• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
poor Leno schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 18:25:
[...]

}:O

Wel even in t juiste perspectief bekijken he. Als het over het schroefje in de baseplate zou gaan dan heb je een punt.

Maar de hele unique selling point van het ding is júist de fantastische koeling EN de SSD. Er is notabene nog extra nadruk gelegd op hoe belangrijk is dat de expansion SSD van gelijke snelheid, formaat, blabla, moet zijn etc..

En dan denk jij dat ze vervolgens uitgerekend op dát punt zo'n fuck-up gaan maken? Bij de koeling van de expansion SSD?

Nope :')
Er zijn genoeg voorbeelden in de recente geschiedenis te vinden van producten die toch grote design flaws hebben voor het uitvoeren van hun hoofdtaak. Kijk voor de grap eens naar de design fout in Apple's butterfly toetsenborden waar Apple ongetwijfeld veel aandacht en tijd aan geschonken heeft tijdens het ontwerpen of Samsung's beruchte Note 7 debacle.

Verwacht ik dat de kans klein is op een design fout in de PS5? Zeker. Maar dat betekend niet dat wij ons niet af kunnen vragen hoe bepaalde onderdelen werken als dit niet direct duidelijk is.

• Caayn
  • Niet online
Mosin schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 18:03:
[...]

Zat er aan de kant van de ventilator geen kleine opening waar lucht doorheen gaat? Ik meende dat te zien, maar ik kan me vergissen.
Wat die kerel van DF nog opmerkte, is dat het klepje misschien als koelblok werkt en dacht zelf nog aan eventuele pads op het klepje.
Het is lastig te zien maar ik kan geen opening zien.

De zijkanten zitten overduidelijk dicht. De onderzijde lijkt ook dicht te zitten maar wel kleine kieren te hebben maar gezien de positie ten opzichte van de fan is het onwaarschijnlijk dat vanaf hier lucht naar binnenkomt, het zal eerder hierdoor naar buiten geduwd worden, maar ik zie geen plaatst voor lucht om naar binnen te komen de bovenzijde lijkt ook dicht te zitten. Mogelijk is er een kleine opening in de bovenzijde in het rood omcirkelde stukje hieronder maar dat is lastig te zien vanwege het licht en wij niet precies zien hoe de plastic buitenkant (niet de witte kap) er op aan sluit. De gesloten zijkanten zijn wel perfect om lucht te sturen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4gAF0Z-BYtckXdUYMMOKAgCbAco=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/t7lU8RBjSG2sbkMr2HEIFY72.pngAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AmAHlutXnAWNHcNcGHKycT8v7R4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/PtmD2kELKSvvelxBkJgAUY5g.pngAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/asb_yuug6doD1dQ69If-sjL-qCQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/cVB0id7OZcUsKZQHK7ofRWWU.png

Ik verwacht niet dat het klepje als koelblok zal dienen, dat zou pads vereisen om te werken (als die erop/erbij zaten hadden ze dit wel vermeld) daarnaast oogt de afstand te groot en zou het mogelijk problemen opleveren met fabrieksaf koelblokken/pads. Het kan uiteraard wel maar daarvan acht ik de kans klein.

• Caayn
  • Niet online
De officiële standaard voor mijn PS4 Pro werkt ook met een schroef, maar zonder mooi opberg vakje/klepje. Leuk detail daarbij is dat de schroef precies door de "O" heen gaat :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yuHBjaJ4_qPCBgtrAl5sCTBLdFc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7GsI7xYmuWyhMk2VmQpwNb5L.jpg?f=fotoalbum_large
Caayn schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 19:12:
[...]

Verwacht ik dat de kans klein is op een design fout in de PS5? Zeker. Maar dat betekend niet dat wij ons niet af kunnen vragen hoe bepaalde onderdelen werken als dit niet direct duidelijk is.
Tuurlijk kun je je het afvragen, maar je moet ook kijken wat reeel is na zoveel jaar ontwerpen. Afvragen hoe iets werkt ja, je zorgen maken en bedenkelijke vraagtekens erbij zetten, nee.. Niet in dit geval.

Bij een Apple en een Samsung, die elk jaar die spullen uitspuwen, is de kans velen malen groter dat er een foutje in zit.. en dat wordt het jaar/alf jaar erop wel weer opgelost.

Verwijderd

poor Leno schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 19:24:
[...]

Tuurlijk kun je je het afvragen, maar je moet ook kijken wat reeel is na zoveel jaar ontwerpen. Afvragen hoe iets werkt ja, je zorgen maken en bedenkelijke vraagtekens erbij zetten, nee.. Niet in dit geval.

Bij een Apple en een Samsung, die elk jaar die spullen uitspuwen, is de kans velen malen groter dat er een foutje in zit.. en dat wordt het jaar/alf jaar erop wel weer opgelost.
Goed punt inderdaad. Hier is iets langer over nagedacht. Maar voor nu is het gewoon afwachten of door speculeren.

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Men kan het ook prima softwarematig hebben opgelost. Bijvoorbeeld door de data per game over de fysieke SSD-chips te verdelen zodat het aanspreken en de warmte gespreid is.
Ik maak me er niet zo druk om. Als ik het filmpje kijk lijken ze over warmte goed nagedacht te hebben, dan zie je zo'n expension slot niet over het hoofd.

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-02 16:30
Voor Valhalla op 4K30 zou je een 3700X en 2080 nodig hebben, en dan blijven ze volhouden dat de next gen consoles het op true 4K60 draaien? 8)7
4K60 staat niet eens op de pc spec sheet...

Verwijderd

Anton.net schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 20:01:
Voor Valhalla op 4K30 zou je een 3700X en 2080 nodig hebben, en dan blijven ze volhouden dat de next gen consoles het op true 4K60 draaien? 8)7
Eurogamer zei toch zoiets?

Verwijderd

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-02 07:52
Wat versta je onder 'true' 4k60? Grote de kans immers dat het detailniveau wat naar beneden wordt aangepast om aan 4k60 te komen. Het aantal pixels is dan wel echt 4k, maar op de PC kan het dan mooier (zoals altijd, bij veel sterkere en duurdere PC's).

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

AC Valhalla zal wel een plain crossplatform port zijn. Denk idd eerder 4k30, maar we zullen het zien zodra ie echt uitkomt.
Misschien weten ze ons nog te verbazen :)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022

• Caayn
  • Niet online
Tom schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 20:00:
Men kan het ook prima softwarematig hebben opgelost. Bijvoorbeeld door de data per game over de fysieke SSD-chips te verdelen zodat het aanspreken en de warmte gespreid is.
Ik maak me er niet zo druk om. Als ik het filmpje kijk lijken ze over warmte goed nagedacht te hebben, dan zie je zo'n expension slot niet over het hoofd.
De meeste warmte wordt doorgaans door de ssd controller gegenereerd, al zullen de snellere nand chips van vandaag ook de nodige warmte kunnen genereren (verwacht ik, nog niet in detail naar gekeken). Data opslaan op verschillende nand chips zal de PS5 geen controle over hebben, dat wordt door de controller afgehandeld.

Verwacht ook niet direct performance problemen.

[ Voor 8% gewijzigd door Caayn op 14-10-2020 20:38 ]

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 17:02:
[...]

Tja, ze hadden in een week tijd 8.2 miljoen views kunnen hebben en dus stiekem gehoopt dat Sony ze net als MS een unit zou sturen. Dat proefde je ook al aan de reactie van Alex. Die was heel erg zuur. Je kan niet alles hebben.
Dat is nogal een aanname die je daar doet..

Die gasten zijn blij met hun net aangetikte 1 miljoen volgers (en terecht) maar zijn echt niet bezig om zoveel mogelijk views te scoren zoals veel andere kanalen.. Sterker nog, vaak zijn ze als één van de laatste met technische reviews omdat ze alles door en door willen testen en in zo goed mogelijke kwaliteit willen uploaden.

Volgens mij (dat denk ik dus he, ik claim het niet) balen ze inderdaad maar meer omdat ze op dit moment toch wel hét technische kanaal zijn waarvan je zou verwachten dat ze zo’n teardown mochten doen. Dan had je gewoon een zelfde soort analyse gehad als bij de Series X. Prima 👌

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023
Recon24 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 20:29:
[...]

Die van NXGamer was toch wel interessanter, en ik ging er ook wat dieper op in.
Stiekem jezelf aan het promoten hè? :+

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Verwijderd

D-Ed schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 20:41:
[...]

Dat is nogal een aanname die je daar doet..

Die gasten zijn blij met hun net aangetikte 1 miljoen volgers (en terecht) maar zijn echt niet bezig om zoveel mogelijk views te scoren zoals veel andere kanalen.. Sterker nog, vaak zijn ze als één van de laatste met technische reviews omdat ze alles door en door willen testen en in zo goed mogelijke kwaliteit willen uploaden.

Volgens mij (dat denk ik dus he, ik claim het niet) balen ze inderdaad maar meer omdat ze op dit moment toch wel hét technische kanaal zijn waarvan je zou verwachten dat ze zo’n teardown mochten doen. Dan had je gewoon een zelfde soort analyse gehad als bij de Series X. Prima 👌
Je kan het amper een aanname meer noemen. Alex probeert het nu niet bepaald te verbergen de laatste tijd. Zijn bias valt aardig op als je hem een beetje volgt. In tegenstelling tot bijvoorbeeld John. Dat is zo'n sympathieke dude. Die zegt gewoon waar het op staat en is eerlijk. Hij heeft Alex ook niet voor niets al een keer afgekapt.

Uiteindelijk willen ze allemaal gewoon views. Dat zij het bewerkstelligen door later maar vaak wel met meer kwaliteit te komen, dat is hun kracht. Kan me prima voorstellen dat ze het irritant binnen dat de concurrent wel een unit langsbrengt en Sony niet. Maar dat is de keuze van Sony. Die hebben kanalen als DF simpelweg niet nodig om hype te genereren en laten dat gewoon doen door hun VP engineering. Als journalist moet je dat respecteren en integer en objectief blijven. Dat is lastig voor sommigen.

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:17

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Raem schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 17:37:
[...]

Huh? Ik had van een aantal leden hier begrepen dat de haptic feedback en de triggers alleen door first party studios gebruikt zouden worden.
Bangpraterij of afgunst ;) maar tot dusver ondersteund elke PS5 titel de haptische feedback. Als het goed werkt en het voegr wat toe aan de ervaring dan gaat de studios het wel implementeren.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Wow flinke grafische upgrade! Ziet er nu wel echt goed uit. Ik heb er zin in! Ik vind de viking setting supervet. Dat het niet op een AC game lijkt.. boeiend, zo goed zijn de 'echte' AC games imho niet. Ik vind Black Flag nog altijd de beste en dat was ook het deel wat het minst op de orginele AC games lijkt.

• Erapaz
  • Laatst online: 12-01 11:30
Chaoss schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 21:13:
[...]

Wow flinke grafische upgrade! Ziet er nu wel echt goed uit. Ik heb er zin in! Ik vind de viking setting supervet. Dat het niet op een AC game lijkt.. boeiend, zo goed zijn de 'echte' AC games imho niet. Ik vind Black Flag nog altijd de beste en dat was ook het deel wat get minst op de orginele AC games lijkt.
Voor mij is Black Flag ook met afstand de beste. Ben nu nog bezig met Rogue op de Switch, wat een soort Black Flag Winter DLC is. Heb helaas niks met Vikings, maar als het echt een goede game blijkt te zijn misschien toch maar proberen dan.

• tommy50
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 27-04-2025
Vraag mij eigenlijk af , als je AC valhalla op ps4 start zal je savegame / progress dan meegaan naar de ps5 of moet je opnieuw beginnen ? Heb zelf geen playstation plus abbo voor cloudsave

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

tommy50 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 21:46:
Vraag mij eigenlijk af , als je AC valhalla op ps4 start zal je savegame / progress dan meegaan naar de ps5 of moet je opnieuw beginnen ? Heb zelf geen playstation plus abbo voor cloudsave
Via usb stick.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Ik zit al een week te twijfelen of ik de aanbieding van odyssey moet pakken. Ik heb deel 1 gespeeld maar na de tiende baal hooi had ik het wel gezien toen. Odyssey voelt als de eerste die me een beetje zou kunnen pakken.

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06-02 11:05
Hoe werkt het uploaden van savegames als je plus hebt, gaat dit automatisch?

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Steven030 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 22:01:
Nee. Je moet handmatig uploaden.

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23:18
Kenny_026 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 22:04:
[...]

Automatisch uploaden kan ook als je de PS4 in slaapstand zet.

https://psnprofiles.com/RaemNL

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 27-12-2025
Erapaz schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 21:40:
[...]

Voor mij is Black Flag ook met afstand de beste. Ben nu nog bezig met Rogue op de Switch, wat een soort Black Flag Winter DLC is. Heb helaas niks met Vikings, maar als het echt een goede game blijkt te zijn misschien toch maar proberen dan.
Black flag was mijn ps4 launch game of choice. En inderdaad de beste assassins Greed tot dusver voor mij.

Die nieuwe pakt mij nog niet.

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

• tommy50
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 27-04-2025
Neem ik dan beter geen Plus abbo dat ik cloudsave heb is misschien makkelijkste oplossing . Was toch van plan dit te nemen voor black ops

• DoubleDutch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 04-02 13:38
Vind het wel grappig om te zien hoe mensen druk zijn met oude PS4 games die over gezet moeten worden naar de PS5, oude save games, of oude games die gaan werken op de PS5 , heb de boel verkocht en ben wel toe aan een nieuwe generatie. Als ik eenmaal de nieuwe games op de PS5 aan het spelen ben, ben ik de oude generatie weer vergeten.
Tuurlijk heb je games waar je een leuke tijd mee hebt beleeft,Killzone 2, Killzone Shadow Fall, BFBC2, BF3, BF4 enz. Het is na uren plezier tijd voor wat nieuws en dat hoop ik weer te krijgen met de playstation 5.
En toch blijft ik er bij dat het ook met je leeftijd te maken heeft, hoe je de games van die generatie mee hebt gemaakt, het plezier in de multiplayer games van mijn tijd vind ik niet meer terug in de games van nu.
Misschien gaat dit weer komen in de aankomende games op de PS5. 😊

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter

• Bas170
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

Lekker boeien, waar is Spider Pig?

https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben

• Ridicuul
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 14-02 19:38
[...]

Dat is niet waar.
Steven030 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 22:01:
Als je je PS4 als primaire Playstation hebt ingesteld én je over PS Plus beschikt, wordt je savedata automatisch geüpload als je uitlogt, in rustmodus gaat of de PS4 volledig uitschakelt.

Speel je op een ander systeem dan je primaire? Dan moet je het wel handmatig doen.

Ik zet mijn PS4 nooit in rustmodus en handmatig uploaden doe ik ook niet aan, maar mijn savedata staat altijd netjes in de cloud.

[ Voor 10% gewijzigd door Ridicuul op 14-10-2020 22:36 ]

This is absolutely ridiculous

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05:24
Chaoss schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 21:13:
[...]

Wow flinke grafische upgrade! Ziet er nu wel echt goed uit. Ik heb er zin in! Ik vind de viking setting supervet. Dat het niet op een AC game lijkt.. boeiend, zo goed zijn de 'echte' AC games imho niet. Ik vind Black Flag nog altijd de beste en dat was ook het deel wat het minst op de orginele AC games lijkt.
Dikke pc met RTX 3090 kaart waar dit op draait zeker... Geloof er niks van dat dit console graphics zijn.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Ridicuul schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 22:30:
[...]

Dat is niet waar.
[...]

Als je je PS4 als primaire Playstation hebt ingesteld én je over PS Plus beschikt, wordt je savedata automatisch geüpload als je uitlogt, in rustmodus gaat of de PS4 volledig uitschakelt.

Speel je op een ander systeem dan je primaire? Dan moet je het wel handmatig doen.

Ik zet mijn PS4 nooit in rustmodus en handmatig uploaden doe ik ook niet aan, maar mijn savedata staat altijd netjes in de cloud.
Dat wist ik niet en is bij mij en mn zoon inderdaad het geval d:)b

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 27-10-2025
Steelseries headsets die compatibel zijn met de PS5:

https://steelseries.com/b...ompatibility-headsets-344

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01:07

Superkiwi

Hoi doei

DoubleDutch schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 22:24:
Vind het wel grappig om te zien hoe mensen druk zijn met oude PS4 games die over gezet moeten worden naar de PS5, oude save games, of oude games die gaan werken op de PS5 , heb de boel verkocht en ben wel toe aan een nieuwe generatie.
Ten tijde van de PS4 launch had ik ook zoiets van "ja maar mijn PS3 games dan?". Een jaar of 7 daarvoor hetzelfde maar dan betreffende mijn PS2 games. En weet je wat? Toen de nieuwe console eenmaal aangesloten was heb ik de games van de vorige console nooit meer aangeraakt.
Ik gok dat het hier met de PS5 net zo gaat ;)

Verschilletje is natuurlijk wel dat backwards compatibility nu écht een ding is dus zeg nooit nooit :+

[ Voor 7% gewijzigd door Superkiwi op 14-10-2020 22:54 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
dvdkiwi schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 22:52:
[...]

Ten tijde van de PS4 launch had ik ook zoiets van "ja maar mijn PS3 games dan?". Een jaar of 7 daarvoor hetzelfde maar dan betreffende mijn PS2 games. En weet je wat? Toen de nieuwe console eenmaal aangesloten was heb ik de games van de vorige console nooit meer aangeraakt.
precies, vooral na hele dikke re-masters hoef ik mijn oude spellen echt niet meer te zien. doe mij maar de opgepoetste versies,(overigens alles al verkocht).

[ Voor 3% gewijzigd door Farabi op 14-10-2020 22:55 ]

• Raem
Ridicuul schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 22:30:
[...]

Dat is niet waar.
[...]

Vreemd, ik dacht dat het alleen in rustmodus werkte. Ik heb alle settings goed staan, maar ik zet mn PS4 altijd helemaal uit, dus ik dacht dat die daarom niks uploadt. Maar eens kijken waarom dat niet lukt dan.

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
[...]

Gaat bij mij toch echt automatisch hoor

• Erapaz
Kenny_026 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 22:01:
Ik zit al een week te twijfelen of ik de aanbieding van odyssey moet pakken. Ik heb deel 1 gespeeld maar na de tiende baal hooi had ik het wel gezien toen. Odyssey voelt als de eerste die me een beetje zou kunnen pakken.
Deel 1 was wel aardig, maar heen super game. Vandaar zijn er ups en downs geweest. Daarnaast leiden de AC’s ook nog onder veroudering. De Ezio games (2 met uitbreidingen) waren destijds erg goed, maar voelen echt heel oud aan nu. 3 was sowieso minder. 4 (Black flag) is de beste tot nu toe en kun je zo spelen nog nu. Rogue kwam tegelijk met Unity, het was de AC voor de vorige generatie maar eigenlijk de beste game van de twee. Daarna heb ik geen AC meer gespeeld, maar Valhalla met een vrouwelijke hoofdpersoon begint me nu wel te trekken.

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Aenea schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 22:56:
[...]

Gaat bij mij toch echt automatisch hoor
Haha @Ridicuul wees me er al op dat dat komt omdat mn zoon en ik niet op een primaire playstation gamen.

• Rck010
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 13-02 15:31
Ik zoek eigenlijk iets wat ik eenvoudig voor zowel de PS5 als de XSX kan gebruiken, waarbij ik bijvoorbeeld maar op een input knopje hoef te drukken. Ik wil voorkomen dat ik continu vanalles om moet gaan prikken.

Verwijderd

Welke game kopen jullie bij release? Twijfel zelf nog erg namelijk

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:54

CyBeRSPiN

sinds 2001

Verwijderd schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 23:46:
Spider Man Ultimate, en natuurlijk de PS plus collectie waarvan ik er nog geen enkele gespeeld heb (kom van een PS3).

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023
CyBeRSPiN schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 23:50:
[...]

Spider Man Ultimate, en natuurlijk de PS plus collectie waarvan ik er nog geen enkele gespeeld heb (kom van een PS3).
Bij de tijd dat je klaar bent met de PS4 games die je gemist hebt is de PS6 waarschijnlijk al uit :P

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

• Ridicuul
CyBeRSPiN schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 23:50:
[...]

Ik heb de meeste al gespeeld en ben jaloers op jou dat ik ze niet nog een keer 'voor de eerste keer' kan spelen.

Zelf ga ik voor Spiderman om mee te beginnen. Daarna zie ik wel verder.

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-02 12:54

Oxigeon

En zo is dat!

Hier ga ik voor Valhalla. Ook al reeds gekocht en valt 12 november op de mat. Voor diegene die het gemist hebben... de ps5 versie is te koop in de ubistore. Als je 100ubipoints inleverd krijg je 20% korting. Dan betaal je dus 56euro voor de ps5 versie.

Verder ben ik op de ps4 al een hele tijd geneigd te gaan voor monster Hunter world. Efhter nooit gekocht. Nu dus ideaal dat die in de plus bundel zit.

Een echte aanrader is trouwens Days Gone.

[ Voor 6% gewijzigd door Oxigeon op 15-10-2020 00:18 ]

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Verwijderd

DoubleDutch schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 22:24:
Vind het wel grappig om te zien hoe mensen druk zijn met oude PS4 games die over gezet moeten worden naar de PS5, oude save games, of oude games die gaan werken op de PS5 , heb de boel verkocht en ben wel toe aan een nieuwe generatie. Als ik eenmaal de nieuwe games op de PS5 aan het spelen ben, ben ik de oude generatie weer vergeten.
Tuurlijk heb je games waar je een leuke tijd mee hebt beleeft,Killzone 2, Killzone Shadow Fall, BFBC2, BF3, BF4 enz. Het is na uren plezier tijd voor wat nieuws en dat hoop ik weer te krijgen met de playstation 5.
En toch blijft ik er bij dat het ook met je leeftijd te maken heeft, hoe je de games van die generatie mee hebt gemaakt, het plezier in de multiplayer games van mijn tijd vind ik niet meer terug in de games van nu.
Misschien gaat dit weer komen in de aankomende games op de PS5. 😊
Precies. Nieuwe generatie, nieuwe games. Ik betaal geen 500 piek om dezelfde oude meuk te blijven spelen, buiten mijn PS4 backlog om en 1 of 2 games na.
Verwijderd schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 23:46:
In ieder geval Miles Ultimate Edition en ik denk dat ik Demon's Souls ook even mee pik. Daarna zien we wel weer verder.

[ Voor 6% gewijzigd door BM op 15-10-2020 08:42 ]

Verwijderd

Hide outs zonder laadtijden. :9~

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17-02 16:41
Verwijderd schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 18:18:
[...]

Ja sommige mensen zijn als de dood om een schroevendraaier aan te raken. En die gaan iedere week hun PS5 anders neerzetten, dus ja, lastig verhaal en zo.

Zonder gekheid, ik vind het wel een kek dingetje. Ingenieus, compartimentjes voor schroefje en afdek klepje. Zo'n stand moet je er normaal altijd bij kopen. Met een beetje mazzel zit 'ie al in de rechtop stand in de doos, dan hoef ik helemaal niks te doen.
Persoonlijk vind ik het ook wel grappig gedaan.
De console komt sowieso netjes langs de TV te staan, want ik vind het design wel goed te doen.
Zit eraan te denken om de kappen te laten spuiten/wrappen in een nette kleur.

Maar ja, een console is voor gemak he. Daar mag je geen moeite of zweetdruppels aan kwijt raken :+
Caayn schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 19:12:
[...]
Het is lastig te zien maar ik kan geen opening zien.

De zijkanten zitten overduidelijk dicht. De onderzijde lijkt ook dicht te zitten maar wel kleine kieren te hebben maar gezien de positie ten opzichte van de fan is het onwaarschijnlijk dat vanaf hier lucht naar binnenkomt, het zal eerder hierdoor naar buiten geduwd worden, maar ik zie geen plaatst voor lucht om naar binnen te komen de bovenzijde lijkt ook dicht te zitten. Mogelijk is er een kleine opening in de bovenzijde in het rood omcirkelde stukje hieronder maar dat is lastig te zien vanwege het licht en wij niet precies zien hoe de plastic buitenkant (niet de witte kap) er op aan sluit. De gesloten zijkanten zijn wel perfect om lucht te sturen.

[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]

Ik verwacht niet dat het klepje als koelblok zal dienen, dat zou pads vereisen om te werken (als die erop/erbij zaten hadden ze dit wel vermeld) daarnaast oogt de afstand te groot en zou het mogelijk problemen opleveren met fabrieksaf koelblokken/pads. Het kan uiteraard wel maar daarvan acht ik de kans klein.
Hmm ja, het ziet er inderdaad dicht gebouwd uit.
Dan zou het toch, zoals je al aangeeft, lucht gestuurd moeten worden door de zijkant. Wat op zich ook wel grappig zou zijn, maar als die specifieke SSD’s zo schoftig snel zijn en tevens heet worden, dan wil je in principe geen throttling hebben.

Ik ben toch benieuwd wat Somy hierover te zeggen heeft. Het zou toch wel heel lullig zijn, als ze dit niet goed uitgedacht hebben.

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-02 12:54

Oxigeon

En zo is dat!

Verwijderd schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 03:15:
[...]

Kijk, zelfkennis. Klasse.

[...]

Precies. Nieuwe generatie, nieuwe games. Ik betaal geen 500 piek om dezelfde oude meuk te blijven spelen, buiten mijn PS4 backlog om en 1 of 2 games na.

[...]

In ieder geval Miles Ultimate Edition en ik denk dat ik Demon's Souls ook even mee pik. Daarna zien we wel weer verder.
Eerst zeg je geen 500euro te betalen voor het spelen van ouwe meuk. Daarna zeg je.... Buiten je backlog en 1 of 2 games. Je doet eerst alsof het gek is dat mensen ps4 games willen instaleren. En doet het daarna zelf met een opmerking die lijkt op "oorlog" voeren.

Ik denk dat de meerderheid nog wel een backlog heeft of 1 of 2 games wil instaleren.

Misschien willen de personen wel een R6 Siege instaleren. Eerst geen patch en dus ps4 game en na ik noem maar iets 4 weken een ps5 patch.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Beter een spel kunnen maken over alleen Spider Cat :D
(M M boeit me namelijk niet zo qua character..)

Ben namelijk wel heel benieuwd naar die "Stray" (2021) waar we een klein beetje van gezien hebben..

En wat oude gameplay dingetjes/gifjes staan op hun blog

https://twitter.com/HKdevblog

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Normaal gesproken heb ik een hekel aan katten maar voor spider-cat en catwoman maak ik een uitzondering :P

Stray zag er inderdaad wel intrigerend uit, ben benieuwd wat dat wordt.

• Bas170
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben

• Kyhfin
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13-02 21:26
Verwijderd schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 03:15:
[...]

Als je achteraf terug kijkt op een generatie zit er altijd veel verschil tussen, zie PS2 & PS3 en PS3 & PS4. Naderhand een aanzienlijk verschil in kwaliteit. Echter het jaar van overgang lijkt verschil niet zo groot vaak voor mijn gevoel.

Ik heb geen PS4 gehad, dus ik kijk nog o.a. uit naar Spider-man, Detroit: Become Human, Ghost of Tsushima, Horizon Zero Dawn, Uncharted, Final Fantasy VII, Shadow of the Colossus en ik vind het mooi dat ik die op PS5 kan spelen. Ik weet niet aan hoeveel ik er toe kom als er veel PS5 games eenmaal uit zijn en het echt een grote stap terug is qua kwaliteit.

• Bas170
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

Chaoss schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 08:15:
Normaal gesproken heb ik een hekel aan katten maar voor spider-cat en catwoman maak ik een uitzondering :P

Stray zag er inderdaad wel intrigerend uit, ben benieuwd wat dat wordt.
Vergeet Goose niet:

[YouTube: Captain Marvel / Flerken Eats Kree Soldiers Scene]

Chaoss schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 08:15:
Normaal gesproken heb ik een hekel aan katten
:X

Afbeeldingslocatie: https://i.pinimg.com/236x/fe/9b/65/fe9b658843673f3f7548c1bb2f7ace14--like-a-boss-like-a-man.jpg

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-02 15:48

Verwijderd

Kyhfin schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 08:24:
[...]

Als je achteraf terug kijkt op een generatie zit er altijd veel verschil tussen, zie PS2 & PS3 en PS3 & PS4. Naderhand een aanzienlijk verschil in kwaliteit. Echter het jaar van overgang lijkt verschil niet zo groot vaak voor mijn gevoel.

Ik heb geen PS4 gehad, dus ik kijk nog o.a. uit naar Spider-man, Detroit: Become Human, Ghost of Tsushima, Horizon Zero Dawn, Uncharted, Final Fantasy VII, Shadow of the Colossus en ik vind het mooi dat ik die op PS5 kan spelen. Ik weet niet aan hoeveel ik er toe kom als er veel PS5 games eenmaal uit zijn en het echt een grote stap terug is qua kwaliteit.
Ja in dat geval is het fantastisch. Ik heb het meeste in dit gevel al gespeeld. Leuk om te hebben, maar voor mij geen focus verder.

Verwijderd

Poulske schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 08:41:
[...]

50GB minimum aan opslag..... :/
Wen er maar aan. :p

Las ook dat de story mode ongeveer 25 uur is en er later raids e.d. verschijnen.

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
50gb is toch vrij klein? De meeste PS4 titels zitten er boven volgens mij. En ik zie het probleem niet echt. Met 650gb kun je dan al 13 games kwijt.

Je kunt dat straks simpel uitbreiden met 1Tb, dan kun jr in totaal 33 van deze games kwijt...

• Raem
Ziet eruit alsof iemand zelf een seal apparaat heeft gebruikt. :P

Chaoss schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 08:51:

Je kunt dat straks simpel uitbreiden met 1Tb,
Ik ga ervan uit dat ik het totaal geen probleem ga vinden enkele games te deleten en opnieuw te downloaden, dan 200,- uit te geven aan extra ruimte :>

• Poulske
poor Leno schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 08:56:
[...]

Ik ga ervan uit dat ik het totaal geen probleem ga vinden enkele games te deleten en opnieuw te downloaden, dan 200,- uit te geven aan extra ruimte :>
Als de downloadsnelheid 's avonds dan net zo snel is als in de middag vind ik het prima.

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
poor Leno schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 08:56:
[...]

Idem, ik ben echt zo imand die 1 game speelt tot ik hem heb uitgespeeld of er geen zin meer in heb en dan ga ik door naar de volgende. Verder een paar games zoals Fall guys die ik af en toe speel.

Ik ga pas uitbreiden als ik me er aan ga ergeren. Intussen worden de SSD's goedkoper. Over een jaart koop je 1Tb voor 150,-

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-02 12:33
dvdkiwi schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 22:52:
[...]

Verschilletje is natuurlijk wel dat backwards compatibility nu écht een ding is dus zeg nooit nooit :+
Ik heb dat ook met elke generatie gehad, vooral de X360 heb ik destijds nog enorm veel games van bewaard omdat ik dacht die nog wel eens te gaan herspelen.
Je ziet ook van elke topgame uit het verleden zo af en toe wel weer een remaster of remake verschijnen.

Toch is het voor mij deze generatie anders, ik ben ondertussen 30+ en lang niet zoveel tijd om te gamen. Ik heb daarom nog een aantal games fysiek liggen die ik nog niet aangeraakt heb:
- Shadow of the Tomb Raider
- The Last of Us 2
- Horizon

Bovendien moet ik de laatste 2 Assassins Creed , Red Dead Redemption, The Witcher 3, God of War en Ghost of Tsunima nog spelen.
Ik ben in dit geval dus nog erg bij met backward compatibility.

Ik heb de PS5 dan ook vooral gepre-orderd met het oog op de verbeteringen van huidige PS4 games (ik heb namelijk een PS4 slim en geen Pro) en voor Miles Morales.

[ Voor 6% gewijzigd door yorroy op 15-10-2020 09:44 ]

• Theo27
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-08-2025
Gaat er nog iemand voor planet coaster op de ps5. Ziet er nice uit. Volgens mij ook een launchgame.

[ Voor 10% gewijzigd door Theo27 op 15-10-2020 09:12 ]

Scrooge NL

• Flghter1982
  • Laatst online: 22-01 16:45
Theo27 schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 09:11:
Gaat er nog iemand voor planet coaster op de ps5. Ziet er nice uit. Volgens mij ook een launchgame.

[Video: title]
deze laat ik nog even liggen. met al die covid maatregelen denk ik niet dat het een goede periode is om te starten.. duurt veeeeeels te lang voordat je wat inkomsten binnen krijgt dan. 8)7

• Poulske

Heb hem al op de PC, bovendien lijkt me deze niet echt lekker spelen met de controller.

• Tricto
  • Laatst online: 17-02 07:29

Ik heb m besteld. Heb er wat video’s van bekeken en lijkt me best goed te doen met een controller. En anders kan ik altijd m’n draadloze muis nog gebruiken. Ik kijk er wel naar uit. En 35 euro is helemaal een meevallertje natuurlijk.

• Raem
"No Animals" en dan een kat mee naar binnen nemen. Boefje hoor, die Spider-man.

• Theo27
Tricto schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 09:18:
[...]

Ik heb m besteld. Heb er wat video’s van bekeken en lijkt me best goed te doen met een controller. En anders kan ik altijd m’n draadloze muis nog gebruiken. Ik kijk er wel naar uit. En 35 euro is helemaal een meevallertje natuurlijk.
Oh nette prijs. Waar heb je m besteld?

Scrooge NL

• cold_as_ijs
  • Laatst online: 16-02 09:51
yorroy schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 09:02:
[...]

Ik heb dat ook met elke generatie gehad, vooral de X360 heb ik destijds nog enorm veel games van bewaard omdat ik dacht die nog wel eens te gaan herspelen.
Je ziet ook van elke topgame uit het verleden zo af en toe wel weer een remaster of remake verschijnen.

Toch is het voor mij deze generatie anders, ik ben ondertussen 30+ en lang niet zoveel tijd om te gamen. Ik heb daarom nog een aantal games fysiek liggen die ik nog niet aangeraakt heb:
- Shadow of the Tomb Raider
- The Last of Us 2
- Horizon

Bovendien moet ik de laatste 2 Assassins Creed , Red Dead Redemption, The Witcher 3, God of War en Ghost of Tsunima nog spelen.
Ik ben in dit geval dus nog erg bij met backward compatibility
Hier hetzelfde, de tijd dat ik een heel weekend kon besteden aan gamen liggen toch al enkele jaren achter me. Was wel lekker die dagen dat dit gewoon kon :P .

Ik heb ook nog een redelijk backlog: God of war, days gone, RE7 (VR), Detroit become human, GoT, TLOU2, the Withcher 3 (PC), Bioshock collection, Doom VFR, Skyrim VR, Kingdom Come. De laatste 4 probeer ik zoveel mogelijk weg te werken voordat de PS5 er is (34 avonden a 3 uur per dag = 102 uur). Ik overweeg de Withcher 3 overigens ook nog voor de PS4/ps5 te halen mits hij er mooi genoeg uit ziet. Om een of andere reden vind ik het toch zoveel makkelijker om een game aan te slingeren op de ps als op de PC.

Ooh ja komende periode ben ik toch niet echt van plan nextgen game ste gaan kopen. Enige interssante zijn Spiderman MM en Cyberpunk. Ik kan makkelijk een paar maandjes wachten voordat ik daar aan beginnen.

• Theo27
Zo te zien is het prima met controller te spelen.

Scrooge NL

• Tricto
  • Laatst online: 17-02 07:29
Theo27 schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 09:38:
[...]

Oh nette prijs. Waar heb je m besteld?
Bij coolshop. Kende die webshop niet maar kon achteraf betalen met Klarna kiezen dus vond t wel prima.

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05-2025
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2fcrJHdxxPng2-_IAfD3GRFPBVo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/VV5Qu4r1L7mijOR5D2GYeicC.gif?f=user_large
https://j.gifs.com/k8m5xv.gif

Ik zag deze net langskomen (gifje uit die video), nice inderdaad :D
2 seconden een buis in beeld is wel even wat anders dan die laadschermen tussendoor.

Ik was bij die video te hard op die kat aan het focussen om door te hebben dat de laadschermen ineens ontbraken. Ik ben wel benieuwd of ze ook nog wat improvements naar de PS4 versie weten te downporten, of dat het echt allemaal SSD winst is.

[ Voor 17% gewijzigd door nioz op 15-10-2020 10:36 ]

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:25
Poulske schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 09:13:
[...]

Heb hem al op de PC, bovendien lijkt me deze niet echt lekker spelen met de controller.
Ze kunnen tegenwoordig prima mappen naar de controller hoor. Cities: Skylines is hier een goed voorbeeld van, maar bijvoorbeeld ook een MMORPG als FFXIV.

Denk dat je je daar geen zorgen over hoeft te maken. Dat gezegd hebbende speelt muis en toetsenbord ook altijd prima voor dit soort games.

Join het GoT Pulse-Team!

• Poulske
Denman schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 10:35:
[...]

Ze kunnen tegenwoordig prima mappen naar de controller hoor. Cities: Skylines is hier een goed voorbeeld van, maar bijvoorbeeld ook een MMORPG als FFXIV.

Denk dat je je daar geen zorgen over hoeft te maken. Dat gezegd hebbende speelt muis en toetsenbord ook altijd prima voor dit soort games.
Ik heb Cities Skylines als PS Plus gedownload en kon er niet mee overweg, het ligt me niet echt.

• Denman
Poulske schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 10:37:
[...]

Ik heb Cities Skylines als PS Plus gedownload en kon er niet mee overweg, het ligt me niet echt.
Je hebt het wel de tijd gegeven? Ik bedoel, toen ik vroegah UT, Quake en CoD op de PC speelde was het ondenkbaar dat ik hetzelfde ging doen met een controller met stickjes. Dat ging in het begin ook zeker niet bijzonder goed aangezien ik muis en toetsenbord gewend was. Ik was er na een tijdje echter zo aan gewend.

Laatst probeerde ik andersom; Counter Strike op m'n PC, maar dat was gewoon weer wennen en ik raakte amper wat :X
Nu wil ik niet anders meer dan op de controller. Ik weet dat ik het af leg tegen (goede) muis en toetsenbord spelers, maar onderuit gezakt op de bank heeft toch wel z'n charme :+

Ik wil alleen maar aangeven dat ze de conversie van PC naar console tegenwoordig best goed en creatief weten op te lossen.

Join het GoT Pulse-Team!

• Poulske
Denman schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 10:50:
[...]

Je hebt het wel de tijd gegeven? Ik bedoel, toen ik vroegah UT, Quake en CoD op de PC speelde was het ondenkbaar dat ik hetzelfde ging doen met een controller met stickjes. Dat ging in het begin ook zeker niet bijzonder goed aangezien ik muis en toetsenbord gewend was. Ik was er na een tijdje echter zo aan gewend.

Laatst probeerde ik andersom; Counter Strike op m'n PC, maar dat was gewoon weer wennen en ik raakte amper wat :X
Nu wil ik niet anders meer dan op de controller. Ik weet dat ik het af leg tegen (goede) muis en toetsenbord spelers, maar onderuit gezakt op de bank heeft toch wel z'n charme :+

Ik wil alleen maar aangeven dat ze de conversie van PC naar console tegenwoordig best goed en creatief weten op te lossen.
Ik snap je gedachtegang en ben het er overigens helemaal mee eens maar heb het denk ik 20 minuten de tijd gegeven. Maar wederom, ik heb Cities Skylines ook op de PC en met muis en toetsenbord is het toch wat sneller en handinger.

Neemt niet weg dat ze de conversie zo goed mogelijk hebben gedaan, maar het is niet mijn ding.

Verwijderd

@nioz Ook de reflecties in de winkelruiten gezien?

• nioz
@Verwijderd
Die waren niet te missen :)

[ Voor 66% gewijzigd door nioz op 15-10-2020 11:01 ]

• Raem
nioz schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 10:30:
[...]

[Afbeelding]
https://j.gifs.com/k8m5xv.gif

Ik zag deze net langskomen (gifje uit die video), nice inderdaad :D
2 seconden een buis in beeld is wel even wat anders dan die laadschermen tussendoor.
Ja, dat is echt wel lekker hoor. Hideout klaar en meteen door.

Hier een vergelijking met de PS4 versie als je klaar bent met een hideout, op bijvoorbeeld 1:12:31

https://youtu.be/9RibbIfk1rY?t=4351

[ Voor 7% gewijzigd door Raem op 15-10-2020 11:04 ]

• MoldyInko
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 20-03-2021
Denman schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 10:50:
[...]

Ik heb altijd op de PC gegamed. Ik was heer en meester in Call of Duty.

Nu ik een console koop zal ik weer onderaan de ladder moeten beginnen. Dat ik een stuk ouder ben geworden helpt ook niet. Ik heb geen reflexen meer dan wanneer ik 18 was. Dus alle aim assist die een controller helpt is mooi meegenomen :+

Verwijderd

Dat RDNA1 magic. :+

Gifje hierrr:

https://twitter.com/lordb.../1316505974740586496?s=21

Edit: Kwaliteit lijkt overigens een stukje hoger te zijn dan in de Remaster die ze onlangs lieten zien. Tijd om de vergrootglazen erbij te pakken.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2020 11:12 ]

• Denman
MoldyInko schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 11:04:
[...]

Ik heb altijd op de PC gegamed. Ik was heer en meester in Call of Duty.

Nu ik een console koop zal ik weer onderaan de ladder moeten beginnen. Dat ik een stuk ouder ben geworden helpt ook niet. Ik heb geen reflexen meer dan wanneer ik 18 was. Dus alle aim assist die een controller helpt is mooi meegenomen :+
Ach, misschien is het een schrale troost en hart onder de riem dat ik dit jaar 40 word en tot voor kort met Black Ops 4 vrijwel altijd de top 3 vertegenwoordigde in online MP :P

Ben trouwens wel zeer benieuwd of de DualSense met Adaptive Triggers / Haptic feedback nog van meerwaarde / meer immersie gaat zijn in online MP, of dat het een functie gaat zijn die ik uiteindelijk liever uit zet.

Join het GoT Pulse-Team!

• Poulske
Trouwens nog maar 5 weken. *O*

• Flghter1982
  • Laatst online: 22-01 16:45
5 weken die voelen als 5 maanden...*zucht*

Verwijderd

Flghter1982 schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 11:22:
[...]

5 weken die voelen als 5 maanden...*zucht*
De laatste week gaat als een jaar voelen... zeker als de Amerikanen de PS5 in bezit hebben...

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Hoewel het jammer is dat we het ding een weekje later krijgen hier vind ik het wel leuk om straks alle impressies te lezen en zien van het US volk. In 2013 moesten we 2 weken langer wachten op de PS4 dus wat dat betreft mogen we deze keer niet klagen :P

• Ridicuul
Raem schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 11:03:
[...]

Ja, dat is echt wel lekker hoor. Hideout klaar en meteen door.

Hier een vergelijking met de PS4 versie als je klaar bent met een hideout, op bijvoorbeeld 1:12:31

https://youtu.be/9RibbIfk1rY?t=4351
Dit zijn nou van die QoL improvements die je eigenlijk niet eens doorhebt als je aan het spelen bent (ja, wij wel, maar wij zijn hier dan ook naar op zoek), maar het maakt zo'n groot verschil. We zijn zo gewend geraakt aan de loadscreens: even telefoon pakken, even een slok van je drinken nemen... Maar het drukt behoorlijk op de beleving.

En een van mijn grootste irritaties: per ongeluk het verkeerde gebouw inlopen op Fallout bijvoorbeeld. Een minuut naar het laadscherm kijken, dan weer terug naar buiten, weer een minuut laadscherm. Waar was ik ook alweer mee bezig?

• Ridicuul
Verwijderd schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 11:26:
[...]

De laatste week gaat als een jaar voelen... zeker als de Amerikanen de PS5 in bezit hebben...
Ik denk juist dat de tijd gaat vliegen. We hoeven niet meer te speculeren en te wachten op leaks of geruchten. Er worden duizenden uren aan gameplay en reviews geüpload op Youtube, dat krijg je in 7 dagen tijd echt niet allemaal bekeken.

Verwijderd

kazuka schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 11:26:
Hoewel het jammer is dat we het ding een weekje later krijgen hier vind ik het wel leuk om straks alle impressies te lezen en zien van het US volk. In 2013 moesten we 2 weken langer wachten op de PS4 dus wat dat betreft mogen we deze keer niet klagen :P
Eerst week even alle kinderziektes eruit. :p

• Erapaz
Theo27 schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 09:41:
Zo te zien is het prima met controller te spelen.

[YouTube: title]
Goede tip! Krijgt ook gratis een PS5 upgrade, maar beide versies lijken even duur te zijn. Goede eerste game om voordelig in PS5 verpakking te halen dus :)

• Exxus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-02 09:58
Wehkamp heeft dat ook netjes aangepast: "Met 5 weken in huis" *O*

• DoubleDutch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 04-02 13:38
Verwijderd schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 11:26:
[...]

Misschien bedenk je je in die week met het zien van alle filmpjes uit Amerika, dat je de preorder annuleert. 😜

• Raem
Ridicuul schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 11:34:
[...]

Dit zijn nou van die QoL improvements die je eigenlijk niet eens doorhebt als je aan het spelen bent (ja, wij wel, maar wij zijn hier dan ook naar op zoek), maar het maakt zo'n groot verschil. We zijn zo gewend geraakt aan de loadscreens: even telefoon pakken, even een slok van je drinken nemen... Maar het drukt behoorlijk op de beleving.

En een van mijn grootste irritaties: per ongeluk het verkeerde gebouw inlopen op Fallout bijvoorbeeld. Een minuut naar het laadscherm kijken, dan weer terug naar buiten, weer een minuut laadscherm. Waar was ik ook alweer mee bezig?
Ben overigens wel benieuwd hoe dat op de PS4 versie van MM gaat werken. 10 seconden door een buis heen? :P

• nioz
Raem schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 12:03:
[...]

Ben overigens wel benieuwd hoe dat op de PS4 versie van MM gaat werken. 10 seconden door een buis heen? :P
10-20 seconden kijken hoe Miles zich door een buis perst: de nieuwe 'loading squeeze' ;)
https://www.reddit.com/r/..._the_best_squeezing_ever/

Maar ik neem aan dat het gewoon hetzelfde blijft als in de (PS4) video die jij eerder gelinkt hebt?
Pagina: 1 ... 215 ... 283 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
[font size=16]
In dit topic geen statusupdates van je bestelling, daarvoor is [PS5] Pre-order, bestellingen en levertijden
[/font]
Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden