Flink groot beeld!. Maar hangt die tv niet wat hoog? het lijkt een beetje op een Amerikaanse huiskamerRikske_007 schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 10:26:
Bij deze mijn setup en ik hoop dat de PS in het zwart komt![]()
Sorry voor de crappy pics maar het geeft een idee![]()
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ik kan me niet voorstellen dat RT aan/uit 30 FPS gaat schelen. Waarschijnlijk zal het wel een paar frames schalen maar denk niet dat dat meer dan 10 is. Zeker omdat er hardware ondersteuning is voor RT.DoubleDutch schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 10:28:
[...]
Ben het helemaal met je eens het moet niet meer op een PC gaan lijken.
Wat ik bedoelde is dat je de keuze moet hebben om door RT uit te zetten om naar de 60FPS kunt gaan.
Dus RT aan met 30FPS en RT uit 60FPS.
De resolutie gaat natuurlijk automatisch,alleen is het nog niet bekend of 1440 word ondersteund.
"Write code as if the next maintainer is a vicious psychopath who knows where you live."
Ik ben bang dat de ps5 1440P niet zal ondersteunen, simpelweg de meeste mensen spelen het op een tv scherm die geen aparte resolutie heeft.DoubleDutch schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 10:12:
Ik ben straks blij als je op de PS5 de keuze krijgt om een aantal dingen aan te mogen passen.
RT aan/uit - 30/60FPS - 1080/1440/4K. Vooral de 1440 ondersteuning,dan word de keuze in schermen opeens een stuk groter en de 120fps kan mij gestolen worden + geloof er nog niet in dat de AAA games het gaan ondersteunen met alle pracht en praal.
Nee, want dan zou de PS4 de remote play app moeten hebben, en die heeft de app niet.itsoutthere schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 10:09:
Zou je straks ook remote play via de PS4 kunnen doen (dus streamend vanaf de PS5)? Dan kan de PS4 bij mij namelijk een mooie nieuwe functie krijgen op een ander plekje in huis...
Dat is niet bekend of de PS5 al Airplay 2 support heeft.Mesque schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 09:58:
[...]
Iemand toevallig enig idee of je met deze Apple TV ook via AirPlay kan streamen naar de PS5?
is dat een svs pc2000? Wat een unit is dat!Rikske_007 schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 10:26:
Bij deze mijn setup en ik hoop dat de PS in het zwart komt![]()
Sorry voor de crappy pics maar het geeft een idee![]()
[Afbeelding]
[Afbeelding]
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
85" en idd hangt wat hoog maar is helemaal niet storend en kan ook niet anders want anders zitten de zuilen ervoorG4mert schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 10:40:
[...]
Flink groot beeld!. Maar hangt die tv niet wat hoog? het lijkt een beetje op een Amerikaanse huiskamer
SVS PC-2000 PROHulleman schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 11:15:
[...]
is dat een svs pc2000? Wat een unit is dat!
[ Voor 21% gewijzigd door Rikske_007 op 23-10-2020 11:24 ]
Games die ik niks vind of na 1x uitspelen zo iets heb van, die speel ik niet nog een keer, verkoop ik ook weer, andere games houd ik gewoon. Daar zitten wel een stuk of 40 games tussen die ik nog moet spelen, gekocht voor een paar euro per stuk.giantgiantus schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 12:01:
[...]
Waarom verkoop je die dan niet? Enige wat me soms tegenstaat bij digitale games is dat je ze in je bezit houdt er er nooit meer wat mee doet. Met doosjes etc snap ik daar al helemaal niets van. Wat moet je er mee?
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Dat is me ook al veel opgevallen. Vanaf een TV aan de muur komt, denken ze precies dat het een schilderij is die op ooghoogte moet hangen...G4mert schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 10:40:
[...]
Flink groot beeld!. Maar hangt die tv niet wat hoog? het lijkt een beetje op een Amerikaanse huiskamer
PSN: Zwartkijker
Als voorpret probeer ik vast wat games te pre-orderen, maar ik snap het rondom COD niet helemaal...
Er is een crossgen-versie a €75 in de store en een reguliere voor €69
Ik hoef hem niet per se op de ps4 te kunnen spelen, gaat mij alleen om de ps5-versie.
Moet je dan toch de crossgen hebben of is die van €69 ook in optimale kwaliteit op de ps5 te spelen?
Ik hoef hem niet per se op de ps4 te kunnen spelen, gaat mij alleen om de ps5-versie.
Moet je dan toch de crossgen hebben of is die van €69 ook in optimale kwaliteit op de ps5 te spelen?
Heb het ook al opgemeten en de PS5 past prima op de plek van de PS4 pro, maar er op of een schap lager is ook nog een optie :-)
Je zult dan of de crossgen moeten halen of de specifieke PS5 versie. De PS4 versie is wel speelbaar op de PS5 maar je krijgt dan niet de verbeteringen die de PS5 versie wel heeftboefje79 schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 12:42:
Als voorpret probeer ik vast wat games te pre-orderen, maar ik snap het rondom COD niet helemaal...
Thanks!Tim01 schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 12:56:
[...]
Je zult dan of de crossgen moeten halen of de specifieke PS5 versie. De PS4 versie is wel speelbaar op de PS5 maar je krijgt dan niet de verbeteringen die de PS5 versie wel heeft
Ik ga maar niet zeggen waar die bij mij komt te staan als de nieuwe tv er is. 🤐
Naast je op de bank?DoubleDutch schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 13:12:
Ik ga maar niet zeggen waar die bij mij komt te staan als de nieuwe tv er is. 🤐
https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben
Mijn setup hoop ik toch wel gewoon zo te houden. Hopelijk past de PS5 op de plek waar nu de PS4 staat...
To dare is to do
Ik zie dat de meesten gewoon gamen in de huiskamer vanaf de bank. Ik heb dit echt nooit gekunnen. Ik game dan toch echt liever gewoon lekker aan mijn bureau. Maar ik doe het al zo sinds ik klein ben dus misschien daarom.
Slaapje schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 13:24:
Mijn setup hoop ik toch wel gewoon zo te houden. Hopelijk past de PS5 op de plek waar nu de PS4 staat...
[Afbeelding]
Ziet er wel echt briljant uit, smoooth as butterbram1984 schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 13:28:
Hier zit nieuwe gameplay in.
[YouTube: Spider-Man: Miles Morales | PREVIEW | Neuer Held, noch mehr Spaß?]
Kan niet wachten om dit te spelen
Nu blijf ik dat dus zien hè? Thanks....
To dare is to do
Kan je beter de ps5 versie halen, die kost als je lid bent van Bol.com select 67,49.boefje79 schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 12:42:
Heerlijk juist. Lekker onderuitgezakt, voeten op het tafeltje.Santiago2019 schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 13:27:
Ik zie dat de meesten gewoon gamen in de huiskamer vanaf de bank. Ik heb dit echt nooit gekunnen. Ik game dan toch echt liever gewoon lekker aan mijn bureau. Maar ik doe het al zo sinds ik klein ben dus misschien daarom.
Makkelijk switchen tussen tv kijken en gamen
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben
Ik zit al de hele dag te werken aan mijn bureau dus om daar dan 's avonds weer te gaan zitten met de PS vind ik niks. Bovendien deden wij het vroeger thuis ook altijd voor de TV. Paar eetkamer stoelen schoven we naar de woonkamer, of gewoon op de grond, en gamen maar op de NES/SNES/N64. Heel wat uurtjes doorgebracht en nog allemaal bedraad dus konden we niet gewoon op de bank zitten. Wat dat betreft is het een stuk comfortabeler op de bank met draadloze controller.Santiago2019 schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 13:27:
"Write code as if the next maintainer is a vicious psychopath who knows where you live."
demon souls heeft een confirmed 1440p/60fps setting.timetje100 schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 10:45:
[...]
Ik ben bang dat de ps5 1440P niet zal ondersteunen, simpelweg de meeste mensen spelen het op een tv scherm die geen aparte resolutie heeft.
Oke dat is mooi, maar zal dit per game verschillen of zal de ps5 gewoon 1440P ondersteunen?kevineuro schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 13:56:
[...]
demon souls heeft een confirmed 1440p/60fps setting.
Bij mij hangt het vooral af van de game. Bepaalde games vind ik onwijs fijn op de bank (en wat iemand anders al zei; lekker makkelijk afwisselen tussen tv kijken en gamen); anderen doe ik toch echt veel liever achter de computer achter een bureau. Waarbij ik iets alerter wil/moet zijn. Al zijn de meeste games die ik op de PC speel (MMO's vooral) niet eens speelbaar op een console, maar dat terzijdeSantiago2019 schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 13:27:
ik denk dat dit per game verschilt, ligt vooral aan de developers neem ik aan.timetje100 schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 13:57:
[...]
Oke dat is mooi, maar zal dit per game verschillen of zal de ps5 gewoon 1440P ondersteunen?
Begrijpelijk. Gewoon niet mijn ding. Wanneer ik game ben ik meestal heel gefocust dus dat onderuitzakken etc... is niet voor mij weggelegd. Dan zijn trouwens set-ups waar de TV niet op ooghoogte hangt al helemaal uit de kwestie voor mij. Daar zou ik me kapot aan ergeren.Bas170 schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 13:45:
[...]
Heerlijk juist. Lekker onderuitgezakt, voeten op het tafeltje.
Makkelijk switchen tussen tv kijken en gamen
Hmm dan ga ik het er niet op riskeren, kan ik beter een 4K monitor kopen dan 1440P.kevineuro schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 13:58:
[...]
ik denk dat dit per game verschilt, ligt vooral aan de developers neem ik aan.
De PS5's lijken nu te worden uitgeleverd aan media. Jeff Bakalar van CNET heeft er zojuist een ontvangen. Denk dat we de komende week veel coverage gaan krijgen.
Good morning everyone. I can officially confirm the PS5 does in fact come in a box. This will be the end of my coverage for the day. Thank you pic.twitter.com/9vSVAXyIch
— Jeff Bakalar (@jeffbakalar) 23 oktober 2020
Dat zou mooi zijn van mij mag wel tijd worden dat we wat reviews/ervaringen e.d. te zien krijgen.kazuka schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 14:10:
De PS5's lijken nu te worden uitgeleverd aan media. Jeff Bakalar van CNET heeft er zojuist een ontvangen. Denk dat we de komende week veel coverage gaan krijgen.
[Twitter]
Maar als je in de zetel zit is het wel op ooghoogte.Santiago2019 schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 14:01:
[...]
Begrijpelijk. Gewoon niet mijn ding. Wanneer ik game ben ik meestal heel gefocust dus dat onderuitzakken etc... is niet voor mij weggelegd. Dan zijn trouwens set-ups waar de TV niet op ooghoogte hangt al helemaal uit de kwestie voor mij. Daar zou ik me kapot aan ergeren.
De optimale hoogte is, in zittende houding, 1/3e boven de ooghoogte en 2/3e eronder.
Ligt aan de set-up natuurlijk. Ik zie regelmatig TVs die veel te hoog hangen en waar je ongetwijfeld de hele tijd omhoog zit te kijken. Daarbij gamen sommigen dus onderuitgezakt.Zwartkijker schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 14:20:
[...]
Maar als je in de zetel zit is het wel op ooghoogte.
De optimale hoogte is, in zittende houding, 1/3e boven de ooghoogte en 2/3e eronder.
Verwijderd
Had even gewaarschuwd dat het Duits is... Niet om aan te horen.bram1984 schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 13:28:
Hier zit nieuwe gameplay in.
[YouTube: Spider-Man: Miles Morales | PREVIEW | Neuer Held, noch mehr Spaß?]
Die winkelscene! Zo zie je wel weer waarom een SSD voor next-gen belangrijker is dan pure kracht alleen. Zonder SSD en alleen meer GPU / Teraflops, zou dit bijvoorbeeld niet kunnen.
Die scene zal ongetwijfeld ook gewoon aanwezig zijn in de PS4 versieVerwijderd schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 14:41:
[...]
Had even gewaarschuwd dat het Duits is... Niet om aan te horen.![]()
Die winkelscene! Zo zie je wel weer waarom een SSD voor next-gen belangrijker is dan pure kracht alleen. Zonder SSD en alleen meer GPU / Teraflops, zou dit bijvoorbeeld niet kunnen.
Desalniettemin ziet die scene er goed uit.
[ Voor 4% gewijzigd door Caayn op 23-10-2020 14:46 ]
Verwijderd
Denk dat hier wel een laadscherm tussen gaat zitten, of een alternatieve route. Zo heb je ook een scene waarbij Spiderman van binnen door een buis naar buiten gaat binnen een seconde ofzo (zal 'm even opzoeken).Caayn schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 14:45:
[...]
Die scene zal ongetwijfeld ook gewoon aanwezig zijn in de PS4 versie
Zoveel assets, zo snel inladen lijkt me geen optie bij PS4. De originele Spiderman had dit immers ook niet. Als het wel zo snel kan zou ik dat echt enorm knap vinden.
Heb je helemaal gelijk in. En ook een kwestie van voorkeur. Zelf heb ik de 1/3e aangehouden. Bij mijn broer hangt die op schilderijhoogte (telkens 65"). Maar we zijn beiden heel tevreden met onze keuze 😃Santiago2019 schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 14:24:
[...]
Ligt aan de set-up natuurlijk. Ik zie regelmatig TVs die veel te hoog hangen en waar je ongetwijfeld de hele tijd omhoog zit te kijken. Daarbij gamen sommigen dus onderuitgezakt.
@Verwijderd jaaa, daar kan ik over meepraten. Ik woon nu 8 jaar in Duitsland en ik kan het nog steeds niet aanhoren... Het is zo vreemd als je de echte stem gewoon bent om plotseling een andere stem te horen die helemaal niet past.
Ondertussen kan je bij de streaming apps de audiotaal aanpassen, was niet altijd zo 😅
Goed punt. De "buis" scene heb ik inderdaad voorbij zien komen.Verwijderd schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 14:49:
[...]
Denk dat hier wel een laadscherm tussen gaat zitten, of een alternatieve route. Zo heb je ook een scene waarbij Spiderman van binnen door een buis naar buiten gaat binnen een seconde ofzo (zal 'm even opzoeken).
Zoveel assets, zo snel inladen lijkt me geen optie bij PS4. De originele Spiderman had dit immers ook niet. Als het wel zo snel kan zou ik dat echt enorm knap vinden.
Het wordt in ieder geval interessant om te zien in hoeverre de PS4 en PS5 versie van elkaar afwijken.
Verwijderd
Eens! En voor de geinteresserden, de buis scene:Caayn schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 14:52:
[...]
Goed punt. De "buis" scene heb ik inderdaad voorbij zien komen.
Het wordt in ieder geval interessant om te zien in hoeverre de PS4 en PS5 versie van elkaar afwijken.
Ow man, ik zou beter geen videos meer bekijken, heb ku het gevoel dat het laden nóg langer duurt. En ik moet nog een tijd volhouden want heb tot nu toe telkens ernaast gegrepen. Ach ja, tijdens het laadscherm kan ik even iets drinken (en hop, probleem weg gerelativeerd)Verwijderd schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 14:54:
[...]
Eens! En voor de geinteresserden, de buis scene:
[YouTube: Spider-Man load times (PS4 vs PS5)]
Volgens mij haal je de interne en de output resolutie door elkaar. DS heeft wel een 1440p mode, maar waarschijnlijk output deze gewoon in 4K.kevineuro schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 13:58:
[...]
ik denk dat dit per game verschilt, ligt vooral aan de developers neem ik aan.
Verwijderd
Ik heb straks het probleem dat ik nieteens meer een biertje kan drinken tijdens het gamen. Denk dat mijn probleem erger is!Zwartkijker schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 14:59:
[...]
Ow man, ik zou beter geen videos meer bekijken, heb ku het gevoel dat het laden nóg langer duurt. En ik moet nog een tijd volhouden want heb tot nu toe telkens ernaast gegrepen. Ach ja, tijdens het laadscherm kan ik even iets drinken (en hop, probleem weg gerelativeerd)
Bierhelm, probleem opgelost.Verwijderd schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 15:03:
[...]
Ik heb straks het probleem dat ik nieteens meer een biertje kan drinken tijdens het gamen. Denk dat mijn probleem erger is!
[ Voor 19% gewijzigd door Kalder op 23-10-2020 15:07 ]
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
kazuka schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 14:10:
[Twitter]
edit: gepost in verkeerde topic....
kan ik een post ook verwijderen?
kan ik een post ook verwijderen?
[ Voor 85% gewijzigd door beugeldop op 23-10-2020 15:26 ]
Welke spellen hebben jullie ge preordered (of gaan jullie halen voor de ps5). Ik heb zelf chberpunk en demon souls gereserveerd
Ik ga voor Cyberpunk. Daarnaast heb ik de gratis upgrade van FIFA 21 en heb ik Ghost of Tsushima nog onaangeraakt op de plank liggen, die bewaar ik voor de PS5.kevineuro schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 15:37:
Welke spellen hebben jullie ge preordered (of gaan jullie halen voor de ps5). Ik heb zelf chberpunk en demon souls gereserveerd
Op release Spider-Man: Miles Morales: Ultimate Edition en FIFA 21. Had Avengers al gekocht, krijg daar een gratis upgrade voor. Had zelf een launch PS4 en wel een OLED TV, dus veel PS4 games die een Pro update hebben gaan er voor mij ook beter uitzien. Vandaar niet teveel PS5 games op launch, zit Black Ops nog te overwegen.kevineuro schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 15:37:
Ik ga sowieso voor Godfall, Destruction all stars ga ik de reviews van afwachten lijkt me ook wel tof maar voor die prijs moet er wel veel content in gaan zitten.kevineuro schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 15:37:
Verder vermaak ik me nog wel met een aantal van de gratis games die we erbij krijgen via playstation plus.
Playstation 5
AC: Valhalla (PS4 Editie) en Spiderman Ultimate Editionkevineuro schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 15:37:
En The Witcher 3 natuurlijk (gratis upgrade)
Ladies and gentlemen, I can officially announce that I have, right now, a Playstation 5, courtesy of the awesome folks at @playstation! I will be reviewing it in full. Hardware and software. More details soon! pic.twitter.com/NAMEhEfXMn
— Brandon Cole: TLOU MK1 Forza Accessibility (@superblindman) 23 oktober 2020
Would you be mine, could you be mine, won’t you be my neighbor?
— Ryan Gilliam (@RyGilliam) 23 oktober 2020
(Stares intently a heavy box)
Oh, hello neighbor 👀 pic.twitter.com/lbICbaBV8K
Can't wait to share some #PS5 impressions with everyone - but for today, we'll have to settle for the outside of the box. More to come on @TechRadar soon, though! (Small detail: check out the last photo for the content list inside the box.) pic.twitter.com/tOcU1MBJQj
— Nick Pino (@PowerstancePino) 23 oktober 2020
I got a certain something in the mail this morning, which I’ll soon be reviewing! pic.twitter.com/3qecRkNpwN
— Elise Favis (@elisefavis) 23 oktober 2020
a new friend showed up this morning at P̶o̶l̶y̶g̶o̶n̶ ̶H̶Q̶ my apartment
— Samit Sarkar (@SamitSarkar) 23 oktober 2020
photos: front / back / left / right pic.twitter.com/W5HhP09nfh
one interesting thing about the PS5 box: instructions for transferring data from a PS4 are printed right on the bottom
— Samit Sarkar (@SamitSarkar) 23 oktober 2020
and just to close the loop, here's a shot of the top as well
anyway, look for more coverage ~~~in the future~~~ on Polygon dot com! pic.twitter.com/sgljsJYIm4
We've got our #PS5 , and our correspondent can't wait to get his paws on it pic.twitter.com/Af4DyO4MKQ
— GamesRadar+ (@GamesRadar) 23 oktober 2020
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/m0LutB8mncHmzKWilmHpYX4g.gif?f=user_large)

De Units druppelen binnen.
[ Voor 120% gewijzigd door Recon24 op 23-10-2020 16:39 ]
Tot nu toe alleen AC Valhalla en Cyberpunk besteld, verder erg benieuwd naar GT7 (instabuy) en misschien Kena en/of Stray als die een beetje goede (p)reviews krijgen.kevineuro schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 15:37:
Ik zie nu op zijn twitter dat hij accessibility consultant is (en zelf ook blind) en ook in die rol aan TLOU2 heeft gewerkt. Ik ben wel benieuwd of dit ook betekent dat ze daar ook vanaf het begin nu aandacht aan schenken.
Nog geen, ik wacht eerst reviews af.kevineuro schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 15:37:
Ik kijk ook wel uit naar ASTRO, en Kena, dus "worst case" ga ik die spelen.
En ik moet GoT nog spelen, dus als reviews tegenvallen dan haal ik gewoon even niks
Als ze goed zijn, dan in elk geval spiderman. De rest ben ik nog niet over uit.
Spider Man: Miles Morales Ultimate Edition.kevineuro schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 15:37:
Ik had Spiderman op de PS4, maar heb deze uiteindelijk maar een uurtje of 6 gespeeld vanwege het bijna gelijktijdig uitkomen van RDR2. Dus ik ben heel benieuwd naar de remaster!
Verder ben ik wel heel benieuwd naar de verbeteringen die Warzone gaat brengen.
Daar ben ik voorlopig wel even zoet mee. Verder heel veel interesse in Horizon Forbidden West volgend jaar!
[ Voor 9% gewijzigd door Devilish op 23-10-2020 16:20 ]
geen enkele game tot nu toe, cyberpunk komt binnen volgende maand.kevineuro schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 15:37:
Ik moet Devil may cry nog spelen, dus wellicht ga ik doorvoor.
en Godfall lijkt me wel wat, maar demon souls ook.
I wacht even de reviews van watchdogs af, al denk ik zelf nee. want die game ziet er zo gaar uit.
tis lastig.
You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before
Nog geen. Heb geen PS5 in de preorder staan en ga er voor het gemak maar vanuit dat ik pas ergens rond maart een exemplaar in de winkel kan kopen. Tegen die tijd pluk ik AC Valhalla wel voor €20 en Demon's Souls voor €40 uit de budgetbakkevineuro schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 15:37:
Welke spellen hebben jullie ge preordered (of gaan jullie halen voor de ps5).
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Sony Interactive Entertainment has trademarked "Soho Engine" in Europe https://t.co/h7BZFHXUbY pic.twitter.com/Dy3BRHUoQs
— Gematsu (@gematsu) 23 oktober 2020
Jaren geleden heb ik in london voor Team Soho en op PS HQ wat werk gedaan, voor o.a. PlayStation. Team Soho was o.a. developer van The Getaway.Team Soho (formerly credited as SCEE Internal Development Team[1][2] or also known as SCEE Studio Soho) was a British first-party video game developer and a studio of Sony Computer Entertainment based in Soho, London.
Wie weet een reboot!!
[ Voor 62% gewijzigd door Recon24 op 23-10-2020 16:35 ]
Voor een stoel was er geen geld meer?jongf7 schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 16:25:
[Afbeelding]
Hier dan ook maar mijn opstelling, 4k HDR beamer waar ik heel blij mee ben. Ook een 5.1 geluidset, maar niet van het niveau zoals ik hier steeds voorbij zie komen.
De ps5 komt waar nu de ps4 pro staat (goed zoeken, hij is (deels) in beeld.
Op de foto lijkt het alsof je op de grond zit
:strip_exif()/f/image/6aalKfK2C1DlDcCWEud4lTLS.jpg?f=fotoalbum_large)
Hier staat nog een Sony FullHD tv, welke komende week vervangen wordt door de LG OLED55CX.
En er staan nog een surround setje van Panasonic omheen van 15 jaar oud. Twijfel om die ook eens te upgraden nu ik in een huis woon ipv een appartement...
De PS5 komt te liggen waar je nu de Raspberry Pi met controllers ziet liggen. Daar lag vroeger de PS4 Pro, maar die is al even de deur uit.

Well, good morning.
— Easy Allies (@EasyAllies) 23 oktober 2020
*Review PlayStation provided by PlayStation. pic.twitter.com/AuHnD34kQX
BEYOND! #PS5 #ConsoleProvidedByPlayStation pic.twitter.com/63NnO2864O
— Greg Miller (@GameOverGreggy) 23 oktober 2020
And here we go #PS5 I can only share photos of the packaging today, but the box feels substantial. Feel free to send your questions along as I dive into console review mode! pic.twitter.com/gO7iyHQtqJ
— Devindra Hardawar (@Devindra) 23 oktober 2020
My man! pic.twitter.com/iD8EIOLVZh
— Geoff Keighley (@geoffkeighley) 23 oktober 2020
[ Voor 72% gewijzigd door Recon24 op 23-10-2020 17:01 ]
Laat maar zien
Kan niet wachten
Ahhh Sony ninja. Die gasten zijn gevaarlijk
You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before
my god.. nu duren die 26 dagen 7 uren en 14 minuten NOG langer met al die fotos van geleverde ps5's for review!!! whaaaaaaaaaaaaaaaaaa O_o
Ik ga denk ik een professioneel YouTube account ga starten zodat ik er over 6 à7 jaar een PlayStation 6 vroeger kan ontvangen
- Chaoss
- Registratie: December 2000
- Nu online
Ok hype
ben erg benieuwd wanneer we reviews en handson videos kunnen verwachten!
Na het zien van al die twitter berichten bovenstaand bericht verzonden. Lijkt me dat ik morgen ook zo'n ding in huis hebBas170 schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 06:07:
[...]
"Yo Sony, I am a very influential moderator on Dutch tech site Tweakers.net. Gimme PS5 pl0x or I'll send all the nerds after you"
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
https://www.pu.nl/artikel...r-ontvangst-op-lancering/
Was deze al gepost?
Was deze al gepost?
PSN & XBL: Denkoyugo
Wat.
Groeit er allemaal geld op jullie rug ofzo.
Ik zie dikke televisies, subwoofers, speakers en televisiemeubels voorbij komen.
Kom ik aan hoor met mijn basic interieur en een televisie uit het jaar nul.
Ik zie dikke televisies, subwoofers, speakers en televisiemeubels voorbij komen.
Nee, niet op mijn rug. Wel in die geldboom in mijn tuin.MoldyInko schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 18:18:
-
Ik win vast met mijn TV uit 2009 (model 2008)MoldyInko schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 18:18:
Wat.
[ Voor 33% gewijzigd door Starscreamer op 23-10-2020 18:23 ]
En je plaatst een foto van je tablet?Starscreamer schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 18:23:
[...]
Ik win vast met mijn TV uit 2009 (model 2008)
[Afbeelding]
Even wachten tot de PS5 uit is in Amerika, dan komen de reviews op YouTube, denk dat er veel mensen gaan testen op een 1440 scherm, daar ga ik zeker op wachten en anders word het een 4K pc scherm op Black Friday.timetje100 schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 14:01:
[...]
Hmm dan ga ik het er niet op riskeren, kan ik beter een 4K monitor kopen dan 1440P.
Hier ook maar mijn setup plaatsen. Nu nog even bepalen of de PS5 aangesloten gaat worden aan de monitors of toch de OLED televisie
.
Set your goals high, and don't stop till you get there.
Ik denk dat dat wel mee valt. Verreweg de meeste mensen gaan op een 4k scherm testen/spelen. 4k is notabene is van de key-features van een PS5, zo niet DE feature.DoubleDutch schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 18:48:
[...]
Even wachten tot de PS5 uit is in Amerika, dan komen de reviews op YouTube, denk dat er veel mensen gaan testen op een 1440 scherm, daar ga ik zeker op wachten en anders word het een 4K pc scherm op Black Friday.
Ik zou gewoon lekker wat centjes aan de kant houden voor een mooi 4k scherm. Zeker bij een monitor, waar je zo dichtbij zit.
Off topic:Koning-Admiraal schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 19:09:
Hier ook maar mijn setup plaatsen. Nu nog even bepalen of de PS4 aangesloten gaat worden aan de monitors of toch de OLED televisie.
[Afbeelding]
Early Dew, ook lange tijd op de muur gehad hier. Mooie kleur!
Voor iedereen hier die op Black Friday aan het wachten is voor een nieuwe OLED: houd ook het OLED-prijzentopic hier op tweakers inn de gaten! Heb daar vorig jaar goede deals voorbij zien komen en uiteindelijk een paar weken voor Black Friday een LG 65C9 gekocht. Met Black Friday lagen de prijzen weer 100 euro hoger dus dat is niet altijd meer de beste periode om een tv te kopen.
Ik heb nog een flink backlog voor de PS4. Ben nog met RDR2 bezig maar merk dat mijn normale PS4 er af en toe wel wat moeite mee heeft met framedrops en de lange laadtijden dus ga hier sowieso ook mee verder. Daarnaast wil ik wel vrij snel Miles Morales en Ratchet & Clank spelen om ook te zien wat de PS5 nu kan! Ghost of Tsushima staat echter ook nog altijd op mijn lijst dus ben van plan die op de PS5 te doen met 60fps en hoop dat er voor The Last of Us 2 ook nog een upgrade komt.
Cyberpunk kijk ik ook erg naar uit maar wacht denk ik een aantal maanden totdat de ergste bugs eruit zijn en de PS5 upgrade er is. Dat was mij bij The Witcher 3 ook goed gevallen!
Ik heb nog een flink backlog voor de PS4. Ben nog met RDR2 bezig maar merk dat mijn normale PS4 er af en toe wel wat moeite mee heeft met framedrops en de lange laadtijden dus ga hier sowieso ook mee verder. Daarnaast wil ik wel vrij snel Miles Morales en Ratchet & Clank spelen om ook te zien wat de PS5 nu kan! Ghost of Tsushima staat echter ook nog altijd op mijn lijst dus ben van plan die op de PS5 te doen met 60fps en hoop dat er voor The Last of Us 2 ook nog een upgrade komt.
Cyberpunk kijk ik ook erg naar uit maar wacht denk ik een aantal maanden totdat de ergste bugs eruit zijn en de PS5 upgrade er is. Dat was mij bij The Witcher 3 ook goed gevallen!
Je zit precies al klaar om te bestellen 😃DoubleDutch schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 19:16:
Zo ziet het er hier uit voorlopig, komt nog een 55 of 65 inch TV met soundbar.
Tot die tijd staat de PS5 op zolder en komt er een 32" 4K pc scherm waar de twee schermen nu staan.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ivm de tv, wij zijn van 50" plasma naar 65" OLED gegaan en nog geen moment spijt van gehad. Als je de plaats hebt kan ik het aanraden. Mijns inziens heeft 4k meer zin bij de grotere schermen (vanuit de sofa gezien).
Kunnen we dir soort talk aub in het show your home cinema topic houden 👍🙃
Hoe ver zitten jullie van de 65" TV?Zwartkijker schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 19:31:
[...]
Je zit precies al klaar om te bestellen 😃
Ivm de tv, wij zijn van 50" plasma naar 65" OLED gegaan en nog geen moment spijt van gehad. Als je de plaats hebt kan ik het aanraden. Mijns inziens heeft 4k meer zin bij de grotere schermen (vanuit de sofa gezien).
Nah, de rest is toch al tig keer voorbij gekomen. Wel zo leuk om de setup van andere gamers te zien. Ik heb er ieder geval niks op tegen
.
Prachtige kleur inderdaad. Zal het zo weer doen.Rck010 schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 19:12:
[...]
Off topic:
Early Dew, ook lange tijd op de muur gehad hier. Mooie kleur!
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
[font size=16]
In dit topic geen statusupdates van je bestelling, daarvoor is [PS5] Pre-order, bestellingen en levertijden
[/font]
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
[font size=16]
In dit topic geen statusupdates van je bestelling, daarvoor is [PS5] Pre-order, bestellingen en levertijden
[/font]
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
:strip_exif()/f/image/45BTOd8uilNv0glKw3Af2dtd.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/7iHdckeiXvxkGJyhejWHcJ7z.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/iymzGx8GSTncRZ9oJql95Dmf.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/BvrCPjfJ9JTttPWum6pJ2Ps0.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/YDArQNp8P3G0NjbEnjr1eLvX.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/0jghKwfjkafg8OO4X6Pq80oj.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/0hz3nlBN3C6yzxurTHFFUaJG.jpg?f=fotoalbum_large)