• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Anton.net schreef op woensdag 23 september 2020 @ 17:22:
Ik zou wel willen dat Bluepoint een volledige remake van de originele MGS doet.
En anders moeten ze zich maar eens aan Bloodborne 2 wagen. >:) (al heb ik liever dat From dat zelf doet)
Heeft Bluepoint ooit een echte remake gedaan van een spel, zoals bijvoorbeeld een Resident Evil 2? Ik zie Demon's Souls nog steeds eigenlijk als een "remastered plus versie" ook al noemen ze het een remake. Als ik zo op de wiki pagina van ze kijk nog niet?

Wikipedia: Bluepoint Games

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
uchiha tijntje schreef op woensdag 23 september 2020 @ 17:30:
[...]

Heeft Bluepoint ooit een echte remake gedaan van een spel, zoals bijvoorbeeld een Resident Evil 2? Ik zie Demon's Souls nog steeds eigenlijk als een "remastered plus versie" ook al noemen ze het een remake. Als ik zo op de wiki pagina van ze kijk nog niet?

Wikipedia: Bluepoint Games
Ja. Shadow of the Colossus. Staat op dezelfde wiki. Alles van de ground up opgebouwd is een remake. DS dus ook.

• VirinR
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 23-01 11:03
Gusev schreef op woensdag 23 september 2020 @ 17:29:
Verachten we nog wat van TGS2020 die vandaag start? Xbox za geen nextgen nieuws uitbrengen volgens de officiële Twitter. Dacht dat er een of andere top secret placeholder voor Sony was, is dat dan die “Keynote” morgen?

[Afbeelding]
Ik hoop het wel, maar het lijkt mij sterk dat Sony een event op zo'n korte termijn aankondigt.

• DoubleDutch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:16
Heb ik hier ook nog liggen, maar die gaat het niet in de PS5 doen. 😢

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

bram1984 schreef op woensdag 23 september 2020 @ 17:36:
[...]

Ja. Shadow of the Colossus. Staat op dezelfde wiki. Alles van de ground up opgebouwd is een remake. DS dus ook.
Nou ja wellicht valt het dan technisch gezien onder de noemer remake. Als we die definitie dan hanteren voor een remake van MGS1 waarin de core gameplay hetzelfde blijft is een remake in mijn optiek absoluut niet nodig. Zelfs niet gewenst. Die game dateert uit 1998 en iedereen die die game heeft gespeeld weet dat de gameplay van toen echt niet meer kan anno 2020. Hetzelfde geldt voor Final Fantasy VII remake. Die gameplay is gewoon niet goed oud geworden.

Ik zal dus mijn vraag anders formuleren. Heeft Blue Point ooit een originele game gemaakt van de grond op, dan wel een remake waarin ze de core gameplay van een spel hebben veranderd zodat het niet alleen een mooiere versie is van een game die jaren geleden is uitgekomen?

• HarmoniousVibe
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-01 10:48
Weet iemand of bepaalde studio's hebben aangekondigd om voor de PS4-titels een eventuele 30fps frame cap eraf te halen, cq daar een optie voor in te bouwen? Ik kan me zo indenken dat alle PS4-titels wel op 60 fps kunnen draaien als er verder niks met de grafische pracht en praal gebeurt. En dat lijkt me een relatief simpele ingreep om toch meer uit zo'n PS4-titel te kunnen halen.

En ik vraag me af of de nieuwe games ook met een optie voor VRR wordt meegeleverd, i.e. een optie om die 30fps cap uit te zetten. Met VRR lijkt me namelijk dat er geen goede reden meer is om die cap aan te hebben staan. Ik snap dat een te groot verschil ook niet goed is, maar laat de gebruiker dan die cap op 40fps ofzo zetten. Dat is echt al een wéreld van verschil tov 30fps. Veel kleiner dan tov 60fps vanwege afnemende meeropbrengsten enzo.

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
uchiha tijntje schreef op woensdag 23 september 2020 @ 18:31:
[...]

Nou ja wellicht valt het dan technisch gezien onder de noemer remake. Als we die definitie dan hanteren voor een remake van MGS1 waarin de core gameplay hetzelfde blijft is een remake in mijn optiek absoluut niet nodig. Zelfs niet gewenst. Die game dateert uit 1998 en iedereen die die game heeft gespeeld weet dat de gameplay van toen echt niet meer kan anno 2020. Hetzelfde geldt voor Final Fantasy VII remake. Die gameplay is gewoon niet goed oud geworden.

Ik zal dus mijn vraag anders formuleren. Heeft Blue Point ooit een originele game gemaakt van de grond op, dan wel een remake waarin ze de core gameplay van een spel hebben veranderd dat het niet een mooiere versie is van een game die jaren geleden is uitgekomen?
Ik ben dr ook niet van maar blijkbaar is er markt voor. Een Mass Effect Remake ben ik dan weer helemaal voor. Als newcomer in WoW Classic voelde de game voor mij ook enorm gedateerd aan. Die had desondanks toch weer een enorme aanhang. Nostalgie speelt daar natuurlijk voor de fans een hele grote rol. Denk dat de community van Demon Souls en FF ook groot genoeg voor is.

Verwijderd

aaaido schreef op woensdag 23 september 2020 @ 14:40:
[...]

Goed punt wat betreft de airflow. Ik ga denk ik de achterkant van de kast vrij maken zodat daar wat lucht doorheen kan.

Ik wil graag een ps5 maar de looks en size staan mij echt tegen. Dus wil die ps5 uit het zicht hebben :)
Let er wel op dat airflow niet op deze manier werkt. Er moet aan de ene kant koele lucht aangezogen worden en de andere kan moet er warme lucht afgevoerd worden. Vaak is 1 gat in de kast dan niet voldoende.

• bram1984
Kenny_026 schreef op woensdag 23 september 2020 @ 18:46:
[...]

Ik ben dr ook niet van maar blijkbaar is er markt voor. Een Mass Effect Remake ben ik dan weer helemaal voor. Als newcomer in WoW Classic voelde de game voor mij ook enorm gedateerd aan. Die had desondanks toch weer een enorme aanhang. Nostalgie speelt daar natuurlijk voor de fans een hele grote rol. Denk dat de community van Demon Souls en FF ook groot genoeg voor is.
DS is volgens velen het beste deel en er zijn waarschijnlijk zeer veel mensen die deze niet gespeeld hebben. Ik ben er 1 van. Heb ooit wel een goedkope PS3 overwogen om hem te proberen, maar gelukkig gewacht. Game is 10 jaar oud, waarom niet Bluepoint erop zetten.

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

bram1984 schreef op woensdag 23 september 2020 @ 19:27:
[...]

DS is volgens velen het beste deel en er zijn waarschijnlijk zeer veel mensen die deze niet gespeeld hebben. Ik ben er 1 van. Heb ooit wel een goedkope PS3 overwogen om hem te proberen, maar gelukkig gewacht. Game is 10 jaar oud, waarom niet Bluepoint erop zetten.
Dat verbaast me wel een beetje, aangezien Demon Souls erg lijkt op de Dark Souls serie en je diverse malen hebt aangegeven dat de Dark Souls serie niet jouw type game is.

• elaho
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 23-12-2025
Ik hoop toch nog dat er volgend jaar nog een Black Edition uit komt. Wie vindt zwart ook mooier? 😃🎮

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-01 14:23
Verwijderd schreef op woensdag 23 september 2020 @ 19:23:
[...]

Let er wel op dat airflow niet op deze manier werkt. Er moet aan de ene kant koele lucht aangezogen worden en de andere kan moet er warme lucht afgevoerd worden. Vaak is 1 gat in de kast dan niet voldoende.
Correct, ik heb aan de achterzijde van mijn TV meubel gaten zitten waar wel 3 PS5's in passen maar als er geen verse aanvoer aan voorzijde komt (lees klep dicht) haalt het geen drol uit.
Ja warmte kan er naar buiten als de flow die kant op geblazen wordt door de Playstation maar als ie niet of nauwelijks nieuwe aanvoer aan de voorzijde kan pakken houdt het gewoon op.
Heb er ooit eens aan zitten denken om fans in zijkant kast te maken maar dat ziet er ook niet uit,

• bram1984
uchiha tijntje schreef op woensdag 23 september 2020 @ 19:28:
[...]

Dat verbaast me wel een beetje, aangezien Demon Souls erg lijkt op de Dark Souls serie en je diverse malen hebt aangegeven dat de Dark Souls serie niet jouw type game is.
Dat mag. Ik wil de game graag proberen. Helemaal met de polish van Bluepoint zonder laadtijden met shiny graphics. Als het niks is gaat die weer op Marktplaats.

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:45

spaceboy

Op grote hoogte

bram1984 schreef op woensdag 23 september 2020 @ 19:32:
[...]

Dat mag. Ik wil de game graag proberen. Helemaal met de polish van Bluepoint zonder laadtijden met shiny graphics. Als het niks is gaat die weer op Marktplaats.
Ik heb ondertussen al wel een paar keer goed naar die flashy demo / gameplay gekeken, maar je ziet nog steeds wel dat het wat clunky lijkt te bewegen allemaal. Het ziet er fantastisch uit en ik kan niet wachten om DS op de PS5 weer te spelen, maar ik vrees wel dat als je Dark Souls niet echt wat vind.... mwah... ik koop hem graag van je (scheelt je een Marktplaats-actie). Mijn PS5 komt toch pas later vrees ik. :/

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• bram1984
spaceboy schreef op woensdag 23 september 2020 @ 19:44:
[...]

Ik heb ondertussen al wel een paar keer goed naar die flashy demo / gameplay gekeken, maar je ziet nog steeds wel dat het wat clunky lijkt te bewegen allemaal. Het ziet er fantastisch uit en ik kan niet wachten om DS op de PS5 weer te spelen, maar ik vrees wel dat als je Dark Souls niet echt wat vind.... mwah... ik koop hem graag van je (scheelt je een Marktplaats-actie). Mijn PS5 komt toch pas later vrees ik. :/
Ik vind het eigenlijk wel meevallen. Althans niets waar ik me aan zou storen. Ik zie wel de essentie van de FROM games erin. Ik denk dat ze die heel erg graag goed wilden vastleggen.

Ik haal hem overigens niet meteen op launch hoor. Ben voorlopig zoet met beide Spider-Man games en mijn backlog.

• Chic de Friemel
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 19-11-2025
elaho schreef op woensdag 23 september 2020 @ 19:29:
Ik hoop toch nog dat er volgend jaar nog een Black Edition uit komt. Wie vindt zwart ook mooier? 😃🎮
Ik denk dat er 2021 zwarte zijpanelen komen voor €39,95 :+

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 23-01 16:20
Chic de Friemel schreef op woensdag 23 september 2020 @ 20:02:
[...]

Je kunt op dbrand voor precies dat bedrag stickers bestellen en dan is de hele PS5 zwart. :)

• Chic de Friemel
Het tussenstuk is al zwart, dus bij 2 zwarte zijpanelen heb je ook een volledig zwarte PS5.

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
[...]

Ergens zou ik het vreemd vinden als de witte zijpanelen niet te vervangen zijn.

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:49
Caayn schreef op woensdag 23 september 2020 @ 20:42:
[...]
Ergens zou ik het vreemd vinden als de witte zijpanelen niet te vervangen zijn.

[YouTube: Introducing custom faceplates for PS4]
Nooit geweten dat je die plaat kan vervangen voor een andere kleur. :P

https://psnprofiles.com/RaemNL

• dehardstyler
Chic de Friemel schreef op woensdag 23 september 2020 @ 20:35:
Het tussenstuk is al zwart, dus bij 2 zwarte zijpanelen heb je ook een volledig zwarte PS5.
Ja klopt, en die kosten 20 per stuk dacht ik.

Nee, ze kosten $14,95 per stuk. Dus dat is te overzien als de PS5 mooi op het kastje moet staan. :)

https://dbrand.com/shop/sony-ps5-skins

[ Voor 32% gewijzigd door dehardstyler op 23-09-2020 21:37 ]

• elaho
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 23-12-2025
Vraagje ik zit te twijfelen tussen de schijf versie of de digitale versie. Maar de games die op schijf uitkomen komen die ook altijd uit in de PlayStation store? Is de prijs hetzelfde of zijn digitale versies goedkoper? 🤔
[...]

€39,95 voor de Digital edition panelen, panelen voor de disc PlayStation worden €49,95

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023
elaho schreef op woensdag 23 september 2020 @ 22:12:
Vraagje ik zit te twijfelen tussen de schijf versie of de digitale versie. Maar de games die op schijf uitkomen komen die ook altijd uit in de PlayStation store? Is de prijs hetzelfde of zijn digitale versies goedkoper? 🤔
De games komen ook altijd op de Store uit ja, en de prijs in de PS Store is meestal hoger dan de disc versie, althans dat was met de PS4 altijd zo.

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

elaho schreef op woensdag 23 september 2020 @ 19:29:
Die komt er echt wel, hoor om mij heen zat mensen die dat wensen.

dehardstyler schreef op woensdag 23 september 2020 @ 21:35:
[...]

Ja klopt, en die kosten 20 per stuk dacht ik.

Nee, ze kosten $14,95 per stuk. Dus dat is te overzien als de PS5 mooi op het kastje moet staan. :)

https://dbrand.com/shop/sony-ps5-skins
Hou je wel een witte disk la over, dus je moet nog even met een viltstift aan de gang.

• Wex_nl
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 05-04-2025
Was er al iets bekent over de SSD swaps?
Kunnen we binnenkort van sony een ssd voor ps5 kopen die meer opslag heeft? (2tb ofzo)

Want de huidige opslag zit in mijn ogen zo vol!

• dehardstyler
Donstil schreef op woensdag 23 september 2020 @ 22:16:
[...]

Hou je wel een witte disk la over, dus je moet nog even met een viltstift aan de gang.
Ik vond hem juist wel mooi in het zwart met een witte disklade. :>
dehardstyler schreef op woensdag 23 september 2020 @ 22:18:
[...]

Ik vond hem juist wel mooi in het zwart met een witte disklade. :>
😱

• MadDogMcCree
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19-01 16:30
Wex_nl schreef op woensdag 23 september 2020 @ 22:17:
Kunnen we binnenkort van sony een ssd voor ps5 kopen die meer opslag heeft? (2tb ofzo)

Een dergelijke SSD gaat je meer kosten dan de PS5 zelf. Het is dan ook veel verstandiger om goedkopere opslag te gebruiken voor games die je wilt ‘archiveren’ voor later gebruik. Met een externe harde schijf schrijf je in 11 minuten 100GB over. Dat is niet razendsnel, maar als het goed is doe je dit niet met grote regelmaat.

• Siebelouis
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-06-2022
MadDogMcCree schreef op donderdag 24 september 2020 @ 01:21:
[...]

Een dergelijke SSD gaat je meer kosten dan de PS5 zelf. Het is dan ook veel verstandiger om goedkopere opslag te gebruiken voor games die je wilt ‘archiveren’ voor later gebruik. Met een externe harde schijf schrijf je in 11 minuten 100GB over. Dat is niet razendsnel, maar als het goed is doe je dit niet met grote regelmaat.
Iedereen verteld bovenstaande wel, maar werkt dit ook zo in de praktijk?

Kan iemand mij exact vertellen wanneer Cerny bovenstaand verteld/ uitlegt?

Hoe gaat dit werken?

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23-01 20:56
Wanneer krijgen we die PS5 in het echt te zien, werkend en al....man man alles gaat zo traag met het showen. Hopelijk maken ze er geen gewoonte van.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• bram1984
Amaze86 schreef op donderdag 24 september 2020 @ 02:42:
Wanneer krijgen we die PS5 in het echt te zien, werkend en al....man man alles gaat zo traag met het showen. Hopelijk maken ze er geen gewoonte van.
Volgende week komen er als het goed is hands on previews.

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:22

justifire

Shut up and squat !!

Amaze86 schreef op donderdag 24 september 2020 @ 02:42:
Dat is de druppel tactiek.
Zo houden ze de buzz hoog op social :)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-01 21:35

DarkSide

theres no place like ::1

Wex_nl schreef op woensdag 23 september 2020 @ 22:17:

Er zit volgens mij een tweede M2 slot in.
Je kan daar elke nvme drive in stoppen als uitbreiding.
Beste is wel een Sony gecertificeerde. Die behaald de minimale snelheden die Sony voorschrijft.

De praktijk test zullen vast we laten zien of je er niet een goedkopere 1tb in kunt gooien en wat de performance dan is.

Externe disk kan je ook gebruiken maar is nooit zo snel.
Handig voor PS4 games denk ik

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23-01 12:54

Oxigeon

En zo is dat!

Als je nu nog aan het twijfelen bent heb je wel nog eventjes om na te denken. Voor het einde van het jaar hoef je pas een keuze te maken want de geruchten gaan dat we pas volgend jaar een nieuwe levering zien.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• Katerin
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12:39
Discs zijn vaker goedkoper te vinden.

• schumi2004
MadDogMcCree schreef op donderdag 24 september 2020 @ 01:21:
[...]

Ik heb nu een externe HDD in gebruik voor mijn PS4 en wat ik gelezen heb is deze ook bruikbaar op de PS5 maar alleen voor PS4 games. Scheelt toch weer (onnodige) opslag op de interne HDD.

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23-01 21:33
In Duitsland worden honderden PS5-bestellingen geannuleerd, omdat de verkopers meer PS5s verkocht hebben dan Sony Duitsland ter beschikking heeft gesteld.
Een selectie van de verkopers: Conrad Electronic, Otto.de en Cyberport.de.

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

• CyBeRSPiN
  • Laatst online: 14:23

CyBeRSPiN

sinds 2001

Hoe laad je de controller op eigenlijk? Met een speciaal kabeltje?
Vraag me af of die charger dock ook meerwaarde heeft als je maar 1 controller hebt.

• Chic de Friemel
CyBeRSPiN schreef op donderdag 24 september 2020 @ 11:11:
Hoe laad je de controller op eigenlijk? Met een speciaal kabeltje?
Vraag me af of die charger dock ook meerwaarde heeft als je maar 1 controller hebt.
Dat gaat gewoon met een USB-C kabel, dus vergelijkbaar met de werkwijze op de PS3/ PS4.

• CyBeRSPiN
  • Laatst online: 14:23

CyBeRSPiN

sinds 2001

Chic de Friemel schreef op donderdag 24 september 2020 @ 11:13:
[...]

Dat gaat gewoon met een USB-C kabel, dus vergelijkbaar met de werkwijze op de PS3/ PS4.
Ah ok, zag aan de onderkant van de controller geen USB-C, maar zit aan de bovenkant dan dus?
Zie het nu ja.. :)
Dock ziet er wel fraaier uit dan een losse kabel die je steeds in prikt.

[ Voor 12% gewijzigd door CyBeRSPiN op 24-09-2020 11:17 ]

• wouter5
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23-01 23:00
DarkSide schreef op donderdag 24 september 2020 @ 06:56:
[...]

Er zit volgens mij een tweede M2 slot in.
Je kan daar elke nvme drive in stoppen als uitbreiding.
Beste is wel een Sony gecertificeerde. Die behaald de minimale snelheden die Sony voorschrijft.

De praktijk test zullen vast we laten zien of je er niet een goedkopere 1tb in kunt gooien en wat de performance dan is.

Externe disk kan je ook gebruiken maar is nooit zo snel.
Handig voor PS4 games denk ik
Ik dacht de externe HDD/SSD zelfs uitsluitend voor PS4 games kan gebruikt worden. Dus PS5 games alleen op de interne (snelle) SSD('s).

• schumi2004
Alwayshappyz schreef op woensdag 23 september 2020 @ 15:37:
Is er trouwens een PS store die je ook kan bereiken zonder dat je een PS hebt? Dat ik evt aanbiedingen al in de gaten kan houden/bepaalde games al aan kan schaffen voordat de PS5 er is dus. Domme vraag misschien, excuses :$ Bij Microsoft kan het bv wel.
https://psprices.com

Staan nu nog geen PS5 deals in maar zal niet lang duren gok ik.

/edit:
Hier is er nog 1 maar heb daar geen ervaringen mee, ziet er wel wat gelikter uit.
https://psdeals.net/nl-store

[ Voor 11% gewijzigd door schumi2004 op 24-09-2020 11:25 ]

• madcon
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-01 20:50
Ik hoop dat het playstation netwerk al het verkeer aankan zodra iedereen met zijn nieuwe console games en updates moet downloaden. Ik heb de middag vd launch gereserveerd maar niet om 4 uur lang naar een download scherm te turen.

Stadia / PSN : whenheco

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
madcon schreef op donderdag 24 september 2020 @ 11:28:
Ik hoop dat het playstation netwerk al het verkeer aankan zodra iedereen met zijn nieuwe console games en updates moet downloaden. Ik heb de middag vd launch gereserveerd maar niet om 4 uur lang naar een download scherm te turen.
Ze hebben sowieso al een verdeling mbt launch window, maar hopelijk zetten ze de eerste tijd wat meer servers neer of breiden de huidige uit met meer capaciteit.

• DarkSide
  • Laatst online: 23-01 21:35

DarkSide

theres no place like ::1

wouter5 schreef op donderdag 24 september 2020 @ 11:19:
[...]

Ik dacht de externe HDD/SSD zelfs uitsluitend voor PS4 games kan gebruikt worden. Dus PS5 games alleen op de interne (snelle) SSD('s).
Dat kan wel. PS5 games worden gemaakt met in achting van een snelle storage.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• Rastapopoulos
  • Laatst online: 23-01 21:44
madcon schreef op donderdag 24 september 2020 @ 11:28:
Ik ben bang van wel, kan me dit nog herinneren van de introductie van de PS4. ‘s Avonds op de dag van de release uit de doos gehaald om de rest van de avond alleen maar naar een trage download te kijken :-(

• Ridicuul
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 23-01 13:41
CyBeRSPiN schreef op donderdag 24 september 2020 @ 11:16:
[...]

Ah ok, zag aan de onderkant van de controller geen USB-C, maar zit aan de bovenkant dan dus?
Zie het nu ja.. :)
Dock ziet er wel fraaier uit dan een losse kabel die je steeds in prikt.
Een dock heeft een aantal voordelen ten opzichte van de kabel:

- Geen kabeltjes die rondslingeren (obvious)
- Je PS5 hoeft niet aan te staan/in rustmodus te staan om op te kunnen laden
- Vaste plek voor het opladen van je controller
- Twee controllers tegelijk kunnen opladen

Voor mij is het vooral een stukje structuur en automatisme. Na het gamen de controller in het dock. Bij de eerstvolgende gamesessie is de controller volledig opgeladen en hoef ik me geen zorgen te maken over het aantal streepjes batterij dat ik nog heb.

De enige nadelen van een dock is dat het geld en een stopcontact kost. Het is een luxeproduct en doet niets wat het bijgeleverde USB-c kabeltje niet kan. Maar het maakt het leven van een gamer net een stukje eenvoudiger.

This is absolutely ridiculous

• Bas170
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

Ridicuul schreef op donderdag 24 september 2020 @ 12:03:
[...]

Een dock heeft een aantal voordelen ten opzichte van de kabel:

- Geen kabeltjes die rondslingeren (obvious)
- Je PS5 hoeft niet aan te staan/in rustmodus te staan om op te kunnen laden
- Vaste plek voor het opladen van je controller
- Twee controllers tegelijk kunnen opladen

Voor mij is het vooral een stukje structuur en automatisme. Na het gamen de controller in het dock. Bij de eerstvolgende gamesessie is de controller volledig opgeladen en hoef ik me geen zorgen te maken over het aantal streepjes batterij dat ik nog heb.

De enige nadelen van een dock is dat het geld en een stopcontact kost. Het is een luxeproduct en doet niets wat het bijgeleverde USB-c kabeltje niet kan. Maar het maakt het leven van een gamer net een stukje eenvoudiger.
Of de makkelijkste oplossing, een verlengsnoer verstoppen achter de bank en de controller met een usb oplader opladen ;)

https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 26-11-2025
schumi2004 schreef op donderdag 24 september 2020 @ 11:23:
[...]

https://psprices.com

Staan nu nog geen PS5 deals in maar zal niet lang duren gok ik.

/edit:
Hier is er nog 1 maar heb daar geen ervaringen mee, ziet er wel wat gelikter uit.
https://psdeals.net/nl-store
Thanks ;)

Ik had, voordat mijn PS5 geannuleerd was (lang verhaal, zie levertijd topic) trouwens Horizon Zero Dawn alvast besteld in de online shop. Wou die graag digitaal hebben ipv op disc en goede prijs. Maar daar staat bij dat hij te downloaden is op een PS4. Staat niks over de PS5. Ik weet dat PS4 afspeelbaar worden (de meeste in ieder geval) op de PS5, maar ik neem aan dat dat ook geldt voor PS4 digitale games, niet enkel de discs? In ieder geval alvast een spel op mijn account voor wanneer de PS5 er komt. :D

• Ridicuul
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 23-01 13:41
Rastapopoulos schreef op donderdag 24 september 2020 @ 12:02:
[...]

Ik ben bang van wel, kan me dit nog herinneren van de introductie van de PS4. ‘s Avonds op de dag van de release uit de doos gehaald om de rest van de avond alleen maar naar een trage download te kijken :-(
Ik denk eraan om vrijdag 20-11 een vrije dag op te nemen. Donderdagavond na werk uitpakken, installeren en Spiderman downloaden. Dan even trainen. Daarna Spiderman spelen en andere games op de achtergrond laten downloaden. Dan heb ik die vrijdag alle tijd om mijn nieuwe beste vriend beter te leren kennen. O+

This is absolutely ridiculous

• DennisZ88
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 23-01 15:11
Rastapopoulos schreef op donderdag 24 september 2020 @ 12:02:
[...]

Als iemand met een 1000/1000 verbinding en SSD in de PS4 kan ik je meegeven, in de avond is de snelheid altijd om te huilen, ook zonder bijzonderheden!

In de ochtend is echt verreweg de beste tijd om een fatsoenlijke downloadsnelheid te verwachten, de middag is ook oké, maar al wel hoe later, hoe slomer..

• Caayn
  • Niet online
Bas170 schreef op donderdag 24 september 2020 @ 12:04:
[...]

Of de makkelijkste oplossing, een verlengsnoer verstoppen achter de bank en de controller met een usb oplader opladen ;)
Ditto. Plus dat je daarmee ook andere apparaten vanaf de bank kan opladen zoals je telefoon :)

Daarnaast vind ik, persoonlijk, een laadstation er altijd lelijk uitzien en onnodig veel ruimte in beslag nemen.

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
Bas170 schreef op donderdag 24 september 2020 @ 12:04:
[...]

Dit heb ik dus ook gedaan, controller en headset kan ik zo opladen en door blijven spelen :).

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21-01 14:31
DennisZ88 schreef op donderdag 24 september 2020 @ 12:07:
[...]

Als iemand met een 1000/1000 verbinding en SSD in de PS4 kan ik je meegeven, in de avond is de snelheid altijd om te huilen, ook zonder bijzonderheden!

In de ochtend is echt verreweg de beste tijd om een fatsoenlijke downloadsnelheid te verwachten, de middag is ook oké, maar al wel hoe later, hoe slomer..
klopt en dat heeft opzich niet te maken met de capaciteit van het "netwerk".Sony gebruikt voor zover ik weet 2 CDN's
- Limelight (stamt nog uit PS3 tijdperk)
- Akamai (vanaf PS4 tijdperk)

Nu is Akamai echt wel een grote jongen in CDN land en die kan zeker jou hogere snelheiden aanbieden, echter dan moet Sony daar wel voor betalen.
Kortom er wordt gewoon actief gethrottled.

Computer says no

[...]

Dit idd, ik haal in de morgen bijna mijn volle lijn (ik heb maar 500 er is hier helaas geen 1000 beschikbaar) en dan na 13:00 ofz is het drama.

Kwam daar eens achter toen ik tijden het thuis werken de COD update om 08:15 aanzette i.p.v. in de avond.
Kon het bijna niet geloven.

• Oxigeon
  • Laatst online: 23-01 12:54

Oxigeon

En zo is dat!

Vorige keer was het ook shit met het downloaden van updates etc op dag 1.

Meteen om 10.00 aangeslingerd en er was niets aan het handje. Om 14.00 lagen de servers er net niet uit.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• cold_as_ijs
  • Laatst online: 07:17
Misschien gekke vraag, maar zijn die updates echt nodig?
Ik speel nooit multiplayer, dus als ik een update heb negeer ik die altijd en begin gewoon met gamen.
Het is natuurlijk een ander verhaal als je MP wil spelen, maar snap niet dat je dit perse op een nieuwe console meteen zou willen (weinig medegamers, updates binnenhelen etc...)

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10-01 09:53
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/vd0l7e0ryyo51.jpg

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:26
Is wel een flinke naaiactie van Sony. Bijna elke 3rd party doet gratis upgrades, en Sony zelft zegt amahoela koop het maar opnieuw.

Die Ultimate Edition komt er bij mij iig niet in.

• bram1984
Basekid schreef op donderdag 24 september 2020 @ 13:10:
Is wel een flinke naaiactie van Sony. Bijna elke 3rd party doet gratis upgrades, en Sony zelft zegt amahoela koop het maar opnieuw.

Die Ultimate Edition komt er bij mij iig niet in.
Ik denk niet zo uitgebreid voor games uit 2018. Miles Morales krijgt wel gewoon een free upgrade hè, als je de PS4 versie eerst aanschaft. ;)

Maar dit was in principe al bekend. Ik vind het ook jammer, maar ik snap dat ze dit als een mooie incentive zien voor nieuwe instappers die dan met de Ultimate Edition meteen 2 titels krijgen. Ik ga proberen mijn PS4 versie de komende weken te verkopen en dan pak ik 'm wel gewoon mee als fan. Is in principe een mooie upgrade met ray tracing, 60 fps, meer verkeer en peds, 3D audio, DualSense support, nieuwe character models, paar nieuwe suits, nieuwe trophies etc. Gratisssss is altijd beter, maar ik heb er geen moeite mee dat ze hiervoor chargen.

Ik zou het wel echt gaar vinden als ze dit soort fratsen gaan uithalen met hele recente titels als TLoU2 en GoT. Dan ga ik gewoon wachten op een tweedehands versie.

• Terminator.T2
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-11-2025
[...]

Wat zijn de hoogste snelheden die je met die verbinding hebt kunnen bereiken via PSN? Ik heb hier zelf een 350 Mbit verbinding die gelukkig normaal gesproken bijna volledig benut word. Maar ik ben wel benieuwd wat er met een snellere verbinding onder ideale omstandigheden mogelijk is.

• Alfa159
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-12-2025
Klein beetje off-topic... Welke game gaan jullie als eerst bij bestellen?

https://vsospecialist.nl

• RoelvanderHorst
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 04-12-2020
Alfa159 schreef op donderdag 24 september 2020 @ 13:26:
cold war............ heb nog een hoop ps4 games die ik kan spelen met ps plus

• G4mert
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-04-2025
Ik heb nu alleen een ps5, extra controller een laadstation. De games raken toch niet uitverkocht dus ik wacht eerst de reviews af. Stiekem neig ik naar Demon Souls omdat die grafisch veruit de sterkste game is. Dan kan ik daar iig van genieten op mijn oled :) Verder blijf ik lekker Fifa 21 spelen etc. De andere launch titels spreken mij niet aan.

En de PS+ classics houden mij ook nog wel even zoet.

[ Voor 4% gewijzigd door G4mert op 24-09-2020 13:28 ]

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23-01 08:21
Cold war, Fifa 21.

• CharlieRay
  • Laatst online: 26-12-2021
Miles Morales en Cyberpunk! Spiderman zag er mega goed uit op die reveal trailer laatst.

• D3NN1S
  • Niet online
Ondanks dat ie pas later echt PS5 optimized wordt ga ik voor Cyberpunk. :)

• ZXRY
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 11:34
Ik vond cold war zwaar tegenvallen helaas.

• LucasThatsMe
  • Laatst online: 31-01-2021
Had de CE van Cyberpunk 2077 gepreordered dus ff hopen dat ik de PS5 ook op 19 november kan krijgen. Kan ik gelijk beginnen op de PS5.

• Disfigured
  • Laatst online: 23-01 12:59
Demon's Souls! O+

• Tim01
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-01 15:43
LucasThatsMe schreef op donderdag 24 september 2020 @ 13:29:
[...]

Had de CE van Cyberpunk 2077 gepreordered dus ff hopen dat ik de PS5 ook op 19 november kan krijgen. Kan ik gelijk beginnen op de PS5.
Let wel op dat de PS5 patch voor Cyberpunk pas in 2021 uitkomt. Is uiteraard wel eerder gewoon te spelen maar zal dan geen PS5 optimalisaties hebben

• Kraziey
  • Laatst online: 23-01 14:45
bram1984 schreef op donderdag 24 september 2020 @ 13:18:
[...]

Ik denk niet zo uitgebreid voor games uit 2018. Miles Morales krijgt wel gewoon een free upgrade hè, als je de PS4 versie eerst aanschaft. ;)

Maar dit was in principe al bekend. Ik vind het ook jammer, maar ik snap dat ze dit als een mooie incentive zien voor nieuwe instappers die dan met de Ultimate Edition meteen 2 titels krijgen. Ik ga proberen mijn PS4 versie de komende weken te verkopen en dan pak ik 'm wel gewoon mee als fan. Is in principe een mooie upgrade met ray tracing, 60 fps, meer verkeer en peds, 3D audio, DualSense support, nieuwe character models, paar nieuwe suits, nieuwe trophies etc. Gratisssss is altijd beter, maar ik heb er geen moeite mee dat ze hiervoor chargen.

Ik zou het wel echt gaar vinden als ze dit soort fratsen gaan uithalen met hele recente titels als TLoU2 en GoT. Dan ga ik gewoon wachten op een tweedehands versie.
Tja.. zit ik dan als Spidey fan van het eerste uur met een PS4 Digital Deluxe editie.. Niet te upgraden en niet los aan te schaffen. Heb er gemengde gevoelens over, die meer naar de negatieve kant toe zitten dan positief. Kan mijn PS4 versie dus niet verkopen en moet nu dus maar de Ultimate Edition aanschaffen om ervan te genieten.

Sure, ik heb hem al uitgespeeld met DLC's en sure, ik kan hem alsnog spelen op de PS5 als standaard PS4 game. Maar toch wringt het ergens..

• Bas170
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

Ik heb AC:Valhalla al een tijd in de preorder staan, die moet ik even 9 dagen laten liggen en dan speel ik hem op de PS5.

Verder uiteraard Ratchet & Clank, anders is @bram1984 teleurgesteld als ik tegen die tijd geen raytraced Clank avatar heb

https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben

• Starscreamer
  • Laatst online: 19-01 13:16
Ik heb CoD black ops cold war gepre-orderd (digital) was cross-gen versie. 8)
75 euro best veel geld maar kan hem op PS4 & PS5 spelen _/-\o_

• cold_as_ijs
Kraziey schreef op donderdag 24 september 2020 @ 13:35:
[...]

Tja.. zit ik dan als Spidey fan van het eerste uur met een PS4 Digital Deluxe editie.. Niet te upgraden en niet los aan te schaffen. Heb er gemengde gevoelens over, die meer naar de negatieve kant toe zitten dan positief. Kan mijn PS4 versie dus niet verkopen en moet nu dus maar de Ultimate Edition aanschaffen om ervan te genieten.

Sure, ik heb hem al uitgespeeld met DLC's en sure, ik kan hem alsnog spelen op de PS5 als standaard PS4 game. Maar toch wringt het ergens..
Is het niet zo dat ze spiderman van de grond af aan hebben aangepast op de PS5 en dat het dus niet alleen maar hogere resolutie en hogere FPS is zoals de meeste games?
Dus je hebt eigenlijk een remaster te pakken (of was het remake). Was natuurlijk een hele mooie kans geweest van Sony om de fans te pleasen, maar aan de andere kant snap ik ook wel dat het niet gebeurd.
Ik heb trouwens spiderman ook gewoon, en ik baal er eigenlijk niet van want ik ging er niet eens vanuit dat ze dit zouden doen.

• bram1984
Kraziey schreef op donderdag 24 september 2020 @ 13:35:
[...]

Dan is het extra zuur inderdaad, snap ik helemaal. Ik heb 'm gelukkig op disc zonder fratsen. Wel de DLC aangeschaft, maar goed. Anders alleen MM halen en dan hopen dat ze 'm volgend jaar alsnog stand-alone release voor 2 tientjes of zo.

• EricNL
  • Laatst online: 06-01 07:17
FIFA 21
Demon Souls
Godfall

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

• Starscreamer
  • Laatst online: 19-01 13:16
cold_as_ijs schreef op donderdag 24 september 2020 @ 13:43:
[...]

Is het niet zo dat ze spiderman van de grond af aan hebben aangepast op de PS5 en dat het dus niet alleen maar hogere resolutie en hogere FPS is zoals de meeste games?
Dus je hebt eigenlijk een remaster te pakken (of was het remake). Was natuurlijk een hele mooie kans geweest van Sony om de fans te pleasen, maar aan de andere kant snap ik ook wel dat het niet gebeurd.
Ik heb trouwens spiderman ook gewoon, en ik baal er eigenlijk niet van want ik ging er niet eens vanuit dat ze dit zouden doen.
Ik had net voor 15 euro spider-man gekocht voor de PS4
Vind het spel schitterend eruit zien en speelt nog eens lekker weg.
Zie denk ik toch geen verschil op de PS5 O-) (heb zelfs nog een tv van 2009 :+ )
Spider-man miles morales "normale" versie koop ik dan ook in de aanbieding O-)

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12:18
Is het al bekend wat en welke specifieke SSD's er in mogen?

• Caayn
  • Niet online
Had gehoopt dat Ratchet een launch titel zou zijn maar dat is het blijkbaar niet. Verder heb ik nog geen games voor de PS5 op mijn lijstje.

• Caayn
  • Niet online
Psyonara schreef op donderdag 24 september 2020 @ 13:46:
Is het al bekend wat en welke specifieke SSD's er in mogen?
Nee.

Sony heeft hierover nog geen verdere details gedeeld.

• Kraziey
cold_as_ijs schreef op donderdag 24 september 2020 @ 13:43:
[...]

Ja zou goed kunnen hoor en ik snap het ook wel. Denk dat ik S:MM solo aanschaf en het origineel laat voor wat het is. Dan maar even kijken hoe het origineel loopt op de PS5.

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10:15
Tim01 schreef op donderdag 24 september 2020 @ 13:32:
[...]

Let wel op dat de PS5 patch voor Cyberpunk pas in 2021 uitkomt. Is uiteraard wel eerder gewoon te spelen maar zal dan geen PS5 optimalisaties hebben
Ik wacht de PS5 patch af voordat ik de game aanschaf. Anders ben ik er al klaar mee voor de patch ben ik bang.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Alwayshappyz
Horizon Zero Dawn van de vorige generatie is de eerste game die ik zal spelen. AC Valhalla en Immortals Phoenyx zien er ook goed uit. En kijk uit naar Ratchet and Clank.

• DennisZ88
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 23-01 15:11
bram1984 schreef op donderdag 24 september 2020 @ 13:45:
[...]

Dan is het extra zuur inderdaad, snap ik helemaal. Ik heb 'm gelukkig op disc zonder fratsen. Wel de DLC aangeschaft, maar goed. Anders alleen MM halen en dan hopen dat ze 'm volgend jaar alsnog stand-alone release voor 2 tientjes of zo.
Maar waarom dan wachten? Die twee tientjes kost die 'remastered' nu niet eens (15 euro)? :)

MM : 59,95
MM ultimate: 74,95

Ik kijk er naar uit om hem te gaan spelen, heb nu nog niets. Maar het eerder wel gezien bij een vriend.

[ Voor 5% gewijzigd door DennisZ88 op 24-09-2020 13:55 ]

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13:15
Tim01 schreef op donderdag 24 september 2020 @ 13:32:
[...]

Ik ben benieuwd in hoeverre dat de Cyberpunkt sales gaat raken. Ik ga deze game pas spelen als de next-gen patch er is.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• EricNL
  • Laatst online: 06-01 07:17
Alwayshappyz schreef op donderdag 24 september 2020 @ 13:50:
[...]

Horizon Zero Dawn van de vorige generatie is de eerste game die ik zal spelen.
Brace yourself. Wat. Een. Spel!!!

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

• cold_as_ijs
Ik moet waarschijnlijk tot Maart wachten voordat ik de PS5 heb. Initieel wilde ik GoW, Days Gone en Resident Evil 7 (VR) gaan spelen op de PS5. Grappig genoeg heb ik ze ook alle drie op disk klaar liggen, denk dat ik ze wel voor die tijd gespeeld krijg op de ps4.
Verder staan nog Deathstranding, TLOU2 en Ghost of Tsushima op de wishlist. Die ga ik zeker op de ps5 spelen.

• Kraziey
zwembroek schreef op donderdag 24 september 2020 @ 13:50:
[...]

Ik wacht de PS5 patch af voordat ik de game aanschaf. Anders ben ik er al klaar mee voor de patch ben ik bang.
En op welke patch ga je precies wachten? Zoals ik hieruit begrijp komen er twee; eentje direct bij launch van de game en een meer robuustere (wat dat betekent weet ik niet) ergens in 2021.

Ik twijfel heel erg; aan de ene kant wil ik er z.s.m. voor gaan, vooral omdat er al een nex-gen patch komt bij launch. Aan de andere kant komt er een meer "robuustere' patch die (denk ik) meer van de PS5 gaat benutten dan eerst, maar ja; dan moet ik wachten tot ergens 2021 en gezien de game in het eindcyclus van de PS4 wordt gereleased zou het er al toch goed moeten uitzien denk ik?

[ Voor 20% gewijzigd door Kraziey op 24-09-2020 13:57 ]

• ShaYan
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 10-03-2021
Kraziey schreef op donderdag 24 september 2020 @ 13:49:
[...]

Ja zou goed kunnen hoor en ik snap het ook wel. Denk dat ik S:MM solo aanschaf en het origineel laat voor wat het is. Dan maar even kijken hoe het origineel loopt op de PS5.
50 euro voor S:MM solo is wel schandalig duur voor 10u gameplay vind ik 8)7

• bram1984
DennisZ88 schreef op donderdag 24 september 2020 @ 13:52:
[...]

Maar waarom dan wachten? Die twee tientjes kost die 'remastered' nu niet eens (15 euro)? :)

MM : 59,95
MM ultimate: 74,95

Ik kijk er naar uit om hem te gaan spelen, heb nu nog niets. Maar het eerder wel gezien bij een vriend.
Ja nee ja dat dus. :)

• bram1984
ShaYan schreef op donderdag 24 september 2020 @ 13:55:
[...]

50 euro voor S:MM solo is wel schandalig duur voor 10u gameplay vind ik 8)7
Alleen de story is 10 uur. Verder open wereld met zijshit, neem ik aan. Eerste deel heeft 20 uur story, maar die gaat bij mij wel over de 50/60 uur heen.

• Alwayshappyz
EricNL schreef op donderdag 24 september 2020 @ 13:52:
[...]

Brace yourself. Wat. Een. Spel!!!
Ik heb hem wel digitaal gehaald al (nu nog geen PS in huis). Staat alleen bij dat hij downloadbaar/afspeelbaar is op de PS4. Maar ik neem aan dat dat ook geldt voor de PS5, gezien die ook PS4 games kan afspelen? Lijkt me raar als dat alleen voor discs geldt :P

• k1978
  • Laatst online: 13:53
Zeker Demon souls

• yinx84
Ik heb TLOU2 klaarliggen, maar m'n handen jeuken echt. Gisteren ook geïnstalleerd op m'n PS4. Zaterdag zou er een live event achtig iets zijn omtrent TLOU... als er dan geen upgrade wordt aangekondigd dan ga ik hem gewoon nu al spelen.

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-01 15:20

v8power67

Psn: Mausosaurus

yinx84 schreef op donderdag 24 september 2020 @ 14:28:
Ik heb TLOU2 klaarliggen, maar m'n handen jeuken echt. Gisteren ook geïnstalleerd op m'n PS4. Zaterdag zou er een live event achtig iets zijn omtrent TLOU... als er dan geen upgrade wordt aangekondigd dan ga ik hem gewoon nu al spelen.
Als de nieuwe spiderman MM een indicatie is, ga ik ervan uit dat sony geen gratis upgrades gaat geven. En je lekker gaat laten betalen voor een remaster. Hoop uiteraard van niet, want wacht ook op de ps5 upgrade voor ik ermee verder wil.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• yinx84
v8power67 schreef op donderdag 24 september 2020 @ 14:33:
[...]

Als de nieuwe spiderman MM een indicatie is, ga ik ervan uit dat sony geen gratis upgrades gaat geven. En je lekker gaat laten betalen voor een remaster. Hoop uiteraard van niet, want wacht ook op de ps5 upgrade voor ik ermee verder wil.
Ik weet het niet... je hebt het over een game van 2 jaar oud vs een game van dit jaar. Zou echt heel teleurgesteld zijn als ik er daar voor moet betalen, maar wel weer een gevalletje "Fuck you and see you November 19th" :P

edit: oh sorry, je bedoelt SMM.

[ Voor 15% gewijzigd door yinx84 op 24-09-2020 14:40 ]

• bram1984
v8power67 schreef op donderdag 24 september 2020 @ 14:33:
[...]

Grappig, want Spider Man Miles Morales heeft juist wel een gratis upgrade als je de PS4 versie koopt. |:(
Pagina: 1 ... 183 ... 283 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
[font size=16]
In dit topic geen statusupdates van je bestelling, daarvoor is [PS5] Pre-order, bestellingen en levertijden
[/font]
Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden