Inderdaad hulde en gebak verdiend!!nielsfields schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:19:
[...]
Hartelijk dank hiervoorBesteld en zojuist bevestigd
🤩👍
Inderdaad hulde en gebak verdiend!!nielsfields schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:19:
[...]
Hartelijk dank hiervoorBesteld en zojuist bevestigd
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
In Australië gaan ze er al van uit dat de tweede batch pas Q1 2021 komtCyBeRSPiN schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:22:
[...]
Veiling doen, ieder doet een bod boven de 499. Hoeveel vind je het extra waard om de 19e al te spelen ipv de 25e.
Dan op volgorde van hoogste bod uitleveren
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
Zelf op 9 oktober halverwege de ochtend de vriendin op pad gestuurd om er eentje te reserveren. GM Assen ging dicht, dus samengevoegd met Groningen. Sta daar op plek 15 is mij verteld. Hopelijk z.s.m. gebeld door ze om pre-order door te spreken. Verwacht dat ik er aardig goed bij zit qua kansen, maar je weet het nooit zekerDiazoni schreef op donderdag 17 september 2020 @ 12:57:
Onze pre order stamt van 10 oktober 2019... (opening was 9 oktober) maar nog steeds stond ik niet op 1 🤣🤣🤣 maar verwacht wel er 1 te kunnen bemachtigen bij release.
Zit met smart te wachten op duidelijkheid over release packages, zou graag z’n ultimate player bundle weer nemen met 2 controllers en een camera net zoals bij de ps4 release. Maar nog steeds afwachten wat er komt.
Ja als iedereen er 3 koopt, 19 november valt de helft weer vrij..Tom schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:23:
Het is wel gekkenwerk hoor, hoe snel het gaat! Elke grote webshop binnen een paar minuten uitverkocht.
PS4 launch kennende gaat dit zelfs maanden na de release gewoon door met reserveringen. En zou er zelfs minder beschikbaar zijn vanuit Sony.Tom schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:23:
Het is wel gekkenwerk hoor, hoe snel het gaat! Elke grote webshop binnen een paar minuten uitverkocht.
Set your goals high, and don't stop till you get there.
Hoe zie je dat voor je dan? Ik vind het nog behoorlijk goed gaan. Er is gewoon veel meer vraag dan aanbod. Met tickets voor evenementen is het precies hetzelfde, degenen die de sites en nieuws in de gaten houden worden beloond met een preorder. Verder zijn er geen problemen met websites die het niet doen. Dus ik vind het prima zo. Had je opgelet, dan had je gewoon bij Bol en MM kunnen bestellen. Had je het echt graag gewild dan had je eerder al naar de Game mania gekund.Santiago2019 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:19:
Toch is het allemaal zo kut geregeld. Zijn er geen efficiëntere manieren om pre-orders te organiseren?
Groningen
Geen idee, ik hoop bij verzending.Stylze schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:17:
[...]
Ja gaan ze dit nog wel doen deze week? of pas bij verzending?
Dat zal zo’n vaart niet lopen want de belangrijkste zaken zitten gewoon in die console.Dalim schreef op donderdag 17 september 2020 @ 12:57:
[...]
Alleen zijn ze niet echt vergelijkbaar. Je kan op elk moment of met elke game ervoor kiezen om het puur next-gen te maken. Die keus heb je met de XSS niet, het zal door elke game vanaf het begin tot einde van de generatie ondersteund moeten worden.
Daarmee wil ik niet zeggen dat ik het Techradar eens ben of dat ik ze niet 'biased' vind. Echter zijn het wel 2 verschillende situaties
Naast inschrijven na een deadline, of verkopen na een deadline totdat het op is, weet ik niet echt...Santiago2019 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:19:
Toch is het allemaal zo kut geregeld. Zijn er geen efficiëntere manieren om pre-orders te organiseren?
XBL: Chaoz BamBam | PSN: Chaoz-BamBam
Set your goals high, and don't stop till you get there.
19-11Koning-Admiraal schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:26:
Wanneer komt Coolblue.nl online?
1 dag voor release.Koning-Admiraal schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:26:
18-11Koning-Admiraal schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:26:
niet:Koning-Admiraal schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:26:
als het goed is werken online en winkel met eigen voorraad,CyBeRSPiN schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:26:
Bij MM is wel een risico dat ze ofwel de webshop ofwel lokale bestellers voorrang gaan geven. Beide tevreden houden gaat niet. Zeker niet als ze nu nog pre-orders in de winkels blijven aannemen.
Ik heb allemaal losse bestellingen bij bol.com.TheDukemaster schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:24:
Zie trouwens dat de charging station bij mediamarkt 40 euro is en bij bol.com 30 euro. Nu de PS5 bij MM kunnen pre orderen en de accessoires bij bol.com besteld. Je weet maar nooit, straks is er iets niet leverbaar en wordt de hele bestelling vertraagt.
[ Voor 15% gewijzigd door JSchut op 17-09-2020 13:31 ]
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Dat gerucht heeft Sony al ontkracht. Er zijn meer PS5 consoles bij launch beschikbaar dan bij de PS4.Koning-Admiraal schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:24:
[...]
En zou er zelfs minder beschikbaar zijn vanuit Sony.
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Thx, net besteld. Voorlopig wel nog even wachten op bevestiging …NotSoSteady schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:22:
Bij Fun is de DE nog te bestellen. Leveren in Nederland en België.
https://www.fun.be/shop/?...15_&r=%2Fps5-console.html
[ Voor 6% gewijzigd door maarten08 op 17-09-2020 13:32 ]
Ja om 13:07 al ongeveerRaikkonen_WC schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:31:
Te laat blijkbaar voor Mediamarkt, is alweer uitverkocht...
Verwijderd
Idem + wordt bezorgd zodra er voorraad is, we gaan het zien..CyBeRSPiN schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:29:
In mn MM besteloverzicht staat 18 november thuisbezorgd
In mail bevestiging wel 19 november.
Nog sneller dan bol :-)
Volgens mij gaan ze wel preorders doen, maar 1 dag van tevoren, op 18-11 dus.Carn82 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:26:
[...]
niet:
Geen pre-order Door de grote vraag en de kleine voorraad, gaat de PlayStation 5 niet op pre-order. Wanneer de release op 19 november plaatsvindt, zal de PS5 beschikbaar zijn.
Hey, we snappen helemaal dat je er alles aan wilt doen om de PS5 in je bezit te krijgen. Helaas kunnen wij er niet voor zorgen dat jij gegarandeerd een PS5 kunt bestellen. We adviseren je op 18 november gelijk klaar te zitten om de bestelling te plaatsen!
— Coolblue (@Coolblue_NL) 17 september 2020
dutchgio schreef op donderdag 17 september 2020 @ 12:57:
Mediamarkt gaat om 13:00 live, zojuist in de mail.
Het lijkt me ook zeer onwaarschijnlijk dat ze het niet gaan leveren. De betalingen hebben al plaatsgevonden of gereserveerd bij CC. Lijkt me een administratief rompslomp om te annuleren en terug te boeken. Het is ook inmiddels uitverkocht. Ik denk dat ze dan ook wel een indicatie hebben van de eventuele online voorraad.Gusev schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:30:
Ik heb in een ver verleden van een MM filiaal begrepen dat de webshop en de winkels echt aparte winkels (BVs) zijn met aparte voorraden. Dat zou nog een positief punt kunnen zijn.
Oh dat was dan wel de DE versie. De BR versie was iets langer beschikbaar. Blijkbaar meer mensen die DE versie bestelden (of lagere voorraad.. we zullen het nooit wetenRaikkonen_WC schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:33:
[...]
Nog sneller dan bol :-)
Ga je echt net even 5 min naar de wc....
Exact om 13u kunnen afrekenen net.dutchgio schreef op donderdag 17 september 2020 @ 12:57:
Mediamarkt gaat om 13:00 live, zojuist in de mail.
PSN: TheKrish
Ik ben ook benieuwd.bram1984 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:34:
Ik ben toch wel heel benieuwd of Media Markt geen enorme hoop stront over zich heen gaat krijgen. Ze nemen al maanden pre-orders aan en nu ook nog alles op de site erbij. Ik heb het idee dat er mensen teleurgesteld gaan worden
PSN: TheKrish
Zoals verwacht dus, tweede batch Q1 2021Krishhh schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:40:
Bij Nedgame staat
Let op! Deze levering staat los van de reeds aanbetaalde pre-orders welke eerder op onze website hebben gestaan. Deze levering wordt uitgeleverd met verwachting begin 2021.
Wat een held ben je, dank u!!Krishhh schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:39:
Digital Nog te bestellen op https://www.amazon.nl/gp/...itle_o00_s00?ie=UTF8&th=1
Thanks. Die maar even op de kop getikt.Krishhh schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:39:
Digital Nog te bestellen op https://www.amazon.nl/gp/...itle_o00_s00?ie=UTF8&th=1
/f/image/6mPLu0054C27eY41s5n9APhP.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 44% gewijzigd door Don Quijote op 17-09-2020 13:43 ]
Thanks! Got it.Krishhh schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:39:
To dare is to do
Een winkel heeft een limiet wat afhangt van hun voorraad. Dat is logisch.MoldyInko schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:41:
[...]
En zie hier ook gelijk het probleem waarom winkels per persoon limiet er aan hangen. Juist vanwege meerdere vrienden of de extra zekerheid die men zoekt om op launch day te kunnen spelen. Het is gewoon een vervelend fenomeen en dan is het logisch dat winkels steeds meer eisen gaan stellen.
Begrijp mij niet verkeerd een pre-order plaatsen is prima maar ik geloof niet dat mensen lang hoeven te wachten. Wat voor de een lang is voor mij niet lang. Een week of twee of vier overleven mensen toch ook wel...
Gracias/Merci. Toch weer iets sneller dan via Amazon FR/ESKrishhh schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:39:
Amazon geeft wel vaker ruime tijden aan qua bezorging, vaak gehad dat ze zeggen 3 dagen nodig te hebben en het er de volgende dag gewoon is.gex schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:43:
Bij Amazon.nl niet op de dag zelf geleverd?
Verwachte bezorgdatum:
zondag 22 november -
maandag 23 november
Dat is koffiedik kijken denk ik... Denk dat sony zelf nog geeneens weet hoe goed de productie in de komende maanden gaat zijn.RBH schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:44:
Hierboven lees ik tweede batch PS5's pas in Q1 2021? Als dat waar is.. had ik dan toch maar een pre-order geplaatst..
Met z'n allen gewoon op de 18de 24 uur lang Coolblue refreshen.RBH schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:44:
Hierboven lees ik tweede batch PS5's pas in Q1 2021? Als dat waar is.. had ik dan toch maar een pre-order geplaatst..
Klopt, bij mijn Amazon pre-order staat het volgende:gex schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:43:
Bij Amazon.nl niet op de dag zelf geleverd?
Verwachte bezorgdatum:
zondag 22 november -
maandag 23 november
Dus waarschijnlijk wordt het pas op 19 november verstuurd waarna het op 22 of 23 november binnenkomtVrijgiftedatum levering: donderdag 19 november 2020
Alweer uitverkocht, wauw wat gaat het hard.Krishhh schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:39:
Mee eens. PS4 krijgt echter kuren en oververhittings verschijnselen en ben benieuwd naar 4K op mijn OLED TV. Vandaar dat ik dit keer op tijd wil zijn voor de release. Benieuwd of op tijd wordt geleverd wel, maar wij gaan het zien.Poulske schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:45:
Ik loop 19 november gewoon de plaatselijke Intertoys en eventueel Media Markt binnen, is ie er heb ik geluk. En anders pech, dan wacht ik wel een paar maanden.
De launch games zijn toch nog niet echt om over naar huis te schrijven.
Vaag, ik was voor een vriend aan het checken die bij MM achter het net gevist had, maar ook toen de status nog niet op 'Momenteel niet verkrijgbaar' stond kon ik niet bestellen. Een melding in de trant van 'kan niet bezorgd worden naar jouw adres'. Ik woon in UtrechtKrishhh schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:39:
Same here. Vanochtend ook meteen een account aangemaakt met adres enzo. Ik kon hem zo betalen en wordt hopelijk de 19 in mijn schoentje bezorgt door Sinterklaaskaanmijo schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:48:
Vanochtend al bij MM in m'n winkelwagentje gehengeld en toevallig tijdens m'n lunchpauze even die pagina ververst. Toen zag ik dat je al kon bestellen en maar gelijk gedaan, op release binnen!
Hier ook, gebeurt normaal nooit. Ziggo?spijkerhoofd schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:41:
Mijn internet viel net uit, ben ik blij dat het niet gebeurde tijdens het bestellen
Die van ons bij GM Eindhoven maar daar vertellen ze je niet op welke plaats je staat... beetje vaag als je het mij vraagt... maar heb ook goede hoop en anders word het bol of MMPRoCx schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:24:
[...]
Zelf op 9 oktober halverwege de ochtend de vriendin op pad gestuurd om er eentje te reserveren. GM Assen ging dicht, dus samengevoegd met Groningen. Sta daar op plek 15 is mij verteld. Hopelijk z.s.m. gebeld door ze om pre-order door te spreken. Verwacht dat ik er aardig goed bij zit qua kansen, maar je weet het nooit zeker
Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch
Weet niet of je het van de switch hebt meegekregen, een jaren oude console werd een paar maanden geleden ook voor +200 euro verkocht.Cloud_VII schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:53:
[...]
Toen ik mijn PS4 had 7 jaar terug heb ik die ook verkocht, toen voor 75 euro meer, ja ik weet het, scalping. Maar ik vondt de games toen nog niet echt interessant en kon t extra geld toen wel gebruiken. Zijn er echt mensen die 200 euro meer gaan betalen voor iets wat ze later voor normale prijs kunnen krijgen?
Dat toon je daar niet mee aan, het enige wat je er mee aantoont is de dubbele agenda van Techradar.D-Ed schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:25:
[...]
Dat zal zo’n vaart niet lopen want de belangrijkste zaken zitten gewoon in die console.
Maar wat ik probeer aan te tonen is dat de techniek op dit moment ‘next gen’ niet tegen houd.. Maar puur de zakelijke overwegingen van de bedrijven en de dubbele moraal van de media (gekocht?) etc.
Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch
Dat zou nu echt vet zijn, heb zelf geen pre order omdat ze hier bij de GM al ~150 hebben. Maar daar zouden ze toch wel punten mee krijgen.laurens700 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:55:
Hoop bij Gamemania op een nachtrelease. Spelletjes en een headset erbij kopen en dan gamen!
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
Nou ja.. weet je.. ik heb hier een flinke hoeveelheid ps4 games en ik vind het het meest handig om die op de nieuwe ps5 te kunnen spelen. (ps4 pro gaat naar boven). Verder wil ik ook gewoon 2e hands kunnen kopen en wellicht oude titels in de budgetbak.. dat zie ik niet zo snel gebeuren via de store. Ik denk dat veel mensen net zo denken.shoombak schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:57:
Lijkt erop dat er stuk minder DE gemaakt gaan worden dan de Disk versie
yes serieus. en omdat er voor mij geen echte toffe launch game bij zat was het een hele simpele keuze om te maken.Verwijderd schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:57:
[...]
Dubbele, echt?
Ik wil alleen The Last of Us 2 op de PS5 gaan spelen met de betere graphics. PS4 Pro al een tijdje geleden verkocht en ik speel ook liever in de winter.
Is er al bekend hoeveel ze er krijgen dan bij de leveranciers?BigF25 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:57:
Ik heb mijn ps4 pro gister nog ingeleverd bij de gamemania en 250 voor terug gekregen, de waardes zijn vandaag gedaald, gelukje for moi
Helaas zit ik niet bij de 1e levering van de ps5, ze ontvangen er 58 (disc edition) DE versie was nnb.
58 voor de store waar je de pre-order geplaatst hebt?BigF25 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:57:
Ik heb mijn ps4 pro gister nog ingeleverd bij de gamemania en 250 voor terug gekregen, de waardes zijn vandaag gedaald, gelukje for moi
Helaas zit ik niet bij de 1e levering van de ps5, ze ontvangen er 58 (disc edition) DE versie was nnb.
Nee MM heeft gezegd dat alle pre-orders in de winkel voorrang krijgen.RawChild schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:57:
Door werk en gezin vandaag de online pre orders mis gelopen. Heb aan de andere kant wel maand terug al bij MM leeuwarden een pre order gedaan. Waren nog geen 20 toen. Mag toch aannemen dat die geleverd worden. Dat die voor gingen op de online verkoop. Of zou dat los van elkaar staan?
Is nog niks bekend of dit überhaupt gaat gebeuren. Is eigenlijk niks bekend over upgardes van bestaande games. Las alleen dat die jim ryan heeft gezegd 99% van de ps4 games zijn backwards compatible. Maar hoe dat zit met native ps5 modus, en andere upgrades voor bestaande ps4 games is niet bekend.Verwijderd schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:57:
[...]
Dubbele, echt?
Ik wil alleen The Last of Us 2 op de PS5 gaan spelen met de betere graphics. PS4 Pro al een tijdje geleden verkocht en ik speel ook liever in de winter.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Klopt, GM in Eindhoven0c2 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:59:
[...]
58 voor de store waar je de pre-order geplaatst hebt?
[ Voor 4% gewijzigd door BigF25 op 17-09-2020 14:01 ]
Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL
is alweer op als ik het zo leesScreamGT schreef op donderdag 17 september 2020 @ 14:03:
Heeft Amazon nog geen pre order geopend?
Ja, die is alweer uitverkocht.ScreamGT schreef op donderdag 17 september 2020 @ 14:03:
Heeft Amazon nog geen pre order geopend?
[ Voor 1% gewijzigd door Geronimous op 17-09-2020 23:31 . Reden: plaatje resize ]
De disc versie is uitverkocht ja. De digital nog niet vrij gegeven denk ik.
Ryan heeft ook gezegd dat Ghost of Tsushima de laatste ps4 first party title zou zijn. En gisteren komen ze met Horizon Forbidden West, Sackboy en Spiderman Mike Moralis die allemaal OOK een ps4 versie krijgen en first party zijn.. Dus ik zou zijn woorden niet al te serieus nemen.v8power67 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 14:03:
[Afbeelding]
https://www.washingtonpos...0/09/16/ps5-retail-units/
Okee dus 99% van ps4 is bc met ps5
Misschien MM nog fysiek in de winkels? maar denk dat je dan niet bij de eerste batch zit
Touche...Alcmaria schreef op donderdag 17 september 2020 @ 14:05:
[...]
Ryan heeft ook gezegd dat Ghost of Tsushima de laatste ps4 first party title zou zijn. En gisteren komen ze met Horizon Forbidden West, Sackboy en Spiderman Mike Moralis die allemaal OOK een ps4 versie krijgen en first party zijn.. Dus ik zou zijn woorden niet al te serieus nemen.
Ja, om 13:42 besteld, inmiddels is ook die uitverkocht (amazon.nl ging het over toch?)Silversin schreef op donderdag 17 september 2020 @ 14:05:
[...]
De disc versie is uitverkocht ja. De digital nog niet vrij gegeven denk ik.
denk eerder dat die gasten niet weten wat ze zeggen bij MM twitter, als je online betaald hebt krijg je hem vast met releaseKashika schreef op donderdag 17 september 2020 @ 14:05:
Hmm blijkbaar zijn bestellingen bij MediaMarkt ook geen garantie.
Via Twitter reageren ze op de vraag of hun levering wel echt op 19-11-2020 komt:
"Hi! Nee, zoals op de productpagina staat aangegeven, zal de uitlevering op chronlogische volgorde plaats vinden afhankelijk van de beschikbaarheid."
https://twitter.com/mediamarkt_nl/status/1306562538025385984
Kan dus ook zijn dat je niets krijgt en je geld terugkrijgt..?
Playstation 5
Een BLUE-dbad bedoel jeSantiago2019 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 14:06:
Coolblue wordt op de 18de een bloedbad.
PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)
Oef! Dit wilde ik ook nog doen, nu €50,- minder. Dan toch maar verkopen via Marktplaats, dan heb ik tenminste cash ipv de GM waardebon .:)BigF25 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:57:
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq