Zou Matt Damon een rol hebben gekregen?
https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben
Zou de remaster misschien Bloodbourne Ultimatum Edition gaan heten?
Het is al wat beter dan de Downloadlijst op de Store, maar ziet er nog altijd behoorlijk amateuristisch uitkazuka schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 08:02:
Op https://library.playstation.com zie je nu de nieuwe game library website met je aankopen, zoals aangekondigd is alle pre-PS4 content niet meer zichtbaar
Lijst van je gespeelde games is alleszins onvolledig bij mij. Al ziet het er gewoon naar uit dat ze maar 1 jaar teruggaan in de tijd of zo, want oudste game in die lijst is van 3 oktober 2019.
Ook zie ik nergens DLCs staan. Gaan die dan de facto ook mee gedownload worden als je een spel downloadt ? Via de Store kun je nog zelf aangeven welke DLCs je ook installeert.
Vraag me ook af wat ze gaan doen met de Downloadlijst op de Store voor PS4 games. Ik vrees dat die daar gaan verdwijnen, wat wel wat balen zou zijn, want ik gebruik heel vaak die PSDLE plugin voor Chrome. En als die daar gaan verdwijnen, zie ik het ook somber in voor het beheer van mijn PS3 library. Is beetje off-topic in deze thread, maar ik ga alvast eens gaan bekijken hoe ik enkele HDD images kan maken van mijn PS3 zodat ik zeker al mijn games ook gearchiveerd heben niet afhankelijk ben van wat Sony er uiteindelijk mee gaat aanvangen.
Ik zie dit echt voor het eerst (in een browser althans). Want wanneer gebruik je dit?Twixie schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 10:55:
[...]
Het is al wat beter dan de Downloadlijst op de Store, maar ziet er nog altijd behoorlijk amateuristisch uit.
Lijst van je gespeelde games is alleszins onvolledig bij mij. Al ziet het er gewoon naar uit dat ze maar 1 jaar teruggaan in de tijd of zo, want oudste game in die lijst is van 3 oktober 2019.
Ook zie ik nergens DLCs staan. Gaan die dan de facto ook mee gedownload worden als je een spel downloadt ? Via de Store kun je nog zelf aangeven welke DLCs je ook installeert.
Vraag me ook af wat ze gaan doen met de Downloadlijst op de Store voor PS4 games. Ik vrees dat die daar gaan verdwijnen, wat wel wat balen zou zijn, want ik gebruik heel vaak die PSDLE plugin voor Chrome. En als die daar gaan verdwijnen, zie ik het ook somber in voor het beheer van mijn PS3 library. Is beetje off-topic in deze thread, maar ik ga alvast eens gaan bekijken hoe ik enkele HDD images kan maken van mijn PS3 zodat ik zeker al mijn games ook gearchiveerd heben niet afhankelijk ben van wat Sony er uiteindelijk mee gaat aanvangen.
Ik vraag me af waar je nu de games kan verwijderen uit je library, staan zoveel games in die ik gewoon nooit meer ga doen die wil ik weg hebbenbram1984 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 10:58:
[...]
Ik zie dit echt voor het eerst (in een browser althans). Want wanneer gebruik je dit?
Ik heb echt nog nooit de Store op de console zelf gebruikt, noch op de PS3, noch op de PS4. Al mijn aankopen, alsook het opstarten van een download, deed ik via de website.bram1984 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 10:58:
[...]
Ik zie dit echt voor het eerst (in een browser althans). Want wanneer gebruik je dit?
De Store op de PS3 is dramatisch slecht/traag, met scherpe geluidjes (precies of er digitale clipping gebeurt) waar ik rillingen van krijg. Die van de PS4 vond ik al niet veel beter. En een website kan ik van overal benaderen. Vorig jaar nog op mijn verjaardag games gekocht toen we in het buitenland op vakantie waren
Op zijn minst kan je nu wel zoeken op library.ps.com. Via de oude store.ps.com kun je niet eens zoeken. Zeer plezant als je downloadlijst 1341 items bevatG.Scholtens schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 11:08:
[...]
Ik vraag me af waar je nu de games kan verwijderen uit je library, staan zoveel games in die ik gewoon nooit meer ga doen die wil ik weg hebben
Geen idee eigenlijk. Stoor ik me ook niet aan.G.Scholtens schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 11:08:
[...]
Ik vraag me af waar je nu de games kan verwijderen uit je library, staan zoveel games in die ik gewoon nooit meer ga doen die wil ik weg hebben
Ik doe ook al mijn aankopen via de website of PS iOS app. Maar dit is toch net de store? Lijkt meer op je totale library. Maar daar kom ik ook vrijwel nooit. Alleen soms op de console zelf.Twixie schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 11:08:
[...]
Ik heb echt nog nooit de Store op de console zelf gebruikt, noch op de PS3, noch op de PS4. Al mijn aankopen, alsook het opstarten van een download, deed ik via de website.
De Store op de PS3 is dramatisch slecht/traag, met scherpe geluidjes (precies of er digitale clipping gebeurt) waar ik rillingen van krijg. Die van de PS4 vond ik al niet veel beter. En een website kan ik van overal benaderen. Vorig jaar nog op mijn verjaardag games gekocht toen we in het buitenland op vakantie waren.
Ik ben eigenlijk niet zeker of ik je goed begrijp/begreep. Hierboven had je het dus over die library.ps.com die je voor het eerst zag ? Lijkt me ook logisch, want die is nieuw, toch ?bram1984 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 11:27:
[...]
Ik doe ook al mijn aankopen via de website of PS iOS app. Maar dit is toch net de store? Lijkt meer op je totale library. Maar daar kom ik ook vrijwel nooit. Alleen soms op de console zelf.
Maar je hebt wel gelijk, dat is gewoon een library en geen Store, dus de web Store zoals die vandaag bestaat blijft nog nodig, al vermoed ik dat die ook wel op de schop zal gaan op het moment dat ze PS5 games gaan aanbieden en PS3 niet langer gaan aanbieden. Dan is het afwachten hoe de Downloadlijst daar er uit zal zien, want die is natuurlijk overbodig met die library.ps.com site.
@bram1984 ik stoor me er ook niet aan, mag zag net dat het behoorlijk wat instaat.bram1984 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 11:27:
[...]
Geen idee eigenlijk. Stoor ik me ook niet aan.
[...]
Ik doe ook al mijn aankopen via de website of PS iOS app. Maar dit is toch net de store? Lijkt meer op je totale library. Maar daar kom ik ook vrijwel nooit. Alleen soms op de console zelf.
Game demos, plus games die je nooit gaat spelen etc Denk als ik het kan opschonen, eens ff rustig naar kijken binnenkort
Wolfenstein II en dishonored 2 staan er bijvoorbeeld in. Ik heb deze games echter niet digitaal. Dit zijn demoversies, maar dat wordt nergens aangegeven. Je ziet pas dat het een demo is wanneer je het ding downloadt en effectief opstart.
Maar er zijn ook foutjes opgelost. Vroeger stonden er bij mij random ook wat fysieke games tussen zoals Death Stranding. Of er stond dat ik de digital deluxe edition van GoW heb (heb ik niet
Ja volgens mij is dat gewoon alles wat je ooit gekocht hebt en waarvoor een licentie aan jouw naam gekoppeld staat. Ik zou daar persoonlijk niks van willen weggooien.G.Scholtens schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 11:34:
[...]
@bram1984 ik stoor me er ook niet aan, mag zag net dat het behoorlijk wat instaat.
Game demos, plus games die je nooit gaat spelen etc Denk als ik het kan opschonen, eens ff rustig naar kijken binnenkort
Er is een tab die 'gekocht' heetTwixie schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 11:48:
Het is overigens ook wel belachelijk dat ze wel een sectie voorzien voor je PS Plus games, maar géén sectie voor allesbehalve je PS Plus games. Ik zou toch denken dat je meer geinteresseerd bent in je eigen gekochte games dan in je PS Plus games.
Dat gekocht tabblad bevat ook ps+ en demo's en dat soort zaken. Is wel irritant ja. Ideaal is het nog nietnioz schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 12:12:
[...]
Er is een tab die 'gekocht' heetmaar ik denk dat je die zelf ook wel gespot hebt, dus ik ben wel benieuwd naar wat voor tab je nog graag zou willen zien?
[ Voor 3% gewijzigd door Anton.net op 14-10-2020 12:16 ]
Zie ook:ZeroY85 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 12:07:
De remote play app op iOS heeft een update ontvangen in de App Store [Afbeelding]
https://blog.playstation....ate-8-00-launching-today/
Updates to Remote Play App on Mobile and PC
At the same time as 8.00, the existing PS4 Remote Play app on mobile (iOS/Android), Windows PC and Mac, will change its name to PS Remote Play, and the option to connect to PS5 will be added. You’ll need to sign in to PSN from your PS5 to be able to access the feature, so sit tight until PS5 launches this November!
Denk voor de (pre)viewers die (ook) dit willen kunnen doen, terwijl er nog embargo is.ZeroY85 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 12:07:
De remote play app op iOS heeft een update ontvangen in de App Store [Afbeelding]
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Ah, ok, die stonden er bij mij niet tussen en zijn alleen onder de PS+ tab te vinden. Maar ik heb dan ook al 1 of 2 jaar (of wellicht langer?) geen PS+ meer en dus ook geen PS+ games meer 'gekocht'. Dus misschien heeft die termijn er iets mee te maken?Anton.net schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 12:15:
[...]
Dat gekocht tabblad bevat ook ps+ en demo's en dat soort zaken. Is wel irritant ja. Ideaal is het nog niet
Maar dan snap ik de klacht wel ja
Wat Anton dus zegt: die Gekocht tab bevat óók de PS Plus games. Er is geen plaats waar je de games kunt zien die jij ook écht gekocht hebt, of beter: waarvoor jij een niet-eindigende licentie voor hebt. PS Plus games horen eigenlijk helemaal niet onder Gekocht, want je koopt ze niet, je huurt ze als het ware via je PS+ abonnement.nioz schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 12:12:
[...]
Er is een tab die 'gekocht' heetmaar ik denk dat je die zelf ook wel gespot hebt, dus ik ben wel benieuwd naar wat voor tab je nog graag zou willen zien?
Ik zit nog te twijfelen tussen deze en de Optoma UHD42. Wat was voor jou de reden om voor deze te kiezen?Denman schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 09:58:
[...]
Epson EH-TW7100
Ik wilde (uiteraard) een beamer met een lage inputlag voor de games. Ik merk 0 verschil met mijn OLED beneden, ook in online shooters. Gebruik 'm voor games, maar kijk ook graag films en daar presteert deze wat mij betreft ook meer dan prima!
Mijn zorg zit hem ook wel deels in audio - Ik maak gebruik van Sonos voor mijn 5.1 opstelling en moet dus of een 4K HDMI audio extractor hebben, of een beamer met (e)Arc. Ik baal best wel dat de SPDIF weg is dus.
PoSh Fan? Automation? RMM? blog - op zoek naar een nieuwe job? kijk dan hier.
Je moet voor Remote Play inloggen met je PSN account. Blijkbaar was het dan teveel moeite om eerst te checken welke consoles je überhaupt hebt ?!ZeroY85 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 12:07:
De remote play app op iOS heeft een update ontvangen in de App Store
Allemaal kleine dingen die me doen beseffen dat ook het PS5 eco-systeem vol met idiote bugs/quirks gaat zitten
Heb getest, ik was nog niet ingelogd. Als je dat wel bent staat je PS4 als default connectie en kan je kiezen voor andere verbindingen.Twixie schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 12:26:
[...]
Je moet voor Remote Play inloggen met je PSN account. Blijkbaar was het dan teveel moeite om eerst te checken welke consoles je überhaupt hebt ?!![]()
Allemaal kleine dingen die me doen beseffen dat ook het PS5 eco-systeem vol met idiote bugs/quirks gaat zitten.
Raar, ik heb namelijk ook getest, en bij mij komt hij beide tonen. Klik op PS5 komt hij direct zeggen dat hij die niet kan vinden. Bij PS4 probeert hij wel te verbinden (al mislukt het uiteindelijk - not sure why, normaal werkt dat altijd).ZeroY85 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 12:29:
[...]
Heb getest, ik was nog niet ingelogd. Als je dat wel bent staat je PS4 als default connectie en kan je kiezen voor andere verbindingen.
Voor zover ik weet staan er nog helemaal geen PS5 games in de Nederlandse store.biertje79 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 12:28:
Ik wil de digitale versie van demon’s souls Pre-orderen, maar zie de optie niet. Kijk ik erover heen of is het gewoonweg nog niet mogelijk?
Ik denk dat ik Demon's Souls meteen even meepik als ik mijn MM pre-order kan ophalen. Dan zit ik voorlopig in ieder geval gebeiteld.
De 19e gaat de psn store, desktop version, veranderd worden, dan zullen er ook eindelijk PS5 games tussen staan neem ik aan.biertje79 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 12:28:
Ik wil de digitale versie van demon’s souls Pre-orderen, maar zie de optie niet. Kijk ik erover heen of is het gewoonweg nog niet mogelijk?
Ja die staat ook al in de pre-order. Dus dan heb ik Demon's Souls, Miles Morales, Spider-Man Remastered en Astro's Playroom en mijn PS4 backlog. In principe hoef ik het komende jaar niks meer te kopen dan met het tempo waarop ik games uitspeel.Tricto schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 12:38:
Ik ga voor spider man. Denk ook wel gewoon de ultimate edition.. Nog een keer door die game heen is geen straf. Daarnaast heb ik een pre order staan voor Planet Coaster. Toen de game uitkwam draaide die voor geen meter op mn GTX970. Ben benieuwd hoe het speelt op de PS5.
Ik vraag me af hoe deze boss eruit gaat zien:bram1984 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 12:35:
[...]
Voor zover ik weet staan er nog helemaal geen PS5 games in de Nederlandse store.
Ik denk dat ik Demon's Souls meteen even meepik als ik mijn MM pre-order kan ophalen. Dan zit ik voorlopig in ieder geval gebeiteld.
YouTube: Demon's Souls 4K: Storm King Boss Fight #15
Kan me herinneren dat m'n mind echt blown was toen ik die boss zag.
Haha ja. Ik speel 2 max 3 games uit per jaar. Ben ook wel benieuwd naar GoT op de PS5. Ben nu nog in ACT 2. Verder kijk ik erg uit naar Rathet en Kena.bram1984 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 12:42:
[...]
Ja die staat ook al in de pre-order. Dus dan heb ik Demon's Souls, Miles Morales, Spider-Man Remastered en Astro's Playroom en mijn PS4 backlog. In principe hoef ik het komende jaar niks meer te kopen dan met het tempo waarop ik games uitspeel.
Godfall hield je ook met een schuin oog in de gaten, toch?bram1984 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 12:42:
[...]
Ja die staat ook al in de pre-order. Dus dan heb ik Demon's Souls, Miles Morales, Spider-Man Remastered en Astro's Playroom en mijn PS4 backlog. In principe hoef ik het komende jaar niks meer te kopen dan met het tempo waarop ik games uitspeel.
Ik wil natuurlijk wel de “Zeis des doods”bram1984 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 12:35:
[...]
Voor zover ik weet staan er nog helemaal geen PS5 games in de Nederlandse store.
https://www.playstation.com/nl-nl/games/demons-souls/
ik heb de uhd42 en ben daar heel blij mee. wel met 4k hdmi extractor voor het geluid idd.TeGek schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 12:22:
[...]
Ik zit nog te twijfelen tussen deze en de Optoma UHD42. Wat was voor jou de reden om voor deze te kiezen?
Mijn zorg zit hem ook wel deels in audio - Ik maak gebruik van Sonos voor mijn 5.1 opstelling en moet dus of een 4K HDMI audio extractor hebben, of een beamer met (e)Arc. Ik baal best wel dat de SPDIF weg is dus.
beneden staat een lg c8 maar de beamer vind ik fijner gamen dan de tv.
[ Voor 6% gewijzigd door jongf7 op 14-10-2020 13:03 ]
Its a very long interview with harware vp of mechanical and thermal for ps5 :
He goes into detail as to why he started developing the liquid metal application method research for ps5 more than 2 years ago .
"I really wanted to use liquid metal as a heat conductor. It took a lot of determination and preparation. Sony Interactive Entertainment's (SIE) PlayStation 5 (PS5) console is scheduled to launch in November 2020, and Yasuhiro Otori, who is responsible for the mechanical and thermal design of the console, has been working on the PS5 This is how he describes his thoughts on the technology that played a key role in making the He has been involved in the design of the PlayStation since the PS2, and appeared himself in the PS5 disassembly video released by SIE on October 7, 2020, to work and explain the process.
Why did we liquid metal in TIM?
Preparations for the adoption of liquid metal TIM began more than two years ago, when the configuration/clocks and shape of the PS5 hardware was decided. In addition to the design, we began to consider various aspects of the adoption of liquid metal TIM, from the manufacturing process to procurement. They decided to use liquid metal TIM because the main processor (SoC) had a high operating frequency, but the die was small and the thermal density was "very high" (Mr. Otori). The heat density of the SoC, especially during gaming, is "much higher" (he said) than the PS4. That's because the PS5's SoC "basically runs at almost full power during gaming" (he says). As a result, TDP (Thermal Design Power) values and the amount of heat generated during gaming are "about the same". On the other hand, it is rare for a PS4 SoC to operate at the very edge of TDP, and even when gaming, it generates only a few percent of its TDP.
The reason for the small size of the SoC die is that die size is directly related to cost and yield. In other words, the smaller the die size, the lower the cost and the more difficult it is for defects to enter the die, which leads to higher yields.
Liquid metal TIM is more expensive than conventional thermal conductors such as thermal grease. However, when considering the thermal design of electronic devices, the more effort is put into cooling close to the heat source, the "better the cost performance" (Mr. Otori). This is because if heat can be recovered efficiently near the heat source, there is no need to spend money on heat sinks and cooling fans. On the other hand, if thermal grease is used, an expensive heat sink with high cooling performance is required.
In other words, even if we use liquid metal TIM, which leads to higher costs, we can reduce the total cost of cooling as a result," says Otori. The speed of the cooling fan can also be reduced, which reduces noise. In other words, the use of liquid metal TIM "makes sense in terms of cost and quietness" (Mr. Otori).
although TIM is used in mobile phone base stations and other devices, its use in consumer applications is limited to a limited number of notebook computers and "overclockers," which are enthusiasts who increase the operating frequency of processors. .
Therefore, the company has taken measures to address these issues so that it can be used in game consoles that are mass-produced in quantities ranging from several million units to more than 10 million units per year. For example, a sealed structure was adopted to prevent leakage of the liquid metal TIM. This structure is patented, although it would be obvious if it were to be disassembled and seen. Above all, there is a lot of manufacturing know-how, such as how to apply and automate liquid metal TIM, that is not obvious just by looking at it," said Otori. For example, liquid metal TIM is applied by an automated machine, but "it's a different method than conventional grease," according to Mr. Otori. We cooperated with material manufacturers to realize this liquid metal TIM. The company claims to have added customizations based on existing products.
Wel vervelend dat de app dit niet automatisch doet inderdaad. Ik vergeet ook altijd welke consoles ik heb. Irritant dat als ik op het PS5-icoontje klik, ik er dan pas achter kom dat ik nog helemaal geen PS5 heb.Twixie schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 12:26:
[...]
Je moet voor Remote Play inloggen met je PSN account. Blijkbaar was het dan teveel moeite om eerst te checken welke consoles je überhaupt hebt ?!![]()
Allemaal kleine dingen die me doen beseffen dat ook het PS5 eco-systeem vol met idiote bugs/quirks gaat zitten.
:strip_exif()/f/image/HGOUYiXC1KwLgHCxwbdVEM17.jpg?f=fotoalbum_large)
Op de pc wat meer info over HDR.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/cEdMeBDJ2izmirNiuPvzDAnB.jpg?f=user_large)
Hopelijk voegen ze later nog andere resoluties toe aan zowel de mobiele als PC/Mac versie.
[ Voor 59% gewijzigd door Recon24 op 14-10-2020 13:17 ]
Ja moet toch keuzes maken. Wat een luxe launch.Ambition88 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 12:49:
[...]
Godfall hield je ook met een schuin oog in de gaten, toch?
Geen last minute reactie dus. Verrassend.Recon24 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 13:03:
Interview with Otori for PS5 thermal design (PS5 clocks were set at 2.23 ghz more than 2 years ago)
[...]
Oh, ik gewoon de "Zeis des ouderwetsch gras ende graan maaien"biertje79 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 13:00:
[...]
Ik wil natuurlijk wel de “Zeis des doods”
Daar moet je deze editie voor hebben, helaas momenteel alleen voor PS4 beschikbaar.poor Leno schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 13:21:
[...]
Oh, ik gewoon de "Zeis des ouderwetsch gras ende graan maaien"
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben
Die staat niet in de lijst met niet werkende games dus die draait ook gewoon in BC op de PS5Bas170 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 13:57:
[...]
Daar moet je deze editie voor hebben, helaas momenteel alleen voor PS4 beschikbaar.
Kan niet wachten, dat word sowieso de eerste game die op de PS5 komt hier (na Astrobot)
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
Back compat 4K120fps met ray tracing. Dan haal ik hem.Bas170 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 13:57:
[...]
Daar moet je deze editie voor hebben, helaas momenteel alleen voor PS4 beschikbaar.
Goh, nu al?Poulske schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 14:13:
Eindelijk zijn we straks af van 2 verschillende PS apps. De Messages app wordt in de PlayStation app geïntegreerd.
[Afbeelding]
Niet dat ik het veel gebruikte, maar dat werd wel tijdPoulske schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 14:13:
Eindelijk zijn we straks af van 2 verschillende PS apps. De Messages app wordt in de PlayStation app geïntegreerd.
[Afbeelding]
Volgend jaar jaDoubleDutch schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 14:25:
Weet iemand of je Cyberpunk voor de PS5 in een PS5 hoesje kunt kopen?
ze zullen nog wel iets in petto hebben om iedereen nog meer te hypen voor release day. Persoonlijk denk ik dat UI niet iets is waar het grote publiek wild van wordt, natuurlijk wel enkele tweakersKalder schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 14:38:
Denken jullie dat er vandaag nog iets groots vanuit PlayStation komt? Zoals een UI reveal? Vorige week stond rond 14.00u ineens die teardown online. Had gehoopt dat we vandaag iets van de UI zouden zien, maar misschien bewaren ze dat nog even omdat dat eigenlijk het enige is wat er nog echt te onthullen valt.
Denk dat ze met name meer gameplay en BC gameplay laten zien en daarnaast de ongecensureerde hands-on next-gen games.
Ik vermoed wel dat ze de UI reveal doen voordat ze de reviewers een shipment sturen. Die vallen eerst onder embargo, maar een UI leak kan heel makkelijk gedaan zijn dan. Of deze versies hebben geen UI zoals de testversies, maar dat lijkt mij ook vreemd?Kalder schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 14:38:
Denken jullie dat er vandaag nog iets groots vanuit PlayStation komt? Zoals een UI reveal? Vorige week stond rond 14.00u ineens die teardown online. Had gehoopt dat we vandaag iets van de UI zouden zien, maar misschien bewaren ze dat nog even omdat dat eigenlijk het enige is wat er nog echt te onthullen valt.
Volgens de burgerking tweet komt er morgen wat,de geluiden die in het filmpje te horen zijn hebben wel wat met het opstarten van de UI te maken.Kalder schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 14:38:
https://twitter.com/Burge.../1315790046289694720?s=20
Heb je daar een bron van? Want het kan natuurlijk ook gewoon BK geweest zijn die zelf een geluidje verzonnen hebben.DoubleDutch schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 15:00:
[...]
Volgens de burgerking tweet komt er morgen wat,de geluiden die in het filmpje te horen zijn hebben wel wat met het opstarten van de UI te maken.
Scroll even paar pagina's terug. Iemand heeft dan ook nog eens het officiële opstart-filmpje gepost en het geluidsfragmentje is identiek.Kalder schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 15:04:
[...]
Heb je daar een bron van? Want het kan natuurlijk ook gewoon BK geweest zijn die zelf een geluidje verzonnen hebben.
YouTube: PS5 Start Screen & Playstation 5 Console Revealed!Kalder schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 15:04:
[...]
Heb je daar een bron van? Want het kan natuurlijk ook gewoon BK geweest zijn die zelf een geluidje verzonnen hebben.
Dit was onderdeel van de livestream in juni.
[ Voor 6% gewijzigd door Ridicuul op 14-10-2020 15:08 ]
This is absolutely ridiculous
Was hier eerder in de topic geplaatst, maar zou het wel erg vreemd vinden als een groot bedrijf als BK hier mee gaat lopen faken toch? 🤔Kalder schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 15:04:
[...]
Heeft dus niets met de UI te maken.
Hier zelfs een promotieposter daarvoor:
https://www.reddit.com/r/...on_5s_upcoming_promo_buy/
En de FAQ:
https://www.bk.com/ps5-sweeps
[ Voor 36% gewijzigd door Poulske op 14-10-2020 15:11 ]
Geen idee, er gebeuren gekkere dingen. Maar zou het ook raar vinden dat Sony een bedrijf als BK dat laat teasen. Maar het kan idd, lijkt me alleen wel raar.DoubleDutch schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 15:08:
[...]
Was hier eerder in de topic geplaatst, maar zou het wel erg vreemd vinden als een groot bedrijf als BK hier mee gaat lopen faken toch? 🤔
Weer zo'n lekkere USA-only winactie:Poulske schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 15:10:
Sony en BK hebben vandaag aangegeven dat het om een actie gaat waarmee je bij aanschaf van burgers PS5 prijzen kunt winnen.
Heeft dus niets met de UI te maken.
Hier zelfs een promotieposter daarvoor:
https://www.reddit.com/r/...on_5s_upcoming_promo_buy/
En de FAQ:
https://www.bk.com/ps5-sweeps
1. ELIGIBILITY: The Promotion is open only to legal residents of the 48 contiguous United States (excluding Hawaii and Alaska) and the District of Columbia
Fuck, kom je nou mee aan..Bas170 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 15:54:
[...]
Weer zo'n lekkere USA-only winactie:
[...]
poor Leno schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 16:04:
[...]
Fuck, kom je nou mee aan..
[Afbeelding]
Pannenkoek HamburgerPromotion begins on October 15, 2020 at 9:00 AM
Wordt dan toch veel chips eten in plaats van burgers.Bas170 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 15:54:
[...]
Weer zo'n lekkere USA-only winactie:
[...]
Wel een stuk slechter voor de lijn:Raem schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 16:05:
[...]
Wordt dan toch veel chips eten in plaats van burgers.
pappa.. wat eten we vandaag? zelfde als gister Door eet oos!. dus eet ff door.Bas170 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 16:11:
[...]
Wel een stuk slechter voor de lijn:
[Afbeelding]
Valt wel mee, een Whopper weegt 274 gram.Bas170 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 16:11:
[...]
Wel een stuk slechter voor de lijn:
[Afbeelding]
Een zak Doritos 185 gram.
het ontloopt elkaar niet veel
[ Voor 6% gewijzigd door Meekoh op 14-10-2020 16:16 ]
Computer says no
Ik lees het Twentse accent erin door. Onmeunig mooooiFlghter1982 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 16:13:
[...]
pappa.. wat eten we vandaag? zelfde als gister Door eet oos!. dus eet ff door.
Papa be like:Flghter1982 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 16:13:
[...]
pappa.. wat eten we vandaag? zelfde als gister Door eet oos!. dus eet ff door.
Vergeet de sla, tomaat, augurk op de burger niet.Meekoh schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 16:13:
[...]
Valt wel mee, een Whopper weegt 274 gram.
Een zak Doritos 185 gram.
het ontloopt elkaar niet veel
Blijft vet, die koeling met liquid metal, big ass fan en big ass heatsink. Als het doet wat belooft en verwacht, gaan we een hele rustige console krijgen.
Ik vond zijn punt van een te warme nvme door plaatsing raar. Er wordt toch koele lucht langs naar binnen getrokken op die plek en de warmte wordt er toch aan de andere kant weggeblazen?bram1984 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 16:31:
[...]
Blijft vet, die koeling met liquid metal, big ass fan en big ass heatsink. Als het doet wat belooft en verwacht, gaan we een hele rustige console krijgen.
Je geen idee. Lucht intake zit er toch pal naast? En volgens mij kan je er ook drives met een heatsink in doen. We zien het vanzelf.Kenny_026 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 16:33:
[...]
Ik vond zijn punt van een te warme nvme door plaatsing raar. Er wordt toch koele lucht langs naar binnen getrokken op die plek en de warmte wordt er toch aan de andere kant weggeblazen?
Ik vond hem in het algemeen wel wat sceptisch. Ik kon me niet helemaal aan de indruk onttrekken dat er lichte irritatie was dat ze hem nog niet zelf hebben kunnen onderzoeken (en als het geen irritatie was, dan op z'n minst de sterke wens). "but it's surely a matter of time, right?".bram1984 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 16:38:
[...]
Je geen idee. Lucht intake zit er toch pal naast? En volgens mij kan je er ook drives met een heatsink in doen. We zien het vanzelf.
Dat vind ik overigens ook niet heel gek, nu kunnen ze tenslotte weinig onderzoeken en alleen maar een reactie plaatsen. Ik heb ze wel eens enthousiaster gezien bij DF
Terugkijkend naar de originele video zie ik geen gaten of openingen waardoor lucht van de fan naar het compartiment van de extra nvme drive kan bewegen. De nvme drive lijkt (nadruk op lijkt) in een eigen afgesloten compartiment te zitten waar wel genoeg ruimte lijkt te zitten voor een koelblok maar ik zo 123 geen optie zie voor airflow vanaf de fan.Kenny_026 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 16:33:
[...]
Ik vond zijn punt van een te warme nvme door plaatsing raar. Er wordt toch koele lucht langs naar binnen getrokken op die plek en de warmte wordt er toch aan de andere kant weggeblazen?
Wat wel een mooie detail is dat er verschillende schroefgaten aanwezig zijn voor 30mm, 42mm, 60mm en 80mm nvme drives.
Tja, ze hadden in een week tijd 8.2 miljoen views kunnen hebben en dus stiekem gehoopt dat Sony ze net als MS een unit zou sturen. Dat proefde je ook al aan de reactie van Alex. Die was heel erg zuur. Je kan niet alles hebben.nioz schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 16:53:
[...]
Ik vond hem in het algemeen wel wat sceptisch. Ik kon me niet helemaal aan de indruk onttrekken dat er lichte irritatie was dat ze hem nog niet zelf hebben kunnen onderzoeken (en als het geen irritatie was, dan op z'n minst de sterke wens). "but it's surely a matter of time, right?".
Dat vind ik overigens ook niet heel gek, nu kunnen ze tenslotte weinig onderzoeken en alleen maar een reactie plaatsen. Ik heb ze wel eens enthousiaster gezien bij DF.
Dat zal ongetwijfeld mee hebben gespeeld en dan helpt het helemaal niet dat de directe concurrent wel open kaart speelde en rechtstreeks antwoord gaf op vragen tijdens de teardown. Buiten de video en de informatie die daaruit gekomen is is er nog zoveel materiaal om mee te werken.nioz schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 16:53:
[...]
Ik vond hem in het algemeen wel wat sceptisch. Ik kon me niet helemaal aan de indruk onttrekken dat er lichte irritatie was dat ze hem nog niet zelf hebben kunnen onderzoeken (en als het geen irritatie was, dan op z'n minst de sterke wens). "but it's surely a matter of time, right?".
Dat vind ik overigens ook niet heel gek, nu kunnen ze tenslotte weinig onderzoeken en alleen maar een reactie plaatsen. Ik heb ze wel eens enthousiaster gezien bij DF.
Het woord "Xbox" werd wel opvallend vaak gebruikt in de video. Niet zo vaak als Intel het woord "AMD" gebruikte in hun laatste 11th gen CPU press stream
- the less stamina a player has, the more resistance you will feel on the Sprint trigger
- feel the different types of impact with the haptic feedback (slight bump, hard hit, etc.)
- 'feel the stamina' of players
Hij mag toch een kritische kanttekening plaatsen? Of kan dat tegenwoordig ook al niet meer?Kenny_026 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 16:33:
[...]
Hij en menig ander journalist zijn gewoon nog niet geheel overtuigd, vandaar dat hij een paar voorzichtige en kleine op- en aanmerkingen maakt en de redenen hiervoor zijn o.a. dat PS5 tot dusverre alleen onder volledig gecontroleerde omstandigheden in Japan aan enkele influencers ter beschikking is gesteld en er relatief weinig toelichting is gegeven rondom de technische specs.
Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements
Alles mag.ariekanari schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 17:14:
[...]
Hij mag toch een kritische kanttekening plaatsen? Of kan dat tegenwoordig ook al niet meer?
Hij en menig ander journalist zijn gewoon nog niet geheel overtuigd, vandaar dat hij een paar voorzichtige en kleine op- en aanmerkingen maakt en de redenen hiervoor zijn o.a. dat PS5 tot dusverre alleen onder volledig gecontroleerde omstandigheden in Japan aan enkele influencers ter beschikking is gesteld en er relatief weinig toelichting is gegeven rondom de technische specs.
Maarja, als je ziet hoeveel werk en ontwerp/detail in de rest van het apparaat zit, dan mag je er wel van uitgaan dat het wel snor zit
Lijkt me stug dat de persoon die het vakje mocht ontwerpen er zo bij stond
Daarmee kan je iedere discussie doodslaan en zouden er nooit producten met design fouten op de markt komen.poor Leno schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 17:22:
[...]
Alles mag.
Maarja, als je ziet hoeveel werk en ontwerp/detail in de rest van het apparaat zit, dan mag je er wel van uitgaan dat het wel snor zit
Lijkt me stug dat de persoon die het vakje mocht ontwerpen er zo bij stond
[Afbeelding]
Als ik zeg raar dan bedoel ik gewoon dat ik het niet snap. Hij mag zo kritisch zijn als ie zelf wilt.ariekanari schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 17:14:
[...]
Hij mag toch een kritische kanttekening plaatsen? Of kan dat tegenwoordig ook al niet meer?
Huh? Ik had van een aantal leden hier begrepen dat de haptic feedback en de triggers alleen door first party studios gebruikt zouden worden.bram1984 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 17:12:
NBA2K DualSense features.![]()
- the less stamina a player has, the more resistance you will feel on the Sprint trigger
- feel the different types of impact with the haptic feedback (slight bump, hard hit, etc.)
- 'feel the stamina' of players
Het is natuurlijk wel even afwachten hoe het er bijvoorbeeld over 1 of 2 jaar uitziet. De touchpad werd in het begin ook regelmatig gebruikt in games, daarna niet meer zo. Terwijl ik het bijvoorbeeld in Ghost of Tsushima best goed vind werken.Raem schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 17:37:
[...]
Huh? Ik had van een aantal leden hier begrepen dat de haptic feedback en de triggers alleen door first party studios gebruikt zouden worden.
Maar ik denk dat de hoge nauwkeurigheid van de haptic feedback en de triggers in potentie wel veel meer kunnen toevoegen aan de immersion tijdens het spelen, dus hopelijk is het redelijk eenvoudig te implementeren voor developers.
Zat er aan de kant van de ventilator geen kleine opening waar lucht doorheen gaat? Ik meende dat te zien, maar ik kan me vergissen.Caayn schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 16:57:
[...]
Terugkijkend naar de originele video zie ik geen gaten of openingen waardoor lucht van de fan naar het compartiment van de extra nvme drive kan bewegen. De nvme drive lijkt (nadruk op lijkt) in een eigen afgesloten compartiment te zitten waar wel genoeg ruimte lijkt te zitten voor een koelblok maar ik zo 123 geen optie zie voor airflow vanaf de fan.
Wat wel een mooie detail is dat er verschillende schroefgaten aanwezig zijn voor 30mm, 42mm, 60mm en 80mm nvme drives.
Wat die kerel van DF nog opmerkte, is dat het klepje misschien als koelblok werkt en dacht zelf nog aan eventuele pads op het klepje.
Ik vind de ophef over de steun van de PS5 wel nogal neukerig. Ik heb er geen problemen mee dat deze geschroefd kan worden. Liever dat, dan plastice clips. De keuze voor die glossy band op het midden, vind ik dan weer iets minder.
Ja sommige mensen zijn als de dood om een schroevendraaier aan te raken. En die gaan iedere week hun PS5 anders neerzetten, dus ja, lastig verhaal en zo.Mosin schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 18:03:
[...]
Zat er aan de kant van de ventilator geen kleine opening waar lucht doorheen gaat? Ik meende dat te zien, maar ik kan me vergissen.
Wat die kerel van DF nog opmerkte, is dat het klepje misschien als koelblok werkt en dacht zelf nog aan eventuele pads op het klepje.
Ik vind de ophef over de steun van de PS5 wel nogal neukerig. Ik heb er geen problemen mee dat deze geschroefd kan worden. Liever dat, dan plastice clips. De keuze voor die glossy band op het midden, vind ik dan weer iets minder.
Zonder gekheid, ik vind het wel een kek dingetje. Ingenieus, compartimentjes voor schroefje en afdek klepje. Zo'n stand moet je er normaal altijd bij kopen. Met een beetje mazzel zit 'ie al in de rechtop stand in de doos, dan hoef ik helemaal niks te doen.
Caayn schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 17:23:
[...]
Daarmee kan je iedere discussie doodslaan en zouden er nooit producten met design fouten op de markt komen.
Wel even in t juiste perspectief bekijken he. Als het over het schroefje in de baseplate zou gaan dan heb je een punt.
Maar de hele unique selling point van het ding is júist de fantastische koeling EN de SSD. Er is notabene nog extra nadruk gelegd op hoe belangrijk is dat de expansion SSD van gelijke snelheid, formaat, blabla, moet zijn etc..
En dan denk jij dat ze vervolgens uitgerekend op dát punt zo'n fuck-up gaan maken? Bij de koeling van de expansion SSD?
Nope
Mehbram1984 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 18:22:
Ik heb nog niet gekeken, dus nog geen oordeel. Krijgen jullie zo.
[YouTube: Assassin’s Creed Valhalla: Deep Dive Trailer | Ubisoft [NA]]
Het zal wel aan mij liggen maar ik word er niet meer warm van.. Zowel grafisch als gameplay niet..
Dit voelt voor mij niet meer als AC, maar dat deden Origins en Odyssey ook niet
Hier is trouwens een livestream van Valhalla gameplay:
Ik moet zeggen dat het er vele malen beter uit ziet dan wat ik tot nu toe gezien heb. Mooie landschappen en brute finishers. Het is alleen erg georchestreerd allemaal, dus het ziet er heel smooth uit. Ik ga eens even die livestream bekijken. Als de sidequests nu nog verbeterd zijn en de boel is allemaal iets volwassener dan Odyssey, dan heb ik lichte interesse.poor Leno schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 18:34:
[...]
Meh
Het zal wel aan mij liggen maar ik word er niet meer warm van.. Zowel grafisch als gameplay niet..
Dit voelt voor mij niet meer als AC, maar dat deden Origins en Odyssey ook niet![]()
Hier is trouwens een livestream van Valhalla gameplay:
[YouTube: Assassin’s Creed Valhalla: New Gameplay Walkthrough | Ubisoft [NA]]
- Chaoss
- Registratie: December 2000
- Laatst online: 12:05
Is een winactie bij Burger King niets speciaals dus.DoubleDutch schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 15:00:
[...]
Volgens de burgerking tweet komt er morgen wat,de geluiden die in het filmpje te horen zijn hebben wel wat met het opstarten van de UI te maken.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Even de gemiddelde Amerikaanse gamer motiveren om wat aan dat overgewicht te doen.Chaoss schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 18:55:
[...]
Is een winactie bij Burger King niets speciaals dus.
Dit topic is gesloten.
![]()
[font size=16]
In dit topic geen statusupdates van je bestelling, daarvoor is [PS5] Pre-order, bestellingen en levertijden
[/font]
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
:strip_exif()/f/image/uZlIQ2hKOcETkeN3xsus68TZ.jpg?f=fotoalbum_large)

:strip_exif()/f/image/nmWQJR3ixQzP7UnD1ZG6Ewot.jpg?f=fotoalbum_large)