Er staat uitverkocht, maar als je verder gaat lukt het gewoon.Tom schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:04:
Wow, dus in 2 minuten bij de MediaMarkt ook uitverkocht zie ik? Wat een gek!
[ Voor 93% gewijzigd door Geronimous op 17-09-2020 22:54 ]
psn: HertogJack
Niet meer hoor.Prophasis schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:04:
[...]
Er staat uitverkocht, maar als je verder gaat lukt het gewoon.
Verwijderd
*edit* nu wel
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2020 13:06 ]
Ik heb wel mail gehad al.Verwijderd schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:05:
Gelukt, maar nog geen bevestigingsmail en of zichtbaar onder bestellingen...
Duurt even, bij mij staat ie wel gewoon op mijn account. (Ook pas na 5 minuten)Verwijderd schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:05:
Gelukt, maar nog geen bevestigingsmail en of zichtbaar onder bestellingen...
Thuisbezorgd kan ik niet aan, dan krijg je zo'n window tussen 12-18 en dan zit ik de hele dag voor de deur haha
Signature
Hier ook MM gelukt, Amazon FR gewoon kunnen annuleren.stevenj95 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:04:
MM ook gelukt, mocht dit allemaal lukken cancel ik Amazon ES
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Woohoo nu wel op tijd bij MediamarktKenny_026 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:00:
Jij wilt natuurlijk pre-orderen! Dat kan vanaf 13:00 uur. Doe het snel, want de voorraad is beperkt. Ben je tóch te laat? Geen zorgen: de PS5 is vanaf 19 november 2020 verkrijgbaar.
Deze text slaat natuurlijk ook als een lul op een drumstel.
Link werkt niet??Silversin schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:05:
Net besteld op amazon.nl
Amazon.nl ook live!
PSN & XBL: Denkoyugo
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Alles slaapt nog in België volgens mijrobkevdv schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:06:
en bij MM Belgie slapen ze nog ofzo?
Vanochtend vertelde inkoop mij dat ze nog niet weten hoeveel ze er binnen krijgen. Wil de pret niet bederven maar zou niet alles op één paard wedden.lubbertkramer schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:06:
[...]
Woohoo nu wel op tijd bij Mediamarkt
Heb nu op 3 paarden gewed... moet er toch eentje winnen ..Kenny_026 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:08:
[...]
Vanochtend vertelde inkoop mij dat ze nog niet weten hoeveel ze er binnen krijgen. Wil de pret niet bederven maar zou niet alles op één paard wedden.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
[ Voor 89% gewijzigd door Geronimous op 17-09-2020 22:56 ]
Ik heb hetzelfde gedaan en ik krijg bij Amazon ook een bezorgdatum van 22 november.Kungfukip schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:09:
besteld bij media markt en amazon.nl. Vertrouw Media markt niet helemaal. Bij amazon staat verwachte bezorgdatum wel 22 november...
Edit: bij de Amazon bestelling staat wel het volgende: Vrijgiftedatum levering: donderdag 19 november 2020
[ Voor 13% gewijzigd door VirinR op 17-09-2020 13:11 ]
idd op wat slaagt dat nu weer...godfella schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:09:
voor belgen is het niet mogelijk om te bestellen op amazon.nl...
VreselijkSantiago2019 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:08:
[...]
Alles slaapt nog in België volgens mij
Haters everywhere but I don’t really care
Kunnen hier de ps4 discs ook op worden afgespeeld?
Betwijfel het wel of ze genoeg units zullen hebben. Volgens mij maar een hand vol.
was vannacht al..dus uitverkocht.DeVliegendeNLer schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:10:
Amazon.de is al uitverkocht, of moet nog online komen? Iemand enig idee?
Jazeker! Aldus Sony:robert22nh schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:11:
Heb de disc versie besteld bij Amazon voor mijn zoon.
Kunnen hier de ps4 discs ook op worden afgespeeld?
With all of the amazing games in PS4’s catalog, we’ve devoted significant efforts to enable our fans to play their favorites on PS5. We believe that the overwhelming majority of the 4,000+ PS4 titles will be playable on PS5.
We’re expecting backward compatible titles will run at a boosted frequency on PS5 so that they can benefit from higher or more stable frame rates and potentially higher resolutions. We’re currently evaluating games on a title-by-title basis to spot any issues that need adjustment from the original software developers.
Een baan? Jeetje.RomeoOscarBravo schreef op donderdag 17 september 2020 @ 12:53:
[...]
Er zijn veel mensen die hem bij meerdere retailers pre-orderen. Helaas heb bijvoorbeeld ik een baan en ben ik daardoor de sjaak.
Ik heb drie weken vakantie! 😋
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ook pre-ordered by amazon.fr. Net voordat MM online kwam. Bij MM nog geprobeerd, maar betaling via creditcard liep in error (dank Rabo), waarna ze al uitverkocht waren. Dan die van amazon.fr maar aanhouden.Alwayshappyz schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:11:
Nu bij Amazon FR de digital versie open staan, en NL de disc versie. Word pas afgeschreven bij levering, dus kan nog even nadenken welke ik wil. Fijne aan Amazon.
[ Voor 4% gewijzigd door NotSoSteady op 17-09-2020 13:14 ]
Me 2, yeah!!rspoe schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:07:
Ik heb hem ook:
Bezorging: Pre-order nu, 19-11-20 direct thuisbezorgd
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
En nog heb je er waarschijnlijk geen op launch
Je wordt bedankt... in een opwelling toch de PS5 besteld en betaald bij de MM.dutchgio schreef op donderdag 17 september 2020 @ 12:57:
Mediamarkt gaat om 13:00 live, zojuist in de mail.
Dan wordt ruzie vanavond thuis
Amazon heeft gelukkig geen reservering op mijn CC gezet
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Haha, dan heb je daarvoor al iets niet goed geregeld wat niet met de release te maken heeft.yorroy schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:15:
[...]
Je wordt bedankt... in een opwelling toch de PS5 besteld en betaald bij de MM.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Zeg dat nou niet. Dat ligt gevoelig hier.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
ACTIE PRE-ORDER Pre-order Sony PlayStation 5 in één van onze winkels. Een aanbetaling van € 50,- is verplicht om de pre-order te plaatsen. De uitlevering vindt chronologisch plaats, afhankelijk van de beschikbaarheid.
Wat zit ik nog prime te betalen als ze dat niet eens kunnen
Ja gaan ze dit nog wel doen deze week? of pas bij verzending?VirinR schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:15:
Mijn CC is al wel belast door MM (wel in reservering).
Amazon heeft gelukkig geen reservering op mijn CC gezet
Playstation 5
[ Voor 4% gewijzigd door GoTyce op 17-09-2020 13:20 ]
Amazon altijd bij verzending.Stylze schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:17:
[...]
Ja gaan ze dit nog wel doen deze week? of pas bij verzending?
Klopt, dat is ook de procedure bij een pre-order in de winkel. Ik heb afgelopen zondag de Xbox Series X gereserveerd in de winkel bij Mediamarkt Ekkersrijt en moest hiervoor ook € 50,- aanbetalen. Dat zelfde gold voor de PS5.
Amazon pas bij verzending is mijn ervaring. Mediamarkt idd reservering.Stylze schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:17:
[...]
Ja gaan ze dit nog wel doen deze week? of pas bij verzending?
Heb nog wel .de en bol besteld, maar met amazon nl had ik de geannuleerd.
Hartelijk dank hiervoordutchgio schreef op donderdag 17 september 2020 @ 12:57:
Mediamarkt gaat om 13:00 live, zojuist in de mail.
Ja, maar was binnen 5 minuten uitverkochtEricNL schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:15:
Is Digital versie überhaupt langs geweest bij MM?
Heb zon bunq credit card dus gebruik die alleen voor dit soort aankopen, heb daar niet altijd veel geld opstaan, maar ga het er voor de zekerheid alvast 400 e opzetten maar, anders cancelen ze hem nog
Playstation 5
Ik heb dat voor de ps5 gedaan in het centrum en hoefde niks aan te betalen. “Gedoe met crediteren als mensen uiteindelijk will annuleren” Verwacht hier ook niet veel van overigenRivanov schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:18:
[...]
Klopt, dat is ook de procedure bij een pre-order in de winkel. Ik heb afgelopen zondag de Xbox Series X gereserveerd in de winkel bij Mediamarkt Ekkersrijt en moest hiervoor ook € 50,- aanbetalen. Dat zelfde gold voor de PS5.
PSN: bollsie
Ik idem, wel geen ruzie ben vrijgezel, maar wou wachten op ratchet and clank tot die tijd maar sackboy spelen..yorroy schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:15:
[...]
Je wordt bedankt... in een opwelling toch de PS5 besteld en betaald bij de MM.
Je hebt met de info hier toch snel kunnen pre-orderen ? Beter dan dat gaat het niet worden.Santiago2019 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:19:
Toch is het allemaal zo kut geregeld. Zijn er geen efficiëntere manieren om pre-orders te organiseren?
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
Jep, de 'Jouw bestelbevestiging'Prophasis schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:19:
[...]
Je bedoelt nog een extra mail naar 'Bedankt voor je bestelling met bestelnummer XXX918'?
Wat zijn jullie cijfers
*ondertussen ook binnen
Tsja je zou als fabrikant (Sony) kunnen zeggen op die dag vanaf dat tijdstip mogen pre-orders online, echter kunnen retailers dan altijd nog beslissen ze later open te gooien natuurlijk.Santiago2019 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:19:
Toch is het allemaal zo kut geregeld. Zijn er geen efficiëntere manieren om pre-orders te organiseren?
Moet zeggen dat het ook wel een leuk spel is en dat het veel doet voor mijn hype gevoel om zo een beetje de hele dag op het forum rond te neuzen totdat iemand zegt dat pre-orders open staan
Dat is een nieuw record! Bij bol was het 20 minuten uitverkocht en bij Amazon was in 15 minuten de DE uitverkocht. Inmiddels is de BR variant ook uitverkocht bij Amazon.sverzijl schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:16:
bij Amazon.nl ook alweer uitverkocht. Was alleen de non-DE versie, die wilde ik niet.
Lootjes trekken?Santiago2019 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:19:
Dit is dan ook gelijk weer mijn eerste post in jaren hier 😋
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
https://www.fun.be/shop/?...15_&r=%2Fps5-console.html
Veiling doen, ieder doet een bod boven de 499. Hoeveel vind je het extra waard om de 19e al te spelen ipv de 25e.Santiago2019 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:19:
Dan op volgorde van hoogste bod uitleveren
Maar dat is wat er nu gebeurt, de scalpers dan als veilingmeester. Misschien heeft @NotSoSteady er nog een in de aanbieding voor een zacht prijsje straks
[ Voor 17% gewijzigd door CyBeRSPiN op 17-09-2020 13:23 ]
Kijken naar je trophy level, des te hoger dan eerder krijgen..
Dit topic is gesloten.
![]()
[font size=16]
In dit topic geen statusupdates van je bestelling, daarvoor is [PS5] Pre-order, bestellingen en levertijden
[/font]
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden