Is er ook ergens een duidelijke lijst met games die de 19e beschikbaar zijn? zie overal nog holiday 2021
Als je nu straks PS4 en PS5 hebt naast elkaar, moet je dan voor beiden apart PS+ betalen hebben als je hetzelfde hoofdaccount gebruikt?
Nee is hetzelfde accountsverzijl schreef op donderdag 17 september 2020 @ 16:21:
Als je nu straks PS4 en PS5 hebt naast elkaar, moet je dan voor beiden apart PS+ betalen hebben als je hetzelfde hoofdaccount gebruikt?
Het is een lastige hoor.. ik heb ook 3 pre-orders uit staan, waarvan ik er van 2 bijna zeker weet dat ze doorgang zullen vinden. Ik wil niet naast de pot piesen dus toch maar de al eerder genoemde risico spreiding gedaan. Het gaat ergens tegen mijn gevoel in om meer apparaten te bestellen dan dat ik nodig heb, maar wil graag wat zekerheid.
Zoals ik al eerder heb gezegd is echt niet iedereen bezig met winst te maken op zijn reserveringen, als ik 1 playstation 5 in handen heb gaat de andere zonder enige vorm van opslag op V&A hier op tweakers en ik vermoed dat meerdere dat met mij doen. Ik weet dat ik nu wellicht andere de lol van de pre-order ontneem, maar zolang niks zeker is.. wil ik graag wat meer zekerheid creeren.
Zoals ik al eerder heb gezegd is echt niet iedereen bezig met winst te maken op zijn reserveringen, als ik 1 playstation 5 in handen heb gaat de andere zonder enige vorm van opslag op V&A hier op tweakers en ik vermoed dat meerdere dat met mij doen. Ik weet dat ik nu wellicht andere de lol van de pre-order ontneem, maar zolang niks zeker is.. wil ik graag wat meer zekerheid creeren.
Nee, dat zal niet nodig zijn.sverzijl schreef op donderdag 17 september 2020 @ 16:21:
Voor PS3, PS4 kon je ook gewoon dezelfde gebruiken
Taru tossing moet een olympische sport worden
Dat zou mooi zijn. Als je ze dan ook nog beiden tegelijk kan gebruiken om online te gamen helemaal.
Is er eigenlijk nog toekomst voor VR op de ps5? Ik hoop het eerlijk gezegd wel.
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
Het stijltje spreek me niet aan, maar grafisch wel echt heel dik in orde. Altijd wel te porren voor een hack & slash game, dus ben benieuwd wat dit gaat worden.nioz schreef op donderdag 17 september 2020 @ 16:14:
Even wat anders, maar elke keer dat ik wat van Godfall zie lijkt het er beter uit te zien
[YouTube: Godfall - Combat Trailer | PS5]
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Ja hier exact hetzelfde hoor. De stijl vind ik echt een beetjeHulleman schreef op donderdag 17 september 2020 @ 16:25:
[...]
Het stijltje spreek me niet aan, maar grafisch wel echt heel dik in orde. Altijd wel te porren voor een hack & slash game, dus ben benieuwd wat dit gaat worden.
Deze game is toch wel een verrassing.
ALT-F4
Dat hele bestellen bij de MM vandaag blijkt toch ook wel een redelijke zwart gat te zijn qua zekerheid. Als je de twitter leest weet men niet hoeveel ze er krijgen, worden de pre-orders op basis van binnenkomst verwerkt, dan rest de vraag wat er gebeurt met een volledig betaalde bestelling die ik vandaag heb gedaan.
Mijn bestelling zou af te halen zijn bij de MM in Doetinchem, maar als daar nog een lijst met vestiging pre-orders ligt, en ze krijgen er maar een handvol binnen, dan weet ik niet zeker of de PS5 op launch day af te halen is...
Dat lijkt alleen bol.com het een beetje op orde te hebben, alleen verkopen wat je zeker krijgt. Of de coolblue aanpak, free-for-all op of net voor de launch, en geen gebakken lucht verkopen.
We wachten netjes af...
Mijn bestelling zou af te halen zijn bij de MM in Doetinchem, maar als daar nog een lijst met vestiging pre-orders ligt, en ze krijgen er maar een handvol binnen, dan weet ik niet zeker of de PS5 op launch day af te halen is...
Dat lijkt alleen bol.com het een beetje op orde te hebben, alleen verkopen wat je zeker krijgt. Of de coolblue aanpak, free-for-all op of net voor de launch, en geen gebakken lucht verkopen.
We wachten netjes af...
Als mijn bestelling een wassen neus blijkt te zijn, dan houd ik mij warm aanbevolen voor een van de extra PS5's die jij mogelijk binnen krijgAlcmaria schreef op donderdag 17 september 2020 @ 16:22:
De huidige headset wordt in ieder geval ondersteund, en over een nieuwe werd het volgende gezegd:RawChild schreef op donderdag 17 september 2020 @ 16:24:
Is er eigenlijk nog toekomst voor VR op de ps5? Ik hoop het eerlijk gezegd wel.
https://www.cnet.com/news...acking-wireless-and-more/There's no reason for us to coincide it with a new console. From the point of view of the consumer, to be bombarded with many many things -- oh, you have to buy this, you have to buy that -- is a message that we don't want to send. In some ways, it's good to have a little breathing space between those things."
Ik gok de afbeelding waarop ie zwart lijkt maar eigenlijk slecht belicht is.
Over headsets gesproken: wordt de PS4 headset (niet de PSVR, maar de Wireless Gold audio-headset) van Sony ook ondersteund op de PS5? Of moet je per sé die nieuwe aanschaffen?nioz schreef op donderdag 17 september 2020 @ 16:30:
De huidige headset wordt in ieder geval ondersteund, en over een nieuwe werd het volgende gezegd:
[ Voor 6% gewijzigd door BamSlam_ op 17-09-2020 16:33 ]
Weten we al of we Bluetooth headsets kunnen gebruiken voor geluid en mic? Wordt zo moe van dat kabeltje
De headset voor de ps5 ziet er wel goed uit voor € 100. Ik heb al een bluetooth headset, maar dan mis ik het unieke 3d audio ding.
Stadia / PSN : whenheco
Gewoon hard in je dualsense controller schreeuwen, die heeft volgens mij een microfoon ingebouwdAchtungYall schreef op donderdag 17 september 2020 @ 16:32:
Weten we al of we Bluetooth headsets kunnen gebruiken voor geluid en mic? Wordt zo moe van dat kabeltje
https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben
Is zo'n speciale 3D headset nodig mss? Ik ging gewoon mijn bose QC II 35 gebruiken...
https://blog.playstation....-peripherals-accessories/BamSlam_ schreef op donderdag 17 september 2020 @ 16:32:
[...]
Over headsets gesproken: wordt de PS4 headset (niet de PSVR, maar de Wireless Gold audio-headset) van Sony ook ondersteund op de PS5? Of moet je per sé die nieuwe aanschaffen?
"The Platinum and Gold Wireless Headsets, as well as third-party headsets that connect via USB port or audio jack, will work on PS5 (the headset companion app is not compatible with PS5)."
En headsets met Optische S/PDIF-audiokabel zoals Astro headsets? Daar zouden ze volgens mij iets voor proberen te vinden.nioz schreef op donderdag 17 september 2020 @ 16:34:
[...]
https://blog.playstation....-peripherals-accessories/
"The Platinum and Gold Wireless Headsets, as well as third-party headsets that connect via USB port or audio jack, will work on PS5 (the headset companion app is not compatible with PS5)."
ik wacht eerst de reviews af,vooral benieuwd naar de batterij.madcon schreef op donderdag 17 september 2020 @ 16:33:
De headset voor de ps5 ziet er wel goed uit voor € 100. Ik heb al een bluetooth headset, maar dan mis ik het unieke 3d audio ding.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Bluetooth wordt tot nu toe niet ondersteund omdat er (te veel) latency is, en zodra je zowel audio als voice chat over bluetooth probeert te sturen, dan daalt de kwaliteit echt keihard.AchtungYall schreef op donderdag 17 september 2020 @ 16:32:
Er zijn inmiddels wel wat bluetooth protocollen (5.x dacht ik?) die hier verbetering in brengen, maar dat ondersteunt lang niet elk apparaat, en probeer dat ook maar eens duidelijk te maken aan consumenten?
Heb zelf een wh-1000xm3 (bluetooth headset van sony), heb alles uitgezocht toen want ik was ook verbaasd dat het niet werkte
[ Voor 9% gewijzigd door nioz op 17-09-2020 16:42 ]
Ja dat wil ik ook. Gewoon mijn AirPods aan dat ding en dat als headset.AchtungYall schreef op donderdag 17 september 2020 @ 16:32:
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ik doe dat via mijn TV, laatst nog getest en het werkt ook in game mode.Donstil schreef op donderdag 17 september 2020 @ 16:37:
[...]
Ja dat wil ik ook. Gewoon mijn AirPods aan dat ding en dat als headset.
Eén voor mijn broer en één voor mij. De derde heb ik ook genoeg gegadigde voor.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Wie hier heeft er allemaal geen pre-order kunnen bemachtigen? Puur uit interesse.
@XO101 MM online heeft andere voorraad dan MM winkel, en denk dat je grotere kans hebt als je hem online al hebt betaald ipv die €50 voor het preorderen in de winkel.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Verwijderd
ik, want ik wacht wel even tot na release, heb geen haast.Santiago2019 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 16:38:
Wie hier heeft er allemaal geen pre-order kunnen bemachtigen? Puur uit interesse.
Ook besteld vanochtend bij Bol.com! Was er gelukkig op tijd bij
Omdat het allemaal snel moest heb ik hem zonder game besteld maar heb vanmiddag de game Spiderman Miles Morales erbij gekocht. Vond de vorige Spiderman game echt geweldig!
I can’t wait! Nu hopen dat Gran Turismo 7 ook nog rond de release uitkomt. Hou namelijk ontzettend van racegames!
I can’t wait! Nu hopen dat Gran Turismo 7 ook nog rond de release uitkomt. Hou namelijk ontzettend van racegames!
Er zijn nu al diverse draadloze headsets te verkrijgen. Ik gebruik zelf de Steelseries Arctis 7. Aanradertje.AchtungYall schreef op donderdag 17 september 2020 @ 16:32:
Dat wil je niet. Bluetooth heeft vertraging met geluid en ook het nadeel dat de kwaliteit een stuk lager is.AchtungYall schreef op donderdag 17 september 2020 @ 16:32:
Een telefoon compenseert die vertraging als je iets kijkt met geluid over Bluetooth, maar een game console kan niet echt compenseren vanwege jouw input.
Nope en eerlijk gezegd vind ik het niet zo erg zolang GT7 er nog niet is.Santiago2019 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 16:38:
Had ik hem wel gehad dan was het leuk geweest, zeker met de PS+ collection om de tijd te doden tot GT7 er is.
Mijn, notabene, Sony WH1000XM2 werkt niet via BT direct met de PS4. Hopelijk werkt dat met de PS5 wel, maar die 3D headset van de PS5 lijkt me ook nog wel wat als dat echt een gave ervaring geeft.ShaYan schreef op donderdag 17 september 2020 @ 16:34:
Is zo'n speciale 3D headset nodig mss? Ik ging gewoon mijn bose QC II 35 gebruiken...
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Welke TV is dat, als ik vragen mag? Mijn OLED springt dan gelijk van gamemode af omdat de latency het niet aankan.Erapaz schreef op donderdag 17 september 2020 @ 16:38:
[...]
Ik doe dat via mijn TV, laatst nog getest en het werkt ook in game mode.
De Sony Pulse 3D is toch ook Bluetooth? Zou die dan ook onbruikbaar zijn?Kashika schreef op donderdag 17 september 2020 @ 16:40:
[...]
Dat wil je niet. Bluetooth heeft vertraging met geluid en ook het nadeel dat de kwaliteit een stuk lager is.
Een telefoon compenseert die vertraging als je iets kijkt met geluid over Bluetooth, maar een game console kan niet echt compenseren vanwege jouw input.
Nee, werkt met dezelfde USB dongle als de Wireless Gold/platinum.sverzijl schreef op donderdag 17 september 2020 @ 16:43:
[...]
De Sony Pulse 3D is toch ook Bluetooth? Zou die dan ook onbruikbaar zijn?
We hebben deze discussie al gehad, maar ik zou het inderdaad nog checken. Ik heb een Samsung The Frame QE43LS03RAS. Het zou natuurlijk kunnen dat het geluid wel vertraging heeft, maar dat ik dat gewoon niet merk, maar hij blijft wel op Gamemode staan.bram1984 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 16:43:
[...]
Welke TV is dat, als ik vragen mag? Mijn OLED springt dan gelijk van gamemode af omdat de latency het niet aankan.
DMC 5 met raytracing uitleg.
https://youtu.be/J50dJmxXaL0
https://youtu.be/J50dJmxXaL0
Wat betreft de redenen dat BT niet ondersteund wordt moet je even iets teruglezen (het gaat hardHulleman schreef op donderdag 17 september 2020 @ 16:43:
[...]
Mijn, notabene, Sony WH1000XM2 werkt niet via BT direct met de PS4. Hopelijk werkt dat met de PS5 wel, maar die 3D headset van de PS5 lijkt me ook nog wel wat als dat echt een gave ervaring geeft.
Ik was bij alle webshops net te laat omdat ik telkens met iets anders bezig was. De krappe voorraden en de mensen die er 3 per persoon bestellen helpen ook niet echt mee.Santiago2019 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 16:38:
Wat voor protocol gebruikt die dan met die USB dongle ? Op zowel tweakers als bijv bol.com staat daar ook Bluetooth vermeld in de specs.Kashika schreef op donderdag 17 september 2020 @ 16:44:
[...]
Nee, werkt met dezelfde USB dongle als de Wireless Gold/platinum.
De DS4 gebruikt toch ook gewoon bluetooth? Daar gaat dan input + audio overheen. Audio uit de DS4 naar mijn QC II met kabel is wel minder van kwaliteit dan via mijn TV met Bluetooth (zelfde headset).
Koop gewoon dit en gebruik je bluetooth headset zonder vertraging.sverzijl schreef op donderdag 17 september 2020 @ 16:47:
[...]
Wat voor protocol gebruikt die dan met die USB dongle ? Op zowel tweakers als bijv bol.com staat daar ook Bluetooth vermeld in de specs.
https://www.amazon.de/-/n...ix=ps4+wireless+do&sr=8-6
Het is evengoed een koptelefoon met virtueel surround. Dat 3D audio is een soort upgrade daarvan.nioz schreef op donderdag 17 september 2020 @ 16:47:
[...]
Wat betreft de redenen dat BT niet ondersteund wordt moet je even iets teruglezen (het gaat hard). En wat betreft die 'Pulse 3D'. Dat is gewoon een stereo headset. 3D audio op de PS5 werkt voor elke stereo headset
PS5 regelt het voor je.
Ow, ik dacht dat er meerdere speakers in dat ding zaten ofzo. Maar dan probeer ik eerst gewoon mijn Denon headsetnioz schreef op donderdag 17 september 2020 @ 16:47:
[...]
Wat betreft de redenen dat BT niet ondersteund wordt moet je even iets teruglezen (het gaat hard). En wat betreft die 'Pulse 3D'. Dat is gewoon een stereo headset. 3D audio op de PS5 werkt voor elke stereo headset
PS5 regelt het voor je.
Stadia / PSN : whenheco
Deze man!Santiago2019 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 16:38:
Pas vanmiddag uberhaüpt naar gekeken ook.
Staat me een beetje tegen dat ie nu al niet meer te pre-orderen is.
Aan de andere kant; ik zie ook nog geen heel boeiende launchgames voor de PS5 die me ertoe drijven om afgelopen nacht wakker te blijven voor het pre-orderen
PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93
Is 2.4GHz RFsverzijl schreef op donderdag 17 september 2020 @ 16:47:
[...]
Wat voor protocol gebruikt die dan met die USB dongle ? Op zowel tweakers als bijv bol.com staat daar ook Bluetooth vermeld in de specs.
Dat geloof ik niet, de ontvangende kant heeft ook latency, net gegoogeld en m mijn QC II heeft blijkbaar geen low latency profiel ondersteuning.Amaze86 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 16:49:
[...]
Koop gewoon dit en gebruik je bluetooth headset zonder vertraging.
https://www.amazon.de/-/n...ix=ps4+wireless+do&sr=8-6
Naar mijn weten is het een RF dongle.sverzijl schreef op donderdag 17 september 2020 @ 16:47:
[...]
Mm moet wel kunnen toch, mijn iPad kan dat ook zonder vertraging tegenwoordig.Erapaz schreef op donderdag 17 september 2020 @ 16:45:
[...]
We hebben deze discussie al gehad, maar ik zou het inderdaad nog checken. Ik heb een Samsung The Frame QE43LS03RAS. Het zou natuurlijk kunnen dat het geluid wel vertraging heeft, maar dat ik dat gewoon niet merk, maar hij blijft wel op Gamemode staan.
Nee ook daar is vertraging. Je beeld wordt gewoon iets vertraagd zodat je het niet merkt.Donstil schreef op donderdag 17 september 2020 @ 16:52:
[...]
Mm moet wel kunnen toch, mijn iPad kan dat ook zonder vertraging tegenwoordig.
Bol.com misgelopen, via Mediamarkt kunnen bestellen en betaald voor een PS5 met disc. En een Zotac trinity rtx 3080 via Amazon.de ipv een xbox one x series. Duur gamedagje vandaag. Hallo next gen
Voor diegene die net als ik teveel met hun neus in dit topic zitten:
https://tweakers.net/revi...nsolegamer-barst-los.html
Even wat te lezen.
Even wat te lezen.
De foto onder het artikel die leek bij mij zwart.
En toen was het gelijk een stuk rustiger hier haha. 340W is trouwens best wel veel voor een console. Hopen dat de boel goed koel blijft.Devilish schreef op donderdag 17 september 2020 @ 16:54:
Voor diegene die net als ik teveel met hun neus in dit topic zitten:
Even wat te lezen.
Vermoed dat ik mijn oude vertrouwde Turtle beach px22 headset gewoon kan gebruiken via de Dualsense?
Dit model;
https://tweakers.net/pric...h-ear-force-px22-pro.html
Dit model;
Ik heb jullie en mezelf voorgelogen. De digital edition ligt met release voor me klaar in de MM. Dat wordt Warzone in 4K.afca020 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 12:49:
Ik laat de PS5 nog even schieten met het huidige karige launch aanbod. Speel al maanden alleen maar Warzone en dat gaat voorlopig nog wel even zo blijven, vind de sprong naar PS5 op dit moment nog niet de moeite waard. Wel zeer netjes geprijsd trouwens, die digital edition gaat hier zeker wel in huis komen!
Hmmmm verwacht nu geen Bluetooth headsets meer... Zou wel fijn zijn als het met alleen voicechat kan, AirPod in tijdens een potje Fifa lijkt mij heerlijk!
Maar heb weinig hoop... Good old PS3 days
Maar heb weinig hoop... Good old PS3 days
Twijfelt iemand met de pre-order bij Intertoys i.v.m. faillissement? Of maak ik me druk om niks.
ALT-F4
Vind altijd heerlijk van die topics die in 1 keer exploderen 😄👍
Hype train heerlijk. Krijg ik er meteen zin in. En ja heb er ook 1 besteld.
Hype train heerlijk. Krijg ik er meteen zin in. En ja heb er ook 1 besteld.
Dat is bijna 2x zoveel als de power consumption van PS4. Al weten we natuurlijk nog niet hoeveel van deze 340W daadwerkelijk gebruikt zal worden tijdens het gamen. Standby verbruik zou in ieder geval wel minder moeten zijn.TheDukemaster schreef op donderdag 17 september 2020 @ 16:59:
[...]
En toen was het gelijk een stuk rustiger hier haha. 340W is trouwens best wel veel voor een console. Hopen dat de boel goed koel blijft.
Dat zou ik ook graag willen weten inderdaad, aangezien ik met Ideal moet bestellen hahaAlt F4 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 17:06:
Twijfelt iemand met de pre-order bij Intertoys i.v.m. faillissement? Of maak ik me druk om niks.
Mijn Amazon.nl order staat op 22-23 november. Wel vreemd, zij leveren toch altijd vrij snel? Iemand anders wel 19 nov?
Jup, maar dan via amazon duitsland. Ze hebben dezelfde magazijn. Bij duitsland kon je voor priority kiezen met 19 nov levertijd of de goedkopere variant voor 22-23 november.Silversin schreef op donderdag 17 september 2020 @ 17:09:
Mijn Amazon.nl order staat op 22-23 november. Wel vreemd, zij leveren toch altijd vrij snel? Iemand anders wel 19 nov?
Amazon.de staat gewoon op 19/11.
Inderdaad de snelle bezorging gekozen en geen 2-4 dagen later.
Inderdaad de snelle bezorging gekozen en geen 2-4 dagen later.
[ Voor 50% gewijzigd door Buddha_ op 17-09-2020 17:11 ]
PSN: IXI_BUDDHA_IXI
Aansluitingen (audio): Jackplug 2.5mm, Jackplug 3.5mmBigF25 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 17:01:
Vermoed dat ik mijn oude vertrouwde Turtle beach px22 headset gewoon kan gebruiken via de Dualsense?
Dit model;
Denk dat je deze gewoon in je controller kwijt kan ja!
Meestal ontvang je hem eerder.Silversin schreef op donderdag 17 september 2020 @ 17:09:
De kans op faillissement nu is in ieder geval een stuk kleiner dan toen aasgier-investeerder Altari de boel overnam. Zij stonden er om bekend om bedrijven/ketens in moeilijkheden te laten klappen, maar niet alvorens ze de gehele (enorme) voorraden uit het bedrijf hadden gehaald. Dat was hun 'verdienmodel'.Alt F4 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 17:06:
Intertoys zit nu weer onder BlokkerHolding en staat (voorlopig) weer wat sterker. (maar: garantie tot aan de deur natuurlijk:)
[ Voor 3% gewijzigd door sverzijl op 17-09-2020 17:17 ]
En de games die je dan daar op speelt zijn ook vertraagd, Of hoe werkt dat?Kashika schreef op donderdag 17 september 2020 @ 16:53:
[...]
Nee ook daar is vertraging. Je beeld wordt gewoon iets vertraagd zodat je het niet merkt.
Want doe mij dat truukje dan ook maar op de PS5, ik merk het niet namelijk
Tof, dank je wel!nioz schreef op donderdag 17 september 2020 @ 16:34:
[...]
https://blog.playstation....-peripherals-accessories/
Hahaha, wtf, dit topic is compleet ontploft. Een run op de (schamele) pre-orders.
Presentatie viel mij wat tegen. Mijn pre-order, die al stond, ga ik annuleren. Te weinig games bij launch die naar mijn smaak zijn en stiekem heb ik liever een zwarte. Daar ga ik maar op wachten dan (of tot GT7 komt, whatever comes first).
Hoe dan ook, hopelijk kunnen er hier zoveel mogelijk mensen, die dat wel willen, genieten vanaf dag 1. Succes in de pre-order battles!
Ben erg benieuwd naar jullie ervaringen straks.
Presentatie viel mij wat tegen. Mijn pre-order, die al stond, ga ik annuleren. Te weinig games bij launch die naar mijn smaak zijn en stiekem heb ik liever een zwarte. Daar ga ik maar op wachten dan (of tot GT7 komt, whatever comes first).
Hoe dan ook, hopelijk kunnen er hier zoveel mogelijk mensen, die dat wel willen, genieten vanaf dag 1. Succes in de pre-order battles!
Mijn Amazon Duitsland pre-order staat ook op die leveringsdatum. Ga ermaar vanuit dat .nl en .de vanuit hetzelfde magazijn in Duitsland versturen.Silversin schreef op donderdag 17 september 2020 @ 17:09:
@SilversinBamSlam_ schreef op donderdag 17 september 2020 @ 17:23:
[...]
Mijn Amazon Duitsland pre-order staat ook op die leveringsdatum. Ga ermaar vanuit dat .nl en .de vanuit hetzelfde magazijn in Duitsland versturen.
Hier dus eerder
Bezorging:
donderdag, 19 november
Je verzendoptie:
Premium-verzending
Ik twijfelde ook wel vanwege het geringe aanbod van games bij launch. PS4 games heb ik echter ook niet gespeeld, dus daar kan ik me prima mee redden totdat er wat leukere exclusives etc uit komen. En heb de Xbox One X ook nog staan met een backlog.ralph075 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 17:22:
Hahaha, wtf, dit topic is compleet ontploft. Een run op de (schamele) pre-orders.
Volgens mij is de nieuwe Ratchet and Clank de eerste exclusive (die ik echt wil halen) die uitkomt.
Bij bepaalde games word het echt even denken voor welke console we de game halen. Nieuwe AC bv.
[ Voor 4% gewijzigd door Alwayshappyz op 17-09-2020 17:28 ]
Ik wacht ook op een zwart modelralph075 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 17:22:
sameppeterr schreef op donderdag 17 september 2020 @ 17:25:
[...]
@Silversin
Hier dus eerder
Bezorging:
donderdag, 19 november
Je verzendoptie:
Premium-verzending
Playstation 5
Ah duidelijk, ik heb standaard aangevinkt. Niet bij stil gestaan.ppeterr schreef op donderdag 17 september 2020 @ 17:25:
[...]
@Silversin
Hier dus eerder
Bezorging:
donderdag, 19 november
Je verzendoptie:
Premium-verzending
Ja ik dacht doe eens wildSilversin schreef op donderdag 17 september 2020 @ 17:27:
[...]
Ah duidelijk, ik heb standaard aangevinkt. Niet bij stil gestaan.
Naderhand lijkt het premium alleen voordeel te hebben in Oostenrijk en Duitsland zelf, althans wat ik zo lees.
Dus wellicht komt het hier ook later, of hopelijk voor jou eerder.
Ja en levering van Amazon.nl is echt drama op dit moment. Ze werken met DHL Parcel waarvan de track and trace voor geen meter werkt en de bezorgers het vaak 's avonds al mooi vinden en het bij een servicepunt dumpen voor de volgende dag. Hoop voor de bestellers dat Amazon.nl het tegen die tijd beter voor elkaar heeft.BamSlam_ schreef op donderdag 17 september 2020 @ 17:23:
[...]
Mijn Amazon Duitsland pre-order staat ook op die leveringsdatum. Ga ermaar vanuit dat .nl en .de vanuit hetzelfde magazijn in Duitsland versturen.
Bij mij ook. Mijn amazon.fr order zelfs op 25-26 november. Nu ik ook op amazon.nl kon pre-orderen ga ik de FR maar cancellen.Silversin schreef op donderdag 17 september 2020 @ 17:09:
DHLCyBeRSPiN schreef op donderdag 17 september 2020 @ 17:29:
[...]
Ja en levering van Amazon.nl is echt drama op dit moment. Ze werken met DHL Parcel waarvan de track and trace voor geen meter werkt en de bezorgers het vaak 's avonds al mooi vinden en het bij een servicepunt dumpen voor de volgende dag. Hoop voor de bestellers dat Amazon.nl het tegen die tijd beter voor elkaar heeft.
Leuke ervaringen mee
DHL Parcel != DHL.
DHL is prima, is vergelijkbaar met UPS. DHL Parcel zijn amateur-ZZPers die met eigen autootjes rondrijden.
lijkt me niet anders zouden ze ons daar toch niet extra voor laten betalenppeterr schreef op donderdag 17 september 2020 @ 17:29:
[...]
Ja ik dacht doe eens wild
Naderhand lijkt het premium alleen voordeel te hebben in Oostenrijk en Duitsland zelf, althans wat ik zo lees.
Dus wellicht komt het hier ook later, of hopelijk voor jou eerder.
Playstation 5
Ja ik ook. Gisteren nog een DHL levering. Ik ben 24/7 thuis nu, maar toch een briefje in de bus 'we hebben u gemist'. Geen bel gehoord. Auto stond niet voor de deur (vrouw weg), dus vermoed dat ze niet eens de moeite hebben genomen om aan te bellen.
Het was erg vroeg vanmorgen, 5u....voor de koffieStylze schreef op donderdag 17 september 2020 @ 17:33:
[...]
lijkt me niet anders zouden ze ons daar toch niet extra voor laten betalen
Voor mij 1 pot nat. Paar maanden geleden heeft een Nintendo Switch een week geduurd voordat het geleverd werd bij me. In de tussentijd paar keer op bezorgd gezet, terug naar sorteercentrum als status.CyBeRSPiN schreef op donderdag 17 september 2020 @ 17:32:
[...]
DHL Parcel != DHL.
DHL is prima, is vergelijkbaar met UPS. DHL Parcel zijn amateur-ZZPers die met eigen autootjes rondrijden.
Dat is ook mijn ervaring. Onlangs hebben ze een pakketje in het (gedeelde) portiek achtergelaten zonder aan te bellen. Ik was thuis. Ik moet er niet aan denken dat dat met een PS5 gebeurtsverzijl schreef op donderdag 17 september 2020 @ 17:34:
[...]
Ja ik ook. Gisteren nog een DHL levering. Ik ben 24/7 thuis nu, maar toch een briefje in de bus 'we hebben u gemist'. Geen bel gehoord. Auto stond niet voor de deur (vrouw weg), dus vermoed dat ze niet eens de moeite hebben genomen om aan te bellen.
Logisch, jij hebt voor premium-verzending gekozen en ik voor standaard-verzending.ppeterr schreef op donderdag 17 september 2020 @ 17:25:
@Silversin
Hier dus eerder
Bezorging:
donderdag, 19 november
Je verzendoptie:
Premium-verzending
Het kost euro 5.78 extra dat hield mij niet tegen.BamSlam_ schreef op donderdag 17 september 2020 @ 17:39:
[...]
Logisch, jij hebt voor premium-verzending gekozen en ik voor standaard-verzending.
Ah dat was idd niet toegestaan bij bol.com ik heb het op 2 verschillende accounts gedaan en geen annulering ontvangen.
Dat is voor mij niet herkenbaar. Bij mij in het dorp heb ik juist uitstekende ervaringen met DHL Parcel-bezorgers. En ik bestel afwisselend bij Amazon Duitsland en Nederland. Het hangt er helaas maar net vanaf hoe serieus "jouw" bezorger zijn of haar werk uitvoert.CyBeRSPiN schreef op donderdag 17 september 2020 @ 17:29:
Ja en levering van Amazon.nl is echt drama op dit moment. Ze werken met DHL Parcel waarvan de track and trace voor geen meter werkt en de bezorgers het vaak 's avonds al mooi vinden en het bij een servicepunt dumpen voor de volgende dag. Hoop voor de bestellers dat Amazon.nl het tegen die tijd beter voor elkaar heeft.
Hmm.. in de haast van bestellen voordat de voorraad op was heb ik daar niet op gelet. Maar aangezien de PS5 toch pas op Sinterklaasavond gaat worden uitgepakt maakt dat voor mij niet uit.ppeterr schreef op donderdag 17 september 2020 @ 17:41:
Het kost euro 5.78 extra dat hield mij niet tegen.
Ja geeft allemaal niet zo veel toch, hier wordt het ook een een sinter-kerst kado voor mijn tiener zoons. Maar denk dat de grootste puber hier (ikzelf) het al open en aangesloten heeft die zelfde dagBamSlam_ schreef op donderdag 17 september 2020 @ 17:42:
[...]
Hmm.. in de haast van bestellen voordat de voorraad op was heb ik daar niet op gelet. Maar aangezien de PS5 toch pas op Sinterklaasavond gaat worden uitgepakt maakt dat voor mij niet uit.
Dat lijkt me logisch. Je wilt er zeker van zijn dat ie ook echt werkt voordat je hem kado doetppeterr schreef op donderdag 17 september 2020 @ 17:45:
[...]
Ja geeft allemaal niet zo veel toch, hier wordt het ook een een sinter-kerst kado voor mijn tiener zoons. Maar denk dat de grootste puber hier (ikzelf) het al open en aangesloten heeft die zelfde dag
Hou op... ik probeer me in te houden om hem niet stiekem 's avonds laat uit te proberen voor het bezoek van de goede, heilige man!ppeterr schreef op donderdag 17 september 2020 @ 17:45:
Ja geeft allemaal niet zo veel toch, hier wordt het ook een een sinter-kerst kado voor mijn tiener zoons. Maar denk dat de grootste puber hier (ikzelf) het al open en aangesloten heeft die zelfde dag
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, we moeten wel zorgen dat de firmware up-to-date is als de kids hem uitpakken, hè!sverzijl schreef op donderdag 17 september 2020 @ 17:46:
Dat lijkt me logisch. Je wilt er zeker van zijn dat ie ook echt werkt voordat je hem kado doet
Zo zag ik als kleine jongen, door het trapgat. Mijn ouders met een racebaan spelenBamSlam_ schreef op donderdag 17 september 2020 @ 17:48:
[...]
Hou op... ik probeer me in te houden om hem niet stiekem 's avonds laat uit te proberen!![]()
![]()
![]()
Anyway we gaan off-topic
Als die prijzen worden betaald gooi ik mijne er ook op
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
[font size=16]
In dit topic geen statusupdates van je bestelling, daarvoor is [PS5] Pre-order, bestellingen en levertijden
[/font]
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
[font size=16]
In dit topic geen statusupdates van je bestelling, daarvoor is [PS5] Pre-order, bestellingen en levertijden
[/font]
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
:strip_exif()/f/image/MFfkoaFSeRapIJTJq5DSl3iU.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/h4D10zy5BOQslG156GFkbxc0.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Gtn1DCfu74Hta6yz3YI2PhyD.jpg?f=fotoalbum_large)