Segafreak83 schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 22:36:
[...]
Op een gegeven moment is het wel klaar met de games, en wil men gewoon meer zien.
Het lijkt wel alsof ze van alles verbergen omdat het niet werkt of dat er andere problemen zijn.
Alleen sorry zeggen en daarna wèèr een tijd radiostilte, zo vermoeiend..
Ben het hier niet mee eens. Het kopen van de console gaat toch juist om de games? Ik heb ook helemaal niet het idee dat zij dingen moeten verbergen. Zij houden simpelweg vast aan een bepaalde planning, er zit namelijk nog wel wat tijd tussen nu en de launch. Ze hoeven niet alle kaarten op tafel te leggen terwijl we nog geen eens in november zitten.
Op mij betreft hebben ze genoeg laten zien. Je weet de prijs, release datum, release games, looks controller/console. Hiermee kan je prima een beslissing maken of je de console wel of niet wilt aanschaffen.
Wat verwacht jij nog meer dan? De UI kom je toch wel achter op launch day. En anders van mensen vanuit Amerika die de console eerder krijgen. Lijkt me toch ook prima als je zelf ermee speelt en zelf ervaart?
Is de teardown nou zo belangrijk dan? Ze kunnen leuk praten over de verbeterde cooling etc., maar dat wisten we al. Ik zie eerlijk gezegd niet in hoe dit nu ineens nog een grote impact zal hebben voor ons.
Dan hebben we nog 3D audio. Daar hebben we ook al veel verhalen over gehoord. Ik denk het beste is het door het zelf te ervaren.
Kortom. Alle noodzakelijke informatie is allang gegeven vanuit Sony. Volgens mij valt er niet zoveel meer te zien, dan simpelweg te wachten op de launch. En als extra eventueel een teardown of een UI reveal. Maar als ze dat niet doen, is dat ook geen probleem. Het gaat toch vooral om de games die je kan spelen, en die heb je al gezien.