Ja Disc versiebram1984 schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 16:44:
[...]
Heb je de disc versie? Ik weet namelijk ook niet of ik er doorheen ga komen. Enige FROM titel die ik tot nu toe heb uitgespeeld, is Bloodborne. Maar anders is die snel weer verkocht, vandaar. Maar op day one met dat soort games beginnen is altijd wel leuk. Vooral online ontstaan er meteen communities waarin geheimen ontdekt worden en tips worden gedeeld om moeilijke gedeeltes door te komen (voor zover de oude PS3 rotten dat niet meer weten).
Maar voor zover ik weet zijn de next gen details m.b.t. Cyberpunk nog niet echt bekend toch? Volgens mij draai je gewoon de BC versie met wellicht een iets hogere resolutie op 30fps.
Als de next gen versie bijvoorbeeld ray tracing, maar ook betere effecten, meer particles en betere models toevoegt + 3D audio en DualSense support, dan vind ik dat wel serieus het wachten waard.
Klopt het is nog niet helemaal duidelijk wat er in de day one update zit (Het zal niet veel zijn). Het meest vervelende vind ik dat er voor de next gen update geen release datum is...
:strip_exif()/f/image/q4OZabFXdKo1VHkzG9in28nx.jpg?f=fotoalbum_large)

:strip_exif()/f/image/V4PJqp58l7snClDiFlL6PECw.jpg?f=fotoalbum_large)

:strip_exif()/f/image/34uPbeVtPqLrrKhuPgADz5yc.jpg?f=fotoalbum_large)