• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-12 17:15
Ridicuul schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 13:25:
[...]

De countdown timer werkte net wel, maar nu is deze vervangen met de header van Tweakers.net. Of ben ik de enige die dat ziet?
Hier ook. Wel handig hoor, nu kan ik Tweakers browsen terwijl ik in deze thread lurk :+

edit: de countdown is weer terug.

[ Voor 5% gewijzigd door yinx84 op 19-10-2020 13:29 ]

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:32

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Ridicuul schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 13:25:
[...]

De countdown timer werkte net wel, maar nu is deze vervangen met de header van Tweakers.net. Of ben ik de enige die dat ziet?
Nee sorry ik was aan het prutsen met de HTML code :+

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
Cai schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 13:11:
Hebben jullie je pre order ook uitgebreid met accessoires?
Nee, opladen doe ik via het stekkerblok achter de bank. Headset heb ik ook al.

Camera ga ik niet gebruiken en 2de controller heb ik nog niet nodig ;).

[ Voor 3% gewijzigd door Segafreak83 op 19-10-2020 13:32 ]

• Raikkonen_WC
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-12 07:15
Bij de pre-order van GameMania heb ik toen der tijd blijkbaar de oplaaddock en een 2de controller besteld. Maar heb ook nog voor de 2de PS5 in de kelder een 2de controller bij bol.com besteld, en diverse games al ge-preorderd.

Ik zie wel wat binnenkomt :-)
Gewoon, voor de leuk :)

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-12 13:42
Nieuwe afbeeldingen zwarte Dual Sense controller
Geen idee of dit al gepost was. Ik ben wel te porren voor een volledig zwarte PS5 en controller. Op de afbeeldingen lijkt de controller qua design wel iets af te wijken. De handgrepen lijken meer verticaal naar beneden te staan (minder naar buiten).

[ Voor 23% gewijzigd door Hulleman op 19-10-2020 13:42 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-12 02:10
Ik snap niet waarom daar überhaupt waarde aan gehecht wordt. Dit is toch overduidelijk gewoon een mockup ? Gewoon alles is zwart, en er is niets van opdruk te zien. Wellicht heeft Sony gewoon doelbewust een volledig neutrale controller gesubmit, want volgens mij is de FCC enkel geïnteresseerd in de internals/electronica. Hiermee kan Sony er dan voor zorgen dat het eigenlijke visuele design zo lang mogelijk geheim gehouden wordt.

• Jay-K
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Jay-K

1337 Bhagwag

Is er al iets bekend over de resoluties die ondersteunt worden? Naast FHD en 4K.

Before me there were many, after me there will be none

• Ozzie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:16
Lijkt me niet dat die er zo uit gaan zien. Waarom zouden ze ineens weer voor gekleurde knopjes gaan terwijl ze daar met de witte dualsense juist vanaf zijn gestapt.

Dat gezegd hebbende hoop ik wel dat er een zwarte dualsense komt. De kleur van de PS5 zelf interesseert me niet zoveel. Dat ding zet ik toch in mijn tv-meubel en kijk ik niet meer naar om. Maar een zwarte controller vind ik gewoon mooier dan een witte. Maar ach, tijdens het spelen maakt het ook niet uit dus denk niet dat ik er op ga wachten.

"Write code as if the next maintainer is a vicious psychopath who knows where you live."

• Bas170
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

Cai schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 13:17:
[...]

Charging Dock is een goede. Ik neem haast aan dat het ps4 Dock niet compatibel is...?
* Bas170 kijkt naar de bank
* Bas170 ziet verlengsnoer met daarin usb-c oplader

Opgelost 8)

https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben

• TheDukemaster
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-12 11:18
Tom schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 10:42:
[...]

Het moment van release snap ik ook niet. Wel dat ze het nog op de huidige generatie uitbrengen (want meer verkopen) maar zorg dan dat die PS5 patch ook klaar staat. Iedereen met een nieuwe generatie console wil wachten, maar leest straks al wel reviews en is (bij goede recensies) enthousiast. De vraag is of dat enthousiasme er nog is over een paar maanden als ze die patch uitbrengen.

Ik vind het ook raar dat die patch er niet gelijk al kan zijn. Men wist dat de game rond de nieuwe consoles uit zou komen, dan lijkt het mij dat je alles al maakt met die nieuwe generatie in het achterhoofd en de boel voor current-gen omlaag schroeft.
De PS5 versie van Cyberpunk komt ook pas uit nadat er een patch uit is gebracht, wellicht in de vorm van een definitive edition. Wat er op 19 november uitkomt is Cyberpunk voor PS4, Xbox One en PC. Dat je die PS4 game dan ook op de PS5 kunt spelen is natuurlijk mooi meegenomen, maar het blijft een PS4 game.

• Ozzie
TheDukemaster schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 14:09:
[...]

De PS5 versie van Cyberpunk komt ook pas uit nadat er een patch uit is gebracht, wellicht in de vorm van een definitive edition. Wat er op 19 november uitkomt is Cyberpunk voor PS4, Xbox One en PC. Dat je die PS4 game dan ook op de PS5 kunt spelen is natuurlijk mooi meegenomen, maar het blijft een PS4 game.
En juist daarom is het release moment raar gekozen, want waarom releasen op dezelfde datum als de PS5 terwijl het 'gewoon' een PS4 game is.

"Write code as if the next maintainer is a vicious psychopath who knows where you live."

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14:50
Ik weet niet of ik zo blij ben met de countdown timer, nu lijkt de tijd nog langzamer te gaan. :+

• Zhero10
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 08-08-2023
Leuk die countdown nu onderaan de pagina :D . Ik heb verder nog geen vrij genomen de weken erna, heb wel nog 18 vakantiedagen voor dit jaar staan zag ik... Denk dat ik zo'n beetje heel december maar vrij neem dan ;).

• Hulleman
Ozzie schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 14:39:
[...]

En juist daarom is het release moment raar gekozen, want waarom releasen op dezelfde datum als de PS5 terwijl het 'gewoon' een PS4 game is.
Ligt er aan waar je woont :+
In Amerika, Canada, Japan en nog wat landen komt de PS5 op 12 november uit. Cyberpunk komt wereldwijd op 19 november uit.

Ze doen dat juist heel slim, meeliften op de hype en je moet wat te game hebben op je PS5.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

• Hulleman
Zhero10 schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 14:44:
Leuk die countdown nu onderaan de pagina :D . Ik heb verder nog geen vrij genomen de weken erna, heb wel nog 18 vakantiedagen voor dit jaar staan zag ik... Denk dat ik zo'n beetje heel december maar vrij neem dan ;).
Zoveel valt er op de PS5 niet te gamen dat je een maand vrij moet nemen toch? :P Op de PS4 wat mij betreft overigens ook niet hoor... een maand dagelijks veel gamen... hoe dan 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door Hulleman op 19-10-2020 14:46 ]

• cold_as_ijs
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 30-12 12:58
Ozzie schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 14:39:
[...]

Omdat je heel graag voor de feestdagen wilt releasen. Omdat hier relatief veel games verkochte worden en je dan voor max prijs kan verkopen.
Uiteindelijk zijn er 150 miljoen old gen op de markt vs max 5 miljoen nextgen bij release.
Focus op nextgen is dus begrijpelijk wat minder. Als ze rond maart een nextgen patch en versie ter beschikking hebben kunnen ze natturlijk de nextgen versie weer voor het max bedrag verkopen terwijl de ps4 versie mogelijk al wat in prijs is gedaald.

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 29-12 09:26

SD5k

>4&X

Hulleman schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 14:45:
Zoveel valt er op de PS5 niet te gamen dat je een maand vrij moet nemen toch? :P Op de PS4 wat mij betreft overigens ook niet hoor... een maand dagelijks veel gamen... hoe dan 8)7
Qua launchgames is het wel ok vind ik, ik ga zelf alleen Demon's Souls kopen en hoop op een PS5 patch voor Warzone, dan ben ik tot het einde van het jaar wel weer zoet. :)

• Zhero10
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 08-08-2023
[...]

Helemaal mee eens, maar ik neem ook niet per se vrij om te gamen ;). Maar ik had donderdag mijn manager aan de telefoon hanger dat ik nog meer dan 150 uur verlof heb voor dit jaar :X . Mooi moment om er dan toch maar gebruik van te maken ;) (zeker aangezien ik de afgelopen 3 jaar nooit vrij was in de kerstperiode). Maargoed, terug ontopic :P .

• Ozzie
Hulleman schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 14:44:
[...]
Ze doen dat juist heel slim, meeliften op de hype en je moet wat te game hebben op je PS5.
Ik snap ook wel waarom ze het doen, maar vind het wel jammer dat de gepatchte PS5 versie dan niet beschikbaar is :)

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
[...]

Ik denk dat ik het fysiek en mentaal niet meer vol zou houden om een maand lang te gamen, maar wat games betreft:
- Cyberpunk
- AC: Valhalla
- Demon's Souls
- Miles Morales
- Sackboy
En dan nog een dagje Astrobot :+

Ik denk dat je maand dan redelijk gevuld is :)

• Bas170
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

[...]

https://howlongtobeat.com/game?id=57503

https://howlongtobeat.com/game?id=10270

:Y)

@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben

• Hulleman
Ozzie schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 14:52:
[...]

Ik snap ook wel waarom ze het doen, maar vind het wel jammer dat de gepatchte PS5 versie dan niet beschikbaar is :)
Ja dat is inderdaad jammer. Er zal wel niet genoeg tijd geweest zijn om optimalisaties van de next-gen versies klaar te hebben voor gelijktijdige release met de current-gen en pc versies. De game is ondertussen ook al een aantal keer uitgesteld, dus vanuit de uitgever vast wat druk om te releasen.

• NikkiNailz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08-01 14:28
Ozzie schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 14:52:
[...]

Er zullen wel kleinere verbeteringen inzitten bij launch, hebben ze aangegeven. Ik hoop op een FPS boost zodat we gewoon op 60FPS kunnen spelen. Dan ben ik al blij.

• Hulleman
nioz schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 14:53:
[...]

Ik denk dat ik het fysiek en mentaal niet meer vol zou houden om een maand lang te gamen, maar wat games betreft:
- Cyberpunk
- AC: Valhalla
- Demon's Souls
- Miles Morales
- Sackboy
En dan nog een dagje Astrobot :+

Ik denk dat je maand dan redelijk gevuld is :)
haha ja dat klopt. Ik heb het niet goed verwoord. Ik ben met AC Valhalla al wel een maand "non-stop" bezig, als in non-stop 4 a 5 uur per dag. Gaan we dus niet doen :P wordt eerder uurtje of 4-8 per week. Als ik daar klaar mee ben, dan kan ik de next-gen versie van cyberpunk spelen, dan weer wat Valhalla DLC. Tegen die tijd zijn Horizon Forbidden West, R&C Rift apart en GT7 gereleased *O* ... maar waarschijnlijk niet -O-

• NotSoSteady
  • Laatst online: 22:34

Ik heb m’n pre order bij Bol, maar wil eigenlijk wel meteen 4 controllers en een camera (voor de kids).

Waar is het het verstandigst om die te bestellen in de hoop dat deze op launch day arriveren?
Alleen een extra controller en de 3D Pulse. Die oplader hoef ik ook niet, wil eigenlijk zo min mogelijk gamingspul in zicht hebben.

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023
Mijn bibliotheek bevat 369 items, ben ik nu winnaar?

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

• Starscreamer
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 29-12 10:09

Ik heb m’n pre order bij Bol, maar wil eigenlijk wel meteen 4 controllers en een camera (voor de kids).

Waar is het het verstandigst om die te bestellen in de hoop dat deze op launch day arriveren?
Enige wat ik gekocht is de oplader standaard die vind ik wel handig O-)
Echter staat mijn pre order van PS5 bij BOL.com en de oplader bij BCC :X

• Starscreamer
Kalder schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 15:10:
[...]

Mijn bibliotheek bevat 369 items, ben ik nu winnaar?
Nee want dan heb ik nog gewonnen 407 items O-)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ten5HUW8m5KpHQaSGiUDWtKkZIM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/uMCq4NoKUJwjSJiFZT14AvoM.png?f=fotoalbum_large

• Kalder
Heb van de accessoires alleen de Headset besteld. Met de hoop dat het een betere geluidskwaliteit heeft als de PS4 Gold Headset. Maar het heeft geen gimmicks als 7.1 Virtual Surround en kost meer dan de gold headset koste, dus ga er min of meer van uit dat het wel goed zit met de geluidskwaliteit.
Ik laat het wel weten of ik hem de volgende dag op marktplaats zet of dat ik wel tevreden ben ermee en hem hou.

• Starscreamer
Twixie schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 14:29:
"Downloaden" is overigens een dropdown, waar nu enkel "PS4" staat. Bijna zeker dat als je zowel een PS4 als PS5 hebt, je dus zal kunnen kiezen naar welke console je de download stuurt.

Vraag me af of iemand nog een grotere library heeft... O-)
Moet wel toegeven dat 95% daarvan gewoon gratis meuk is: PS+ games, apps, F2P...

[Afbeelding]
407 :X O-) :$

• Hulleman
Ik heb 220 gekochte items.... ik heb echt sporadisch wat gekocht in de store. Dit is 99% PSN plus meuk, 0,7% gratis meuk (demo's of whatever) en 0,3% daadwerkelijk gekochte games.

[ Voor 44% gewijzigd door Hulleman op 19-10-2020 15:39 ]

• Bas170
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

Starscreamer schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 15:24:
[...]

Nee want dan heb ik nog gewonnen 407 items O-)
[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5qVCz_rKG_kXQduewwyTkmgS9b4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/EYJHHSmdpmKBXEo3spaeSkwB.png?f=fotoalbum_large

:Y)

• Ridicuul
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 09-12 14:15

This is absolutely ridiculous

• Bas170
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

spoiler:
Dankzij de magie van "element inspecteren" :+

• Kalder
Bas170 schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 15:47:
[...]

spoiler:
Bij dat 4e getalletje begon ik al zo'n vermoeden te krijgen :Y)

• Zwartkijker
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 29-12 08:49
Komt binnen in de PSN Store en vraagt: één maal alles aub :*)

PSN: Zwartkijker

• Ridicuul
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 09-12 14:15
Bas170 schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 15:47:
[...]

spoiler:
Uiteraard, hoe naïef van mij... |:(

This is absolutely ridiculous

• Bas170
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

Zwartkijker schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 15:50:
[...]

Komt binnen in de PSN Store en vraagt: één maal alles aub :*)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/D18h6sG7GwuPxLF7pRsESITy6Xo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/xcssFxssQUaQA77HR7897I5t.png?f=fotoalbum_large

• Kalder

• Starscreamer
Dus als niemand valsspeelt ben ik dan nog de winnaar met 407 :+

• Bas170
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

@Chaoss misschien ligt het aan mijn CSS, maar de countdown loopt door in de volgende tekst in de TW:
Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden
Als je daar over hovert blijkt de URL van de countdown daar achter te liggen

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Nu online

Oxigeon

En zo is dat!

De accesoires schijnen in Nederland ook al vanaf 12 november te krijgen te zijn. Een week voor de console release.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• Exxus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-10 08:55
Over de accesoires, ergens ook wel logisch toch? De releasedatum van de console in NL is de 19e, maar in de USA de 11e.
Dit geldt dan blijkbaar niet voor de accesoires :) Voor de mensen die de controller tegen die tijd hebben, deel alvast wat ervaringen van het vasthouden, de knoppen etc. (al staan die tegen die tijd ook wel op Youtube haha.

• Poulske
Oxigeon schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 16:11:
De accesoires schijnen in Nederland ook al vanaf 12 november te krijgen te zijn. Een week voor de console release.
Ja en sommige PS5 games hebben bij bol.com ook de 12e daar staan.

• Oxigeon
  • Nu online

Oxigeon

En zo is dat!

Poulske schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 16:16:
[...]

Ja en sommige PS5 games hebben bij bol.com ook de 12e daar staan.
Heb ongeveer een maand geleden op de ubistore valhalla besteld. Deze zou ook op 12 november komen een maand geleden toen ik die bestelde

Dat ze maar uitleveren die handel voordat we een lockdown te pakken hebben

[ Voor 10% gewijzigd door Oxigeon op 19-10-2020 16:24 ]

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
Even een kleine tip voor mensen die van plan zijn hun PS4 games op een externe SSD (Dus geen NVMe) te plaatsen. Externe NVMe drive met enclosure (waar je dan zelf een NVMe SSD in plaats) is een beetje "overkill" voor PS4 games en snelheid over USB3.1 Gen 2. Het verschil tussen een externe NVMe drive of SSD is niet heel groot.

Let op welke chipset aanwezig is in de enclosure.
So, if buying a new docking station, you'll want to go with one using one of these chipsets for faster throughput, especially if you think you may use an SSD in a docking station at some point that can take advantage of SATA III speed. But, even a physical hard drive is a LOT faster using a chipset with UASP support versus one that doesn't support that feature.

ASM1153E (Asmedia 1153E)

ASM1053E (Asmedia 1053E)

I would not use an older chipset (use one of those two instead), since there is very little (if any) cost difference to get one of those chipsets that give you a true USB 3.0 to SATA iIII bridge with UASP Support (and without the non standard sector initialization problems some of the older firmware with the ASM 1051 and 1051E could cause). There are lots of USB 3.0 Docking stations around with older and slower chipsets, and some of them had problem firmware, too. I'd also shy away from docks using a JMicron bridge chipset.

I'd do yourself a favor and buy a newer Asmedia ASM1053E or ASM1153E based dock instead.
Hier een voorbeeld van een USB 3.1 Gen 2 (10 Gbit/s) Enclose voor een externe SSD, met een Chipset: ASM1153E & ASM1542 chipset: https://amzn.to/3jbh5Uc

Overigens ga ik deze zelf aanschaffen en mijn PS4 games, die op mijn externe 2TB HDD overzetten naar een 1TB externe SSD.

• Cloud_VII
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 19:43
Ik zit nu te kijken naar AC Valhalla, als je die wilt bestellen bij bol.com betaal je dus 65 euro voor de PS5 versie. Je betaal 60 euro voor de PS4 versie, en er is ook een special Edition die ook 60 euro kost voor PS4 met wat extra content voor 60 euro. Ik kan dan dus het beste de PS4 special edition kopen. Meer content, lagere prijs maar PS4 doosje ipv PS5 doosje.

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
Starscreamer schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 15:58:
Dus als niemand valsspeelt ben ik dan nog de winnaar met 407 :+
Volgens mij staat er eerder al een hogere ;)

----------
Yup, deze had ik paar pagina's terug al gepost:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/29vlDZYsAfi-iWOYyLB9Np-dWZI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/xXJr6IyReOAasDUZrZPIPHrA.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 48% gewijzigd door Aenea op 19-10-2020 17:27 ]

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
Cloud_VII schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 17:08:
Ik zit nu te kijken naar AC Valhalla, als je die wilt bestellen bij bol.com betaal je dus 65 euro voor de PS5 versie. Je betaal 60 euro voor de PS4 versie, en er is ook een special Edition die ook 60 euro kost voor PS4 met wat extra content voor 60 euro. Ik kan dan dus het beste de PS4 special edition kopen. Meer content, lagere prijs maar PS4 doosje ipv PS5 doosje.
Koop 'm via de Ubisoft store en lever van die punten in. Dan is ie maar 56 geloof ik...

• Bas170
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

Cloud_VII schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 17:08:
Via de Ubisoft store kun je 20% korting krijgen voor 100 coins.

Kan je wat geld schelen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LNstEreh4tYX9G0bQ_pFyJB-IMg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HsoKGHj99215Be0qOIYBjBi0.jpg?f=fotoalbum_large

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Recon24 schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 16:28:
Even een kleine tip voor mensen die van plan zijn hun PS4 games op een externe SSD (Dus geen NVMe) te plaatsen. Externe NVMe drive met enclosure (waar je dan zelf een NVMe SSD in plaats) is een beetje "overkill" voor PS4 games en snelheid over USB3.1 Gen 2. Het verschil tussen een externe NVMe drive of SSD is niet heel groot.
Heb hier nog een pricewatch: Samsung Portable SSD T5 1TB Zwart en een pricewatch: Samsung Portable SSD T7 Touch 1TB Zwart liggen.

Ben benieuwd of de snelheid merkbaar is, we gaan het zien.

Sowieso voorlopig een paar PS4 games ook gewoon op de interne PS5 SSD zetten om het verschil qua laadtijd te checken.

Na Demon's souls geen idee wat mijn eerstvolgende PS5 game moet gaan worden, dus ruimte genoeg ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Greatsword op 19-10-2020 17:26 ]

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 00:00
Ik heb al ongeveer een jaar niet meer mijn ps4 aangeraakt en heb daarom The Last of Us 2 ook maar niet gekocht voor PS4.

Nu heb ik begrepen dat PS5 een soort backward compatibility heeft en je toch met een TLoU2 (ps4) schijfje een verbeterde ervaring hebt (op ps5). Komt er dan helemaal geen remaster meer van TLoU2 uit, een beetje zoals TLoU remastered op PS4?

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:51
Lasmibalsingh schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 17:38:
Ik heb al ongeveer een jaar niet meer mijn ps4 aangeraakt en heb daarom The Last of Us 2 ook maar niet gekocht voor PS4.

Nu heb ik begrepen dat PS5 een soort backward compatibility heeft en je toch met een TLoU2 (ps4) schijfje een verbeterde ervaring hebt (op ps5). Komt er dan helemaal geen remaster meer van TLoU2 uit, een beetje zoals TLoU remastered op PS4?
Laat me even in mijn glazen bol kijken.

Bol zegt: geen flauw idee.

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 10-12 18:41
Lasmibalsingh schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 17:38:

Daar is nog niets over bekend maar als je naar het eerste jaar op de PS4 kijkt zou ik denken van wel.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Dalim
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 04-07 14:50
Lekker Ventje schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 17:42:
[...]

Daar is nog niets over bekend maar als je naar het eerste jaar op de PS4 kijkt zou ik denken van wel.
Alleen heeft het geen zin om naar het eerste jaar van de PS4 te kijken, want de PS4 was niet backwards compatible met de PS3.
Je kan beter naar Ghost of Tsushima kijken: 60 fps in PS5 boost mode ipv 30 fps op PS4.

• AppleFan2007
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 20:24
nieuws: Watch Dogs: Legion voor next-genconsoles lijkt geen modus met 60fps t...

watch dogs legion kan dus geen 4K60 aan.
Keek anders toch wel uit naar deze game in 60fps.

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 00:00
Bedankt voor het reageren. Het heeft dan voor mij geen nut om de PS5 bij de introductie al aan te schaffen.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Lasmibalsingh schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 17:50:
Bedankt voor het reageren. Het heeft dan voor mij geen nut om de PS5 bij de introductie al aan te schaffen.
Juist wel? Hogere framerates, hogere resoluties, kortere laadtijden. Ik verwacht voor TLoU2 toch ook wel een boost modus.

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Zonder reservering gaat dat aanschaffen bij launch ook niet lukken :+

Maargoed de PS5 heeft igg een boost mode waardoor je de PS4 games sowieso in hogere en stabielere feamerate speelt.

• bram1984
Chaoss schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 19:11:
Zonder reservering gaat dat aanschaffen bij launch ook niet lukken :+

Maargoed de PS5 heeft igg een boost mode waardoor je de PS4 games sowieso in hogere en stabielere feamerate speelt.
Hopelijk snel wat meer info over Sony's first party titels. Uncharted 4, God of War en TLoU2 in 60fps zou wel lekker zijn.

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter

In de comments heeft hij het over 'demon souls and more'. Hij had vorige week wel gelijk over de UI reveal. Ben dus benieuwd of we donderdag wat te zien krijgen.

• jasperv91
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 24-12 11:39

jasperv91

PSN: Glutinator91

misschien een stomme vraag maar is het bekend of de ps5 en ps4 samen in 1 party chat kunnen?

• Kyhfin
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09-11 11:34
Ik hoop juist op veel meer gameplay videos en eigenlijk geen godfall, demon souls en devil may cry aangezien die mij het minst aanspreken. Hopelijk iets van Valhalla gameplay op de Ps5 of Watch Dogs Legion of iets dergelijks.

• Starscreamer
jasperv91 schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 20:33:
misschien een stomme vraag maar is het bekend of de ps5 en ps4 samen in 1 party chat kunnen?
Ja dat kan

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-12 09:18
Tom schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 10:42:
[...]

Het moment van release snap ik ook niet. Wel dat ze het nog op de huidige generatie uitbrengen (want meer verkopen) maar zorg dan dat die PS5 patch ook klaar staat. Iedereen met een nieuwe generatie console wil wachten, maar leest straks al wel reviews en is (bij goede recensies) enthousiast. De vraag is of dat enthousiasme er nog is over een paar maanden als ze die patch uitbrengen.

Ik vind het ook raar dat die patch er niet gelijk al kan zijn. Men wist dat de game rond de nieuwe consoles uit zou komen, dan lijkt het mij dat je alles al maakt met die nieuwe generatie in het achterhoofd en de boel voor current-gen omlaag schroeft.
Ze crunchen nu al dagen van 16 uur. Liever een goede game op release die je toch al op de PS5 kan spelen en dan lekker de tijd nemen voor een mooie patch. Of je haalt hem later of je geniet van de PS4 versie en krijgt tijdens het spelen nog een keer een flinke upgrade.

• Hvdve
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 13-12-2020
Wie kan deze noob helpen?!
Ik wil nu mijn ps4 verkopen om straks de ps5 te kunnen kopen.
Wat moet ik doen op de ps4 om straks op de ps5 al mn online aangeschafte games en behaalde resultaten te krijgen.
Moet ik nu een backup maken of is inloggen op je psn-account genoeg?
Of moet er meer gedaan worden?

Ik wil natuurlijk niet helemaal opnieuw beginnen.

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17:36
Hvdve schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 20:58:
Wie kan deze noob helpen?!
Ik wil nu mijn ps4 verkopen om straks de ps5 te kunnen kopen.
Wat moet ik doen op de ps4 om straks op de ps5 al mn online aangeschafte games en behaalde resultaten te krijgen.
Moet ik nu een backup maken of is inloggen op je psn-account genoeg?
Of moet er meer gedaan worden?

Ik wil natuurlijk niet helemaal opnieuw beginnen.
Je moet even handmatig al je saved data uploaden naar PS Plus.
Ik had een aantal games waarbij de PS4 data recenter was dan de PS plus data

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Dalim schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 10:44:
[...]

Dat valt reuze mee hoor, Jason Schreier kijkt met een Amerikaanse bril naar een Poolse ontwikkelaar. Dat kan helemaal niet want de Poolse arbeidswetgeving bied ontzettend veel bescherming voor de werknemers. Zo kan je maar maximaal 8 uur per week overwerken (dus 48 totaal), krijg je voor elk uur overwerk betaald, en heb je een maximaal van 150 uur per jaar dat je kan overwerken. Dat hele verhaal van Jason dat ze al 2 jaar aan het crunchen zijn is dus dikke bullshit. Want dat crunchen moet in verschillende teams gebeuren ivm de beschermingen voor de werknemers dat de Poolse wetgeving biedt. Een simpele rekensom (150/8) laat zien dat elke werknemer maar maximaal 18,75 weken van 48 uur kan draaien in een heel jaar.

Of Jason snapt niet dat Europa geen Amerika is, waar oneindig 80 uur per week crunch en niet betaald krijgen voor je overuren normaal is, of Jason is een dikke vette leugenaar en een outrage merchant fur die kliks.

Edit: Overigens was ik ook vergeten erbij te vermelden dat die werknemers voor de overuren een dikke opslag krijgen. Dus voor sommigen is echt lekker verdienen, naast het harde werken. In Amerika mogen ze blij zijn als ze een gratis lunch krijgen.
Die 48 uur werkweek is een mythe waar weinig van klopt. Je denkt toch niet dat ze een 48 uur werkweek hebben als de studio head zijn excuses aanbiedt aan de partners van zijn medewerkers voor het feit dat ze niet kunnen meedoen aan het thuisfront. CDPR heeft zelfs nog toegegeven dat de behandeling van zijn medewerkers voor Witcher 3 niet volledig humaan was, en toen was de wetgeving al van kracht.

Nederland heeft exact dezelfde wetgeving omdat het gaat om Europese wetgeving en NL voldoet er ook zeker niet aan, kijk maar naar de gezondheidszorg of naar de financiële dienstverlening. En veel medewerkers zijn contractors, waardoor je dus veel bescherming ook nog eens mist als werknemer.

https://ec.europa.eu/soci...6&langId=en&intPageId=205
https://www.pcgamer.com/c...ndured-for-the-witcher-3/
Hulleman schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 10:57:
[...]

Wordt wel erg panisch gedaan over de werktijden in de gaming industrie. Ik heb 10 jaar in de externe accountancy gewerkt en daar moest je pas uren draaien. 60-80 urige werkweken in busy season (die tegenwoordig rustig een half jaar duurt) met binnen een paar maanden 200+ overuren draaien was geen uitzondering. Die uren werden uiteraard gecompenseerd voor wat jij wilde (uren, geld, compensatie eigen bijdrage lease auto). Je weet waar je voor kiest als je binnen een bepaalde branche wil werken.
Mwah, sowieso zit je over het algemeen in de accountancy sector een stuk beter qua salaris en contract maar daarnaast als je kijkt naar de crunch van bijvoorbeeld Naughty Dog en Rockstar zie je dat 80+ werkuren voor een jaar of zelfs meerdere niet uitzonderlijk zijn. En een significant aantal kiest zijn studie/sector op basis van passie of zonder goed onderzoek te doen naar de sector waar ze in terecht willen komen.

Sowieso is het jammer dat het een soort van competitie wordt want het is toch voor iedereen het beste als je gewoon je familie nog kan zien i.p.v. hele avonden en nachten op het kantoor, ongeacht of je misschien toch een ander beroep had moeten kiezen. En natuurlijk het feit dat o.a. Stanford onderzoek al heeft uitgewezen dat zulke lange uren helemaal niet helpen, ze zijn zelfs negatief voor je productiviteit. Dus zelfs vanuit een liberaal standpunt is het voor de werkgever helemaal niet voordelig want de output van je werknemers gaat omlaag.

http://ftp.iza.org/dp8129.pdf

• Erapaz
Hulleman schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 10:57:
[...]

Wordt wel erg panisch gedaan over de werktijden in de gaming industrie. Ik heb 10 jaar in de externe accountancy gewerkt en daar moest je pas uren draaien. 60-80 urige werkweken in busy season (die tegenwoordig rustig een half jaar duurt) met binnen een paar maanden 200+ overuren draaien was geen uitzondering. Die uren werden uiteraard gecompenseerd voor wat jij wilde (uren, geld, compensatie eigen bijdrage lease auto). Je weet waar je voor kiest als je binnen een bepaalde branche wil werken.
Ik vind het erg dom dat mensen hier intrappen en dat het nog stoer is om erover op de scheppen ook. Dit is niet normaal! Ik mag ook hopen dat deze praktijken snel verdwijnen want de peer pressure en het opscheppen over deze omstandigheden zijn zeer toxisch. Als je moet overwerken heeft je baas een fout gemaakt, die moet beter plannen of meer mensen aannemen. Wordt niet de dupe van de fouten van je werkgever. Burnout wordt een steeds groter probleem onder jonge mensen en je kinderen worden er ook niet leuker van als je ze altijd maar op de crèche dumpt en ze hun ouders zelden zien.

• Oxigeon
  • Nu online

Oxigeon

En zo is dat!

Ziet er inderdaad zeer gaaf uit. Maar dit moet toch wel nep zijn. Hoe komt dit bedrijf aan de maten van de ps5 om deze plates te maken? Platestation5.com. Klinkt toch wel erg slecht voor het 1e bedrijf wat plates verkoopt. IK zou hier in elk geval niet de eerste zijn die er een koopt.

Wel gok ik dat 40 euro peanuts is tov wat Sony gaat vragen. Ik zie zulke plates al snel voor 80 euro de deur uit gaan.

EDIT: Nog maar een kleine 30 dagen. Daar gaan er nog eens 7 vanaf want dan kunnen we de eerste beelden zien vanuit de USA en unboxing videos's. Nu al zin in.

[ Voor 11% gewijzigd door Oxigeon op 19-10-2020 22:46 ]

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
Oxigeon schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 22:45:
[...]

Ziet er inderdaad zeer gaaf uit. Maar dit moet toch wel nep zijn. Hoe komt dit bedrijf aan de maten van de ps5 om deze plates te maken? Platestation5.com. Klinkt toch wel erg slecht voor het 1e bedrijf wat plates verkoopt. IK zou hier in elk geval niet de eerste zijn die er een koopt.

Wel gok ik dat 40 euro peanuts is tov wat Sony gaat vragen. Ik zie zulke plates al snel voor 80 euro de deur uit gaan.

EDIT: Nog maar een kleine 30 dagen. Daar gaan er nog eens 7 vanaf want dan kunnen we de eerste beelden zien vanuit de USA en unboxing videos's. Nu al zin in.
Vind de naam wel goed gevonden eigenlijk, ook al klinkt het niet echt betrouwbaar.

Persoonlijk gezien vind ik €50 wel de max als prijs die ik er op dit moment voor zou willen betalen.

De tijd zal het leren of Sony zelf ook ermee komt, heb er een hard hoofd in gezien de geschiedenis mbt de PS4.

• NotSoSteady
  • Laatst online: 22:34
Oxigeon schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 22:45:
[...]

Het zal me niks verbazen wanneer de CAD's gewoon verkrijgbaar zijn in China. Dat is ook de reden waarom we nu al renders zien van de Galaxy S21. Maar ik wacht ook nog wel af.

Afbeeldingslocatie: https://cdn.shopify.com/s/files/1/0505/4414/8654/products/Untitleddesign_91_1250x1250.png?v=1603098232

Is wel een wereld van verschil.

[ Voor 8% gewijzigd door NotSoSteady op 19-10-2020 23:23 ]

• Cloud_VII
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 19:43
Greatsword schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 17:21:
[...]

Heb hier nog een pricewatch: Samsung Portable SSD T5 1TB Zwart en een pricewatch: Samsung Portable SSD T7 Touch 1TB Zwart liggen.

Ben benieuwd of de snelheid merkbaar is, we gaan het zien.

Sowieso voorlopig een paar PS4 games ook gewoon op de interne PS5 SSD zetten om het verschil qua laadtijd te checken.

Na Demon's souls geen idee wat mijn eerstvolgende PS5 game moet gaan worden, dus ruimte genoeg ;)
Is dit flash geheugen snel genoeg voor PS4?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mn9qqhzytIUt2mMZG-wrlE-uEiw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/w1WZ0E7Nx5AC8qCUTZEYRer1.jpg?f=fotoalbum_large

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Segafreak83 schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 22:56:
[...]

Vind de naam wel goed gevonden eigenlijk, ook al klinkt het niet echt betrouwbaar.

Persoonlijk gezien vind ik €50 wel de max als prijs die ik er op dit moment voor zou willen betalen.

De tijd zal het leren of Sony zelf ook ermee komt, heb er een hard hoofd in gezien de geschiedenis mbt de PS4.
Tjah ik weet niet die kappen zijn dit keer wel erg gemakkelijk te verwijderen. En er is blijkbaar een doelgroep voor dus Sony loopt alleen maar centen mis als ze niet in die markt stappen. De console zelf verdienen ze ook niets aan dus een paar tientjes per set plates verdienen is dan mooi meegenomen, als ik Sony was wist ik het wel.

Maakt mij verder niet uit, ik zou uberhaupt niet snel 40-50 euro voor andere plates betalen.

• bram1984
Chaoss schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 23:47:
[...]

Tjah ik weet niet die kappen zijn dit keer wel erg gemakkelijk te verwijderen. En er is blijkbaar een doelgroep voor dus Sony loopt alleen maar centen mis als ze niet in die markt stappen. De console zelf verdienen ze ook niets aan dus een paar tientjes per set plates verdienen is dan mooi meegenomen, als ik Sony was wist ik het wel.

Maakt mij verder niet uit, ik zou uberhaupt niet snel 40-50 euro voor andere plates betalen.
Idem. Dat geld bewaar ik wel voor extra storage.

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 10-12 18:41
Erapaz schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 22:16:
[...]

Ik vind het erg dom dat mensen hier intrappen en dat het nog stoer is om erover op de scheppen ook. Dit is niet normaal! Ik mag ook hopen dat deze praktijken snel verdwijnen want de peer pressure en het opscheppen over deze omstandigheden zijn zeer toxisch. Als je moet overwerken heeft je baas een fout gemaakt, die moet beter plannen of meer mensen aannemen. Wordt niet de dupe van de fouten van je werkgever. Burnout wordt een steeds groter probleem onder jonge mensen en je kinderen worden er ook niet leuker van als je ze altijd maar op de crèche dumpt en ze hun ouders zelden zien.
Off topic:

Overwerk is niet persé een fout van de baas. Je kunt piekdruktes hebben en simpelweg mensen aannemen is niet altijd mogelijk. Het werk wat ik bv doe vereist speciale opleidingen en die duren twee jaar. Daarnaast is het steeds moeilijker om mensen te vinden die een overall aan willen trekken.
Er zijn sectoren waar het in periodes vreselijk druk is maar waar mensen volgens afspraak de uren in rustige periodes weer opnemen en dat is vooraf bekend. In de gamesindustrie wordt richting release veel overgewerkt, dat is een bekend gegeven en daar kies je dan voor.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 30-12 00:13
Te off topic

[ Voor 97% gewijzigd door RaijRaij op 20-10-2020 07:58 ]

• Erapaz
Lekker Ventje schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 07:17:
[...]

Off topic:

Overwerk is niet persé een fout van de baas. Je kunt piekdruktes hebben en simpelweg mensen aannemen is niet altijd mogelijk. Het werk wat ik bv doe vereist speciale opleidingen en die duren twee jaar. Daarnaast is het steeds moeilijker om mensen te vinden die een overall aan willen trekken.
Er zijn sectoren waar het in periodes vreselijk druk is maar waar mensen volgens afspraak de uren in rustige periodes weer opnemen en dat is vooraf bekend. In de gamesindustrie wordt richting release veel overgewerkt, dat is een bekend gegeven en daar kies je dan voor.
Natuurlijk zijn er uitzonderingen, maar ook daar denk ik dat er andere opties zijn dan overwerken. De games industrie zou geen uitzondering moeten zijn. Ze moeten gewoon geen deadline plannen. Overwerken in software development levert niks op. Van de 16 uur werk per dag zijn er misschien 6 productief. Zeggen dat het erbij hoort en dat je ervoor kiest is net zo erg als erover opscheppen dat je het doet.

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-12 22:13
Sony heeft dus vlak voor de release bedacht een BLM- PS4 thema uit te brengen en zich hiermee in de politiek te mengen. Gezien hoe verdeeld Amerika is en gepassioneerd de mensen hiermee zijn, ben ik oprecht benieuwd of we dit terug gaan zien in de uiteindelijke verkoopcijfers van de PS5 in de VS

• Flghter1982
  • Laatst online: 03-04 10:06
Steven030 schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 08:08:
Sony heeft dus vlak voor de release bedacht een BLM- PS4 thema uit te brengen en zich hiermee in de politiek te mengen. Gezien hoe verdeeld Amerika is en gepassioneerd de mensen hiermee zijn, ben ik oprecht benieuwd of we dit terug gaan zien in de uiteindelijke verkoopcijfers van de PS5 in de VS
hier denk ik dat mensen vooral Black playstations matter willen opstarten! 8)7

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Bij de Walmart liggen de PS5 controllers inmiddels in de winkel:

• Starscreamer
Steven030 schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 08:08:
Begint Sony nu hier ook al mee :'(
Meteen maar mijn pre-order geannuleerd ;w

..... zou iemand mij geloven :X

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-12 22:13
Starscreamer schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 08:15:
[...]

Begint Sony nu hier ook al mee :'(
Meteen maar mijn pre-order geannuleerd ;w

..... zou iemand mij geloven :X
Haha nee, maar een Trump supporter die er een voor zijn kinderen had besteld zal wel balen dat er niet ook een MAGA-thema beschikbaar is gesteld

• Ozzie
Steven030 schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 08:33:
[...]

Haha nee, maar een Trump supporter die er een voor zijn kinderen had besteld zal wel balen dat er niet ook een MAGA-thema beschikbaar is gesteld
Een echte MAGA'er kiest natuurlijk een xbox ipv zo'n Japanse playstation.

• Bas170
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

Ozzie schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 08:36:
[...]

Een echte MAGA'er kiest natuurlijk een xbox ipv zo'n Japanse playstation.
Een echte MAGA'er heeft geen console, want het geld is op gegaan aan Trump tattoos

• Poulske
De nieuwe PS Store wordt langzaamaan uitgerold:

https://www.reddit.com/r/...m=ios_app&utm_name=iossmf

Store pagina van Spiderman Miles Morales:
https://m.imgur.com/j73UaVt

[ Voor 15% gewijzigd door Poulske op 20-10-2020 08:51 ]

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01:00

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Poulske schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 08:48:

Jammer dat de plaatjes hier niet worden ingeladen op het werk :X

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Starscreamer
G_Dragon schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 08:53:
[...]

Jammer dat de plaatjes hier niet worden ingeladen op het werk :X
Voor welke wergever werk jij dan :P
Enige die ik kende die dat afschermde was Atos O-)

• Bas170
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

Poulske schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 08:48:

Oh heerlijk, lekker veel loze ruimte op die pagina's. Daar wacht iedereen al jaren op, minder informatie op hetzelfde oppervlak kunnen zien O+

• G_Dragon

G_Dragon

Starscreamer schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 08:54:
[...]

Voor welke wergever werk jij dan :P
Enige die ik kende die dat afschermde was Atos O-)
spoiler:
Overheid O-)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Niek_1981
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-11 13:38

Niek_1981

Think Different.

Haha, hier ook, irritant he.

Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.

• G_Dragon

G_Dragon

Niek_1981 schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 09:01:
[...]

Ja heel irritant soms, kan iemand de foto's niet posten voor ons ? :P

• Ozzie
G_Dragon schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 09:02:
[...]

Ja heel irritant soms, kan iemand de foto's niet posten voor ons ? :P
Bij deze :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HukQg7QMLKgIh40wHm_TtSkNyOg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/QCfC4dvsHsJdlOfrjLtIbQLy.png?f=fotoalbum_large

• G_Dragon

G_Dragon

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Er komt ook weer een nieuwe Share Factory app op de PS5, van de makers van Sony Vegas:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/E2oEqN_jsP957T_rbZxCbJS8xaY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/J3KnIn66x2pBHkVXG2YH3XyP.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8MslEz10YrI6KbafPQHfI-IbH80=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/r92ik1gPFwKRxaxwgkvWEnem.jpg?f=user_large

• Kyhfin
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09-11 11:34
Wel apart, dat de ultimate edition daar goedkoper is dan hier, zelfs met een koers van 1 (met officiële koers is het zelfs maar 60 euro). Echter, meeste winkels houden een koers van 1 aan en maken het dan 70 euro. Dat zie je ook met de Playstation 5 zelf. Die kost in Euro's net zoveel als in Dollars. Ook bij Amazon.com is de Ultimate Edition (fysiek) 70 dollar, maar hier is hij nog 75 euro.

[ Voor 16% gewijzigd door Kyhfin op 20-10-2020 09:42 ]

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 27-12 09:13
Niek_1981 schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 09:01:
[...]

En hier ook... :P Veel overheidsmensen hier.

[ Voor 8% gewijzigd door zwembroek op 20-10-2020 09:46 ]

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Michiel_1982
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 03-02 17:10
Kyhfin schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 09:41:
Wel apart, dat de ultimate edition daar goedkoper is dan hier, zelfs met een koers van 1 (met officiële koers is het zelfs maar 60 euro). Echter, meeste winkels houden een koers van 1 aan en maken het dan 70 euro. Dat zie je ook met de Playstation 5 zelf. Die kost in Euro's net zoveel als in Dollars. Ook bij Amazon.com is de Ultimate Edition (fysiek) 70 dollar, maar hier is hij nog 75 euro.
In het geval van de console, is dat hier inclusief BTW en daar niet. Dus dat ontloopt elkaar niet veel. Het is in ieder geval oneindig veel beter dan met de PS2, die ik voor fl.1199,- kocht, maanden na de release in de US, waar de prijs $299,- was, (fl 700/800, zoiets).
Pagina: 1 ... 221 ... 283 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
[font size=16]
In dit topic geen statusupdates van je bestelling, daarvoor is [PS5] Pre-order, bestellingen en levertijden
[/font]
Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden