• G4mert
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-04 19:52
bram1984 schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 16:44:
[...]

Heb je de disc versie? Ik weet namelijk ook niet of ik er doorheen ga komen. Enige FROM titel die ik tot nu toe heb uitgespeeld, is Bloodborne. Maar anders is die snel weer verkocht, vandaar. Maar op day one met dat soort games beginnen is altijd wel leuk. Vooral online ontstaan er meteen communities waarin geheimen ontdekt worden en tips worden gedeeld om moeilijke gedeeltes door te komen (voor zover de oude PS3 rotten dat niet meer weten).

Maar voor zover ik weet zijn de next gen details m.b.t. Cyberpunk nog niet echt bekend toch? Volgens mij draai je gewoon de BC versie met wellicht een iets hogere resolutie op 30fps.

Als de next gen versie bijvoorbeeld ray tracing, maar ook betere effecten, meer particles en betere models toevoegt + 3D audio en DualSense support, dan vind ik dat wel serieus het wachten waard.
Ja Disc versie :) Juist omdat de spellen zo duur zijn, vind ik het het waard om te kunnen verkopen.

Klopt het is nog niet helemaal duidelijk wat er in de day one update zit (Het zal niet veel zijn). Het meest vervelende vind ik dat er voor de next gen update geen release datum is... :-( Misschien dat ik mijn 2e play through wel na de next gen patch ga spelen. Gezien de verhaal lijnen (die je in het begin kan kiezen) zeer verschillend lijken te zijn.

• FMS
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

FMS

kijk! dus toch. Erg leuk detail.

Ik vind de PS5 steeds mooier ogen. Nu toch wel benieuwd naar wat het alternatief was. Ik meen een paar maanden geleden ergens gelezen te hebben dat de Sony baas (oid) twee modellen op zijn kantoor had staan en dat ie uiteindelijk voor de versie koos zoals wij die kenen. Hoe zou die andere eruit hebben gezien? Komen we daar ooit achter? Misschien leek die meer op de devkid. I wonder.

• G4mert
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-04 19:52
Betreft de Cyberpunk 2077 day one patch. Het lijkt wel degelijk om iets meer te gaan dan simpel een stabielere framerate op de ps4 versie.
As soon as either console is available, there'll be a day one update to Cyberpunk 2077 to improve visuals for the PS5 and Xbox Series X versions of the game. However, according to Nowakowski, later on down the line CD Projekt will deliver a "more robust update for next gen," which the developer plans to release "free of charge to anyone who purchases the PS4 or Xbox One versions."
bron

• Bas170
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

CerandoX.nl schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 16:56:
[...]

Ik was mijn handen altijd voordat ik ga gamen en eet eigenlijk niets als ik game, maar ik kan mij wel voorstellen dat de Chipito liefhebbers dit probleem gaan krijgen. :9
Met die laadtijden heb je geen tijd meer om in een bak met chips te graaien. Gewoon alles in de blender en een rietje er in. Ook geen last van vieze handen meer.

https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben

• DoubleDutch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-12 12:27
Bas170 schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 17:09:
[...]

Met die laadtijden heb je geen tijd meer om in een bak met chips te graaien. Gewoon alles in de blender en een rietje er in. Ook geen last van vieze handen meer.
Of je vraagt of iemand je wil voeren tijdens het gamen. 😜

• Bas170
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

DoubleDutch schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 17:11:
[...]

Of je vraagt of iemand je wil voeren tijdens het gamen. 😜
En dan maar hopen dat ze niet in een lollige bui zijn?

@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:10

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
zo loopt weer storm hier, en dat alleen door het uitpakken van een doos..Prima verpakt, weinig op aan te merken, nu door naar info over de controller en games :P

leuk om te zien dat Europese journalisten ook review exemplaren hebben gekregen. Eerste ervaringen met de DualSense zijn blijkbaar positief, ben benieuwd naar ervaringen met andere games dan Astro Playroom

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Ik was net de Easy Allies Controller & Astro impression aan het kijken, en zij hadden het over de 'mic mute' button. Ik heb blijkbaar het controller nieuws niet goed gevolgd, want ik wist niet dat die er was :). Wat de Easy Allies erover zeiden was dat hij al het geluid (TV, speaker) mute als je hem ingedrukt houdt en dat je hem kan tappen om je mic te muten.
https://youtu.be/wIgUUc5jgs0?t=682

Het is me niet 100% duidelijk hoe hij werkt, maar ik hoop dat als je hem tapt, dat hij dan alleen jouw mic input mute. Dan kan ik hem even tappen als ik iets wil zeggen en daarna weer muten. Ik vind het nu wel een beetje irritant dat je mic eigenlijk altijd aan staat, de boel dan muten vanaf de controller is wel relaxt.

• Flghter1982
  • Laatst online: 03-04 10:06
Chaoss schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 17:12:
zo loopt weer storm hier, en dat alleen door het uitpakken van een doos..Prima verpakt, weinig op aan te merken, nu door naar indo over de controller en games :P

leuk om te zien dat Europese journalisten ook review exemplaren hebben gekeregen. Eerste ervaringen met de DualSense zijn dus ook positiev, ben benieuwd naar ervaringen met andere games dan Astroroom
wordt normaliter al gestoord van de doos in huis. nu eindelijk even gek worden van de sony doos. :).

gaat zich weer verstoppen en alvast een nieuwe identiteit aanvragen. 8)7

• vaagisdenaam
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Van wat ik heb gezien van de headset lijkt deze ook goed in elkaar te zitten trouwens! Ben benieuwd naar geluid en accuduur.

Volume knoppen voor game en chat, goud!

• Kyhfin
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09-11 11:34
https://www.pushsquare.co...e_to_coronavirus_concerns

Dat is ook wat. Sony bepaalt dat PS5 niet in de winkel verkocht mag worden in Noorwegen.

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Kyhfin schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 17:27:
https://www.pushsquare.co...e_to_coronavirus_concerns

Dat is ook wat. Sony bepaalt dat PS5 niet in de winkel verkocht mag worden in Noorwegen.
Het is maar een gerucht en ook nog eens een vaag verhaal. Waarom zou het alleen voor Noorwegen gelden, de reden die hier genoemd wordt (covid) geldt voor de hele wereld.

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23-12 09:17

Oxigeon

En zo is dat!

Inderdaad fijn dat de controller goed ontvangen wordt. Jammer dat Valhalla geen gebruik maakt van de adaptive triggers. Daar zou je Legion voor moeten aanschaffen

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• Theo27
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-08 10:42
Cyberpunk weer uitgesteld !!!!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XBpSi3smKCFQKNwZw_0Q3wBk-10=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/q4OZabFXdKo1VHkzG9in28nx.jpg?f=fotoalbum_large

Scrooge NL

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:06
Meer tijd voor AC Valhalla. Tis maar 3 weekjes :)

• JimmyJoness
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20-12 22:50

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:29
Wat een grap. Gelukkig is er op PlayStation genoeg te beleven! :P

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Nog een rally game op launch date. Dacht altijd dat WRC een beetje de lower budget versie van Dirt was maar gek genoeg vind ik de belichting en omgeving er hier beter uitzien:

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17:12

Superkiwi

Hoi doei

De P in CPR staat toch niet voor Polyphony?
:+

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-12 22:13
Houthuizen96 schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 16:53:
[...]

Op release haal ik denk ik alleen FIFA 21 en Spider-Man: Ultimate Edition voor de PS5 en krijg als het goed is een next-gen update voor Avengers. De rest nog genoeg PS4 spellen die nog gespeeld kunnen worden.
Voor FIFA kan je beter wachten op de Next gen versie op 4 december, al krijg je wel een gratis update https://www.ea.com/games/...__twitter_impression=true

• Steven030
Nice! Hoef ik minder in de verleiding te komen en te wachten op de Next gen versie

• Steven030
Verkeerde knop..

[ Voor 90% gewijzigd door Steven030 op 27-10-2020 18:04 ]

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23-12 11:27
Een unboxing video en dan op die manier die doos van die controller kapot scheuren... *huiver*

• Flghter1982
Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 17:53:
[...]

Wat een grap. Gelukkig is er op PlayStation genoeg te beleven! :P
Blij met het nieuws. Devs die gewoon ready when its ready hanteren ipv doorpushen. Zo krijg je quality games. Plus het feit dat ik deze op pc ga spelen lost het dilemma ps5 launch date en wat ga ik spelen op 😎

• SpeedyNick
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 22:04
Voor mij wel mooi, ik begin mijn vakantie op 9 december :P en aangezien ons weekje België niet doorgaat weet ik wel waarmee ik mij ga vermaken... :+

• H.Boss
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:08

H.Boss

Hugo Boss

"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:04
https://mobile.twitter.co...14forum_id%3D8start%3D483
The PS5 controller is wild — I’ve been playing Astro’s Playroom (the game that comes with the system) and the combo of rumble/haptic feedback/adaptive triggers feels more “next gen” than any graphical improvements we’ve seen yet. More to come in my review closer to launch

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

Afbeeldingslocatie: https://cdn.vox-cdn.com/uploads/chorus_asset/file/21990374/vpavic_4261_20201023_0084.jpg
Afbeeldingslocatie: https://cdn.vox-cdn.com/uploads/chorus_asset/file/21990371/vpavic_4261_20201023_0060.jpg
Afbeeldingslocatie: https://cdn.vox-cdn.com/uploads/chorus_asset/file/21990383/vpavic_4261_20201026_0181.jpg
Afbeeldingslocatie: https://cdn.vox-cdn.com/thumbor/niZivSIy9FXbZYegyMuvQSyMLOU=/0x0:2040x1360/1920x0/filters:focal(0x0:2040x1360):format(webp):no_upscale()/cdn.vox-cdn.com/uploads/chorus_asset/file/21990385/vpavic_4261_20201026_0208.jpg

[ Voor 66% gewijzigd door Koning-Admiraal op 27-10-2020 19:28 ]

Set your goals high, and don't stop till you get there.

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Er zijn alleen 3 roze vierkantjes te zien.
Wat zou het moeten zijn?

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

YakuzA schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 19:14:
[...]

Er zijn alleen 3 roze vierkantjes te zien.
Wat zou het moeten zijn?
Hier wel te zien. Zowel op de iPad als iPhone.

• Flghter1982
geen vs

ps5 daarintegen vind ik ondanks dat vele hem foeilelijk vinden niet eens zo heel slecht. hij past prima tussen een wit meubel en zal dus niet storend zijn voor het oog in mijn huishouden.

[ Voor 4% gewijzigd door Chaoss op 27-10-2020 20:36 ]

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
@Kalder Zojuist bij de Media Markt in Alphen a/d Rijn langs geweest. Ze weten niet hoeveel units ze krijgen, maar ik sta vierde op de lijst. Dus als ze er 4 ontvangen, dan zit ik goed. :P

Ze wisten verder niks over het bellen van klanten met een pre-order door andere filialen. Ze bellen als ik langs kan komen.

• Theo27
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-08 10:42
bram1984 schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 19:18:
@Kalder Zojuist bij de Media Markt in Alphen a/d Rijn langs geweest. Ze weten niet hoeveel units ze krijgen, maar ik sta vierde op de lijst. Dus als ze er 4 ontvangen, dan zit ik goed. :P

Ze wisten verder niks over het bellen van klanten met een pre-order door andere filialen. Ze bellen als ik langs kan komen.
Je had er toch al 1 bij bol.com gepreordered?

Scrooge NL

• bram1984
Theo27 schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 19:20:
[...]

Je had er toch al 1 bij bol.com gepreordered?
Correct. Ik heb op meerdere paarden gewed.

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:36
v8power67 schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 19:49:
Kom ik met mn 1080peasant lg 42 incher uit 2009... Maar wil deze black friday wel een oled scoren hopelijk. En dan effe een sharc earc naar hdmi kassie eraan voor mn reciever die geen 4k/hdr hdmi 2.1 enz heeft. Geluid is prima ervan dus kan dat geld in dikkere tv. Nu weer een hele generatie op een 1080peasant tv gamen trek ik niet meer. Na 11 jaar prima zijn werk verricht te hebben kan die net pensioen.
Ik stuitte vandaag toevallig ook op de Sharc van Thenaudio. Ga deze bestellen zodat ik ‘m op tijd binnen heb voordat m’n Series X over twee weken arriveert.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Koning-Admiraal schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 19:16:
[...]

Hier wel te zien. Zowel op de iPad als iPhone.
Ah het zijn webp plaatjes.
Die werken idd lang niet overal.

Wat staat er op de plaatjes?

PSN

• bram1984
YakuzA schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 19:24:
[...]

Hier ook niet op mijn Mac.

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 27-10 22:33
[...]

Playstation 5 :P

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Zo’n licht roze vermoeden had ik al ja :+

PSN

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

[...]

Nu zou het wel zichtbaar moeten zijn wat dat betreft :p.

• bram1984
kazuka schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 17:54:
Nog een rally game op launch date. Dacht altijd dat WRC een beetje de lower budget versie van Dirt was maar gek genoeg vind ik de belichting en omgeving er hier beter uitzien:

[YouTube: WRC 9 - Gameplay Video | PS5]
Ziet er een stuk beter uit dan Dirt in ieder geval.

Die NBA gameplay is ook wel strak trouwens.

• bram1984

• bram1984
CP dingt nu trouwens ook niet mee naar de GOTY 2020 award op The Game Awards. Ik ging er al vanuit dat TLoU2 zou gaan winnen, maar dat is nu al helemaal een zekerheidje.

Sony met 5 genomineerden?

Ghost of Tsushima
The Last of Us 2
Final Fantasy 7 Remake
Dreams
Nioh 2

• Mark_GAE
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 28-07 19:08
Is het al bekend of je de Haptic Feedback van de controller uit kan schakelen? Net zoals je de trilfunctie van de PS4 controller ook kan uitschakelen.

• bram1984
Mark_GAE schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 19:41:
Is het al bekend of je de Haptic Feedback van de controller uit kan schakelen? Net zoals je de trilfunctie van de PS4 controller ook kan uitschakelen.
Nee, maar het zou wel heel gek zijn als dat niet kan. Niet iedereen zit daarop te wachten.

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Ze waren de ‘Jedi handwave’ vergeten :+

PSN

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:24

v8power67

Psn: Mausosaurus

Rivanov schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 19:23:
[...]

Ik stuitte vandaag toevallig ook op de Sharc van Thenaudio. Ga deze bestellen zodat ik ‘m op tijd binnen heb voordat m’n Series X over twee weken arriveert.
Okee benieuwd wat je ervaringen ermee zijn!

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:24

v8power67

Psn: Mausosaurus

The hype is real!!

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Ik zit nietzo met dat uitstel van Cyberpunk, gnoeg andere games te spelen. Stiekem hoop ik nu dat de echte next gen patch sneller achter de release aan komt maar ik ben bang dat die ook gewoon vooruitschuift.

Ik denk dat het uitstel van Cyberpunk wel voordelig is voor AC Valhalla, meer mensen zullen die game nu halen. Ik kan zo snel geen bevestiging vinden maar heeft Valhalla nu support voor DualSense haptics?

• NotSoSteady
  • Laatst online: 00:06
Chaoss schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 19:53:
Ik zit nietzo met dat uitstel van Cyberpunk, gnoeg andere games te spelen. Stiekem hoop ik nu dat de echte next gen patch sneller achter de release aan komt maar ik ben bang dat die ook gewoon vooruitschuift.

Ik denk dat het uitstel van Cyberpunk wel voordelig is voor AC Valhalla, meer mensen zullen die game nu halen. Ik kan zo snel geen bevestiging vinden maar heeft Valhalla nu support voor DualSense haptics?
Volgens het bericht van CD Projekt RED is het in de tussentijd bijna een next-gen game geworden. Ik ben daardoor reuze benieuwd hoe de game loopt op de huidige consoles, ik vermoed niet geweldig.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/ElWXIH1WMAA4pUi?format=jpg&name=large

[ Voor 6% gewijzigd door NotSoSteady op 27-10-2020 19:57 ]

” "Jim Ryan says that the company has pre-sold as many PS5 units in the first 12 hours of availability as it did in the first 12 weeks for the PS4."

En hoeveel daarvan zijn van @bram1984 met z’n meerdere paarden? :X

• Flghter1982
poor Leno schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 20:00:
” "Jim Ryan says that the company has pre-sold as many PS5 units in the first 12 hours of availability as it did in the first 12 weeks for the PS4."

jongens het is gewoon een smart move. ik verwacht dat de laatste week er best veel pre-orders beschikbaar komen omdat tegen die tijd de verzendbevestigingen en of day 1 zekerheid er wel zal zijn en extra pre-orders dus weer vrij komen.

gewoon even de boel in de gaten houden tegen die tijd.
Flghter1982 schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 20:02:
[...]

jongens het is gewoon een smart move. ik verwacht dat de laatste week er best veel pre-orders beschikbaar komen omdat tegen die tijd de verzendbevestigingen en of day 1 zekerheid er wel zal zijn en extra pre-orders dus weer vrij komen.

gewoon even de boel in de gaten houden tegen die tijd.
Dat sowieso, en dat is mooi voor de zoekenden, maar er zijn uiteraard ook een aantal individuen die ze allemaal houden en proberen door te verkopen voor woekerprijzen.

Net zoals met concert tickets enzo, blijft het toch wel een kansloze manier van perse geld willen verdienen :/

Maarja, helaas gebeurt dat nou eenmaal.

• Flghter1982
poor Leno schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 20:09:
[...]

Dat sowieso, en dat is mooi voor de zoekenden, maar er zijn uiteraard ook een aantal individuen die ze allemaal houden en proberen door te verkopen voor woekerprijzen.

Net zoals met concert tickets enzo, blijft het toch wel een kansloze manier van perse geld willen verdienen :/

Maarja, helaas gebeurt dat nou eenmaal.
merendeel van de mensen hier op tweakers helpen eerder anderen dan er bewust extra te bestellen om wat extra euros te pakken. echt een goede community. sure. er zijn uitzonderingen maar ik geloof dat het gross hier het beste met elkaar voor heeft! en daar mogen we best trots op zijn :)

• bram1984
poor Leno schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 20:00:

Ik heb rond de 7 miljoen pre-orders lopen. Gaan voor minimaal 1000 eurie op Marktplaats.

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21:36
zie topic warning

[ Voor 95% gewijzigd door Chaoss op 27-10-2020 20:23 ]

• kaanmijo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:19

kaanmijo

Picobello B.V.

:'(

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/e3AONPt0Df_WFn3FMhgjVHQRX3k=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/V4PJqp58l7snClDiFlL6PECw.jpg?f=fotoalbum_large
Flghter1982 schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 20:12:
[...]

merendeel van de mensen hier op tweakers helpen eerder anderen dan er bewust extra te bestellen om wat extra euros te pakken. echt een goede community. sure. er zijn uitzonderingen maar ik geloof dat het gross hier het beste met elkaar voor heeft! en daar mogen we best trots op zijn :)
Oh Tweakers misschien, maar moet je eens op 19 nov savonds marktplaats checken :X

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
Een binnenkant van een doos waar je daarna nooit meer naar kijkt. Ik hou wel van mooie packaging, maar bij een console zal me de binnenkant van een doos weinig interesseren.

Ik zie ieder geval dat 1 bedrijf aan het milieu denkt ;-)

[ Voor 5% gewijzigd door Recon24 op 27-10-2020 20:29 ]

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Kwistnix schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 15:34:
Hands-on van SkillUp met de PS5 en met name de controller:
[YouTube: I PLAYED PLAYSTATION 5!!! (and the controller blew me away)]
Haptic feedback lijkt echt wel iets toe te kunnen voegen dus. Benieuwd hoeveel aandacht ontwikkelaars hieraan gaan geven (niet 1st party).
Net deze video gezien, geeft een leuk beeld/uitleg hoe die feedback werkt en wat je voelt. Ik heb zin om dit soort dingen in echte games te voelen.

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 19-12 08:12
Mag toch wel hopen dat dat er wat beter gaat uitzien binnen 3 weken, lijkt wel alsof het opnieuw is ingepakt door Jan Jaap voor een retourtje naar Bol.
Recon24 schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 20:26:
[...]
Een binnenkant van een doos waar je daarna nooit meer naar kijkt. Ik hou wel van mooie packaging, maar bij een console zal me de binnenkant van een doos weinig interesseren.
Tot Jahmal van PostNL eens een keer of 6x met de doos gooit en je schade hebt omdat het bijna geen padding heeft, denk dat dat het eerste is waar mensen aan denken als ze die binnenkant zien en niet over hoe mooi of lelijk het eruit ziet.

[ Voor 48% gewijzigd door Katmi op 27-10-2020 20:30 ]

• Steven030
poor Leno schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 20:26:
[...]

Oh Tweakers misschien, maar moet je eens op 19 nov savonds marktplaats checken :X
19 november in de avond heb ik wel betere dingen te doen *O*

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 27-10 22:33
Steven030 schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 20:28:
[...]

19 november in de avond heb ik wel betere dingen te doen *O*
Zoals? :P

* RubenSaurus hoopt op een 'Dan ga ik CP2077 spelen' reactie :+

[ Voor 15% gewijzigd door RubenSaurus op 27-10-2020 20:32 ]

• Flghter1982
poor Leno schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 20:26:
[...]

ik handel nooit op marktplaats. vind het maar "paupervolk" daar over het algemeen. :X

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
Katmi schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 20:27:
[...]

Mag toch wel hopen dat dat er wat beter gaat uitzien binnen 3 weken, lijkt wel alsof het opnieuw is ingepakt door Jan Jaap voor een retourtje naar Bol.

[...]

Tot Jahmal van PostNL eens een keer of 6x met de doos gooit en je schade hebt omdat het bijna geen padding heeft, denk dat dat het eerste is waar mensen aan denken als ze die binnenkant zien en niet over hoe mooi of lelijk het eruit ziet.
Wel ten eerste verwacht ik (of hoop ik) dat er om de doos van mijn console nog een doos omheen is (sorry milieu).

Ten tweede, ik weet niet in welke achterbuurt jij woont, maar misschien moet je een klacht indienen tegen "Jahmal" van PostNL?

• Linkje3
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23-12 09:25
Nu Cyberpunk uitgesteld is zit ik met het dilemma, gewoon wachten en in de tussentijd mijn backlog weg spelen op de PS5, of voor een andere game gaan, en wachten tot dat de next gen patch voor Cyberpunk uit is. Alleen was dat de enigste game waar ik dit jaar echt hyped voor was. De PlayStation 5 launch wordt er daar door toch een beetje minder om voor mij.

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15:32
Katmi schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 20:27:
[...]

[...]

Dat ding kan geen kant op als die in de kartonnen sleuven zit.

• Katmi
Recon24 schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 20:35:
[...]

Wel ten eerste verwacht ik (of hoop ik) dat er om de doos van mijn console nog een doos omheen is (sorry milieu).

Ten tweede, ik weet niet in welke achterbuurt jij woont, maar misschien moet je een klacht indienen tegen "Jahmal" van PostNL?
Ik heb gewerkt bij UPS in een sorteercentrum dus laat me je alvast zeggen dat je beter niet weet wat er gebeurd, daarmee dat ik meer vertrouwen heb in bedrijven die verzenden met airpockets in de doos of een product dat deugelijk is ingepakt door de fabrikant.

Dat de bezorger wat in zijn busje rammelt op zoek naar je pakket aan je deur is het minste van je zorgen.

• bram1984
Wanneer je op het punt bent beland om verpakkingen te gaan vergelijken om toch nog iets negatiefs over de PS5 te kunnen vinden. :+

Zonder gekheid: wat is het probleem precies? Op deze manier zitten Blu-ray spelers en sommige TV's bijvoorbeeld ook al jaren ingepakt. De PS4 (met een bewegend onderdeel als een HDD) zat ook zo ingepakt. Waar maken we ons druk om?

• bram1984
Katmi schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 20:41:
[...]

Ik heb gewerkt bij UPS in een sorteercentrum dus laat me je alvast zeggen dat je beter niet weet wat er gebeurd, daarmee dat ik meer vertrouwen heb in bedrijven die verzenden met airpockets in de doos of een product dat deugelijk is ingepakt door de fabrikant.

Dat de bezorger wat in zijn busje rammelt op zoek naar je pakket aan je deur is het minste van je zorgen.
Er zitten 2 dozen omheen en dan nog de verzenddoos zelf. Je moet er letterlijk doorheen prikken wil je de console raken of slopen.

• Flghter1982
bram1984 schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 20:45:
[...]

Er zitten 2 dozen omheen en dan nog de verzenddoos zelf. Je moet er letterlijk doorheen prikken wil je de console raken of slopen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Gh_3sqxyxVRrKiLW_2rtkO-aM8w=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/tyaNdwdNSANGy3QzbhbG0aQK.gif?f=user_large

• bram1984
Ja en als er al een gat in zit, dan zal iemand met een beetje verstand de zending weigeren of de postmeneer even rustig laten wachten totdat alles getest is en goed werkt, hoe goed verpakt ook.

• Katmi
bram1984 schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 20:44:
[...]

Wanneer je op het punt bent beland om verpakkingen te gaan vergelijken om toch nog iets negatiefs over de PS5 te kunnen vinden. :+
Zo kennen we er nog :+
bram1984 schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 20:45:
[...]
Klopt maar dan nog staat het me vrij om te zeggen dat ik het liever toch wat meer secure zou ingepakt zien, bv helemaal rondom met materiaal zoals in dit geval de Series X of zoals mijn monitor die ik vorige week aankreeg.
Maar dat is gewoon mijn mening en reactie op die foto, staat je natuurlijk vrij om niet akkoord te zijn.

• bram1984
Katmi schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 20:51:
[...]

[...]

Klopt maar dan nog staat het me vrij om te zeggen dat ik het liever toch wat meer secure zou ingepakt zien, bv helemaal rondom met materiaal zoals in dit geval de Series X of zoals mijn monitor die ik vorige week aankreeg.
Maar dat is gewoon mijn mening en reactie op die foto, staat je natuurlijk vrij om niet akkoord te zijn.
Oh ik geef je gelijk dat een betere verpakking vanzelfsprekend altijd beter is, maar je kan ook te ver doordraven met "concern". Het is verder niet een hele nieuwe manier van verpakken of zo. Je zou ook kunnen stellen dat de PS5 zo stevig gebouwd is, dat Sony helemaal niet bang is dat ze defect raken als er wat ruwer mee omgegaan wordt. ;) :P

• MysticMan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:17
Katmi schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 20:51:
[...]

[...]

Mijn tv van 2000 euro zat op eenzelfde manier ingepakt als de ps5 en had ook niet overal padding omheen. Met dat kartonnen ding zit het goed genoeg ingeklemd zodat het geen kant op kan. Dat je dan een air gap hebt aan de zijkanten kan echt geen kwaad.

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Je zult al die spullen maar gewoon krijgen omdat je een reviewer/vlogger bent :P beetje jaloers.

Spiderman is ook al geinstalleerd zo te zien.

[ Voor 36% gewijzigd door Chaoss op 27-10-2020 21:06 ]

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Digital Edition naast de PS4 Pro.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lKAvRFz6YqLqoH4mKIZV1G804bY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/34uPbeVtPqLrrKhuPgADz5yc.jpg?f=fotoalbum_large

Zo heb ik de Pro nu ook naast m'n TV staan en zo komt de PS5 DE er voor in de plaats te staan.

Afbeeldingslocatie: https://media.giphy.com/media/Jlt69Ka6SwtH2/giphy.gif

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:18
Rivanov schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 19:23:
[...]

Mwah 200+ euro voor een converter.... Dan zou ik dat geld liever in een nieuwe receiver steken.

Gehannes met extra kabels, eventueel andere ellende die erbij komt kijken.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• kaanmijo
  • Laatst online: 21:19

kaanmijo

Picobello B.V.

bram1984 schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 20:44:
[...]

Zonder gekheid: wat is het probleem precies? Op deze manier zitten Blu-ray spelers en sommige TV's bijvoorbeeld ook al jaren ingepakt. De PS4 (met een bewegend onderdeel als een HDD) zat ook zo ingepakt. Waar maken we ons druk om?
Zoals ik al eerder heb gezegd hecht ik veel waarde aan de hele ervaring, ook de doos. Ik ben zelf ook hyped voor de PS5, ik heb ‘m ook gewoon op release. Je kunt niet ontkennen dat het gewoon karig is vergeleken met de Xbox, het gaat mij helemaal niet om eventuele schade oid tijdens versturen :+

[ Voor 4% gewijzigd door kaanmijo op 27-10-2020 21:13 ]

• trui
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 26-11 14:51
kaanmijo schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 21:12:
[...]

Zoals ik al eerder heb gezegd hecht ik veel waarde aan de hele ervaring, ook de doos. Ik ben zelf ook hyped voor de PS5, ik heb ‘m ook gewoon op release. Je kunt niet ontkennen dat het gewoon karig is vergeleken met de Xbox.
Boeie ik neem die PS5 zelfs aan zonder verpakking en ja ik geef om verpakkingen maar niet bij een console maar eerder bij bijv. een Apple Watch Hermes Edition.

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Ik vind de PlayStation headset echt mooi qua design.

• bram1984
kaanmijo schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 21:12:
[...]

Zoals ik al eerder heb gezegd hecht ik veel waarde aan de hele ervaring, ook de doos. Ik ben zelf ook hyped voor de PS5, ik heb ‘m ook gewoon op release. Je kunt niet ontkennen dat het gewoon karig is vergeleken met de Xbox, het gaat mij helemaal niet om eventuele schade oid tijdens versturen :+
Ja ach, ik had er niet meer van verwacht. Mij boeit het verder niet. Een iPhone uitpakken is leuk omdat het een device is dat je continue in je handen hebt. Deze moet gewoon zo snel mogelijk uit de doos en aangesloten worden. :P

@Chaoss Yep viel me ook al op. Maar die heeft niet de Miles Morales day one patch van 9GB, dus een inferieure ervaring. Dat kan je jezelf vertellen om de pijn iets te verzachten. :')

• Rivanov
Phusebox schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 21:10:
[...]

Mwah 200+ euro voor een converter.... Dan zou ik dat geld liever in een nieuwe receiver steken.

Gehannes met extra kabels, eventueel andere ellende die erbij komt kijken.
Kun je nog een jaar wachten op de volgende release van receivers.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Rowwan
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:11
Koning-Admiraal schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 21:16:
Vond de headset ook mooi, maar baalde wel een beetje dat er blijkbaar weer zo'n dongle nodig is. Ik had graag gezien dat ik ook native Bluetooth kan gebruiken. Dan zou ik ook m'n Bose headset kunnen gebruiken, nu ben ik weer gebonden aan m'n Sony headset (ik kan Bose wel gewoon aan m'n tv koppelen, dat is ook nog altijd mogelijk :))

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023
Koning-Admiraal schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 21:16:
Ik vind hem ook mooi, maar vraag me vooral af hoe de geluidskwaliteit is vergeleken met de eerste Gold headset voor PS4, en hoop ook dat het materiaal van de headband en de oorschelpen niet na een tijdje gaat bladeren zoals mijn gold headset.

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

• bram1984
Rowwan schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 21:24:
[...]

Vond de headset ook mooi, maar baalde wel een beetje dat er blijkbaar weer zo'n dongle nodig is. Ik had graag gezien dat ik ook native Bluetooth kan gebruiken. Dan zou ik ook m'n Bose headset kunnen gebruiken, nu ben ik weer gebonden aan m'n Sony headset (ik kan Bose wel gewoon aan m'n tv koppelen, dat is ook nog altijd mogelijk :))
Je moet je Bose met de jack in je controller steken. Dan werkt het ook. En dat bluetooth gebeuren gaat niet, maar dat is al eerder besproken vandaag:

nioz in "[PS5] Het aanloop naar release topic"

[ Voor 26% gewijzigd door bram1984 op 27-10-2020 21:31 ]

• bram1984
Media Markt Duitsland.

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/YfqgMwm/Schermafbeelding-2020-10-27-om-21-36-54.png
fotolink

• Rowwan
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:11
Met oude BT headsets heb je inderdaad last van lag, maar dat is met BT 5.0 verwaarloosbaar, of in elk geval niet storend. Aangezien de console ook BT 5.0 heeft, zou ik graag die keuze willen hebben. Het wordt een ander verhaal als je ook de microfoon van de headset wil gebruiken. BT/BLE heeft daarvoor geen standaard profielen die hoge kwaliteit en lage latency hebben. In de meeste gevallen gebruik ik de microfoon echter niet (single player)

[ Voor 9% gewijzigd door Rowwan op 27-10-2020 21:39 ]

• Kalder
Welke precies? :9~ Ga ik ff langs

• BlackEyedAngel
  • Laatst online: 22:08

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Pff is het al 19 november wanneer ik voor de deuren sta en hoop dat ik met een PS5 weer buiten kom :9

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

• bram1984
Kalder schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 21:39:
[...]

Welke precies? :9~ Ga ik ff langs
Frankfurt, vlakbij dus.

[ Voor 97% gewijzigd door bram1984 op 27-10-2020 21:50 ]

• Kalder
Hmm, das meer dan 3 uur rijden van hier, plus terug is rond 6½ uur voor een momentje PS5 spelen, nah ik wacht wel.
Nog 3 weken en 2 daagjes en ik zit hopelijk zelf te gamen op m'n eigen PS5.

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:18
Rivanov schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 21:19:
[...]

Kun je nog een jaar wachten op de volgende release van receivers.
Klopt. Maar 200 euro voor een jaar iets beter geluid, dat is het enige dat ik zou missen met ARC vs eARC. Vraag me af of je bij de gemiddeld home cinema set überhaupt verschil hoort. Mijn audio setup van 2000 euro ga ik het al niet horen denk ik.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• Bas170
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

Ok, wie heeft er een stevige auto en geeft niet om wat schade aan de voorbumper?

Ik vraag dit voor een vriend

• Jeroen Sack
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21-12 06:23
Kalder schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 21:59:
[...]

Hmm, das meer dan 3 uur rijden van hier, plus terug is rond 6½ uur voor een momentje PS5 spelen, nah ik wacht wel.
Dat niet eens, want hij mag nog niet aan. Daarvoor zal eerst het embargo voor de reviewers moeten verlopen, en ik vraag me af of hij dan al aan mag, mogelijk moeten ze wachten tot de release.

• bram1984
Kalder schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 21:59:
[...]

Valt nog mee. Het was een van de verste steden die ik op Maps kon vinden, zo snel. :P

• Rivanov
Phusebox schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 22:03:
[...]

Klopt. Maar 200 euro voor een jaar iets beter geluid, dat is het enige dat ik zou missen met ARC vs eARC. Vraag me af of je bij de gemiddeld home cinema set überhaupt verschil hoort. Mijn audio setup van 2000 euro ga ik het al niet horen denk ik.
Niet enkel beter geluid. Je hebt met de LG C9 en CX ook last van audio delay, wat dit kastje ook verhelpt.

• bram1984
Blijkbaar waren er mensen bezorgd over de bewoording van Ubisoft over de resolutie en framerate van hun PS5 titels. Deze mensen kunnen rustig gaan slapen. ;)

https://www.resetera.com/...fps-for-ps5-games.314140/
Pagina: 1 ... 234 ... 283 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
[font size=16]
In dit topic geen statusupdates van je bestelling, daarvoor is [PS5] Pre-order, bestellingen en levertijden
[/font]
Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden