• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 00:27

Major_ton

Shoot!

Dat controlerende gedrag van (heel veel) vrouwen is iets wat ik echt niet snap. Je woont en leeft toch samen? Dan ben ik echt blij met mijn vriendin. Ik was onlangs jarig en kreeg naast de gebruikelijke cadeaus (whisky, Star Wars Lego en tekeningen van de kinderen) nog een leuke kaart waarin stond dat ze meebetaalt aan de PS5. Dat ding komt lekker in de woonkamer te staan, aangesloten op een 75" TV waar we samen voor gekozen hebben. We zijn al bijna 14 jaar samen, hebben 2 kids en respecteren elkaars hobbies en interesses ook al lopen ze uiteen. Van mijn kant ben ik ook niet elke dag aan het gamen, 2 avondjes per week is veel, maar er wordt dan ook nooit gezeurd dat het vervelend is áls ik dan even wil gamen. Maar zoveel mannen worden echt beperkt in wat ze willen (en dan bedoel ik niet alleen de seks...). Waarom is dat? Algehele onvrede? Een uitgebluste relatie? Een gevoel dat ze (de vrouwen) zelf teveel tekort komen?

Some infinities are bigger than others.

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-12 22:13
Raziel schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 12:46:
[...]

Dat is wel jammer. Ik gebruik dat best vaak op mijn Sony Platinum headset. Even de chat audio harder zetten tov de game audio in MP is toch best handig.
Oh dat is vreemd. Ik moet zeggen dat ik het niet eens geprobeerd heb omdat de klantenservice van Steelseries tegen me zei dat PlayStation chatmix niet ondersteunt toen ik naar de verschillen tussen de 7X en de 7P vroeg:
“The difference is that the 7X is compatible with Xbox, where the 7P is not. Additionally, the 7X has controls for ChatMix on the headset, where the 7P replaces the ChatMix dial with a Sidetone dial (as ChatMix is not available on Playstation)”

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:42
Oxigeon schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 12:48:
[...]

Inderdaad ook een game om samen te spelen. Alleen voorzichtig zijn dat je elkaar de kop niet in slaat als je de ander in de weg loopt haha
Gaat hier verbazingwekkend goed nog :P Altijd zorgen voor een goede rolverdeling. Ik bezorg de ingrediënten zodat zij kan koken en afwassen _O-

[ Voor 4% gewijzigd door Hulleman op 28-10-2020 12:50 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:33
voordat iemand weer wat mist: ik heb die hele fanboy-vergelijkingsdiscussie over de koeling van de PS5 verwijderd. Voegt weinig toe, zeker als dat wordt aangewakkerd met wat getroll...

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• Flghter1982
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-04 10:06
Major_ton schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 12:49:
Dat controlerende gedrag van (heel veel) vrouwen is iets wat ik echt niet snap. Je woont en leeft toch samen? Dan ben ik echt blij met mijn vriendin. Ik was onlangs jarig en kreeg naast de gebruikelijke cadeaus (whisky, Star Wars Lego en tekeningen van de kinderen) nog een leuke kaart waarin stond dat ze meebetaalt aan de PS5. Dat ding komt lekker in de woonkamer te staan, aangesloten op een 75" TV waar we samen voor gekozen hebben. We zijn al bijna 14 jaar samen, hebben 2 kids en respecteren elkaars hobbies en interesses ook al lopen ze uiteen. Van mijn kant ben ik ook niet elke dag aan het gamen, 2 avondjes per week is veel, maar er wordt dan ook nooit gezeurd dat het vervelend is áls ik dan even wil gamen. Maar zoveel mannen worden echt beperkt in wat ze willen (en dan bedoel ik niet alleen de seks...). Waarom is dat? Algehele onvrede? Een uitgebluste relatie? Een gevoel dat ze (de vrouwen) zelf teveel tekort komen?
ik snap dat ook niet. respecteer gewoon elkaars lolletje.

ik denk toch echt dat het een gemis is van het duke nukem syndroom.. oftewel geen balls of steel. 8)7

overigens zelfs geen last van en de pc soms gewoon kwijt omdat mevrouw wil beat saberen in VR :)

[ Voor 3% gewijzigd door Flghter1982 op 28-10-2020 12:53 ]

• Orangelights23
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 16:09
Wat vervelend voor de mensen hier die een vrouw/vriendin hebben die gamen niets vindt. Mijn vrouw en ik gamen allebei veel in onze vrije tijd (lees: in onze vrije tijd, dus absoluut gezien helaas te weinig in de week) en zorgen ook dat de ander op de kinderen past wanneer de één een paar uurtjes wilt gamen. En nog beter om in de avond samen coöp-games te spelen met wat chips en andere lekkere hapjes erbij.

Het enige waar we nog niet over uit zijn, is hoe we de PS5 neer zullen zetten onder de tv: staan/liggend. Maar daar komen we op de 19e wel achter :)

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Oxigeon schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 12:48:
[...]

Inderdaad ook een game om samen te spelen. Alleen voorzichtig zijn dat je elkaar de kop niet in slaat als je de ander in de weg loopt haha
Overcooked houd ik echt 3 levels vol en dan weet ik echt niet meer waar ik zijn moet. Niet goed voor mijn bloeddruk. :P

• vaagisdenaam
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Orangelights23 schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 12:55:
Wat vervelend voor de mensen hier die een vrouw/vriendin hebben die gamen niets vindt.
Zo een heb ik. Maar dat beperkt mij gelukkig niet of zelden in wanneer ik game en of er een ps5 komt.

Je hoeft niet dezelfde hobby te hebben om er dan alsnog individueel van te kunnen genieten.

• FMS
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

FMS

Major_ton schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 12:49:
Helemaal eens. Mijn vriendin heeft ooit een beetje HZD gespeeld maar het kan haar verder weinig schelen, toch doet ze lekker mee met mijn hype.

Gisteren nog samen naar de unboxing filmpjes gekeken. Enige waar zij naar vraagt is of het systeem stiller is dan de Pro. Nou, check :P

• Raziel
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-10 20:04
Steven030 schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 12:49:
[...]

Oh dat is vreemd. Ik moet zeggen dat ik het niet eens geprobeerd heb omdat de klantenservice van Steelseries tegen me zei dat PlayStation chatmix niet ondersteunt toen ik naar de verschillen tussen de 7X en de 7P vroeg:
“The difference is that the 7X is compatible with Xbox, where the 7P is not. Additionally, the 7X has controls for ChatMix on the headset, where the 7P replaces the ChatMix dial with a Sidetone dial (as ChatMix is not available on Playstation)”
Probeer het eens als je wilt? Het werkt zeker wel op de PS4 namelijk (met mijn Sony Platinum headset). Heb weleens een half uur lopen klooien omdat ik mijn vrienden niet hoorde, bleek dat de settting op full game audio stond |:(

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Nieuwe PS5 launch ad, met uiteraard niemand anders dan Travis Scott :P

[YouTube: PS5 Launch – Play Has No Limits]

https://blog.playstation....global-launch-ad-for-ps5/

• Kyhfin
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09-11 11:34
Vet! Nu nog zo'n game in die stijl

• bram1984
Ik heb hem even gemist denk ik, of is het zijn stem? Ik ken de beste dude verder niet, dus ik zou het niet weten.

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Nu online
Tot de laatste 3 seconden dacht ik even dat je me in de maling nam en ik naar een reclame van Discovery of National Geographic zat te kijken :o

[ Voor 3% gewijzigd door yorroy op 28-10-2020 13:12 ]

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

bram1984 schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 13:10:
[...]

Ik heb hem even gemist denk ik, of is het zijn stem? Ik ken de beste dude verder niet, dus ik zou het niet weten.
Volgens het artikel is het zijn stem. En je bent niet alleen, ik kende de beste man ook niet voordat hij een partner werd van PlayStation :P Heb het idee dat hij vooral aan de andere kant van de plas heel bekend en populair is maar het zal ook ongetwijfeld met m'n leeftijd te maken hebben :+

• FMS
  • Niet online

FMS

Ik kijk thuis geen tv (niet eens aangesloten) maar is er al reclame op de Nederlandse zenders? Ik heb ook geen billboards oid gezien.

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:57

CyBeRSPiN

sinds 2001

FMS schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 13:15:
Ik kijk thuis geen tv (niet eens aangesloten) maar is er al reclame op de Nederlandse zenders? Ik heb ook geen billboards oid gezien.
Lijkt me verspilling van geld. De doelgroep weet al van de PS5 en kijkt vaak geeneens (lineaire) TV meer, genoeg "Influencers" die hun werk wel doen.
Daarnaast is er voorlopig toch geen voorraad om degenen die onder een steen leven snel van een PS5 te voorzien.

[ Voor 4% gewijzigd door CyBeRSPiN op 28-10-2020 13:22 ]

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023
FMS schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 13:15:
Ik zou niet weten waarom ze nu reclame moeten maken voor de PS5, die is voorlopig toch overal uitverkocht.

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

• bram1984
kazuka schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 13:13:
[...]

Volgens het artikel is het zijn stem. En je bent niet alleen, ik kende de beste man ook niet voordat hij een partner werd van PlayStation :P Heb het idee dat hij vooral aan de andere kant van de plas heel bekend en populair is maar het zal ook ongetwijfeld met m'n leeftijd te maken hebben :+
Ja ik heb hem van de week eens opgezocht op Spotify en het kan wel kloppen dat ik hem niet ken.

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
Goosebumps!

Maar maar het mocht wel in wat betere kwaliteit, tenzij de 4K versie van de launchtrailer nog niet klaar is.

• Zvennn
  • Laatst online: 23-11 03:16
Erapaz schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 12:08:
[...]

Uit ervaring kan ik zeggen dat "aan kinderen beginnen" niet helpt. Ik sprak nog de famous last words: "Lekker een parttime dag, dan leg ik de baby in de box en ga ik Xboxen" :) De vrouw pest me hier nog steeds mee. Inmiddels 10 jaar later gamed ze wel lekker mee met Zelda en Mario Odyssey, maar dat is dus meer een lange termijn strategie.
Haha ik kan er ook over meepraten haha, bij de eerste lukte het nog wel, en 'savonds kan nog wel. Maar verder is het inderdaad #dadgamer

Zo nu een dagje vrij nemen op een dag dat de een op school zit en de ander bij de opvang, dan kan ik ongestoord gamen. (Vrouw is dan ook aan het werk)

• bram1984
Recon24 schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 13:22:
[...]

Goosebumps!

Maar maar het mocht wel in wat betere kwaliteit, tenzij de 4K versie van de launchtrailer nog niet klaar is.
4K en ray tracing komen later via een patch.

• bram1984
Ik kan het even niet meer terugvinden en het is een gerucht, dus neem het met een korrel zout, maar gisteren las ik ergens op Twitter dat er morgen iets komt omtrent Demon's Souls.

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Vind het een vrij niets zeggende reclame. Als er op het einde een horloge of een bepaald spijkerbroeken merk getoond werd had ik het ook wel geloofd. Jammer want, bijv, de reveal trailer van de PS5 zelf vond ik wel echt gaaf gedaan.

offtopic:
De reclame van de concurrent vind ik overigens ook niks

[ Voor 0% gewijzigd door Caayn op 28-10-2020 13:33 . Reden: Spellen blijft moeilijk... ]

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17:12

Superkiwi

Hoi doei

Stylze schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 11:43:
Waarom moet WRC 9 ook met een next gen versie komen, geeft mij weer een hoop keuzestress tussen die en Dirt 5 8)7 Beide zien er echt goed uit met een eigen grafische stijl, wrc heeft goede review cijfers zag ik in ieder geval op de current gen dus maar even die van dirt 5 afwachten.
Het verschil zit hem in het realisme. Heb je liever arcade (Dirt 5) of iets meer serieus (WRC 9)?
Ik vind het juist prettig dat zowel de casual als de serieuze racer een op maat gemaakte rallygame krijgt.

Het grafische aspect zou, hoewel niet gehéél onbelangrijk, geen beslissende factor moeten zijn imho; als je met 120km/h langs de bomen raast is dat wel het laatste waar je je druk om maakt ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Steven030
  • Laatst online: 08-12 22:13
Raziel schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 13:03:
[...]

Probeer het eens als je wilt? Het werkt zeker wel op de PS4 namelijk (met mijn Sony Platinum headset). Heb weleens een half uur lopen klooien omdat ik mijn vrienden niet hoorde, bleek dat de settting op full game audio stond |:(
Net even met een potje Warzone getest, en werkt inderdaad niet. Maar chat en game zijn goed gebalanceerd en allebei goed te horen.

@Racing-Paradise Alleen in de CoD chat, was een potje met randoms

[ Voor 6% gewijzigd door Steven030 op 28-10-2020 13:54 ]

• Linkje3
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09:25
bram1984 schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 13:29:
Ik kan het even niet meer terugvinden en het is een gerucht, dus neem het met een korrel zout, maar gisteren las ik ergens op Twitter dat er morgen iets komt omtrent Demon's Souls.
De aankondiging van een easy mode :P

• laurens700
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 04-08-2024
kazuka schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 13:13:
[...]

Hij is een rapper, maar naast dat heeft hij vele samenwerkingen en nog steeds met Nike, McDonalds, cornflakes, o.a Voornamelijk erg bekend in Amerika onder jongeren. In Nederland staat hij ook wel bekend als Cactus Jack of Astro-World voor de kleding en schoenen.

Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch

• Racing-Paradise
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 19-12 23:08
Steven030 schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 13:47:
[...]

Net even met een potje Warzone getest, en werkt inderdaad niet. Maar chat en game zijn goed gebalanceerd en allebei goed te horen.
Wel geprobeert met een (Playstation)Party chat? En dus niet de in game (CoD) chat ?

• cold_as_ijs
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13:52

• Kalder
Nog 3 weken en 10 uur en een paar minuten ! ! !
En dan nog 10 uur wachten tot de winkel (of afhaal loket) open gaat.

• Ozzie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:22
Orangelights23 schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 12:55:
Wat vervelend voor de mensen hier die een vrouw/vriendin hebben die gamen niets vindt. Mijn vrouw en ik gamen allebei veel in onze vrije tijd (lees: in onze vrije tijd, dus absoluut gezien helaas te weinig in de week) en zorgen ook dat de ander op de kinderen past wanneer de één een paar uurtjes wilt gamen. En nog beter om in de avond samen coöp-games te spelen met wat chips en andere lekkere hapjes erbij.

Het enige waar we nog niet over uit zijn, is hoe we de PS5 neer zullen zetten onder de tv: staan/liggend. Maar daar komen we op de 19e wel achter :)
Mijn vrouw vind gamen niets. Toen de Nintendo Switch uitkwam heb ik die gekocht in de hoop dat ik haar ook een beetje aan het gamen kon krijgen door samen mario kart te spelen enzo, maar dat vond ze ook niks.
Gelukkig heeft ze er totaal geen moeite mee als ik game en wilde ze zelfs een PS5 cadeau geven voor kerst, maar ik denk niet dat ze een pre-order heeft geplaatst dus moet nog zien of dat gaat gebeuren.

Zij houdt er weer van om series te kijken op Netflix waar ik totaal niets aan vind, gelukkig kunnen we allebei gewoon doen wat we leuk vinden. Tenzij onze 1-jarige dochter wakker is, dan is er toch voor niks anders tijd ;)

"Write code as if the next maintainer is a vicious psychopath who knows where you live."

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Kalder schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 13:22:
[...]

Ik zou niet weten waarom ze nu reclame moeten maken voor de PS5, die is voorlopig toch overal uitverkocht.
Als iets niet te krijgen is willen mensen het alleen maar meer....

Moet je zien hoe volksstammen reageren als er geen pleepapier meer is...

[ Voor 11% gewijzigd door Kenny_026 op 28-10-2020 14:14 ]

• DoubleDutch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-12 12:27
PS5: Net zoveel pre-orders in 12 uur in Amerika als in 12 weken met de PS4. 😳

Gekkenhuis. 🤐

• Flghter1982
DoubleDutch schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 14:21:
PS5: Net zoveel pre-orders in 12 uur in Amerika als in 12 weken met de PS4. 😳

Gekkenhuis. 🤐
zegt opzich niet zo heel veel natuurlijk. ik wil graag zien hoeveel ps5 vs ps4 er verkocht is na 12 weken :)

dan heb je een goede vergelijking in productie en levering vs ps4

• NotSoSteady
  • Laatst online: 16:44
Flghter1982 schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 14:25:
[...]

zegt opzich niet zo heel veel natuurlijk. ik wil graag zien hoeveel ps5 vs ps4 er verkocht is na 12 weken :)

dan heb je een goede vergelijking in productie en levering vs ps4
Hoezo zegt dat niet veel?

• Flghter1982
omdat de playstation 5 zo goed als na dag 1 niet meer te pre-orderen was.. er was dus een (Fixed) order mogelijkheid.

nu weet ik niet of dat voor de ps4 ook zo was maar het zou dus zo maar kunnen dat als je het over 12 weken sprijd je rond dezelfde aantallen komt. ik verwacht zelf wel wat meer natuurlijk bij de ps5 en de reden dat het zo snel ging is voornamelijk gebaseerd op de lange "NOT AVAILABLE" fiasco van de ps4.

daarom zegt een vergelijking over actuele nummers over 12 weken meer dan wat er op dag 1 besteld is.

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:24

v8power67

Psn: Mausosaurus

No mans sky next gen. 4k/60. Voor het 60 fps maakt me blij en in de beelden geen popin wat nu wel heel veel aanwezig is! Word gaaf!

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

v8power67 schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 14:38:
[YouTube: No Man's Sky | Next Generation Update Trailer | PS5]
No mans sky next gen. 4k/60. Voor het 60 fps maakt me blij en in de beelden geen popin wat nu wel heel veel aanwezig is! Word gaaf!
En nog een 3rd party die de DualSense haptics ondersteund :)

No Man's Sky is volgens mij een titel die echt veel profijt kan hebben van de snellere CPU en IO.

[ Voor 9% gewijzigd door kazuka op 28-10-2020 14:40 ]

• bram1984
En komende uren nog meer games! HYPER HYPER.

• NotSoSteady
Flghter1982 schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 14:34:
[...]

omdat de playstation 5 zo goed als na dag 1 niet meer te pre-orderen was.. er was dus een (Fixed) order mogelijkheid.

nu weet ik niet of dat voor de ps4 ook zo was maar het zou dus zo maar kunnen dat als je het over 12 weken sprijd je rond dezelfde aantallen komt. ik verwacht zelf wel wat meer natuurlijk bij de ps5 en de reden dat het zo snel ging is voornamelijk gebaseerd op de lange "NOT AVAILABLE" fiasco van de ps4.

daarom zegt een vergelijking over actuele nummers over 12 weken meer dan wat er op dag 1 besteld is.
Ik snap het nog steeds niet. De PS4 deed er 12 weken over om dezelfde aantallen te bereiken als de PS5 in 24 uur. Dat zegt best veel lijkt me.

• Kyhfin
bram1984 schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 14:40:
[Twitter]
Nice. Ik hoop ook dat later goed duidelijk is welke games niet naar PS5 komen. Dan kan ik met een gerust hart de PS4 versie kopen en niet bang zijn dat er misschien een PS5 versie uitkomt nog.

Ik hoop vooral op Red Dead Redemption 2.

• Cino
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14-12 21:50
NotSoSteady schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 14:42:
[...]

Ik snap het nog steeds niet. De PS4 deed er 12 weken over om dezelfde aantallen te bereiken als de PS5 in 24 uur. Dat zegt best veel lijkt me.
Tenzij iedereen die de PS4 launch nog kan herinneren bij deze launch ZSM heeft geprobeerd de 5 te kopen gezien bij de PS4 (net als nu) leverbaarheid best een issue was.

Ik had toendertijd een pre-order staan en kreeg de console ruim 2/3 maanden na launch. Geimporteerd door iemand die em toen meenam van uit Qatar.. Toen toch maar gecanceled bij bol.com

• bram1984
Kyhfin schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 14:44:
[...]

Nice. Ik hoop ook dat later goed duidelijk is welke games niet naar PS5 komen. Dan kan ik met een gerust hart de PS4 versie kopen en niet bang zijn dat er misschien een PS5 versie uitkomt nog.

Ik hoop vooral op Red Dead Redemption 2.
Ik vooral op The Last of Us 2.

No Man's Sky is wel ziek verbeterd zeg. Vooral de veel betere draw distance maakt indruk. Ik ben benieuwd of de VR versie ook opknapt. Dat blijft toch nog een stuk vetter om te spelen. Misschien toch maar weer eens installeren straks.

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09:59

The_Worst

Unox

Ik ben blij met de No Man Sky update. Sinds de 1 na laatste update fanatiek aan het spelen en het spel bevalt mij erg goed nu. Na de volgende update :9~

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

• v8power67

v8power67

The_Worst schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 14:52:
Ik ben blij met de No Man Sky update. Sinds de 1 na laatste update fanatiek aan het spelen en het spel bevalt mij erg goed nu. Na de volgende update :9~
Ook weer flink gespeeld laatste maanden. Pas op platinum gezet! Eerste game die op de ps5 aangaat denk.

• FMS
  • Niet online

FMS

Nice! NMS zonder pop-up wordt heel tof.

• bram1984
Nog even de upgrades van NMS. De definitive edition op PS5 dus met DualSense support, VR en instant loading.

Haptic controls: From the satisfying feeling of firing your boltcaster, to the gentle nudge of a building part slotting into place in a space habitat or the firm click of the trigger in your interstellar ship – haptic controls allow players to feel immersed in an alien world as never before.

Fuller worlds: Next generation hardware allows No Man’s Sky’s procedural generation to create lusher, richer and more densely populated universes than ever before. Planet surfaces are even more detailed, with thousands more rocks, alien grasses, and exotic flora on screen at any time.

32 player multiplayer: For the first time on console, up to 32 players can join forces to build, survive, fight and explore the galaxy together.

Advanced audio: Immersion has always been a pillar of No Man’s Sky. Thanks to PlayStation 5’s Tempest 3D AudioTech, players will be able to soak in the ambience of an alien planet, or feel a ship fly overhead like never before (You can find out more about PS5’s 3D Audio here.)

4K at 60FPS: On PlayStation 5 players can experience the universe in pin-sharp detail at higher framerates.
Ultra visuals: Explore alien vistas with improved shadows, greater draw distances, thousands more objects on screen and improved lighting and volumetric effects.

Vast base building: Players can now work together to build huge off-world colonies, with the ability to construct and render far more vast and complex bases on screen.

Warp-speed load times: Explore the universe instantly with 5-10x reduction in loading times. On PS5, you can warp from solar system to solar system in an instant.

Crossplay: PS5 explorers will be able to join together with other adventurers on all other platforms, including previous generations.

Upgrading from PS4 to PS5: Not only will previous owners of No Man’s Sky on PlayStation 4 be able to upgrade their game to PlayStation 5 at no extra cost when PS5 launches in their territory, but their progress can be carried across to their new console.

PlayStation VR: No Man’s Sky is fully playable in PS VR on PlayStation 5 by virtue of its backwards compatibility functionality.

An evolving game: Just another step on the evolution of the best-selling title, No Man’s Sky Next Generation will come preloaded with the previous four years of huge upgrades from day one. Join in the journey at our most important moment yet.

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Ik hoop persoonlijk dat 1 van de 5 games ook een next-gen update voor Warframe is. Die waren al bezig met een update voor hun engine en lighting en de conversie naar Oodle Textures om de game size significant kleiner te maken. Zou in combinatie met Oodle Kraken idioot snelle loadtimes moeten geven op de PS5. Aangezien ze er ook op day 1 waren op de PS4 hoop ik dat ze die trend doorzetten op de PS5.

• Bas170
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

[Twitter]
Hopelijk een PS5 upgrade voor Days Gone oOo die kan dat wel gebruiken

https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben

• v8power67

v8power67

Bas170 schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 15:01:
[...]

Hoop het ook zeker ivm dat hij in psn collectie zit. Hoop ook op uncharted 4 60fps patch! Zou wel weer een playthrough doen dan. Tlou2 ook 60fps patch zou welkom zijn. Hopelijk krijgen de meeste of zelfs alle games in de collection een ps5 patch.

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15:32
[Twitter]
Stel dat ze met een GT7 release datum komen.

Let a man dream.

[ Voor 20% gewijzigd door Poulske op 28-10-2020 15:03 ]

• Starscreamer
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 12-12 16:50
Over PS5 en vrouw betreft .... trailer Harry Potter spel "hogwarts legacy" was voldoende 8)

• v8power67

v8power67

Poulske schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 15:03:
[...]

Let a man dream.
Afbeeldingslocatie: https://media1.giphy.com/media/xT5P0WEiP5n4WMGUG4/giphy.gif

Starscreamer schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 15:05:
Over PS5 en vrouw betreft .... trailer Harry Potter spel "hogwarts legacy" was voldoende 8)
Voor mij ook hoor, zit ik wel op te wachten :D

• v8power67

v8power67

• Poulske
Ze hebben dus Haven aangekondigd.

• endless
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
[...]

Let a man dream.
Als verrassing toch op PS5 releasedag!

• bram1984
Meh. Next!

• v8power67

v8power67

endless schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 15:15:
[...]

Als verrassing toch op PS5 releasedag!
Zou er meteen voor tekenen, maar is niet logisch. Deze game gaan ze ruim op tijd aankondigen. Dit is een game die veel ps5's kan verkopen. Heb er wel ontzettend veel zin in. Mijn most anticipated ps5 game met gemak!!

Verwijderd

Die heb ik volgens mij al eerder langs zien komen. Er mogen van mij wel meer 'liefde' elementen in games komen. Leuk dat je dit ook co-op kunt spelen. Maar over de gameplay en setting heb ik nog wel wat twijfels.

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16:06
Ondersteunt de ps5 blu-ray speler wel dolby vision? xbox series x niet helaas.

[ Voor 37% gewijzigd door Amaze86 op 28-10-2020 15:20 ]

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• G4mert
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-04 19:52
Nu Cyberpunk hem niet gaat worden op release..

Iemand een idee of PS5 versie van Assasins Creed Valhalla een visual boost krijgt? (textures, etc) los van de hogere resolutie + 60 fps?

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 26-11 13:51
Amaze86 schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 15:20:
Die kans was op de series X hoger dan op de PS5 volgens mij.

• shyheim
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 16-12 18:46

shyheim

busta! straight busta!

Amaze86 schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 15:20:
Dat beide spelcomputers dit als basis hebben, is niet vreemd: HDR10 is immers de basis die elke televisie met hdr-ondersteuning aanbiedt. Als we kijken naar de afwijkende formaten, zoals HDR10+ en Dolby Vision, dan heerst er nog veel onduidelijkheid. Wat ondersteunen de nieuwe spelcomputers nou wel of niet?

Microsoft heeft inmiddels bevestigd dat de Xbox Series X ondersteuning aanbiedt voor Dolby Vision in apps van streamingdienst en in videogames (maar wel pas vanaf 2021). Ook is er support voor HDR10+ in een bepaalde mate, maar helaas is daar vooralsnog niets over bekend. Echter, de Series X biedt op dit moment geen Dolby Vision aan wanneer je uhd blu-rays in het apparaat stopt. Dat meldt Digital Foundry’s John Linneman op Twitter, evenals meerdere mensen die al in het bezit zijn van een exemplaar (meestal leden van de pers). Het kan natuurlijk zijn dat Dolby Vision voor blu-rays op een later moment toegevoegd wordt.

De situatie van de PlayStation 5 is er niet duidelijker op. Sony heeft namelijk helemaal niets bekendgemaakt aangaande Dolby Vision-ondersteuning. Ook niet dat dergelijke support nog op een later moment toegevoegd kan worden. Dus kijk er ook niet vreemd van op wanneer je straks geen Dolby Vision-beeld te zien krijgt wanneer je een uhd blu-ray-disc in de duurdere versie van de spelcomputer stopt. Dit strookt niet helemaal met het beleid dat Sony voert voor zijn televisies, waarvan de meeste wel ondersteuning aanbieden voor de hdr-standaard van Dolby.
Artikel van deze voormiddag:
https://www.homecinemamag...onduidelijkheid-over-hdr/

Xbox GT: Shyheim87 | PSN: Shyheimz-

• FMS
  • Niet online

FMS

Verwijderd schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 15:18:
[...]

Die heb ik volgens mij al eerder langs zien komen. Er mogen van mij wel meer 'liefde' elementen in games komen. Leuk dat je dit ook co-op kunt spelen. Maar over de gameplay en setting heb ik nog wel wat twijfels.
Wij zijn ook niet de target audience. Denk meer iets voor young adults.

Zo hyped voor NMS...

• Kyhfin
https://blog.playstation....debut-exclusively-on-ps5/

Temtem is dus de 3de game die ze aankondigen. Haven was trouwens al bekend.

• NotSoSteady
G4mert schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 15:22:
Nu Cyberpunk hem niet gaat worden op release..

Iemand een idee of PS5 versie van Assasins Creed Valhalla een visual boost krijgt? (textures, etc) los van de hogere resolutie + 60 fps?
Dit is het enige wat ze hebben bekendgemaakt, dus ik vermoed van niet.

Assassin’s Creed Valhalla
  • Xbox Series X: Take in the mysterious Northern Lights of Norway or the majesty of England’s Stonehenge in 4K resolution at 60 frames per second on Xbox Series X.
  • PlayStation 5: PS5 players can immerse themselves in the stunning open world with the power of the Tempest 3D Audio Engine to hear the environment around them, along with detailed 4K and 60 frames per second visuals.
https://news.ubisoft.com/...et-the-details?isSso=true

[ Voor 13% gewijzigd door NotSoSteady op 28-10-2020 15:37 ]

Verwijderd

Kyhfin schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 15:33:
https://blog.playstation....debut-exclusively-on-ps5/

Temtem is dus de 3de game die ze aankondigen. Haven was trouwens al bekend.
TemTem ook dacht ik.

• G4mert
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-04 19:52
NotSoSteady schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 15:35:
[...]

Assassin’s Creed Valhalla
  • Xbox Series X: Take in the mysterious Northern Lights of Norway or the majesty of England’s Stonehenge in 4K resolution at 60 frames per second on Xbox Series X.
  • PlayStation 5: PS5 players can immerse themselves in the stunning open world with the power of the Tempest 3D Audio Engine to hear the environment around them, along with detailed 4K and 60 frames per second visuals.
https://news.ubisoft.com/...et-the-details?isSso=true
thanks! Dus niet alleen resolutie maar ook 4k textures d:)b Hopelijk kan deze game mij even bezighouden.

• Hulleman
[Twitter]
Even een dikke nieuwe next-gen IP van Naughty Dog droppen.
Dan heb ik de broek nat hoor.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

• Racing-Paradise
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 19-12 23:08
Steven030 schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 13:47:
[...]
@Racing-Paradise Alleen in de CoD chat, was een potje met randoms
CoD chat en Game geluid zitten op hetzelfde 'kanaal'. De verhouding tussen de playstation party chat en het Game geluid is bij enkele headsets wél apart af te regelen. Deze verhouding is ook softwarematig aan te passen. (In de party instellingen)

[ Voor 12% gewijzigd door Racing-Paradise op 28-10-2020 15:55 ]

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Bas170 schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 15:01:
[...]
Jup, in Days Gone heb ik wel vaker de situatie gehad dat de detailed textures niet meer werden ingeladen, game ziet er dan aardig shabby uit :P

De PS5 zal daar geen last van hebben iig.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• v8power67

v8power67

Hulleman schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 15:42:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://media1.tenor.com/images/2fbf3d4c216ce590dc4995275f7b102b/tenor.gif?itemid=16912492

• Kyhfin
Volgende announcement is Tribes of Midgard

https://blog.playstation....rld-in-tribes-of-midgard/

Ik vind het echt tegenvallen tot nu jammer genoeg. Hopelijk is de 5de een knaller.

• Poulske
Kyhfin schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 16:02:
Volgende announcement is Tribes of Midgard

https://blog.playstation....rld-in-tribes-of-midgard/

Ik vind het echt tegenvallen tot nu jammer genoeg. Hopelijk is de 5de een knaller.
Ze bewaren de knaller natuurlijk voor het laatst.

spoiler:
GT7

• Raikkonen_WC
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-12 07:15
[...]

Let a man dream.
Ik duim mee, echt ik ga een gat in de lucht springen dan!!!! Vooral door het bericht van vorige week met "COMING SOON!!!"

• Kalder
Deze game overgeslagen omdat ik de graphics niet goed vond, een PS5 update zou daar verandering in kunnen brengen :)

• bram1984
Hulleman schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 15:42:
[...]

Nou op die aankondiging kan je nog wel een jaar of 2 wachten denk ik. :P

• Bas170
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

FFS laat ze even wat interessants aankondigen.

Niets ten nadele van indiegames, maar kom op...

@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben

• Flghter1982
Bas170 schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 16:07:
FFS laat ze even wat interessants aankondigen.

Niets ten nadele van indiegames, maar kom op...
games die je in mijn ogen net zo goed op je mobiel kan spelen graphics wise komen echt niet op de ps5 bij mij.

kan de gameplay nog zo leuk zijn maar daar koop ik geen next-gen console voor 8)7

• FMS
  • Niet online

FMS

YakuzA schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 15:58:
[...]

Jup, in Days Gone heb ik wel vaker de situatie gehad dat de detailed textures niet meer werden ingeladen, game ziet er dan aardig shabby uit :P

De PS5 zal daar geen last van hebben iig.
Dat komt door een memory leak oid. Niet op stand by gaan en telkens game geheel afsluiten helpt. Na een uur of 3 spelen heb ik daar ook last van en moet ik een restart doen. Hopelijk wordt dat verholpen.

• Bas170
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

Flghter1982 schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 16:08:
[...]

games die je in mijn ogen net zo goed op je mobiel kan spelen graphics wise komen echt niet op de ps5 bij mij.

kan de gameplay nog zo leuk zijn maar daar koop ik geen next-gen console voor 8)7
Tja, daar heb ik de Nintendo Switch voor.

PS4-5 is voor de zwaardere spellen

• bram1984
Flghter1982 schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 16:08:
[...]

Dat Tribes of Midgard ziet eruit alsof het in het straatje Minecraft Dungeons kan. Hopelijk niet te moeilijk. Dan kan ik die met de kids spelen.

• Stormcagy
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 19-12 07:48
n.v.m. was een ps4 title 8)7 8)7

[ Voor 125% gewijzigd door Stormcagy op 28-10-2020 16:20 ]

• bram1984
Haha wilde net zeggen.

Als je je video trouwens tussen [video] tags zet, dan embed je 'm.

• Stormcagy
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 19-12 07:48
bram1984 schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 16:20:
[...]

Haha wilde net zeggen.

Als je je video trouwens tussen [video] tags zet, dan embed je 'm.
bedankt voor het advies, klikte de verkeerde knop :P

• Tim01
  • Laatst online: 28-11 13:55
Poulske schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 16:03:
[...]

Ze bewaren de knaller natuurlijk voor het laatst.

spoiler:
GT7
Dat gaan ze helaas echt niet met een simpele blogpost aankondigen :'(

• Kyhfin
https://blog.playstation....r-playstation-plus-games/

Ook bekend wat er in November komt op Playstation Plus. Onder andere Bugsnax voor PS5 zoals sommigen al dachten.

• Poulske
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/ElbR_m2XIAEEUnC?format=jpg&name=medium

Bugsnax wordt PS Plus game.

• bram1984
Nice! Die andere 2 heb ik al helaas.

• Kalder
Haha, ik had al zo'n vermoeden dat dat een PS+ game ging worden, maar meteen in november al had ik niet verwacht.
Alleen niet echt een game die ik zal spelen denk ik, of het moet een hidden gem zijn die eigenlijk hartstikke leuk is, maar ik verwacht er weinig van.

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14:28
Echt waanzinnig ruk dit. Heb bewust gewacht met de aanschaf van een UHD-speler. Nu heb ik dus straks een Series X en PS5 welke beiden niet aan mijn verwachtingen voldoen qua UHD playback. Dat betekend dus nog een extra apparaat erbij....koekoek 8)7 Gelukkig nog geen nieuw TV meubel gekocht.....

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Mr. Jummy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22-12 12:42

Sultana?

• Hulleman
Cool! Shadow of War heb ik maar klein deel van gespeeld. Nog maar eens een kans geven op PS5 :)
Tof dat er ook een echte PS5 titel in PS plus zit.

• Kyhfin
Er waren ook aanvankelijk minder Playstation Plus Collection games aangekondigd naar mijn weten (18).

Nu zijn het er 20 en staan deze twee erbij:
- Crash Bandicoot N. Sane Trilogy
- Call of Duty: Black Ops III – Zombies Chronicles Edition
Pagina: 1 ... 236 ... 283 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
[font size=16]
In dit topic geen statusupdates van je bestelling, daarvoor is [PS5] Pre-order, bestellingen en levertijden
[/font]
Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden