cold_as_ijs schreef op zondag 20 september 2020 @ 09:05:
[...]
Zou het misschien een marketing truuk kunnen zijn?
Creeer schaarste, consumenten krijgen last van FOMO en met name de twijfelaars worden nu over de streep getrokken. Dan zorg je in de 2e ronde dat er meer beschikbaar zijn om toch iedereen te bedienen. En dit alles doe je voordat de xbox überhaupt beschikbaar is voor pre order....
Of er is nu meer overzicht van de voorraad zodat ze weten hoeveel er verdeeld kan worden. De productie gaat ook gewoon door dus er blijven continu weer batches komen. Zal niet wekelijks zijn maar minimaal eens per maand komen er weer een boel beschikbaar. Er moet zoveel mogelijk verkocht worden voor de feestdagen zodat de mensen met kerst de games kunnen kopen. Ze gaan echt geen voorraad opbouwen om alles dan ineens de deur uit te doen. Want twijfelaars jaag je dan naar de buurman als daar wel voldoende voorraad is.
quote]
GuitarHero87 schreef op zondag 20 september 2020 @ 09:02:
[...]
Echter vraag ik me wel af hoe ik het beste met mijn audio apparatuur kan werken. PS5 -> Receiver -> TV, beiden met hdmi, of PS5 -> tv -> met hdmi en optische kabel. De C9 bevat namelijk slechts 1 hdmi ingang die niet precies achter het frame van de muurbeugel komt...
[/quote]
Kan de PS5 niet op de receiver en dan de receiver op de tv aansluiten? Bij mij gaan alle consoles naar de 4K receiver en de receiver is aangesloten op de tv. Kan ook niet anders want Sony had in al zijn wijsheid besloten slechts twee van de vier HDMI uitgangen op mijn OLED van 4K te voorzien en daarvan er ook nog een voor de ARC te reserveren zodat ik effectief slechts een HDMI uitgang met 4K heb.
[
Voor 35% gewijzigd door
Lekker Ventje op 20-09-2020 09:23
]
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior