• destro9704
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08:12
nielsfields schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:19:
[...]

Hartelijk dank hiervoor d:)b Besteld en zojuist bevestigd
Inderdaad hulde en gebak verdiend!!

🤩👍

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Net ook maar gedaan bij de MM. totaal niet gepland maar kon het niet laten

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

• Prophasis
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 01-12-2025
CyBeRSPiN schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:22:
[...]

Veiling doen, ieder doet een bod boven de 499. Hoeveel vind je het extra waard om de 19e al te spelen ipv de 25e.
Dan op volgorde van hoogste bod uitleveren :P
In Australië gaan ze er al van uit dat de tweede batch pas Q1 2021 komt

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023
Mediamarkt preorders zijn ook alweer meteen na online gaan gesloten ¬_¬

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Het is wel gekkenwerk hoor, hoe snel het gaat! Elke grote webshop binnen een paar minuten uitverkocht.

• TheDukemaster
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17-01 11:45
Zie trouwens dat de charging station bij mediamarkt 40 euro is en bij bol.com 30 euro. Nu de PS5 bij MM kunnen pre orderen en de accessoires bij bol.com besteld. Je weet maar nooit, straks is er iets niet leverbaar en wordt de hele bestelling vertraagt. :p

• PRoCx
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 25-11-2025
Diazoni schreef op donderdag 17 september 2020 @ 12:57:
Onze pre order stamt van 10 oktober 2019... (opening was 9 oktober) maar nog steeds stond ik niet op 1 🤣🤣🤣 maar verwacht wel er 1 te kunnen bemachtigen bij release.

Zit met smart te wachten op duidelijkheid over release packages, zou graag z’n ultimate player bundle weer nemen met 2 controllers en een camera net zoals bij de ps4 release. Maar nog steeds afwachten wat er komt.
Zelf op 9 oktober halverwege de ochtend de vriendin op pad gestuurd om er eentje te reserveren. GM Assen ging dicht, dus samengevoegd met Groningen. Sta daar op plek 15 is mij verteld. Hopelijk z.s.m. gebeld door ze om pre-order door te spreken. Verwacht dat ik er aardig goed bij zit qua kansen, maar je weet het nooit zeker ;)

• Alcmaria
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-01 10:46

Alcmaria

Syntax Error in 10

Tom schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:23:
Het is wel gekkenwerk hoor, hoe snel het gaat! Elke grote webshop binnen een paar minuten uitverkocht.
Ja als iedereen er 3 koopt, 19 november valt de helft weer vrij..

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

Tom schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:23:
PS4 launch kennende gaat dit zelfs maanden na de release gewoon door met reserveringen. En zou er zelfs minder beschikbaar zijn vanuit Sony.

Set your goals high, and don't stop till you get there.

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-01 11:30
Santiago2019 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:19:
Toch is het allemaal zo kut geregeld. Zijn er geen efficiëntere manieren om pre-orders te organiseren?
Hoe zie je dat voor je dan? Ik vind het nog behoorlijk goed gaan. Er is gewoon veel meer vraag dan aanbod. Met tickets voor evenementen is het precies hetzelfde, degenen die de sites en nieuws in de gaten houden worden beloond met een preorder. Verder zijn er geen problemen met websites die het niet doen. Dus ik vind het prima zo. Had je opgelet, dan had je gewoon bij Bol en MM kunnen bestellen. Had je het echt graag gewild dan had je eerder al naar de Game mania gekund.

• Kraziey
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-01 02:18
Tja, in concert/theater/festival land is dit helaas doodnormaal. Tickets die binnen 2 minuten uitverkocht zijn áls je al door de wachtrij komt.

• Graizie
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 19-01 13:08
Nou, snel naar Media Markt gereden. Ze hadden al 100 pre-orders binnen. Ongeveer 30 digital en de rest met disk. Ze leveren ze chronologisch uit maar hebben geen idee hoeveel ze binnen zullen krijgen.

Groningen

• VirinR
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 15:44
Stylze schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:17:
[...]

Ja gaan ze dit nog wel doen deze week? of pas bij verzending?
Geen idee, ik hoop bij verzending.

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Dalim schreef op donderdag 17 september 2020 @ 12:57:
[...]

Alleen zijn ze niet echt vergelijkbaar. Je kan op elk moment of met elke game ervoor kiezen om het puur next-gen te maken. Die keus heb je met de XSS niet, het zal door elke game vanaf het begin tot einde van de generatie ondersteund moeten worden.

Daarmee wil ik niet zeggen dat ik het Techradar eens ben of dat ik ze niet 'biased' vind. Echter zijn het wel 2 verschillende situaties
Dat zal zo’n vaart niet lopen want de belangrijkste zaken zitten gewoon in die console.

Maar wat ik probeer aan te tonen is dat de techniek op dit moment ‘next gen’ niet tegen houd.. Maar puur de zakelijke overwegingen van de bedrijven en de dubbele moraal van de media (gekocht?) etc.

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:01

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Santiago2019 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:19:
Toch is het allemaal zo kut geregeld. Zijn er geen efficiëntere manieren om pre-orders te organiseren?
Naast inschrijven na een deadline, of verkopen na een deadline totdat het op is, weet ik niet echt...

Er komt altijd een moment vanaf wanneer mensen iets kunnen doen.

En een veiling lijkt me helemaal niets, dan krijgen alleen mensen met te veel geld m.

• bambam1979
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 15:54
Zat bij MediaMarkt en Amazon.nl tegelijk in het bestelproces. Toen ik de bevestiging van MediaMarkt had heb ik die van Amazon geannuleerd.

Eindelijk kunnen bestellen, dat voelt goed :*) :*) *O*

XBL: Chaoz BamBam | PSN: Chaoz-BamBam

Verwijderd

BAM got it!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-yewE9z4j8gp91b_jrL1Of-G5Vo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/BAIZaZ8ii16EsqJ3wrC2tpLu.png?f=fotoalbum_large

• Koning-Admiraal
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

Wanneer komt Coolblue.nl online?

Set your goals high, and don't stop till you get there.

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23-01 08:21
Ik heb er ook eentje bij MM besteld. In de vlugheid meteen met iDeal betaald en ik heb ook geen account daar dus zonder account besteld... Inmiddels ook al een mail gehad.
De Spaanse ga ik denk ik annuleren.

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:01

• Kashika
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:12
1 dag voor release.

• Erapaz

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:32

CyBeRSPiN

sinds 2001

Bij MM is wel een risico dat ze ofwel de webshop ofwel lokale bestellers voorrang gaan geven. Beide tevreden houden gaat niet. Zeker niet als ze nu nog pre-orders in de winkels blijven aannemen.

• Carn82
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 03-12-2025
niet:
Geen pre-order Door de grote vraag en de kleine voorraad, gaat de PlayStation 5 niet op pre-order. Wanneer de release op 19 november plaatsvindt, zal de PS5 beschikbaar zijn.

• double_pack
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-01 15:25
CyBeRSPiN schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:26:
Bij MM is wel een risico dat ze ofwel de webshop ofwel lokale bestellers voorrang gaan geven. Beide tevreden houden gaat niet. Zeker niet als ze nu nog pre-orders in de winkels blijven aannemen.
als het goed is werken online en winkel met eigen voorraad,
sta bij de lokale MM op plek 24, hoop hem te krijgen

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:00

JSchut

.....

TheDukemaster schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:24:
Zie trouwens dat de charging station bij mediamarkt 40 euro is en bij bol.com 30 euro. Nu de PS5 bij MM kunnen pre orderen en de accessoires bij bol.com besteld. Je weet maar nooit, straks is er iets niet leverbaar en wordt de hele bestelling vertraagt. :p
Ik heb allemaal losse bestellingen bij bol.com.
Bestelling 1 = PS5
Bestelling 2 = Demon's Souls
Bestelling 3 = Pulse 3d
Bestelling 4 = Charge station

Geen idee of ze dat allemaal in 1 doos stoppen. Wat mij betreft prima. Maar nu weet ik iig dat als er 1 ding niet is de rest wel komt :P

Edit: ik heb ook 2 pre-orders. 1 bij bol,com en sta al sinds juni op de lijst bij een lokale shop. Mocht die ook geleverd kunnen worden dan wil mijn neefje die graag. Zo nee dan is er iemand die lager op de lijst staat vast heel blij :)

[ Voor 15% gewijzigd door JSchut op 17-09-2020 13:31 ]

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:32

CyBeRSPiN

sinds 2001

In mn MM besteloverzicht staat 18 november thuisbezorgd :P
In mail bevestiging wel 19 november.

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-01 13:52
Koning-Admiraal schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:24:
[...]
En zou er zelfs minder beschikbaar zijn vanuit Sony.
Dat gerucht heeft Sony al ontkracht. Er zijn meer PS5 consoles bij launch beschikbaar dan bij de PS4.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08:52
Ik heb in een ver verleden van een MM filiaal begrepen dat de webshop en de winkels echt aparte winkels (BVs) zijn met aparte voorraden. Dat zou nog een positief punt kunnen zijn.

• maarten08
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06-01 22:10
Thx, net besteld. Voorlopig wel nog even wachten op bevestiging …

Edit: bevestiging binnen! Happy!

[ Voor 6% gewijzigd door maarten08 op 17-09-2020 13:32 ]

• Raikkonen_WC
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 26-01 15:57
Te laat blijkbaar voor Mediamarkt, is alweer uitverkocht...

• sverzijl
Raikkonen_WC schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:31:
Te laat blijkbaar voor Mediamarkt, is alweer uitverkocht...
Ja om 13:07 al ongeveer

Verwijderd

CyBeRSPiN schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:29:
In mn MM besteloverzicht staat 18 november thuisbezorgd :P
In mail bevestiging wel 19 november.
Idem + wordt bezorgd zodra er voorraad is, we gaan het zien..

• Raikkonen_WC
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 26-01 15:57
Nog sneller dan bol :-)

Ga je echt net even 5 min naar de wc....

• Erapaz
Carn82 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:26:
[...]

niet:
Geen pre-order Door de grote vraag en de kleine voorraad, gaat de PlayStation 5 niet op pre-order. Wanneer de release op 19 november plaatsvindt, zal de PS5 beschikbaar zijn.
Volgens mij gaan ze wel preorders doen, maar 1 dag van tevoren, op 18-11 dus.

• Racing-Paradise
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 20:00
dutchgio schreef op donderdag 17 september 2020 @ 12:57:
Mediamarkt gaat om 13:00 live, zojuist in de mail.
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Besteld !

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Ik ben toch wel heel benieuwd of Media Markt geen enorme hoop stront over zich heen gaat krijgen. Ze nemen al maanden pre-orders aan en nu ook nog alles op de site erbij. Ik heb het idee dat er mensen teleurgesteld gaan worden

• Killer61
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-01 14:53
Gusev schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:30:
Ik heb in een ver verleden van een MM filiaal begrepen dat de webshop en de winkels echt aparte winkels (BVs) zijn met aparte voorraden. Dat zou nog een positief punt kunnen zijn.
Het lijkt me ook zeer onwaarschijnlijk dat ze het niet gaan leveren. De betalingen hebben al plaatsgevonden of gereserveerd bij CC. Lijkt me een administratief rompslomp om te annuleren en terug te boeken. Het is ook inmiddels uitverkocht. Ik denk dat ze dan ook wel een indicatie hebben van de eventuele online voorraad.

• sverzijl
Raikkonen_WC schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:33:
[...]

Nog sneller dan bol :-)

Ga je echt net even 5 min naar de wc....
Oh dat was dan wel de DE versie. De BR versie was iets langer beschikbaar. Blijkbaar meer mensen die DE versie bestelden (of lagere voorraad.. we zullen het nooit weten :)

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Toch gaat het wel hard hoor, alles is in no-time uitverkocht.
Dit moet toch wel wat records breken zou je zeggen. ;)

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
dutchgio schreef op donderdag 17 september 2020 @ 12:57:
Mediamarkt gaat om 13:00 live, zojuist in de mail.
Exact om 13u kunnen afrekenen net.

Dan maar niet via bol, maar via MM. Disk versie uiteraard.

• Jamesl
  • Laatst online: 09:43
Wat nou als die retailers dit expres doen hé, eerst een kleine batch online gooien, dan snel offline halen en oh nee paniek overal alles uitverkocht, dit zeg je weer tegen je vrienden en die gaan denken van oh shit dan moet ik ook maar eentje gaan halen, dit alles om ervoor te zorgen dat iedereen in paniek er snel 1 gaat scoren :+

Je zou haast gaan denken dat ze hiervoor gestudeerd hebben :P

• Don Quijote
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:17

Don Quijote

El Magnifico

Arghh. Drie meetings, drie keer de pre-orders gemist...

• Krishhh
  • Laatst online: 08:53

PSN: TheKrish

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

bram1984 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:34:
Ik ben toch wel heel benieuwd of Media Markt geen enorme hoop stront over zich heen gaat krijgen. Ze nemen al maanden pre-orders aan en nu ook nog alles op de site erbij. Ik heb het idee dat er mensen teleurgesteld gaan worden
Ik ben ook benieuwd.
Online waren er beperkte plekken, daar is dus over nagedacht, vraag is of ze de hoeveelheid plekken goed ingeschat hebben op het aantal exemplaren dat ze krijgen.
Offline niet, daar blijven ze orders aannemen en moet je dus zorgen dat je er vroeg bij was.
Eén voordeel: Media Markt is een zeer grote afnemer (o.a. Duitsland, ook Saturn).

• Krishhh
  • Laatst online: 08:53
Bij Nedgame staat

Let op! Deze levering staat los van de reeds aanbetaalde pre-orders welke eerder op onze website hebben gestaan. Deze levering wordt uitgeleverd met verwachting begin 2021.

PSN: TheKrish

• Prophasis
Krishhh schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:40:
Bij Nedgame staat

Let op! Deze levering staat los van de reeds aanbetaalde pre-orders welke eerder op onze website hebben gestaan. Deze levering wordt uitgeleverd met verwachting begin 2021.
Zoals verwacht dus, tweede batch Q1 2021

• spijkerhoofd
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 19:14
Mijn internet viel net uit, ben ik blij dat het niet gebeurde tijdens het bestellen :+

• beknoptebijzin
  • Laatst online: 22-12-2024

• Don Quijote
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:17

Don Quijote

El Magnifico

Thanks. Die maar even op de kop getikt.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XzvU8YS3308P17dZYNuCgMNQHt4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/6mPLu0054C27eY41s5n9APhP.png?f=fotoalbum_large

Nu kijken wat ik eigenlijk gekocht heb :P . Enige verschil tussen de twee is toch de Blu-ray drive?

[ Voor 44% gewijzigd door Don Quijote op 17-09-2020 13:43 ]

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08:06

To dare is to do

• Kashika
MoldyInko schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:41:
[...]

En zie hier ook gelijk het probleem waarom winkels per persoon limiet er aan hangen. Juist vanwege meerdere vrienden of de extra zekerheid die men zoekt om op launch day te kunnen spelen. Het is gewoon een vervelend fenomeen en dan is het logisch dat winkels steeds meer eisen gaan stellen.

Begrijp mij niet verkeerd een pre-order plaatsen is prima maar ik geloof niet dat mensen lang hoeven te wachten. Wat voor de een lang is voor mij niet lang. Een week of twee of vier overleven mensen toch ook wel...
Een winkel heeft een limiet wat afhangt van hun voorraad. Dat is logisch.
Je kunt geen valse beloftes verkopen wanneer men verwacht op release de boel binnen te krijgen.

Ik denk niet dat het een kwestie zal zijn van een week of vier. Dit gaat tot januari wel chaos zijn qua voorraad. Veel vraag, weinig aanbod.

• sverzijl
Gracias/Merci. Toch weer iets sneller dan via Amazon FR/ES

• gex
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:46

gex

De gekste

Bij Amazon.nl niet op de dag zelf geleverd?

Verwachte bezorgdatum:
zondag 22 november -
maandag 23 november

• RBH
  • Registratie: Maart 2005

RBH

Hierboven lees ik tweede batch PS5's pas in Q1 2021? Als dat waar is.. had ik dan toch maar een pre-order geplaatst.. :P

• double_pack
gex schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:43:

Verwachte bezorgdatum:
zondag 22 november -
maandag 23 november
Amazon geeft wel vaker ruime tijden aan qua bezorging, vaak gehad dat ze zeggen 3 dagen nodig te hebben en het er de volgende dag gewoon is.

Denk om klagen te voorkomen als ze keer dag later zijn.

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19:41
RBH schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:44:
Hierboven lees ik tweede batch PS5's pas in Q1 2021? Als dat waar is.. had ik dan toch maar een pre-order geplaatst.. :P
Dat is koffiedik kijken denk ik... Denk dat sony zelf nog geeneens weet hoe goed de productie in de komende maanden gaat zijn.

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14:07
Ik loop 19 november gewoon de plaatselijke Intertoys en eventueel Media Markt binnen, is ie er heb ik geluk. En anders pech, dan wacht ik wel een paar maanden.

De launch games zijn toch nog niet echt om over naar huis te schrijven.

• Santiago2019
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 04-01-2022
RBH schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:44:
Met z'n allen gewoon op de 18de 24 uur lang Coolblue refreshen.

• VirinR
gex schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:43:

Verwachte bezorgdatum:
zondag 22 november -
maandag 23 november
Klopt, bij mijn Amazon pre-order staat het volgende:
Vrijgiftedatum levering: donderdag 19 november 2020
Dus waarschijnlijk wordt het pas op 19 november verstuurd waarna het op 22 of 23 november binnenkomt

• Kraziey
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-01 02:18
Ik ben benieuwd hoe de 'lokale' MM je de pre-orders laat ophalen, zijn er mensen die daar bij eerdere releases ervaring mee hebben gehad?
Sta je dan ook in een eventuele rij voor de winkel of boek je die gewoon voorbij richting de consoleafdeling om hem daar te halen?

• TheDukemaster
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17-01 11:45
Alweer uitverkocht, wauw wat gaat het hard.

• IJS-T
  • Laatst online: 28-11-2025
Poulske schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:45:
Ik loop 19 november gewoon de plaatselijke Intertoys en eventueel Media Markt binnen, is ie er heb ik geluk. En anders pech, dan wacht ik wel een paar maanden.

De launch games zijn toch nog niet echt om over naar huis te schrijven.
Mee eens. PS4 krijgt echter kuren en oververhittings verschijnselen en ben benieuwd naar 4K op mijn OLED TV. Vandaar dat ik dit keer op tijd wil zijn voor de release. Benieuwd of op tijd wordt geleverd wel, maar wij gaan het zien.

• kaanmijo
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

kaanmijo

Picobello B.V.

Vanochtend al bij MM in m'n winkelwagentje gehengeld en toevallig tijdens m'n lunchpauze even die pagina ververst. Toen zag ik dat je al kon bestellen en maar gelijk gedaan, op release binnen!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05-2025
Vaag, ik was voor een vriend aan het checken die bij MM achter het net gevist had, maar ook toen de status nog niet op 'Momenteel niet verkrijgbaar' stond kon ik niet bestellen. Een melding in de trant van 'kan niet bezorgd worden naar jouw adres'. Ik woon in Utrecht 8)7
Die vriend wilde toch liever de disc versie, dus dat scheelt, maar wel vreemd.

• VirinR
Even iets anders: een fysieke editie van Watch Dogs: Legion voor PS5 is te koop bij de Ubisoft Store. Er is nog geen releasedatum maar de prijs is wel hetzelfde als de PS4 (€70)

• spijkerhoofd
  • Registratie: December 2015
kaanmijo schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:48:
Vanochtend al bij MM in m'n winkelwagentje gehengeld en toevallig tijdens m'n lunchpauze even die pagina ververst. Toen zag ik dat je al kon bestellen en maar gelijk gedaan, op release binnen!
Same here. Vanochtend ook meteen een account aangemaakt met adres enzo. Ik kon hem zo betalen en wordt hopelijk de 19 in mijn schoentje bezorgt door Sinterklaas :+

• AchtungYall
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 19-11-2025
spijkerhoofd schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:41:
Mijn internet viel net uit, ben ik blij dat het niet gebeurde tijdens het bestellen :+
Hier ook, gebeurt normaal nooit. Ziggo?

• Diazoni
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 25-11-2025
PRoCx schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:24:
[...]

Zelf op 9 oktober halverwege de ochtend de vriendin op pad gestuurd om er eentje te reserveren. GM Assen ging dicht, dus samengevoegd met Groningen. Sta daar op plek 15 is mij verteld. Hopelijk z.s.m. gebeld door ze om pre-order door te spreken. Verwacht dat ik er aardig goed bij zit qua kansen, maar je weet het nooit zeker ;)
Die van ons bij GM Eindhoven maar daar vertellen ze je niet op welke plaats je staat... beetje vaag als je het mij vraagt... maar heb ook goede hoop en anders word het bol of MM ;) ;)

• laurens700
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09-01 13:03
Gelukkig had ik 3 maanden geleden al besteld bij GameMania.

Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20:32
Cloud_VII schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:53:
[...]

Toen ik mijn PS4 had 7 jaar terug heb ik die ook verkocht, toen voor 75 euro meer, ja ik weet het, scalping. Maar ik vondt de games toen nog niet echt interessant en kon t extra geld toen wel gebruiken. Zijn er echt mensen die 200 euro meer gaan betalen voor iets wat ze later voor normale prijs kunnen krijgen?
Weet niet of je het van de switch hebt meegekregen, een jaren oude console werd een paar maanden geleden ook voor +200 euro verkocht.

• Dalim
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 04-07-2025
D-Ed schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:25:
[...]

Dat zal zo’n vaart niet lopen want de belangrijkste zaken zitten gewoon in die console.

Maar wat ik probeer aan te tonen is dat de techniek op dit moment ‘next gen’ niet tegen houd.. Maar puur de zakelijke overwegingen van de bedrijven en de dubbele moraal van de media (gekocht?) etc.
Dat toon je daar niet mee aan, het enige wat je er mee aantoont is de dubbele agenda van Techradar.
Maar goed, zo zijn er wel nog meer nieuws sites aan beide kanten van het speelveld. Die moet je dan ook niet al te serieus nemen.
Ik ben zelf te veel een leek op de techniek om er echt een waardevolle uitspraak over te doen, maar van wat ik van anderen gelezen en gehoord heb is er weinig reden om te geloven dat de XSS de XSX tegen zal houden.
Maar genoeg redenen om te geloven dat de huidige generatie (XOS/X en PS4 (Pro)) wel de nieuwe generatie enigszins zal tegenhouden. Gelukkig is dat wel maar tijdelijk.

• laurens700
Hoop bij Gamemania op een nachtrelease. Spelletjes en een headset erbij kopen en dan gamen!

Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch

• Prophasis
laurens700 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:55:
Hoop bij Gamemania op een nachtrelease. Spelletjes en een headset erbij kopen en dan gamen!
Dat zou nu echt vet zijn, heb zelf geen pre order omdat ze hier bij de GM al ~150 hebben. Maar daar zouden ze toch wel punten mee krijgen.

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-12-2025

RawChild

PSN: Rawchild

Door werk en gezin vandaag de online pre orders mis gelopen. Heb aan de andere kant wel maand terug al bij MM leeuwarden een pre order gedaan. Waren nog geen 20 toen. Mag toch aannemen dat die geleverd worden. Dat die voor gingen op de online verkoop. Of zou dat los van elkaar staan?

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Lijkt erop dat er stuk minder DE gemaakt gaan worden dan de Disk versie

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:38
Ik heb mijn ps4 pro gister nog ingeleverd bij de gamemania en 250 voor terug gekregen, de waardes zijn vandaag gedaald, gelukje for moi
Helaas zit ik niet bij de 1e levering van de ps5, ze ontvangen er 58 (disc edition) DE versie was nnb.

• Alcmaria

Alcmaria

Syntax Error in 10

shoombak schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:57:
Lijkt erop dat er stuk minder DE gemaakt gaan worden dan de Disk versie
Nou ja.. weet je.. ik heb hier een flinke hoeveelheid ps4 games en ik vind het het meest handig om die op de nieuwe ps5 te kunnen spelen. (ps4 pro gaat naar boven). Verder wil ik ook gewoon 2e hands kunnen kopen en wellicht oude titels in de budgetbak.. dat zie ik niet zo snel gebeuren via de store. Ik denk dat veel mensen net zo denken.

• Barbapapa852
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19:42
Verwijderd schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:57:
[...]

Dubbele, echt?

Ik wil alleen The Last of Us 2 op de PS5 gaan spelen met de betere graphics. PS4 Pro al een tijdje geleden verkocht en ik speel ook liever in de winter.
yes serieus. en omdat er voor mij geen echte toffe launch game bij zat was het een hele simpele keuze om te maken.

• laurens700
BigF25 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:57:
Ik heb mijn ps4 pro gister nog ingeleverd bij de gamemania en 250 voor terug gekregen, de waardes zijn vandaag gedaald, gelukje for moi
Helaas zit ik niet bij de 1e levering van de ps5, ze ontvangen er 58 (disc edition) DE versie was nnb.
Is er al bekend hoeveel ze er krijgen dan bij de leveranciers?

• 0c2
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 20-01 10:08

0c2

58 voor de store waar je de pre-order geplaatst hebt?

• Kashika
RawChild schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:57:
Door werk en gezin vandaag de online pre orders mis gelopen. Heb aan de andere kant wel maand terug al bij MM leeuwarden een pre order gedaan. Waren nog geen 20 toen. Mag toch aannemen dat die geleverd worden. Dat die voor gingen op de online verkoop. Of zou dat los van elkaar staan?
Nee MM heeft gezegd dat alle pre-orders in de winkel voorrang krijgen.
Dus de online voorraad zijn puur de modellen die ze niet al aan een fysieke pre-order gekoppeld hadden. Daarom ging het zo snel.

Dus jij bent verzekerd van een PS5 in de winkel.

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-01 15:20

v8power67

Psn: Mausosaurus

Verwijderd schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:57:
[...]

Dubbele, echt?

Ik wil alleen The Last of Us 2 op de PS5 gaan spelen met de betere graphics. PS4 Pro al een tijdje geleden verkocht en ik speel ook liever in de winter.
Is nog niks bekend of dit überhaupt gaat gebeuren. Is eigenlijk niks bekend over upgardes van bestaande games. Las alleen dat die jim ryan heeft gezegd 99% van de ps4 games zijn backwards compatible. Maar hoe dat zit met native ps5 modus, en andere upgrades voor bestaande ps4 games is niet bekend.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:38
0c2 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:59:
[...]

58 voor de store waar je de pre-order geplaatst hebt?
Klopt, GM in Eindhoven
Ong 190 pre orders.

[ Voor 4% gewijzigd door BigF25 op 17-09-2020 14:01 ]

• Mangafan2
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 04-03-2025
Heb er een via Bol.com EN een bij MM kunnen bestellen! Een voor mijzelf en een voor mijn broer.
Was er beide snel bij. Alleen nog een maat van mij is steeds buiten de boot gevallen. Erg jammer helaas maar voor mijzelf mag ik niet klagen.

• v8power67

v8power67

Afbeeldingslocatie: https://cdn.discordapp.com/attachments/504459164391571458/755931007739232316/unknown.png

https://www.washingtonpos...0/09/16/ps5-retail-units/

Okee dus 99% van ps4 is bc met ps5 :)

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09:42

ScreamGT

joejoe

Heeft Amazon nog geen pre order geopend?

Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL

• double_pack
ScreamGT schreef op donderdag 17 september 2020 @ 14:03:
is alweer op als ik het zo lees

• Chic de Friemel
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 19-11-2025
ScreamGT schreef op donderdag 17 september 2020 @ 14:03:
Ja, die is alweer uitverkocht. 8)7

• laurens700
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/K6JeI2tJhGt1xRtESxd-sS3ufV8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ZWxZZjGgAKwP73Y2MlNXtUdU.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 1% gewijzigd door Geronimous op 17-09-2020 23:31 . Reden: plaatje resize ]

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:00
double_pack schreef op donderdag 17 september 2020 @ 14:04:
[...]

is alweer op als ik het zo lees
De disc versie is uitverkocht ja. De digital nog niet vrij gegeven denk ik.

• Alcmaria

Alcmaria

Syntax Error in 10

Ryan heeft ook gezegd dat Ghost of Tsushima de laatste ps4 first party title zou zijn. En gisteren komen ze met Horizon Forbidden West, Sackboy en Spiderman Mike Moralis die allemaal OOK een ps4 versie krijgen en first party zijn.. Dus ik zou zijn woorden niet al te serieus nemen.

• Kashika
Hmm blijkbaar zijn bestellingen bij MediaMarkt ook geen garantie.

Via Twitter reageren ze op de vraag of hun levering wel echt op 19-11-2020 komt:
"Hi! Nee, zoals op de productpagina staat aangegeven, zal de uitlevering op chronlogische volgorde plaats vinden afhankelijk van de beschikbaarheid."

https://twitter.com/mediamarkt_nl/status/1306562538025385984

Kan dus ook zijn dat je niets krijgt en je geld terugkrijgt..?

• double_pack
Misschien MM nog fysiek in de winkels? maar denk dat je dan niet bij de eerste batch zit

• Santiago2019
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 04-01-2022
Coolblue wordt op de 18de een bloedbad.

• v8power67

v8power67

Alcmaria schreef op donderdag 17 september 2020 @ 14:05:
[...]

Ryan heeft ook gezegd dat Ghost of Tsushima de laatste ps4 first party title zou zijn. En gisteren komen ze met Horizon Forbidden West, Sackboy en Spiderman Mike Moralis die allemaal OOK een ps4 versie krijgen en first party zijn.. Dus ik zou zijn woorden niet al te serieus nemen.
Touche...

Maar is niet raar toch dat de ps5 99% bc is met ps4 en ps4 pro. Zit in de hardware verwerkt.

• sverzijl
Silversin schreef op donderdag 17 september 2020 @ 14:05:
[...]

De disc versie is uitverkocht ja. De digital nog niet vrij gegeven denk ik.
Ja, om 13:42 besteld, inmiddels is ook die uitverkocht (amazon.nl ging het over toch?)

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:34
Kashika schreef op donderdag 17 september 2020 @ 14:05:
Hmm blijkbaar zijn bestellingen bij MediaMarkt ook geen garantie.

Via Twitter reageren ze op de vraag of hun levering wel echt op 19-11-2020 komt:
"Hi! Nee, zoals op de productpagina staat aangegeven, zal de uitlevering op chronlogische volgorde plaats vinden afhankelijk van de beschikbaarheid."

https://twitter.com/mediamarkt_nl/status/1306562538025385984

Kan dus ook zijn dat je niets krijgt en je geld terugkrijgt..?
denk eerder dat die gasten niet weten wat ze zeggen bij MM twitter, als je online betaald hebt krijg je hem vast met release

Playstation 5

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19-12-2025
Santiago2019 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 14:06:
Coolblue wordt op de 18de een bloedbad.
Een BLUE-dbad bedoel je :+

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

• Prophasis
Oef! Dit wilde ik ook nog doen, nu €50,- minder. Dan toch maar verkopen via Marktplaats, dan heb ik tenminste cash ipv de GM waardebon .:)
Pagina: 1 ... 157 ... 283 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
[font size=16]
In dit topic geen statusupdates van je bestelling, daarvoor is [PS5] Pre-order, bestellingen en levertijden
[/font]
Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden