Net de bevestiging gekregen dat ik sowieso bij de eerste lichting zit... enige vreemde dat ie helemaal betaald moet zijn voor 17 oktober... Dat heb ik nog niet eerder meegemaakt.PRoCx schreef op donderdag 17 september 2020 @ 15:13:
[...]
Heb vanwege die sluiting gewoon de vraag gesteld. Was er heel bewust vroeg bij en wilde dit niet laten verpesten door sluiting. Kreeg reactie terug dat het chronologisch bleef en op die plek stond
Haha, mijn examenkado middelbare school (eind jaren '80) was een Amiga 500. Je wilt niet weten hoe vaak ik dat ding even heb uitgeprobeerd in de paar maanden voor mijn examen, als mijn ouders even niet thuiswaren.ppeterr schreef op donderdag 17 september 2020 @ 17:50:
[...]
Zo zag ik als kleine jongen, door het trapgat. Mijn ouders met een racebaan spelen
Anyway we gaan off-topic
[ Voor 17% gewijzigd door BamSlam_ op 17-09-2020 18:02 ]
zag de moeite er niet van in om het te zoeken, ook voor andere mensen die geen zin hebben om alles te lezen en mijn bericht toevallig zien kan het de moeite waard zijn. Ga niet alle mogelijke trefwoorden die in me opkomen eens gaan type, ben dan nog langer bezig dan alle 60 pagina's te lezen.dutchgio schreef op donderdag 17 september 2020 @ 18:05:
Gelukkig heeft Tweakers ook een zoekfunctie.
"Coolblue" was voldoende.AppleFan2007 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 18:12:
[...]
zag de moeite er niet van in om het te zoeken, ook voor andere mensen die geen zin hebben om alles te lezen en mijn bericht toevallig zien kan het de moeite waard zijn. Ga niet alle mogelijke trefwoorden die in me opkomen eens gaan type, ben dan nog langer bezig dan alle 60 pagina's te lezen.
"SSD" hier in het topic zoeken is meestal ook voldoende, maar toch is een mens liever lui dan moe
Oftewel, de retailers hebben geen idee hoeveel exemplaren ze gaan krijgen. BCC en Coolblue doen netjes en voorkomen dat ze pre-orders aannamen die ze (nog lang niet) kunnen leveren.AppleFan2007 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 18:02:
Ik weet niet of het al gepasseerd is, heb de 60 nieuwe pagina's niet allemaal kunnen lezen maar coolblue doet geen pre-orders.[Afbeelding]
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
En Bol.com heeft aangegeven dat diegenen die een pre-order hebben kunnen plaatsen hun console geleverd krijgen op 19/11.Rossi46 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 18:16:
[...]
Oftewel, de retailers hebben geen idee hoeveel exemplaren ze gaan krijgen. BCC en Coolblue doen netjes en voorkomen dat ze pre-orders aannamen die ze (nog lang niet) kunnen leveren.
Ik ga m'n pre-order bij de MM toch annuleren, aangezien de PS5 waarschijnlijk geen 1440p ondersteund, en ik m'n nieuwe console juist graag wil gaan gebruiken op m'n 1440p gaming monitor.
De Xbox ondersteund deze resolutie sowieso wel, ik kijk wel als beide consoles uit zijn, welke het beste is om te gebruiken met m'n monitor.
De Xbox ondersteund deze resolutie sowieso wel, ik kijk wel als beide consoles uit zijn, welke het beste is om te gebruiken met m'n monitor.
Ik begin ook zo een idee te krijgen dat retailers totaal geen info krijgen. Ik enerveer me er alleen een beetje in dat het zo een chaos is met de pre-orders en dat ik 19 november niet vrij kan nemen om er 1 te gaan halen.Rossi46 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 18:16:
[...]
Oftewel, de retailers hebben geen idee hoeveel exemplaren ze gaan krijgen. BCC en Coolblue doen netjes en voorkomen dat ze pre-orders aannamen die ze (nog lang niet) kunnen leveren.
Ik wil die echt wel op launchday.
Nog beter zou een PC zijn, dan kun je alle Xbox games spelen, alle PC games, en tegenwoordig ook nog een aantal PS gamesedgarf28 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 18:18:
Ik ga m'n pre-order bij de MM toch annuleren, aangezien de PS5 waarschijnlijk geen 1440p ondersteund, en ik m'n nieuwe console juist graag wil gaan gebruiken op m'n 1440p gaming monitor.
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
Als ik Reddit mag geloven is het in de USA ook chaos met pre-orders en reserveringen in de retail...Rossi46 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 18:16:
[...]
Na het zien van de show kom ik tot de conclusie dat sony het eerste jaar al, veel meer games in de pijplijn heeft dan ten tijde van de ps4. Bij de ps4 had je killzone, resogun, driveclub. Paar maanden later infamous, nog iets later the order. Maar als je nu kijkt naar ps5. Damn!
Bij launch heb je spiderman. Wat er echt heel goed uitziet. Een spel dat een groot publiek aanspreekt.
Dan heb je ook nog Demon souls. En shit, ziet dat er goed uit! Een spel voor een kleinere groep. Maar dit zijn hardcore gamers die echt enorm uitkijken naar dit spel. Waaronder mezelf.
En een leuke afwisseling is destruction all stars. Een mengeling van rocket league, fortnite(met de skins, the look) en twisted metal. Dit spel lijkt me megafun met maten online!
Voor de kids heb je dan nog sackboy.
Plus alle third party games. Echt wel een goede launch als je het mij vraagt!
Maar kijk dan naar 2021, holy fuck!
Eerst helft 2021:
Ratchet and clank
ghostwire
gran turismo 7
returnal
Kena
deathloop(timed exclusive)
2de helft waarschijnlijk:
Horizon(komt ook naar ps4, dus deze komt sowieso in 2021)
God of war ragnorak!
Toch echt wel een mooie line up het eerste jaar. Ik was ook verrast hoeveel footage ze lieten zien van final fantasy 16. Maar die zal 2021 waarschijnlijk wel niet halen.
Bij launch heb je spiderman. Wat er echt heel goed uitziet. Een spel dat een groot publiek aanspreekt.
Dan heb je ook nog Demon souls. En shit, ziet dat er goed uit! Een spel voor een kleinere groep. Maar dit zijn hardcore gamers die echt enorm uitkijken naar dit spel. Waaronder mezelf.
En een leuke afwisseling is destruction all stars. Een mengeling van rocket league, fortnite(met de skins, the look) en twisted metal. Dit spel lijkt me megafun met maten online!
Voor de kids heb je dan nog sackboy.
Plus alle third party games. Echt wel een goede launch als je het mij vraagt!
Maar kijk dan naar 2021, holy fuck!
Eerst helft 2021:
Ratchet and clank
ghostwire
gran turismo 7
returnal
Kena
deathloop(timed exclusive)
2de helft waarschijnlijk:
Horizon(komt ook naar ps4, dus deze komt sowieso in 2021)
God of war ragnorak!
Toch echt wel een mooie line up het eerste jaar. Ik was ook verrast hoeveel footage ze lieten zien van final fantasy 16. Maar die zal 2021 waarschijnlijk wel niet halen.
Het is precies zoals Sony aangaf, je kunt pre-orderen bij 'selected retailers'. Coolblue zit daar duidelijk niet tussen.AppleFan2007 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 18:19:
[...]
Ik begin ook zo een idee te krijgen dat retailers totaal geen info krijgen. Ik enerveer me er alleen een beetje in dat het zo een chaos is met de pre-orders en dat ik 19 november niet vrij kan nemen om er 1 te gaan halen.
Ik wil die echt wel op launchday.
Bol gaf aan te verkopen aan aantallen die zij toegezegd gekregen hebben. Na een aantal annuleringen konden ze die vanmiddag nog eens aanbieden.
Dat zal bij Mediamarkt online net zo zijn.
@Verwijderd
Verschil vind ik nu dat ik door de eerste Killzone Shadow Fall beelden direct een PS4 wilde hebben, die trailer gaf gelijk een ‘next-gen’ gevoel.
Zo’n trailer heb ik voor de PS5 nog niet gezien.
edit :
Verschil vind ik nu dat ik door de eerste Killzone Shadow Fall beelden direct een PS4 wilde hebben, die trailer gaf gelijk een ‘next-gen’ gevoel.
edit :
[ Voor 24% gewijzigd door On_E op 17-09-2020 18:35 ]
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Ah vet!nioz schreef op donderdag 17 september 2020 @ 16:47:
[...]
Wat betreft de redenen dat BT niet ondersteund wordt moet je even iets teruglezen (het gaat hard). En wat betreft die 'Pulse 3D'. Dat is gewoon een stereo headset. 3D audio op de PS5 werkt voor elke stereo headset
PS5 regelt het voor je.
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Zal toch niet zo moeilijk moeten zijn om een simpel overzichtje te maken van die ‘selected retailers’ voor een bedrijf als Sony? Weet iedereen waar de moeten zijn 👍dutchgio schreef op donderdag 17 september 2020 @ 18:25:
[...]
Het is precies zoals Sony aangaf, je kunt pre-orderen bij 'selected retailers'. Coolblue zit daar duidelijk niet tussen.
Bol gaf aan te verkopen aan aantallen die zij toegezegd gekregen hebben. Na een aantal annuleringen konden ze die vanmiddag nog eens aanbieden.
Dat zal bij Mediamarkt online net zo zijn.
Veel eenvoudiger om een persbericht voor de hele wereld te maken.D-Ed schreef op donderdag 17 september 2020 @ 18:29:
[...]
Zal toch niet zo moeilijk moeten zijn om een simpel overzichtje te maken van die ‘selected retailers’ voor een bedrijf als Sony? Weet iedereen waar de moeten zijn 👍
[ Voor 22% gewijzigd door NotSoSteady op 17-09-2020 18:33 ]
Hm ik was helaas net vertrokken toen Bol de pre orders open gooide. Ik kan ook wel leven zonder een PS op launch day dus denk dat het nu maar even wachten wordt.
Ben benieuwd hoe Sony's 3D audio gaat klinken met mijn Sennheiser 660S.
Ben benieuwd hoe Sony's 3D audio gaat klinken met mijn Sennheiser 660S.
[ Voor 6% gewijzigd door Brogala op 17-09-2020 18:34 ]
Dit is toch ook gewoon een manier om een hype te creeren...D-Ed schreef op donderdag 17 september 2020 @ 18:29:
[...]
Zal toch niet zo moeilijk moeten zijn om een simpel overzichtje te maken van die ‘selected retailers’ voor een bedrijf als Sony? Weet iedereen waar de moeten zijn 👍
Heel veel mensen hier blijkbaar niet, getuige de vele dubbele preorders.Brogala schreef op donderdag 17 september 2020 @ 18:33:
Ik kan ook wel leven zonder een PS op launch day dus denk dat het nu maar even wachten wordt.
Wat een gekte. Te bizar voor woorden.
Zijn de retailers vast heel blij mee!!Halfkakkende schreef op donderdag 17 september 2020 @ 18:34:
[...]
Dit is toch ook gewoon een manier om een hype te creeren...
Woedende mensen in de winkel, aan de telefoon, chat en socials, fijn
Tja, als je zo met je klanten (retail) omgaat dan denk ik niet dat ze veel goede relaties overhouden. Zo werkt zo’n bedrijf toch niet mag ik hopen..NotSoSteady schreef op donderdag 17 september 2020 @ 18:31:
[...]
Veel eenvoudiger om een persbericht voor de hele wereld te maken.Sony denkt gewoon 'klaag lekker door, consoles zijn verkocht en geen haan die er over een half jaar nog naar kraait'. Mensen hoefden zich ook geen zorgen te maken, want de pre-order werd ruim van te voren aangekondigd.
Je doet net of het je verbaasd.. denk aan nieuwe iPhones, Games, Videokaarten enzovoort. Dit is al jaren en jaren zo... ik lag in de jaren 80 voor de v&d om een preorder van de MSX2 te bemachtigen. Ok dat laatste misschien niet .lMoldyInko schreef op donderdag 17 september 2020 @ 18:34:
[...]
Heel veel mesen hier blijkbaar niet, getuige de vele dubbele preorders.
Ik heb dit topic doorgescrolled en jeetje mensen zijn wel dedicated ja. Het leek mij ook wel gaaf hoor om hem te hebben, maar Spiderman en Demons Souls hebben te weinig wow factor voor mij om constant alert te zijnMoldyInko schreef op donderdag 17 september 2020 @ 18:34:
[...]
Heel veel mesen hier blijkbaar niet, getuige de vele dubbele preorders.
Ik kan iig bij Coolblue nog kijken bij launch day.
Veel mensen met een dubbele preorder waaronder ikzelf doen dit natuurlijk niet voor zichzelf of om te verkopen aan hogere prijs. Maar bestellen voor een familielid of vriend of collega.
Volgens mij lijkt dit meer op een fuckup van Sony en kiest Coolblue (en andere retail) er gewoon voor om niet mee te gaan in die hype en veel mensen hun (driedubbel bestelde) console terug te laten sturen met alle shit die daar aan vast hangt..
MEDIAMARKT BELGIË, vlug bijna op! Eentje in disc gekocht na uurtjes f5'n. Deze morgen op de wc op het werk op bol.com pauze was hij reserverbaar maar ging ie niet meer in de mand door de massa mensen xD. Wel op van 3:45 slaapwel mensen!
Want je denkt dat retailers boos zijn op Sony? Wat heb ze precies verkeerd gedaan dan?D-Ed schreef op donderdag 17 september 2020 @ 18:38:
[...]
Tja, als je zo met je klanten (retail) omgaat dan denk ik niet dat ze veel goede relaties overhouden. Zo werkt zo’n bedrijf toch niet mag ik hopen..
Ik stond in 2012 nog ergens bij een winkel om 1 uur 's nachts in de rij om de iPad 3 met retina scherm te bemachtigen. Dat vond ik wel een leuke ervaring. Als winkels dat gaan doen zou ik ook wel gezellig in de rij willen staan.Alcmaria schreef op donderdag 17 september 2020 @ 18:38:
[...]
Je doet net of het je verbaasd.. denk aan nieuwe iPhones, Games, Videokaarten enzovoort. Dit is al jaren en jaren zo... ik lag in de jaren 80 voor de v&d om een preorder van de MSX2 te bemachtigen. Ok dat laatste misschien niet .l
Het is wel handig dat jij besteld voor vrienden. Had je dat van tevoren afgesproken of gewoon toevallig dat jij kon bestellen toen de preorders online kwamen?REV1703 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 18:39:
Veel mensen met een dubbele preorder waaronder ikzelf doen dit natuurlijk niet voor zichzelf of om te verkopen aan hogere prijs. Maar bestellen voor een familielid of vriend of collega.
[ Voor 42% gewijzigd door Brogala op 17-09-2020 18:45 ]
En terecht hoe Coolblue dit handelt.D-Ed schreef op donderdag 17 september 2020 @ 18:40:
Volgens mij lijkt dit meer op een fuckup van Sony en kiest Coolblue (en andere retail) er gewoon voor om niet mee te gaan in die hype en veel mensen hun (driedubbel bestelde) console terug te laten sturen met alle shit die daar aan vast hangt..
Als winkel zou je toch ook vervelend vinden tot op het irritante na als er dubbele orders zijn geplaatst en gekke Henkie annuleert het een dag voor de verzending de pre-order omdat hij al een verzendbevestiging van een ander winkel heeft gekregen.
Dan praat je vaak niet over een enkele annulering maar over honderden.
Verwijderd
Het is ook gewoon een beetje een kwestie van op het juiste moment op de juiste plaats zijn. Ik zat vanochtend rond half negen met mijn handen in de afwas in ons vakantiehuis en ik kreeg een notificatie op mijn mobiel. Meestal negeer ik dat maar dit keer keek ik even en zag dat het een e-mail was van Bol.com met Playstation 5. Ik klikte door en binnen de minuut heb ik de disc-versie afgerekend. Ik werd vanochtend niet wakker met het idee om een Playstation 5 te kopen, want ik heb geen zin in stress, ook niet met concertkaarten bijvoorbeeld. Dus ik wacht meestal tot de storm over is.
Vervolgens even gekeken want was benieuwd hoe lang de consoles beschikbaar zouden blijven en vond het nog best lang duren. Als je er op ingesteld zou zijn dan is de kans vrij groot dat je er een kon bestellen.
Maar best leuk vooruitzicht nu. Had er niet op gerekend meer dit jaar.
Vervolgens even gekeken want was benieuwd hoe lang de consoles beschikbaar zouden blijven en vond het nog best lang duren. Als je er op ingesteld zou zijn dan is de kans vrij groot dat je er een kon bestellen.
Maar best leuk vooruitzicht nu. Had er niet op gerekend meer dit jaar.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2020 18:52 ]
Dat valt nog te bezien, zou mij niet verbazen als we bij Coolblue prijzen gaan zien die € 30,00 tot € 50,00 hoger liggen net als met de PlayStation Pro 500M.Rossi46 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 18:16:
[...]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Als je zelf een pinpas door een spleetje (18+) kunt halen dan kun je ook zelf ook wel een pre-order plaatsen.REV1703 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 18:39:
Tuurlijk lekker in de rij staan met ze allen ,dicht op elkaar. Dat gaat zeker niet gebeuren.Brogala schreef op donderdag 17 september 2020 @ 18:41:
[...]
Ik stond in 2012 nog ergens bij een winkel om 1 uur 's nachts in de rij om de iPad 3 met retina scherm te bemachtigen. Dat vond ik wel een leuke ervaring. Als winkels dat gaan doen zou ik ook wel gezellig in de rij willen staan.
[...]
Het is wel handig dat jij besteld voor vrienden. Had je dat van tevoren afgesproken of gewoon toevallig dat jij kon bestellen toen de preorders online kwamen?
Kunnen we gezamenlijk onthouden dat over 7 jaar bij de PS6, er op voorhand een apart topic komt over pre-orders ? 
Anyway, we hebben nu al wat meer rondom de console kunnen kijken. Mij lijkt het nu ook helemaal duidelijk dat de witte panelen er af zullen kunnen. We gaan immers zelf een andere (of extra?) M2 SSD kunnen steken, maar daar heb je toch echt wel een paneeltje/deurtje voor nodig om die op een intern bord te kunnen monteren. Langs de achterkant heb ik alleszins niets in die aard gezien, dus enige mogelijkheid lijkt me dan nog dat een wit paneel eraf kan, waarna je ergens daar een panel kunt openen.
Anyway, we hebben nu al wat meer rondom de console kunnen kijken. Mij lijkt het nu ook helemaal duidelijk dat de witte panelen er af zullen kunnen. We gaan immers zelf een andere (of extra?) M2 SSD kunnen steken, maar daar heb je toch echt wel een paneeltje/deurtje voor nodig om die op een intern bord te kunnen monteren. Langs de achterkant heb ik alleszins niets in die aard gezien, dus enige mogelijkheid lijkt me dan nog dat een wit paneel eraf kan, waarna je ergens daar een panel kunt openen.
Dus voor zover ik gehoord heb zullen we andere panelen kunnen kopen om de ps5 te customizen.
Ik heb al 50 piek bij de Media Markt gedropt voor PS6.Twixie schreef op donderdag 17 september 2020 @ 18:53:
Kunnen we gezamenlijk onthouden dat over 7 jaar bij de PS6, er op voorhand een apart topic komt over pre-orders ?
bron?REV1703 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 18:55:
Dus voor zover ik gehoord heb zullen we andere panelen kunnen kopen om de ps5 te customizen.
Maak je al effen het topic aan dan ?bram1984 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 18:55:
[...]
Ik heb al 50 piek bij de Media Markt gedropt voor PS6.
Om de 7 jaar moet er een F5 toets vervangen worden. En krijgen we weer berichten van "huppa besteld, go go go!" Wat een dedication gastenTwixie schreef op donderdag 17 september 2020 @ 18:53:
Ik vind eigenlijk gamen helemaal niks aan... dat pre-orderen daarentegen, dat vind ik vet!laugh schreef op donderdag 17 september 2020 @ 18:56:
[...]
Om de 7 jaar moet er een F5 toets vervangen worden. En krijgen we weer berichten van "huppa besteld, go go go!" Wat een dedication gasten. We doen het over 7 jaar nog een keer
Ik zie steeds vaker de term 1440p voorbij komen maar wat is dat nu precies?edgarf28 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 18:18:
HD, Full HD en 4K begrijp ik nog maar wat is er zo bijzonder aan deze resolutie?
Ik bij Game Mania. Dat bestaat heus nog wel danbram1984 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 18:55:
[...]
Ik heb al 50 piek bij de Media Markt gedropt voor PS6.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
19 nov gaan bij mij die panelen eraf.DM89 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 18:42:
Ik wacht op de zwarte want die heeft mijn voorkeur ben alleen benieuwd wanneer die dan komt... 😅
20 nov laat ik ze even zwart spuiten op de zaak.
Ik zal foto’s posten 😁
Vanmiddag gebeld door de Game Mania met de mededeling dat ik bij de eerste levering zit. Gelukkig vooral nu ik zie dat het steeds lastiger wordt er ergens anders nog een op de kop te tikken. Dien alleen wel voor 17 oktober de PS5 al volledig aan te betalen. Iemand die toevallig een reden zou weten waarom dit zou moeten?
Het duidt op een resolutie van 2560*1440 pixels, het viervoud van 720p, zoals UHD met 3840*2160 het viervoud van 1920*1080 (full-HD) is.Greatsword schreef op donderdag 17 september 2020 @ 18:59:
[...]
Ik zie steeds vaker de term 1440p voorbij komen maar wat is dat nu precies?
HD, Full HD en 4K begrijp ik nog maar wat is er zo bijzonder aan deze resolutie?
Omdat jij ze wil?destroye schreef op donderdag 17 september 2020 @ 19:00:
Vanmiddag gebeld door de Game Mania met de mededeling dat ik bij de eerste levering zit. Gelukkig vooral nu ik zie dat het steeds lastiger wordt er ergens anders nog een op de kop te tikken. Dien alleen wel voor 17 oktober de PS5 al volledig aan te betalen. Iemand die toevallig een reden zou weten waarom dit zou moeten?
Zodat ze weer een achterstand op facturen kunnen wegwerken?destroye schreef op donderdag 17 september 2020 @ 19:00:
Omdat ze op 18 oktober faillissement aanvragen..destroye schreef op donderdag 17 september 2020 @ 19:00:
Nog iets dat ik me afvraag... Ik dacht dat de PS5 compatible ging zijn met de huidige PSVR headset. Echter, voor PSVR heb je de camera nodig, en die gebruikt een proprietary connector die ik helemaal niet terugvind op het back panel van de PS5 ?!
In Belgie is hij nu bij Mediamarkt te bestellen.
https://www.mediamarkt.be/nl/category/_ps5-768511.html
Let op: leveren niet naar NL
[ Voor 49% gewijzigd door ymmv op 17-09-2020 19:04 ]
Dat is ook vaak het risico bij een pre-order waarbij je de volle mep of een aanbetaling moet doen idd.Alcmaria schreef op donderdag 17 september 2020 @ 19:02:
[...]
Omdat ze op 18 oktober faillissement aanvragen..
Maar het zijn wel steeds voorwaarden zoals deze die bij een pre-order steeds verder gaan.
Nevermind, het ging om een foto leak van de panelen in de fabriek en geruchten dat ze vervangbare panelen gingen aanbieden. Er is tot nu toe niets van bevestigd.
Weet je toevallig hoe dat zit met betaling? Schrijven zij het geld meteen af of vlak voor verzending?ymmv schreef op donderdag 17 september 2020 @ 19:03:
https://clk.tradedoubler.com/click?p=272943&a=3066405&epi=lrp&g=23373056&url=https://www.mediamarkt.be/nl/category/_ps5-768511.html
Vervalt de garantie dan niet? 😅Donstil schreef op donderdag 17 september 2020 @ 19:00:
[...]
19 nov gaan bij mij die panelen eraf.
Ik zal foto’s posten 😁
Vond ik ook. Zag vorige week nog multiplayer beelden. Zag er nog steeds heel dik uit. Is ook meer mijn genre dan wat er nu op de release lijst staat. Ondanks dat ik een pre order in de winkel heb gedaan en opzich vrij zeker ben van een exemplaar kijk ik er minder naar uit dan dan Ps4 release.On_E schreef op donderdag 17 september 2020 @ 18:25:
@Verwijderd
edit :
[Video: Killzone Shadow Fall Announce Trailer (PS4)]
Met de Xbox heb ik hetzelfde.Halo was voor mij de reden om hem op release dag te halen. Gaat helaas niet door.
Kan ook zijn omdat ik nu zoveel jaar later 2 dochters heb dus mijn vrije tijd wat anders invul dan in 2013, omdat ik daardoor minder game kijk ik er misschien sowieso iets minder naar uit.
Cyberpunk kijk ik overigens wel naar uit, maar is geen exclusieve.
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
Moet je mij niet vragen, ik kan niet bestellen als NL'er.Anton.net schreef op donderdag 17 september 2020 @ 19:05:
[...]
Weet je toevallig hoe dat zit met betaling? Schrijven zij het geld meteen af of vlak voor verzending?
Ik laat de panelen mooi wrappen bij een kameraad.
Het zit tussen full-hd en 4k in, en is voor een computer monitor scherp genoeg, en kost gewoon simpel weg stuk minder dan een goed 4K scherm, en heeft vaak nog hogere refresh rate snelheden ook.Greatsword schreef op donderdag 17 september 2020 @ 18:59:
[...]
Mijn asus heeft 4u heavy f5 overleefdlaugh schreef op donderdag 17 september 2020 @ 18:56:
[...]
Om de 7 jaar moet er een F5 toets vervangen worden. En krijgen we weer berichten van "huppa besteld, go go go!" Wat een dedication gasten. We doen het over 7 jaar nog een keer
Goeie vraag, wellicht werkt PSVR in combinatie met de nieuwe camera?Twixie schreef op donderdag 17 september 2020 @ 19:03:
Nog iets dat ik me afvraag... Ik dacht dat de PS5 compatible ging zijn met de huidige PSVR headset. Echter, voor PSVR heb je de camera nodig, en die gebruikt een proprietary connector die ik helemaal niet terugvind op het back panel van de PS5 ?!
Waarom niet via bijvoorbeeld Dbrand voor een klein bedrag een op maat gesneden skin bestellen? Kan bij eventuele garantie en/of verkoop er ook weer zo af. Hoge kwaliteit altijd naar mijn mening.Donstil schreef op donderdag 17 september 2020 @ 19:00:
[...]
19 nov gaan bij mij die panelen eraf.
Ik zal foto’s posten 😁
Heb de mijne al besteld
[ Voor 3% gewijzigd door Disker op 17-09-2020 19:11 ]
Tip voor de volgende keer, daar zijn ook gewoon plugins/extensies voor. Scheelt een overbelaste vingerthecrazygun11 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 19:08:
[...]
Mijn asus heeft 4u heavy f5 overleefd#bestelt
https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben
- Chaoss
- Registratie: December 2000
- Laatst online: 11:59
Luitjes, even serieus, bijna 2500 reacties binnen een dag in dit topic. Hebben jullie zin in de PS5 ofzo?
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Damn, heb ik nu tóch wel ge-preordered zekerymmv schreef op donderdag 17 september 2020 @ 19:03:
Liep nog even snel naar de woonkamer en zowel bij vrouw als zoontje, was het van: jaaa! Dus dan maar snel bestelling geplaatst.
Heb met Credit Card betaald en was direct het volledige bedrag. Nu nog afwachten of ze het direct afboeken, of dat het bedrag gewoon gereserveerd blijft tot 19/11.Anton.net schreef op donderdag 17 september 2020 @ 19:05:
[...]
Weet je toevallig hoe dat zit met betaling? Schrijven zij het geld meteen af of vlak voor verzending?
Ook nog hopen of ze effectief leveren op 19/11 want dat is toch ook niet helemaal duidelijk. Ik kreeg immers:
Bezorging 1: Bezorgen zodra alle artikels in voorraad zijn: Verschijningsdatum: 19/11/20
Een resolutie tussen Full HD en 4K inGreatsword schreef op donderdag 17 september 2020 @ 18:59:
[...]
1920x1080 (Full HD / 1080p)
2560x1440 (1440p)
3840x2160 (4K / UHD)
Gaming monitoren hebben vaak een resolutie van 1440p met een hogere ververssnelheid, zoals 144Hz.
Bij de PS4 is het zo dat een 1440P scherm echter als full HD scherm wordt herkend en de resolutie niet wordt ondersteund. Waarschijnlijk omdat 90%-95% van de klanten een console aansluit op een TV (welke 1080P, 4K of 8K zijn -- maar niet 1440p).
Vind ik ook erg jammer. Leuk dat ze 4K 120fps aangeven maar bij triple A games met goede graphics haal je dat nooit op een console, althans niet op de huidige (PS4/Pro) en volgende (PS5) generaties.
//ontopic geluksvogels, ik zit al de hele dag te refreshen op verschillende sites maar kan geen pre-order te pakken krijgen. Dan maar afwachten of alvast Black Ops: Cold War Alpha binnen gaan halen
[ Voor 9% gewijzigd door Selmer op 17-09-2020 19:14 ]
Dan moet je wel het verhaal vanaf het begin weer lezen he. Sinds de start van de chaosChaoss schreef op donderdag 17 september 2020 @ 19:11:
Luitjes, even serieus, bijna 2500 reacties binnen een dag in dit topic. Hebben jullie zin in de PS5 ofzo?
Ik hoop wel dat je even alle posts naleest om te zien of ze wel door de beugel kunnen..Chaoss schreef op donderdag 17 september 2020 @ 19:11:
Nee.Chaoss schreef op donderdag 17 september 2020 @ 19:11:
Iedereen heeft dubbele preorders geplaatst voor een vriend, collega of familielid. En moest het zo nodig melden.
Zo.
Dan ben je ook ff op de hoogte.
En dr zit me een bak xsx vs ps5 ellende tussen. Ik zou dr effe goed en aandachtig doorheen gaan...Chaoss schreef op donderdag 17 september 2020 @ 19:11:
Nou nee, maar ik zocht nog een leuk sony item voor op het tv meubel. Ik twijfelde tussen een PlayStation lamp en de PS5. Vond het witte van de PS5 toch net wat beter staan.Chaoss schreef op donderdag 17 september 2020 @ 19:11:
https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben
Zonde van de moeite. Niemand gaat meer die oude berichten lezen. Het enige wat telt zijn de nieuwe berichten, want mogelijk komt iemand op de proppen met een werkende bestel-link.Kenny_026 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 19:17:
[...]
En dr zit me een bak xsx vs ps5 ellende tussen. Ik zou dr effe goed en aandachtig doorheen gaan...
Je kan een verloopstukje krijgen:Twixie schreef op donderdag 17 september 2020 @ 19:03:
https://blog.playstation....-peripherals-accessories/
“ Is the PlayStation Camera for PS4 compatible with PS5?
Yes, PlayStation Camera will work with PS5 for playing supported PS VR games. It will require a PlayStation Camera adaptor that will be provided at no additional cost to PS VR users. More details on how to get the adaptor will be announced at a later date.”
Op marktplaats worden de pre-orders al voor hoge prijzen aangeboden.. allemaal meerdere stuks van bol.com/mediamarkt, een advertentie bied er zelfs meer dan 16 stuks. WTF echt triest...🤯
Is er al ergens een complete lijst van launch titles ?
Ik zie immers ook op de webshop van MediaMarkt diverse PS5 titels, waar ik nog niets over gehoord had :
* Overcooked - All You Can Eat Edition
* Just Dance 2021
* Planet Coaster - Console Edition
* Puyo Puyo Tetris 2
Zie: https://www.mediamarkt.be...onlineshop&channel=mmbenl
Ok, grotendeels crap titles, maar blijkbaar dus meer dan wat er tot nu toe door Sony zelf gelost was.
EDIT: nevermind, had niet op de release dates gelet, zijn dus geen launch titles, maar blijkbaar wel al gekend/aangekondigd ?
Ik zie immers ook op de webshop van MediaMarkt diverse PS5 titels, waar ik nog niets over gehoord had :
* Overcooked - All You Can Eat Edition
* Just Dance 2021
* Planet Coaster - Console Edition
* Puyo Puyo Tetris 2
Zie: https://www.mediamarkt.be...onlineshop&channel=mmbenl
Ok, grotendeels crap titles, maar blijkbaar dus meer dan wat er tot nu toe door Sony zelf gelost was.
EDIT: nevermind, had niet op de release dates gelet, zijn dus geen launch titles, maar blijkbaar wel al gekend/aangekondigd ?
[ Voor 11% gewijzigd door Twixie op 17-09-2020 19:29 ]
Zeer waarschijnlijk wel.
Ah zo, zat vroeger in mijn 27" iMacRomeoOscarBravo schreef op donderdag 17 september 2020 @ 19:01:
[...]
Het duidt op een resolutie van 2560*1440 pixels, het viervoud van 720p, zoals UHD met 3840*2160 het viervoud van 1920*1080 (full-HD) is.
Mijn schoonouders hebben een autoschadeherstel bedrijf. Dus ook een spuiterij etc. Zo strak krijg je dat nooit met Dbrand (al is het een leuke tweede)Disker schreef op donderdag 17 september 2020 @ 19:10:
[...]
Waarom niet via bijvoorbeeld Dbrand voor een klein bedrag een op maat gesneden skin bestellen? Kan bij eventuele garantie en/of verkoop er ook weer zo af. Hoge kwaliteit altijd naar mijn mening.
Heb de mijne al besteld
Denk dat ik met belachelijke prijzen ga bieden. 🤡DM89 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 19:25:
Op marktplaats worden de pre-orders al voor hoge prijzen aangeboden.. allemaal meerdere stuks van bol.com/mediamarkt, een advertentie bied er zelfs meer dan 16 stuks. WTF echt triest...🤯
Reserveringen hebben een maximum. Bij mijn kaart is dat 10 werkdagen.Twixie schreef op donderdag 17 september 2020 @ 19:12:
[...]
Damn, heb ik nu tóch wel ge-preordered zeker.
Liep nog even snel naar de woonkamer en zowel bij vrouw als zoontje, was het van: jaaa! Dus dan maar snel bestelling geplaatst.
[...]
Heb met Credit Card betaald en was direct het volledige bedrag. Nu nog afwachten of ze het direct afboeken, of dat het bedrag gewoon gereserveerd blijft tot 19/11.
Ook nog hopen of ze effectief leveren op 19/11 want dat is toch ook niet helemaal duidelijk. Ik kreeg immers:
[...]
Dus dat kan je nog even bij je creditcard maatschappij navragen als je het echt wilt weten.
Heb net 2 Playstations gekocht, 1 voor mijn broer en 1 voor mij bij mediamarkt België
Media Markt geeft mensen bij wie pre-orderen gelukt is geen garantie over de releasedag. "Gaat op chronologische volgorde."
De nieuwe PS5 headset ziet er wel mooi uit zeg qua design oogpunt.
Set your goals high, and don't stop till you get there.
Hopelijk werkt nu gewoon elke Bluetooth headset en accessoire zonder dongels e.d.Koning-Admiraal schreef op donderdag 17 september 2020 @ 19:42:
De nieuwe PS5 headset ziet er wel mooi uit zeg qua design oogpunt.
Vond het echt super irritant dat Airpods niet werkte als Microfoon voor een keertje GTA Online.
Vandaag van GM te horen gekregen dat mijn pre-order in orde komt als ik volledig betaal. Collega van mij had m in MM besteld, maar pre-order mocht niet van Sony. Enkel te bestellen via de site.
Blij dat ik er 1 heb, nu wel benieuwd naar de launch games...
Ook met compleet aanbetaling denk ik? Vraag me gewoon zo af waarom dat ze dat nu ineens zo nodig hebben. Over 1 maand zijn ze failliet, geen geld en geen PS5 op launch...FMS schreef op donderdag 17 september 2020 @ 19:42:
Zojuist gebeld door GM en ik ben verzekerd dat ik er een mag ophalen op 19 nov
Ja dat hoor Ik al maanden. Aanbetaling kan tot 18nov.destroye schreef op donderdag 17 september 2020 @ 19:46:
[...]
Ook met compleet aanbetaling denk ik? Vraag me gewoon zo af waarom dat ze dat nu ineens zo nodig hebben. Over 1 maand zijn ze failliet, geen geld en geen PS5 op launch...
Reken daar maar niet op.Greatsword schreef op donderdag 17 september 2020 @ 19:45:
[...]
Hopelijk werkt nu gewoon elke Bluetooth headset en accessoire zonder dongels e.d.
Vond het echt super irritant dat Airpods niet werkte als Microfoon voor een keertje GTA Online.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Serieus? Heb je hier een bron voor?RomeoOscarBravo schreef op donderdag 17 september 2020 @ 19:39:
Media Markt geeft mensen bij wie pre-orderen gelukt is geen garantie over de releasedag. "Gaat op chronologische volgorde."
Wat bedoel je met 'mocht niet van Sony'? Zijn alle pre-orders van de afgelopen maanden nietig verklaard ofzo dan? Ik heb niks gehoordYelti schreef op donderdag 17 september 2020 @ 19:46:
Vandaag van GM te horen gekregen dat mijn pre-order in orde komt als ik volledig betaal. Collega van mij had m in MM besteld, maar pre-order mocht niet van Sony. Enkel te bestellen via de site.
Er is op MP blijkbaar veel haat tegen doorverkopers.
(Niet mijn account)
(Niet mijn account)
[ Voor 4% gewijzigd door Greatsword op 17-09-2020 19:53 ]
Oktober.... vraag me gewoon af waarom ze daar nu ineens zo’n haast mee hebben dat je direct betaald. Is er normaal gesproken nooit, net alsof ze dit laatste beetje nog graag mee willen pakkenFMS schreef op donderdag 17 september 2020 @ 19:48:
[...]
Ja dat hoor Ik al maanden. Aanbetaling kan tot 18nov.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
[font size=16]
In dit topic geen statusupdates van je bestelling, daarvoor is [PS5] Pre-order, bestellingen en levertijden
[/font]
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
[font size=16]
In dit topic geen statusupdates van je bestelling, daarvoor is [PS5] Pre-order, bestellingen en levertijden
[/font]
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
/f/image/4vimpZ7MhJAvE9hyExWq8rz0.png?f=fotoalbum_large)