• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-12-2025
Wat een enorm ding! Nouja volgens mij past hij nét in mijn tv meubel als ik de Ziggobox verwijder

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11:35

Nogne

>.<

spijkerhoofd schreef op zondag 20 september 2020 @ 12:18:
[...]

Ik denk dat het een smaakdingetje is want ik vind hem wel mooi. Erg futuristisch, en doet mij denken aan een stormtrooper.

Ik moet alleen mijn vriendin overtuigen om het in het zicht te plaatsen :+
Mijn vrouw heb ik niet weten te overtuigen, dus hier gaat de PS uit het zicht (als ik er 1 weet te bemachtigen :X )

PS/XBL: Nogne

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-11-2025
Hier lijkt hij groter, zeker als je beseft dat hij nog een stuk groter is dan een PS4 Pro.

Afbeeldingslocatie: https://cdn.vox-cdn.com/thumbor/RFcQyTp9JFqR4auzeIGi_Fz9NnU=/0x0:2868x1134/1200x0/filters:focal(0x0:2868x1134):no_upscale()/cdn.vox-cdn.com/uploads/chorus_asset/file/20032239/m68gq2vi8e451.png

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11:30
Grootte heb ik echt geen probleem mee, voor mij is het design gewoon de afknapper. Al wie ie 3 keer kleiner, dan was het nog steeds lelijk.
Zeker als die zo knullig op dat schoteltje ligt. Doet me denken aan een schildpad die zo hulpeloos op zijn rug ligt te spartelen :+

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-01 23:17
Ik dacht met Bram's foto al: dat kan niet juist zijn, want heb hier alle consoles en een PSX is toch echt niet even groot als een PS4. Echter zie ik nu aan de foto van @WickedWizard dat de PS4 Pro blijkbaar wel groter is dan de originele PS4. Was me daarvan nooit bewust.

Met beide foto's is het voor mij toch echt wel duidelijk dat dit de eerste PlayStation is die toch echt gedesigned is om rechtop te staan. Leg ze allemaal plat en de PS5 is veruit de lelijkste. Zet ze allemaal recht, en ineens wordt hij de mooiste. Personal opinion of course :).

• Julianj
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 18-12-2025
Ik zie veel mensen praten over monitors van richting de duizend euro voor de ps5. Ik vraag me af waarom dit zo duur moet zijn. Wat is er bijvoorbeeld mis met deze monitor? Ook een 4K monitor en niet zo belachelijk duur.

Bekijk AOC U2879VF - 4K TN Gaming Monitor - 28 inch op: https://www.bol.com/nl/p/...socialshare_pdp_iphoneapp

• laurens700
  • Laatst online: 09-01 13:03
Persoonlijk vind ik de PS3 mooi. Had een sjiek uitstraling met het piano lak. Helaas was de console kras gevoelig.
PS5 Digital vind ik mooier dan de disk versie. Ze hadden de sleuf van de PS5 wit moeten maken ipv zwart. Of de sleuf in het midden en dat de usb poorten er naast kwamen.

Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch

Verwijderd

Julianj schreef op zondag 20 september 2020 @ 12:47:
Ik zie veel mensen praten over monitors van richting de duizend euro voor de ps5. Ik vraag me af waarom dit zo duur moet zijn. Wat is er bijvoorbeeld mis met deze monitor? Ook een 4K monitor en niet zo belachelijk duur.

Bekijk AOC U2879VF - 4K TN Gaming Monitor - 28 inch op: https://www.bol.com/nl/p/...socialshare_pdp_iphoneapp
Dat is zeg maar een hele goede versterker kopen met matige speakers.

1k is geen monitor maar een TV (B9) wat overigens voor die kwaliteit een koopje is, maar goed iedereen zijn budget en wensen.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2020 12:51 ]

• Technofreakz
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 03:38
Mangafan2 schreef op zondag 20 september 2020 @ 10:50:
[...]

Ook niet met een mount of TV standaard? Ik heb een LG C9 55 inch gekocht, en een mooie TV standaard er bij. Nu kan ik mijn TV rollen naar waar ik maar wil. Kost wel wat extra's maar daarmee was mijn ruimte probleem gelijk opgelost. Tegelijkertijd heeft een een glazen plank waar de PS5 mooi op kan staan.

https://www.tvvloerstanda...xYQGpMmGoRKxoCL6gQAvD_BwE

Ik weet niet meer of ik het hier had gekocht, maar blijf de prijzen vergelijken, want de ene winkel is zeker goedkoper dan de ander!
Dat gaat helaas niet op voor mij, mijn maximale ruimte is 110 cm. En heb geen optie om dat te vergroten. Ivm een muur en een deur.

• Gandalf68
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-01 17:06
uberhaupt zou ik dan een tv kopen ipv een monitor .

maar zoals gezegd hierboven staand vindt ik het nu een supermooi ontwerp , net zoiets als de toren van Sauroman uit Lord of the rings... :)

maar of ik hem staand mooi vindt naast mijn tv wordt een ander verhaal, ik hou van symetrie en rust rond de tv.. dus we gaan het zien als ik er een heb :)

• Technofreakz
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 03:38
Julianj schreef op zondag 20 september 2020 @ 12:47:

Deze is helaas maar 60 hz als hij 120 was dan kon het interessant zijn.

• xlvg
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 22-12-2025
Overlaatst aangeschaft en echt een prachtige tv!
Maakt de C9 zelfs een beetje overbodig.

• cold_as_ijs
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 24-01 15:49
Gandalf68 schreef op zondag 20 september 2020 @ 12:55:
maar of ik hem staand mooi vindt naast mijn tv wordt een ander verhaal, ik hou van symetrie en rust rond de tv.. dus we gaan het zien als ik er een heb :)
Gewoon 2 kopen 😁

Ik moet zeggen dat ik hem eigenlijk ook wel mooi vind. Zeker nu je foto’s vanuit verschillende kanten ziet.

[ Voor 16% gewijzigd door cold_as_ijs op 20-09-2020 13:05 ]

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-01 14:56
Het grootste voordeel van de Digital Edition is dat je die volledig kunt wegstoppen (mits geventileerd) omdat je er nooit meer bij hoeft te komen. Je hoeft er niet bij om discs te wisselen en je controller kun je ook zonder PS5 opladen.

Ik vind de PS5 lomp groot. Als hij 39 cm hoog is, steekt hij echt een stuk boven mijn staande PS4 Pro uit en dat wit maakt hem nog opzichtiger. Ik koop hem natuurlijk gewoon, maar als er een PS5 Slim komt ben ik wel een potentiële koper.

• TheDukemaster
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17-01 11:45
Het scheelt qua uiterlijk ook wel of je de digital edition pakt of het model met disk drive. De console is duidelijk met de digital edition in het achterhoofd ontworpen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fYbqf3TRcUH0ZfgJlDl4exG5aLE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SxpcDw7QPtgFr5V2eEPlpRbN.jpg?f=fotoalbum_large

• biertje79
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 11:06
Als je demons souls pre-orderd krijg je een pre-order bonus, maar volgens mij valt ie digitaal nog niet te pre-orderen in de store of kijk ik hier overheen?

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

Vind de PS5 DE er mooier uit zien.

Set your goals high, and don't stop till you get there.

• Fuku-San
  • Laatst online: 19-01 02:54
Ik vind het design van de console zo lelijk dat ik eigenlijk overweeg om even te wachten tot Sony met een slim of een pro komt over twee of drie jaar. Misschien is dat de luxe van een goeie gaming pc hebben, de meest leuke games uit de trailers tot dusver komen ook op pc. Heb wel een beeeeetje last van fomo, maar zolang er geen exclusives zijn die me helemaal hebberig maken kan ik 't nog wel ff uitzingen.

Ik heb nog nooit met een console gehad dat ik 'm echt niet in het zicht wilde plaatsen, maar het is Sony met deze gelukt 🤣

• ZXRY
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 01:52
TheDukemaster schreef op zondag 20 september 2020 @ 13:31:
Het scheelt qua uiterlijk ook wel of je de digital edition pakt of het model met disk drive. De console is duidelijk met de digital edition in het achterhoofd ontworpen:

[Afbeelding]
Dat zou je niet zeggen gezien het er op lijkt dat er tot nu toe veel meer modellen met disk drives beschikbaar zijn dan zonder.

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-01 20:50
Ach, the looks, na een week (als t niet minder is..) op/in je tv meubel boeit t niet meer

• ymmv
BigF25 schreef op zondag 20 september 2020 @ 13:43:
Ach, the looks, na een week (als t niet minder is..) op/in je tv meubel boeit t niet meer
Je hebt in ieder geval iets om over te praten als je bezoek hebt. De nieuwe PS5 valt iedereen op.

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-01 20:50
ymmv schreef op zondag 20 september 2020 @ 13:46:
[...]

Je hebt in ieder geval iets om over te praten als je bezoek hebt. De nieuwe PS5 valt iedereen op.
Yep, kan ik iedereen wijs maken dat ik 5gbits internet heb }:O

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 11:46
TheDukemaster schreef op zondag 20 september 2020 @ 13:31:

[Afbeelding]
Disc versie ziet er wel stuk beter uit in die positie

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-01 15:25
Alexknl schreef op zondag 20 september 2020 @ 13:55:
[...]

Disc versie ziet er wel stuk beter uit in die positie
Hoe meer ik hem zie hoe lelijker die is,ben benieuwd in real life. alleen staand is die goed,liggend ziet die er niet uit.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-01 19:17
ZXRY schreef op zondag 20 september 2020 @ 13:43:
[...]

Dat zou je niet zeggen gezien het er op lijkt dat er tot nu toe veel meer modellen met disk drives beschikbaar zijn dan zonder.
Het zal mij niet verbazen dat Sony liever een PS5 met disk verkoopt omdat het verlies per console hierop lager is dan de PS5DE. En kopers tijdens de voorverkoopperiode graag (of noodgedwongen) €100 extra neerleggen om nú een console te kopen. Ik vermoed dat er ook meer gewone PS5's zijn gefabriceerd dan PS5DE's.

Ja, maar digitale verkopen. Sony weet net als Microsoft en Nintendo dat de spelverkopen de laatste paar jaren hard opschuift richting digitale verkopen en dat fysieke verkopen nog maar een klein deel van de totale spelverkopen omvatten. Het overgrote deel van de consument zal, ook als men een reguliere PS5 bezit, gewoon digitaal spellen aankopen. Puur uit gemak, en als men aanbiedingen afwacht niet per se veel duurder als fysiek.

[ Voor 3% gewijzigd door ariekanari op 20-09-2020 13:59 ]

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

CyBeRSPiN

sinds 2001

Moet de disc in de console zitten als je het spel speelt? Of kun je alles op de SDD inladen en dan snel wisselen van spel?

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06:53
CyBeRSPiN schreef op zondag 20 september 2020 @ 14:15:
Moet de disc in de console zitten als je het spel speelt? Of kun je alles op de SDD inladen en dan snel wisselen van spel?
De disc moet er in zitten, anders kunnen alle vrienden het spel één keer inladen en eindeloos blijven spelen.

PSN: Redrafted

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 24-01 17:58
ariekanari schreef op zondag 20 september 2020 @ 13:58:
[...]

Het zal mij niet verbazen dat Sony liever een PS5 met disk verkoopt omdat het verlies per console hierop lager is dan de PS5DE. En kopers tijdens de voorverkoopperiode graag (of noodgedwongen) €100 extra neerleggen om nú een console te kopen. Ik vermoed dat er ook meer gewone PS5's zijn gefabriceerd dan PS5DE's.

Ja, maar digitale verkopen. Sony weet net als Microsoft en Nintendo dat de spelverkopen de laatste paar jaren hard opschuift richting digitale verkopen en dat fysieke verkopen nog maar een klein deel van de totale spelverkopen omvatten. Het overgrote deel van de consument zal, ook als men een reguliere PS5 bezit, gewoon digitaal spellen aankopen. Puur uit gemak, en als men aanbiedingen afwacht niet per se veel duurder als fysiek.
Heerlijk hoe grote organisaties hun klanten kunnen brainwashen. Elke keer kleine stapjes zetten, zodat hun uiteindelijk doel stapje bij stapje dichterbij komt. Dit is zn kleine stap.

Je praat over het verlies die Sony neemt met de DE, maar ik denk dat ze juist de discversie duur in de markt hebben gezet. € 100 euro voor een bluray discdrive? Vermoedelijk is dat het enige verschil met de DE. Misschien heeft de DE nog ergens een aparte chip, zodat beide modellen van elkaar te onderscheiden zijn en er niet zomaar een discdrive op aangesloten kan worden, maar dat is alles.

Sony wil de disc gewoon onaantrekkelijk maken en puur om 2 redenen:
- Retailers tussen de verkoop uithalen en Sony zelf de winst laten pakken
- 2de hands markt er keihard tussen uit halen.

Koop een DE en je kunt de Pepper aanbiedingen links laten liggen. Aanbiedingen die vaak voorbij komen op b.v. Amazon zijn niet meer interessant, want je kan er niks mee. Ook heel marktplaats kun je links laten liggen en de buurjongen die een game uitgespeeld heeft kan slechts de game overdragen aan je.

Inmiddels heb ik bijna alle triple A Nintendo switch games gespeeld. Aantal grote triple A games op de Ps4 ook. Ik vermoed dat mijn totale kosten de afgelopen 3/4 jaar over deze consoles ongeveer €0,- is. Sterker nog, bij sommige games heb ik zelfs nog paar euro extra geld kunnen verdienen omdat ik deze goedkoop kon kopen en wat duurder heb verkocht (zal vermoedelijk om 1 euro gaan.. dus te verwaarlozen).

Dat de games deze generatie duurder worden is voor mij alleen een extra teken om een disc versie te halen. Een DE versie is alleen interessant wanneer je:
- Je game altijd wil bewaren
- Je altijd per direct een game wil kopen
- Je fysieke games niet netjes kan opbergen (waardoor de disc altijd beschadigd)

Mocht er 1 niet van toepassing zijn op bovenstaande dan is de extra 100 euro altijd voordeliger. Want op een disc versie kun je ook gewoon games downloaden die je via de zelfde store koopt.

De 100 euro besparing geeft je zn lockin. Ik kan natuurlijk niet in ieders portemonnee kijken. Maar ik heb een gezin met 2 kinderen. We werken beide en hebben een goed salaris, maar 70 euro voor een game uitgeven gaat me best te ver. Iedereen zn ding, want als je omrekent naar speeluren zal dit vast een euro per uur zijn (of minder).

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 27-10-2025
grote_oever schreef op zondag 20 september 2020 @ 14:29:
[...]

Heerlijk hoe grote organisaties hun klanten kunnen brainwashen. Elke keer kleine stapjes zetten, zodat hun uiteindelijk doel stapje bij stapje dichterbij komt. Dit is zn kleine stap.

Je praat over het verlies die Sony neemt met de DE, maar ik denk dat ze juist de discversie duur in de markt hebben gezet. € 100 euro voor een bluray discdrive? Vermoedelijk is dat het enige verschil met de DE. Misschien heeft de DE nog ergens een aparte chip, zodat beide modellen van elkaar te onderscheiden zijn en er niet zomaar een discdrive op aangesloten kan worden, maar dat is alles.

Koop een DE en je kunt de Pepper aanbiedingen links laten liggen. Aanbiedingen die vaak voorbij komen op b.v. Amazon zijn niet meer interessant, want je kan er niks mee. Ook heel marktplaats kun je links laten liggen en de buurjongen die een game uitgespeeld heeft kan slechts de game overdragen aan je.

Inmiddels heb ik bijna alle triple A Nintendo switch games gespeeld. Aantal grote triple A games op de Ps4 ook. Ik vermoed dat mijn totale kosten de afgelopen 3/4 jaar over deze consoles ongeveer €0,- is. Sterker nog, bij sommige games heb ik zelfs nog paar euro extra geld kunnen verdienen omdat ik deze goedkoop kon kopen en wat duurder heb verkocht (zal vermoedelijk om 1 euro gaan.. dus te verwaarlozen).

Dat de games deze generatie duurder worden is voor mij alleen een extra teken om een disc versie te halen. Een DE versie is alleen interessant wanneer je:
- Je fysieke games niet netjes kan opbergen (waardoor de disc altijd beschadigd)

Mocht er 1 niet van toepassing zijn op bovenstaande dan is de extra 100 euro altijd voordeliger. Want op een disc versie kun je ook gewoon games downloaden die je via de zelfde store koopt.

De 100 euro besparing geeft je zn lockin. Ik kan natuurlijk niet in ieders portemonnee kijken. Maar ik heb een gezin met 2 kinderen. We werken beide en hebben een goed salaris, maar 70 euro voor een game uitgeven gaat me best te ver. Iedereen zn ding, want als je omrekent naar speeluren zal dit vast een euro per uur zijn (of minder).
1) op Pepper delen ze ook PSN Store aanbiedingen :P
2) DE is ook interessant als je aan game-sharing doet ;)

• grote_oever
RubenSaurus schreef op zondag 20 september 2020 @ 14:31:
[...]

Ik snap wat je bedoelt :) Maar met pepper bedoel ik meer dat er her en der aanbiedingen zijn van games. Nu ga ik wel beetje uit van de Nintendo Switch store of playstation store. Ik zie fysiek games vaak voor minder verkocht dan de game in de online store.

Game-sharing is leuk als je mensen goed kent. Nu weet ik niet hoe dat op de Ps5 is, maar volgens mij blijft de game fysiek van jou. Dus als iemand zich misdraagt dan heeft dit invloed op jou game/account.

Zover ik weet is het nog niet mogelijk om illegaal Ps4 games te spelen. Dus waar Sony vroeger een punt had met het mislopen van illegale download is het nu geen punt meer. Het is gewoon puur maximale winst halen uit de game, waarvan de markt sinds jaar en dag al exponentieel aan het groeien is.

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-01 11:30
De PS5 is echt huge! Had laatst een PS3 in mijn handen bij een tweedehands winkel en die vond ik al groot. Ik heb al lopen meten in mijn kast, maar verticaal gaat al niet lukken. Horizontaal waarschijnlijk wel, maar dan moet wel mijn Xbox verticaal neergezet worden. Ben benieuwd :)

• ZXRY
RubenSaurus schreef op zondag 20 september 2020 @ 14:31:
[...]

Beide zijn ook van toepassing voor de versie met disc. Met bijkomende voordelen voor de disc die hierboven al genoemd zijn.

• RubenSaurus
ZXRY schreef op zondag 20 september 2020 @ 14:50:
[...]

Beide zijn ook van toepassing voor de versie met disc. Met bijkomende voordelen voor de disc die hierboven al genoemd zijn.
En hoe ga jij game-sharing doen waarbij je met 2 devices tegelijk online tegen elkaar kunt spelen dan als je maar 1 disc hebt? :P

• Nogne
  • Laatst online: 11:35

Nogne

>.<

RubenSaurus schreef op zondag 20 september 2020 @ 14:51:
[...]

En hoe ga jij game-sharing doen waarbij je met 2 devices tegelijk online tegen elkaar kunt spelen dan als je maar 1 disc hebt? :P
Je digitale aankopen kan je ook sharen met de disc versie. Het is niet dat DE extra functies of meer digitale spellen ondersteund.

Je disc kan je natuurlijk ook delen maar dan kan er maar 1 tegelijk spelen. Ik ga de disc versie nemen zodat ik 2e hands goedkoper spelen kan inkopen, maar veel spelen zal ik ook digitaal halen.

PS/XBL: Nogne

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-01 09:21
Als ik even met de rolmaat kijk hoe groot de PS5 uitvalt op mijn meubel, dan valt het eigenlijk nog best mee...

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• ZXRY
RubenSaurus schreef op zondag 20 september 2020 @ 14:51:
[...]

Ik bedoel meer dat je met de disc versie van beide kan profiteren. Enerzijds kan je PS Store deals meepikken en die gamesharen. Anderzijds kan je van de (over het algemeen) betere deals profiteren die je vaak bij disc versies ziet.

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
Geronimous schreef op zondag 20 september 2020 @ 14:53:
Als ik even met de rolmaat kijk hoe groot de PS5 uitvalt op mijn meubel, dan valt het eigenlijk nog best mee...
Ik zaag er gewoon stukje vanaf. Veel lelijker wordt die niet.

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
grote_oever schreef op zondag 20 september 2020 @ 14:29:
[...]

Ik denk eigenlijk dat Sony de PS5 duurder wou inzetten maar mee moesten met MS. Zoiets uitten ze al eerder. En dus de digital met meer verlies verkopen. In verhouding dus minder verlies op de reguliere PS5. Heb het idee dat 499 niet de kosten dekt.

• Cloud_VII
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 24-01 08:55
Voor mij de reden om voor disk versie te gaan 😂

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1TLRBQeU9VId6LFtGXfr3MZNFEM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OfMjMoN0olK6weGwjK3US6Wm.jpg?f=fotoalbum_large

• RubenSaurus
Cloud_VII schreef op zondag 20 september 2020 @ 15:18:

[Afbeelding]
zodat je er eentje kunt kopen die precies de hele serie breekt in het midden? :+

• Cloud_VII
RubenSaurus schreef op zondag 20 september 2020 @ 15:20:
[...]

zodat je er eentje kunt kopen die precies de hele serie breekt in het midden? :+
OCD alles staat op alphabet 😬🙄

• grote_oever
Mutatie schreef op zondag 20 september 2020 @ 15:15:
[...]

Ik denk eigenlijk dat Sony de PS5 duurder wou inzetten maar mee moesten met MS. Zoiets uitten ze al eerder. En dus de digital met meer verlies verkopen. In verhouding dus minder verlies op de reguliere PS5. Heb het idee dat 499 niet de kosten dekt.
Sony heeft wel geleerd van de Ps3 en vermoed dat ze dit willen voorkomen. Maar goed, PS3 had ook een andere probleem en dat was de hardware wat de hele unit duurder maakte. Consoles nog duurder in de markt zetten zorgt juist voor minder afzet. Persoonlijk vind ik dat ze dit best gedurfd in de markt neer zetten.

Op zich vind ik je reactie wel grappig.Want ben wel benieuwd hoe het elke keer gaat mbt concurrentie op zowel Xbox als playstation. Het valt me ook deze generatie op dat de specs hetzelfde zijn met als hoogtepunt dit keer dat zowel Microsoft als Sony een discless console hebben. Maar goed, dat is een aluminiumhoedje verhaal voor later :)
Cloud_VII schreef op zondag 20 september 2020 @ 15:21:
[...]

.. dan had hitman er niet tussen gestaan :)

[ Voor 17% gewijzigd door grote_oever op 20-09-2020 15:22 ]

• JimmyJoness
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-01 20:38
Geronimous schreef op zondag 20 september 2020 @ 14:53:
Met welke maten meet je?
Ik lees namelijk verschillende dingen op internet over de maten

• Twixie
  • Laatst online: 24-01 23:17
[...]
OCD zou die rij niet ineens schuin liggen vanaf PES :) O-) .
Verzamelingen op disk zijn wel leuk, maar een gegeven moment neemt het toch echt wel enorm veel ruimte in. Ik denk dat we ongeveer 300 PS1 en PS2 games hebben. Het grootste deel overigens gekocht voor een appel en een ei toen de PS3 al lang uit was, en toegegeven de meeste daarvan hebben we wellicht niet langer dan 5' geprobeerd :+ .
Van de PS4 hebben we nog geen 10 games op disk, denk ik. Maar toch ben ik weer voor de disk-versie gegaan, gewoon voor het geval dat, en ook wel een beetje voor de UHD-BD speler, alhoewel Blurays kopen ook eerder een zeldzaamheid geworden is sinds we Netflix hadden.

• RubenSaurus
JimmyJoness schreef op zondag 20 september 2020 @ 15:27:
[...]

Met welke maten meet je?
Ik gebruik meestal een rolmaat persoonlijk, die zijn makkelijk op te bergen als je klaar bent.

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-11-2025
Kan ik straks op de PS5 gewoon verder met mijn Witcher 3 playthrough als die savegame in de cloud staat? Even los van de next-gen patch die volgend jaar nog uitkomt.. niet veel zin om wéér opnieuw te beginnen. :)

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

• Raem
  • Laatst online: 09:24
[...]

Spider-man en Shadow of Mordor moeten omgedraaid (al zou ik die persoonlijk bij de S zetten ipv de M).
Ik heb ook die tik dat alles op alfabet moet staan. B)

https://psnprofiles.com/RaemNL

• Bas170
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

Cloud_VII schreef op zondag 20 september 2020 @ 15:18:

[Afbeelding]
Zodat je Kingdom Hearts 3 eens kunt gaan spelen? :+

https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben

• Cloud_VII
Raem schreef op zondag 20 september 2020 @ 15:30:
[...]

Spider-man en Shadow of Mordor moeten omgedraaid (al zou ik die persoonlijk bij de S zetten ipv de M).
Ik heb ook die tik dat alles op alfabet moet staan. B)
Pffff keuzes keuzes 😂😂

• Cloud_VII
Twixie schreef op zondag 20 september 2020 @ 15:28:
[...]

OCD zou die rij niet ineens schuin liggen vanaf PES :) O-) .
Verzamelingen op disk zijn wel leuk, maar een gegeven moment neemt het toch echt wel enorm veel ruimte in. Ik denk dat we ongeveer 300 PS1 en PS2 games hebben. Het grootste deel overigens gekocht voor een appel en een ei toen de PS3 al lang uit was, en toegegeven de meeste daarvan hebben we wellicht niet langer dan 5' geprobeerd :+ .
Van de PS4 hebben we nog geen 10 games op disk, denk ik. Maar toch ben ik weer voor de disk-versie gegaan, gewoon voor het geval dat, en ook wel een beetje voor de UHD-BD speler, alhoewel Blurays kopen ook eerder een zeldzaamheid geworden is sinds we Netflix hadden.
Anders valt het om. Moet snel nog wat games bij hebben dan kan het strak staan 😂

Je hebt wel gelijk. Op zolder heb ik nog een lade met ps 1 en 2 games. Kan het gewoon niet weg doen. Speel ze nooit tot zelden. De ps 3 games staan hier nog wel. Zijn er ook een hoop

• Cloud_VII
Bas170 schreef op zondag 20 september 2020 @ 15:32:
[...]

Zodat je Kingdom Hearts 3 eens kunt gaan spelen? :+
Zeg maar deel 1. Heb die collection gekocht in een sale. Maarja. Geen tijd he 😂

• RubenSaurus
Cloud_VII schreef op zondag 20 september 2020 @ 15:42:
[...]

Zeg maar deel 1. Heb die collection gekocht in een sale. Maarja. Geen tijd he 😂
Als je toch geen tijd hebt kun je net zo goed digitaal gaan, scheelt je discs wisselen :+

(had je die foto nou maar niet gepost he?) :+ :P

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-01 09:21
JimmyJoness schreef op zondag 20 september 2020 @ 15:27:
[...]

Met welke maten meet je?
De officiële van Sony: 39cm x 26cm

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• Cloud_VII
RubenSaurus schreef op zondag 20 september 2020 @ 15:44:
[...]

Als je toch geen tijd hebt kun je net zo goed digitaal gaan, scheelt je discs wisselen :+

(had je die foto nou maar niet gepost he?) :+ :P
Moet wel zeggen dat ik ook steeds meer digital koop. Maarja. Fysiek vindt ik toch ook wel wat. Helaas niet meer zoals vroeger met boekjes enzo. Dat was een mooie tijd

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
grote_oever schreef op zondag 20 september 2020 @ 15:22:
[...]

Sony heeft wel geleerd van de Ps3 en vermoed dat ze dit willen voorkomen. Maar goed, PS3 had ook een andere probleem en dat was de hardware wat de hele unit duurder maakte. Consoles nog duurder in de markt zetten zorgt juist voor minder afzet. Persoonlijk vind ik dat ze dit best gedurfd in de markt neer zetten.

Op zich vind ik je reactie wel grappig.Want ben wel benieuwd hoe het elke keer gaat mbt concurrentie op zowel Xbox als playstation. Het valt me ook deze generatie op dat de specs hetzelfde zijn met als hoogtepunt dit keer dat zowel Microsoft als Sony een discless console hebben. Maar goed, dat is een aluminiumhoedje verhaal voor later :)
De PS3 had dure hardware en blu ray-speler. De 4 was budget hardware en nu is het weer high end, met een erg dure SSD. Ik gok dus dat 499 de lading niet dekt.

• grote_oever
Mutatie schreef op zondag 20 september 2020 @ 16:42:
[...]

De PS3 had dure hardware en blu ray-speler. De 4 was budget hardware en nu is het weer high end, met een erg dure SSD. Ik gok dus dat 499 de lading niet dekt.
Ik durf geen oordeel te geven over hoeveel verlies/winst ze per console hebben. Vaak in begin produceren ze het inderdaad met verlies, maar de productie wordt vaak in de loop van tijd goedkoper en winst dan ook meer. Maar staat even los van de prijsdiscussie. Zelf vermoed ik dat ze de discversie expres duurder in de markt zetten om hem wat ongunstiger te maken en niet zozeer om minder verlies te leiden. Maar tis allemaal speculeren natuurlijk.

• Rico0
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 09-02-2022
Ik ga voor de Disc versie omdat ik hou van de vrijheid/flexibiliteit. Ik kijk regelmatig een 4k blu-ray en koop games wel is 2e hands. Digitaal koop ik games samen met mijn broertje, onlangs bijvoorbeeld TloU2 en Thps remastered. Daarbij vind ik het ook wel leuk om Collector’s Editions van bepaalde games te kopen en die komen vaak met disc ook.

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10-01 09:53
Bol pre-order in de pocket, OLED tv ook besteld met alle HDMI 2.1 features als allm en VRR. De voorpret is officieel begonnen oOo

• laugh
  • Registratie: December 2011
  • Niet online
Altijd weer lachen hoe men weer los gaat over disc vs digital _O-
Denk dat de meeste mensen hier wel volwassen genoeg zijn om zelf pros en cons tegen elkaar neer te zetten, en de beste keuze te maken die het beste past bij die persoon zelf in zijn of haar situatie.

Alles heeft wel z'n voor en nadelen. Ja, je kan met de disc alles doen, wat de digitale ook kan doen. Maar stel nou dat die persoon al van te voren weet dat ie absoluut geen enkele disc gaat kopen/verkopen. Die wilt het gewoon niet, klaar. Dan lijkt het op mij betreft ook gewoon geldverspilling (100 euro) in zo een situatie.

En dan krijg je natuurlijk weer dat argument over de prijzen in de PS Store. Dat hebben we ook al tig pagina's besproken. Maar misschien koopt die persoon helemaal geen games, en doet het puur met de "gratis" games van PS plus? Misschien heeft die gene gewoon echt geen plek voor extra discs? Misschien doet ie aan gamesharing met vrienden? Who knows.

En nee, ik heb zelf gewoon 499 neergetikt, dus ik ben helemaal niet in het digitale kamp en tegen de disc.

Kortom: laat iedereen lekker z'n gang gaan ;)

• Raem
yinx84 schreef op zondag 20 september 2020 @ 17:11:
Bol pre-order in de pocket, OLED tv ook besteld met alle HDMI 2.1 features als allm en VRR. De voorpret is officieel begonnen oOo
Welke tv is het geworden?

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18-01 19:41

Snappie88

Mr. Hollywood

yinx84 schreef op zondag 20 september 2020 @ 17:11:
Niet echt ingelezen en mij voorbereid op de PS5 lancering, dus heb in 2018 een OLED gekocht met HDMI 2.0 en geen 2.1. Ga ik dit echt missen?

Surfin' paradise!

• yinx84
Raem schreef op zondag 20 september 2020 @ 17:32:
[...]

Welke tv is het geworden?
pricewatch: LG OLED48CX6LB Zwart

Deze. Tweakers heeft een review gedaan, staat op tabje met reviews.
Snappie88 schreef op zondag 20 september 2020 @ 17:34:
[...]

Niet echt ingelezen en mij voorbereid op de PS5 lancering, dus heb in 2018 een OLED gekocht met HDMI 2.0 en geen 2.1. Ga ik dit echt missen?
Ik durf het niet te zeggen, het is meer dat mijn huidige tv al 9 jaar oud was en het tijd werd voor een upgrade.

[ Voor 36% gewijzigd door yinx84 op 20-09-2020 17:40 ]

• Raem
yinx84 schreef op zondag 20 september 2020 @ 17:39:
[...]

pricewatch: LG OLED48CX6LB Zwart

Deze. Tweakers heeft een review gedaan, staat op tabje met reviews.

[...]
Die wil ik ook halen samen met de PS5. Ik wacht nog heel even met de hoop op een black friday deal.
Heb heel even de C9 gehad, maar 55" was toch te groot.

Verwijderd

1700 euro voor een 48 inch? beetje zonde lijkt mij.

• yinx84
Verwijderd schreef op zondag 20 september 2020 @ 17:44:
Het is de enige OLED in dat formaat met alle features. Sony heeft ook net een 48 inch op de markt, maar die heeft ironisch genoeg geen HDMI 2.1.

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Voor een OLED hoef je nooit de adviesprijs te betalen als je het prijzentopic volgt.

• RubenSaurus
Koning-Admiraal schreef op zondag 20 september 2020 @ 17:48:
Voor een OLED hoef je nooit de adviesprijs te betalen als je het prijzentopic volgt.
Dit kan ik 100% bevestigen, en dan hebben we het niet over een paar tientjes hier en daar ;)

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 07:10
Koning-Admiraal schreef op zondag 20 september 2020 @ 17:48:
Idd. De 48CX heb je voor 1450,- ongeveer.

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18-01 19:41

Snappie88

Mr. Hollywood

Ik had voor die prijs een 65" OLED een paar jaar terug. Je zou nu makkelijk de 2019 LG OLED voor die prijs moeten kunnen halen, welke ook 2.1 heeft.

Surfin' paradise!

• yinx84
baronruud schreef op zondag 20 september 2020 @ 17:56:
[...]

Idd. De 48CX heb je voor 1450,- ongeveer.
Ik zit nog iets lager omdat ik m'n oude tv kon inruilen ook :)

Shit, thread offtopic nu, sorry:D

• ymmv
Raem schreef op zondag 20 september 2020 @ 17:42:
[...]

Die wil ik ook halen samen met de PS5. Ik wacht nog heel even met de hoop op een black friday deal.
Heb heel even de C9 gehad, maar 55" was toch te groot.
Doodzonde. Ik heb zelf een 55" OLED en ik ga de volgende keer weer een maatje groter. Zo'n tv lijkt alleen de eerste week heel groot, daarna ben je eraan al gewend.

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-01 15:25
[...]

nee yoh,wacht op ps6 en dan zal hdmi 2.1 pas volledig benut worden.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• AppleFan2007
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 09:11
Ik heb mij gewoon een budget model 4K van LG gekocht.
Super TV, heeft HDMI 2.0 en zeer mooi beeld.
Moet niet altijd een dure tv zijn hé.

• MoldyInko
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 20-03-2021
Verwijderd schreef op zondag 20 september 2020 @ 17:44:
Weet je...sommige mensen hoeven geen grote televisie.
Die bestaan er ook nog.

Voor mij is 48” bijvoorbeeld groot zat. En ja, over het algemeen ben je dan wat duurder uit dan een 55” model.

Verwijderd

MoldyInko schreef op zondag 20 september 2020 @ 18:14:
[...]

Weet je...sommige mensen hoeven geen grote televisie.
Die bestaan er ook nog.

Voor mij is 48” bijvoorbeeld groot zat. En ja, over het algemeen ben je dan wat duurder uit dan een 55” model.
En gelukkig bestaat de vrijheid van meningsuiting nog :)

• Raem
ymmv schreef op zondag 20 september 2020 @ 18:11:
[...]

Doodzonde. Ik heb zelf een 55" OLED en ik ga de volgende keer weer een maatje groter. Zo'n tv lijkt alleen de eerste week heel groot, daarna ben je eraan al gewend.
Weet ik, zo ben ik 10 jaar geleden ook al vrij snel overgestapt van een 32" naar 42" inch. Maar we hebben geen supergrote woonkamer. Een 55" is daardoor echt te groot naar mijn smaak.

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 07:10
AppleFan2007 schreef op zondag 20 september 2020 @ 18:13:
Ik heb mij gewoon een budget model 4K van LG gekocht.
Super TV, heeft HDMI 2.0 en zeer mooi beeld.
Moet niet altijd een dure tv zijn hé.
Welke?

• RedNas74
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:01
[...]

Zelf heb ik ook een c8. Zolang de games 60fps ondersteunen denk ik niet dat het een probleem is.VRR heb je op het moment ook nog niet veel aan door de problemen ermee, dus dat mis je ook niet.

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23-01 18:39
[...]

Hang er van af. Ik heb een LG OLED C7 HDMI 2.0. waar ik de PS5 aan ga hangen. In de woonkamer heb ik een Samsung QLED Q85R met 2.1. Op beide is mijn One X aangesloten geweest en kan je nu al vertellen dat de verschillen nihiel zijn. Ga er van uit dat de meeste games 4k 60fps gaan gaan worden, dus veel ga je niet missen.

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

4K 120fps vergeet het maar. Tenzij het om kleine indiegames gaat. Daar is de hardware niet goed genoeg voor. Zelfs een €1500 euro videokaart zou daar nog moeite mee hebben. Ze zullen zich focussen op 60fps max op 4K.

• AppleFan2007
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 09:11
Het is een LG 43UM7100.
Nog een van 2019

• Cloud_VII
[...]

Ik heb nog een non hdr 4k tv met hdmi 1.4. Koste me tien 4000 euro. Die blijft nog wel even hangen. Het zal altijd mooier en beter zijn. Maarja. Geld groeit niet op men rug

• DoubleDutch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:38

• laugh
  • Registratie: December 2011
  • Niet online
Cloud_VII schreef op zondag 20 september 2020 @ 18:40:
[...]

Ik heb nog een non hdr 4k tv met hdmi 1.4. Koste me tien 4000 euro. Die blijft nog wel even hangen. Het zal altijd mooier en beter zijn. Maarja. Geld groeit niet op men rug
Het is ook gewoon zo. Er is altijd wel iets beter en mooier. Nu is het over HDMI 2.1, maar straks over de PS5 slim of de PS5 pro. Lijkt me niet waard voor je geld nee om bij elke verandering meteen een hoop geld neer te leggen. En al helemaal als het bestaande wat je hebt gewoon nog prima werkt. Als je TV of PS5 stuk is, dan is het een ander verhaal. Maarja, ik kan niet kijken in andermans portemonnee ;)

• Mangafan2
  • Laatst online: 04-03-2025
xlvg schreef op zondag 20 september 2020 @ 13:01:
[...]

Overlaatst aangeschaft en echt een prachtige tv!
Maakt de C9 zelfs een beetje overbodig.
de C9 heeft een betere chip zodat het allemaal sneller gaat en zal waarschijnlijk langer updates krijgen ivm dezelfde chip die in de CX zit. Maar puur voor gamen maakt het niet veel uit nee.

• Mangafan2
  • Laatst online: 04-03-2025
Koning-Admiraal schreef op zondag 20 september 2020 @ 18:34:
4K 120fps vergeet het maar. Tenzij het om kleine indiegames gaat. Daar is de hardware niet goed genoeg voor. Zelfs een €1500 euro videokaart zou daar nog moeite mee hebben. Ze zullen zich focussen op 60fps max op 4K.
Daarom is HDMI 2.1 niet altijd nodig maar dan mis je wel de VRR, en ik als Gsync fan hecht daar wel veel waarde aan. Ook hoop ik dat er toch games zijn die vaker een performance mode aangeven, dat zou geweldig zijn voor multiplayer games.

• DoubleDutch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:38
Je moet je nu niet blind staren op de hdmi 2.1 voor de twee spellen die 4K 120 FPS ondersteunen.
2.0b is voor de eerste jaar tot twee jaar nog gewoon prima,in die tijd komen er steeds meer betaalbare tv's met HDMI 2.1 en games die met 4K 120 FPS spelen.
Doe mij maar intussen gewoon 4K 60fps.

• itsoutthere
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-01 20:30

itsoutthere

The Truth

AppleFan2007 schreef op zondag 20 september 2020 @ 18:37:
[...]

Het is een LG 43UM7100.
Nog een van 2019
Hier een Philips 50pus6504. Met de juiste instellingen zeer mooi beeld. Misschien niet voldoende nits voor optimaal HDR, maar wel HDR 10, HDR10+, Dolby Vision en HLG. Voor mijn game-kamer in ieder geval goed genoeg.

Google Pixel 7 Pro - PSP PSVita PSX PS2 PS3 PS4 PS5 - RetroPie RG35XX R36S - Ikea Trådfri - GMKTec K8 plus

• Exxus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-10-2025
DoubleDutch schreef op zondag 20 september 2020 @ 19:58:
Je moet je nu niet blind staren op de hdmi 2.1 voor de twee spellen die 4K 120 FPS ondersteunen.
2.0b is voor de eerste jaar tot twee jaar nog gewoon prima,in die tijd komen er steeds meer betaalbare tv's met HDMI 2.1 en games die met 4K 120 FPS spelen.
Doe mij maar intussen gewoon 4K 60fps.
Helemaal eens. Ik betwijfel zelfs of 2.1 na 2 jaar überhaupt nut heeft. De spellen gaan alleen maar zwaarder worden en als we straks exclusieve ps5 games hebben is 120hz vast mogelijk, maar niet met alle toeters en bellen verwacht ik. 4K60fps blijft deze generatie denk ik het hoogst haalbare met alles aan.
Edit: ik vergeet hierbij VRR, moet me af en toe iets meer in zaken verdiepen voordat ik iets roep 🙈

[ Voor 6% gewijzigd door Exxus op 20-09-2020 20:27 ]

Verwijderd

https://www.rtlnieuws.nl/...erkoopstart-playstation-5
https://twitter.com/plays.../1307364082341740544?s=21

Hebben jullie dit al gelezen? Volgens Mediamarkt zat ik met mijn pre-order niet bij de eerste uitlevering, ik was nummer 68 in de winkel.

Zou dat misschien betekenen dat Mediamarkt extra consoles krijgt en we misschien wel bij releasedatum de console krijgen?

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
eh, VRR is ook een HDMI 2.1 ding he? Dat werkt juist fijn in de range van de plusminus 60 fps... Zakt het weg tot 50, blijft het mooi vloeiend ipv al dat geschok.

[ Voor 30% gewijzigd door ArthurMorgan op 20-09-2020 20:10 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• RubenSaurus
Verwijderd schreef op zondag 20 september 2020 @ 20:09:
https://twitter.com/plays.../1307364082341740544?s=21

Hebben jullie dit al gelezen? Volgens Mediamarkt zat ik met mijn pre-order niet bij de eerste uitlevering, ik was nummer 68 in de winkel.

Zou dat misschien betekenen dat Mediamarkt extra consoles krijgt en we misschien wel bij releasedatum de console krijgen?
Ja, is hier gisteren al meerdere keren gepost en staat zelfs op de frontpage van Tweakers :P

• HertogJack
  • Laatst online: 21-01 21:50
Verwijderd schreef op zondag 20 september 2020 @ 20:09:
https://twitter.com/playstation/status/1307364082341740544?s

Denk je dat we een glazen bol hebben ofzo? :p

Zolang ze geen aantallen vrijgeven is er weinig zinnigs over te zeggen.

psn: HertogJack

• RedNas74
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:01
ArthurMorgan schreef op zondag 20 september 2020 @ 20:09:
eh, VRR is ook een HDMI 2.1 ding he? Dat werkt juist fijn in de range van de plusminus 60 fps... Zakt het weg tot 50, blijft het mooi vloeiend ipv al dat geschok.
Als vrr goed werkt wel idd.

nieuws: LG bevestigt vrr-issue oled-tv's en voegt toch geen AirPlay 2 toe aan...

• Caayn
  • Niet online
Vergeet niet dat HDMI 2.1 meerwaarde heeft voor games die 1081p(geen typo ;)) of hoger en boven de 60fps draaien.

Games worden steeds vaker in resoluties tussen 1080p en 4K in gerenderd of er wordt gebruik gemaakt van chekerboard/ML rendering. Het is dan fijn dat die games in 4K@120hz geoutput (is dat een woord :?) worden en niet eerst gedownscaled wordt naar 1080p/1440p waarna de TV het weer mag upscalen naar 4K om de >60fps te behouden. En zeker met VRR zal het niet vreemd zijn om games variable boven de 60fps te zien.

Staar je niet blind op "4K@120Hz", HDMI 2.1 biedt zoveel meer meerwaarde.

[ Voor 7% gewijzigd door Caayn op 20-09-2020 20:31 ]

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-01 11:30
Verwijderd schreef op zondag 20 september 2020 @ 18:19:
[...]

En gelukkig bestaat de vrijheid van meningsuiting nog :)
Vrijheid van meningsuiting betekent niet dat je zonder consequentie alles kan roepen. Men mag op je reageren en het met je oneens zijn.

Sommigen hebben nu eenmaal iets meer geld over voor een TV die netjes integreert in de woning ipv maar zo’n groot mogelijk scherm te willen. Heb zelf 900 betaald voor een 43 inch.

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 26-11-2025

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-01 15:20

v8power67

Psn: Mausosaurus

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• RubenSaurus
Nee, dat is een hele kleine tv :+

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 26-11-2025
Ik denk dat ik de Series X prefereer qua looks. De console komt sowieso naast de tv te staan (kastje vol en meer verkoeling als hij niet in een dicht kastje staat), de Series X past dan wat beter bij de TV. Maar ja, die Sony exclusives he :+ 55 inch TV, dus hopelijk valt de grootte wat minder op naast zo'n formaat TV. En anders went het wel na een tijdje.
Pagina: 1 ... 176 ... 283 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
[font size=16]
In dit topic geen statusupdates van je bestelling, daarvoor is [PS5] Pre-order, bestellingen en levertijden
[/font]
Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden