https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben
Strak ding.yinx84 schreef op zondag 27 september 2020 @ 10:28:
https://www.reddit.com/gallery/j06al7
Is deze al voorbij gekomen? De unit zonder sidepanels...
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Grapbroek, loljurk.poor Leno schreef op zondag 27 september 2020 @ 12:24:
"Tweak or tweaker may refer to: Tweak, a slang name for methamphetamine.
Tweaker, or alternate spelling tweeker, an individual addicted to methamphetamine."
Wikipedia: Tweaker
![]()
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Eigenlijk best een goede vraag of de panelen er gewoon af kunnen blijven. Mogelijk doen die iets met de airflow. Zonder ziet er heel strak uit.yinx84 schreef op zondag 27 september 2020 @ 10:28:
https://www.reddit.com/gallery/j06al7
Is deze al voorbij gekomen? De unit zonder sidepanels...
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Gisteren toevallig weer die X-Wing missie gedaan in VR + Rush of Blood. Blijft toch machtig mooi.dvdkiwi schreef op zondag 27 september 2020 @ 16:02:
Ik ben benieuwd of ze er een beetje fatsoenlijke graphics op tevoorschijn kunnen toveren, dan kan het zeker icm racegames nog wel eens de moeite waard worden
Ben heel benieuwd naar de Kraken, heb er wel vertrouwen inVerwijderd schreef op zondag 27 september 2020 @ 13:32:
https://wccftech.com/ps5-...dth-goes-up-to-17-38gb-s/
Dat zijn pas next gen snelheden.
Release the Kraken!
Mooie match met het Oodle logopoor Leno schreef op zondag 27 september 2020 @ 16:24:
[...]
Ben heel benieuwd naar de Kraken, heb er wel vertrouwen in![]()
Release the Kraken!
[Afbeelding]
-
Ik heb niet heel veel VR gezien en hoewel het zeer tof was viel de kwaliteit me toch tegen.bram1984 schreef op zondag 27 september 2020 @ 16:06:
[...]
Gisteren toevallig weer die X-Wing missie gedaan in VR + Rush of Blood. Blijft toch machtig mooi.
Als dit soort dingen mogelijk zijn op de PS5 schaf ik er gelijk een aan:
YouTube: The Most Immersive Experience I've Ever Had In Sim Racing
Lekker hoor dit. Behoorlijk strakke framerate en dus performance mode op 1440p. Dan gaan we die zeker weten kiezen.kazuka schreef op zondag 27 september 2020 @ 15:23:
Was onder de indruk van de visuals. Het origineel op de PS3 ooit eens geprobeerd en al snel afgehaakt. In november maar een nieuwe kans geven
[YouTube: Demon's Souls Remake PS5: Gameplay Trailer Tech Breakdown + First Next-Gen Frame-Rate Analysis!]
Je zou toch denken dat die panelen de airflow alleen maar kunnen belemmeren... hoe vrijer de ventilatiegaten, hoe beter. Maar ben geen expert.bram1984 schreef op zondag 27 september 2020 @ 13:54:
[...]
Eigenlijk best een goede vraag of de panelen er gewoon af kunnen blijven. Mogelijk doen die iets met de airflow. Zonder ziet er heel strak uit.
Het ligt sowieso niet voor de hand dat Sony gekozen heeft voor een behuizing (het zwarte binnendeel) met daar omheen extra behuizingspanelen (de witte panelen) aan de linker- en rechterzijde c.q. boven- en onderzijde. En Sony wil vast niet dat er "gerommeld" wordt met de behuizing, i.v.m. garantie en service etc.
Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements
dus 1440p confirmed als native resolution op ps5?kazuka schreef op zondag 27 september 2020 @ 15:23:
Was onder de indruk van de visuals. Het origineel op de PS3 ooit eens geprobeerd en al snel afgehaakt. In november maar een nieuwe kans geven
[YouTube: Demon's Souls Remake PS5: Gameplay Trailer Tech Breakdown + First Next-Gen Frame-Rate Analysis!]
Het zou me niet verbazen als er binnen een jaar een kit beschikbaar komt om je PS5 in een andere behuizing te stoppen. Het vervallen van de garantie neem je dan op de koop toe.ariekanari schreef op zondag 27 september 2020 @ 18:48:
De panelen kunnen er waarschijnlijk niet af want dan komt o.a. het loopwerk van de optische schijf bloot te liggen.
Het ligt sowieso niet voor de hand dat Sony gekozen heeft voor een behuizing (het zwarte binnendeel) met daar omheen extra behuizingspanelen (de witte panelen) aan de linker- en rechterzijde c.q. boven- en onderzijde. En Sony wil vast niet dat er "gerommeld" wordt met de behuizing, i.v.m. garantie en service etc.
Er is volgens mij nog nooit zoveel kritiek geweest op een design van een console als nu.
En terecht ook als je het mij vraagt. Het ding staat in de woonkamer bij de meeste mensen, dus een beetje onopvallend had van mij wel gemogen
Mag hopen dat ze er wel af kunnen, anders pak ik wel een slijptolariekanari schreef op zondag 27 september 2020 @ 18:48:
De panelen kunnen er waarschijnlijk niet af want dan komt o.a. het loopwerk van de optische schijf bloot te liggen.
Slijptol en plastic gaan niet zo lekker samenSegafreak83 schreef op zondag 27 september 2020 @ 19:04:
[...]
Mag hopen dat ze er wel af kunnen, anders pak ik wel een slijptol.
Dat zal wel lekker zijn, hij komt bij mij aan mijn 1440p monitor te hangen. 1080p draait daar niet helemaal top, hoewel het voor mij goed genoeg is.dflow schreef op zondag 27 september 2020 @ 18:52:
[...]
dus 1440p confirmed als native resolution op ps5?
Uhh nee, dat is gwn de render resolutie. Op de PS4 Pro zijn ook genoeg games die op 1440p renderen en dan opschalen naar 4K. De PS4 Pro heeft geen 1440p output. Dit is dus niet een directe aanwijzing dat de PS5 1440p als output heeft.dflow schreef op zondag 27 september 2020 @ 18:52:
[...]
[ Voor 11% gewijzigd door ASNNetworks op 27-09-2020 19:18 ]
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Verwijderd
Ligt aan de developer dus hebben de volledige vrijheid. Dus als die echt graphics willen pushen dan kunnen ze voor 1440p kiezen met 60fps bijvoorbeeld.dflow schreef op zondag 27 september 2020 @ 18:52:
[...]
Maar er zijn ook developers die meer current gen graphics kiezen maar dan wel 4k 60fps of hoger.
Wat mij betreft hoeft niet elke game op 4k en zie ik liever ze meer de graphics pushen dan resolutie.
Vermoedelijk de performance mode die op 60fps draait en dan denk ik zonder RT. Graphics mode zal 4K zijn met alle toeters en bellen.dflow schreef op zondag 27 september 2020 @ 18:52:
[...]
Toch grappig, ik heb me echt nog nooit gestoord aan een te lage FPS.Flghter1982 schreef op zondag 27 september 2020 @ 21:15:
Ten allen tijde zal ik 60 fps kiesen over 4k graphics. De 30 fps is wat me het meest stoort op de ps4, heb niet de pro. Laatst bloodborne weer geprobeerd. Na 5 min uitgezet vanwege de framerates. Kan er niet meer mee leven 30fps 😋
Nu heb ik ook nooit echt een high end game pc gehad dus ik ken ook niet heel veel beter.
Al hoop ik wel dat alles op de PS5 gewoon minstens 60 doet.
Mijn voorkeur gaat nu uit naar Call of Duty Black Ops Cold War. Helaas lijkt er nog niet zoveel informatie te zijn. Is het 120 fps in Multiplayer of Campaign? Is het op 1080p of 1440p?
[ Voor 15% gewijzigd door G4mert op 27-09-2020 21:52 ]
Hier nog een. 30 FPS en meer eye candy op het scherm please, gaat al jaren prima dus dat wil ik nog wel een generatie.yorroy schreef op zondag 27 september 2020 @ 21:28:
[...]
Toch grappig, ik heb me echt nog nooit gestoord aan een te lage FPS.
Nu heb ik ook nooit echt een high end game pc gehad dus ik ken ook niet heel veel beter.
Performance mode op mijn pro 1x aangehad in een game en dat was bij die laatste StarWars game, alles zag er een soort versneld uit en dat vond ik helemaal niet fijn. Dus na 30 minuten weer uitgezet en niet meer omgekeken.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Hier idem eigenlijk. 30 FPS werkt voor mij prima. Heb ook liever de extra eye candy. Liever 4k met RT en 30 FPS dan 1080/1440 met 60 FPS en/of geen RT.Donstil schreef op zondag 27 september 2020 @ 23:59:
[...]
Hier nog een. 30 FPS en meer eye candy op het scherm please, gaat al jaren prima dus dat wil ik nog wel een generatie.
Performance mode op mijn pro 1x aangehad in een game en dat was bij die laatste StarWars game, alles zag er een soort versneld uit en dat vond ik helemaal niet fijn. Dus na 30 minuten weer uitgezet en niet meer omgekeken.
Hoewel 30fps bij singleplayer niet echt heel erg vind, is het toch altijd wel een stap qua soepelheid als ik eerst een 30fps spel speel en daarna bijvoorbeeld een potje CoD.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Zoveel mensen, zoveel wensen. Hier wil ik juist af van 30fps, dat kan echt niet meer.Donstil schreef op zondag 27 september 2020 @ 23:59:
[...]
Hier nog een. 30 FPS en meer eye candy op het scherm please, gaat al jaren prima dus dat wil ik nog wel een generatie.
Als je eenmaal "geproefd" hebt van 60fps, dan wel je echt niet meer terug.
Hier kies ik ten alle tijden voor performance mode, eye-candy kan mij gestolen worden
Ik denk dat de panelen juist bedoeld zijn om airflow te kanaliseren oid.yinx84 schreef op zondag 27 september 2020 @ 18:33:
[...]
Je zou toch denken dat die panelen de airflow alleen maar kunnen belemmeren... hoe vrijer de ventilatiegaten, hoe beter. Maar ben geen expert.
Wed overigens ook op vervangbare panelen.
Vaak zat geproefd van 60fps hoor. Ja het speelt fijner, maar ik heb totaal geen moeite met 30fps. Vooral de wat langzamere games met exploration vind ik prima op 30fps mits er gewoon goede motion blur is toegepast zoals in bijvoorbeeld de ND en Insomniac games.Segafreak83 schreef op maandag 28 september 2020 @ 09:02:
[...]
Zoveel mensen, zoveel wensen. Hier wil ik juist af van 30fps, dat kan echt niet meer.
Als je eenmaal "geproefd" hebt van 60fps, dan wel je echt niet meer terug.
Hier kies ik ten alle tijden voor performance mode, eye-candy kan mij gestolen worden.
Nou ja niet altijd dus. De PS4 (Pro) koelt ook minder als je de kap eraf haalt. En er komt meer stof in. De airflow moet wel goed zijn.yinx84 schreef op zondag 27 september 2020 @ 18:33:
[...]
Je zou toch denken dat die panelen de airflow alleen maar kunnen belemmeren... hoe vrijer de ventilatiegaten, hoe beter. Maar ben geen expert.
Ik heb me er bij Unchared 4 niet aan de 30fps gestoord inderdaad. Ik denk echter dat de demo van Demon Souls heel mooi laat zien wat een verschil 60fps kan maken. Dat ziet er echt silcky smooth uitbram1984 schreef op maandag 28 september 2020 @ 09:18:
[...]
Vaak zat geproefd van 60fps hoor. Ja het speelt fijner, maar ik heb totaal geen moeite met 30fps. Vooral de wat langzamere games met exploration vind ik prima op 30fps mits er gewoon goede motion blur is toegepast zoals in bijvoorbeeld de ND en Insomniac games.
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
FPS > eye candySegafreak83 schreef op maandag 28 september 2020 @ 09:02:
[...]
Hier kies ik ten alle tijden voor performance mode, eye-candy kan mij gestolen worden.
Gelukkig voor ons wordt het steeds meer gemeengoed om een performance mee te leveren. 30fps stoor ik mij niet enorm aan maar als ik de keuze heb zal ik altijd kiezen voor 60fps. Ben straks ook heel benieuwd naar de 120fps binnen games die dat ondersteunen
Edit: In zekere zin is FPS voor mij ook eye candy omdat het beeld scherper blijft wanneer de camera beweegt.
[ Voor 9% gewijzigd door Caayn op 28-09-2020 10:01 ]
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
Deel 2 voor 30€?! Actie is zeker niet meer geldig?Erapaz schreef op maandag 28 september 2020 @ 09:45:
Gisteren in de Mediamarkt sale TLOU 2 opgepikt voor 29 euro, dus mijn PS5 “launch” game is binnen. Ik hoop dat deze op 4k60 kan draaien, dan is het voor mij prima. Het is nog steeds een beetje vaag, maar het is wel het idee dat er een selectie van PS4 games op 60 FPS gaat draaien op de PS5: https://freegametips.com/...a-selection-of-ps4-games/
Klopt, was een dagdeal voor 29 euro.xavier! schreef op maandag 28 september 2020 @ 10:07:
[...]
Deel 2 voor 30€?! Actie is zeker niet meer geldig?
Heb de actie nog gepost in het PS4 topic en budgetgaming topic.
AC Vanhalla, Miles Morales, Godfall of Demon Souls. Lastig!
Ik ben er in ieder geval over uit dat Miles Morales mijn launch-titel wordt. Ik heb geen PS4 (gehad), dus ik bestel direct de ultimate edition zodat ik ook de eerste versie als Remaster erbij krijg voor de PS5. Die game lijkt mij namelijk ook al echt héél vet.Lekkerboeie86 schreef op maandag 28 september 2020 @ 10:20:
Ik zit nog btje te twijfelen welke next gen games ik wil kopen bij release. Naast Sackboy wil ik wel graag een titel die me sterk het next gen gevoel geeft. En die wellicht ook gebruik maakt van dualsense features.
AC Vanhalla, Miles Morales, Godfall of Demon Souls. Lastig!
Wat voor mij opties zijn; AC, DS, Fifa, Dirt 5, Spidey
Dit zou best goed nieuws zijn als de geruchten kloppen.
dit klopt ook. is zelfs aangekondigd door rock* zelf bij de alle 1e ps5 event.spijkerhoofd schreef op maandag 28 september 2020 @ 10:34:
https://www.psx-sense.nl/...grade-naar-de-ps5-versie/
Dit zou best goed nieuws zijn als de geruchten kloppen.
Rockstar heeft enkel aangegeven dat het online component gratis wordt voor PS Plus leden om te claimen gedurende de eerste drie maanden.Flghter1982 schreef op maandag 28 september 2020 @ 10:36:
[...]
dit klopt ook. is zelfs aangekondigd door rock* zelf bij de alle 1e ps5 event.
Ik vind het zelf een fantastisch spel en heb door de framerate-problemen 'heen gespeeld'; maar Bloodborne heeft ook niet echt een goede strakke 30fps mode; er zitten continu micro-stutters in; erg vervelend. Een spel als Spider-Man of Horizon is ook 30fps maar daar is het gewoon 'strak' en dat komt de speelbaarheid ten goede. 30fps is voor mij dus niet persé een "no-go", mits goed geimplementeerd. Uiteindelijk vind ik zelf 60fps ook fijner; het zou wat mij betreft gewoon mooi zijn om iig standaard opties te hebben.Flghter1982 schreef op zondag 27 september 2020 @ 21:15:
Ten allen tijde zal ik 60 fps kiesen over 4k graphics. De 30 fps is wat me het meest stoort op de ps4, heb niet de pro. Laatst bloodborne weer geprobeerd. Na 5 min uitgezet vanwege de framerates. Kan er niet meer mee leven 30fps 😋
Ik hoop zelf eigenlijk dat er gewoon satandaard een performance vs resolutie modus komt, waarbij de eerste 60fps probeert aan te houden en de resolutie dynamisch schaalt naar wat nodig is (al dan niet met wat getweak qua settings); en andersom waarbij de resolutie 4K probeert aan te houden en de framerate vast zet op 30fps.
Nou de multiplats en Miles Morales zijn allen cross gen, dus die gaan je sowieso geen next gen gevoel geven. Dat ga je sowieso niet krijgen met een voetbalgame en ik weer niet of je Dirt 5 al gezien hebt? Demon's Souls zal hiervan de winnaar worden en straks denk ik ook Cyberpunk 2077 als de next gen patch er is. En indien TLoU2 een goede patch krijgt, dan die ook. Die geeft op de PS4 al een next gen gevoel, wat mij betreft.jongf7 schreef op maandag 28 september 2020 @ 10:25:
Ik wacht de reviews af van de verschillende games, ik wil idd. wel een spel dat zoveel mogelijk het next gen gevoel geeft.
Wat voor mij opties zijn; AC, DS, Fifa, Dirt 5, Spidey
Cyberpunk en TLoU2 zijn dus net zo goed cross gen...bram1984 schreef op maandag 28 september 2020 @ 11:12:
[...]
Nou de multiplats en Miles Morales zijn allen cross gen, dus die gaan je sowieso geen next gen gevoel geven. Dat ga je sowieso niet krijgen met een voetbalgame en ik weer niet of je Dirt 5 al gezien hebt? Demon's Souls zal hiervan de winnaar worden en straks denk ik ook Cyberpunk 2077 als de next gen patch er is. En indien TLoU2 een goede patch krijgt, dan die ook. Die geeft op de PS4 al een next gen gevoel, wat mij betreft.
Maar je hebt wel een goed punt, TLoU2 en GOT kunnen ook in het rijtje, al heb ik die alle twee al, maar nog lang niet doorheen.
Ik ben dus vooral benieuwd naar welke spellen een beetje een goede patch krijgen.
Fifa is gewoon een guilty pleasure, die koop ik niet perse voor het next gen gebeuren, maar ben wel erg benieuwd wat die toevoegen.
We zullen het pas waarschijnlijk na de release weten maar ik denk zelf dat Miles Morales op de PS4 op de PS4 Spider-Man engine draait. Dus ik verwacht stiekem wel wat van de PS5 versie, al is het maar het super-snel laden
Klopt, maar ik verwacht een stuk meer van een dev als CDPR en een enorm project als Cyberpunk dan AC nummer zoveel die binnen 2/3 jaar is gemaakt. TLoU2 is daarnaast gewoon een geval op zich qua graphics. Die ziet er nu al mooier uit dan 90% van de next gen titels die ik heb gezien.jongf7 schreef op maandag 28 september 2020 @ 11:15:
[...]
Cyberpunk en TLoU2 zijn dus net zo goed cross gen...
Maar je hebt wel een goed punt, TLoU2 en GOT kunnen ook in het rijtje, al heb ik die alle twee al, maar nog lang niet doorheen.
Ik ben dus vooral benieuwd naar welke spellen een beetje een goede patch krijgen.
Fifa is gewoon een guilty pleasure, die koop ik niet perse voor het next gen gebeuren, maar ben wel erg benieuwd wat die toevoegen.
Enige verbeteringen die ik me kan bedenken voor TLOU2 is een opgeschaalde framerate en resolutie. GoW is zo'n zelfde geval. Qua textures hoef je daar niets meer aan te doen... tenzij ze met die hogere stream rates ook de resolutie van de textures omhoog kunnen gooien.bram1984 schreef op maandag 28 september 2020 @ 11:22:
[...]
Klopt, maar ik verwacht een stuk meer van een dev als CDPR en een enorm project als Cyberpunk dan AC nummer zoveel die binnen 2/3 jaar is gemaakt. TLoU2 is daarnaast gewoon een geval op zich qua graphics. Die ziet er nu al mooier uit dan 90% van de next gen titels die ik heb gezien.
Nahja, en men kan vast wat detailsettings omhoogschroeven; zodat bv de LOD0 modellen die tijdens cutscenes gebruikt worden ook tijdens gameplay gebruikt worden. Dat, + hogere resolutie & framerate en minimale laadtijden lijkt mij al een aardige upgradeyinx84 schreef op maandag 28 september 2020 @ 11:24:
[...]
Enige verbeteringen die ik me kan bedenken voor TLOU2 is een opgeschaalde framerate en resolutie. GoW is zo'n zelfde geval. Qua textures hoef je daar niets meer aan te doen... tenzij ze met die hogere stream rates ook de resolutie van de textures omhoog kunnen gooien.
Reden genoeg om het spel weer uit de kast trekken om Grounded te gaan halenCarn82 schreef op maandag 28 september 2020 @ 11:28:
[...]
Nahja, en men kan vast wat detailsettings omhoogschroeven; zodat bv de LOD0 modellen die tijdens cutscenes gebruikt worden ook tijdens gameplay gebruikt worden. Dat, + hogere resolutie & framerate en minimale laadtijden lijkt mij al een aardige upgrade
Toch niks anders dan huidige fysieke versies? De disc moet in de console zitten om te kunnen spelen.DoubleDutch schreef op maandag 28 september 2020 @ 12:29:
Even opletten met het kopen van Assassin's Creed Walhalla op de PS4. 👍
[Afbeelding]
Huh ? Waarom zeggen ze koop geen fysieke? Mist hier context?DoubleDutch schreef op maandag 28 september 2020 @ 12:29:
[Afbeelding]
Ja klinkt logisch, maar er zijn mensen die hem toch fysiek gaan kopen en er later pas aan denken dat ze er niks mee kunnen.Caayn schreef op maandag 28 september 2020 @ 12:30:
[...]
Toch niks anders dan huidige fysieke versies? De disc moet in de console zitten om te kunnen spelen.
Vind het erg vreemd dat ze dit zo vermelden, misschien dat er games zijn waarbij je met een fysieke game toch kunt installeren op de DE. 🤔
Dit werkt toch al 20 jaar zo. 😂DoubleDutch schreef op maandag 28 september 2020 @ 12:29:
[Afbeelding]
Er zit meer dan genoeg context in.Erapaz schreef op maandag 28 september 2020 @ 12:33:
[...]
Huh ? Waarom zeggen ze koop geen fysieke? Mist hier context?
Als je van plan bent een PS5 ZONDER disc drive te kopen, dan moet je geen fysiek(disk) PS4 exemplaar komen van AC:Valhalla.
De PS5 zonder disc drive kan obviously niet een Bluray disc van de PS4 lezen
Dit is puur om zichzelf in te dekken tegen de amerikaanse consumenten, die zie ik hier nog wel een rechtszaak over beginnen. Ik bezoel dat is een land waar zelfs bij de Magnetron staat dat je er geen dieren in moet doenDoubleDutch schreef op maandag 28 september 2020 @ 12:34:
[...]
Ja klinkt logisch, maar er zijn mensen die hem toch fysiek gaan kopen en er later pas aan denken dat ze er niks mee kunnen.
Vind het erg vreemd dat ze dit zo vermelden, misschien dat er games zijn waarbij je met een fysieke game toch kunt installeren op de DE. 🤔
[ Voor 63% gewijzigd door Meekoh op 28-09-2020 12:45 . Reden: quote ging mis ]
Computer says no
Ja sorry, hij was zo obvious dat ik zocht naar een diepere boodschap, maar het is dus non-informatie.Meekoh schreef op maandag 28 september 2020 @ 12:42:
[...]
Er zit meer dan genoeg context in.
Als je van plan bent een PS5 ZONDER disc drive te kopen, dan moet je geen fysiek(disk) PS4 exemplaar komen van AC:Valhalla.
De PS5 zonder disc drive kan obviously niet een Bluray disc van de PS4 lezen
[...]
Dit is puur om zichzelf in te dekken tegen de amerikaanse consumenten, die zie ik hier nog wel een rechtszaak over beginnen. Ik bezoel dat is een land waar zelfs bij de Magnetron staat dat je er geen dieren in moet doen
Waar komt het vandaan dan? Heeft Ubisoft dit geplaatst?DoubleDutch schreef op maandag 28 september 2020 @ 13:09:
Maar zullen ze dit echt alleen plaatsen om zich in te dekken of zit er meer achter?
Vraag me af of hier meer achter zit. Mensen denken wellicht een goedkopere discversie voor ps4 te kopen en verwachten dat ze dan de data van de ps4 over kunnen zetten naar ps5 en zo goedkoop een ps5 digitale versie te spelen.DoubleDutch schreef op maandag 28 september 2020 @ 13:09:
Maar zullen ze dit echt alleen plaatsen om zich in te dekken of zit er meer achter?
Twijfel zelf nog of ik een ps4 discversie of ps5 discversie haal. Ik verwacht de game vrij lang te gaan spelen incl de DLC’s op den duur. Dus ga em niet snel weer verkopen. Op MP zal de ps5 versie t beter doen, maar ook niet veel. Prijsverschil in de winkel is ook maar €5, dus al typende wordt t gewoon de ps5 versie
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Maar dit werkt inderdaad zoals Bram al aangaf toch al jaren hetzelfde? Ik lees in ieder geval niets nieuws.
https://www.google.com/ur...CdvKCkXKabV832R6k&cf=1bram1984 schreef op maandag 28 september 2020 @ 13:13:
[...]
Waar komt het vandaan dan? Heeft Ubisoft dit geplaatst?
[ Voor 22% gewijzigd door Chic de Friemel op 28-09-2020 14:55 ]
Verwijderd
Zou je thumbnails willen maken of niet meer van die loei grote mobiele screenshots plaatsen? Leest wat vervelend zo.
Ik las hier ergens een reactie dat Bol.com heeft gezegd dat het in het voordeel van de koper zou uitvallen? Ik vind dit niet bepaald een voordeel?!
Nee, maar misschien moet je eerst de video even kijken voordat je dingen roept. Demon's Souls krijgt een graphics en een performance mode. Die laatste is vermoedelijk een upscaled 1440p plaatje (die er volgens DF al zeer strak uitziet) en waarschijnlijk zonder RT. Graphics mode is 4K/30 met RT.Alwayshappyz schreef op maandag 28 september 2020 @ 14:51:
[...]
Ik dacht juist dat 60 FPS in 4k een beetje de norm zou worden met de PS5 en Series X. Of tenminste 30 FPS in 4k. Maar Demon Souls dus enkel in 1440?
Dat las ik ook, maar dat kan niet waar zijn gezien Bol niet zelf het product verkoopt maar een of andere partner.Verwijderd schreef op maandag 28 september 2020 @ 15:05:
[...]
Zou je thumbnails willen maken of niet meer van die loei grote mobiele screenshots plaatsen? Leest wat vervelend zo.
Ik las hier ergens een reactie dat Bol.com heeft gezegd dat het in het voordeel van de koper zou uitvallen? Ik vind dit niet bepaald een voordeel?!
Anyways, mijn bestelling is ook geannuleerd door hen. Was te verwachten
Security & Privacy Geek • PSN: alionfiree •
Deze mooie Single Player games wil ik nog doen:
Rise Of The Tomb Raider
Shadow Of The Tomb Raider
The Last Of Us Remastered
The Last Of Us II
Horizon Zero Down
Red Dead Redemption 2
Shadow Of The Colossus
Marvel's Spider-man (Twijfel, niet mijn genre)
Uncharted: The Nathan Drake Collection
Voor de PlayStation 5 ga ik denk ik de Multi Player games wel halen en met de Single Player games ver achter de hype aan ga. dit scheelt veel geld en backlog.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Heeft de ps5 ook quick resume dan ?bram1984 schreef op maandag 28 september 2020 @ 15:17:
[...]
Nee, maar misschien moet je eerst de video even kijken voordat je dingen roept. Demon's Souls krijgt een graphics en een performance mode. Die laatste is vermoedelijk een upscaled 1440p plaatje (die er volgens DF al zeer strak uitziet) en waarschijnlijk zonder RT. Graphics mode is 4K/30 met RT.
Sony heeft niks officieels bevestigd. Zal vast binnenkort worden aangekondigd. Lijkt me een zéér gemiste kans als ze het niet (kunnen) implementeren.
Ik weet niet wat dit met de resolutie van Demon's Souls te maken heeft (de quote die je gebruikt), maar het zou mij zeer verbazen als zoiets er niet in zit. De SSD is 125% sneller. Lijkt me wel dus, al is het later via een update. Echter las ik dat Kena over een cold boot 2 seconden doet, dus dat is ook prima.
Quick Resume feels like a game-changer. You can jump between games in about 10 seconds and Mike had four different games running at once. Games resume in the exact state you left them in, no reloading saves or returning to menu screens required.
Quick Resume feels like a game-changer. You can jump between games in about 10 seconds and Mike had four different games running at once. Games resume in the exact state you left them in, no reloading saves or returning to menu screens required.
[quote]
Voor mij is dit echt geen game changer (of was dit gewoon een pun?). Ik speel altijd maar 1 game tegelijk, de momenten dat ik meerdere games speel in 1 sessie zijn op 1 hand te tellen. En dan nog speel ik eerst de een en dan de ander. Daarna gaat de PS uit. Het switchen tussen 5 games, klinkt leuk maar hoe zinnig is deze functie werkelijk?
Nu ben ik natuurlijk niet tegen de functie an sich maar dit zou bij mij dan weer niet zo hoog op de wishlist staan. Zou liever zien dat ze het koud starten van games versnellen (PS menu naar game).
Er zijn genoeg mensen die wel vaak switchen. En mijn kids spelen bijvoorbeeld continue Spelunky, Spelunky 2, Minecraft en Minecraft Dungeons door elkaar. Soms ook nog eens aangevuld met andere games (Knack 2 bijvoorbeeld). Als we die allemaal actief hebben en ik kan daarnaast snel weer in mijn Ghost of Tsushima sessie jumpen binnen luttele seconden, dan is dat toch wel lekker hoor.cold_as_ijs schreef op maandag 28 september 2020 @ 16:58:
[/quote]
[quote]
Voor mij is dit echt geen game changer (of was dit gewoon een pun?). Ik speel altijd maar 1 game tegelijk, de momenten dat ik meerdere games speel in 1 sessie zijn op 1 hand te tellen. En dan nog speel ik eerst de een en dan de ander. Daarna gaat de PS uit. Het switchen tussen 5 games, klinkt leuk maar hoe zinnig is deze functie werkelijk?
Nu ben ik natuurlijk niet tegen de functie an sich maar dit zou bij mij dan weer niet zo hoog op de wishlist staan. Zou liever zien dat ze het koud starten van games versnellen (PS menu naar game).
Die cold boot gaat vanzelfsprekend ook veel sneller. Kena, zoals ik hierboven al aangeef, doet er 2 seconden over vanuit het menu.
Het viel me op dat minimaal 1 spel in de previews naar een menu ging, dus bovenstaande is niet helemaal waar... Is dit van een preview of van MS zelf?bram1984 schreef op maandag 28 september 2020 @ 16:44:
1 ding weet ik zeker, het meeste waar ik naar uitkijk in de nieuwe generatie is hopelijk geen tot minimale laadtijden. Dat is 1 van de hoofdredenen dat ik af ben geknapt op mijn PS4. Als je minimaal tijd hebt om te gamen en vervolgens 'lang' moet wachten om echt erin te komen haak ik al af.
Van IGN geloof ik. Even snel gegoogled.Gusev schreef op maandag 28 september 2020 @ 17:10:
[...]
Het viel me op dat minimaal 1 spel in de previews naar een menu ging, dus bovenstaande is niet helemaal waar... Is dit van een preview of van MS zelf?
1 ding weet ik zeker, het meeste waar ik naar uitkijk in de nieuwe generatie is hopelijk geen tot minimale laadtijden. Dat is 1 van de hoofdredenen dat ik af ben geknapt op mijn PS4. Als je minimaal tijd hebt om te gamen en vervolgens 'lang' moet wachten om echt erin te komen haak ik al af.
Exact. Mooi meegenomen, dat zeker, maar een game-changer .. ach weer zo'n marketingterm. Je mag ook verwachten dat een nieuwe console tig keer krachtiger is dan één van bijna 10 jaar oud.cold_as_ijs schreef op maandag 28 september 2020 @ 16:58:
[/quote]
[quote]
[ Voor 19% gewijzigd door Casual_T op 28-09-2020 17:16 ]
Aah ok, was kinderen vergetenbram1984 schreef op maandag 28 september 2020 @ 17:06:
[...]
Er zijn genoeg mensen die wel vaak switchen. En mijn kids spelen bijvoorbeeld continue Spelunky, Spelunky 2, Minecraft en Minecraft Dungeons door elkaar. Soms ook nog eens aangevuld met andere games (Knack 2 bijvoorbeeld). Als we die allemaal actief hebben en ik kan daarnaast snel weer in mijn Ghost of Tsushima sessie jumpen binnen luttele seconden, dan is dat toch wel lekker hoor.
Die cold boot gaat vanzelfsprekend ook veel sneller. Kena, zoals ik hierboven al aangeef, doet er 2 seconden over vanuit het menu.
Die van mij zijn nog niet oud genoeg voor de PS. Zal nog wel een paar jaar duren voordat een probleem wordt, dus die functie mogen ze later opleveren
edit: Ow, en... de PS store performance hehe
[ Voor 10% gewijzigd door Gusev op 28-09-2020 17:25 ]
Ik vind het ook zo lang duren. Hoop echt dat ze bewust aan het wachten zijn tot het oktober is ofzo. Als we volgende week nog niets gehoord hebben dan ga ik me wel een beetje druk maken of ze problemen aan het verbergen zijn oid.Gusev schreef op maandag 28 september 2020 @ 17:22:
Ik ben redelijk geduldig, maar het begint nu een beetje irritant te worden dat er geen info komt. Hoe zitten jullie erin? Ik ben heel erg benieuwd naar de user experience van het menu en de Create button opties.
geen vs discussie
[ Voor 13% gewijzigd door Chaoss op 28-09-2020 23:42 ]
Ja eens. Waar het mij ook om gaat, en volgens mij is dat al eens mooi verwoord in dit topic, is dat je honderden euro's uitgeeft aan iets waarvan je nog niet zeker weet hoe het er uiteindelijk uit komt te zien, zowel qua hardware als software. Uiteraard doe je dit zelf, niemand dwingt je, maar vind het gewoon jammer. Volgens mij is het nog nooit zo extreem geweest bij kamp blauw.yinx84 schreef op maandag 28 september 2020 @ 17:28:
[...]
Ik vind het ook zo lang duren. Hoop echt dat ze bewust aan het wachten zijn tot het oktober is ofzo. Als we volgende week nog niets gehoord hebben dan ga ik me wel een beetje druk maken of ze problemen aan het verbergen zijn oid.
Over de console van de concurrent komt nu in ieder geval info naar buiten:
https://www.theverge.com/...formance-gameplay-preview
Ja eens, elke keer als ik Zelda wil spelen staat Just Dance aan. Ook niet vergeten te saven, want de kids sluiten gewoon je game af als de Switch in sleep mode stond.bram1984 schreef op maandag 28 september 2020 @ 17:06:
[...]
Er zijn genoeg mensen die wel vaak switchen. En mijn kids spelen bijvoorbeeld continue Spelunky, Spelunky 2, Minecraft en Minecraft Dungeons door elkaar. Soms ook nog eens aangevuld met andere games (Knack 2 bijvoorbeeld). Als we die allemaal actief hebben en ik kan daarnaast snel weer in mijn Ghost of Tsushima sessie jumpen binnen luttele seconden, dan is dat toch wel lekker hoor.
Op de PS4 had je alleen "quick resume" voor 1 game, maar wel meerdere apps die tegelijk open konden staan. Of je deed het vanuit restmode of switchen tussen main menu en game, maar dat was natuurlijk beperkt tot 1 game en 2/3 apps dacht ik?
Ah, tegen dat een game eindelijk is gekopieerd op de PS4 krijgen we info.yinx84 schreef op maandag 28 september 2020 @ 17:28:
[...]
Ik vind het ook zo lang duren. Hoop echt dat ze bewust aan het wachten zijn tot het oktober is ofzo. Als we volgende week nog niets gehoord hebben dan ga ik me wel een beetje druk maken of ze problemen aan het verbergen zijn oid.
Ben trouwens wel benieuwd hoeveel het OS van die 825GB afsnoept. Ik zie dat de Series X maar 800GB overhoudt. Zou grappig zijn als Sony het OS er al vanaf getrokken heeft.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Sowieso als de OS daar los van had gestaan hadden ze daar echt wel een mooi marketingverhaal van gemaakt (En terecht
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
175 GB voor een console OS is echt veel en veel te veel. 20 zou ruim voldoende moeten zijn.Anton.net schreef op maandag 28 september 2020 @ 17:52:
825GB is zonder OS. Met zal het eerder 650-700GB zijn denk ik.
Ik ga er juist niet vanuit. Dit soort dingen worden altijd bruto aangegeven zodat het mooier lijkt dan het is. Maar wellicht neemt die van Sony een stuk minder in beslag. Even afwachten.Amaze86 schreef op maandag 28 september 2020 @ 17:47:
Hoop dat die OS er al vanaf getrokken is, ga er wel van uit. Al weten we nog niks haha
Wat @Erapaz zegt dus.
Lijkt me raar als ze daar niet de volledige grote noemden.
Dit topic is gesloten.
![]()
[font size=16]
In dit topic geen statusupdates van je bestelling, daarvoor is [PS5] Pre-order, bestellingen en levertijden
[/font]
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
:strip_exif()/f/image/nRaYGhQhwMEgqg4ZbXs2LWxw.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/P47ehnTZCrRXC3C20cAXcjoQ.jpg?f=fotoalbum_large)