Verwijderd

@bram1984 gaaf! Ik zie het al voor met een shooter of ABS met een racegame. :9~

• Santiago2019
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 04-01-2022
Ik weet nog dat ik een hele dag heb gespendeerd aan de Ogre mini-boss in Sekiro om dan toch maar tot de conclusie te komen dat ik dat spel nooit ga kunnen uitspelen in mijn levensduur hier op aarde. Dat waren nog eens goede tijden.

Kan niet wachten voor Demon Souls.

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Ik lees her en der dat de Royal class in Demon's Souls min of meer de easy mode is voor deze game. Vermoed dat ik daar maar mee ga beginnen dan :P

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
kazuka schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 16:18:
Ik lees her en der dat de Royal class in Demon's Souls min of meer de easy mode is voor deze game. Vermoed dat ik daar maar mee ga beginnen dan :P
Ik ga gewoon net zoals in Dark Souls 3 (die ik overigens niet heb uitgespeeld) lekker veel farmen op het begin, zodat ik de gameplay snel onder de knie heb en lekker overpowered ben voor de eerste paar bosses.

• Jheroun
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
DS games zijn moeilijk om goed in te komen wellicht, maar niet ingewikkeld. Waar ik echt gek van wordt is de complexiteit in controls van die NBA games. Lijkt me super leuk om casual te spelen maar dat is nou een game waar ik he-le-maal gek van wordt. Doe daar maar een old-skool easy mode in die de Lakers vs Celtics 1989 PC controls pakt: 4 knoppen om te bewegen, eentje om te passen, eentje om te schieten. Ik was heel enthousiast begonnen toen NBA2K20 bij PSplus zat maar dat eindigde vrij snel in de eerste ragequit in zeer lange tijd O-)

Doe mij dan Demon's Souls maar, stukken simpeler :P

• bram1984
Geloof dat John wel een fan is.

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:27

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Wat in het originele artikel staat is als volgt:

"I can't really project where things will be except to say we've done those sort of exercises ourselves as an independent. If you look at every Elder Scrolls game, there has been some exclusivity on Xbox or with Microsoft. We've partnered with every game. Morrowind was basically a console exclusive, Oblivion was a long timed exclusive, Skyrim's DLC was exclusive for a long period of time. We'll decide what makes the best sense for our audience when the time comes, and I can't really project today what that looks like."

En:

Ultimately it's hard to imagine that, despite the power Microsoft now has over Bethesda, it could restrict The Elder Scrolls 6, for example, to its own platforms -- especially given the running joke that its forebear Skyrim is available on every device imaginable, including Alexa.

"I would agree that is hard to imagine," Howard smiles, but offers no more on the matter.

https://www.gamesindustry...eneration-is-about-access

En voor mensen die goedkoop Demon Souls willen spelen. Wacht gewoon 2 dagen en je hebt genoeg keuze op marktplaats. :P Zoveel mensen gaan afhaken op die game na een dag of 2. Daar kan al het pracht en praal (want het ziet er erg goed uit) niets aan veranderen. :)

[ Voor 32% gewijzigd door BM op 29-10-2020 18:45 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• FMS
  • Niet online

FMS

Is 8D rolling bevestigd voor Demons Souls?

• wilmundo
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
@Twixie @nioz Ik heb destijds de specs niet zo nauwkeurig in de gaten gehouden. Nu de launch dichterbij komt, is die info voor mij relevant geworden. Net als dat sommigen nu dieper duiken op de vereisten aan een televisie.

Ik heb niet zo veel met de launch titels, terwijl ik meer interesse heb in PS4 games spelen op de PS5. Ik kijk bv uit naar PS Plus Collection. Voor mij volstaat een snelle externe ssd als de T5 en T7 prima. Misschien voor anderen ook.

Flickr

• bram1984
uchiha tijntje schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 16:29:
[...]
Wat in het originele artikel staat is als volgt:

"I can't really project where things will be except to say we've done those sort of exercises ourselves as an independent. If you look at every Elder Scrolls game, there has been some exclusivity on Xbox or with Microsoft. We've partnered with every game. Morrowind was basically a console exclusive, Oblivion was a long timed exclusive, Skyrim's DLC was exclusive for a long period of time. We'll decide what makes the best sense for our audience when the time comes, and I can't really project today what that looks like."

En:

Ultimately it's hard to imagine that, despite the power Microsoft now has over Bethesda, it could restrict The Elder Scrolls 6, for example, to its own platforms -- especially given the running joke that its forebear Skyrim is available on every device imaginable, including Alexa.

"I would agree that is hard to imagine," Howard smiles, but offers no more on the matter.
Zijn letterlijke woorden op het einde dus dus, dank je voor het bevestigen. Als het al vast stond, hadden ze het van de daken geschreeuwd. Als je ziet dat er door die deal nu al mensen overstappen. Verder is er ook al aangegeven dat Bethesda enigszins zelfstandig door blijft opereren. Iets zegt me dat ze bij MS wel blij worden van de Minecraft, Minecraft Dungeons en Skyrim omzetten op PS platformen. En dan heb je nog Ori en Cuphead als andere voorbeelden. De keuze is makkelijk: of je houdt ze multiplat en boort een markt van 100 miljoen gamers aan die 70 piek moeten lappen, of je houdt de boel op Gamepass waarbij je alles voor een paar knaken in de maand speelbaar maakt. Ik zou het wel weten.

[ Voor 7% gewijzigd door BM op 29-10-2020 18:46 ]

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

FMS schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 16:41:
Volgens het Gamespot interview wel.

• bram1984
FMS schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 16:41:
Wat is dat?

• FMS
  • Niet online

FMS

In 8 dimensionaal richtingen kunnen rollen. Bij het origineel kon dat alleen in 4 richtingen.

Leesvoer: Demon’s Souls on PS5: What’s changing for the remake
kazuka schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 16:46:
[...]

Volgens het Gamespot interview wel.
Noice.

[ Voor 17% gewijzigd door FMS op 29-10-2020 17:01 ]

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22-12 19:00
8D en 8-dimensionaal... Dit doet iemand met een wiskunde-achtergrond echt huiveren. D/Dimensie is dus nu ook al echt een marketing term... Binnenkort ook geen 360 graden camera, maar een camera in 360 dimensies !

• FMS
  • Niet online

FMS

Rustig maar, je snapt wat ik bedoelde. :*

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Wat ik overigens bizar vind is dat Bluepoint dit in 2,5 jaar in elkaar geflanst heeft. De Shadow of the Colossus remake was van februari 2018. Hoe hebben ze dat voor elkaar gekregen dan. Zo groot is Bluepoint nou ook weer niet. Ik vraag me af of Japan Studio heeft meegeholpen aan de development. Blijkbaar is de Demon's Souls engine een voortborduursel op de SotC engine
.

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22-12 19:00
FMS schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 16:56:
Rustig maar, je snapt wat ik bedoelde. :*
Ah, was niet persoonlijk bedoeld. Ik dacht de makers effectief dit zo benoemden en bedoelden :).

• FMS
  • Niet online

FMS

Twixie schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 17:11:
[...]

Ah, was niet persoonlijk bedoeld. Ik dacht de makers effectief dit zo benoemden en bedoelden :).
Nee, was my bad. Je hebt gelijk!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:14

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Zo Demon Souls ziet er erg gelikt uit (waarom je er aan zou likken weet ik verder niet). Niet mijn game, maar ik zie hem ooit nog wel eens in PS+ verschijnen. Ben onder de indruk van de belichting en de enemies, het gaat wel goed komen met de PS5 games. Stel je voor hoe de games er over een paar jaar uitzien. :D

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Er is ook een nieuw interview met Jim Ryan op https://www.gamesindustry.biz/articles/2020-10-29-how-sony-plans-to-make-ps5-bigger-than-ps4
Ryan says that more acquisitions are possible, but he was eager to remind us that Sony's existing studios have grown considerably over the last generation.

"It's probably not widely appreciated or understood, to what extent that we have grown our own game development capability organically over the course of this generation," he says. "Obviously, it's been helped by the acquisition of Insomniac, and it's wonderful to have them as part of the family. I would just invite anybody to look at the launch window line-up of the PS4 generation, or PS3 generation, and compare it to what we are going to bring in the equivalent phase of PS5. There's just no comparison.

"That is the fruit of not massive spending sprees, but of very, very steadily, carefully planned organic growth. Probably the best example I give... I could obviously talk about Naughty Dog, but they've always been making great games. But let's talk about Ghost of Tsushima, which has been a critical delight and certainly a commercial delight to an extent that we didn't think it would be. That speaks volumes to the work that Sucker Punch has done to build on their previous canon of work.

"We are lucky enough to have five or six studios who fall into that category... But it isn't luck, because we've been working on this for years and years. Very quietly, in a very PlayStation way, we've been building something quite special with these studios. You can do it with frenzied acquisition, or measured acquisition, or you can do it organically."

• bram1984
Camera adapter is hier inmiddels ook besteld. Site werkt weer dus.

• Py.
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08:13

Py.

Camera adapter hier ook net zonder problemen besteld, vroeg me wel even af of het goed zou gaan gezien er bij mij boven de streepjescode tekst in het cyrillisch stond. Heb hem een paar jaar terug bij Intertoys gehaald tijdens een aanbieding, blijkbaar hebben die destijds een lading uit het oostblok geimporteerd.

• bram1984
FC6 is ook uitgesteld.

• Santiago2019
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 04-01-2022
Ik kan echt niet wachten op een announcement van een nieuwe game van Quantic Dream. Kunnen hopelijk met de haptic feedback en adaptive triggers wel iets leuks doen.

Daarbij is het mijn favoriete studio.

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-12 14:28

s0kkie

Cowabunga

Rainbow Six Quarantaine is ook uitgesteld :p

• cold_as_ijs
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22-12 21:33
s0kkie schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 19:03:
Rainbow Six Quarantaine is ook uitgesteld :p
Met 10 dagen zeker _O-

• FMS
  • Niet online

FMS

Nog even over de PSVR: ik heb niet scherp of de PS5 tot betere prestaties zal leiden? Geen verschil, zonder meer beter, of beter mits patch?

En, voor degene die de PSVR al hebben, in hoeverre is het de moeite waard om nu nog in te stappen?
Jongejongejonge, tegen de tijd dat alles eindelijk eens uitkomt, is @bram1984 hier alweer vage geruchten over de PS6 aan t posten :')

• bram1984
poor Leno schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 19:19:
Jongejongejonge, tegen de tijd dat alles eindelijk eens uitkomt, is @bram1984 hier alweer vage geruchten over de PS6 aan t posten :')
Ik hoorde een gerucht dat er een remaster komt van de remake van Demon's Souls.

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09:21
@FMS Wachten op de wireles versie.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• bram1984
FMS schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 19:17:
Nog even over de PSVR: ik heb niet scherp of de PS5 tot betere prestaties zal leiden? Geen verschil, zonder meer beter, of beter mits patch?

En, voor degene die de PSVR al hebben, in hoeverre is het de moeite waard om nu nog in te stappen?
Nog niet echt iets over gezegd, maar kan me niet voorstellen dat het niets uit zal maken.

Ja ik vind van wel. Games als SW Squadrons, RE7, WipeOut en TWD zijn wel echt een beleving op zich.

• cold_as_ijs
  • Laatst online: 22-12 21:33
FMS schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 19:17:

Ligt er een beetje aan wat het budget is.

Geruchten zijn dat de nieuwe versie wireless is, maar weet niet of je het heel serieus kan nemen.
Vind eigenlijk dat met name de resolutie beter mag, de draden stoor ik me helemaal niet aan. Ik verwacht eigenlijk dat het rond de 400-500 kan gaan kosten.

VR gaming is super gaaf maar ook veel vermoeiender, daarom speel ik tussendoor eens een spel nooit langer dan 2 uur. Als je in 2021-2022 de volle mep voor af en toe gaming wil betalen dan zou ik beter wachten. Anders check mp of tweakers voor een 2e hands setje. Vermoed zonder move controllers dat je er al eentje hebt voor minder dan 150.

Vette games voor mij waren astrobot, Doom VFR (met aim controller). RE7 speel ik straks op de ps5 als ik het aan durf. Verder heb ik nog Skyrim. Maar daar ben ik waarschijnlijk 3 jaar mee bezig in VR

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Een PSVR2 gaat nog wel even duren, afgaande op deze uitspraak van Ryan in de Washington Post:
“I think we’re more than a few minutes from the future of VR,” Ryan said. “PlayStation believes in VR. Sony believes in VR, and we definitely believe at some point in the future, VR will represent a meaningful component of interactive entertainment. Will it be this year? No. Will it be next year? No. But will it come at some stage? We believe that. And we’re very pleased with all the experience that we’ve gained with PlayStation VR, and we look forwarding to seeing where that takes us in the future.”

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Soms moet je ook weten wanneer een discussie klaar is

[ Voor 92% gewijzigd door BM op 29-10-2020 21:05 ]

• bram1984
kazuka schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 20:42:
Een PSVR2 gaat nog wel even duren, afgaande op deze uitspraak van Ryan in de Washington Post:

[...]
Wel voorbarig als mensen dat hadden gedacht. Eerst volle focus op de console en een grote player base establishen. Ik zie zoiets pas in 2023 of later verschijnen. Wellicht weer in combinatie met een Pro model of zo.

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/g5aZvl27RHdq3h7P3H4w20kf4ec=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/umZvJ54qbWXsZgh7pwkiNowU.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4qV-AtuFcINwJ8S9Ksg3rxwTXxc=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/BBIFX72HSwf2yhIAj96Ddpuk.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UIiZSHgNCbU7Jq_3nceTREjXqG4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/6WkJLWeM9FLETggbq0n0SuDi.jpg?f=user_large

[ Voor 42% gewijzigd door Greatsword op 29-10-2020 21:23 ]

• Bas170
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben

• laurens700
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 04-08-2024
Digital Foundry is aardig positief over de controller en over Astro Playroom.

YouTube: PlayStation 5 Astro's Playroom + DualSense Controller First Look!

[ Voor 46% gewijzigd door laurens700 op 29-10-2020 21:45 ]

Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
Bas170 schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 21:33:
[...]

Goh, de zoveelste render van een donkere PS5 :O
Check de video even zou ik zeggen :P

• alionfire
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 27-08 08:33
Mooi! Waarom is de binnenkant nog wit?

Wel opvallend trouwens, Dave2D is normaal gesproken meer van het witte :P

Security & Privacy Geek • PSN: alionfiree •

• bram1984
Zo kom je net uit de rimboe vandaan? :P

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023
nvm, lig een paar pagina's achter volgens mij.

[ Voor 86% gewijzigd door Kalder op 29-10-2020 22:06 ]

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
bram1984 schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 22:05:
[...]

Zo kom je net uit de rimboe vandaan? :P
kalm aan bram, niet iedereen volgt t op de voet as u, geef de mensen min. een dag de tijd _O- :+

• bram1984
BigF25 schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 22:09:
[...]

kalm aan bram, niet iedereen volgt t op de voet as u, geef de mensen min. een dag de tijd _O- :+
Jaja I know jk. Hoewel, video's hier worden doorgaans wel binnen 5 minuten na verschijnen gepost en deze is van gisteren. ;)

@Video hierboven: tof dat hij de haptics demonstreert met behulp van een mic. Nu krijg je er wel een beter idee bij.

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

.

[ Voor 98% gewijzigd door Koning-Admiraal op 29-10-2020 22:18 ]

Set your goals high, and don't stop till you get there.

Edit: ooh na verversing stond hij er al twee keer 8)7

[ Voor 18% gewijzigd door Donstil op 29-10-2020 22:19 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• PearlChoco
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 29-11 12:28
Nu ik alvast geen Xbox meer hoef te kopen (wegens pc) ben ik toch eens beter aant kijken naar een PS5. Welke games zijn daar al voor aangekondigd die ik niet op PC kan spelen? Spider man en Demon Souls?

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-12 20:10
Blijft toch een ondegelijk gedrocht vergeleken met de xbox 😞

• BigF25
  • Nu online
Digital foundry is erg onder de indruk van de dualsense

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22-12 20:53

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Basekid schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 22:21:
Blijft toch een stijlvol ding vergeleken met de xbox O+
Fixed :P

Enige probleem dat ik ga hebben is dat ie niet in m'n meubel past, en ik eigenlijk geen goede plek in de buurt vd tv heb om hem te plaatsen :{

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

• bram1984
PearlChoco schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 22:21:
Nu ik alvast geen Xbox meer hoef te kopen (wegens pc) ben ik toch eens beter aant kijken naar een PS5. Welke games zijn daar al voor aangekondigd die ik niet op PC kan spelen? Spider man en Demon Souls?
In principe alles wat exclusief is behalve Godfall. Rest is multiplat. Dus ja DS en Miles, maar ook Destruction All Stars, Bugsnax en later GT7, Horizon, nieuwe God of War en R&C. En dan alle exclusive in de PS Plus collection en de rest uit het PS4 portfolio.
Oeh, kleine teaser op het einde: people will be surprised, there will be surprises. :9B

• bram1984
BlackEyedAngel schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 22:38:
[...]

Fixed :P

Enige probleem dat ik ga hebben is dat ie niet in m'n meubel past, en ik eigenlijk geen goede plek in de buurt vd tv heb om hem te plaatsen :{
Staat je tv op de voet? Erachter in dat geval? Anders aan de muur. Er is een officiële muurbeugel. Kwam hier laatst langs.

• vaagisdenaam
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Weet iemand hoe de dlc werkt van Spiderman MM en specifiek de originele remaster?

Ik heb het origineel platinum en de dlc staat nog op mijn lijstje om te doen. Voor die 10 euro koop ik dus beter MM inclusief de remaster met dlc, maar kan ik die "gewoon" spelen? Mijn ps4 save game gaat namelijk niet mee over naar de ps5 blijkbaar.

Iemand die weet hoe dit zit?

• ikookhier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22-12 21:25

ikookhier

>hijdiehieris<

Leuk om te zien dat hij op de achtergrond stand-by staat :)

PSN:Arijanonline Xbox:Arijanonline Twitch

• bram1984
vaagisdenaam schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 22:47:
Weet iemand hoe de dlc werkt van Spiderman MM en specifiek de originele remaster?

Ik heb het origineel platinum en de dlc staat nog op mijn lijstje om te doen. Voor die 10 euro koop ik dus beter MM inclusief de remaster met dlc, maar kan ik die "gewoon" spelen? Mijn ps4 save game gaat namelijk niet mee over naar de ps5 blijkbaar.

Iemand die weet hoe dit zit?
De remaster is een compleet nieuwe game met nieuwe trophies. Je saves gaan dus niet mee. Alle DLC zit er al bij. Dus je moet dan de Miles Morales Ultimate Edition kopen.

• BigF25
  • Nu online
Onzen pietsmiet heeft er ook een bemachtigd.. Duitser met NL verpakking/tekst, Gamen zoals nooit tevoren (was me eerder niet opgevallen) :9

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Miles Morales, Demon's Souls, Sackboy's Big Adventure en Astro's Playroom bij de launch.
Ratchet & Clank: Rift Apart en Destruction AllStars begin volgend jaar.
Horizon: Forbidden West, God of War: Ragnarok, Gran Turismo 7, Final Fantasy XVI en Returnal in het 1e jaar.

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22-12 19:03
Demon's Souls ziet er weer eens bizar goed uit... Maar klopt het nou dat we tot nu toe alleen de performance (60fps) mode hebben gezien? Dus nog niet eens de 4k30 visual mode met extra bvh RT? Hoe gruwelijk zal die er dan niet uitzien...

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:14

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Mooi item weer van DF, heldere uitleg, goeie bespreking en vergelijking. Benieuwd naar die surprises... Stomme cliffhanger :P zouden ze het over de PS5 ui hebben?

Nog een week wachten, ik meende dat de console embargo 6 of 7 nov aflopen.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• vaagisdenaam
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
bram1984 schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 22:56:
[...]

De remaster is een compleet nieuwe game met nieuwe trophies. Je saves gaan dus niet mee. Alle DLC zit er al bij. Dus je moet dan de Miles Morales Ultimate Edition kopen.
Thanks, die vat ik. Maar omdat ik dan dus noodgedwongen opnieuw begin: zijn de dlc missies meteen toegankelijk als een soort side quests of unlocken die op enig moment tijdens of na de story pas omdat dat verhaaltechnisch zo uitkomt of zo? Wie heeft ze gespeeld en kan mij dit vertellen?
Weinig zin om weer eerst driekwart van de main game te gaan moeten doen namelijk

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
foutje

[ Voor 97% gewijzigd door Greatsword op 30-10-2020 01:38 ]

• bram1984
Chaoss schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 23:50:
Mooi item weer van DF, heldere uitleg, goeie bespreking en vergelijking. Benieuwd naar die surprises... Stomme cliffhanger :P zouden ze het over de PS5 ui hebben?

Nog een week wachten, ik meende dat de console embargo 6 of 7 nov aflopen.
Xbox laadt sneller, Series S heeft de beste graphics of PS5 heeft betere graphics in multiplats. Een van die 3. :o

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-12 14:28

s0kkie

Cowabunga

vaagisdenaam schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 23:52:
[...]

Thanks, die vat ik. Maar omdat ik dan dus noodgedwongen opnieuw begin: zijn de dlc missies meteen toegankelijk als een soort side quests of unlocken die op enig moment tijdens of na de story pas omdat dat verhaaltechnisch zo uitkomt of zo? Wie heeft ze gespeeld en kan mij dit vertellen?
Weinig zin om weer eerst driekwart van de main game te gaan moeten doen namelijk
Zodra je uit Octo’s lab komt met de nieuwe suit in het begin na Kingpin zijn alle dlc direct beschikbaar :)

• Cowboy_Henk
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22-12 16:58
https://twitter.com/PlayS.../1321444294331375619?s=19

Over the next two hours, we're going to be dropping updates on five upcoming #PS5 games at https://t.co/6rfZPfxTMf.

First up — No Man's Sky is coming to PS5! Next-gen details: https://t.co/vlhAUgyrAx https://t.co/Rq69zzEOsa

• Xgar
  • Registratie: November 2005
  • Nu online
Cowboy_Henk schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 07:46:

Over the next two hours, we're going to be dropping updates on five upcoming #PS5 games at https://t.co/6rfZPfxTMf.

First up — No Man's Sky is coming to PS5! Next-gen details: https://t.co/vlhAUgyrAx https://t.co/Rq69zzEOsa
Deja vu gevoel hier. :D

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-12 21:13
Vergeet de PS4 exclusives niet, al dan niet met patch voor de PS5. Als je TLOU en Uncharted nooit gespeeld hebt zou ik daar zeker naar kijken.

• Bas170
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

Cowboy_Henk schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 07:46:

Hey psssst

Kijk eens naar de datum van die tweets ;)

https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

De kwaliteit van de DualSense mic blijkt ook nog eens heel erg goed. Dit is opgenomen met de DualSense:

https://vocaroo.com/1coS4UN5EzJG

• Caayn
  • Niet online
kazuka schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 08:24:
De kwaliteit van de DualSense mic blijkt ook nog eens heel erg goed. Dit is opgenomen met de DualSense:

Klinkt nog best goed, zeker als hij de controller op een afstand houdt.

Benieuwd hoe het stand houdt terwijl je aan het gamen bent (knoppen op de controller indrukt) met achtergrond geluid. In de opname hoor je het best goed wanneer hij knoppen op de controller indrukt.

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Ik begreep dat er een 2e mic aan de onderkant zit voor noise canceling. Wellicht dat die de controller geluiden kan onderdrukken tijdens het gamen.
Alwayshappyz schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 16:09:
Ziet er prachtig uit. Maar verder niet echt mijn ding. Te moeilijk; de setting spreekt me niet aan, en (dit is een aanname) ik heb het gevoel dat er maar weinig verhaal in zit. Of echt interessante karakters. Geef mij maar een Ratchet and Clank, Horizon Zero Dawn, Spider-man, etc. Casual gamer ook.
De souls/bloodborne/sekiro game(s) spraken me ook nooit aan. Wel eens geprobeerd, maar idd wel erg moeilijk voor mij. Het allergrootste probleem met deze games vond ik altijd wel de performance. Lage framerates en dat ook nog gecombineerd met erbarmerlijke framepacing. Eigenlijk onspeelbare meuk wat mij betreft. De remake van demon's souls draait wel lekker steady op 60fps als je alle beelden zo mag geloven en ziet er wel erg mooi uit. Wellicht nog eens een kans geven.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Basekid schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 22:21:
Blijft toch een ondegelijk gedrocht vergeleken met de xbox 😞
achja... de XSX is ook echt een lelijke doos en de Xone leek op een videorecorder. De OneX vond ik wel een mooi apparaatje en toegegeven de PS4(pro) vond ik op het eerste gezicht geslaagder qua design. Maar, hoe langer ik er naar kijk hoe toffer ik de PS5 vind worden. Valt lekker op en is echt weer eens wat anders. Doet me denken aan de PS3 fat. Vond ik ook echt een toffe console met dat pianolak zwart. Wel erg krasgevoelig helaas.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

• kaanmijo
  • Laatst online: 08:49

kaanmijo

Picobello B.V.

Morgen heeft GameMania 10% korting op alle games. Of PS5 er ook tussenzit weet ik niet, maar 4 games sowieso wel. Goed moment om wat PS5-upgradeale games in te slaan met wat korting :)

• bram1984
@Hulleman Yep die dev in dat interview gisteren gaf aan dat DS locked 60 is. Ook een van de redenen dat ik het weer wil proberen: de polish.

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09:25
kaanmijo schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 08:54:
Morgen heeft GameMania 10% korting op alle games. Of PS5 er ook tussenzit weet ik niet, maar 4 games sowieso wel. Goed moment om wat PS5-upgradeale games in te slaan met wat korting :)
Zoals ik het lees ook op PS5 games:

*Actie niet geldig op digitale codes, consoles en PlayStation VR. De actie is enkel geldig op aankopen die gedaan worden op 31/10/2020** en is niet cumuleerbaar met andere kortingen.
**Actie niet toe te passen bij het plaatsen pre-orders in onze winkels.

• Zvennn
  • Laatst online: 23-11 03:16
Poulske schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 08:56:
[...]

**Actie niet toe te passen bij het plaatsen pre-orders in onze winkels.
Dus niet van toepassing op PS5 games dan toch, of kun je er al een paar bestellen? Of doel je op PS4 games met gratis next-gen patch?

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-12 14:14
Ik heb al jaren geen Playstation mee gehad, maar ik heb er nu wel één in bestelling staan (ben eigenlijk een diehard PC gamer). Na veel geklaag binnen Warzone heb ik besloten ook maar een PS te kopen, zodat ik af ben van dat gezeur over crossplay (al mijn vrienden spelen op console).

Nu ben ik vooral benieuwd wat ik vooraf al kan regelen? Bijv. moet ik op letten met must have games --> desnoods wat 2e hands games? Ik wil de console vooral gebruiken voor FIFA / COD en zag ook een filmpje van Ratchet and Clank wat mij aansprak.

Moet ik ook nog iets van een abonnement regelen zodat ik online kan spelen?

Tips zijn welkom :0

Edit: Oja, wennen aan een controller met COD Warzone, wordt een hel :/

[ Voor 5% gewijzigd door Protax op 30-10-2020 09:01 ]

• Zvennn
Protax schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 09:00:
Ik heb al jaren geen Playstation mee gehad, maar ik heb er nu wel één in bestelling staan (ben eigenlijk een diehard PC gamer). Na veel geklaag binnen Warzone heb ik besloten ook maar een PS te kopen, zodat ik af ben van dat gezeur over crossplay (al mijn vrienden spelen op console).

Nu ben ik vooral benieuwd wat ik vooraf al kan regelen? Bijv. moet ik op letten met must have games --> desnoods wat 2e hands games? Ik wil de console vooral gebruiken voor FIFA / COD en zag ook een filmpje van Ratchet and Clank wat mij aansprak.

Je hebt PS Plus nodig om online te kunnen gamen. Verder zou ik dan even de PS Plus collection afwachten. Dan heb je meteen een stapel games tot je beschikking die je kunt ontdekken :)

• Poulske
Zvennn schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 08:58:
[...]

Dus niet van toepassing op PS5 games dan toch, of kun je er al een paar bestellen? Of doel je op PS4 games met gratis next-gen patch?
Zoals ik het lees geldt de actie niet bij het plaatsen van pre-orders in de winkel, maar wel als je een pre-order via de website plaatst.

[ Voor 4% gewijzigd door Poulske op 30-10-2020 09:03 ]

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 07:48
Zvennn schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 09:01:
[...]

Je hebt PS Plus nodig om online te kunnen gamen. Verder zou ik dan even de PS Plus collection afwachten. Dan heb je meteen een stapel games tot je beschikking die je kunt ontdekken :)
Niet voor Warzone, maar als hij ook andere games gaat spelen, dan wel.

• Zvennn
dehardstyler schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 09:03:
[...]

Niet voor Warzone, maar als hij ook andere games gaat spelen, dan wel.
Ah, ik speel geen Warzone, vandaar

Verwijderd

kazuka schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 08:24:

Indrukwekkend hoor! Alleen audio komt bij mij alleen uit rechts?

• dehardstyler

Nee hoor. Ik speel COD met toetsenbord en muis op de PS4. :)
Dat kan jij dus ook doen.

• Protax
dehardstyler schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 09:08:
[...]

Nee hoor. Ik speel COD met toetsenbord en muis op de PS4. :)
Dat kan jij dus ook doen.
Ja, maar dan komen we alsnog in lobbies met PC gamers toch? Ik krijg nu iedere keer verwijten naar mijn hoofd dat als ze tegen PC gamers spelen het niet eerlijk is / moeilijker blablabla :)

• dehardstyler
Protax schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 09:12:
[...]

Ja, maar dan komen we alsnog in lobbies met PC gamers toch? Ik krijg nu iedere keer verwijten naar mijn hoofd dat als ze tegen PC gamers spelen het niet eerlijk is / moeilijker blablabla :)
Nope. Ik heb zelfs crossplay uitstaan, zodat ik niet met hackers op de PC kom te zitten. Mensen die met controller spelen hebben een beetje aim-assist en dat heb jij dan niet met KB / muis, waardoor het eerlijk is.

• I ColoSsuZz I
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22-12 10:36
dehardstyler schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 09:13:
[...]

Nope. Ik heb zelfs crossplay uitstaan, zodat ik niet met hackers op de PC kom te zitten. Mensen die met controller spelen hebben een beetje aim-assist en dat heb jij dan niet met KB / muis, waardoor het eerlijk is.
Hahaha dit is echt onzin, PC spelers hebben altijd een voordeel t.o.v. een controller speler. Aim assist gaat dat echt niet oplossen

Xbox Series X: I ColoSsuZz I - PS5: I-ColoSsuZz-I

• bram1984

Als je online wilt spelen heb je PS Plus nodig en dan zit je het komende jaar wel gebakken met de PS Plus collection. En daar komen nog 2 maandelijkse games bij.

https://blog.playstation....r-playstation-plus-games/

First party:
Bloodborne
Days Gone
Detroit: Become Human
God of War
Infamous Second Son
Ratchet and Clank
The Last Guardian
The Last of Us Remastered
Until Dawn
Uncharted 4: A Thief’s End

Third party:
Batman: Arkham Knight
Battlefield 1
Call of Duty: Black Ops III – Zombies Chronicles Edition
Crash Bandicoot N. Sane Trilogy
Fallout 4
Final Fantasy XV Royal Edition
Monster Hunter: World
Mortal Kombat X
Persona 5
Resident Evil 7 Biohazard
dehardstyler schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 09:13:
[...]

Lol, heb je dat jezelf wijsgemaakt? :P

Je hebt absoluut voordeel met een muis. Het maakt mij overigens niet uit hoor. Ik ben een groot voorstander van het kiezen van je eigen input (net als type TV, headset, speaker setup etc.). Belangrijker is daarbij ook mapkennis. Een redelijke controller speler met uitmuntende mapkennis kan het een muis speler zonder enige mapkennis flink lastig maken.

Zelfs met gyro win je het niet van een muis.

• TweakOverflow
  • Laatst online: 09:40

TweakOverflow

Wubbalubbadubdub!

I ColoSsuZz I schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 09:16:
[...]

Hahaha dit is echt onzin, PC spelers hebben altijd een voordeel t.o.v. een controller speler. Aim assist gaat dat echt niet oplossen
Eens. Op het moment dat je een controller gebruikt en je moet tegen iemand spelen met een muis en toetsenbord dan zul je gelijk merken dat het toch verdomd lastig wordt. Het heeft voornamelijk met de snelheid te maken, de accuraatheid laat ik daarbij dan even in het midden.

Weddings are basically funerals with cake.

• dehardstyler
I ColoSsuZz I schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 09:16:
[...]

Wel gek dan dat de meeste streamers met een SCUF controller spelen.
Even zo om het topic niet verder te vervuilen, maar ja: op de PC.

[ Voor 23% gewijzigd door dehardstyler op 30-10-2020 09:36 ]

• bram1984
dehardstyler schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 09:23:
[...]

Op de PC?

• Protax
Vanaf volgend jaar gaan ze bij alle toernoeien op een PC spelen, maar verplicht gebruik van een controller. :?

• I ColoSsuZz I
  • Laatst online: 22-12 10:36
dehardstyler schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 09:23:
[...]

Zijn maar weinig pro spelers die op een PC met een controller spelen, en dan nog zegt dat niets.
Het gros van de mensen die spelen met controller hebben altijd een nadeel t.o.v. iemand met KBM.

Dat toevallig een pro die 12 uur per dag speelt/streamt wel beter is met een controller voegt niets toe aan het punt.

Xbox Series X: I ColoSsuZz I - PS5: I-ColoSsuZz-I

• Poulske
Zullen we het weer over de PS5 hebben. :D

• Jesp_J
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-12 14:26
Wat betekent dit voor de PS5? Heeft de PS5 dan geen volledige RDNA2 (maar de series S wel)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TOg_Na8FQST52AMevFcCBkjL9T8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/tJ3Cxtv5TaacT93MvfH6nQkU.jpg?f=user_large

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
I ColoSsuZz I schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 09:29:
[...]

Zijn maar weinig pro spelers die op een PC met een controller spelen, en dan nog zegt dat niets.
Het gros van de mensen die spelen met controller hebben altijd een nadeel t.o.v. iemand met KBM.

Dat toevallig een pro die 12 uur per dag speelt/streamt wel beter is met een controller voegt niets toe aan het punt.
Zit wel een nuance aan. Ze hebben uitvoerig getest met controllers vs kb/muis en de resultaten waren dat op de korte afstanden de controllers het voordeel hadden en de langere afstanden waren het kb/muis combinaties.

Maw... Je wilt niet iemand met een kb/muis in de bergen hebben liggen als je airport oversteekt en omgekeerd wil je niet iemand met een controller tegenkomen in een gebouw als je zelf met kb/muis speelt.

Dan is er nog de factor van de één is wel heel goed met de controller door sensitivity settings ADS speeds perfect instellen etc... Dus zo simpel gezegd is het allemaal niet.

• xavier!
  • Laatst online: 13-01 13:11
Jesp_J schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 09:32:
Wat betekent dit voor de PS5? Heeft de PS5 dan geen volledige RDNA2 (maar de series S wel)
[Afbeelding]
Wij van wc eend adviseren wc eend. Zal wel onzin zijn ;)

• bram1984
Jesp_J schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 09:32:
[Afbeelding]
Nee, want PS5 games hoeven niet ook voor PC ontwikkeld te worden. Die hebben dus bepaalde functionaliteiten (zoals DirectX) eruit gelaten en weer andere functionaliteiten toegevoegd. Vandaar de term "custom". Zoek anders even in het andere topic. Daar hebben meerdere mensen het eerder deze week haarfijn uitgelegd. Maak je er vooral geen zorgen over.
Pagina: 1 ... 241 ... 283 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
[font size=16]
In dit topic geen statusupdates van je bestelling, daarvoor is [PS5] Pre-order, bestellingen en levertijden
[/font]
Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden