xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
bram1984 schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 07:04:
John van DF benadrukt trouwens nogmaals dat hij goede geluiden hoort van devs.
https://www.resetera.com/...way-about-the-ps5.302165/
[...]
Waarom een link naar resetera? De site voegt niet zoveel meer toe, het is niet eens de bron in dit geval, de bron is al een keer eerder gepost in dit topic met timestap en John zelf heeft afscheid genomen van de site vanwege hun kinderachtige gedrag.
Valt weinig aan te snappen toch? Sommige exemplaren maken een teringherrie. Dat resulteert in klagende mensen.Phusebox schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 07:36:
Ik snap niet dat iedereen zo klaagt over de PS4 Pro qua geluid. Of hebben jullie allemaal de eerste versie?
Ik heb die van mij onlangs verkocht, was de 7216 revisie, en die was vrij stil eigenlijk.
ja het is ongekend wat voor herrie dat ding maakt hier... echt niet normaal.bram1984 schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 08:02:
[...]
Valt weinig aan te snappen toch? Sommige exemplaren maken een teringherrie. Dat resulteert in klagende mensen.
Ja die van mij ook. Blij dat ik vorig jaar de koelpasta vervangen heb met, jawel, liquid metal. Toen al aan het pionieren.shakespeare schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 08:03:
[...]
ja het is ongekend wat voor herrie dat ding maakt hier... echt niet normaal.
En het geheugen voorzien van nieuwe thermal pads.
Nu is het gewoon prima.
ja ik heb er de moeite niet voor genomen, had ik beter wel kunnen doen. waar haal je die liquid en hoe pas je dat toe? is er ergens een tutorial voor ?bram1984 schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 08:14:
[...]
Ja die van mij ook. Blij dat ik vorig jaar de koelpasta vervangen heb met, jawel, liquid metal. Toen al aan het pionieren.
En het geheugen voorzien van nieuwe thermal pads.
Nu is het gewoon prima.
pricewatch: Thermal Grizzly Conductonaut Liquid Metal (1 gram)shakespeare schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 08:26:
[...]
ja ik heb er de moeite niet voor genomen, had ik beter wel kunnen doen. waar haal je die liquid en hoe pas je dat toe? is er ergens een tutorial voor ?
bram1984 in "[PS4] PlayStation 4 - Deel 10"shakespeare schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 08:26:
[...]
ja ik heb er de moeite niet voor genomen, had ik beter wel kunnen doen. waar haal je die liquid en hoe pas je dat toe? is er ergens een tutorial voor ?
Hmmm ik zie in de app en in de playstation store (waar ik om de een of andere reden ineens alleen vanaf mobiel kan inloggenJesp_J schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 08:54:
Bij mij zie ik al mijn nieuwe trophy level. Ik kom zo te zien in de bronzen levels. Dat wordt nog flink wat games spelen voordat ik in zilver kom.
[Afbeelding]
https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben
https://blog.playstation....ound-coming-after-launch/We’re also in the process of working on virtual surround sound through speakers that are built into TVs. Although TV speaker virtual surround sound won’t be available on launch day for PS5, it’s still a feature we are extremely excited about, and our engineers are hard at work on bringing it to PS5 in the future.
Het bestaat nu al in principe, maar het blijft wat mij betreft een gimmick net als een soundbar. Daarmee ga je nooit een 5.1 opstelling of een headset mee evenaren.Gusev schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 09:11:
Weet niet of dit hier al langs is geweest, maar Virtual Surround Sound zou ook in de toekomst op TVs moeten werken. Geen idee of het een gimmick is zoals vele TVs al ingebouwd hebben of dat het serieuzer werk is zoals op de PlayStation blog staat:
[...]
https://blog.playstation....ound-coming-after-launch/
https://www.megekko.nl/pr...ound-TG-MP8-120-20-10-1R-shakespeare schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 08:26:
[...]
Deze zijn denk ik nog belangrijker
Twee stuks bestellen. Eentje is net te weinig.Kenny_026 schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 09:24:
[...]
https://www.megekko.nl/pr...ound-TG-MP8-120-20-10-1R-
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/yT2IRRVihHDwHmj8XHoNEVLM.gif?f=user_large)
Zeg, ik weet niet waar jullie over klagen iedere keer.
De PS5 is helemaal niet groot
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben
Ik had ze zelf precies in 8 stukjes geknipt en dat kwam mooi uitbram1984 schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 09:34:
[...]
Twee stuks bestellen. Eentje is net te weinig.
Het is alleen belangrijk dat je niet de 0.5 dikte haalt maar echt de 1. Die fout had ik wel gemaakt.
[ Voor 17% gewijzigd door Kenny_026 op 08-10-2020 09:43 ]
Maar dat is toch alleen relevant als je geen 5.1 setup hebt maar enkel stereo?Gusev schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 09:11:
Weet niet of dit hier al langs is geweest, maar Virtual Surround Sound zou ook in de toekomst op TVs moeten werken. Geen idee of het een gimmick is zoals vele TVs al ingebouwd hebben of dat het serieuzer werk is zoals op de PlayStation blog staat:
[...]
https://blog.playstation....ound-coming-after-launch/
Op mn PS3 heb ik bijvoorbeeld al 5.1 geluid met Uncharted uit 2007
Ik zou er niet teveel van verwachten.. effect is door de verschillende akoestiek per kamer ook veel lastiger te controleren.
Precies. Gewoon je el cheapo headset in je controller pluggen. Heb je een veel betere ervaring dan via je TV speakers.CyBeRSPiN schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 09:56:
[...]
Maar dat is toch alleen relevant als je geen 5.1 setup hebt maar enkel stereo?
Op mn PS3 heb ik bijvoorbeeld al 5.1 geluid met Uncharted uit 2007
Ik zou er niet teveel van verwachten.. effect is door de verschillende akoestiek per kamer ook veel lastiger te controleren.
Zo die gast heeft dan wel ziek grote handenBas170 schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 09:37:
[Afbeelding]
Zeg, ik weet niet waar jullie over klagen iedere keer.
De PS5 is helemaal niet groot
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Liquid Metal op de Pro is belangrijker dan die pads.Kenny_026 schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 09:24:
[...]
https://www.megekko.nl/pr...ound-TG-MP8-120-20-10-1R-
Ik heb daarom geen Pads gedaan (waren toen niet op voorraad) en alleen Liquid Metal, ding is nu fluisterstil. Hoor hem letterlijk nooit meer, zelfs niet in het COD menu
Kom maar eens luisteren dan. Is gewoon niet meer leuk, en nee, niet de eerste versie.Phusebox schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 07:36:
Ik snap niet dat iedereen zo klaagt over de PS4 Pro qua geluid. Of hebben jullie allemaal de eerste versie?
Ik heb die van mij onlangs verkocht, was de 7216 revisie, en die was vrij stil eigenlijk.
Had laatst iemand aan de telefoon, en die vroeg welke "takkenherrie" hij op de achtergrond hoorde.. Dat is dus mijn PS4 Pro
Je hebt nog wat te gamen. Ik heb mn pro 2 weken geleden al verkocht en zit er tot 19 november zo bij:shakespeare schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 07:03:
duurt lang nog een maand op deze boeing te spelen... je verzint het niet hoe mijn opstelling nu is. ik heb de ps4 pro in een kast staan met geluidsdempende rubber en de klep eraf. dit ding maakt zoveel herrie is ongelooflijk. ik ben te eigenwijs geweest om hem het laatste jaar te repareren. hij gaat direct naar de zolder naar mijn kids als de ps5 binnen is. eindelijk warzone op stabiele fps spelen;) lol
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Ah ok, ik heb die thermal pads gedaan en de arctic silver gebruikt. Eén ding is zeker, wat sony standaard gedaan heeft slaat nergens op.Donstil schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 10:17:
[...]
Liquid Metal op de Pro is belangrijker dan die pads.
Ik heb daarom geen Pads gedaan (waren toen niet op voorraad) en alleen Liquid Metal, ding is nu fluisterstil. Hoor hem letterlijk nooit meer, zelfs niet in het COD menu
Er is later een Red Dead bundle uitgekomen en daar zat de eerste PS4 Pro in met een Nidec fan. Die zijn stukken stiller. Weet niet of het alleen aan de fan ligt maar die consoles zijn een stuk stiller.
Is toch een extra cashflow.
Wat denken jullie?
You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before
100%Dutchzilla schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 10:22:
Aangezien de panels makkelijk los komen. Denk ik dat Sony bv met grote releases ook collector edition panels gaat uitbrengen.
Wat denken jullie?
Wisselen van frontjes en dergelijke is voor mijn gevoel hartstikke dood alleen het lijkt er wel op dat Sony hier opnieuw leven in gaat blazen inderdaad.Dutchzilla schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 10:22:
Aangezien de panels makkelijk los komen. Denk ik dat Sony bv met grote releases ook collector edition panels gaat uitbrengen.
Wat denken jullie?
Edit: Ik ben daar overigens ook niet de doelgroep voor, zou never nooit een plate kopen van een game ofz.
[ Voor 10% gewijzigd door Donstil op 08-10-2020 10:32 ]
Ja inderdaad, maar ze hebben er duidelijk van geleerd dus dat is fijnKenny_026 schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 10:22:
[...]
Ah ok, ik heb die thermal pads gedaan en de arctic silver gebruikt. Eén ding is zeker, wat sony standaard gedaan heeft slaat nergens op.
Er is later een Red Dead bundle uitgekomen en daar zat de eerste PS4 Pro in met een Nidec fan. Die zijn stukken stiller. Weet niet of het alleen aan de fan ligt maar die consoles zijn een stuk stiller.
Valt mee, het is een collectepot die iemand op reddit voor een collega heeft gemaakt:Donstil schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 10:16:
[...]
Zo die gast heeft dan wel ziek grote handen
https://www.reddit.com/r/...ift_box_for_a_colleagues/
Ja het was een grapjeBas170 schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 10:31:
[...]
Valt mee, het is een collectepot die iemand op reddit voor een collega heeft gemaakt:
https://www.reddit.com/r/...ift_box_for_a_colleagues/
Humor op het internet
De versie vanaf de CU-7200 is een stuk stiller dan de originele pro.Kenny_026 schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 10:22:
[...]
@Dutchzilla, sowieso dat Sony dat gaat doen. Kan niet wachten om er zwarte platen op te zetten die minder lang zijn.
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Eigenlijk moet deze even opnieuw gemaakt worden voor de PS5.
Hier een Sony PlayStation 4 Pro met een NIDEC fan is echt heel erg stil. Staat zelfs in een redelijk dichte kast.Segafreak83 schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 10:18:
[...]
Kom maar eens luisteren dan. Is gewoon niet meer leuk, en nee, niet de eerste versie.
Had laatst iemand aan de telefoon, en die vroeg welke "takkenherrie" hij op de achtergrond hoorde.. Dat is dus mijn PS4 Pro
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
*knip* jammer dat je dat een plaatje van een quote plaats dat heel erg 'versus' is.
[ Voor 72% gewijzigd door Geronimous op 08-10-2020 12:39 ]
Nu nog een dikke UI showcase met instant laadtijden en wat meer toelichting over BC, en we zijn nagenoeg compleet.Recon24 schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 10:55:
Hardware engineers zijn lovend over de PS5 hardware design.
[Afbeelding]
Kan me goed voorstellen dat hardware engineers onder de indruk zijn van al die kleine geniale snufjes, van de Liquid Metal, het compartment voor het schroefje tot de vaporchamber-like heatsink aan toe.Recon24 schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 10:55:
Hardware engineers zijn lovend over de PS5 hardware design.
[Afbeelding]
Maar de gemiddelde gamer maakt dat toch helemaal niks uit?
Ik ben persoonlijk niet echt fan van ieder, maar als ik toch moet kiezen geef dan dat ruimteschip maar.
Haha, dit was mijn zomer van 2000, wachtend op de PS2 en de PS1 aan een vriend verkocht.Hulleman schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 10:21:
[...]
Je hebt nog wat te gamen. Ik heb mn pro 2 weken geleden al verkocht en zit er tot 19 november zo bij:
[Afbeelding]
Gelukkig nu een Pro en launch dus houd er eentje over.
In se zijn het 2 boxen die hetzelfde doel hebben: games afspelen.
Dan kan je even goed het argument gebruiken dat het beter is om in de basis een design te hebben dat gewoon goed koelt en daardoor zeer compact is, dan een groter design dat minder goed koelt en dat moet compenseren met allerlei clever/surprising ideas en een gigantische heatsink.
*knip* versus
Wat ik maar wil zeggen is: leuk dat Sony allerlei slimme ideeën uitwerkt, maar de toekomst zal uitwijzen welke voordelen dit werkelijk gaat hebben voor het einddoel: namelijk games afspelen.
[ Voor 18% gewijzigd door Geronimous op 08-10-2020 12:42 ]
Mensen klagen wel dat kinderen gewelddadig worden van games, maar dit is nog erger.bram1984 schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 11:23:
Nog een system seller erbij.
[YouTube: Nour: Play With Your Food – PS5 Reveal 🍜 | PS5]
Hierdoor gaan ze met hun eten spelen!
[ Voor 98% gewijzigd door Geronimous op 08-10-2020 12:57 ]
Je bent nog wat vergeten:bram1984 schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 11:23:
[ Voor 102% gewijzigd door Geronimous op 08-10-2020 12:54 ]
Is het al 19 november?
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Op zich heb je gelijk, maar zo kan je natuurlijk alles wel wegzetten met dezelfde dooddoeners. Helemaal met producten die nog niet uit zijn.Anton.net schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 11:25:
Tja, leuke woorden, maar wat heb je er uiteindelijk aan dat een design 'surprising' is?
Dan kan je even goed het argument gebruiken dat het beter is om in de basis een design te hebben dat gewoon goed koelt en daardoor zeer compact is, dan een groter design dat minder goed koelt en dat moet compenseren met allerlei clever/surprising ideas en een gigantische heatsink.
*
Wat ik maar wil zeggen is: leuk dat Sony allerlei slimme ideeën uitwerkt, maar de toekomst zal uitwijzen welke voordelen dit werkelijk gaat hebben voor het einddoel: namelijk games afspelen.
[ Voor 13% gewijzigd door Geronimous op 08-10-2020 12:56 ]
*knip* offtopic, versusAnton.net schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 11:25:
Tja, leuke woorden, maar wat heb je er uiteindelijk aan dat een design 'surprising' is?
*
[ Voor 34% gewijzigd door Geronimous op 08-10-2020 12:56 ]
Verwijderd
Via HDMI toch? Zit in ieder geval geen optical out op.Verwijderd schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 11:42:
Teardown was erg interessant. Mis alleen de aansluiting voor een home cinema / soundbar op de PS5 (of ik heb het volledig gemist. Dat kan ook.)
Stoners be likebram1984 schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 11:23:
Leuk die teardown idd, maar het zegt me niet zoveelJSchut schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 11:39:
Ik ben toch wel redelijk onder de indruk van de teardown. Mooi spul. Lijkt allemaal goed over nagedacht. Geen zorgen meer over de koeling iig!
Jep. Kom je alleen wel in de problemen met tv's die geen 5.1 passthrough doen via HDMI als je de PS5 op je tv aansluit om het geluid dan via ARC op je soundbar te krijgen.Michiel_1982 schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 11:46:
[...]
Via HDMI toch? Zit in ieder geval geen optical out op.
Als je alleen scart hebt kom je ook in de problemen denk ik.CyBeRSPiN schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 11:48:
[...]
Jep. Kom je alleen wel in de problemen met tv's die geen 5.1 passthrough doen via HDMI als je de PS5 op je tv aansluit om het geluid dan via ARC op je soundbar te krijgen.
Verwijderd
De HDMI out gaat toch naar de televisie? Ik heb nu de soundbar apart via een (arc) kabeltje geloof ik aangesloten op de ps4 en via hdmi op de tv. Maar misschien moet de soundbar direct op de tv worden aangesloten op het moment dat de ps5 arriveert.Michiel_1982 schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 11:46:
[...]
Via HDMI toch? Zit in ieder geval geen optical out op.
Zo doe ik het ook, ik heb een Sonos soundbar met optical vanuit mijn TV aangesloten. Werkt voor mij prima.Verwijderd schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 11:50:
[...]
De HDMI out gaat toch naar de televisie? Ik heb nu de soundbar apart via een (arc) kabeltje geloof ik aangesloten op de ps4 en via hdmi op de tv. Maar misschien moet de soundbar direct op de tv worden aangesloten op het moment dat de ps5 arriveert.
Gewoon effectiever, basically.Hulleman schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 11:47:
[...]
Leuk die teardown idd, maar het zegt me niet zoveelDie heatsink zag er massive uit. Is die liquid metal echt leip high-end qua koeling of wat is er nu echt zo bijzonder aan de koeling van de PS5?
https://www.techwalls.com...quid-metal-thermal-paste/
[ Voor 97% gewijzigd door Geronimous op 08-10-2020 12:57 ]
bram1984 schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 11:50:
[...]
Als je alleen scart hebt kom je ook in de problemen denk ik.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/feqL43xqgSXUsJl5gqopq90W.jpg?f=user_large)
Mijn TV is toch nog wel geschikt voor de PS5?
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Haha die heb ik gehad, was mijn eerste tv.Raem schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 12:03:
[...]
[Afbeelding]
Met een laatje erin waarin je de zenders moest "programmeren" (met wieltjes).
Bergachtig deel van Nederland woon jeRaem schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 12:03:
[...]
[Afbeelding]
Nog exact 6 weken.JSchut schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 11:39:
Ik ben toch wel redelijk onder de indruk van de teardown. Mooi spul. Lijkt allemaal goed over nagedacht. Geen zorgen meer over de koeling iig!
Is het al 19 november?
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
Nee nee, is een KTV model he, kijk maar naar de rgb kleurcode op het zijpaneelAmaze86 schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 12:09:
@raem ja hoor meer dan prima, zwart wit is de nieuwe ray-tracing 4.0
Verwijderd
Mooi toestel. Denk dat ik mijn oled maar naar zolder verplaats en deze in huis haal.Raem schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 12:03:
[...]
[Afbeelding]
Say what you will, maar motion handling op CRT is wmb nog altijd superieur aan (O)LED.Raem schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 12:03:
[...]
[Afbeelding]
Met de nieuwe generatie consoles is dat niet meer het geval. Oled was altijd 'te snel' en daarom is er geen blur / waas waarneembaar wat je ziet op oudere tvs. Die waas vinden sommige mensen prettig. Oled laat soms iets te duidelijk een lage frame rate zien. Met de 60+ fps en zelfs 120 fps gaat Oled juist super smooth ogen.FMS schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 12:46:
[...]
Say what you will, maar motion handling op CRT is wmb nog altijd superieur aan (O)LED.
[ Voor 6% gewijzigd door G4mert op 08-10-2020 13:40 ]
https://www.psu.com/news/...-console-preorders-in-us/
Edit: Met smiley, want lachwekkend artikel.
[ Voor 16% gewijzigd door bram1984 op 08-10-2020 14:25 ]
Sorry, maar are you kidding me?bram1984 schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 13:50:
Pre-orders gaan lekker in de VS.
Conducted from September 23 to 25 this year among 511 US-based candidates, the survey found that 15% of people managed to grab a preorder for a next-generation console. Of these individuals, 72% of them plumped for the PS5 disc edition, 30% went for the Xbox Series X, 10% jumped on the PS5 Digital-Only Edition, while 8% selected the Xbox Series S.
Dus van de 511 mensen hebben er 77 mensen een pre-order weten te bemachtigen. En de rest van de percentages is dus gebaseerd op die 77 mensen...
Wow. Wat een goed onderzoek! Beetje nuance mag best wel op tweakers...
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
denk ook wel dat ps5 gaat winnen vs de xbox series x maar de "poll" is hier wel een beetje gebakken lucht.bram1984 schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 13:50:
ze hebben het maar over 511 mensen getest. doe dat 3x en je krijgt 3x hele andere uitkomsten. niet echt heel erg reliable data.
*Conducted from September 23 to 25 this year among 511 US-based candidates, the survey found that 15% of people managed to grab a preorder for a next-generation console. Of these individuals, 72% of them plumped for the PS5 disc edition, 30% went for the Xbox Series X, 10% jumped on the PS5 Digital-Only Edition, while 8% selected the Xbox Series S.*
Dat zijn dus 55 personen van de 511 mensen die een PS5 hebben weten te bemachtigen, das top!bram1984 schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 13:50:
Edit ivm Bron: https://www.gamesindustry...of-us-next-gen-pre-orders
[ Voor 14% gewijzigd door D-Ed op 08-10-2020 13:58 ]
Ik ook!Donstil schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 12:09:
[...]
Haha die heb ik gehad, was mijn eerste tv.
Met een laatje erin waarin je de zenders moest "programmeren" (met wieltjes).
Had ik m’n Atari 2600 en NES op aangesloten
Wat een slecht artikel.bram1984 schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 13:50:
Het is niet 72% van het totaal wat wel geïmpliceerd wordt in de titel en de tekst. Van de gevraagde mensen die een next-gen console heeft besteld geeft 72% aan dat ze onder andere een PS5 disc edition hebben besteld.
PS5 zal ongetwijfeld meer verkopen, dat zal niet geheel verrassend zijn gok ik zo
Valt wel op dat die DE niet zo populair is, zou dat enigzins representatief zijn?
Een beetje scalper trekt er zo al een stuk of 50 binnen denk ik, hopelijk hebben die niet meegedaan aan het onderzoekCaayn schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 14:03:
[...]
Wat een slecht artikel.
Het is niet 72% van het totaal wat wel geïmpliceerd wordt in de titel en de tekst. Van de gevraagde mensen die een next-gen console heeft besteld geeft 72% aan dat ze onder andere een PS5 disc edition hebben besteld.
offtopic:
PS5 zal ongetwijfeld meer verkopen, dat zal niet geheel verrassend zijn gok ik zo
Dan volgende keer graag zelf al wat nuance aanbrengen ipv een link te droppen waarvan je wéét dat die reacties gaat uitlokken
[ Voor 19% gewijzigd door BM op 08-10-2020 14:34 ]
Maak dat dan ook gelijk duidelijk in je postbram1984 schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 14:15:
[...]
Nee, meer om aan te tonen wat voor kolder websites al niet posten om clicks te genereren.
Ik vond de teardown video gisteren echt topbram1984 schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 14:15:
[...]
Nee, meer om aan te tonen wat voor kolder websites al niet posten om clicks te genereren. Maar goed, dat jij meteen weer triggered bent. Ik wist niet eens dat je in dit topic keek.
De meeste van mijn posts zijn zeer redelijk en brengen wat balans mijn inziens.. Ook in dit topic maar het brengen van feiten en balans is hier niet zo gewenst bemerk ik dus tja.. Clickbait enzo doet het veel beter
Deze luchtbevochtiger:bram1984 schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 14:18:
Maar weer terug on-topic. Wat is dat op 04:11 achter hem?![]()
[YouTube: Google Nest Audio vs Sonos One vs IKEA Symfonisk]
De ultieme troll. Maar de onderkant is smal en de bovenkant breed.
Dan heeft ie hem andersom neergezet.bram1984 schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 14:23:
[...]
bram1984 schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 14:18:
Maar weer terug on-topic. Wat is dat op 04:11 achter hem?![]()
[YouTube: Google Nest Audio vs Sonos One vs IKEA Symfonisk]
/f/image/yoihJ3ovTxTKO2C3DhXxTzXO.png?f=fotoalbum_large)
Heeft wat weg van een PS5 DE zonder standaard maar de vorm lijkt niet helemaal te kloppen, waarschijnlijk dus wat anders.
Van die presentator ookbram1984 schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 14:23:
[...]
Nee, mijn onderkant is een stukje smaller dan die van de presentator. De bovenkant ook trouwens.
/f/image/2t2gDwHNrPfLoqk2kjbSY10C.png?f=fotoalbum_large)
Al hoewel, als je die even bekeken hebt leg je die neer en die zet je niet neer. En als je een videoreview maakt ruim je dat waarschijnlijk even op.
[ Voor 14% gewijzigd door Kyhfin op 08-10-2020 14:56 ]
Dat is gewoon een PS5 die hij op de achtergrond heeft staan hoor.Caayn schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 14:24:
[...]
[Afbeelding]
Heeft wat weg van een PS5 DE zonder standaard maar de vorm lijkt niet helemaal te kloppen, waarschijnlijk dus wat anders.
Als dat echt zo is... wat houdt dat in. Dat reviewers met iets meer dan 10,000 abonnees al een PS5 kunnen testen. Dat is dan echt een gigantische groep lijkt mij of is 10k al heel veel? En dat er dus nog een embargo op zit waardoor ze het nog niet mogen releasen.Kenny_026 schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 14:56:
[...]
Dat is gewoon een PS5 die hij op de achtergrond heeft staan hoor.
Ik denk echt niet dat het dan een PS5 is hoor.
Ik laat het onderzoekje voor wat het is maar de PS5DE was in zeer beperkte aantallen verkrijgbaar t.o.v. de aantallen van de reguliere PS5.CyBeRSPiN schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 14:03:
Zitten ook een hoop bij die meerdere hebben besteld want 72 + 30 + 10 + 8 = 120%..
Valt wel op dat die DE niet zo populair is, zou dat enigzins representatief zijn?
Aangezien early adopters voor de specs of meest uitgebruide variant, is het niet vreemd dat de reguliere PS5 beter verkocht. Idem voor Series X.
Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements
Hij zit in de reacties ook wel heel erg te teasen en te knipogen. Als dat ding er niet had gestaan dan lach je er toch om en zeg je dat het wat anders is?Kyhfin schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 15:17:
[...]
Als dat echt zo is... wat houdt dat in. Dat reviewers met iets meer dan 10,000 abonnees al een PS5 kunnen testen. Dat is dan echt een gigantische groep lijkt mij of is 10k al heel veel? En dat er dus nog een embargo op zit waardoor ze het nog niet mogen releasen.
Ik denk echt niet dat het dan een PS5 is hoor.
Verwijderd
Hij heeft dat ding expres op de achtergrond geplaatst om views te krijgen... of hij heeft een exemplaar bemachtigd op een niet legale manier.Kenny_026 schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 15:37:
[...]
Hij zit in de reacties ook wel heel erg te teasen en te knipogen. Als dat ding er niet had gestaan dan lach je er toch om en zeg je dat het wat anders is?
Kan allemaal hoor. Maar ik vraag me af hoe het gaat met reviewers... Hij zit met zn techreviews in elk geval in de juiste categorie. En als het dan per land een loting systeem is kan hij maarzo zo'n ding bemachtigen.Verwijderd schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 15:38:
[...]
Hij heeft dat ding expres op de achtergrond geplaatst om views te krijgen... of hij heeft een exemplaar bemachtigd op een niet legale manier.
Maar het lijkt allemaal zo te kloppen qua afmetingen enzo...
Misschien een 3d geprinte mock-up om mensen gek te maken?Verwijderd schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 15:38:
[...]
Hij heeft dat ding expres op de achtergrond geplaatst om views te krijgen... of hij heeft een exemplaar bemachtigd op een niet legale manier.
Verwijderd
Lijkt ook alsof ie bewust even bukt, je ziet hem op dat moment ook echt even naar het schermpje van zijn camera kijken met de blik: 'is ie wel goed in beeld?'. Maar misschien zoekt ik er teveel achter!Verwijderd schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 15:38:
[...]
Dit topic is gesloten.
![]()
[font size=16]
In dit topic geen statusupdates van je bestelling, daarvoor is [PS5] Pre-order, bestellingen en levertijden
[/font]
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
:strip_exif()/f/image/VdrJtXc0fqxTTrTQ0p1J1U9V.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/5rFdvWJ9F1DNCcQedwgEZY0E.jpg?f=fotoalbum_large)