LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Goed nieuws...hopelijk blijven ze dit de komende weken/maanden steeds aanvullen ook al zouden er wat spellen maar tijdelijk inzittenKyhfin schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 16:49:
Er waren ook aanvankelijk minder Playstation Plus Collection games aangekondigd naar mijn weten (18).
Nu zijn het er 20 en staan deze twee erbij:
- Crash Bandicoot N. Sane Trilogy
- Call of Duty: Black Ops III – Zombies Chronicles Edition
Echt, in dat liedje hoor ik toch echt constant iets wat 18+ is...
ben al jaren ps plus member. Maar in november ga ik de console nog niet halen. Kan ik de games gewoon claimen en straks opde ps5 alsnog gebruiken?
Ja, normaal gesproken kan je gewoon claimen via de webstore en dan kan je ze later downloaden en spelen (als je dan nog steeds, of alweer PS+ member bent)G.Scholtens schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 16:56:
Hoe zit dat trouwens met die collectie van ps plus games, kan ik die later ook nog claimen?
ben al jaren ps plus member. Maar in november ga ik de console nog niet halen. Kan ik de games gewoon claimen en straks opde ps5 alsnog gebruiken?
Edit: "PS5 console owners with PlayStation Plus will be able to redeem and play a curated library of PS4 games"
Misschien toch niet dan voor deze collectie?
[ Voor 15% gewijzigd door nioz op 28-10-2020 17:03 ]
https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben
- Chaoss
- Registratie: December 2000
- Laatst online: 21:44
Bugsnax als gratis game is ook leuk, volgens de previews is die game best leuk. Mijn kinderen gaan het sowieso leuk vinden.
Balen dat Valhalla geen ondersteuning heeft voor haptic feedback zou echt wat aan die game toevoegen met boogschieten, paardrijden etc. Hopelijk komt dat nog dmv een update.
[ Voor 9% gewijzigd door Chaoss op 28-10-2020 17:05 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Ja dat kan van wat ik op reddit lees. Niks officieels vanuit SonyG.Scholtens schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 16:56:
Hoe zit dat trouwens met die collectie van ps plus games. Kan ik de games gewoon claimen en straks opde ps5 alsnog gebruiken?
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
- Chaoss
Het zijn blogpost had je gedacht dat daar een dikke knaller bekend gemaakt zou worden?Bas170 schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 17:02:
Nou, hadden ze daar nou een speciale aankondiging voor nodig?
Zou super zijn, zitten toch wel aantal gave games in die grote collectie die ik nog wilnioz schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 17:01:
[...]
Ja, normaal gesproken kan je gewoon claimen via de webstore en dan kan je ze later downloaden en spelen (als je dan nog steeds, of alweer PS+ member bent)
Edit: "PS5 console owners with PlayStation Plus will be able to redeem and play a curated library of PS4 games"
Hebben ze gewoon stiekem 2 games toegevoegd zonder het te meldenKyhfin schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 16:49:
Er waren ook aanvankelijk minder Playstation Plus Collection games aangekondigd naar mijn weten (18).
Nu zijn het er 20 en staan deze twee erbij:
- Crash Bandicoot N. Sane Trilogy
- Call of Duty: Black Ops III – Zombies Chronicles Edition
Playstation 5
Mis ik wat of is haptic feedback niet bepaald revolutionair, dat zijn toch gewoon rumble triggers maar dan haptic? Zoals dat de homeknop van iPhones ineens haptic feedback gaf op de 7 ofzo. En hoe de JoyCons van de Switch haptic feedback geven. Het zijn meer de adaptive triggers waar ik zo benieuwd naar benChaoss schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 17:03:
Balen dat Valhalla geen ondersteuning heeft voor haptic feedback zou echt wat aan die game toevoegen met boogschieten, paardrijden etc.
[ Voor 19% gewijzigd door Steven030 op 28-10-2020 17:09 ]
Kan ook zijn dat je ze wel kan activeren, maar alleen kan downloaden op een PS5. Dan zou jouw eerste zin nog steeds gelden. Ik denk dat we het af moeten wachten. Er zijn heel veel mensen die geen pre-order hebben kunnen bemachtigen. Niet omdat ze zelf niet willen, maar omdat Sony niet genoeg PS5 kan leveren. Lijkt me raar als Sony dan ook zegt jammer als je dan nog geen PS5 hebt.nioz schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 17:01:
[...]
Ja, normaal gesproken kan je gewoon claimen via de webstore en dan kan je ze later downloaden en spelen (als je dan nog steeds, of alweer PS+ member bent)
Sony gooit tegenwoordig wel meer dingen online via blogposts (pre-orders bv) , dus jaChaoss schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 17:04:
[...]
Het zinn blogpost had je gedacht dat daar een dimke knaller bekend gemaakt zou worden?
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben
- Chaoss
Check deze handson die eerder gepost is YouTube: I PLAYED PLAYSTATION 5!!! (and the controller blew me away)Steven030 schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 17:05:
[...]
Mis ik wat of is haptic feedback niet bepaald revolutionair? Het zijn meer de adaptive triggers waar ik zo benieuwd naar ben
De riggers zijn onderdeel van de haptic feedback, maar het is dus veel meer dan dat. Je kunt voelen op wat voor ondergrond je loopt, je kunt wind voelen, verschil in wapens etc. etc.
[ Voor 7% gewijzigd door Chaoss op 28-10-2020 17:12 ]
- Chaoss
Voor dit soort games ok. Maar voor GT7 komt wel een State of Play lijkt me, dat is een system seller.Bas170 schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 17:07:
[...]
Sony gooit tegenwoordig wel meer dingen online via blogposts (pre-orders bv) , dus ja
Geen haptic feedback? Jammer, wel adaptive trigger ondersteuning? Of ook dat niet?Chaoss schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 17:03:
Balen dat Valhalla geen ondersteuning heeft voor haptic feedback zou echt wat aan die game toevoegen met boogschieten, paardrijden etc. Hopelijk komt dat nog dmv een update.
En neem toch aan dat we i.p.v. haptic feedback dan toch wel gewoon de normale rumble mogen verwachten?
[ Voor 12% gewijzigd door Kalder op 28-10-2020 17:14 ]
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
Ik hoopte vooral op meer upgrades van PS4 spellen. PS5 spellen kan ik mij van voorstellen dat ze dat groots aankondigenChaoss schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 17:12:
[...]
Voor dit soort games ok. Maar voor GT7 komt wel een State of Play lijkt me, dat is een system seller.
- Chaoss
Lijkt me niet, er wordt nergens over haptics gesproken, het zou ook raar zijn om het half te implementeren. De triggers zijn onderdeel van de haptic feedback.Kalder schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 17:12:
[...]
Geen haptic feedback? Jammer, wel adaptive trigger ondersteuning? Of ook dat niet?
Gemiste kans van Ubisoft, vooral omdat een andere dev heeft aangegeven dat het erg gemakklijk te implementeren is dmv de tools die Sony beschikbaar heeft gesteld. Ik zou Valhalla bij release halen maar ik ga wachten, misschien komt Ubisoft nog met een update.
Jep:bram1984 schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 17:17:
Is die vijfde game nou Bugsnax?
[Twitter: https://twitter.com/PlayStation/status/1321481922674102275?s=19]
PSN:Arijanonline Xbox:Arijanonline Twitch
AMD tells me it's working on its own super sampling technology, similar to Nvidia's DLSS. It will be open and cross-platform, which could mean it'll come to Xbox Series X and PS5. DLSS is a game changer for Nvidia, so this could be big news. Details: https://t.co/IWQkrJrtMq pic.twitter.com/SCF51OjzLb
— Tom Warren (@tomwarren) 28 oktober 2020
You can now request a free PlayStation Camera adapter to use PSVR on PS5. Requires a serial number to request an adapter https://t.co/RLgkc3zfBK pic.twitter.com/3jl64mMraQ
— Wario64 (@Wario64) 28 oktober 2020
Was te verwachten. Hoop dat dit zsm in gebruik kan genomen worden. Hoe eerder hoe beter, hoe meer games er 60fps kunnen worden dmv deze technieken. Als zelfs digital foundry al roept dst het tijd is te stoppen met kijken naar resolutie maar naar clarity van het beeld zegt dit genoeg. Hoge native resoluties als 4k is gewoon waste of resources!!
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Ah dan heb ik zeker wat gemist. Dus haptic feedback is de overkoepelende term van alles. Wel een verwarrend gekozen term omdat de term al bestond en dan alleen rumble verving. Maar goed, what’s in a name. Nog meer excited en kan niet wachten om het op 19 november zelf te ontdekken met Astro. Alsof ik al niet excited genoeg was om de controller hahaChaoss schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 17:10:
[...]
Check deze handson die eerder gepost is YouTube: I PLAYED PLAYSTATION 5!!! (and the controller blew me away)
De riggers zijn onderdeel van de haptic feedback, maar het is dus veel meer dan dat. Je kunt voelen op wat voor ondergrond je loopt, je kunt wind voelen, verschil in wapens etc. etc.
https://camera-adaptor.support.playstation.com/en
Werkt nog niet heel lekker. Ik kom steeds terug op de captcha pagina.Kiadjo schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 17:50:
Je kan vanaf nu je adapter voor de PSVR aanvragen!
https://camera-adaptor.support.playstation.com/en
Same herebram1984 schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 17:57:
[...]
Werkt nog niet heel lekker. Ik kom steeds terug op de captcha pagina.
De nieuwe app is ook live gegaan:
https://blog.playstation....periences-on-ps4-and-ps5/
[ Voor 29% gewijzigd door vaagisdenaam op 28-10-2020 18:25 ]
Wat mij meer opviel waren de prijzen, vanaf $579 voor de 6800. Laat maar weer zien hoeveel belachelijk veel waar je voor je geld krijgt met een PS5. Voor $399 krijg je met een PS5 DE ook een RDNA 2 gpu met 16 gb GDDR6, de 6800 zal daarbij zo'n 30% sneller zijn dus dat is eigenlijk al het hele prijsverschil. De rest van het systeem(CPU/moederbord/SSD/moederbord/behuizing etc.) krijg je er dus in feite gratis bij.Recon24 schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 18:10:
[Afbeelding]
Zo gek was Sony niet met de clockspeeds. RDNA 2 ziet er goed uit voor de consoles, en dan zijn er nog steeds mensen die niet willen geloven dat de PS5 van RDNA2 gebruik maakt.
Edit:Ow en natuurlijk ook nog een Dual Sense controller, kon er ook nog wel vanaf.
[ Voor 4% gewijzigd door TheDukemaster op 28-10-2020 18:30 ]
Hier nog niet zichtbaar.vaagisdenaam schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 18:23:
[...]
Same here
De nieuwe app is ook live gegaan:
https://blog.playstation....periences-on-ps4-and-ps5/
Ziet er goed uit (was wel nodig ook) alleen hier ook nog niet zichtbaar.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
https://blog.playstation....r-playstation-plus-games/
Oké weten we dat ook weer
Wordt gefaseerd uitgerold, dus ga er maar vanuit dat het een aantal dagen duurt voor je de nieuwe versie hebt
Is zeker goed teken! Toch wel erg benieuwd naar. Wou eigenlijk wachten op een aanbieding maar haal hem mogelijk wel op launch. Benieuwd naar de reviews.Donstil schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 18:46:
Haha in die Gamekings controller video (waar ze echt spelen ook). Zegt Boris “we hebben ook Miles Morales maar die mogen we niet spelen”. Zegt die andere dude “uuhh dat mochten we ook niet zeggen”.
Oké weten we dat ook weer. Ruime tijd voor release en dat is bij reviews vaak wel een goed teken.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Astrobots was enkel een filmpje, waarbij je niet verder kon als je geen camera had. Maar Astro's Playroom is een speelbaar spel wat de DualSense goed demonstreert en geen filmpje?
Ja ziet er een beetje uit als “stuk meer dan een tech demo maar stuk minder dan een echte platformer”Bas170 schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 19:02:
Ik probeer gameplay beelden van PS5 games te vermijden, maar als ik het goed begrijp is Astro's Playroom een stuk interessanter dan Astrobots op de PS4?
Astrobots was enkel een filmpje, waarbij je niet verder kon als je geen camera had. Maar Astro's Playroom is een speelbaar spel wat de DualSense goed demonstreert en geen filmpje?
Wilde wachten tot hij Ps+ gratis werd (ook al duurt dat even), alleen denk dat ik hem al wel wat eerder van Marktplaats gehaald heb maar ga er niet (nagenoeg) full price voor betalen.v8power67 schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 18:59:
[...]
Is zeker goed teken! Toch wel erg benieuwd naar. Wou eigenlijk wachten op een aanbieding maar haal hem mogelijk wel op launch. Benieuwd naar de reviews.
Verwijderd
[imitatie] PS5 GPU is toch ook RDNA1. Hooguit 1,5. Heel veel features zijn weggelaten en die hoge kloksnelheid kan ie nooit halen. [/imitatie]Recon24 schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 18:10:
[Afbeelding]
Zo gek was Sony niet met de clockspeeds. RDNA 2 ziet er goed uit voor de consoles, en dan zijn er nog steeds mensen die niet willen geloven dat de PS5 van RDNA2 gebruik maakt.
Die reacties weet ik nog goed. Zal geen namen noemen.
Wel benieuwd naar analyses van Digital Foundry. Dat ze bijvoorbeeld een 6800XT, PS5 en Xbox gaan benchmarken en waar dan de knelpunten liggen.
heb het net geprobeerd alleen het is nog niet beschikbaar voor Europa..bram1984 schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 17:57:
[...]
Werkt nog niet heel lekker. Ik kom steeds terug op de captcha pagina.
En wat heeft hij met Bol te maken dat ie dat zo zeker kan zeggenDonstil schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 19:07:
Oei Boris laat even vallen dat Bol.com niet alle orders kan nakomen (en dat ze dat in een ander items nog gaan bespreken).
Heeft iemand dat al ergens gelezen/gehoord?
Verwijderd
Slim. Denk dat ik dat ook maar ga doen. Zodra die binnen is een spel via de Store kopen, kan die beginnen met downloaden. Vervolgens zal ik wel een tijdje zoet zijn met de interface en Astrobot. Daarna of de volgende dag beginnen met de gedownloade game(s).Ambition88 schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 19:12:
Ik wacht sowieso met het bestellen van mn games tot ik daadwerkelijk de verstuur bevestiging heb vanuit bol.com. Wilde eerst pre-orderen, maar dadelijk zit je met 2 games voor de volle mep en geen ps5 op release.
Oy! Doe eens niet!Donstil schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 19:07:
Oei Boris laat even vallen dat Bol.com niet alle orders kan nakomen (en dat ze dat in een ander items nog gaan bespreken).
Verschrikkelijk zeg, wat een gezeik. Inhoudelijk ontzettend zwak, maar ze zijn ook gewoon compleet niet op de hoogte van de vernieuwingen en functionaliteiten van de DS.
Vergane glorie die Gamekings, moge het format een stille dood (figuurlijk) sterven.
Gezien de onzin die hij over de dualsense uitkraamt neem ik dit ook maar met een korreltje zout voorlopig.Donstil schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 19:07:
Ook voor de eigen gemoedsrust
Gamekings kun je over slaan. Ze lopen echt stom te lullen.Wom schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 19:24:
Welke video legt in jullie ogen het beste de nieuwe functionaliteit uit van de DualSense? De Gamekings video iig al niet lees ik
Die van Giant Bomb coveren het behoorlijk goed terwijl ze Astro spelen:Wom schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 19:24:
Welke video legt in jullie ogen het beste de nieuwe functionaliteit uit van de DualSense? De Gamekings video iig al niet lees ik
Hij zei het allemaal net wat anders. Hij had gehoord dat er overal leveringsproblemen waren... allemaal stemmingmakerij. Maar gezien de onzin die hij uitkraamt en het enthousiasme van een dooie garnaal zou ik gewoon niet luisteren naar hem dit keer...jongf7 schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 19:27:
[...]
Gezien de onzin die hij over de dualsense uitkraamt neem ik dit ook maar met een korreltje zout voorlopig.
Ook voor de eigen gemoedsrust
Ik keek geen uitzending maar het YouTube filmpje hierboven.Kenny_026 schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 19:24:
@Donstil ik weet niet wat je allemaal hoort maar ik zit volgens mij naar een andere uitzending te kijken.
Nou hij draait al een tijdje mee natuurlijk. Dus misschien een insider ofz, even afwachten nog.poor Leno schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 19:10:
[...]
En wat heeft hij met Bol te maken dat ie dat zo zeker kan zeggen
Ze zijn bij Gamekings wat gematigder enthousiast. Dat valt natuurlijk wat minder in dit soort topics.Wom schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 19:24:
Gewoon kijken om je eigen mening te vormen.
[ Voor 10% gewijzigd door Donstil op 28-10-2020 19:36 ]
Fanboy gehalte zit wel heel hoog hier natuurlijk dus iedereen die wat afkraakt van de PS5 is de duivel
Verder is het wel gewoon een toffe controller en hebben ze tenminste wel echt een nieuwe controller neergezet voor de next gen tov de xbox die minimale veranderingen heeft ondergaan.
[ Voor 33% gewijzigd door Stylze op 28-10-2020 19:37 ]
Playstation 5
Kritiek is echt goed en ik zit er bijv ook niet op te wachten om in mn controller te blazen om een vuurtje aan te wakkeren in Ark. Maar wat Boris deze uitzending aan het doen is slaat nergens op. Als je journalist wilt zijn moet je dat echt op een andere manier doen.Stylze schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 19:35:
Nou opzich ben ik het wel eens met Boris over die nieuwe functionaliteiten van de DS, niemand die het daar nog over heeft over een paar maanden. Dat zijn van die gimmicks die even leuk zijn bij zo'n game die ervoor gemaakt is, maar dat gebruik je bij 90 % van de games niet durf ik te wedden.
Fanboy gehalte zit wel heel hoog hier natuurlijk dus iedereen die wat afkraakt van de PS5 is de duivel
[ Voor 4% gewijzigd door Kenny_026 op 28-10-2020 19:38 ]
Nou klaarblijkelijk niet want ze hebben daar maar mooi een Ps5 staan met launch games erbijKenny_026 schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 19:38:
[...]
Kritiek is echt goed en ik zit er bijv ook niet op te wachten om in mn controller te blazen om een vuurtje aan te wakkeren in Ark. Maar wat Boris deze uitzending aan het doen is slaat nergens op. Als je journalist wilt zijn moet je dat echt op een andere manier doen.
mee eens. 20 minuten dit kijken en ik neem die hele gamekings totaal niet meer serieus. want een belabberde houding. mischien zelfs een gevoel van fanboy karakter trekjes leunende naar xbox. ill pass!Kenny_026 schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 19:38:
[...]
Kritiek is echt goed en ik zit er bijv ook niet op te wachten om in mn controller te blazen om een vuurtje aan te wakkeren in Ark. Maar wat Boris deze uitzending aan het doen is slaat nergens op. Als je journalist wilt zijn moet je dat echt op een andere manier doen.
Tja ik kan er dus echt wel om lachen en vindt dit soort video's leuker en interessanter om te zien dan die videos van fans van sony die geen puntje van kritiek durven te geven op iets nieuws van de ps5.Kenny_026 schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 19:38:
[...]
Al die journalisten lopen zelfs te roepen dat die controller nog meer het next gen gevoel geeft dan nieuwe graphics etc , ik vind dat nogal overdreven
Volgende keer mag het wat volwassener dan lopen flamebaiten...
[ Voor 18% gewijzigd door Geronimous op 28-10-2020 23:45 ]
Playstation 5
Je hebt kritiek, en gewoon kansloos shit roepen.Stylze schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 19:42:
[...]
Tja ik kan er dus echt wel om lachen en vindt dit soort video's leuker en interessanter om te zien dan die videos van asslickers van sony die geen puntje van kritiek durven te geven op iets nieuws van de ps5.
Oh, en GameKings
Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL
Grootste video gameplatform van Nederland. Dus yup dat bestaat nogScreamGT schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 19:43:
[...]
Je hebt kritiek, en gewoon kansloos shit roepen.
Oh, en GameKingsBestaat dat nog?
Kom op man, rumble onzin noemen omdat als je koffie gaat halen hij trilt op tafel? Hou dan gewoon je mond...Stylze schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 19:42:
[...]
Tja ik kan er dus echt wel om lachen en vindt dit soort video's leuker en interessanter om te zien dan die videos van asslickers van sony die geen puntje van kritiek durven te geven op iets nieuws van de ps5.
Al die "journalisten" lopen zelfs te roepen dat die controller nog meer het next gen gevoel geeft dan nieuwe graphics etc hou toch op man
De enige gasten die ik daar nog serieus neem zijn Koos en Skate. Ik ben trouwens wel enthousiast over de nieuwe dual sense controller, heel benieuwd naar de ervaring.
Haha ja dat was mooi. Ik hou we wel dat niet zo blind die embargo’s volgen en gewoon een beetje je eigen ding te doen ook.Ambition88 schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 19:45:
Ik vind Boris sowieso een amateur, als je zo een ''preview'' of hoe je het wilt noemen doet, dan lees je je toch wel een beetje van te voren in. Floept hij er dood leuk uit ''we hebben ook miles morales'' zegt Koos: ''dat mochten we helemaal niet zeggen'' Djeez,
“Mike Morales”
Veel kinderen luisteren naar deze bullshit. Als hij dat niet snapt moet ie gewoon kappen.
Tuurlijk, tot Sony volgende keer zegt, jullie houden je niet aan de afspraken dus naar de ps6 kan je fluiten, kunnen ze weer om premium members gaan lopen bedelen.Donstil schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 19:46:
[...]
Haha ja dat was mooi. Ik hou we wel van om niet zo blind die embargo’s te volgen en gewoon een beetje je eigen ding te doen ook.
“Mike Morales”
Ja dat ook idd ''Mike Morales''
Met een beetje passie hadden ze het grootste platform van de Benelux kunnen worden. Maar juist door dit soort "reviews" is die boot allang vertrokken. KotakuDonstil schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 19:44:
[...]
Grootste video gameplatform van Nederland. Dus yup dat bestaat nog
Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL
Nee joh die gasten zijn goed met Sony. Jaren al.Ambition88 schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 19:47:
[...]
Tuurlijk, tot Sony volgende keer zegt, jullie houden je niet aan de afspraken dus naar de ps6 kan je fluiten, kunnen ze weer om premium members gaan lopen bedelen.
Ja dat ook idd ''Mike Morales''
Die krijgen echt de games wel ondanks dat ze dit doen.
Ja Mike Morales was wel mooi idd. Das gewoon een beetje een geintje.
Ik merk dat het hier als bittere ernst bekeken wordt maar dat is het helemaal niet. Het is gewoon entertainment niets meer niets minder, het zijn maar videospelletjes.
Ja weet niet of ze op Franstalig België en Luxemburg zitten te wachten maar schat zo in van niet.ScreamGT schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 19:48:
[...]
Met een beetje passie hadden ze het grootste platform van de Benelux kunnen worden. Maar juist door dit soort "reviews" is die boot allang vertrokken. Kotaku
[ Voor 7% gewijzigd door Donstil op 28-10-2020 19:52 ]
Geloof me, als zelfs Jeff Gerstmann van Giant Bomb zo lyrisch is over dat ding zegt dat echt wel wat. Die gast zit al zo lang in de industrie en wordt bijna nergens meer echt enthousiast van. Hij moet bijvoorbeeld niks hebben van Sony's 1st party cinematic games als TLOU en Uncharted. Ik was echt verbaasd over z'n enthousiasme in deze video.Stylze schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 19:42:
[...]
Al die "journalisten" lopen zelfs te roepen dat die controller nog meer het next gen gevoel geeft dan nieuwe graphics etc hou toch op man
Ja het zijn maar spelletjes natuurlijk. Gooi er ook nog even in dat het zijn mening is...Donstil schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 19:51:
[...]
Nee joh die gasten zijn goed met Sony. Jaren al.
Die krijgen echt de games wel ondanks dat ze dit doen.
Ja Mike Morales was wel mooi idd. Das gewoon een beetje een geintje.
Ik merk dat het hier als bittere ernst bekeken wordt maar dat is het helemaal niet. Het is gewoon entertainment niets meer niets minder, het zijn maar videospelletjes.
Want je wou zeggen dat het niet zijn mening is dan?Kenny_026 schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 19:51:
[...]
Ja het zijn maar spelletjes natuurlijk. Gooi er ook nog even in dat het zijn mening is...
[ Voor 99% gewijzigd door jongf7 op 28-10-2020 20:03 ]
Weer een apparaat wat altijd meeluisterd. De console krast snel, hij is net zo groot als een atx kast, developers gaan blazen gebruiken omdat sony het zegt, bol kan niet leveren, de dualshock 4 controllers gaan altijd stuk, de controller kost 80€... dat is wat ik zo even onthouden heb. Heeft 0,0 met een mening te maken.Donstil schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 19:52:
[...]
Want je wou zeggen dat het niet zijn mening is dan?
Ooh ik ben zeker een Gamekings Fanboy, daar durf ik wel voor uit te komen hoorjongf7 schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 20:01:
[...]
Hij beweerd dat de microfoon altijd aan staat. Dat is geen mening dat is gewoon niet waar.
Als de controller uit staat staat alles uit en daarnaast zit de mute knop direct boven de microfoon, maarja, niet ingelezen hè .
Je beticht mensen er hier van Sony fanboys te zijn als ze dit een slecht stukje journalistiek vinden, maar volgens mij ben je zelf een iets te grote Gamekings fanboy.
Dat was me nog niet gevraagd dus hoefde het nog niet gezegd te worden.
Wel van bepaalde "gamekings" overigens, de jonge garde heb ik niets mee.
Verder kan ik wel in zijn kritiek op een vaste microfoon komen, ik heb dat zelf ook liever niet.
Zijn deze GPU's vergelijkbaar met diegene in de PS5 of eerder de vorige generatie?
Mm jij hebt duidelijk niet helemaal op zitten letten.Kenny_026 schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 20:04:
[...]
Weer een apparaat wat altijd meeluisterd. De console krast snel, hij is net zo groot als een atx kast, developers gaan blazen gebruiken omdat sony het zegt, bol kan niet leveren, de dualshock 4 controllers gaan altijd stuk, de controller kost 80€... dat is wat ik zo even onthouden heb. Heeft 0,0 met een mening te maken.
Maar goed geeft niet, jij hebt er niets mee dus dan lekker niet kijken joh
Dat van de DualShock4 controllers kan ik je wel geven trouwens, dat is idd niet alleen een mening. Ik ben ook al aan de vijfde bezig ofz
Niks mis met kritiek, mic wil ik liefst uit, heen en weer bewegen vind ik niks met een controller. Ben een sony liefhebber maar xbox series x komt vroeg of laat erbij.Stylze schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 19:35:
Nou opzich ben ik het wel eens met Boris over die nieuwe functionaliteiten van de DS, niemand die het daar nog over heeft over een paar maanden. Dat zijn van die gimmicks die even leuk zijn bij zo'n game die ervoor gemaakt is, maar dat gebruik je bij 90 % van de games niet durf ik te wedden.
Verder is het wel gewoon een toffe controller en hebben ze tenminste wel echt een nieuwe controller neergezet voor de next gen tov de xbox die minimale veranderingen heeft ondergaan.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Just curious: op basis waarvan denk je dit? Ik vind het toch wel tamelijk gruwelijk dat je aan de controller voelt waar je op rijdt of loopt en dat het ding van de ene naar de andere kant kan vibreren. En dat je de spanning van een boog door de triggers kunt voelen, verder kunnen devs zoals in Rift Apart alternate firemodes toevoegen als je verder door drukt, ze kunnen blokkerende wapens simuleren, maar ook zware melee of vuurwapens, of juist hele lichte. In racers kun je ABS simuleren. En ga zo maar door.Stylze schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 19:35:
Tot nu toe zien we heel veel ondersteuning in de games en ook devs en onafhankelijke journalisten (bijvoorbeeld Skill-Up) zijn zeer enthousiast. En als het tamelijk makkelijk te implementeren is zoals die Activision dev ook aangaf, zie ik dit niet ineens verdwijnen zoals de touch bar bijvoorbeeld.
Ja ik vind dat dus ook erg tof en hoop ook zeker dat het niet meer dan een gimmick gaat worden.bram1984 schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 20:13:
[...]
Just curious: op basis waarvan denk je dit? Ik vind het toch wel tamelijk gruwelijk dat je aan de controller voelt waar je op rijdt of loopt en dat het ding van de ene naar de andere kant kan vibreren. En dat je de spanning van een boog door de triggers kunt voelen, verder kunnen devs zoals in Rift Apart alternate firemodes toevoegen als je verder door drukt, ze kunnen blokkerende wapens simuleren, maar ook zware melee of vuurwapens, of juist hele lichte. In racers kun je ABS simuleren. En ga zo maar door.
Tot nu toe zien we heel veel ondersteuning in de games en ook devs en onafhankelijke journalisten (bijvoorbeeld Skill-Up) zijn zeer enthousiast. En als het tamelijk makkelijk te implementeren is zoals die Activision dev ook aangaf, zie ik dit niet ineens verdwijnen zoals de touch bar bijvoorbeeld.
Even afwachten nog wat multi-platform developers er echt mee gaan doen, Zie bijvoorbeeld Ubisoft, waar maar 2 games de nieuwe DS1 features ondersteunen en alle twee niet eens volledig.
Misschien voortaan maar op "easy" spelen?
Hehe ja misschien
Vergelijkbaar qua techniek, allemaal gebaseerd op AMD's RDNA2CedricBE schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 20:07:
AMD heeft nieuwe videokaarten uit heb ik gelezen. (RX 6800/6900).
Zijn deze GPU's vergelijkbaar met diegene in de PS5 of eerder de vorige generatie?
De zojuist aangekondigde videokaarten zijn echter wel sterker dan beide consoles.
[ Voor 13% gewijzigd door Caayn op 28-10-2020 20:24 ]
Welke 2? Alleen Legion toch?Donstil schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 20:17:
[...]
Ja ik vind dat dus ook erg tof en hoop ook zeker dat het niet meer dan een gimmick gaat worden.
Even afwachten nog wat multi-platform developers er echt mee gaan doen, Zie bijvoorbeeld Ubisoft, waar maar 2 games de nieuwe DS1 features ondersteunen en alle twee niet eens volledig.
Siege en Valhalla in elk geval niet. Far cry weet ik zo niet.
Edit: immortal vergeten. Die gebruikt het ook
[ Voor 4% gewijzigd door Oxigeon op 28-10-2020 20:22 ]
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Voorbereiding op BC mode op de PS5?
Maar waarom dan zo achterlijk groot?
mischien overschrijft ie ook game data dus 30gb downloaden maar mischien groeit de game maar met 10gb?Bas170 schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 20:22:
Dafuq. Ik start m'n PS4 op, is er een update van 30GB voor Days Gone (version 1.70).
Voorbereiding op BC mode op de PS5?
Maar waarom dan zo achterlijk groot?
Is natuurlijk enkel mijn mening he laat dat duidelijk zijn, maar dat had ik ook met de Wii toen bijv dat ik het een week lang geweldig vond dat tennissen etc met wii sports. Maar met de echte games vielen die controls zwaar tegen en had je liever gewoon een normale controller in je handen die niet teveel geks doet.bram1984 schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 20:13:
[...]
Just curious: op basis waarvan denk je dit? Ik vind het toch wel tamelijk gruwelijk dat je aan de controller voelt waar je op rijdt of loopt en dat het ding van de ene naar de andere kant kan vibreren. En dat je de spanning van een boog door de triggers kunt voelen, verder kunnen devs zoals in Rift Apart alternate firemodes toevoegen als je verder door drukt, ze kunnen blokkerende wapens simuleren, maar ook zware melee of vuurwapens, of juist hele lichte. In racers kun je ABS simuleren. En ga zo maar door.
Maar ik ben alsnog benieuwd ernaar en wie weet verrast het me nog, dat weet ik pas als ik het geprobeerd heb.
Playstation 5
Vergelijkbaar met de Xbox alleen dan, dat is de enige console die de RDNA2 architectuur gebruikt. PS5 is een variant op de RDNA1.Caayn schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 20:20:
[...]
Vergelijkbaar qua techniek, allemaal gebaseerd op AMD's RDNA2
De zojuist aangekondigde videokaarten zijn echter wel sterker dan beide consoles.
https://news.xbox.com/en-...-amd-rdna-2-architecture/Xbox Series X|S are the only next-generation consoles with full hardware support for all the RDNA 2 capabilities AMD showcased today.
Hoeveel invloed zou dit hebben? Ik heb voor de PS5 gekozen voor de games, met de aanname dat het elkaar niet zover zou ontlopen qua performance. Is dit significant? Zijn er dingen die de PS5 niet kan doordat ze voor RDNA1 hebben gekozen?
Ja Legion heeft adaptive triggers maar geen haptic feedback. Bij immortal is dat andersom.Oxigeon schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 20:21:
[...]
Welke 2? Alleen Legion toch?
Siege en Valhalla in elk geval niet. Far cry weet ik zo niet.
Edit: immortal vergeten. Die gebruikt het ook
Maar zal wel ff tijd nodig hebben. Zodra de focus echt op next-gen ontwikkelen komt komen zaken als RT, nieuwe features DS1, enz vanzelf.
[ Voor 16% gewijzigd door Donstil op 28-10-2020 20:35 ]
Hoe vaak moet het nog gezegd worden, ps5 gpu is RDNA 2...Erapaz schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 20:33:
[...]
Vergelijkbaar met de Xbox alleen dan, dat is de enige console die de RDNA2 architectuur gebruikt. PS5 is een variant op de RDNA1.
[...]
https://news.xbox.com/en-...-amd-rdna-2-architecture/
Hoeveel invloed zou dit hebben? Ik heb voor de PS5 gekozen voor de games, met de aanname dat het elkaar niet zover zou ontlopen qua performance. Is dit significant? Zijn er dingen die de PS5 niet kan doordat ze voor RDNA1 hebben gekozen?
Zie ook AMD page;
https://www.amd.com/en/technologies/rdna-2
[ Voor 4% gewijzigd door BigF25 op 28-10-2020 20:37 ]
Of het een blijvertje is zal vermoedelijk afhangen van hoe gemakkelijk Sony het devs maakt om deze specifieke feature te implementeren.
Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements
Daar staat “foundation”, dat kunnen ze al roepen als je een aantal features gebruikt. Microsoft zegt vandaag dus dat de XBox de enige is die alle features van RDNA2 volledig implementeert. Dat is nieuws en mijn vraag is wat die claim betekent voor de PS5.BigF25 schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 20:36:
[...]
Hoe vaak moet het nog gezegd worden, ps5 gpu is RDNA 2...
Zie ook AMD page;
https://www.amd.com/en/technologies/rdna-2
Wellicht mist het een feature of 2, of heeft Sony weer eigen feautures samen AMD ontwikkeld, dat weten we niet, wat vast staat is dat het RDNA 2 is, meerdere malen al bevestigdErapaz schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 20:41:
[...]
Daar staat “foundation”, dat kunnen ze al roepen als je een aantal features gebruikt. Microsoft zegt vandaag dus dat de XBox de enige is die alle features van RDNA2 volledig implementeert. Dat is nieuws en mijn vraag is wat die claim betekent voor de PS5.
[ Voor 13% gewijzigd door BigF25 op 28-10-2020 20:44 ]
Helemaal niks. Zijn RDNA2 features zoals DirectX die de Ps5 niet gebruikt. Sony heeft daar zijn eigen dingen voor.Erapaz schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 20:41:
[...]
Daar staat “foundation”, dat kunnen ze al roepen als je een aantal features gebruikt. Microsoft zegt vandaag dus dat de XBox de enige is die alle features van RDNA2 volledig implementeert. Dat is nieuws en mijn vraag is wat die claim betekent voor de PS5.
[ Voor 4% gewijzigd door Mike.Litoris op 28-10-2020 20:44 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
[font size=16]
In dit topic geen statusupdates van je bestelling, daarvoor is [PS5] Pre-order, bestellingen en levertijden
[/font]
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
:strip_exif()/f/image/QMhXtffVMMthvxpcebM6qDfd.jpg?f=fotoalbum_large)