Misschien past dat zelfs wel ja. Zie je hem alsnog wel staan, maar wel minder.
En hopelijk dan ook een stuk beter dan die op PS4. Heb het veel gebruikt, maar wat een kut app is dat. En dan heb ik het nog niet eens over transcodingBas170 schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 15:47:
[...]
Hmmm nog geen ondersteuning voor Plex, maar misschien komt dat nog
Vertel eens eerlijk... hoeveel dagen heb jij dit topic al zitten scannen wachtende op deze vraag?Martijn1990 schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 15:18:
Ergens in dit rack of rechtop ernaast:
[Afbeelding]
En hier moet het beeld op komen:
[Afbeelding]
Foto van het beeld:
[Afbeelding]
Hat off to you though..
Dat zou betekenen dat hun eigen Apple TV kastjes niet meer relevant zal zijn als ze dat zouden doen. Zou ook betekenen dat de PS5 TvOS moet ondersteunen of geïnstalleerd moet hebben, wat niet gaat gebeuren.Exxus schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 15:48:
[...]
Zo te zien gaat het alleen om een Applt TV+ app. Ik had gehoopt mijn AppleTV 4K weg te kunnen doen en dan de app draaien vanaf de PS5. Helaas is dat nog niet het geval voor zover ik kan zien. Had graag infuse vanaf de PS5 willen kunnen startenWellicht is er een ander alternatief beschikbaar. Afwachten maar.
Er waren wel geruchten dat de PS5 ook Airplay2 en Homekit support zou krijgen.
Haha, snap de gedachte! Maar dat valt wel mee hoorDevilish schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 15:52:
[...]
Vertel eens eerlijk... hoeveel dagen heb jij dit topic al zitten scannen wachtende op deze vraag?![]()
Hat off to you though..
Wat een lelijk rekje..... (wel genoeg ademruimte)Martijn1990 schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 15:18:
Ergens in dit rack of rechtop ernaast:
En, sjezus wat vet
Wat voor speakers en sub heb je daar staan?
[ Voor 8% gewijzigd door Hulleman op 22-10-2020 16:09 ]
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
FMS schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 15:15:
Bij gebrek aan nieuws en gespreksstof, laten we een rondje laat-zien-waar-je-je-PS5-gaat-plaatsen doen?
:strip_exif()/f/image/RjkrEtnUbDPZ5ltH2KHjUyBE.jpg?f=fotoalbum_large)
De PS5 komt hier verticaal te staan, de kabels van de PSVR liggen er al klaar voor
Bij mij zijn het wat andere kleuren, maar het principe is hetzelfde, PS5 gaat bij mij ook verticaal ernaast staan.Houthuizen96 schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 16:09:
[...]
[Afbeelding]
De PS5 komt hier verticaal te staan, de kabels van de PSVR liggen er al klaar voor
Had deze voor de grap een tijdje geleden gemaakt, om te bewijzen dat het prima gaat passen.
[ Voor 29% gewijzigd door Kalder op 22-10-2020 16:17 ]
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
Je moet de PS5 bijna verplicht verticaal zetten, tenzij je je halve bureau / tv meubel eraan kwijt wil zijn.Kalder schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 16:12:
[...]
Bij mij zijn het wat andere kleuren, maar het principe is hetzelfde, PS5 gaat bij mij ook verticaal ernaast staan.
Ben benieuwd hoe de kwaliteit is van de diensten. Wat ik een tijd terug vooral merkte was dat mijn PS4 Pro veel beter Netflix weer kon geven dan het KPN kastje.Poulske schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 15:32:
Er is een nieuw artikel op de PlayStation Blog gepost betreffende de media apps op de PS5:
https://blog.playstation....aming-apps-coming-to-ps5/
En aan de andere kant vind ik het eigenlijk zonde om de PS5 te gebruiken als mediastreamer, met name het stroomverbruik.
FMS schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 15:15:
Bij gebrek aan nieuws en gespreksstof, laten we een rondje laat-zien-waar-je-je-PS5-gaat-plaatsen doen?
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/E3g9RhaeXgC90blb5Cf5RYve.jpg?f=user_large)
Oude foto, de ventilator is inmiddels weer opgeborgen.
Alles rechts op het tv-meubel wordt verplaatst en dan gaat de PS5 nog een stukje naar achteren
https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben
Mooi in verhouding met je 85" scherm.Bas170 schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 16:28:
[...]
[Afbeelding]
Oude foto, de ventilator is inmiddels weer opgeborgen.
Alles rechts op het tv-meubel wordt verplaatst en dan gaat de PS5 nog een stukje naar achteren
Voorlopig komen zowel PS5 als Xbox beide aan de linkerkant (of rechterkant) naast de TV te staan.FMS schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 15:15:
Naderhand zal ik de kastjes van binnen aanpakken, en iets van een intake/exhaust fan(s) plaatsen zodat ik ze in de kastjes kwijt kan. Met name de witte PS5 (niet mijn smaak..) past gewoon echt niet in het interieur, tijdelijk niet zo'n probleem, maar om daar nu jaren tegenaan te kijken...
Handig als bijzettafel, zo'n PS5
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben
Sony heeft bekend gemaakt dat de Apple TV-app, Disney+, Spotify, Netflix en Amazon Prime Video naar de PS5 zullen komen waarvan sommigen op launch beschikbaar zullen zijn.
Daarnaast zal de Apple TV-app (waarmee je naar Apple TV+ en iTunes-films kan kijken) ook lanceren op de PS4.
Als het stroomverbruik enigszijn vergelijkbaar is met mijn Apple TV 4K, dan zou ik de Apple TV volledig kunnen vervangen door de PS5. Bij mijn PS4 was de fan zodanig hoog bij het gebruik van Netflix dus hopelijk is dat niet het geval met de PS5. Enige wat ik nog wil weten is of deze apps HDR, Dolby Vision en Dolby Atmos ondersteunen en of Plex naar de PS5 komt.
Daarnaast zal de Apple TV-app (waarmee je naar Apple TV+ en iTunes-films kan kijken) ook lanceren op de PS4.
Als het stroomverbruik enigszijn vergelijkbaar is met mijn Apple TV 4K, dan zou ik de Apple TV volledig kunnen vervangen door de PS5. Bij mijn PS4 was de fan zodanig hoog bij het gebruik van Netflix dus hopelijk is dat niet het geval met de PS5. Enige wat ik nog wil weten is of deze apps HDR, Dolby Vision en Dolby Atmos ondersteunen en of Plex naar de PS5 komt.
Haha thanks. Het doel van het “lelijke rekje” is ook vooral veel ruimte voor kabels en ademruimteHulleman schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 16:08:
[...]
Wat een lelijk rekje..... (wel genoeg ademruimte)
[...]
En, sjezus wat vet
Wat voor speakers en sub heb je daar staan?
Speakers zijn: XTZ 99.36 MKII fronts, XTZ 99.26 rears en center en 4x XTZ S2 als Atmos speakers. Subwoofer is een JL Audio 12W7 zelfbouw op een Crown XLS2000 versterker.
De PS5 zelf is eigenlijk zwart en de 2 witte panelen zijn te vervangen voor custom panelen als het goed is of je kan ze in een andere kleur spuiten, zag het bij de teardown.Rck010 schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 16:36:
[...]
Met name de witte PS5 (niet mijn smaak..) past gewoon echt niet in het interieur,
[ Voor 7% gewijzigd door trui op 22-10-2020 18:14 ]
Waar blijft de Godfall deep dive @bram1984 ? En GT7 released op 21 Januari announcement?
https://www.ign.com/artic...aking-the-tinkerers-dreamLekkerboeie86 schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 19:01:
Waar blijft de Godfall deep dive @bram1984 ? En GT7 released op 21 Januari announcement?
Ik zou het er niet op wagen. De achterkant is ook nog eens dicht.Ozzie schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 19:23:
[Afbeelding]
Ruimte genoeg hier denk ik, als ik de spelletjes naar een andere plek verhuis tenminste
Onzin. Mijn huidige one x (en eerder ook mijn ps4) staan ook in een tv meubel met achterkant dicht. Gaat primabram1984 schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 19:25:
[...]
Ik zou het er niet op wagen. De achterkant is ook nog eens dicht.
Xbox Series X: I ColoSsuZz I - PS5: I-ColoSsuZz-I
Veel te weinig ruimte..Ozzie schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 19:23:
[Afbeelding]
Ruimte genoeg hier denk ik, als ik de spelletjes naar een andere plek verhuis tenminste
Ik kan hier ook wel een foto posten. Maar ik heb grotere zorgen. Ik heb zo een vermoeden dat we afstevenen op een lockdown met alle gevolgen van dien. Vrijwel alle media beginnen er zo langzamerhand over.
Ik begin er bijna vanuit te gaan dat we op 19 november geen nieuwe console in onze handen hebben. Want ik gok dat alle winkels (behalve levensmiddelen) dicht zijn.
Edit: er komen hier ook wel zeer puike interieurs voorbij.
Ik begin er bijna vanuit te gaan dat we op 19 november geen nieuwe console in onze handen hebben. Want ik gok dat alle winkels (behalve levensmiddelen) dicht zijn.
[ Voor 7% gewijzigd door Oxigeon op 22-10-2020 19:53 ]
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Gelukkig komen de meeste met de post en dat zal wel doorgaan. Ook de consoles niet normaal opgehaald moeten worden zullen wel verzonden worden indien mogelijk.Oxigeon schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 19:53:
Ik kan hier ook wel een foto posten. Maar ik heb grotere zorgen. Ik heb zo een vermoeden dat we afstevenen op een lockdown met alle gevolgen van dien. Vrijwel alle media beginnen er zo langzamerhand over.
Ja, want met de vorige lockdown werden er ook geen pakketjes geleverd.Oxigeon schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 19:53:
[ Voor 8% gewijzigd door NotSoSteady op 22-10-2020 19:58 ]
die lockdown gaat er komen. maar ze zullen vast iets bedenken in timeslots ofzo dat je de ps5 kan ophalen.Oxigeon schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 19:53:
als dat allemaal niet mogelijk is kunnen ze altijd nog online in de verkoop gaan:P
PostNL zal gewoon rondjes blijven rijden hoor. We willen wel iets van een economie overhouden. Fysieke MediaMarkt lijkt me weer veel ingewikkelder inderdaad. Eerder gaf ik ook al aan dat ik niet begreep dat mensen bij een fysieke winkel gingen bestellen met zo veel onzekerheid.Oxigeon schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 19:53:
[ Voor 7% gewijzigd door giantgiantus op 22-10-2020 20:06 ]
Schijnbaar is de nieuwe Playstation Store live gegaan. Hier de directe link naar alle PS5 pre-orders.
Je kan nu ook je PS5 games pre-orderen, zoals o.a. Demon's Souls.
Wat ik verder ook wel fijn vind, is dat je nu bij spellen ziet of ze onderdeel zijn van PSNow, dan staat er 'Inbegrepen bij PS Now', echter heb je nu ook de optie om het spel alsnog te kopen, mocht je PSNow bijna aflopen en er een mooie aanbieding zijn.
Verder viel het mij op, dat bij sommige spellen 'Trilfunctie en triggereffect vereist' staat, wat op de adaptive triggers lijkt te duiden?
Het 'kopen' van je PS+ games gaat nu ook makkelijker. Je hebt nu de optie 'Toevoegen aan Bibliotheek' en met één druk op de knop heb je hem toegevoegd. Je hoeft de game dus niet meer in je wagentje te stoppen en voor €0,- af te rekenen.
Wat ik verder ook wel fijn vind, is dat je nu bij spellen ziet of ze onderdeel zijn van PSNow, dan staat er 'Inbegrepen bij PS Now', echter heb je nu ook de optie om het spel alsnog te kopen, mocht je PSNow bijna aflopen en er een mooie aanbieding zijn.
Verder viel het mij op, dat bij sommige spellen 'Trilfunctie en triggereffect vereist' staat, wat op de adaptive triggers lijkt te duiden?
Het 'kopen' van je PS+ games gaat nu ook makkelijker. Je hebt nu de optie 'Toevoegen aan Bibliotheek' en met één druk op de knop heb je hem toegevoegd. Je hoeft de game dus niet meer in je wagentje te stoppen en voor €0,- af te rekenen.
[ Voor 33% gewijzigd door Xerox op 22-10-2020 20:23 ]
PSN: Redrafted
Lijkt mij dat als een fysieke mediamarkt dicht moet een bol ook dicht moet. Waar trek je anders als overheid een grens....giantgiantus schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 20:00:
[...]
PostNL zal gewoon rondjes blijven rijden hoor. We willen wel iets van een economie overhouden. Fysieke MediaMarkt lijkt me weer veel ingewikkelder inderdaad. Eerder gaf ik ook al aan dat ik niet begreep dat mensen bij een fysieke winkel gingen bestellen met zo veel onzekerheid.
Nouja. Laten we vooralsnog vanuit gaat dat we dat ding gewoon krijgen haha
- Chaoss
- Registratie: December 2000
- Laatst online: 01:49
Ik vind die onzekerheid wel wat meevallen, ten eerste waren bij de vorige lockdown de electronica winkels nog open. En als er al een lockdown voor dit soort winkels komt dan kunnen de consoles alsnog verzonden / langs gebracht worden, die fysiek winkels hebben die inkomsten ook hard nodig die verzinnen daar wel wat op.giantgiantus schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 20:00:
[...]
PostNL zal gewoon rondjes blijven rijden hoor. We willen wel iets van een economie overhouden. Fysieke MediaMarkt lijkt me weer veel ingewikkelder inderdaad. Eerder gaf ik ook al aan dat ik niet begreep dat mensen bij een fysieke winkel gingen bestellen met zo veel onzekerheid.
En gezien de grote peoblemen met de digitale pre-orders had je juust bij de fydieke winkels veel meer zekerheid.
Maar als ze iers van een economie willen overhouden dat komt er geen lockdown voor winkels maar gaan we ons eindelijk eens aan de regels houden.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Is een lockdown nieuw voor jou of ben je pas in juni geboren? Weer een hoop ongefundeerde paniekzaaierij. Je snapt hopelijk ook wel het verschil tussen een distributiepunt en een winkel waar mensen in- en uitlopen.Oxigeon schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 20:18:
[...]
Lijkt mij dat als een fysieke mediamarkt dicht moet een bol ook dicht moet. Waar trek je anders als overheid een grens....
[ Voor 16% gewijzigd door NotSoSteady op 22-10-2020 20:24 ]
niet om het 1 of ander maar we hebben in nederland nog geen "Lockdown" gehad.Chaoss schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 20:20:
[...]
Ik vind die onzekerheid wel wat meevallen, ten eerste waren bij de vorige lockdown de electronica winkels nog open. En als er al een lockdown voor dit soort winkels komt dan kunnen de consoles alsnog verzonden / langs gebracht worden, die fysiek winkels hebben die inkomsten ook hard nodig die verzinnen daar wel wat op.
En gezien de grote peoblemen met de digitale pre-orders had je juust bij de fydieke winkels veel meer zekerheid.
Maar als ze iers van een economie willen overhouden dat komt er geen lockdown voor winkels maar gaan we ons eindelijk eens aan de regels houden.
alleen een Inteligent aka. Partial Lockdown zoals we nu hebben.
een "FULL LOCKDOWN" en geloof me die gaat er komen. kan best betekenen dat alle winkels dichtgaan met uitzondering van de lokale supermarkten en apotheken. dus don't hold your breath.
- Chaoss
Wat ik al zei, dan worden ze wel oogestuurd danwel langs gebracht. Maar los van de PS5 hoop ik niet dat het gebeurd.
Maar bij een vledige lockdown zoals in italie werden er ook geen pakketjes gelevers
Maar bij een vledige lockdown zoals in italie werden er ook geen pakketjes gelevers
[ Voor 27% gewijzigd door Chaoss op 22-10-2020 20:36 ]
Zoals iemand anders al zei: die zaken verzinnen er wel wat op, het is van levensbelang voor ze. GameStop in Amerika verkocht games door de fucking brievenbus tijdens de lockdown daar.Flghter1982 schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 20:31:
[...]
niet om het 1 of ander maar we hebben in nederland nog geen "Lockdown" gehad.
alleen een Inteligent aka. Partial Lockdown zoals we nu hebben.
een "FULL LOCKDOWN" en geloof me die gaat er komen. kan best betekenen dat alle winkels dichtgaan met uitzondering van de lokale supermarkten en apotheken. dus don't hold your breath.
Degenen die hun PlayStation online hebben gekocht krijgen het gewoon zoals altijd aan de deur geleverd. En degenen die het in fysieke winkel hebben gekocht krijgen het ook wel, misschien wordt het iets ingewikkelder of misschien heb je iets meer geduld nodig maar die PS5 komt er wel.
Bij fysieke winkels. Net als bij elk ander land dat de winkels sluit?Oxigeon schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 20:18:
[...]
Lijkt mij dat als een fysieke mediamarkt dicht moet een bol ook dicht moet. Waar trek je anders als overheid een grens....
ik hoop dat het niet zo ver komt. maar ik vraag me af of die winkels daar een keus in hebben.Dalim schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 20:36:
[...]
Zoals iemand anders al zei: die zaken verzinnen er wel wat op, het is van levensbelang voor ze. GameStop in Amerika verkocht games door de fucking brievenbus tijdens de lockdown daar.
Degenen die hun PlayStation online hebben gekocht krijgen het gewoon zoals altijd aan de deur geleverd. En degenen die het in fysieke winkel hebben gekocht krijgen het ook wel, misschien wordt het iets ingewikkelder of misschien heb je iets meer geduld nodig maar die PS5 komt er wel.
als ik vergelijk hoe de full lockdown in italie ging. daar mochten mensen naar de supermarkt en of apotheek en meteen weer terug naar huis. de rest was gewoon dicht. en als je op straat was zonder reden behalve 2 bovenstaande volgde een dikke prent. nogmaals, hoeft niet te betekenen dat het hier ook zo gaat. maar zou kunnen.
Als het zo ver komt dan hebben we wel grotere zaken om ons zorgen te maken dan de PS5 de 19e niet in huis hebben. Maar goed, zo sta ik erin.Flghter1982 schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 20:43:
[...]
ik hoop dat het niet zo ver komt. maar ik vraag me af of die winkels daar een keus in hebben.
als ik vergelijk hoe de full lockdown in italie ging. daar mochten mensen naar de supermarkt en of apotheek en meteen weer terug naar huis. de rest was gewoon dicht. en als je op straat was zonder reden behalve 2 bovenstaande volgde een dikke prent. nogmaals, hoeft niet te betekenen dat het hier ook zo gaat. maar zou kunnen.
In Italië konden ze op een gegeven moment al hun Corona doden nergens meer kwijt, dan ga je ver ja.
Als je kijkt naar andere landen in Europa waar nu een volledige lockdown is (Ierland en Tsjechië), dan mogen bijvoorbeeld ophaallocaties van pakketjes open blijven en in Tsjechië mogen zelfs electronica zaken open blijven (want mensen hebben telefoons/computers nodig voor thuiswerken en natuurlijk huishoud apparaten). Kijkend naar deze landen, zie ik Nederland niet heel veel strenger worden dan hen en zou je bijvoorbeeld bij de media markt wel gewoon een PS5 kunnen ophalen bij de servicebalie. Net wat sommigen al zeiden, de economie moet zoveel mogelijk draaiend blijven en winkels willen de inkomsten niet missen, komen echt wel met een oplossing.Flghter1982 schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 20:43:
[...]
ik hoop dat het niet zo ver komt. maar ik vraag me af of die winkels daar een keus in hebben.
Hhhm als ik dat zo snel bekijk zijn de prijzen in de Store €5 euro meer dan in de winkel. Dat is nog te doen.Xerox schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 20:07:
Schijnbaar is de nieuwe Playstation Store live gegaan. Hier de directe link naar alle PS5 pre-orders.
De economie heeft al een gigantische klap te verwerken gekregen in wave 1 van Corona.
Als er wat gaat gebeuren, zal het weer een inteligente lockdown worden. Nederland heeft altijd een eigen aanpak gehad vergeleken met landen om ons heen.
Brief en pakketpost zal echt wel door blijven draaien, juist dan als mensen de straat niet meer op mogen ben je afhankelijk van pakketservice.
Edit: Dat gezegd hebbende, ik hou wel rekening met behoorlijke vertragingen als we in lockdown gaan.
Als er wat gaat gebeuren, zal het weer een inteligente lockdown worden. Nederland heeft altijd een eigen aanpak gehad vergeleken met landen om ons heen.
Brief en pakketpost zal echt wel door blijven draaien, juist dan als mensen de straat niet meer op mogen ben je afhankelijk van pakketservice.
Edit: Dat gezegd hebbende, ik hou wel rekening met behoorlijke vertragingen als we in lockdown gaan.
[ Voor 11% gewijzigd door Rck010 op 22-10-2020 21:01 ]
Ik zal vooral niet de paniek inschieten. Tijdens wave 1 was de situatie nog veel ernstiger en zelfs toen mochten winkels open blijven. Nederland heeft altijd een balans proberen te maken tussen de economie en de zorg. Een volledige lockdown zie ik niet gebeuren. Als dat wel gebeurd gok ik eigenlijk dat de pakketdiensten gewoon door zullen gaan. Vooral niet uit lopen op de feiten. Hoe erg het virus ook wel niet is; we zullen ooit verder moeten en telkens het hele land sluiten is echt killing voor de economie. Dan zullen ze pakketjes ed wel gewoon door laten gaan gok ik; om nog iets te redden.
- Chaoss
Ik kom gewoon nog in de oude store en die demon souls link werkt niet?Xerox schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 20:07:
Nederland zal denk ik nooit volledige lockdown doen dat zou een te grote klap zijn voor de economie, zullen wel scholen dichtgooien volgende week en misschien een avondklok ofzo erbij. Pakketbezorger gaan gewoon door hoor of er moet iets heel geks gaan gebeuren.
[ Voor 4% gewijzigd door Stylze op 22-10-2020 21:08 ]
Playstation 5
Even wat screenshots gemaakt dan maar... Verwacht dat hij langzaam wordt uitgerold voor iedereen dus.Chaoss schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 21:04:
[...]
Ik kom gewoon nog in de oude store en die demon souls link werkt niet?
/f/image/29ydTkURmX8LOsp093KKw7TA.png?f=fotoalbum_medium)
PSN: Redrafted
Ik denk dat als er een lockdown komt de pakketdiensten doorgaan. Het werk is veilig als ze aanbellen en het pakket voor de deur zetten en 3 stappen achteruit doen. Het verbieden van pakketdiensten zal de economie nog zwaarder treffen met feestdagen voor de deur.
Overigens denk ik dat er hoogstens een intelligente lockdown komt zoals een half jaar geleden. De economische en maatschappelijke schade is namelijk hoger met een Italiaanse lockdown.
Overigens denk ik dat er hoogstens een intelligente lockdown komt zoals een half jaar geleden. De economische en maatschappelijke schade is namelijk hoger met een Italiaanse lockdown.
De 19de, *meneer door onbekende problemen word uw pakketje op een ander tijdstip bezorg,het is nog niet bekend wanneer*
Op mijn telefoon zie ik wel de nieuwe, maar op de pc idd nog de oude.Chaoss schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 21:04:
[...]
Met een beetje geluk ligt je PS5 bovenop en is die nog droog....DoubleDutch schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 21:22:
De 19de, *meneer door onbekende problemen word uw pakketje op een ander tijdstip bezorg,het is nog niet bekend wanneer*![]()
[Afbeelding]

-
Edd schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 21:39:
[...]
Met een beetje geluk ligt je PS5 bovenop en is die nog droog....
[Afbeelding]
Hoop geen van beide.
Ik denk dat Sony ons matst en stiekem voor de persconferentie van dinsdag nog even snel onze PlayStations levertspijkerhoofd schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 21:20:
Ik denk dat als er een lockdown komt de pakketdiensten doorgaan. Het werk is veilig als ze aanbellen en het pakket voor de deur zetten en 3 stappen achteruit doen. Het verbieden van pakketdiensten zal de economie nog zwaarder treffen met feestdagen voor de deur.
Ik zal de PostNL bezorger in ieder geval ontvangen met confetti en een rode loper
Wel een foto maken en hier posten, want ik geloof er geen reet vanyorroy schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 21:43:
[...]
Ik denk dat Sony ons matst en stiekem voor de persconferentie van dinsdag nog even snel onze PlayStations levert![]()
Ik zal de PostNL bezorger in ieder geval ontvangen met confetti en een rode loper
De concern hier is weer hilarisch. Dank daarvoor.
Zojuist Miles Morales, Sackboy en Demon's Souls in m'n mandje gegooid in de nieuwe PS Store. Benieuwd of ze meteen downloaden zodra ik voor de eerste keer inlog op m'n PS5.
Oh ja, de DualSense is zo geavanceerd dat er afterburners inzitten, dus wel oppassen hoe je hem vasthoudt straks!
Oh ja, de DualSense is zo geavanceerd dat er afterburners inzitten, dus wel oppassen hoe je hem vasthoudt straks!
Dank voor de tip over de aanbieding, toch maar gekocht in de hoop dat ik met de PS5 geen last krijg. Qua game vond ik deel 1 vermakelijk, benieuwd naar de volgende delen die grafisch vast nog een stuk sterker zijn.Kyhfin schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 11:55:
[...]
Ik ben hier ook wel benieuwd naar. Ik heb hier namelijk ook last van, maar met name bij FPS games. Third person is het probleem bij mij een stuk minder. Fallout 4 kan je schakelen naar achter de persoon, maar de manier van draaien is nog steeds first person en ik word daar aanzienlijk misselijk van. Ik kan me herinneren met Uncharted dat ik het ook had op de PS3.
Ik wil deel 2 en deel 3 op de PS5 gaan spelen voordat ik Uncharted 4 ga doen. De Nathan Drake collection is nu 10 euro in de Playstation Store, en die draaien wel op 60 fps naar mijn weten.
Ben alleen bang dat ik meteen al een enorme backlog heb die ik nooit zal gaan wegwerken met een paar uur gamen per week
[ Voor 6% gewijzigd door CyBeRSPiN op 22-10-2020 22:35 ]
Ja, daar ga ik ook tegen aan lopen waarschijnlijk. Alleen nog games spelen die je echt tof lijken. Toch staat bij mij Uncharted wel op dat lijstje haha ondanks dat ze wat ouder zijn.CyBeRSPiN schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 22:25:
[...]
Dank voor de tip over de aanbieding, toch maar gekocht in de hoop dat ik met de PS5 geen last krijg. Qua game vond ik deel 1 vermakelijk, benieuwd naar de volgende delen die grafisch vast nog een stuk sterker zijn.
Ben alleen bang dat ik meteen al een enorme backlog heb die ik nooit zal gaan wegwerken met een paar uur gamen per week
Wave 1 was was een vloedgolf en wave twee is bezig een tsunami te zijn. Hopelijk na 19 november 🤞🏼Alwayshappyz schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 21:02:
Ik zal vooral niet de paniek inschieten. Tijdens wave 1 was de situatie nog veel ernstiger en zelfs toen mochten winkels open blijven. Nederland heeft altijd een balans proberen te maken tussen de economie en de zorg. Een volledige lockdown zie ik niet gebeuren. Als dat wel gebeurd gok ik eigenlijk dat de pakketdiensten gewoon door zullen gaan. Vooral niet uit lopen op de feiten. Hoe erg het virus ook wel niet is; we zullen ooit verder moeten en telkens het hele land sluiten is echt killing voor de economie. Dan zullen ze pakketjes ed wel gewoon door laten gaan gok ik; om nog iets te redden.
Ik volg af en toe dit topic, maar mij is nog niet helemaal duidelijk hoe het transferen van PS4 naar PS5 saves gaat gebeuren. Stel ik verkoop mijn PS4, maar ik heb mijn saves op mijn PS Plus account, kan ik ze dan transferen naar de PS5?
Ik wil sowieso namelijk mijn Ghost of Tsushima save meenemen, omdat ik die verder wil uitspelen op de PS5 in enhanced mode.
Ik wil sowieso namelijk mijn Ghost of Tsushima save meenemen, omdat ik die verder wil uitspelen op de PS5 in enhanced mode.
Ik ga mijn PS5 ook gewoon in mijn tv meubel zetten waarvan de achterkant dicht is. Doe ik nu ook met mijn ps4pro en de temperatuur in het kastje gaat maar een graden of 2 omhoog tijdens het gamen (heb ik idd gemeten
). Heb natuurlijk wel het deurtje van het kastje openstaan tijdens het gamen.
En de PS5 komt minder dicht tegen de achterkant van het kastje omdat hij wat minder diep is als de ps4pro als je hem plat neerlegt. Dus dat is ook weer gunstig voor de airflow.
Verticaal op het tv meubel gaat hier thuis nooit goedgekeurd worden. Daarvoor is de WAF te laag.
En de PS5 komt minder dicht tegen de achterkant van het kastje omdat hij wat minder diep is als de ps4pro als je hem plat neerlegt. Dus dat is ook weer gunstig voor de airflow.
Verticaal op het tv meubel gaat hier thuis nooit goedgekeurd worden. Daarvoor is de WAF te laag.
Uit de cloud haal ik ze.Casual_T schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 23:05:
Ik volg af en toe dit topic, maar mij is nog niet helemaal duidelijk hoe het transferen van PS4 naar PS5 saves gaat gebeuren. Stel ik verkoop mijn PS4, maar ik heb mijn saves op mijn PS Plus account, kan ik ze dan transferen naar de PS5?
- Chaoss
Waarom krijgen die onbekende mensen een PS5, eerst die rapper nu deze gast, dan kan Sony mij net zo goed een PS5 geven...
Niet om het te off topic te laten gaan, maar nu word er veel meer getest natuurlijk. RIVM heeft al laten weten dat de situatie in het voorjaar veel erger was. Je werd alleen enkel getest als je eigenlijk al opgenomen moest worden.Kenny_026 schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 22:56:
[...]
Wave 1 was was een vloedgolf en wave twee is bezig een tsunami te zijn. Hopelijk na 19 november 🤞🏼
Dus de maatregelen van toen zullen nu ook gewoon genoeg zijn en dan hoeven de winkels dus niet dicht.
ik ben benieuwd of de PS5 ook als een fatsoenlijke mediaplayer gaat dienen? ik hoop dat het een keer alle bestandsformaten gaat slikken zodra ik mijn externe usb hdd eraan slinger, ongeacht het bestandsgrootte. (MKV,M2TS)
[ Voor 6% gewijzigd door Farabi op 23-10-2020 00:08 ]
Onbekend ja. 😆Chaoss schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 23:51:
Waarom krijgen die onbekende mensen een PS5, eerst die rapper nu deze gast, dan kan Sony mij net zo goed een PS5 geven...
"Yo Sony, I am a very influential moderator on Dutch tech site Tweakers.net. Gimme PS5 pl0x or I'll send all the nerds after you"Chaoss schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 23:51:
Nieuwe Nespresso machine?
:strip_exif()/f/image/CPNrzjFF9S3TNswXNE5xykpV.jpg?f=fotoalbum_large)
De PS5 komt op de plaats van de PS4 pro te staan. Had de pro eerst in de kast staan (middelste deur rechts met speakerdoek) maar kreeg een melding dat de ps4 te heet werd. Had speciaal speakerdoek in de middelste 2 deuren erin laten zetten voor alle apparatuur, "helaas" Toen maar besloten om deze rechts neer te zetten. Mocht de ps5 niet te heet worden kan die misschien in het tv meubel geplaatst worden..
Ik weet niet maar dit lijkt me een zwarte controllerBas170 schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 06:07:
[...]
"Yo Sony, I am a very influential moderator on Dutch tech site Tweakers.net. Gimme PS5 pl0x or I'll send all the nerds after you"
[...]
Nieuwe Nespresso machine?
Nou inderdaad. Ik zou er voor zorgen dat de pakket bezorger een gratis massage krijgt zodat al zijn stress weggaat. Bezorger mag dan kiezen voor een leuke vrouw of man!yorroy schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 21:43:
[...]
Ik denk dat Sony ons matst en stiekem voor de persconferentie van dinsdag nog even snel onze PlayStations levert![]()
Wat voor geluidsinstallatie heb je staan?harley2009 schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 06:48:
[Afbeelding]
De PS5 komt op de plaats van de PS4 pro te staan. Had de pro eerst in de kast staan (middelste deur rechts met speakerdoek) maar kreeg een melding dat de ps4 te heet werd. Had speciaal speakerdoek in de middelste 2 deuren erin laten zetten voor alle apparatuur, "helaas" Toen maar besloten om deze rechts neer te zetten. Mocht de ps5 niet te heet worden kan die misschien in het tv meubel geplaatst worden..
Lijkt op de camera. Nee toch gewoon een close up van de de DS.
[ Voor 10% gewijzigd door OzzieMann op 23-10-2020 07:53 ]
https://untappd.com/user/OzzBier
Waarom heb je je router in een doorzichtig tupperware bakje staan?harley2009 schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 06:48:
[Afbeelding]
Edit: ik had nog nooit van Klipsch gehoord maar dat spul ziet er goed uit man
[ Voor 4% gewijzigd door Kenny_026 op 23-10-2020 08:00 ]
Holy moly, die zag ik niet aankomen ondanks de geruchten. Ben benieuwd!!!Chaoss schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 19:24:
FF 16 is een PS5 exclusive rn komt al in 2021:
[Twitter]
Mijn huis staat ook vol met Klipsch, goed spul! Ik twijfel alleen nog wel hoe ik de PS5 ga aansluiten, aangezien mijn huidige receiver geen 2.1 en 4k kan doorgeven. Waarschijnlijk direct inpluggen op de tv en dan optisch naar de receiver.
Gelukkig komt de PS5 op het meubel onder de tv te staan, de Xbox Series S doe ik in het meubel en hopen dat het niet te warm wordt.
Gelukkig komt de PS5 op het meubel onder de tv te staan, de Xbox Series S doe ik in het meubel en hopen dat het niet te warm wordt.
Klipsch R 28fspijkerhoofd schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 07:35:
[...]
Wat voor geluidsinstallatie heb je staan?
Klipsch 504C
Klipsch 14 RS
En 2 klipsch atmos speakers en 2 teufel Atmos soeakers
JBL 250p.
Fiy wordt aangestuurd door een marantz SR7011. Tv Is een 65C9
[quote]Kenny_026 schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 07:56:
[...]
Waarom heb je je router in een doorzichtig tupperware bakje staan?
Klepje waar die op staat is afgebroken. En ligt die op de grond, en met die kinderen over de vloer weet je het maar nooit. Dus daarom in een bakje.
[...]
Waarom heb je je router in een doorzichtig tupperware bakje staan?
Klepje waar die op staat is afgebroken. En ligt die op de grond, en met die kinderen over de vloer weet je het maar nooit. Dus daarom in een bakje.
Lijkt per browser te verschillen, op Android krijg ik in Chrome de oude store.Chaoss schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 21:04:
[...]
Op desktop krijg ik in Opera de oude store en in Firefox de nieuwe store.
Mooi hier nog een Klipsch fan zal straks eens foto nemen van mijn setup hierharley2009 schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 06:48:
[Afbeelding]
Platestation, nicesohus schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 09:06:
Geen zin in een witte PS5? https://www.platestation5.com/
[Afbeelding]
Mooi apparatuur voor een schappelijke prijs! In mijn toekomstige koopwoning wil ik ook een goede entertainment unit opzettenharley2009 schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 08:12:
[...]
Klipsch R 28f
Klipsch 504C
Klipsch 14 RS
En 2 klipsch atmos speakers en 2 teufel Atmos soeakers
JBL 250p.
Fiy wordt aangestuurd door een marantz SR7011. Tv Is een 65C9
[quote]Orangelights23 schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 08:11:
Mijn huis staat ook vol met Klipsch, goed spul! Ik twijfel alleen nog wel hoe ik de PS5 ga aansluiten, aangezien mijn huidige receiver geen 2.1 en 4k kan doorgeven. Waarschijnlijk direct inpluggen op de tv en dan optisch naar de receiver.
Dat probleem heb ik ook. Heb een SR7011. Ik denk er aan om ook de ps5 op de tv aan te sluiten en met een. Optische kabel naar de receiver. Voor geluid maakt het niet uit.Bijna alles gaat toch via de koptelefoon.
Dat probleem heb ik ook. Heb een SR7011. Ik denk er aan om ook de ps5 op de tv aan te sluiten en met een. Optische kabel naar de receiver. Voor geluid maakt het niet uit.Bijna alles gaat toch via de koptelefoon.
Leuk, maar allemaal renders zo te zien. Ook niet gek, want de PS5 is nog niet uit.sohus schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 09:06:
Geen zin in een witte PS5? https://www.platestation5.com/
[Afbeelding]
Vraag me dan ook af hoe de kwaliteit van zoiets kan zijn, niet alleen afwerking maar ook of alles wel goed past etc... Daarnaast zie ik "free worldwide shipping", wat best wel bijzonder is voor zo'n bedrijfje dat slechts enkele dagen geleden is opgericht.
Ik kijk voorlopig wel even tegen m'n witte PS5 aan, kijk naderhand wel of het toegevoegde waarde heeft om zoiets aan te schaffen.
Ik ben wel blij dat ze direct met een witte komen, bij de PS4 een jaar op de witte gewacht.
Staar je niet blind op HDMI 2.1, daar mis je echt niks aan. De PS5 gaat geen games op 4K weergeven als 120fps gehaald moet worden. Dat zal echt max 1440p zijn en dat past prima binnen de bandbreedte van HDMI 2.0. VRR is interessant binnen HDMI 2.1, maar dat kost me een nieuwe tv en receiver... koekoek.harley2009 schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 09:20:
[quote]Orangelights23 schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 08:11:
Als je tv geen 4K ondersteunt is het waarschijnlijk een redelijk oude tv. Dan zou ik een nieuwe tv absoluut overwegen die vooral een goede HDR weergave heeft. 4K is niet zo’n grote stap tov fullhd.
[ Voor 10% gewijzigd door Hulleman op 23-10-2020 09:39 ]
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Daar zeg je inderdaad wat, 4K en 120 fps zal voorlopig denk ik niet gehaald worden bij first party games.Hulleman schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 09:36:
[...]
Zij het niet dat een PS5 geen optische uitgang heeft
Staar je niet blind op HDMI 2.1, daar mis je echt niks aan. De PS5 gaat geen games op 4K weergeven als 120fps gehaald moet worden. Dat zal echt max 1440p zijn en dat past prima binnen de bandbreedte van HDMI 2.0. VRR is interessant binnen HDMI 2.1, maar dat kost me een nieuwe tv en receiver... koekoek.
Als je tv geen 4K ondersteunt is het waarschijnlijk een redelijk oude tv. Dan zou ik een nieuwe tv absoluut overwegen die vooral een goede HDR weergave heeft. 4K is niet zo’n grote stap tov fullhd.
4K 60fps en 1080p 120fps kan beide nog over HDMI 2.0, ook met HDR als het goed is.
Ik was al op zoek naar een 4 tot 5 meter lange HDMI 2.1 kabel maar besef me dat waarschijnlijk nog niet nodig is.
Ik heb een 65C9 gekocht. Die heeft hdmi 2.1Hulleman schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 09:36:
[...]
Staar je niet blind op HDMI 2.1, daar mis je echt niks aan. De PS5 gaat geen games op 4K weergeven als 120fps gehaald moet worden. Dat zal echt max 1440p zijn en dat past prima binnen de bandbreedte van HDMI 2.0. VRR is interessant binnen HDMI 2.1, maar dat kost me een nieuwe tv en receiver... koekoek.
4K 60fps met HDR past idd binnen HDMI 2.0. En al lang mooi als de games daar steady op kunnen draaien. 1440p/1800p vind ik ook prima resoluties. Of 1440p 120fps HDR binnen hdmi 2.0 past weet ik dan weer niet. Kvind t allemaal wel prima. Grote kans dat heel veel games gewoon weer op 30fps gaan draaien, omdat raytracing natuurlijk extreem gepusht moet worden. Kzou me niet al teveel zorgen over je hdmi 2.0 apparatuur maken.yorroy schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 09:42:
[...]
Daar zeg je inderdaad wat, 4K en 120 fps zal voorlopig denk ik niet gehaald worden bij first party games.
4K 60fps en 1080p 120fps kan beide nog over HDMI 2.0, ook met HDR als het goed is.
Ik was al op zoek naar een 4 tot 5 meter lange HDMI 2.1 kabel maar besef me dat waarschijnlijk nog niet nodig is.
Edit; ik lees je bericht verkeerdharley2009 schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 09:47:
[...]
Ik heb een 65C9 gekocht. Die heeft hdmi 2.1
[ Voor 51% gewijzigd door Hulleman op 23-10-2020 09:54 ]
Die 120fps maakt mij niet zoveel uit. Ik vind het jammer dat er nog geen televisies zijn die VRR i.c.m. HDR goed kunnen weergeven. Het is een of het ander. Ik hoop dat LG een model uit kan brengen in het voorjaar die dat wel kan, dus ik wacht nog op testen die dat bevestigen. Mocht dat alsnog niet het geval zijn dan pech, dan komt ie er gewoon. Je kan erop blijven wachten.
Iemand toevallig enig idee of je met deze Apple TV ook via AirPlay kan streamen naar de PS5?Recon24 schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 15:42:
[...]
HGIG in TloU 2 was idd te donker, waar ik weer mensen zag op internet die het er beter uit vonden zien. Helaas was dat niet het geval. Ik heb zelf een LG CX van dit jaar, maar ben van te voren ook wel even bezig geweest om per profiel die ik wilde gebruiken voor HDR, SDR etc instellingen te maken.
[Twitter]
[...]
Zou je straks ook remote play via de PS4 kunnen doen (dus streamend vanaf de PS5)? Dan kan de PS4 bij mij namelijk een mooie nieuwe functie krijgen op een ander plekje in huis...
Google Pixel 7 Pro - PSP PSVita PSX PS2 PS3 PS4 PS5 - RetroPie RG35XX R36S - Ikea Trådfri - GMKTec K8 plus
Ik ben straks blij als je op de PS5 de keuze krijgt om een aantal dingen aan te mogen passen.
RT aan/uit - 30/60FPS - 1080/1440/4K. Vooral de 1440 ondersteuning,dan word de keuze in schermen opeens een stuk groter en de 120fps kan mij gestolen worden + geloof er nog niet in dat de AAA games het gaan ondersteunen met alle pracht en praal.
RT aan/uit - 30/60FPS - 1080/1440/4K. Vooral de 1440 ondersteuning,dan word de keuze in schermen opeens een stuk groter en de 120fps kan mij gestolen worden + geloof er nog niet in dat de AAA games het gaan ondersteunen met alle pracht en praal.
Als het goed is gaat CoD: Cold War 4k/120fps ondersteunen maar idd ik verwacht niet dat veel games dit uiteindelijk zullen doen.Hulleman schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 09:36:
[...]
Ik hoop oprecht dat je weinig kan aanpassen op de PS5. Je mag toch hopen dat in 2020 2 slimme apparaten (ps5 en tv) zelf bepalen wat optimaal is. Eventueel zou ik nog kunnen leven met of graphics of performance. Hoop dat het niet nog verder richting de pc opschuift.
Ben het helemaal met je eens het moet niet meer op een PC gaan lijken.giantgiantus schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 10:17:
Ik hoop oprecht dat je weinig kan aanpassen op de PS5. Je mag toch hopen dat in 2020 2 slimme apparaten (ps5 en tv) zelf bepalen wat optimaal is. Eventueel zou ik nog kunnen leven met of graphics of performance. Hoop dat het niet nog verder richting de pc opschuift.
Wat ik bedoelde is dat je de keuze moet hebben om door RT uit te zetten om naar de 60FPS kunt gaan.
Dus RT aan met 30FPS en RT uit 60FPS.
De resolutie gaat natuurlijk automatisch,alleen is het nog niet bekend of 1440 word ondersteund.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
[font size=16]
In dit topic geen statusupdates van je bestelling, daarvoor is [PS5] Pre-order, bestellingen en levertijden
[/font]
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
[font size=16]
In dit topic geen statusupdates van je bestelling, daarvoor is [PS5] Pre-order, bestellingen en levertijden
[/font]
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
:strip_exif()/f/image/jtHAUE6YqodXY87RRXXwYPGD.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/sI5w3rnEtKtVjLLFs2MnLlVw.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/c1b0VBOY23grqcnkd6aneDmi.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/sCp08NrPE2efv8cK6nWvKvIZ.jpg?f=fotoalbum_large)