• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
bikabob schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 12:55:
Enige argument die ik nog niet vaak hoor is dat microsoft zon 20x groter is dan sony, en als ze willen doorbreken kunnen ze heel hard inzetten.

(Waar ze al een hint mee gaven met de bethesda overname)
Maar dit klopt niet helemaal. SCIE, Microsoft Gaming Studios, Amazon Game Studios en ook Google Stadia zijn allemaal subsidiaries van de overkoepelende holdings. Die willen en kunnen niet zomaar oneindig de geldkraan open zetten naar onderliggende entiteiten.

Sony Interactive entertainment is de grootste of op één na grootste en kapitaal krachtigste organisatie binnen de gaming industry. Dus Microsoft kan als Holding wel meer kapitaal hebben, het is niet zomaar gezegd dat ze daarom zo maar makkelijker een andere developer over kunnen nemen.

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05-2025
Voordeel van Playstation vind ik overigens ook dat Free to play (op de PS4 in ieder geval) ook echt Free to play is.

Ik heb al tijden (jaren denk ik inmiddels) geen PS Plus abonnement meer, omdat ik Apex Legends en Fortnite gewoon gratis online kan spelen.

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-01 14:52
dvdkiwi schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 13:06:

Playstation exclusives zijn voor mij de voornaamste reden.
En dan schijnen games als The Last of Us, Detroit en Spiderman ook nog eens heel goed te zijn.
Nog nooit the last of us gespeeld? Die games staan voor mij op eenzame hoogte van het beste wat ik ooit gespeeld heb. Deel 2 is door de fans slecht onthaald omdat ze de (best gewaagde) keuzes van Naughty Dog in het verhaal niet aan konden. Tere zieltjes :') Gewoon gruwelijk! Ik kan ze je beiden van harte aanbevelen. Deel 1 is tegenwoordig niet meer de mooiste game en speelt mogelijk wat stroefjes. Ook alweer 7 jaar oud natuurlijk. Verhalend ongeëvenaard wat mij betreft. Deel 2 lekker op de PS5 gaan spelen. Komt vast nog wel een een PS5 patch voor uit.

[ Voor 7% gewijzigd door Hulleman op 02-10-2020 13:37 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:14

Superkiwi

Hoi doei

Hulleman schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 13:35:
[...]
Nog nooit the last of us gespeeld?
Gaat ook nooit gebeuren denk ik, de games trekken mij gewoon niet zo ;)
Ik heb voordat deel 2 uit kwam een 4 uur durende samenvatting van deel 1 gezien maar ook daar werd ik niet warm van. En ja ik weet het, een game zelf spelen is een heel andere ervaring dan 'm kijken via een stream of op Youtube.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 18:45
Recon24 schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 12:58:
[...]

Als een game engine geen gebruik kan maken om wat voor reden dan ook, dan draait niet iedere game op volledige beschikbaar aantal TF. Een indie game hoeft geen gebruik te maken van de volledige beschikbare CU's van 36 of 52.

1850 of 2.3Ghz is de clock frequentie, maar wilt niet zeggen dat ze dan ook gebruik maken van alle CU's.

[...]

uitleg over variable clocks

[...]

[...]
Goede uitleg!

TF is leuk voor de marketing ( kijk maar naar Nvidia met de Ampère GPU'S..) maar zegt niet zoveel over performance, zelfs niet tussen de twee next-gen consoles omdat de setup zo verschillend is, ook al is de gpu van dezelfde generatie. Verschillen zijn o.a. RAM setup, cache scrubbers, kleinere CU arrays die makkelijker aan het werk te houden zijn, Sram cache, enz.

Hoe groter de GPU, hoe lastiger het is om alle rekeneenheden aan het werk te houden, en des te groter bandbreedte een probleem wordt. Mooi voorbeeld is de RTX3090, enorme gpu, 10k+ rekeneenheden, serieuze upgrade t.o.v de RTX3080. Maar helaas maar 10% sneller in games. Maar goed, de 3090 blinkt dan weer uit in rendering en scientific compute.

De één heeft gekozen voor zoveel mogelijk efficiëntie, hoge GPU clockspeed waardoor je o.a. een zeer hoge fillrate krijgt, en natuurlijk de SSD die een extra hoge snelheid moet hebben voor streamen van zeer hoge kwaliteit assets. De ander is gegaan voor een gpu die multi-inzetbaar is (xCloud blades, is ook ontwikkeld door het Azure team) waarbij de focus compute was, want veel CU's op een lagere clockspeed.

Uiteindelijk is het resultaat dat het verschil tussen beiden bijzonder klein is. Er zijn zelfs bepaalde zaken die de GPU van de PS5 sneller doet. Zoals rasterization en async compute.

De snelle SSD betekent niet alleen maar kortere laadtijden en snellere traversal, maar ook verdere vervaging tussen games en film/serie. ND zal straks voor TLOU3 dezelfde assets kunnen gebruiken die ze voor de tv serie gebruiken. Misschien niet 1-op-1, maar met een lichte downgrade is prima mogelijk gezien de IO architectuur. Grappige is dat je hier weer synergie tegenkomt: de gpu kent een zeer hoge fillrate, en de IO architectuur kan enorm snel assets inladen..

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:53
Volgende week een weekje vrij. Ben benieuwd wat t Sony PR team klaar heeft staan, wat verwachten jullie eigenlijk?
Enkele Youtubers zouden wat laten zien geloof ik.. Ben vooral benieuwd naar het nieuwe OS/Store en hoe snel de laadtijden wel niet zijn, of het liefst vrijwel geen laadtijden.
Me ready 8)

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
BigF25 schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 13:50:
Volgende week een weekje vrij. Ben benieuwd wat t Sony PR team klaar heeft staan, wat verwachten jullie eigenlijk?
Enkele Youtubers zouden wat laten zien geloof ik.. Ben vooral benieuwd naar het nieuwe OS/Store en hoe snel de laadtijden wel niet zijn, of het liefst vrijwel geen laadtijden.
Me ready 8)
Ja ik verwacht toch wel het een en ander volgende week. Als het goed is hebben Japanse streamers al een unit ontvangen of gaan ze deze dit weekend ontvangen. Dus sowieso hands-on ervaringen. En ik verwacht ook dat we de UI en dat soort dingen te zien gaan krijgen.

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:53

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Modbreak:de VS discussie verwijderd, ik snap dat men aankoop adviezen wil maar de topic warning is er niets voor niets

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• Hulleman
Trishul schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 13:46:
[...]

Goede uitleg!

TF is leuk voor de marketing ( kijk maar naar Nvidia met de Ampère GPU'S..) maar zegt niet zoveel over performance, zelfs niet tussen de twee next-gen consoles omdat de setup zo verschillend is, ook al is de gpu van dezelfde generatie. Verschillen zijn o.a. RAM setup, cache scrubbers, kleinere CU arrays die makkelijker aan het werk te houden zijn, Sram cache, enz.

Hoe groter de GPU, hoe lastiger het is om alle rekeneenheden aan het werk te houden, en des te groter bandbreedte een probleem wordt.
Digital Foundry heeft het statement van Sony (dat minder CU's makkelijker aan het werk te houden zijn, dus betere performace) getest. Ik kan het filmpje zo snel niet vinden. Ze hebben daar (als ik het me goed herinner) een 5700 en XT beiden op 9Tflops laten lopen. De XT heeft meer CU's dan de 5700 en die van de 5700 zijn hoger geclockt. Conclusie: de 5700XT scoort significant beter dan de 5700 met eenzelfde aantal tflops. De 5700 en XT hebben dezelfde geheugenbus, geheugensnelheid en doorvoersnelheid. Het verschil moet dus wel veroorzaakt worden doordat de XT meer CU's heeft.

Geen vs discussie

[ Voor 18% gewijzigd door Chaoss op 02-10-2020 21:03 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 27-12-2025

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Verwijderd

Hulleman schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 14:34:
[...]

Digital Foundry heeft het statement van Sony (dat minder CU's makkelijker aan het werk te houden zijn, dus betere performace) getest. Ik kan het filmpje zo snel niet vinden. Ze hebben daar (als ik het me goed herinner) een 5700 en XT beiden op 9Tflops laten lopen. De XT heeft meer CU's dan de 5700 en die van de 5700 zijn hoger geclockt. Conclusie: de 5700XT scoort significant beter dan de 5700 met eenzelfde aantal tflops. De 5700 en XT hebben dezelfde geheugenbus, geheugensnelheid en doorvoersnelheid. Het verschil moet dus wel veroorzaakt worden doordat de XT meer CU's heeft.
.
Is heel erg architectuur afhankelijk. Ik kan mij nog de vega56 herinneren die ondanks minder CU is veel situaties bijna identiek presteerde als de vega64 die niet optimaal de CU's kon benutten.

[ Voor 12% gewijzigd door Chaoss op 02-10-2020 21:04 ]

• Chic de Friemel
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 19-11-2025
Ah, wou hem ook net posten. Mooi stukje weer van De Speld! :P

• Hulleman
Verwijderd schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 14:43:
[...]

Is heel erg architectuur afhankelijk. Ik kan mij nog de vega56 herinneren die ondanks minder CU is veel situaties bijna identiek presteerde als de vega64 die niet optimaal de CU's kon benutten.
Uiteraard, maar ik ga er vanuit dat de XSX de PS5 outperformed. Voor mij geen dealbreaker, want de PS5 is alvast besteld :) Het ligt allemaal een stuk dichter bij elkaar dan in de vorige generatie tussen xone/ps4 en onex/pro en daar waren de verschillen ook niet schokkend in het uiteindelijke plaatje wat voorgeschoteld werd.

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 18:45
[...]

Je kunt dat vast niet één-op-één plotten op de performance verschillen tussen XSX en PS5, maar dit spreekt toch nog niet echt in het voordeel van de keuze die Sony heeft gemaakt door voor relatief weinig CU's te gaan op een absurde clocksnelheid.
Die ken ik ja. Opzich een aardige test. Maar het gaat fout doordat ze gewoon standaard videokaarten gpu's testen, die ook nog eens van een andere architectuur zijn (rdna1) en niet de aanpassingen en context kennen van een APU in een console. Zo heeft de PS5 APU nogal wat aanpassingen om CU's optimaal aan het werk te houden (cache scrubbers, verbeterde schedulers, etc.) en kent deze niet de overhead van DirectX. Dit soort dingen zijn niet meegenomen in de test van DF, de conclusie blijft dan slechts een theorie. Daarnaast kan rdna1 niet normaal op 2.23 GHz draaien, terwijl rdna2 dit blijkbaar wel kan. De gpu in de PS5 APU draait op die snelheid met 64 ROPs en de Navi 2 kaarten voor pc gaan daar blijkbaar nog overheen met een 40 CU model dat op 2.5GHz draait volgens uitgelekte specificaties.

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 18-01 20:00
Hulleman schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 14:54:
[...]

Uiteraard, maar ik ga er vanuit dat de XSX de PS5 outperformed. Voor mij geen dealbreaker, want de PS5 is alvast besteld :) Het ligt allemaal een stuk dichter bij elkaar dan in de vorige generatie tussen xone/ps4 en onex/pro en daar waren de verschillen ook niet schokkend in het uiteindelijke plaatje wat voorgeschoteld werd.
*knip* als ik me herinner hoe Horizon er op de Pro uitziet.... De Sony Studio's zijn een meester in alles er uitpersen wat er in zit. Als de trailer maatgevend is zit niemand droog op de bank bij GT7.

[ Voor 5% gewijzigd door Chaoss op 02-10-2020 21:08 ]

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Hulleman
Trishul schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 14:57:
[...]

Die ken ik ja. Opzich een aardige test. Maar het gaat fout doordat ze gewoon standaard videokaarten gpu's testen, die ook nog eens van een andere architectuur zijn (rdna1) en niet de aanpassingen en context kennen van een APU in een console. Zo heeft de PS5 APU nogal wat aanpassingen om CU's optimaal aan het werk te houden (cache scrubbers, verbeterde schedulers, etc.) en kent deze niet de overhead van DirectX. Dit soort dingen zijn niet meegenomen in de test van DF, de conclusie blijft dan slechts een theorie. Daarnaast kan rdna1 niet normaal op 2.23 GHz draaien, terwijl rdna2 dit blijkbaar wel kan. De gpu in de PS5 APU draait op die snelheid met 64 ROPs en de Navi 2 kaarten voor pc gaan daar blijkbaar nog overheen met een 40 CU model dat op 2.5GHz draait volgens uitgelekte specificaties.
Goed punt! Over een weekje of 6 weten we het :)

• Hulleman
Lekker Ventje schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 15:04:
[...]

Het is vooral theoretisch. De One X is ook een stuk krachtiger dan de Pro en als ik me herinner hoe Horizon er op de Pro uitziet.... De Sony Studio's zijn een meester in alles er uitpersen wat er in zit. Als de trailer maatgevend is zit niemand droog op de bank bij GT7.
Klopt, kijk eens naar the last of us 2 8)7 Ging mij meer om de bewering van Sony mbt dat minder CU's op hogere clocks voor meer performance kunnen zorgen dan meer CU's op een lagere clock.

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
[...]

Je kunt dat vast niet één-op-één plotten op de performance verschillen tussen XSX en PS5, maar dit spreekt toch nog niet echt in het voordeel van de keuze die Sony heeft gemaakt door voor relatief weinig CU's te gaan op een absurde clocksnelheid.
Verwijderd schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 14:43:
[...]

Vega had te grote shader arrays waardoor de verhouding tussen de CUs en overige onderdelen te ver scheef liep voor gaming workloads (16CU per array).

Het 5700(XT) voorbeeld wat hierboven aangehaald is heeft daar geen/minder last van omdat beide GPUs gebruik maken van veel kleinere shader arrays (10CU per array). Vanuit de info die wij gekregen hebben vanuit MS weten wij dat de XSX gebruik maakt van 4 shader arrays met 14 CUs per array, waarvan 2 arrays 2 CUs uitgeschakeld hebben. Van de PS5 weten wij momenteel niet hoe dit eruit ziet, kans is aanwezig (op basis van de huidige RDNA2?Navi2X leaks) dat het 4 shader arrays met 10 CUs krijgt, waarvan 2 arrays 2 CUs uitgeschakeld hebben. Daar zit het verschil in, het aantal CUs zelf is minder relevant en waarschijnlijk komt AMD zelf met een 80CU GPU.

De vraag is ook wat voor impact het dual CU ontwerp heeft op de effectiviteit van de shader arrays en met welke configuraties AMD straks zelf mee komt :)

[ Voor 3% gewijzigd door Caayn op 02-10-2020 15:14 ]

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 18-01 12:19
Ik dacht dat ze hadden aangegeven dat spiderman geen fullpriced spel zou worden, maar rond de 40 zou moeten gaan kosten omdat deze game kleiner. Ik zie hem echter op elke site voor 59,99 staan, is dat nog een placeholder of?

[ Voor 9% gewijzigd door Ambition88 op 02-10-2020 15:35 ]

Verwijderd

Hulleman schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 14:54:
[...]

We gaan het zien, Sony heeft tot nu toe al behoorlijk wat grafisch geweld laten zien _/-\o_ :9~

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023
Hey das de eerste keer dat ik de PS5 in het echt (op internet) zie zonder die aardappel foto's met een liniaal ernaast

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

• Sanderman1991
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-02-2024
Ambition88 schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 15:34:
Ik dacht dat ze hadden aangegeven dat spiderman geen fullpriced spel zou worden, maar rond de 40 zou moeten gaan kosten omdat deze game kleiner. Ik zie hem echter op elke site voor 59,99 staan, is dat nog een placeholder of?
Sinds Sony de adviesprijzen voor full-priced games naar 80 euro heeft verhoogd is 60 euro "goedkoop". Hopelijk komen de winkels met lagere prijzen dan de adviesprijzen.

• Kalder
Sanderman1991 schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 15:50:
[...]

Sinds Sony de adviesprijzen voor full-priced games naar 80 euro heeft verhoogd is 60 euro "goedkoop". Hopelijk komen de winkels met lagere prijzen dan de adviesprijzen.
Ik meen me te herinneren dat PS4 games in het begin ook wat duurder waren dan PS3 games, maar de nieuwprijzen zijn redelijk snel weer gezakt daarna. Zou me niet verbazen als de games volgend jaar alweer op 60 zitten.

• bram1984
Linkje? Ik heb dat nergens gelezen.

• elaho
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 23-12-2025
De meeste games voor ps5 kosten zo’n 75 euro dus misschien vandaar de prijs van 59,95 dat dat dus geen full price is.

• bram1984
offtopic

[ Voor 96% gewijzigd door Chaoss op 02-10-2020 23:58 ]

• Kalder
Zit er een YouTuber tussen die de stream in het Engels doet? Of word het weer brakke auto-translate aan zetten?

Verwijderd

Kalder schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 16:41:
[...]

Zit er een YouTuber tussen die de stream in het Engels doet? Of word het weer brakke auto-translate aan zetten?
Geen idee, ik volg geen streamers.

• bram1984

Lijkt erop dat ze alleen Astro's Playroom gaan laten zien. Oh well, beter dan niks. Hopelijk ook de UI.

• Kalder
bram1984 schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 16:47:
[Twitter]
Lijkt erop dat ze alleen Astro's Playroom gaan laten zien. Oh well, beter dan niks. Hopelijk ook de UI.
Dat ze geen PS5 games laten zien snap ik enigszins wel, maar ze hadden toch prima PS4 games met BC kunnen laten zien?

• bram1984
Kalder schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 16:48:
[...]

Dat ze geen PS5 games laten zien snap ik enigszins wel, maar ze hadden toch prima PS4 games met BC kunnen laten zien?
Geen paniek. Er zijn meerdere lui met een PS5, blijkbaar. Kan me niet voorstellen dat ze allemaal Astro gaan laten zien.

• Kalder
Ik zie nu pas welke games er in die PS+ Collection zitten, voor degene die het ook nog niet gezien hebben:
Van: https://www.eurogamer.nl/...ollection-games-opgelijst

Batman: Arkham Knight
Battlefield 1
Bloodborne
Days Gone
Detroit: Become Human
Fallout 4
Final Fantasy XV
God of War
Infamous Second Son
Monster Hunter World
Mortal Kombat X
Persona 5
Ratchet and Clank
Resident Evil 7: Biohazard
The Last Guardian
The Last of Us Remastered
Uncharted 4: A Thief's End
Until Dawn

Zitten best wat games tussen die ik nog niet gespeeld heb :D Ga het nog druk krijgen met de PS5

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21:01
Yep hier ook paar titels die ik niet speelde ivm drukte,komt goed uit dat we ze krijgen.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17-01 15:33
Een pijnlijke herinnering aan hoeveel games ik vrijwel ongespeeld op mijn PS4 heb staan.

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:07

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

bram1984 schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 16:32:
[...]

Linkje? Ik heb dat nergens gelezen.
https://blog.playstation....ate-from-insomniac-games/

We know a lot of you want to know how big this game is. Our team at Insomniac has been working incredibly hard to bring you a fantastic Miles Morales adventure since we concluded development on Marvel’s Spider-Man. You’ll experience a full story arc with Miles, one that’s more akin to a game like Uncharted: The Lost Legacy in terms of overall scope. Marvel’s Spider-Man: Miles Morales is an important, heartfelt, emotional and essential experience to expanding the Marvel’s Spider-Man universe. And we hope it will be for you as well.

Staat echter idd niets bij over prijs. Maar wel over de scope van de game.

[ Voor 4% gewijzigd door uchiha tijntje op 02-10-2020 18:25 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• cold_as_ijs
  • Laatst online: 19-01 15:10
RaijRaij schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 18:16:
Een pijnlijke herinnering aan hoeveel games ik vrijwel ingespeeld op mijn PS4 heb staan.
ga in de hoek staan en ga je schamen
dan kom ik er bij staan :D

Ik heb 3 games uit de lijst gespeeld en 7 heb ik of op disk of digitaal via ps plus, waarvan er 5 in de backlog staan. Die 5 ga ik zeker spelen, van de rest moet ik maar zien of ik er aan toe kom. Want die backlog wordt alleen maar langer met de nieuwe PS5 games.
Ik mis die dagen waar ik gewoon lekker 8 uur of langer kon gamen :D

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21:01
bram1984 schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 17:07:
[...]

Geen paniek. Er zijn meerdere lui met een PS5, blijkbaar. Kan me niet voorstellen dat ze allemaal Astro gaan laten zien.
Ik weet niet wat er met sony aan de hand is, beetje te arrogant, lijkt een beetje op ps3 begin. Hopelijk gaat het niet de verkeerde kant op, en die Jim Ryan mogen ze van mij ook ontslaan.

Mag hopen dat die youtubers ook andere games laten zien, die Astro Bot is leuk voor een keertje maar dan ben ik er ook klaar mee denk ik.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
bram1984 schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 16:47:
[Twitter]
Zonde dit, had echt gehoopt op meer.

• laurens700
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09-01 13:03
Ze gaan denk ik een beetje doen zoals de xbox doet. Eerst ps4 games, astro boy, wellicht UI. Pas ergens tegen het einde krijg je een spiderman wellicht te zien.

Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch

Verwijderd

Segafreak83 schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 18:48:
[...]

Het is in iedergeval een nieuwe titel :)

• bram1984
uchiha tijntje schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 18:24:
[...]

https://blog.playstation....ate-from-insomniac-games/

We know a lot of you want to know how big this game is. Our team at Insomniac has been working incredibly hard to bring you a fantastic Miles Morales adventure since we concluded development on Marvel’s Spider-Man. You’ll experience a full story arc with Miles, one that’s more akin to a game like Uncharted: The Lost Legacy in terms of overall scope. Marvel’s Spider-Man: Miles Morales is an important, heartfelt, emotional and essential experience to expanding the Marvel’s Spider-Man universe. And we hope it will be for you as well.

Staat echter idd niets bij over prijs. Maar wel over de scope van de game.
De scope van de story, maar dank je voor het bevestigen dat er niks over de prijs is gezegd.

• bram1984
[...]

Ik ook, maar liever een next gen titel met waarschijnlijk ook meer ervaringen m.b.t. de DualSense. Beter dan alleen maar oude titels laten zien. BC geloof ik wel. Laat maar via een blogpostje weten hoe dat werkt en verder in filmpjes gewoon nieuwe shit laten zien graag. Ik heb al een PS4.

• bram1984
Amaze86 schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 18:47:
[...]

Ik weet niet wat er met sony aan de hand is, beetje te arrogant, lijkt een beetje op ps3 begin. Hopelijk gaat het niet de verkeerde kant op, en die Jim Ryan mogen ze van mij ook ontslaan.

Mag hopen dat die youtubers ook andere games laten zien, die Astro Bot is leuk voor een keertje maar dan ben ik er ook klaar mee denk ik.
Ja het duurt lang, maar ik ken hun planning niet. Misschien was een blowout in oktober altijd al het idee. Dan is er weinig arrogants aan vind ik. Ik zie sowieso niet waarom lang wachten met info arrogant is. Ik ken veel betere voorbeelden van arrogantie, maar die mag en ga ik hier niet noemen.

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Uncharted: The Lost Legacy was ruim 8,5 uur (gemiddeld, main + extra's). Ik vond dat wederom een erg vette game, maar die heb ik destijds voor 32 euro gekocht, op dag van release. Dat vond ik 'm ook waard gevoelsmatig. Spiderman vond ik ook top en Miles Morales wil ik zeker hebben, maar 8-10 uur is wel kort voor dat bedrag :)
Wacht toch nog even wat reviews af. Hopelijk komen die iets voor release al. Een game bestellen is zo gebeurd.

• bram1984
Tom schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 19:18:
Uncharted: The Lost Legacy was ruim 8,5 uur (gemiddeld, main + extra's). Ik vond dat wederom een erg vette game, maar die heb ik destijds voor 32 euro gekocht, op dag van release. Dat vond ik 'm ook waard gevoelsmatig. Spiderman vond ik ook top en Miles Morales wil ik zeker hebben, maar 8-10 uur is wel kort voor dat bedrag :)
Wacht toch nog even wat reviews af. Hopelijk komen die iets voor release al. Een game bestellen is zo gebeurd.
Story zelf schijnt een uurtje of 10 te zijn. PS4 Spidey is 20 uur, ter vergelijking. En dan de open wereld activiteiten er nog bij. Ik denk niet dat je na 10 uur meteen klaar bent, maar had zeker goedkoper gemogen, eens. Aan de andere kant respect dat ze 3 launch (window) games (waarvan 1 remaster) klaar hebben staan. En ze leveren in mijn optiek kwaliteit. Dus persoonlijk weinig moeite mee. En anders is die zo weer verkocht voor 4 tientjes. :)

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
[...]

Ze hadden ook voor laadtijden en BC games kunnen gaan natuurlijk.....

En is helemaal niet zo gek dat zowel Sony als MS geen andere next gen games kan laten reviewen zes weken voor release, we weten allemaal dat er altijd nog een day 1 patch moet komen op dag van release, ze zijn nog lang niet klaar met bugs fixen en polishen en Astro bot is dat waarschijnlijk wel...

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

bram1984 schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 19:33:
[...]

jIk denk niet dat je na 10 uur meteen klaar bent, maar had zeker goedkoper gemogen, eens.
Ga ik ook wel van uit. En ik kan mij ook niet voorstellen dat de adviesprijs zo hoog is voor een kortere bijna-DLC-achtige games. Lost Legacy had denk ik 40 euro als adviesprijs, als ik 'm via een webshop voor 32 had besteld. Er wordt door Sony dus wel onderscheid gemaakt in type game als ze er een prijsje opplakken. Ik hoop gewoon Spider Man lengte, dat was prima.

• cold_as_ijs
Amaze86 schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 18:47:
[...]

Ik heb de ps4 introductie niet meegekregen, maar ik begrijp dat het exact hetzelfde gaat als toen.
Ik weet niet of je dit arrogantie kan noemen, de pre-orders waren overal binnen 30 min wel uitverkocht. Uiteindelijk zijn de komende aankondigingen vooral gericht op launch day. Info na de launch day komt vooral van de user review schat ik zo. Uiteindelijk hebben we als gamers op de PS ook baat bij goede verkopen over de lifecyle van het product. Dus een goeie hype die een kickstart geeft en dus de basis is voor een deel van de groei is wel degelijk belangrijk. Het is wel *%*$*#* irritant als je er als fan naastgrijpt.

Weet je het is hartstikke fijn dat MS alles al bekend heeft gemaakt en open communiceert etc.. Ze hebben daardoor weer veel teruggewonnen met wat ze tijdens de One introductie zijn verloren. Maar einde van de rit gaat het erom wie deze slag wint. Hoop dat het er een goede balans uitkomt tussen MS en Sony. Want Sony die alles pakt zou ook niet goed zijn voor de lange termijn...

PS ik wil ook graag meer informatie, maar om eerlijk te zijn ik heb nu al meer informatie dan toen ik de PS4 kocht 2 jaar na introductie 8)7

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

PlayStation 5.

Afbeeldingslocatie: https://abload.de/img/unbenannt4ykfh.png

[ Voor 45% gewijzigd door Koning-Admiraal op 02-10-2020 19:49 ]

Set your goals high, and don't stop till you get there.

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Ziet er prima uit alleen dat glanzende plastic gaat belachelijk snel krassen als je niet uitkijkt.

• bram1984
Koning-Admiraal schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 19:49:
Ziet er prima uit alleen dat glanzende plastic gaat belachelijk snel krassen als je niet uitkijkt.
Staat achter mijn TV dus ik zie hem sowieso niet. Krassen kan ik me echt niet druk om maken. Enige wat ik ook doe is een schijfje erin duwen, dus zal wel loslopen.

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

bram1984 schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 19:55:
[...]

Staat achter mijn TV dus ik zie hem sowieso niet. Krassen kan ik me echt niet druk om maken. Enige wat ik ook doe is een schijfje erin duwen, dus zal wel loslopen.
Ga je met een doekje over heen heb je zo een kras met zo'n laag..

• bram1984
Koning-Admiraal schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 20:05:
[...]

Best joh. Kijk er toch niet naar.

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

In mijn auto op de middenconsole hetzelfde, ziet er nog prima uit na 8 jaar gebruik.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:44
Koning-Admiraal schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 20:05:
[...]

Valt reuze mee. PS3 heeft ook zo'n glanzende laag en eerste kras moet er nog opkomen bij mij. (Of ze zitten er al en vallen dus totaal niet op). Stofdoekje gebruiken en dan gebeurt er niks.

https://psnprofiles.com/RaemNL

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05-2025
bram1984 schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 19:14:
[...]

Ja het duurt lang, maar ik ken hun planning niet. Misschien was een blowout in oktober altijd al het idee.[...]
Is ook zo, maar dan nog is het wel fijn als ze de verwachtingen een beetje managen.

Dus op z'n minst aangeven van te voren dat bij dit youtube event alleen astrobot gameplay te zien zal zijn (als dat ook daadwerkelijk zo is), of zelfs een planning voor wanneer we welke info krijgen komende weken.
Ik ben een geduldig man, maar ze laten ons wel een beetje hangen. Dan krijg je veel gespeculeer en mogelijk teleurstelling.

Verwachtingsmanagement is gewoon handig: Under promise, over deliver zou ik zeggen :)

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:07

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

bram1984 schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 19:09:
[...]

De scope van de story, maar dank je voor het bevestigen dat er niks over de prijs is gezegd.
Graag gedaan!

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• Kyhfin
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09-11-2025
Tom schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 19:18:
Dat is wel heel kort. Ik heb hem ook in preorder staan voor de ultimate edition met de remaster, maar hij komt als net goed is een week eerder al in Amerika. Dus we zien vast op tijd reviews lijkt me.

• Caayn
  • Niet online
Geen fan van het glossy zwart, ik dacht dat het meer mat zou zijn. Maar goed ik ben toch al geen fan van het design. Leuk om iets unieks te zien maar ik vind het niet geslaagd, mede door het formaat (ja ik ben bekend met de huidige verantwoording voor het formaat.

• Caayn
  • Niet online
Raem schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 20:29:
[...]

Valt reuze mee. PS3 heeft ook zo'n glanzende laag en eerste kras moet er nog opkomen bij mij. (Of ze zitten er al en vallen dus totaal niet op). Stofdoekje gebruiken en dan gebeurt er niks.
Mijn launch(ish) PS3 zit vol microkrassen maar ik moet wel zeggen dat hij het een stuk beter volhoud dan het glossy gedeelte van mijn originele PS4.

• Segafreak83
Waarom nou weer glossy? -O-, dat krast al als je er naar kijkt.

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 27-10-2025
Segafreak83 schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 21:00:
[...]

Waarom nou weer glossy? -O-, dat krast al als je er naar kijkt.
Gewoon naar je game op het scherm kijken dan, niks aan de hand :+

• Rck010
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 01-10-2025
YakuzA schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 20:23:
[...]

In mijn auto op de middenconsole hetzelfde, ziet er nog prima uit na 8 jaar gebruik.
Die van m’n model 3 is anders verschrikkelijk..

Vingervlekken, krasjes... Snap niet dat fabrikanten nog kiezen voor die pianolak, gewoon mat en je hebt er amper last van. Binnen no-time krassen rondom die USB poort(en) aan de voorkant, onvermijdelijk.

• Erapaz
  • Laatst online: 12-01 11:30
nioz schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 20:40:
[...]

Is ook zo, maar dan nog is het wel fijn als ze de verwachtingen een beetje managen.

Dus op z'n minst aangeven van te voren dat bij dit youtube event alleen astrobot gameplay te zien zal zijn (als dat ook daadwerkelijk zo is), of zelfs een planning voor wanneer we welke info krijgen komende weken.
Ik ben een geduldig man, maar ze laten ons wel een beetje hangen. Dan krijg je veel gespeculeer en mogelijk teleurstelling.

Verwachtingsmanagement is gewoon handig: Under promise, over deliver zou ik zeggen :)
Maar dat doen ze nu toch ook, ze beloven niks en straks staat er een dijk van een console. knio, geen vs discussie

[ Voor 6% gewijzigd door Chaoss op 02-10-2020 23:53 ]

• DoubleDutch
  • Laatst online: 10-01 19:08
Was met mijn PS4 ook erg voorzichtig om geen krassen op het glimmende gedeelte te krijgen, na een half jaar pleurde ik de controllers er gewoon op en zat het helemaal onder de krassen en keek ik er niet naar om,pas met het verkopen baalde ik weer dat er zoveel krassen op zaten. 😂

• cold_as_ijs
DoubleDutch schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 21:13:
Was met mijn PS4 ook erg voorzichtig om geen krassen op het glimmende gedeelte te krijgen, na een half jaar pleurde ik de controllers er gewoon op en zat het helemaal onder de krassen en keek ik er niet naar om,pas met het verkopen baalde ik weer dat er zoveel krassen op zaten. 😂
Heb ik een simpele oplossing voor, gewoon nooit meer verkopen :P

• DoubleDutch
cold_as_ijs schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 21:18:
[...]

Heb ik een simpele oplossing voor, gewoon nooit meer verkopen :P
Hahahaha weet ik, maar hij is al verkocht. 😋

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 16-01 10:08
knip, geen VS discussie

[ Voor 96% gewijzigd door Chaoss op 02-10-2020 23:54 ]

• laurens700
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09-01 13:03
Ze denken dat Buxsnacks een ps+ game gaat worden. Kunnen we ons uitleven met Buxsnacks.

https://www.psu.com/news/...free-games-november-2020/

* moet ik het wel goed typen Bugsnax

[ Voor 12% gewijzigd door laurens700 op 02-10-2020 21:23 ]

Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19:43
Primeurtje :+
Foto van de achterkant van de sidepanel. Op de achtergrond lijkt de ps5 zelf te liggen? Je ziet de fan en daaronder de discdrive denk ik?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ni7vpdqF_BZfRM6xzt7hQdNSW5o=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/XvaWClVREafRHYQN9ZNZG3G3.png?f=user_large

[ Voor 3% gewijzigd door Anton.net op 02-10-2020 22:49 ]

• DoubleDutch
Anton.net schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 21:23:
Primeurtje (denk ik) :+
Foto van de achterkant van de sidepanel. Op de achtergrond lijkt de ps5 zelf te liggen? Je ziet de fan en daaronder de discdrive denk ik?
[Afbeelding]
Is dit een zijpaneel dat van een PS5 af is gehaald met een PS5 op de achtergrond? 😳

• Erapaz
  • Laatst online: 12-01 11:30
Katmi schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 21:20:
[...]

Hoezo blaast MS hoog van de toren ? tenzij meedelen dat je Bethesda hebt gekocht en Youtubers previews laat doen van Backwards compatibily en quick resume met werkende consoles onder ''hoog van de toren'' valt in jouw boek.

if anything brengt MS gewoon druppelsgewijs meer nieuws en info naar buiten sinds hun pre-orders van 22 September, ik heb niets van Sony gezien sinds hun laatste event 3 weken terug buiten dat ie opeens op Amazon.de stond om 3u s'nachts een week later.
Het punt is dat degene die ik quote zei: “under promise, over deliver”, maar dat is precies wat Sony doet, door niks te laten zien beloven ze niks en straks staat die console er gewoon en zijn we allemaal blij.

Verder was die preorder gewoon aangekondigd een dag van tevoren.

• DoubleDutch
Foto klopt aardig, de ps teken zit op de goede kant.
De fan blaast de warme lucht uit de roosters die op de zwarte gedeelte zitten/of zuigt koele lucht naar binnen.
En zo te zien zijn de zijpanelen er zo af te trekken om ze voor een andere kleur te vervangen. 🥳

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0wYaPlUg317zO1czRD3UgtGw3KI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/C8tY77DUJbRzFKyuHpd2ZVBh.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yTGXvsIIrmoeOzS3UaBtFY_lfyw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HyaVXv6Vk0LYVe3B3XyjWx9Z.jpg?f=fotoalbum_large

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-01 13:39
Is dat een ventilator met een kleine diameter?

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

• Kalder
Nou dat was dan de teardown...

• RubenSaurus
ariekanari schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 21:38:
Is dat een ventilator met een kleine diameter?
Laten we hopen dat er aan de andere kant nog iets zit dan, maar als het goed is zouden ze extra tijd en resources aan de koeling besteed hebben bij deze generatie.

• DoubleDutch
Misschien is de koeling zo goed dat die met één fan aan een kant de koude lucht aanzuigt en er aan de andere kant uit blaast, aan de grote te zien heeft de fan een formaat van een Disc drive +- 12 cm?

• RubenSaurus
DoubleDutch schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 21:43:
Misschien is de koeling zo goed dat die met één fan aan een kant de koude lucht aanzuigt en er aan de andere kant uit blaast, aan de grote te zien heeft de fan een formaat van een Disc drive +- 12 cm?
Ik vind het er eerder uitzien als een 80mm fan :P

• Kalder
Koeling maak ik me eigenlijk niet zo'n zorgen om, zal wel goedkomen, vermoed eigenlijk dat er aan de andere kant dan nog een fan zal zitten.

• iaxe393
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 30-11-2025
DoubleDutch schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 21:37:
Foto klopt aardig, de ps teken zit op de goede kant.
De fan blaast de warme lucht uit de roosters die op de zwarte gedeelte zitten/of zuigt koele lucht naar binnen.
En zo te zien zijn de zijpanelen er zo af te trekken om ze voor een andere kleur te vervangen. 🥳

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Vraag me af hoe ze dit met de disk versie gaan doen, met die andere kan je makkelijk 2 panelen veranderen maar die hele disk cover en alles eraf.....

• DoubleDutch
RubenSaurus schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 21:49:
[...]

Ik vind het er eerder uitzien als een 80mm fan :P
Al ik de maten vergelijk op internet en deze kloppen dan zit je met 38 cm en deze in drieën verdeeld zit je op 12.6 cm, dan zit je met de fan tussen de 12 en 10 cm op de foto. 🤔
Plus de toetsenbord ernaast is zeker geen 80 cm.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Dpcu5A65M-MYBIVR6w0YcFafXQg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Co4WgXSoCqZUYsNT0WP1q5SF.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1RKIz0687U_RB_91Nk-nWqMkVyY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/VXpIcZJCVPABN3wZVqIQHAiX.png?f=user_large

[ Voor 3% gewijzigd door DoubleDutch op 02-10-2020 22:01 ]

• Anton.net
nieuwe foto van UI (met die vreemde zwarte controller die een paar maanden geleden al voorbijkwam)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jtqK-wLlE75BNrQIOPeSh2xhvww=/800x/filters:strip_exif()/f/image/NPLW88b1Fiki6kpb7ryfGDVB.png?f=fotoalbum_large

• DoubleDutch
iaxe393 schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 21:55:
[...]

Vraag me af hoe ze dit met de disk versie gaan doen, met die andere kan je makkelijk 2 panelen veranderen maar die hele disk cover en alles eraf.....
Als ik naar de foto's kijk is de gedeelte van de diskdrive ook gewoon een los paneel. 🤔

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/duVnUJbp-Z4QstfQ8yDOSZABr1M=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/a7ved7UJOYDgLd2K44mNCJ2H.jpg?f=fotoalbum_large

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

iaxe393 schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 21:55:
[...]
Je moet niet in problemen denken, maar in oplossingen.
Gezien het alleen een gleuf is zal de andere kant er waarschijnlijk ook prima af klikken.

PSN

• RubenSaurus
DoubleDutch schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 22:00:
[...]

Al ik de maten vergelijk op internet en deze kloppen dan zit je met 38 cm en deze in drieën verdeeld zit je op 12.6 cm, dan zit je met de fan tussen de 12 en 10 cm op de foto. 🤔
Plus de toetsenbord ernaast is zeker geen 80 cm.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Je hebt het in ieder geval geprobeerd zullen we maar zeggen :P
Je weet niet of hij in de lengte of breedte ligt, en dan heb je nog iets dat diepte heet waardoor je het niet 1 op 1 kunt overzetten. ook weet je niet of hij nog doorloopt aan de linkerkant omdat er iets voor zit :P

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-01 15:20

v8power67

Psn: Mausosaurus

Anton.net schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 22:01:
nieuwe foto van UI (met die vreemde zwarte controller die een paar maanden geleden al voorbijkwam)
[Afbeelding]
Zag hem voorbij komen ja. In het wit ziet ie er stuk beter uit....
Liever zie ik hem zo :(linker bedoel ik dan he :P)
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EeqdnHPWsAETtyS?format=jpg&name=900x900

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

v8power67 schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 22:05:
[...]

Zag hem voorbij komen ja. In het wit ziet ie er stuk beter uit....
Liever zie ik hem zo :(linker bedoel ik dan he :P)
[Afbeelding]
Lijkt meer alsof de rechter rubber sleeves over het witte heen heeft.

PSN

• DoubleDutch
RubenSaurus schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 22:04:
[...]

Je hebt het in ieder geval geprobeerd zullen we maar zeggen :P
Je weet niet of hij in de lengte of breedte ligt, en dan heb je nog iets dat diepte heet waardoor je het niet 1 op 1 kunt overzetten. ook weet je niet of hij nog doorloopt aan de linkerkant omdat er iets voor zit :P
Heb je ind gelijk aan, maar dat toetsenbord ligt kwa perspectief gelijk, en zo'n toetsenbord is rond de 14 cm.

• v8power67

v8power67

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_3Ojswm402yDqwSnwWyCd87fxlk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/N7UIyh32Q5E5y9V02fBdK6LD.png?f=user_large

Hij vraagt 100 euro voor ui beelden :P
Effe allemaal eurotje in een potje ??

• Anton.net
Dat grijze kapje boven de fan, zou dat niet voor de extra nvme drive zijn?

van de leaker
Hi guys!

It happened that I have a bunch of exclusive photos of the ps5 whole and inside parts, a photo of a dualsense and headphones. There is also a video of the new operating system. How do you thnk, is it really possible to sell these photos and videos to someone? Btw, there are 625GB storage for the users.
Hadden we laatst nog een discussie over. Waren toch mensen die dachten dat het OS van de ps5 veel minder in zou nemen ;)

• v8power67

v8power67

Anton.net schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 22:22:

van de leaker

[...]

Hadden we laatst nog een discussie over. Waren toch mensen die dachten dat het OS van de ps5 veel minder in zou nemen ;)
625gb....
Afbeeldingslocatie: https://en.meming.world/images/en/thumb/9/91/Oof_Size_Large.jpg/300px-Oof_Size_Large.jpg

• Segafreak83
Anton.net schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 22:22:

van de leaker

[...]

Ai, dat is wel heel weinig..

• DoubleDutch
v8power67 schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 22:20:
[Afbeelding]

Heb hem net €100 over gemaakt, krijg ik dit van hem toegestuurd. 🤡

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jPURpnqtT229ZsVeE80EFZAJtcs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nNvMDfacfBuLak1r0pUfaY5S.jpg?f=fotoalbum_large

• Segafreak83
v8power67 schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 22:20:
[Afbeelding]

Profiteur :r

• Anton.net
More :+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Gfww9O6H5Ru01B991MH85PdzTHw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Gqr0M7TphoMnoGZhA1QTfmGM.png?f=user_large

• DoubleDutch
Is dat de steun waar die op zijn zij staat? 🤔
Pagina: 1 ... 195 ... 283 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
[font size=16]
In dit topic geen statusupdates van je bestelling, daarvoor is [PS5] Pre-order, bestellingen en levertijden
[/font]
Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden