https://www.eurogamer.net...ead-of-impending-lockdown

Het lijkt erop dat winkels op zoek zijn naar manieren om de consoles tijdens de lockdown uit te kunnen leveren. Dit gaat dan puur om de UK.

Ik maak me gelukkig 0 zorgen over mijn bestelling bij bol.com. Dat wordt gewoon bezorgd.

edit: link vergeten :+

[ Voor 15% gewijzigd door Devilish op 02-11-2020 13:44 ]

• NotSoSteady
  • Laatst online: 17:26
Breng maar naar voren. Kreeg vandaag al bericht van Bol.com dat mijn Series X klaar is om verstuurd te worden, dus die consoles ontvangen ze ruim op tijd.

• FMS
  • Niet online

FMS

Trishul schreef op maandag 2 november 2020 @ 13:19:
[...]

Dat zal per persoon verschillen inderdaad. Ik zie het gewoon niet zitten om namaakvelgen op mijn Ferrari te monteren. Zelfs als ze kwalitatief goed zijn (wat ik sterk betwijfel). Ik wacht wel totdat Sony zelf met iets komt.
SinergyX schreef op maandag 2 november 2020 @ 13:21:
[...]

Belangrijker, andere vormen :P Hij mag van mij prima namelijk 2x dikker worden, als hij gewoon vierkant kan zijn :D
Ik denk dat de creatievelingen die zich hiermee gaan bezighouden met hele leuke dingen gaan komen :)

(Ik wil deze _O-)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/R7HC5Yq7Rlep5DvGs_ndITxH2o4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/cvovnSjxeC8aiRaVh7Nid18u.png?f=fotoalbum_large

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:06

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

poor Leno schreef op maandag 2 november 2020 @ 13:46:
[...]

Ik denk dat de creatievelingen die zich hiermee gaan bezighouden met hele leuke dingen gaan komen :)

(Ik wil deze _O-)

[Afbeelding]
Haha, ik verwacht van wel. Ik zag bij die teardown:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QqkODazbN4oaslYgaqFtFrxqspM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/J48FoNQ6MasNgJB9dZDLFzO1.png?f=user_large

Daar gewoon een box omheen denken ipv die golvende lijnen, denk ik dat je best een net leuk kastje kan hebben (PS2 design ofzo :P).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14:24
Ik hoop niet dat ie eerder vrijkomt, heb net de 19e en 20e vrij gepakt. :+

• FMS
  • Niet online

FMS

Poulske schreef op maandag 2 november 2020 @ 13:57:
Ik heb een week vrij genomen :o

Kijk overigens ook wel uit naar alle creatieve mods met de PS5. Niets (meer) voor mij maar wel gaaf dat de mogelijkheden nu flink zijn. Je kan er van alles mee.

• I ColoSsuZz I
Poulske schreef op maandag 2 november 2020 @ 13:57:
Same here, 2,5 week vrij vanaf de 19e :P

• Kyhfin
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09-11 11:34
Jongens, als hij eerder komt dan maakt het niet uit dat je later vrij hebt hoor. Dan kan je alsnog gamen op die dagen :+

• Bas170
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

Kyhfin schreef op maandag 2 november 2020 @ 14:33:
Jongens, als hij eerder komt dan maakt het niet uit dat je later vrij hebt hoor. Dan kan je alsnog gamen op die dagen :+
Als hij eerder komt baal ik wel, want ik zit van 6 t/m 13-11 in een bungalow in Nederland.
En ik kan het bezorgadres niet aanpassen :P

• Chic de Friemel
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 19-11 13:40
Bas170 schreef op maandag 2 november 2020 @ 14:40:
[...]

Als hij eerder komt baal ik wel, want ik zit van 6 t/m 13-11 in een bungalow in Nederland.
En ik kan het bezorgadres niet aanpassen :P
Ik durf mijn bezorgadres niet eens aan te passen... Zul je zien dat er iets met de preorder gebeurd (Bol.com) als je er mee gaat klieren. :X

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14:24
Nee dat kan niet :+

• Bas170
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

Chic de Friemel schreef op maandag 2 november 2020 @ 14:44:
[...]

Ik durf mijn bezorgadres niet eens aan te passen... Zul je zien dat er iets met de preorder gebeurd (Bol.com) als je er mee gaat klieren. :X
:X :X :X :X :X :X :X :X :X

Chic de Friemel schreef op maandag 2 november 2020 @ 14:44:
[...]

Geachte heer De Friemel,

Wij hebben uw wijziging in goede orde ontvangen en deze zal per direct worden doorgevoerd in ons systeem.

Het spijt ons echter zeer dat u alsnog heeft besloten af te zien van uw bestelling, en deze te annuleren.

Mocht u vragen hebben, dan kunt u altijd contact opnemen met onze klantendienst.

Met vriendelijk groet,
- Priscilla, Bol Helpdesk

• Erapaz
En anders even een illegaal schuurfeest bezoeken, kun je je ziek melden :)

• cold_as_ijs
Erapaz schreef op maandag 2 november 2020 @ 14:58:
[...]

En anders even een illegaal schuurfeest bezoeken, kun je je ziek melden :)
gewoon rondje met de bus en de coronamelder app aan :D

• Bas170
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

cold_as_ijs schreef op maandag 2 november 2020 @ 15:11:
[...]

Ik weet niet welke bus jij pakt, maar de gemiddelde bus staat geen 15 minuten op elke hoek van de straat stil :P

(al voelt dat soms wel zo)

• Tim01
  • Laatst online: 28-11 13:55
Tijdje geleden las ik (volgens mij hier) dat er nu ook de mogelijkheid zou moeten zijn om je 2FA in te stellen op je Sony/Playstation via een Authenticator app ipv SMS. Nu kan ik die functie nergens vinden, iemand anders die het wel gelukt is

Moest vandaag weer een best lang op de SMS wachten en verwacht dat het op launch day van de PS5 ook erg druk is dus daarom liever maar even iets anders dan een SMS :+

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

cold_as_ijs schreef op maandag 2 november 2020 @ 15:11:
[...]

haha... En dan stuurt je baas je naar een sneltest. Ben je en je dag kwijt met het rijden naar die teststraat en heb je neusgaten waar je met een trein doorheen kunt rijden. Laat mij maar een dagje werken haha

Bovenstaande: Ik heb gisteren ook wat langer op de sms gewacht. Voor de launch van de 5 in USA moet ik dit ook zeker wijzigen. Anders loopt dit de soep in

[ Voor 16% gewijzigd door Oxigeon op 02-11-2020 16:02 ]

• Bas170
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

Tim01 schreef op maandag 2 november 2020 @ 15:59:
Tijdje geleden las ik (volgens mij hier) dat er nu ook de mogelijkheid zou moeten zijn om je 2FA in te stellen op je Sony/Playstation via een Authenticator app ipv SMS. Nu kan ik die functie nergens vinden, iemand anders die het wel gelukt is

Moest vandaag weer een best lang op de SMS wachten en verwacht dat het op launch day van de PS5 ook erg druk is dus daarom liever maar even iets anders dan een SMS :+
Op je Playstation naar Instellingen > Accountinstellingen > en dan naar Beveiliging dacht ik

• Houthuizen96
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 03-03-2024
Tim01 schreef op maandag 2 november 2020 @ 15:59:

Heb dit ook altijd, soms wel een uur moeten wachten op een SMS van Sony, heb de functie maar uitgezet. Kon via de PlayStation website en vervolgens naar je accountpagina te gaan

• bram1984
Fortnite ondersteunt DualSense, heeft 60fps splitscreen en Activities. Niet een game die ik speel, maar toch tof om dit soort upgrades in multiplats te zien. Gelijk de juiste mode starten vanuit het PS menu. Briljant.

https://www.thesixthaxis....x-s-upgrade-net-gen-free/
Fortnite on PlayStation 5

4K Resolution at 60 FPS — Experience Fortnite on PlayStation like never before on PlayStation5 with stunning 4K running at a smooth 60 FPS.

Dynamic Visuals and Physics — Experience a more dynamic and interactive world with grass and trees responding to explosions, enhanced fluid simulations for smoke and liquid (cooler-looking smoke and liquid effects), and all-new Storm and cloud effects.

DualSense Controller Immersion — Haptic feedback makes it feel like you’re holding the Suppressed SMG or Bolt-Action Sniper Rifle. In addition to general vibration support, we’ve integrated haptic trigger feedback for ranged weapons on the new DualSense controller.

Select Your Favorite Mode from the PS5 Home Screen — Fortnite supports PS5’s Activities, starting with the ability to go straight into the Battle Royale Lobby with either Solo, Duos, or Squads selected. Once in the Lobby, choose to queue up for your selected mode!

Get into Matches Faster — Loading performance has been significantly upgraded, not only improving texture loading but also helping you get into a match from game start-up much faster.

Enhanced Split Screen — On PS5, Split Screen now supports 60 FPS.

• Tim01
Bas170 schreef op maandag 2 november 2020 @ 16:03:
[...]

Op je Playstation naar Instellingen > Accountinstellingen > en dan naar Beveiliging dacht ik
Ja klopt maar ik heb daar dus alleen SMS als optie

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Tim01 schreef op maandag 2 november 2020 @ 16:11:
[...]

Hier even gecheckt en inderdaad alleen sms als optie.

• Bas170
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

[...]

Zit je wel op versie 8.00?

Kan ook zijn dat je het via de website moet activeren, dat weet ik niet zeker meer.

[ Voor 10% gewijzigd door Bas170 op 02-11-2020 16:15 ]

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18:48
Oxigeon schreef op maandag 2 november 2020 @ 16:13:
[...]

Hier even gecheckt en inderdaad alleen sms als optie.
[...]

Ik heb dit vorige maand gedaan: Eerst je 2FA uitschakelen en dan opnieuw inschakelen, dan krijg je de optie voor SMS of App.

PSN: Redrafted

• vaagisdenaam
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Ik heb het via de website gedaan op mijn telefoon, werkt nu met Google auth.

Volgens mij was het account.playstation.com of zoiets.
Zal straks even kijken als jullie er niet uit komen.

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Dirt 5 heeft een OpenCritic score van 83 tot dusver: https://opencritic.com/game/10252/dirt-5

Valt me eigenlijk erg mee en dit is nog niet eens de next-gen versie.

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023
kazuka schreef op maandag 2 november 2020 @ 16:18:
Dirt 5 heeft een OpenCritic score van 83 tot dusver: https://opencritic.com/game/10252/dirt-5

Valt me eigenlijk erg mee en dit is nog niet eens de next-gen versie.
Als er PC reviews bij zitten, met mensen met een RTX3090, die kunnen de game in 8K draaien:
YouTube: Can You Actually Game in 8K? (RTX 3090 Gameplay!)
Dat is wel Forza, maar op de PC kun je vast ook 8K halen met Dirt 5, misschien met wat settings iets lager.

[ Voor 10% gewijzigd door Kalder op 02-11-2020 16:22 ]

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Poulske schreef op maandag 2 november 2020 @ 16:16:
Media Markt in Duitsland is emails aan het versturen naar klanten dat de release datum naar 12-11 is gewijzigd. Nu is het natuurlijk de vraag hoe legit onderstaande mail is.

[Afbeelding]
Als dit waar is wil ik de mensen feliciteren wat hem in duitsland hebben gekocht. Deze mogen een weekje eerder aan de gang

• cold_as_ijs
Oxigeon schreef op maandag 2 november 2020 @ 16:28:
[...]

Als dit waar is wil ik de mensen feliciteren wat hem in duitsland hebben gekocht. Deze mogen een weekje eerder aan de gang
De mensen die hem bij de saturn hebben besteld, hebben misschien minder geluk omdat die hem fysiek moeten ophalen.
Ik ben blij dat ik uiteindelijk nog een order bij amazon.de heb kunnen scoren.

• Bas170
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

[...]

En dan blijkt hij op de een of andere manier gelocked te zijn tot 19-11 00:00 _O-

• Tim01
Xerox schreef op maandag 2 november 2020 @ 16:16:
[...]

[...]

Ik heb dit vorige maand gedaan: Eerst je 2FA uitschakelen en dan opnieuw inschakelen, dan krijg je de optie voor SMS of App.
Bedankt...dit is idd de oplossing

• kaanmijo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:49

kaanmijo

Picobello B.V.

[...]

Daar staat (vrij vertaald):

"We are very sorry to inform you that the publication of your ordered .. by the manufacturer has been postponed to 11/12/2020.

As soon as the item arrives in our warehouse"

Dat is toch 12 december? Of gebruiken ze in Duitsland ook de andersom manier van datums noteren?

• Devilish
  • Laatst online: 08-08 15:10
kaanmijo schreef op maandag 2 november 2020 @ 16:51:
[...]

Daar staat (vrij vertaald):

"We are very sorry to inform you that the publication of your ordered .. by the manufacturer has been postponed to 11/12/2020.

As soon as the item arrives in our warehouse"

Dat is toch 12 december? Of gebruiken ze in Duitsland ook de andersom manier van datums noteren?
Er staat toch echt 12/11/2020 in die afbeelding. En Duitsland maakt gebruik van dezelfde datumnotatie als wij.
Pagina: 1 ... 247 ... 283 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
[font size=16]
In dit topic geen statusupdates van je bestelling, daarvoor is [PS5] Pre-order, bestellingen en levertijden
[/font]
Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden