"waar ik door weggeblazen moet worden?"
Je
hoeft helemaal niet weggeblazen te worden
Persoonlijk vind ik het wel leuk om een launch game te hebben (meerdere zelfs), die in ieder geval hun best doen om wat next gen mogelijkheden te benutten. De eerste games verbleken vaak in vergelijking met wat er later uitkomt, maar dat neemt niet weg dat ik wel meer plezier van een nieuwe console heb als een game net wat meer weet te brengen dan een upscaled PS4 game op 60FPS.
Als er dan nieuwe technieken zoals raytracing worden getoond, of super lage laadtijden, dan word ik daar wel enthousiast van. Maar ik kan me ook voorstellen dat iemand anders dat minder heeft, want de games die we tot nu toe zien zijn inderdaad meer van hetzelfde, maar dan iets mooier.
Verder ben ik bang dat je ook slachtoffer bent van internet retoriek en hyve mind:
'Ze zeggen allemaal dit', 'Iedereen vindt dat', 'We moeten zus'. Het lijkt alsof nuance niet meer bestaat, en iedereen in 'kamp a' of 'kamp b' moeten zitten met 1 uniforme mening.
Ik denk dat de antwoorden die je zoekt, of de discussie die je wil voeren, veel zinvoller gaat zijn als je op specifieke personen reageert en op specifieke punten van hen ingaat.
[
Voor 24% gewijzigd door
Sagat op 01-10-2020 14:16
]