https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben
Oké 👋🏽baronruud schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 18:38:
Wat een geneuzel hier zeg, die bookmark kan er wel af.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Zou wat zij als het gewoon een dummy was die op standby stond met de echte PS5 onder in het kastje.😂
ik denk dat sony geleerd heb van ps4? hoop het iig lolDoubleDutch schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 19:18:
De mensen die de PS5 hadden getest waren verbaasd dat die zo stil was en niet warm.
Zou wat zij als het gewoon een dummy was die op standby stond met de echte PS5 onder in het kastje.😂
Haha mooi hè en dan met al die verdedigingen van een kapitalistisch bedrijf erbij doen we net alsof het belangrijk is.bram1984 schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 18:14:
Je zou haast spontaan depressief worden van alle first world problems in dit topic.
[ Voor 90% gewijzigd door Geronimous op 04-10-2020 23:21 ]
Maar waarom? De DS4 heeft dat niet en dat is prima.
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben
Vind dit wel duidelijker en ook alles behalve lelijk.Bas170 schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 19:30:
[...]
Ja, stond gewoon een dikke PC onder die alles draaide.DoubleDutch schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 19:18:
De mensen die de PS5 hadden getest waren verbaasd dat die zo stil was en niet warm.
Probleem is dat tweets hier geen content toevoegen zoals bij Reddit, Neogaf of Era.
The #ps5 dualsense have 4 little lights bellow the touchpad, this appear to be to show you what player you are (1,2,3,4) pic.twitter.com/AOvbpKUO3B
— Project Latitude (@Alejandroid1979) 4 oktober 2020
[ Voor 15% gewijzigd door Recon24 op 04-10-2020 19:46 ]
Yep! Vind dit wel een strak plan zo.Kenny_026 schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 19:39:
[...]
Vind dit wel duidelijker en ook alles behalve lelijk.
*knip* niet zo persoonlijk worden... houd het bij een TR
[ Voor 34% gewijzigd door Geronimous op 04-10-2020 23:22 ]
haha ja dat kon ook nogbram1984 schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 19:42:
[...]
Ja, stond gewoon een dikke PC onder die alles draaide.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
De DS4 had het ook, maar color coded: blauw = 1, rood = 2, groen = 3, en de vierde ben ik vergeten. Ik vind ledjes wel beter, al was het maar voor mijn dochter met autisme voor wie kleuren enorm moeilijkheden opleverenBas170 schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 19:30:
[...]
Hahahaha kan ook.bram1984 schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 19:42:
[...]
Ja, stond gewoon een dikke PC onder die alles draaide.
Misschien was daarom wel de kamer 30 graden. 😂
Nooit gewetenTwixie schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 19:53:
[...]
De DS4 had het ook, maar color coded: blauw = 1, rood = 2, groen = 3, en de vierde ben ik vergeten. Ik vind ledjes wel beter, al was het maar voor mijn dochter met autisme voor wie kleuren enorm moeilijkheden opleveren.
Op zich niets mis met die lampjes, maar plaats ze dan op een minder opvallende plek, zoals op de DS3
Nieuwe praatpaal van de ANWB?
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Omdat vooruitgang ook prima is. De PS4 heeft geen 4K en dat is toch ook goed?Bas170 schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 19:30:
[...]
Eerder een betaalautomaat bij een tankstation.
Maar de DS3 had het wel. De DS4 weer niet. Waarom voegen ze dit nu weer toe? Ik zie dit niet als vooruitgang, ook niet als achteruitgang overigens. Het is gewoon een design dingetje. Maar aangezien couch co-op steeds minder populair wordt (lees: steeds minder games die het ondersteunen) zie ik de toegevoegde waarde er niet van in.AppleFan2007 schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 20:03:
[...]
Omdat vooruitgang ook prima is. De PS4 heeft geen 4K en dat is toch ook goed?
This is absolutely ridiculous
Ridicuul schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 20:08:
[...]
Maar de DS3 had het wel. De DS4 weer niet. Waarom voegen ze dit nu weer toe? Ik zie dit niet als vooruitgang, ook niet als achteruitgang overigens. Het is gewoon een design dingetje. Maar aangezien couch co-op steeds minder populair wordt (lees: steeds minder games die het ondersteunen) zie ik de toegevoegde waarde er niet van in.
Kan aan mij liggen, maar ik heb juist het idee dat couch co-op enorm aan populariteit heeft gewonnen de laatste tijd. Er is ook best wel wat keuze tegenwoordig. Veel meer dan 3 jaar geleden.
Het is maar hoe je het bekijkt. In mijn ogen is dit namelijk exact wat de DS4 ook al heeft. Alleen zie je nu dus 4 leds en bij de DS4 is het 1 grote gloed.Ridicuul schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 20:08:
[...]
Maar de DS3 had het wel. De DS4 weer niet. Waarom voegen ze dit nu weer toe? Ik zie dit niet als vooruitgang, ook niet als achteruitgang overigens. Het is gewoon een design dingetje. Maar aangezien couch co-op steeds minder populair wordt (lees: steeds minder games die het ondersteunen) zie ik de toegevoegde waarde er niet van in.
In de hands-on video die ik heb gezien is het ook niet zo dat bijv led 1 uitgaat als je de tweede speler bent. Je krijgt gewoon een andere kleur, net zoals met de DS4 (en dus alle 4 de leds gewoon aan).
Edit. Misschien dat ik het toch verkeerd heb gezien. Zowel de kleuren als LED lampjes aanwezig? Ik zie er in onderstaande afbeeldingen maar twee branden namelijk!
[ Voor 24% gewijzigd door Uniciteit op 04-10-2020 20:23 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
- Chaoss
- Registratie: December 2000
- Laatst online: 16-01 00:38
People at Sony and Microsoft have told me that the PlayStation and Xbox fans are going to be really quiet this gen.
— Daniel Ahmad (@ZhugeEX) 4 oktober 2020
But I don’t believe that.
Playstation and Xbox fans are always annoyingly loud on twitter
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Ik vergelijk het met de release van de DS4 in 2013. Dat een aantal developers hier de laatste jaren weer meer mee zijn gaan doen is mooi, maar veel games richten zich nog altijd op singleplayer of online multiplayer.bram1984 schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 20:16:
[...]
![]()
Kan aan mij liggen, maar ik heb juist het idee dat couch co-op enorm aan populariteit heeft gewonnen de laatste tijd. Er is ook best wel wat keuze tegenwoordig. Veel meer dan 3 jaar geleden.
Hoe bedoel je? De DS4 geeft middels kleur aan welke speler je bent. De DualSense kan ook verschillende kleuren gebruiken. Dus waarom hier dan nog 4 witte ledjes aan toevoegen? Tenzij de kleuren op DualSense uitsluitend gameplay-functionaliteiten hebben en dus niet meer gebruikt kunnen worden om players een kleur toe te wijzen.Uniciteit schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 20:16:
[...]
Het is maar hoe je het bekijkt. In mijn ogen is dit namelijk exact wat de DS4 ook al heeft. Alleen zie je nu dus 4 leds en bij de DS4 is het 1 grote gloed.
In de hands-on video die ik heb gezien is het ook niet zo dat bijv led 1 uitgaat als je de tweede speler bent. Je krijgt gewoon een andere kleur, net zoals met de DS4 (en dus alle 4 de leds gewoon aan).
Dat zou mijn voorkeur ook hebben.dvdkiwi schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 20:21:
Ik snap alleen niet dat Sony geen mogelijkheid biedt om de lichtjes op de controller uit te zetten als je dat zou willen. Elk beetje besparing om langer te kunnen gamen op een volle accu is welkom.
Op de DualShock4 maakte het ook al best een verschil tussen normaal en gedimd bijvoorbeeld.
Ik hoop dat de fans een beetje stiller worden zodra de consoles uit zijn
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
Na 10 uur hebben ze Miles Morales uitgespeeld en zijn ze er weerKalder schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 20:25:
[...]
Ik hoop dat de fans een beetje stiller worden zodra de consoles uit zijn
Met de DS4 moet je als developer kiezen tussen het weergeven van de speler of van gameplay elementen zoals health. Met de DS5 kan je als developer beiden tegelijk weergeven dankzij de extra ledjes. (verwacht ik)Ridicuul schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 20:24:
[...]
Hoe bedoel je? De DS4 geeft middels kleur aan welke speler je bent. De DualSense kan ook verschillende kleuren gebruiken. Dus waarom hier dan nog 4 witte ledjes aan toevoegen? Tenzij de kleuren op DualSense uitsluitend gameplay-functionaliteiten hebben en dus niet meer gebruikt kunnen worden om players een kleur toe te wijzen.
Dat zou inderdaad kunnen. En mogelijk dat het ook voordelen oplevert voor kleurenblinden.Caayn schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 20:31:
[...]
Met de DS4 moet je als developer kiezen tussen het weergeven van de speler of van gameplay elementen. Met de DS5 kan je als developer beiden tegelijk weergeven dankzij de extra ledjes. (verwacht ik)
Dan hoor je ze weer klagen over dat ze te vaak doodgaan in Demon's SoulsDonstil schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 20:26:
[...]
Na 10 uur hebben ze Miles Morales uitgespeeld en zijn ze er weer
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
- Chaoss
- Registratie: December 2000
- Laatst online: 16-01 00:38
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Welke keuze? Couch co-op is al jaren zo dood als een pier, zijn echt weinig fatsoenlijke games te vinden tegenwoordig.bram1984 schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 20:16:
[...]
![]()
Dit dus, maar nee, je moet en zal een bonte kermis in je hand hebben.dvdkiwi schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 20:21:
Ik snap alleen niet dat Sony geen mogelijkheid biedt om de lichtjes op de controller uit te zetten als je dat zou willen. Elk beetje besparing om langer te kunnen gamen op een volle accu is welkom.
Nouja, wat @Ridicuul al zegt, dit voelt als een stap terug naar de PS3. En waarom zo vol in het zicht? Had de lichtbar doorgetrokken in een mooie u-vorm.AppleFan2007 schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 20:03:
[...]
Omdat vooruitgang ook prima is. De PS4 heeft geen 4K en dat is toch ook goed?
Hahaha ja precies. Gelukkig zitten die in een ander topicChaoss schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 20:40:
De fans die straks Miles Moralis hebben gespeeld zijn niet de ergsten. Ik kijk nu al op tegem de groep waarvan hun pre-order niet geleverd gaat worden...
Ik zou het niet een stap terug noemen maar een verwijzing. Persoonlijk vind ik het wel mooi en niet storend.Bas170 schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 20:48:
[...]
Nouja, wat @Ridicuul al zegt, dit voelt als een stap terug naar de PS3. En waarom zo vol in het zicht? Had de lichtbar doorgetrokken in een mooie u-vorm.
Prima. Hier worden dagelijks vrij recente games in co-op gespeeld. Op verschillende systemen ook nog eens.Segafreak83 schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 20:43:
[...]
Welke keuze? Couch co-op is al jaren zo dood als een pier, zijn echt weinig fatsoenlijke games te vinden tegenwoordig.
Welke games speel je? Ik zoek weer een leuke coop voor mij en m’n vrouw. Ze houd niet van Lego en Rayman. Maar helldivers en alienation hebben we kapot gespeeld.bram1984 schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 21:14:
[...]
Prima. Hier worden dagelijks vrij recente games in co-op gespeeld. Op verschillende systemen ook nog eens.
Geen exclusive. Maar Factions verwacht ik wel binnen een jaar.DoubleDutch schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 21:23:
Is er eigenlijk (op cod na) eigenlijk een multiplayer shooter aangekondigd voor de PS5? 🤔
Alienation, Minecraft, Minecraft Dungeons, Rayman, Overcooked, Knack 2, Mario Kart, Mario Party, Diablo III, alle Lego games.Tricto schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 21:26:
[...]
Welke games speel je? Ik zoek weer een leuke coop voor mij en m’n vrouw. Ze houd niet van Lego en Rayman. Maar helldivers en alienation hebben we kapot gespeeld.
Groot succes met mijn niet-gamende wederhelft was A Way Out!
Edit: Ik mis er volgens mij nog een paar, maar dit zo even uit mijn hoofd.
[ Voor 8% gewijzigd door bram1984 op 04-10-2020 21:29 ]
A way out was inderdaad erg tof. Hebben we platinum gehaald. Overcooked 1&2 ook 100%.bram1984 schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 21:28:
[...]
Alienation, Minecraft, Minecraft Dungeons, Overcooked, Knack 2, Mario Kart, Mario Party, Diablo III, alle Lego games.
Groot succes met mijn niet-gamende wederhelft was A Way Out!
Misschien maar eens naar Diablo kijken. Is dat niet erg veel in menuutjes kutten ?
Jazeker, dan kan je veel beter Minecraft Dungeons pakken. Heel vermakelijk.Tricto schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 21:30:
[...]
A way out was inderdaad erg tof. Hebben we platinum gehaald. Overcooked 1&2 ook 100%.
Misschien maar eens naar Diablo kijken. Is dat niet erg veel in menuutjes kutten ?
Edit: Blijkbaar al ontkracht door Godfall devs dat het 120fps was
[ Voor 102% gewijzigd door Geronimous op 04-10-2020 23:33 ]
Die Lara Croft top-down Coop die een keer bij de PS Plus zat.Tricto schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 21:26:
[...]
Welke games speel je? Ik zoek weer een leuke coop voor mij en m’n vrouw. Ze houd niet van Lego en Rayman. Maar helldivers en alienation hebben we kapot gespeeld.
Temple of Osiris oid?
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Blijkbaar al tegengesproken door de dev.
Overigens: die zin na het 4k 120fps gedeelte komt nogal fanboy achtig over, misschien eerst maar eens afwachten tot er games zijn die 1 op 1 te vergelijken zijn.
This is not correct. Performance QA and optimization is often the last step of development ahead of launch and that tuning is ongoing for us. We’ll share real numbers when that work concludes.
— Godfall (@PlayGodfall) 4 oktober 2020
[ Voor 14% gewijzigd door Xgar op 04-10-2020 22:04 ]
Uhm destiny 2? 😅DoubleDutch schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 21:23:
Is er eigenlijk (op cod na) eigenlijk een multiplayer shooter aangekondigd voor de PS5? 🤔
Jij hebt ook een paar pagina's gemist?bram1984 schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 22:11:
Aantal lampjes correspondeert dus met speler.
[Afbeelding]
Nee, dit plaatje bevestigd het wel meer dan de vorige tweet...
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
[ Voor 83% gewijzigd door Geronimous op 04-10-2020 23:34 ]
psn drad83
(Horizontaal). Mute knop voor de microfoon.DRaD schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 23:55:
Wat zou dat grijze verticale knopje zijn onder het PS logo op de controller? Vervanging van de ps knop?
Deze kabel aangeschaft voor mijn nieuwe soundbar met HDMI2.1, werkt perfect.
Heb hem voor 13 euro op de kop getikt, inmiddels staat de teller op 17 euro.
LifeGoods HDMI Ultra High Speed 2.1 Kabel - 48 GBPS - 3D - 8k@60Hz - 4k@120Hz
https://www.bol.com/nl/p/...-m/9200000085173716/?s2a=
"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-
Heb je hem ook getest op 4k@120Hz met HDR?H.Boss schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 08:31:
Voor degene die nog een HDMI2.1 kabel zoeken voor straks, ook als je meer apparaten hebt met HDMI2.1.
Ik neem trouwens aan dat er bij de PS5 gewoon een geschikte kabel zit.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Dacht ook dat er een HDMI 2.1 kabel standaard bij de ps5 geleverd zal zijn. Anders koop ik nog eentjePhusebox schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 08:35:
[...]
Heb je hem ook getest op 4k@120Hz met HDR?
Nee, want ik heb geen videokaart met HDMI2.1. Heb 4K/60HZ wel kunnen testen, maar dat is natuurlijk de beperking van HDMI2.0 op mijn videokaart.Phusebox schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 08:35:
[...]
Heb je hem ook getest op 4k@120Hz met HDR?
Maar mijn Soundbar is wel 2.1, maar speelt geen games natuurlijk. Wel heb ik E-arc/Dolby Atmos actief.
Klopt, zit ook bij de PS5 waarschijnlijk.
Maar als je bijv. een receiver of soundbar hebt met HDMI in/out dan kun je wel doorlussen.
En dan heb je een extra kabel nodig.
Was meer een tip!
Tips zijn altijd welkom maar vrijwel elke kabel kan 4K@60Hz tegenwoordig. Het probleem ontstaat pas bij hogere Hz en zeker in combinatie met HDR.H.Boss schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 08:41:
[...]
Nee, want ik heb geen videokaart met HDMI2.1. Heb 4K/60HZ wel kunnen testen, maar dat is natuurlijk de beperking van HDMI2.0 op mijn videokaart.
Maar mijn Soundbar is wel 2.1, maar speelt geen games natuurlijk. Wel heb ik E-arc actief.
Klopt, zit ook bij de PS5 waarschijnlijk.
Maar als je bijv. een receiver of soundbar hebt met HDMI in/out dan kun je wel doorlussen.
En dan heb je een extra kabel nodig.
Was meer een tip!
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Brandt overigens rood indien ingeschakeld.
Dat weet ik, maar deze had ik wel nodig voor bepaalde audio instellingen tussen TV en Soundbar.Phusebox schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 08:43:
[...]
Tips zijn altijd welkom maar vrijwel elke kabel kan 4K@60Hz tegenwoordig. Het probleem ontstaat pas bij hogere Hz en zeker in combinatie met HDR.
En dat kan blijkbaar alleen met HDMI2.1 en niet met 2.0.
Komen straks in een bundel. Kan je 'm extra koel houden.
Ik vind het nog steeds niet overweldigend.
Ben blij met de 4K blu ray speler maar zie nog niet echt mega stappen.
Ook ben ik geen fan (en zeker geen hater) van Xbox vinden jullie die ultimate game pass een goede zet?
Ben bang met Bethesda en game pass dat het wel een doodsteek kan worden voor PlayStation
Aan de andere kant als Microsoft slim is stoppen ze Bethesda in een game pass en verkopen ze games alsnog aan Sony & Nintendo (en daar een flinke % winst op krijgen) omdat je dan potentieel 100 miljoen extra klanten hebt.
Dat verdienmodel zou denk ik beter zijn dan het exclusief voor je eigen console te houden waarvan er maar een x aantal consumenten e.v.t. zouden overstappen.
Ligt er maar net aan wat Microsoft in gedachten heeft.
Ik weet voor 99% zeker dat je geen - nog niet bevestigde - Bethesda games gaat zien op PS5. Je verhaal gaat daarbij op voor alle exclusieve games. Ik zou Horizon zo halen op de X-Box bij wijze van. Maar waarom dat een PS5 halen? En waarom een X-Box indien alles ook naar PS5 komt?Starscreamer schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 09:22:
Wat vinden jullie tot heden wat er nu is laten zien van de PS5?
Ook ben ik geen fan (en zeker geen hater) van Xbox vinden jullie die ultimate game pass een goede zet?
Ben bang met Bethesda en game pass dat het wel een doodsteek kan worden voor PlayStation
Aan de andere kant als Microsoft slim is stoppen ze Bethesda in een game pass en verkopen ze games alsnog aan Sony & Nintendo (en daar een flinke % winst op krijgen) omdat je dan potentieel 100 miljoen extra klanten hebt.
Dat verdienmodel zou denk ik beter zijn dan het exclusief voor je eigen console te houden waarvan er maar een x aantal consumenten e.v.t. zouden overstappen.
Nee... Bethesda is MS only...
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Laten we alles in perspectief plaatsen, het is een console van 500 ballen. je gaat er gewoon goed op voorruit tov. ps4 pro. warzone ziet er er niet meer uit op ps4 pro.. ik verwacht een stabiele 60 fps op 4k native voor warzone. we gaan het zien, eerst maar eens zien te bemachtigen die dag.
Ik ben zeker overtuigd, want de PS4 was al een hele goeie console en Sony heeft met de 5 een betere console. Dus ja ik ben wel overtuigd, alleen is het design totaal niet mijn keuze. Dus ik wacht zelf op de Slim of Pro (ik hoef namelijk niet meteen een PS te hebben nadat het nieuws kwam dat Microsoft Bethesda heeft gekocht).Starscreamer schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 09:22:
Persoonlijk vind ik Gamepass een goeie set, en zou zoiets voor Sony ook graag zien. Dit komt omdat ik vaak een tijd veel game en ook een tijd weinig game, en met de huidige gameprijzen is het goedkoper voor mij om een abonnement te nemen dan dat ik 60 a 80 euro per spel moet kopen.
En ik hoop zeker dat Microsoft/Bethesda de games blijft uitgeven voor de PS, maar ik heb er een hard hoofd in. Maar men mag blijven hopen en dromen.
PS/XBL: Nogne
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Ik koop consoles voor de games die je erop kan spelen, en ik vind dat ze best wel wat interessante games hebben laten zien voor de launch en het jaar erna. Ik heb super veel zin in Miles Morales, en straks Ratchet & Clank. Dat is voor mij al voldoende om de PS5 nu een goede aanschaf te maken. Ik koop verder denk ik iets van 10 games per jaar (waarvan ook een deel indies), en weinig day one (dus sale), verspreid over verschillende platformen, dus een abonnement waarbij ik vooral investeer in 1 platform en niet per se krijg wat ik wil, vind ik niet heel interessant op dit moment. Maar misschien verandert dat in de toekomst.Starscreamer schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 09:22:
Wat wel of geen goed verdienmodel is, daar moeten de consolebouwers zich maar mee bezighouden
Er zijn nog wel wat dingetjes over de PS5 die ze van mij mogen showen voor release, maar daar zijn al pagina's vol over geschreven afgelopen week
Deze heb ik ook. Kan bevestigen dat ie goed werkt. Zelf alleen getest met een LG C9 en x3700h receiver (allebei HDMI 2.1). Maar ik heb (uiteraard) ook nog geen beschikking over 120 FPS content.H.Boss schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 08:31:
Voor degene die nog een HDMI2.1 kabel zoeken voor straks, ook als je meer apparaten hebt met HDMI2.1.
Had een Belkin kabel gekocht van 30 euro en die had wel enige problemen.
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Dat zou ik wel heel jammer vinden, de PS4 Pro kon al 4K/30FPS. Het zou toch fijn zijn dat bij de PS5 de ondergrens 4K/60FPS word, eenmaal 60FPS en je wil echt niet meer terug (mening). Helemaal niet met alle pracht en praal en de veel snellere laadtijden, dan haalt die dia show je helemaal uit je bubbel.ArthurMorgan schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 09:34:
Ik verwacht (bijna) nergens stabiel 60/4k dat gaat echt dips krijgen naar tegen de 40 op bepaalde punten. En daar springt dan de HDMI 2.1 mooi in door VRR te geven op TVs die dat aankunnen.
VRR is volgens mij een techniek dat alleen met HDMI 2.1 werkt.shakespeare schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 09:31:
HDMI 2.1 is volgens mij niet nodig. 4k/120hz geloof ik niet dat gaat gebeuren volledig native.. ik wacht nog even met upgraden tv uit 2019 naar hdmi 2.1. heb geen zin om 2k te betalen voor een 2.1 op dit moment. ik denk niet dat de ps5 8k/60 fps makkelijk draait laat staan er games voor uitgebracht worden op korte termijn.
Laten we alles in perspectief plaatsen, het is een console van 500 ballen. je gaat er gewoon goed op voorruit tov. ps4 pro. warzone ziet er er niet meer uit op ps4 pro.. ik verwacht een stabiele 60 fps op 4k native voor warzone. we gaan het zien, eerst maar eens zien te bemachtigen die dag.
Gaat zich niet alleen om 120 fps.
Ik kijk enorm uit naar de combi LG C9 en de Next-gen consoles.
[ Voor 3% gewijzigd door Rck010 op 05-10-2020 09:37 ]
Dit dus.ArthurMorgan schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 09:34:
Ik verwacht (bijna) nergens stabiel 60/4k dat gaat echt dips krijgen naar tegen de 40 op bepaalde punten. En daar springt dan de HDMI 2.1 mooi in door VRR te geven op TVs die dat aankunnen.
Ik heb dat ook wel een beetje, maar ik merk dat in daardoor juist eerder naar aanbiedingen neig dan een abonnementsdienst: als ik dan ga gamen kan ik tenminste spelen wat ik wil (in plaats van afhankelijk te zijn van het aanbod van een abonnementsdienst op dat moment).Nogne schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 09:33:
[...]
Dit komt omdat ik vaak een tijd veel game en ook een tijd weinig game, en met de huidige gameprijzen is het goedkoper voor mij om een abonnement te nemen dan dat ik 60 a 80 euro per spel moet kopen.
En er zijn ook echt wel goede prijzen te vinden, zelfs op PSN
Afgelopen 6maanden heb ik o.a. Horizon Zero Dawn (complete) voor 13euro langs zien komen, ik heb Spiderman incl DLC voor 24,95 gekocht, The Witcher 3 is nu 9euro op PSN. (ja, die heb ik nog nooit gespeeld, ik geef het toe
De target van 60 blijft het doel, maar er zullen in bepaalde situaties momenten zijn dat dit niet gehaald wordt.Nogne schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 09:36:
[...]
Dat zou ik wel heel jammer vinden, de PS4 Pro kon al 4K/30FPS. Het zou toch fijn zijn dat bij de PS5 de ondergrens 4K/60FPS word, eenmaal 60FPS en je wil echt niet meer terug (mening). Helemaal niet met alle pracht en praal en de veel snellere laadtijden, dan haalt die dia show je helemaal uit je bubbel.
Net als bij de 30 op de pro, dan zakt hij naar onder de 25. VRR zorgt er dan voor dat als hij zakt naar 40 voor een paar seconden dat het geen diashow wordt. (of in elk geval lang zo erg niet als zonder VRR)
Als de minimum 30 word en de target 60 dan zou ik dat al wel fijner vinden, al zou ik het liefst 60FPS minimum zien. Ik lever namelijk liever iets in op de kwaliteit dan dat ik FPS moet inleveren, maar er zullen er genoeg zijn die het weer precies andersom zien.ArthurMorgan schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 09:40:
[...]
De target van 60 blijft het doel, maar er zullen in bepaalde situaties momenten zijn dat dit niet gehaald wordt.
Net als bij de 30 op de pro, dan zakt hij naar onder de 25. VRR zorgt er dan voor dat als hij zakt naar 40 voor een paar seconden dat het geen diashow wordt. (of in elk geval lang zo erg niet als zonder VRR)
Daar heb je zeker een punt, haal ze zelf vaak ook als ze in de aanbieding zijn. Maar zou Sony een soort gelijk doen, ga ik er ook vanuit dat alle Sony studio's in die dienst zouden zitten. Anders zou het voor mij niet interessant zijn.nioz schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 09:40:
[...]
Ik heb dat ook wel een beetje, maar ik merk dat in daardoor juist eerder naar aanbiedingen neig dan een abonnementsdienst: als ik dan ga gamen kan ik tenminste spelen wat ik wil (in plaats van afhankelijk te zijn van het aanbod van een abonnementsdienst op dat moment).
En er zijn ook echt wel goede prijzen te vinden, zelfs op PSN![]()
Afgelopen 6maanden heb ik o.a. Horizon Zero Dawn (complete) voor 13euro langs zien komen, ik heb Spiderman incl DLC voor 24,95 gekocht, The Witcher 3 is nu 9euro op PSN. (ja, die heb ik nog nooit gespeeld, ik geef het toe). Met dat soort games ben ik vaak wel langer dan een maand zoet, dus daar kan een abonnementsdienst niet snel aan tippen voor mij.
[ Voor 42% gewijzigd door Nogne op 05-10-2020 09:46 ]
Denk dat je dat kan vergeten. 4k wordt de nieuwe ondergrens denk ik. Maar wel icm de ondergrens die bijna elke dev al jaren hanteert, namelijk 30fps.Nogne schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 09:36:
[...]
Dat zou ik wel heel jammer vinden, de PS4 Pro kon al 4K/30FPS. Het zou toch fijn zijn dat bij de PS5 de ondergrens 4K/60FPS word, eenmaal 60FPS en je wil echt niet meer terug (mening). Helemaal niet met alle pracht en praal en de veel snellere laadtijden, dan haalt die dia show je helemaal uit je bubbel.
Discussie liep hier 2 dagen geleden ook, maar een developer zal 9vd10 keer kiezen voor mooiere graphics VS hogere framerate. En 30fps is gewoon een geaccepteerde framerate en dan bouw je daaromheen je spel met maximale settings.
Bepaalde specifieke genres daargelaten overigens. Hoewel ik zelf honderden uren Destiny heb gespeeld @30fps zonder daar echt een probleem mee te ervaren. Toen Destiny 2 eenmaal op de pc kwam de demo geprobeerd en 60fps is wel echt gaaf, maar zoals gezegd, het is niet onoverkomelijk op consoles.
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Om VRR goed te laten werken moeten ze er voor zorgen dat het minimum niet onder de 40 zakt. Ik verwacht dat ze wel zo slim zullen zijnNogne schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 09:44:
[...]
Als de minimum 30 word en de target 60 dan zou ik dat al wel fijner vinden, al zou ik het liefst 60FPS minimum zien. Ik lever namelijk liever iets in op de kwaliteit dan dat ik FPS moet inleveren, maar er zullen er genoeg zijn die het weer precies andersom zien.
[ Voor 0% gewijzigd door ArthurMorgan op 05-10-2020 09:50 . Reden: auch stomme typefout ]
Misschien in tussentijd kijken voor een tweedehandsje voor op de game kamer, verwacht dat er veel te koop komen te staan omdat mensen er een willen met hdmi 2.1.
nee, ik heb een samsung 2018 zonder 2.1 maar ondersteund wel VRR lees ik net. volgens mij is hdmi 2.1 niet nodig en zie je geen verschil iig in het eerste jaar.Rck010 schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 09:36:
[...]
VRR is volgens mij een techniek dat alleen met HDMI 2.1 werkt.
Gaat zich niet alleen om 120 fps.
Ik kijk enorm uit naar de combi LG C9 en de Next-gen consoles.
Als ik zie hoe stabiel die framerate is op current-gen games (in dit geval beelden van de xbox), dan kan ik me niet voorstellen dat de next-gen games (veel) onder de 40 fps grens zullen zakken. 4K/60FPS is toch wel het streven voor deze generatie.ArthurMorgan schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 09:46:
[...]
Om VRR goed te laten werken moeten ze er voor zorgen dat het minimum niet onder de 40 zakt. Ik verwacht dat ze wel zo slim sullen zijn
Juist bij een game als destiny heb ik liever 60fps zodat ik alles duidelijk zie dan dat het een slide show word. Maar het is echt een persoonlijk iets. Er zullen meer mensen mooie games willen hebben dan een soepelere game, dus dan gaan developpers zich daar op focussen. Want daar is het meeste geld te halen.B-Bandit schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 09:46:
[...]
Bepaalde specifieke genres daargelaten overigens. Hoewel ik zelf honderden uren Destiny heb gespeeld @30fps zonder daar echt een probleem mee te ervaren. Toen Destiny 2 eenmaal op de pc kwam de demo geprobeerd en 60fps is wel echt gaaf, maar zoals gezegd, het is niet onoverkomelijk op consoles.
Heb je daar een bron van, want de gehele LG 2020 line up ontbreekt. En de tekst klopt niet, want Gsync werkt ook over HDMI met LG.DoubleDutch schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 09:47:
Lijstje met televisies die hdmi 2.1 met vrr ondersteunen is erg klein, verwacht volgend jaar dat dit een standaard word, ik ga nog wachten met kopen.
Misschien in tussentijd kijken voor een tweedehandsje voor op de game kamer, verwacht dat er veel te koop komen te staan omdat mensen er een willen met hdmi 2.1.
[Afbeelding]
[ Voor 35% gewijzigd door Nogne op 05-10-2020 09:51 ]
Het is maar net wat je verwacht, je hebt steeds meer rekenkracht nodig voor steeds kleinere verbeteringen. Het wordt steeds meer evolutie ipv revolutie. Zelfde zie je eigenlijk ook in de PC gaming wereld hoor. Ook duurt het even voordat de echte mooie games komen, vaak komen de mooiste games op het eind van de console.Starscreamer schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 09:22:
Waar wel veel winst zit is het laden, daar ben ik tot nu toe wel tevreden over wat ik bij Godfall heb gezien. Gisteren even MW2 remastered op de PS4 gespeeld, nu is dat helemaal geen trage game met laden maar iedere keer dat ik doodgeschoten was vond ik het toch te lang:D.
Gamepass vind ik niet echt interessant persoonlijk. Hoeveel topgames zitten er werkelijk in? Ook het EA gedeelte is voor een groot deel sportgames van meerdere jaren. Microsoft mist nog steeds genoeg kwaliteit content. Goede story driven SP games is waarom ik de playstation heb, van die games die je stiekem net te lang speelt en daar de volgende ochtend spijt van hebt als de kinderen aan je bed staan en toch niet kan laten om de volgende avond dezelfde fout te maken
Wat betreft Bethesda, ik weet het niet wat ze willen. MS moet toch echt de 7.5 Miljard investering terugverdienen en dat gaat ze niet lukken door alle games MS only te houden. En dan nog, de trackrecord van Bethesda zelf is niet meer zo goed na het debacle rond fallout 76. Het zijn in ieder geval geen games meer die je blind koopt zonder de reviews af te wachten.
Voor de eerste (crossgen) titels verwacht ik echt niks anders dan 4K60. De next-gen consoles zijn behoorlijke high-end game machines. Iets wat de huidige gen nooit geweest is. Vooral die achterlijk trage jaguar cpu geeft zoveel beperkingen.ArthurMorgan schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 09:34:
De GPU van de PS5 is qua tflops ca 2,5x krachtiger dan in de pro. Neem daar efficiency verbeteringen bij en je hebt een GPU die wel eens 4x krachtiger kan zijn. De CPU is tot wel 8x krachtiger dan in de current gent (bron: struin eens wat bij digital foundry op youtube). Van 1440p/30 naar 4K/60 is een behoorlijke stap. 2,5x zoveel pixels, dubbele framerate, maar gezien de extra power van de next gen consoles is dat prima haalbaar. Dan heb je nog die turbo SSD waarvan eigenlijk niemand weet wat die gaat brengen, maar dat is volgens de gamedevs dé gamechanger. Daarnaast vind ik 4K niet heilig. Native 4K kost zóveel resources dat ik liever upscaling zie en andere grafische snufjes/framerate. Nvidia snapt dat ook met DLSS 2.0 en VRS. Het beeld ziet er maar iets minder crisp uit, maar geeft wel enorm veel extra performance.
Op een gegeven moment zal 4K60 niet meer haalbaar zijn doordat games veeleisender gaan worden. Maar als je kijkt wat de devs uit de PS4 hebben geperst deze generatie, dan wordt de PS5 echt smullen.
[ Voor 10% gewijzigd door Hulleman op 05-10-2020 10:01 ]
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Mijn excuses verkeerde link gebruikt waar ik de screen heb gemaakt.Nogne schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 09:50:
[...]
Juist bij een game als destiny heb ik liever 60fps zodat ik alles duidelijk zie dan dat het een slide show word. Maar het is echt een persoonlijk iets. Er zullen meer mensen mooie games willen hebben dan een soepelere game, dus dan gaan developpers zich daar op focussen. Want daar is het meeste geld te halen.
[...]
Heb je daar een bron van, want de gehele LG 2020 line up ontbreekt. En de tekst klopt niet, want Gsync werkt ook over HDMI met LG.
https://www.homecinemamag...-welke-hdmi-2-1-features/
Playstation 5
Precies dit, ik vind het echt ongekend wat er met deze beperkte hardware van de PS4 voor graphics op het scherm komen.Hulleman schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 09:58:
[...]
Voor de eerste (crossgen) titels verwacht ik echt niks anders dan 4K60. De next-gen consoles zijn behoorlijke high-end game machines. Iets wat de huidige gen nooit geweest is. Vooral die achterlijk trage jaguar cpu geeft zoveel beperkingen.
De GPU van de PS5 is qua tflops ca 2,5x krachtiger dan in de pro. Neem daar efficiency verbeteringen bij en je hebt een GPU die wel eens 4x krachtiger kan zijn. De CPU is tot wel 8x krachtiger dan in de current gent (bron: struin eens wat bij digital foundry op youtube). Van 1440p/30 naar 4K/60 is een behoorlijke stap. 2,5x zoveel pixels, dubbele framerate, maar gezien de extra power van de next gen consoles is dat prima haalbaar. Dan heb je nog die turbo SSD waarvan eigenlijk niemand weet wat die gaat brengen, maar dat is volgens de gamedevs dé gamechanger. Daarnaast vind ik 4K niet heilig. Native 4K kost zóveel resources dat ik liever upscaling zie en andere grafische snufjes/framerate. Nvidia snapt dat ook met DLSS 2.0 en VRS. Het beeld ziet er maar iets minder crisp uit, maar geeft wel enorm veel extra performance.
Op een gegeven moment zal 4K60 niet meer haalbaar zijn doordat games veeleisender gaan worden. Maar als je kijkt wat de devs uit de PS4 hebben geperst deze generatie, dan wordt de PS5 echt smullen.
We moeten ons ook niet blind staren op de games van het komende half jaar.
Zelfs de cross gen games maken wel echt een evolutie door na verloop van jaren.
Vergelijk maar eens Call of Duty Advanced Warfare uit 2014 met Call of Duty MW van vorig jaar. Daar zit echt wel een groot verschil in.
Het wordt inderdaad weer smullen de komende jaren
HDMI 2.1 is voor mij echt een no-go de komende jaren. Naast een nieuwe tv moet ik dan ook een nieuwe receiver kopen. Kost me dan zo'n € 2.000 - € 2.500DoubleDutch schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 09:47:
Lijstje met televisies die hdmi 2.1 met vrr ondersteunen is erg klein, verwacht volgend jaar dat dit een standaard word, ik ga nog wachten met kopen.
Mijn C7 OLED gaat de deur pas uit als er een nieuwe veel betere techniek betaalbaar wordt, zoals microled.
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

stocker images sur internet
Vraag me alleen af of dit ze wel allemaal zijn. Cyberpunk hoort er toch ook bij?
Cyberpunk krijgt pas in de loop van het volgende jaar een 'echte' next-gen upgrade; dus ik denk dat IGN deze daarom niet meeneemt.bram1984 schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 11:12:
Vraag me alleen af of dit ze wel allemaal zijn. Cyberpunk hoort er toch ook bij?
dat las ik ook, gemiste kans. ik ga hem niet meer op de ps4 pro spelen iig..Carn82 schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 11:13:
[...]
Cyberpunk krijgt pas in de loop van het volgende jaar een 'echte' next-gen upgrade; dus ik denk dat IGN deze daarom niet meeneemt.
Nee ik ook niet; ik ga 'm lekker op de PS5 spelen. En waarschijnlijk niet direct bij de launch; bij dat soort grote games moeten er vaak nog wat serieuze patches overheen; dus ik denk dat rond de feestdagen aan de gang gashakespeare schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 11:19:
[...]
dat las ik ook, gemiste kans. ik ga hem niet meer op de ps4 pro spelen iig..
De console versie is hetzelfde op het begin. Die draait als het goed is in Legacy mode. Hopelijk wel in hogere resolutie wellicht. Maar ergens volgend jaar komt er dus echt een next gen velletje overheen.shakespeare schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 11:19:
[...]
dat las ik ook, gemiste kans. ik ga hem niet meer op de ps4 pro spelen iig..
Daarover gesproken, de kaart van Night City.
Mijn enthousiasme wordt met de week minder, en dat is uiteraard geen goed teken temeer ik een pre-order staan heb. Ik was super hyped by de reveal enkele maanden terug en sindsdien ging het alleen maar bergaf, en dat vooral door het gebrek aan goede communicatie door Sony.Starscreamer schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 09:22:
Dat ding lanceert over anderhalve maand en ik heb nog altijd meer vragen dan antwoorden. Dit is vooral inzake backward compatibility wat voor mij eigenlijk wel reden #1 is om hem toch op launch binnen te halen.
De PS4 verhuist naar boven, maar ik wil eigenlijk nu al enkele zaken weten :
* Wat met de PSVR headset ? Ja, die zou moeten werken.
* Wat met de PS4 camera ? Ja, we zouden een gratis USB-verloopstukje kunnen bestellen.
* Wat met de bestaande Gold headset ? Ja, die zou moeten werken. Maar gaan we bvb nog de aparte USB dongle nodig hebben ?
* Wat met PS4 games op externe storage ? Zullen we alle games weer moeten downloaden voor PS5 ? Zullen we PS4 games überhaupt kunnen draaien van externe storage ?
* Zullen we zowel een PS4 als PS5 'primary' kunnen hebben, zodat de rest van mijn gezin ook zowel beneden als boven onze digitale PS4 catalogus kunnen spelen ?
En ja, van de meeste zaken heb ik her en der wel iets gelezen, maar hoe moeilijk is het nu voor Sony om centraal 1 officiële FAQ te hebben, zodat we volledige duidelijkheid hebben, ipv ons moeten baseren op artikels waarvan we ook niet weten wat de bron is.
En verder steekt de radio-stilte gewoon heel erg af tegenover die in-depth presentatie die Cerny een hele tijd geleden gaf. Bvb sindsdien hebben we werkelijk niets meer gehoord over surround/3D audio-support. Gevolg: verwarring alom over of je die 3D Pulse headset wel nodig hebt, want in theorie zou eender welke headset kunnen volstaan. Maar ja, misschien is het doelbewust mist spuiten, want anders gaan velen beseffen dat ze wellicht niet eens die 3D Pulse headset nodig hebben. Ik vrees dan ook een beetje voor een launch met nog wat halfbakken, of zelfs ontbrekende, zaken, die hopelijk allemaal in software opgelost kunnen worden.
Ik was ook helemaal geen fan. Hebben thuis een OG en 360, en de One gewoon compleet geskipt. Maar zeker nu met Game Pass is het ineens wel een interessante propositie. En ik vind de X stilaan ook de mooiste van de nieuwe consoles. Maar eerlijk is eerlijk, iedereen is nu hyped over Game Pass omdat ze met die goedkope Live Gold truuk 3 jaar ver genomen hebben. Maar eens je €13 per maand moet gaan aftikken, zullen velen toch second thoughts hebben.Starscreamer schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 09:22:
Maar het is gewoon een feit dat direct een 100+ library aan games hebben op de dag dat je je console in huis haalt, echt wel fantastisch is. Heb het zelf first hand ervaren toen ik mijn PS4 twee jaar na launch aanschafte. Had al die tijd wel al PS+ en ook alle games geclaimd. Het is dan echt wel vet van zoveel keuze te hebben zonder dat je op dat moment tientallen of honderden euro's moet uitgeven voor (nieuwe) games.
Was t maar een kaart van een nieuwe GTA.. ben ik zo hard aan toebram1984 schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 11:36:
[...]
Daarover gesproken, de kaart van Night City.
[ Voor 55% gewijzigd door poor Leno op 05-10-2020 11:43 ]
De PS4 pro versie zal gebruik van dynamic resolution. De PS5 zal wellicht steady de max resolutie vasthouden net zoals de framerate. Zal echt max 1440p/30 zijn, tenzij de PS4pro een unlocked 1080p mode krijgt. Dan zal de PS5 1080/60 kunnen draaien, maar verwacht niet dat de PS4 pro versie een unlocked framerate modus krijgt.bram1984 schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 11:36:
[...]
De console versie is hetzelfde op het begin. Die draait als het goed is in Legacy mode. Hopelijk wel in hogere resolutie wellicht. Maar ergens volgend jaar komt er dus echt een next gen velletje overheen.
Ik ben niet echt hyped voor cyberpunk, maar vond the witcher wel te pruimen. Dus ga deze game wel een keer spelen. Liever wel in de kwaliteit waarvoor ik een PS5 heb gekocht.
Jammer voor wie allergisch is aan LED lichtjes, maar blijkbaar is die mute knop gelukkig dus ook een LEDje dat blijkbaar rood kan oplichten, gegarandeerd als je muted bent. Zou eigenlijk wel fijn zijn als het ook de mute status van een draadloze headset zou kunnen tonen maar dat is wel wat wishful thinking (kan direct enkele redenen/situaties bedenken waar het niet kan).bram1984 schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 10:26:
4K footage van de hands-ons.
Dit topic is gesloten.
![]()
[font size=16]
In dit topic geen statusupdates van je bestelling, daarvoor is [PS5] Pre-order, bestellingen en levertijden
[/font]
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden

:strip_exif()/f/image/slqRboEEb7Pf7BmS9NkpYtr4.jpg?f=fotoalbum_large)