Hier idem. Maar dan bij Amazon NL en Amazon FR. Ga de digitale denk ik annuleren. 80 euro per spel is wel heel enthousiast. En heb nog geen enkel PS4 spel gespeeld, dus wel fijn om die goedkoop op disc aan te schaffen. Of zijn die in de PS store ook betaalbaar momenteel?Silversin schreef op donderdag 17 september 2020 @ 15:23:
[...]
Held
Heb nu een Disc versie bij Amazon en de DE bij bol.com staan. Genoeg tijd om na te denken welke ik van de 2 wil.
Opzich kun je een extra digital edition ook gewoon houden. Heb je een 2de controller en 2x zoveel opslag, extra SSD zal ook gauw 150-200 euro kosten. Een PS5 voor disk games en eentje voor de PS plus collectie.
Die fabrieken moeten nu toch ook overuren draaien, en tegen die tijd dat het 19 november is... heeft iedereen er een lijkt me?
Steam ID = Ackerfiets
Net nog besteld en er staat 'wordt 19 november bezorgd'
Wel via Ideal betaald omdat ik mijn CC niet bij me heb en ook niet uit mijn hoofd weet.
Nou ja betalen moet je uiteindelijk toch en rente krijg je toch niet meer......
Wel via Ideal betaald omdat ik mijn CC niet bij me heb en ook niet uit mijn hoofd weet.
Nou ja betalen moet je uiteindelijk toch en rente krijg je toch niet meer......
Ik heb vanochtend (8:33) alles besteld en gister demon's souls en allemaal staan ze op gereserveerd. Zit vast wel goed.
[ Voor 3% gewijzigd door JSchut op 17-09-2020 15:41 ]
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Waar zie je dat? In mijn bevestigingsmail zie ik het niet staan...Poulske schreef op donderdag 17 september 2020 @ 15:39:
Net om 15:10 besteld en ik zie ook een datum, 19-11.
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
Verwijderd
Klik eens op bestelling annulerenitsoutthere schreef op donderdag 17 september 2020 @ 15:41:
[Afbeelding]
Zo staat het er bij mij, net om 15:17 besteld
Op de site van bol.com zelf, bij Bestellingen onder je account.kw_nl schreef op donderdag 17 september 2020 @ 15:41:
[...]
Waar zie je dat? In mijn bevestigingsmail zie ik het niet staan...
De gene die nu op bestelling annuleren drukt en achteraan aansluit, krijgt een duimpje omhoog. Niet allemaal tegelijk
Als je Playstation+-abonnement neemt, krijg je er een hoop gratis PS4-klassiekers bij. Er zijn ook continu sales op de PS-store.Alwayshappyz schreef op donderdag 17 september 2020 @ 15:40:
[...]
Hier idem. Maar dan bij Amazon NL en Amazon FR. Ga de digitale denk ik annuleren. 80 euro per spel is wel heel enthousiast. En heb nog geen enkel PS4 spel gespeeld, dus wel fijn om die goedkoop op disc aan te schaffen. Of zijn die in de PS store ook betaalbaar momenteel?
Voor diegenen die rond 13.00 bij de MediaMarkt een pre-order hebben geplaatst:
Kregen jullie pas 10 minuten later een bevestigingsmail?
Ik kreeg eerst een mail met onderwerp: 'Bedankt voor je bestelling met bestelnummer xxxx'. Pas 10 minuten later kreeg ik de mail met onderwerp: 'Jouw bestelbevestiging'
Ik kreeg eerst een mail met onderwerp: 'Bedankt voor je bestelling met bestelnummer xxxx'. Pas 10 minuten later kreeg ik de mail met onderwerp: 'Jouw bestelbevestiging'
Bol.com op twitter iover de oudere bestellingen zonder leverdatum:
"Excuses voor het geven van de verkeerde informatie. Het belangrijkste is dat je een bevestiging hebt ontvangen, want je kunt er dan vanuit gaan dat je een PS5 ontvangt. Je hoeft je geen zorgen te maken dat er nog geen bezorgdatum bij staat."
"Excuses voor het geven van de verkeerde informatie. Het belangrijkste is dat je een bevestiging hebt ontvangen, want je kunt er dan vanuit gaan dat je een PS5 ontvangt. Je hoeft je geen zorgen te maken dat er nog geen bezorgdatum bij staat."
Hier net zo 8:41 besteld en er staat gereserveerd, komt goed, maar begon wel even te zweten.
[ Voor 68% gewijzigd door DoubleDutch op 17-09-2020 15:58 ]
Intertoys morgen ochtend de pre orders tijdstip onbekend
Mensen die net bij bol.com hebben besteld hebben echt geluk. Iedereen zit bij de eerste pre-order nog 
http://twitter.com/bol_com/status/1306587328912044032
Misschien even je bestelnummer en info censurerenDoubleDutch schreef op donderdag 17 september 2020 @ 15:44:
Hier net zo 8:41 besteld en er staat gereserveerd, komt goed, maar begon wel even te zweten.
EnterToets schreef op donderdag 17 september 2020 @ 15:45:
Mensen die net bij bol.com hebben besteld hebben echt geluk. Iedereen zit bij de eerste pre-order nog
-
@DoubleDutch Haha. Denk ook dat we beter niet meer op die pagina moeten komen. Straks drukken we echt per ongeluk annuleren en dan is ie niet meer gereserveerd
Ik denk dat je na de knop 'annuleren' ook nog een bevestiging moet geven hoor.. Probeer maarlaugh schreef op donderdag 17 september 2020 @ 15:47:
@DoubleDutch Haha. Denk ook dat we beter niet meer op die pagina moeten komen. Straks drukken we echt per ongeluk annuleren en dan is ie niet meer gereserveerd
Bij mij ook ja.VirinR schreef op donderdag 17 september 2020 @ 15:43:
Goedemiddag. Met @DoubleDutch .Caayn schreef op donderdag 17 september 2020 @ 15:46:
[...]
Misschien even je bestelnummer en info censureren
Ik heb vanochtend een bestelling geplaatst, maar mijn adresgegevens kloppen niet
-
Even in de livechat van bol.com vragen of ze mijn bestellingen willen annulerenDoubleDutch schreef op donderdag 17 september 2020 @ 15:44:
Wat postcode als check ? Ja hoor dat is 8**3 ** in R****
Pas toch eens op met dit soort dingen mensen!
[ Voor 22% gewijzigd door BM op 17-09-2020 18:02 ]
Maakt niet uit. bol.com werkt toch niet mee aan adreswijzigingen.Caayn schreef op donderdag 17 september 2020 @ 15:46:
[...]
Misschien even je bestelnummer en info censureren
Je krijgt dan als antwoord, annuleer en bestel maar opnieuw.
[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]
Rond 13:01 / 02 besteld, kreeg een 'bedankt voor je bestelling' om 13:03 en een bestelbevestiging om 13:06.VirinR schreef op donderdag 17 september 2020 @ 15:43:
Zal wel goed zitten. Zo lang je de bestelbevestiging hebt. Zou me niet teveel zorgen maken, haha
laugh schreef op donderdag 17 september 2020 @ 15:47:
:fill(white):strip_exif()/f/image/o0fJADqqqLGYzRA2WA1MKjHe.png?f=user_large)
oh ok.. :-/
Ja, het liefst heb ik ze gewoon op mijn account, of op disc, zonder dat ik verplicht een abbo nodig heb. Zelfde reden waarom ik ook nog steeds films e.d. op blu-ray haal, of koop in bv de Apple store. Voelt net wat meer als je eigen eigendom ipv dat je het weer verliest als je je abbo stop zet. Klinkt misschien ouderwetsymmv schreef op donderdag 17 september 2020 @ 15:43:
[...]
Als je Playstation+-abonnement neemt, krijg je er een hoop gratis PS4-klassiekers bij. Er zijn ook continu sales op de PS-store.
Klopt. 13.02 is bedrag afgeschreven, ook direct mail. Om 13.14 nogmaals mail met de bevestiging.VirinR schreef op donderdag 17 september 2020 @ 15:43:
Fingers crossed dan maar, eerdere ervaringen met MM waren blijkbaar niet zo best. En nu krabbelen ze op Twitter al terug met 'op chronologische volgorde'. Blijkbaar de boel opengezet zonder de exacte aantallen te weten en snel weer dichtgegooid toen het wel heel hard ging.
[ Voor 21% gewijzigd door CyBeRSPiN op 17-09-2020 15:50 ]
Anderhalf uur later heb ik toch een pre order bij bol.com geplaatst... Sorry mensen.Poulske schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:45:
Ik loop 19 november gewoon de plaatselijke Intertoys en eventueel Media Markt binnen, is ie er heb ik geluk. En anders pech, dan wacht ik wel een paar maanden.
De launch games zijn toch nog niet echt om over naar huis te schrijven.
Iemand heeft de 'Inspecteren' knop gevonden.
ALT-F4
Op bol komen nú incidenteel ps5’s vrij? Vriend van mij kon hem net bestellen.
De "groepsdruk" hier haalt iedereen over om toch wel vandaag die bestellingen te plaatsenPoulske schreef op donderdag 17 september 2020 @ 15:50:
[...]
Anderhalf uur later heb ik toch een pre order bij bol.com geplaatst... Sorry mensen.
ik denk dat f5 buttons ook uitverkocht raken deze week
Ik hou stiekem wel van dit soort tijden hoor.. de excitement, frustratie en gelukzalige momenten als het plastic van de verpakking wordt getrokken.
Over een paar maanden krijgen we screenshots van POSTNL apps die zegt "Bezorger Onderweg" en dat dan je pakket bij de buren bezorgd zou zijn maar de buren weten van niks.
Of dat het via DPD wordt verstuurd met de meldingen Onderweg naar Amsterdam -> Onderweg naar Maastricht -> Onderweg naar Ostrava (CZ) -> Onderweg naar Amsterdam -> Onbekende vertraging door waterschade -> de bezorger is onderweg
En iedereen in de STRESSSS Loving it!!
Over een paar maanden krijgen we screenshots van POSTNL apps die zegt "Bezorger Onderweg" en dat dan je pakket bij de buren bezorgd zou zijn maar de buren weten van niks.
Of dat het via DPD wordt verstuurd met de meldingen Onderweg naar Amsterdam -> Onderweg naar Maastricht -> Onderweg naar Ostrava (CZ) -> Onderweg naar Amsterdam -> Onbekende vertraging door waterschade -> de bezorger is onderweg
Zijn er nog die op 19 november een dagje verlof nemen ? Ik in elk geval... kan ik een hele dag wat backlog wegwerken op mijn PS4.
Heb uit zeer betrouwbare bron vernomen dat ie bij Intertoys morgenochtend online komt...
Op je PS4?Twixie schreef op donderdag 17 september 2020 @ 15:55:
Zijn er nog die op 19 november een dagje verlof nemen ? Ik in elk geval... kan ik een hele dag wat backlog wegwerken op mijn PS4.
Ik ook... In de mail die ik net kreeg van Intertoys..Luuk_Luchtloper schreef op donderdag 17 september 2020 @ 15:56:
Heb uit zeer betrouwbare bron vernomen dat ie bij Intertoys morgenochtend online komt...
[ Voor 33% gewijzigd door Edd op 17-09-2020 15:56 ]
-
Heb toevallig vanaf 21 november een weekje vakantie gepland dus dat komt mooi uit.Twixie schreef op donderdag 17 september 2020 @ 15:55:
Ik in ieder geval niet... Laat het op kantoor afleverenTwixie schreef op donderdag 17 september 2020 @ 15:55:
Taru tossing moet een olympische sport worden
Ik had al 3 weken verlof genomen rond die tijd, maar niet specifiek voor de PlayStation 5. Zit namelijk uit te kijken naar Assassins Creed en Cyberpunk, maar zal ze waarschijnlijk gewoon op de PC spelen.Twixie schreef op donderdag 17 september 2020 @ 15:55:
Niet alleen dat maar ik rol de rode loper uit voor de pakketbezorger!Twixie schreef op donderdag 17 september 2020 @ 15:55:
LOL, met levering van mijn PS4-pro ook gedoe gehad. Geen bericht dat bezorger onderweg was, terwijl deze al was afgleverd op pakketpunt. Ik hele dag wachten op bericht terwijl ik al had kunnen gamenAlcmaria schreef op donderdag 17 september 2020 @ 15:55:
Ik hou stiekem wel van dit soort tijden hoor.. de excitement, frustratie en gelukzalige momenten als het plastic van de verpakking wordt getrokken.
Stadia / PSN : whenheco
Ja, mijn grapje is niet goed overgekomen. Heb dus geen pre-order geplaatst. Was het ook niet van plan, maar als ik zie hoe snel het gaat, is de kans dat ik op 19/11 (of de weken erna) toch nog een PS5 heb, zo goed als onbestaande
Morgen ochtend Intertoys pre order!
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
Haha.Twixie schreef op donderdag 17 september 2020 @ 15:55:
Zat zelf aan de 20e of 23e te denken. Weet ik zeker dat de PS5 ook echt bezorgd is, speel ik daar die backlog wel op weg
Is er ook een tijdstip vermeld?RawChild schreef op donderdag 17 september 2020 @ 15:58:
Heb zelf geen mail ontvangen helaas..
Waar heb je die info vandaan?RawChild schreef op donderdag 17 september 2020 @ 15:58:
Vind ik iets spannender om daar 500 euro vooruit te betalen...RawChild schreef op donderdag 17 september 2020 @ 15:58:
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Ah, ik wist niet dat die er nu ook al uitging...Edd schreef op donderdag 17 september 2020 @ 15:56:
[...]
Ik ook... In de mail die ik net kreeg van Intertoys..
In de ochtend staat er in de mail.ElMayo schreef op donderdag 17 september 2020 @ 15:59:
[...]
Is er ook een tijdstip vermeld?
Jaren terug daar de Switch pre-ordered, is prima verlopen toen!zwembroek schreef op donderdag 17 september 2020 @ 15:59:
[...]
Vind ik iets spannender om daar 500 euro vooruit te betalen...
Ik denk dat hij doelt op de financiële situatie van IntertoysCyBeRSPiN schreef op donderdag 17 september 2020 @ 15:59:
[...]
Jaren terug daar de Switch pre-ordered, is prima verlopen toen!
Jaren terug waren de fysieke winkels nog niet failliet ....CyBeRSPiN schreef op donderdag 17 september 2020 @ 15:59:
[...]
Jaren terug daar de Switch pre-ordered, is prima verlopen toen!
Ach so, auf das Fahrräd.zwembroek schreef op donderdag 17 september 2020 @ 16:00:
[...]
Jaren terug waren de fysieke winkels nog niet failliet ....
Intertoys zal door de financiers in ieder geval tot Sinterklaas in leven worden gehouden, verwacht ik.ElMayo schreef op donderdag 17 september 2020 @ 16:00:
[...]
Ik denk dat hij doelt op de financiële situatie van Intertoys
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
[ Voor 5% gewijzigd door Geronimous op 17-09-2020 23:59 . Reden: plaatje geresized ]
Nee, ze doen een Mediamarkt'tje. Hou de site in de gaten..ElMayo schreef op donderdag 17 september 2020 @ 15:59:
[...]
Is er ook een tijdstip vermeld?
Dus het beste is waarschijnlijk om dit topic te volgen
-
Ik ga maar redbulls inslaan en vanaf 00:00 constant refreshenEdd schreef op donderdag 17 september 2020 @ 16:02:
[...]
Nee, ze doen een Mediamarkt'tje. Hou de site in de gaten..
Dus het beste is waarschijnlijk om dit topic te volgen
Ik zie dat je achteraf kan betalen bij intertoys. Hopelijk ook met de PS5.ymmv schreef op donderdag 17 september 2020 @ 16:02:
[...]
Intertoys zal door de financiers in ieder geval tot Sinterklaas in leven worden gehouden, verwacht ik.
Ga er maar vanuit dat je niet achteraf kan betalen. Zeker met een pre-orderKiller61 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 16:04:
[...]
Ik zie dat je achteraf kan betalen bij intertoys. Hopelijk ook met de PS5.
Meestal met pre orders niet..... helaasKiller61 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 16:04:
[...]
Ik zie dat je achteraf kan betalen bij intertoys. Hopelijk ook met de PS5.
PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+
Wow, als ik dit allemaal lees hier heb ik echt geluk gehad.
Ik was Media Markt (BE), Dreamland, Fnac en zelfs de officiele PS site in de gaten aan het houden, maar was bol.com totaal vergeten!
Maar goed dat ik deze morgen op Twitter het bericht zag van gamer.nl waar je een pagina vond waar je allemaal kon pre-orderen. Anders had ik het sowieso gemist van bol.com!
Ik weet ook niet meer of ik me bij bol.com voor pre-order info had aangemeld, ik ga er vanuit van wel, maar dan heb ik ze niet gehad... Van dreamland wel al mail gehad dat het morgen start online.
Ben ik ieder geval zeer blij dat ik hem met release kan hebben!
Ik hoop echt waar dat iedereen hier ze snel in handen heeft!
Ik was Media Markt (BE), Dreamland, Fnac en zelfs de officiele PS site in de gaten aan het houden, maar was bol.com totaal vergeten!
Maar goed dat ik deze morgen op Twitter het bericht zag van gamer.nl waar je een pagina vond waar je allemaal kon pre-orderen. Anders had ik het sowieso gemist van bol.com!
Ik weet ook niet meer of ik me bij bol.com voor pre-order info had aangemeld, ik ga er vanuit van wel, maar dan heb ik ze niet gehad... Van dreamland wel al mail gehad dat het morgen start online.
Ben ik ieder geval zeer blij dat ik hem met release kan hebben!
Ik hoop echt waar dat iedereen hier ze snel in handen heeft!
K.W.
Ik zou bij de Intertoys in onze nieuwe realiteit ALTIJD met CreditCard betalen vanwege de aflevergarantie.. Met iDeal kan je zo maar je centjes kwijt zijn.
Waar dan?pineapple23 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 11:48:
[...]
Ik ben beetje op het verkeerde been gezet door deze post.
nieuws: Sony houdt een PlayStation 5-presentatie op woensdag 16 september
Ik dacht dat ie wel was aangekondigd.
Scherp!Alcmaria schreef op donderdag 17 september 2020 @ 16:05:
Ik zou bij de Intertoys in onze nieuwe realiteit ALTIJD met CreditCard betalen vanwege de aflevergarantie.. Met iDeal kan je zo maar je centjes kwijt zijn.
Bij een PS5 game heb je in ieder geval wel de optie voor achteraf betalen.ElMayo schreef op donderdag 17 september 2020 @ 16:04:
[...]
Ga er maar vanuit dat je niet achteraf kan betalen. Zeker met een pre-order
PS4 bij bol kon het nog welsten123 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 16:04:
[...]
Meestal met pre orders niet..... helaas
Ik zie dat hij bij nedgame nog te bestellen is, heb nooit iets gekocht via die site, weet niet of anderen ervaring hebben ermee?
Nedgame is 2de lichting. Niet voor de release
maar niet voor levering 19-11Oguzhan58 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 16:09:
Ik zie dat hij bij nedgame nog te bestellen is, heb nooit iets gekocht via die site, weet niet of anderen ervaring hebben ermee?
Levering begin 2021 staat er bij.Oguzhan58 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 16:09:
Edit: 5 reacties in 10 seconden tijd.
[ Voor 7% gewijzigd door swoutr op 17-09-2020 16:11 ]
Levering in 2021.Oguzhan58 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 16:09:
Ahh, goed om te weten.Disker schreef op donderdag 17 september 2020 @ 16:10:
Nedgame is 2de lichting. Niet voor de release
Nedgame is wat mij betreft een betrouwbare partij, maar hun reserveringen nu staan voor Q1 2021, ze hebben de reserveringen voor launchday al een tijdje geleden gesloten.Oguzhan58 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 16:09:
Wel is een PS4 controller en GoW vandaan gehaald, dat was voor de rest prima.Oguzhan58 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 16:09:
Dat kan maar ze schrijven er ook gelijk bij dat levering pas in 2021 is. Volgens mij staat er zelfs in maart pas.Oguzhan58 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 16:09:
Stressvol dagje, drie PlayStation 5's kunnen bemachtigen en twee RTX 3080's kunnen bemachtigen. Ik ga denk ik op de RTX 3080 gamen tot de PlayStation 5 uitkomt. Gewend raken aan de mooiste graphics doe ik waarschijnlijk niet met een Intel Core i5 en een wat oudere Intel Core i7, maar ik ga geen nieuwe PC kopen. Een console is gewoon veel relaxter.
[ Voor 11% gewijzigd door Jumpman op 17-09-2020 16:15 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Zeg, doe mij jouw salaris maarJumpman schreef op donderdag 17 september 2020 @ 16:14:
Stressvol dagje, drie PlayStation 5's kunnen bemachtigen en twee RTX 3080's kunnen bemachtigen. Ik ga denk ik op de RTX 3080 gamen tot de PlayStation 5 uitkomt. Gewend raken aan de moioiste graphics doe ik waarschijnlijk niet met een Intel Core i5 en een wat oudere Intel Core i7.
https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben
Hyped hoor voor deze game ! Enige game tot nu toe die ik er echt next gen uit vind zien samen met ratchet and clanknioz schreef op donderdag 17 september 2020 @ 16:14:
Even wat anders, maar elke keer dat ik wat van Godfall zie lijkt het er beter uit te zien
[YouTube: Godfall - Combat Trailer | PS5]
[ Voor 11% gewijzigd door Stylze op 17-09-2020 16:17 ]
Playstation 5
Wat ga je met 3 Ps5's doen?Jumpman schreef op donderdag 17 september 2020 @ 16:14:
Stressvol dagje, drie PlayStation 5's kunnen bemachtigen en twee RTX 3080's kunnen bemachtigen. Ik ga denk ik op de RTX 3080 gamen tot de PlayStation 5 uitkomt. Gewend raken aan de mooiste graphics doe ik waarschijnlijk niet met een Intel Core i5 en een wat oudere Intel Core i7, maar ik ga geen nieuwe PC kopen. Een console is gewoon veel relaxter.
Zit er wel aan te denken, maar zal je zien dat die bezorger om 20:00 uur aan de deur staat. Dus waarschijnlijk gewoon lekker 's avonds gamen en kijken of ik in het weekend nog wat uurtjes kan pakken.Twixie schreef op donderdag 17 september 2020 @ 15:55:
- 1 voor de even dagen
- 1 voor de oneven dagen
- 1 voor de feestdagen
https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben
@ilfamo hou marktplaats in de gaten,je kan er helaas niks aan doen.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
daar liggen 7 Nintendo Switch's
Dat bedoel ik maar, mag hopen dat ie verlies maakt.Amaze86 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 16:17:
@ilfamo hou marktplaats in de gaten,je kan er helaas niks aan doen.
remote play op je 6 iPhones.
Ik ben bang dat je na uitpakken meteen 50GB aan updates en patches mag downloaden dus sowieso de eerste dag niet kan gamen.Erapaz schreef op donderdag 17 september 2020 @ 16:17:
[...]
Zit er wel aan te denken, maar zal je zien dat die bezorger om 20:00 uur aan de deur staat. Dus waarschijnlijk gewoon lekker 's avonds gamen en kijken of ik in het weekend nog wat uurtjes kan pakken.
Reken er maar niet op,zijn altijd gekke die er veel voor betalen.ilfamo schreef op donderdag 17 september 2020 @ 16:18:
[...]
Dat bedoel ik maar, mag hopen dat ie verlies maakt.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
@T7D_Sneezy Ook dat nog ja, heb mijn internet verbinding maar geüpgraded, als Sony dat nou ook doet 
Best case een OS patch en een gamepatch en dan aan de slag.
Best case een OS patch en een gamepatch en dan aan de slag.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
[font size=16]
In dit topic geen statusupdates van je bestelling, daarvoor is [PS5] Pre-order, bestellingen en levertijden
[/font]
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
[font size=16]
In dit topic geen statusupdates van je bestelling, daarvoor is [PS5] Pre-order, bestellingen en levertijden
[/font]
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
:strip_exif()/f/image/1TViWG2Wd7C5yxww1x6pSowe.jpg?f=fotoalbum_large)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/jtZUjlXVdqz4YxAJ02mSmDlz.gif?f=user_large)