"Lo sentimos, este producto no se puede enviar a la dirección seleccionada. Más información. Cambia la dirección de envío o elimina el producto de tu pedido."
Duidelijk!
Ik heb hem net besteld bij Amazon Spanje. verwachte levering 25 november.Michel242186 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 12:40:
grote kans dat al de playstations 5 van amazon uit hetzelfde magazijn komen in europa.
sterker nog dit kon gisteravond voor 00:00 ook alsverzijl schreef op donderdag 17 september 2020 @ 12:36:
[...]
Dat kon vanmorgen ook, niets veranderd dus. Zolang 'online vooraad' op 0 staat kan je hem niet bestellen.
Status is dus al die tijd al gelijk.
psn: HertogJack
Dat durf ik wel nietT7D_Sneezy schreef op donderdag 17 september 2020 @ 12:41:
[...]
Ik heb hem net besteld bij Amazon Spanje. verwachte levering 25 november.
Heb voorlopig vooral slechte ervaring met NL. Pakketjes worden te laat of gewoon niet geleverd, helpdesk is nogal onvriendelijk en onbehulpzaam, foute/onvolledige productbeschrijvingen, terugbetaling van een retour duurde 3 weken
Ja die krijgt ray tracing (o.a. reflecties).DoubleDutch schreef op donderdag 17 september 2020 @ 12:34:
Zag in de Sony showcase Fortnite langs komen, enig idee of dat een opgepoetste versie word voor de PS5, mijn zoontje speelt dit vaak en was er benieuwd naar.
Belgie? NL lijkt het gewoon te doenDaniel221 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 12:41:
Amazon ES:
"Lo sentimos, este producto no se puede enviar a la dirección seleccionada. Más información. Cambia la dirección de envío o elimina el producto de tu pedido."
Duidelijk!
PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)
Reken er maar niet op. 1440p is geen tv resolutie en ze gaan echt voor de tv markt ivm sony tvs verkoop.Undercovert schreef op donderdag 17 september 2020 @ 12:42:
Is er al iets bekend over de resoluties die de PS5 ondersteunt? 1080p en 4k op 120 neem ik aan maar weet iemand of 1440p nu ook mogelijk word?
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Gelukkig maar, was al vergeten dat ik überhaupt een reminder ingesteld had bij Bol.
Security & Privacy Geek • PSN: alionfiree •
OK thx,maar geen details wat dit gaat zijn?s0kkie schreef op donderdag 17 september 2020 @ 12:38:
[...]
Yes dit heeft Epic bevestigd dat het gebruik gaat maken van de nieuwe PS5 features
Nederland.. Geen idee, adresgegevens staan gewoon goed.
De enige bestelling die ik tot nu toe bij Amazon.nl heb geplaatst kwam leeg binnen (envelop met alleen reclame materiaal, maar product zelf (een lullig kabeltje) ontbrak. Geld na veel heen en weer gemail en het moeten invullen van papieren formulier wel terug gekregen. Ik houd het voor nu op een eenmalig incidentAnton.net schreef op donderdag 17 september 2020 @ 12:42:
Ik zou bijna nog liever bestellen bij Amazon ES dan bij Amazon NL.![]()
Heb voorlopig vooral slechte ervaring met NL. Pakketjes worden te laat of gewoon niet geleverd, helpdesk is nogal onvriendelijk en onbehulpzaam, foute/onvolledige productbeschrijvingen, terugbetaling van een retour duurde 3 weken
Yep, wat mij betreft ook de dubbele standaard van de (game) media.. Zie hier een artikel van een tijdje geleden over hoe slecht Xbox Serie S is voor Next Gen:Kenny_026 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 12:02:
Betreffende de cross gen discussie en world wide launch heb ik het eea even snel zitten uitzoeken. Wellicht zijn er nog andere bronnen beschikbaar maar ik denk dat ik hier de voornaamste te pakken heb.
https://www.gamesindustry...-enjoyed-on-playstation-5
Dit is het interview met Jim Ryan met Gamesindustry.biz. De belangrijkste punten:
Ryan wants to put that uncertainty to rest. PS5 will launch this year globally
Wat de man hier zegt klopt. Want ze lanceren dit jaar globally. Ja er zit een week tussen maar ik lees bovenstaande uitspraak niet als dat er globally op dezelfde dag een release gaat zijn. Ik denk dat de verwarring hierover voornamelijk komt uit het verspreiden en copy-pasta van derden.
"We have always said that we believe in generations. We believe that when you go to all the trouble of creating a next-gen console, that it should include features and benefits that the previous generation does not include. And that, in our view, people should make games that can make the most of those features.
"We do believe in generations, and whether it's the DualSense controller, whether it's the 3D audio, whether it's the multiple ways that the SSD can be used... we are thinking that it is time to give the PlayStation community something new, something different, that can really only be enjoyed on PS5."
Dit is anders dan wat er nu in de communities rond gaat. Sony vindt zelf dat de PS5 niet tegengehouden mag worden door oudere generaties en zij vinden dat developers zich niet moeten laten tegenhouden. Maar als je het mij vraagt dan kun je developers nooit dwingen om niet cross gen te gaan. Als ik CEO van Guerilla was had ik graag 120 miljoen meer mensen voor potentiele sales aangesproken.
@bram1984 @D-Ed en anderen die het interesseert, vul me gerust aan.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/C6TGCvdR8tPRp0MOVQT5r8r3.jpg?f=user_large)
Maar deze stap goed is voor gamers
https://www.techradar.com...ome-to-ps4-in-sony-u-turn
It's a great thing for gamers, certainly, and Sony still has some true-blooded PS5 exclusives that still won't be running on PS4 hardware
Link? Kan hem niet vinden.T7D_Sneezy schreef op donderdag 17 september 2020 @ 12:41:
[...]
Ik heb hem net besteld bij Amazon Spanje. verwachte levering 25 november.
Lijkt weer verdwenen te zijn inderdaad. Stond als niet meer leverbaar in het winkelmandje.
Ah, damn. Vis overal naastT7D_Sneezy schreef op donderdag 17 september 2020 @ 12:48:
[...]
Hij is nu net niet meer beschikbaar.
https://www.amazon.es/gp/...tle_o00_s00?ie=UTF8&psc=1
Nope.ShaYan schreef op donderdag 17 september 2020 @ 12:49:
Is er al een link naar amazon nl? Vind hem daar niet
https://www.amazon.nl/Son...AE5-Console/dp/B07SDFL84PShaYan schreef op donderdag 17 september 2020 @ 12:49:
Is er al een link naar amazon nl? Vind hem daar niet
Volgende keer even in dit topic zoeken op Amazon.nl
Signature
Grappig. Ik heb hem zojuist succesvol besteld bij Amazon.es met bevestiging voor verzenden naar mijn NL adres. Moest wel 7 EUR verzendkosten betalen maar dat heb ik er voor over.Daniel221 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 12:41:
Amazon ES:
Duidelijk!
Uiteraard heb ik met creditcard betaald waardoor ik aflevergarantie heb, dus ik maak mij geen zorgen over geld kwijt zijn. Ik had de Switch ook bij amazon.es besteld na de launch toen er nog veel tekorten waren en dat ging prima.
Ah had die wel gevonden maar hij werkt gewoon nog niet, zal dat zijnmouzetc schreef op donderdag 17 september 2020 @ 12:50:
[...]
https://www.amazon.nl/Son...AE5-Console/dp/B07SDFL84P
Volgende keer even in dit topic zoeken op Amazon.nl
je kan bij amazon maar 1 bestellen per account.Verwijderd schreef op donderdag 17 september 2020 @ 12:49:
[...]
Zijn al weer op, met dank aan de mensen die dubbel of drie keer iets bestellen.
Ja ik krijg daar ook nog steeds geen ps5 te zienShaYan schreef op donderdag 17 september 2020 @ 12:50:
[...]
Ah had die wel gevonden maar hij werkt gewoon nog niet, zal dat zijn
Of heb ik hier iets gemist. En nu al vast excuses als ik niet alle berichten hierover heb gelezen
daviddebestnl @ tweakers2 clash of clans || i5 4690 ~ gtx 750 ti
Misschien nét te laat? Direct daarna was die niet meer beschikbaar.. HelaasDeusesque schreef op donderdag 17 september 2020 @ 12:50:
[...]
Grappig. Ik heb hem zojuist succesvol besteld bij Amazon.es met bevestiging voor verzenden naar mijn NL adres. Moest wel 7 EUR verzendkosten betalen maar dat heb ik er voor over.
Uiteraard heb ik met creditcard betaald waardoor ik aflevergarantie heb, dus ik maak mij geen zorgen over geld kwijt zijn. Ik had de Switch ook bij amazon.es besteld na de launch toen er nog veel tekorten waren en dat ging prima.
Verwijderd
Yeah I know, maar b.v. ook via Bol en MM.Michel242186 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 12:51:
[...]
je kan bij amazon maar 1 bestellen per account.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Nu nog steeds beschikbaar? Link misschien?webdavid schreef op donderdag 17 september 2020 @ 12:52:
Kan hem bij amazon FR gewoon bestellen op mijn NL adres.
Of heb ik hier iets gemist. En nu al vast excuses als ik niet alle berichten hierover heb gelezen
Exact dit. Ervaringen met Amazon zijn tot nu toe altijd goed geweest. Spaanse is nieuw, zag dat ik nog wel gratis Prime kon krijgen maar geen idee hoe dit dan gaat met mijn Duitse Prime dus maar niet gedaan.Deusesque schreef op donderdag 17 september 2020 @ 12:50:
[...]
Grappig. Ik heb hem zojuist succesvol besteld bij Amazon.es met bevestiging voor verzenden naar mijn NL adres. Moest wel 7 EUR verzendkosten betalen maar dat heb ik er voor over.
Dan ga ik nog even wachten met bestellen totdat dit duidelijk is, want ik wel m'n nieuwe console op m'n nieuwe 1440p monitor gaan gebruiken.v8power67 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 12:44:
[...]
Reken er maar niet op. 1440p is geen tv resolutie en ze gaan echt voor de tv markt ivm sony tvs verkoop.
Bij Xbox series S hebben ze sws wel al 1440p beloofd als ik het niet verkeerd heb...
Ik kon bij FR en UK niet naar A'dam laten bezorgen. ES wel.webdavid schreef op donderdag 17 september 2020 @ 12:52:
PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)
Er zijn veel mensen die hem bij meerdere retailers pre-orderen. Helaas heb bijvoorbeeld ik een baan en ben ik daardoor de sjaak.dbz1985 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 12:51:
[...]
Ja ik krijg daar ook nog steeds geen ps5 te zien
"Het is nog onbekend wanneer er nieuwe voorraad beschikbaar zal zijn."
Op de website van MM.
Verwijderd
Merci! Ik heb hem ook bij de Franse Amazon besteld.webdavid schreef op donderdag 17 september 2020 @ 12:52:
Klinkt logisch, maar omdat Xbox het wel heeft dacht ik dat ze t wel zouden toevoegen om te kunnen concurreren.v8power67 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 12:44:
[...]
Reken er maar niet op. 1440p is geen tv resolutie en ze gaan echt voor de tv markt ivm sony tvs verkoop.
Ook niks bekend over freesync of iets dergelijks he? Ben ik ook wel benieuwd naar..
Pagina is inmiddels offline gehaaldedgarf28 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 12:34:
Amazon Spanje is te bestellen en levert naar Nederland
https://amzn.to/3myG1Iq
Ik zie alleen de digitale editie?Verwijderd schreef op donderdag 17 september 2020 @ 12:54:
[...]
Merci! Ik heb hem ook bij de Franse Amazon besteld.
De DE is er nog wel.ShaYan schreef op donderdag 17 september 2020 @ 12:55:
Verdomme, amazon frankrijk ook uitverkocht
daviddebestnl @ tweakers2 clash of clans || i5 4690 ~ gtx 750 ti
/f/image/I7hqVbbo7TNcWtxLIOvtBxyv.png?f=fotoalbum_large)
Dit is ook jammer
[ Voor 1% gewijzigd door Geronimous op 17-09-2020 22:49 . Reden: plaatje verkleind ]
Joh heb je een baan?RomeoOscarBravo schreef op donderdag 17 september 2020 @ 12:53:
[...]
Er zijn veel mensen die hem bij meerdere retailers pre-orderen. Helaas heb bijvoorbeeld ik een baan en ben ik daardoor de sjaak.
Gelukkig staat mn pre-ordertje sinds 08:33 bij bol, en dat met een baan en kids die naar school moesten
Ik vind dat eigenlijk wel onzin van Sony, om 1440p niet te ondersteunen, het kan geen grote moeite zijn om zoiets toe te voegen, dus er moet een andere reden voor zijn, zoals iemand eerder al aangaf, waarschijnlijk omdat Sony ook graag TV's verkoopt.Undercovert schreef op donderdag 17 september 2020 @ 12:54:
[...]
Klinkt logisch, maar omdat Xbox het wel heeft dacht ik dat ze t wel zouden toevoegen om te kunnen concurreren.
Ook niks bekend over freesync of iets dergelijks he? Ben ik ook wel benieuwd naar..
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
Digital was er nog wèl. Die maar snel besteld,ShaYan schreef op donderdag 17 september 2020 @ 12:55:
Verdomme, amazon frankrijk ook uitverkocht
https://www.amazon.fr/gp/...o0_img?ie=UTF8&psc=1&th=1
[ Voor 19% gewijzigd door Alwayshappyz op 17-09-2020 12:57 ]
Verwijderd
Mja, vergeleken met mijn andere hobby (Apple) is €500,- voor een nieuwe console eigenlijk maar peanuts.
Met de PS4 hetzelfde gedaan en na een week of twee was ik er op uitgekeken en verkocht ik hem gebruikt en met winst door. Maar denk dat ik deze liever ga houden. Anders moet ik op een later moment een console kopen als er blockbusters verschijnen die ik graag wil hebben.
VRR wordt ondersteund.Undercovert schreef op donderdag 17 september 2020 @ 12:54:
[...]
Zit met smart te wachten op duidelijkheid over release packages, zou graag z’n ultimate player bundle weer nemen met 2 controllers en een camera net zoals bij de ps4 release. Maar nog steeds afwachten wat er komt.
Alleen zijn ze niet echt vergelijkbaar. Je kan op elk moment of met elke game ervoor kiezen om het puur next-gen te maken. Die keus heb je met de XSS niet, het zal door elke game vanaf het begin tot einde van de generatie ondersteund moeten worden.D-Ed schreef op donderdag 17 september 2020 @ 12:46:
[...]
Yep, wat mij betreft ook de dubbele standaard van de (game) media.. Zie hier een artikel van een tijdje geleden over hoe slecht Xbox Serie S is voor Next Gen:
[Afbeelding]
Maar deze stap goed is voor gamers![]()
https://www.techradar.com...ome-to-ps4-in-sony-u-turn
It's a great thing for gamers, certainly, and Sony still has some true-blooded PS5 exclusives that still won't be running on PS4 hardware
Daarmee wil ik niet zeggen dat ik het Techradar eens ben of dat ik ze niet 'biased' vind. Echter zijn het wel 2 verschillende situaties
Als mede apple fanboy is september altijd een dure maand inderdaad.Verwijderd schreef op donderdag 17 september 2020 @ 12:56:
Eigenlijk spontaan besloten vanochtend om de PS5 te kopen. Zat op mijn telefoon en kreeg een mailtje van Bol.com dat ze beschikbaar zijn. Waarschijnlijk ooit een reminder ingesteld. Binnen één minuut de disc-versie besteld en afgerekend. Leuke verrassing wel, want had eigenlijk het idee om de XSX te kopen en niet eens bedacht om de XSX direct te kopen.
Mja, vergeleken met mijn andere hobby (Apple) is €500,- voor een nieuwe console eigenlijk maar peanuts.Dus why not
Met de PS4 hetzelfde gedaan en na een week of twee was ik er op uitgekeken en verkocht ik
hem gebruikt en met winst door. Maar denk dat ik deze liever ga houden. Anders moet ik op een later moment een console kopen als er blockbusters verschijnen die ik graag wil hebben.
Nieuwe watch besteld en de ps5.. ben iig weer blut.
België ook?dutchgio schreef op donderdag 17 september 2020 @ 12:57:
Mediamarkt gaat om 13:00 live, zojuist in de mail.
Ik denk dat een marketing dame of heer dit vandaag op de agenda had staan.dutchgio schreef op donderdag 17 september 2020 @ 12:57:
Mediamarkt gaat om 13:00 live, zojuist in de mail.
"Denk je er aan dat je morgen gelijk de mailing de deur uit doet!!!??"
Oh die kuch kuch XSX komt er hier ook nog wel, of de XSS. Ben alleen nog niet kapot van de exclusives bij de "buren". Ik gebruikte een "S" als UHD BD speler, maar dat kan de PS5 nu overnemen. Issue is dat "S" nu geen DV vanaf disc ondersteund. Benieuwd of de PS5 dat wel doet.Verwijderd schreef op donderdag 17 september 2020 @ 12:56:
Eigenlijk spontaan besloten vanochtend om de PS5 te kopen. Zat op mijn telefoon en kreeg een mailtje van Bol.com dat ze beschikbaar zijn. Waarschijnlijk ooit een reminder ingesteld. Binnen één minuut de disc-versie besteld en afgerekend. Leuke verrassing wel, want had eigenlijk het idee om de XSX te kopen en niet eens bedacht om de XSX direct te kopen.
Mja, vergeleken met mijn andere hobby (Apple) is €500,- voor een nieuwe console eigenlijk maar peanuts.Dus why not
Met de PS4 hetzelfde gedaan en na een week of twee was ik er op uitgekeken en verkocht ik
hem gebruikt en met winst door. Maar denk dat ik deze liever ga houden. Anders moet ik op een later moment een console kopen als er blockbusters verschijnen die ik graag wil hebben.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Deze text slaat natuurlijk ook als een lul op een drumstel.
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Inderdaad, mooi op tijd enkele minuten voor het starten en waar men al de hele ochtend op zit te wachten.Kenny_026 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 12:59:
[...]
Ik denk dat een marketing dame of heer dit vandaag op de agenda had staan.
"Denk je er aan dat je morgen gelijk de mailing de deur uit doet!!!??"
Levering begin 2021Blaat schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:01:
Nedgame pre-order lijkt actief te zijn!
Een vraagje uit interesse, hoe kan een merk je hobby zijn? Spaar je Apple producten o.i.d.?Verwijderd schreef op donderdag 17 september 2020 @ 12:56:
Mja, vergeleken met mijn andere hobby (Apple) is €500,- voor een nieuwe console eigenlijk maar peanuts.Dus why not...
Blij dat ik Tweakers in de gaten heb gehouden vanochtend - heel toevallig dat ik ook keek. Ik heb mij namelijk ingeschreven voor de mail van Bol.com, maar nooit wat gekregen. Bedankt voor de +100 berichten dat het te bestellen was, haha.
Signature
De prijs voor de hoofdconsole met harddisk wordt €499,99. Voor de Digital Edition betaal je €399,99.Kenny_026 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:00:
Jij wilt natuurlijk pre-orderen! Dat kan vanaf 13:00 uur. Doe het snel, want de voorraad is beperkt. Ben je tóch te laat? Geen zorgen: de PS5 is vanaf 19 november 2020 verkrijgbaar.
Deze text slaat natuurlijk ook als een lul op een drumstel.
uuhhhh harddisk ,sure man..
FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch
Man, man, ben ik ff blij dat ik tijdens m'n ontbijt om 8.30 op Tweakers zag dat bol.com "snel" ging pre-orderen en eigenlijk heel relaxed kon bestellen.Raem schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:01:
MM pre-orders open. Go go go!
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
edit: oh nee, de melding "Online uitverkocht" staat er alleen nog wel.
[ Voor 61% gewijzigd door Raem op 17-09-2020 13:04 ]
Ik kon niet meer wachten op Amazon.nl en Coolblue.
Nu hopen dat ie op launch binnenkomt
[ Voor 6% gewijzigd door VirinR op 17-09-2020 13:04 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
[font size=16]
In dit topic geen statusupdates van je bestelling, daarvoor is [PS5] Pre-order, bestellingen en levertijden
[/font]
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
/f/image/FTPV8DHDT9I9YF4UWtyExynN.png?f=fotoalbum_large)