LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Ik zit er ook helemaal niet mee dat Sony ervoor kiest om te releasen op de PS4. Ik vraag me wel oprecht af hoe het dan zit met zaken als vliegen op een stormbird in HZD wat niet mogelijk zou zijn op de PS4. Vervalt die functie nu ze ook op PS4 gaan releasen, is dit alleen mogelijk op de PS5 of blijkt het toch wel mogelijk om dit om de PS4 te doen (waarom kan dat nu ineens wel dan)?Martinspire schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:26:
Dat Sony nu ook ineens uitgeeft op de huidige generatie is wel weer opvallend. Ik snap ze best, even doorrekenen wat je kunt verdienen met een PS5 exclusive en hoe de huidige financiële balans eruit ziet met oog op de economische crisis, kiezen ze toch eieren voor hun geld. Mij maakt het weinig uit, liever dat meer mensen kunnen genieten van toffe games, maar op zijn minst opvallend hoe bepaalde mensen in dit topic ineens 180 graden gedraaid zijn en het niet meer zo belangrijk is. Ik moest even gniffelen.
Ik ben in ieder geval blij met de prijs en de release. Dit worden nog wat mooie gamejaren.
Ik denk dat dit wel terechte vragen zijn om te stellen.
This is absolutely ridiculous
Klopt, is ook een kwestie van smaak inderdaad. Ik vind het op zich wel leuk,maar geen must-have voor bij release. Waarschijnlijk dat ik hem over een jaartje of zo een keer oppik in de aanbieding.Chaoss schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:35:
[...]
Ik ga er vanuit dat de Gameplay voor het grootste gedeelte gelijk is aan de originele Spiderman, en dat was gewoon een goede game. Zowel Demon Souls als Spiderman zijn gewilde games en system sellers.
Het kan niet je smaak zijn maar dat is dan pech, Demon Souls vind ik er vet uitzien maar is niet mijn type game. Spiderman heb ik erg veel zin in.
XBL: Chaoz BamBam | PSN: Chaoz-BamBam
Yes, maar voor zover ik zie is hij bij Amazon UK nu ook uitverkocht. Was net op tijd gelukkig..Boomlaars schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:38:
Voor diegenen die ertegenaan lopen dat Amazon UK niet naar NL levert; via bijv Forward2me kun je hem doorzenden naar NL
Ja, voor mij hetzelfde. Ik dacht eigenlijk dat Godfall ook wel een launch titel zou worden. Ga voor Spider-man en daarna Demon's Souls denk ik. Sackboy wil ik ook wel, maar wacht wel tot die wat goedkoper is.Anton.net schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:35:
Denk dat ik enkel Demon's Souls haal bij launch. Ik probeer mijn day one aankopen zo veel mogelijk te minimaliseren, dus ga met de ps5 ook niet gek doen en een hoop geld uitgeven aan games op launch.
Prijzen dalen zo snel...
Is er al iets bekend hoe groot die Astro game is? Lijkt me opzich wel een geinige game, maar heb het idee dat je daar na een paar uurtjes al klaar mee bent.
Je was me inderdaad net voorbram1984 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:34:
[...]
Letterlijk 2 reacties boven je. En dan zijn er nog een aantal zoals Godfall.
Ik dacht dat ze eerst zeiden dat die er altijd bij zat? Jammer dat het nu toch weer meer geld moet kosten.bram1984 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:32:
- Moles Morales is cross gen; Ultimate Edition bevat de Spider-Man PS4 remaster
Ja ik denk dat je daar best eens gelijk in kunt hebben. Nu al uitverkocht is echt te snel. Nou helpt het niet als mensen op meerdere sites een pre-order gaan zetten, maar zelfs als je die mee rekent, is het bizar. Daarom snap ik sommige partijen best. Eerst maar eens zien wat er binnen komt. De negatieve aandacht die je krijgt als je niet kunt leveren, is het het niet waard.Jumpman schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:28:
[...]
Misschien weet Sony dat ze niet zoveel PlayStation 5 consoles kunnen leveren voorlopig en daarom de games ook nog op de PlayStation 4 released, anders stagneert de cashflow helemaal.
Ik wilde altijd nog God of War & Days Gone spelen. Zat al een tijdje te kijken voor aanbiedingen (iedere x te laat 🙄), maar nu hoeft dat dus niet meer 😃🙏👍G4mert schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:34:
Ik heb een ps5 besteld maar ik denk dat ik de eerste maanden gewoon Tony Hawk en Fifa 21 zal spelen. De release titels doen mij niet zoveel. Wel tof zijn die ps4 classics, die je er gratis bij krijgt. Die had ik nog niet allemaal gespeeld:
PlayStation Plus-leden ontvangen op de PlayStation 5-lancering achttien PlayStation 4-games gratis.
Het gaat om God of War, Bloodborne, Final Fantasy 15, Persona 5, Fallout 4, Uncharted 4, Mortal Kombat 10, Ratchet and Clank, Days Gone, Detroit Become Human, Until Dawn, Resident Evil 7, Infamous Second Son, Battlefield 1, Batman Arkham Knight, The Last of Us Remastered, The Last Guardian en Monster Hunter World.
Digital kun je nog kopen op amazonTim14ww schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:39:
[...]
Yes, maar voor zover ik zie is hij bij Amazon UK nu ook uitverkocht. Was net op tijd gelukkig..
PSN: jansoe13
Dit dus, PS4 had z'n beperkingen waardoor bepaalde keuzes gemaakt moesten worden. Op de PS5 trailer zie je Aloy duidelijk op een vogel zitten. Ben heel benieuwd wat de PS5 extra krijgt tov de PS4 versie.Ridicuul schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:39:
[...]
Ik zit er ook helemaal niet mee dat Sony ervoor kiest om te releasen op de PS4. Ik vraag me wel oprecht af hoe het dan zit met zaken als vliegen op een stormbird in HZD wat niet mogelijk zou zijn op de PS4. Vervalt die functie nu ze ook op PS4 gaan releasen, is dit alleen mogelijk op de PS5 of blijkt het toch wel mogelijk om dit om de PS4 te doen (waarom kan dat nu ineens wel dan)?
Ik denk dat dit wel terechte vragen zijn om te stellen.
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Jawel dus, maar dat is al 20x besproken hier, dus als je wilt weten waarom dat slecht nieuws is, moet je even de zoekfunctie gebruiken.XWB schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:37:
[...]
Daar heb je als PS5 gamer toch helemaal geen last van
Natuurlijk. Dat gaan ze vanzelfsprekend niet weghouden met de snelste SSD op de markt.Stylze schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:37:
Heeft ps5 eigenlijk ook een quick resume functie zoals Xbox? Zijn nog weinig features bekend he..
Nee. De next gen patch komt later. Heeft CDPR eerder al gezegd.NikkiNailz schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:37:
Ik denk dat Cyberpunk 2077 mijn releasegame wordt.
Ze moeten nu toch wel iets doen qua optimalisatie nu ze op exact dezelfde dag releasen als de PS5, lijkt me.
Op de blog staat duidelijk dat het om PS5 owners gaat. Dus niet op PS4.Rossi46 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:36:
[...]
Is eigenlijk duidelijk gemaakt dat dit enkel geldt op de PS5 of dat dit aanbod ook geldt voor PS4 eigenaren?
Dat is trouwens wel echt een banger van een aanbod hoor. Als ze ook nog eens beter draaien op een hogere res.
Lijkt me lastig kon met ps4 ook nietGusev schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:40:
Even een serieuze vraag: waar blijft het naar de stad/het dorp lopen en eentje op de kop tikken? Of ben ik dan te optimistisch? Zelfs bij de Switch met waarschijnlijk toen minder exemplaren beschikbaar bij launch lukte dat makkelijk...
Playstation 5
€ 700 al op geboden..... ik rapporteer em welstrompel schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:40:
De eerste staat al op marktplaats
Succes als Covid-19 straks door gaat zetten.. Snap je gedachten, maar tijden veranderenGusev schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:40:
Even een serieuze vraag: waar blijft het naar de stad/het dorp lopen en eentje op de kop tikken? Of ben ik dan te optimistisch? Zelfs bij de Switch met waarschijnlijk toen minder exemplaren beschikbaar bij launch lukte dat makkelijk...
Daarom zeg ik ook "iets van optimalisatie". Bijvoorbeeld draaien op 60 FPS ipv 30. Zou wel erg teleurstellend zijn als ze helemaal niets doen met de extra power die de PS5 heeft bij launch.Hulleman schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:39:
[...]
Vrij duidelijk gecommuniceerd dat de next-gen update daarvan niet bij release beschikbaar is. Soort boost-mode wellicht.
Iets met spuit en 11Boomlaars schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:38:
Voor diegenen die ertegenaan lopen dat Amazon UK niet naar NL levert; via bijv Forward2me kun je hem doorzenden naar NL
Toevallig! Ik heb net Intertoys gebeld in Tilburg, ben 4e op de lijst en wordt gebeld als ze voorraad hebben. Geen aanbetaling!quatro33 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:36:
Uiteraard ook te laat met pre-order.
Alle ballen op de Intertoys dan maar?
Godfall is ook een launch title!Raem schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:39:
[...]
Ja, voor mij hetzelfde. Ik dacht eigenlijk dat Godfall ook wel een launch titel zou worden. Ga voor Spider-man en daarna Demon's Souls denk ik. Sackboy wil ik ook wel, maar wacht wel tot die wat goedkoper is.
Is er al iets bekend hoe groot die Astro game is? Lijkt me opzich wel een geinige game, maar heb het idee dat je daar na een paar uurtjes al klaar mee bent.
Godfall is officially launching on November 12 for the PlayStation 5 & PC via Epic Games Store!
— Godfall (@PlayGodfall) 16 september 2020
Pre-order now on PC: https://t.co/o1sL8fJ9g6#PS5 pre-orders coming soon! pic.twitter.com/BdDKp4z4kM
Die Astro game zou een 'volledige' game zijn.. Paar uurtjes waarschijnlijk.. zo'n games zijn nooit heel lang.
Edit: Nevermind, laten bezorgen kan niet.
[ Voor 47% gewijzigd door EricNL op 17-09-2020 10:44 ]
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Ah Nice godfall lijkt me echt een toffe game, doe zag er ook wel echt next gen uitAnton.net schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:43:
[...]
Godfall is ook een launch title!![]()
[Twitter]
Die Astro game zou een 'volledige' game zijn.. Paar uurtjes waarschijnlijk.. zo'n games zijn nooit heel lang.
[ Voor 4% gewijzigd door Stylze op 17-09-2020 10:44 ]
Playstation 5
Nou.... daar heeft @bram1984 net iets te vaak voor geroepen dat current gen, next gen in de weg staatXWB schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:37:
[...]
Daar heb je als PS5 gamer toch helemaal geen last van
Nee, exclusief voor next gen ontwikkelen was de enige juiste optie volgens @bram1984
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
link ajb? ik zie nietsEricNL schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:44:
Mediamarkt Webshop is go!
Ik heb het zelf al paar weken terug gedaan maar niet aangegeven welke versie ik wil, meer mensen hier ervaring mee?
https://www.mediamarkt.nl...ital-edition-1665134.html
Datum is aangepast van 31-12-2020 naar 19-11-2020 maar lijk nog niet verder te komen
EricNL schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:44:
Mediamarkt Webshop is go!
Edit: Nevermind, laten bezorgen kan niet.
Maar ze zijn ermee bezig, dus kan ieder moment komen"De SONY PlayStation 5 Disk Edition kan niet in de winkelwagen geplaatst worden.
Dit product is online helaas uitverkocht en niet beschikbaar in een MediaMarkt-winkel bij jou in de buurt."
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
- Chaoss
- Registratie: December 2000
- Laatst online: 29-01 23:43
Grote kans als je vraagt hoeveel reserveringen er zijn en dat zijn er maar een paar. Dan kun je jezelf altijd op de lijst laten zetten. Dat soort lokale winkels vragen vaak geen aanbetaling.Gusev schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:40:
Dat de PS4 destijds een half jaar lang uitverkocht was is ook niet waar, ja de grote retailers zoals mediamarkt, coolblue en bol kregen steeds een wekelijke batch die ook steeds weer uitverkocht. Maar bij een lokale Intertoys of Top1Toys kon je gewoon naar binnen lopen en een doos ophalen. Vooral in de kleinere dorpen en steden waren ze gewoon op voorraad.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Misschien handig om hier verder te gaan?
https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2018706
Set your goals high, and don't stop till you get there.
Ja, hier wel gedaan in Den Haag. Moest daar bewust aangeven welke versie ik wilde hebben.double_pack schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:45:
Zijn er meer mensen die bij Mediamarkt in de winkel al pre order hebben gedaan?
Ik heb het zelf al paar weken terug gedaan maar niet aangegeven welke versie ik wil, meer mensen hier ervaring mee?
Er was toch sprake van een day-one/launch optimalisatie patch en idd de echte next-gen upgrade/update een stuk later? Maar heel veel details nog niet over gevonden.bram1984 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:41:
[...]
Nee. De next gen patch komt later. Heeft CDPR eerder al gezegd.
[...]
Tweets die ik nu zo snel vind hebben het alleen over die latere next-gen upgrade/update, zal nog even moeten zoeken waar ik die optimalisatie patch vandaan heb.
[ the server is down, life after student-dorm sucks ]
Wat denk je nou zelf? Op geen enkele productpagina is een zwarte PS5 te bestellen.pineapple23 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:45:
Kan je ook een Black Edition pre-orderen? Heb daar wat foto's langs van zien komen en vind die vele malen mooier.
Verdorie kan niet leveren naar België... dan maar wachten op de belgische websiteEricNL schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:45:
[...]
https://www.mediamarkt.nl...ital-edition-1665134.html
Datum is aangepast van 31-12-2020 naar 19-11-2020 maar lijk nog niet verder te komen
Die komt er ook. Grotere update in 2021.yamAUchi schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:46:
[...]
Er was toch sprake van een day-one/launch optimalisatie patch en idd de echte next-gen upgrade/update een stuk later? Maar heel veel details nog niet over gevonden.
Tweets die ik nu zo snel vind hebben het alleen over die latere next-gen upgrade/update, zal nog even moeten zoeken waar ik die optimalisatie patch vandaan heb.
Dan ga ik vanavond nog maar even langs, want staat ook niet op mijn bon voor welke de reservering is.Exxus schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:46:
[...]
Ja, hier wel gedaan in Den Haag. Moest daar bewust aangeven welke versie ik wilde hebben.
Vooralsnog kunnen ze ook niet leveren in NL dus ik denk dat het er aan zit te komen.ShaYan schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:47:
[...]
Verdorie kan niet leveren naar België... dan maar wachten op de belgische website
Werkt niet.. Kan geen bezorg/afhaal optie kiezenBamSlam_ schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:47:
Je kunt weer pre-orderen bij Mediamarkt! https://www.mediamarkt.nl...disk-edition-1664768.html
Heb dit hier nog niet 1 x als een slecht iets gezien terwijl Xbox dit altijd om zijn hoofd krijgt geslingerd.
Lukt inderdaad nietFlorissant schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:47:
[...]
Werkt niet.. Kan geen bezorg/afhaal optie kiezen
Staat er geen artikelnummer bij? Op mijn A4tje (dus niet het bonnetje) staat er artikelnummer 1664768. Dit komt gelukkig overeen met het artikelnummer op de website.double_pack schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:47:
[...]
Dan ga ik vanavond nog maar even langs, want staat ook niet op mijn bon voor welke de reservering is.
Dat is precies ook mijn ervaring. Ik ga sowieso niet naar de grote retailers, kleine ondernemers kan je even een praatje mee maken en geven transparant aan of ze er 5, 10 of 2 hebben. Ik rapporteer in November wel of het me is geluktChaoss schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:45:
[...]
Grote kans als je vraagt hoeveel reserveringen er zijn en dat zijn er maar een paar. Dan kun je jezelf altijd op de lisjt alten zetten. Dat soort lokale winkels vragen vaak geen aanbetaling.
Dat de PS4 destijds een half jaar lang uitverkocht was is ook niet waar, ja de grote retailers zoals mediamark, coolblue en bol kregen steeds een wekelijke batch dei steeds weer uitverkocht. Maar bij een lokale Intertoys of Top1Toys kon je gewoon naar binnen lopen en een doos ophalen. Vooral in de kleinere dorpen en steden waren ze gewoon op voorraad.
Dat is het ook nog steeds, alleen jammer dat sony dit ineens omgekeert heeft. Van mij mag een current gen meteen gedropt worden als next gen er is.justifire schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:44:
[...]
Nou.... daar heeft @bram1984 net iets te vaak voor geroepen dat current gen, next gen in de weg staat![]()
Nee, exclusief voor next gen ontwikkelen was de enige juiste optie volgens @bram1984
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Demon’s Souls (Bluepoint Games / Japan
Studio) – €79.99
Destruction All Stars (Lucid Games / XDEV) – €79.99
Marvel’s Spider-Man: Miles Morales (Insomniac Games) – €59.99
Marvel’s Spider-Man: Mile Morales Ultimate Edition (Insomniac Games) – €79.99
Sackboy A Big Adventure (Sumo Digital / XDEV) – €69.99
Heeft ook zijn charme idd, kan wel begrijpen dat mensen daarvoor kiezen.:)Gusev schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:49:
[...]
Dat is precies ook mijn ervaring. Ik ga sowieso niet naar de grote retailers, kleine ondernemers kan je even een praatje mee maken en geven transparant aan of ze er 5, 10 of 2 hebben. Ik rapporteer in November wel of het me is gelukt. Natuurlijk, zoals hier wordt aangegeven veranderen de tijden, maar ik hou toch liever vast aan vroegah ofzo
Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
CrapFlorissant schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:47:
[...]
Werkt niet.. Kan geen bezorg/afhaal optie kiezen
Yep en daar sta ik nog steeds achter. Ik ben het er niet mee eens wat Sony met Horizon doet. Dat jij die keuze van MS verdedigt, moet je natuurlijk helemaal zelf weten. Voorbeelden zat dat cross gen gamedesign in de weg zit. Gelukkig zitten er in ieder nog wel een aantal next gen only titels bij, dus daar ben ik dan weer blij mee.justifire schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:44:
[...]
Nou.... daar heeft @bram1984 net iets te vaak voor geroepen dat current gen, next gen in de weg staat![]()
Ik snap de keuze verder wel met bijna 120 miljoen PS4's. Horizon en Spider-Man zijn enorm populair. Alleen zeg dat dan meteen. Ik snap nu ook meteen hoe jij je al jaren moet voelen.
Anyway, pre-order secured. Ik heb er zin in.
[ Voor 4% gewijzigd door bram1984 op 17-09-2020 10:52 ]
Voor zover ik begrepen had is de day-one patch niets meer dan een update om de game überhaupt te kunnen opstarten op de PS5, en komt de grafische update pas volgend jaar.yamAUchi schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:46:
[...]
Er was toch sprake van een day-one/launch optimalisatie patch en idd de echte next-gen upgrade/update een stuk later? Maar heel veel details nog niet over gevonden.
Sackboy is op disc 75.-DoubleDutch schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:50:
Blij dat ik de Disc editie heb besteld. €80 voor een game.![]()
Studio) – €79.99
Marvel’s Spider-Man: Miles Morales (Insomniac Games) – €59.99 Disk prijs 75.-
PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+
Exact, zoiets heb ik ook gelezen en het zou ook wel logisch zijn. Snap ook wel dat een full-on next gen patch tijd kost maar hopelijk kunnen ze wat framerates betreft wel al iets doen.yamAUchi schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:46:
[...]
Beetje YouTube checken van die amerikanen die hun Ps5 flexen
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Ook maar even gebeld maar bij mijn vestiging in Amsterdam kan je niet pre orderen.reinierkramer schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:50:
Net even de plaatselijke intertoys gebeld en me daar op een wachtlijst laten zetten stond op 3 en 9 bij een andere denk dat ik wel een goede kans zo heb om hem op de release te kunnen ophalen.
De PS5 is backwards compatible met PS4 gamesXWB schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:51:
[...]
Voor zover ik begrepen had is de day-one patch niets meer dan een update om de game überhaupt te kunnen opstarten op de PS5, en komt de grafische update pas volgend jaar.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ging erom dat ik een Disc tweedehands een stuk goedkoper kan halen straks en eerder. 👍
Kunnen de mensen die zo graag zwart willen (inclusief mijzelf maar ik heb de disc versie dus die komt in een witte doos) de PS5 gewoon in de doos laten zittenDalim schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:18:
[...]
Sony luistert dus toch wel naar ons! Een zwarte PS5 (doos)!!
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
Ik heb hetzelfde gedaan en sta op nummer 6reinierkramer schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:50:
Net even de plaatselijke intertoys gebeld en me daar op een wachtlijst laten zetten stond op 3 en 9 bij een andere denk dat ik wel een goede kans zo heb om hem op de release te kunnen ophalen.
Het zal op dezelfde voet verder gaan als nu met de PS4, digital iets duurder en minder snel in de uitverkoop. Moet zeggen dat ik het wel fikse prijzen vind voor een game...
To dare is to do
Ja dat kon ik dus ook niet, maar ik kon wel op de wachtlijst wat volgens mij toch echt hetzelfde is 😂Greatsword schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:53:
[...]
Ook maar even gebeld maar bij mijn vestiging in Amsterdam kan je niet pre orderen.
Snellere laadtijden en 60FPS zal denk ik ook geen probleem zijn, komt tzt wel meer info over denk ik.NikkiNailz schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:52:
[...]
Exact, zoiets heb ik ook gelezen en het zou ook wel logisch zijn. Snap ook wel dat een full-on next gen patch tijd kost maar hopelijk kunnen ze wat framerates betreft wel al iets doen.
had vorige week al proberen intertoys in amsterdam te bellen maar die zeiden allemaal dat ze niet wisten wanneer ze het binnen kregen dus namen nog geen reserveringen aan.Greatsword schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:53:
[...]
Ook maar even gebeld maar bij mijn vestiging in Amsterdam kan je niet pre orderen.
intertoys is natuurlijk geen grote speler meer dus die zullen wel amper wat binnen krijgen
Playstation 5
Dit was volgens mij bij de PS4 ook zo. Ik stond toevallig toen in m'n lokale MediaMarkt om te informeren, en toen kreeg ik te horen: "Oh, toevallig kun je per vandaag pre-orderen bij ons".Rivanov schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:54:
LOL wat een chaos bij de pre-orders..
Dit is de eerste keer dat ik een console pre-order online, en was er om 08.32 bij bij Bol.com. Ik heb goede hoop. Maar deze chaos was te verwachten.
Sony pakt dit niet aan, ze laten het over aan de retailers.ShaYan schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:54:
Belachelijk hoe sony de preorders aanpakt imo.
Da's niet zo gek, genoeg mensen willen per se een PS5, en zijn bereid daar wat extra voor te betalen.Jumpman schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:53:
Coolshop heeft de laatste exemplaren voor € 599,00 verkocht.
De digitale editie is in mijn optiek pas na een jaar of 2 á 3 na lancering interessant. Moet er niet aan denken om exclusief overgeleverd te zijn aan de prijzen op PSN.DoubleDutch schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:50:
Studio) – €79.99
Sony had gemeld dat ze het van te voren zouden aankondigen dus dit hebben ze zeer slecht aangepaktJumpman schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:55:
[...]
Sony pakt dit niet aan, ze laten het over aan de retailers.
Playstation 5
In Q1Caayn schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:53:
Is er iets bekend over de release datum van Ratchet nu het geen launch titel blijkt te zijn?
PSN:Arijanonline Xbox:Arijanonline Twitch
Je moet het ook wel een beetje in perspectief plaatsen hè. Al jarenlang worden alle zaken om ons heen duurder. Games zijn eigenlijk heel stabiel gebleven, maar krijgen wel steeds grotere budgetten, langere ontwikkeltijden etc.DoubleDutch schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:50:
Studio) – €79.99
Verwijderd
Ik heb net gebeld maar kreeg geen nummer toegewezen. Ik heb me op de lijst laten zetten maar werd meer overtuigd dat ze nergens zeker van was en dat ik beter ergens anders ook kan proberen te pre orderen.rspoe schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:54:
[...]
Ik heb hetzelfde gedaan en sta op nummer 6
Mja... om die games een beetje knap op de pc te kunnen spelen ben je daar ook weer € 1.000 voor alleen de case met inhoud kwijt. Voor mij geen optie, ook omdat ik lekker in de woonkamer wil gamen met m'n geluidsset en OLED aldaar.mobygo76 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:48:
Exclusiviteit van ps5 games is ook marginaal aangezien een hoop nu ook op de pc uitkomen.
Heb dit hier nog niet 1 x als een slecht iets gezien terwijl Xbox dit altijd om zijn hoofd krijgt geslingerd.
Heb je een bron, dit heb ik gemist.Stylze schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:55:
[...]
Sony had gemeld dat ze het van te voren zouden aankondigen dus dit hebben ze zeer slecht aangepakt
Kan je eigenlijk nog game codes aanschaffen?ReyNL schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:55:
[...]
De digitale editie is in mijn optiek pas na een jaar of 2 á 3 na lancering interessant. Moet er niet aan denken om exclusief overgeleverd te zijn aan de prijzen op PSN.
Heb de bon er even bij gepakt en staat inderdaad wel dat artikelnummer op, thanksExxus schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:49:
[...]
Staat er geen artikelnummer bij? Op mijn A4tje (dus niet het bonnetje) staat er artikelnummer 1664768. Dit komt gelukkig overeen met het artikelnummer op de website.
De markt is ook flink gegroeid, en nu zijn er ook microtransactions etc. Dus het is niet helemaal eerlijk.bram1984 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:56:
[...]
Je moet het ook wel een beetje in perspectief plaatsen hè. Al jarenlang worden alle zaken om ons heen duurder. Games zijn eigenlijk heel stabiel gebleven, maar krijgen wel steeds grotere budgetten, langere ontwikkeltijden etc.
Online uitverkocht staat er bij mijJamesl schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:56:
Ze lijken er bij Mediamarkt nu wel echt bezig mee te zijn, dus hopelijk komt die om 11:00 ofzo online
Dat is toch ook een aanpak?Jumpman schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:55:
[...]
Sony pakt dit niet aan, ze laten het over aan de retailers.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Klopt, maar vanochtend was er maar heel even een bestel knop te zien na het refreshen, en stond de leverdatum nog op 31-12-2020. Dat is nu inmiddels aangepast naar de echte release: 19-11-2020. Het is allemaal koffiedik kijken, maar laten we hopen dat er via de webshop nog wat te pre-orderen/leveren is.
Hi! We verwachten in de loop van de dag meer informatie. Houd hiervoor onze website in de gaten.
— MediaMarkt NL (@mediamarkt_nl) 17 september 2020
Oftewel, niet zeuren en blijven refreshen.
[ Voor 23% gewijzigd door NotSoSteady op 17-09-2020 10:58 ]
Bezorgen
Bezorgen is niet mogelijk vanwege uitverkochte producten.
Stond er meteen al bij mij.
En je kan hem niet meer in de winkelwagen doen.
PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)
Ik was net in de winkel en daar zeiden ze dat de online bestellingen nu en de mensen die in de winkel stonden mogelijk al niet bij de eerste lichting zouden zitten.
Volgens mij is het niet ineens maar wisten ze dit bij Sony maar al te goed (en al veel langer dan dat ze ooit toe gaan geven)... Die hebben de community het vuile werk oplaten knappen en geven nu ‘openheid’ via hun blogs/Twitter kanalen..v8power67 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:49:
[...]
Dat is het ook nog steeds, alleen jammer dat sony dit ineens omgekeert heeft. Van mij mag een current gen meteen gedropt worden als next gen er is.
Ik heb 'm nog in de winkelwagen maar kan niet verder, bezorgen / ophalen zijn beide ongeldige opties.rnenator schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:58:
[...]
Bezorgen
Bezorgen is niet mogelijk vanwege uitverkochte producten.
Stond er meteen al bij mij.
En je kan hem niet meer in de winkelwagen doen.
PSN:Arijanonline Xbox:Arijanonline Twitch
'een hoop'?mobygo76 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:48:
Exclusiviteit van ps5 games is ook marginaal aangezien een hoop nu ook op de pc uitkomen.
Een game van drie jaar oud en death stranding van Kojima.
Dat is toch wel wat anders dan alles day one op console en pc uitbrengen.
Ja, want die medewerkers daar weten alles over de PS5-lancering en de voorraad van de webshop.Kenny_026 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:58:
[...]
Ik was net in de winkel en daar zeiden ze dat de online bestellingen nu en de mensen die in de winkel stonden mogelijk al niet bij de eerste lichting zouden zitten.
Daar ben jij inderdaad vrij consistent over geweest, ben het er ook mee eens trouwens. Vind het jammer dat juist Horizon cross-gen moest zijn, had dat dan Demon Souls laten zijn. Want van een remake verwacht je toch niet dat het op gameplay gebied zoveel anders zal zijn dan een huidige generatie game.bram1984 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:51:
[...]
Yep en daar sta ik nog steeds achter. Ik ben het er niet mee eens wat Sony met Horizon doet. Dat jij die keuze van MS verdedigt, moet je natuurlijk helemaal zelf weten. Voorbeelden zat dat cross gen gamedesign in de weg zit. Gelukkig zitten er in ieder nog wel een aantal next gen only titels bij, dus daar ben ik dan weer blij mee.
Ik snap de keuze verder wel met bijna 120 miljoen PS4's. Horizon en Spider-Man zijn enorm populair. Alleen zeg dat dan meteen. Ik snap nu ook meteen hoe jij je al jaren moet voelen.
Anyway, pre-order secured. Ik heb er zin in.
In tegenstelling tot wat er verwacht kon worden van een volledig next-gen nieuwe Horizon (Stormbirds temmen!)
De inkoper liep langs en vertelde mij dit.NotSoSteady schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:59:
[...]
Ja, want die medewerkers daar weten alles over de PS5-lancering en de voorraad van de webshop.
Dit topic is gesloten.
![]()
[font size=16]
In dit topic geen statusupdates van je bestelling, daarvoor is [PS5] Pre-order, bestellingen en levertijden
[/font]
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
/f/image/1D0hTCLeE68Xgz9x4RJtVnCp.png?f=fotoalbum_large)