Zo vanaf de zijkant vind ik 'm nog het mooiste uitzien. Die van mij gaan mooi in de kast, moet alleen nog iets verzinnen wbt lucht toe/afvoer.. Geen zin om die deurtjes altijd op te hebben staan.
Hopen dat dit dus geld voor elke game op de ps5.
Want ik kan Crash bandicoot geluidloos op m'n ps4 pro spelen maar zodra red dead redemption 2 erin zit lijkt het wel op een raket van nasa die opstijgt, ik kon de game ook niet uitspelen puur door de irritatie van het geluid.
Ah ok, ja het ligt er bij mij aan of het oplaad snoertje USB C naar USB C is of USB A naar USB C, zal de USB A poort hoofdzakelijk voor m'n racestuurtje gebruiken.Donstil schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 11:58:
[...]
Ja die bedoel ik ook, die hangt er bij mij altijd in.
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
I see what you did there 😉Chaoss schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 11:57:
Testla dan noem je ook een merk, dat merk heeft nog slechtere afwerking dan een Dacia
Mijn ps3 had nergens last van, ding was als nieuw enige wat je er mee hoeft te doen is af en toe afstoffen met een droge doek.
dat is een goed teken, die ps4 pro van mij maakt zo'n lawaai dat is echt niet normaal. ik kan niet wachten, de graphics nu met warzone zijn echt slecht en de fps. heb toch aardig lang gewacht, had bijna al een paar keer een game pc gehaald.
Dat komt omdat developers niet overal de framerate "Locken", dus gaat de Pro zijn best doen om het hoogst mogelijke te halen.Chaoss schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 11:59:
[...]
Een map of menu open zetten in een game dan gaat mijn Pro altijd helemaal los(gek genoeg)
Hebben wij straks geen last meer van.
- Chaoss
- Registratie: December 2000
- Laatst online: 11:16
Oh dus de PS4 kan ook al 120fps 
Days Gone is daar iig goed voorbeeld van.
Days Gone is daar iig goed voorbeeld van.
[ Voor 39% gewijzigd door Chaoss op 04-10-2020 12:03 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Ik heb nu drie maanden geleden Liquid metal in mijn Ps4 Pro gedaan i.p.v normale geleidingspasta.
Dat is echt fantastisch. Kastje dicht en zelf met Warzone niet meer blazen.
Dat is echt fantastisch. Kastje dicht en zelf met Warzone niet meer blazen.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Zeker dat hij dat intern kan, maar hij zal nooit meer dan 60fps kunnen doorgeven aan de TV.
Ja, logisch dat ze 'm niet horen als daar 10 van die opgedraaide Japanertjes staan te stuiteren van opwinding. Dat ding heeft misschien staan blazen als een windtunnel.They say that the room they were in was around 30 degrees celcius (86ºF), and they could barely hear the fan while playing Godfall.
Ja als je aanmaak 120 Fps menu’s gezien hebt. Dan kan je echt niet meer terug hoor
Zo he ze hadden wel even een Aircootje kunnen ophangen voor die gasten.They say that the room they were in was around 30 degrees celcius (86ºF), and they could barely hear the fan while playing Godfall.
The air flow from the console was warm, but not hot.
Haha ik heb de hype nooit zo begrepen. Bijvoorbeeld een telefoon met 120 Hz scherm, mijn vrouw heeft een S20+ ik een Note 10+ . Ja ik zie verschil als ik er op ga leggen maar over het algemeen merk ik er niks van.Donstil schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 12:04:
Ja als je aanmaak 120 Fps menu’s gezien hebt. Dan kan je echt niet meer terug hoor
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Twee verschillende figuren zeggen het. Ik ga er vanuit dat ze erop gelet hebben en dat het sowieso wel opgevallen zou zijn als er veel herrie uit kwam. De console zelf is flink groot, Cerny heeft toegegeven dat de Pro te luidruchtig is en dat we blij zullen met de koeling van de PS5. Ik geef ze het voordeel van de twijfel in plaats van altijd maar dat half lege glas.Rck010 schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 12:03:
[...]
Ja, logisch dat ze 'm niet horen als daar 10 van die opgedraaide Japanertjes staan te stuiteren van opwinding. Dat ding heeft misschien staan blazen als een windtunnel.
Wow wat een enorme verbetering, van 5 seconden naar 3 seconden
Ik zeg ook nergens iets over een resolutieLekker Ventje schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 11:07:
[...]
Klopt. Maar verwacht geen 4K dan en het hangt van het type game af. Lijkt me sterk dat je straks Horizon in 4k 120 fps gaat spelen op de komende generatie.
Ik zie het verschil niet tussen 30 fps en 60 fps. Net zo als dat ik die verkoper niet snapte die zichzelf destijds stond te bevochtigen omdat die nieuwe tv ipv 50Hz nu 100 Hz had en het er zoveel beter uitzag volgens hem.
Er zullen ongetwijfeld mensen zijn die het wel zien maar ik niet, net zoals er mensen zijn die wel al die verschillende smaken in een slok speciaalbier of wijn kunnen proeven en anderen niet. Ik loop al ruim 40 jaar met een bril rond, zal er wellicht mee te maken hebben maar ik ken ook mensen zonder lenzen of bril die het verschil niet zien. Voordeel is dat ik dan zonder problemen voor alle toeters en bellen aan kan kiezen
TV verkopers die het verschil tussen 50/60hz en 100/120hz demonstreren maar ondertussen een 50/60z input bron gebruiken blijf ik altijd een apart slag volk vinden. Niet iedereen ziet en/of merkt het verschil, en dat is ook zeker niet erg, maar daarom mag ik wel naar 60fps/120fps vragen
Zo jammer van het lelijke, goedkoop ogende, glossy plastic voor de zwarte band
Zo van de zijkant ziet hij er een stuk beter uit. Als hij inderdaad stil blijft in een 30c kamer is dat een zeer nette prestatie. Dat gezegd hebbende vind ik 30c wel een bizarre kamer temperatuur.
Dat is procentueel toch echt een flinke verbetering terwijl er niemand over die 3 seconden geklaagd zou hebben. Prima toch.Kalder schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 12:14:
[...]
Wow wat een enorme verbetering, van 5 seconden naar 3 secondenshocking!
Misschien debram1984 schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 12:15:
[...]
Dat is procentueel toch echt een flinke verbetering terwijl er niemand over die 3 seconden geklaagd zou hebben. Prima toch.
Ben wel benieuwd naar een speeltest met The Division 2 of HZD. Daarvan gaat mijn Pro altijd een opstartend straalvliegtuig simuleren.
Maar het is wel duidelijk dat we om onduidelijke redenen geen speeltests gaan zien met next gen versies van games totdat we er zelf een thuis hebben staan. Geldt voor beide kampen.
Maar het is wel duidelijk dat we om onduidelijke redenen geen speeltests gaan zien met next gen versies van games totdat we er zelf een thuis hebben staan. Geldt voor beide kampen.
[ Voor 40% gewijzigd door Lekker Ventje op 04-10-2020 12:23 ]
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Hoe meer ik naar die nieuwe foto's kijk, en vooral naar de Controller. Zou het misschien toch zo gaan zijn, dan Sony zowel de Console als de controller zo gemaakt heeft dat qua covers, er alle mogelijkheden zijn? En dat dit nog een nieuwe feature gaat worden die ze nog gaan verklappen? Zo van. Kijk mensen, de kappen van de controller kunnen eraf, en we hebben bij de release 6 kleuren in de aanbieding....
Desalnietemin, ik vind de controller echt geweldig, en de console ook
Inderdaad een snelle google search laat mij zien dat het 22 graden is in japan, is die PS5 dan de verwarming geweest?Kenny_026 schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 12:20:
Als je het kacheltje tot 30 graden opstookt ben je ook niet goed bij je paasei...
Iedereen weet toch allang dat ze dat gaan doen. Totaal geen verassing.Raikkonen_WC schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 12:22:
Hoe meer ik naar die nieuwe foto's kijk, en vooral naar de Controller. Zou het misschien toch zo gaan zijn, dan Sony zowel de Console als de controller zo gemaakt heeft dat qua covers, er alle mogelijkheden zijn? En dat dit nog een nieuwe feature gaat worden die ze nog gaan verklappen? Zo van. Kijk mensen, de kappen van de controller kunnen eraf, en we hebben bij de release 6 kleuren in de aanbieding....
Mijn PS4 Pro helpt mij anders goed mee met mijn woonkamer verwarmen in de winter.Kalder schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 12:22:
[...]
Inderdaad een snelle google search laat mij zien dat het 22 graden is in japan, is die PS5 dan de verwarming geweest?
Je bedoelt: iedereen hoopt dat Sony dat gaat doen. Vooralsnog is er niks bevestigd en zijn het geruchten.Segafreak83 schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 12:23:
[...]
Iedereen weet toch allang dat ze dat gaan doen. Totaal geen verassing.
.
bij mij op gewone PS4 ook, alle deuren dicht en op een uurtje is de kamer verwarmd. Als ik wil kan ik er zelf een ei op bakken op de PS4Segafreak83 schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 12:25:
[...]
Mijn PS4 Pro helpt mij anders goed mee met mijn woonkamer verwarmen in de winter.
Hij komt hier toch een week later uit dan in veel gebieden?Lekker Ventje schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 12:21:
Ben wel benieuwd naar een speeltest met The Division 2 of HZD. Daarvan gaat mijn Pro altijd een opstartend straalvliegtuig simuleren.
Het was daar warm vanwege studio verlichting.Kalder schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 12:22:
[...]
Inderdaad een snelle google search laat mij zien dat het 22 graden is in japan, is die PS5 dan de verwarming geweest?
Sony bevestigd bijna nooit wat, dus totaal geen argumentMichaelCorleone schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 12:29:
[...]
Je bedoelt: iedereen hoopt dat Sony dat gaat doen. Vooralsnog is er niks bevestigd en zijn het geruchten.
Kap kan er zonder schade af, ergo, vervangbaar. En anders krijgt ie een mooi kleurtje.
Meer hardware pics:
https://mobile.twitter.co...tatus/1312691429291024384
Edit: ah was al gepost. Sorry!
https://mobile.twitter.co...tatus/1312691429291024384
Edit: ah was al gepost. Sorry!
[ Voor 16% gewijzigd door yinx84 op 04-10-2020 12:48 ]
Dat zou goed kunnen ja, die ruimtes waarin ze zaten waren inderdaad behoorlijk oververlicht... maar je zou toch zeggen dat ze tegenwoordig ook wel studio verlichting konden maken die niet zo warm wordRecon24 schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 12:41:
[...]
Het was daar warm vanwege studio verlichting.
De PS5 komt hier een week later uit, maar vanaf dag 1 in de VS gaan we op youtube de echte praktijktesten zien.Kyhfin schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 12:32:
[...]
Hij komt hier toch een week later uit dan in veel gebieden?
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Verheug me al op 12 november, een week lang op youtube zittenLekker Ventje schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 12:51:
[...]
De PS5 komt hier een week later uit, maar vanaf dag 1 in de VS gaan we op youtube de echte praktijktesten zien.
In deze tweet nog een vertaling van een stukje tekst over de koeling. Beetje wat ik al verwacht had, maar toch lekker om bevestigd te hebben. Hier is het nu 22 graden binnen, dus dat zal ook schelen.
https://twitter.com/n_x_g/status/1312700235664195586?s=21
https://twitter.com/n_x_g/status/1312700235664195586?s=21
Ziet er toch wel mooi uit, echter, zoals ik al vermoeden, dat glimmende plastic gaat snel onder de krassen zitten. Hoe voorzichtig je er ook mee omgaat.
Set your goals high, and don't stop till you get there.
Die laadtijd in GodFall is dus afhankelijk van hoe snel je rondje ingedrukt houdt. Dat is dus geen laadtijd timer maar een button prompt. Ergo: instant respawn. Lekker man.
Dat is wat ik bedoel. Hij zei dat we pas weten als we hem hebben staan. Mochten ze in de US heel negatief zijn vanwege kabaal kan je altijd nog je preorder annuleren.Lekker Ventje schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 12:51:
[...]
De PS5 komt hier een week later uit, maar vanaf dag 1 in de VS gaan we op youtube de echte praktijktesten zien.
bram1984 schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 12:54:
Die laadtijd in GodFall is dus afhankelijk van hoe snel je rondje ingedrukt houdt. Dat is dus geen laadtijd timer maar een button prompt. Ergo: instant respawn. Lekker man.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/4wkVoqHbgKwdwaKFaz2a0LFF.gif?f=user_large)
[ Voor 17% gewijzigd door Recon24 op 04-10-2020 13:10 ]
- Chaoss
Een paar seconde vind ik al genoeg maar dit is helemaal lekker!
[ Voor 3% gewijzigd door Chaoss op 04-10-2020 15:33 ]
Zou graag de digital edition in het echt willen zien voordat ik oordeel over het ontwerp. Maar dat zwarte in het midden had van mij niet zo glanzend gehoeven.
Vraag me ook af of het niet beter was geweest als Sony voor een losse add on drive had gekozen. Dan had je dus alleen de digital edition en een unifrom ontwerp gehad en daarnaast altijd nog de mogelijkheid om los een disc drive erbij te kopen. Zou ook de mogelijkheid hebben gegeven om de console netjes op te bergen en alleen de disc drive in het zicht te plaatsen.
Vraag me ook af of het niet beter was geweest als Sony voor een losse add on drive had gekozen. Dan had je dus alleen de digital edition en een unifrom ontwerp gehad en daarnaast altijd nog de mogelijkheid om los een disc drive erbij te kopen. Zou ook de mogelijkheid hebben gegeven om de console netjes op te bergen en alleen de disc drive in het zicht te plaatsen.
Het is net Inifinity Blade op iOS, hack en slash, boss fight na boss fight, van wat ik er van gezien heb. Echt een game waar je bij de lancering op zit te wachten.DoubleDutch schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 11:31:
Heb juist helemaal niks met Godfall, ziet er niet bijzonder uit of zo, gewoon overdreven veel pracht en praal verlichting, Killzone Shadow Fall vind ik er beter uit zien.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Dat glossy waar men hier over klaagt lijkt mij meer zo'n transparante folie die er bij het uitpakken op zit en wat je er zo aftrekt. Hoop ik tenminste.
Klein gokje:
- Witte bovenkant kun je eraf klikken
- Maak inbus boutje los
- Klepje extra M.2 tray kan open
Denk dat die witte covers ook voor airflow zijn, dus als je ze er af haalt, houd je een glossy zwarte plastic behuizing over.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/SDSuhuplzlRoHhUS5pOcOw7j.jpg?f=user_large)
en dit mysterie is ook opgelost:
- Witte bovenkant kun je eraf klikken
- Maak inbus boutje los
- Klepje extra M.2 tray kan open
Denk dat die witte covers ook voor airflow zijn, dus als je ze er af haalt, houd je een glossy zwarte plastic behuizing over.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/SDSuhuplzlRoHhUS5pOcOw7j.jpg?f=user_large)
en dit mysterie is ook opgelost:
[ Voor 10% gewijzigd door loekf2 op 04-10-2020 13:53 ]
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Die fotos zijn allemaal bij Sony genomen. Die laten er echt geen plastic op zitten.GK87 schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 13:34:
Dat glossy waar men hier over klaagt lijkt mij meer zo'n transparante folie die er bij het uitpakken op zit en wat je er zo aftrekt. Hoop ik tenminste.
Vraag het mensen het Azie. Ooit in Taiwan gewoond en me lopen verbazen dat ze stickers en folie er vaak op laten zittenPBP schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 13:47:
[...]
Die fotos zijn allemaal bij Sony genomen. Die laten er echt geen plastic op zitten.
Wat is dit? De stand voor horizontaal plaatsen?
Die is dan dus anders dan de verticale stand?
Das dezelfde stand.Phusebox schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 14:07:
[...]
Wat is dit? De stand voor horizontaal plaatsen?
Die is dan dus anders dan de verticale stand?
In de verticale houding klikken die haakjes vanonder aan de achterkant in de ps5.
Dit heb ik nog niet eerder gezien:
En:
Set your goals high, and don't stop till you get there.
Ben benieuwd waar die lampjes onder de touchpad voor zijn. Ze kleuren niet mee met de verlichting aan de zijkanten van de touchpad en bij de ene controller zie je 1 lampje en bij de andere 3 zie je er 2.Koning-Admiraal schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 14:34:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
En:
[YouTube: 【PS5】4K画質でPS5の起動シーンをチェック ※本体映像のみ&UI画面なし【PlayStation5】]
This is absolutely ridiculous
Misschien controller 1, controller 2 etc.Ridicuul schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 14:36:
[...]
Ben benieuwd waar die lampjes onder de touchpad voor zijn. Ze kleuren niet mee met de verlichting aan de zijkanten van de touchpad en bij de ene controller zie je 1 lampje en bij de andere 3 zie je er 2.
Controller 1, 2, 3 of 4.Ridicuul schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 14:36:
[...]
Ben benieuwd waar die lampjes onder de touchpad voor zijn. Ze kleuren niet mee met de verlichting aan de zijkanten van de touchpad en bij de ene controller zie je 1 lampje en bij de andere 3 zie je er 2.
Maar het ding ziet er in het echt nog lelijker uit helaas....echt super goedkoop oogt het. Jammer.
Voor de consument had dat beter kunnen zijn.TheDukemaster schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 13:10:
Voor Sony (of Microsoft hetzelfde) niet.
Verder zal kopieer beveiliging dan een stukje moeilijker te implementeren zijn denk ik.
Price gap tussen de digital en disk versie zouden ze dan ook een stuk kleiner moeten maken.
[ Voor 6% gewijzigd door YakuzA op 04-10-2020 14:50 ]
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Is die gast nou de controller naar voren aan het leunen in het bovenstaande filmpje om een actie uit te voeren? Hoop dat dat niet verplicht gaat worden bij games.
Vreemd dat het er goedkoop uit ziet, mij ziet het eruit als een console van 500 euro. Misschien moet je toch maar die gouden PS5 bestellen als je deze er goedkoop uit ziet.Phusebox schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 14:40:
[...]
Controller 1, 2, 3 of 4.
Maar het ding ziet er in het echt nog lelijker uit helaas....echt super goedkoop oogt het. Jammer.
Inderdaad, lijkt op iets wat je normaal op AliExpress zal vinden. Dat je ook een standaard moet gebruiken is al droevig genoeg.Phusebox schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 14:40:
[...]
Controller 1, 2, 3 of 4.
[ Voor 8% gewijzigd door NotSoSteady op 04-10-2020 15:19 ]
d-pad en actieknopen lijken wel behoorlijk wat licht te reflecteren/verstrooien in dit filmpje. Hopelijk is het in het echt wat minder hinderlijk.Koning-Admiraal schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 14:34:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
En:
[YouTube: 【PS5】4K画質でPS5の起動シーンをチェック ※本体映像のみ&UI画面なし【PlayStation5】]
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Sorry, maar wanneer kijk jij naar de controller tijdens het gamen???Lasmibalsingh schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 15:06:
[...]
d-pad en actieknopen lijken wel behoorlijk wat licht te reflecteren/verstrooien in dit filmpje. Hopelijk is het in het echt wat minder hinderlijk.
Motion controls is al sinds 2006 standaard aanwezig in PlayStation controllers. Het zal mij verbazen als het nu ineens verplicht wordt voor een groot aantal games.Gusev schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 14:55:
Is die gast nou de controller naar voren aan het leunen in het bovenstaande filmpje om een actie uit te voeren? Hoop dat dat niet verplicht gaat worden bij games.
Als de batterij leeg isDevilish schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 15:21:
[...]
Sorry, maar wanneer kijk jij naar de controller tijdens het gamen???
Bij QuickTime EventsDevilish schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 15:21:
[...]
Krijg dat na jaren van andere consoles nog steeds mijn muscle memory niet in
Ik weet niet precies hoe een “console van €500,-“ eruit ziet maar kan best begrijpen dat dit op de foto’s wat goedkoop oogt. Ik heb dat zelf ook wel.Kalder schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 15:01:
[...]
Vreemd dat het er goedkoop uit ziet, mij ziet het eruit als een console van 500 euro. Misschien moet je toch maar die gouden PS5 bestellen als je deze er goedkoop uit ziet.
Met de controller heb ik dat overigens helemaal niet. Die ziet er op de foto’s juist meer premium uit dan de DualShock(4) die ik nu heb.
Ja klopt, zo lang het maar niet verplicht wordt daar ging mij het even om. Bij de Switch kom je dat nog wel eens regelmatig tegen.Caayn schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 15:28:
[...]
Motion controls is al sinds 2006 standaard aanwezig in PlayStation controllers. Het zal mij verbazen als het nu ineens verplicht wordt voor een groot aantal games.
Dat is juist het probleem. Door de lichtverstrooiing/weerkaatsing leidt het af, zelfs als je niet naar de controller kijkt.Devilish schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 15:21:
[...]
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Echt zo ontzettend storend! 
Ik heb dat al met het miniscule ledje van mn tv, die in mn ooghoek schittert zodat ik bijna niet meer kan gamen..
En dan heb ik het nog niet eens over het led klokje op m'n oven in de keuken, die via de aluminium koelkast het licht weerkaatst in de aluminium afzuigkap, en via de lampenkap om de hoek zo met een bochtje in mn tv schijnt en mij gewoon verblindt
Ik heb dat al met het miniscule ledje van mn tv, die in mn ooghoek schittert zodat ik bijna niet meer kan gamen..
En dan heb ik het nog niet eens over het led klokje op m'n oven in de keuken, die via de aluminium koelkast het licht weerkaatst in de aluminium afzuigkap, en via de lampenkap om de hoek zo met een bochtje in mn tv schijnt en mij gewoon verblindt
Sinds ik het LED lampje van mijn TV uit heb gezet heeft het mijn leven echt veranderd.
Stuk duct tape of een hamerpoor Leno schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 16:10:
Aah irritant ja. Mijn huidige tv (een Sony toevalligerwijs) heeft een led strip bij het logo welke gelukkig uit bleek te kunnen.poor Leno schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 16:10:
Mijn vorige tv had een ledje en die kon niet uit, wit terwijl toestel ingeschakeld, rood als toestel uitgeschakeld was.
Na een weekje met een zwarte stift ingekleurd
Hier ook geen schilderijtjes, foto’s of andere randzaken rond de tv, gewoon puur experience, geen gekkigheid.
[ Voor 9% gewijzigd door Donstil op 04-10-2020 16:35 ]
Donstil schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 16:32:
[...]
Aah irritant ja. Mijn huidige tv (een Sony toevalligerwijs) heeft een led strip bij het logo welke gelukkig uit bleek te kunnen.
Mijn vorige tv had een ledje en die kon niet uit, wit terwijl toestel ingeschakeld, rood als toestel uitgeschakeld was.
Na een weekje met een zwarte stift ingekleurd
Hier ook geen schilderijtjes, foto’s of andere randzaken rond de tv, gewoon puur experience, geen gekkigheid.
Nee hoor pure ernst.
Aah de mening daarvoor was niet positief genoeg voor Sony natuurlijk. Got it.
Doet niets af aan mijn bericht overigens. Hier geen zaken in het zicht! Ik heb de light strip van mijn Ps4 pro ook zwart bijvoorbeeld.
[ Voor 8% gewijzigd door Donstil op 04-10-2020 16:53 ]
Wat een onderbouwing zeg ..... smaak is godzijdank verschillend..NotSoSteady schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 15:06:
[...]
Inderdaad, lijkt op iets wat je normaal op AliExpress zal vinden. Dat je ook een standaard moet gebruiken is al droevig genoeg.
Maar dat kan je nog niet beoordelen voor je hem in het echt gezien hebt laat staan onderbouwen.
poor Leno schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 16:10:
https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben
Ik heb ook zo'n wit lichtje onder m'n tv maar stoor me er absoluut niet aan, plus als er ook maar iets zichtbaar is op het scherm is de hoeveelheid licht die er van het scherm komt velen malen groter en zie ik dat witte ding amper, kan hem ook uit zetten maar zoals ik zeg stoor me er absoluut niet aan. Maar zal erbij zeggen ik game bijna nooit in een onverlichte kamer, er staat altijd wel een lamp aan, vind dat omgevingslicht van de TV dat dan de hele kamer kleurt meestal zwaar irritant en daar heb ik geen last van met licht aan.
Maar wel grappig om te zien dat dat voor sommigen zo'n groot probleem is.
Maar wel grappig om te zien dat dat voor sommigen zo'n groot probleem is.
[ Voor 6% gewijzigd door Kalder op 04-10-2020 17:14 ]
Bij mij staat dat lichtje uit, vooral omdat ik anders s’nachts niet kan slapen.
Bij mij gaat hij uit als de TV uit is.AppleFan2007 schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 17:14:
Bij mij staat dat lichtje uit, vooral omdat ik anders s’nachts niet kan slapen.
[ Voor 11% gewijzigd door Kalder op 04-10-2020 17:17 ]
Daarom staat er ook LIJKT. Het goedkope glanzende plastic, het kinderlijke ledje en het verplichte gebruik van een standaard (staand en liggend). Ja, dat geeft mij inderdaad gevoel van een slecht ontwerp. Maar ik weet inmiddels dat het een doodzonde is om iets negatiefs te zeggen over een ontwerp dat in nagenoeg geen enkel modern interieur past.Gandalf68 schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 17:06:
[...]
Wat een onderbouwing zeg ..... smaak is godzijdank verschillend..
Maar dat kan je nog niet beoordelen voor je hem in het echt gezien hebt laat staan onderbouwen.
[ Voor 33% gewijzigd door NotSoSteady op 04-10-2020 17:32 ]
Smaak is ook maar een mening.NotSoSteady schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 17:24:
[...]
Daarom staat er ook LIJKT. Het goedkope glanzende plastic, het kinderlijke ledje en het verplichte gebruik van een standaard (staand en liggend). Ja, dat geeft mij inderdaad gevoel van een slecht ontwerp. Maar ik weet inmiddels dat het een doodzonde is om iets negatiefs te zeggen over een ontwerp dat in nagenoeg geen enkel modern interieur past.
Een optie om hem in het zwart te bestellen was iig wenselijk geweest. In mijn hoofzakelijk zwarte interieur zou dat witte ding ontzettend opvallen, helemaal gezien zijn size.
Ik verwacht dat er binnen enkele weken/maanden wel stickers zijn te bestellen of zwarte zijpanelen.Mick3112 schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 17:48:
Een optie om hem in het zwart te bestellen was iig wenselijk geweest. In mijn hoofzakelijk zwarte interieur zou dat witte ding ontzettend opvallen, helemaal gezien zijn size.
Niet per se maar niet iedereen verstaat hetzelfde bij modern interieur. Maarja, maakt niet uit, ik vind hem mooi en zal hem wel in het zicht zetten.
[ Voor 14% gewijzigd door Kalder op 04-10-2020 17:54 ]
Dit heeft niets te maken met een modern interieur, eerder een "het-moet-en-zal-erdoor-gedrukt-worden", en dat is zonde.Kalder schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 17:53:
[...]
Niet per se maar niet iedereen verstaat hetzelfde bij modern interieur. Maarja, maakt niet uit, ik vind hem mooi en zal hem wel in het zicht zetten.
Als ie nu iets kleiner en minder rond geweest zou zijn, dan had je inderdaad iets moderns gehad.
Je zou haast spontaan depressief worden van alle first world problems in dit topic.
- Chaoss
Al was het een roze bol geweest. Ik'mut'em'hebn.
pineapple23 schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 17:52:
[...]
Ik verwacht dat er binnen enkele weken/maanden wel stickers zijn te bestellen of zwarte zijpanelen.
:strip_exif()/f/image/WAvfyP0VES4Xp7EPPdwrvQvs.jpg?f=fotoalbum_large)
Dbrand, maar je moet er van houden van die stickers.. Ik zet die PS5 gewoon in m'n kast, zie er niets van
https://dbrand.com/shop/sony-ps5-skinspineapple23 schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 17:52:
[...]
Ik verwacht dat er binnen enkele weken/maanden wel stickers zijn te bestellen of zwarte zijpanelen.
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben
- Chaoss
Zo die controller is wel een stuk lelijker
Jij wel, ik heb destijds een prachtige metalen kast gekocht waar de PS4 slim precies in past. Dat gaat hem nu dus niet meer wordenRck010 schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 18:29:
[...]
[Afbeelding]
Dbrand, maar je moet er van houden van die stickers.. Ik zet die PS5 gewoon in m'n kast, zie er niets van
Rck010 schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 18:29:
[...]
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/sRPoRqcqBBUsYXw3THZnXAtz.jpg?f=fotoalbum_large)
Wat een geneuzel hier zeg, die bookmark kan er wel af.
baronruud schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 18:38:
Wat een geneuzel hier zeg, die bookmark kan er wel af.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/8oklng7YvOesR6BHLCmDlFeE.jpg?f=user_large)
Dit wordt m voor mij. Blend ie mooi weg bij mijn tv meubel.
https://untappd.com/user/OzzBier
€ 3,11 | 127*30 CM 3D Carbon Vinyl Auto Wikkelfolie Koolstofvezel Auto Decoratie Sticker Veel Kleur Optie Auto Styling Decoratie
https://a.aliexpress.com/_BPGXV9
Met wind mee heb je het nog binnen voor launch day
[ Voor 7% gewijzigd door JimmyJoness op 04-10-2020 19:12 ]
Sony seems to be taking the same approach in its PS5 hands on reveal as they did with PS4. Greg Miller mentioned that IGN had not seen the PS4 until 2 weeks before launch and that they didn't get a hands on PS4 until a week before launch..
— BRAP (@BRAP_Podcast) 4 oktober 2020
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
[font size=16]
In dit topic geen statusupdates van je bestelling, daarvoor is [PS5] Pre-order, bestellingen en levertijden
[/font]
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
[font size=16]
In dit topic geen statusupdates van je bestelling, daarvoor is [PS5] Pre-order, bestellingen en levertijden
[/font]
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
:strip_exif()/f/image/aVtmSoUaUF0HJY6ZB9wKMRSp.jpg?f=fotoalbum_large)